Djokovič porazil Federera v semifinále Australian Open i počtvrté
Poosmé v kariéře hrál Novak Djokovič semifinále Australian Open a ani letos nenašel přemožitele. Stejně jako v letech 2008, 2011 a 2016 si v něm poradil s Rogerem Federerem, z toho potřetí 3-0 na sety.
Zatímco Djokovič v průběhu turnaje ztratil jediný set, Federer jich prohrál pět a v nohách měl dva fyzicky i psychicky náročné pětiseťáky. Ve 3. kole byl pětkrát dva míčky od porážky s Johnem Millmanem, v úterním čtvrtfinále dokonce odvracel sedm mečbolů proti Tennysu Sandgrenovi a navíc měl kvůli bolestem třísla problémy s pohybem.
Přesto dnes Federer začal lépe a měl několik šancí, jak získat první set. Jenže za stavu 4-1 a 40-0 nevyužil tři brejkboly v řadě, za stavu 5-2 byl čtyřikrát dva míčky od setbolu, ale nevypracoval si ani jeden.
A od té doby už na returnu neuhrál nikdy víc, jak dva míčky během jednoho gamu. Djokovič začal výborně podávat, úřadoval skvělým returnem, výbornou obranou ve výměnách a vývoj dostal pod kontrolu. V tie-breaku úvodní sady prohrál jen jednu výměnu a udělal důležitý krok k vítězství.
Osmatřicetiletý Federer, který si po prvním setu vzal pauzu na ošetření třísla, předváděl kvalitní tenis, na o šest let mladšího soupeře to ale nestačilo. Djokovič ve druhé i třetí sadě využil po jednom brejkbolu a po dvou a čtvrt hodinách hry zvítězil 7-6 6-4 6-3.
"Kdybych neodvrátil ty brejkboly za stavu 1-4, určitě by se to vyvíjelo úplně jinak. Roger začal výborně, já hrál nervózně. Zbytečně jsem se soustředil na jeho hru místo té své. Dokázal jsem to ale změnit, což bylo hodně důležité," komentoval Djokovič nepovedený vstup do zápasu.
"Já se neustále snažil měnit strategii, někdy i během výměn. Na to ale proti Rogerovi není čas. Nedařilo se mi. Naštěstí mi brzy začal fungovat servis a to mě dostalo z problémů. Podání mě dnes zachránilo ve hře," uvažoval rodák z Bělehradu, jenž udělal jen osmnáct nevynucených chyb.
"Roger má můj respekt, že do toho zápasu vůbec nastoupil a bojoval. Určitě ho něco trápilo a nemohl se stoprocentně pohybovat a hrát na maximum," dodal Djokovič, jež po jubilejním 50. vzájemném duelu zvýšil vedení ve vzájemné bilanci na 27-23.
Federer označil utkání s Djokovičem za příšerné. "Měl jsem skvělý vstup a solidní konec a všechno mezi tím je k zapomenutí. Hrál jsem s tím, že mám tříprocentní šanci uspět, a to je pak těžké," řekl zklamaný Švýcar a dodal: "Nakonec to nebylo tak špatné, ale můžu hrát líp. Semifinále je vlastně velmi dobrý výsledek."
Federer byl v 38 letech nejstarším semifinalistou Australian Open od roku 1977, kdy byl mezi nejlepší čtveřici dvaačtyřicetiletý domácí tenista Ken Rosewall. Semifinále v Melbourne hrál popatnácté v kariéře (bilance 7-8), což se dosud nikomu nepodařilo. Z Melbourne má ve sbírce 6 z 20 rekordních grandslamových trofejí.
Dvaatřicetiletý Djokovič postoupil do 26. grandslamového finále, v nichž má bilanci 16-9. Z posledních devíti finálových duelů osm vyhrál. V Melbourne je Djokovič ve finále poosmé a dosud v něm neprohrál. Loni získal rekordní 7. titul z Australian Open a navázal tak na triumfy z let 2008, 2011, 2012, 2013, 2015 a 2016.
O 17. grandslamový titul si Djokovič zahraje v neděli od 9:45 SEČ s Němcem Alexanderem Zverevem (h2h 3-2), nebo Rakušanem Dominicem Thiemem (h2h 6-4). Ti se o druhé místo ve finále utkají až v pátek.
• Dvouhra mužů - semifinále • |
Djokovič (2-Srb.) - Federer (3-Švýc.) 7-6(1) 6-4 6-3 |
Komentáře
Já myslím, že to dělá víc hráčů. Nehledala bych za tím u Djokera provokaci vůči Rogerovi. To nemá zapotřebí.
https://pbs.twimg.com/media/EPoXvcNUYAEYRXA?format=jpg&name=medium
Sociální sítě jsou plné subjektivních a zaujatých komentářů, že se jimi autor článku snaží podložit jeho relevantnost je k smíchu. Stejně směšné by bylo, kdyby kopíroval posty z TP.
Aktuálně.cz mám na svém hate listu už delší dobu. Lidi jako Fendrych tam píšou takovým stylem, že to za mně nelze slušně vyjádřit.
Nadal má 67.848292% titulů z antuky, která se nepočítá jako povrch.
Je to motivace.
Končím o tom včerejšku, jen k tomu poslednímu tady. Kde by
vzal Nadal 15 GS z Roland Garros ??????? Ani náhodou a nic
proti němu celkem nemám. S největší pravděpodobností nezíská
ani ten letošní a další rok, to je z říše snů.
Dom Thiem, už to říkám poněkolikáté bude jeho kat a začne
to úspěchy už z jarních turnajů ATP 500 a 1000 na antuce.
Neříkám, že je všechny vyhraje, ale polovinu vezme Rafovi.
A dnešní semifinále Thiem - Zverev v tom ani nehraje roli.
Možná sebevědomí, ale na jarní antuce , tam bude lovec hlav.
A teď už ta naše Bára Strýcová a pak se doufám začne
o druhém samifinále
Mě přijde; ze casem dojebou cely tenis. Pořad se snaží prodlužovat uměle výměny, zpomalovat povrchy, míče. Komedie tohle.
Par dnu zpatky sem se ptal, proc by ty tezky mice mely byt pro Rafu + a pro Djoka -, nikdo mi myslim nic nerek :)
Z myho pohledu to bylo + nejvice pro Rafu (sila, obouruc).
Ty tragéd.
Nie. Len ty a iba ty si to psychicky nezvládol, hoci kazdemu bolo jasne, ze to bude hladky postup.
A kdyz ti to potvrdil kozoroh, tak to má dvojnásobnou váhu
Big boys dont cry :)
- vetsina? Aby to byla vetsina, muselo by nas byt 5.
- vulgarity ke kterym se nepriznal? Rekl scheisse a normalne na tiskovce rekl, co se stalo
- Djokovicovi nadavky by nespocetl ani Rainman. K tomu pridej incidenty s podavaci.
Takze laskave si zamet pred vlastnim prahem, ty exote.
Mňa štve aj to finále na AO s Federerom, tam bol break hore v 5. Od toho zápasu sa odvíjali aj tie ďalšie vzájomné zápasy.
Vtedy bol rozdiel v počte GS už 4. Naozaj to vyzeralo, že Roger spravil rozhodujúci trhák, ale 3 roky na to tu máme opäť zápletku.
Možná si troufnu říct, ze kdyby to tehdy Roger prohrál, tak nemá ani 20 GS, možná ani 100 titulu a možná by už nehrál.
Finále US Open 2013, za stavu 1:1 na sety mal Novak bb na 3:0, Rafa by už ťažko ten 2 set otáčal...
Kamil, priznaj, ze ty si si magickou cestou Federera turnajom spravil v hlave postupne film, ako to vsetko smeruje k jednému velkému happyendu. Stavím sa, ze si svojmu snu uveril natolko, ze si si zrazu ani nepripustal, ze semifinále moze skoncit standardnou prehrou.
Inak sa totiz nedajú vysvetlit tieto tvoje psychózy.
Nič nečakáš, nebudeš sklamaný. Zapamataj si.
Pri velkých ocakávaniach, su prehry akceptované vačšinou len velmi tazko, sprevádzajú ju emócie a hystéria. Vačšiu Drama Queen ako ty, tenisportal nepoznal, prisamvačku.
Snažil si sa to zahovorit, ze si v pohode, ale tvoje slová absolútne nekorešpondujú s tvojimi činmi. Clovek nepotrebuje mať diplom z psychológie, aby videl, ktorá bije.
A to,ako Djokovic provokoval Federera za RG09 zdvihnutým ukazovačkom, tym si to uplne zaklincoval. Viac ma rozosmiali uz len bratia Lopézovci.
Ludom j.ebe priatelia :)
Polovinu dne se tady bavím o chování Djokovice, nikoliv o výsledku zápasu.
Dej si prášek a bude ti lépe.
Jasná diagnóza :)
Nemá si co vyčítat, prohrál s rekordmanem na AO a byl zraněny, otočil dva šílené zápasy. To mu určitě pomůže psychicky.
Ten už musí být taky pořádně zhuntovaný, tedy respektive jeho tělo...
Ten jeho styl to je maso, všude se dostane, všude se vyškrábe a ještě to zahraje...
Ten už musí být taky pořádně zhuntovaný, tedy respektive jeho tělo...
Ten jeho styl to je maso, všude se dostane, všude se vyškrábe a ještě to zahraje...
Ale z nějaké východní zaostalé balkánské krajiny, která navíc ještě vyprovokovala 1.světovou válku.
Thiem , ať už to zítra dopadne tak, či onak, tak to bude KAT
Rafovi éry na antuce a hlavně na Roland Garros! Z Paříže už
titul nebude. Také důležité bude do které části pavouka Dom
bude nalosován. Ale je schopen vyřadit jak srba tak španěla.
To je ale ještě daleko.
uměním) Ale za
stavu 4-1 a 0-40 při srbově podání měl dát na 5-1. A z 5-2
a zase 0-30 při Djokově podání, to měl proměnit. Ale tohle
se může stát. 5-3 a svůj servis, tam se to zlomilo. Na
95% jsem věděl, že bude tiebreak a to je Rogera můra proti
srbovi. To je tak všechno. Tady už bylo vše napsáno.
Jedeme dál, rekord stále drží. A není napsáno, že ho
jetě nemůže posunout.
https://pbs.twimg.com/media/EPdU4PtXsAMs-lL?format=jpg&name=small
Jenom pomatenec to nevidi.
Všichni věděli, ze je zraněny, všichni věděli, ze prohraje, ale on i tak přišel a bojoval.
Respekt.
To, ze je Rafa bojovník všichni vi, ale Rafovi když se něco moc nehodí, tak nenastoupi. To je veřejné známa věc.
Rozlisuj když Rafa už hraje, nebo je to před zápasem.
O tom se tady bavíme :)
Listopadu?
Loni měl dle mého luxusní antuku, i Thiema malém svihnul
Dodnes pamatuju na ten hotshot se Sousou, leva, prava, prohoz.
Kdyby startoval na více turnajích, mohlo by být tělo víc opotřebované a třeba by pak nebyl ani tak hladový po tenise po těch letech na okruhu. Myslím že ví co dělá a navíc on má tak nasráno od Boha tenisového talentu, že fakt nepotřebuje tolik herní praxe, aby neuměl hrát s těmi nejlepšími. V poslední době je to vše o hlavě...i ten dnešní zápas. Ten první set mohl klidně zápas nasměrovat úplně jinam...
http://www.puntodebreak.com/2020/01/30/kyrgios-vegano-explica-motivos
Loni Novak získal 7. titul na AO, čímž se v historické tabulce počtu titulů osamostatnil před Federerem a Royem Emersonem (*1936). Nyní má na kontě další prvenství - 8. finálovou účast na AO, krom Federera a Emersona předčil i Jacka Crawforda (1908-1991) a Johna Bromwiche (1918-1999).
https://c8.alamy.com/comp/E10964/john-bromwich-E10964.jpg
Australský grandslam vyhrál v letech 1939 a 1946 a v roce 1948 hrál ve finále Wimbledonu, které proti Bobu Falkenburgovi (*1926) prohrál, ačkoliv měl 3 mečboly. K opakování stejné situace ve finále Wimbledonu, tedy k výhře z mečbolů soupeře / prohře z mečbolů, došlo až o dlouhých 71 let později, v loňském finále Djokovič-Federer...
Jako pro mě by byla největší absurdita, kdyby Federer vyhrál třeba French Open.
To bych se asi posral.
Navíc loni byl v SF a byl tam Rafa, kdyby tam stál někdo jiný a ve finále zničený Thiem, tak by to možná dopadlo. :D
Jediný rozdíl v pavoucích byl Thiem, který Rafu sejmul. Federer měl Johnsona a Krajinoviče, Rafa měl típka, co na hardu vyhrál jeden zápas za kariéru a Delbonise.
Takže o kvalitě pavouka bych asi pomlčel. Rafa měl kvalitnějšího maximálne čtvrtfinálového soupeře, to souhlasím. Jinak měl pavouka lehčího.
Kdybych si měl vybrat na AO po tom zážitku z USO mezi Federer-Millman a Federer-Kyrgios, tak si vyberu Kyrgiose, který na RF těžce neumí hrát a udělal by maximálně 2x TB, který by stejně projel.
Nadalovi vzal set jenom proto, že se na něho vždycky brutálně nahypuje a nenávidí ho. Jinak je to průměrný hráč max do osmifinále.
Vycházím z toho, co jsem viděl na AO. Millman předvedl životní výkon, nedělal chyby, dobře podával a byl celý zápas lepším hráčem než Federer.
Kyrgios předvedl jeden solidní set a potom 3 sety šaškáren, špatných rozhodnutí a stupidní strategie.
Takže pokud se mě znova zeptáš zda na hardových GS pro Rogera Kyrgios, nebo Millman
Odpovím ti Kyrgios.
Sandgren tu hral vyborne, vlastne AO je jeho najlepsi turnaj, porazil viacerych T10 hracov a nielen tento rok, rozohral sa neuveritelne....
nie jeden challengerista uz dokazal vyradit TOP hracov, proste mu to sadlo, co by sa dialo na opacnej strane pavuka je bezpredmetne riesit
Tohle muže napsat jenom člověk, který sledoval na AO jenom pavouka na livesportu.
Federer měl 5 soupeřů. Johnson i Krajinovic hráli tužku a Rogerova hra na ne platila, ale Millman hrál o parník lepší tenis, než například Kyrgios s Rafou. Totéž hrál Sangren. Takže ano Federer neměl svůj den ale jeho soupeři byli ten den skvělí a je jedno, zda jsou; nebo nejsou v TOP20
Nole zatím neměl soupeře, který by byl schopny cokoliv vymyslet navíc. Federer byl zraněny a v prvním setu mu ukázal jak se hraje tenis a Nole to malém projel. (Ten set).
Takže zatím nejjednodušší los má jednoznačně Djokovic a jediný poradny soupeř byl zraněny Federer.
Novak ma problemy s Bautistou a pod.
https://www.atptour.com/en/news/federer-feeling-positive-australian-open-2020-sf
Z toho co tady na AO předváděl vytěžil prakticky maximum.
To je svatá pravda.
Někteří vyvádí, jako by jim někdo strčil ukazováček do prdele ;-)
Ale: kdyby byla možnost si vybrat, jestli prohrát 0-3 v semifinále, anebo ve finále v pěti setech a ze dvou mečbolů, možná bych zvolila tu první možnost. Bolí to o něco míň. Navíc se dal výsledek předem čekat.
Docela bych si přála, aby tu druhou možnost zažil Nole ve finále. Ale myslím, že nezažije.
Gratulace Djokolandu!
Novak je skvělý, skvělý tenista, sklonil se poražený. Dobře podává, dobře returnuje, dobře se pohybuje. Nastupovat proti němu je mentálně velmi náročné.
https://www.idnes.cz/sport/tenis/australian-open-semifinale-roger-federer-novak-djokovic-ohlas.A200130_133320_tenis_ten
Já si myslím, že Roger sám nečekal, jak se bude ten první set vyvíjet. To byla šílená horská dráha, kterou prohrál tradičně v TB. Neustál ani tu možnost, že by tak rychle vedl 1:0 na sety, moc hektický set.
Potom už to bylo těžké, Djokovič zpřesnil hru, hrál dlouhé míče, dobře podával a po tom prvním setu nebyla šance už skoro žádná. I 100% Roger by měl obrovský problém se zápasem něco udělat.
Z AO mám jako FF smíšené pocity, Roger předvedl sice obrovskou mentální sílu s Millmanem a Sangrenem, ale vše co budoval prakticky zabil v prvním setu s Djokovičem.
Samozřejmě záleží jak moc byl unavený ,nebo fyzicky indisponovaný.
Pozitivum je to, že Federer je i ve svých téměř 39 letech nejnebezpečnější soupeř pro Djokoviče. Negativum je to, že uvedená věta platí jenom pro zápasy na dva vítězné sety.
Pro Rafu je primární French Open, nic jiného by ho nemělo zajímat.
Pokud to bude jako letos a Thiema vyfasuje Djokovič, tak Rafa na 95% bere titul.
Pokud však Rafa vyfasuje do SF Thiema a do F Djokoviče a mezitím třeba do QF Medvedeva, Zvereva, nebo Tsitsipase/Wawrinku, tak se ty šance výrazně snižují.
...Toz asi tak...
Ale jak daji organizatori oboum sanci - Sasovi s Dominikem hrat finale, (takovy finalovy tripl) - tak ja si myslim, ze by ho mohli kluci dat vklidu i v suchym.
Novak bude muset máknout, Thiem má formu a hraje líp, než co předvedl Federer. Den navíc se hodí ;)
Určitě bych však byl rád, aby se podobného vstupu do utkání vyvaroval ve finále. Jeden slabší začátek stačil, proti Sašovi nebo Domovi by se mu to už nemuselo podařit otočit v úvodní sadě.
Roger měl skvělý vstup do utkání a pro No1eho nebylo vůbec jednoduché ho dnes přetlačit.
Stačí po zisku druhého setu - Oslava se zdvihnutým ukazováčkem, provokace Federera, takto slavil výhru na RG nad Djokovičem.
Po výhře opět imitace Federera z RG, poté cílené bušení do hrudníku.
V rozhovoru řekne, že ale Rogera respektuje, že nastoupil, přičemž ho po zisku každého setu imituje a cíleně provokuje.
Já se nedivím, že ho vybučeli, nic jiného si nezaslouží. A až bude mít 25 GS, tak bude pořád stejná krysa jako teď.
A to nejsem zaujatý.
Tady to mas i s videjkama :)
Brutální náhodička co myslíš?
Djokovič Federera celý zápas cileně provokoval a kdo to nevidí je pomatenec. Taky ho po zásluze vybučeli a teďka Noleho hejtuje polovina Twitteru.
Stačí vytáhnout hlavu z prdele a uvidíš to taky. :)
Když je nechceš vidět, budiž. Každý má své oči.
jsi nezaujáty sebecentrický ču-rák
Djokovič je krysa a pokud to nevidíš, tak jsi na tom stejně.
Buh s tebou.
Mám tady jasné reakce twitteru, videa, články, žádné pofiderní domněnky, ale fakta, fakta, fakta.
Jak říkám, pokut je nevidíš, tak je nechceš vidět. Tvá věc.
To už pak moc subjektivní není.
Ale jinak máš pravdu.
Na rovinu, mne jeho oslavy taky vadi. Vyhral hladce nad souperem, ktereho porazi casto, nebylo nutno se sponovat a rvat jak tarzan. Jeste k tomu to bylo semi. Chybi tomu urcity respekt k souperi a noblesa. Pro nas je to navic tezsi, akumuluje se to za ty roky. Oslavy Rogera a Rafu pri vzajemnych zapasech jsou uplne jine. Klidnejsi, hned jdou k siti. Toto Roger s Novakem nemaji, protoze si nesedi uz roky. Ani Rafa vs Novak to neni idealni a ty oslavy jsou vyraznejsi.
Kazdopadne s tim nic nenadelas. Jeho fandum je to jedno, casti fandu RF/RN to vadi, jinym ne. Nove si tim asi neziska.
Určitě mi osobně nevadí ta dnešní porážka, kterou každý čekal. Roger by i v případě výhry velmi pravděpodobně prohrál finále, je zraněný, není to ono. Mrzí maximálně ten první set.
Djokovič mě opět nasral těmi gesty a přesvědčil mě o tom, že je to obyčejný zákeřný zmr-d.
První set otočil po neskutečném výkonu a po jeho zisku v TB se pouze podíval do boxu, žádné oslavy, velmi přiměřené situaci a velkému šampionovi. Tady jsem si řekl "Nole smekám"
Od druhého setu věděl, že jeho soupeř fyzicky odešel, že je zraněný a že už téměř jistě vyhraje a co udělal?
Začal slavit trojnásobně každý fifteen, zisk setu slavil jako zisk GS, hezky aby to soupeř viděl a korunoval to tím bušením do hrudí a imitací zdvihnutého prstu.
A ve finále řekne, že respektuje Rogera, že nastoupil.
Neskutečný herecký a bezpáteřní výkon. Nedivím si, že nebyl ani podruhé na LC, nikdo ho tam nechce.
Do té doby se choval slušně a koncetrovaně. Federer začal kazit, projevila se únava, zranění, kupil chyby.
V ten moment začal Djokovič slavit
Pro srandu si srovnej Noleho oslavu po vítězství ve Wimbledonu 2019 v TB pátého setu a jeho dnešní jasnou výhru 3:0 na sety.
Pak mi řekni co si o tom myslíš
Dělá to naschvál protože Federera nemá rád a záměrně ho provokuje.
Tady ta gesta byla čistá pomsta za turnaj mistrů. Slavit jasnou výhru 3:0 proti fyzicky indisponovanému soupeři může jenom člověk, který si chce něco dokázat, nebo něco soupeři vrátit.
A to byl dneska Djokovič.
Je evidentní, že se nedomluvíme.
Tak to sereme. :D
ty provokace, ať se máme s návštěvou o víkendu o čem bavit,
jakej je ten srb. Málo kdo si toho všímá.
Jestřábí oko - když se kontroluje dopad míčku (jinak challenge)
Game : Hraje se po 15ti, končí když někdo promění míček při výhodě, nebo 40:30, 40:15, 40:0
A takhle měla poznámky a u každého zápasu to vytáhla a pak říkala "Měl si vzít jestřábí oko blbec !"
To bylo perfektní. Teď fandí se mnou
Nahoře máš video kdybys mi nevěřil.
Já jsem ukázal fakta, které vy nechcete vidět a myslíš si, že se z Vašeho (tvého) názoru poseru, sklopím ocas a nebudu reagovat.
Ale to se nestane, zvykej si.
Dovolím si napsat svůj subjektivní komentář - prohru Rogera nezvládáš podobně, jako Demokrati prohru Hillary Clintonové v amerických prezidentských volbách v roce 2016. Ti taky frustrovaně prskali na všechny strany.
Nezvládal jsem možná prohru na Wimbledonu, kde to bylo o jednom míči.
Dneska byl Federer zraněný, unavený a šance na výhru měl max. 5%. Tady se bavíme úplně o něčem jiném.
nepozná 15 -20 skandujících srbů, kteří skandovali Nole, nebo
Novak, od tisíců diváků po úspěšných míčích Rogera. Na
Equalizéru jsem jasně viděl, jak diody volume střílí do
červeného a zásahů Rogera. A jaký rozdíl v hlasitosti byl
při zásahů Djoka. To skandování Nole, to bylo pár desítek
srbů pod vlivem něčeho. To Mats s Barbarrou po.rali .
Vždyť si tu přehrejte znova od začátku. Nebo při stavu 0-30
v posledním gamu zápasu, když Roger srovnal na 30-30, tak
to byl skoro výbuch !!!!
taky bylo pár desítek blbounů, ale né 80% celého stadionu.
Máte vůbec sluch ???
2. Federer je psychicky nejslabší jednička v historii.
Z čehož vychází třetí poznatek, že s Djokovičovou hlavou by měl Roger dnes 30+ grandslamů.
že Djokovič jako sedminásobný vítěz AO má vždy největší
podporu publika !!! A určitá část poblika přeje Federerovi,
protože nebyl favorit a hraje tady dlouho a je populární.
Ještě , že jsem bleskově zapnul REC a mám to celé.
Bojím se, ze Thiem bude mít problem.
Ten 1.set proste Roger mal vyhrat. Ktovie, aky by to malo vyvoj. Ale asi by to skoncilo jeho porazkou v 4setoch. Postupne odchadzal fyzicky a po tom sete aj psychicky.
Taketo momenty prehlbuju ten GS blok proti Djokovicovi. A dalsi prehrany TB. Ten by uz zufalo potreboval vyhrat nad srbom.
AO mozno celkovo hodnotit pozitivne. SF a prehra s najlepsim hracom. Otocil dva uz takmer prehrane zapasy, nevzdaval sa a bojoval aj dnes, kym to islo,
Ak bude Roger v lete zdravy, stale si myslim, ze ma sancu vyhrat Wimbledon. Neviem, ci dokaze porazit Djokovica, ale hocikoho ineho urcite.
Nicméně Roger ten Wimbledon potřebuje nutně vyhrát, má na to, ale někdo musí Djokoviče vyřadit. Jinak to prostě nedopadne.
Gyros
Mě se nelíbí jeho chování. Místo toho, aby v klidu otočil hlavu na box, odešel si sednout, tak se začne bušit do hrudníku jako kretén a ukazovat světu jak je mocný a silný.
Přičemž všichni ví, že FEderer má dojebanou nohu a zápas poslední 2 sety odchodil.
Pič-us ze srbska, co chceš.
Chtělo by se popasovat s tím,že Roger dnes prohrál...
Chování je druhá věc. Pokud to nevidíš; tak nemá cenu diskutovat
Nepaprc se Frantisku, nesvedci ti to. Neporazil tam nikoho poradnyho.
- lepsi pozde nezli pozdeji? To je nejke tramvajacke moudro? :D
no, to je všeobecné moudro ... a ano, lepší pozdě s Djokovičem než aby NEDEJBOŽE turnaj vyhrál ...
Je to srdcař ten Nole.
Djokovič je chová jako pí-ča. To vidí všichni kromě tebe.
Ale Rafa má alespoň trošku pokory, Djokovič ne.
Proto ho nemá nikdo rád. (teda kromě tebe a Kozoroha)
Tohle dělá Rafa vždycky, už jsem si na to zvykl.
Gratulace Novakovi.
Odehrál to protože má v sobě trošku cti, což se tobě nepoštěstilo.
To vůbec není o nějakém vymlouvání. A v tuto chvíli ani nevíme jestli: a) měl Fedex problém a za b) pokud ano jestli se o tom zmíní. On není žádný ufňukánek.
Takhle pojede Roger domů s tím, že totálně poj-ebal první set, který měl jasně vyhrát, opět s Djokovičem prohrál TB - asi osmý v řadě a opět nevyužil svoje šance když je měl.
Čili všechno špatně.
A proto otočil jeden zápas ze stavu 4:8 a druhý ze sedmi matchballů.
Djokovič vrací a Federer ten zápas od druhého setu totálně vypustil.
Je neskutečné, co mu všechno tenisový satan nadělil, on je normální kryptonit na tenis FEDALA. Nadal ten má nárok max na antuce a to se ještě musí kur-va snažit, Roger max. na halovém indooru ve dvou setech.
Jinak všude Djokovič WIN a ještě k tomu relativně v klídku.
Tady to je o prvním setu, jinak není o čem. Roger nebyl od stavu 5:4 v prvním setu ani na shodě na returnu, už to jenom odchází ten zápas, nemůže dát.
Ale ten set měl brát.
Aha,máš jenom freevideo. Tak nic :)
1st set : 21/50
2nd set: 4/24
Tady je asi hlavní rozdíl.
Protože herně na to má stále...:-)
Koneckonců poslední zápas vyhrál Fedex na turnaji mistrů...
Rogera straší první prohraný set a já to vidím z domu až do Melbourne.
Kdyby dostal Roger naloženo 3x 6:2 jako Rafa ve finále loni, tak si řeknu dobře, neměl na to, má věk, je zraněný.
Ale místo toho kur-va podává na set, který prohraje v TB a to vše co budoval v Melbourne totálně zkurvil během pár minut.
Úplně teďka cítím s Rafa fans, když viděli včerejší zápas s Thiemem. Alespoň jsme na jedné loni a naši koně skončili turnaj nejhůře jak mohli.
30.01.2020 09:13 farr
Zastírací manéfr. ;) Chce se dostat Nolemu do hlavy už před zápasem. Nechá ho vést 2:0 na sety a pak mu zasadí super haluz totalni ofenzivu, že Novakovi nevypadnou jen čočky ale rovnou celý bulvy :D
takto. Pořád ještě by byl Djoko hratelnej. Ještě jsem věřil
v 1-1. Jak dál to nevím, ale mohl být stav vyrovnaný.
Federer to neskutečně dojebal s tím opustí Australian Open. Turnaj, který za pět zápasů vybojoval a zvedl si sebevědomí na hranici nebes, tlačil ho celý stadion, předvedl tady dva zázraky, zápasy turnaje.
A to všechno dojebal za pět minut v prvním setu.
Na turnaji skončí jako jednoduchý semifinálový soupeř Djokoviče, který se z něho posral jako malá holka.
To radši neměl hrát vůbec.
Teď skončí jako posranec.
Djoker vede 2:0 na sety a poprvé od Cincinnati 2018 vyhrál set nad Rogerem s brejkem.
Denis92: dole jsem ti napsal, kdy naposledy Roger vyhrál TB nad No1em, bylo to v Cincinnati 2015.
Hlavne to ide bez stupid reklám a dianie možno sledovať aj počas prestávok. Samo, že magazín Game,Shet.. nejde. Dokonca dali aj live semi debl s Dodig/Polášek, žiaľ prehrali.
Vysielacie práva na WTA má od nového roka RTVS. Po archívnej Trojke, plánuje od leta spustiť aj športovú Štvorku. Po štarte športového programu sa tak môže WTA presunúť práve sem. V aktuálnej programovej štruktúre Dvojky totiž nie je vôbec miesto na reprízy športových priamych prenosov, žiaľ.
DIGI Sport, ktorá o práva prišla, záznamy točila a točí doteraz.
Jako vždy. :D
Moc to nevidím.
7-5 6-1 6-4 6-4 6-3
Last 6 sets Djokovic won against Federer:
7-6(6) 7-6(3) 7-6(5) 7-6(4) 13-12(3) 7-6(1)
Kolkokrat Djokovic vyhral hladko AO a bolo to to poslwdne co toho roku vyhral.
Ale vzhledem k současné konkurenci a tím, co Djokovič předvádí za styl je prakticky na hardovém GS nehratelný. Může ho sejmout Wawrinka maximálně.
Neuveritelné ako kluckuje...
Tsitsipas, Medvedev, Kyrgios, Thiem, moznosti na komplikáciu je plno.
Ale ak Djokovic nema vyhrat GS, Thiem ma z tych malych sanci ho porazit, sancu najvacsiu. Hoci Nadal zo vsetkych xy finále co na GS odohral neziskal set len raz a myslim, ze finale AO19 by sa neopakovalo.
Ale finále, pokud do něj postoupí, musí No1e odstartovat líp, jinak bude mít podobné problémy, jako dnes s Rogerem.
Nepamatam si, kedy naposledy vyhral proti Djokovicovi v TB. Tam robi UE za UE..
Presne to som tu vcera pisal. Je pekne, ze odvrati tazke stavy proti Millmanovi ci Sandgrenovi, ked s DJokovicom vsetko dolezite prehra. Dnes nedopodavany set a dalsi prehrany TB. Toto je uz 6.TB v rade co prehral.
Ale aj tak, velmi slusny set od Rogera. 8 ES a 26 W su uzasne cisla.
Místo toto to opět za se totální zkurví a prohraje v TB.
Tohle je finiš
Jedinou šanci kterou měl promrhal
Ten TB je 99% pro Djokoviče, nikdo na světě nemůže čekat opačný vývoj. Který to bude prohraný TB v řadě pro RF? 6?
uvidím za 15 -20 min.
Ako to tak asi môže dopadnút v TB, hm...
:)
Kdo vyhraje první set, vyhraje zápas. Tak to většinou v těch 50ti střetnutích bylo
O co že tenhle stav 1:4 a 0:40 nakonec skončí výhrou setu Djokoviče? :-)
Už se to blíží :D
Nebol som od toho daleko..
projít. Pěkně klid, ptáci na stromech, svítí slunce, co víc.
Nadal je velmi inspirujúci hrác.
Nevím co s tím všichni na AO mají letos.
Mít Federer Djokovičovu mentální sílu, má 30 GS.
výborné hře Rogera.
Kyrgios, jen ma smulu, ze nam Mirku:)
Tou osobností jsem myslel celek, nejen tenisové umění a k tomu má Nick ještě velmi daleko.
Naopak, Roger pokracuje vo vykone z Londyna. Dnes dal za 4gemy na servise viac es (6) ako za cely zapas proti Fucsovicsovi (5) ci Sandgrenovi (len 3).
Jed! "Dedku":)
3-0 .
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele