Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady

  • Australské úřady odepřely Novaku Djokovičovi vstup do země a podle informací listu The Age musí ještě během dne (ve čtvrtek) odcestovat. Srbský tenista, který po středečním příletu do Melbourne uvízl na letišti Tullamarine, nepředložil potřebné doklady a nesplnil podmínky pro překročení hranice.
    5. 1., aktualizováno | Aktuality |  294 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Djokovič se dostal do problémů kvůli špatnému typu víza, které mu nyní bylo zrušeno. Srbský hráč chtěl do Austrálie vstoupit na základě dokumentu, který neumožňuje zdravotní výjimku z očkování proti koronaviru. Právní zástupci světové jedničky se ještě snaží rozhodnutí zvrátit.

"Cizinci, kteří nemají platná víza nebo jim bylo vízum zrušeno, budou zadrženi a vykázáni z Austrálie," uvedla australská pohraniční služba v oficiálním prohlášení.

Srbský tenista přiletěl na Australian Open bojovat o rekordní 21. grandslamový titul právě díky výjimce, kterou za dosud nevyjasněných okolností obdržel. Imigračním úředníkům musel předložit dokumenty dokazující oprávněnost lékařské výjimky. Spekuluje se, že ji získal díky prodělání covidu-19 v posledních šesti měsících. Hráč ale podrobnosti nezveřejnil a nikdo jiný to udělat nemůže.

Udělení výjimky pro Djokoviče v Austrálii vyvolalo vlnu nevole, protože Australian Open je jinak přístupné jen pro očkované hráče a veškeré další aktéry a v zemi platí přísná nařízení.

Na schválení vstupu do země čekal srbský tenista od příletu ve středu před půlnocí australského času podle svého otce v izolaci, kde ho hlídala policie. "Novak je momentálně v místnosti, do které nikdo jiný nesmí. Před vstupem do ní hlídají dva policisté," citoval Srdjana Djokoviče internetový portál B92, podle kterého u sebe tenista nemohl mít ani mobilní telefon.

Pomoc Djokovičovi nabídl srbský prezident Aleksandar Vučič. "Řekl jsem našemu Novakovi, že je s ním celé Srbsko a že naše úřady dělají, co mohou, aby to obtěžování nejlepšího tenisty světa okamžitě skončilo," uvedl Vučič v prohlášení na Instagramu.

V Bělehradě byl na ministerstvo zahraničí předvolán australský velvyslanec, v Austrálii se v případu angažuje srbská ambasáda. S prodlužujícím se jednáním s imigračními úředníky ale podle australských médií rostla pravděpodobnost, že Djokovič bude nakonec muset odletět ze země.

Tým dvacetinásobného grandslamového šampiona požádal o špatný typ víza. Pohraniční služba kvůli tomu kontaktovala vládu státu Victoria. "Federální vláda se dotázala, zda podpoříme žádost Novaka Djokoviče o vstupní víza do Austrálie. Neposkytneme Novaku Djokovičovi individuální podporu při žádosti o víza, aby se zúčastnil Australian Open 2022. Vždycky jsme jasně deklarovali dvě věci: schvalování víz je záležitostí federální vlády a zdravotní výjimky jsou záležitostí lékařů," uvedla na Twitteru ministryně sportu státu Victoria Jaala Pulfordová.

Mluvčí pohraniční služby později její vyjádření upřesnila. "Australský pohraniční úřad nežádal vládu Victorie o souhlas s vízem. Chtěl, aby vláda Victorie potvrdila svá veřejná vyjádření o podpoře jeho vstupu do země, a zjišťoval, zda má Victoria informace ohledně jeho zdravotní dokumentace," citoval ji The Age.

Ondřej Jirásek, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (294)
06.01.2022 10:27Od: Aussie Djokovic zůstane v Austrálii
...aspoň do pondělí, kdy se má sejít federální soud, aby rozhodl o jeho odvolání.
Stala se z toho prostě politická záležitost, premiér Morrison si potřebuje zlepšit popularitu, která mu hodně spadla poslední dobou. Bude to ještě dost velká sranda, si myslím.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:32Od: Mony
Soudy snad jdou mimo premiéra!?.. Ale ty řeči před tím, to může být velká politika, to jistě.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:38Od: milik254
Soudy ale nejsou politickým orgán. Nevím, kdo jiný než soud by měl rozhodnout v prvním sporu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:38Od: milik254
Právním
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:48Od: FulnekUltras
teoreticky ano
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:58Od: milik254
Akorát že vůbec
[ Reagovat ]
06.01.2022 20:54Od: Stan_Borowitz
Soudy by samozřejmě MĚLY BÝT apolitické, realita je ale úplně jiná. Nežijeme v ideálním světě.
[ Reagovat ]
06.01.2022 17:30Od: turista
Soudy nejsou politické jen naoko. Vše je pouze hra pro naivní občany.
[ Reagovat ]
06.01.2022 17:36Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 20:21Od: Fandina
Takže soudy jsou k ničemu, protože rozhodují na oko. Žádný člověk u soudu nestojí o spravedlnost, dodržování pravidel? Všechno je to divadlo? To nemyslíš vážně.
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:31Od: FulnekUltras
nic není černobílé
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:39Od: Fandina
Přesně. Nedovedu si představit, že všechno co člověk dělá, dělá jen proto, že mu to někdo nařizuje. Já kdysi dělala výběrčí daní, bylo to za totáče a dělala jsem všechno podle pravidel a předpisů. A u jednoho případu mě zavolali až na sekret komoušů se žádostí, abych nález stahla. Neudělala jsem to. Nedovedu si představit, že jsou všichni lidi prodejní. Káždý máme svoji čest a důstojnost.
[ Reagovat ]
06.01.2022 23:02Od: FulnekUltras
to se cení smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:17Od: Pavol Michal Tučný môj obľúbený spevák.
Spieva - povjeste ho vejš ať se houpá že tu byl nezvaný host tak ať má dost. Tu je tiež plno takých katov čo by obrazne vešali.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:38Od: RF46
Takze se mi to nezdalo...
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:13Od: Pavol Djoko ukázal smer.
Teraz je na ostatných tenistoch aby sa pobalili a odišli domov. Pretože ten turnaj stratil športový význam. Jeho víťaz bude do smrti počúvať - to sa ti hralo keď najlepšieho odstavili.

Australani maju riadne vymasírované hlavičky - chudáci.
smile
smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:20Od: Krisboy
Kecy. Ať vyhraje turnaj kdokoliv, nemůže za to, co se kolem Srdíčka děje. Vítěz může do smrti říkat - porazil jsem sedm soupeřů, porazil bych i Djokoviče.

Stejně jako by ho na US Open 2020 porazil Thiem. Což ty jako sázkař jistě víš smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:21Od: Pe3k
porazil jsem sedm soupeřů, porazil bych i Djokoviče? Absurdní.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:22Od: SwissMaestro
Tak na titul Thiema si nikdo moc nikdy nevzpomene :D
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:40Od: Krisboy
Co znamená formulace "nikdo moc nikdy"?
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:23Od: Nola
:D nebyt zlyhanie v gebuli Zvereva, tak Dom dodnes sniva o USO....
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:25Od: Pe3k
Ta část, kdy prostě hráč dostane 6-7 soupeřů a ty porazí a tím vyhraje titul s tím souhlasím. Hráč neovlivní to s kým bude hrát, ale říct že by porazil i Djokovice je nesmysl.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:32Od: Pavol
Bude to ako keď Kodeš vyhral v 1973 wimbledon. Politické víťazstvo.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:39Od: Krisboy
To bylo něco dost jiného!
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:31Od: Kojinho
Už takhle má privilegium, kdy dostal výjimku z pravidel a může startovat na turnaji. Kdyby nebyl obklopenej pitomcema, co mu zařídili špatný vízum, tak už tam mohl dávno být. To, že mu nedovolili porušit pravidla podruhé není jejich problém. Má si to ohlídat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:35Od: George_Renel
Nejvíce vymasírované hlavičky mají zhrzení sázkaři.....
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:12Od: Pavol
To sú aký. Tí čo prehrávajú ?
Zhrzení to nemám v slovníku .
Počul som len zhrzená milenka vždy som si to prekladal ako odkopnutá.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:09Od: SwissMaestro
Nadal se prý vyjádřil aby se nechal Djokovič očkovat, je to pravda? Dneska je už každej doktor. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:12Od: spaniel
Ne, Nadal rekl, ze kdyby tam skutecne chtel hrat, mohl. Cesta byla jasna. Holt Nadal je nekde jinde nez ten rapl.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:16Od: SwissMaestro
Tak Nadal u mě skončil, nikdy nebyl nejchytřejší :) Svoboda je něco jiného :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:35Od: Kojinho
Nadal to řekl přesně a jasně. Podmínka k hraní na turnaji: očkování. Co jinýho by měl asi dělat, když chce hrát na turnaji, než se očkovat? Bílé se může svobodně rozhodnout.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:50Od: SwissMaestro
To není pak svobodné rozhodnutí. Taková země nemá právo pořádat turnaj tak velkého kalibru. Bojí se covidu? AO jim musí být sebráno. Medvěděv přijde ke sv. 1 během roku jak slepej k houslím. Nadal naštěstí nedá ani druhej týden.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:04Od: Forehand
Slobodne nemusis mat ani cestovny pas. Ale ak ho nemas, necestujes. Je xy krajin, kde ta bez ockovania nepustia.

Ludia, vratte sa prosim do 21 storočia.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:16Od: RF46
Nechapu, ze ti to vubec nevadi. Tohle je opravdu salamova metoda, ktera povede k dalsim a dalsim oezenim. Clovek se poradne ani nerozkouka a zjisti, ze uz sam nemuze nic. Nejsem ockovany, nejsem antivaxer, nejsem konspirator.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:56Od: No-le
Tohle je klasický Nadal - hodný kluk, který nikdy nepůjde proti proudu. Chce být za vzorného žáčka a není typ člověka, který by o věcech nějak hlouběji přemýšlel.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:58Od: Pe3k
Ano lidově se takovým lidem říká ovce.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:00Od: FulnekUltras
pro současný EUSA-systém ideální materiál
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:26Od: peRFect
Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Vyhrazovat se proti plošným pravidlům a vybírat si jen ty, co mi vyhovujou, je vrchol arogance a absurdity.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:53Od: RF46
Ne vzdy je plosne pravidlo spravne. Pochybovat, premyslet..to by lidi nemeli? Chces rict, ze bys byl v KLDR spoko?
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:54Od: peRFect
Hovoříme o demokratickém světě, předpokládám. Nebo pojedeme absurdity?
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:58Od: FulnekUltras
v absurditě právě žijeme
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:58Od: RF46
Myslim, ze to neni vubec potreba rozdelovat...nebo nevim proc. Tady jde o princip. To, ze ve tride bude vetsina zaku tvrdit, ze 5 > 10, jeste neznamena, ze je to pravda.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:01Od: peRFect
Ano, jsi v té frontě žáků, co tvrdí, že 5>10. A to je právě ten problém. Tvůj osobní problém.
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:03Od: RF46
Hezky sis me zaskatulkoval. Prosim - co tvrdim?
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:14Od: peRFect
Tvrdíš hru. A to je správně. Jen já na tohle nemám čas, promiň :-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:44Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 13:54Od: Fandina
Jenže jedna část v té třídě má pravdu a to ta, která svá tvrzení doloží důkazem.
[ Reagovat ]
06.01.2022 17:44Od: RF46
hehe, no lehce se muze stat, ze obe poloviny tridy se budou mylit :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 20:22Od: Fandina
Takže pravda podle tebe neexistuje.
[ Reagovat ]
06.01.2022 20:48Od: RF46
Ale jdi ty brepto! Snazim se rict, ze vetsinovy nazor neznamena automaticky pravdivy.
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:33Od: Fandina
Ale jdi ty brepto. Vždycky je nějaký pravdivý. Buď ho má většina, nebo menšina. Nic mezitím není. Nikde nepíšu, že ho má automaticky většina.
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:38Od: RF46
A ted si vem - sedni si (ikdyz to asi stejne uz par hodin delas) - neni na svete pouze 0 a 1, pravda a lez, cerna a bila. smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 21:38Od: RF46
A jak to je s tim panem Bohem? Je nebo neni?
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:05Od: ipko Srdjan mal aspoň raz pravdu
Djokovič tam nemal ano chodiťsmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:54Od: street4
Proc by mel "obycejny" australsky strejda verit opatrenim vlady, kdyz by mohl "nejaky" Djokovic smele obejit pravidla. Takhle australani ziskali respekt od premiera. A nic jineho nez respekt covid neporazi. Stejne bude brzy po tenhle pandemii. A pak treba Novak neco vymysli.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:01Od: tenista08
Otázka zní, proč by měl "obyčejný" nejen australský strejda věřit opatřením vlád, když vidí, že nefungují.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:27Od: peRFect
To je ale lež. Fungují.
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:23Od: Ondra979
presne tak..australska vlada si uvedomuje, ze hraje o duveru vetsiny naroda, coz je v pandemii zasadni a pokud DJokovicovi projde "podivna" vyjimka zatechto okolnosti, tak maji dost velky problem..snad si to nelajsnou...
[ Reagovat ]
06.01.2022 22:34Od: FulnekUltras
důvěru už kovidfašisti ztratili dávno i v Austrálii - teď už hrají jen o udržování strachu a podrobení obyvatel - a nevyhrají to, i kdyby vyhrožovali veřejnými pranýři nebo popravami
[ Reagovat ]
07.01.2022 11:00Od: Ondra979
tak hlavne ze ty to vis nejlepe, bolseviku...pozname to, az Djokovic nastoupi na kurt, jestli teda nastoupi...haha
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:41Od: steve79
Do pondeli musi zustat na hotelu. V pondeli rozhodne soud.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:44Od: Forehand
Dnes sa vydá predbežné a pondelok definitivne rozhodnutie. Noleho právnici to nejako uhrajú, ale kazdopadne skvelý entertainment pred AO 2022.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:08Od: Pe3k
Včera jsi tu psal, že tu netrávíš celý den, ale rozplýval ses tady radostí nad tím co se stalo Djokovicovi do 2 rána a už v 8 si zase tady smile Jsi lidský odpad co má radost z cizího neštěstí...
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:11Od: spaniel
Jakeho nestesti? Je Djokovic dementni? Neni schopny pochopit jednoduche podminky? Nejspis ano. Muze si za to sam a ja mu to preju.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:16Od: Nola
je radost sledovat ako dvaja este uhlavni rivali sa spojili pre dobro vecismile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:16Od: Nola Re: oprava
este nedavno
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:59Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:17Od: Pe3k
Byla možnost požádat o vyjímku a to udělal a dostal ji. Proč má tak zatvrzelý názor na očkování to ti neřeknu, ale tvrdit, že je k vůli toho dement rozhodně nebudu...
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:27Od: Paseka
Novak někoho zavraždil, nebo vykradl banku ?? Jednají s ním jak s posledním zločincem !!
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:28Od: spaniel
Posledni zlocinec jde do vezeni treba na 20 let nebo do kresla. To on nesel ne?
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:30Od: Forehand
Pod do Austrálie nezaockovany a budu s tebou jednat presne tak isto ako s Djokovicom.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:02Od: FulnekUltras
přesně takhle deptaly odpor všechny násilnické fašizoidní systémy - které na věcné a logické řešení jakékoliv situace nemají
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:25Od: spaniel
Srbsky klaun chtel vyje*at se systemem a ten si s nim vytrel prdeI smile Jeden se az divi, ze nekdo tak zcestovany si nedokaze pozadat o spravne viza a chova se jak stryc z vesnice, co jede poprve ven. Nebo mozna myslel, ze munorijde vsechno jako doma a je nadclovek. Tak se nam proletel. A v jeho zajmu doufam, ze nakonec hrat nebude. Vsichni vime, jaky je to rapl, ted v nem musi vrit krev. Nejspis by tentokrat nejakeho ballboye i zabil.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:29Od: Forehand
Akoby povedal klasik.

Djokovic ma nejakého Morissona u prdele.

Teda pardón.

Morisson má nejakého Djokovica u prdele. Hajde, idemo domov.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:42Od: spaniel
Srdjan uz vyzyba k bojim na ulicich smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:04Od: FulnekUltras
jsi tím mainstreamem a vlastní potřebou konzumovat už tak vymaštěný, že to naprosto ztrácí úroveň
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:05Od: paddy
New York Times - denní přehled

... The tournament's organizers confirmed that he had been granted a medical exemption after a review process by two independent panels. But that left unanswered whether the tennis player could enter the country for the tournament.

On Wednesday, Scott Morrison, the Australian prime minister, said that Djokovic would need "acceptable proof that he cannot be vaccinated." He added," If that evidence is insufficient, he won't be treated different to anyone else and he'll be on the next plane home."

Context: Djokovic has long held nontraditional views of science and medicine - he once asserted that prayer and belief could purify toxic water.
smile smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:11Od: Krisboy
To fakt řekl??? smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:18Od: woody
něco podobného psal ve své knize, přesné znění neznám, ale bylo v souvladu s pozitivní energii..
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:36Od: Krisboy
Tak jestli se obhajoval v tomhle duchu, tak není co řešit.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:15Od: woody
ano typické dnešní doby, poukazovat se s smát se nékomu druhému, za jeho názory popřípadě víru.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:39Od: Krisboy
Přidávám se k posměchu. Je to arogantní blb a náboženskej fanatik. Smrtící kombinace.
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:35Od: paddy
Argumentační nonsense

Nejde o víru

Jde o to, že nelze spoléhat na víru při rizikových událostech

Je naivní říct "ochrání mě bůh" a skočit ze skály
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:55Od: steve79
I kdyby se Djokovic nakonec dostal do Australie, tak bude celit obrovske vlne nenavisti.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:58Od: woody
jj radši zmizet.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:06Od: FulnekUltras
asi jako příznivec Babiše či Zemana mezi chvilkařskými fanatiky druhdy na Letné
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:49Od: steve79
Tohle jsem nečekal.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:30Od: woody Nestačím se divit
V jakém světě to vlastně žijeme. Tenistu vyslýchali dlouho do noci... Je v místnosti, ke ho hlídají dva policisté...

Je tohle vlastně nutné? Až sem jsme se chtěli dostat?
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:33Od: FulnekUltras
když to dva roky zpátky psaly "dezinformační weby", mainstream to samozřejmě ihned označil za hoax - teď onen "hoax" prožíváme v přímém přenosu
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:23Od: Nola
momentalne je vraj na hoteli pre ziadatelov o azyl.... a viza mal v poriadku, s rovnakymi vpustili do krajiny aj inych tenistov, je snad kazdemu jasne, ze viza dostal od AUS na zaklade vynimky, je to spinava politika....
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:08Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:27Od: Mony
Je to exemplarni případ, na kterém se dělá politika. Pokud je většina společnosti proti, tak vrcholný politik nemůže být klickar, jestli nechce ztratit tvar. Vše záleží na náladě v dané zemi
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:05Od: baba
chudák Djoko,
nechápu, že všichni hážou špínu na něj a on neudělal nic jiného, než že požádal o výjimku a tu legálně dostal.Teď opravdu spíše doplatil na to, že je až tak moc slavný. Jen jednu chybu udělal, neměl to, že dostal vyjímku tak okatě dávat do médií. Spíš se měl v tichosti zabalit a odletět...
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:48Od: Aussie Djokovic podal odvolání!
Tedy spíš jeho právníci. Bude to ještě zajímavé...
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:53Od: Krisboy
Co si o tom myslíš, jako místní? Má to nějakou šanci na úspěch? Podle mě minimální až žádnou.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:12Od: Aussie
Veřejné mínění je proto Djokovicovi. Ovšem, Nevyšší soud, kam to půjde, je dost nepředvídatelný. Já bych spíš Djokovicovi šanci dával. Ne velikou, ale nějakou. Veřejné mínění se také může změnit. Záleží na tom, jak se k tomu postaví media.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:12Od: Aussie
proti Djokovičovi
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:16Od: FulnekUltras
globálmédia jsou dnes jedna zaprodaná banda - na druhou stranu, přelévání většiny a menšiny v populaci se děje často lavinovitě na principu nabalování sněhové koule - rozhoduje cca třetina lidí, která dokáže velmi "pružně" měnit názor
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:29Od: Aussie
Souhlasím. Jen bych řekl, že je těch myslících lidí méně než třetina, spíš jen desetina, možná i dvacetina.
Když se kdysi novinář zeptal slavného objevitele a cestovatele po Africe Livingstonea, co by se stalo, kdyby on náhle zahynul, našel by se někdo, kdo by ho mohl nahradit? Odpověď zněla: pokud bude mít výprava aspoň 20 lidí, jeden člověk schopný převzít vedení by se v ní určitě našel.
Poučné.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:58Od: Krisboy
Mě to připadá, že mu organizátoři nabídli nebo slíbili něco, co nebylo v jejich kompetenci rozhodnout. Pravidla turnaje přeci nemohou být nad zákony země. Podle mě je jednoznačným viníkem AO. Jestli má Srdíčko někoho žalovat, tak Tileyho a spol. Nikoli celníky, policii, úřady, Austrálii.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:32Od: Mony
Takhle to být nemusí, prostě vyšší instance změnila rozhodnutí nižší, stejně jako empire čárového nebo vyšší soud nižšího soudu. To je normální..
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:38Od: Krisboy
No jistě, ale to si Tiley měl předem sakra ověřit, jestli tohle můžou. Evidentně to neudělal, nebo si prostě myslel, je je papežštější než papež.
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:45Od: Mony
Ona zase takováhle bitva něco pročistí. Overovat spoustu kroku dopředu nejde. Důležité je jít si za svým a nevzdát se.. A ještě není nic prohrano, Nejvyšší soud to rozsekne.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:15Od: pauloX
Aj stavkove staihli Djokoviča z ponuky tak su si isty, navyše už dropol kurz aj na Medvedeva čo by im isto spravilo velke komplikacie aj by nakoniec Novak hral
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:48Od: Mony
Tohle určitě Nejvyšší soud řešit nebude
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:06Od: Aussie
Zakročil premiér Morrison. Proč? Spadla mu poslední dobou hodně dolů popularita, a tohle je věc, na kterou může momentálně vsadit, že mu ji zvedne. Prostě pragmatik, politik. Ti jsou všude stejní.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:12Od: FulnekUltras
a přitom oproti skutečným strůjcům kovidhysterie často pouhé figurky
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:45Od: Aussie Djokovic se podal odvolání
k australskému Nejvyššímu soudu. Myslím, že to bude ještě dost zajímavé.
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:25Od: Krisboy
Fraška smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:13Od: PetaM
Austrálie předvedla před celý světem, jak si umí sama sobě nas*at do huby. A že jí to hovínko chutná. smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:23Od: FulnekUltras
úchylnost kovidfašounů je nekonečná ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:51Od: Krisboy
Neřekl bych, že Austrálie, nýbrž organizátoři turnaje.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:09Od: Newcombe
Djoko papá hovínka, ať táhne
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:11Od: Krisboy
Nerozčiluj se, Johnny. Už nejsi nejmladší!
[ Reagovat ]
06.01.2022 05:50Od: street4
Vsechny 4 GS se hraji v zemich, kde po neockovanych jdou tvrde. Australie nastavila slusny precedens. Pokud se nenaockuje, nejspis dohral.

Jako fanda Novaka stojim za Australii.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:27Od: tenista08
Jako fanda Federera a tenisu stojím za Djokovičem a všemi odvážnými, neočkovanými tenisty.
To vám covid fanatikům ještě nedošlo, že veškerá covid šaškárna, jíž je povinné očkování neblahým vyvrcholením, tu není kvůli ochraně zdraví lidí?
Všichni tenisté v poslední době nakažení covidem, jsou očkovaní. Ale do Austrálie pustí pouze naočkované, protože to je záruka bezinfekčnosti. Rozum a logika pláče. A svoboda leží na smrtelné posteli.
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:59Od: sprchon
Přesně tak.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:10Od: FulnekUltras
zdravím! ;-)smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:36Od: sprchon
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:04Od: SwissMaestro
souhlas
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:22Od: Forehand
Pochopitelne su ti 2-3 nakazení očkovaní, ked neockovani ostali doma :)

Ked das do koláča 100 čeresni a 0 visni, červíka najdes vzdy len v čerešni. Objavil si Ameriku :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:58Od: tenista08
No, objevil jsem, že si realitu rád překrucuješ nejen v hodnocení tenisu.
Realita je taková, že očkování není zárukou bezinfekčnosti a ani lehkého průběhu. Z čehož se nechá logicky odvodit, že dělení společnosti na očkované a neočkované je nesmyslné.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:09Od: spaniel
Neni nesmyslny. Neockovani jsou sobci, kteri zahlcuji zdravotnicky system. Dnesni opatreni nejsou kvuli tomu, ze by davala smysl, ale proto aby se donutili k ockovani, jak to ted rekl Macron. Chce je nastvat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:41Od: tenista08
A nedělá právě tento přístup ony sobce spíše z očkovaných, kteří se dávají očkovat, aby mohli dělat to, co neočkovaným je zapovězeno?
Ale chápu, ukázalo se, že očkování nefunguje jako stopka šíření covidu, často nefunguje ani jako ochrana před těžkým průběhem, tak je nutné motivovat lidi jinak..
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:02Od: Forehand
Kamosko, 80% hospitalizovanych su neockovani v krajinach, kde je 50% dospelej populácie zaockovana.

Ty si fakt nevies zratat 2+2?..

Ockovanie v ziadnom pripade negarantuje 100% imunitu, je to prevencia, vsetci antivaxeri maju elementárny problém s prácou s cislami.
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:18Od: tenista08
Kamoško, vypadá to, že s čísly neumíš pracovat ty. Nebo jen papouškuješ bludy "odborníků".
Data z Německa:
Očkovaní snadněji onemocní omikronem než neočkovaní.

Německo, stav vakcinace k 12.12.2021 (-14 dnů+):

28 % neočkovaných
69 % plně očkováno
24 % 3.dávka
8,6 % prodělali

Německo, symptomatické onemocnění omikron do 28.12. (5 117):

21,4 % neočkovaných (1 097)
78,6 % plně očkovaných (4 020)
22,2 % 3.dávka (z očkovaných: 1 137)
2,9 % reinfekcí (ze všech: 148)

https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Coronavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenbericht_2021-12-30.pdf
[ Reagovat ]
06.01.2022 10:20Od: Pe3k
Fakta to není jeho parketa, za to nesmyslné bláboly v tom si libuje smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 12:44Od: peRFect
Netoč se pořád na bezinfekčnosti očkovaných. Každý ví, že i očkovaný se může nakazit a nemoc přenášet. Ale:
u očkovaných se nemoc nerozvíjí do těžkých stavů, takže virovou nálož mají menší a proto i mnohem v menší míře ji roznášejí.
Pokud je u očkovaných nutná hospitalizace, pak se ale dostávají max na kyslík. Ne na UPV, nebo mimotělní.
Vezmu-li statistiku mé věkové kategorie 30-39, pak bylo hospitalizováno za poslední týden 86 pacientů neočkovaných, 19 očkovaných po dvou dávkách a žádný po třetí dávce. Na JIPCE je 8 z těch 86, 1 z 19 a žádný s boosterem.
problém je ale v tom, že těch 86 lidí, je z 37% populace, která není v této věkové kategorii očkovaná, zatímco 37 lidí po druhé dávce je z 55% proočkovanosti, tedy z výrazně větší skupiny. To je holý fakt a s vyššími věkovými skupinami ten rozdíl roste. Tak ze sebe nedělej moulu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 19:26Od: Ondra979
ano, je to tak..antivaxeri jsou proste bud slabsi ve statistice nebo jsou totalne zabedneni, tato data nejdou okecat..ale jim je to jedno, oni si radsi budou lhat dal..fakt chudaci ale jejich volba
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:49Od: street4
Kdyz pomineme, ze ockovany ma mensi sanci se nakazit a mensi sanci sirit virus. Jednalo se predevsim o uklidneni napjate situace v australii, kde kazdy dodrzuje, co se da. A co by tohle bylo za priklad lidem?
[ Reagovat ]
06.01.2022 09:05Od: tenista08
Ta menší šance očkovaných se nakazit a virus šířit je poslední dobou krásně vidět v nejvíce proočkovaných zemích - nejvíc očkování, nejvíc nově nakažených. Říkám si, jak tlusté klapky na očích musí člověk mít, aby to neviděl.
[ Reagovat ]
06.01.2022 05:47Od: aligo Idnes
Mohl by mě prosím někdo na idnes odemknout tento článek? Děkuji předem smile

https://www.idnes.cz/sport/tenis/naomi-osakaova-navrat-tiskovky-slzy-media-problemy-cile.A220105_160909_tenis_ikuc?zdroj=top
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:37Od: Ela-fon-isi
https://www.idnes.cz/sport/tenis/naomi-osakaova-navrat-tiskovky-slzy-media-problemy-cile.A220105_160909_tenis_ikuc#paywall-locked
[ Reagovat ]
06.01.2022 05:44Od: aligo Dobré zprávy hned po ránu
Nevím proč by měl mít jiné zacházení než jiní tenisté a obyvatelé Austrálie... Dost by mě štvalo žít v Austrálii, byť pomalu dva roky v karanténě, nesmět skoro nic, když nemám očkování, ale Novak by mohl všechno... To si o to prostě říkalo a musel s tím počítat...smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 05:50Od: FulnekUltras
věřím, že před 40 lety by ses zdatně oháněl rudou knížkou, stejně jako dnes "bezinfekčností" - a až by ti nějaký tupý šulin nařídil skočit v zájmu kariéry z okna, tak bys rozhodně neváhal, zvlášť kdyby to před tebou udělala spousta dalších smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:00Od: aligo
Když myslíš smile je vtipné jak si někdo podle nějakého komentáře myslí, jak dokáže odhadnout lidi, ale pravdě je často úplně jinde smile napsal jsem jen svůj názor a hned jsem komunista smile LoL. To je hold internetová anonymita, každý je hrdina, když není vidět
[ Reagovat ]
06.01.2022 06:26Od: FulnekUltras
tak hlavně že je aspoň vidět, co jsme oba napsali - na nějaké hrdinství dneska není čas ;-)
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:14Od: blax
Nole si ale za to beztak může sám, ne? Kdyby na sociální sítě nepsal, že dostal výjimku a zažádali o správná víza, tak to nikdo nezjistí. Prostě by přiletěl, na letišti by prošel, novinářům by řekl, že se odmítá o covidu a očkování bavit a hotovo.
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:18Od: Marduch
Stejně by ho především domácí novináři na tiskovkach ugrilovali a možná by to skončilo ještě větší blamazi.
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:11Od: Fandina
,
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:17Od: FulnekUltras
tohle je vůbec to nejlepší, co jsem dnes od tebe viděl ;-)))
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:01Od: Marduch .. z netu
"I think this was to save face for Australian leadership. The Australian people were outraged he got an exemption, so this was to make Aussie leadership feel big and save face. Hilarious."
A Novak to asi mohl čekat..
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:08Od: FulnekUltras
kovidfašismus zase jednou klasicky zneužil "kolektivní odpovědnost" - jak je to pro totalitní systém typické

a bránit ho tady budou zase převážně jedinci, kteří by za socialismu drželi poslušně hubu a krok ještě mnohem víc než kdokoliv jiný
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:51Od: FulnekUltras čirý kovidfašistický hnus
aspoň se to tady OPRAVDU názorově protřídí
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:33Od: majkl005
sorry, napíšu něco, co se plno z vás nebude líbit, ale konečně dostal odplatu za to, jakej dokáže být člověk...jakej dokáže být komediant, herec a zákeřňák...vždy hrál divadlo on, teď si s ním hraje divadlo celý svět a on ani neví jak se do té "hry" dostal...soráč, ale boží mlejny melou pomalu ale jistě smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:46Od: Nola
omg, ak si stastny, tak zalez do hajan, otvor sampus a oslavuj... ty ani nechapes, ze toto je politicke divadielko, namiesto toho si sa prisiel sem vyzvracat smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 04:19Od: giovani
Hrôza čo tu ten píše, plné nenávisti. Úbohé.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:54Od: blax
Ještěže se nehrají tenisové turnaje v zemích, kde musíte při vstupu doložit naočkování na žlutou zimnici (mnohem agresivnější - živá vakcína) smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:59Od: Forehand
Mám :)

Pamatam si prvu noc, citil som sa jak na heroíne. :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:19Od: blax
Hej já taky! :D Docela mě mrzí, že to je na celý život, docela bych si dal ten trip znovu.
[ Reagovat ]
06.01.2022 04:22Od: FulnekUltras
jó Áfrika, to néni jak sa v Bohunicách na infekčním nechat rentgenovat s cigáňatama při žloutence... tež sem to tehdá odmítl, doktory poslal do piče, zalezl zpátky na svou vzteklinovou samotku (postexpoziční kúra obnášela 5 injekcí) a žrádlo mě tam museli dávat pěkně okýnkem ;-)

https://www.drbenc.cz/odborne-clanky/infekcni-zloutenka-typ-a/

https://www.youtube.com/watch?v=DbWqEo1GfSE
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:00Od: RFanousek
co to znamená, 'živá vakcína'? smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:18Od: Fandina
=
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:27Od: blax
https://www.ockovaci-kalendar.cz/ockovaci-latky
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:48Od: RFanousek
nejlepší je ta poslední věta tam: "Experimentálně se pracuje i s DNA vakcínami a vektorovými vakcínami."
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:51Od: Nola
k.rva no tak nebude tam hrat, nejak som bola s tym davno zmierena, neverila som, ze sa da ockovat.......ale precedens je to riadny, ked tam letel, dostal vynimku, tak to bude mat isto nejaku dohru, vsetci sme si rovni, ale ini su si rovnejsi, zial nie je Fedex ani Nadal a to tu snad nikto nespochybni, kecy v kleci, snad to vyhra niektori z bratov Murrayovych, prajem im to smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:58Od: Ondra979
prave naopak, v tomto pripade plati, ze vsichni jsou si rovni, ani svetova jednicka nema automaticky narok na "zvlastni zachazeni" a obchazeni pravidel. a Fedexe ani NAdala do toho netahej, nemaji s tim co delat a jsou to jen cire spekulace coby kdyby..
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:00Od: Forehand
Praveze to neni precedens. Povolenie turnaja, neznamená že to povoluje krajina, to dava logiku, ci?
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:05Od: Nola
preco reagujes, ja som bola zmierena s tym, ze hrat nebude, Ondru prehliadnem, ten je posahany naskrz, ale predstav si Rafu v podobnej situacii, zapina ti konecne, alebo si totalne vymlety ako ondrik podo mnou?
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:13Od: Forehand
Ano. Predstavil som si Rafu.

Ak by nebol ockovany, tiez by ho nepustili. Co si mam este predstavit?
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:17Od: Ondra979
Nola, jsi mimo, ale respektuju to..mas pravo byt mimo, stejne jako ja mam pravo byt vymlety nebo posahany..je to vsechno mozne..a priste reaguj primo na me, kdyz me takto titulujes..vypada to dibvne, dobrou a treba se Novak jeste vrati..on je bojovnik..verim mu!
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:31Od: blax
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aYrgeo2_700bwp.webp smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 07:13Od: Krisboy
Dost trapné smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:19Od: paddy Pořád chtějí nějaký důkazy [ Reagovat ]
06.01.2022 00:12Od: paddy 21 Oko bere
Kdo z trojice Djokovič N., Nadal R., Federer R. jako první vyhraje 21. grandslam ve dvouhře?

DJ Oko Witch 1.73 (dříve večer 1.5)
Nadal 2.35

Teď se sází na Rafana, předtím na Djokera...

Jdu na sever a najednou jdu na jih... smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:55Od: brixner No ty krááávo....
Praštim s kotvou, du k nojbugu, nemam signál, dam si pár deka nudlí, furt čekam na signál, du položit kabel, furt neni signál, du se voholit, furt neni signál, sem nasranej a chci jít spát, furt neni signál, Marco najednou řve "Brixiíí, máš signál!", už nechci spát a letim k nojbugu, je jen slabej signál, namířim svojí vobrovitou pěstí na nojbug a - mem signál! A teďkonc tadydle čtu todlencto?? Co to jako má todle qurva bejt?? Jako fakt bez prdele - todlencto sem nečekal!!! Srb nevyhrál, ale ani neprohrál! Fakt teďkomc nevim, co je lepší...
smile

smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:46Od: Patik
Keď Nole daroval 25 tisíc pre Austráliu po požiaroch všetci mu bozkávali zadok teraz mu ti istí nadávajú pomaly do špín.. Svet sa v prdel obrátil..
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:47Od: Forehand
25.000 :)

Australia mu darovala tak 10-15mil. na prize money.

Ty si fakt nepodarok, ty blbeček.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:49Od: Pe3k
matika základní školy, ale pro tebe španělská vesnice smile tak prozraď jak si přišel na 10-15 mega ať se před spaním ještě zasměju tvojí tuposti...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:53Od: Forehand
Minuloročný vitaz dostal 2.1 mil australskych dolárov.

Turnaj vyhral 9krat hoci s mensim prize money. Premeň na americké doláre a Bingoo...Rybár zase utrel :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:57Od: Pe3k
Takže 9 x 2 = 10? To byl ten tvůj výpočet smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:01Od: Forehand
Celkove karierne prize money sa udavaju v australskych dolároch?..

Ale chápem, ze velká nasobilka nie je tvoja parketa :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:58Od: Pe3k
A ty sezony, kdy tam nevyhrál raději nezapočítáváš vůbec, že? smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:56Od: RF46
Darovala...hmm..smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:07Od: Tomas_Smid_fan
a já myslel, že se prize money vyhrávajísmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:11Od: Forehand
Ano, ale v zasade su to peniaze Australčanov, z ktorych daroval zlomok späť Australčanom.
[ Reagovat ]
06.01.2022 04:23Od: giovani
Závisť je sviňa.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:40Od: Tiebraker Super!
At táhne ta neočkovaná špína zpátky na Balkán! smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:00Od: brixner
Mírni se, čéče! Jestli chceš vidět vopravdovou špínu, pošlu ti trenky jednoho týpka z mý blízkosti, co se koupe tak jednou za dva tejdny, v porovnání s ním je Srb čistej jako slovo Boží!smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 04:27Od: giovani
Si plný nenávisti, odporný chudák. Toto je web pre športovcov nie takéto kreatúry...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:40Od: paddy kdybyl nebyl covid
tak by se hrál Wimbledon 2020 a Federer by teď měl 21 GS smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:02Od: brixner
Vosobně bych nebyl proti!
Ale W 2019 sem dosud nerozdejchal...smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:04Od: RF46
Uz o tom prosim nikdy nemluv...nepis smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:32Od: brixner
Chápu a už psát nebudu! Jsou prostě v tenise věci, které mě budou srát už asi nadosmrti, jako třeba Wimbl 1986 nebo i letošní finále USO...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:39Od: paddy 6.1. den, kdy pravidla platila pro všechny
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:42Od: Forehand
Akurat na troch králov. 20-20-20 :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:42Od: Pe3k
A ti ostatní co dostali vyjímku co?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:38Od: jackiec
NoVAX djokofič hoď foto jak odletáš????????
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:37Od: Ela-fon-isi
Už vidím jak Srďjan vyhlašuje Austrálii válku.smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:35Od: Ondra979
tak kouknul jsem na sport a je to strasna sranda, jak to udajni anticovidfasisti a bojovnici za "Svobodu" nedavaji..ti maj dobre vymleto,ale zabava je to vyborna, ono vlastne i tady :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:11Od: RFanousek
Tak samozřejmě že sympatie každého normálního člověka jsou na straně Djokoviče, a je jedno jestli mě nazveš tak nebo onak. Tohle nálepkování různými jmény já vůbec miluju.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:16Od: Ondra979
tak to je velmi laciny argumentacni faul a navic nepravda. kdo urci co je normalni? a o to ani nejde, jednak Djokovic tohle z hlediska sympatii rozhodne nevyhral, to je jista vec, byt samozrejme priznivce si najde a o to jsou ukricenejsi a jejich argumenty absurdnejsi. ale ani kdyby vas bylo vic, coz neni, tak jde o to, ze je to naprosto v poradku, nesplnil pravidla, tak musi jet dom...neni na tom nic divneho..prave naopak
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:25Od: Ereinion
ok, kdyby se to samý stalo v Číně nebo Rusku, taky bys říkal, že je to naprosto v pořádku?
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:34Od: Ondra979
nestalo se, takze tezko rict, zalezelo by na konkretni situaci a jak by byla nastavena pravidla..cinsky rezim nemam vubec rad, ale jsem zvedav jak si poradi s olympiadou..asi tobude prisne, uvidime
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:26Od: RFanousek
prý argumentační faul smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:29Od: Ondra979
no jiste..nebo ty a ostatni se stejnym nazorem na vakciny a Djokovicovo pocinani jste snad nejaci arbitri toho, co ma byt normalni?? mozna si to myslite, ale pak jakakoli diskuse opravdu ztraci smysl..
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:39Od: RFanousek
To ne, mě pobavilo to slovní spojení. Pamatuju si, že na VŠ se to bralo, ale v životě by mě nenapadlo, že to uvidím někde v běžném životě.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:45Od: Ondra979
na jake VS - VS zivota? argumentacnich faulu je mnoho druhu, a bezne se pouzivaji, at uz zamerne, nebo ne, napr k odvadeni od hlavniho tematu, zkresleni validnich argumentu nebo jejich popreni nejakymi smyslenymi nebo nerelevantnimi protiargumenty, osobnimi utoky ad hominem a spousta dalsich technik..napr "my jsme ta vetsina, ktera je v pravu nebo ma pravdu" atd..neni to nicim podlozene a neni jasne, kdo jsme my atd..
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:58Od: RFanousek
Nikoliv, na FF UP. :)
Nemusíš vysvětlovat co to je, pamatuju si to dobře.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:28Od: RFanousek
a co když seru na jejich deb*lní fašistický pravidla... Měli jim ten turnaj vzít
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:31Od: Forehand
Kamosko, na turnaji mozu hrat len ockovaní.

Absolútne stupidne jednoduché pravidlo, ktoremu rozumie snad aj Petrik.

Rovnake pravidlo zrejme plati pre vstup do krajiny. Je Djokovic ockovany?..Nie je.

Podla mna je rezultát jasny ako facka.
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:37Od: RFanousek
a právě proto jim měli turnaj vzít
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:49Od: Forehand
Alebo preto, ze jazdia napravo. Preco nemas problém v tomto sa prisposobit a respektovat ich pravidlá?...

Alebo budes jazdit aj tak nalavo?...
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:59Od: RFanousek
ty přirovnání s automobilismem už jsou fakt ohrané a dost pokulhávají
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:26Od: Tomas_Smid_fan
ale na kurtu tam stojí normálně, ne?smilesmile
[ Reagovat ]
06.01.2022 08:58Od: Pe3k
ježiš ty si dement smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: Forehand
Pomoc Djokovičovi nabídl srbský prezident Aleksandar Vučič. "Řekl jsem našemu Novakovi, že je s ním celé Srbsko a že naše úřady dělají, co mohou, aby to obtěžování nejlepšího tenisty světa okamžitě skončilo," uvedl Vučič v prohlášení na Instagramu.

To je ako podpora vsetkych hlodavcov na boj proti Grizzlimu :)

Srbsko moze kricat ako chce, ale stále je to Srbsko.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:25Od: blax
Morrison už určitě brečí strachy v koutě :D Co udělají pokud Nole fakt nebude hrát? Vyhostí diplomaty? Aby se spíš Srbové nedivili, že to bude naopak za tyhle prohlášení.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:28Od: Ondra979
jj asi tak..australani se z nich nepo...mimochodem ten Vucic, to je ten, co libal tu cinskou vlajku na letisti, a kamosi se taky s agresorem putlerem..a kamosi bohuzel i s nasi hradni oblodou..nastesti uz za rok vypadne, uz aby to bylo!
[ Reagovat ]
06.01.2022 01:58Od: FulnekUltras
ty máš fakt dost
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:31Od: lexikon
Srbsko. Poslední světélko bývalé Jugoslávie. Jeden z mála historických států a ne uměle vykonstruované jako skoro celá Evropa :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:32Od: blax
A jeden z nejzaostalejších států Evropy dost pod vlivem Číny a Ruska. Gratuluju smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:34Od: lexikon
To nic nemění na tom že je to historický stát a proč je ve stavu jakém je by bylo na dlouhé povídání (psaní).
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:21Od: .vorlik.
Alespoň někde fungují zákony a ctí se pravidla. Kdybych já a kdokoliv jiný přiletěl do Austrálie nebo kamkoliv jinam se špatnym dokumentem, vůbec se se mnou nebudou bavit. Měli se snad posadit na prdel z Djokoviče? Ne. Neměli by se posadit na prdel z nihoho.
To, že jste hvězda, nebo veřejně známa osobnost, vám nedává větší práva než ostatním. Stejný to bylo s tim očkovánim. Nechápu, že Djokovič dostal nějakou retardovanou výjimku. Tak to nařízení měli zrušit a pustit tam všechny...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: marekv
smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: blax
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:23Od: SwissMaestro
Retardovanou výjimku? Takže si ten hnus má do sebe píchnout každej kdo kvůli zdraví nemůže?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:27Od: blax
Vypadá to ale, že v tomhle přesně je ten problém. Že Nole prostě nedoložil, že má zdravotní důvod pro nemožnost očkování a je to pouze o jeho přesvědčení a volbě (což je samozřejmě v pořádku, ale Austrálie je prostě nejtvrdší stát na světě ohledně covidu a nesere se s nikým) a neříkám, že to je dobře.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:34Od: .vorlik.
Pravidla byly jasně daný pro všechny - buď vakcína, nebo nejedeš na AO. Proč by měl Novak dostat výjimku a někdo jiný ne? Nedává smysl. Prostě buď se tam pustí všichni, nebo budou mít zákaz všichni bez vakcíny...

... mimochodem zrovna Nole určitě nemůže ze zdravotních důvodu absolvovat vakcinaci. Vyhrál 20 GS, zdravej jak kůň, ale velmi dobře tolerovanou vakcínu by nezvlád. Tak určitě. Ale to je vedlejší. Hlavní je to, co jsem psal v 1. odstavci.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:41Od: Pe3k
Vyjímku dostalo více hráčů, nejenom Djokovic.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:43Od: Forehand
Kto napriklad?..:)

A teraz nastane ticho :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:47Od: Pe3k
Tiley: Výjimku dostali i další sportovci
Podle ředitele turnaje Craiga Tileyho uspěli s žádostí o zdravotní výjimku také další sportovci, kteří o ni požádali. Konkrétnější ale nebyl.

"Každý sportovec, který cestuje do Austrálie, musí být prokazatelně očkovaný, nebo musí zažádat o zdravotní výjimku. A v případě tenistů je to ještě mnohem přísnější, než u kohokoliv jiného," uvedl Tiley.

"Žádosti 'naslepo' posuzují na sobě dvě nezávislé lékařské komise. Nikdy neví, kdo je žadatelem. Důvod udělení výjimky zůstává soukromou zaležitostí. Je to jen mezi porotou a žadatelemm" vysvětloval Tiley.

Jako vždy trolo z Petržalky úplně mimo realitu...smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:35Od: Forehand
Cize nedokazes odpovedat. Tak ako sa čakalo. :)..

Šáša :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 00:52Od: blax
No a kdo teda konkrétně? Nezjistíme. Proto Nole neměl nic říkat, měl prostě přiletět a nic neřešit. Veřejnost by si mohla myslet, že je naočkovaný, jen o tom nechce mluvit. Ale on to prostě na ten instagram musel napsat.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:25Od: lexikon
Opravdu si myslíte že Djokovic měl nějaký špatný vízo, že si takovouhle důležitou věc neohlídal. Tohle byla předem připravená komedie :)
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:00Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:32Od: RFanousek
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:16Od: blax
Viz. Forhand
Od: Kozoroh
No1e má nějakého Morrisona u prdele :-)
https://i.ibb.co/ys6zzMD/20220105-111334.jpg

Asi by bylo fajn si uvědomit, že ne sportovci, ale politici řídí státy, než přijdu s těmito velkohubými prohlášeními smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:19Od: Forehand
Ved toto :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:15Od: SpacialRecognition Spravedlnost
vyhrála. Gratuluji australským federálním úřadům, s antivaxxery se nesrat.
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:05Od: FulnekUltras
na co si to tady hraješ, ty farmakofašistická sračko???
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:15Od: Forehand
Novak asi necestuje v economy a 20hod v lietadle pre neho nie je to iste ako pre nás. Ale aj tak :)

Vtipné..:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:22Od: peRFect
Počuaj,a jaký je problém vybavit nové vízum?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:25Od: Forehand
Neviem. Nikde nepisu, ci existuje vizum, kde deklarovat dovod vynimky nemusi. To je zaklad. Vsade pisu, ze ma len nespravne vizum.

Nevedeli mu spravne vizum odfaxovat?..Podla mna to nebude take easy, ale stále sa priklanam k nazoru, ze Djokovic na AO startovat bude.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:26Od: Pe3k
lol
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:59Od: Holahej
..z tisku..
Ovšem stále není jasné, jestli to pro něj znamená nemožnost startu na grandslamu v Melbourne. Teoreticky by mohl stihnout požádat o správné vízum, turnaj začne 17. ledna.

Pak by ještě musel doložit oprávněnost své výjimky z povinného očkování pro všechny účastníky, nyní se totiž ani nedostal k orgánům, které se posuzováním měly zabývat. Spekuluje se, že Srbovi pomohlo, že covid-19 prodělal v posledních šesti měsících.

Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/tenis/novak-djokovic-ockovani-vyjimka-australie-reakce-padouch.A220105_123609_tenis_ikuc
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:26Od: paddy
nejde o vízum, ale že musí doložit důvod výjimky, to může být těžší smile

vízum mu zrušili, takže problém asi nebyl ve vízu, ale v nesplněných požadavcích
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:27Od: Pe3k
vízum mu zrušili, takže problém asi nebyl ve vízu ?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:32Od: paddy
jestli umíš anglicky, tak si přečti twitter nahoře smile

řidičák je bez techničáku k ničemu, stejně jako vízum, u kterého musí doložit další formality
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:40Od: Pe3k
To nepopírám, jen jsem zkopíroval nesmyl co jsi ty napsal...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:44Od: Forehand
Neumí.

Ale kapra by chytil vačšieho. Škoda, že mu je to prd platné :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:10Od: Patik
No už to vidím ze keď tam nebude a niekto to vyhrá..tak prvé čo sa bude hovoriť ze keby tam bol Djokovič tak by to ten druhý nevyhral..stale tam má právnikov takže ešte nieje asi nič stratené..pravdepodobne pôjde domou len na otočku.. Nech mi nikto nehovorí že cesta vedie len cez vakcínu..
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:10Od: paddy Fortuna
stáhla tip na účast Djokoviče a kurzy na vítěze jsou dokonce bez něj (před hodinou 2,4)

nenechte se napálit, ale ještě přijede, takže všechny kurzy se zhorší

Medvedev D. 2.2
Zverev A. 3
Sinner J. 8
Tsitsipas S. 9.5
Nadal R. 10
Berrettini M. 13.5
Rublev A. 16.5

a výběr z hroznů
Jyrka 800
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:13Od: Ereinion
na tipsportu se dokonce dalo před pár hodinama vsadit, že Djokovič nevyhraje za 1.67...nějak jsem ale nakonec ze sympatie k němu nevsadil, kdyby se tam náhodou dostal smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:09Od: lexikon
Jak jsem psal. Krásně ho nalákali do pasti, vykoupali mu v tom čumák a nazdar. Covid reklama jak vyšitá.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:11Od: RF46
tezko rict...
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:11Od: FulnekUltras
je ovšem otázkou, zda se ve výsledku neobrátí právě proti kovidfašismu - tahle událost bude mít globální ohlas i dopad
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:16Od: Marduch
Spíš ne, Austrálie si prostě do ničeho kecat nenechá, viz treba řešení migrační problematiky.
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:20Od: FulnekUltras
migrace je přece jen něco dost jiného - i jinak vnímaného
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:09Od: Ereinion
Jako upřímně věřím, že pokud by Novak nenapsal, že dostal výjimku, tak by se do Austrálie dostal...bohužel v takovém světě dnes žijeme. Souhlasím, že open éra tímto končí, další GS budou nejspíš v tomto následovat
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:13Od: Forehand
Počuj fakt ne. Na letisku to funguje fakt tak, ze buď máš spravny dokument alebo nemáš. Dostal by sa do krajiny jedine cez pochybenie, ktoré evidnetne nenastalo. Melbourne nie je Sliač ani Ostrava, že nejaký obstaróžny vrátnik na okienku nevie, čo má robit.

V Amerike deto, ked prides a nemas spravne vizum, nikto sa tam s tebou nepára a na päte otočka domov. V podstate to všetko dáva logiku. Otazka je, ci existuje vizum, kde nemusi Novak dokladovat dovod vynimky, lebo evidentne ho nemá legitimny. Byt celiaklik je blbost, alergia na vakcinu je vylúčená s touto diagnozou.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:16Od: Ereinion
jo ale kdyby dopředu nevyhlašoval, že má výjimku, tak by se za něj třeba postavili lidi z AO nebo z Victorie, protože by ten proces byl v tichosti...takhle se z toho ale stala politická záležitost, vyjadřoval se k tomu premiér a ministři a veřejně říkali, že by měl vypadnout apod. To se pak vízum na letišti dává těžko
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:20Od: Forehand
Ano, Novak odpiskal zapas este v Belehrade. Myslel si, ze s letenkou a vynimkou je safe, ale narazila kosa na kameň...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:28Od: Ereinion
tohle ale prostě z jeho pohledu mělo jen špatná řešení...tu výjimku by stejně neutajil a kdyby to prasklo během turnaje, tak by to bylo asi taky hodně zajímavý...takže si asi řekl, že to zveřejní rovnou, ale to se nakonec ukázalo jako naprostej disaster
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:13Od: Pe3k
Tím vlastně goat debata zůstane zacyklená navždy, protože Big 3 mají všichni po 20 a další gs se už mezi těch 20 nemůžou počítat, jelikož se jedná o novou éru tenisu.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:16Od: RFanousek
Každopádně covid totálně podělal tenis, začalo to rušením turnajů, samozřejmě hlavně Wimbledon, a pak další a další klacky pod nohy a tohle je poslední tečka. Veškeré statistiky budou kvůi covidu lehce diskutabilní
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:30Od: Tomas_Smid_fan
to už nebude jen lehce diskutabilní...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:34Od: Ereinion
pokud to zůstane na 20-20-20, tak to bude hodně vtipný, ale v tom případě by byl Djokovič jasnej GOAT open éry, i když rozhodně nejsem jeho fanoušek...svým způsobem by měl podobnou pozici jako Laver, kdy se u něj taky spekuluje, kolik GS mohl ve skutečnosti mít
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:36Od: Forehand
Ako moze byt niekto pri 20-20-20 GOAT a dokonca jasný?..
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:44Od: Ereinion
faktem je, že dnes má prostě z Big 3 nejlepší stats Djokovič...mimo GS to jsou počty týdnů na č.1, má všechny Masters, Turnaj mistrů vyhrál myslím 5x apod. Fedex už asi nic nepřidá a Rafa má prostě příliš trofejí z antuky a v těch ostatních statistikách zaostává...aby se o něm dalo mluvit jako o GOATovi, tak by u mě potřeboval aspoň ještě nějakej grandslam mimo RG, plus celkové vedení nad Djokovičem aspoň o 2-3 GS
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:48Od: Ereinion
samozřejmě Djokovič měl haluz, že spoustu GS vyhrál hodně těsně, ale na to se historie neptá, stejně jako na Nadalova zranění
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:51Od: Pe3k
chudák Rafa, těch 0 operací mu dalo ale zabrat...vlastně byl už 5x na transplantaci vlasů smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:55Od: Forehand
Mimo GS su vsetko podriadene a doplnkove statistiky prave voci GS.

Vsetkych zaujimaju GS, zvysok su oriešky.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:07Od: kolapse
svět se změnilsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:08Od: RFanousek
...první věta z Pána Prstenů? smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:05Od: RFanousek Hlavní otázka ovšem je...
dá se očekávat, že Austrálie bude mít stejné podmínky i v následujících letech a bude tedy Djokovic do konce kariéry bojkotovat svůj nejlepší GS?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:03Od: Anonym
tak aspon je sranda..:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:03Od: Ondra979
tak aspon je sranda..:)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:04Od: Dobry-den
A mně zrovna došel popcorn. smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:03Od: jackiec
Ocas zůstane ocasem, snad ho nepustí ani na ostatní slamy, podělaný ze dvou injekcí.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:04Od: RF46
o rok pozdeji - podelany z kastrace..
o dva roky pozdeji - podelany z lobotomie..
o tri roky pozdeji - kvuli jedny noze tolik nadela...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:07Od: RFanousek
Tak to jsou přesně ty typy komentů u kterých si řeknu že psal totální deb*l
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:13Od: turista
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:16Od: FulnekUltras
o existenci podělaný a slepě opíchaný poslední zaměstnanec právě promluvil
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: paddy
pocit jako když jedeš na chatu z Bělehradu do Melbourne a zapomeneš klíče smile

jako děda Simpson
https://www.youtube.com/watch?v=UkJehlr1tEw
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: Forehand
45Od: Kozoroh
No1e má nějakého Morrisona u prdele :-)
https://i.ibb.co/ys6zzMD/20220105-111334.jpg

Fotka po příletu Novaka do Austrálie.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: Forehand
Čaka sa na fotku z odletu :)
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:01Od: RFanousek
Tak že buď bude hrát nebo že nebude hrát, o tom se spekulovalo dlouho. Ale že tam poletí a oni ho pošlou zpátky, tohle asi nenapadlo vůbec nikoho. Největší sportovní příběh roku se neodehrává na kurtech ale právě na letišti v Melbourne na samém začátku roku. Jsem velmi zvědav na další dějství.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:00Od: kolapse
zkurvenej covidfašistickej svět smile do piče s austrálii
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:59Od: SwissMaestro
Vítěz AO nebude mít absolutně žádnou váhu. Fraška. Tohle není o sportu či zdraví, ale politice. Zrušit AO a přesunout je jinam. V Austrálie ať vychcípaj třeba. To by byla tečka!
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:58Od: RF46
Popravde nemuzu uverit, ze se toto opravdu deje...smile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: ipko
dovidajn pán Bezlepkovičsmile
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: peRFect
Tak zrovna vízum není problém ne?V jugošce dá otočku a prvním tupolevě zpět do aussie.Ale ta výjimka,ach ta výjimka.Každopádně je to dnes legranda.
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:56Od: jackiec
Táhni do Srbska i s těmi zfalšovanými dokumenty, nejzdravější sportovec na světě
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: RFanousek
ty o tom víš velké kulové
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:59Od: Pe3k
o5 se jedná o fandu Nadala...
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:02Od: RFanousek
lol
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:03Od: Pe3k
fakt
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:54Od: SwissMaestro
Pro mě AO ani nezačne, toto bojkotuji a věřím, že tohle budou velké soudy....
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:49Od: gigin Pro mne jsi vítěz AO 2022
[ Reagovat ]
05.01.2022 22:57Od: gocii
Lol čim jako? Že neumí ani za pomoci týmu zažádat o potřebné vizum?
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:12Od: gigin
Letěl tam poprvé, stane se no.
[ Reagovat ]
05.01.2022 23:47Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
06.01.2022 02:22Od: FulnekUltras
morální rozhodně
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist