Djokovič je připraven obětovat další grandslamy. Zdraví je pro mě důležitější než tituly, řekl

15. 2. 2022, 09:11
Aktuality 164
Světová tenisová jednička Novak Djokovič v rozhovoru pro BBC uvedl, že raději vynechá další grandslamové turnaje, než by se nechal donutit k očkování proti koronaviru. Čtyřiatřicetiletý Srb nechce být spojován s antivaxerským hnutím, ale věří ve svobodu volby jednotlivce.
Profily hráčů
Novak Djokovič

Neočkovaný Djokovič byl v lednu deportován z Austrálie po jedenáctidenních tahanicích, během nichž mu byla dvakrát zrušena víza a několik nocí strávil v detenčním hotelu pro imigranty. Nedostal tak možnost obhajovat na Australian Open loňský titul a zaútočit na rekordní 21. grandslamový triumf, který nakonec získal jeho letitý rival Rafael Nadal ze Španělska.

Vzhledem k pokračující pandemii není vyloučeno, že očkování bude podmínkou i pro start na dalších letošních grandslamech a jiných turnajích. "Ano, to je cena, kterou jsem ochoten zaplatit," odpověděl Djokovič na otázku, zda kvůli svému postoji obětuje účast na Roland Garros či ve Wimbledonu.

"Rozhodnutí, která mají vliv na mé tělo, jsou pro mě důležitější než tituly nebo cokoli jiného. Snažím se být v souladu se svým tělem, co nejvíce to jde," uvedl Djokovič. "Vždy jsem se hodně zajímal o zdraví, duševní pohodu či výživu," připomněl bělehradský rodák. Dodal, že na jeho rozhodnutí neočkovat se mělo částečně vliv i to, jaký pozitivní dopad na jeho kariéru měly změny stravy a spánku.

Z Austrálie byl Djokovič definitivně vyhoštěn poté, co ministr pro imigraci Alex Hawke zrušil jeho víza kvůli obavám, že by tenistova přítomnost v zemi mohla povzbudit odpůrce očkování. V rozhovoru s BBC nicméně Djokovič odmítl nálepku antivaxera. "Nikdy jsem nebyl proti vakcinaci. Ale vždy jsem podporoval svobodu vybrat si, co si dáváte do svého těla," řekl jeden z nejlepších tenistů historie, jenž byl očkován v dětství.

Svou vakcinaci proti covidu-19 Djokovič pro budoucnost nevyloučil. "Udržuju si otevřenou mysl. Chápu, že všichni na světě se maximálně snaží virus zvládnout a doufejme, že brzy bude (pandemie) konec," uvedl vítěz 86 turnajů ATP Tour.

Na okruh by se měl Djokovič vrátit příští týden v Dubaji, kam očkování nepotřebuje.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

164
Přidat komentář
Marduch
Finalistovi juniorky Australian Open Jakubu Menšíkovi se v minulých dnech splnil velký sen, když se setkal se svým vzorem Novakem Djokovičem. První hráč světa ho pozval do svého tenisového centra v Bělehradě, kde strávil necelý týden a s Djokovičem si každý den dvě hodiny zatrénoval.
"Mohl jsem dělat všechno co on a díky tomu nahlédnout pod pokličku tréninkového programu. Nebylo nic, na co by neodpověděl mně nebo mým trenérům," uvedl Menšík.

Chová se jako úplně normální člověk, který si s vámi popovídá o všem, je milý a vnímavý. Velkou péči věnuje svému zdraví, pečlivě naslouchá svému tělu i mysli a vše dělá opravdu naplno. I proto je tak dobrý. Těším se, že neocenitelné zkušenosti, které jsem od něj získal, zařadíme do mých tréninkových plánů i zápasů," uvedl třetí hráč juniorského žebříčku.
Reagovat
Aussie
S postupem času, čím dál tím víc lidí mu začne dávat za pravdu. A že tu pravdu Djokovic má: Wimbledony nebo French Open za to opravdu nestojí, aby si člověk ničil tělo, které ještě může potřebovat v jeho případě ještě dvakrát tak dlouho než ho nyní má! Ať si vaxinátoří říkají co chtějí, s každou novou injekcí ubydou v těle přirozené obranné látky a přistanou jiné, které by tělo mít v sobě nemuselo. Tuto prostou pravdu ale mnoho lidí nepochopí, nebo spíš pochopit nechce. Brání jim v tom státem a medii vedená propaganda, stavěná hlavně na strachu.
Reagovat
d@ve
"Pěkný prase doktore."smile
Reagovat
safi1313
Doktor :D :D :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Už na RG žádné očkování nakonec chtít nebudou, takže brečí sice hezky, ale na špatném hrobě. Pokud se nevyvine mutace Omega neboli End of Game, od jara budou všichni na všechno kašlat, protože jsme přece "vyhráli".

Stálo to sice biliony dolarů v podstatě vyhozené oknem, ale za to ponaučení, že když se do toho pustí nějaká mutace eboly, co bude mít delší inkubační dobu, bude to během pár týdnů znamenat konec civilizace, jak ji známe, to vlastně stálo...

Bouřka se blíží... smile

https://youtu.be/5C6GZQ7UNaU?t=4
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
Vlk-v-trave
Reagovat
Vlk-v-trave
Reagovat
Vlk-v-trave
Ten den, kdy tlustej Jan
Prošlápnul jim hráz
Přehradu lží, dogmat a frází
Ten je tu zas
Ten den...

https://www.youtube.com/watch?v=BCyo1o0WCSc

ten den je tu zas...
Reagovat
Krisboy
To jsem neslyšel dvacet let. Díky za připomenutí. Někde v šuplíku je ještě kazeta Adieu C.A. Tenkrát jsem to poslouchal dost. Časem se mi to oposlouchalo, ale naživo jsou pořád naprosto skvělí. Celá kapela hraje super, ale ten Pavlíček...to je ještě vyšší level. Možná opravdu nejlepší český kytarista...Nesnáším Čoka, ale sem prostě patří, bez něj by to nebylo ono a hraje perfektně. smile
Reagovat
Stan_Borowitz
Škoda, že končí. Kdy se zase objeví hráč s takovou diváckou podporou?

Každopádně musí být z Jižní Ameriky, jen tam jsou ještě takoví sdrcaři. Zatím.
Reagovat
paddy
německý Tennismagazin připravil ohlédnutí

https://www.tennismagazin.de/news/gracias-delpo-die-10-groessten-matches-von-juan-martin-del-potro/
Reagovat
paddy
2009 MIAMI QF V RAFAEL NADAL 6-4, 3-6 , 7-6 (3)
Juan Martin del Potro has ten wins against current number one players. No player who was not world number one himself has more than the Argentine. With 0:3 and a double break, del Potro was behind in the third set and still won.
https://www.youtube.com/watch?v=qkRkqvwnfvY

2009 US OPEN FINAL AGAINST ROGER FEDERER 3-6 , 7-6(5), 4-6, 7-6(5), 6-2
In the semifinals, del Potro swept Rafael Nadal 6-2, 6-2, 6-2. In the final, he dethroned Roger Federer, who won the US Open five times in a row. Federer already served for a 2-0 set lead.
https://www.youtube.com/watch?v=AlJFsGQpsas

2012 OLYMPIC SF AGAINST ROGER FEDERER 6-3, 6-7 (5), 17-19 (Wimbledon)
4:26 hours playing time - the longest tennis match over two winning sets
https://www.youtube.com/watch?v=THPkpTeyCjM

2013 WIMBLEDON SF VS. NOVAK DJOKOVIC 5-7, 6-4, 6-7(2), 7-6(6), 3-6
the longest semi-final in Wimbledon history to date, Del Potro fended off match points and forced the fifth set.
https://www.youtube.com/watch?v=qLEim--2L6M

2016 OLYMPIC SF VS. RAFAEL NADAL 5-7, 6-4, 7-6 (5)
In the opening match, he defeated world number one Novak Djokovic in two tiebreaks. In the semifinals, he defeated Rafael Nadal, who won Olympic gold in doubles the day before.
https://www.youtube.com/watch?v=w1dcEF9TfuM
Reagovat
paddy
2016 DAVIS CUP SF AGAINST ANDY MURRAY 6-4, 5-7, 6-7, 6-3, 6-4
5:07 hours! In his longest match of his career. It was only the third individual defeat in the Davis Cup for the Scot. "I'm so happy to be back playing tennis after three surgeries. Those are the moments I missed" del Potro said. The win against Murray was immensely important on the road to Argentina's Davis Cup title.
https://www.youtube.com/watch?v=DQeIiZ-9EUo

2016 DAVIS CUP FINAL VS. MARIN CILIC 6-7 (4), 2-6, 7-5, 6-4, 6-3
Argentina had to wait a long time for this. After 1981, 2006, 2008 and 2011, the Gauchos were in the final of the Davis Cup for the fourth time and were striving for the longed-for premiere title in the most important team competition. The Argentines met Croatia in the final away in Zagreb. After the first two days it was 2:1 for the Croatians. After Marin Cilic took a 2-0 lead in sets against Juan Martin del Potro on the final day, Argentina's Davis Cup dream seemed to be shattered again. But del Potro fought back, won 6:7 (4:7), 2:6, 7:5, 6:4, 6:3 and equalized to 2:2.
https://www.youtube.com/watch?v=mtoIgUaO2JA

US OPEN R16 2017 AGAINST DOMINIC THIEM 1: 6, 2: 6, 6: 1, 7: 6 (1), 6: 4
"I thought about retiring in the middle of the second set because I couldn't breathe and I couldn't move well. I've seen people want to see more tennis, wait for my good forehands and serves. I absorbed all that energy well." Del Potro fought back, turning a 2-5 deficit in the fourth set and saving two match points with two aces at 5-6. In the quarterfinals that followed, del Potro also defeated Roger Federer before running out of energy in the semifinals against Rafael Nadal after winning the first set.
https://www.youtube.com/watch?v=Y8R0Eu6gc34
Reagovat
paddy
INDIAN WELLS FINAL 2018 V ROGER FEDERER 6-4, 6-7(8), 7-6(2)
It was many years before del Potro was finally able to win his first and only Masters 1000 title. Roger Federer went into the Indian Wells final with a season record of 17-0. Federer had three match points on his own serve in the third set, but in the end del Potro celebrated his 22nd and last ATP title. "It's so huge. I can't believe I won the tournament and beat Roger in a great final."
https://www.youtube.com/watch?v=EeoToadYWqI

2018 WIMBLEDON QF VS. RAFAEL NADAL 5-7 7-6(7) 6-4 4-6 4-6
The quarterfinals at Wimbledon in 2018 was del Potro's last match on the sacred pitch - and what a match! And as against Federer at the 2012 Olympics and Wimbledon 2013 against Djokovic, del Potro lost out in an epic 4:48 hours.
https://www.youtube.com/watch?v=S5LVbZUgM48
Reagovat
Krisboy
Některé jeho zápasy jsou skutečně legendární a navždy patří mezi ty NEJ tenisové historie...RESPEKT!!!!!!

smilesmilesmile
Reagovat
bardunek666
Tak aspoň ho neuvidíme tak často. Kdo se má dívat na podvodníka a bezpáteřního člověka?
Ale evidentně to v hlavě nemá v pořádku a není pro lidi. Vakcína je nástroj pro zvládnutí a zmírnění epidemií. On je ale sobec a nic ostatní neudělá.
Myslím, že by měl ukončit kariéru. Je všem už akorát pro smích.
Reagovat
FulnekUltras
máš celkem solidně posunutý žebříček hodnot - anebo že by pouhá nevědomost?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
on je celý posunutýsmile
Reagovat
turista
Vakcína je dobrá, ale bardunek666 je omezenec.
Reagovat
R01316
Proc by mi mel byt Djokovic pro smich, kdyz ma naprostou pravdu...
Reagovat
soloo
sam si si odpovedal, pretože ma pravdu
Reagovat
paddy
An ATP spokesperson confirmed on Tuesday that 99% of the top 100 players are now fully vaccinated, which means Djokovic is the only unvaccinated player at the top of the men's game.
smile smile
Reagovat
paddy
snad s ním někdo půjde na kafe smile
Reagovat
FulnekUltras
jaké písmeno mutace čekáš na podzim? smile
Reagovat
elsky
No a? To je hroznej argument "Dělají to tak všichni".
Reagovat
paddy
Reagovat
FulnekUltras
za císaře pána a sorosovu rodinu, viď ;-)))

tvl, pak se lidi diví, jak snadno se v "demokracii západního typu" dneska dá uhrát "nadpoloviční většina" smile
Reagovat
paddy
restrikce se uvolňují a není hloupý, aby to neviděl smile

pořád nebyl v pozici, že by musel
na AO už to logicky nestihl a Masters má u prdele, protože jich loni 5 vynechal smile

podle současných pravidel by mohl hrát ve Wimbledonu a USO je tak daleko, že je slušná šance
na RG by nyní nemohl, ale ještě jsou 2-3 měsíce na změnu

RG by mohl i vypustit, vždyť je to antuka
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, má to zrátané..:)

Toto su reči pre ovečky a fanusikov si tu dnes nasiel..
Reagovat
Marduch
Ještě tě nenapadlo přejmenovat se z paddy na bluddy?
Reagovat
Frantz
Když to sedmilhářovi stojí za to...vivat atp250 smilesmile
Reagovat
FulnekUltras
těžký život zaměstnance... smile
Reagovat
annah
Ajaj! Takže o majiteli největšího počtu GS je rozhodnuto! Rafafans můžou slavit.
Reagovat
soloo
je to fraška a neucta v ramci tenisu , nezostava nic ine len ist na 250ky v Belehrade alebo ITF Sharm as Seich
Reagovat
FulnekUltras
všeho do času smile
Reagovat
smazaný uživatel
smiletak
Reagovat
turista
Povinná vakcinace zdravých lidí je přechodná záležitost. Časový horizont však nelze aktuálně odhadnout. Rozhodnuto není nic.
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
Rafaeoli25
Jednoznačně by měl být připuštěn ke všem turnajům, je to nesprávné, co se děje, ač je znát, že se začínají otupovat ostré hrany, viz.např.rakouské ustoupení od povinného očkování, každopádně pokud je člověk negativní a je opakovaně testovaný, měl by mít vyjímky. Souhlasím s konáním současné české vlády, kterou jinak rád nemám.

Je to škoda, pokud se tento scénář skutečně naplní a neuvidíme ho ani v Paříži. Nebudu ten turnaj považovat za znehodnocený, každopádně pokud se s tak stane a Nadal znovu vyhraje, je jasné, že se zase budou ozývat hlasy kdyby Novak. Ty ale nebudou podložené jako v případě Austrálie, kde by největším favoritem byl, v Paříži je to jiné.
Reagovat
paddy
Djokovič byl stejný favorit jako Medvěděv bez Djokoviče

otázka zní:
Proč nevyhrál Medveděv?
A proč by měl vyhrát Djokovič?
Proč každý turnaj vyhrává favorit?

smile smile smile
Reagovat
paddy
opr. smile
Proč každý turnaj nevyhrává favorit?
Reagovat
Usm
Nadal by byl v Melbourne s Djokovicem o brejk dole ještě předtím, než by zápas začal. Za těch sedm sezon má z něj na hardu dost silnej psychickej blok, ono když s někým prohraješ 16 setů na hardu v řadě, tak se ti to do tý hlavy asi dostane
Reagovat
Rafaeoli25
Tak to není jisté hele, po sezónách 2011 a 2012 z něj už byl taky špatný na hardu a pak ho na USO porazil. I když mu to s ním nejde v posledních letech, tak pořád je to šampión, který může najednou zabrat. Uvidíme ve zbytku hardové sezóny pokud se utkají.
Reagovat
FulnekUltras
že začínal v epizodních roličkách horlivých svazáčků, teď docela dobrý ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=GCjH0W0rodI
Reagovat
poutnik
A ?
Reagovat
Newcombe
A teď tohle. Ten hoch má v hlavě pěknej maglajz. Už mohl mít plus 5-6 grandslamů navíc. "Vždy jsem se hodně zajímal o zdraví, duševní pohodu či výživu".. asi málo. Tady vidíte kam vede slepé následování pošahaných nevědeckých myšlenkových pochodů. Škoda ho, mohl být jasně nejlepší tenista všech dob.
Reagovat
Tweener
Ale on je jasně nejlepší tenista všech dob
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Vzhledem k jeho zdraví vyznívá to cos napsal dost podivně...smile
Reagovat
Blondie
Jeho věc, alespoň je jasno.
Nicméně jestli má nějaký pocit, že svou dobrovolnou neúčastí znehodnotí výsledky Rafy a dalších výsledků GS, tak by se měl probudit :)
Reagovat
Blondie
* vítězů GS
Reagovat
d@ve
Přesně tak. smile
Reagovat
FulnekUltras
jestli dneska něco znehodnocuje dlouhodobé úsilí většiny lidí, tak je to cíleně vyvolaná a přiživovaná kovidmánie

smilesmilesmile
Reagovat
d@ve
Žij si klidně ve svém utopickém světe příznivče konspiračních teorií. smile
Reagovat
FulnekUltras
ale tak brutálně otočené významy slov opravdu ne smile

všichni stojíme před bílou zdí, ale za relevantní pravdivou informaci se už dva roky považuje pouze tvrzení, že je černá

a po zkušebním seškrábání omítky kdesi uprostřed nakonec vylezou červené a bílé pruhy ;-)))

smilesmile
Reagovat
d@ve
Jen si fantazíruj dál.. smile
Reagovat
FulnekUltras
to jsou bohužel fakta - že se provalují postupně a zhruba s ročním zpožděním od stadia "hoaxů", je druhá věc smile
Reagovat
smazaný uživatel
Válek taky fantazíruje.smile
Reagovat
smazaný uživatel
smilesmile
Reagovat
Marduch
To je blábol.
Reagovat
smazaný uživatel
jako ti slušní s covid pasama a certifikátama by ho v tom neměli nechat. Jde o princip.
Reagovat
FulnekUltras
slušných teď už celkem rychle přibývá - skoro stejně jako "očkovaných" na JIP...
Reagovat
smazaný uživatel
smilesmile
Reagovat
vojta91
Tak v Paříži by to na Rafu nestačilo tak raději bude ze sebe delat mučedníka. Balkánský antibaxer.
Reagovat
turista
Ale stačilo by to v té Paříži i na toho Nadala. Ale odpůrci vakcinace jsou neuvěřitelně zabejčení lidé, které nelze nijak přesvědčit. Znám jich víc a všichni jsou stejní bez rozdílu vzdělání a vyznání. Novak takhle bohužel vyhazuje z okna vše o co se 17 let snažil. Dvě včeličky by mu neublížily i když povinné včeličky u vrcholových sportovců jsou nepotřebná pitomost.
Reagovat
smazaný uživatel
STRUČNÉ VAROVNÉ VIDEO PROTI OČKOVÁNÍ, prof Turáneksmile
Reagovat
dadaft
přesně
Reagovat
smazaný uživatel
Jérémy Chardy takysmile Jde o princip a o zdraví, ale i smrt nás všech. Jak je dole napsáno každý by měl mít právo volby
Reagovat
George_Renel
Do Kostnice s ním.smile
Reagovat
Krisboy
Ale kříž si tam odnese sám!

smile
Reagovat
smazaný uživatel
aby sňal hříchy tohoto světa. Vezme je na sebesmilesmile
Reagovat
Krisboy
smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
RF46
Djok koukam dela vsechno mozny aby se mi zalibil...
Reagovat
FulnekUltras
;-)))
Reagovat
RF46
To rafa se zadnych injekcnich strikacek neboji!
Reagovat
smazaný uživatel
Vravi nie a nadledne ockovanie nevylúčil. To je ze lol :)
Reagovat
peRFect
Zdraví je pro mě přednější, proto denně driluju a ničím si tělo vrcholovým sportem. Jo, to dává smysl :-)
Reagovat
Teo
Nevypadá zničeně :)
Reagovat
FulnekUltras
neničil jsem si celý dosavadní život tělo sportem jen proto, abych se teď nechal zabít gateSSorosovským pokusným sajrajtem

smilesmilesmile
Reagovat
peRFect
a kdy konkrétně na vakcínu zhebnu? Já jen, abych si ještě stihl užít ten strmý růst akcií :-)
Reagovat
FulnekUltras
taky záleží na počtu "posilujících" (ve skutečnosti oslabujících) dávek a tvém momentálním stavu imunity - a třeba to za tebe vyřeší ušáci třetí světovou smile
Reagovat
peRFect
Mám booster, jedu bomby :-) nicméně na přímou otázku nedostávám přímou odpověď (nečekaně :D ).
Pokud bude třetí světová, tak jsme v háji všichni a rozdíl mezi námi je takový, že jsem si užil výrazně více času než ty, který jsi jej trávil konspirováním na netu. Takže i když očkovanej a mrtvej, budu vítěz.
Reagovat
RF46
Treba to Fulneka bavi a je to jeho konicek a zije jen pro to! Mam kamose konspiratora a je to pro nej fakt napln zivota a jak me bavi cist Hrabala a Haska, tak jeho konspirace. No zajimavy, me to je volny..:)
Reagovat
baba
výborně Joko, za mě konečně někdo, kdo neodvolal...A i když už nevyhraje ani ň, je dobrej
a ty ublížené tenisty - my jo, tak proč ty ne - bych poslala někam...
nijak jsem ho nemusela, ale teď už vím, komu fandit ....
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
elsky
Mně se to taky líbí, stojí si za svým. Vyděláno má i pro své potomky a jestli 25 nebo "jen" 20- to z něj horšího tenistu neudělá. Navíc očkování už je víceméně k ho.nu, před omikronovými rýmičkami neochrání, tak proč ohýbat hřbet..
Reagovat
JohnB
Nechápu lidi, co ho tady, resp. obecně, hejtují. Je to jeho zdraví, jeho tělo, jeho imunita. Obecně člověk musí být vždy tím, kdo rozhodně do si do svýho těla pustí.

Přece nejde někoho nenávidět za to, že si nenechá dát mrna...
Reagovat
soloo
ti lidi nemaju demokracii v sebe nechcu dat inemu na vyber to je ciste diktatorstvo
Reagovat
Tomas_Smid_fan
tou dobou už hlavně bude léto a nejspíš žádná krizová situace...
Reagovat
smazaný uživatel
no právě. Dnes náš parlament exceluje.smile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
pro mě je to trochu dilema - to, co prezentuje a o čem píšeš je v pořádku. Jiná věc je ta, jestli nejde jen o PR tah se záměrem ovlivnit pořadatele RG a W.
Když už se tak vyhranil, možná už mohl najít někoho dalšího, kdo by ho v tomto podpořil a měli zahájit vyjednávání s organizátory. To by mělo jistě větší efekt a získal by určitě i více sympatií. Já bych takový přístup rozhodně kvitoval. Moc se o dění kolem něj nezajímát, takže třeba už tohle probíhá...
Reagovat
soloo
ako vravíš, mal by stahnut tenistov na svoju stranu a vtedy by sa mu podarilo vela, inac to bude iba zalezat na externych okolnosti
Reagovat
FulnekUltras
možná, že to vidíš zbytečně složitě ;-)
Reagovat
FulnekUltras
hejtovat Tě za tento naprosto logický přístup mohou jen skuteční hňupi...

smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
Teo
smile
Reagovat
Ereinion
Respekt smile v klidu to mohl zfalšovat jako někteří jiní sportovci (nepochybuju o tom, že jich je dost), ale radši řekne na rovinu, že to nechce a postaví se za princip, kterému věří...teď může doufat, že se ty nesmyslný covidový pasy zruší i v GS zemích, i když velký naděje bych tomu nedával...
Reagovat
smazaný uživatel
smile tak
Reagovat
smazaný uživatel
přesně, za tu covid pakárnu si můžou slušný lidi s covid passama
Reagovat
FulnekUltras
vše je teď otázkou času a míry odporu, kterou i doposud poslušní lidi proti dalším, dnes už stále zřetelněji velmi pochybným "posilujícím dávkám", "certifikátům" a "opatřením" vyvinou

smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
smazaný uživatel
poslušní proti slušnejm s covid passamasmile
Reagovat
elsky
smile
Reagovat
d@ve
Nejspíš se Novak obává další deportace a zostuzení.. smile
Jeho právo volby.. smile
Reagovat
smazaný uživatel
ale houby. Dneska odpoledne budou v parlamentu projednávat ten paskvil pandemický zákon.
Reagovat
d@ve
V ČR se chystá nějaký GS? smile
Reagovat
smazaný uživatel
STRUČNÉ VAROVNÉ VIDEO PROTI OČKOVÁNÍ, prof Turánek
(česko bez cenzury)
Reagovat
SwissMaestro
Ser na ně. Do doby než mi to vnucují mi je jedno zda jsou očkovaní a tak by to mělo i zůstat. Svobodná volba :)
Reagovat
smazaný uživatel
smile zlatý slova
Reagovat
RFanousek
Výborně Novak! Tleskám.
Reagovat
Mantra
v tomhle má mou podporu - velmi s tím souzním (nejen jako neočkovaný - ani jednou), to je záslužná činnost, řict lidem - "jsem svobodný muž a dělám si co chci" také to to tak mám, i když je mi srb u pr elesmile
Reagovat
Tomas_Smid_fan
výjimečně s tebou souhlasímsmile
Reagovat
peek
Nejsi očkovaný? Ani proti tetanu, záškrtu, dětské obrně, spalničkám, zarděnkám a příušnicím?
Reagovat
RFanousek
Jak často se chodíš přeočkovat na tyto nemoci? Kolikrát jsi ty nemoci dostal od té doby co jsi na ně očkován?
Reagovat
peek
Takže si taky myslíš, že Mantra kecá, a s tou jeho "svobodou" to nebude tak žhavý. smile
Reagovat
RFanousek
tak každému je jasné že myšleno bylo očkování na covid...
Reagovat
FulnekUltras
tohle "srovnání" docela dost vypovídá o tvém intelektu smilesmilesmile
Reagovat
FulnekUltras
smilesmilesmile
Reagovat
dadaft
Drax o Peteru Quillovi: "Je to imbecil."
smile
Reagovat
milik254
Djokovica trapná komedie a snaha se zviditelní aspoň mimo kurt asi nemá konce. Kdy už Srbík pochopí, že opravdu nikoho nezajíma?smile
Reagovat
RFanousek
Mluv za sebe
Reagovat
safi1313
Mluví za 99% světa ;) 1% hloupých vidláků ho bude hájit vždycky :)
Reagovat
Tomas_Smid_fan
tady jde o dvě různé věci:
1/ hájit svobodu výběru a už v podstatě i slova
2/ dělá to Joker kvůli rozvíření diskuze o pravidlech pro RG a W?

Jestliže si myslíš, že tenisová jednička nebo její názory nezajímají 99% světa, pak jsi asi v počtech nikdy moc nevynikal.
Na hájení Jokera tu jsou asi jiní než já. Svobodu výběru naopak hájit budu.

Tedy, z toho tvého komentu moc není poznat, cos tím vlastně chtěl vyjádřitsmile
Reagovat
RFanousek
Ano, to určitě. Tomu nevěříš ani ty.
Reagovat
Nenela
Libi se mi, ze stavi svoje zdravi a nazor nad tituly z grandslamu. Na tohle by melo jen malo lidi moral smile
Reagovat
SydneyOpen
Ano zdraví, proto se nenechá očkovat. Taková Belinda má po Covidu nález na plicích a neví se kdy vůbec se na kurty vrátí... on by si měl uvědomit že i před covidem se člověk bez povinných očkování do některých zemí ani nedostal. Příklad: do většiny středoafrických zemích třeba cestoval musí mít povinné očkování proti žluté zimnici
Reagovat
SwissMaestro
To je hezká ukázka toho jak je očkování nefunkční. Belinda byla plně očkovaná. Proč by tohle měl Djokovič podstoupit?
Reagovat
smazaný uživatel
smilesmile
Reagovat
dadaft
očkování rozhodně nefunkční není, nicméně není 100%
(neboli blbý příklad)
Reagovat
SwissMaestro
Obecně je očkování velice důležité a prakticky "bezchybné". Ne to proti covidu však :-) Ale debatu o tom zas a znovu vést nehodlám. Jestli ti chutnalo, sem rád. Na podzim si dáš znova :-)
Reagovat
FulnekUltras
chutnou "posilku" smile

mimochodem u naší skeletonistky Fernstädtové před několika měsíci jakoby "náhodou" (a není to první publikovaný případ) propukla cukrovka...

smilesmile
Reagovat
turista
To ale nemusí souviset s očkováním proti Covid.
Reagovat
FulnekUltras
nemusí, ale bohužel může
Reagovat
Holahej
Těsně před olympiádou se Anna Fernstädtová musí vyrovnat s nepříjemnou a nečekanou zdravotní novinkou. Česká skeletonistka se při vyšetření po závodech Světového poháru ve Svatém Mořici dozvěděla, že má cukrovku.

Cukrovku prvního typu má její otec, který se vrcholově věnoval gymnastice, takže o jejím vlivu na sportovní kariéru něco ví.

Zdroj: https://www.idnes.cz/oh/peking-2022/fernstadtova-olympiada-cukrovka.A220126_175700_olympiada-peking-2022_ald
Reagovat
FulnekUltras
https://www.super.cz/830800-decastelo-odvezla-zachranna-sluzba-nahle-ochrnula-a-prestala-chodit-lekari-zjistuji-diagnozu.html#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=super.sznhp.box&dop_req_id=nM0WpBj2Q6X-202202151705&dop_id=830800&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest186_varianty_podcastu_varAA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smilesmile taková myocarditida se nehodí nikomu. Ale čím chtěji proboha čkovat?
Reagovat
turista
Myokarditida může být komplikací Covidu jako takového.
Reagovat
FulnekUltras
každého volba, jak si ho (ne)pustí do těla smile
Reagovat
FulnekUltras
resp. jakou formou ("vakcína", onemocnění), ale nejradši pokud možno vůbec
Reagovat
stefankelner
+
Reagovat
SwissMaestro
Fandím mu neskutečně. Už teď Rafa vyhrál 21. GS díky vakcíně a deportaci. Když mu to není blbé....
Reagovat
Skeec
Není a nemá důvod, splnil vše co bylo potřeba pro start na turnaji. smile
Reagovat
smazaný uživatel
Diskriminace. To je celé.
Reagovat
smazaný uživatel
je to tak. Novak je prostě rovnej. Kdyby takto postupovali všichni tak není co řešit.
Reagovat
safi1313
Ty si vyhrál titul nejvetsiho vemena :) gratulace
Reagovat
Mantra
a měl skrečovat třeba semi? jen aby měl někdo jako ty pocit, že je to vše na světě fajn? smile
Reagovat
Grape
Tak tohle už je fakt diagnóza. Proč by to Rafovi mělo být blbé? On za to snad může? smile
Reagovat
smazaný uživatel
třeba proto, že je vakcína podmíněně povolená (EMA), spousta lidí na ní zemřelo. V těle to produkuje toxin s-protein atd.
Reagovat
turista
Spike protein je nedílnou součástí koronaviru. Šlo o to vakcinací omezit počet zemřelých na Covid, výskyt Covid obecně a tím taky snížit možnost vzniku nových mutací. Občan by ale měl mít právo volby zda chce očkování podstoupit nebo ne. Stejně tak soutěžící v jakémkoliv sportu. Nikdo by neměl být diskriminován za to, že si zvolil možnost očkování odmítnout. Ani my v nemocnicích to nemáme nařízené i když náš zaměstnavatel si vynutil možnost znát vakcinační status každého zaměstnance což se mi ani jako 3x očkovanému nijak nelíbí.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
smilesmile
Reagovat
smazaný uživatel
smile
Reagovat
smazaný uživatel
až na ten antigensmile ten musí být shodný s aktuální verzí viru. Vakcína je původní. A bude vždy pozadu. Vir mutuje rychleji. Jinak hezky napsáno.smile
Reagovat
Rafaeoli25
Tak v tom případě ale můžeš takhle vnímat kolik?..97% tenistů? Jenže diskuse vypadá tak, že jediným naočkovaným je Nadal. Ostatní jako kdyby nebyli.
Reagovat
Amputace
To není diskuze, to jsou jen výkřiky. Každému soudnému člověku je snad jasné, že to není Nadalův problém. Jenom ať toho povyhrává co nejvíc. Djokovič taky těžil z Nadalových absencí, jak jen se dalo.
Reagovat
Amputace
Divím se, že nebylo Djokovičovi blbé vyhrávat turnaje, na kterých Nadal nestartoval kvůli zdraví.
Reagovat
RF46
ten rozdil myslim vsichni citime, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
smilesmile
Reagovat
Amputace
Ten rozdíl je ovšem nesměrodatný. Nadal nemůže za to, že se Djokovič nechce naočkovat, nemůže za to, že je to od něj vyžadováno a nemůže dokonce ani za samotný Covid. V konečném důsledku je podstatné jen to, že Nadal hraje a Djokovič nikoli, byla by hloupost, kdyby se toho Nadal rozhodl nevyužít, podobně jako toho Djokovič využil třeba v Paříži 16.
Reagovat
smazaný uživatel
tohle byl podvod.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist