Debutant Nišikori a rekordman Federer jsou v semifinále. Švýcar dnes deklasoval Murrayho

13. 11. 2014, 14:08
Aktuality 687
Roger Federer a debutant Kei Nišikori postoupili do semifinále Turnaje mistrů. Nejprve japonský tenista dal svou výhrou nad Davidem Ferrerem, který nahradil zraněného Milose Raonice, jistotu postupu Švýcarovi, ten pak deklasováním Andyho Murraymu poslal dál i Nišikoriho. Pro britského tenistu sezona dnešním debaklem skončila.
Kei Nišikori

Kei Nišikori měl v Londýně ke svému poslednímu utkání ve skupině B nastoupit proti Milosi Raonicovi, kanadský tenista ale krátce před zápasem oznámil, že kvůli natrženému stehennímu svalu bude muset z Turnaje mistrů odstoupit.

"Vy fanoušci si zasloužíte skvělou show a já bych neodstupoval, kdybych nemusel. Udělám všechno pro to, abych tu byl zase příští rok," napsal na twitteru Raonic, který si sval natrhl v závěru prvního setu utkání s Andym Murraym.

Místo Kanaďana, který na závěrečný podnik sezony postoupil poprvé v kariéře a ve skupině prohrál oba své zápasy, proto zaskočil náhradník David Ferrer. Španělský tenista nehrál žádný zápas dva týdny, naposledy ho v Paříži vyřadil právě Nišikori, přesto však dokázal první set získat pro sebe. Japonský tenista sice jako první sebral soupeři servis a dostal se do vedení 4-3, vzápětí ale sám dvakrát ztratil podání a úvodní sadu prohrál 4-6.

Takový vývoj utkání musel nejvíc potěšit Rogera Federera. Švýcar totiž v tu chvíli získal jistotu, že si už podvanácté v kariéře zahraje v semifinále Turnaje mistrů, čímž vyrovnal rekord Ivana Lendla.

Nišikori, který v prvním setu pomohl Ferrerovi 18 nevynucenými chybami, zavelel k obratu hned v úvodu dalšího dějství. Tentokrát mu jediný brejk hned v úvodní hře stačil - po zbytek setu servíroval suverénně a srovnal stav na 1-1.

Před rozhodujícím setem zmizel Nišikori na krátkou chvíli v šatně, aby po svém návratu vyhrál čtyři hry v řadě. Ztrátu dvou podání už Ferrer nedohnal a po téměř dvou hodinách prohrál 6-4 4-6 a 1-6.

"Hrát proti Davidovi není nikdy snadné, protože David je velmi konzistentní při hře od základní čáry. Pokud chci vyhrát, musím vždy nějak narušit jeho tenis. Od druhého setu jsem hrál agresivněji a třetí set už byl z mé strany téměř dokonalý," komentoval Nišikori, který nad Ferrerem vyhrál i čtvrtý vzájemný souboj v této sezoně a znovu ve třech setech. Letos japonský tenista prohrál za stavu 1-1 jen 2 z 23 setů.

Pátý hráč světa Nišikori neměl navzdory druhému vítězství v základní skupině postup do semifinále jistý, večerní duel - poslední ve skupině - mu však dal definitivní jistotu až nečekaně rychle.

Federer v prvním setu očekávaného utkání vyřídil mizerně hrajícího Andyho Murrayho za 24 minut kanárem a postupová tajenka byla vyřešena. Z prvního místa postupuje Federer, z druhého Nišikori, který je prvním asijským účastníkem Turnaje mistrů.

Třiatřicetiletý Švýcar letos prolétl skupinou bez prohraného podání a se ztrátou pouhých 13 gamů. Federer dnes Murrayho nešetřil ani ve druhé sadě a za stavu 6-0, 5-0 a 30-15 byl blízko k zopakování nejdrtivější výhry v historii Turnaje mistrů. O tu se postaral sám před devíti lety proti Gastonu Gaudiovi.

Murray však za bouřlivého potlesku svou nejpotupnější porážku na okruhu ATP (0-6 0-6 prohrál pouze před 11 lety na turnaji Futures s Janem Mašíkem) na poslední chvíli odvrátil a ve svém posledním duelu sezony získal alespoň čestný game. Víc už ale Federer, který měl stoprocentní úspěšnost prvního podání, domácímu hráči nepovolil a za 56 minut vyhrál 6-0 6-1.

"Už jsem měl postup jasný před zápasem, takže jsem možná byl trochu uvolněnější. Ale rozhodně jsem si nemyslel, že to půjde takhle," řekl majitel rekordních šesti titulů Federer, který jako teprve devátý tenista v historii vyhrál 250. halový zápas kariéry a bilanci vzájemných zápasů s Murraym otočil třetím letošním vítězstvím na 12-11.

Druhý hráč světa Federer si dnešní výhrou udržel také teoretickou šanci na to, že sezonu ukončí jako nejstarší tenista v historii. Zítra ho však o poslední naděje může připravit Novak Djokovič výhrou nad Tomášem Berdychem.

Ve skupině A zatím o postupujících rozhodnuto není. Podle papírových předpokladů by měl z prvního místa postoupit Novak Djokovič, kterého by tak v sobotu vyzval Nišikori. Federer narazí zřejmě na jednoho z dua Stan Wawrinka a Tomáš Berdych.

- TURNAJ MISTRŮ 2014 -
(Velká Británie / Londýn, tv. povrch / hala, 6.500.000 dolarů)
čtvrteční výsledky (13. 11. 2014)
• Dvouhra - skupina B •
Nišikori (4-Jap.) - Ferrer (Šp.) 4-6 6-4 6-1
esa: 4-2
dvojchyby: 6-3
úspěšnost 1. podání: 80 % - 63 %
vítězné údery: 41-14
nevynucené chyby: 37-19
využité brejkboly: 5/9 - 2/9
čas: 1 hodina a 56 minut
Federer (2-Švýc.) - Murray (5-Brit.) 6-0 6-1
esa: 0-3
dvojchyby: 1-4
úspěšnost 1. podání: 100 % - 37 %
vítězné údery: 12-7
nevynucené chyby: 12-21
využité brejkboly: 5/6 - 0/0
čas: 56 minut


jméno Z V P sety gamy B
1. Federer 3
3
0 6-0 37-13 3
2. Nišikori 3
2
1 4-3 33-31 2
3. Murray 3
1
2
2-4 22-32 1
4. Ferrer 1 0 1 1-2 11-16 0
5. Raonic 2 0 2
0-4 15-26 0

• Čtyřhra - skupina B •
Nestor/Zimonjič (2-Kan./Srb.) - Granollers/M. López (6-Šp.) 6-7(5) 6-3 11-9
Benneteau/Roger-Vasselin (4-Fr.) - Dodig/Melo (7-Chorv./Braz.) 4-6 6-2 10-8
pva, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

687
Přidat komentář
smazaný uživatel
Tak se nám pomalu ,ale jistě odděluje zrno od plev.
Reagovat
smazaný uživatel
On uz egoista vypadnul...? ;-)
Reagovat
babolat.cz
stará mu rodí,asi už 14 dítě, tak tam musí být :-)
Reagovat
spaniel
Reagovat
Cico93
spaniel a čo oni majú s Nadalom? Veď oni viac kecaju a nadavaju na RF jak obdivujú a tešia sa z Nadalových výkonov.
Reagovat
spaniel
Jsou to jeho fanoušci.
Reagovat
Cico93
Tak to nás Boh ochraňuj.(
Reagovat
smazaný uživatel
Úprimne, s úryvkami zo zápasov Federera a Nadala by som bol veľmi opatrný, veľmi rýchlo može prisť početná odpoveď.
Reagovat
Cico93
:) ale my sme inteligentný, tak toho radšej necháme čo?
Reagovat
Cico93
í jeto N. pl._)
Reagovat
spaniel
Sorry, ale 3-1 na kanáry... Rafa mu nikdy takové výprasky nedával ;)
Reagovat
Cico93
Reagovat
spaniel
To je ten jeden jediny ;)
Reagovat
Roger_Federer
m.youtube.com/watch?v=W-6znFhFxD4
Reagovat
Cico93
Zbytočne sa snažiš. Ta bilancia je pre Nadala. A mal by si to priznať a neobkecávať to.
Reagovat
gigin
Ernie, legend. Federer has a winning record against every player of Top30 except Nadal (10-23) and Gulbis (2-2) :PPPP
Reagovat
Padme
Myslíte, že Nadala ještě někdy dokáže porazit?? V nějaké exhibici na sklonku života? :D
Reagovat
a.magerova
Nadal - 3:1
Federer - 2:1
Djokovic 1:1
Murray 1:0
Berdych 2:0

Pro gigina:
Gulbis 0:1
Reagovat
gigin
:)))
Reagovat
Cico93
Náš Dominátor!
škoda, že už takého nemáme:(((
Reagovat
smazaný uživatel
Bude hrát zase v Prostějově ne? Tak ho tam můžeš vidět :)
Reagovat
Cico93
neviem, ja tieto ligy/okresné súťaže abo jak to nazvať vôbec nesledujem.
Reagovat
smazaný uživatel
Len doplním, že Dominik Hrbatý má na konte aj tri skalpy vtedajších svetových jednotiek v DC..
Reagovat
gigin
Průměrný čas duelu zatím 1 hod 18 min. Kolik stojí lístek? Že bychom vypočítali cenu za minutu :)
Reagovat
gigin
http://www.dailymotion.com/video/x2a0iik_l-equipe-de-france-au-gymnase_sport?start=1
Reagovat
a.magerova
Míč do sítě..... tak to trénují přesně podle mých představ :-P
Reagovat
Padme
http://edition.cnn.com/video/data/2.0/video/sports/2014/11/12/tennis-haas-o2-backstage-tour.cnn.html
Ti co se tam dostanou opakovaně jim šetří náklady :D
Reagovat
a.magerova
Jj už jsem Rogerovu koupelnu obdivovala včera, Tommy mu odkaz na toto video hodil na Twitter :-)
Reagovat
Padme
Bych si vzala domů to jeho zrcadlo... :D
Reagovat
a.magerova
A to druhé já a budeme spokojené obě :-))
On by se hodil i ručník s jeho vyšitým jménem ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
pěkné video a pěknej Tommy :D nevim jak vy, ale já bych si z jeho šatny nic neodnášela, ja bych se tam uvelebila na gauči nebo před tím zrcadlem s tím, že nikam nejdu, dokud by mě neodnesli :D
Reagovat
a.magerova
Jo tak to je nejlepší varianta, ale musel by se na odnesení podílet Roger :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
ano, a nejlíp, kdyby mě sám nesl na rukou :D ;)
Reagovat
a.magerova
No jsi prostě holka chytrá !!!
Reagovat
Fandina
Zarostlý Tommy je tam super!
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, zarostlý chlap je zarostlý chlap, sekne mu to. Už aby zase hrál.
Reagovat
gigin
může Djoko ještě nepostoupit? Prej mu stačí dva gemy? Jinak tady teda možnosti:
1) Regardless of score, if N. DJOKOVIC defeats T. BERDYCH and S. WAWRINKA defeats M. CILIC, then N. DJOKOVIC wins the group and S. WAWRINKA qualifies 2nd.
2) Regardless of score, if T. BERDYCH defeats N. DJOKOVIC and M. CILIC defeats S. WAWRINKA, then T. BERDYCH wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
3) If N. DJOKOVIC defeats T. BERDYCH in 2 sets and M. CILIC defeats S. WAWRINKA in 2 sets, then N. DJOKOVIC wins the group and order of remaining players is determined by % of games won.
4) If N. DJOKOVIC defeats T. BERDYCH in 2 sets and M. CILIC defeats S. WAWRINKA in 3 sets, then N. DJOKOVIC wins the group and S. WAWRINKA qualifies 2nd.
5) If N. DJOKOVIC defeats T. BERDYCH in 3 sets and M. CILIC defeats S. WAWRINKA in 2 sets, then N. DJOKOVIC wins the group and T. BERDYCH qualifies 2nd.
6) If N. DJOKOVIC defeats T. BERDYCH in 3 sets and M. CILIC defeats S. WAWRINKA in 3 sets, then N. DJOKOVIC wins the group and S. WAWRINKA qualifies 2nd.
7) If T. BERDYCH defeats N. DJOKOVIC in 2 sets and S. WAWRINKA defeats M. CILIC in 2 sets, then M. CILIC is eliminated and order of remaining players is determined by % of games won.
8) If T. BERDYCH defeats N. DJOKOVIC in 2 sets and S. WAWRINKA defeats M. CILIC in 3 sets, then T. BERDYCH wins the group and N. DJOKOVIC qualifies 2nd.
9) If T. BERDYCH defeats N. DJOKOVIC in 3 sets and S. WAWRINKA defeats M. CILIC in 2 sets, then N. DJOKOVIC wins the group and S. WAWRINKA qualifies 2nd.
10) If T. BERDYCH defeats N. DJOKOVIC in 3 sets and S. WAWRINKA defeats M. CILIC in 3 sets, then N. DJOKOVIC wins the group and S. WAWRINKA qualifies 2nd.
Reagovat
a.magerova
Andymu taky stačily jen dva sety a jak TO dopadlo, prostě umírněnost je na místě :-P
Reagovat
baggik
Jenze ty role jsou opacny Djokovic = Federer, Berdych = Murray. Prubeh zapasu bude temer shodny.
Reagovat
a.magerova
Ale tak všichni tady volají po dráááámu, tak by mohl Nole vyhovět davu :-)))
Reagovat
baggik
Já si teda myslim, že všichni střízliví a při vědomí vsadili na 0-18 gamů, nebejt Berdych Čech a nechytat se fans Federera posledního stébla, že by mohl Roger bejt n.1, což stejne uz neni realny, tak se tady nenajde nikdo kdo by zpochybnil, ze Djoker jednoznacne vyhraje, v suchem triku.
Reagovat
a.magerova
Federerovcům sen o No1 zhatil Miloš v Paříži, tak co furt točíš?!
Reagovat
baggik
Nic, tys tady psala o umirnenosti....ba jo, vim ze to byla nadsazka.
Reagovat
a.magerova
Tak sranda při pátku, nemusíme se tu furt jen hádat.... dva gemy nebo dva sety.... selfie nebo autoportrét..... ;-)
Reagovat
Padme
s tím selfíčkem mě to pobavilo... :))
Reagovat
a.magerova
Navíc braní Božího jména nadarmo...... zde na tenisportálu :-)))))))
Reagovat
mrafe
Prosím tě můžeš mi vysvětlit tu logiku 0-18 gamů, nějak se nemůžu dopočítat. Nebo to byla jenom nadsázka.
Reagovat
gigin
Kurzová sázka, že zápas bude mít 0-18 gamů..
Reagovat
gigin
Kurz je někde kolem 2.
Reagovat
mrafe
dík,tak teď už to chápu
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.andymurray.com/feature/world-tour-finals-column/

Hodnocení sezony, včerejška a plány na přípravu. Asi nejlepší sloupek od něj, hodně upřímný. A líbí se mi ta odhodlanost, ví, co chce a že se musí hodně zlepšit. Snad se to etda povede a příští rok to bude lepší. Tímto se tedy už definitivně loučím, v lednu nazdar.
Reagovat
VlS
U Andyho se bojím, že mu vždycky bude chybět taková ta přirozená agresivita. On se k ní tu a tam hecne, ale pak to zas odejde a pinká. Připomíná mi to Agu, u ní je to to samé.
Reagovat
Padme
Ahoj v lednu a moc dlouho nesmutni :)
Reagovat
smazaný uživatel
Woytha před nějakým zápasem na začátku týdne zmiňoval, že prý Roger je ve Francii natolik populární, že snad v nějakých novinách nebo webovkách vyzývali návštěvníky finále ať fandí své zemi a ne svému oblíbenci. Zaznamenali jste to někdo? Docela by mě ten článek zajímal.
Reagovat
Padme
kdyby se hrálo finále u nás, tak mu taky fandím... :D Ale ve Francii, těžko říct... mohli by mu fandit, nezlobila bych se.
Reagovat
a.magerova
Jj říkal, že Francouzi vyzývají Francouze, ať aspoň doma při finále DC fandí domácím a né Rogerovi.

Taky bych mu v Praze fandila a nejen jemu i Stanovi a ostatním ;-)
Reagovat
janek_da
I kdyby hrál Berďa nahý?
Reagovat
a.magerova
Rogerovi a těm, kteří mu dopomohou ke zvednutí mísy za každé situace :-P
Reagovat
janek_da
Reagovat
darek.vrana
Proč mu tu mísu tak přejete, když furt ostentativně dává najevo, jak pro něj nic neznamená? Já to teda přeju Francouzům, kteří po ní opravdu touží a doufám, že ta touha to finále rozhodne.
Reagovat
babolat.cz
Touha je zázrak,kámo, zázrak. Nemohu se dočkat až Gael s Jo budou radostí skákat po kurtu...a také na kyselej ksicht hodináře.
Reagovat
a.magerova
No prostě lidská povaha.... přejeme mu ji, protože ji nechce :-P
Reagovat
babolat.cz
ty jo. vy jste fanatici, bigotní federerovci. takový jev se převážně vyskytuje u národů, jejichž lidi nevěděli kam patří. habsburkové, němci, rusové, američané, všem líbají pr.del a zapomínají na to, že jsou češi. upnou se k nějaké tragikomické figurce o které se hodně mluví, píše, za kterou táhne dav. podle nového měřítka, kolik má "like". dříve to byl brežněv, pol pot, castro, lenin, stalin, hitler, nyní obama...
Reagovat
VlS
A ty všem líbáš, nebo jsi naštvanej, že tobě nikdo nelíba?
Reagovat
a.magerova
A jak okecáš ty Francouze ?!!!!

Jsi poslední dobou dost podrážděný, dej si relax na pohodu :-P
Reagovat
babolat.cz
to je jenom bulvár. něco napíše a tím rozdmýchá povědomí lidí a ti se více upnout proti tomu vymyšlenému jevu. Jako u nás Lidovky napíšou, že celý národ sepisují petice proti Zemanovi atd. nesmíš věřit bulváru!
Reagovat
babolat.cz
také to dělal Stalin za války, vymýšlel si, aby celý sov.svaz bojoval a obětoval se.
Reagovat
a.magerova
Svoboda slova ;-)

Hele prodloužený víkend, na relax jako stvořený :-)))
Reagovat
Roger_Federer
to je predny popis vetsiny( ne vsech) fanousku Nadala v cele z tebou a rafaeolim25..Krasne si to vystihl.
Reagovat
spaniel
Ty jsi fakt tupoun...hraje Švýcarsko s ČR? Máš inteligenci té rakety v nicku.
Reagovat
smazaný uživatel
ty si opravdu vypatlanec :D
Reagovat
spaniel
Byl to Simon, který požádal fanoušky, aby nefandili Rogerovi, ale vytvořili bouřlivou pro-francouzskou atmosféru.
Reagovat
a.magerova
No nechci rýpat, ale Simon by měl podle bydliště vydat zcela jiné prohlášení :-)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Bodejt by nebyl ve Francii tolik popularni, kdyz tam vyhral nespocet grandslamu :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Včera jsem neviděl ani ťuk, ale můžu vám napsat jedno. Starý dědula vyučuje tak zvanou "silnou" generaci v době, kdy jiní tenisti už leželi na pláži na Floridě. :) Jsem rád, že Rogerio ukazuje, že je momentálně těsně druhý nejlepší hráč současnosti těsně za Nolem. To je ve 33 letech slušný počin. Navíc dokázal řádnou dávku zarputilosti, když se na to loni nevykašlal.
Reagovat
Padme
Murray měl prostě špatný den a Roger hrál v klídečku, u něj je psychika tak 80% výkonu, víc bych v tom neviděla. Ale s tou zarputilostí souhlasím, jsem hodně ráda, že se na to nevykašlal... Měla jsem strach i po tom prohraném finále Wb letos.
Reagovat
a.magerova
Hele slíbil Rio, tak nesýčkujte :-P
Reagovat
Padme
Slíbil, ale neslíbil, že nepřeruší... (což by byla hrozná volovina), třeba po Riu slíbí ještě něco... ale záleží na výkonnosti.
Reagovat
a.magerova
No už prý kdesi říkal, že Rio nevidí jako konečnou.... Roger bude určitě chtít končit buď na trávě nebo doma v Basileji a TO bude aaaaaž po Riu :-))

Navíc je to chlap čili ješita, bude se chtít ještě vytáhnout před svýma klukama :-)))
Reagovat
VlS
Jarda Jágr je pi 40 taky pořád OK, tak třeba nám Fedex ukáže, že ani pade není moc :-). Až mu bude malej Stefan Nole Djoko fandit jako junior za Srbsko třeba. No a teď tu o Perníkový chaloupce ...
Reagovat
Padme
když jsme u té chaloupky... v úterý jsem viděla tatínka, jak vedl dvě malé děti s batůžkama do lesa... trošku mě to vyděsilo :))
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Silná doba je hlavne kvoli Nadala s Djokovicom súčasne..Plus Murray..

Federerovi hala svedčí, ale nepreceňoval by som to..Porazil dvoch debutantov a vykoľajeného Andyho..
Reagovat
Padme
s sebou vezme Djokovič? Asi Wawroše co? Tak to nebude moc dobré před finále DC... :(
Reagovat
smazaný uživatel
A důvod? Stan si před Davis Cupem nic lepšího než semifinálovou lekci od svýho školitele nemohl přát ;)
Reagovat
Padme
Po té porážce v Římě bych to tak jednoznačně teda neviděla...
Reagovat
Frick
Tyto výsledky před 3 týdny, tak budete říkat, jak ženský tenis nestojí za nic a jak by si holky zasloužily 1/10 prize money jak chlapi...
Reagovat
baggik
Náhodou mně se ty výprasky líbí. Ukázka dominance a síly. A dobře se na to sází. Wawrinka stejnevypadá jak seelák a Berdych uťápnutý klučík tak co jen ať dostanou. O Můře ani nemluvim.
Reagovat
smazaný uživatel
a ti co by to rekli by meli pravdu, to je potreba rict
Reagovat
smazaný uživatel
Navazuji na diskusi nize. Meli by z toho udelat mistrostvi sveta, jeden az 2 tydny v kalendari a kazdy rok by se to hralo na jinem povrchu a v jinem meste ... To by bylo daleko divacky arraktivnejsi, nez soucasny model, kdy finale sleduji jen narody v nem a par tenisovych nadsencu
Reagovat
Alois_Mlok
Fed Cup se tímto formátem v minulosti hrával a asi by to tak skutečně bylo lepší. V Davis Cupu si nemyslím, že to je dobrý nápd. Ten má už víc jak 100 let zavedený formát, který je osvědčený, ty zápasy mají vždycky ohromnou atmosféru. Kdyby všechny týmy hrály během jednoho týdne v jednom městě, podle mě by to úplně ztratilo kouzlo a nakonec by to dopadlo jako MS družstev na antuce v Dusseldorfu...
Reagovat
panzer.dragon
to jak to tam Roger včera vystřihnul připisuju hodně faktu, že si mohl dovolit hrát absolutně uvolněně bez stresu, nemoh dopadnout špatně, díky jasnýmu postupu, proto si tenis užil, kdyby tam byl místo Andyho Novak a situace byla stejná, že Roger je jasnej postupující tak by prohrál i Novak, Roger měl super výhodu v tom jasnym postupu a možnosti si dát "exhibici" uprostřed turnaje
Reagovat
Kozoroh
Vystřízlivění po finále bude kruté!
Reagovat
Roger_Federer
zajimalo by me ci ty si vlastne fanousek?
Reagovat
smazaný uživatel
jako by to nebylo nad slunce jasný, už nám vyhlašuje válku :)
Reagovat
Roger_Federer
No ja sem prave postrehl, ze se snazil nevyhranit..Roger dobre(trpene)-Rafa-o muj boze, Novak- neni Rafa, at raci Nole nez trpeny Roger..
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Stylové zakončení téhle skvělé sezony. Ale nevadí. Fandíme v dobrých časech, i v těch zlých. Come on!
Reagovat
a.magerova
http://www.blesk.cz/clanek/digital-foto-a-video/250589/prvni-selfie-vznikla-uz-v-roce-1969-vyfotil-ji-vlk-z-jen-pockej-zajici.html
Reagovat
rib
jasně, samolibý vlk, který chtěl vždycky ve všem mít výhodu či vyhrát a chytrý zajíc ho vždycky dostal :-))) Tehdy mělo selfie úplně jiný kontext, nesklízelo žádný obdiv, ale spíš smích :-))))))))))
Reagovat
Padme
a nesklízí smích i teď? :D
Reagovat
VlS
Já myslím, že s tím začal už Rembrandt, akorát tomu říkali autofie, ne? nebo autoportrét?
Reagovat
Alois_Mlok
V 17. století fotoaparáty neexistovaly.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je od tebe opravdu postřeh.
Reagovat
VlS
V roce 1969 neexistovaly chytrý telefony a on line galerie ani facebook, twiter a podobně, čili ani selfie. Magerka použila autoportrét z Vlka a zajíce s nadsázkou, nicméně fotografické autoportréty existují už od daugerotypie, tedy velmi, velmi dávno. Selfie není nic jiného než autoportrét.
Reagovat
baggik
Selfie je fotka, kdy vyfotis sam sebe, lhostejno jakej pristroj k tomu pouzivas. Ano, vlk v nu pagadie si udelal selficko. Malovani autoportretu je uplne jiny druh umelecke tvorby, pokud tedy vubec bereme fotografovani jako umeni.....pane Boze, zase michani jablek s hruskami.
Reagovat
Jiri
Vse nasvedcuje finale dvou nej hracu soucasnosti, ale je to kulaty a stat se muze lecos. Jinak je to ale zoufaly rocnik. Takove jednoznacne vysledky jsem absolutne necekal. Navic jsem dnes Andymu docela veril, ale Roger ho sesekal zpusobem nevydanym. Jak uz bylo jiste mnohokrat receno, chyby Rafa a ostatni jsou ted strasne pozadu. Jedine zpestreni byl dnes David. NO uvidime, jak to cele dopadne.
Reagovat
spaniel
Murrayho interview http://www1.skysports.com/watch/video/sports/tennis/9563097/murray-humbled-by-federer

A Cilic je tiper :)
http://liveblog.barclaysatpworldtourfinals.com/Event/Say_5_Thursday_13_November_2014/133124553
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Roger_Federer
To bylo jako okno do minulosti..:), nebo budoucnosti?
Reagovat
blixa
Že by tak i tak ? ;-)
Reagovat
a.magerova
Třeba současný průchod z minulosti do budoucnosti.....
Reagovat
smazaný uživatel
Pšššt
Reagovat
a.magerova
Přesně tak PŠŠŠŠT ;-)

Škoda, že nesmíš ani naznačit, jsi-li teď tam či tam :-)))
Reagovat
r.Fever
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/1800470_785611861478161_668235668738356115_n.jpg?oh=25f82f15da9369a66b3202f22751a807&oe=54EE7B03&__gda__=1424866031_d40e9ffeb7226e1f6184e5945c0b27ba
Reagovat
smazaný uživatel
Ten hologram na posteli, tomu aj verím..:)
Reagovat
spaniel
Myslis monogram...
Reagovat
r.Fever
náhodou uteráky s vlastným monogramom mal aj Frasier Crane... :)
Reagovat
Fandina
Roger super, Niši také v semifinále, nádhera. Zítra ještě Berďa a bude to podle mých přání. Berďo držím palce pojď pojď pojď!!!
Reagovat
Davor1
Fandím Andymu XY rokov, videl som všetky jeho GS finále, väčšinu Masters finálových zápasov a množstvo obyčajných duelov, ale toto som nečakal ani v najhoršom sne. Najväčšia hanba v kariére. Som rád, že je to od najlepšieho hráča histórie, ale pred rokmi som si vážne nemyslel, že Murray, ktorý to na Federera vedel v časoch jeho top výkonnosti a formy vyhorí vo svojich najlepších rokoch s veteránom Rogerom takýmto spôsobom. Normálne je mi zle :-/

Je celkom zreteľné, že naháňanie sa za bodmi na poslednú chvíľu za postupom na TM bolo kontraproduktívne...nepostup by bol dôstojnejší, ako táto paródia tenisu na vrcholnom podujatí sezóny... a to platí nie len pre Andyho, ale taktiež pre zvyšok druhej polovice postupujúcich (Raonič, Čilič a kto vie, s akým debaklom zajtra odíde Berdych...)

Jediný Kei mi urobil radosť, postup do semi je paráda...oveľa horší je ale fakt, že semifinále zrejme ani nebudem pozerať, pretože vidieť ďalšiu potupu obľúbeného hráča fakt nemám v úmysle... Zápästie očividne nie je úplne v poriadku a na Djokovica v top forme na obľúbenom povrchu by ani to nestačilo...

Takže ma čaká mesiac a pol pauza (finále si ale pozriem a budem silno tlačiť Fedexa :-) ) a potom dúfať, že Kei túto sezónu minimálne obháji, DelPo sa vráti vo veľkom štýle a Murray dá aspoň čiastočne spomenúť na najlepšie časy... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-(( +1
Reagovat
smazaný uživatel
Je zvela zrejme za napad S zemou trenerkou, byl krok zcela mimo
Reagovat
smazaný uživatel
Murray press conference

Andy Murray: "It was a tough night. I've lost Slam finals, which has been very tough, but in terms of the way the match went it was not ideal from my side of the court.

"He played exceptionally well. That's for sure. I can say I'm disappointed with my level, but even if I'd played well he probably still would have won. He was striking the ball very cleanly and made very few mistakes. He maybe didn't hit his first serve as well as he can but apart from that everything else was spot on.

"I've never lost 6-0 6-0 before, I've hardly ever lost 6-0 6-1, It's very disappointing, it wasn't what I was looking for.

"He was through in the group, incredibly loose, he was able to try some shots that he might not try in other situations and everything he tried came off."
Reagovat
spaniel
Dobre řečeno. Hlava je nejdulezitejsi. A Andy byl asi pod tlakem, hral o postup, pred domácím publikem...proste cim horsi to bylo, tim vic tuhl. Neco jako kdyz brzo vstavas, nemůžeš usnout a cim vic na to myslis, tim mensi sance, ze usnes.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně mu nepomohl ten brzký brejk, vedl na returnu 30:0, pak přišla 2 prasátka, která přihrála Rogerovi a on potom po boji podělal svůj servis game. Pak už se to vezlo. Prohrál by tak či tak, ale udržet servis na 1:1, mohlo to být třeba trošku méně kruté.
Reagovat
Bob
Letošní TM je jedna velká komedie.
Reagovat
Cico93
Na nie, Na konédii sa aspon zasmejeme.
Reagovat
r.Fever
ja som sa dnes nasmial na tom tenise dosť, neviem ako ty cicko
Reagovat
smazaný uživatel
Krásná práce. A člověk může jít i brzo do postele. Nádhera :-)

Teda nic proti Můrovi, ale staříkovi to prostě nejde nepřát.
Reagovat
pockerface
Roger měl 100% úspěšnost 1.podání. Tak to u něj taky dlouho nepamatuji.
Reagovat
smazaný uživatel
to jo, ale jen 39% terefených prvních podání, co si pamatuju.
Reagovat
panzer.dragon
mě překvapilo ale že měl nula es..
Reagovat
dappe
Ale strašně nízký procento trefených prvních servisů, to musí zlepšit. Takže úplně dokonalý výkon to nebyl. Každopádně ve hře to bylo dobrý :D
Reagovat
lars
ale uvadeji 1 DF tak, ze tem 100 % moc neverim
Reagovat
spaniel
Co to s tim ma spolecne? % vyhraných bodu po 1.servisu se počítá z podani co trefis.
Reagovat
lars
Tak maji asi nevhodny nazev
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem zvedavy kolik gamu da zitra berdych
Reagovat
smazaný uživatel
já ti to řeknu přesně...nula :D
Reagovat
Mayo
viac ako 2 nedá...bude vyfackaný si myslím
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem naivní a věřím, že Tomáš vyhraje :D:D Fakt nic neberu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Budu věřit, asi dokud to nezačne :) A tajně doufat v jeden set.
Reagovat
Cico93
Tak mala by si niečo začať brať;)
Reagovat
smazaný uživatel
zapomněl jsi, že jsem Kvitovka a že ještě žiju znamená, že mám něco za sebou :D
Reagovat
Lina
:)))
Reagovat
Jan
Dá Djokovi kanára :) Aby výsledek zapadl mezi ostatní :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mel by zkusit Djokera v kabine zmlatit, prestipat mu vyplety, vymenit rakety, proste neco, cim by ho paralizoval ....:-) taj jak kdysi Agassi prohlasil na otazku zda by Djokera dokazal porazit, rekl, ze jedine pokud by ho zmlatil pred zapasem
Reagovat
spaniel
Akorát ze to rekl Laver o Federerovi.
Reagovat
pockerface
Krupa řekl, že Čilič dal 2, Wawroš 3, tak Tomáš by prý mohl dát 4 a tím by měl taky jedno prvenství ve skupině.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud Nole vyhraje víc jak 14 gamů, budu rád.
Reagovat
panzer.dragon
djoker dostal hozenou rukavici od rogera, pokud se toho djoker chytí tak má jen jednu volbu.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
hrát v rukavicích?
Reagovat
panzer.dragon
:-) obrazně řečeno
Reagovat
spaniel
Proc mam z tebe dojem, ze jsi ten typ fanouška, co je king, kdyz Roger valí, velkohubé řeči, ale jakmile zacne klesat a prohravat, tak na nej budes kydat? Kdes byl vloni? V nouzi poznáš přítele. Vloni jsme ho mohli mit na talíři porad a spousta lidi se chovalo s citem.
Reagovat
panzer.dragon
pleteš se, roger je pro mě tenis, nikdo a nic jinýho, na tenisportál sem prostě a jednoduše nechodil, protože sem ho neznal, ale ujišťuju tě, že fandim cca od roku 2007/2008 pouze jednomu člověku v tenisu a to je Roger, prostě se pleteš
Reagovat
spaniel
Tak snad jo, uvidime. Ale obcas by ses mohl krotit...
Reagovat
panzer.dragon
půjde to, sem někdy rozjetej z toho, jak to rogerovi jde tak možná přestřelim, ale to je spíš euforie
Reagovat
r.Fever
tak brzdi kámo, lebo vo finále môže byť Djoki priveľkým sústom
Reagovat
smazaný uživatel
"Federer vyřídil nebohého Murrayho" to jsou teď pěkný nadpisy:)
Reagovat
smazaný uživatel
tak 2 veci..silene nesmyslna vec, kdyz Murrayho lidi kvuli tomu ze porazil 2x Robreda pasovali do role cerneho kone, se ukazala, ze je opravdu nesmyslna, a za druhe, a co je dulezitejsi - cmooooooooooooooooon
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska se nebudu rozepisovat, nemá to cenu. Jen se po dvou letech uchýlím ke stejnému kroku. Po potupné porážce od Rogera na TM si tady od toho na nějakou dobu oddych, protože to prostě nerozdýchám a nechci být v následujících dnech nevrlý.

Už mi zbývá jen si přát, aby finále vyhrál jeden z dvojice Nole/Kei a DC Francouzi. A ne, nejsem RF hater, jenom se mi nelíbí jeho vychcaný přístup k DC, kdy začal hrát celou sezonu v době, kdy se Stal stal top hráčem. Předtím zvedl zadek pár let jako spasitel v baráži. Frantíci mají nejsilnější generaci za x let, sice bez úplného top hráče, když Monfilsovi povaha nedovolila stát se šampionem. Celkově je jako národ nemám rád, ale těmhle tenistům jo, když jim nebyl přán GS.

Nepozabíjejte se, fandětě dobrému tenisu a v úvodu nové sezony nazdar. Kdyby někdo měl cestu kolem kanálu, pozdravte za mě Andyho :-))
Reagovat
taffer
Ty chytráku, podívej se kolik zápasů v DC hrál celkem Federer a kolik třeba Můra nebo Nadal atd. Pak bys nepsal ten zapšklej druhej odstavec.
Reagovat
spaniel
Roger ma odehráno v DC vic nez kdokoliv z trojice Nole-Rafa-Andy.
Reagovat
smazaný uživatel
To na ničem ale nic nemění. Je o 5 a 6 let starší, bez zranění a přesto by se mohl třeba od Berdycha učit. A ano, Murray to má taky špatné, za to jsem ho vždycky kritizoval, když byly ve sračkách v euroafrické zóně, nepomohl a přišel si nahonit triko až v minulé sezoně, hlavně v baráži a letos s USA. To jsem ale nepatří, já hodnotím FRA-SWI a z tohohle pohledu mi přijdou sympatičtější oddanější Frantíci.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak frantici byl vzdy nacionalisti, s trikolorou na tricku. Svycari jsou takova nemecko- francouzsko- italska smeska...
Reagovat
spaniel
Vsichni top hraci vypouští DC, stejne jako debla. Tak to v dnesni dobe proste chodi. Kalendář je nabitý a zapasy na 3 vitezne berou sily. Nevyčítal bych to zadnemu z nich. A hrat, kdyz mas jen jednoho spoluhráče, ktery nebyl na top urovni, nedava smysl. U Tomáše je to jine. On neni kandidát na titul v kazdem turnaji, pro nej je DC velky uspech a mozna se to u nas jinak bere, i ten Fed Cup se vic prožívá.

Jinak chapu, ze to tady ted nemas moc chuť číst, ale neda se to ovlivnit, prošli jsme se tim vsichni. Jedine ignorovat, nerad bych, kdybys odcházel.
Reagovat
smazaný uživatel
Však na pár týdnů, stejně tu teď nic extra nebude.

A jasně, chápu v olympijské sezoně třeba. A jasně, vypouští ho všichni, aleNole s Rafou ho vyhráli a není pro ně tak důležitý. Na to, že ho Roger ve sbríce nemá, na něj pěknou řádku let kašlal, než se stal Stan top hráčem. To, že vycítil šanci, nepopřeš.
Reagovat
spaniel
Jasne ze nepopru. Je to týmová soutěž az bez týmu nema smysl. Nevidim v tom nic spatne.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič hrál s dvojkou Troickim klidně, to je docela silný protiargument vzhledem k tomu :D
Reagovat
spaniel
Kdy?
Reagovat
smazaný uživatel
Celou sezonu 2010, předtím 2009? Nebo i s Tipsarevičem, to máš jedno, nýmandi jsou oba dva.Já bych ve vztahu k DC (když chceme teda srovnávat ty 4), řadil Djokoviče nejvýš. Akorát vyhrál DC poměrně brzo ve svoji kariéře, proto trošku ten zájem opadl, ale jak to mají balkánci ve zvyku, je velký vlastenec.
Reagovat
spaniel
Myslel jsem si, ze pred 2011. Pri vsi úctě, tehdy byl v jine lize nez Fed a Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Tiež si myslím, že tam bol kalkul..

Roger má vela odohraných zápasov za repre, ale drvivú vačšinu z nich v časoch, kedy nebol top hráčom..Keď bol jednotkou napr., individuálna kariéra mala prednosť vždy..Zaujímalo by ma kolko tých startov pripísal v casoch, kedy kraloval rebríčku..

Ako to bolo tento rok vie len on sám..Ale možno svoju rolu zahrala aj absencia Rafy s Djokovicom.
Reagovat
spaniel
Kdyz byl na vrcholu, tak hral jen o záchranu. Vypadalo ze cekal, nebo to mozna uz vzdal. Ja myslim ze rozhodl Stan a jeho forma...to ze se po roce zas cítil dobre a začalo se mu dařit a asi zavazilo i to, ze Nole nehral. I kdyz by to podle me zkusil i tak, Srbska dvojka byla slaba a spolecne by to tehdy mohli vyhrat.
Reagovat
Davor1
absebcia Rafy s Djokovicom ?? :-) to si fakt nemyslím... Srbov by dali tak či tak, Djokocič bez poriadnej dvojky (v hre nebol Tipsarevic ani Troicki, navyše rok po finále...) by toho veľa neuhral a u španielov bolo dopredu jasné, že tento rok to nebude v najsilnejšom zložení... podľa mňa bolo pre Rogera najväčšou motiváciou, že videl po AO Stana v životnej forme a tým aj parťáka, ktorý mu môže skutočne pomôcť k triumfu a nebude len hráčom " do počtu ", ako roky pred tým... vôbec Federerovi nezazlievam, že sa chopil najväčšej šance za x rokov, aj to znakom veľkého hráča... :-)
Reagovat
dappe
Ale vždyt on to normálně už před hodně lety řekl, jak pro něj DC tolik neznamená a bude se soustředit na vlastní kariéru, s tím, že vypomůže v baráži a nevyloučil, že se jednou DC pokusí vyhrát. Nevím proč to tolik řešíte, on si na žádného vlastence nehraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasím, je to úplne legitímny a logický postoj..Len to píšem na margo tých jeho početných štartov za repre, lebo nie je štart ako štart..
Reagovat
rod_laver
A co je špatného či dokonce vychcaného na tom, že účelově hraje až teď? Myslíš, že Švýcary DC předtím zajímal? Roger je pro Švýcary polobůh a nikdo mu tohle ani nevyčítal. Taky by mi přišla ztráta času hrát DC, kdybych stejně věděl, že ho nemám s kým vyhrát a byl v nejlepších letech.
Reagovat
smazaný uživatel
Strašne sa podceňuje Wawrinka..Vždy to bol TOP 20hráč, ktorý hrával 4. kolá Grandslamov..

Ak mohol vyhrat Berdych DC so Stepánkom, preco nie Federer s Wawrinkom?
Reagovat
rod_laver
Já bych velmi nerad snižoval úspěchy českých tenistů, ale za českým úspěchem také z velké části stojí nejen pověstné štěstíčko (absence nejlepších hráčů v každém kolem proti silnému soupeři), ale také i národní bojovnost, která Švýcarům chybí. Krom toho Stan byl v té době labilnější než teď, zatímco Radek dokázal v DC podat neskutečné výkony. Já vůbec nezakrývám to, že je to od Rogera kalkul, ale myslím, že si ho v širším kontextu může dovolit. Zase bych ho tak nekáral :)
Reagovat
spaniel
Protoze Stepec je ten hrac, ktery kdyz jde do tuhého, zabojuje a zlepší svuj obvyklý vykon. Typicky Stan je přesný opak. A navic, jak uz bylo řečeno, se vsi úctou k Tomasovi, nepatri k k velke 4 a DC pro nej znamena daleko vic.
Reagovat
dappe
Tak srovnávat ho s Berdychem je trochu mimo ne? Podívej se kolik odehrával Federer ročně zápasů, někdy i přes 90.
Reagovat
Roger_Federer
Letos ma 34 lety Fedex odehranych z dneskem 86 zapasu, minimalne 3-4 ho jeste cekaji.(do konce sezony)..Myslim slusna porce..
Jiste ze na "konci" kariery chce vyhrat DC.Chci videt az Murray,Nadal, Djokovic boudou v jeho veku, kolik budou mit odreprezentovano oni.
Reagovat
smazaný uživatel
Já je neporovnávám, jen konstatuju, proč bych to přál raději FRancouzům, pro které je to větší svátek, žijí tím daleko víc.
Reagovat
Hector.Salamanca
Na tomasinhovi jsou trochu vidět roky komunismu v týhle zemi. Někdo kalkuluje tak, aby mu jeho jednání přineslo co největší užitek, což je přeci zavrženíhodné, příživnické, a je potřeba to trestat. Nezlobte, působil jste na mě poměrně seriózně, ale tohle uvažování mně osobně nepřipadá správné. Souhlasit nemusíte.
Reagovat
Hector.Salamanca
A fanděte si samozřejmě úplně komu chcete, to nikomu nepřísluší hodnotit, taky jsem na vážkách a taky vlastně titul přeji víc Francii. Ale ne z těchto důvodů.
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju soudruhu Salamanko :-) Čest!
Reagovat
Hector.Salamanca
Rádo se stalo, samozřejmě.
Reagovat
smazaný uživatel
davis cup je k smichu turnaj a vypousteji ho vselijakym zpusobem vsichni, a to ze se pripojil, jak videl, ze je sance ho vyhrat, ptz ho nema, neni nic spatneho
Reagovat
smazaný uživatel
Možná se zítra u kanálu potkáme s Tomem nebo Marinem :D
Reagovat
Mayo
škoda, že odchádzaš...ty si tu jeden z naj uživateľov...tak teda sa maj a neboj sa Pánes sa z toho dostane ! (: ... možno na Aussie si dáme finále :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vem to tak, x % uživatelů mám v ignoru, dalších přes 80% mic nic neříká, ať už projevem nebo čímkoliv jiným. Sezóna skončí, takže no stress. Stejně sem chodím ze setrvačnosti a proto, abych někde občas mohl něco vyplodit a nedusil to v sobě. Na úvod sezony jsem zpátky, stejně déle nevydržím.
Reagovat
smazaný uživatel
+1..
Reagovat
spaniel
-2
Reagovat
pockerface
A to se tu ani nezastavíš v neděli okomentovat finále? Pokud ne, tak zdar a sílu a nazdar v lednu 2015. Ať žije tenis!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ja Rogera chapu. On chce vyhravat a hrat DC ma smysl kdyz mas dobrehompartaka, jinak to pro nej nema smysl
Reagovat
smazaný uživatel
Vychcany pristup elegana, tak to je presny ;-) Kdyz vycitil sanci, je to ten nejvetsi vlastenec :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak z té dvojice přeju nejvíc Keiovi, ale bojím se, že Nole je v takové formě, že bude Kei krátký.
Reagovat
babolat.cz
Moje slova. Do písmene.
Reagovat
spaniel
Zadne prekvapeni od Barney 2.
Reagovat
Roger_Federer
Pod prizpevek Thomasina se prisli pohonit ego skoro vsichni zdejsi hateri Federera..

Forehend, babolat.cz, Barney...luxus kluci jak se zhodnete.
Reagovat
r.Fever
je to až príkladné.
Reagovat
smazaný uživatel
Záměr se povedl, každému sdělit něco, co ho zajímá a trochu odvrátit pozornost od prvního odstavce. Tak se mějte :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A já jsem myslel, že na druhém místě je u tebe Nole? :) Už šel na vedlejší kolej?
Reagovat
smazaný uživatel
She's the boss...zbytek v komiksu :D

https://www.facebook.com/rogerfedererperfect/photos/a.169755856412573.47956.169376299783862/766104233444396/?type=1&theater
Reagovat
panzer.dragon
hrát proti Rogerovi znamená souhlasit s debaklem
Reagovat
Cico93
Booože
Magerko vyhodte ho z klubu FFF!:)
Reagovat
panzer.dragon
je tady stovky komentářů a ty se začneš opírat do toho mýho, fakt super, prostě sem zahlásil nějaký dojmy ze zápasu..
Reagovat
smazaný uživatel
tak se neperte holky :)
Reagovat
panzer.dragon
už je to dobrý, ale ten Cico93 by se měl nad sebou zamyslet..
Reagovat
smazaný uživatel
pocitej radsi nadyho bebina
Reagovat
fojo
V roce 2012 jsem videl 3 zapasy live v Londyne - Fed: Delpo, Fed:Andy a Finále Fed:Djoker.

Kdybych tam sedel ted, tak jen placu do rukavu...kazdy jeden z tech zapasu byl lepsi, nez vsechny letosni dohromady
Reagovat
Padme
taky jsem tam byla... na RF - Ferrer a napínavé to bylo dost, ale taky ve dvou.
Reagovat
Kozoroh
A ještě Djoker:DelPo.
Reagovat
tommr
musím poděkovat Federerovi za to, že mi dopřál požitek vidět fuckujícího Murrayho na kolenou. Murray začal tradičně a ještě ve druhý hře řval jak nepříčetnej, ale postupně zmlkával a na konci už byl jako beránek. Zápas byl tak rychle u konce, že nestih ani svojí další specialitu - předstírat nějaký zranění ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale co s načatým večerem? Člověk je natěšený na pořádný dlouhý match a ono nic. Měli dát v 15.00 Rogera a od 21.00 Davida s Keiem, ti by ještě hráli :)
Reagovat
lars
Z TM je zavod o to , kdo nejrychleji porazi soupere :))
Reagovat
smazaný uživatel
roger parada, este luxusne pustil aj gem, nech to nie je pre domaceho hraca az taka potupa :)
Reagovat
Cico93
Mne prišlo, že mu nič nepustil. Išiel po tom kanárikovi aj v 2 sete to bolo vidieť.
Reagovat
smazaný uživatel
nie nie, roger je stary lisiak, on to tak vynimocne vypustil, ze si si to nevsimol :)
Reagovat
smazaný uživatel
nene, mě to přišlo, že mu nechá i druhý čestný gem, ale pak si řekl, že není jako Djoker a ukázal mu, že nemá slitování :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mate nekdo vysvetleni, cetli jste clanky na netu, proc se hraji tak jednostrane zapasy?
Reagovat
Padme
Ten povrch je nejspíš fakt nechutně pomalý... Vždyť oni stihnou doběhnout přes celý kurt s prstem v ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tomby prece melo Marrymu, jako vyhlasenymu obranari , vyhovovat??
Reagovat
Padme
Roger byl u většiny míčků včas a když mohl, tak to pálil zcela bezohledně do stran a do rohů... to jsou jediné míče, co se tu nedají stihnout.
Reagovat
Mayo
jemu vyhovujú rýchlejšie povrchy viac
Reagovat
tito
Ale to není vysvětlení. Prostě 2 hráči jsou o levely jinde než zbytek.
Reagovat
pockerface
já jeden mám. Roger, Novak, Rafa , Marin měli postup jistý dlouho dopředu. Ostatní kluci bojovali o postup do posledního turnaje a to je podle mě, tak vyšťavilo jak fyzicky, tak psychicky, že momentálně už nejsou schopný podat 100% výkon. Jako kdyby tělo bylo nastaveno na "dostaň se na TM " a po splnění mise vypnulo a už nenastartovalo. No a Marin, i když věděl, taky dlouho, že má postup jistý, tak ten po USO nehrál měsíc a na něm se ta pauza taky podepsala.
Reagovat
smazaný uživatel
No Murrayho bych s tim souhlasil, ten se vylozene vycucal. Wawrinka ten musel byt odpocsty, ponevadz vsude vypadavaĺpom1. Nebo 2. Kole
Reagovat
tommr
na tom něco je - určitě to platí pro Tomáše, Murrayho a Raonice ...
Reagovat
lars
Nojo proto Ferrer prohral 6:1 v posled. setu
Reagovat
Marduch
Něco na tom možná bude.
Mně navíc připadá, že u TM je nejvíce prestižní se tam dostat, asi i hodně z pohledu sponzorů hráčů.
Něco jako "když uděláš letos TM, spolupráce může dál pokračovat:)
Prostě takovej štempl, že hráč měl letos úspěšnej rok.
Reagovat
Padme
mi bylo líto a Rogerovi očividně taky. Ale já myslím, že se příští rok vrátí ve formě, kterou si jeho píle a talent zaslouží.
Reagovat
smazaný uživatel
To si nemyslim, roger mu chtel dat i 2. Kanara. To djoker to tomovi jednoznacne pustil
Reagovat
Padme
Ten gem si vyhrál sám, to souhlasím... ale jako celkově, se ani neradoval po hezkých míčcích...
Reagovat
smazaný uživatel
To je pravda, v tom byl kolegialni
Reagovat
Marduch
Já se obávám, že ta motivace už neni taková.
GS, na který byl roky upnutý, už získal.
O to těžší je po zranění vrátit se na top úroveň.
Reagovat
Kozoroh
Znovu říkám, že bez Lendla (nebo jemu podobnému) se Murray nevrátí tam, kde byl v sezónách 2012-13! Nevěřím tomu, že ho tam Mauresmová vrátí. Nepřipadá mi, že je dostatečnou trenérskou kompenzací za Lendla.
Reagovat
smazaný uživatel
No mozna taky skonci
Reagovat
Mayo
mne príde, že on pootrebuje pri sebe poriadnu sekeru ako bol Ivan...a vždy som bol toho názoru, že proste on nie je taký víťazný typ , proste nevidím na ňom takú túžbu vyhrávať ako u tých ostatných...taký salámista ...
Reagovat
Marduch
Asi pravda. Lendl mu ten GS uměl narvat do palice.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejen to, hlavne lendl byl mistr takziky a genialni strateg a vinco na kazdyho nejvice plati. Murray to tam ted jenom prehazuje bez napadu co chce udelatba doufa, ze to souper zkaz
Reagovat
smazaný uživatel
Umíte si představit, jak bude vypadat finále Federer x Djokovič, když bude Roger hrát takto uvolněně, protože už mu nepůjde o No.1? Fuuuu
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem zvědavá, koho bude Roger trénovat, až pověsí kariéru na hřebík.
Reagovat
PetaM
Nedovedu si představit, že by si někdo mohl dovolit zaplatit nejlepšího hráče.
Reagovat
Padme
trénovat moje děti... jen nevím, kde na to vezmu :))
Reagovat
PetaM
Třeba se ti na to složí stát :D Jestli do té doby nezbankrotuje ... :D
Reagovat
smazaný uživatel
nemyslím, že bude někoho trénovat na plný úvazek, bude se věnovat dětem, takže možná někoho z nich, taky bude hodně času dávat propagaci tenisu, exhibicím, hostování všude možně a pokud někdo bude mít to štěstí, možná mu bude dělat poradce jako má teď Edberga :) to ale nesouvisí s mojí otázkou :D
Reagovat
pockerface
bude to úžasný zápas a pokud by Roger předvedl to co dneska, tak si myslím, že by dal i Novaka ve dvou. Sice ne 6:0,6:1 , ale tak 6:4,6:3
Reagovat
pockerface
jenom, aby Roger a Novak neměli v SF den blbec (jako jediný zatím neměli na TM krizi) a neprohráli. To by na to naše vytoužené finále vůbec nedošlo.
Reagovat
smazaný uživatel
to taky, ale toho se nebojím tolik, jako že by Roger mohl mít den blbec zrovna ve finále a nechal by se převálcovat, to fakt nechci vidět, jestli má Novak uhájit year-end No.1, tak Roger bere výměnou za to titul :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak urcite si da delsi dobu pauzu od tenisu a pak si vybere talenta
Reagovat
smazaný uživatel
no ja by som ho bral:)
Reagovat
lars
Svoje deti :))
Reagovat
pockerface
své děti :-)
Reagovat
tommr
to je divná otázka vzhledem k tomu, že už ted má 4 děti a divil bych se kdyby aspoň jedno z nich nehrálo tenis ...:)
Reagovat
dappe
Pokud bude hrát jak dnes, zlepší úspěšnost prvního podání a Djokovič bude hrát jako doposud, tak to bude vynikající zápas, ale myslím, že jeden z nich nezahraje top. Ještě ani není jistý, že spolu budou ve finále, Federer může mít v sobotu horší den a Djokoviče čeká skvělý Nišikori.
Reagovat
smazaný uživatel
já si myslím, že se u nich bude forma s postupem turnaje naopak zlepšovat, Roger hrál první dva zápasy tak nějak rutinně, nezáživně, teď ukázal válec, tak doufám, že to nejlepší si nechá na Novaka, Wawrinku, příp. Berdycha dá v klidu, otázka je, jestli Djokovič zvolní nebo pojede v tomto tempu dál :)
Reagovat
VlS
tak tomu říkám "dostat na budku"- dobrá devastace. No nic, Roger je ve formě a Andy teda nějak úplně moc ne. Chyběla odvaha a rozhodnost a alibistický údery Roger nekompromisně trestal. Když se Andy k něčemu odhodlal, tak se vyhodil.
Reagovat
Mayo
Roger, nech sa darí vo zvyšku turnaja.
Reagovat
Padme
a tak to má být... :)
Reagovat
smazaný uživatel
mozno ho na rok aj zrusia
Reagovat
Kozoroh
To ne, letošek je anomálií, která pomine.
Reagovat
Mayo
no nečakaný výsledok ale je to len vyústenie najhoršej AM sezóny v kariére...snáď sa dá dokopy do budúcej sezóny lebo on patrí inde sakra
Reagovat
pockerface
dost se na něm projevila ta operace. Vůbec se po ní nedostal do rytmu a do zápasové pohody.
Reagovat
r.Fever
Federer sa znovu ukázal len ako výplod slabej tenisovej konkurencie z dôb jeho slávy, stratiť gem s takýmto Murraym je len toho dôkazom...
Reagovat
pockerface
Dobrý mač, vynikající výkon od Rogera. Snad mu to vydrží do SF a případného F. Hotovo, můžu jít spát. Tak ke vzájemnému špičkování s Giginem a Tomashinem se nekonalo. Andy chlapce znechutil hned na začátku a pak už chlapama nebyla kloudná řeč :-), ale ani se jim nedivím. Být to obráceně, tak otráveně také odejdu od TV po prvním setu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nakonec jsem ráda, že náhradník David zahrál s Keiem 3 sety :D
Reagovat
MartinPa
To je vlastně pravda, jediný zápas na tři sety se zápletkou uhrál náhradník :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Za ten TM by Andy zasloužil do osmifinále AO Ferrera a do ČF Djokoviče.
Reagovat
gigin
https://pbs.twimg.com/tweet_video/B2WaxUqCAAAmXDT.mp4
Reagovat
pockerface
Andy se tam plouží, jako když hraje 5 hod. A chytá se za stehna, to snad nemůže mít křeče.
Reagovat
smazaný uživatel
Kto by to bol povedal, že ten Berdychov debakel s Wawrinkom sa napokon vo výsledkoch takto stratí a v konečnom dosledku to bol, čo do vyrovnanosti niekde na hranici priemeru TM.
Reagovat
Cico93
:)
nemám slov už dpč
Reagovat
Kozoroh
Takhle se bude na letošní Turnaj Mistrů vzpomínat.
Reagovat
Lina
Poznatek z letošního TM je netěšit se na možný hezký zápas a proto se už raději na finále netěším.
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš se teda víc radoval, když uhrál jeden gem s Djokem :D
Reagovat
Lina
To by musel být Murray cynik, aby se radoval. Dnes zažívám stejný šok jako v pondělí i délka zápasu stejná.
Reagovat
kada.tom
No, dobře, že tento Federerův výkon přišel dnes proti Andymu a ne v určujícím zápase s Novakem. Líp asi Federer hrát nemůže, to je třeba si přiznat.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě už tam absolutně nic nepřekvapí, jedině snad finále Roger - Nole 0:6 6:0 0:6 :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
teda obraceně samozřejmě :D
Reagovat
Jan
Mě by ještě překvapilo 0:5 5:0 0:5 :)
Reagovat
MartinPa
Ještě by byla sranda kdyby zoufalci z druhých míst porazili Rogera a Novaka v semifinále a pak svedli "bitvu" ve finále
Reagovat
smazaný uživatel
Máš na mysli "zoufalce" hráče nebo "zoufalce" fanoušky? :D
Reagovat
pockerface
Tak Kei zase tak zoufalej není. Nevyšel mu zápas s Rogerem, ale proti Andymu a dneska zahrál dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Viděl jsi někdy Nishiho když má den? Tomu bych zoufalec určitě neříkal...
Reagovat
MartinPa
Jasně Kei hraje skvěle když je fit a ve formě, mám samozřejmě na mysli jen tento turnaj "mistrů"
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, Novak bude muset určitě máknout v SF, Kei bude první pořádný soupeř na turnaji. Roger může jít klidně před swiss derby na pár piv.
Reagovat
smazaný uživatel
Co se tam děje??? Teď jsem přišel domů a toto je snad vtip ne? :-D tajně jsem doufal že stihnu TB prvního setu!! Roger hraje jak za mladých let nebo Murray je tak strašně otřesný?
Reagovat
smazaný uživatel
Nahoře už je zpráva, že Andy končí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on na turnaji skončil už tím prohraným 1. setem.
Reagovat
Marduch
Oboje současně.
Reagovat
pockerface
tak si toho moc neviděl co? budeš si muset 1.set pustit na youtube.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tohle je kruťárna jak nechci říct co :D vzkaz Noldovi :D :D
Reagovat
pockerface
jsem zvědavý jestli budou diváci po zápase více tleskat nebo pískat.
Reagovat
smazaný uživatel
pískají už dávno, tak ale čestný gem pro Sira :D :D
Reagovat
pockerface
no já pískot moc neslyším, spíš jsou v extázi, když Andy vyhraje výměnu.
Reagovat
smazaný uživatel
taky dost pískali a divíš se jim? tohle je Turnaj demolicí :D
Reagovat
Kozoroh
Slovy biblického Kazatele - Marnost nad marnost!
Reagovat
Cico93
toto nemá úroveň.
Ten TM sa asi začne až vo finále.
Reagovat
pockerface
Roger má dneska den, že mu tam padá všechno a jde mu všechno. Myslel jsem si, že půjdu dneska spát tak o půlnoci a už jsem se děsil toho stávání ráno v 5 hod. a já na konec půjdu spát do 10 min. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proti loňskému roku má člověk pocit, že je tady Rogerův klon - luxusní tenis, sebejistý, útočný, co chtít víc.
Reagovat
Marduch
Přesně tak. Měl bych se mu omluvit, tipoval jsem ho na letošek někde mezi 6.-9. místem.
Reagovat
smazaný uživatel
Diváci jsou nejvíc ve varu k kvality tenisu, kdy se jejich "národní" hrdina pokouší odvrátit hrozbu dvou kanárů, kde to jsme? :DD
Reagovat
pockerface
Když ukázali kyselý obličej Amélie, tak by mě zajímalo jestli bude Andyho příští rok dál trénovat.
Reagovat
spaniel
Zůstane Gaudiuv rekord zachován?
Reagovat
Kozoroh
To je věčný rekord, ten lze jen vyrovnat.
Reagovat
pockerface
Tak jako Rogerovi obrovsky fandím, ale teď už je mi toho Andyho líto. To je na ručník. Ten je na dně, ne-li pod dnem. Možná se cítí jako Tomáš, když dostal výprask od Novaka.
Reagovat
d@ve
6:0, 4:0 - asi už podobné pocity jako Tomáš má..
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj mistrů 2014 vejde do historie, to proto, že jeden z těch tzv. mistrů dostane dvakrát 6:0 :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jako sorry, ale Djok nechal Tomášovi minule aspoň 2 gemy, tak by snad Rogera taky neubylo ne?
Reagovat
smazaný uživatel
ale Roger tím potřebuje Noldovi poslat vzkaz, že on to slitování jako on nemá :D :D
Reagovat
Marduch
Tak to je od Murrayho hodně, hodně bezzubý tenis. Asi tak někde kolem top 40. Bez servisu, s nulovou razancí ve výměnách, hromada chyb. Naopak Roger koncentrovaně, na BH na jistotu, na FH dobře, u sítě parádně.
Reagovat
spaniel
Jak buci na Mourinha :D
Reagovat
kada.tom
zajímavý, že na něj bučí, však trénuje Chelsea a ta je londýnská - narozumím tomu .. ale jako já bych na něj pískal taky :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Chelsea má v Londýně mnohem víc haterů než fanoušků. Dá se říct, že od příchodu Abramowitche je jejich hater prakticky každý, kdo v Londýně fandí jakémukoli jinému klubu :D
Reagovat
kada.tom
dík za exkurz do toho, jak to v Londýně chodí - já PL tak nesleduju :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Boha, on je snad v Londýně jediný klub? Spousta klubů tam má víc fandů než tahle umělá špína.
Reagovat
kada.tom
omlouvám se, vím, že Chelsea není jediná londýnská, ale tak PL tak detailně nesleduji, tak neznám tamní poměry :-)
Reagovat
Marduch
To máš, jako když v Praze hraje fotbalová repre, taky hromada lidí mimopražských.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře mu tak kašparovi :-)
Reagovat
Cico93
Tak asi je tam viac fandov Arsenalu.
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj mistrů :)
Reagovat
Cico93
kde?
Reagovat
d@ve
Minimálně dva mistry bych tam viděl.
Reagovat
MartinPa
Když vidím záběry na přítelkyni Andyho, tak dneska večeře nebude :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebude nic :D
Reagovat
smazaný uživatel
Leda tak drštková :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Slečna si přinesla pivo, ale než spadne pěna, bude po zápase :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli fandí Andymu, měla by ho hodně rychle vypít, aby z toho zápasu aspoň něco měla :D Já budu chlastat zítra :D
Reagovat
gigin
Nic tome, no.. Zítra ti posílám pro útěchu tričko..

http://i3.cpcache.com/product/458165968/tennis_bagel_mens_fitted_tshirt.jpg?color=White&height=460&width=460&qv=90
Reagovat
smazaný uživatel
Cype :DDD Radši pošli slivovicu, ať to možu zapít.
Reagovat
MartinPa
Tak jak jsem Andyho chválil jako "Vracečku", tak se to změnilo na "Kazičku" :-( Roger sice hraje super, ale proti němu teda momentálně hraje zoufalec, kterému nejde nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je fakt trapas, představení nehodné hráče takového jména. Celý TM je těžká ostuda od něj. Ta naděje po tom podzimu, kdy krom Ferrera porážel s prominutím jen béčkové hráče, zhasla hodně rychle. Nečekaně, ale dost krutě. Jde vidět, jak je mentálně mimo proti top hráčům, což ukázal i s Djokovičem letos několikrát.

A neříkám, že je to povrchem, ale jen se vyvrací ten nesmysl, že mu takhle pomalý povrch sedí. Mýty se šíří ale rychle a zaručeně.
Reagovat
smazaný uživatel
Béčkových hráčov..Možno papierovo, Robredo hral vo Valencii úžasne a Andy podobne..Bohužiaľ, neviem, či mu tá naháňačka za TM stála za tú pachuť, ktorú bude dnes po zápase cítiť..Ani tých 200b. to nevyváži..

Inak, jeden fyzioterapeut mi vravel, že pre telo je lepšie, keď je v záťaži, ale pravidelnej..Únava naopak prichádza až vtedy, keď prichádza pauza..To ma napadá pri pohľade na Murrayho, možno mu ten voľný týžden paradoxne uskodil.
Reagovat
smazaný uživatel
Murray nehrál nikterak skvěle ani to finále. Jako Robreda, ač hrajícího výborně, by měl porážet ve větší pohodě teda. Ani s Ferrerem nehrál nijak skvěle. Celou sezonu a i ten "úspěšný" podzim provází neuvěřitelná nekonzistentnost, na takového hráče fakt ostudná. A ano, béčkové hráče, krom Ferrera žídného top hráče neporazil.
Reagovat
spaniel
Ee. Zapas s Robredem byl bezvadny a oba podali skvely vykon. Na rovinu, kdyz hraje Robredo svuj nejlepsi tenis, je to na urovni top 10 v pohode.
Reagovat
smazaný uživatel
Když mohl být v top 10 Tipsarevič, tak budiž. Ale ne, Andy nehrál ten zápas moc dobrý tenis teda, bylo to ubojované, od třetího nebo čtvrtého gamu pomalu ani nemohl běhat. Ten zápas bude hodně dlouho glorifikován díky zápletce, dramatičnosti, ale kvality neměl tak moc.
Reagovat
tito
V klidu. Takováto prohra je vždy velkou motivací do budoucna. Asi tě to neutěší, ale je to tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo taky fackou, ze které se nezvedne.
Reagovat
tito
Ale zvedne, neboj.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne do pozice, ve které byl před operací. Konec koncu, ten wimbledonský triumf mu v následné kariéře spíš uškodil. Ale rozhodně on ani fanoušci nechcou měnit. Wimbledon stojí i za tohle trápení, jdu si pustit zas ten sestřih jeho nejlepších úderů z Wim 2013.

Jinak ne, po dnešku nevěří, že se zvedne, on je totiž mentálně mimo celý rok a to Amelie nespraví. Prostě se hledá ve všem úplně.
Reagovat
smazaný uživatel
zatial fiasko turnaj,zachranit to moze este ako tak finale
Reagovat
marsden
Napadlo vas na jaky turnaj byste chteli jet? Jen me napada, kdyz sleduju Londyn. Pokud vemu v uvahu GT a TM tak mi vychazi:
TM - jsou unaveny po cely sezone
AO - naopak po zime jeste nerozehrany
FO - dostatecna antukova priprava
W - mala pauza po Parizi, malo turnaju na trave
US - asi nejlepsi moznost videt dobry vykony
FO + US mi vychazi asi nejlip
Reagovat
kada.tom
tak FO bude pro ty, co nefandí Rafovi vcelku nuda, řekl bych :-D
anebo - nechodit na Rafovo zápasy :-)
Reagovat
smazaný uživatel
u mna je turnaj roka uz mnnoho rokov US,naopak W-pre mna najhorsi z GS,neviem koho napadlo hrat tenis na trave,ale ako zmena v strede leta osviezujuce
Reagovat
PetaM
Koho to napadlo? Je to asi tak, že golf se taky hraje na trávě a ne na betonu ... ;)
Reagovat
PetaM
Tak před Wimblasem bude teď větší volno ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
prechadzky po betone by neboli nic moc:)
Reagovat
Kozoroh
Wimbledon je králem turnajů. Kdybych mohl někam jet, tak tam.
Reagovat
smazaný uživatel
iba to ze to media vstepuju snad kazdemu z nas este neznamena ze to kazdy aj musi prijat:)
Reagovat
spaniel
I pro Nadala je Wimbledon nej. Uz to tak proste je, i kdybys ses na hlavu postavil.
Reagovat
smazaný uživatel
ja nehovorim za Nadala,ale za seba+nikomu nenariadujem aky turnaj si ma oblubit,co je na tom divne ze ja som si neoblubil travu?,ved kym sa nezosliape tak sa na ten tenis neda pozerat
Reagovat
spaniel
Tak tvrdíš, ze to delaji média a to je blbost. Tenis na trave vznikl a Wimbledon je proste nejprestižnější, vzdy ho hrali ti nejlepsi. Jen RG se mu tradici blíží. Jinak na svuj nazor mas právo, ja mam trávu rad a jeste vic od te doby, co jsem si na ni zahrál.
Reagovat
smazaný uživatel
Wimbledon je nejpropagovanejsi turnaj na svete,vedia o nom aj ludia ktorych tenis nezaujima,o tom sa snad nebudeme hadat a ja som ho hodnotil iba v ramci GS turnajov
Reagovat
spaniel
Rika se ze ma nejlepsi atmosféru a jeho diváci nejvic rozumí tenisu. Ja mam treba hodne rad AO, dobre pocasi, skvělí fanousci a po dlouhe pauze jsem nateseny na tenis, ale stejne neni tak prestižní. Spousta hracu ho vynechavala, ta historie neni tak silna.
Reagovat
smazaný uživatel
1.USO 2-3AO RG 4.W ,z mojho pohladu podla atraktivity,medzi AO a RG sa neviem rozhodnut,to by bolo na dlhsie,historiu az tak neriesim,mna zaujima hlavne co je teraz:),aj TM je prestizny turnaj a vidis co sa deje tohto roku,napr.v roku 2014 naj GS finale Novak-Roger vo Wimbledone,aj ja si vsak myslim ze AO je najpodcenovanejsi GS,mne sa vsak paci,mam kamarata pre ktoreho ja naj prave AO
Reagovat
spaniel
Ja videl naživo RG, takze jsem si ho musel oblibit. Navic nejvic odehraju na antuce. Ale co jsem zkusil hrat na trávě, neni nad to.
Reagovat
Roger_Federer
Kdyz se zeptas tenisty,co by chteli v zivote vyhrat, je jedno zda kluka v 10 letech, juniora v 16, nebo vetsiny profi tenistu ...75% odpovi ze Wimbledon.
Reagovat
smazaný uživatel
Agassi ze zacatku vynechaval wimbledon, ponevadz mu nechteli povolit riflovy dres...:-)
Reagovat
spaniel
U techto zapasu nekdy nevim, jestli jeden hraje tak dobre, nebo druhy tak blbe. Nejspíš kombinace obojího.
Reagovat
pockerface
Andy hraje dost blbě. Hlavně mu vůbec nejde 1.podání. Jsem zvědavý na procento.
Reagovat
spaniel
V prvni gemu mu slo, 2 esa, jenže po jeho ztrátě se rozsypal.
Reagovat
pockerface
A pak, že je kurt pomalý. Dneska tam Roger posílá bombu za bombou a Andy fakt nestíhá. Jestli dojde na zápas s Novakem a Roger bude hrát takhle, tak to bude úchvatná podívaná.
Reagovat
smazaný uživatel
to je koncert :)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger ukazuje proc je vyjimecny. On proste umi na vsechn povrsich. Poradi si, prizpusobi se
Reagovat
smazaný uživatel
Roger má taky bezlepkovou stravu? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já už se vůbec nedivím, že TM má zkratku WTF, nevim jestli se smát nebo brečet! :DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Já se směju, brečet budu zítra :D
Reagovat
smazaný uživatel
tojo, já se taky směju, ale je to tristní, zítra jdu sázet na kanára :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš Marina se Stanem? DOUFÁM :D
Reagovat
smazaný uživatel
to právě že ne, ale i tam je to možný :D :D
Reagovat
Kozoroh
Andy se ožral nebo co?
Reagovat
pockerface
jestli ten zápas zase skončí za hodinu, tak já sedět v hale, tak snad vzteky sežeru lístky :-), ale na druhou stranu Roger hraje dneska opravdu výborně.
Reagovat
panzer.dragon
škoda, že nemůže dostat roger na druhej set proti sobě novaka, zašláp by ho tam jako Andyho
Reagovat
spaniel
OMG
Reagovat
smazaný uživatel
Ve finale uvidime
Reagovat
Mayo
však Andy nehrá absolútne nič tak o čom
Reagovat
smazaný uživatel
Opat a tento rok ozaj príliš často sme sa presvedčili o tom, že síce žreb namiešal jednu z najviac atraktívnych skupín posledných rokov, v skutočnosti to bolo fiasko zakončené skrečom Raonica ovenčené zhasnutím aj tej poslednej planej iskričky na dobrý match v podobe 0:6.
Reagovat
Pe3k
Snad se můra ještě zvedne.
Reagovat
smazaný uživatel
Zacal to Tomas a ostatni se rozhodlimho nasledovat
Reagovat
pockerface
Ale zarážející je, že ty kanáry dostávají hráči top10. A hráči hůře žebříčkově postavení letos daleko víc potrápili hráče v top10.
Reagovat
Cico93
ani Mourinho nemá slov.-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už víš, proč jsem ti říkal, ať se netěšíš?
Reagovat
Mayo
toto čo predviedol bola tragikomédia...kks
Reagovat
smazaný uživatel
Po tšch dvou těsnějších gamech se rozsypal. Teď už je jasný no, uhraje tak game, jestli Roger povolí.
Reagovat
Mayo
ale nezávidím mu...musí to byť pre neho strašné čo prežíva túto sezónu...potreboval by nejaký veľký titul v budúcej sezóne čo by ho nakoplo
Reagovat
smazaný uživatel
Ten bez sebevědomí těžko nabere. A to myslím sebevědomí na kurtu, ne plkání do novin.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
pockerface
já taky ne. Roger splnil misi a teď možná zvolní a nechá Andymu pár gamů.
Reagovat
Mayo
6-0 ... nemám slov
Reagovat
smazaný uživatel
Po kolika letech kanár?
Reagovat
d@ve
Po kolika dnech kanár? :)
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
d@ve
Neber si to tomasinho nijak osobně. Jen jsem trochu parafrázoval tvá slova. Prostě mi to nedalo a trochu jsem se vrátil k těm včerejším výsledkům.. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
12.8.2010 od Monfilse v 2. setu, zápas vyhrál ve třech.
Reagovat
spaniel
Kanar c. 84
Reagovat
smazaný uživatel
Je to jasný, intergalaktického zápasu se dočkáme až ve finále a to nechci vidět, jak to tam zbourají :D bože už i Můra dostane kanára :D
Reagovat
spaniel
25-8 micky :( Vzdy kdyz se tesim a myslim, ze bude dobry zapas, tak nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas v hľadisku sleduje aj Rafa, Roger sa chce ukázať.
Reagovat
Mayo
nevidel som ho sakra...ale Jožka som videl a tváril sa dosť kyslo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň trochu důstojně kreténe!
Reagovat
Lina
Roger koncertuje. :)
Reagovat
smazaný uživatel
On někam spěchá? :D
Reagovat
pockerface
asi na večeři s Mirkou, nebo chce holčičkám přečíst před spaním krtečka :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ráda, že není za blba jen Tomáš :D
Reagovat
pockerface
No hlavně, kdyby Tomáš zítra dostal 6:0, jak se tu zase vyrojí spousta lidí, co mu budou spílat a vyhazovat z top10.
Reagovat
smazaný uživatel
klasika, už jsem zvyklá. :)
Reagovat
Lina
Ono už před tímhle zápasem bylo jasné, že v tom není sám. Jsu zvědavá co přinese zítřek? Člověk už aby se bál.
Reagovat
dadaft
toto je božské Scherzo ze Snu noci svatojánské od Mendelsohn-Bartholdiho. ))
Reagovat
pockerface
viď nádhera. On a Novak opravdu musí být ve finále. A pokud budou předvádět tenis co zatím na TM předvedl Novak s Wawrinkou a Roger dneska (hraje zatím nejlépe na TM), tak to by bylo nádherný finále.
Reagovat
dadaft
Murray zatím nemá nic, co by mohlo Rogerovi uškodit.

bude si to rozehrávat a zakončovat.
Andy bude vypadat jako kašpar.
Reagovat
kada.tom
Hotovo.
Reagovat
Mayo
To je hňup ten Andy fakt...už je dole proste...čakal som viac ale ten servis to je des
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas skončil skor ako začal..
Reagovat
pockerface
ale je to kromě prvních dvou míčů od Rogera úžasný tenis.
Reagovat
pockerface
Rogere ještě jeden brejk a můžeš dohrát set v klidu a Andy si půjde domů odpočinout a trénovat na novou sezonu.
Reagovat
Mayo
ty si z toho Djoka úplne po-raný kks ... ak chce vyhrať RF turnaj tak ho bude musieť poraziť tak či tak
Reagovat
pockerface
ale jistě, ale až ve finále. Proč zase mít vrchol turnaje v SF. Nejlepší mač má být ve finále a to podle mě obstará Novak a Roger. Takže to není o posranosti z Novaka, ale o přání vidět to nejlepší na konec.
Reagovat
pockerface
Roger opravdu nechce jít na Novaka. První game byla taková zahřívačka a malá šance pro Andyho, ale co teď tam předvádí, to je nádhera.
Reagovat
spaniel
Tak Roger zatim cvičí zeď v kreativitě.
Reagovat
kada.tom
Andy totálně mimo. Vypadá to vypadá, že se Federer vyhne Novakovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Sbohem sezono, zakončení stylové. Nejprve dá fanouškům naději a pak si to takhle zesere.
Reagovat
gigin
Počkej ještě.. Povolíš, přitáhneš.. klid..
Reagovat
gigin
Tvl tome, to bude ještě ptíca nakonec. Už otvírá klícku.. :((
Reagovat
pockerface
Gigine, já Vím, že Andymu strašně s Tomashinem fandíte, ale já bych řekl, že Andy už tuší, že končí.
Reagovat
gigin
Já mu normálně nefandím :DDD
Reagovat
Roger_Federer
:)..to mas od Gulbi?
Reagovat
smazaný uživatel
Jojo, povolení na 5:0. S tím at jde fakt do prdele. Jsem rád, že ho letos už neuvidím. Nemám za něj nervy.
Reagovat
panzer.dragon
:-)
Reagovat
a.magerova
No.... to se mohli domluvit na jednoseťáku ;-)
Reagovat
spaniel
Andy uz se chytá za stehna a nadává, je to na dobre ceste.
Reagovat
pockerface
dobře Roger, tak teď ten brejk potvrdit!!
Reagovat
pockerface
Andymu brutálně nejde 1.servis. Tak Rogere, potvrď to a na 1.místo nám stačí jeden setík.
Reagovat
Davor1
Z Nishiho zápasu som videl len necelý tretí set, ale som veľmi šťastný za ďalší Keiov skalp, tohtoročná bilancia s Ferrerom je 4- 0, čo je paráda... Aj keď by Kei vypadol, tak bilancia zo základnej skupiny 2-1 je na debutanta super a 5000 bodov v sezóne je vynikajúce, navyše semifinále TM je blízko...bravo Kei !!

Hoci je to paradox, v tomto zápase fandím Andymu, síce mám Rogera rád, ale nejaká zápletka by tomuto turnaju len pomohla. Navyše, Andy patrí do mojej druhej vlny, takže Federer neFederer, dnes musím tlačiť Murrayho :-) Snáď konečne uvidíme kompletný podarený deň na TM ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Dá sa povedať, že ak by David vyhral z tých troch zápasov s Nishim aspoň jeden, tak je pravdepodobne na TM..
Reagovat
Davor1
To je pravda no... Zase sa ale ukázalo, že David, hoc ho mám rád a uznávam jeho kvality, bol a vždy bude len hráčom druhej vlny, zatiaľ čo Kei má potenciál niekde inde...vyrovnané H2H s Rogerom aj s Nolem, zatiaľ čo David na oboch nemá vôbec žiadnu páku...
Ferrera mám rád, ale táto sezóna jasne ukázala, že za svojím vrcholom už zaostáva a toto bol zrejme jeho posledný rok v top10...
Reagovat
pockerface
tak podle prvních míčů to bude asi zajímavý zápas. Roger se zkouší dostat na síť, já jen doufám, že to nebude pinkačka o 20 míčích. Ale to Roger asi moc často nedopustí. Tak do toho Roger !! Můj typ: 7:6,6:3
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapci, my už chceme vidět pořádnou podívanou, rozjeďte to tam, no koukám hned třetí výměna dokázala, že je nemožný trefit winner, přesto Roger ve dvou ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Možné to je, len sa musí o to niekto pokúsiť..
Reagovat
smazaný uživatel
Prvý gem mi pripadal tak, že Federer ho ani nechcel vyhrat a preto kazil.

A Andy ho chcel veľmi vyhrať a preto kazil.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda těch 2 prasátek :-(
Reagovat
smazaný uživatel
A skoda, že Andy nemal aspoň set s tým Nishim..2:1 by bolo o dost reálnejšie..
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, s Nišim to celé projel, to byla katastrofa.
Reagovat
MartinPa
A jéje, Andy "Vracečka" na scéně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Za to Federer útočil jak divý ti řeknu.
Reagovat
spaniel
35 uderu, otřes.
Reagovat
a.magerova
Nezvyk na Rogera...
Reagovat
spaniel
Vubec nemuze hrat svoji hru. Nemam rad toto tréninkové pinkani.
Reagovat
gigin
To je o dva víc, než má roků. Mrak úderů.
Reagovat
smazaný uživatel
Come on! Bude to těžké, musí ukázat fakt top výkon. Ale naděje umírá poslední.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
kada.tom
Reagovat
Mayo
Dobre ide sa nato, konečne. Let´s go Andy.
Reagovat
Cico93
a Mohamed na rebríku, ideál.-)
Reagovat
smazaný uživatel
Komu mám fandit? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je tu nekdo z Brna, kdo ma netbox?
Reagovat
Mayo
práve som si pozeral na YT záznam zápasu Nalbandian vs Federer 2005 Shanghai...David parádne otočil, bol to veľký talent
Reagovat
Pe3k
Reagovat
gigin
Už mi ty tvoje videa aj chyběly, abych ti pravdu řekl..
Reagovat
Pe3k
Dík za upřímnost :)
Reagovat
Mayo
priatelia ešte cca hodinu (:
Reagovat
Mayo
ten zápas bude pozerať aj El Řiťuál si myslím (:
Reagovat
smazaný uživatel
Ještěže tak, už chci mít tuhle sezonu za sebou :D
Reagovat
a.magerova
Tak snad Ti TO (konec letošní sezóny) Andy za 2 hodiny splní ;-)
Reagovat
VlS
Já doufám, že ne
Reagovat
Fandina
OT ... Michalička hraje s Jazirim čtvrtfinále na solidně obsazeném challengeru v Champaign viz stream. Zatím je to 3:3.
http://new.livestream.com/ATP/champaign2014centrecourt
Reagovat
gigin
If Federer defeats Murray, he will have a positive h2h against all top-30 players except Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
To neviem..Ale viem, že Rafa nemá pasívnu s nikým z TOP 30, vlastne to platí až po 52. Kyrgiosa..:)
Reagovat
Kozoroh
Nole na tom zapracuje ;-)
Reagovat
gigin
Mohli bychom na koncu roku, udělat takovou hitpošku příspěvků. U mne jednoznačně zatím vede tohle:

Jasně Čilič uhrál více bodů, ale když porovnáme výšku Čiliče a výšky Ferrera, daleko více si ten TM zaslouží Ferrer, protože je menší a nedokáže tak kvalitně servírovat, jako Čilič nebo třeba Raonic.

Raonic bude mít podobnou kariéru jako kdysi Roddick s jeho servisem. Tzn. že v dalších letech bude až do roku 2020 kolem osmého místa ATP žebříčku, ale do TOP 4 nikdy nepůjde (pokud se nezlepší ve výměnách a bude neustále spoléhat na ten svůj servis...)

Nějaké jiné návrhy? :))
Reagovat
Padme
Pěkné, budiž tedy zvolen naším kronikářem... :-p
Reagovat
VlS
Ježíšku, jak se jmenoval ten malinkej kluk co letos skončil? Rochus? Jo Rochus je teda vlastně králem ATP !
Reagovat
gigin
Já to myslím vážně ale :)) Prostě bych byl rád, kdyby tu každý hodil do placu, to co si myslí, že byla nejsrandovnější gloska za tento rok. Samozřejmě, až skončí WTF a finále DC.. Jak bude okurek, prostě..
Reagovat
Padme
Já to myslím dobře, taky se mi ten tvůj nápad líbí... :-p
Reagovat
panzer.dragon
to je krásnej příspěvek :-)))
Reagovat
gigin
Autorem je sfinga, je to kousek níž.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, u mn? tiež príspevok dňa..:))

Viac takých treba, ľuďom chýba úsmev.
Reagovat
Kozoroh
Až dnes jsme se na "Nole Open" dočkali třísetového zápasu. Dnes se Nova umoudřila a zápas jsem tak mohl na Fandovi sledovat, bohužel jde o poslední přímý přenos z TM, vysílaný na Fandovi. V pondělí a ve středu odvysílali záznam a učiní tak i v pátek - v úterý a dnes však dávali přímý přenos. Napadlo mě, že rošádu přímý přenos za záznam činila Nova kvůli Berdychovi - když zrovna hráli v 15 hodin dva cizinci, tak nebyl problém dodržet slib a na Fandovi odvysílat zápas živě. Jakmile však hrál Berdych (Tom pokaždé hrál v 15 hodin), tak narychlo změnili vysílací plán a na Fandu šoupli záznam. Nova tak jen potvrdila pověst amatérů.
Ale vraťme se zpátky k tenisu. Ač Kei s Davidem odehráli pohledný zápas, přesto jsou jen předskokany večerního duelu Roger x Andy. Utkání, které rozhodne o postupu Andyho i Keie. Jen jeden z nich může doprovodit Rogera do SF. Když se na to podíváme postupovou matematikou, za kratší konec tahá Brit...
Reagovat
Kozoroh
Japončíkovi stačí, aby skoták prohrál set a postoupí mezi nejlepší čtyři.
Která varianta je reálnější? Na TM se Roger s Andym střetli 4x, jednou vyhrál Murray a 3x slavil Federer. Ke všem třem výhrám Fedexe došlo v Londýně. První byla třísetová, zbylé dvě v poměru 2-0.
Proto moje prognóza výsledku zní: 2-0 pro Rogera.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou mi věci, celej den někde lítám, teď sednu a čtu, že Nišikori porazil Ferrera a Roger už je v semifinále :)) Raonič odpadl, to se divím, že ho nahradil Ferrer, jsem myslela, že taky odstoupil kvůli zranění, nějak to nestíhám sledovat :D dneska se fakt těším na večer, jestli ti dva nepředvedou konečně něco pořádnýho, tak už jedině finále Roger - Nole, ovšem s těma nadějema na No.1 to je konečná :(
Reagovat
Kozoroh
Nole na 1. místo patří!
Reagovat
panzer.dragon
to se uvidí ve finále, pokud prohraje s Rogerem...
Reagovat
smazaný uživatel
víš ty co, když už nám to Raonič tak zprznil a šance je tak prťavá, tak nám stačí jako kompenzace vítězství na TM nebo v DC ;)
Reagovat
smazaný uživatel
jsem docela skromná :D
Reagovat
Kozoroh
DC si nechte a nám djokerovcům nechte hattrick :-D
Reagovat
panzer.dragon
to nepřijímáme, vezmeme si obojí
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak, hattrick si strčte za klobouk :D
Reagovat
panzer.dragon
Kozorohu, mam pro tebe deal, Djoker ať si vezme koncovou 1. tu mu necháme, ale WTF bere Roger
Reagovat
Cico93
Bože vy máte starosti.
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
steve79
Roger vyhraje 6:3, 7:5 :D
Reagovat
martinek37
Myslim, že Roger bude počítat s tím, že Nole vyhraje svou skupinu. Bude hrát na první místo v té své. Andy na něj ale podle mě nyní nemá. Tipuji 6:4 6:3 ;)
Reagovat
pockerface
Začíná se mi to líbit. Andy x Roger nás zase vtáhli do toho správného fandění a špičkování Andyho příznivci a Federerovci. Tak hlavně, aby to byl večer pěkný zápas a špičkování pokračovalo, aby to nebyl tah jen na jednu branku (tedy síť), ať už od Rogera nebo Andyho. Ať se to tu pěkně vaří, i když kdyby dal Roger Andymu "nakládačku", taky bych se nezlobil :-)
Reagovat
panzer.dragon
já myslim, že fanoušci Andyho jsou rádi, že se Andy na turnaj mistrů dostal, že si plácne tři zápasy a to je prostě celý, v semifinále bude i Andy spokojeně s pivíčkem z gauče fandit Rogerovi a všichni budou spokojený
Reagovat
gigin
:DDDD Ty si žolík, jak cyp :DDDDD
Reagovat
urbi
RF-AM 5:7, 7:6, 6:2
Reagovat
Mayo
Federer vs Murray 11-12, aj keď asi je to 11-11
Reagovat
a.magerova
No doufám, že večer TO bude 12:11 :-))
Reagovat
Mayo
Dneska sme súperi (:
Reagovat
a.magerova
Neva, důležité bude TO 12:11 :-P
Reagovat
jackiec
tady na tenisportále započítavají do H2H i exhibice
Reagovat
gigin
Malá nápověda - ten vpravo je monty.

http://imgup.cz/images/2014/11/13/xx.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Anička?
Reagovat
smazaný uživatel
Anička s bratrem Milošem. Ha, posral jsem ti to :-)))
Reagovat
gigin
:))) Cypoland, tvl...
Je to Ančí...
Reagovat
Mayo
Dneska od Andyho očakávam intergalaktický výkon !
Reagovat
Kozoroh
A Roger zareaguje kontragalaktickým výkonem!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak rychle spadni zpátky na zem :D
Reagovat
Fandina
Gratulka Nišimu. Pěkně otočil a super se na jeho hru dívá. Nádhera. Večer věřím, že vyhraje Roger a držím palce, go Rogere go go go!
Reagovat
pockerface
Jo Kei se rozjíždí, určitě by si zasloužil SF. Ale dnes si zase protřepával zápěstí, tak pokud se do SF dostane, tak snad v plném zdraví, aby mohl předvést údery a hru jako dneska.
Reagovat
d@ve
Souhlas. Taky Keiovi přeju SF.
Reagovat
pockerface
Čistě teoreticky by mě zajímalo, kdyby postoupil Andy s 1.místa a Roger byl 2., jestli by Nole taktizoval a zjistil si co by mu stačilo, aby postoupil z 2.místa a vyhnul se Rogerovi. Nole je v úžasné formě, ale myslím si, že by raději šel na Andyho a Rogera by si nechal do finále :-). Ale většina tenistů asi takhle neuvažuje a jde za vítězstvím a Nole si věří teď na každého a tím víc, čím je teď pro něj tenis spíš druhořadá záležitost, a proto hraje ještě uvolněněji než dřív a jde mu to samo od sebe.
Reagovat
Kozoroh
Nemyslím si, že to je pravděpodobná varianta, neboť -
1. Nole by tak přišel o 29-zápasovou sérii výher a ruku na srdce, takové šňůry tenisty povzbuzují a lichotí jejich egu.
2. Nole v zápase s Tomem může získat jistotu, že rok 2014 uzavře na 1. místě. A čím dřív této jistoty dosáhne, tím líp.
3. Je otázkou, jestli by aktuální Berdych porazil polovičního Djokera v hale.
Reagovat
pockerface
no proto jsem psal teoreticky, protože vím, že to Nole nevypustí.
Reagovat
dadaft
už se na to těším, Murray pod tíhou, že musí vyhrát 2:0, na vlítne jako blesk, bude Rogera ničit agresivní útočnou hrou, přechody na síť,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a pak jsem se probudil. ))
Reagovat
pockerface
:-) Myslím, že bude nervní a v prvním setu předvede to co s Nishikorim, ale můžu se mýlit a půjde to podle tvého snu.
Reagovat
dadaft
to se mi zdálo, ale můj sen to není. ))
chci postup Nišiho.
Reagovat
VlS
stárne, ještě před rokem by ten třetí set uběhal. Dneska byl u všeho trochu pozdě a už to nemělo potřebnou délku.
Reagovat
smazaný uživatel
Dík Davide, že jsi po vyhraném setu úplně odešel..

No co, ale my to dáme. Neměli jsme do letoška s Rogírkem pozitivní bilanci jen tak pro nic za nic. Zvládneme to. Come on!
Reagovat
gigin
Určitě. V klidu. Neměj sebemenší obavu, tome.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Nedarujete, my si to uhrajeme sami. Hru na vás máme. A vy půjdete pěkně v SF na Novaka :D
Reagovat
Kozoroh
Tuto "slavnou" pozitivní bilanci si Andy vyhonil na 1000. Na GS a TM až na dvě vyjímky vždy slavil Roger.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Andy hrá na jednu kartu.

Buď vyhrá 2:0, postúpi z prvého miesta a možno aj do finále, ktoré by snáď znamenalo aj koncoročnú štvorku..Alebo dnes celý koncept padne.
Reagovat
smazaný uživatel
Já budu rád i za výhru 2:1, která by znamenala dalších 200 bodů navíc, které se můžou hodit.
Reagovat
a.magerova
Nám se 200 bodů taky hodí :-))
Reagovat
George_Renel
jen aby Japonce nemrzela ta koncovka prvního setu když zaváhal s jestřábem a ten set mu nepřebýval...
Reagovat
gigin
V klidu. To dáš...
Reagovat
pockerface
to určitě. Ráno jsem tu psal, že můj šestý smysl mi říká, že Kei vyhraje 2:1 a Roger prohraje 1:2. Včera se má předpověď, že Novak vypráská Wawrinku splnila a můj šesťák se většinou nemýlí :-), ale s tím Rogerem bych se rád mýlil a bral bych Roger x Andy 2:0. Tak uvidím večer jestli mi to zase vyjde.
Reagovat
gigin
2-1 je Můře k ničemu.. :(
Reagovat
pockerface
to moje "to určitě" bylo myšleno ironicky :-). Já vím, že Andymu fandíš, ale sorry, já zase Rogerovi a přál bych to i Nishimu.
Reagovat
gigin
Jasné, v klidu :) Já Můře fandím dnes :DDDD
Reagovat
a.magerova
Hele šešťáku, 2:0 pro Rogera a BASTA !!!! :-))
Reagovat
pockerface
tak to víš, že bych to bral, aby se můj šesťák mýlil. To jako jo, jenže, když on mě v životě málokdy zklamal :-). Tak dnes ho budu přemlouvat, aby se na to vykašlal a Roger bude hrát jako bůh :-)
Reagovat
a.magerova
Tak poraď čísla do sportky a Rogera dnes šesťákem neotravuj :-P
Reagovat
mrafe
Správně Magu, je tady potřeba udělat pořádek. A můrovcům vysvětlit, zač je toho loket.
Reagovat
pockerface
jenže já jsem velký fanda Rogera :-), Andyho opravdu nemusím :-)

Pro a.magerová: bohužel na čísla ve sportce to nefunguje. Kdyby jo, tak nepíšu tady na TP, ale objíždím turnaje s Rogerem :-)
Reagovat
a.magerova
Hele třeba se málo snažíš, je třeba se na TO (čísla sportky) víc zaměřit :-)))
Reagovat
Mayo
no a teraz čo je potrebné pre to aby postúpil Murray ?
Reagovat
gigin
2-0
Reagovat
Cico93
a to by šiel rovno z 1 ?
Reagovat
Mayo
2-0 ? fúha, tak to je konečná zrejme...ale tak aspoň bude zaujímavý zápas
Reagovat
dadaft
jo.

2:0 pro Andyho = 1/Murray 2/ Federer

cokolov jiného = 1/ Federer 2/ Nishikori
Reagovat
pockerface
tak 6:1 se tenistům letos na TM hodně líbí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
gratulka, jinak kluci díky za pěkný a třísetový tenis :)
Reagovat
pockerface
David se rozčiluje a to je taky to co na TM dosud chybělo. Emoce, Miloš, Kei, Čilič to prostě drží v sobě. David prostě je takový "lidský", protože kdekdo z nás se na kurtu nervuje a nadává stejně jako on, a to nehrajeme o price money ani o body do žebříčku :-).
Reagovat
smazaný uživatel
chudák David, Kei ho teda teď prohání :)
Reagovat
Cico93
Ale bojoval a to sa počíta. Bojoval viac ako niektorí čo na TM hrali od začiatku.
Reagovat
Lina
Jsu rozpolcená. Je mně Davida líto, ale zase chci aby Kei postoupil.
Reagovat
d@ve
Myslíš jako dát najevo emoce a nemít pocker-face? :))
Reagovat
pockerface
ano přesně to. Já mám Davida rád, právě za ty jeho emoce, za tu bojovnost.
Reagovat
pockerface
Tak snad večer Roger aspoň jeden set uhraje. Za prvé chci, aby postoupil z 1.místa a šel asi na Wawrinku a taky, aby postoupil i Kei. Za tu super sezónu si to zaslouží.
Reagovat
dadaft
howgh. ))
Reagovat
panzer.dragon
Kei by si zasloužil postoupit a i bych mu dával větší šance proti DJokovičovi než Andymu
Reagovat
pockerface
taky bych mu i věřil. Zápas blbec si vybral proti Rogerovi a pomalu a jistě se rozjíždí. Myslím, že Kei by určitě v současný formě Novaka potrápil víc než Andy. A doufám, že Roger neprohraje 0:2, nerad bych ho viděl v SF s Novakem.
Reagovat
d@ve
Tak zatím to vypadá, že to KEi už nepustí, ale myslím, že to David ještě nepustí..
Reagovat
d@ve
Tak zatím to vypadá, že to KEi už nepustí, ale myslím, že to David ještě nevzdá..
Reagovat
Lina
Už je asi po šancích.
Reagovat
d@ve
Třeba si David obuje kopačky a ještě překvapí.. :)
Reagovat
Lina
Obávám se, že Davidovi nepomůže vůbec nic.
Reagovat
Gulbis
to je ale věta....
Reagovat
Cico93
Už trepe raketu, ten Japončik to nanho proste vie. Zase to asi otočí:(
Reagovat
dadaft
teď tam pár gemů Kei posílal ultimátní šlupky.
Reagovat
smazaný uživatel
Woytha si nejako protirečí, či?..

Povedal, že keď vyhrá Nishikori tak bude musiet vyhrat Andy 2:0..Nishi bude mať sety 4:3.

Predtým povedal,že ak budú mať obaja rovnaký pomer setov (4:3) tak rozhoduje pomer gemov..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak už sa opravil.
Reagovat
smazaný uživatel
ikdyz to tak nebude tak kdyby mel Federer a Murray stejne vyher a stejny pomer setu tak by rozhodovalo pocet vyhranych gemu nebo to ze Murray ma lepsi vzajemny?
Reagovat
smazaný uživatel
dik vojcku
Reagovat
Cico93
Kde kúpim také triko jak má Ferrer?
Reagovat
r.Fever
predpokladám že má Lotto (nesledujem mač), normálne si daj lotto store do googlu ;)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.tennis-warehouse.com/Lotto_Mens_Fall_Slade_Crew/descpageMALOTTO-LMFASC.html

V létě si chtěl triko Tsongy, ne? :D
Reagovat
Cico93
noo ale toto je levnejšie jak Tsongove:)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, ale i tak je to celkem drahý. :D
Reagovat
Cico93
joo toje.:(
Reagovat
smazaný uživatel
S odstupem času to seženeš ve sportisimu ;)
Reagovat
Cico93
naisto?
Reagovat
Fandina
http://www.tennis-ODSTRANpoint.cz/lotto-tricko-slade-panske-white-deep-namorni-modr-02442801883000.html

V odkazu ODSTRAN ODSTRAN!
Reagovat
Cico93
diky všetkým:)
a v daakých shopoch sa to nedá kúpiť? nerád kupujem veci cez net.
Reagovat
a.magerova
Roger Federer při třináctém startu na Turnaji mistrů postoupil už podvanácté do semifinále, čímž vyrovnal rekord Ivana Lendla. Třiatřicetiletý Švýcar získal definitivní jistotu postupu ze skupiny poté, co Kei Nišikori v Londýně prohrál první set s náhradníkem Davidem Ferrerem. Večer proti Murraymu tak bude hrát už 'jen' o první místo ve skupině a udržení naděje na post světové jedničky.

Přesně vím, KDO může za TO, že místo 12 tam není 13.... hyn sa hukáže, jestli Roger nezapomíná.... jako já !!!
Reagovat
smazaný uživatel
O udržení naděje na post světové jedničky nemůže být řeč. I kdyby už od teď nezískal Djoko ani bod, tak Roger může mít na konci roku max. 10 200 bodů. a Novak by měl 10 410 bodů. Takže Novak už zůstane i po sezóně na 100% NUMBER 1.
Reagovat
gigin
RF má pořád teoretickou naději na NO1 na koncu roku.
Reagovat
a.magerova
Já narážela na to, který "darebák" překazil Rogerovi bilanci 13 SF ze 13 účastí na TM.... já to vím moc dobře a večer si TO několikrát připomenu ;-)
Reagovat
gigin
Já jsem narážel na sfingu. Hele a kdo to je jako? :DDD
Reagovat
a.magerova
No Můra přece.
V roce 2008 měl Andy SF už jisté, ale z ješitnosti chtěl Rogera za každou cenu v třetím zápase porazit, tak se tak vyšťavil, vyhrál a tím pádem místo Rogera postoupil Simon.
No a vyšťaveného Andyho v SF spláchl Davyděnko.
Reagovat
gigin
Můra byl vždycky formát, věděl jsem to..
Reagovat
a.magerova
Jj, tak dneska ten Formát pošlem domů čili do Skotska :-))
Reagovat
Mayo
Intergalaktický bekhend Nišikoriho
Reagovat
dadaft
no, teď se sypou winnery a diváci se začínají chytat,,,,,,,,,,,,,,,
vydržať chlapi!
Reagovat
Padme
má na twitteru hezkou fotku... překvapivě :D
Reagovat
a.magerova
No on ani tady nevypadá špatně, prostě účes vrabčák mu sluší :-)))
http://cs-montrealgazette.s3.amazonaws.com/CommunityServer.Blogs.Components.WeblogFiles/opencourt/5810.Raonic.JPG
Reagovat
smazaný uživatel
Pre večerný zápas, aby mal náboj by bolo dobré, ak by to mal Andy vo svojich rukách..Ale nie v zmysle, že musí vyhrať 2:0..Proste, že musí vyhrať..
Reagovat
pockerface
pokud Kei prohraje 2:0, tak by možná Andymu stačil k postupu i set s Rogerem ne? měl by jednu výhru jako Kei, ale asi lepší skore? pokud máte někdo lepší přehled, tak dík za info.
Reagovat
PetaM
Ano, pokud Kei prohraje 0:2, Andymu stačí set. Stačí se podívat do tabulky vedle :)
Reagovat
smazaný uživatel
a to ze s nim Nishikori vyhral roli nehraje?
Reagovat
smazaný uživatel
No podle mě by bylo spravedlivé, kdyby místo ČILIČE hrál na turnaji mistrů již od začátku Ferrer. Za tu jeho bojovnost si to rozhodně zaslouží více, než ČILIČ. To pravidlo, že když někdo vyhraje GS je "automaticky" na TM (pokud je mezi 8-20 místem), což je v 99% vždy, bych zrušil !!!
Reagovat
smazaný uživatel
ale Cilic je pred Ferrerem tak i tak, takze nevim co se ti nezda
Reagovat
smazaný uživatel
Čilič uhrál i tak ale víc bodů než Ferrer.
Reagovat
smazaný uživatel
muj koment nestacil? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně Čilič uhrál více bodů, ale když porovnáme výšku Čiliče a výšky Ferrera, daleko více si ten TM zaslouží Ferrer, protože je menší a nedokáže tak kvalitně servírovat, jako Čilič nebo třeba Raonic.

Raonic bude mít podobnou kariéru jako kdysi Roddick s jeho servisem. Tzn. že v dalších letech bude až do roku 2020 kolem osmého místa ATP žebříčku, ale do TOP 4 nikdy nepůjde (pokud se nezlepší ve výměnách a bude neustále spoléhat na ten svůj servis...)
Reagovat
Vojtiik
intergalaktický komentář :D
Reagovat
gigin
:DDDDDDDD

Jinak Vojtiiku, si ještě členem našeho S.M.T.?
Reagovat
smazaný uživatel
Jio, měli vzít Rochuse s Changem radši :-))
Reagovat
Roger_Federer
Roddick byl no1..vyhral granslem, hral nekolik finale..proti nemu je zatim Milos 3 liga..
Reagovat
dadaft
nesnáším rychle zpackané koncovky setů...
Reagovat
d@ve
Taky nechápu na co si Kei ty Hawk-Eye šetřil. : /
Reagovat
Mayo
Ferrer tam došiel a hneď vyhral aj set.
Reagovat
smazaný uživatel
jak je mozne ze pokud Nishikori vyhraje 2:1 tak nema Federer jisty postup a pokud by vyhral 2:0 tak ma? presne tak to bidrman rekl
Reagovat
smazaný uživatel
uz se opravil, prave me to nestymovalo
Reagovat
pockerface
Kei prohrál set, to znamená, že Roger už má postup jistý i kdyby s Andym prohrál?
Reagovat
Padme
Přesně na to jsem se chtěla zeptat :D
Reagovat
d@ve
Je to pravděpodobně tak. Heureka :)
Reagovat
panzer.dragon
vypadá to tak, rogere gratuluju
Reagovat
pockerface
jo už to Bidrman řekl, že Roger postupuje. Tak to je dobře a večer může hrát uvolněně. Tak si v klidu ten zápas s Andym budu moc v pěkně užít.
Reagovat
d@ve
Zase tomu ale může chybět trocha toho napětí. :))
Reagovat
smazaný uživatel
VAMOOOS!
Reagovat
smazaný uživatel
Práve pre toto som chcel mať Davida na TM..Možno nepobral toľko talentu ako Cilic, či Raonic (hoci aj to je otázne), ale žiadnu lopticku nevzdá a jeho zápasom nechýbajú gule..Navyše aj typologicky takýto hráč na turnaji chýba, tento rok je tam proste príliš veľa nevyrovnaných bombarďákov, ktorí hrajú hop alebo trop systém.
Reagovat
Cico93
like
Reagovat
smazaný uživatel
Postúpiť síce nemože, ale 200bodov do rebríčka sa hodit bude, osme
miesto bude na dohľad, pre mňa je Feru stále TOP 8 hráč..
Reagovat
Cico93
Tak toje jasne. V medzihre je o triedu aj dve vyšie jak Raonic resp Cillic.
Reagovat
Padme
David nemá talent? :-o s takovou výškou ho přece nemůžeš srovnávat s Čiličem nebo Raonicem... pochybuji o tom, že by oni s jeho výškou a podáním něco uhráli... se vší úctou k nim.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá žiadny svetový úder, Berdych napríklad má..
Reagovat
smazaný uživatel
Má nohy. Je to takový desetibojař s raketou. ....
Reagovat
Padme
Světový úder sice nemá, ale podle mě je teda lepší tenista, než ti dva zmínění...
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, tiež si myslím..Ale rozdiel robí tá jeho drina, zarputilosť, možno fyzická kondícia..Nie talent..Moj názor.
Reagovat
Roger_Federer
Vzdyt to je hrac slabe ery...vzpominas?
Reagovat
smazaný uživatel
Poznáš tú ľudovú múdrosť..Výnimka potvrdzujúca pravidlo..:)
Reagovat
Cico93
Ale na jeho smolu svoju životku mal, ked bola top 4 k neporazeniu.
Reagovat
smazaný uživatel
ty jo, David 1. set uhrál, pěkně. Je fakt, že nechá na kurtu duši. :)
Reagovat
pockerface
tak na konec to vypadá, že jeden z nejlepších zápasů nám předvede náhradník David a Kei. Zatím pěkný tenis. Hlavně to není jednoznačná záležitost, myslím, že si to mi u TV i diváci v hale zaslouží tenis na lepší úrovni než se hrál do teď.
Reagovat
gigin
Jak jsem včera avízoval, brutální příprava na AO 2015 je v plném proudu.

https://pbs.twimg.com/media/B2SnW9aIEAAaMFW.jpg
Reagovat
Padme
:))
Reagovat
elda
No má to o něco lepší než Dominic :)
Reagovat
gigin
Woytha říkal v telce, že David si před zápasem zřejmě fukl oblíbené brčko.. Ale tady se nějak řešilo, že už dýl nehulí, ne? Že dokonce vede nějaké protikuřácké kampaně? Co?
Reagovat
Cico93
A prosím ťa môj oco prestáva kuriť už 15 Silvestrov a nič:(
Reagovat
smazaný uživatel
spaniel tu psal, že David už dávno nekouří :)
Reagovat
gigin
Cico: Je fakt, že lepší než kúřit, je si nechávat....
Lunej: Jj, on to psal. Máš recht. Kde je? Dožaduju se osvětlení, odkazu, důkazů :DDDDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
nevím, kde je a kdoví, jestli na to má nějaké důkazy, znáš to, jedna paní povídala :D
Reagovat
gigin
spaniel právě není jeden z těch, co by plkali nepodložené fakta... Na druhou stranu je to FFF, kdoví, co sa mu honí v hlavě :DDDD
Reagovat
gigin
http://sport.idnes.cz/tenista-jan-mertl-0zv-/tenis.aspx?c=A140807_2088691_tenis_bem
Reagovat
smazaný uživatel
radši nevědět :D a co ty vlastně vůbec jsi? Máš nějaký Gulbův fans nebo jsi pořád Djokárna? Mám v tom bordel. :)
Reagovat
gigin
To je složité. To bys nepochopila :DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš? :D ale ok, nebudu v tom veřejně rýpat :D
Reagovat
gigin
Primární je Gulbis.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, proto se ptám, jestli už máš Mrhačfans :D
Reagovat
gigin
Mám. Původně jsme tam byli Mut, já, rfever a Vojtiik, myslím. Možná ještě někdo, už je to dávno. Mut odešel a ti ostatní nevím...

http://www.tenisportal.cz/zpravy/del-potro-si-poradil-s-monfilsem-ceka-ho-rozjety-gulbis-11720/pridat-komentar/?id=180776

:DDDD to už ani není pravda...
Reagovat
dadaft
Nišiho ségra je celkem kusanec.
(když už exotiku, tak za sebe raději asiatku než černošku)
Reagovat
dadaft
no a teď mi řekněte, co s tím Davidovým hýkáním - vždyť on je hned po úderu ticho a začne aý když míček přelétává síť...
Reagovat
smazaný uživatel
to mi jediný na Davidovi vadí, že tak hýká :D
Reagovat
Cico93
Take jemne ti vadí? Ja už nato mám vycibrené uši:)
Reagovat
smazaný uživatel
Jemné? No nevím, ale on David ještě přidá :D
Reagovat
Lina
Jestli bude mít zápas konečně úrověň, tak mně dnes hekání vadit nebude.
Reagovat
dadaft
nj, na druhou stranu, i když david nemá šanci na postup, bude dřít, jako by hrál o život,,,,,,,,,,,
a to je příjemné.
slušný tenis.
a doufám, že půjde ještě nahoru,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reagovat
smazaný uživatel
To je v hajzlu, jako když Ferrer když Ferrer vyhraje 2:0, tak může klidně postoupit s 1 zápasem jo? Zhatilo mi to plány, bude muset Andy vyhrát no.
Reagovat
gigin
Ty tome, tam se nějak počítají odehrané zápasy ne?
Reagovat
Padme
Už se to tu někde řešilo, David postoupit nemůže, když nehrál všechny zápasy...
Reagovat
smazaný uživatel
Uff :D
Reagovat
Padme
To nic nemění na tom, že dneska jsme soupeři :-P
Reagovat
dadaft
víc pod balón a víc spinu Niši, jinak to budeš pořád valit do pásky.
Reagovat
gigin
Nestačí, že už tak jsme z dosavadních průběhů zápasů vystreslí a na prášky, oni nám to ještě připepří účastí Davida...
Reagovat
Cico93
David ukáže jak sa hra tenis.
Reagovat
gigin
Nuda tenis. Ale tak jestli tě to baví..
Reagovat
Cico93
Vieš čo už nech je po finále a bude už úplný kľud.
Reagovat
dadaft
no, s Nišim by to nemuselo být zlé.
Reagovat
gigin
Máš recht, zatím dobré.. :)
Reagovat
Cico93
Noo vidiš, Ferrer tam za 5 gemy pedviedol viac jak Cillic s Raonicom dokopy.
Reagovat
d@ve
No to bych řekl. Zatím stále slušný tenis...
Reagovat
dadaft
tož chlapi, himl hergot krucajs element, ukažte už nějakou vyrovnanou bitvu!
Reagovat
smazaný uživatel
držím palce, i když ti o nic nejde :)
Reagovat
Cico93
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, moj :D:D:D
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
Kozoroh
Škoda, že má Miloš zdravotní problémy. Ale co, dva zápasy s Rogerem a Andym sice prohrál, ale poznal prostředí O2 arény, takže pokud se i v příštím roce kvalifikuje, tak už to tam bude znát.
Reagovat
Lina
Raoničovi zranění nepřeji, ale jsu ráda, že odstoupil a bude hrát David.
Reagovat
a.magerova
Navíc David má výhodu toho, že se nemusí stresovat kvůli výsledku, takže si to může užít dosytosti :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak přeci jen se David kvalifikoval.. Teď to ještě celý vyhraje! :D
Reagovat
Lina
V tom případě bych nebyla ráda, že mu Raonič uvolnil flek. :)
Reagovat
a.magerova
Nemá odehrány 3 zápasy, nemůže postoupit...
Reagovat
Lina
Já vím, že nemůže postoupit.
Reagovat
a.magerova
OK.
Stejně jsem na Miloše furt nasr.ná za tu Paříž :-/
Reagovat
Lina
To nás bude asi víc. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, že tam nebyl David od začátku, ale co se dá dělat. I Marin mě zklamal, že hraje jak hraje.
Reagovat
mrafe
Lunejko musíš doufat, třeba zítra překvapí a porazí Stana
Reagovat
Lina
Nezoufej. Zítra může vytáhnout své trumfy, co si nechával na závěr. Může hrát uvolněněji než Wawrinka.
Reagovat
smazaný uživatel
díky, jsem zoufalá, ale léčím se :D
Stejně mi ten systém náhradníků přijde divný, když vlastně náhradník nemá žádnou šanci viz David. Měl by nastoupit na pozici Miloše i s jeho výhrami či prohrami, aby byl rovnocenným hráčem a ne si zašmrdlat jeden zápas a jet domů.
Reagovat
Lina
To by zase nebylo vůči ostatním fér.
Reagovat
smazaný uživatel
Náhradník má právo si jen přivydělat.Ví někdo kolik dostane za prohru, vyhraný set atd.
Reagovat
dadaft
popravdě řečeno, Čiliče, Raoniče a Berdycha bych s radostí vyměnil za Del Potra, Tsongu a Ferrera ve formě.

zvedli by ten turnaj o kilometr.
Reagovat
smazaný uživatel
Kromě Berdi docela souhlas, tak snad příští rok bude lepší, teď už to vydržíme :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist