Den blbec. Berdych příliš chyboval a čtvrtfinále s Čiličem hladce prohrál

4. 9. 2014, 22:45
Aktuality 240
US OPEN MUŽI - Tomáši Berdychovi se čtvrtfinále US Open nepovedlo. Proti Chorvatu Marinu Čiličovi mu dlouho nefungovaly základní údery, odehrál dva špatné sety, ve třetí sadě po rozepři s rozhodčí neudržel náskok brejku a svůj nejlepší výsledek na newyorském grandslamu tak nevyrovnal.
Tomáš Berdych

Tomáše Berdych po Wimbledonu sužovaly bolesti kyčlí a zad. Vyhrál jen dva z pěti zápasů a prohrával s papírově slabšími soupeři. Krátce před startem posledního grandslamu sezony se však zdravotních potíží zbavil a na US Open rázem ožil. Porazil Hewitta, zvládl pětiseťák s Kližanem a smetl Gabašviliho i Thiema.

Jenže dnešní čtvrtfinále proti Marinu Čiličovi se Berdychovi vůbec nepovedlo. Chyběla mu energie a od prvních výměn bylo vidět, že není ve své kůži. Už v první hře udělal dvě dvojchyby, jeden míček poslal do autu a další do sítě. A na servisu měl problémy i nadále, čtyř i z pěti úvodních gamů při něm ztratil a prohrával 2-6 a 0-2.

I když český tenista další brejkboly odvrátil, na returnu v druhé sadě uhrál jen tři míčky a k šanci na vyrovnání se vůbec nedostal. Po dvou odehraných setech měl na kontě 22 nevynucených chyb a pouze 10 vítězných úderů (z toho byla tři esa).

"Když máte hru postavenou na servisu, je hodně obtížné s tím něco dělat. Dneska rozhodně nebyl den, jak bych si představoval. To je tenis," posteskl si po zápase Berdych.

Tomáš Berdych se dožaduje fiftýnuAž ve třetím setu se český hráč trochu vzpamatoval a dostal do hry. Vypracoval si náskok tři gamů, jenže se nechal rozhodit sporným rozhodnutím rozhodčí. Za stavu 4-2 a 30-15 se vehementně dožadoval fiftýnu, umpireová sudí ale před Berdychovo odehráním míčku viděla dvojdopad. Situace byla velmi těsná, ani opakované záběry dvojdopad neodhalily.

Každopádně to byl klíčový okamžik třetí sady, neboť Berdych ztratil koncentraci, prohrál i další dvě výměny a o výhodu brejku přišel. O osudu dějství rozhodoval tie-break, ve kterých se daří Čiličovi. A Chorvat to potvrdil i dnes, díky čemuž nakonec zvítězil 6-2 6-4 7-6.

"Začal jsem zápas hrozně a pak se špatně dostává do hry," řekl Berdych po utkání dlouhém necelé dvě a čtvrt hodiny. "A především jsem neměl podání," komentoval Berdych fakt, že úspěšnost prvního servisu měl jen padesátiprocentní.

Český hráč zápas ukončil s 21 winnery a 29 nevynucenými chybami, zatímco mnohem útočneji laděný Chorvat si pomohl 46 vítěznými údery (z toho 19 esy) a udělal 36 zbytečných chyb. Berdych tak v devátém vzájemném duelu s Čiličem počtvrté prohrál. Letos s Chorvatem vypadl z druhého grandslamu v řadě poté, co na něj nestačil ve 3. kole Wimbledonu.

Tomáš Berdych a Marin ČiličVe čtvrtfinále US Open si český tenista, který nechyběl už na 45 grandslamech po sobě, zahrál podruhé v kariéře, na semifinále z roku 2012 ale už navázat nedokázal. Letos zažil svou nejvyrovnanější sezonu na grandslamových turnajích, když poprvé od roku 2006 ani na jednom z grandslamů nevypadl hned v 1. kole. Navíc poprvé v kariéře postoupil na všech čtyřech velkých turnajích během jedné sezony minimálně do 3. kola. V Melbourne byl v semifinále, v Paříži ve čtvrtfinále.

Osmadvacetiletý rodák z Valašského Meziříčí se navzdory dnešní porážce posune ve světovém žebříčku ze sedmého na šesté místo. Nyní už si může rezervovat letenku zpět do Evropy, na odpočinek však může zapomenout. Musí se rychle aklimatizovat a především si zvyknout na antuku, protože už od příštího pátku bude na Roland Garros bojovat proti domácím Francouzům o postup do finále Davisova poháru.

Pětadvacetiletý Čilič, kterého trénuje bývalý wimbledonský vítěz Goran Ivaniševič, se po Australian Open 2010 dostal podruhé v kariéře do semifinále grandslamu.

O své premiérové finále si zahraje v sobotu proti pětinásobnému vítězi US Open Rogeru Federerovi, s nímž prohrál všech pět vzájemných zápasů. Švýcar měl ve čtvrtfinále namále proti Gaëlu Monfilsovi, s nímž prohrával už 0-2 na sety a čelil dvěma mečbolům.

- GRANDSLAM US OPEN 2014 -
(USA / New York, tv. povrch, 18.102.000 dolarů)
čtvrteční výsledky mužů (04. 09. 2014)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Čilič (14-Chorv.) - Berdych (6-ČR) 6-2 6-4 7-6(4)
Federer (2-Švýc.) - Monfils (20-Fr.) 4-6 3-6 6-4 7-5 6-2
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

240
Přidat komentář
smazaný uživatel
Berdych za chvíli ani v tý desítce nebude.. protože z ní ani nedokáže nikoho porazit ani z 15 to není jistota :-)
Reagovat
Cico93
1 a 2 set premňa ostane v pamäti ako najhorší výkon hráča TOP10 na GS v takto neskorej fáze:(((
Reagovat
Vojtiik
Eazy v suchým triku, povolit přitáhnout, maačka myš
Reagovat
smazaný uživatel
Tomáš Berdych nemá hlavu ani bojovnost Federera, nemůže pomýšlet na větší úspěchy a lepší umístění ve světovém žebříčku. Se svou labilní povahou by se spíše hodil na ženský tenisový okruh.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
První zápas s nasazeným ve čtvrtfinále a hotovo.
Reagovat
Fandin
Tak tohle bylo jednoznačně předčasné finále. Monfils byl jediný tenista, který mohl Federera za určitých příznivých okolností porazit.
Reagovat
gigin
Za normálních okolností ho porazí Djokovič.
Reagovat
Fandin
Přesně tak. Nebo taky ne. Nebo taky ani jeden nakonec nemusí být ve finále. Budoucnost je kvantově neurčitá.
Reagovat
Vojtiik
:D:D
Reagovat
steve79
My opravdovi fans fedexe drzime pri sobe. V sobotu by mel hrat od 20 priblizne ne??
Reagovat
Denis92
Neskor..bude hrat az druhe semifinale. Ratam okolo 23tej..
Reagovat
smazaný uživatel
Neechápu proč musí Fedex VŽDY hrát až po Djokovičovi :-/
Reagovat
a.magerova
Horní a dolní pavouk.... počítám, že tam je zakopán pes...
Nebo je to schválně.... jakože aby se Roger už před SF rozhodl, jestli do finále chce nebo nechce, podle toho kdo tam na něj čeká :-)))
Reagovat
gigin
Protože to nejlepší nakonec.. Tvl, učte se, já tu věčně nebudu..
Reagovat
a.magerova
Jakože Nole dělá Rogerovi předskokana :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Ale stálo to za to. Nejít po Berďovi spát, počkat, vydržet fandit, užít si vítězství...brutální Monfils dneska. COME ON, ROGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
steve79
Ja jsem taky vyrizenej. Zapas rogera stal za to!
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečně ubojovaný, v 5.setu mu to Gael už vzdal, ale to se dalo čekat, v prvních dvou neměl nárok, Monfils to tam pálil jak z kanónu a pak rozhodlo pár míčů, bylo to strašně vyrovnaný a nakonec se momentum přelilo na Rogerovu stranu a zakončil to v pohodě, konečně ho někdo prověřil, ale že až takhle, málem mě trefil šlak když utíkal z mečbolů :D Teď už jen očekávám finále proti Djokerovi nebo Ninjovi z kryptonitu :D
Reagovat
Denis92
Come ooon!! Ta radost po premenenom MP hovori za vsetko :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Lina
Gratuluji taktéž a těším se na finále Roger vs Novak
Reagovat
smazaný uživatel
Gael :(
Reagovat
Roger_Federer
Tak co kluci, nechty v haji?:)
Reagovat
Roger_Federer
sory to melo byt nahoru
Reagovat
anajka
Po druhom sete som už neverila. Skvelý obrat, Roger dakujem. Hneď bude deň krajší, napriek deficitu spánku. Pekný deň všetkým, ktorí vydržali a povzbudzovali až do konca.
Reagovat
smazaný uživatel
teď už to musíš vyhrát celý. Je ti to jasný!
Reagovat
a.magerova
Gratulace Rogerovi.
Poklona před Gaelem !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
gratulace;)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Padme
měl Roger fakt kliku. Výkon nic moc, ale obdiv za tu snahu, to mi prostě hodně často chybí...
Reagovat
PetaM
Gratulaceeeee!!! :)
Reagovat
Cico93
;)
Reagovat
smazaný uživatel
DORAZIT!!! Za takovej comeback si zaslouží standing ovation, Gael naopak facku za to, jak to nezvládl, ale to je u něj klasika
Reagovat
Lina
Monfils to už zabalil, aspoň můj pocit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem říkala, že to bude rychlý, tohle už mu odevzdá, nezmůže se na to, neuvěřitelný Rogere, ještě že ti nechybí ta vůle nevzdat to :))
Reagovat
Davor1
Škoda Gael, tak som dúfal, že už konečne spraví poriadny výsledok, semi s Čiličom by bolo hrateľné, no on vždy doplatí na nekoncentrovanosť a slabú fyzičku, dnes to nie je inak :/
Reagovat
a.magerova
Došly mu baterky.... je vidět jak ho energie opustila....
Reagovat
Lina
Škoda, že Tomáš odehrál nejneatraktivnější čtvrtfinále a ještě ho navíc prohrál.

Roger skvěle!!
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Denis92
Servis dostav sa prosim!
Reagovat
Denis92
Dakujem!
Reagovat
smazaný uživatel
Je to jasný, Gael je vyšťavenej, jeho údery už nemají ten drajv, už není na koni, takže Rogere, převezmi otěže a hurá na Čiliče!!
Reagovat
smazaný uživatel
On to Fedex ještě otočí. Tak tomu jsem po prvních dvou setech už fakt nevěřila.
Reagovat
smazaný uživatel
pššššššššššššššššt ještě to neotočil, ale věřím mu, že to dá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Monfilse nějak opustilo to teatrální hekání a nejen to
Reagovat
anajka
Takze teraz dostal darček Roger, tak dúfam, že sa nebude okunat a prijme ho. Ešte hodinu nervov vydržíme.
Reagovat
smazaný uživatel
teď už by to mohlo bejt rychlý, Monfils by toho mohl mít plný kecky, už se protahuje a Roger like a boss :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně :D Roger musí ztrestat Monfilsovy dvojchyby, není možný jinak
Reagovat
anajka
Takéto adrenalínové ráno...
Reagovat
smazaný uživatel
Kolik infarktů mám ještě přežít?
Reagovat
PetaM
Drž se :D Bude jich ještě dost :D
Reagovat
smazaný uživatel
dneska to určitě nepřežiju :D
Reagovat
Lina
Pro Rogerovi fanoušky s vysokým tlakem doopravdy nebezpečný zápas :)
Reagovat
a.magerova
I pro fanoušky s normálním tlakem.....
Reagovat
smazaný uživatel
díky za upozornění, půjdu si pro jistotu přeměřit tlak :D
Reagovat
Mr.Pink
I pro fanousky s nizkym tlakem :)
Reagovat
smazaný uživatel
ti už u toho dávno omdleli, je tu nějak mrtvo :D
Reagovat
Mr.Pink
ale jo, prezili jsme :)
Reagovat
a.magerova
A hyn sa hukáže....
Reagovat
a.magerova
Tvl to jsou nervy....
Reagovat
Lina
Monfils má vlastně výhodu, když má trenéra na kurtu.
Reagovat
a.magerova
No právě, celou dobu na to myslím, že by měl být za koučink přinejmenším diskvalifikován ze zápasu, né-li zbaven rakety do konce života !!! :-))
Reagovat
Lina
Kdyby Roger náhodou prohrál, můžeme podat protest :)
Reagovat
a.magerova
No chtěla jsem podat protest v každém případě, ale tak můžu přimhouřit oko, jestli to Gael v pátém vypustí...... něco jako v F1, pokud si jezdec zkrátí trasu a předjede díky tomu soupeře, aby ušel trestu, pustí dotyčného dobrovolně před sebe :-)))
Reagovat
Lina
Oko nejspíš přimhouřeno :)
Reagovat
a.magerova
Jo, velkoryse Gaelovi i jeho trenérovi odpouštím :-))))))
Reagovat
smazaný uživatel
No bezva, teď mi vypadne stream ://
Reagovat
anajka
Prečo mu to Roger tak ulahcuje? Gael ponuka a Roger neberie.
Reagovat
Padme
hraje občas jako Santa Claus... rozdává body a radost soupeřům... :(
Reagovat
Denis92
Nestaci ze mu daroval dva sety..sam ho svojou hlupostou znova dostava na kona..
Tie FH dropshoty by som mu zakazal hrat! So 100%uspesnostou po nich prehrava vymeny
Reagovat
smazaný uživatel
Monfils začíná hrát exhibici i hlasově a pak přijdou dvě DF :D
Reagovat
Denis92
Absolutne bez servisu..navyse vsetky challenge v Monfilsov prospech.
Reagovat
Padme
:((
Reagovat
smazaný uživatel
YEEES, miluju jeho hlasitý COME ON, celej box na nohách, teď potvrdit a dopodávat!
Reagovat
smazaný uživatel
Makej, Rogi, to dáš, momentum je na tvý straně!!
Reagovat
lars
Mohli by zahrat tiebreak pres desitku. At to ma nejake grady :))
Reagovat
lars
http://sport.idnes.cz/tenisove-us-open-berdych-rozhovor-d5b-/tenis.aspx?c=A140905_003600_tenis_bem
Reagovat
smazaný uživatel
Už potřeboval vzpruhu, jedeme dál, Monfils by mohl trochu povolit koncentraci, rychlej break ve čtvrtým, come on Rog :)
Reagovat
Padme
chce víc do nebe než vyhrát tenhle zápas ... :)) Snaž se chlape!
Reagovat
smazaný uživatel
v tom vyloženě nechce nechat Berďu samotnýho. To snad není možný, že mi chvíli po sobě vypadnou dva koně v zápasech, v nichž byli favority.
Reagovat
smazaný uživatel
uz asi Monfilse neboli ta noha za kterou se tam drzel 10 minut :D
Reagovat
Mayo
však ho nebolí už dávno, tak o čom ?
Reagovat
PetaM
Jupííííííí, první break :D
Reagovat
a.magerova
A už je i po něm...
Reagovat
smazaný uživatel
není, mě z toho klepne pepka :D hlavně jestli tohle neudrží
Reagovat
smazaný uživatel
Tak co je lidi, vyburcujte ho k otočce, come on Roger :)
Reagovat
lars
Piruetky nedela :))
Reagovat
Lina
Ty si nechává na závěr
Reagovat
smazaný uživatel
piruetky umí Gael, zbytek odbaletí Roger sám :)
Reagovat
a.magerova
Nevím jestli už to tu někdo nedal...
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/603296-video-jako-baletka-tohle-byste-na-treninku-od-federera-asi-necekali.html#section-artcl
Reagovat
smazaný uživatel
to vidim prvně :D :D joo, Rogi, srandičky a teď seš dva sety dole, tak koukej zabrat :)
Reagovat
Lina
Musel potrénovat, aby měl co střihnout po vítězství na UO. :))
Reagovat
smazaný uživatel
to dneska nedá. Takže v SF bude jen jedno očekávané jméno? Mazec!
Reagovat
anajka
Roger bez pohybu, bez energie, more chýb aj pri ľahkých loptickach. Z mojej strany sklamanie.
Reagovat
Denis92
Monfils hra skvele a Roger mu pomaha UE..to bude rychly koniec.
Reagovat
a.magerova
No.... při každém špatném míčku Rogera mě píchne u srdce.... vidím to dnes na slušnou srdeční akupunkturu.... :-/
Reagovat
blixa
Tak to by ti měl lékař zakázat sledování jeho zápasů, neb infarkt se blíží :(
Reagovat
a.magerova
Jo se zákazy dívání na přímé přenosy Rogera mi doma vyhrožují vlastně od Wimbledonu 2009 furt, naštěstí jsem teď doma sama, takže neprudí ať jdu spát, navíc mám zamklé a klíč ve dveřích, takže by infarkt mohl zůstat za dveřmi.... ;-)

No slááááva, aspoň dílčí úspěch....
Reagovat
Padme
Je mi ho líto, dobrý turnaj, ale dnešek je prostě špatný. Netrefuje ani prázdný kurt z jasných pozic... :(
Reagovat
smazaný uživatel
magerko, taky mě bolí u srdce, ať kouká naklusovat do šaten a přijde s něčím novým, jinak to nevidím :(
Reagovat
smazaný uživatel
*naklusat, vůbec se mi to nelíbí :(
Reagovat
Lina
Mně se to už líbí :)
Reagovat
a.magerova
Hlavně nezakřiknout !!!!!
Reagovat
Mayo
toto môže byť dlhý zápas ešte
Reagovat
smazaný uživatel
No a co teď se bude dít... že by šance na zvrat?
Reagovat
Frick
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10341580_847053415319688_1074535272033651955_n.jpg?oh=e744eace1335a4ae2f2794f406c61b1b&oe=54803E9D&__gda__=1420059457_273a5c62b82796382357c292751a92b7

Ale ona možná Klárka je řádná dračice.

Každopádně jsou tyhle fotky milá kompenzace za ty její kyselý xichty :P
Reagovat
PetaM
Jo, jsem :D :D
Reagovat
Frick
Já nebyl. Její stránku jsem objevil už někdy v červenci, ale zapomněl jsem jí tehdy olajkovat.
Reagovat
PetaM
Já se stal taky fanouškem zrovna nedávno :) Myslím, že jak to tady někdo dával ... :)
Reagovat
Mayo
však to nejde zobraziť
Reagovat
a.magerova
Pěkná fotka. Mi to zobrazit jde.
Reagovat
Lina
Monfils je skvělý, ale mohl by trochu ubrat. :)
Reagovat
Lina
Ale zranění ne
Reagovat
smazaný uživatel
přesně, to by bylo jako s tím deštěm proti Granollersovi, ať si to radši uhraje sám, jenže to zatím nevypadá :(
Reagovat
Lina
Já věřím, že se kousne a nenechá si ujít semi. Otázka je, jestli s tím bude, ale Gael souhlasit.
Reagovat
a.magerova
No Gael hraje parádně....
Reagovat
Lina
Na slabší chvilku to zatím nějak nevypadá.
Reagovat
pauloX
on si ma problem udržat svoj servis,dnes dostane našup ale ak by bolo prip finale davis cupu sui-fra tam mu to vrati
Reagovat
Frick
Serena - Peng
Ken - Gaël

To by tu asi fakt ještě nebylo....
Reagovat
smazaný uživatel
To rozhodně není nemožný :)
Reagovat
Denis92
A toto je zaciatok konca pre Rogera. Velmi mi to pripomina QF z pred dvoch rokov proti Berdychov..
Neznasam ked hra FH dropshot v pozicii ked ma zabit winner..vzdy prehra vymenu.
Reagovat
a.magerova
No.... uvidíme....
Reagovat
pauloX
nevie využivat sance ma 0:30 potom pusti 4 body zato černoch v dvoch gemoch break a 2 x to využil,podla skusenosti by to malo byt trosku naopak
Reagovat
a.magerova
No je to dnes o nervy.... :-/
Reagovat
Mayo
ak by RF vypadol...tak 3 mená v SF úplne nečakané
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem před USO předpovídala originální a nečekané složení finále. Já vám říkám, že se tam nakonec dostane Monfils s Nišikorim (ačkoli jsem teda jako senzaci tipovala Raoniče).
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, teď tu čtu článek, že Berdych s Lendlem o spolupráci uvažují (jestli tomu teda dobře rozumím, je to v angličtině :D ).
Reagovat
PetaM
Jo, párkrát o tom mluvil už i Tom. :) Tak asi už fakt chce :D I když, Lendla bude mít podle mě jen na půl a Krupa zůstane .. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To asi jo. Ale jestli chce ještě něco dokázat, má nejvyšší čas zkusit s tím něco udělat. Není mu 20. V tuhle chvíli je to, co předvádí jeho maximum a starý zvyky s tím nehnou. Může vydržet ještě třeba 5 sezon, ale taky ta příští může být na tý světový špičce jeho poslední.
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu, když mnozí Češi jásali, že Vrba přijal místo fotbalového reprezentačního trenéra, já jsem nejásala a říkala: "Jen klid, kde nic není, ani Vrba nebere." ... Otázka je, jestli z Tomáše lze ještě něco víc vytřískat.
Reagovat
Denis92
Classic Roger..BP zahodi svojimi UE a potom dalsou UE superovi daruje brejk..
Reagovat
blixa
Hmmm, a první set je v prdeli ... safra safra ...
Reagovat
a.magerova
Tak Gaelova pohoda zcela logicky vyvolává mou nepohodu.... :-/
Reagovat
PetaM
Je to hnus ...
Reagovat
smazaný uživatel
bude si to muset Roger vybojovat, je vidět, že Gael je zvíře, když to začne brát vážně a krotí se s těma svýma šaškárnama
Reagovat
pauloX
Tušim aj Federer bude mat den blbec
Reagovat
PetaM
No, Gael zatím hraje celkem hodně dobře ... Vychází mu ty jeho údery ... To přejde :D
Reagovat
smazaný uživatel
záleží, kdo vydrží déle ďábelské tempo hry :) zatím je to mazec, až si vybere slabší chvilku, Roger toho musí využít
Reagovat
smazaný uživatel
Finále Nišikori - Monfils. Hehe, to by byla sranda.
Reagovat
pauloX
zaujimave je z tych 9 vz zapasoch co hrali vzdy vyhral ten kdo vyhral 1 set
Reagovat
smazaný uživatel
No já se picnu, Gaele, představení začíná, what a shot! :DD
Reagovat
Mayo
intergalaktický úder :D
Reagovat
smazaný uživatel
jak jinak :D to provedení bylo naprosto originální, copyright Monfils :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem vstala na Féďu s Gaelem, těším se na pořádnou show a ne jako to předtím. Potom, co jsem si přečetla o té Berdychově trapárně, mě štve jediná věc, a to že jsem na něj vůbec sázela, škoda bodů ve fantasy. Berdych se nikdy nezmění, nikdy mentálně nevyroste v grandslamového šampiona, je a vždycky bude infant terrible (ano, infantilní a hrozný) a proto mu stejně jako spousta dalších lidí nemůžu fandit, dělá si to sám a navíc ještě ostudu nám Čechům. Kdy už budeme mít správného a doopravdy sympatického kandidáta na GS? No nic, já si jdu užít Rogera a Gaela, to je jiná podívaná, už od začátku to má spád, šlupky z obou stran :))
Reagovat
PetaM
Kandidát na GS se v ČR možná ještě nenarodil ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to si počkáme :P
Reagovat
PetaM
Tak come on Rogere! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem si to konečně našla, protože jsem to neviděla live. Je to hodně sporný, ale díky stínu bych řekla, že tam skutečně byl dvojdopad.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem si to pustila rozfázovaně. Míček byl prokazatelně 2x na zemi.
Reagovat
lars
By me zajimalo , proc mu dnes nesel servis a v predch. zapasech sel?
Mozna to bylo sluncem?
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, možná. Asi nějaký erupce.
Reagovat
Frick
Tak to už je trochu síla, jestli je pravda, co píšou. Kdo za tim webem jen stojí...

Ovšem tedy je fakt, že to falešný pozlátko na FB Petry není nic, co by si zasloužilo nějaký extra sympatie...

---------------------------------------------------------------

"A teď to, co jsme slibovali. Nyní vzkaz pro ty vážené. Stránka má už spoustu fanoušků, její číslo je nad 900. Pokud profil, do té doby, než nám ho zruší, jelikož na nás bylo podáno již i trestní oznámení (nevíme za co), dosáhne hranici 1.000, za odměnu všem těmto chytrým lidem poskytneme na naši zeď osobní údaje člověka, který je sprostý, ulhaný a falešný, tenistky Petry Kvitové. Máme všechny její údaje, až na bankovní informace. To znamená telefonní čísla (2 aktivní), osobní emailovou adresu, adresu bydliště v Česku i Monacu, skype či icq. "
Reagovat
Roger_Federer
Autor asi usnul v solarku a zapomeli ho vypnout..jinak si to neumim vylozit.
Reagovat
PetaM
Že jim věříš hele :P Ale já myslím, že každa země má takovou stránku, jen my o tom nevíme :D Závist je všude .. :)
Reagovat
Fandina
přece není žádný problém sehnat telefonní číslo na kohokoli nebo bydliště atd. A bankovní konto také, vystavíš fakturu a je tam všechno.
Reagovat
PetaM
Tak bydliště tak těžké není, vzhledem k tomu, že zřejmě pobývá u rodičů, když je v Česku :D :D
Reagovat
lars
A Slovensko ma kde neco takoveho ??
Reagovat
LukasH
Tohle je ta daň dnešní doby. Nejlepší by totiž bylo nemít žádný profily - ani na fb, ani na twitteru, nikde. Což asi Petra nemůže nemít, tak to řeší takhle, což se jí vůbec nedivím, že s tím sama nechce mít nic společnýho. Už i Klára řekla, že si fb založila a lituje toho. Vadí mi, že se tenhle způsob komunikace stal v dnešní době povinností a Petra je vlastně kritizována za to, že nedostatečně komunikuje s fanouškama a jestli je to vůbec ona, kdo tam píše.
Reagovat
PetaM
Ale tak, podle mně je to petřina stránka a vzhledem k tomu, že tam sama i někdy komunikuje s uživateli, tak snad i pravdivá hele :D Neříkám, že všechno tam dává ona, ale dost věcí určitě ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já třeba teď marně netrpělivě čekám, co dá Tomáš na zeď. Ale asi nic. Radši.
Reagovat
smazaný uživatel
Tuhle stránku bohužel znám. Velmi aktivní byli už před rokem. Je to póvl a s tenisem to nemá nic společného. Nějací zamindrákovaní chudáci se potřebují projevit.
Reagovat
Fandina
jaké falešné pozlátko na FB Petry Kvitové, to jsem nepochopila
Reagovat
Mayo
By ma zaujímalo, čo za idi.ota vymyslel čas 02:00 pre FEdexa s Gaelom.
Reagovat
a.magerova
No od jedné je čtyřhra veteránů, jakože jo je pěkné je vidět, ale vyspat se je ještě lepší !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
taky to nedam, musim rano vypadat sveze, uspesne a mlade... :-)))
Reagovat
Mayo
já ráno zaspal asi o siedmej :D ale nejako som neni unavený...
Reagovat
a.magerova
No já u TV dřepím a dřepět budu, dokud Roger nevyhraje..... jsem zvědavá co udělám jestli vyhraje Gael :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Podívejte se na facebook: Labilní české tenistky.. To teda stojí zato
Reagovat
SwissMaestro
Horší, trapnější apod. stránku jsem snad v životě neviděl.
Reagovat
smazaný uživatel
To já taky ne..
Reagovat
SwissMaestro
Už někdy na začátku roku jsem jí viděl. Se divím, že ještě existuje taková ubohost.
Reagovat
smazaný uživatel
a ja jsem zas v zivote nevidela tu stranku.. :-)
Reagovat
Jan
Že ten Tomáš má den blbec vždycky, když s někým prohraje :) Asi už jde pomalu dolů. I tak, kdoví jak dlouho po něm budeme čekat na hráče v top 10. Ale je to smutné, jak se mu letos kromě AO nedaří.
Reagovat
darek.vrana
Na druhou stranu SF, ČF, 3. kolo a ČF není vůbec špatná bilance. Jenže letos bylo na víc.
Reagovat
Fandina
Když jsem se na to dneska dívala a viděla ty jeho čtyři předešlé zápasy tady, tak jsem nemohla věřit vlastním očím, že se Berďovi tak nedaří, alespoň ty dva první sety to byl výkon pod psa. A proto bych opravdu řekla, že to byl den blbec. A škoda, že přišel v tenhleten okamžik.
Reagovat
darek.vrana
Jenže stejná čočka to byla i ve Wimbledonu a na RG, a to od ne úplně top hráčů.
Reagovat
Fandina
to je fakt. A ve Wimblu ho také porazil Marin. A to jsem si myslela, že ho dá, když začátkem roku mu téměř nedal šanci na hardu v Rotterdamu. Ale Berďa byl fakt dneska dva sety marný. Nevím co to bylo.
Reagovat
Pesek12
Nevím co kdo viděl při psaní tohoto článku ("Situace byla velmi těsná, ani opakované záběry dvojdopad neodhalily"), ale i Martin Moravec při komentování na Eurosportu viděl při zpomaleném opakování sporného míče dvojdopad. A taky docela rozumě zhodnotil Tomášovo následné chování - chápe protesty v zápalu boje, ale Tomášovy následné protesty už byly za hranou. Plně s ním souhlasím.
Reagovat
martinV
https://www.facebook.com/video.php?v=4560585748914&set=vb.1719688401&type=2&theater dovolil jsem si natočit :)
Reagovat
Jan
Nemůžu si pomoct, v tom videu ten dvojdopad nevidím. Podebral to raketou těsně na zemi.
Reagovat
smazaný uživatel
neni nic osidnejsiho, nez tenhle celni pohled kamery, taky dvojdopad nevidim, ale zpomaleny zaber je, bohuzel, uz docela prukazny, vcetne chovani mice a stinu. Je mi to cele docela lito, protoze hrac i v takovem predklonu vetsinou volej a halfvolej citi a rozlisi.
Reagovat
darek.vrana
Rozhodně bych ale Tomáše tady nepodezíral z podvodu. Podle reakce věřím, že sám o tom nevěděl. To by se choval jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
nemyslela jsem hned na podvod, jsem rozpacita z rozporu cele te situace.
Reagovat
darek.vrana
Nejsřív se mi zdálo, že to bylo jasně dvakrát, ale pak jsem taky začal váhat. Při normální rychlosti bych dvojdopad neviděl. Při zpomalení to tak vypadá, ale dost klame, že to zastavěj. Když zastavěj a míč je nad zemí, tak to taky klame a vypadá, že se odráží. Ale přece jen se mi zdá, že míček dopadne, mírně se zdeformuje tím dopadem. Ale na tutti mi to taky nepřijde.
Reagovat
Pesek12
Dvojdopad tam při zpomaleném záběru podle mě lze rozlišit. Spíše mně vadí, ty řeči Tomáše na rozhodčí. Samozřejmě dvojdopad je na hraně a je těžké to rozlišit bez zpomaleného záznamu. Nechápu proč to Tomáš tak vyhrotil.
Reagovat
SwissMaestro
Rogerka mohli dávat klidně už od 0:00 :(
Reagovat
Mayo
ty vole 3-0 ? Čilič má asi trošku formu, ale potešil...ešte FEdex
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych je v pohodě, když je takhle v Prostějově, jenže na kurtu je to horší, ty emoce jsou natolik silné, že je nezvládá. viz dnes: Myslíš to vážně, nebo jen sedíš dlouho na slunku? Držela si někdy v ruce raketu? Nemyslím." Tohle si nemůže dovolit a je to na pokutu jednoznačně. Zápas podle mého ovlivnit hned brejk v prvním setu. Čiličum servis byl o parník lepší než Tomáše. Je to škoda, letos vypadl silný, i semi bylo lákavé s Federerem. Bohužel to Berďovi poslední dobou moc nejde. Možná je to psychického rázu, nechtělo by to nějaký nový impuls? Lendl? No kdo ví... :)
Reagovat
a.magerova
Lendl do toho už nepůjde, ale Navrátilová by mohla, když ji nechce Petra mohl by Tomáš, a už ani nebude za exota, když Andy má taky ženu-trenérku.
Reagovat
smazaný uživatel
taky možnost :) S Ledlem je to vlastně pravda, on to nějak odmítá z časových důvodů ne? Má ten golfíček :D
Reagovat
a.magerova
No spíš tenis ve veteránech, to ho prý začlo bavit velice.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
podívej se na FOgniniho;)
Reagovat
LukasH
A co to bylo za rozhodčí?
Reagovat
smazaný uživatel
Idealni trener pro berdycha
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDD To jo :DDDDD
Reagovat
martinek37
Už se to Tomášovi stává celkem pravidelně. Bez prvního servisu se prostě vyhrávat nedá. Dnes ho v prvním a na začátku druhého setu nemohl najít a z druhého kupil zbytečné chyby. Jenže ty byly hlavně důsledkem Marinovi dobré hry, kdy Tomáše dokázal dostávat pod tlak. Ani Marin nebyl na servisu stoprocentní, ale stačilo to. Ve třetím setu se Tomáš nechal školácky rozhodit sporným míčkem a dohady s rozhodčí. Následně ztratil náskok brejku a v rozhodující zkrácené hře ho opět zradil servis, i když mu Marin několikrát nabídnul možnost se do něj vrátit.
Co se tá dělat, Marina celkem můžu, takže mu to přeju. Pro Tomáše je čtvrtfinále úspěch, ale vzhledem k losu mohl myslet výš. Dnes mě ale spíš mrzí výkon než to, že nepostoupil. Třeba ho ten GS titul nějakou náhodou ještě potká, ale myslím, že každým dalším ta pravděpodobnost klesá.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam ze toto finale vyjde a rogerekmso dojde pro dalsi GS
Reagovat
darek.vrana
Smutné je, že další GS je zase až za 5 měsíců. A to ještě sockové AO.
Reagovat
smazaný uživatel
Sockové AO, které je v organizaci o 300 let před ostatními třemi grandslamy.
Reagovat
darek.vrana
V organizaci možná, ale v prestiži 300 mil za ostatními.
Reagovat
SwissMaestro
Mně vždycky přišlo nejhorší FO. Bez ohledu na to, že má pořád stejného vítěze :D
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím. Nejhorší GS je RG. AO mám naopak na 2. místě hned po Wimbledonu.
Reagovat
darek.vrana
Já myslím, že jednoznačně nejprestižnější je Wimblas, pak RG, pak dlouho nic, US, dlouho nic a AO. Dřív na něj ani hráči nejezdili.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já to mám stejně, jen mám prohozený RG a AO.
Reagovat
SwissMaestro
To je pravda. U Agassiho jsem se celkem divil, že často nejezdil
Reagovat
smazaný uživatel
Jako divák mám nejradši AO a Wimbledon. Prestiž neřeším.
Reagovat
SwissMaestro
ghost: přesně :)
Reagovat
Fandina
já mám nejraději Wimbledon a AO také. Asi proto, že je to i v zimě a tam se ráda dívám na léto. Ale vloni jsem byla na RG, takže jsem si oblíbenost GS podle toho upravila. První Wimbledon, kde jsem také byla letos a bylo to úžasné, potom RG, pak AO a naposledy USO. Ale to RG je hlavně ovlivněno tím, že si vybavuji, jak to tam vypadá v reálu vypadá a tím je pro mě jako fanouška atraktivnější.
Reagovat
darek.vrana
Já se na AO taky rád dívám, ale objektivně je podle mě nejmíň prestižní a hodnotné. Ta tradice tam prostě není tak silná. Každý i netenisový fanoušek zná Wimbledon, ne nějaké AO. Nejen Agassi tam nejezdil často, ale třeba v 70. letech tam hrálo jen 32 hráčů a obsazení bylo jak na nějaké 250. Třeba Renata Tomanová byla ve finále, ale tehdy byla 5. nasazená a asi 30. na světě. a v pavouku 32 hráček.
Reagovat
Alois_Mlok
Jenže to bylo právě někdy před třiceti, čtyřiceti lety. Od tý doby se hodně změnilo.
Reagovat
smazaný uživatel
souhlas, ale poradi prohodit musim, kvuli prestizi..:-))
Reagovat
SwissMaestro
AO - turnaj plný překvapení. Aspoň to finále by tam jednou udělat mohl. Věřím mu!
Reagovat
smazaný uživatel
To by museli byt mimo djoker s nadalem a jeho polit svecenou vodou sv . Petr
Reagovat
SwissMaestro
Situace byla velmi těsná, ani opakované záběry dvojdopad neodhalily.

Cože? Stačilo mi to vidět jednou ze záznamu a jasnej dvojdopad...
Reagovat
smazaný uživatel
Pani...a ani to nebolelo, ale priznam se, ze jsem vydrzel set a neco, na vic jsem fakt nemel...
...nevim, ale naposledy se mne libil jak hral na AO, a to je fakt uz trochu dlouho...
...sice jsem dnes psal, ze jak sa Marin urve z retezu, tak dokaze dost prekvapit, ale tady evidentne prekvapil nekdo jiny...;)
Reagovat
mopall
Mě se naposledy líbil Tomášuv styl na US Open 2012, když vyřadil Fedexe.Rozdával to hezky z leva do prava a pěkně k lajnám.
Reagovat
smazaný uživatel
ja se priznam, ze jsem:
a) cekala Marinovu vyhru
b) v prvnich dvou setech v zajmu sveho dusevniho zdravi prechazela na cisilka a zpet na kurt
c) byla zklamana, ze Berda nedokazal ve tretim chytit prilezitost za pacesy, set jsem videla cely
d) "bavila se" lidmi zde
e) prezkoumala tvrzeni Jabadu o servu Berdi, zavery doplnim na vyzadani, ale neni pravdou, ze Berda nestoji bokem, jen nevymeni ramena ;-)
Reagovat
misa
získal na French Open Cenu citronu pro nejméně sympatického hráče turnaje. Nevím, jestli se ta anketa ještě dělá, ale dnešek ukázal, proč ji Tom asi dostal.
Reagovat
smazaný uživatel
ach ti Francouzi...
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes jsem cetl ve Sportu rozhovor s Fr novinarem, kde vysvetloval proc je berdych vevFr nepopularni. kdysi opakovane nastrelil jejich oblibence behem hry, imitoval ho a zesmesnoval. Je tomuz dlouho, ale frantici si to pamatuji
Reagovat
misa
Já myslím, že je podobně "populární" všude.
Reagovat
darek.vrana
Na pováženou je, že do Wimbledonu měl s Čiličem bilanci 5:2. Pak přijdou dva nejdůležitější zápasy, GS, a 0:6 na sety.
Reagovat
smazaný uživatel
pravda je že Berďa na ty hráče druhé desítky neumí, ať to je Nišikori,Raonic,Cilic i Gasquet, už prostě nechodí do těchto zápasů jako velký favorit...
Reagovat
smazaný uživatel
No nic Berďo, tak v Austrálii, je to nevyhnutelné. Teď se aspoň kvalifikuj na TM, bez tebe by mě to nebavilo.
Reagovat
mopall
Berďa byl tragéd od samého začátku a korunoval to ve 3.setu dětinskou hádkou s rozhodčí. Překvapil mě výkon Čiliče, který "odchodil" zápas se Simonem a dneska jel jako robot, i když Tomáš mu to hodně usnadnil.
Reagovat
smazaný uživatel
jak to tak sleduju.......... tak zustane u jedinyho grandslamevýho finále v kariéře...
Reagovat
smazaný uživatel
Nádhera, Marinovi to moc přeju, po víc jak 4 a půl letech semifinále. Letos chytl opět docela formu, čtvrtfinále v Londýně, semifinále tady.
Reagovat
darek.vrana
Běž se prosím tě rozplývat na chorvatský web.
Reagovat
smazaný uživatel
Fňuk.
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych ale GS nehraje pro čtvrtfinále,ale aby ho jednou vyhrál,ale zdá se že už mu docela ujíždí vlak
Reagovat
Roger_Federer
Mikel?
Reagovat
darek.vrana
Tak tak, tohle byla životní šance, tady to bylo hratelné. Přidávám se do skupiny těch, co už nevěří, že se mu to někdy podaří. Opravdu na to asi nemá. Absolutně neřeší taktiku, jen mydlí do míče, což mu často vychází, ale na GS se vždycky najde někdo, na koho to nestačí. Aspoň by mohl angažovat někoho, kdo by ho do tajů taktiky zasvětil, ale když vidím Krupu, tak je mi jasný, že ten to nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Bez cizi nove pomoci se uz bude posouvat jen niz. Kdo vi jestli uz intak neni pozde, preci jen je mu 29
Reagovat
darek.vrana
První gem určil ráz celého zápasu. Hned dvě dvojchyby a brejk. To je u něj už klasika. Nevím, proč si na to nedá pozor. Asi se musí víc rozehrát před zápasem nebo já nevím, ale to není normální, to se mu stává pořád... Pak už jen dotahoval a dostal se do křeče. Třetí set už hrál jakžtakž, ale v rozhodující chvíli nikdy nezaservíruje. To je taky jeho klasika. Proti Gabašviliům a podobným je "servisman", a pak když dojde na lámání chleba, tak samej druhej servis, dvojchyba a konec.
Reagovat
smazaný uživatel
No nic, tak finále Nishi - Federer, vítěz Nishi..
Reagovat
Roger_Federer
Spise rok blbec..Silne prohlaseni a pak nic.
Reagovat
smazaný uživatel
I čtvrtfinále je dobrý, co by za to někdo dal:-)
Reagovat
darek.vrana
Der blbec.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist