Djokovič odtajnil plán úvodu sezony 2015. Po roční pauze bude hrát i Davis Cup

19. 11. 2014, 19:37
Aktuality 854
Novak Djokovič zveřejnil svůj plán úvodu sezony 2015 a jsou v něm hned dvě novinky. Před Australian Open bude hrát poprvé v Dauhá a po roční odmlce se vrátí do daviscupového týmu. Na svém webu dnes oznámil, že za Srbsko nastoupí v březnu příštího roku v prvním kole proti chorvatským tenistům.
Profily hráčů
Novak Djokovič

Djokovič hrál naposledy Davis Cup loni v prosinci ve finále s Českou republikou. I když v Bělehradě porazil ve dvouhrách Radka Štěpánka i Tomáše Berdycha, zbylé tři body získali hosté a obhájili trofej.

Srbsko vyhrálo Davisův pohár i díky Djokovičovi jedinkrát v roce 2010. Letos tým bez sedminásobného grandslamového šampiona prohrál v prvním kole 2-3 se Švýcarskem a následně se zachránil ve Světové skupině vítězstvím 3-2 nad Indií.

Do sezony 2015 sedmadvacetiletý Srb vstoupí 2. ledna exhibičním turnajem v Abú Dhabí, kde se loni stal prvním trojnásobným šampionem. V triumfy proměnil i své starty v letech 2011 a 2012. Příští rok mu budou konkurovat Rafael Nadal, Stan Wawrinka, Andy Murray, Jo-Wilfried Tsonga a Gaël Monfils.

Poprvé po šesti letech Djokovič absolvuje ostrou generálku na Australian Open, neboť se ze Spojených arabských emirátů přesune do katarského Dauhá, kde si od 4. do 10. ledna odbude svůj debut.

Po melbournském grandslamu a pár týdnech volna bude útočit už na pátý titul z Dubaje. Po zmíněném Davis Cupu, do kterého se vrací zřejmě i kvůli 'olympijským' pravidlům ITF, ho už budou čekat první turnaje série Masters 1000 ve Spojených státech v Indian Wells a Miami.

PLÁN NOVAKA DJOKOVIČE V ÚVODU SEZONY 2015
2. ledna Abú Dhabí (exhibice)
4. ledna Katar (ATP 250)
19. ledna Australian Open (grandslam)
23. února Dubaj (ATP 500)
6. března Davis Cup (Srbsko - Chorvatsko)
12. března Indian Wells (ATP Masters 1000)
25. března Miami (ATP Masters 1000)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

854
Přidat komentář
Roger_Federer
javicka.blogspot.cz/2012/01/programatori-jsou-nejvetsi-lhari.html?m=1
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
slacker
Nejvetsi lhary jsou uzivatelky
Reagovat
blixa
Spíš zadavatelky :D Typický dialog : "Ale vždyť ve vámi podepsané analýze je napsané, že to má být takhle ! No joooo, ale to já jsem si nemyslela že to tak uděláte, já myslela že se ještě přijdete zeptat jak to chceme ...." :D
Reagovat
slacker
Ne Uzivatelky. Jsou to zenske nechteji vypadat "blbe" tak se hned nepriznaji jaky kroky udelali. Pak pod tihou dukazu z logu to s nich postupne leze jak s chlupate deky :-)))
Reagovat
blixa
Tak možná mám kliku, ale já s uživatelkami vycházím mnohem lépe než se zadavatelkami ;-) Občas je i využívám proti zadavatelkám, pokud jsou třeba z jiného útvaru a nespadají pod zadavatelku mocensky :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdykoli na tento server zavítám, hlásí mi to zhruba 100 nových příspěvků. Když vezmu v potaz, že to je zhruba i počet příspěvků, které se vztahují k tématu... Ale jo, taky jsem přispěla. Já vím.
Reagovat
Cico93
alebo Fandinko? ;)))
Reagovat
Fandina
jsi trapný
Reagovat
Cico93
Neurazej
Reagovat
Fandina
Máš pravdu, urážíš a hodně. Opravdu neuvěřitelné, co se tady děje.
Reagovat
Cico93
Sak tebe o to ide, vyprovokovať.
Reagovat
Fandina
Mluv za sebe, ne za mě. Já neprovokuji.
Reagovat
slacker
Delas vsim ostudu
Reagovat
Fandina
Já ne. Já tu druhé neurážím nepíši o nich, že lžou a provokují. Já to nejsem. Já ne.
Reagovat
Fandina
Všichni se styďte, co tu děláte na mou adresu. Neuvěřitelné urážky.
Reagovat
Cico93
To tvoja rodina nato hovorí čo? Že tu také veci vyvádzaš?
Reagovat
Fandina
Hlavně mi říkají, že se nemám bavit s tím, kdo mě uráží, jako ty.
Reagovat
Cico93
Joj papagáj, toto iste dookola trepeš.
Reagovat
Fandina
Právě kvůli takovýmhle odpovědím, jako teď se s nimi nemám bavit. Vůbec neodpovídáš uctivě, to je ten důvod, ale urážíš mě.
Reagovat
Roger_Federer
Tak proc tady uz roky obtezujes ostatni svymi lzi a nesmyslnymi komentari?
Reagovat
Fandina
Něco ti poradím, jestli tady někdo lže a uráží, tak já to nejsem. Takže si jdi udrážet koho chceš a kam chceš, ale ne mě.
Reagovat
Roger_Federer
to jsou fakta, pravda..zadna urazka,100x ti to tady ruzni prizpivatele dokazaly..Jiste, vsechno poprit umys dokonale.:)
Reagovat
Fandina
A co mi dokázali? Jsi úsměvný. Píšeš o někom nesmysly, vůbec nevíš kdo jsem a když tu cokoli napíši, tak tomu nevěšíš, ale urážet to umíš. Jsi neslušný člověk a nemá cenu se s tebou vůbec zabývat. Piš si co chceš, je to tvoje věc.
Reagovat
Roger_Federer
Mnoho lidi kteri sem "chodi nebo chodily", se stebou snazilo jednat a vychazet zcela normalne dlouhou dobu.Ale postupem casu vsem dosla trpelivost..Tvoje jednani a chovani, vystupovani tady je cele jedba velka kez.Uz pochop ze nikoho nezajima, kdo doopravdy si, kde zijes, co delas.Tohle je web o tenise, "ty" jsi byla zcela podradne tema, do te doby nez sis zcela zamerne vytvorila "svuj svet".Lidi obtezujes, napadas, davas jim rady, co ano a co ne..Pletes se do cizich hovoru, do temat ktera ti nejsou znama..Neustale lzes, trapne opakujes svoje smesne fraze a umyslne provokujes a nicis zde diskuze, ano i hadani se oto kdo je lepsi Nadal-Federer je diskuze..
Nejvetsi zahadou je proc ti to zde prochazi..
Reagovat
Cico93
like.

Ale presne viem v akom duchu bude jej odpoveď.
Reagovat
Fandina
To co píšeš není pravda. Je to tvoje fikce. Není to o mně. Nezajímají mě tady nickové, je mi jedno kdo jsou a co dělají. Nikdy jsem tu nenapsala žádnou lež a proto je pro mě jednoduché psát. Nemám zábrany. Nemám potřebu nikomu nadávat, nikoho ponižovat. To o kom píšeš, nejsem já. Jsi na omylu.
Reagovat
Roger_Federer
Jsi tak hloupa, nebo to ze sebe jenom delas?
Reagovat
Fandina
Podívej, jsem jaká jsem. Ber nebo neber. Pamatuj, že každý jsme jiný. Pokud to nechápeš, nepochopíš to ani teď.
Reagovat
slacker
a to je prave ta tvoje LEz jako vrata
Reagovat
Fandina
vyvaracet ti to nebudu. Nepochopil bys, že nelžu, zjevně ti to je cizí. Promiň. Jsi jinde než já. V jiné dimenzi. Jinak bys chápal.
Reagovat
Cico93
zase trepeš. Nič iné len furt dookola tie isté súvetia a vety. Sa neopakuj už!
Reagovat
Fandina
Jasně, že lžu, nemám cenu se s takovým člověkem vůbec bavit. Cokoli napíši, tak lžu. Zbytečné ti odpovídat. Věnuj svou péči těm, kteří podle tebe nelžou. Se mnou se nebav, nemám zájem se s člověkem, pro kterého jsem lhář bavit. Protože já nelžu, tak nemám zapotřebí se s tebou zabývat.
Reagovat
Cico93
Kde som napísal, že klameš. Píšem, že sa opakuješ.
Reagovat
Fandina
Obecně píšeš o mně neuctivě. Jak jsem psala. Věnuj se někomu jinému. Je to normální, že si lidi nesednou. Nejsi pro mě parťák, nějak ti nevěřím. Promiň.
Reagovat
Cico93
A ty tu máš daakého parťáka?
Reagovat
Fandina
Ano, některé příspěvky mám ráda, ale ty k nim nepatříš, právě pro ten styl, jakým o mně a se mnou píšeš. Někteří přispívatelé jsou naladěni na podobnou notu jako já. Někteří ne. Já myslím, že je to normální. Někomu věřím, někomu méně. To je život.
Reagovat
Cico93
koho tu máš rada?
Reagovat
Fandina
Tebe ne.
Reagovat
Cico93
odpovedaj mi prosim
Reagovat
Fandina
Většina přispívatelů je tu v pohodě. Někteří jsou chytří, jiní méně. Ale obecně mi tady nikdo nevadí. Ale mít rád je trochu něco jiného. K tomu nestačí net, chce to člověka se vším všudy. U tenistů to třeba vím, i když je vidím jen v telce, ale u pisatelů si to nějak nedovedu představit. Ale jsou tu i přesto někteří takoví.
Reagovat
Cico93
kto?
Reagovat
Fandina
nepovím
Reagovat
Cico93
lebo nikto
Reagovat
Fandina
a nebo třeba ano, freeteepek, pepin, Jan. Třeba s nimi nesouhlasím, s jejich názory, ale mám je nějak ráda.
Reagovat
Fandina
Cico. Rádi máme ty, kdo nám nenadávají, koho si vážíme a nebo také ty, které máme prostě rádi jen tak. To jsou většinou nám podobní, ti, se kterými si rozumíme.
Reagovat
slacker
Mluvit neuctive o neuctyhodnem je plne v poradku
Reagovat
Fandina
Není. Slušný člověk nemluví nikdy neuctivě.
Reagovat
slacker
Lepsi nez formalne slusny je byt uprimny, dobry, bystry a spravedlivy
Reagovat
Fandina
To samozřejmě. To se nevylučuje. Ten, kdo se zajímá o psychiku lidí má dnes možnost si to třeba nechat zjistit sám o sobě. Existují agentury, které tě proklepnou a zhruba popíší jak a co jsi.
Reagovat
Roger_Federer
Lhát znamená tvrdit něco, o čemž mluvčí nebo pisatel ví, že je nepravdivé, nebo o čem nemá rozumný důvod se domnívat, že je pravdivé, přičemž to vydává za pravdu buď sobě nebo jiným. Lhář(ka) je osoba, která lže, která lhala v minulosti nebo která má tendenci lhát opakovaně (notorický či patologický lhář).
Reagovat
gigin
:-OOO Tvl, ses nějak rozparádil :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to sis vygooglil, ne? Bez jedine chyby - ZAZRAK :-D
Reagovat
Fandina
Piš si co chceš, ale ze mě lhářku neuděláš, kdy ses postavil na hlavu. Jdi se léčit člověče.
Reagovat
Roger_Federer
nemusim...ja uz ho vidim...
Reagovat
Fandina
to jsme dva, ale ty jsi na tom zjevně špatně
Reagovat
a.magerova
Jak sis užil dnešní DC-den?
Reagovat
EllNino
no popravdě pěkně na prd, počítal jsem tombolu na náš maturitní ples ..:/ tkže uvidím až zítra debla, ty ? :))
Reagovat
a.magerova
Já dost pracovně, viděla jsem jen Stana, pak jsem musela různě polítávat, takže z Rogerova "výkonu" jsem toho viděla jen poskromnu.

A v čem spočívá činnost "počítání tomboly"?
Reagovat
EllNino
lepím lístečky na dárky a řadím to, aby se to mohlo odnést do sálu :D ...takže piplačka, hlavní cena je bažant :D ....
Reagovat
a.magerova
Hlavní cena - ten z lesa nebo z nemocnice?
Reagovat
EllNino
:DDDD ...z lesa
Reagovat
a.magerova
A i s peřím?!
Teda předpokládám, že nebude živý.
Reagovat
EllNino
bez :) jakože maso :))
Reagovat
slacker
Kure ala bazant
Reagovat
a.magerova
Tak to je dobrá cena bo kuchat se s tím a ještě to i škubat, to by nebyla pro mě žádná super výhra.... jo takhle čokoládový dort, to by taky nebyla špatná cena do tomboly :-))
Reagovat
slacker
Listek do All England Clubu je az druha cena
Reagovat
Fanda67
Ale to bys nesměla mít bodový den :)
Reagovat
Fanda67
Vodovy
Reagovat
a.magerova
Proč vodový?
Reagovat
Fanda67
Kdysi jsi psala ze občas jen pijes cely den nebo se pletu?
Reagovat
slacker
nepije ale chlasta
Reagovat
a.magerova
To, že jsem tu fakt psala?!
Teda já jsem drbna a Ty máš tím pádem nebezpečně dobrou paměť.... njn, sem tam mívám vodové dny..... jooooo já už vím, to bylo, jak jsi měl jakési vepřové hody a já zrovna několikadenní půst ;-)
Reagovat
Fanda67
Tak tak...
Reagovat
Fanda67
A pak koukat na ten coko dort by byla pěkná mučírna :))
Reagovat
a.magerova
No vědět, že bude v tombole čoko-dort, tak u mě půst nemá šanci :-P
Reagovat
a.magerova
Takových já mám 200 v roce :-/
Reagovat
a.magerova
Jakože bodových dnů mám 200 v roce.
Reagovat
gigin
Reagovat
a.magerova
Ale tak i z této ukázky je patrno, že lístečky zůstaly až do konce, takže EllNino nedělá zbytečnou práci :-)))
Reagovat
EllNino
přesně, spolehlivost jméno mé :DD
Reagovat
a.magerova
Já vím, že jsem párkrát uhrála remízu, ale PŠŠŠŠŠT ;-)
Reagovat
Fandina
Upřímně, úplné nesmysly si o mně nepsal, takže to se ti omlouvám, ale nějaké ano, například, že jsem pořád u počítače, což není pravda.
Reagovat
a.magerova
Takže je jasné, že gigin není gigin :-/
A já nejsem já :-P
Reagovat
slacker
Comming out roku: Fandina je Gigin a a. v a.magerova neznamena apolenka ale amputace
Reagovat
blixa
A slacker je hezké mladé děvče ;-)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
gigin
My to nakonec rozmotáme.. to dá rozum :))
Reagovat
a.magerova
Ale koukej, jak jsme šikovní.... různé nicky, různí fandové, různé pohlaví. Jak prosté - přepínáme nicky, převlíkáme fan-trička a nahazujeme a shazujeme podprsenku :-))
Reagovat
gigin
Ještě, že už je konec sezony, apolenko ;)))
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Amputace
To jsi o sobě napsala sama (cituji podruhé): "Přesně tak. Jsem stará a vyžilá a pořád jsem na počítači"
Reagovat
Roger_Federer
Nikdy bych neveril, ze se ty do toho nechas tou vsí vmanipulovat.
Reagovat
Amputace
To víš, dlouhá chvíle před odchodem do hospody :)
Reagovat
Fandina
To víš, my vešky jsme všude. Chápeš?
Reagovat
Fandina
To samozřejmě není pravda, napsala jsem to jen proto, abych měla pokoj od nějaké nicka.
Reagovat
slacker
A mela jsi nakonec pokoj?
Reagovat
Fandina
Jak vidíš, neměla, pokračuje to.
Reagovat
slacker
Tak zacni znova premyslet jak ten pokoj ziskat.
Reagovat
Fandina
pokoj získám jedině, když se s vámi nebudu bavit
Reagovat
slacker
Bingo
Reagovat
Fandina
nebo vy se nebudete bavit se mnou a psát o mně a to je to, o co mi jde. Dát mi pokoj. Nepsat o mně, starat se o sebe ne o druhé.
Reagovat
slacker
JA o tobe nepsal a presto tu bylo zase po mesici nablito od tebe. Tak nevim kde jsem chyby udelal ja.
Reagovat
Fandina
Ale teď píšeš, tak se nedělej.
Reagovat
slacker
protoze tu bylo mezitim nablito. a nemusel jsem ani pipnout. Takze mam dukaz ze o mem nemluveni to rozhodne neni, nebylo a nebude
Reagovat
Fandina
Ano, nejsi jediný, kdo tu píše nesmysly
Reagovat
slacker
Jake nesmysly jsem napsal?
Reagovat
Fandina
že lžu
Reagovat
slacker
To ale neni zadny nesmysl. Vsem okolo tebe to smysl dava
Reagovat
Fandina
jestli někdo lže, tak to ví sám, nepotřebuje k tomu nikoho, aby to dělal, takže já nelžu a tady už vůbec ne, protože nevím, proč bych to měla na anonymním webu dělat.
Reagovat
slacker
Kdo lze to zapre a kdyz nema moralku to ani nikdy neprizna.
Reagovat
Fandina
samozřejmě, jenže já to nedělám, nemám důvod, nikoho tu neznám, nevím, proč bych se tu měla přetvařovat a vymýšlet si nesmysly.
Reagovat
slacker
duvod asi nejaky mas kdyz to opakovane delas.
Reagovat
Fandina
nedělám, takže jsem v pohodě, nelžu, nemám to zapotřebí
Reagovat
slacker
Mas to evidentne zapotrebi jak prase drbani, pravy duvod neznam.
Reagovat
Fandina
to vidíš, jak nevíš a jsi mimo
Reagovat
slacker
Mimo co nebo mimo ceho?
Reagovat
Fandina
mimo realitu, píšeš o mně něco, co není pravda
Reagovat
slacker
Co pisu a neni pravda? Ze lzes ze nikdy nelzes je zrejma pravda.
Reagovat
Fandina
Není to pravda
Reagovat
Fandina
takže psát o mně, že lžu, je nesmysl
Reagovat
slacker
Je to smysl
Reagovat
Fandina
pro mě je to nesmysl
Reagovat
slacker
A pro me a par dalsich je to smysl
Reagovat
Fandina
pro mě nesmysl
Reagovat
Fandina
Navíc, já jediná o sobě vím nejvíc, vy nevíte nic, takže těžko můžete vědět, co dělám, jak se chovám, kdo jsem, jestli lžu, nebo nelžu a jiné věci.
Reagovat
slacker
Jak se chovas vidime, co tvrdis ze jsi ti neverime
Reagovat
Fandina
jenže to co tu o mně píšete jsou nesmysly, takže nevíte nic
Reagovat
slacker
Co o tobe piseme za nesmysli?
Reagovat
Fandina
Ještě jsem nečetla o mně nic, co by odpovídalo realitě. Samé nesmysly.
Reagovat
gigin
!!!!!!!!!!!!!!! Teď si na to kápla!!
Reagovat
Fandina
a především vy se nebudete bavit o mně, to budu mít ten největší pokoj na světě
Reagovat
gigin
My se budeme bavit, o čem uznáme za vhodné..
Reagovat
Fandina
bav se o čem chceš, ale o mně ne, protože to jsou nesmysly
Reagovat
EllNino
ty sama seš nesmysl ...a bavit se budeme o čem chcem, ty nejsi správce zemekoule ..nejso nedotknutelná
Reagovat
Fandina
Bav se o čem chceš, to je tvoje věc, ale nediv se, že když tu o mně píšeš nesmysly, tak se ozvu
Reagovat
EllNino
mně je to uplně u zádele, řvi si tady jako na lesy třeba, ty chudinko bezpáteřní
Reagovat
Fandina
aby tě nekleplo náhodou, dej si pozor
Reagovat
EllNino
v pohodě, neurážej nemocnýho člověka, chudinko ...
Reagovat
Fandina
promiň, jestli jsi nemocný, to jsem nevěděla
Reagovat
gigin
Budu se bavit o čemkoliv. Klidně i o tobě. Ty mi nemůžeš nic zakazovat, přikazovat. Už si to jednou uvědom. Jak s oblibou říkáš, jsme na veřejném webu a plkat můžem o čemkoliv. A nesmysly tu meleš nejvíc ty. To ti tu potvrdí kdekdo. Netvrdím, že já nesmysly taky nemelu, ale troufnu si říct, že v této disciplíně ti nesahám ani po kotníky.
Reagovat
Fandina
Bav se o čem chceš, to je tvoje věc, ale nepiš nesmysly o mně, protože to, co tady o mně plodíte jsou úplné.
Reagovat
Amputace
To já samozřejmě nemohu vědět, je-li to pravda nebo není. Nepsal jsem žádné nesmysly. Napsal jsem pouze to, co jsi napsala sama.
Reagovat
Fandina
Částečně to pravda je, částečně není. Stará jsem určitě vyžilá asi ne, a u počítače nejsem pořád. Takže něco byla pravda, něco ne.
Reagovat
Amputace
Napsal jsem pouze to, co jsi sama napsala. Pak jsi mě obvinila z toho, že píšu nesmysly. Já ale přece nemohu za to, že úmyslně píšeš nesmysly.
Reagovat
Fandina
Neřekla bych, že za to nemůžeš, přinejmenším, že tu píši pořád. To se dá ověřit. Pořád nepíši.
Reagovat
gigin
Magu a to bylo už v open éře? :)))
Reagovat
a.magerova
Furt přepínat ty nicky, co?!!! :-))))

Navíc to máme i napříč fan-cluby :-/
Reagovat
gigin
Prostě vychytané, vymazlené do posledního detailu ;)
Reagovat
a.magerova
Jo ale vrať mi tu rudou podprsenku, to jsme se opravdu nedomluvili, že si ji vezmeš dom :-/
Reagovat
gigin
Já jsem tam ale na košíčky nastříkal bílé kříže, neva?
Reagovat
a.magerova
Samo že neva, ale tím spíš ji teď koukej navalit !!!
Reagovat
gigin
Nastříkal barvou, aby nedošlo k nějaké mýlce. Ok, zítra ti ji posílám kurýrem... nebo po Amputaci :)))))
Reagovat
a.magerova
Aha, takže zase nic, jsem se už radovala, že mám důkaz na pozdější soudní spor :-P
Reagovat
carolyn
no jestli je to Amputace spodní končetiny to teda bude rychlost kurýr :-D
Reagovat
slacker
Ty ho nemas bily?
Reagovat
carolyn
Hej lidi serte na to tady, našla jsem parádní tenisový web, kde se řeší tenis a né nějaká smyšlená uživatelka. Tady je to totálka
Reagovat
Fandina
Proč tak sprostě a na víc nesmysly? Kdo je tady smyšlená uživatelka, to by mě zajímalo.
Reagovat
Roger_Federer
Hod odkaz.
Reagovat
slacker
Jen do vzkazu. prece nechces aby tam preskocila i ves :-)
Reagovat
Fandina
nemusíš mít obavy, co píše carolyn a RF jsou také nesmysly, že tam bych neskákala
Reagovat
Roger_Federer
Ty? Vždyť ty by ses větrem k "nemocnému morem", tak moc toužíš potom aby se s tebou někdo "bavil"
Reagovat
Fandina
Nikdy po tom netouží. Nikdy. S těmi, kdo mě uráží nechci mít nic společného.
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina je takový perpetum mobile, nezastavitelna.
Reagovat
carolyn
mě spíš udivuje ta její progeria - loni měla nechutně bohatého milence a letos je důchodkyně s vnoučaty.......nebo už jste někdy viděli bohatého chlapa co má za milenku důchodkyni??? :-D
Reagovat
Fandina
jak si přišla na to, že jsem měla někdy bohatého milence?
Reagovat
Amputace
Diskuzi níže bych shrnul slovy: I tohle se může stát, když naučíte důchodce pracovat s počítačem.
Reagovat
Fandina
Přála bych ti, aby si udělal tolik programů na počítači, co jsem jich udělala já. Mohl by ses ode mě učit!
Reagovat
Amputace
Kde je psáno, že je řeč o tobě? Nebuď tolik domýšlivá.
Reagovat
Fandina
Předpokládám, že si psal o mně. Pokud ne, tak sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
Je zase fakt, že Fandina už je stará, vyžilá paní, co tráví svůj veškerý svůj čas na počítači, takže docela chápu, že se jí to dotklo.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Jsem stará a vyžilá a pořád jsem na počítači ... úsměv
Reagovat
Amputace
Minimálně to tak působí.
Reagovat
Fandina
Je to pravda, jsem stará a na počítači jsem hodně. Donedávna to byla moje profese a něco ještě dělám i teď. Takže jsem na počítači často.
Reagovat
Amputace
Na většinu příspěvků, v nichž se objeví tvé jméno, nebo se tě jinak týkají, reaguješ hned v následujících minutách. To není normální, i kdybys byla na počítači od rána do večera.
Reagovat
Fandina
Tak to se asi budeš muset smířit s tím, že to normální je.
Reagovat
EllNino
není, je to stíhačkovský
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě, že když mám před sebou článek a přibude tam příspěvek, tak se podívám. Co je na tom zvláštního?
Reagovat
EllNino
nevím, nemáš co dělat, najdi si jinou zábavu, neznám člověka, kterej tu je tak jako ty, a nanejvýš to ani není zdravý a to by mohla žena s tvými "zkušenostmi" vědět...
Reagovat
Fandina
Podívej, nepíši tu pořád. Některé dny jen pár minut. Takže žádný problém se zdravím nemohu mít.
Reagovat
EllNino
to byses divila ...třeba o tom ani nevíš, rakovinné buňky se šíří rychlostí blseku a když tělo vystavuješ záření z počítače, zvlášť v tvém věku, riziko rapidně zvyšuješ...
Reagovat
Fandina
Podívej, já jsem se prací na počítači živila a ještě něco dělám. Takže mám smůlu. A jinak nejsem pořád u počítače. Jsou dny, kdy nepíši.
Reagovat
Amputace
A podle jaké teorie, ať už psychologické, antropologické, sociální, či jakékoli jiné, je normální, být celý den utopen na internetovém serveru a s bohorovnou umíněností tam řešit svoji osobu?
Reagovat
Amputace
A vůbec: proč bych se MUSEL s něčím smiřovat? Podle MĚ to normální není a tečka.
Reagovat
Fandina
Podle mě to normální je. Za prvé tady žádné svoje osobní problém neřeším, to je tvůj výklad a nikdy by mě nenapadnul. A za druhé, nepíši tu pořád. Jsou dny, kdy na TP nemám čas a jen nahlédnu. TP neřeším, jen mě zajímá, co se děje v tenise a tady to mám přehledně.
Reagovat
Amputace
Já jednoduše nerozumím tomu, proč v tuto chvíli vůbec reaguješ na nějakého blbečka s ještě blbějším nickem "Amputace", namísto toho, aby ses výše věnovala diskuzi o DC, ve které právě padl tvůj oblíbenec (pokud se nepletu), když už sem tedy chodíš kvůli tenisu.
Reagovat
Fandina
Reaguji proto, že ten blbeček píše o mně nesmysly.
Reagovat
Amputace
"Na většinu příspěvků, v nichž se objeví tvé jméno, nebo se tě jinak týkají, reaguješ hned v následujících minutách."
- Takže tohle není pravda?
Reagovat
Fandina
Ano, když jsem u počítače a někdo tam o mně něco napíše, tak reaguji. Když ne, nereaguji. Některé články ani nečtu, takže nevím, jestli se tam o mně něco píše.
Reagovat
Amputace
Jaký nesmysl jsem tedy o tobě napsal?
Reagovat
Fandina
Obecně, že jsem pořád u počítače, že řeším svojí osobu a podobně.
Reagovat
Amputace
Sama jsi to přiznala: "Přesně tak. Jsem stará a vyžilá a pořád jsem na počítači" - tak jaképak nesmysly?
Reagovat
gigin
Amputko, jsem zvědavý, jak dopadneš :)))
Reagovat
Amputace
:) Ale zatím vzdoruji se ctí, nemyslíš? :D
Reagovat
gigin
Jj, se ctí. Obdiv. Já mám H2H 0-38. Ve dvanácti případech jsem skrečoval. Jo a ve dvou jsem byl diskvalifikován :))
Reagovat
Amputace
H2H 0-38
:D:D
Reagovat
Amputace
Teď mě napadá: je někdo, kdo už dokázal vyhrát? Někdo přece musel vyhrát..
Reagovat
gigin
Jj. J.M., Vlk... prostě ti, kteří odsud odešli... Kvůli ní.
Reagovat
Fandina
Ano, odešli kůli mě, protože jsem je vyhnala.
Reagovat
Fandina
Amputace prohraje, jako vždycky ... úsměv
Reagovat
Amputace
Prohra je samozřejmě neodvratná, to je podobné, jako když Roger nastupuje v posledních letech proti Rafovi, jde o výhradně o to, jak dlouho vydržím před tím, než zabiješ moje nervy. - Napadá mě, že by se na to dalo docela regulérně sázet...
Reagovat
Fandina
Víš co, mě nebaví se pořád takhle dohadovat a reagovat na to, že tu kde kdo o mně píše nesmysly, takže tohle jde mimo mě.

Jinak mě mrzí, že dneska Roger prohrál, ale bohužel.
Reagovat
slacker
lzes
Reagovat
Fandina
proč myslíš?
Reagovat
Fandina
Přiznala jsem to z donucení.
Reagovat
Amputace
Ach tak, takže jsi byla na mučidlech?
Reagovat
Fandina
Ne, přiznala jsem to proto, abych měla pokoj.
Reagovat
slacker
A mas ho?
Reagovat
Amputace
Od koho pokoj? To, že jsem psal o tobě, sis vsugerovala sama, já jsem tě nejmenoval a tvé "předpoklady" mě nezajímají.
Reagovat
Fandina
Pokoj obecně od celého tohohle článku, ve kterém je většina příspěvků o mně a nesmyslná. Od toho pokoj.
Reagovat
Amputace
Co s tím mám já společného? A kde jsou ty nesmysly, které jsem o tobě napsal? Nenapsal jsem nic, než co jsi o sobě sama prohlásila.
Reagovat
Fandina
Tak si to neber osobně, když si o mně nic nepsal. Já to nerozlišuji, reaguji automaticky, protože už mám tu zkušenost, že se tu o mně nesmysly píší.
Reagovat
Amputace
To je od tebe ovšem velice neslušné takto generalizovat a házet všechny do jednoho pytle.
Reagovat
Fandina
Souhlasím, že to může tak vypadat, nikdo není dokonalý.
Reagovat
Amputace
Nevypadá to tak, JE to neslušné a já se cítím uražen.
Reagovat
Fandina
Tak to jsme dva. Já se také cítím uražená.
Reagovat
Amputace
Čím jsem tě urazil?
Reagovat
Fandina
Jednou si mě hodně naštval, napsal si něco, co jsem cítila jako křivdu a už to ve mě zůstalo. Jinak dneska ne, to máš pravdu.
Reagovat
Amputace
To je škoda. Je mnohem lepší lidi posuzovat podle toho, co právě dělají, nebo říkají, než na základě toho, co kdysi udělali, nebo řekli.
Reagovat
Fandina
To samozřejmě, ale něco se nedá zapomenout a člověk je pak nedůvěřivý. Ale jinak dneska si mě neurazil, takže dneska v pohodě.
Reagovat
Amputace
Ovšem ty jsi urazila mě, což v pohodě není. Nebo myslíš, že je?
Reagovat
Fandina
Neurazila jsem tě, proč bych to dělala?
Reagovat
Amputace
Urazila jsi mě tím, že jsi napsala, že o tobě píši nesmysly, což není pravda. Neprávem jsi mě tedy obvinila z něčeho, co není pravda.
Reagovat
Fandina
Tak si to tak neber. Nesmysly si napsal, jako že pořád jsem na počítači, takže tak úplně mimo jsem nebyla.
Reagovat
slacker
tak nereaguj
Reagovat
Fandina
tak nepiš, že lžu
Reagovat
slacker
Pisu pravdu
Reagovat
Fandina
Já také
Reagovat
slacker
To je mozne ale k tomu navic jeste dost lzes
Reagovat
Fandina
Právě že nelžu a nikdy jsem to nedělala, nemám důvod
Reagovat
slacker
Mas pravdu duvod nemas. Ale lzes ze nelzes
Reagovat
Fandina
A jak si na to přišel
Reagovat
slacker
Jednoduse analyzou
Reagovat
slacker
Ze dostane Fandina velky zachvat bylo zrejme uz 24 hodin predem
Reagovat
Fandina
Problém je, že záchvaty tady mají jiní, ne já
Reagovat
Cico93
Neskutočne, tvoja reakcia je rýchlejšia jak samotný Slackerov koment.
Reagovat
Fandina
Přesně tak, jsem bohyně
Reagovat
Fanda67
Po delší době jsem navštívil TP a zdá se že je všechno v nejlepším (starém) pořádku :) - pod jedním článkem je debata zda je větší bůh Nadal nebo Federer, pod tímto se dohaduje Fandina se všemi, kteří si dovolují pochybovat o tom, že Bůh je právě ona :))
Reagovat
Fandina
Přesně tak. A nikdo nechce chápat, že Fandina je Bůh ... jejich problém
Reagovat
Cico93
si trápna
Reagovat
Fandina
tak tak
Reagovat
VlS
dolejší debaty.
Velký myšlenky mi v hlavě rotujpu, jen kdybych sakra věděl, kde tu hlavu mám.
Reagovat
smazaný uživatel
Omylem jsem sem něco chtěla napsat ohledně tenisu, pardon, zapomněla jsem, že tady už to neplatí. Jdu jinam, sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
řešíme tady zrovna oběd, tak se pochlub :D
Reagovat
blixa
Kuskusem bys mě nepotěšil ...
Reagovat
smazaný uživatel
mám rád lehké přílohy a zrovna kuskus to splňuje :)
Reagovat
blixa
To já taky, ale nechutná :(
Reagovat
smazaný uživatel
mě fascinuje ta jednoduchá příprava a strašně rychlá :)
Reagovat
smazaný uživatel
kuskus mám ráda, dneska si ho asi taky dám. Ale vaše přestřelky s Fandinou mě nebaví, sorry, do konce roku tu asi jiné téma nebude, tak si ještě užiju teď DC, snad se o něm tady bude psát a pak jdu hibernovat a vy si tu užijte milion příspěvků o ..... :D
Reagovat
Fandina
Mě také nebaví, že se tu o mně pořád píše. I ty to děláš, tak to nedělej a bude klid.
Reagovat
blixa
Fandino, Fandino, potíž je v tom že "pro třísku v oku svého bratra nevidíš kládu v oku svém". Pořád žiješ v pevném přesvědčení, že chyba je v těch druhých, kteří na tebe útočí, uráží tě, jsou na tebe zlí. Jistě, můžeš si říct, jsou to blbci, částečně můžeš mít i pravdu ale na to je jich trochu moc a řada z nic blbci evidentně nejsou. Že by snad chyba mohla být i v tobě, to si ani na vteřinu nepřipustíš. A přitom by stačilo opravdu docela málo, aby tvoje komunikace na TP nezpůsobovala tyhle nekonečné přestřelky, které netěší snad nikoho a myslím, že ani tebe. Chjo jo ...
Reagovat
smazaný uživatel
Když to nikoho nebaví, proč teda na ni pořád reagují a kolikrát jí provokují, i když nic třeba zrovna nedělá? Je to pořád dokola, bordel před vlastním prahem nemá jen ona. Howgh, dál reagovat je zbytečné.
Reagovat
blixa
Já ty "třísky v oku" nepopírám ;-)
Reagovat
Fandina
Píšeš o mně, že stačí málo a všechno by bylo jinak. Nemám zájem, aby tady o mně kdokoli cokoli psal a urážel mě. Já to také nedělám, tak by si to každý měl uvědomit a chovat se podle toho ke mně.
Reagovat
blixa
No jo no, je to marný, já vím. Ale zkusil jsem to ;-)
Reagovat
Fandina
Vyber s kupky sena ty chytré, když ti ostatní je přehluší, to je problém, tomu doufám rozumíš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Nezačínej ano? Moc dobře víš, že o tobě nepíšu, tak mě nenapomínej. Jen jsem tu zmínila tvoje jméno v souvislosti s miliony příspěvků o ničem, to snad není zakázané. A neboj, tím to končí, můžeš se s ostatními v tom vyžívat dál, naštěstí tu potřebu já nemám.
Reagovat
Fandina
Já si také mohu psát co chci, tak mi neurčuj, co mám a nemám psát a jestli mi něvěříš, že nemám zájem tady o sobě psát, tak je to tvůj problém. Já rozhodně o sobě psát nemíním. A že o mně píšeš i jinde a jindy, to je permanentní, tak netvrď něco jiného.
Reagovat
smazaný uživatel
ok, jak chceš.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám oběd hotovej fandino, uč se!
Reagovat
Fandina
A co máš k obědu?
Reagovat
smazaný uživatel
Grilovanou zeleninu s kuřecím a kuskus...
Reagovat
Fandina
Mňam mňam. Já se chystám večer na čínu s rýží ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
to zní dobře, tak ať se zadaří!
Reagovat
Fandina
díky, už se těším ... úsměv
Reagovat
Fandina
Já se dívám na SuperTennis, právě opakují loňské finále DC Štěpula Lajovic, tak se dívám s nadšením, vloni jsem tam byla, v Bělehradu a byl to super zážitek.
Reagovat
Fandina
A teď si jdu pro želhlicí prkno, a budu u toho ještě žehlit.
Reagovat
denystar
Zdravim, pokud mi sem nekdo hodi navod, jak naladit Supertennis TV, budu mu navzdy vdecny! Mam freeSAT a set top box homecast S3000 CR, jestli to k necemu pomuze. Dekuji!!
Reagovat
Fandina
Já se dívám na SuperTennis HD na satelitu a v infu je napsáno Hot Bird 6/8 13/12476/H/29900 jestli to něco pomůže. Jinak hledat návod na netu, určitě se tam něco k ladění najde.
Reagovat
denystar
zkousim ladit z infa na oficialnich strankach, tam jsou jine udaje, nez jsi mi napsala, tak to zkousim, ale zatim nic..ale dekuju, zkusim i to tvoje
Reagovat
Fandina
Třeba bude potřeba prověřit i přijímač a nebo se poradit s někým konkrétně na místě, co se týká paraboly a jejího nasměrování. Ale nejsem odborník, mám je sice doma, ale ti už spí. Ti by věděli víc.
Reagovat
denystar
Už vím, kde je problém. Můj set top box není schopen přijímat HD kanály..je fakt, že už ho pár let mám no. Takže teoreticky s novym set top boxem, kterej bude umět HD přijímat by to mělo jít, ne? :D
Reagovat
Fandina
Třeba to je ten problém a třeba by se k tomu našla odpověď i na netu. Jak je to s tím přijímačem. Jak jsem psala já nejsem odobrník, ten by třeba dal odpověď hned. Ale zní to logicky.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud nemáš HD setobox, nebudeš přijímat kanály v HD a pokud máš Freesat, tak nevím tedy jakou máš smlouvu, ale za programy v HD se platilo zvlášť tuším 150 Kč. Já ho měla a Supertennis jsem stejně nenaladila.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono hlavne SUper Tenis HD je na 13E a freesat na 1W takze budes muset pretocit parabolu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak. Problém není v setoboxu.
Reagovat
smazaný uživatel
Problém je v konvertoru...
Jsou dvě základní možnosti:
1) přidat konvertor - pokud to jde, mě to třeba nešlo - cca pětikilo s prací
2) pořídit si motorek, díky kterému se bude parabola pohybovat podle potřeby, což je řešení, jenž jsem využil já - tak 2K
Reagovat
Roger_Federer
Obrovska chyba, po ranu tady mluvit o konvertorech..;).Dylina te zachvilku uargumentuje i z odborniky.
Reagovat
Fandina
neurážej
Reagovat
smazaný uživatel
ona je tady skutečně pořád :D
Reagovat
Fandina
Já ano, ale koukám, že ty tady vůbec nepíšeš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
tak já ještě nežiju z důchodu no :D já jsem produktivní osoba
Reagovat
Fandina
Na to, že jsi produktivní osoba tě tu čtu už dva dny permanentně. Já mám čas, to samozřejmě, ale kde ho bereš ty?
Reagovat
smazaný uživatel
Mám flexibilní pracovní dobu.
Reagovat
Fandina
To znám, také jsem ji ještě nedávno měla ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Poprosím tě o jednu věc. Když se na někoho usmíváš textem, vynechej falešné "úsměv" a udělej normální smajlík. Všichni tady moc dobře věd, jak moc falešný to od tebe je. Uráží mě to, říkala si, že neurážíš, ale děláš to, právě si mě urazila.
Reagovat
Fandina
Tak to je hezké, taková prosba od tebe, ale možná by ses měl zamyslet, proč tě uráží, že někdo píše úsměv. Záleží na tvém intelektu a chce to trochu zapojit psychologii. Ale jisté je jedno, urážet by tě to nemělo. Třeba k tomu také dojdeš. Chce to popřemýšlet, proč si myslíš, že je to falešné. V podstatě je to stejné jako smailík, nemyslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
podstata, nepodstata, tvoje křečovitá snaha se lišit v použití smajlíku a věčně s tím ostatní provokovat je skutečně směšná

slušně jsem tě požádal, ale k tvému klidu, beru to jako pouhý pokus, nečekám, že bys snad mé prosbě mohla vyhovět, skutečně ne
Reagovat
Fandina
Vážně ti vadí, že se někdo chce lišit a píše úsměv? To by ale nemělo, nemyslíš?
Reagovat
Fandina
Jiným lidem zase vadí, že píši pojď pojď pojď. Je to pořád dokola. Chybí pokora.
Reagovat
smazaný uživatel
to mě vadí taky no, kdybys to psala tam, kde to má nějaký smysl, pak mi to nevadí, ale ty to píšeš pouze proto, aby si tím ostatní obtěžovala a to je smutný, pokora nechybí mě, ale tobě a je toho více :)
Reagovat
Fandina
Jenže se o provokaci nejedná a je to tvůj problém, že to tak bereš. To já neovlivním. Píši to, že chci, ne proto, abych provokovala. Ale to je tvůj problém, jak si to vysvětlíš, jak to bereš.
Reagovat
smazaný uživatel
ono kdyby to vadilo jen mě, tak mě to je celkem jedno, ale nejsem sám a to ani zdaleka, tím pádem na mých slovech asi něco bude

pokud skutečně k lidem chováš nějaké respekt, máš pokoru, uznáváš jejich hodnoty, měla bys dobrovolně změnit svoje chování a nebo při nejlepším vypadnout
Reagovat
Fandina
Zvláštní přístup. Nelíbí se ti co píši, tak chceš, abych vypadla. A co takhle kdyby si to toleroval, byl k názoru druhého pokorný. Přijmul ho. Nauč se to a nebude ti vadit cizí povzbuzování ani úsměv místo smailíku.
Reagovat
smazaný uživatel
:D uvař raději doma oběd
Reagovat
Fandina
Oběd dneska ne, ale večeři, maso už jsem vyndala z mrazáku a těším se na to ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
takže doma bez oběda, tenisportal má přednost
Reagovat
Fandina
TP vůbec, to je zábava, ale jsem dnes sama doma, sobě vařit nebudu ... úsměv
Reagovat
blixa
Mražený maso ? No Fandino, to by z tebe neměl pan Pohlreich radost !! ;-)
Reagovat
Fandina
To je pravda, to by neměl, ale já si to maso sama koupila a dala zmrazit, takže ho beru po rozmrazení jako čerstvé ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D

to snad ne, tenhle příspěvek je na mě skutečně moc, koupí si maso, zamrazí-rozmrazí a bere ho jako čerstvé :D
Reagovat
Fandina
Kdybys vařil, tak bys to pochopil. Je rozdíl koupit mražné maso, o kterém nevíš nic, nebo koupit čerstvé a když ho nespotřebuješ, dát si ho zmrazit. To je rozdíl.
Reagovat
smazaný uživatel
já vařím a vařím dokonce skoro denně :) věř mi, že o tom vím opravdu hodně
Reagovat
Fandina
tím spíš tomu rozumíš, že čerstvé maso zmražené před několika dny je jiné, než koupené mražené maso
Reagovat
smazaný uživatel
no zase sis to evidentně celé překroutila pro svou potřebu
Reagovat
Fandina
Ano, ptal ses, odpověděla jsem ti jak to je.
Reagovat
Cico93
že sa snou ešte sereš.
Reagovat
Fandina
buď slušný k druhým, neurážej
Reagovat
Cico93
koho som urazil?
Reagovat
Fandina
to musíš vědět sám, píšeš vulgárně urážející věty
Reagovat
Cico93
koho som urazil?
Reagovat
Fandina
Přečti si odpověď nahoře.
Reagovat
Cico93
tam odpoveď neni, no koho?
Reagovat
Fandina
odpověď tam je, stačí číst
Reagovat
smazaný uživatel
založil bych nový vlákno :D
Reagovat
blixa
P
O
M
Ó
C
!
Reagovat
panzer.dragon
chtěl jsem sem napsat poslední komentář
Reagovat
smazaný uživatel
do čehos to duši dal...
Reagovat
smazaný uživatel
podle mě to je jediný žijící organismus, jenž duši nemá
Reagovat
Roger_Federer
Na tomto portale si podle meho nazoru pouze trpena VEŠ..Svymi nesmysly obtezujes a nudis uz radu let..Kdyby si mela trochu vlastni sebereflexe, dobrovolne odtud odejdes obtezovat a bavit se z tobe podobnymi na jine diskuze, kde o tebe nekdo stoji..nechapu koho tady chces kazat a ucit, o moralce a slusnem chovani ostatni..
Reagovat
Fandina
Kdybys byl slušný, nikdy bys takovýhle příspěvek o druhém nenapsal. Ale ty nejsi. Nic jiného než urážet neumíš. A není to prvně. Už si těch urážek na mě napsal mraky. Jsi neslušný a urážíš. Tvůj problém.
Reagovat
Roger_Federer
Ano, ja nemam duvod ani chut byt k tobe slusny.Jsi veš.
Reagovat
Fandina
A ty jsi neslušný člověk, který uráží druhé. Tvůj problém.
Reagovat
Roger_Federer
Opakujes se..proc nejdes jinam?? Kdyz je ti tak ublizovano, nepis sem, neobtezuj ostatni svymi nesmysly.
Reagovat
Fandina
Kdybys byl slušný, nikdy by si nemohl napsat něco takového, co píšeš ty. Je to veřejný web, nikdo nemá právo druhému určovat co má psát a nebo nemá a nikdo nemá právo druhého urážet jak to děláš ty mě. Chovej se slušně a neurážej.
Reagovat
Roger_Federer
Nemam chut ani duvod se k tobe chovat ani komunikovat stebou jinak nez z povlem, jsi VEŠ, ktera tady svymi nesmysly obtezuje uz radu let.Znovu ti opakuji, ze jsem presvedcen ze o tvoje hloupe vysvetlovani o tom co by kdo mel psat nikdo nestoji..Neobtezuj.
Reagovat
Fandina
A já zase nemá důvod se tebou zabývat vůbec. Nechováš se slušně k druhým, urážíš a nic jiného neumíš. S takovými lidmi se nezabývám, nemám to zapotřebí.
Reagovat
smazaný uživatel
"ke druhým?"
mluv prosim, pouze za SEBE!
Reagovat
Fandina
Nejde jen o mně. Uráží tady kde koho. Stačí číst.
Reagovat
smazaný uživatel
To právě delam, takže ti opakuji, mluv pouze za sebe!
Reagovat
Fandina
Tak to asi děláš špatně a neurčuj druhým, co mají říkat, já ti to také nedělám, není to slušné.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě jsi na omylu, ty za me rozhodujes, že me udajne nick R_F me uráží.
Reagovat
Fandina
Jestli tebe uráží, to nevím, ale uráží kde koho. Nebuď vztahovačná, o tobě jsem tu nepsala.
Reagovat
Roger_Federer
Nelzi porad.
Reagovat
Fandina
Přečti si, jak reaguješ na Rafu, zářný příklad urážek druhých a pořád dokola. Neraď druhým máš máslo na hlavě a urážíš.
Reagovat
Roger_Federer
Ty sama si zde nejvetsi hlarka.Lzes neustale., jako vzdycky.., jsi VEŠ A PIJAVICE Tenisportalu, co tady vysava lidi.
Reagovat
Fandina
Právě, že nelžu a to je ten problém, proč jsi pro mě ty pan urážející, který nic jiného než urážet neumí. Jsi neslušný.
Reagovat
Roger_Federer
Pointa je zcela v necem jinem..znovu..Prestan tady obtezovat lidi svymi dementnimi hovadinamu, tak jako si to delala posledni mesic.A bude klid.
Reagovat
Fandina
Pointa, když chceš, aby se choval druhý jinak, tak se musíš také chovat jinak k němu. Jinak je tvoje snaha někoho vyhnat bezpředmětná. Urážíš druhé, urážíš mě a to je důvod, proč tě nikdy nebudu respektovat. To je totiž základ mezilidských vzatahů. Respekt k druhému. Ne urážky a shazování, jak to děláš ty.
Reagovat
Fandina
Až budeš žít s manželem jako já skoro čtyřicet let, tak pochopíš, co je to tolerance druhého.
Reagovat
Roger_Federer
obtezujes me i mnoho jibych zdejsich ucastniku diskuze, pochopila si to vubec??
Tvoje smesne vysvetlovani toho jak bych se mel chovat je mi jedno, nezajima, tvuj nazor ne nezajima, vim ze si lharka a veš.
Reagovat
Fandina
Hlavně si uvědomuji, jak urážíš a jsi neslušný. Nemám zájem se s takovým člověkem bavit. Tvůj problém.
Reagovat
Roger_Federer
Nemáš to v hlavě v pořádku.
Reagovat
Fandina
Jsi nejen neslušný, ale i trapný. Nemám slov, zbytečná reakce na tebe.
Reagovat
Fandina
Nedomníváš se snad, že si půjdu pro psychologický posudek na TP. To opravdu neeeeeeeeeeeeeee!!!!
Reagovat
Roger_Federer
A kam jinam, kdyz nikam jinam nechodis. Vzdyt my tady jsne tvoje jedini kamaradi.., rodina.vsecko ostatni sis podle me vybajila.
Reagovat
Fandina
Víš co je tvůj problém, že ty vůbec nic o mně nevíš a píšeš jen nějaké tvé představy, které vůbec na mě nesedí. Kdybys byl chytrý, tak bys pochopil, že to co se píše tady je jen zlomek toho, jaký člověk je. A jen málokdo je schopen podle toho, jak se tady kdo prezentuje rozpoznat opravu o koho se jedná. Je to totiž tím, že tady každý může psát jen to, co chce a uzná za vhodné. A neznamená to, že lže, nepíše pravdu, to ne, ale píše jen to, co si myslí, že by ti druzí o něm měli vědět. Takže to co tady třeba ty píšeš o mně, jsou tvoje představy, které mě vůbec nevystihují.
Reagovat
Fandina
A jinak, TP nejsou moji kamarádi, pár by se jich tady našlo, ale ty mezi ně určitě nepatříš, musel by ses chovat jinak.
Reagovat
Roger_Federer
Po 3 ti opakuji, nemam potrebu a nechci se s tebou bavit jinak, nechápeš na tom co?Otravujes tady "vzduch", obtěžuje s svými nesmyslnými komety..Jsi trapna, lžeš..Navíc si cvok, patříš do léčebny.
Reagovat
Fandina
A já ti po3 opakuji, že nemáš pravdu a pořád dokola a dokola píšeš nesmysly. Tvůj problém.
Reagovat
Fandina
A dám ti ještě jednu radu. Nikoho neurážej na veřejném webu i jinde. To, že každý druhému nesedí, je pravda. Nemusím ti sedět, ty mě také nesedíš, ale neznamená to, že tě to opravňuje druhého urážet a posílat ho jinam. To se nedělá.
Reagovat
Roger_Federer
:)..demence.
Reagovat
Fandina
nic jiného tě nenapadá?
Reagovat
smazaný uživatel
500
Reagovat
smazaný uživatel
499
Reagovat
smazaný uživatel
Fandili byste Fandině, kdyby hrála tenis?
Reagovat
janek_da
neurážej :)))
Reagovat
Fandina
A jak by věděli, jak hraji?
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem jen na tvé doporučení založila vlákno o tenise.
Reagovat
Fandina
Já ale doporučovala, aby se o mně nepsalo a ne psalo ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť já taky píšu o tenise. Původně jsem se chtěla zeptat, jestli by fandili pro nebo proti tobě, kdybys dělala box, ale na tenisportalu mi to přišlo blbý, tak jsem to změnila na tenis.
Reagovat
Fandina
Píšeš o mně, tenis je tam jak sama píšeš dodatečně ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To je tvůj pohled na věc. Mně od začátku navíc přijdeš ty.
Reagovat
Fandina
Vážně, tak to je zajímavý výklad ... úsměv
Reagovat
Fandina
Ale pobavilas ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem ráda :)
Reagovat
Fandina
Já také, úsměv je nejlepší ... úsměv
Reagovat
Fandina
Za chvíli bude půlnoc, dobrou noc všem a doporučuji se věnovat a psát o tenise, ne o Fandině, stejně o ní nic nevíte. Takže dobrou noc a pište o tenise. Držím palce ... pojď pojď pojď.
Reagovat
ptpc
že to skôr či neskôr príde...
Reagovat
Fandina
a co přišlo?
Reagovat
ptpc
Pozri sa do vlákna...
Reagovat
Fandina
Já se tam nemusím dívat a co má být?
Reagovat
ptpc
1.To bola odpoveď na tvoju otázku. 2.Nič nemá byť.
Reagovat
janek_da
To je "Vlákno" :)))
Reagovat
ptpc
Jasne, máš pravdu...
Reagovat
janek_da
Sám bych to nedokázal. Vrátil jsem se zpátky z jiné dimenze.
Reagovat
Fandina
Tenhle týden dávají často na SuperTennise opakování loňského finále DC v Bělehradu. Byla jsem tam a byl to úžasný zážitek. Škoda, že kluci letos v semifinále prohráli. Tak doufám, že se zase někdy zadaří a Češi budou hrát důležité zápasy v DC. Tím, že je to kolektivní soutěž, má to hodně velkou podporu fanoušků a když se zadaří, je to super zážitek a kolektivní radost zúčastněných i fandů. Tak držím palce kluci, aby to zase někdy vyšlo. A díky za ten loňský titul. Být na místě bylo úžasné. Držím palce!!!
Reagovat
smazaný uživatel
To se nám ale letos urodilo jmelí.
Reagovat
VlS
Spíš bych řekl, že se urodilo masochistů :-((
Reagovat
smazaný uživatel
taky to nepobiram.. :-(((
Reagovat
Fandina
je nás víc ... úsměv
Reagovat
blixa
Copak masochistů, ale jmelí !!! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Copak jmelí, ale jmelí!
Reagovat
smazaný uživatel
carodejko, promin, ale Jara je alespon inteligentni a vtipnej..
Reagovat
smazaný uživatel
Šak jo.
Reagovat
blixa
???????????????????????????
Reagovat
janek_da
http://gamextreme.wz.cz/afrika.html
Reagovat
Fandina
Podstatné je, že se urodilo, kdyby ne, bylo by to horší ... úsměv
Reagovat
Fandina
Za chvíli bude 500 příspěvků. Ten kdo se neumí jinak bavit, než se mnou, toho lituji a doporučuji věnovat se tenisu nebo lepšímu tematu než psát o Fandině. Pojď pojď pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
vamos fandino
Reagovat
Cico93
do 500 ešte ďaleko, ale ty to dáš pojd
Reagovat
Fandina
sama to nedám, nejsem masochistka ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina forever !!!
Reagovat
smazaný uživatel
There is only one fandina, fandina, fandina, ohhhh yeahhhhhhhh

fandina a oh yeah se rýmuje, takže dnes zakončuju jako básník
Reagovat
Roger_Federer
Koukam, koukam, ze se kolovratek rozjel na plny obratky..
Reagovat
Fandina
ještě málo, ještě není půlnoc, kdy půjdu spát ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
teď nastává otázka, kdy ty máš vlastně půlnoc, když má tvůj den 30 hodin
Reagovat
Fandina
Půlnoc je jen jedna, pak začíná nový den a je jedno, jestli má 30 hodin ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Prosim te, ja te krmit nebudu..Mesic si se zdrzela aktivit a byl tak naprosty klid..Bud si za to placena, nebo mas problemi doma tak tady zas UMYSLNE provokujes k debatam bez konce.
Reagovat
Fandina
Nikdo tě nenutí, abys se mnou diskutoval nebo ano?
Reagovat
smazaný uživatel
fandino, zařaď neutrál jednou :D
Reagovat
Fandina
proč já, je na každém, kdo se zapojí do diskuse a kdo ne, já to neovlivním. Důležité je druhé nezrážet a být slušný.
Reagovat
Roger_Federer
;)...
Reagovat
EllNino
nutí :)
Reagovat
Fandina
záleží na tobě, jak se k tomu postavíš, tvoje věc co čteš, píšeš. Důležité je být slušný a nikoho neurážet. To je podstatné. Ostatní záleží na tvém intelektu, je to tvoje věc.
Reagovat
EllNino
ale kušuj moralistko :D ...
Reagovat
Fandina
Konečně rozumné slovo. Moralistka, to je to, co mě baví. Super!
Reagovat
smazaný uživatel
Tygr byl dlouho zavřený v kleci.
Reagovat
smazaný uživatel
co jsme si říkali o urážení zvířátek?
Reagovat
smazaný uživatel
Se tygrovi omlouvám.
Reagovat
smazaný uživatel
no proto :) (aby pochopila i fandina tak ta dvojtečka se závorkou je v jejím jazyce ...úsměv)
Reagovat
Fandina
já znám úsměv dvojtečka pomlčka a závorka takhle :-) to je dokonalejší
Reagovat
smazaný uživatel
znáš, ale nepoužíváš ty úsměve jeden
Reagovat
Fandina
je to snad zakázané, psát úsměv místo smailíka? Je to moje věc, každému doporučuji psát co chce také ... úsměv
Reagovat
Fandina
To víš, každý potřebuje jednou za čas svobodu ... úsměv
Reagovat
Cico93
Zastav ju!!! Tu šialenú potvoru.
Reagovat
smazaný uživatel
ty seš ten, co miluje genii bouchard, že jo? :D
Reagovat
Cico93
noo fandim jej. Tento termín by som nepoužíval. A keď už hey tak v spojení s Victoriou.:)
Reagovat
smazaný uživatel
ztratil si moje sympatie, vika je moje nejméně oblíbená, ale přeju ji, aby se vrátila, nemám proti komu fandit (neuraž se :D)
Reagovat
Cico93
Verim, že si ich získam naspäť.
Reagovat
smazaný uživatel
bys jedině musel fandit kamče giorgi :D
Reagovat
Cico93
fandiť jej nefandím, ale jeto kosť!
Reagovat
smazaný uživatel
každopádně
Reagovat
Roger_Federer
Nereaguj na me, nezasahuj do mych rozhovoru, vlaken.Tvoje nazory me nezajimaji, nemam potrebu se stebo bavit.Si magor.
Reagovat
Fandina
ale no tak, neurážej a chovej se slušně, nikdo se tě na nic neptal ... úsměv
Reagovat
mrafe
20.11.2014 22:48Od: Fandina
každému doporučuji psát co chce také ... úsměv
Reagovat
EllNino
to ti stejně vyvrátí a zneguje :D ...
Reagovat
mrafe
pokud si to přečtě
Reagovat
mrafe
tak byla bohužel rychlejší, ale já končím dobrou noc
Reagovat
Fandina
Přečetla, neurážet je podstatné, jinak psát si má každý co chce, je to jeho věc, ale slušně.
Reagovat
Fandina
proč zneguji, potvrdím, psát se má co chce, ale slušně a neurážet!
Reagovat
EllNino
zengovalas teď moje, jak se ti to hodilo :D ...a za pár minut to uděláš zas
Reagovat
Fandina
Ne, od začátku tady brojím proti urážkám a neslušnosti a nadávkám. Že to nepíši za každým slovem je jasné. Předpokládám, že se bavím se slušnými lidmi, beru to automaticky, ale asi chybně. Budu to muset připomínat častěji.
Reagovat
EllNino
negace
Reagovat
Fandina
být slušný a neurážet je pozitivum a o to tu jde zejména. Nic jiného mě tak nebere, jako tohle ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To je vidět, že tě nic jinýho tak nebere.
Reagovat
Fandina
Přesně tak. Být slušná a neurážet, to je základ styku s druhými.
Reagovat
smazaný uživatel
V tvém věku bezpochybně.
Reagovat
EllNino
akorát chrlí hovna
Reagovat
Fandina
chovej se slušně, nic tě to nestojí
Reagovat
Fandina
Přesně tak. V mém věku hlavně. Nejdůležitější je slušnost a neurážet druhé. A mělo by to platit v každém věku. Nejen u těch zkušených, jako jsem já ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Si teď píšu se svým přítelem a nějak mi úplně nevadí, že nepoužívá ve všech případech úplně korektní výrazy.
Reagovat
Fandina
je každého věc, co dělá, ale slušnost a nenadávat druhým je základ styku s druhým
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsi to tu dnes napsala asi 50x, přehoď vyhýbku.
Reagovat
Fandina
Já nemám důvod, měnit své názory, dobře se bavím ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Jo tak, ty nemáš jiný téma, tak to chápu, že meleš jak kolovrátek.
Reagovat
Fandina
To víš, někdo být slušný musí, co naplat, ostatní pořád jen útočí a nadávají, co naděláš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Drtivá většina příspěvků je tu slušných a bez nadávek, Fandino.
Reagovat
Fandina
Slušnosti není nikdy dost, takže neurážet, nenadávat a je všechno v pohodě.
Reagovat
Fandina
každý má psát co chce, ale nikoho neurážet, to je jasné ... úsměv
Reagovat
EllNino
tos nezmínila ...chyba
Reagovat
Fandina
Píši to teď a to je podstatné a nejdůležitější. Slušnost a neurážet je nejdůležitější.
Reagovat
Amputace
Mám čistě technický dotaz. Jak dlouho lze to vlákno udržet, aby bylo text možno ještě vidět? Resp. může nastat situace, kdy už vidět nepůjde vůbec? (Mám neblahé tušení, že někteří z vám by již mohli mít s tímto zkušenost :D )
Reagovat
smazaný uživatel
však už tady u toho článku je potřeba lupa, ne-li mikroskop :D
Reagovat
Amputace
Takže ale čistě teoreticky lze ten text zmizet dočista? :)
Reagovat
smazaný uživatel
myslim, ze to byl Vlcek, kdo ten bod zlomu nazval prechodem na druhy monitor.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Amputace
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych to spíš nazvala přechod do dimenze "Fandina".
Reagovat
Fandina
zmizí to úplně, pak tam naštěstí nikdo už nepíše, ale dá se to nabrat, zkopírovat a přečíst v nějakém editoru, texťaku, wordu ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
odborník no, jí bych věřil no :D
Reagovat
Fandina
jasně, věř. Já mám s tím zkušenosti, nemyslím tady, ale obecně s kopírováním a počítači. Kdysi před lety, když u nás, za totáče byly počítače pole neorané, udělala jsem pár programů pro několik firem, takže mám zkušenosti.
Reagovat
smazaný uživatel
jsi žena činu
Reagovat
Fandina
tak nějak, mám hodně zkušeností ... úsměv
Reagovat
Amputace
Já jsem hned věděl, že mi to osvětlíš právě ty. Ostatně existuje někdo povolanější? Děkuji ti.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, má v tom praxi :D
Reagovat
Amputace
Jsem každopádně rád, že v tom mám jasno, protože mi to vrtalo hlavou. Teď se nicméně poroučím a přeji vám další úspěšnou "tisícovku" :)
Reagovat
Fandina
Právě jsem to psala, počítače byla a je pořád moje profese, takže kopírovat umím.
Reagovat
smazaný uživatel
Kopírovat text umí i moje babička, který jsme pořídili počítat před třemi lety.
Reagovat
Fandina
Já jsem také babička, takže je to v pohodě. A co se týká toho kopírování, tak o to ani nejde, ale uvědomit si, že ten text sice vidět není, ale je možné ho nějak jinak zjistit. Ve zdrojáku třeba, nebo podobně. Pro neznalce programování jsem napsala kopírovat, aby to pochopili.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že tohle tady věděli všichni i bez tvé intervence.
Reagovat
Fandina
Vážně, tak to jsem hloupá, že jsem to tu psala ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
jsi cokoliv, ale já vím jedno, že hloupá ne
Reagovat
Fandina
vážně, tak to si mě potěšil, že podle tebe nejsem hloupá. Opravdu ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
člověk odejde na pár hodin a tady se zastavil čas, fandina pokračuje, je nezastavitelná jako pokles ekonomické vyspělosti naší země
Reagovat
Fandina
Tak to máš pravdu, když něco začnu dělat, tak pořádně a bez ohledu na čas. Nic mě nezastaví.
Reagovat
smazaný uživatel
naštěstí je svět tak fair, že každý má před sebou stopku, dokonce i ty...
Reagovat
Fandina
ty také
Reagovat
smazaný uživatel
já naštěstí už otevřel dveře a prožil i okamžik mimo tenisportál, u tebe si tím moc jistý nejsem, jsi tu nezdravě často a evidentně to pro tebe není příliš dobré
Reagovat
Fandina
Nepochopila jsem tvůj příspěvek, ano když mám čas, tak tu píši, ale jen proto, že chci. Kdybych nechtěla, nebudu tu psát. Ale to není tvoje věc, proč a kdo tu co píše. Nemyslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
no bylo by divný, kdybys sem psala a sama nechtěla no, takže tvá logika smysl nepostrádá, i když je logikou vcelku jednoduššího ražení. Každopádně asi žiješ v jiném časoprostoru, jelikož den normálního smrtelníka má 24 hodin a ty tu trávíš bez hodiny 25 hodin, jsi tu pořád, všude a vždy připravena :D
Reagovat
Fandina
Já myslím, že jsem tady 30 hodin denně, 25 je málo. To víš, každý má nějaké záliby. Důležité je druhé neurážet a být slušný, to je podstatné, ne jak je tady kdo dlouho, to je jeho věc ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
tak bys to měla plnit ne? ty se totiž slušně rozhodně nechováš!
Reagovat
Fandina
Já se chovám slušně, nepíši o druhých, že nejsou dobrý člověk jako ty. To je neslušné.
Reagovat
gigin
Ne, ty akorát napíšeš, že ten druhý zjevně nemá dostatek přehledu a inteligence...
Reagovat
EllNino
ona je totiž už zkušená ...:)
Reagovat
Fandina
Až ti bude tolik kolik mě, tak to pochopíš, budeš mít zkušenosti s lidmi. Uvidíš.
Reagovat
EllNino
a jak víš kolik mi je ? :DD ...jo dobře, jsem čerstvě plnoletej, ale to neznamená, že nemám zkušenosti s lidma bože -_- :D
Reagovat
smazaný uživatel
Víš co, říká se, že s věkem přichází moudrost, ale nutno dodat, že to rozhodně neplatí stoprocentně.
Reagovat
Fandina
Souhlasím, že zkušenosti s věkem přidávají na moudrosti, člověk si i podvědomě vybavuje podobné situace, co už prožil a jak to dopadlo atd.. Ale je faktem, že s inteligencí, vrozenou, to nemá nic společného. Ta je daná. Někdo je chytřejí a jiný méně a s věkem se to zase mění v tomhle poměru.
Reagovat
Fandina
Právě, že až budeš mít těch zkušeností víc, tak poznáš, kolik komu je. Ale neber si to osobně, tak to prostě v životě chodí. Mládí nezkušené a krásné je lepší mít všechno před sebou, než se dívat zpět. Na každého to jednou čeká. Ale faktem je, že se to musí prožít ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
kolik mi je fandino, ne schválně, když se trefíš, tak se přiznám
Reagovat
Fandina
mezi 40 a 50 lety
Reagovat
smazaný uživatel
:D takže v tvém případě jsou ty zkušenosti evidentně k ničemu
Reagovat
Fandina
tak to je škoda, že jsem se nestrefila, nicméně to nemění nic na skutečnosti, že jsi neslušný, když tě uráží, když ti někdo píše do vlákna, nemyslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, protože na tomto portále je nejneslušnější slovo "Fandina".
Reagovat
smazaný uživatel
jasně netrefila ses a tak o toho utečeme a jsem zase neslušný :D vracíme svět tam, kde byl :D
Reagovat
Fandina
Nejneslušnější slovo je Fandina? Tos mě pobavila. Neustále urážíš. Neurážej.
Reagovat
smazaný uživatel
:D večeřela jsi už fandino?
Reagovat
Fandina
Já ano a manžel a syn také. A ještě jsem k tomu vyprala a pověsila prádlo. Utřela prach, dala umýt nádobí a vložila do jednoho webu nové fotky a teď se dívám na SuperTennis, záznam Singapuru Halep Serena. Kdo umí umí, kdo neumí nezvládne nic.
Reagovat
Fandina
A ještě jsem zapomněla dodat, že tu večeři jsem uvařila.
Reagovat
smazaný uživatel
:D díky, jsem se od plic zasmál tomu příspěvku, ani nevím proč, ale strašně moc mě rozesmál, dneska poprvé upřímný smích, fakt paráda
Reagovat
smazaný uživatel
co jsi vařila, zda se mohu zeptat, já měl jen salát s bagetkou, asi moc pracuju :(
Reagovat
Fandina
vepřový guláš s kolínkama ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
dobrý, dobrý, já bych to ale na večer nemohl, podle mě je to moc těžké jídlo na závěr dne, ale proti gustu :)
Reagovat
Fandina
jasně, syn si dal porci, ale já s manželem jen malou, aby to nebylo těžké ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
vidiš, jde s tebou mluvit :)
Reagovat
Fandina
vážně?
Reagovat
smazaný uživatel
jo, asi pár sekund to šlo :D
Reagovat
Fandina
máš tu možnost se bavit s jinými, na mě nemusíš brát ohled, nejsem tu jediná.
Reagovat
smazaný uživatel
jediný tu nejsi, ale když si člověk čte diskuzi, tak mezi těma fandinama těžko něco najde, je to jako když hledáš zrnko máku v plechovce s kuskusem
Reagovat
Fandina
tak to si vyber jiný článek, kde já nepíši, žádný problém. Dneska mám čas, ale jindy tu píše velmi omezeně.
Reagovat
smazaný uživatel
omezeně píšeš pořád
Reagovat
Fandina
neurážej
Reagovat
smazaný uživatel
ono to je těžký, když si všude, jedině na jiný portál no :D
Reagovat
Fandina
ale nejsem všude, jsi na omylu, málo čteš
Reagovat
smazaný uživatel
já žiju i mimo tenisportál právě no
Reagovat
Fandina
já píši hodně jen občas, jinak TP jde mimo mě
Reagovat
smazaný uživatel
Přechod do jiné dimenze :D
Reagovat
smazaný uživatel
já už to nepřečtu čarodějko :D
Reagovat
janek_da
neviditelný komentář
Reagovat
janek_da
už jsem překosčil do jiné dimenze ...
Reagovat
janek_da
oprava: přeskočil

Musím si tady zvyknout ...
Reagovat
janek_da
a konec :(
Reagovat
janek_da
ještě žiju :)
Reagovat
Fandina
Tak já se dneska směji celý den, ty příspěvky jsou některé hodně úsměvné, tak se ti ani nedivím, že ses také upřímně zasmál, znám to ... úsměv
Reagovat
Fandina
A konto navíc, když začneš psát o Fandině a pak ti vadí, že se ozve, nemyslíš?
Reagovat
Chrenda
Řekl bych, že ti je kolem 30 let, možná trochu pod třicet a jsi docela útočný. Což tě fakt nijak nezdobí. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
nejlepší obrana je útok hele
Reagovat
Fandina
Pořád nejsem jako ty, který urážíš vulgárně.
Reagovat
Fandina
.
Reagovat
smazaný uživatel
já třeba už jako urážku beru to, že mám fandina ve vláknu, takže mě urážíš fandino
Reagovat
EllNino
přesně, to už jsem jí ale psal, to ale není urážka podle ní :D ...
Reagovat
Fandina
Vždyť to říkám, že urážíš, proto si začal vlákno psát o Fandině, že?
Reagovat
smazaný uživatel
stopoval jsem na hodinkách, za jak dlouho zareaguješ :D
Reagovat
Fandina
Já hned, jsem rychlík a hodně toho zvládnu, když chci.
Reagovat
smazaný uživatel
starýmu nevadí, že jsi rychlík? :D
Reagovat
Fandina
a proč by mu to mělo vadit, když někdo je hodně výkonný, to je dobře ne ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
psala si rychlá nebo výkonná, to jsou dva odlišné pojmy :D
Reagovat
Fandina
já jsem obojí, i rychlá i výkonná ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To už jsem jí taky psala. Jenže ona ty své jedy jako urážky nevnímá. Naopak takové sloveso jako "řádit" jako urážku vnímá. Má zcela jiné vnímání reality nebo se aspoň tak prezentuje.
Reagovat
Fandina
Jaké jedy myslíš, to by mě zajímalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ráda, že se do DC dostávají tato jména, ale jsem zároveň zvědavá, jestli Djok odehraje víc kol nebo pak přispěchá zase až na případné finále.
Reagovat
tommr
dost pochybuju, že by se Srbsko mohlo dostat až do finále i když bude hrát Djokovic. Problémy můžou mít už v prvním kole proti Chorvatsku ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To nepopírám. Jak jsem psala o kousek níž (než se z toho stala zase žumpa), na DC jsou potřeba alespoň dva hodně dobří hráči, jeden geniální to nezachrání.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně jsem čekala, jak skončí tenis, tak to tady opět začne a vida, už je to tady. Takže aspoň vím, co se tady bude celý další měsíc dít, aspoň si dá člověk rád pauzu.
Reagovat
smazaný uživatel
A to tu byl teď docela klid. Už jsem začínala věřit v lepší Tenisportal :)
Reagovat
Fandina
Tak tu žumpu nedělej, svými příspěvky a bude klid.
Reagovat
EllNino
ježiš vypal a neotravuj, tvoje příspěvky už dole ani nejdou přečíst :DD
Reagovat
smazaný uživatel
naštěstí
Reagovat
EllNino
kam se hnu tam fandina, ať si jede někde jinde, todle je fakt vrchol trollí demence
Reagovat
Fandina
to víš, nejsi jediný na světě ... úsměv
Reagovat
EllNino
ne no, nejsem ty, jaká škoda ...
Reagovat
Fandina
ale no tak, přece nebudeš pořád druhé urážet, nemáš to zapotřebí, ne?
Reagovat
EllNino
si zase objevila nový slovo, který tu budeš repetovat ..?
Reagovat
Fandina
to víš, mezi námi trolly je potřeba občas změnu ... úsměv
Reagovat
Fandina
neurážej druhé neútoč a chovej se slušně, jsi na veřejném webu
Reagovat
EllNino
zameť si nejdřív před vlastním prahem a neopakuj klišovitá hesla, trochu mi to připomíná "Buduj vlast...."
Reagovat
Fandina
jestli se nepletu, tak urážet si začal ty, ne já
Reagovat
EllNino
vysmahni, čarodejka, Lunejka, blixa, gingin ani tommr na tohle nejsou zvědaví ...včetně mě
Reagovat
Fandina
zajímavé řešení, vysmahni, nelíbíš se nám, jsi neslušný
Reagovat
EllNino
a ty nesoudná a neslušná že ležeš do cizího vlákna ...
Reagovat
Fandina
narozdíl od tebe nikoho v cizích vláknech neurážím
Reagovat
smazaný uživatel
Fandino, nezlob se na mě, ale já jsem tu žumpu nezaložila. Já jsem sem dala příspěvek se svým názorem, podepřený argumenty.
Reagovat
Fandina
Vážně a proč si napsala, že Fandina zase řídí a začala si mě tu urážet. Takže nesvaluj vinu na druhé. Neurážj druhé, neútoč na ně a nebude tu žumpa.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, to jsem napsala a byla to chyba, byť to byla pravda. Nijak jsem na tebe ale ani jednou nezaútočila a ani jednou tě neurazila.
Reagovat
Fandina
Napsala si, že řádím, je to urážka.
Reagovat
EllNino
aha :D ....to je ale velice subjektivní názor, nějaký důkaz ?
Reagovat
Fandina
nestačí ti, že někdo o druhém napíše, že řádí. Slušné to není ani přátelské nemyslíš?
Reagovat
EllNino
je :)
Reagovat
Fandina
Podle mě ne. Zřejmě si představuješ slušnost jinak. Tvůj problém.
Reagovat
EllNino
nápodobně, slovo řádit je celkem běžný expresivní slovo pro případ, že je někdo v ráži, rozhodně to není urážka :)
Reagovat
Fandina
Já to za urážku beru. Že ty ne, to neovlivním. Tvůj problém.
Reagovat
EllNino
jako tvuj, já ho respektuji
Reagovat
Fandina
Je to realita, mě to uráží, tebe ne, každého věc.
Reagovat
EllNino
říkám, že to respektuji
Reagovat
Fandina
hlavně si to pamatuj, že každý jsme jiný a každý má jiný pohled na svět. Urážet druhé jen proto, že ho mají jiný než ty, není dobře. Chovej se slušně a neurážej druhé.
Reagovat
EllNino
jakým právěm mi tu teď kážeš Matko Terezo ?
Reagovat
Fandina
právem toho, koho urážíš
Reagovat
EllNino
"Na tohle jsem pánové krátkyj..."
Reagovat
smazaný uživatel
Když bude chtít, tak udělá urážku i z pozdravu "dobrý den", to je marný.
Reagovat
EllNino
asi tak, sysifovská práce aneb jak prometheus o játra přišel ...
Reagovat
Fandina
Dobrý den není urážka, Fandina řádí je. Tvůj problém.
Reagovat
blixa
Založíme hnutí "Za tenisportál lepší" ?? ;-)
Reagovat
gigin
Vidíš? Co jsem ti nedávno říkal. Prostě plnotuk debaty :DDD Se to mele pod všema článkama :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
upřímně, víš jak to je ne? Někteří se tu prostě nudí, tak rádi prudí. A rádi provokují, protože vědí, že bude odezva. Takže stále dokola ta samá hra malých dětí na písku. Jen se divím, i tobě, že vás to pořád baví, ale proti gustu... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale mě to nebaví. Jen mi už silně začíná vadit, že Fandina udělá z každého (nejen mého) slušného příspěvku tohle. Schválně jsem sem dala tohle téma, aby se odpoutala pozornost od toho, co se děje níž, no a už je v tomhle vláknu zase a už zase trolí.
Reagovat
EllNino
jo, asi tak ...
Reagovat
Fandina
Ale to je přece tvůj problém, že nesnášíš Fandinu a urážíš jí. Kdybys to nedělala, tak se neozvu.
Reagovat
smazaný uživatel
Není to můj problém, Fandino. Tohle skutečně ne. Na tomto příspěvku nebylo nic proti tobě, byl slušný, slušně napsaný (ostatně stejně jako ten první). Ty ses ho opět rozhodla zlikvidovat svými jedy. A to už je problém, který tu má mnohem víc lidí a jehož příčinou jsi ty.
Reagovat
Fandina
Podívej, to, že se ti někdo nelíbí, jako já, je tvůj problém, ne můj. Ty se s tím vyrovnej a neurážej mě. Kdybys o mně nenapsala, že tu řádím, neozvala bych se. Ty se srovnej s tím, že se ti druhý nelíbí, nesedí. Já tu také o druhých nepíši, že mi připadají hloupí nebo jiné věci. Začni u sebe a nesvaluj odpovědnost za to co píšeš na druhé.
Reagovat
EllNino
chybí ti tam čárka :)
Reagovat
smazaný uživatel
Však dneska už jednou zaměnila i "mě" za "mně" a neopravila to. Je z formy.
Reagovat
Fandina
neurážej
Reagovat
EllNino
nereaguj
Reagovat
smazaný uživatel
Neurážím, můžeš si to dohledat. Někde to tam určitě je.
Reagovat
Fandina
Podle mě urážíš permanentně, pořád a dokola.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale to je tvůj problém.
Reagovat
Fandina
Můj ne, já neurážím. Ty urážíš, takže je to tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
Při této logice všechny mé problémy, a žes mi jich dnes nandala, jsou ve skutečnosti tvé problémy.
Reagovat
Fandina
Ano, každý problém má svou příčinu. A začátek. Tak třeba dneska jsi měla zjevně problém ty, protože jsi napsala Fandina řádí, kdybys totiž žádný takový problém s Fandinou neměla, tak bys neměla potřebu psát o někom, že řádí. Psala by jsi o tenise, o lásce, o čemkoli. Ale ty jsi začala psát o Fandině. Máš problém s Fandinou. Tvůj problém. Ty útočíš. Já ne.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsi vystihla naprosto přesně. ANO, MÁM PROBLÉM S FANDINOU! A nebojím se to přiznat. Spokojená?
Reagovat
Fandina
Na veřejném webu je x různých lidí. Každý má svůj názor, svůj život, své důvody, proč tu píše. Ale útočit na druhé, psát o nich tak, jak ty píšeš o mně není slušné a slušný člověk to nedělá. Takže pokud máš nějaký problém s tím, co tu píši, odpověz slušně a neurážej.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak naposled. Neurážím tě a neútočím na tebe! A za tímto názorem si stojím! Ty to vidíš jinak, což respektuju, ale jak už jsem napsala, je to tvůj problém, že každé slovo bereš jako útok na svou osobu a že si vše vyložíš tím nejhorším možným způsobem.
Reagovat
Fandina
Nejde jen o dnešek. Urážíš mě dávno.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvůj problém, úsměve.
Reagovat
Fandina
Ne ne, ty urážíš ... pojď pojď pojď ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ano. Tvůj problém, úsměve.
Reagovat
Fandina
Já na rozdíl od tebe druhé neurážím, já nemám problém, ty ano.
Reagovat
smazaný uživatel
Vážně nemáš problém? Vždyť trpíš bludy.
Reagovat
Fandina
To asi ty, když si to o druhém myslíš, ty máš zjevně problémy ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já si to nemyslím, já to vidím.
Reagovat
Fandina
Nevím, co vidíš ty, ale já čtu, že ty máš problémy a urážíš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Čteš špatně. Nemám problémy, ale problém - tebe. A urážky vidíš tam, kde nejsou.
Reagovat
Fandina
Ano, máš problém se mnou a neumíš ho vyřešit, takže máš, čtu dobře. Navíc ty mě urážíš tak se nediv, že máš problém. Je tvůj, ne můj.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, naprosto správně. Tento problém je skutečně můj :)
Reagovat
Fandina
Konečně se shodneme. Každý své problémy musí vyřešit sám a neurážet. Nezapomeň.
Reagovat
smazaný uživatel
Neurážím tě a už sklapni.
Reagovat
Fandina
Jasně, zase urážíš. Tvůj problém. Neurážej.
Reagovat
EllNino
jo kuš už !
Reagovat
Fandina
neurážej
Reagovat
EllNino
who cares Fandino, your fight, not mine ...
Reagovat
Fandina
tak nějak ... až budeš starší, vyznáš se víc ... úsměv
Reagovat
EllNino
snad jednou nebudu jako ty, takovou bezpáteřní krysou snad nebudu
Reagovat
Fandina
zase urážka, nic jiného neumíš?
Reagovat
EllNino
myslím, že toho umím docela dost, nesuď podle sebe
Reagovat
Fandina
Já od tebe znám jen urážky, takže nemohu posoudit nic jiného.
Reagovat
EllNino
drž hubu zdechlino
Reagovat
Fandina
neurážej
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ze vstupuju do vlakna..ale ""zdechlino"" me neskutecne rozesmalo :-D Kam na ty vyrazy chodite??? Nic proti nikomu, jen se pozastavuji nad timto slovem v souvislostech.
Reagovat
Fandina
Nebylo to na mě, ale asi myšleno, že jsem věkově stará, takže proto ta zdechlina ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
ona právě zdechlina není, je živá, právě až moc a to je ten problém
Reagovat
EllNino
sory, lingvistika, mám deformaci z povolání :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
No Marin snad chytí formu, Dodig je bohužel letos marný v singlu, v deblu ne, no a koho ještě mají, kdo by je ohrožoval?
Reagovat
EllNino
Karlovič, Borna ...:D
Reagovat
smazaný uživatel
No vidíš, na Iva jsem zapomněla, ale nevím, jestli představuje takovou hrozbu, kdyby hrál za Srbsko Djokovič. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jedničky týmů jsou kvalitní obě, jde o to, jak se předvedou dvojky a jaké se jim podaří sestavit deblové dvojice.
Reagovat
Kozoroh
Ona ta Fandina je jak Hydra z řeckých bájí - usekneš Hydře hlavu a hned jí narostou dvě další :-)
Reagovat
smazaný uživatel
bych to lépe nenapsal no :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D
Reagovat
Fandina
Tak až někam půjdeš, tak pro jistotu!
Reagovat
Fandina
Přesně tak, jsem pořád a pořád a pořád a už mám moooooooooooc hlav!!!
Reagovat
smazaný uživatel
spoustu hlav, ale všechny bez toho, co v nich lidi většinou mají
Reagovat
Cico93
:D
Reagovat
Fandina
naopak, jsem nejchytřejší a nejmoudřejší ze všech a jsem pokorná na rozdíl od tebe, který jen urážíš!
Reagovat
smazaný uživatel
:D si vzor cudnosti, skromnosti, pokory a kdoví čeho všeho, hele dopiš si tam co chceš klidně :D
Reagovat
Fandina
Nemusím, já to o sobě vím. Na rozdíl od tebe!
Reagovat
smazaný uživatel
já spíš počkám, až mě pochválí někdo jiný :) občas se mi to stane, tobě ne, tak se holt musíš chválit sama, což je pochopitelný vcelku
Reagovat
Fandina
Nejdůležitější je, aby se člověk choval pokorně, neurážel, nenadával druhým, nebyl na ně vulgární a to je ta největší pochvala jaká je. A nemusí ti jí nikdo říkat, stačí, když se tak budeš chovat.
Reagovat
smazaný uživatel
To je po dlouhé době příspěvek, se kterým naprosto souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Moc pěkně napsané, škoda, že nic z toho, co jsi napsala, sama ani zdaleka nesplnuješ.
Reagovat
Fandina
Hlavně to nesplňuješ ty, bohužel. Já se podle toho chovám, jinak bych to nepsala. Zato ty urážíš.
Reagovat
smazaný uživatel
jen nazývám věci a také osoby pravými jmény, ty jsi jednoduše mor, něco, co se musí vymýtit a zničit...
Reagovat
Fandina
Já jsem nejslušnější a nejhodnější a nejchytřejší člověk na světě, tvůj problém, že si to nepoznal!
Reagovat
smazaný uživatel
a taky pěkně lžeš a kdo lže a krade, do pekla se hrabe
Reagovat
Fandina
Nejchytřejší a nejhodnější atd. na světě samozřejmě nejsem, to jsem přehnala, ale určitě jsem nejhodnější a nechytřejší na TP, to určitě o tom nepochybuji ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
...vyhledávání mozku...

výsledek: nenalezeno, prosím o restart
Reagovat
Fandina
Tak tak, tvůj problém ...
Reagovat
pockerface
proč pořád za každý příspěvek dáváš úsměv? Ten mi z celého příspěvku přijde totiž nejfalešnější. Ty to chceš zlehčovat a přitom to myslíš vážně, ale dáváš tam pro odlehčení úsměv, který je falešný jak pětník.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože ji jeden čas dost lidí tady dávalo najevo, že je to štve, tak proto. Ona prostě ráda prudí, toť vše.
Reagovat
Fandina
Ono je to spíš o tom, že jsou lidi, kteří mají pocit, že je druhý prudí, ale to je jejich problém, ne můj. Já nikdy neprudím, to není můj styl. To je to poslední, co bych chtěla dělat.
Reagovat
Fandina
Ale ne, nemyslím věci vážně, když tam dávám úsměv. Jsi na omylu. Úsměv dávám místo smailíku, a také proto, že když se napíše, tak se většinou i vyloudí na obličeji a to je to podstatné.
Reagovat
Fandina
.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď jsi mi vyloudila úsměv na obličeji, aniž bys to tam napsala :D
Reagovat
Fandina
Pokud to byl ten příspěvek o úsměvu, tak to byl jeho účel ... úsměv
Reagovat
pockerface
no tak asi tobě se vyloudí úsměv na tváři. Mě se vyloudí škleb, já ti ho prostě nevěřím. A ani to, že to co píšeš nemyslíš vážně. Nechci se zase zaplétat do nekonečných diskuzí. Jen sem měl potřebu ti napsat, jak na mě tvé příspěvky působí.
Reagovat
Fandina
tak to já samozřejmě neovlivním, jestli se ti objeví na obličeji škleb. Samozřejmě, že to záleží na přístupu každého k tomu i to, jestli věříš, že to co píši myslím vážně. To je tvoje věc samozřejmě. Já také každému všechno nevěřím ... úsměv
Reagovat
Fandina
Hlavně, aby sis ho vzala k srdci a dodržovala ho ... pojď pojď pojď a úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
nápodobně :)
Reagovat
smazaný uživatel
A neposílej mě pořád někam. Jsem už psala, že nikam nejdu!
Reagovat
Fandina
To je tvoje věc, jak s tím naložíš ... pojď pojď pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys byla slušná, tak bys neodpověděla tímto pohrdavým tónem, ale respektovala můj postoj :)
Reagovat
Fandina
Já jsem slušná, tvůj problém je, že si namlouváš něco, co není. Tvoje věc.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak proč mi to pořád píšeš, že je to moje věc. Kdybysis tím byla tak jistá a opravdu tě to tak strašně nevzrušovalo, jak se nám snažíš vnutit, tak to nemusíš furt opakovat.
Reagovat
Fandina
Píši ti to proto, abys to věděla ty. Já to vím, ale ty to zřejmě nevíš, jinak bys pořád na mě nereagovala a nepsala mi.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi směšná.
Reagovat
Fandina
Jsem, ale tobě to musí být jedno, tvůj problém, tvoje věc, že to tak vidíš ... úsměv
Reagovat
Fandina
Já jsem táááááááááááááááááák směěěěěěěěěěěěěěšná ... hurá hurá hurá ... pojď pojď pojď!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Masivní křeč tohle...
Reagovat
Fandina
Proč křeč? Výborně se bavím a ty???????????????
Reagovat
smazaný uživatel
Mě spíš šokuje co vše na tomto světě pobíhá za havěť.
Reagovat
Fandina
Někteří lidé hned na druhé útočí, píší o nich, že nejsou dobří a jiné věci. Možná by to chtělo víc pokory a slušnosti, než se druhému začne něco vyčítat. Pamatuj si to napříště a pak nebudeš o druhých psát, že to není dobrý člověk. Slušný to totiž nedělá.
Reagovat
smazaný uživatel
:-) úsměv...
Reagovat
EllNino
pojď pojď pojď, dáte zase litra ? :DD
Reagovat
Fandina
to na mě nezáleží, když budou pořád odpovídat, tak třeba ano, dneska mám čas, ale jinak nevím, na mě to nezáleží ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Na Fandi to nezáleží, ona totiž odpovídat může. To my jsme ti trotlové, kteří odpovídat nesmí... úsměv
Reagovat
Fandina
Já jsem slušná, já odpovídám, když se o mně někde píše, tak se k tomu vyjadřuji, takže na mě to nezáleží. Když o mně nebudeš psát a útočit na mě, neozvu se. Tvůj problém.
Reagovat
EllNino
jono, soudný člověk by už přestal, ale ty hovnuješ dál ...
Reagovat
Fandina
že ti to tak vadí, tak to nečti, tebe se to netýká
Reagovat
EllNino
týká se mi to, protože bych se rád zapojil třeba do smysluplné debaty, ale tyhle zákopový války jsou tu tak strašně paazitující...a hlavně vubec ne k tématu, oddělelní schizofrenie je jinde
Reagovat
Fandina
Ale nikdo ti nebrání kdekoli diskutovat. Tak se nevymlouvej. Máš tu prostoru dost. Jsi snad dost inteligentní, aby ses uměl zorientovat v situaci a vybrat si z toho, co je potřeba. Já rozhodně útoky na sebe nezačínám. Na mě se neobracej.
Reagovat
EllNino
tady na mě akorát neustále skáče Fandina, už mám strach odtrhnout víčko od jogurtu, aby na mě nezavřískla pojď a nehodila usměv ...
Reagovat
Fandina
To se tak v životě stává, že nejsou věci podle tvých představ, asi se s tím budeš muset poprat. Kdo chce, místo k diskusi si najde, kdo ne, bude rýt do druhého. Tvůj problém.
Reagovat
EllNino
jo, mohla byses tím taky řídit...že to říkáš zrovna ty
Reagovat
Fandina
Ano, mám tu zkušenost, proto to říkám. Místo abys začal diskutovat o tom, co tě baví, začneš tu rýt do mě, že tu píši.
Reagovat
EllNino
protože jsem teď byl docela splachovací, ale ty už si tak neuvěřitelně protiřečíš, že to nejdeignorovat, nejsem pařez
Reagovat
Fandina
chudinko malá, dej si pozor, abych ti neublížila
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D :D
Reagovat
EllNino
no a ne, to je taková tenisportálová Bartošová, ta nás bude strašit i na věčnosti ....
Reagovat
Fandina
chudáčku, aby tě neubylo ...
Reagovat
EllNino
neměj péči, tys tady zhuntovala a znechutila životy tolika nickům, že se divím, že tu ještě někdo zůstal ...horší než štěnice, na ty je aspoň metla ...
Reagovat
Fandina
tak to víš, všechny se mi nepodařilo zlikvidovat, ale to přijde příště, neboj
Reagovat
Cico93
Ceľom Fandiny je dostať diskuze do takých extrémov, že sa nečíta zľava do prava, ale zhora dole.
Reagovat
Fandina
cílem Fandiny je být slušná a neurážet druhé
Reagovat
EllNino
tak to je asi někde chyba :DDD
Reagovat
Fandina
právě, pořád mě urážíte
Reagovat
smazaný uživatel
Moc se to ale nedaří, že? :D
Reagovat
Fandina
Vám se to nedaří neurážet druhé. Mě ano.
Reagovat
Cico93
nič nevidim
Reagovat
Fandina
tak nějak ... úsměv
Reagovat
Cico93
Kto zase vypustil pani F z klietky?:)
Zase je a to doslova ako otrhnutá z reťaze.
Reagovat
smazaný uživatel
ale, nějak jsem měl konverzační náladu a evidentně jsem otevřel Pandořinu skříňku, ona je jak mor.
Reagovat
Cico93
zastav to, lebo to neskonči. Ona je nedobytná.
Reagovat
smazaný uživatel
zatím si ještě nevšimla tohoto vlákna, snad tomu tak i zůstane
Reagovat
Cico93
už všimla
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
gigin
Od: gigin Re: Fandina
Jsi neskutečně drzá a protivná. Jsi mor tohoto portálu. Zahubíš a zničíš tu vše.
Reagovat
smazaný uživatel
udělal bych veřejnou sbírku pro admina, aby ji zabanoval :D
Reagovat
Fandina
Nadávat a urážet umíš, to je pořád stejné a pořád tě to baví, že?
Reagovat
Fandina
.
Reagovat
Cico93
to vidíme
Reagovat
smazaný uživatel
já bych hlavně odlišil urážky a konstatování vlastností osob
ty skutečně jsi přesně to, co on napsal, takže to není urážka :)
Reagovat
Fandina
Ale no tak, vždyť ty mě urážíš, to si to neuvědomuješ?
Reagovat
smazaný uživatel
měl bych?
Reagovat
Fandina
to je tvoje věc, píšeš nesmysly.
Reagovat
smazaný uživatel
samozřejmě, jak jinak, nevadí mi to ale
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem ji na chvíli vyhodila z ignorace, abych si přečetla odpovědi pod mým příspěvkem a neměla jsem to dělat, měla jsem radši oželet ty odpovědi.
Reagovat
Fandina
Chudinko malá, je mi tě líto, Fandina ti ubližuje.
Reagovat
smazaný uživatel
já myslím, že čarodějce ublížit nemůžeš, její morální povědomí a hodnota na tomto portálu je jako nekonečný počet fandin a i to je málo, ne opravdu někdo takový ji urazit nemůže
Reagovat
Fandina
Chudinka, stěžovala si na mě, tak se asi cítí být ohrožená. I ty ne, že chceš pro mě ban. Také se cítíš být ohrožen?
Reagovat
smazaný uživatel
zkus aspoň psát můj nick správně, měj ke mě alespoň tolik respektu
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem si na tebe stěžovala??? Kdy??? Kde??? Já jsem pouze napsala, že tě mám v ignoraci, abych nemusela číst ty tvoje duševně choré příspěvky.
Reagovat
Fandina
Tak to samozřejmě, nemusíš číst žádné příspěvky nikoho, ani duševně chorého, to samozřejmě je tvoje věc co čteš. To tě chválím, pokračuj ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
Nikam nejdu. Je tam tma.
Reagovat
smazaný uživatel
a zima ještě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, Fandina mi skutečně neubližuje, netřeba mě litovat. Fandina ubližuje sama sobě, jen o tom neví.
Reagovat
Fandina
Ale ne, sobě neubližuji, proč bych to dělala? Já jsem v pohodě, to ty to jenom nechápeš, protože tomu nerozumíš, nemyslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
:D není tady nějaký student/studentka psychologie?
tohle je skutečně parádní materiál pro nějakou práci, na tomhle by si i Freud smlsnul
Reagovat
Fandina
Jasně, psychologie je hodně důležitá ve styku s lidmi a psaní na netu také, to hodně pomáhá, poznáš kdo je kdo a máš všechno jednodušší.
Reagovat
smazaný uživatel
ono ty jsi celá taková jednodušší ne, dobře jsem to pochopil co? jsem to ale Freudigen viď?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, v tom se shodnem, tebe skutečně nechápu, ale ani tě pochopit nepotřebuju.
Reagovat
Fandina
Ani to není smyslem na veřejném webu, všemu rozumět a hlavně není smyslem druhé urážet, jako to děláš ty.
Reagovat
smazaný uživatel
a ty
Reagovat
Fandina
Já ne, já o druhých píši slušně a neurážím, ty ano.
Reagovat
smazaný uživatel
lžeš lžeš lžeš
Reagovat
Fandina
nelžu nelžu nelžu
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
To je vtip roku tohle, to je fór jak na nástěnku, jak by řekl Zdenda Pohlreich.
Reagovat
smazaný uživatel
Však ona ho Fandina taky moc ráda opakuje :)
Reagovat
Fandina
Jaký vtip, pravda pravdoucí, já neurážím, vy mě ano a nejednou!!!
Reagovat
Kozoroh
Jako nolefan považuji za pozitivní, že první ostrý zápas neodehraje na AO, ale v Doha. Je dobré se před grandslamem dostatečně rozehrát a exhibice tento účel moc nesplňovaly.
Reagovat
r.Fever
teším sa že tam bude hrať, je to jeden z mojich najoblúbenejších turnajov (to asi tou doznievajúcou vianočnou atmosférou)

minule začínal už 30.decembra, teraz to o týždeň posunuli, až 4.januára, čo je horšie pre divákov ale lepšie pre hráčov.

v utorok 25.11. bude známy kompletný list hráčov, ešte by som tam prijal Kližana
Reagovat
gigin
Nevíš něco nového o Gulbisovi a jeho programu? Díky...
Reagovat
smazaný uživatel
Troicki je čistej asi jako dopingová listina Lance Armstronga.
Reagovat
r.Fever
:D asi tak
Reagovat
smazaný uživatel
že tvrzení, že Češi už na DC nedosáhnou je pesimistické, ale realistické. Na DC jsou potřeba alespoň dva hodně dobří hráči a ti momentálně v ČR nejsou. To, že to jeden vynikající nevytrhne, se ukázalo právě ve finále se Srbskem před rokem a dokazoval to roky i Roger. Štěpánek už je opravdu na chvostu své kariéry, Tomáš bude zřejmě měnit trenéra... Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby se na to příští rok vykašlal úplně, ostatně ty náznaky tu byly už letos. Myslím, že bude úspěch, když udržíme světovou skupinu. A pokud v nějaké dohledné době dozraje Jirka Veselý do top formy a Tomáš se v ní ještě udrží, pak možná budou moct vytvořit nový tým.
Reagovat
Jan
Tak 2 DC za 30 let je úspěch i tak. Co by za to jiné země daly :) Někteří z nás se třeba dočkají dalšího DC titulu :)
Reagovat
smazaný uživatel
To nesporně, nic takového nepopírám. Je úžasný, že se Tomáš s Radkem dokázali sejít v pravý čas :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že já si na Radka s Tomem zvykla, na jejich debl, takže se přiznám, že mi budou hodně chybět. DC mám ráda a prožívám to, na rozdíl od jiných, takže se velmi nerada smiřuju s tím, že tak skvělé chvíle asi dlouho nezažijeme, ale to je život.. bohužel.
Reagovat
Fandina
Kdo slyšel Radkův rozhovor pro Radiožurnál před dvěma dny, tak tam slyšel, jak se Radek natěšený na DC. Takže ještě bych je nepohříbavala. Pokud se to sejde, mohou vyhrát zase nějaký zápas a třeba i postoupit do finále, tak jak jsou. Pořád je tu ještě kromě Berďi také Lukáš a Štěpula. Každý z nich nějak přispěl svými body k postupu vloni do finále a letos do semifinále. Pesimismus není na místě.
Reagovat
smazaný uživatel
Pesimismus na místě není, ovšem realismus rozhodně ano. Berdych výkonnostně spíše stagnuje, než roste. O Radkovi netřeba mluvit, ten už v singlu a hlavně v zápas na tři vítězné nebude proti špičce konkurenceschopný a bude mít čím dál více problémy. Rosol s Veselým jednoduše nejsou adekvátní náhrada, oba silně nekonzistentní, navíc Veselý hodně inklinuje k antuce, mimo ní je více než poloviční, též to nevidím příliš růžově.
Reagovat
Fandina
To co píšeš ale platilo i před tím, než kluci dvakrát za sebou vyhráli DC. A přesto to dokázali. Sešli se takové okolnosti, že to bylo. V Kazachstánu vloni kluci udělali body bez Berďi a ve Švýcarsku bez Štěpuly a letos v Japonsku zase bez Berdi. Takže předem hlásit, co bude je pesimismus, který není na místě. Realita se ukáže, ale teď předem dávat pesimistické předpovědi je k ničemu. Realismus se uvidí až poté, zatím to jsou jen předpovědi.
Reagovat
Fandina
Takže pesimismus je k ničemu a realismus je to co z toho vyjde, až se to stane, to bude reálné. To bude realismus.
Reagovat
Jan
Ale i k těm 2 titulům pomohla čarodějka mávnutím kouzelného proutku. Argentinci, Španělé, Srbové nebyli v plných sestavách. A letos Japonsko. Bez Berdi by přes jejich plnou sestavu také asi nepostoupili. I když Francouzi byli také rádi, že se Berdych nestačil přeorientovat na antuku, v deblu už byl jistější. A nikoho to nezajímá samozřejmě. I v tom deblu jednu chvíli ukázali svoji bývalou sílu, ale Štěpánek už na to fyzicky neměl.
Reagovat
Fandina
Tak to je dobře, že čarodějka mávla proutkem a výhry byly. Tak to je pozitivum a může to udělat příště zase. Samozřejmě, že se všechno odvíjí od Bedi, pokud bude on hrát, tak věřím, že nějaké výsledky ještě budou, on je ten, kdo je na tom tenisově nejlépe a vždycky byl. Kdyby jeho bodů nebylo, nebyly by žádné tituly. Ale sám tří body udělat nemůže, vždycky tam ještě musí být někdo jiný, kdo ho přidá. A je to super, že kluci dvakrát vyhráli od roku 2010 a ještě k tomu byli jednou ve finále a jednou v semifinále. Takže super úspěchy a doufám, že i Veselka se nakazí a bude chtít vyhrávat v budoucnosti a doufám, že i Adam Pavlásek na to má a moc si přeji jejich úspěchy. Co bylo bylo a když to bylo, proč ne znovu. Naděje umírá poslední!
Reagovat
smazaný uživatel
Fandina opět čte, co chce číst a ne to, co je psáno. Psal jsem o konkurenci vůči špičce, je skutečně Tatsuma Ito a Uchiyama špičkou, to samé Kazachstán. Čti celý text a přemýšlej nad ním, víc toho pak zjistíš.
Reagovat
Fandina
A ty zase čti pozorně to co ti píše druhý a přemýšlej nad tím, chce to trochu pokory k druhým, nepovyšovat se, neradit, jak to děláš ty. Čti, co ti chce druhý sdělit a přemýšlej o tom.
Reagovat
VlS
Ty jsi tu novej?
Reagovat
Fandina
Co se týká špičky, tak tam bezesporu Berďa patří a jak jsem psala, záleží to hodně na něm, jak hraje. Když on bude bodovat, tak to bude super.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty seš evidentně uplně mimo holka, ale uplně :D ztráta času evidentně ti cokoliv psát a řikat, jelikož si budeš neustále mlet svou. Takže si v tom svém světě žij sama.
Reagovat
smazaný uživatel
VIS: no pár týdnů jsem chodím a občas něco písnu, na její příspěvky je evidentně škoda snižovat životnost klávesnice, působí na mě, jak kdyby se něco šlehla dnes
Reagovat
VlS
Trefa :-)
Reagovat
Fandina
... úsměv, žádná trefa, váš špatný odhad a neznalost věci ... úsměv
Reagovat
Fandina
Ty chceš zpochybnit, že kluci vyhráli dvakrát DC? Nebo o co ti jde?
Reagovat
smazaný uživatel
:D jistě, však jsem to napsal, dokonce přesně, jak si to teď napsala ty

dáš mi please odkaz na toho dealera, od kterýho máš ten matroš, bo to musí být nereálný
Reagovat
Fandina
Vždyť to říkám, že chybí pokora a zjevně přehled a inteligence, jinak bys za vším nehledal čerty.
Reagovat
smazaný uživatel
A jéje, Fandina zase řádí :D
Reagovat
Fandina
Přesně tak, píšete nesmysly, tak to musím uvést na pravou míru. Pojď pojď pojď a úsměv!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Uvést na pravou míru co? Náš názor? Kde bereš jistotu, že jenom ten tvůj je jediný správný? Napsala jsi tu Costigonovi, že se povyšuje (což jsem mimochodem nezaznamenala). Tento tvůj příspěvek má ale všechny aspekty povyšování se z tvé strany, milý úsměve.
Reagovat
gigin
No a taky mu prej zjevně chybí pokora, přehled a inteligence...

Prostě klasika, pořád dokola..
Reagovat
Fandina
A jak víš, že mu to nechybí?
Reagovat
gigin
Já to ZJEVNĚ (jako ty), že to nemá, samozřejmě nevím. Ale podle toho, jak ho čtu, tak mi vychází, že to má v hlavě v pořádku. Jasné, přehledné glosky s logickým úsudkem.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem si říkala, že dala konečně pokoj, ale ona se vrátila a je to snad ještě horší, než to bylo.
Reagovat
Fandina
Tos mě pobavila. Já nikam neodešla, jsem pořád tady, jen někdy mám víc času číst a psát. Jsi na omylu!
Reagovat
gigin
Jj, dnes to odskákal Costigan :)))
Reagovat
Fandina
Znáš to, každý máme jiné zkušenosti, rozum, vědomosti a inteligenci. Někdo vidí to a druhý něco jiného. Budeš se s tím muset smířit, že ne každý má na všechno stejný názor jako ty, ale vidí věci jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Ti to přeložím. Budeš se muset smířit s tím, že dokud nepřijmeš názor Fandiny, budeš v jejích očích za deb*la.
Reagovat
gigin
Jasné :))) No myslím, že zrovna my dva si to nemusíme nějak extra osvětlovat :))) Prostě debata s ní je předem prohraná partie... tečka :))
Reagovat
smazaný uživatel
Ty tomu jejímu diktátorskému, arogantnímu a sebestřednému pokřikování říkáš debata? :DDD
Reagovat
gigin
Máš samozřejmě recht, nějak jsem vyměknul :DDDD
Reagovat
Fandina
Teď s tebou naprosto souhlasím. Jsem arogantní, sebestředná a se mnou není potřeba debatovat, stejně prohraješ. Tak nevím, proč o mně vlastně píšeš, ztracený čas.
Reagovat
smazaný uživatel
Neprohraju. Nelze prohrát, když člověk nehraje.
Reagovat
Fandina
Nehraješ, ale odpisuješ mi a nadáváš mi, já to nedělám, tak o co ti jde?
Reagovat
smazaný uživatel
Já tobě? Jestli se nepletu, tak hlavní příspěvek jsem napsala já, to tys měla potřebu ho komentovat. Jinak ti nenadávám a neurážím tě o nic víc než ty mě. Ale to je tvůj problém, že to nechápeš.
Reagovat
gigin
Ale já se nemusím s ničím smiřovat. To je přece logické, že každý nebude mít stejný názor jako já. To chápe každý. Akorát ty s tím máš problémy. Dost velké problémy...
Reagovat
smazaný uživatel
Mě přišla ze začátku Fandina vcelku v pohodě, dokonce i sympatická (těžko se mi po dnešku tohle slovo píše), ale bohužel jsem vcelku rychle pochopil, co je a není zač. Opravdu těžkej případ internetovýho trolla, jenž čte to, co chce číst, domýšlí si, vždy má jen ona sama pravdu a ještě druhé učí pokoře. Já ji vlastně lituju.
Reagovat
smazaný uživatel
:D :D :D Na tomhle je úžasná jedna věc, že to po pár dnech napíše snad úplně každý. Já ji taky zpočátku měla docela ráda.
Reagovat
Fandina
Jasně, já jsem troll, ale nemusíš mě litovat, naopak, měl bys být pokorný a nepomlouvat druhé, neútočit a nenadávat, ani na Mirku, ani na mě.
Reagovat
Fandina
.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele zase tak dlouhý vedení nemám, pochopil jsem :)
Jak už jsem psal jinde, možná zde, teď nevím.
Upřímně lituju muže, jenž je po tvém boku (jestli skutečně někdo takový je). Musí mít věru složitý život, protože s tebou se nedá vydržet na jednom TenisPortalu, na tož v jedné místnosti, či v jednom domě.
Reagovat
Fandina
Jsi na omylu, jsem pohodář a veselý člověk a chytrá, ale zjevně to nechápeš, tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
mě v pohodě moc nepřijdeš, což je můj názor, který samozřejmě je špatný, takže ti ušetřím práci, jelikož už jsem ho špatným nazval
Reagovat
Fandina
Jasně že jsem v pohodě, tvůj problém, že to nepoznáš.
Reagovat
smazaný uživatel
problém? skutečně? :D
Reagovat
Fandina
Koukám, že máš velký problém hlavně ty, když nechápeš, že každý jsme jiný a proto nemůžeš ani vědět, jaké já mám problémy, ty o kterých mi píšeš to tedy nejsou. Vůbec mě neznáš a co o mě píšeš je mimo mísu, nesmysly, které neodpovídají realitě. Pobavils.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty o nás ty lži psát můžeš? Ty nás snad znáš? Ty snad víš o našich problémech?
Reagovat
Fandina
Já ano, já o vás můžu psát co chci, takže nevím, co se pořád rozčiluješ. Hlavně neurážím, jako ty a to nejednou!
Reagovat
smazaný uživatel
Fajn, v tom případě já o tobě taky můžu psát, co chci a co osobně nepovažuju za urážky. Tudíž tu prohlašuji, že jsem tě nikdy neurazila.
Reagovat
gigin
Hlavně, že ty o všech všechno víš. A ještě napíšeš ze zjevně tomu chybí to, tomu zase ono. Tys ta nej, my jsme volci, kteří neví nic.. To nemá cenu. Nechme toho. Jednou jsem ti vulgárně nadal, pak mi to bylo líto, ale teď mne to zase přešlo. Jsi opravdu nána na entou. Nazdar.
Reagovat
Fandina
Konečně rozumné slovo. Nic ti do mě není a je to tvůj problém, že druhému nadáváš i teď nána. To se nedělá a nechápu, proč to děláš ty druhému. Nedělej to a nenadávej druhým. Je to neslušné. Tvůj problém.
Reagovat
smazaný uživatel
tu nánu bys měla brát spíš jako lichotku...
Reagovat
smazaný uživatel
gigine škoda urážek v tomhle případě, na ní skutečně nepasuje žádné české slovo, i když možná by se našlo, Zeman by ho vymyslel.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem jí jednou napsala, že je kráva a pak mi bylo toho nebohého zvířátka líto :D
Reagovat
gigin
V klidu, děcka :)) to fakt nemá za mák smyslu.. škoda mluvit, hanba plut..
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že můj názor je vždycky správný, to sis ještě nevšimla a samozřejmě, že se povyšuji, mám na to!!!
Reagovat
Fandina
.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen ze sebe děláš stále větší... Ježiš, jak je to slovo... Prezident ho má moc rád.
Reagovat
Fandina
Nedělám ze sebe nic, jsem taková od přírody, ale neboj se, tobě nic neudělám ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Mně hlavně nic udělat nemůžeš.
Reagovat
Fandina
A ani nechci ... úsměv
Reagovat
Jan
Česko už bude v DC paběrkovat, tak bude mít šanci :)
Reagovat
Fandina
Ale před rokem hrál Nole finále DC a stejně vyhráli naši kluci. Zatím bych je nepohřbívala.
Reagovat
Jan
Štěpánek už toho moc neuhraje a Berdych to sám nevytrhne. Zvlášť ještě, když se rozhodne nereprezentovat.
Reagovat
Fandina
Jsi pesimista. Naši kluci mohou udělat tři body i tak.
Reagovat
Jan
Jak s kým. S lepšími týmy už ne.
Reagovat
Fandina
Já doufám, že se kluci ještě vyhecnou a něco vyhrají.
Reagovat
Jan
DC už těžko. Kdyby se dostali do finále, bude tam soupeř jako Srbsko, Francie, Švýcarsko a to by stačilo jediné Berdychovo zaváhání a už to nedoženou. Letošní semifinále to ukázalo. Ale třeba jsem moc pesimistický a ty jsi lepší věštec :) Nevidím to ale ani na to finále.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že to hodně záleží na Berďovi. Když on udělá dva body, tak se asi potom najde někdo i na ten třetí. Letos v semifinále se to ukázalo. První den prohrál a už se to vezlo. Takže uvidíme, ale předem bych nic nelámala přes koleno. Pesimismus je k ničemu.
Reagovat
Fandina
Stačí, když se člověk zlobí, trápí po prohraném zápase, nač se pesimisticky ladit i před tím ... úsměv
Reagovat
Jan
Máš recept na šťastný život, že ? :)
Reagovat
Jan
Zase když jsi naladěná pesimisticky a pak to vyjde, je to taková optimistická šleha, že to také stojí za to :) tommr o tom možná něco ví :)
Reagovat
Fandina
Ale nač se trápit něčím, co třeba ani nenastane. Takže pesimismus je k ničemu. Co bude bude a trápit se tím mohu, až to nastane, předem to nemá smyslu ... úsměv
Reagovat
Jan
Navíc, když se vrací Troicki, asi po neoprávněném trestu, bude mít Nole trochu schopnějšího parťáka.
Reagovat
VlS
Proč po neoprávněném? Za neposkytnutí vzorku krve je jasně definovanej flastr. Řeči o tom, že se bojí injekcí a nebylo mu dobře ......... no, co bys na to řekl desetiletýmu děcku?
Reagovat
Jan
Já jsem to moc nesledoval, ale byly tam ty řeči, že mu inspektorka řekla, že se nic nestane, když odeberou vzorek až druhý den a pak ho za to sejmuli. Pokud je to tak, tak mi to moc férové nepřijde.
Reagovat
VlS
To říkal on, inspektorka říkala něco jinýho a on musí pravidla znát. Na některé zakázané látky by další den mohlo být pozdě, ale to je fuk. Buď věděl, proč tu krev dát nechce a trest mu patři , nebo nevěděl, že je to průšvih, tak je pitomej a patří mu to taky. Jako argument, že teď se na bodanec necejtím a ráno už budu - no u děcka bych to pochopil, u dospělýho chlapa rozhodně ne. Vždyť těch vzorků musel dát už mrak a neříkej mi, že jeho doktor si průběžně nedělá biochemku.
Reagovat
Fandina
A k čemu by byla dopingová kontrola, kdyby se každý vymluvil, že dnes nechce. To by pak nemělo smysl nic dělat.
Reagovat
Fandina
Pořád platí, že Berďa může udělat dva body a na třetím se podílet se Štěpulou. Záleží hodně na něm, na Berďovi, jak bude hrát.
Reagovat
baggik
Nebyl tam ani Tipsarevič ani Troicki, takže prostě neměl kdo udělat třetí bod, to je celé. Naši hráči dokážou svojí univerzálností a konstatní výkonností porazit týmy s hvězdou, nikoliv však porazit hvězdu
Reagovat
Davor1
Bude hrať aj v Katare? To sa teda Rafa asi veľmi nepotešil :-)
Reagovat
Kozoroh
Rafa nikdy neobhájil neantukový titul a nepodaří se mu to ani v Doha, když tam bude mít Noleho. To musí být pech :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Len aby nakoniec Novak nanom nepohorel....
Reagovat
smazaný uživatel
Obhájiť neantukový titul..Omg, to sú mi už súťaže..A antukový titul, kto obhájil mimochodom?..:)
Reagovat
Stan_Borowitz
A tak samozřejmě, že takový hráč, který obhájil antukový titul je jen jeden. Každý přece ví, že na antuce je Rafa nejlepší. Vždyť na ní posbíral přes dvě třetiny svých velkých titulů.
Reagovat
Davor1
Len tak z hlavy ti poviem: posledné 3 roky vyhral v Buenos Aires David Ferrer, takže ten obhájil dvakrát a nabetón tiež viem, že Simon vyhral dvakrát po sebe v Bukurešti, len neviem, v ktorých rokoch (niekedy medzi 2006-2009). A tiež mi ešte napadá Andujar v Casablance, ale roky si tiež nepamätám. Týchto viem určite z hlavy, možno tam bol aj niekto ďalší za posledných desať rokov (okrem Rafu), nechce sa mi hľadať, ale ruku do ohňa by som zato nedal ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale tak samozřejmě jsem myslel velké tituly na turnajích, kde je nejsilnější konkurence - Masters 1000 a RG. Tam za posledních 10 let obhájil podle mne tituly jen Rafa, a to dokonce opakovaně. To z něj dělá opravdového giganta tohoto povrchu.
Reagovat
Davor1
to bezpochyby. najlepší antukár histórie, bez debaty...
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak. Proti tomu nemůže nic namítnout ani ten největší hater.
Reagovat
Stan_Borowitz
ještě jeden hráč dokázal velký titul (GS nebo Masters 1000) na antuce obhájit. Otázka pro opravdové znalce, kdo to byl?
Reagovat
Kozoroh
Fedex, Hamburk 2004-05.
Reagovat
letityfanousek
Monte Carlo - Muster+Ferrero, Řím - Muster+Courier, Hamburk - Medveděv
Reagovat
Stan_Borowitz
Řeč je o posledních deseti letech, je to napsáno o pár řádků výše. Samozřejmě vím, že Borg a tak podobně. Stejně by mne zajímalo, kolikrát ten by French Open ještě vyhrál, kdyby v 25 letech neukončil kariéru.
Reagovat
Mayo
nostradamus d.pč :D ale to ma u Jirku fan neprekavpí
Reagovat
smazaný uživatel
THE OLYMPICS ARE COMMING!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist