Davis Cup: Veselý druhý bod nezařídil, Češi hrají v Indii 1:1

18. 9. 2015, 08:39
Aktuality 338
Čeští tenisté půjdou do sobotní čtyřhry za stavu 1:1 na zápasy. Lukáš Rosol sice poslal tým kapitána Navrátila do vedení, když ve třech setech porazil domácí jedničku Bhambriho, Jiří Veselý ale poté nepotvrdil roli favorita v zápase se Somdevem Devvarmanem, proti kterému neuhrál ani set.
Jiří Veselý (© daviscup.com)

Čeští tenisté rozehráli daviscupovou baráž v Indii očekávaným ziskem bodu. Lukáš Rosol domácí jedničku Yuku Bhambriho, který je v žebříčku o 40 míst za ním, v prvních dvou setech jasně předčil. Od stavu 1-2 v první sadě získal devět her v řadě a bezpečně si získal dvousetové vedení. V horku dosahujícím 34 stupňů Celsia s vysokou vlhkostí vzduchu působil jistě, hrál razantněji a více si pomáhal servisem. 

"Chtěl jsem hrát rychle a v prvních dvou setech to fungovalo neuvěřitelně. Skvěle jsem podával," pochvaloval si Rosol.

Slyšet byla třicítka českých fanoušků a pokřik :"Luuukáš Rosol". Hlediště pro asi čtyři tisíce diváků se dopoledne přes vstup zdarma zaplnilo ani ne z poloviny. A tak v televizi zazněla výzva: "Přijďte! Vstup je volný a tenisté potřebují pomoc." 

"Je teprve pátek dopoledne a lidé přijdou na čtyřhru, na Paese a Bopannu, debl je slavný, " vysvětlovali indičtí novináři. V úvodním utkání tak byly nejvíce slyšet bubny a především švitořící děti, které musela hlavní rozhodčí několikrát ztišovat. 

Komplikace přišla až na začátku třetího setu. Rosol si poprvé ztratil podání, trochu znejistěl a chyboval. Rychle ale srovnal z 1:3 na 3:3. V nervózním setu prohrával za stavu 5:5 už 0:40, ale situaci zvládl a odvrátil celkem pět brejkbolů. Ve dvanácté hře třetí sady posedmé v utkání vzal soupeři servis a za dvě hodiny vyhrál. 

"Yuki začal hrát ve třetím setu lépe. Měl jsem problém to dotáhnout, ale dopadlo to dobře. Nebylo jednoduché hrát v těchto podmínkách," řekl Rosol.

Veselému došly síly, neuhrál ani set
Krátce po české dvojce nastoupil na kurt v Dillí Jiří Veselý, který mohl proti Somdevu Devvarmanovi zvýšit vedení českého týmu po pátečních dvouhrách na 2-0. Dvaadvacetiletý tenista nevypadal na začátku ve své kůži a hrál se soupeřem dlouhé výměny. První set trval hodinu a deset minut, z toho jen úvodní tři gamy se hrály 26 minut. I proto Veselý v náročných podmínkách, v nichž se člověk zpotí i po deseti minutách sezení, rychle vadl. V prvním setu si oba hráči udrželi servis, a tak se muselo rozhodnout ve zkrácené hře, v níž Veselý od stavu 2-2 uhrál jediný míč.

"Strašně jsem se zavařil a už se to se mnou táhlo po celou dobu. Nebyl jsem připravený nebo silný na to, abych podal stoprocentní výkon nebo výkon, který bych si přál podat. Bylo to z mé strany špatné," řekl po utkání Veselý.

Do druhého dějství vstoupil český tenista lépe a rychle se dostal do vedení, ale ani tentokrát se ze zisku setu neradoval. Za stavu 3-2 si Veselý poprvé v zápase neudržel podání a za stavu 4-5 pak sice odvrátil dva brejkboly, ale při třetím usnadnil soupeři práci dvojchybou.

Síly na zvrat v nepříznivě se vyvíjejícím zápase už v sobě Veselý nenašel. Aktuálně 146. hráč světa mu dnes nastřílel celkem 20 es; Veselý se mnohdy po podání ani nenatáhl a esem byl i dobře umístěný servis letící rychlostí jen 128 km/h.

Třetí sadu rozhodl jediný brejk za stavu 2-1. Po něm se Devvarman dostal znovu do vedení, které už udržel. Veselý v deváté hře ještě odvrátil první mečbol volejem přesně na čáru, nevynucenou chybou však nabídl soupeři další šanci, a Ind už tentokrát nezaváhal.

"Nechci hledat výmluvy," konstatoval po zápase Veselý. "Byl jsem do týmu povolán jako jednička, od které se očekávají body. Selhal jsem. Beru všechnu zodpovědnost na sebe," uvedl.

V důležité sobotní čtyřhře nastoupí Radek Štěpánek zřejmě s dvacetiletým Adamem Pavláskem a proti nim se postaví ostřílení deblisté Leander Paes a Rohan Bopanna. Zápas začne v 8:30 SELČ.

• DAVIS CUP 2015 •
Světová skupina, baráž
Indie - Česko 1-1 (Dillí, tv. povrch):
Bhambri-Rosol 2:6, 1:6, 5:7
Statistiky:
Esa: 0-11
Dvojchyby: 3-6
Úspěšnost 1. podání: 71 - 55 %
Vítězné údery: 21-50
Nevynucené chyby: 37-44
Vyhrané výměny: 77-97
Devvarman - Veselý 7:6(7:3), 6:4,6:3
Statistiky :
Esa:
20-0
Dvojchyby: 2-3
Úspěšnost 1. podání: 59 - 69 %
Vítězné údery: 65-51
Nevynucené chyby: 41-40
Vyhrané výměny: 123-103
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

338
Přidat komentář
janek_da
ne
Reagovat
janek_da
k
Reagovat
janek_da
t
Reagovat
janek_da
ano
Reagovat
mikimaus321
alespoň jsi kluci Čeští pokecají o Kvitové
Reagovat
darek.vrana
I o Vaidišce:).
Reagovat
darek.vrana
Rád bych se mýlil, ale myslím, že nasazením Adama to Navrátil prokoučoval. Rosol je pořád o level výš, hlavně má servis. Je to koneckonců naše deblová jednička i podle žebříčku.
Reagovat
s7RanG
Zítra bude jeho bod ale důležitější
Reagovat
darek.vrana
Zítra bude právě možná už zbytečný. Ale tak uvidíme, zatím Pavlas nevypadá zle. Zdá se, že na rozdíl od Jirky jemu týmová atmosféra spíš pomáhá.
Reagovat
Lunej..
Adamovi verim :)
Reagovat
Lunej..
Moc pekna hra ted od Adama. Na rozdil od Jirky ma myslim mnohem lepsi rany i pohyb.
Reagovat
darek.vrana
Ránu moc taky nemá, ale na svůj věk má skvělý přehled a cit pro míč.
Reagovat
Lunej..
Tak nazivo ranu ma :)
Reagovat
darek.vrana
Ale každý druhý ji má ještě větší.:)
Reagovat
Lunej..
Videl jsi Adama hrat nazivo? :)
Reagovat
darek.vrana
Viděl. Právě že mám pocit, že razantně je to co mu chybí, aby šel ještě výš. Každý naživo má ránu, Jirka taky.
Reagovat
darek.vrana
Razance
Reagovat
Lunej..
Tak kluci drzim moc palce v te pradelne. Skoda, ze u nas taky nejsou listky na DC zdarma :)
Reagovat
Frick
Když jsme tu trochu načísli to zdravotnické téma, tak mne celkem překvapuje, že v Brně mají skutečně jen jednu velkou a všeobecnou nemocnici. Tu v Bohunicích. Pak už jsou to spíš takové drobky.

3x větší Praha má 5 velkých nemocnic (Motol, Střešovice, Bulovka, Krč, Karlák) a 4 menší (Homolka, Vinohrady, Pod Petřínem, Na Františku). Zajímavé. Plíščata, Klárka, Lucka Hr., Terka M. nebo Nicole si budou moci vybrat (pokud nedejbůh to někdy bude potřeba). Lucce zbyly jen ty Bohunice s automatem na TV. :-(
Reagovat
gedzitka
Ještě nemocnice u Sv. Anny, ta je taky opravdu velká a všeobecná :-)
Reagovat
Frick
18% na 1st servis

To by snad i druhá Lucka měla lepší, kdyby si odskočila z toho špitálu.
Reagovat
Frick
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/12019959_1136412366386332_1400539489360432695_n.jpg?oh=2f1f7daab3c2533e45182cfaf87b3c4b&oe=5666E9AF

JJ s JJ :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo to je? (ten vpředu, toho vzadu znám)
Reagovat
Frick
Takový příležitostný pornoherec, co vyznává evropské hodnoty.
Reagovat
Vojtiik
tvle koukam na ty stats, jak muze frajer, ktery ma dva metry a uspesnost prvniho servu 70% nedat ani jedno eso drevakovo jako je devvarman :D
Reagovat
Davor1
Tiež ma to zarazilo :D
V tom teple to asi letí pomalšie :DD Hoci keď pozerám na inda, tak len Veselému :-D
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/246991/tajemstvi-o-narozeni-tenisty-tomase-berdycha-mel-byt-holcicka.html
Reagovat
ipko
Reagovat
smazaný uživatel
díkes, neměla jsem čas se podívat :)
Reagovat
Frick
https://youtu.be/xM9JkgU4OFU?t=6m30s
Reagovat
Frick
Hezky za to vzala. Ta Mertens není tak špatná - je v TOP 200...
Reagovat
Frick
3:0 a double break. Skvěle.
Reagovat
Haitik
A teď se Belgičanka nechává ošetřovat.. Tak snad to Marušku nerozhodí..
Reagovat
Enterprise
Nemám žádný stream, ale Belgičanka totálně hoří při vlastním podání. 7 uhraných her při vlastním podání, Maruška má 100 % využití BB.
Reagovat
Frick
Takže nakonec 6:1 6:0 - asi to nebyl regulérní zápas.... no, takže Belgičance popřát, ať se dostane do kupy a připravit se na SF...
Reagovat
Enterprise
Kolik vůbec dostane bodů za postup ?
Reagovat
tommr
za postup do semifinále už má jistých 18 bodů, za finále je 30 a za titul 50 ...
Reagovat
tommr
proč by to neměl bejt regulérní zápas? Kdyby byla Mertensová opravdu zraněná tak by určitě skrečovala a nedohrávala by to ...
Reagovat
Frick
Lucka taky na US Open neskrečovala. Asi tak.
Reagovat
tommr
a taky to nebyl žádnej neregulérní zápas ...
Reagovat
Frick
Neregulérní ve smyslu toho, že zdr. stav soupeřky ovlivnil zásadnim způsobem výsledek.
Reagovat
Frick
se pořád neodhlásila z Wuhanu. I když (bohužel) velmi pochybuju, že by tam hrála, tak mi to přijde jako znamení toho, že se chce vrátit na kurty co nejdříve.

Snad ten Peking.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/lucie.hradecka.7?fref=ts

Tak za tohle palec nehoru! A upřímne řečeno - pokud by nějaká hráčka sdílela video s opačným tématem, tak by to dost otřáslo mou náklonostní k ní.
Reagovat
kada.tom
-1
Reagovat
bIbec
nemám FB, o co jde?
Reagovat
smazaný uživatel
Klasické antiislámské žvásty. O nic jsi nepřišel.
Reagovat
bIbec
ajo. Díky.
Reagovat
babolat.cz
to je válec!!!
Reagovat
rusedski
Jj, a to ho už mnozí odepisovali!
Reagovat
Frick
http://www.vysledky.cz/tym/nemecko/KtKG9qUK/vysledky/

Na ME IB (což je asi až nějaký třetí sled) prohrála naše reprezentace s Německem 12:76 a 8:27....

Němci o cyklus později pak prohráli na ME IA (druhý sled) všechny zápasy.

S Gruzií 8:64 a s Rumunskem 12:17.

Tyto dvě zmiňované země hrají nyní na MS. Kurz na celkovou výhru mají 5000,00....
Reagovat
EllNino
ale tak to není žádné tajemnství :)
Reagovat
Frick
Tím jsem chtěl ukázat, kolik je těch "stupňů". Dostali jsme strašné výprasky od někoho, kdo pak dostal hrozné výprask od toho, kdo bude dostávat na MS strašné výprasky.
Reagovat
Kozoroh
Poprvé je nasazen jako jednička a on takhle selže!!!
Veselka by měl vyměnit trenéra, kondičáka a psychologa naráz, jinak bude nadále stagnovat na dnešní úrovni.
Touto prohrou se velmi zkomplikovala pozice českého DC týmu. Mírnými favority deblu jsou Indové, Bopanna je skvělý deblista a Paes je deblový velmistr. Naproti tomu u nás nevíme, jestli je Štěpec 100% fit, Veselka je mimo, Rosola bude chtít Navrátil šetřit na singla. Asi nejpřijatelnější varianta je Štěpec-Pavlásek, ale moc šancí na úspěch nevidím.
Reagovat
EllNino
ta první věta ti dává odpověď na tvou překvapenost, hlavně to slovo poprvé :) ...prostě každej se nenarodí se sebevědomím Kyrgiose no :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych tam naopak Veselku opět strčil. :)
Pavlásek/Veselý mi zní dost smysluplně pro debla a Jirka by se mohl chytit společně s Adamem, na kterého je v deblu zvyklý. Spíš vidím možnost že se chytne v deblu než v singlu, kde veškerá tíha stojí jenom na něm. Taky singl je pro něj momentálně fyzický nepřítel, debl je volnější.
Logická varianta je opravdu šetřit Rosola, na tom se shodne asi většina. Postavit Radka s Adamem, nevím jak by to ladilo dohromady. Těžké :)) Jsem rád, že jsi zmínil, že jsou Indové mírnými favority, tak je vnímám i já, nesednu si z nich na zadek. :)
Reagovat
bIbec
bude hrát Štěpec a Rosol si myslím. Pochybuju, že Navrátil riskne Pavláska.
Reagovat
tommr
já naopak doufám, že k Radkovi postaví Pavláska. Rosol by se měl šetřit na nedělní dvouhru a Veselý je úplně mimo ...
Reagovat
bIbec
mně je upřímně celkem jedno, jestli vyhrajem nebo prohrajem :-)

Ale Pavláska bych taky viděl raději, líp se na ten jeho tenis kouká. Rosi mě vyloženě nebaví.
Reagovat
Holahej
Andy Murray, krásný výkon, nádhera, úžasná atmosféra, pak, že Davis Cup nemá popularitu..., přestože konkurence ve VB je tu..

Největší sportovní akce roku 2015 dnes začíná v Londýně. Jen letní olympiáda a světový šampionát ve fotbale jsou z marketingového hlediska větší sportovní akcí. Společnost ITV bude vyrábět přenosy do 209 zemí, práva si koupilo 103 televizních stanic a dosah signálu může mít 772 milionů domácností. Většinu zápasů odvysílá i ČT sport.
Zdroj:http://sport.idnes.cz/mistrovstvi-sveta-v-ragby-preview-dtn-/sporty.aspx?c=A150917_192620_sporty_ald
Reagovat
slacker
az to rugby zajima nekoho krome Commonwelsu?
Reagovat
EllNino
třeba mě :)
Reagovat
kada.tom
no, jen složení skupin na RWC vypovídá o tom, že nejen Commonwealth zajímá rugby :-)
Reagovat
slacker
VZdyt to furt dokola Skotsko, Anglie, Jar, Novu Zeland, Australie a nekdy se do toho pripletou Frantici. Italie, Spanelsko, Brazili, Argentina, Mexiko, Nemecko, ale hlavne Cesko to moc nezerou i kdy nektery z vyjmenovanych startuji ale asi u nich doma to neproziva verejnost. Hlavne ze je tam nejake Fidji a Samoa
Reagovat
EllNino
neboj, pro svět jsme taky jenom nějaká Česká Republika ...:)
Reagovat
kada.tom
tak evidentně se tam ty země dokázaly klasifikovat, tudíž na tom asi tak špatné nebudou :-)
a já jsem naopak rád, že v rugby vynikají země, které jinde nevidíš, já určitě budu oceánským zemím fandit :-)
Reagovat
kada.tom
už se těším, rugby mám docela rád :-)
Reagovat
Frick
V zásadě je to velmi nepříjmený zjištění, že existuje globálně populární sport, kde jsme naprosté nuly :-(
Reagovat
slacker
Kdyby Velka Britanie nekolonizovala pulku planety tak to s tou globalni popularitou nebude tak horke.
Reagovat
smazaný uživatel
Holt nemůžeme být nejlepší ve všem ;-)
Reagovat
Frick
Já vim, ale koukat na to, jak Řekové na MS v hokeji? Potupné!
Reagovat
smazaný uživatel
Co naděláš..
Reagovat
Jan
Řekové se na MS v hokeji nedívají. Nekoukej na ragby a budeš v klidu jako oni :)
Reagovat
Haitik
Taky se těším! :-))
Doufám, že Nový Zéland obhájí titul!
Reagovat
smazaný uživatel
Rugby nesnášim jako všechny kolektivní sporty s vyjímkou hokeje a občas basketu nebo volejbalu. :D
Reagovat
rusedski
Tak si pročítám různé diskuze na netu a bavím se nad tím, jak ještě nedávno psanec Rosol, který podle většiny neměl v DC co dělat, je najednou frajer, hrdina a jediná naše šance jak v Indii urvat vítězství. Naopak tragéd Veselý samozřejmě vůbec neměl být v sestavě a místo něj měl hrát Pavlásek (stejně jako s Austrálií místo Rosola :)).

Vzhledem k tomu, kolik je variant jak pro debla, tak pro závěrečný singl, je už teď jisté, že pokud s Indií vypadneme, pan Navrátil to opět pěkně schytá, proč postavil toho a ne tamtoho... :/
Reagovat
EllNino
klasika :) že se vubec divíš :) hrdina je vždycky ten, který vyhrává
Reagovat
slacker
No jeste ze nastesti neni hrdina kdo furt blbe prohrava
Reagovat
EllNino
no jistě, na US Open už se zapomnělo, jak tam Jirka vyhrál v 5. setu v TB ...
Reagovat
Mantra
opravdu? 5.set tb? na us open? nene :-D
Reagovat
EllNino
ano :)
Reagovat
Mantra
už jsem to našel, s Ivem, ale je mi divné, že se na USO hraje v pátém TB... no nic asi jsem někde něco opomněl přečíst
Reagovat
smazaný uživatel
na USO se jako na jediném GS hraje TB v posledním setu, mně je to celkem sympatické
Reagovat
Mantra
to je tedy divné, no jo usákov je holt usákov :-D
Reagovat
lars
Musis lepe studovat tenis :)
Reagovat
VlS
Na U SO jo
Reagovat
slacker
Tak kdyby to bylo v nejakem pokrocilem kole.
Reagovat
EllNino
2. kolo na GS je pro něj zatím pokročilý
Reagovat
slacker
Pro kritiky ale neni a nebude 2 kolo pokrocile. Jedno vyhrani a uz to stacil vykompenzovat 2 novymi nedustojnymi porazkami (nemluve o vsech tech predchozich)
Reagovat
EllNino
o jakých dvou mluvíš, já vidím jenom jednu :) ...a ty nejsi kritik, ale matlák
Reagovat
slacker
Ja vidim dve a bez bryli
Reagovat
EllNino
jestli myslíš prohru s Isnerem, tak tu fakt vážně neberu :) ...
Reagovat
marta
Přesně jak píšeš to ho tady vychvalovali a ted po něm plivou.On sám z toho nadšený neni co předvedl a sám to přiznal.
Reagovat
smazaný uživatel
Pan Navrátil konečně může prokázat, že jeho kritika je neoprávněná. Za dob stabilní spolupráce s Berdychem a Štěpánkem slízával smetanu, protože vždycky bylo jistý, kdo bude hrát. Teď už to má těžší a ukážou se jeho kvality anebo neukážou.

ad Rosol..dneska takřka povinné vítězství :)
Reagovat
slacker
povinne viteztvi se cekalo i od Veseleho, ale vulkanec napsal dalsi kapitolu sveho romanu Ja, Luzr.
Reagovat
smazaný uživatel
Z Jirky jsem měl lehké obavy, hlavně proto, že Somdev je nevyzpytatelným hráčem nejen pro sázkaře a jeho fanoušky. :)
Reagovat
rusedski
No v singlech bez debat, ale deblovou dvojici Berdych/Štěpánek sestavil on a velice dobře si pamatuji, jak rozporuplné reakce vzbudilo, když nastoupili poprvé proti Švýcarsku. Hlavně za stavu 0-2 na sety to na diskuzních fórech vřelo, co to Navrátila napadlo, když má k dispozici takové deblisty jako Dlouhý a Vízner :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, nemusím být trenér aby mi došlo, že mnohdy můžou mít singlisti v deblu mnoho výhod nad tradičními deblisty (zejména return). A pokud hráli za Švýcary prvotřídní singlisti, tím spíš to bylo vhodnější. :) Navrátil tím pro mě neobjevil Ameriku. Ale možná jsem ovlivněn už obecnou pachutí k němu z let nedávných.
Reagovat
rusedski
Byl to samozřejmě výborný tah, ale tehdy poměrně odvážný a kdyby to nevyšlo, jako že naši odvraceli MP, tak si myslím, že by Navrátil na kapitánské židli už nějaký ten rok neseděl :))
Reagovat
smazaný uživatel
Tam neměl sedět stejně, nehledě na tento objev. Nicméně ono v té době Berdycha a Radka, jakmile se v DC ustálili, tak bylo asi fakt jedno, kdo tam hraje, jelikož minimálně Berďa byla taková osobnost se svými zvyky, že by si do toho beztak nenechal nikým moc kecat. Na druhou stranu, kdybych byl na jeho místě, tak bych si někoho jiného než Navrátila, i docela poslechl.
Reagovat
tommr
Navrátil to schytá v každým případě - a oprávněně. Postavit Veselýho v těchto podmínkách byla chyba. O Veselým se všeobecně ví, že je to po zdravotní stránce takovej chcípáček co nic nevydrží a dalo se čekat, že extrémní podmínky v Indii nezvládne. A Navrátil to určitě musel vidět v přípravě už dlouho před zápasem ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
A koho měl nasadit? Radka, který je na tom zdravotně ještě hůř než Jirka? Nebo snad Adama, jehož zkušenosti s DC jsou minimální? Po bitvě je každý generálem, ale skutečnost je taková, že Navrátil zas tak moc na výběr neměl - každá varianta měla svá pro a proti, a kdyby nasadil Radka/Adama a ti to projeli, tak zas budete všichni nadávat, že měl nasadit Jirku.

Myslím, že Navrátil nijak zásadní kritiku neschytá, není k ní důvod.
Reagovat
Kozoroh
Kritiku si zaslouží Veselý, u Navrátila chápu, že nemá moc hráčů na výběr. Obávám se, že Veselka vykape i v neděli a pokud se debl nepovede, sestoupíme...
Reagovat
smazaný uživatel
Jirka rozhodně zahrál pod své možnosti, to je bez debat. Na druhou stranu je to jasná jednička a jeho nasazení Navrátilovi dost dobře vyčítat nelze.
Reagovat
Jan
Nenasadit hráče, který je nejvýš na žebříčku, dost dobře nemohl. I vzhledem k Veselému. Teď, když ostudně prohrál už může jednat jinak. V neděli ho nemusí postavit a nikdo neřekne ani popel.
Reagovat
Frick
Proti Australanum překvapili, třeba překvapí znovu. Soupeři je nebudou znát.

Radka si šetřit na nedělní singl.
Reagovat
EllNino
Navrátil už předtím avizoval, že Jirku do debla nedá ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dost casto se tady lidi vozi po Berdovi, ze je labil a podobne. Obavam se, ze po jeho odchodu na nej budeme radi vzpominta. Nove generace na cele s Jirkou Veselym na top 10 a boje o predni mista na turnajich myslimtak 5 az 10 let nebude mit
Reagovat
EllNino
no to je ale novinka :)
Reagovat
kada.tom
Paroháč ani neví jak vyhrál :-D
Škoda, ale holt se Švýcaři zachráněj, no :-))
Reagovat
EllNino
Stane tvl ...to bylo zase drama :D
Reagovat
SwissMaestro
Má tady někdo zkušenosti s turnajem v Basileji? Je reálně na místě sehnat lístky na zápas Federera? Předpokládám, že zápasy prvních kol (možná krom Federera) vyprodané nejsou. Nebo se pletu?Díky za jakýkoliv tip.
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/jiri-vesely-po-prohranem-zapase-v-daviscupove-barazi-p0o-/tenis.aspx?c=A150918_140925_tenis_tof

Hezká Jedličkárna na tý první fotce :-D
Reagovat
smazaný uživatel
A Wawrinka zas na půl roku vypl. :D
Reagovat
vaclavsubrt
vsadim na Bakkera a neuhraje ani gam :D
Reagovat
smazaný uživatel
Standa je stejně pozoruhodný hráč. Nemastný, neslaný, pak přijde GS, vyřadí Novaka, ve finále si povodí Rafu..následně opět jméno Wawrinka zmizí ze závěrečných bojů velkých turnajů na čas..opět přijde GS a ve finále si nenápadný švýcarský chlapík smlsne na světové jedničce a překazí mu zkompletování GS..pak se trápí v DC s Pekařem a čekám že až do TM opět budeme žít bez Wawrinky.
Reagovat
smazaný uživatel
JJ. :) podle mě je to i tím věkem, uvědomuje si, že No.1 už nikdy nebude, takže nehoní nějak extra body a koncentruje se jen na grandslamy. Masters je pro něj jen jako trénink, brát to tak všichni a nebýt povinné, tak organizátoři tisícovek asi brzo opelýchají finančně. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, že stejného přístupu není schopen Tomáš. :)
Reagovat
Lunej..
teda dostava lekci az je mi ho lito :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně ani ne :))
Reagovat
Lunej..
Mne jo, Andymu nefandim. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky ne nijak zvlášť, ale Kokkimu ještě míň :) A přeju mu tu mísu, hráč jeho formátu ji mít musí a přidat se tak s vizitkou k ostatním členům tradiční big4
Reagovat
Lunej..
Ja to nemam tak striktne dane co kdo mit musi :) A naopak leckdy fandim outsiderum jako treba v tomto pripade :)
Reagovat
smazaný uživatel
Fandit outsiderům je jistě ctnostné :) jako pomáhat slabším
Reagovat
Lunej..
Jj chybi mi jen svatozar a nejaka ta bysta :)
Reagovat
smazaný uživatel
Co není může být :) Lidem se často dostane pořádného (d)ocenění až po jejich smrti, takže času ještě moře :)
Reagovat
Lunej..
Uf tos me opravdu uklidnil jen to more casu u me je opravdu relativni pojem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se nechystáš do věčných lovišť.. :) Na to je vždycky dost času, jinak čas..máme ho všichni stejně, alespoń co se týče denního přídělu :)
Reagovat
SubOptikT
Tak snad taky nebude hrát Bhambri jako hráč TOP10 v neděli, jako dneska ten Somdev ... jinak padáme ... ale možná by to nebylo na škodu, už to byla nuda :-)
Reagovat
mayday
Děláte tady někteří něco jiného, než že prolízáte FB tenistů a jejich programy a věčně řešíte žebříčky a věčně pokládáte různé hypotetické nesmyslné otázky a věčně sledujete na streamech kdejaké třetiřadé zápasy?
Chodíte vůbec do práce?
Reagovat
Stan_Borowitz
My jsme vesměs rentiéři.
Reagovat
Frick
Sakra, už nemám žádnou pětitisícovku. :-( Budu si muset ten doutník připálit 2000 Kč. To mi ani tolik nebude chutnat.
Reagovat
blixa
Smotej si tři do roličky a máš to v pohodě ;-)
Reagovat
blixa
Tady jsme jen samý jobless, důchodci všeho druhu, podnikatelé a zavoďáci, takže nic jiného neděláme ;-)

Doufám , že jsi s odpovědí spokojen.
Ještě pro jistotu uvádím ceník :
jednoduché otázky - 400 Kč
složité otázky - 1000 Kč
hloupé až dementní otázky - 5000 Kč.

Faktura - 5000 Kč.
Reagovat
mayday
Pán bude asi vtipálek.
Reagovat
blixa
Jakej vtipálek ? Naval pět litrů a nepolemizuj ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem investorem v oblasti spekulací. :))
Reagovat
Lunej..
To je zajimave co nektere lidi muze trapit :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to myslíš? :)
Reagovat
Lunej..
No ze mayday resi, kdo ma cas tady psat, me by nenapadlo se nad timhle vubec zamyslet protoze je mi to jedno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo tak, já myslel, že to byla reakce na mě, jo s tím maximální souhlas. :) Možná bude právě mayday tím, co nemá co na práci. :) Nebo nám to zkrátka závidí, že není stálým členem těchto rozprav.
Reagovat
blixa
To bude asi ten "pracující lid". Někde jsem četl, že to prý existuje. Tak se asi ozval ;-)
Reagovat
mayday
Vidíš, mě to napadlo, představ si to. Ale to je v pohodě, dostalo se mi rozumných vševypovídajících odpovědí, tím je to vyřešeno.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je paráda, hlavní je, že jsou obě strany spokojeny. :))
Reagovat
mayday
A nenapadla mě otázka, ,,kdo má čas tady psát", mě zajímalo, ,,kdo má čas v podstatě nonstop tady psát. Pokud se to místní podnikatelské elity a důchodcovské kliky dotklo, tak to se omlouvám, pochopitelně.
Reagovat
smazaný uživatel
Omluva se přijímá, i když se neřadím ani k jedné skupině. :))
Reagovat
Lina
Tak je trochu zvídavý. Možná nějaká anketa? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne
Reagovat
smazaný uživatel
Divím se, že v dnešní době, kdy má člověk prakticky kdykoliv a kdekoliv na čemkoliv (i v práci) přístup na net vznese tuto otázku. :)
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
mayday
Ale stále jsou lidé, co v té práci opravdu pracují a zkrátka nemají přes den čas být z 8 hodin 5 na tenisportálu:-)
Já se zas divím, že se někdo mé otázce diví.
Reagovat
smazaný uživatel
Těch pět hodin přeháníš, podivej se na ten rozptyl. Některé nicky tu třeba píšou často, ale ve vlnách, Že v jeden čas, když zrovna mají přestávku, tak tu dělají nějakou diskuzi a pak se vrací zas v další vlně. V kuse tak je málokdo. A pokud někdo ano, pak je to buď student (nejčastější podle mě), rentiér, důchodce nebo nezaměstnaný.
Reagovat
blixa
Říkám, pracující lid ! Vono to fakt existuje .. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Musíš si to umět zařídit (asi?). Makej usilovně 3 hodiny a pak budeš mít dost času na Tenisportál. :)) Nebo dost času-více než ty zvládneš do té doby pochopit. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je pravda, že když někdo dělá manuální práci, třeba někde v sadě nebo i na pásu, tak je to asi složitější, ale kdo dělá v kanclu u PC, tak se čas dá obvykle najít (si myslím). Ale každý přestávku tráví jinak, že jo. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden můj kolega dokázal za směnu napsat přes 200 smsek a to nepočítám zprávy na badoo nebo Facebooku. A pracovali jsme manuálně, u stroje. :) Člověk je schopen nebývalých věcí, pokud chce. A je schopen zároveň nebývalých věcí, pokud nechce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, jestli měl internet v mobilu, pak jo. :D Ale zkus si to psát ve vinohradě s dvaceti dalšíma tetkama, které vše zvládají rychlosti turba, oni už cigárkujou a ty teprv doděláváš. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Měl no, jinak by to nezvládl, to je jasné. Stejně jsem to ale obdivoval, když zvládl udělat normu a ještě mu zbyl čas na odpočinek, trůnění na toaletě apod., zatímco někteří si s mobilem nehráli a přesto normu nestíhali. :))
Reagovat
mayday
Já si ten čas taky najdu, ale třeba jen mrknout, přečíst článek chvíli... ale né vyloženě přemýšlet nad kravinama a sledovat FB Šafářové, jak se má ve špitále nebo co Kvitová dala před 5 minutama na instagram.
Vidím, že se má otázka většiny lidí dotkla a zapůsobila jako rudej hadr na býka, takže asi netřeba to dál řešit, obrázek jsem si z odpovědí udělal:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ok. :D Jenom nedělej předčasné úsudky, jeden ze zdejších uživatelů, který přispívá skoro nejčastěji, je velice úspěšný manažer, což bys z jeho počtu příspěvků vůbec netipoval.
Reagovat
gigin
Reagovat
George_Renel
Nechápu jak ji mohl vyměnit za parohy. ;-)
Ale Britové taky myslí na vše. Andymu postaví za lavičku takové všední děvče a Kokkimu atraktivní blondýnku. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Protože vědí, že Kokki ty atraktivní blondýnky umí docenit. :))
Reagovat
George_Renel
:-))
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/petrakvitovaofficial/posts/1012017408862338

Tenhle vzkaz bude od Petry nebo se ta její manažerka naučila pár obratů česky?
Reagovat
smazaný uživatel
No Katie píše jenom anglicky, takže tohle je buďto přímo od Petry nebo od nějakého českého PR manažera. Ale nejsem si úplně jist, jestli někoho až takhle výrazného českého PR manažera vůbec má vzhledem k tomu, že PR určené pro český trh trochu pokulhává.
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj, od Petry to určitě nebude. Ona není tak super jakok Lucinečička.
Reagovat
smazaný uživatel
A není to jedno?
Reagovat
Frick
Mne to jedno není. Je to takový neupřímný. V 1. osobě si to má psát sama. Pokud to píše její manažerka, ať je to ve 3. osobě.
Reagovat
Lunej..
Zrovna ty tady moralizuj kdyz sam tu lzes.
Reagovat
Frick
Kdy jsem tu lhal a o čem?
Reagovat
Lunej..
O sobe. Nejdriv jsi rikal ze jsi na Stvanici nebyl, pak jsi tam zase byl, ale bez fotaku, pritom si ho mel atd
atd. Nekdy se nevyplaci zbytecne kecat.
Reagovat
Frick
To ale je otázka střežení si svého soukromí. Skutečně nepotřebujete vědět, kde kdy budu.
Reagovat
Lunej..
Ja to tedy urcite vedet nepotrebuju, sam jsi to tu psal nikdo te k tomu snad nenutil. Ale to je jedno, ty proste nejsi normalni, promin.
Reagovat
blixa
To jistě nemusíme, ale to stačí jen mlčet, netřeba lhát, Mirku Dušíne !!! ;-)
Reagovat
blixa
Teď je zrovna Dr.Jekyll, takže Mirek Dušín. Kritizuje ho až se zase sjede a bude z něj "čuňák Frick" ;-)
Reagovat
slacker
Tak ty jsi vzdy bolsan za vsech okolnosti a rezimu :_DD
Reagovat
EllNino
a ty zase rejpal a máme to :D
Reagovat
smazaný uživatel
Lepší mít na to lidi a mít čistou hlavu od netu, sociálních sítí apod., než točit rádoby vtipný videa a pak vypadnout v prvním kole. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba příklad Kerolajn Wozňáki..tak moc se chlubila na Facebooku svými nalakovanými nehty v barvách dánských, amerických s americkou vlajkou a nápisem US Open 2015, až vypadla ve 2. kole. :)) Vše okomentovala slovy "připravena na US Open 2015". No, každý si tu přípravu holt představujeme jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Místo abys byl rád, že je Petra snad celkem v cajku a neukončila sezonu předčasně, tak řešíš takovéhle koniny. Ách jo..
Reagovat
tommr
já bych řek, že je úplně jedno kdo to napsal. Hlavní je, že se Petra připravuje na Wuhan což znamená, že výsledky jejích zdravotních testů asi dopadly dobře ... :)
Reagovat
Frick
A neměl to už vědět před zápsem, že to prostě fyzicky nedá....

Co jsem slyšel Svačinu, tak už na tom nebyl dobře v průběhu zápasu...
Reagovat
pauloX
Ked prehral Vesely z slabuckym Wardom ktory hral pred domacim publikom preco by nemal prehrat z indom ktory je kvalitnejsi tenista ako Ward a tiez hra doma,najlesie je ze Ward odvtedy same prehry posledna z +400 buhlarom na 2 sety
Reagovat
pauloX
klima otrasna aspom ze je jeden bod
Reagovat
lars
Ten Ward asi neni tak slaby, kdyz porazil Isnera :)
Reagovat
smazaný uživatel
James Ward v DC kolikrát povstane z popela jako Fénix. V tomto vidím veliký rozdíl mezi ním a Evansem. Přestože James má za sebou sérii porážek, tak DC je jiná soutěž a mohl ožít a znepříjemnit Tomicovi žití. I když ten zrovna působí v DC velmi dobrým a neohroženým dojmem doposud.
Reagovat
pauloX
tak to potom hej na Slovensku bol svojho casu podobny Hrbaty aj ked ten mal slusne vysledky aj na turnajoch ale v dc patril k spičke,možno ked ma aj Vesely sem tam problem zo psychikou tak sa mu nehra dobre ked je publikum jednoznacne na strane supera ako to bolo vo Wimbledone alebo dnes
Reagovat
spaniel
Devvarman 20 es, Vesely 0. On by asi musel mit 7 metru, aby zacal podavat jak chlap.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to je největší paradox, že hráč jako Somdev přestřílí tak výrazně v esech Jirku. :) Jirka se pořád drží nějak zpátky a nenechá v sobě probudit démona. :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Je to hrozně divné, podle mne to je vina trenéra. Jirka měl ještě na loňském WB rekordní rychlost servisu, a to v konkurenci takových servismanů jako Karlovič, Isner nebo Groth. Jeho servis jde od desíti k pěti. Podobně forhend, který nikdy neměl dělový, ale uměl ho dobře umisťovat a zakroutit. To všechno je pryč.

Měl by si najmout někoho, kdo mu nebude neustále opakovat, že hlavně musí dostat míč do výměny a zbytečně neriskovat zrychlováním, což dělá 9 trenérů z 10. U něj to je zrovna nošení dříví do lesa. On by naopak potřeboval někoho, kdo by ho naučil čas od času do toho pořádně prásknout, dispozice na to určitě má.
Reagovat
smazaný uživatel
Nezbývá nic jiného než souhlasit. :)
Reagovat
marta
Taky souhlasim :)
Reagovat
bIbec
vzpomínám si na finále z Bukurešti proti Garcia-Lopezovi, kde hrál super tenis, i když prohrál. Asi nejagresivněji, co sem ho zatím viděl hrát. Od té doby se tomuhle tenisu ani nepřiblížil. Zvláštní..
Reagovat
gigin
Snad už toho cypa dorazí.
Reagovat
gigin
Fajn :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrá práce!
Reagovat
gigin
Zkus to draku!! Banguj Můru co to dá!!
Reagovat
smazaný uživatel
Můra max ve 4, spíš ve 3 :) V tomto je veliká škoda, že není připraven Kyrgios. Teda škoda pro Australany, pro Brity určitě ne.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/a.579526975445457.1073741827.437408476323975/1006923266039157/?type=1

Ty, tak koukám na diskuzi u tý fotky a ta "bedna" co je u těch kytek, to žádná pojistková skříň nebo tak. Vážení - to je automat. Musej se tam házet peníze, aby ten historickej krám vůbec hrál. Tak to je síla. :-D Byl jsem ve špitále naposled před 8 lety (FN Motol) a nic takovýho tam nebylo.
Reagovat
gedzitka
V Bohunicích to je od nepaměti. Tenhle výdobytek má taxu 10 Kč/90 minut pokud se něco nezměnilo. Návštěvy do nemocnice nenosí jen pomeranče a podobný laskominy na přilepšenou, ale navíc taky drobný na televizi :-).
Reagovat
Frick
Zajímavý. Tak by to aspoň mělo mít nějakou úroveň.

http://televize.heureka.cz/gogen-tvh-28266/

5700 Kč, pokud by do toho někdo hodil 10 Kč za den, tak je to za 20 měsíců splacený.
Reagovat
Frick
Bych tam Lucce snad přitáhl notebook s USB DVB-T tunerem. :-O
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co tě na tom překvapuje ... :D :D :D
Reagovat
Frick
V životě jsem to neviděl ani jsem o tom neslyšel, že by někdo takto šikanoval pacienty.
Reagovat
Frick
Samozřejmě, Lucka asi těch 10 Kč mít bude :-D
Reagovat
blixa
No, možná by mohla mít i na ten NTB s dig. TV tunerem ?
Reagovat
Frick
Když si připošetří....
Reagovat
Pedronegro
to byla česká daviscupová jednička v akci, hm ... tak to potěš koště :(
Reagovat
turista
Škoda té Jirkovy porážky. Prohrát s hráčem o 120 míst níže na světovém žebříčku by opravdu neměl. Jirka bohužel v důležitých momentech hraje hluboko pod své možnosti. Je to určitě o psychice. Když se mu daří tak je vidět, že toho z tenisu umí hodně. Musí se naučit prodat to co umí v situaci kdy je to potřeba.
Reagovat
marta
Souhlasim máte pravdu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Devyerman neni žiadne ořezavátko a očakávam, ze moze urobit aj druhý bod...Tam sa rozhodne..
Reagovat
smazaný uživatel
Zítra to budou mít Štěpec s Ádou hrozně těžký v boji o důležitý bod proti šikovným indickým deblovým specialistům...
Reagovat
Lunej..
Ten trapný koment Kvitovky o muslimech je vymazaný? Já že se mi už neukazuje.
Reagovat
Administrator
Dobrý den, ano, je smazaný.
Reagovat
Frick
JJ, skutečně se po Havlátovi začíná jít. V tématu o Andym bylo 28 postů, nyní už jen 22
Reagovat
Administrator
Smazal jsem všechny její dnešní komentáře. Bude si muset najít jiný server.
Reagovat
smazaný uživatel
Super, děkujem. :)
Reagovat
Lunej..
Díky za info :) Obávám se, že si stejně dá jiný nick a budete mít zase práci.
Reagovat
Administrator
Uvidíme :-), každopádně už žádnou další šanci nedostane.
Reagovat
tommr
v zítřejším deblu budou Indové jasní favoriti a udělat dva body v neděli bude v týhle sestavě téměř nemožný. Počítat se dá jen s bodem od Rosola, ale kdo udělá ten druhej? Veselý je pro tenhle víkend odepsanej, Štěpánek je už příliš starej a fyzicky rozklíženej a Pavlásek zase nemá žádný zkušenosti ... :(
Reagovat
Lunej..
Neodepisuj Radka, je sice starej, už nemá tak dobré zdraví, ale v DC byl vždy platný. Lukáše taky dost lidí odepisovalo a dneska udělal bod, teď koukám, že Jirka prohrál. Osobně mám Adamovu hru raději než Jirkovu, vím, že mnozí v něm vidí nástupce Tomáše, ale já ne. A jestli dá do deblu Radka s Lukášem, tak si myslím, že to není špatné rozhodnutí, Radek má zkušenosti, Lukáš zase pohyb a první podání.
Reagovat
Kytka
Veselý není nástupce Tomáše ani náhodou. Nemá ani z poloviny takový drive, neumí zatlačit na soupeře, hrát rychlou nátlakovou hru. Přičemž jeho pohyb je bídný. Snad umí pár fines, které by se Tomášovi hodily, jako kraťasy, loby, údery in side aut. To by pak z Tomáše byla zbraň hromadného ničení.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, taky nechápu, proč tolik lidí vidí v Jirkovi Tomášova nástupce. Neříkám, že je to špatný tenista, ale pokud se někdy podívá do top20, bude si výskat.
Reagovat
Lunej..
No protože fandové chtějí někoho, kdo Tomáše nahradí, ale bohužel si myslím, že takový není, zatím. I když jak jsem psala, Adam se mi naživo herně líbil, třeba se vypiluje a bude ještě lepší. Zatím můžeme být rádi, že máme Lukáše, i když ho dost lidí nemusí, mně nevadí a jsem ráda, že jeho hra už není tak zbrklá jako dřív, ale dovede chodit k síti, dává BH slice, sem tam nějaký čop. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel nejsme tak lidnatá země, aby se tu rodily hvězdy na počkání. Taky jsem nesla těžce, když po Dvořákovi a Šebrlem najednou nebylo v mým oblíbeným desetiboji komu fandit. Ale tak to prostě je.
Reagovat
Lunej..
chápu, těm dvěma jsem taky fandila. Mně bude chybět v repre zase Jágr, ale protože tenis je moje číslo jedna, tak si sobecky přeju vidět Tomáše hrát co nejdéle. :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ani bratry Pospíšilovy dodnes nikdo nenehradil...
Reagovat
rusedski
Pořád je komu fandit (Helcelet...). Nebo fandíš jen když cinkají placky? :)
Reagovat
janek_da
aspoň ten inside aut dneska Jirkovi šel
Reagovat
lars
Srbove to loni v Indii taky vyhrali asi az 5. zapasem
Reagovat
Lunej..
Musí být opravdu nepříjemné hrát v takovém počasí, nikdo z nás si to neumí představit, z Lukáše lilo jak z vola. :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt - jak tu píšou - 34°C a vlhkost - to máte jako hrát v prádelně...
Reagovat
Frick
- 34°C? to je skoro jako měly holky v Quebecu při FC
Reagovat
lars
Takovy mraz na kurtu pri FC v Kanade nebyl
Reagovat
Frick
A jak víš, že tam maj v tý hale vytápění?
Reagovat
lars
Srbove bez Jokerovice
Reagovat
Jan
Pokud Indové udělají bod v deblu, tak to vypadá dost na prohranou baráž. Na Veselého spoleh není, Rosolovi se to nemusí povést jak dnes ( už ve 3. setu jak to začal kazit, už jsem to viděl podobně jak s Austrálií) a unavený Štěpánek nemusí vydržet singlový zápas. V podstatě jak s Austrálií. Silná slova, že bychom na to měli mít a pak neslavný konec. Už dnes jsem čekal jestli to Rosol prohraje, bylo by mu to podobné.
Reagovat
smazaný uživatel
Debla bych až tak nepřeceňoval. Indický debl ve složení Bhupathi/Paes naháněl strach, ale Rohan s Leandrem nemají bůh ví jakou vizitku a mnoho nahraného. Loni tahali z 0:2 proti Srbům, prohráli třeba i s Uzbeky. Pokud nastoupí Radek, tak to může pobláznit a strhnout vítězství na naši stranu. Pořád platí, že kvalitní singlisté mají v deblu mnoho výhod.
Reagovat
Jan
Radek už může mít problém s fyzičkou i v deblu, zvlášť v tom počasí. Na USO také v deblu rychle vypadl.
Reagovat
smazaný uživatel
Vypadl, to jo, ale s párem, který v dalším kole potvrdil, že to nebyla náhoda, tím ospravedlnil výkon Radka s Tommym a to proti sehranějšímu a lepšímu páru. :) Tommy s Radkem nebylo šťastně zvolené duo. Spolu vyhráli jediný titul v hale před mnoha lety a z 24 společných zápasů v 5 případech nenastoupili k zápasu, to je docela zajímavé. :)
Reagovat
smazaný uživatel
DC opět podle mě může potvrdit, že je zcela jiná soutěž a co platí tam, neplatí jinde a naopak.
Reagovat
Jan
Nechme se překvapit. Jsem otevřený všemu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli bez Berdycha neudržíme ani světovou skupinu proti Indii, tak je na tom náš tenis o dost hůř, než jsem doufala.
Reagovat
Kytka
Tak to já už tuším delší dobu. Až jednou Tomáš skončí, nebude ani DC a ani neuvidíme naše hráče v přímých přenosech na turnajích. Jen když nastoupí proti nějakému hráči z desítky, aby prohráli. Snad Tom aspoň ještě tak 3 roky vydrží.
Reagovat
darek.vrana
Tak kdyby Veselý hrál v DC dobře, tak by ty vyhlídky tak špatné nemusely být. Jenže já mám pocit, že on bude z těch hráčů, co budou vždycky hrát pod své možnosti. Jsou hráči, které to nabíjí, jako Radek, dřív Jirka Novák, Ulihrach, ale myslím že i Lukáš hraje dobře. A pak hráči, které to svazuje, Doseděl, Nováček a teď asi Jirka.
Reagovat
Kytka
Ale proto si myslím, že z něj nikdy nebude hráč alespoň ve dvacítce. Neumí zkrátka uhrát ty důležité body ani proti slabšímu hráči.
Reagovat
darek.vrana
To je pravda. A v DC se to ještě zvýrazňuje.
Reagovat
marta
:-( :-( škoda, hoši bojujte!!!! Jirka dnes bojoval hlavně sám se sebou a ne se soupeřem:-(
Reagovat
slacker
No muze mit nekdo luzra Veseleho rad? Traged tragicky
Reagovat
babolat.cz
já, rozhodně více než debžona mentoše rosola
Reagovat
Lina
Tomáš nejspíš dostane na prdel, že na DC už kašle.
Reagovat
Kytka
Má na to nárok, po třinácti letech, co to táhl. I Štěpánek jeden čas pauzíroval a soustředil se na svou kariéru. Nemělo by smysl, aby s nimi Tomáš jezdil. Když by postavili jako dvojku Veselého, bylo by to stejně na nic, akorát by se vyždímal.
Reagovat
Lina
Naprosto respektuji Tomášovo rozhodnutí.

Bude to těžké, ale věřím, že to kluci zvládnouu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo nemůže chtít po světovém singlistovi, aby tahal DC z prdele do konce kariéry. :) Zvlášť, pokud si ještě nesplnil všechny své individuální cíle. V tomto Bedřicha chápu. Udělal toho dost pro český tenis. Spíš ať si někteří uvědomí, že bychom třeba s Berďou neměli s Indií sebemenší problémy, ale taky bychom bez něho neměli 2 poháry. Dát na misku vah případnou prohru s Indií a ztrátu 2 salátových mís..buďme vděčni, co Tomáš odehrál a nechme ho teď v klidu. :))
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť tady ale nikdo nepíše nic jiného. Naopak mě překvapuje, že je tu v souvislosti s Berďou klid.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, neříkám že tady přímo, ale určitě se to objeví, to bylo spíš tak obecně a preventivně napsáno. :)
Reagovat
darek.vrana
Souhlasím. Ale neměl slibovat, že baráž bude hrát.
Reagovat
Kytka
Snad měl Navrátil radši postavit Adama Pavláska. Ten sice nemá zkušenosti, ale zdá se mi trochu živější a drzejší než tenhle při zdi s.áč.
Reagovat
babolat.cz
aha, zase mělibysmus...asshole
Reagovat
kada.tom
nedivil bych se, kdyby v neděli Adam hrál ...
Reagovat
smazaný uživatel
Navrátil hlavně neměl nasazovat sebe, těším se až tenhle jouda půjde od kormidla.
Reagovat
Kytka
No pravda. S Tomášem a Radkem v jeho dřívější formě se to hrálo. Tomáš jeho rady nepotřeboval. Vždycky a pauze seděl a nenechal se rušit, pak už Navrátil tedy jen mlčel a dobře dělal. Pamatuji, jak jednou Tomáš prohlásil (v tom vítězném finále proti Španělsku), že je dobře, že míče hodně skáčou, že si na ně může alespoň naběhnout a ze vzduchu je práskat na druhou stranu kurtu. ten jouda prohlásil, že z toho má právě strach. Ale tohle je přeci Tomášova hra, se kterou má z 90% úspěch.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten tam byl jen do počtu, to by ukoučoval i plyšový hroch. :) V tomhle směru, kdo přijde po něm se nemusíme bát, protože horší to určitě nebude. Snad jen, pokud by šel koučovat Svačina. :)))
Reagovat
Lunej..
Mně teda Navrátil nevadí, zatím pod ním máme velké úspěchy.
Reagovat
smazaný uživatel
Což ale, buďme upřímní, je pramálo jeho zásluha. :) Berďa s Radkem by to odehráli i bez kapitána stejně kvalitně.
Reagovat
Lunej..
To je sice možný, ale zase pod ním hrát chtěli, někdy se stane, že jsou rozbroje mezi kapitánem a hráči, tady možná taky nějaké byly, nicméně to zatím docela klape. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to je taky pravda. Je to hodně o kapitánovi/trenérovi v tomto. Třeba si pamatuji v hokeji Ivana Hlinku. Ten byl taková přirozená autorita, že sestavu dělal tím stylem, že se hvězd moc neptal, prostě je napsal a bylo to. No a oni to vždycky vzali a rádi přijeli na sraz. :) No a víme, jak byl brán třeba Alois Hadamczik. I když teda je Lojza oproti Ivanovi jako mravenec oproti slonovi. Tak tedy můžu přijmout jeden klad Navrátila, že pod ním chtěli hrát Berďa s Radkem. :))
Reagovat
Lunej..
Hádu fandové dost haní, mně opět nevadil. :) Ráda jsem na trenérské lavičce viděla i Růžu.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně je teda nepříjemný docela i od pohledu. Navíc nemá povahu šampiona, nikdy nic velkého nevyhrál. Bonusem mu budiž stříbro z MS 2006, kdy odjížděl zatracovaný výběr, s mraky omluvenek od top hráčů po olympiádě. Jenže Růža snad ještě se zatracovanějším výběrem vyhrál zlato. Podle mě Lojza mohl mít výběr jaký chtěl, ale na nejvyšší pozici to nikdy nemohlo stačit. A tím neříkám, že je špatný kouč, ale v tom kompletním balíčku pro úspěch mu něco chybí :) Pravda, že třeba hodně udělají takoví hráči jako Jágr nebo Rolinek..ale i kouč musí mít autoritu atd.
Reagovat
Jan
Hadamczika jsem nemohl vystát. Jak jsem ho viděl, všechno se ve mně obracelo. Neměl autoritu a hráči to hráli v podstatě bez něho. A měl jsem dojem, že je vždycky i naštval, takže jestli mu pak nedělali schválnosti, aby zlato nikdy nezískal.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Jen stříbra nebo bronzy i na klubové úrovni. Se Spartou nedokázal navázat na éru finálovou se Vsetínem, uhrál jen dva bronzy a napřesrok Sparta získala hned dva tituly pod vedením Výborného. :)) S Vítkovicemi taky "věčně" druhý. Prostě mentalita šampiona chybí, charakterové vlastnosti a dovednosti pro takový úspěch také.
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba u Růži to chápu, s hodně hráči se potkal i na ledě, kdy ještě hrál. Měl s nimi dobré vztahy a brali ho coby bývalého kapitána. To udělá svoje. Lojza má v tomto výrazný handicap.
Reagovat
smazaný uživatel
No já myslím, že na tom, že se Radek do DC vrátil, má Navrátil svůj podíl. A Berďa sám by ty DC nevyhrál..
Reagovat
smazaný uživatel
Řekl bych, že je to spíš zásluha Miroslava Černoška. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Toho taky. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Toho taky. :-)
Reagovat
Kytka
Určitě
Reagovat
George_Renel
Nepochybně na tom měl Černošek hodně významný a i motivační podíl.
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/safarovalucie?fref=nf

I když sledovat tenis v 16:9 na staré CRT s 55cm (nebo možná ani to ne), to skutečně musí být "zážitek".

Bohužel se ale o svém stavu už nezmínila. A obávám se, že kdyby se cítila lépe, tak by se o tom zmínila. :-(
Reagovat
tommr
bohužel už sám fakt, že je ještě pořád v nemocnici je dostatečně výmluvnej ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nechte toho vy dva věční pesimisti..
Reagovat
Frick
Ale je to pravda. Lucka dala tu zmínku o špitále v úterý večer, teď páteční poledne, to už jsou skoro tři dny. Za tu dobu stihli Rafovi vzít slepák.
Reagovat
smazaný uživatel
No a?
Reagovat
Frick
Prostě asi skutečně na tom není stále dobře. Už jen ten fakt, že člověk je s horečkama a bolenim v krku ve šptitále... No a navíc, že v tom špitále je už několik dní. Nakonec nevíme, jak dlouho už tam ležela v době postnutí tý první fotky.
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha živýho, ona je pár dní v nemocnici a vy jí tady strojíte pohřeb. Vzpamatujte se, lidi..
Reagovat
Frick
Kytky už tam jsou :-D
Reagovat
letityfanousek
nejde to. A po zítřku to bude 1:2, bude to zajímavé v neděli.
Reagovat
svetova.dvojka
Ten Veselý to je ale ksicht a ty jeho zubiska..., jak taková obluda vůbec může jít do televize ? hnusný škaredý obr
zlatý Berdych...
Reagovat
letityfanousek
škoda, že se nemůžeme potěšit tvým obrázkem tvého nádherného obličeje
Reagovat
Kytka
Štěpánek taky krásy nepobral, ale je to osobnost. Mně je jedno, že je jako veverka, ale to jak mizerně hraje, že je tak chcíplý, všemu se poddává.
Reagovat
rusedski
Nepobral, ale měl v posteli půl WTA :)
Reagovat
marta
Chytráku si tam stoupni ty,nevidíš že nehrál to co umí?Není na tom zdravotně asi dobře.Vy umíte jen hráče pomlouvat,když se nedaří.Ale když vyhrají to jste moc chytří...
Reagovat
Kytka
Ten je na tom zdravotně moc často ne moc dobře. Je to ale věc jeho fyzioterapeuta k zamyšlení. Ten asi nestojí za moc.
Reagovat
Frick
Nj, Radek má 20 cm osobnost.
Reagovat
Lunej..
Závist co? :P
Reagovat
Lina
Někteří to holt nezvládají. :)
Reagovat
Lunej..
Mě už Frick nemůže překvapit :)
Reagovat
Frick
Já nezačal s tim, kdo je z tenistů zrůda.
Reagovat
marta
Jirka to prostě nezvládl,bojoval sám ze sebou :( Ale nesnáším jak ho tu vsichni hned pomlouvají,ale když vyhraje tak to ho tu najednou někteří cpou hned do dvacitky.Prostě musí bejt tvrdší a ukázat jim to.Má ještě velký boj před sebou aby ukázal co v sobě má.
Reagovat
smazaný uživatel
TO je skoro stejně vysoký jako Fabrice Santoro :))
Reagovat
Jan
Dle mého je Štěpánek pohledný, ať se dámy samy vyjádří :) Veselý je jiná kategorie :)
Reagovat
Stan_Borowitz
jak mu soupeř dovolí. Kdyby hrál Devvarman stabilně jako dnes, byl by minimálně ve světové desítce a první Ind s titulem z grandslamu. Navíc servíruje jako Karlovič. Dnes by s ním měl co dělat i Djokovič.
Reagovat
mendrit
Akorád Veselka kdykoli má na raketě winer, tak dá síť nebo 2 metry za.
Reagovat
Stan_Borowitz
Už dva metry? Tak to je pokrok. Když jsem od toho raději odešel, tak to bylo tak 20-30 čísel.
Reagovat
Kytka
Nebo dvojchybu proti setbolu. Prostě nemá drive, je to takové chcíplé. Je velký rozdíl mezi těmi hráči v desítce a takovými jako Veselý. Ti nejlepší prostě hrají podmínky, nepodmínky, nijak to neřeší. Roger měl pravdu, když jednou v Austrálii, kdy tam hráči při vedrech padaly jako hrušky, prohlásil, že je to mentální záležitost. Zajímavé, že takhle neodpadl ani jeden hráč z desítky. Stejné to bylo se skrečemi na US Open. Prostě je psychicky hodně slabý.
Reagovat
smazaný uživatel
No zrovna Djokovič taky hraje hodně zvadle, když jsou obrovská vedra. Je tím známý. Sice třeba dokáže vyhrát, ale hraje o level níž. Pointa je v tom, že on i když hraje o level níž, tak to třeba urve a vyhraje, zatímco Veselý, když hraje o level níž tak je horší než v dobré pohodě hrající Devarman. Směju se Svačinovi, jak ho pořád snižuje. Tento Ind má rozhodně potenciál a jeho aktuální umístění v žebříčku neodpovídá realitě.
Reagovat
Kytka
Jenže proč má takové postavení v žebříčku? Protože takhle zahraje jen vyjíměčně a doma. To je jako když naši reportéři vždycky při nějaké dobrém výkonu slabšího hráče řehtají, že brzy bude v desítce. Jenže v té desítce jich už deset je a pořádných. A víc než deset se jich tam prostě nevejde. Ti se hned tak nedají vystrnadit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten problém hrát ve vedrech a při vysoké vlhkosti a mít s tím problém, se už ale u Novaka výrazně zlepšuje po té proměně rokem 2011.
Reagovat
darek.vrana
Vždyť Veselý dneska nehraje vůbec nic. Jen mu to nahazuje na téčko a to tak slabě, že to sotva přeleze přes síť. Navíc chyb jak máku, servis nulový. To není o Devvarmanovi, ale o špatném výkonu Veselého. Nechci Indy podceňovat, Devvarman musí něco umět, když byl 62. a Bhambri juniorská jednička, ale tady to vidím na selhání Jiřího.
Reagovat
Stan_Borowitz
Pak v tom asi bude špatný polštář nebo tak něco.
Reagovat
Kytka
Je to chcípák.
Reagovat
Kytka
Je to chlap jako hrom, přičemž servis nic moc, zatlačit na soupeře taky neumí, jsou to takové slabounké míče a pohyb taky nic moc. Asi moc srovnávám s tím, jak by zahrál Tomáš Berdych.
Reagovat
24tomas
tojo, Djokovičovi by hrozilo, že by ztratil nedejbože i fiftýn! :)
Reagovat
kada.tom
Takže po prvním dnu 1-1, zítra velmi pravděpodobně debla uzmou Indové ... takže v neděli se bude muset obracet ze stavu 1-2 ... je vidět, že bez Tomáše to prostě příliš nejde
Reagovat
rusedski
Jirko, vím, že to neuděláš, ale skrečni to, otočka by znamenala hrát snad šest hodin a to nemůžeš dát :(
Reagovat
SubOptikT
Něco tak nesebevědomého se málokdy vidí.
Reagovat
babolat.cz
Debžo mentoš Rosol s ním také rupne co si myslíte
Reagovat
darek.vrana
V pohodě vyhraje. Veselý hraje tragicky.
Reagovat
George_Renel
Trapné urážky od trapného hatera. I kdyby prohrál, tu porážku s ním Nadalovi nikdo neodpáře.
Reagovat
babolat.cz
To je možné, ale to by musela být jediná, trotle...
Reagovat
babolat.cz
a debžo mentoš rosol stále zůstane debžo mentošem rosolem
Reagovat
George_Renel
Rafa je king spodního prádla.
Reagovat
babolat.cz
copak otevírá se ti řiť?
Reagovat
George_Renel
Inteligent až na půdu. Pokud budeš pokračovat v tomto tónu, budea následovat Havláta.
Reagovat
kada.tom
Jirka strašný ...
Reagovat
George_Renel
Je z toho cítit velká odevzdanost.
Reagovat
HAJ
Ať to raději vzdá na ten jeho pohyb se nedá vůbec dívat
Reagovat
tommr
zajímalo by mě proč na ten kurt vůbec leze když přece musel dopředu vědět, že na to nemá fyzicky ... :(
Reagovat
SubOptikT
Smutný pohled. Malý Ind se ani moc nenadře, stačí servis umístit ...
Reagovat
hatatytla
Veselej mátožnej, zdechlej. Od prvního gamu fyzicky odepsanej. Nechápu jak ho mohl nasadit. To už by byl lepší Pavlásek. Tohle je trýznění mrtvoly.
Reagovat
SubOptikT
... to bude skreč ... vůbec tam neměl jezdit.
Reagovat
rusedski
V DC se neskrečuje...prohraje a ještě se oddělá pro neděli :/
Reagovat
smazaný uživatel
Ale měl pěknou bundu :))
Reagovat
George_Renel
Jirka fyzicky nevypadá moc dobře. Ono to vůbec nemusí dopadnout.
Reagovat
tommr
Veselka je zralej na ručník. V jeho stavu to už neotočí ... :(
Reagovat
VlS
Proboha Jirko, neťukej do toho jak datel do exkrementu a dej ránu hodnou chlapa tvé velikosti.
Reagovat
George_Renel
První bod je doma. Vedle Lukáše, který v těžkých podmínkách odolal soupeři, který to nechtěl dát úplně zadarmo, bych ocenil i rozhodčí, která nepodlehla prostředí (mimochodem zdaleka ne tak bouřlivému jak bylo očekáváno) a otěže zápasu držela pevně v rukou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta navsteva je tristni.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist