Djokovič porazil Ferrera a po čtyřech letech dobyl Paříž

3. 11. 2013, 17:09
Aktuality 188
Novak Djokovič od US Open vyhrál už 17. zápas v řadě a stále má ještě teoretickou šanci, že sezonu zakončí jako světová jednička. Dnes ve finále turnaje Masters 1000 v Paříži porazil obhájce titulu Španěla Ferrera a získal šestý letošní titul.
Profily hráčů
Novak Djokovič (© fft.fr)

Novak Djokovič zdolal aktivně hrajícího Španěla Davida Ferrera dvakrát 7-5, přestože v obou setech prohrával 3-5. V první sadě srbský tenista navzdory ztrátě nedovolil Ferrerovi, který předtím vyřadil světovou jedničku Rafaela Nadala i Tomáše Berdycha, jediný setbol a získal ji pro sebe díky čtyřem vítězným gamům za sebou. Ve druhém setu se situace opakovala a Djokovič zápas zakončil při soupeřově podání druhým mečbolem. 

"Bylo to hodně náročné. Na konci už to bylo hlavně o hlavě, protože musíte dát soupeři najevo, že jste ještě na kurtu a pořád bojujete," řekl Djokovič. "Myslím, že jsem hrál lépe než včera (proti Nadalovi) a prohrál jsem," uvedl Ferrer. "Rozhodil mě z rytmu, a když proti Novakovi nepodáte perfektní výkon, nemáte šanci," dodal. 

Šestadvacetiletý Srb si připsal jako teprve 15. tenista v open éře 40. titul v kariéře, šestý v sezoně a udržel si šanci na návrat do čela žebříčku. Šanci sesadit Nadala z prvního místa bude mít příští týden na Turnaji mistrů pro osm nejlepších hráčů roku.

Djokovič se v Londýně v základní skupině utká s Argentincem Juanem Martínem Del Potrem, Švýcarem Rogerem Federerem a Richardem Gasquetem. Nadala čeká Berdych, Ferrer a Švýcar Stanislas Wawrinka.

"Rozhodně teď hraju svůj nejlepší tenis v tomto roce. Moje hra je na vysoké úrovni a věřím ve svou mysl, i ve svou hru," pochvaluje si šestadvacetiletý Srb.

- ATP MASTERS 1000 PAŘÍŽ -(Francie, tv. povrch / hala, 3.204.745 eur)nedělní výsledky (03. 11. 2013)
Dvouhra - finále:
Djokovič (2-Srb.) - Ferrer (3-Šp.) 7-5 7-5
.
Čtyřhra - finále:
B. Bryan/M. Bryan (1-USA) - Peya/Soares (2-Rak./Braz.) 6-3 6-3

 

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

188
Přidat komentář
lexikon
Komentátor Nadala dočkala vyhlásil :)
Reagovat
lexikon
Docela
Reagovat
Mayo
ako málo stačí k radosti pravda :D
Reagovat
Pe3k
Na nejmenovaném serveru novy se hodnotí ženy všech tenistů z turnaje mistrů až na Gasqueta, který je prý gej.

Vede přítelkyně Bédi - Ester 40%, na druhém místě Jelena 32% a 3 místo Mirka 12%, která porazila i přítelkyni Nadala, která má pouhých 5 % :)
Reagovat
Alois_Mlok
Nadalově přítelkyni asi uškodilo to, že chodí právě s Nadalem :).
Reagovat
Pe3k
Nemá tam zrovna moc povedenou fotku oproti Mirce a taky dost připomíná určitou sortu nepřizpůsobivých spoluobčanů ČR.
Reagovat
smazaný uživatel
Kde jste to našli ? :O ...nemůžete jsem dát odkaz ? prosím
Reagovat
Mayo
Rišárovi tam mali dať jeho partnera :D:D
Reagovat
Pe3k
TN.cz
Reagovat
Padme
Mirka! Vždyť je super. A Ester má tolik hlasů protože na sobě nic nemá :))
Reagovat
Frick
No alespoň, že tak. Proj*bat 1. kolo s 187. hráčem by byla ostuda.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, je tu někdo fanda Mashy ? A fakt velkej ? nevíte někdo jaký je její nejoblíbenější číslo ?
Reagovat
smazaný uživatel
napiš montymu25, ten by to mohl vědět.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha a kdy nebo kde ho seženu ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
napiš mu vzkaz nebo počkej, jestli bude reagovat :)
Reagovat
smazaný uživatel
jojo... už jsem mu napsal vzkaz ;)
Reagovat
spaniel
Klasicky Tomas, zadna taktika, zadny plan B. Neni Isner aby spoléhal jen na servis a doufal ze to urve v TB.

Hrac, ktery snad s nejvetsi lehkosti generuje tvrdé forehandove udery, tam misto toho pinka oblouky bezpečně metr od lajny jak Simon v pátém setu proti Monfilsovi na antuce. Za jeho stavu zjisti, ze Stan se sam nevyhaze a zacne utocit a hrat vic na riziko?
Reagovat
smazaný uživatel
Tom bojuje ale bez prvniho servu to proste pujde hodne tezko :-( Naopak Wawros si servem hodne pomaha
Reagovat
smazaný uživatel
Tak koukam ze Stan zase proti Tomovi uz lepsi podani ani snad nemuze mit. Snad se stim Tomas popere jako proti Raonicovi...
Reagovat
smazaný uživatel
Achjo...Tome, kdes nechal prvni podani? :-(
Reagovat
smazaný uživatel
2011 Rafa 1 titul na jeho oblíbeném FO, Nole- 3 tituly (životní sezona), Roger (1 finále, dvě prohrané SF, z toho jedno na US Open z 0:2 sety s Nolem v životní formě), vyhrál masters Madrid, Paříž, TURNAJ MISTRŮ
2012 Nole 1 GS 3 masters, TM, Rafa 1 GS (opět jenom antuka) 2 masters , Fedex 1 GS 3 masters, stříbro na olympiádě.
Až letos hrál druhé housle, jinak je to tvrzení naprosto nesmyslné.

To je teda zaujímavé, ze pri Rogerovi je v rokoch 2011 a 12 spomenuté aj finále, ale pri Rafovi nie sú :))..Takto do očí bijúca zaslepenosť..Ze tu vlastne clovek stráca cas..
Reagovat
spaniel
Kdyý už jsme u zaslepenosti:

u 2012 vúbec není spomenuté finále ani Federera.

v 2011 je u něj zjevně proto, že titul nezískal, tak asi na objasnění toho, že byl blízko, takže druhé housle je trochu přisilné. Trollhande.
Reagovat
smazaný uživatel
Mohol by som ťa volat SPAMiel, pretože sa opakuješ a tvoje primitivne urazky patria do koša..

Ale viac sa mi na teba rýmuje blbec..U Rogera je finále spomenuté, lebo titul neziskal..A Rafa po prehratom Finále titul ziskal??..Omg, zbohom zdravý rozum..Vencova statistika je objektívne neobjektívna a tendenčná..Ukazka vasej logiky a zaslepenej argumentácie..
Reagovat
smazaný uživatel
Jak píše spaniel, v roce 2011 jsem psal jejich největší úspěchy a Roger nic nevyhrál, ale nebyl daleko. Mimochodem se mu tehdy povedlo jako jedinému zastavit Djokoviče a to na svém nejslabším povrchu. To semifinále jsem psal proto, že měl dva mečboly za stavu 2:0 na sety proti Nolemu, 2012 nepíšu finále, ale medaili z olympiádu, což je specifická záležitost a i když to bylo stříbro, nemělo by zapadnout. Kdyby Nole či Rafa získali nějakou medaili napíšu ji tam.
Reagovat
spaniel
Pořád lepší když se na mě blbec rýmuje, než kdyby se na mě hodilo :D :D
Jako je tomu v tvém případě. Že jsi nepochopil vencape, mě samozřejmě nepřekvapuje. A když už je řeč o opakování, ty se opakuješ u každého článku o Federerovi...zjevně vidíš třísku v mojem oku, ale trám ve svém ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Ak hodnotis tenistov, mal by si mať rovnaké kritériá, lebo vytrhnúť len ich najvacsie uspechy, to potom mozes mat velmi skreslený vysledok..

Rafa hral v roku 2011 tri finále GS, rovnako ako Nole..Hrali spolu 4Masters finále za sebou a aj s AO12 tri GS finále za sebou..Bola to sezóna najmonotónnejsích finále, a Roger hral druhé husle, kedze okrem Pariza sa do ich "boja" vobec nedostal..
Reagovat
spaniel
No, to už je jiné, když se chce. Nikdo netvrdil, že byl v 2011 úspěšnější než Rafa. A možná hrál i druhé housle, ale ne teda 4 roky jak si psal, ale 2...2011 a 2013.
Reagovat
smazaný uživatel
Pisal som styri roky s kratkou prestavkou..2010-2014...2011 a 2013 uznavas, este 2010..
Reagovat
smazaný uživatel
2010-2013..
Reagovat
smazaný uživatel
Kura nemůžete toho nechat? Dyť je to furt dokola. Jak kafemlejnci.
Reagovat
smazaný uživatel
Skončil som..Pekný den a skorý vecer.;)
Reagovat
spaniel
2010 byl horší než Rafa, ale získal 1GS a TM, takže byl Rafovým hlavním soupeřem v sezoně (před novakovské období). Jestli je druhý nej v sezoně automaticky druhé housle, tak potom ano. Já to chápal tak, že hraje druhé housle po první vedoucí skupině.
Reagovat
viitak
Můžete mi prosím někdo vysvětlit proč se Novak Paříži nestal světovou jedničkou? V žebříčku ATP byl 28.10. na druhém místě s 11120 body a Rafa na prvním místě s 11670.
Dnes je na prvním místě Rafa s 12030 body,což přesně sedí dle posledního výsledku. Ale Novak má o 510 bodů méně, tedy jen 10610 bodů. Jak je to možné? Vždyť na turnaji získal 955 bodů. (vloni vypadl v druhém kole)
http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx?d=04.11.2013&r=1&c=#
Reagovat
viitak
napadá mě jen jedna možnost, že se ty body doúčtovávají až po určité sérii turnajů. Ale kde se dozvím detaily?
Reagovat
smazaný uživatel
Novakovy se odecetly body za minuly turnaj mistru, kde Rafa nehral.
Reagovat
viitak
Díky, to mi přišlo dost divné, tak jsem to ani nepsal. Normálně se body doúčtují až na konci turnaje přeci...
Reagovat
smazaný uživatel
Body za ten dany turnaj se odecitaji pred turnajem, ale v pondelnim vydani zebricku jeste odecteny nejsou...aspon tak to znam ja.
Reagovat
smazaný uživatel
Can you win slams next year?

Federer: the French is a different story but everywhere else it's more in my racquet than anybody else's.

Je rozdiel medzi zdravým sebavedomím a bujarou veľkohubosťou. Toto je len klasický syndróm nedostatku vlastnej sebareflexie a zároveň urážka Nadala s Djokovičom.

Roger ako vidieť stále žije v ilúzií rokoch 04-07. Aj preto si myslím, že bude hrať tenis ešte ako 40ročný a chudák si stále bude myslieť, že to má na vlastnej rakete..Je to vskutku velmi smutný príbeh..
Reagovat
Roger_Federer
No ja nevim, jestli ty si zrovna ten co by mel kazat o velkohubosti vyjadřeni..
Reagovat
Roger_Federer
No ja nevim, jestli ty si zrovna ten co by mel kazat o velkohubosti vyjadřeni..
Reagovat
smazaný uživatel
Federer se uměl o sobě kolikrát pěkně vyjádřit, i kdy prohrál ne? :) Nějak zvlášť mi nevadí, mám ráda jeho hru, ale občas by si měl rozmyslet, co vypustí ven...:)
Reagovat
Fandina
To vyjádření Rogera má logiku. Kromě FO si věří. Nic jiného neřekl. Takže v pohodě.
Reagovat
dappe
Smutný příběh je to, co tady už měsíce předvádíš ty. Někdo, kdo objevil tenis tak v roce 2010, vůbec tomu nerozumí a má klasický názory lidí, kteří se sportem neměli nikdy nic společnýho, tady ostatní poučuje o tom, co jak bylo, je a bude.
Reagovat
Pe3k
Kdo jiný může něco takového prohlásit, než nejlepší hráč všech dob? Noleho A Džafu ani nezmínil, takže je asi těžko mohl urazit...
Reagovat
smazaný uživatel
Keď si človek verí, dá sa to vyjadrit aj slovami bežného smrtelníka a nie poloboha..

Dappe, ak si myslis, ze som tenis objavil v roku 2010 a nikdy som nešportoval, tak máš ozaj mizerné pozorovacie schopnosti..
Reagovat
smazaný uživatel
Nezmienil, no nepriamo ich postavil do úlohy štatistov, pritom štatistom je až na krátku prestávku už štyri roky on..
Reagovat
Fandina
Forehand tenis není žádný smutný příběh, ani Roger ani nikdo jiný ze špičky. Tvoje příspěvky jsou mimo mísu.
Reagovat
spaniel
Máš pravdu. Velice arogantní. To já upřednostňuji vyjádření skromného španělského býčka. Jako když jde hrát na antuce se 188 hráčem světa, který na antuce nevyhrál zápas, tak se vyjádří ve stylu: "QUE? I noe favorito, nooo! If I play good, no, I play my tennis, I make more points, I may win, no? But I no favorito, no?"

Velice skromné. A zároveň neskutečně tupé.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvoja posadnutosť Rogerom Federerom zrejme fakt nemá medze :)
Veď prakticky nič zlé nepovedal, na FO to nevidí ružovo ale inak má šancu všade. Preboha veď je to Federer a nie nejaký loptoš z tretej desiatky.

Ešte zhruba pred rokom bol svetová jednotka takže by som sa tu krotil s vyhláseniami že "smutný príbeh" a pod. Jediný smutný príbeh si ty a tvoja posadnutosť RF.
Reagovat
smazaný uživatel
A nerozumiem prečo by mal žiť v ilúzii len v rokoch 04-07 ?
Veď jeho bilancia na grandslamoch je aj po nich výborná:
2008 - víťazstvo na USO, finále RG a W, semifinále AO
2009 - víťazstvo RG a W, finále AO a USO
2010 - víťazstvo AO (tu už mal 29 rokov)
V 31 sa vrátil na tenisový trón, získal Wimbledon - nehovoriac o jeho úspechoch na turnajoch Masters či World Tour Finals (2010, 2011), takže by som sa vo vyhláseniach krotil. Či vari si toho dokázal viac ? Vari toho niekto iný na svete dokázal viac ?
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák jsi leda tak ty. A taky pěkne zakomplexovaný a závistlivý :-(
Je to na Rogerově raketě asi značí, že tam může zvítězit, je to víc pravděpodobné než na French Open. Absolutně nechápu, z čeho jsi vydedukoval urážku vůči Nadalovi a Djokovičovi ze strany Rogera. Protože já vidím někoho jiného, kdo tady má neustálou potřebu urážet za každou cenu. Zdá se mi, že se ani po letech nedokážeš zmířit s tím, co všechno Roger dokázal a co ve sportu představuje. Je obdivuhodné, že člověk s takovými ůspěchy má pořád takovou motivaci pokračovat. Snad se jen nebude zhazovat kvůli tomu, abys ty a tobě podobní lidé mohli spokojeně spinkat.
Přesně jak píše Fandina, tvůj příspěvek je absolutně mimo mísu.
Reagovat
Amputace
Takových smutných příběhů je tady víc. Forehand nemá důvod být posedlý Federerem - až na jednu sezónu hraje už čtyři roky druhé housle, letos nevyhrává, nedaří se mu, občas předvede nějaký záchvěv staré formy a vezme set favoritovi, proč by jím měl být nějaký fanoušek Nadala posedlý? Vždyť to nedává smysl. Ovšem na druhou stranu: Nadal může fanouškovi Federera zcela logicky pít krev - letos vyhrál, co se dalo, vyhrál Montreal-Cinci-USO v jediném roce, což se Federerovi mimochodem nikdy nepodařilo, vrátil se na post světové jedničky, vyhrál třináctý GS, přibližuje se Rogerovým rekordům atd. Takže když se nad tím zcela logicky zamyslíš - proč bychom měli být posedlí Federerem? Neplatí to spíše naopak? Zkus si ty diskuze tady někdy pročíst důkladněji a ne se zaměřit na jeden jediný příspěvek.
Reagovat
smazaný uživatel
No to by i mě celkem zajímalo, proč má fanoušek Nadala neustálou potřebu se navážet do hráčů, kt. mají svůj vrchol už dávno za sebou, když může v klidu fandit a těšit se z ůspěchú svého oblíbeného hráče.
Či do mrtvých se nejlíp kope?
Reagovat
spaniel
Jsou jen nervózní, že jejich modla zas pohoří. Jeho klasický závěr sezony je už zase tady, prohry na posledních 2 turnajích a podobně to dopadne i na WTF, kde se jeho halová impotence a neschopnost být dobrý na všech površích zas ukáže v plné nahotě.
Reagovat
Amputace
Ano, fanoušci Nadala neustále o Federerovi píší jako o hřiťohrabovi, hekalovi, autistovi, loutce strýčka Toniho a v jednom kuse jej obviňují z dopingu. Omlouvám se vám za všechny.
Reagovat
Fandina
Amputace, kdyby Rafa neměl své rituály, tak by o nich nikdo nemohl psát.
Reagovat
spaniel
Je to sice nelichotivé, ale věechno je to pravda. A za pravdu se každý vzteká...
Reagovat
Amputace
Buď si jistý, že za sebe považuji tuto sezónu už v tuto chvíli za extrémně vydařenou. Nikdy bych býval nečekal, že po více než půl ročním zranění vyhraje 2GS a 5 Masters. A myslím si, že to nečekala většina jeho fanoušků. Takže nějaké pohoření na takzvaném "Turnaji mistrů" už je, řekl bych, vedlejší.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono je tady velký problém Forehandova demagogie. Kdyby byl dostatečně spokojený s Rafovými úspěchy neměl by potřebu neustále srážet Fedexovy úspěchy, které mu pijou krev a nedokáže se s nimi srovnat. Není prakticky článek, pod kterým by nějak, ať už přímo či nepřímo neurazil Rogera. Rafovy výkony snižují tak tři lidi z tábora Federerovců, což je na suverénně největší tábor, který tu RF má dost málo. To za prvé
Výrok, že už tři roky hraje druhé housle je hodně, ale opravdu hodně mimo mísu.
2011 Rafa 1 titul na jeho oblíbeném FO, Nole- 3 tituly (životní sezona), Roger (1 finále, dvě prohrané SF, z toho jedno na US Open z 0:2 sety s Nolem v životní formě), vyhrál masters Madrid, Paříž, TURNAJ MISTRŮ
2012 Nole 1 GS 3 masters, TM, Rafa 1 GS (opět jenom antuka) 2 masters , Fedex 1 GS 3 masters, stříbro na olympiádě.
Až letos hrál druhé housle, jinak je to tvrzení naprosto nesmyslné.
Reagovat
spaniel
Souhlasím, že to byla velice úspěšná sezona a vůbec jsem to nečekal, hlavně Cinci a USO. Klobouk dole. Ale že je TM zbytečný je blbost, je to kaňka na skoro dokonalém obraze. Jedno by to bylo, kdyby už nějaký titul z TM měl.
Reagovat
smazaný uživatel
No to jste to Forhendovi pánové dali sežrat a to doslova.

:DDD
Reagovat
Amputace
Ty máš etické cítění hodně nízko, že? Například bude-li mít nějaký tenista velký nos, opravňuje mě to navýzat ho nosálem, protože je to pravda? Měl už by ses vzpamatovat, jelikož poslední dobou tady opravdu sypeš jeden blábol za druhým. Nemluvě o tom, že žádný doping Nadalovi nikdy nikdo nedokázal, takže pravda to není. Stejně jako není pravda, že by byl Nadal autistou. Že má Nadal své rituály pravda je, není ale přece potřeba na to neustále a navíc pejorativně upozorňovat. A hekat taky neheká sám.
Reagovat
Amputace
Uznávám. Tak až letos hraje druhé housle.
Píšeš o třech lidech z vašeho tábora, co se navážejí do Nadala. A kolik lidí to dělá z našeho tábora? Rovněž ne nijak skromného. Olympiádu bych pro velice omezenou četnost příspěvků snad ani nepočítal.
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj mistrů je druhá nejprestižnější tenisová událost po Grand slamech.
Reagovat
spaniel
Haha, na MTF je Federer běžně nazýván x jmény od Nadalovců. Je mně to jedno. Pochybuju že si třeba nos každý den natahuje, aby ho měl větší. Za to Nadala těžko někdo nutí k tomu análnímu fetišismu...

O dopingu jsem nikde nepsal, to mně nepřišiješ.

Heká pár hráčů a vadí mně to u všech.

Zajímavé, že tohoto se chytáš a píšeš, že píšu bláboly, ale když napíšu třeba jeho bilanci na TM, kterou tollhand úmyslně falšuje, tak to se nezapojíš.
Reagovat
spaniel
Když už jsme u blábolů, tak potom to cos napsal dole je blábol roku. V podstatě říkáš, že by Nadalovi měli titul prostě jen dát. Tomu já říkám blábol.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se určitě neznížím k tomu, abych podobnými přezdívkami volal hráče, kt. na kurtu bojují a vydávají ze sebe všechno, to ne. Nejvíc fandím Rogerovi, tak odemně nemůžeš očekávat, že budu reagovat na urážky ostatních tenistů. Když vidím takový příspěvek, že se někdo neprávem naváží do Rogera, tak se ozvu.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejsem fanouškem toho navážet se do takových osobních věcí, i když se musím přiznat, že se někdy pobavím nad některými příspěvky třeba od spaniela, který má tu ironii dobře vybroušenou.:)) Petřík je troll. Jako je fakt úžasné, že člověk s tolika fobiemi a možná OCD dosáhl tolika úspěchů v tak psychicky náročném sportu.
Reagovat
smazaný uživatel
Kralco, áno myslím si, ze sú na svete aj ludia, co dokazali viac, nez sportovec tenista..

Spolu s Hischnou by ste si to mozno mohli precitat este raz..Ak by povedal, že má na GS sancu, tak by som nepovedal ani makké F..On ale povedal, ze výsledok GS mimo Paríž je závislý skor od neho, nez od ostatných..A to je cisto zaslepený egocentrizmus a to je na cloveka v jeho veku a tenisovej pozicii veru smutné..

A to ze hrá posledné styri roky druhel husle je fakt..Odkedy sa hrá na SF, ci finále?..Ak Vencape povazuje F a SF za úspech, nech potom pokecá so spanielom, ktorý tvrdí, ze Rafa je jednodimenzionalny antukár..Sezóna 2011 teda bola pre Rafu mega uspesná..

A este nieco..Ak niekto tvrdí, ze preferuje Rogerov postoj pred skromnostou, tak zrejme preto, ze sa ho to netyka, alebo sa na to nevie objektivne pozriet..

Ak vy ste boli s kolegom vo firme najlepsi zamestnanci a po rokoch by sa vratil clovek, ktory sice s firmou zaznamenal velké uspechy, no v poslednych rokoch sa nevie uplatnit tak ako vy a na prvej porade by vyhlasil, ze uspech firmy lezi viac menej v jeho rukach, som zvedavy ako by ste to zdravé sebavedomie ocenili..Uz sa chápeme?
Reagovat
Amputace
Co to meleš? Já na tebe reaguji, až jsi začal reagovat ty. Co ti přišívám? Jaká bilance?

Já: "Ano, fanoušci Nadala neustále o Federerovi píší jako o hřiťohrabovi, hekalovi, autistovi, loutce strýčka Toniho a v jednom kuse jej obviňují z dopingu. Omlouvám se vám za všechny."

Ty: "Je to sice nelichotivé, ale věechno je to pravda. A za pravdu se každý vzteká..."

Takže včetně dopingu - tak proč píšeš, že doping ti nepřišiju? Přišil sis ho sám.

Je mi úplně jedno, jestli ty Nadala urážíš těmito "přezdívkami" nebo ne. S tebou já jsem tuto diskuzi vůbec nezačal. Mluvil jsem o tom, co tady dlouhodobě pozoruji ze strany některých fanoušků Federera. Kralco psal o urážení Federera, tak jsem mu vysvětlil, že to není tak jednostranné, jak si možná myslí.

K Turnaji mistrů: špatně si to pochopil, nebo jsem se špatně vyjádřil.
Reagovat
Amputace
Spaniel ji měl vybroušenou dřív a líbilo se mi, jak se tady prezentoval. Ale současné době už se nechává příliš pohlcovat emocemi a často klesne k bezhlavému útočení. To mi opravdu nepřipadá vybroušené.
Reagovat
smazaný uživatel
2011 Rafa 1 titul na jeho oblíbeném FO, Nole- 3 tituly (životní sezona), Roger (1 finále, dvě prohrané SF, z toho jedno na US Open z 0:2 sety s Nolem v životní formě), vyhrál masters Madrid, Paříž, TURNAJ MISTRŮ
2012 Nole 1 GS 3 masters, TM, Rafa 1 GS (opět jenom antuka) 2 masters , Fedex 1 GS 3 masters, stříbro na olympiádě.
Až letos hrál druhé housle, jinak je to tvrzení naprosto nesmyslné.

To je teda zaujímavé, ze pri Rogerovi je v rokoch 2011 a 12 spomenuté aj finále, a semifinále, ale pri Rafovi nie sú :))..Takto do očí bijúca zaslepenosť..Ze tu vlastne clovek stráca cas..
Reagovat
smazaný uživatel
Jak můžeš srovnávat týmovou práci s individuálním sportem jako je tenis??? On svým výrokem nikomu neublížil ani nikomu nepřekáží, on nehraje za nějakou firmu, ale za sebe. Kde jsem psal, že Rafa neměl úspěšnou sezonu 2011? Byl druhým nejlepším tenistou roku a byl jsem to já, kdo hovořil o tom, že v roce 2011 měl Nole dobrou konkurenci v podobě Rafy a Rogera.
To, že něco napíše spaniel neznamená, že s tím souhlasím. Rafu například nepovažuju jenom jako specialistu na antuku.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslel som vo svete tenisovom, nie ako takom :)

Pozri, je to šport kde hrá sebavedomie veľkú úlohu. Dobre vieme, že Federer nie je hráč, ktorý sa schováva do kúta ale sebavedomo vždy povedal to čo si myslí. Ak to povedal, asi tomu naozaj verí - to že podľa teba nemá dôvod, nie je relevantné.

A chceš to porovnávať s nejakým zamestnaním, budiž. Ale je to scestné. RF je v tomto športe najúspešnejší hráč aký tu vôbec kedy bol, bol to on čo posunul tenis do tej roviny v ktorej ho vidíme teraz. Takže ak má niekto právo povedať takýto výrok, tak je to práve Federer. Ak mu to nevyjde, to už je iná vec. Ale spomeňme si na Wimbledon 2012.

Aspoňže Roger nedá na názory Jožka,Peťka,Mirka,Janka z diskusií, pretože pomaličky bude mať 33 rokov a stále sa drží niekde na 6.mieste - a to mal zlú sezónu! Chápem, že by si už chcel aby šiel do dôchodku, ale ver mi, že budúci rok bude lepší ako tento. Ak sa mu budú vyhýbať zranenia, samozrejme :)
Reagovat
rib
myslím, že ze strany některých tady se jedná pouze o to, že jim uniká hlubší znalost angličtiny, která je řečí kontextuální. Tudíž kdo si hodí tato slova do googlu nebo je přeloží z pohledu lineárního významu, může pak mít dojem, že jde o nějaké nabubřelé prohlášení (viz Forhand, to je opravdu basic znalost jazyka, jejda...). A přitom jde jen o konstatování, že v jiných GS než RG vidí Roger ještě šanci a že to vlastně záleží jen na něm, jestli ji bude umět chopit...
Reagovat
smazaný uživatel
Anličtinu by si si mal zopakovať ty, ty basic..

Píše sa tam anybody..Myslené teda na človeka..Nie ze na ostatných GS..

Pekná trefa do vlastnej..
Reagovat
spaniel
Can you win slams next year?

Federer: the French is a different story but everywhere else it's more in my racquet than anybody else's.

Nechápu, proč se z toho dělá taková věda. Prostě si věří, myslí, že hrál špatně kvůli zádům a že teď, když je (podle vlastních slov) zdravotně v pořádku, tak věří že když zahraje svůj top, tak že má na hardu a trávě pořád šanci na GS. Na trávě a USO bych mu to i věřil, na AO ani ne. Pokud by se vrátil do své formy z přelomu 2011/2012, tak ta možnost je přece reálná, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Žiadnu vedu som z toho robiť nechcel(a uz vobec som sa nechcel dostat na rátanie a porovnavanie statistik) len mi to tvrdenie prislo velkohubé, to je vsetko..Ten "smutný príbeh" som si mohol odpustiť, uznávam..

Ale ono to je aj tak symbolické..Podomnou má príspevok Dominik, ktorý zasa parafrázuje Rafu..Taktiež sa ten prispevok jeho fanuskom nemusí pozdávať, no vo vlákne je relativny klud, akurát Amputace sa ho zastal a má svojim sposobom pravdu..

O prispevok vyssie je moj text, ktorý zase kriziuuje výrok Rogera..Ten však proti sebe poštvak všetky božstvá TP a oheň bol na streche..Dva iritujúce výroky tenistov, avsak kritika toho Rogerovho vytvorila omnoho vacsiu búrku..Rafa je ritoskrab, hekal a dopuje, ale Roger je nedotklivý a nekritizovatelný..Na zamyslenie..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teda já jsem se nad tím doopravdy zamyslel a vychází mi z toho to, že nick Roger_Federer nenapsal v svém příspěvku žádné urážlivé či hanlivé slovo na adresu Nadala... I když tam byl cítit náznak ironie a posměchu. Ale ty jsi o Rogerovi napsal, že jeho prohlášení je velkohubé a bez štipky sebereflexe . A to co jsi napsal, že Roger tímto vyjádřením uráží Nadala s Djokovičem, + to že bude chudák žít v iluzi že ještě může (nedejbože!!!) uspět, tak to byla, jak se říká, poslední kapka. Proto ten oheň na střeše.
Reagovat
Roger_Federer
Přiznej si, že jsi dneska ujel, nezachoval nadhled a ironii a hodnotil jsi přiliš zbrkle a zcela zbytečne..Jsi opravdu ten posledni, kdo by mohl mluvit o "velkohubosti", pana Rogera Federera
Reagovat
Sonja
Je fakt, že si Federer mohl odpustit to "more in my racquet than anybody else's", protože tím se nad ostatní minimálně tři špičkové hráče (Nadala, Noleho a Můru) povyšuje. Stačilo říct, že dalšímu titulu z GS věří...čemuž by se nedalo vytknout vůbec nic (kdyby nevěřil, mohl by to rovnou zabalit).
Reagovat
Mayo
já som vám to včera písal, že to povedal :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Ani náhodou, bola to len pravda a čistá pravda..
Reagovat
jackiec
panebože ten řiťolezec si furt bude na něco stěžovat, tak ať sedí doma na prdeli a nejezdí
Reagovat
Roger_Federer
Si sedim v kanclu snidam a valim kafe..čtu u toho člane Jana Jarocha z nazvem "Rafova posledni vyzva"(nadpis ve sportu)

Vytržene z kontextu članku podotykam..

Rafa:"Nepřijde mi fer,že se tenhle turnaj hraje stale hraje pod střechou.Kvalifikujete se se do nej na zaklade vysledku po cely rok na nejruznejšich podnicich, i proto by se mel povrch a prostředi menit"pravil letos při Us open..

Snad je to važne jeho posledni vyzva..:)
Reagovat
Pe3k
No pokud se mu nelíbí, že se turnaj mistrů hraje v hale, tak se zase někomu nemusí líbit, že se FO hraje na antuce a venku...Nechápu co furt má, šancí vyhrát měl víc než dost a další má tento týden...
Reagovat
Olympiada
Opet tvoje hloupa reakce. Pokud to rafael dokaze - asi uz pojdeš
Reagovat
Pe3k
Mě připadá, že on si myslí, že ty turnaje se hrají k vůli němu. Přitom tam má atp důležitější věci na řešení jako je: doping, snesitelnější rozvržení turnajů během roku, jednotvárnost povrchů atd.

Btw. pokud Nadal vyhraje, bude to muset ještě 5 x zopakovat, aby se dostal tam kde je Federer :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.cas.sk/clanok/264464/del-potra-okradli-na-parizskej-stanici-prisiel-o-penazenku-i-ruzenec.html
Chudák Delpo, pak mají ti hráči dávat autogramy, za dobrotu na žebrotu, ještě má po růženci, no tak to nakládám na postup Noleho a Fédi. :D
Reagovat
smazaný uživatel
pardon, to nemělo být sem.
Reagovat
Amputace
Je tam to důležité slůvko "stále". On netvrdí, že by se TM neměl hrát v hale, tvrdí ovšem, že je nefér, že je to čistě halový turnaj - a to bez ohledu na to, že figurace na něm závisí na celé sezóně. Navíc už jeho název "turnaj mistrů" evokuje, že by jej měl vyhrát skutečně ten nejlepší (třeba v daném roce), přitom se ale hraje stále na jednom povrchu.
Reagovat
spaniel
Že by jej měl vyhrát ten nejlepší v dané sezoně? Sorry, větší blbost jsem tady snad ještě nečetl. Je to turnaj, ne ocenění za zásluhy, které by mu měli jen tak dát. I když nediviím se ti, to je asi jediná možnost, jak může tento jednodimenzionální antukář získat titul v hale.

Ještě bys mohl poradit ATP, jak hrát v listopadu venku v Londýně.
Reagovat
Amputace
Vysvětli mi, proč turnaj, který má přídomek "mistrů", který má velice netradiční vyřazovací logiku, kvalifikuje se na něj pouze osm nejlepších hráčů v daném roce, který je nejlépe bodován hned po Masters, se hraje pořád na jednom povrchu? To je jako by se teď Monte Carlu nebo jakémukoli jinému turnaji Masters dal název "turnaj mistrů" a dávalo se za něj 1500 bodů. Nedává to absolutně smysl.
Reagovat
smazaný uživatel
Preto, lebo je záver sezóny a záver sezóny vždy patril halovému tenisu ? Žeby ?
Reagovat
spaniel
Turnaj mistrů je to leda tak u nás, jinak je od 2009 už opět World Tour Finals. TM nebo WTF se hrál od 1970 v podstatě jen na koberci nebo hardu s jednou výjimkou na trávě.
Když se podíváš na sezonu, antuka má místa m'víc než dost, kdežto tráva ubohé 3 týdny a koberec už zmizel úplně.
Turnaj se vždy hraje na konci roku, kdy počasí dovoluje leda tak halu. Jedině že by se turnaj přesunul někam do Konga.
Proč se Roland Garros hraje pořád na antuce a Wimblas na trávě? Je to tradice. To, že to Nadalovi nevyhovuje je zřejmé, ale zas je to něco, co prosazuje jen on (od nikoho jiného jsem takový názor neslyšel) a zas by to nejvíc vyhovovalo jemu.
Reagovat
Amputace
Je to přece nesmysl. Proč právě hala? Grand slamové turnaje jsou spravedlivě rozdělené na čtyři povrchy. Tisícové turnaje zrovna tak. Proč tedy právě Turnaj mistrů - druhý nejlépe bodovaný turnaj - se hraje stále na jediném povrchu? Je to stejně absurdní, jako kdyby existoval třeba pouze jeden GS, například na trávě.
Reagovat
Amputace
Mimochodem: být za TM 1000 bodů, stejně jako za obyčejný Masters, nenamýtal bych ani slovo. Ale připadá mi zvláštní, aby zrovna jednomu povrchu bylo vyhrazeno to privilegium druhého nejprestižnějšího turnaje. To je celé.
Reagovat
spaniel
Proč mám pocit, že kdyby byl jen jediný GS a na antuce, vůbec by ti to nevadilo.

Prostě to tak je a není ničí chyba, že to tam Rafaelovi nejde.
Reagovat
Amputace
Ach jo. Tahle tvá uštěpačnost a domýšlivost.
Kdyby se hrál GS jen na antuce (mimochodem byla by to podobná logika jako s Turnajem mistrů), Nadal by nikdy nebyl dokázal svoji komplexnost a přizpůsobivost všem povrchům, takže by mi to rozhodně vadilo.
Reagovat
spaniel
Vadilo/nevadilo...jen spekulace. Nic jiného bychom neznali. Ale já tvrdím jen jedno, je to tradice.
Reagovat
Amputace
Dokud se se mnou míníš bavit jako s hlupákem, tak na mě, prosím tě, přístě vůbec nereaguj. Až budeš stát o normální diskuzi, ozvi se.
Reagovat
spaniel
Teď nevím co myslíš. Fakt ne. Nic takové tam nevidím. Protože tě za hlupáka nepovažuju. Bavili jsme se o jedné věci, a můj nazor je, že je to tradicí a počasím. Kde z toho dedukuješ, že tě považuji za hlupáka?
Reagovat
Amputace
"Proč mám pocit, že kdyby byl jen jediný GS a na antuce, vůbec by ti to nevadilo."

Z čeho tak usuzuješ - proč máš ten pocit? Z toho, že fandím Nadalovi? Myslíš si, že jsem skutečně takový primitiv, že mě zajímají pouze Nadalovy úspěchy a zbytek tenisu je mi putna? Můj nejoblíbenější povrch je tráva, proč navzdory tomu fandím právě Nadalovi, už jsem kdysi vysvětloval. Turnaj mistrů mi vadí úplně z jiných důvodů, než že se tam Nadalovi nedaří. Kdyby byl TM na antuce, připadalo by mi to divné zrovna tak - mysli si, co chceš. Všechny bodově vysoko hodnocené turnaje jsou rozděleny do všech povrchů, pouze TM ne. Kvůli počasí to samozřejmě asi nejde udělat jinak, než aby se hrálo v hale, ovšem nevidím důvod, proč takový turnaj bodovat výše než běžnou tisícovku.

Ohledně toho příkladu s jedním GS jsi psal: vadil-nedavilo, to nejde říct, protože bychom nic jiného neznali. Ale znali. Znali bychom všechny povrchy, stejně jako je známe teď, jediný rozdíl by byl v tom, že GS by se hrál na jediném z nich. Každý by přece musel cítit, že to není fér. A zrovna tak vnímám TM. Je privilegovaný oproti tisícovkám, a přitom nepřipouští rovné šance všem typům tenistů.
Reagovat
Amputace
Anebo potom je samozřejmě ještě jedna možnost. Ať udělají z TM regulérní pátý GS. To by alespoň dávalo smysl, protože hala svůj GS nemá. Ovšem v současnosti skutečně nevím, jakou důležitost tomu turnaji přikládat, protože mi připadá jako jakýsi hybrid tisícovky a GS.
Reagovat
spaniel
Dobře, beru, promiň, věřím že bys to bral, jak píšeš.

1500 bodů dávají protože je to speciální, že tam hraje 8 nej hráčů té sezony. Ničím jiným to výjimečné není (až na ten systém, který dává šanci vyhrát i s prohrou v RR). Jak píšeš hybrid, v podstatě to tak je, proto i bodování něco mezi. 5 GS se tomu říká, ale není důvod měnit status, prostě je to takto už dlouho.

Píšeš, že nepřipouští šance všem typům tenistů. Tím přece nepřímo říkáš, co tvrdím. Že Nadal má slabinu v tomto povrchu. Že je jiný typ tenisty, kterému vyhovují pomalejší kurty s vyšším odskokem. Proč to věčně popíráte, a pak to oklikou přiznáte? Možná tys to vždy na rovinu přiznal, nevím...když ano, tak samozřejmě to myslím na jiné.

Nikdo jiný se nestěžoval, protože nikdo jiný takovou slabinu v tomto povrchu nemá. Možná kdyby se hrálo na antuce, stěžoval by se Murray...nebo možná všichni, vzhledem k Rafovi.
Reagovat
Amputace
Rafa má rozhodně v tom povrchu slabinu. Velkou. Tu sezónu 2010 a především pak semifinále s Murrayem považuji za malý zázrak. Stěžuje si proto, že vyhrál všechno, co se dalo, všechny GS, olympiádu, téměř všechny Masters, ale nevyhrál TM, který je tak prestižní, ale je pokaždé v hale, o níž ví, že tam velkých úspěchů nikdy dosahovat nebude. A právě ten pofidérní charakter TM dává možnost námitkám. Být to regulérní GS, Nadal by nemohl namýtat ani slovo. Být to tisícovka, tak by mu zase bylo putna, že tam nevyhrává. Zkrátka je to jediný "typ" turnaje, který se nehraje na všech površích (pak ještě tráva, která nemá tisícovku - to považuji za obrovský omyl). A proti tomu se - předpokládám - Rafa ohrazuje. Současně je to turnaj velice prestižní a důležitý. Myslím, že většina nezaujatých lidí by musela uznat, že vzhledem k tomu, jaký charakter TM má (osm nejlepších za ten rok), by bylo optimální, aby se hrál každý rok (nebo třeba každé čtyři roky, to je jedno) na jiném povrchu. Zkrátka aby to nebyl turnaj výhradně halový, když už má takový zvláštní, nezaměnitelný statut a je rozličně bodován. Ovšem to není vzhledem k době, kdy se hraje, stejně možné, takže co vlastně na tom řešit. Ovšem celé TOTO vzešlo z Nadalova prohlášení (uštěpačně citované Rogerem_Federerem), které ja naprosto chápu.
Reagovat
Amputace
Jinak: když píšu o Nadalovi jako o komplexním tenistovi, tak si halu ani nevybavím, v hlavě se mi promítne tráva-antuka-hard. Ovšem zahrnu-li teď, zcela vědomě, také halu, nemohu Nadala za komplexního hráče prohlásit. Na druhou stranu: co není, může být. Na hardu také dospíval dlouho a vlastně až letos to zúročil zcela bezezbytku. V hale to může být za rok dva podobné. Navíc těch halových turnajů ani není tolik, takže je o to náročnější tam dlouhodobě nějak tenisově "růst".
Reagovat
Roger_Federer
Pointa=Jeden z nejvetšich tenistu historie, opet beči a stežuje si, jak je to k nemu(jedinemu), strašne nespravedlive, že je to v hale...Co na tom nechapeš? A co tady obhajuješ?
Reagovat
Amputace
Vždyť má pravdu. Stačí se nad tím zamyslet. Obsazení TM je závislé na výkonech tenistů po celý rok, na všech površích, a přitom on sám se hraje každý rok na povrchu jediném. Prostě logický paradox. Kdyby se hrály všechny turnaje po celý rok v hale, tak pochopím, že se v hale bude hrát i celou sezónu završující Turnaj mistrů. Takhle je však pro mě tento turnaj záhadou. A bodování toho turnaje nechápu už vůbec. Čím je důležitější než jakýkoli tisícovka? Že se tam kvalifikuje jen osm nejlepším? Ano, ale na druhou stranu je to jediný turnaj, který lze vyhrát i s dvěma prohrami.
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně jsi to napsal. Mě napadlo jediné řešení. Že by se střídala hala s trávou v Austrálii (kde by už teď mělo být celkem dobré počasí). Tráva by byla jakousi kompenzací za léta odstrčení a také proto, že má v Austrálii tradici.
Reagovat
spaniel
Souhlas, dobre napsané. Kde bude WTF po Londýně v 2016?
Reagovat
Reti64
Nolemu gratuluju k titulu, zaslouží si obrovské uznání. Pro jeho věrné fanoušky to sice byly dost nervy, ale stálo to za to:-)) Je až neuvěřitelné, jakým způsobem dokáže Novak nakonec zvládnout i ty zápasy, kdy se mu, na jeho poměry, vůbec nedaří a kdy toho má plné zuby. Z Paříže jsem měl veliké obavy, v závěru sezóny, týden před WTF je to jeden z nejnáročnějších turnajů. Ale Nole to zvládl a já teď už věřím, že obhájí i Londýn.
Na turnajích Masters tedy za poslední tři roky vyhráli titul: Nole 11x, Rafa 8x, Roger 4x, Andy 3x a David jednou.
Celé dnešní finále:

http://www.youtube.com/watch?v=mHyut3Tospw
Reagovat
Sonja
Ještěže od příštího roku bude mezi finále v Paříži a začátkem TM týdenní pauza. Takhle to je totiž fakt hrůza:-(
Reagovat
Rafaeoli25
Tak hrůza co má říkat Rafa, když je antuková sezona a během pěti turnajů má jen dvě pauzy, tzn.27 zápasů v 56 dnech, to je záhul větší..
Reagovat
Rafaeoli25
Oprava, v 54 dnech.
Reagovat
Roger_Federer
Myslim, že Rafovi nedela fyzička žadny problem..nebo ano?
Reagovat
Sonja
Rafa je vůbec výjimka.
Ale nechceš snad srovnávat jaro, kdy je hráč ještě plný sil, a konec sezony, kdy toho má dost jak fyzicky, tak psychicky?:-)
Reagovat
Rafaeoli25
Ale dělá, loni i letos byl po RG vyflusanej, ta pauza až do Montrealu byla blahodárná, po USO v Asii už taky neměl takovou šťávu, nikdo neni stroj..
Reagovat
Rafaeoli25
tak jasně, že na konci sezony je to špatný, ale ta antuka je namačkaná za sebe vražedně pokud odehraje všechny zápasy jako letos, navíc i maratony jako v sf s Nolem. Hard ten je rozloženej rozumně na celou sezonu, takže je to víc v poho..
Reagovat
spaniel
Nemá být jednodimenzonální antukový specialista, co zoufale honí body na antuce.
Reagovat
Amputace
Ano, zvláště letos se představil jako jednodimenzionální antukář. Kromě antukových turnajů de facto nic nevyhrál.
Reagovat
spaniel
Federer a Djokovic jsou mnohem komplexnejší hráči. Alespoň dokud nevyhraje TM.
Reagovat
Amputace
Ano, zvláště letos se představil jako jednodimenzionální antukář. Kromě antukových turnajů de facto nic nevyhrál.
Reagovat
spaniel
Úspěch v hale. Nemá ani titul z koberce, který přitom stihl a kde má titul i třeba Novak. Oni mají komplet všechno, on ne.
Reagovat
Padme
Rafovi stačí vyhrát jeden zápas a už ho nikdo nedostihne :) http://live-tennis.eu/
Reagovat
Sonja
Ve skutečnosti musí vyhrát aspoň dva, protože Nole ještě může získat body za výhry v singlech ve finále DC.
Každopádně je už dlouho jasný, že Noleho šance jsou jen teoretické...
Reagovat
Padme
No jo vlastně... kolik může získat Novak za ty DC výhry?
Reagovat
Sonja
Tuším, že 150.
Reagovat
Padme
http://sport.idnes.cz/teniste-ziskaji-za-davis-cup-body-do-zebricku-faf-/tenis.aspx?c=A080409_133405_tenis_bur
moc chytrá z toho ale nejsem :))
Reagovat
Sonja
Takže pokud by Nadal vyhrál jen jeden zápas a Novak obhájil celou tu porci- 1500 + přidal 150 za výhry v DC, měl by o ždibeček (pár desítek bodů) víc. Takže Rafovi může zajistit post jedničky na konci roku buď 2.výhra ve skupině nebo jakékoliv Noleho zaváhání.
Reagovat
Sonja
http://www.daviscup.com/en/rankings/atp-ranking-points.aspx

Ještě koukám, že se dává 75 bodů jako bonus, pokud hráč vyhrál 7 singlových zápasů a jeho tým vyhrál mísu:-D Takže teoreticky může Nole dostat 225
Reagovat
Padme
To by byl rozdíl 1195b... :)
Reagovat
Sonja
?:-D
Nole: 10610+1500+225=12335 (maximum, co může získat)
Rafa: 12030+200=12230 (tzn. po jedné výhře ve skupině ještě furt málo, pokud by Nole sesbíral všechno, co do konce sezony může)

Prostě jak jsem psala, aspoň 2 výhry ve skupině, aby měl jistotu. Nebo Noleho zaváhání.
Reagovat
PetaM
A za prohru se nedávají body jako u holek? :) :)
Reagovat
Padme
Jj to byl souhlas :) Prostě, jak píšeš.
Reagovat
Sonja
Však to tam máš napsaný:-) Za prohru se dává jen v 1.kole 10 bodů, jinak jen za výhry.
Reagovat
woody
Jsem zklamán úrovní stránek. Čekal bych,že 4 hodiny po konci finále zde bude aspoň nějaké prohlášení dvou aktérů finále...
Reagovat
Mayo
Federer: "Na French Open je to iné ale ostatné GS sú na mojej rakete"
Reagovat
Padme
Mirka ho naučila slovensky? :-P
Reagovat
smazaný uživatel
To povedal?..
Reagovat
Denis92
nikde som nic take nevidel
Reagovat
Roger_Federer
Dost pochybuju, že by si takovym vyjadrenim nabehl, v letošnim roce..Pokud to nekdy řekl v letech minulych, byla by to pravda..
Reagovat
Sonja
Jo, podle všeho to řekl.

Q: Can you win slams next year?
Federer: the French is a different story but everywhere else it's more in my racquet than anybody else's
7:06 PM - 3 Nov 2013
Reagovat
Sonja
http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=363585
Reagovat
Padme
Trochu to nechápu, kdoví jak to myslel. Jako že záleží na tom, jak bude hrát on?
Reagovat
Sonja
Ano, v zásadě říká, že na všech GS kromě Paříže záleží na tom, jak bude hrát on. Namyšlený, ale možná o tom víc než kohokoliv jiného chce přesvědčit sebe. Protože čím by se jako pak motivoval na příští sezonu? Řečma typu "pokud tenhle a tamten budou z formy, mohl bych mít šanci" asi ne.
Reagovat
Padme
Jasně motivace! Mirka fandila, občas si i zakřičí, lepší než se furt tvářit nezúčastněně :)
Reagovat
Roger_Federer
Souhlasim, že v kontextu letošni protrapene sezony to zni "namyšlene", ale pro me je to furt sebevedomejši vyjadřeni,než.. "Ja nejsem favoryt..,chci to vyhrat, ale jsou tu lepši.", a myslet si opak.
Reagovat
Sonja
Tak že je to sebevědomější, o tom snad není sporu. Pak už záleží na jedinci, co mu je sympatičtější. Nebo třeba odsuzuje oboje-na tom foru, jak jsem sem hodila odkaz, je hned druhý příspěvek:
"don't know what I find more disgusting, fraud's arrogance or dull's fake modesty?"
:-D;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dámy a páni, toto je prístup naozajstného šampióna.
Reagovat
gigin
Gratulka a poděkování za fajňučký turnaj!! Lepilo mi akorát včera po prvním setu, jinak cajk! IDEMOOOOO!!!
Reagovat
smazaný uživatel
No jo. To se to vyhrává ve slabé éře. :D

?
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Padme
:)
Reagovat
Sonja
ať je co dát do článku...
http://www.q3.cz/images/21Paris1.jpg
http://www.q3.cz/images/73Paris2.jpg
http://www.q3.cz/images/44Paris3.jpg
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/2529_670428126323543_1653812345_n.jpg
https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1393703_670428812990141_1080689243_n.jpg
Reagovat
Sonja
Brutální zápas. David hrál jak šílenec, běhal, vracel (ale dlouhé míče, aby Novaka držel z kurtu), trefoval skvělý úhly i kopíroval lajny. Když se k tomu připočte ještě Noleho mizerné procento 1.servisu (tím pádem minimum snadných bodů), není divu, že zápas byl tak těsný. Naštěstí v závěrech obou setů Novak zabral a Davidovi se roztřásla ruka...
Nolemu moc gratuluju k 3.titulu Masters 1000 v sezoně!:-) Ale už dnes mi přišel hodně unavený jak po fyzické, tak psychické stránce. Mám docela strach, jak zvládne TM, kor při takové skupině, kdy ho může porazit jak Delpo, tak Federer. No uvidíme.
Reagovat
Sonja
1.set: http://www.q3.cz/images/11NoleDavid1.jpg
Summary: http://www.q3.cz/images/19NoleDavidSummary.jpg
Reagovat
Padme
Myslím, že strach mít nemusíš :)
Reagovat
Sonja
Padme- Myslím, že není radno podceňovat ani jednoho z dvojice Delpo-Federer. Je to smůla, že jsou tři současně nejlepší halaři namačkaní v jedné skupině.

Btw. Paříž je Noleho jubilejní 40.titul:-) Nechci tuhle sezonu ještě hodnotit, protože ještě není konec, ale přece jen zhruba:
Jak to s tisícovkama letos vypadalo všelijak (výkyvy, předčasná vypadnutí), nakonec jich Nole dokázal vyhrát stejný počet jako loni (obhájil Šanghaj a místo Miami+Toronto vyhrál Monte Carlo+Paříž). Stejně tak letos získal 1GS jako loni a oproti loňsku o jednu pětistovku víc (Dubaj)...Teď už jen jak si povede na TM. Držím palce. Moc:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to rváč, Snad sebere všechny zbylé síly. Nezapomen Sonjo toho tucha!
Reagovat
Padme
Jak jsem psala ve vedlejším článku, jak já vám závidím, že Novak všechny vyrovnané zápasy nakonec urve :)
Reagovat
Amputace
Jsi přirozený skeptik a tvé argumenty jsou oprávněné, ovšem v tomto případě se rozhodně přikláním k názoru Padme: neměj strach :) Novak má sice ultimátně těžkou skupinu, přesto nepředpokládám, že ho někdo zastaví. Závěr sezóny má výborný, což je s ohledem na jeho fyzicky náročný tenis vskutku obdivuhodné.
Reagovat
carolyn
Klídek tady!
nehrabte jen pro sebe jo! :-P Jsou tam i jiní přeci, tak trochu tolerance :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem žádnej velkej fanda Davida Ferrera, ale dneska jsem mu ten titul postupem času opravdu přál. Hrál výborně, a jestli je Novak pověstný tím že doběhne nemožné, tak byli dnes na kurtu dva Nováci:D
Na druhou stranu je to trochu průšvih. Djoker za čtrnáct dnů v davisu a David nekdy pozítří proti Berďovi. Ne čeká nás nic dobrýho
Reagovat
smazaný uživatel
Mám smíšené pocity. Novak má dobrý konec sezony, což se mi samo o sobě líbí, ale při pohledu na blížící se finále DC se mi to líbí už o něco méně.
Reagovat
Nola
pekne, Davidovi veľká pochvala, takto trápiť favorita, chalani teraz oddych a skoncentrovať sa na TM, ak bude David hrať ako dnes, včera, ešte sa môžme dočkať zaujímavého výsledku
Reagovat
smazaný uživatel
David predviedol prvé polovice setov velmi dobrú hru a ak by Nole v koncovkách sem tam pokazil, mohol zápas aj vyhrat..Djokovič však úroveň postupom setu dvíhal, David presne naopak..Nakoniec očakávaný víťaz, gratulácia Djokolandu..V budúcej sezóne nemá len Rafa obhajovať milión bodov, už teraz je to plus minus vyrovnané..
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Nolemu. Už mu stačí se umět chovat jako Roger a za 200 let možná bude v síni slávy...
Reagovat
Rafaeoli25
Taky se mi občas nelíbí jeho chování, ale to cos napsal je ubohý, už teď ho jeho úspěchy pasují do Síně slávy, kolik hráčů s tolika tituly historie poznala?
Reagovat
smazaný uživatel
Je dobrý o tom žádná, ale je namyšlený kretén stejně jako Berdych. :)
Reagovat
Padme
Kdyby si o sobě tolik nemyslel, tak by z těží dokázal obracet "ztracené" zápasy. Sympatický mi úplně není, ale ty jeho projevy během zápasu vykolejí soupeře a jeho povzbudí.
Reagovat
Padme
*stěží (pardón češtino)
Reagovat
Rafaeoli25
Namyšlený tolik ne, hlavně vzteklý když se mu nedaří, někomu se líbí i negativní emoce, mně ne..jako hráče ho nesmírně uznávám, baví mě jeho hra, ale to je všechno, č.1 je pro mě Rafa..
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, Berdych je namyšlenej kretén, Djok je namyšlenej kretén a Féďa vzor všech ctností.. - no comment.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne to ne. Ale souhlasím s komentem výše tady. Djokovic je pro mě osobně strašně nesympatický člověk, to, že si zasluhuje svá vítězství nepopírám, je brilantní tenista, možná nejlepší současnosti, ale vzteká se to beru, provokuje diváky, neumí prohrávat a neumí se chovat. Ale musím říct, že se už trošku zlepšil. Nadal je skvělý, ale to jeho zdržování a vytahování trenýrek je na poblití už. :) Neříkám,že Fedex je vzor i když podle mě je, je to ikona tohodle sportu, hrající legenda, ale i Del Potro se jeví slušně, Tsonga, Wawrinka těm to chování jde. A o Murraym ani nemluvím, to je totální dítě. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já reaguju na tvůj koment proto, že jsi napsal, že je Berdych namyšlenej kretén.. já jsem jeho fanynka, tak abys věděl důvod mé reakce. Já o žádným tenistovi nepíšu, že je kretén, i když mu nefandím a nemusím ho. I Féďa udělal pár kok.tin, které mu na pověsti nepřidají, takže asi tak. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Berdych by si mohl s Andym podat ruku. Taky mám rád Berdycha, je to čech a fandím mu, akorát jak vidím ty jeho obličeje vždycky když se mu něco nepovede a když prohraje, tak mi je z toho špatně. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavý, máš ho rád, fandíš mu a píšeš, že je namyšlenej kretén... Nedělá obličeje pořád, nezdržuje hru, nenadává publiku, nemá žádné rituály, nemlátí raketou... diskutuje zbytečně někdy s rozhodčím, ale to není jediný a že se někdy zatváří někoho ohrožuje? Každej samozřejmě brání svého koně, já nejsem výjimka, ale některý názory na něj mi přijdou fakt haluzní... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ta psychika! Ta koncentrovanost na důležité míče! Neskutečné. Bravo! Jen se bojím, kde najdeš síly na Londýn?
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry,sorry este sorry ale nemuzem si odpustit poznamku ze davi bol dnes lepsiiii...!!!!! A prosim ta rafa vyhraj turnaj v Londyne ale aspon djokovic nech vypadne skor nez rafa a rafa ukaze konecne celemu svete mze vaaamoos vie len rafa a ze je v tomto roku neprekonatelny a najlepsi hrac planety ... djokovic dnes nehral svoj naj tenis ale to je vzdy blbi majumstastie :-) jak hra djokovic stale vyhrantomje ore superov frustrujuce ... ferrer bol dnes lepsi v obidvoch setoch viedol uz 5=3 aj v prvom tak aj v druhom a nakoniec prehral rovnako to je snad sila!!!! Djokovicmdnes stastie ako hron ... prosim rafa vyhral atp world tour champions tournament 1500 a akaz ze djokovic je stastlivec ..vamooooooooooos !!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry,sorry este sorry ale nemuzem si odpustit poznamku ze davi bol dnes lepsiiii...!!!!! A prosim ta rafa vyhraj turnaj v Londyne ale aspon djokovic nech vypadne skor nez rafa a rafa ukaze konecne celemu svete mze vaaamoos vie len rafa a ze je v tomto roku neprekonatelny a najlepsi hrac planety ... djokovic dnes nehral svoj naj tenis ale to je vzdy blbi majumstastie :-) jak hra djokovic stale vyhrantomje ore superov frustrujuce ... ferrer bol dnes lepsi v obidvoch setoch viedol uz 5=3 aj v prvom tak aj v druhom a nakoniec prehral rovnako to je snad sila!!!! Djokovicmdnes stastie ako hron ... prosim rafa vyhral atp world tour champions tournament 1500 a akaz ze djokovic je stastlivec ..vamooooooooooos !!!!!!
Reagovat
Mayo
o tento stroj sa netreba bať :D tie nestrácajú sily
Reagovat
Roger4EVER
Aha :D Ty toho Nandala nějak miluješ co? :D V případě, že by spolu hráli tak Novak ři.ťohraba porazí ve dvou setech ;) Ři.tohrab Nandal je v hale marnej.. Takže bejt tebou, tak se na TM moc netěším, ba naopak ;) Vamos ;)
Reagovat
Amputace
Běžte už někam s řiťohrabem, hekalem a podobně. Máte to zapotřebí?
Reagovat
Amputace
Jinak samozřejmě gratulace Novakovi. Jak to po amerických betonech vypadalo, že nedosáhne laťky nastavené lety 11 a 12, tak v tuto chvíli může rozhodně považovat sezónu 2013 za povedenou. Na TM bude samozřejmě hlavní favorit a ač to píšu nerad, nevím, co by se muselo stát, aby nevyhrál. Zapracovat může snad jedině únava, ale to stejně tak u zbylých sedmi tenistů.
Reagovat
Rafaeoli25
Psal jsem o těch urážkách předevčírem, ale to je jako házet hrách na stěnu, někteří si prostě nedaj pokoj, žumpisty holt nepředěláš..:(
Reagovat
Mayo
to , že je v hale Nadal slabý vie každý takže nič nové si nám ty riťohrab nenapísal (: ... a aj nepostúpi zo skupiny aj tak vamos Rafa ! so sezónou som spoko
Reagovat
Rafaeoli25
Souhlas, taky bych byl spokojen, on ale postoupí, Berdycha i Wawru dá a já myslím, že napodruhý i Ferrdu..jsem v klidu :). Každopádně daleko víc se těšim na AO..
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist