Srbský tenista Novak Djokovič, který přiletěl do Austrálie obhájit titul na grandslamovém Australian Open, je znovu v tamním detenčním zařízení, sdělili dnes podle agentury AFP jeho advokáti. Australská vláda se obává, že přítomnost hráče, který není očkován proti covidu-19, může v zemi podpořit antivaxerské nálady. Australský federální soud rozhodl, že slyšení ve věci Djokovičova případu bude v neděli v 9:30 australského času, tedy v půl dvanácté v noci českého - dříve zdroje uváděly, že slyšení bude v deset hodin australského času.
Djokovičovi v Austrálii podruhé zrušili vízum a místo pokusu o získání desátého titulu na Australian Open by měl odcestovat. Srbský hráč se obrátil na soud. O tenistově startu na turnaji tak bude jasno až den před jeho zahájením.
Zástupce australské vlády v pátek při slyšení před soudcem naznačil, že čtyřiatřicetiletý hráč nebude deportován na hranice dříve, než soud definitivně rozhodne o jeho žádosti o zablokování deportace. Dodal ale, že Djokovič by měl na rozhodnutí soudu počkat v detenčním zařízení.
Ve stejném hotelu strávila pár nocí i česká deblistka Renata Voráčová, která stejně jako Djokovič dostala výjimku z očkování na základě prodělaného covidu a po týdnu volného pohybu byla zadržena. Vzhledem k nejistotě, zda by byl její případ včas vyřešen, z Melbourne odletěla a už je doma v Česku.
Kauza tenistů, zdravotních výjimek a víz pro vstup do Austrálie
myslim , ze po zhrnujucich reciach obhajoby aj ministerstva je rozhodnute
djokovic pojde domov
Reagovat
turista
16.01.202202:23
A bude mučedníkem.
Reagovat
turista
16.01.202200:28
To jak s Djokovičem australské úřady zacházejí včetně detenčního zařízení a policejních doprovodů a stejně tak s Voráčovou to je prostě humus a ostuda bez ohledu na vše ostatní.
Reagovat
smazaný uživatel
16.01.202202:39
inu Australien open. Mají to v názvu.
Reagovat
paddy
15.01.202223:33
před zítřejším soudem krátká rekapitulace
Djokovič získal výjimku a myslel, že vyhrál, ale pak se zjistilo, že neumí anglicky, a proto lživě vyplnil formulář
BTW soud už právě teď zasedá:
https://youtu.be/YRxyGJGi6OE
(kdyby měl někdo zájem unudit se k smrti )
Reagovat
paddy
15.01.202222:48
čekáním na soud si můžeme zkrátit vyvracením nekorektních argumentů
antivaxer - neznamená žádné škatulkování, ale prostý popis někoho s určitým názorem, významově je to někdo, kdo je proti nebo odmítá očkování
naopak označování lidí, kteří se jdou očkovat či dodržují pravidla, za ovce je dehonestace či zesměšňování
vulgární argumentaci a urážky tady používají zejména stoupenci menšiny
--------
pro různé účely je potřeba předložit různá oprávnění či dokumenty
pokud někdo něco provozuje/organizuje, tak je v jeho právu stanovit podmínky
na AO to byly věci okolo očkování
v práci lidi musí předložit doklad o vzdělání či výpis z trestního rejstříku, jinak ho nezaměstnají
nikdo se neodvolává na soukromou záležitost, jak se někteří snaží argumentovat u očkování, vakcín přitom v sobě mají mraky
Reagovat
farr
15.01.202223:21
Škoda, że nebyla anketa ohledně názorů jak dopadne tenhle snad už finální "boží" soud.
Taky by bylo zajímavé udělat sázky ohledně Noleho právníků. Zda dostanou přidáno, nebo zda schytají padáka.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
16.01.202201:43
Možná, kdybys v Aus poslední dva roky žil, mluvil bys jinak
Reagovat
Holahej
15.01.202222:47
Fixlování nejsme ochotni akceptovat, ohrožuje to /v obecné rovině, pro nechápavé/ veřejné zdraví, dobré mravy.., tak rozhodl ministr v AUS
Nole právník podal odvolání.., podstatu /fixlování/ zahrál do autu.., přejíždí na jinou notečku .., "zbabělý" ministr se jen bojí antivaxerů..., tak jejich "hrdinu" posílá domů..
..z tisku..
Djokovičovi právníci u soudu mimo jiné argumentovali tím, že rozhodnutí ministra Hawkeho zrušit tenistovi vízum bylo učiněno na základě předpokladu, že jeho přítomnost v Austrálii by podnítila antivaxerské tendence v zemi..
Reagovat
Holahej
15.01.202223:02
..tady v článku je vláda se obává.., ona se ale neobává, to je protiargument právníka Noleho, k zrušení jeho víza
..stačí záměna nebo vynechání pár slov, úplně jiné vyznění..
Reagovat
Ondra979
15.01.202223:03
nj je to tak..jsou mazani a brnkaji na tuto strunu aby zakryli podstatu veci..uvidme, jestli to projde
Reagovat
Ondra979
15.01.202221:52
plus. rozhlas. cz/ tomas-klvana-novak-djokovic-jako-lekce-8660865 zajimavy koment, a celkem souhlasim - byla chyba, ze Djokovi dovolili vubec priletet..na druhou stranu on se rozhodne taky nechova ferove, to ani omylem a uz si nadelal on a jeho tym opravdu dost do vlastniho hnizda..jak to dopadne se dozvime brzy
Reagovat
mendrit
15.01.202221:39
Plně vakcinován hráč Novacques Chocoviche dostal divokou kartu na účast AO místo chybějící No.1:
je to souboj zdravý životní styl vs vakcína, která nemá antigenní výbavu na omicron. Takže o ničem. No prostě buzerace. Australien už není open. Je to bída.
Reagovat
smazaný uživatel
15.01.202209:50
A keby to odročia na stredu, tak čo?..
Neodročia, a je to, čo je z tohto cirskusu najvtipnejšie, že sudca musi ist v nedelu do roboty, urady sa riadi Djokovicovym turnajom, nemalo by to tak byt.
Reagovat
SwissMaestro
15.01.202209:59
Mám ti poslat kapesníček?
Reagovat
smazaný uživatel
15.01.202210:39
Nechaj si..Mozes s nim zamávat na rozlucku..
Reagovat
Nenela
15.01.202208:43
Podporovani antivaxerskych nalad - hodne blby duvod. Lidi uz nesmi mit svuj nazor? Nahlede na to, ze antivaxery v jejich presvedceni jen tak neco nenahloda ani nezmeni. Ale nejak to proste oduvodnit musel
Reagovat
Ondra979
15.01.202209:11
tak z pohledu australanu to nemusi byt vubec blby duvod..oni to proste vidi jinak, a maji na to plne pravo, Djokovic jako tenisova celbrita navic tyto nalady opravdu muze posilit, toj e fakt..samozrejme toto by nemel byt jediny duvod pokud bude vyhosten a myslim, ze ani nebude..
Reagovat
SwissMaestro
15.01.202209:15
Nálady? To že lidé konečně otevřou oči a uvidí co za špínu se na nich hraje? Jestli jim otevře oči aby se neočkovali kvůli segregaci, jedině dobře.Ti co si to dají kvůli zdraví nepotřebují Djokoviče a stejně půjdou.
Reagovat
Ondra979
15.01.202209:15
jj, tak urcite..
Reagovat
Krisboy
15.01.202212:59
Záleží na tom, co se dá ještě považovat za názor. Je např. Landova výzva k ochromení HS názor, na který má právo? Nebo tihle dementi, je jejich činnost svobodné vyjadřování názoru?
Tak tohle je snad jasný hyenismus a prospěchářství na hraně trestného činu - tady není o čem...
A Landa... Trpí schizofrenií nebo bipolární a na jeho projevu nebo nápadech je to často znát.
Jestlis hledal hranici, kdy je nějaký projev ještě legitimní, pak to chápu, ale uvádíš extrémy.
Reagovat
Krisboy
15.01.202213:30
Zmiňuju to proto, že se tady mluví o "podporování antivaxerských nálad". Podle mě se právě tohohle australské úřady (oprávněně!!) bojí. Djokovičovo případné "vítězství" v tomhle sporu by tyhle hovada rozhodně dost nakoplo a jejich deformovanou pravdu už by jim nikdo nikdy nevzal
Reagovat
farr
15.01.202213:46
Jejej demagogie je silná čarodějka, porovnávat
podprůměrného šestákového zpěváka a neúspěšného herce KriplKretyléna Landu s Nejlepším tenistou všech dob to chce hodně silnou dávku sebeklamu. Prosím o důkazy kde kdy Nole podněcoval antivaxerské vypatlance v pravém slova smyslu. Např. kde chodil v čele tupých stád, kdy podněcoval k zahlcování hygien, ale víc kdy se jen špatným slovem otřel o vlády a jejich mnohdy nesmyslná nařízení. Odpověď je jasná nic takového se nikdy nestalo .. Ten kluk jen prostě vakcíně nevěří , bojí se asi potenciálních vedlejších účinků( byť se to zdá iracionální, on jako silně veřící to tam prostě cítí a má na to právo dokud vakcinance nebude celosvětově povinná), dostal výjimku jako mnozí, vše co chtěli po něm splnil. TEČKA. Nezlobte se na mě ale tohle jasně splňuje prvky novodobé inkvizice a honu na čarodějnice. A jako dodatek: Ty největší zvěrstva v historii lidstva se konala v přesvědčení, že je to v nejlepším veřejném zájmu... Soud to prostě hold bude muset shodit nelze tahat politiku ani do sportu ani do práva. Šlus
Reagovat
bIbec
15.01.202214:13
je fakt, že názor, že někdo podněcuje antivaxerské nálady, je taky jenom názor.
By Pfizer mohl žalovat Djoka. Třeba z toho něco kápne. Ale od ministra je to spíš špekulace.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
15.01.202214:06
Já Jokera nesleduji, takže netuším, co tropí na soc. sítích a nakolik podněcuje. Jestli to drží v mezích se svojí životosprávou, pak na tom nic špatného nevidím.
Reagovat
Krisboy
15.01.202214:13
Pánové, tohle je nějaké nedorozumění
Reagovat
bIbec
15.01.202213:38
tohle je hodně ošemetné. Právo na názor by měl mít i dement (jak člověk pozná, že není?) to je logický.
U Landy nevím, o co se vůbec jedná.
U té ženské bych řek, že asi bude dost záležet na tom, jestli opravdu lhala nebo šířila blbosti nevědomě.
A u toho posledního případu nejde ani tak o názor jakožto spíš o obtěžování někoho.
Asi záležitosti spíš pro lidi, co sou znalý práva..
Reagovat
bIbec
15.01.202213:54
jako co si budem vykládat. VŠICHNI nevědomě šíříme blbosti.
Pak je to spíš o tom, jak hlasitě je šíříme a jestli tím někoho třeba nějakým způsobem nepoškozujeme např finančně.
Sem třeba řek kámošovi, že v místní pekárně dělaj mizerný rohlíky. Tak snad mě pan pekař nezažaluje. Člověk musí být opatrnej
Reagovat
farr
15.01.202213:11
Každý nezávislý soud takovouhle kravinu musí shodit. Pokud si chce zachovat důstojnost a respekt k právu na spravedlivý proces. Věřím, że soudce Kelly už v pondělí projevil dostatek zdravého rozumu a že tak učiní znovu.
Reagovat
Krisboy
15.01.202213:33
Kdepak Kelly, tohle může spravedlivě posoudit jenom soudce Lynč
Reagovat
farr
15.01.202213:48
Nebojte všechno bude, až dnes po půl noci Noleho opět budou muset pustit, bude bitka.
Reagovat
smazaný uživatel
15.01.202220:47
Reagovat
mendrit
15.01.202218:38
Soudci budou tři, tak jen Kelly nebude stačit.
Reagovat
blixa
15.01.202219:11
Kelly je nespolehlivej, je třeba to pojistit !
Reagovat
smazaný uživatel
15.01.202220:47
Kdysi to bývalo Australien open, ale to už není pravda.
Reagovat
Holahej
15.01.202222:03
...na tu notu to odvrátili Noleho právníci..,aby odvrátili pozornost od podstaty...
Djokovičovi právníci u soudu mimo jiné argumentovali tím, že rozhodnutí ministra Hawkeho zrušit tenistovi vízum bylo učiněno na základě předpokladu, že jeho přítomnost v Austrálii by podnítila antivaxerské tendence v zemi.
Reagovat
Nola
15.01.202208:03
Dva roky robim z domu ako federalny zamestnanec, vakcinacii som unikol. Posledne 2 roky som stravil asi 300 dni v lockdown - zakaz vychadzania. Nemal som pristup k holicovi, do obchodu, do restauracie. Nesmiem ist navstivit moju 81 rocnu mamu. V AU stavaju detekcne tabory (volaju quarantine), popisal ich Kotleba na STV - su to koncentracne tabory pre ... ucel. V Severnom teritoriu sa uz stalo, ze boli ako primary kontakt (priatel) a BEZ TESTOV ich odvliekli na 2 tyzdne do tohoto tabora (Howard Springs). V Melbourne ich stavaju v Mickleham - este nie je dokonceny.
Manzelka stratila pracu, uvazujem o odcestovani. Ako odist? - bez vakciny musim mat povolenie vycestovat - moznost je, ze uvediem na minimum 3 mesiace plus vazny rodinny dovod - mozno tak vynimku vycestovat dostanem. Navrat neockovanca je neisty - 40000 AU obcanov bolo vymknutych a ponechanych na pospas vo svete po dobu 18 mesiacov. Takze naozaj neviem. Mam fantasticku pracu, mam tu dom, som tu uz 25 rokov, vyzera to na utek.
Reagovat
Nola
15.01.202208:03
Dva roky robim z domu ako federalny zamestnanec, vakcinacii som unikol. Posledne 2 roky som stravil asi 300 dni v lockdown - zakaz vychadzania. Nemal som pristup k holicovi, do obchodu, do restauracie. Nesmiem ist navstivit moju 81 rocnu mamu. V AU stavaju detekcne tabory (volaju quarantine), popisal ich Kotleba na STV - su to koncentracne tabory pre ... ucel. V Severnom teritoriu sa uz stalo, ze boli ako primary kontakt (priatel) a BEZ TESTOV ich odvliekli na 2 tyzdne do tohoto tabora (Howard Springs). V Melbourne ich stavaju v Mickleham - este nie je dokonceny.
Manzelka stratila pracu, uvazujem o odcestovani. Ako odist? - bez vakciny musim mat povolenie vycestovat - moznost je, ze uvediem na minimum 3 mesiace plus vazny rodinny dovod - mozno tak vynimku vycestovat dostanem. Navrat neockovanca je neisty - 40000 AU obcanov bolo vymknutych a ponechanych na pospas vo svete po dobu 18 mesiacov. Takze naozaj neviem. Mam fantasticku pracu, mam tu dom, som tu uz 25 rokov, vyzera to na utek.
Reagovat
Nola
15.01.202208:04
Proste - pred 2 rokmi by ma v zivote nenapadlo, ze budem rozmyslat o takychto veciach. Napriklad - navstivit choru mamu - ktora robota povoli vycestovanie na min. 3 mesiace s neistym navratom? tie pravidla sa totiz rusili tak casto, ze Australcania co sa vracali do vlasti uz sedeli v lietadle, a let zrusili.
Dalsie - dovera v system, politikov, celkove. Pred 2 rokmi tema nepredstavitelna (nikdy som nemal iluzie o politikoch).
Narod - ludia neuveritelne naivni - este stale veria politikom, covidovemu straseniu atd. Ak niekedy dojde k pogromom - budeme bit na ulici nevakcinovanych, urcite ten pogrom bude v Australii, nie v Europe.
Proste, je to velmi depresivne, stat sa po 25 rokoch obcanom 2. kategorie.
Sorry, velmi chaoticky neorganizovany prispevok, ale tak sa citim. Momentalne jedine co mam je velky strach z mojej vlady, z mojich kolegov, z mojich priatelov, z ludi na ulici atd.
Keby som bol veriaci, tak sa denne modlim aby ma Covid ochranil pred touto svinskou vladou
Reagovat
Nola
15.01.202208:09
Tak toto je absolutna spica! - dnesny TheAge - "Australia declares Djokovic a risk to civil order and public health"
"AU government says the presence of Novak Djokovic ... may put lives and civil order at risk by increasing anti-vax sentiment and disregard for covid rules." volny preklad - Novak je riziko pre Australiu pretoze podnecuje anti-vaxinacne nalady a znizuje respekt pre covidove nariadenia.
"Immigration Minister Alex Hawke concedes the unvaccinated Djokovic entered AU with a valid medical exemption and poses a LOW RISK of contracting the virus while in AU and passing it on to others due to his recent infection.
Volny preklad - minister pre imigraciu Hawke (Hawke je ten co viza zrusil) PRIZNAVA, ze nevakcinovany Djokovic pricestoval do AU s PLATNOU lekarskou vynimkou a predstavuje nizke riziko, ze rozsiri nemoc pocas svojho pobytu v AU.
Este moze NIEKTO pochybovat, ze toto nie je o zdravi iba o politike? Ved to hovori samotny minister.
Podla pana Hawka, pritomnost Djokovica v AU moze priniest:
1.Narast anti-vakcinacnych nalad v spolocnosti, narastom ludi odmietajucich vakcinu alebo booster
2. Upevnenie odhodlania mensiny spolocnosti v AU, ktora odmieta vakcinu a ktora predstavuje zvysene riziko prenasania nakazy
3. Zvyseny pocet ludi, ktori sa rozhodnu nedat si 3 davku a tiez pocet nevakcinovanych ludi, ktori vraj velmi ochoreju s nasledkom ze bude zvyseny tlak na AU zdravotny system - tito ludia su vraj vyznamnym faktorom pri prenasani nakazy covid plus vyzaduju lekarsku starostlivost (cize neockovani vraj zatazuju zdravotny system)
Bod cislo 3 je absolutne klamstvo.
Celkove - skoda sa vyjadrovat. Este sa najde NIEKTO, co pochybuje, ze cele toto divadlo je len politicke a nema nic spolocne so zdravim alebo verejnym zaujmom?
Reagovat
SwissMaestro
15.01.202208:29
člověku je z tohoto do breku a někteří s takovým jednáním ještě souhlasí
Reagovat
Gracias_Mendoza
15.01.202210:45
Reagovat
George_Renel
15.01.202208:47
To už je o zdraví. Ale řekl bych o tvém....
Říká se tomu obsese.
Reagovat
Ondra979
15.01.202209:03
Reagovat
smazaný uživatel
15.01.202208:54
Potrebujes kyslik, utekaj na prechadzku radsej.
Reagovat
RFanousek
15.01.202212:02
Neuvěřitelné že to někteří nechápou a ještě s tím souhlasí. Lidstvo je asi odsouzeno k tomu si historii pořád opakovat.
Reagovat
Patik
15.01.202212:25
čiže v jednoduchosti ho tam nechcú lebo by mohol otvoriť slepým ľuďom oči..
Reagovat
farr
15.01.202213:19
Nechcať ho to móžů... Avšak nějaké lidové názory by ŽÁDNÝ nezávislý soud neměli absolutně zajímat. Soud budou zajímat fakta, důkazy a objektivní důvody. No a co si budem ty pan ministr Jestřábek nepředložil absolutně ŽÁDNÉ. Spravedlnost musí zvítězit před veřejnou šikanou a zlomocí ouřadů...
Reagovat
turista
15.01.202221:44
Tenisti ale nemohou za to, že Australanům vládnou k.k.ti.
Reagovat
turista
15.01.202221:47
Není vina tenistů, že Australanům vládnou špatní politici, kteří si myslí, že tím že zavřou lidi na rok a půl doma porazí koronavirus.
Reagovat
safi1313
15.01.202206:38
A opět si budou frick s blbcem (možná je to jedna a tatáž osoba dle chápání situace ) notovat, ze Djokovice označila vláda za zdravotní riziko :) .. nikdo nic takového netvrdí a nikdy netvrdil . Djokovic je podezrely z falšování důkazu , zatajovaní informaci o tom, kde pobýval, z vedomeho šíření covidu po pozitivním PCR a nemluvě o neustálém lhaní , obcházení a nerespektování pravidel :) ale nechapavci , a poslední slepí noschledi tady toho podvodníka a lháře, budou hrat na jednu jedinou noticku - jako ze mu svět bezdůvodně ubližuje a ze není žádné zdravotní ohrožení pro okolí .. není- ale o tom se nikdo nikdy nebavil ani nepsal :) tech pruseru ma víc a z trochu jiného soudku :)
Reagovat
bIbec
15.01.202207:31
ta pravidla sou zastaralá stejně jako je zastaralá vakcína.
Včera sem tu z legrace psal, že pravidla sou na houno. Nemyslím si to. Ale proti blbostem má smysl se nějakým způsobem vzepřít.
Covid pasy, certifikáty apod měly nějaký smysl dřív. Dnes už ho nemají.
Reagovat
safi1313
15.01.202207:39
Opět - úplně naprosto jiné téma než o čem je řeč :-)
Reagovat
bIbec
15.01.202207:41
ono to spolu souvisí..
A tvůj původní příspěvek není plně pravdivý. O jeho neočkovanosti se jedná v prvé řadě.
Reagovat
bIbec
15.01.202207:40
Djokovic nedělá nic jiného než že určitým způsobem podkopává bizarnost řádu, který dnes ve světě (a obzvláště v Austrálii) funguje.
O Číně raději ani mluvit nebudu, to je úplný ma*rdský jiný svět.
Reagovat
Frick
16.01.202204:54
1) Můžeme to Číně nevěřit (leč důkazy pro to nemáme), můžeme kritizovat její totalitářské praktiky, leč je pravdou to, že jim, dle ofiko čísel, ta #ZeroCovid strategie pořád daří. Australie se intenzivně promořuje.
2) I tak Čína neočkovaným sportovcům účast na ol. hrách umožňuje.
Reagovat
safi1313
15.01.202207:44
Nikomu - ani tobě, ani Djokovicovi nepřísluší rozporovat inertní pravidla nějakého státu. Teda rozporovat je můžeš ale tady na tenisportalu :-) Djokovic je muze rozporovat se Srdjanem v Jugošce ;-) Ale pokud mají v australii nejake pravidlo tak kazdy ma na výběr jestli ho dodrží nebo ne.. i kdyby měli pravidlo že se bude hrát jen v červenem kulichu, tak prostě buď si vezmu kulich, nebo sedím doma na pr. a nadávám, jak jsou australani tupci, že mají stupidní pravidla.. ale něco mezi - jako fraška se soudama atd je trapná a Djokovic je vemeno že si to necha libit, místo aby se uz na letisti , pri prvnich problemech otocil, vyfak.val je a vratil se domu - tim by si zachoval hrdost ...
Reagovat
bIbec
15.01.202207:47
Já ti roumím, ale nemůžu s tebou souhlasit.
Pokud mi pravidla nedávají smysl, tak jak je můžu bezvýhradně akceptovat?
Reagovat
safi1313
15.01.202208:14
O tom to je - nemusis :) nemusis na ten turnaj jezdit .. me se taky nelíbilo v hokeji pravidlo ze musím nosit v 17ti letech košík a ne polovicni plexisklo jako o rok starší :) .. ale ze bych kvůli tomu delal divadlo a soudil se?
Reagovat
bIbec
15.01.202208:23
jakoby, já bych řekl, že Djokovic nejedná špatně. Mohl by stáhnout ocas a vypadnout, ale takhle do jisté míry nutí občany "západní" (nebo jak jinak to říct) společnosti k zamyšlení.
Je mi celkem jedno co v Číně, Afganistánu, Nigérii a kdo ví kde. Austrálie je nám kulturně, mentalitou podobnější. Naše společnost je svobodomyslnější. Bylo by smutné, kdybychom si to nechali vzít.
Reagovat
Skeec
15.01.202208:17
Přece když se ti nebude líbit, že musíš být ve vozidle připoutaný, tak také musíš očekávat že kvůli tomu můžeš mít problém. Ten princip je stejný.
Reagovat
bIbec
15.01.202208:29
ty já ti nevím. Tohle srovnání by bylo možná na místě dřív. Pás zaručuje ochranu, vakcína na původní varianty zaručovala solidní ochranu.
To už tedˇ neplatí.
Reagovat
Skeec
15.01.202208:42
Ale pás ti přece taky nezaručí 100 procentní ochranu a navíc tohle není smysl toho co řešíme jestli ochrání nebo ne. Řešíme to že musíš počítat s následky.
Reagovat
bIbec
15.01.202209:02
Mně upřímně není nějak extra líto Djoka, že čelí následkům. Ale vnímám to tak, že na základě jeho jednání se ty následky nějakým způsobem řeší.
Povinná vakcinace proti covidu je v dnešní době přinejmenším sporná.
Reagovat
Skeec
15.01.202209:15
V tom případě s tebou i souhlasím
Reagovat
mamina
15.01.202210:26
Naprostý souhlas. Měl se hned otočit a odletět. Účast na AO není povinná. Tím, že se tvrdošíjně domáhá vstupu ztrácí kredit. No a pokud lhal v žádosti, tak mu zůstane jen pachuť trapnosti. Nic víc. Právo povolit vstup na výsostné území Austrálie je na jejich straně.
Reagovat
bIbec
15.01.202210:45
kdyby odletěl, dal by signál submisivnosti / poddajnosti.
Pak jaký má důvod nad pravidly vůbec přemýšlet? Uděláme to tak všude, protože to NIKDO nechce řešit.
Ti zahořklí oponenti, jeho tenisový kolegové, kteří se podvolili pravidlu, jímž sami do značné míry pohrdají budou nuceni pravidlo podstupovat znovu?
Reagovat
bIbec
15.01.202210:48
tenisoví
Reagovat
Tomas_Smid_fan
15.01.202212:26
Je to úvaha správným směrem. Malé, ale opravdu malé srovnání - přes pražskou Kampu se vždycky jezdilo na kole, koloběžce apod. až někoho "osvíceného" na radnici napadlo, že je to nebezpečné vůči chodcům a že to tedy zakážou a hotovo. No, lidi to tam nikdy nerespektovali, i když tam byla vztyčena značka, takže nakonec jiný "osvícený" na radnici pochopil, že tudy cesta nevede a povolil tam všechna jednostopá posunovadla s dovětkem, který byl/je i na značce, aby se všichni účastníci provozu vzájemně respektovali.
Myslím, že toto je velmi příhodné srovnání.
Reagovat
Krisboy
15.01.202212:46
Frick a blbec rozhodně nejsou tatáž osoba, přestože Frick je jeden z největších blbců, co sem chodí
Reagovat
Frick
15.01.202204:40
Za poslední týden.
Každý 33. Australan se za poslední týden dovědel o tom, že je PCR+ a každý 19. za poslední měsíc.
Ale NE - on je bude ohrožovat jeden denně vytíraný Srb.
To je tak, když prostě vládní špína jak 3-leté děcko bude umanutě hrát #ZeroCovid komedii.
Reagovat
bIbec
15.01.202205:33
:-)
Reagovat
bIbec
15.01.202205:38
on je to ještě větší bizár v tom, že je to zdravý sportovec, který v minulosti covid prodělal. MOŽNÁ dvakrát, ale to je jedno.
Jeho ochrana před současným covidem je i tak zřejmě silnější než u očkovaných Australanů..
Reagovat
turista
15.01.202217:38
Dnešní Austrálie je jen karikatura buržoazní demokracie. S omikronem to lockdownem nevyřeší tak raději šikanují zdravého tenistu jen proto, že nemá ty dvě včeličky.
Reagovat
R01316
15.01.202205:54
Urcite to tam musela zavlect Renata Voracova, vzdyt ta uz tam nejaky tyden hrala..Vsichni ostatni jsou preci ockovani
Reagovat
turista
15.01.202217:41
Když to před 2 lety začínalo tak si v Jižní Africe Bill Gates přiletěl zahrát tenis s Nadalem a Federerem, pokecali si o Covidu a zapozovali na fotografiích. Holt smetánka. Djokovič tam pochopitelně nebyl.
Reagovat
smazaný uživatel
15.01.202217:59
Bol busy s indickou herečkou, papali tika masalla spolu.
Reagovat
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Komentáře
djokovic pojde domov
Djokovič získal výjimku a myslel, že vyhrál, ale pak se zjistilo, že neumí anglicky, a proto lživě vyplnil formulář
celá dějová linie ve 13 sekundách
https://www.youtube.com/watch?v=i36X6dM0yls
https://youtu.be/YRxyGJGi6OE
(kdyby měl někdo zájem unudit se k smrti )
antivaxer - neznamená žádné škatulkování, ale prostý popis někoho s určitým názorem, významově je to někdo, kdo je proti nebo odmítá očkování
naopak označování lidí, kteří se jdou očkovat či dodržují pravidla, za ovce je dehonestace či zesměšňování
vulgární argumentaci a urážky tady používají zejména stoupenci menšiny
--------
pro různé účely je potřeba předložit různá oprávnění či dokumenty
pokud někdo něco provozuje/organizuje, tak je v jeho právu stanovit podmínky
na AO to byly věci okolo očkování
v práci lidi musí předložit doklad o vzdělání či výpis z trestního rejstříku, jinak ho nezaměstnají
nikdo se neodvolává na soukromou záležitost, jak se někteří snaží argumentovat u očkování, vakcín přitom v sobě mají mraky
Taky by bylo zajímavé udělat sázky ohledně Noleho právníků. Zda dostanou přidáno, nebo zda schytají padáka.
Nole právník podal odvolání.., podstatu /fixlování/ zahrál do autu.., přejíždí na jinou notečku .., "zbabělý" ministr se jen bojí antivaxerů..., tak jejich "hrdinu" posílá domů..
..z tisku..
Djokovičovi právníci u soudu mimo jiné argumentovali tím, že rozhodnutí ministra Hawkeho zrušit tenistovi vízum bylo učiněno na základě předpokladu, že jeho přítomnost v Austrálii by podnítila antivaxerské tendence v zemi..
..stačí záměna nebo vynechání pár slov, úplně jiné vyznění..
https://pbs.twimg.com/media/FJC1EUNXwAAQibM?format=jpg&name=small
Neodročia, a je to, čo je z tohto cirskusu najvtipnejšie, že sudca musi ist v nedelu do roboty, urady sa riadi Djokovicovym turnajom, nemalo by to tak byt.
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/lhala-o-umrti-senioru-po-ockovani-musi-se-omluvit-a-zaplatit/r~51e85948753411ec9106ac1f6b220ee8/
https://zpravy.aktualne.cz/domaci/pronasleduje-lekare-a-nataci-se-u-toho-muz-s-patnacti-exekuc/r~1473826e576a11ec8fa20cc47ab5f122/
A Landa... Trpí schizofrenií nebo bipolární a na jeho projevu nebo nápadech je to často znát.
Jestlis hledal hranici, kdy je nějaký projev ještě legitimní, pak to chápu, ale uvádíš extrémy.
podprůměrného šestákového zpěváka a neúspěšného herce KriplKretyléna Landu s Nejlepším tenistou všech dob to chce hodně silnou dávku sebeklamu. Prosím o důkazy kde kdy Nole podněcoval antivaxerské vypatlance v pravém slova smyslu. Např. kde chodil v čele tupých stád, kdy podněcoval k zahlcování hygien, ale víc kdy se jen špatným slovem otřel o vlády a jejich mnohdy nesmyslná nařízení. Odpověď je jasná nic takového se nikdy nestalo .. Ten kluk jen prostě vakcíně nevěří , bojí se asi potenciálních vedlejších účinků( byť se to zdá iracionální, on jako silně veřící to tam prostě cítí a má na to právo dokud vakcinance nebude celosvětově povinná), dostal výjimku jako mnozí, vše co chtěli po něm splnil. TEČKA. Nezlobte se na mě ale tohle jasně splňuje prvky novodobé inkvizice a honu na čarodějnice. A jako dodatek: Ty největší zvěrstva v historii lidstva se konala v přesvědčení, že je to v nejlepším veřejném zájmu... Soud to prostě hold bude muset shodit nelze tahat politiku ani do sportu ani do práva. Šlus
By Pfizer mohl žalovat Djoka. Třeba z toho něco kápne. Ale od ministra je to spíš špekulace.
U Landy nevím, o co se vůbec jedná.
U té ženské bych řek, že asi bude dost záležet na tom, jestli opravdu lhala nebo šířila blbosti nevědomě.
A u toho posledního případu nejde ani tak o názor jakožto spíš o obtěžování někoho.
Asi záležitosti spíš pro lidi, co sou znalý práva..
Pak je to spíš o tom, jak hlasitě je šíříme a jestli tím někoho třeba nějakým způsobem nepoškozujeme např finančně.
Sem třeba řek kámošovi, že v místní pekárně dělaj mizerný rohlíky. Tak snad mě pan pekař nezažaluje. Člověk musí být opatrnej
Djokovičovi právníci u soudu mimo jiné argumentovali tím, že rozhodnutí ministra Hawkeho zrušit tenistovi vízum bylo učiněno na základě předpokladu, že jeho přítomnost v Austrálii by podnítila antivaxerské tendence v zemi.
Manzelka stratila pracu, uvazujem o odcestovani. Ako odist? - bez vakciny musim mat povolenie vycestovat - moznost je, ze uvediem na minimum 3 mesiace plus vazny rodinny dovod - mozno tak vynimku vycestovat dostanem. Navrat neockovanca je neisty - 40000 AU obcanov bolo vymknutych a ponechanych na pospas vo svete po dobu 18 mesiacov. Takze naozaj neviem. Mam fantasticku pracu, mam tu dom, som tu uz 25 rokov, vyzera to na utek.
Manzelka stratila pracu, uvazujem o odcestovani. Ako odist? - bez vakciny musim mat povolenie vycestovat - moznost je, ze uvediem na minimum 3 mesiace plus vazny rodinny dovod - mozno tak vynimku vycestovat dostanem. Navrat neockovanca je neisty - 40000 AU obcanov bolo vymknutych a ponechanych na pospas vo svete po dobu 18 mesiacov. Takze naozaj neviem. Mam fantasticku pracu, mam tu dom, som tu uz 25 rokov, vyzera to na utek.
Dalsie - dovera v system, politikov, celkove. Pred 2 rokmi tema nepredstavitelna (nikdy som nemal iluzie o politikoch).
Narod - ludia neuveritelne naivni - este stale veria politikom, covidovemu straseniu atd. Ak niekedy dojde k pogromom - budeme bit na ulici nevakcinovanych, urcite ten pogrom bude v Australii, nie v Europe.
Proste, je to velmi depresivne, stat sa po 25 rokoch obcanom 2. kategorie.
Sorry, velmi chaoticky neorganizovany prispevok, ale tak sa citim. Momentalne jedine co mam je velky strach z mojej vlady, z mojich kolegov, z mojich priatelov, z ludi na ulici atd.
Keby som bol veriaci, tak sa denne modlim aby ma Covid ochranil pred touto svinskou vladou
"AU government says the presence of Novak Djokovic ... may put lives and civil order at risk by increasing anti-vax sentiment and disregard for covid rules." volny preklad - Novak je riziko pre Australiu pretoze podnecuje anti-vaxinacne nalady a znizuje respekt pre covidove nariadenia.
"Immigration Minister Alex Hawke concedes the unvaccinated Djokovic entered AU with a valid medical exemption and poses a LOW RISK of contracting the virus while in AU and passing it on to others due to his recent infection.
Volny preklad - minister pre imigraciu Hawke (Hawke je ten co viza zrusil) PRIZNAVA, ze nevakcinovany Djokovic pricestoval do AU s PLATNOU lekarskou vynimkou a predstavuje nizke riziko, ze rozsiri nemoc pocas svojho pobytu v AU.
Este moze NIEKTO pochybovat, ze toto nie je o zdravi iba o politike? Ved to hovori samotny minister.
Co tu este treba dodat?
Hawke claims Djokovic's "anti-vaccine" presence may trigger "civil unrest". - cize Djokovicova pritomnost moze vyvolat obcianske nepokoje
Podla pana Hawka, pritomnost Djokovica v AU moze priniest:
1.Narast anti-vakcinacnych nalad v spolocnosti, narastom ludi odmietajucich vakcinu alebo booster
2. Upevnenie odhodlania mensiny spolocnosti v AU, ktora odmieta vakcinu a ktora predstavuje zvysene riziko prenasania nakazy
3. Zvyseny pocet ludi, ktori sa rozhodnu nedat si 3 davku a tiez pocet nevakcinovanych ludi, ktori vraj velmi ochoreju s nasledkom ze bude zvyseny tlak na AU zdravotny system - tito ludia su vraj vyznamnym faktorom pri prenasani nakazy covid plus vyzaduju lekarsku starostlivost (cize neockovani vraj zatazuju zdravotny system)
Bod cislo 3 je absolutne klamstvo.
Celkove - skoda sa vyjadrovat. Este sa najde NIEKTO, co pochybuje, ze cele toto divadlo je len politicke a nema nic spolocne so zdravim alebo verejnym zaujmom?
Říká se tomu obsese.
Včera sem tu z legrace psal, že pravidla sou na houno. Nemyslím si to. Ale proti blbostem má smysl se nějakým způsobem vzepřít.
Covid pasy, certifikáty apod měly nějaký smysl dřív. Dnes už ho nemají.
A tvůj původní příspěvek není plně pravdivý. O jeho neočkovanosti se jedná v prvé řadě.
O Číně raději ani mluvit nebudu, to je úplný ma*rdský jiný svět.
2) I tak Čína neočkovaným sportovcům účast na ol. hrách umožňuje.
Pokud mi pravidla nedávají smysl, tak jak je můžu bezvýhradně akceptovat?
Je mi celkem jedno co v Číně, Afganistánu, Nigérii a kdo ví kde. Austrálie je nám kulturně, mentalitou podobnější. Naše společnost je svobodomyslnější. Bylo by smutné, kdybychom si to nechali vzít.
To už tedˇ neplatí.
Povinná vakcinace proti covidu je v dnešní době přinejmenším sporná.
Pak jaký má důvod nad pravidly vůbec přemýšlet? Uděláme to tak všude, protože to NIKDO nechce řešit.
Ti zahořklí oponenti, jeho tenisový kolegové, kteří se podvolili pravidlu, jímž sami do značné míry pohrdají budou nuceni pravidlo podstupovat znovu?
Myslím, že toto je velmi příhodné srovnání.
Každý 33. Australan se za poslední týden dovědel o tom, že je PCR+ a každý 19. za poslední měsíc.
Ale NE - on je bude ohrožovat jeden denně vytíraný Srb.
To je tak, když prostě vládní špína jak 3-leté děcko bude umanutě hrát #ZeroCovid komedii.
Jeho ochrana před současným covidem je i tak zřejmě silnější než u očkovaných Australanů..
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele