Djokovič přidal 10. výhru v řadě, v semifinále ho čeká rozjetý Medveděv

17. 8. 2019, 09:36
Aktuality 148
ATP CINCINNATI - Novak Djokovič na Masters v Cincinnati neztratil set ani se svým třetím soupeřem, ve čtvrtfinále si poradil s Francouzem Lucasem Pouillem. O finále si srbský obhájce titulu zahraje s ve formě hrajícím Rusem Daniilem Medveděvem, s nímž na jaře prohrál v Monte Carlu.
Novak Djokovič (© AFP)

Novak Djokovič před měsícem ve Wimbledonu vyhrál čtvrtý z posledních pěti grandslamů a získal celkově 16. titul z těchto nejprestižnějších turnajů.

Na další grandslamovou trofej zaútočí na přelomu srpna a září v New Yorku. Po odpočinku si jedinou přípravu naordinoval do Cincinnati, kde loni jako první v historii zkompletoval sbírku titulů z turnajů Masters 1000.

A zatím se mu daří letos. Po domácím Samu Querreym a Španělu Pablu Carreñovi si poradil ve dvou setech i s Lucasem Pouillem. Francouze ve večerním duelu přehrál bez ztráty podání za necelou hodinu a půl 7-6 6-1.



Dvaatřicetiletý Srb Djokovič tak prodloužil svou neporazitelnost na deset utkání. O již sedmé finále na Masters v Cincinnati se utká s Daniilem Medveděvem, s nímž ve vzájemné bilanci vede 3-1, ale poslední duel s ním letos na antuce v Monte Carlu prohrál.

Třiadvacetiletý Rus Medveděv ve čtvrtfinále porazil 6-2 6-3 krajana a Federerova přemožitele Andreje Rubljova a připsal si už 42. výhru v sezoně, což je nejvíce ze všech hráčů na okruhu ATP.

Medveděv vyhrál 17 z posledních 21 zápasů a útočí na třetí finále během tří týdnů.

Richard Gasquet zdolal 7-6 3-6 6-2 Španěla Roberta Bautistu a poprvé od loňského června, kdy triumfoval v Hertogenboschi, vyhrál čtyři zápasy po sobě.  Do semifinále turnaje Masters postoupil po dlouhých šesti a půl letech.



O své čtvrté finále na Masters a první po sedmi letech si 33letý Francouz zahraje s Davidem Goffinem (
h2h 1-1). Belgický tenista se do semifinále dostal přes Jošihita Nišioku bez boje, třiadvacetiletý Japonec přišel kvůli střevním potížím o své největší čtvrtfinále.

Osmadvacetiletý Goffin, finalista Turnaje mistrů z roku 2017, bude hrát o první finále na turnaji Masters.

Bratři Murrayovi se poprvé na okruhu ATP postavili na kurtu proti sobě a ve čtvrtfinále čtyřhry na Masters v Cincinnati zvítězil deblový specialista Jamie. Společně s krajanem Neilem Skupským zdolali duo Andy Murray a Feliciano López 6-7 7-5 10-4.

"Nebyl to moc pěkný zápas. Příliš nám to na kurtu neklapalo, ale to se stává. Mám radost z Jamieho postupu," řekl Andy Murray, který se po lednové druhé operaci kyčle vrátil k tenisu v červnu a dosud nastupoval hlavně ve čtyřhrách. Až v Cincinnati si zahrál i dvouhru a v úvodním kole ho porazil Francouz Richard Gasquet.

• ATP MASTERS 1000 CINCINNATI •
USA / Ohio, tv. povrch, 6.735.690 dolarů
páteční výsledky (16. 08. 2019)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Djokovič (1-Srb.) - Pouille (Fr.) 7-6(2) 6-1
Medveděv (9-Rus.) - Rubljov (Rus.) 6-2 6-3
Gasquet (Fr.) - Bautista (11-Šp.) 7-6(2) 3-6 6-2
Goffin (16-Belg.) - Nišioka (Jap.) bez boje
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

148
Přidat komentář
MarcelPersch
Možná to není tak úplně špatný výsledek, Nole měl vždycky tendence trochu polevit, když vyhrávat všechno, naopak zkoncentrovat se, když někde něco neuhral, uvidíme.
Reagovat
Mayo
Som extrémne prekvapený z výsledku. Dokonca ho Rus vyfackal už druhýkrát za sebou :O kdezto taký Rafa ho nedávno úplne ponizil ako inak.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa práve obetovat 1000b nepríchodom do Cinci.

Bez urazky dolnej casti pavuka, ale Mannarina, Goffina, Nishioka w/o a Gasqueta by pravdepodobne porazil aj na porchu planéty Mars, takze Hard by bol len vítaný bonus.
Reagovat
Stan_Borowitz
No, neříkal jsem to?
Reagovat
Pe3k
No a Rafu zas vyfackaji jak Djokovic, tak Federer...just tennis folks.
Reagovat
Mayo
To, že prehra s xy nasobnymi GS šampiónmi nie je nič hrozné.
Reagovat
Pe3k
A prohrát se světovou 8 je hrozné? Ty paštiko :)
Reagovat
MarcelPersch
Medvedem se včera neskutečně zvedl, má formu, věří si a tady dneska vyhraje, v rozhodujících momentech se nepo... coz by Rafa, dost možná i Federer udělali, je zkratka rozdíl, když nemá člověk co ztratit.
Reagovat
spaniel
Tak ja z tebe prekvapeny nejsem, jsi klaun.
Reagovat
woody
Kozorohu koukal jsi? Vysledek je nepodstatny,dulezite je nemit limit pro US open.
Reagovat
Kozoroh
Nemusíš mít strach, No1e uvedl, že bolest pominula:
https://youtu.be/KDOhy-zJEOg
Reagovat
Pe3k
0:2 s Gyrosm, letos 0:2 s Medvědem, goat...
Reagovat
smazaný uživatel
"Od: Pe3k
V Montrealu chyběli goati Roger a Novak"
Reagovat
Kozoroh
1:2 kašpare, Medvěda porazil v OF AO 3:1, Medvěd se nakonec ukázal být nejtěžší překážkou Ultrona na cestě za rekordním 7. titulem z AO.
Reagovat
smazaný uživatel
Greatest gaspar of all time.

Pe3k :)
Reagovat
Pe3k
Nebuď citlivý jak trollhandova předkožka po semifinále Wimbledonu ;)
Reagovat
steve79
O to vice se nam zamotava boj o svetovou jednicku.
Reagovat
Pe3k
To je dobře, Nadal na nějakém 8. místě nikoho neohrožuje, tak by bylo fajn, kdyby zas na chvíli DjokoWitche sesadil z postu světové jedničky.
Reagovat
steve79
Roger ztraci v uvozovkach take jen 2000 bodu. Musel by ale vyhrat US Open.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa má 4 koncoročné, Federer 5, ale ziadnu z doby Nadala s Djokovicom :)

Myslim, ze obaja goati poškuľujú skor po Samprasovi, nie po jednookom královi slepých..Chcú kaviár, nie kôrky od chleba.
Reagovat
peRFect
SF z W ti leží hodně v žaludku? :)
Reagovat
Pe3k
Všechny ty prohry s Federerem za poslední roky...
Reagovat
MarcelPersch
Já osobně jsem teda ještě namlsaný z let předchozích :D na W jsem byl rad, že obhájil SF.
Reagovat
smazaný uživatel
Isteze, Rafa fans lezi W v zaludku, najma po vyhranom RG.

Naopak pre Frustrated Federers Fans bol Wimbledon pohladením :)

Ty si uplne zošalel, zrátaj si dve plus dve.
Reagovat
spaniel
Tak jak jinak si vysvetlit ze ti tak jebe.
Reagovat
turista
Myslím, že se nic nezamotává. Novak pouze promarnil šanci na další titul z Cincinnati.
Reagovat
steve79
To je prekvapeni, ale je to dobre. Aspon se Novak nebude citit neporazitelny. Je to o to vice prekvapujici, ze vedl 1:0 na sety
Reagovat
smazaný uživatel
Lokty, únava. Vy mate fakt dost. :D

Djokovic prohrál s lepším hráčem stejně, jako dva dny před nim Federer.

Tečka. Nikdo nebyl zraněny, ani unavený a oba dva z bog3 chtěli vyhrát turnaj. Nestalo se, bohužel, bohudik.

Nejsou kapela aby pořad vyhravali.
Reagovat
smazaný uživatel
No pri Rogim mám pocit, ze nevyhráva stále, ten dokonca zabudol základné akordy.
Reagovat
smazaný uživatel
Slabší, ale snažil ses.
Reagovat
smazaný uživatel
^^^^^^

Pro připomenutí, to je ten pavián, co se tady na každém vlákně houpal jak na liáně a vyřvával, že Novak si dojde pro titul beze ztráty setu.

Sebereflexe? Zbytečné. Máte dost! A Kamil úplně nejvíc.
Reagovat
smazaný uživatel
A ty si kdo?
Reagovat
smazaný uživatel
Vsuvka zaujímavá, ale ako reakcia notoricky známemu nicku je to nevhodné, vyznieva to trápne
Reagovat
smazaný uživatel
Možná, ale diskuze s internetovými rádoby vseznalky mě nudí. V realitě sedí v tmavě místnosti a čtou poslední vydání časopisu Level, ve škole bez přátel, v práci ten, kterého nikdo moc nezná.

Na netu králové diskuzi.

Necháme je přitom.

Btw k tomu příspěvku - v každém vlakne vyrvava =napsal jsem to asi jednou,max. 2x, aj taky je internet
Reagovat
smazaný uživatel
A přesto vedeš tak vášnivé monology.
Reagovat
smazaný uživatel
Internet nezabúda a neodpúšťa.

Navyše, ked niečo napíšeš druhykrát, podpisuješ sa pod to.

To, ze Medvedev a celkovo next gen bude "zlobit" ocakávam dlhodobo. Velmi by ma prekvapilo, keby nasledujúce 2-3GS vyhrajú vzdy tradičné mená. A ak vyhrajú, tak po upsetoch svojich rivalov práve s mladšou generáciou.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo. Souhlas.

Medvedevem je hodně konzistentní, asi nejvíce z next gen.

Nicméně jeho styl Nolemu vyloženě nesedí a je otázka, zda potká medvěd hráče, kterým nesedí i na USO
Reagovat
smazaný uživatel
Medvedev nesedí nikomu, je to neoblúbený súper. Debakel od Rafu sa vymyká a je prekvapením.
Reagovat
spaniel
Lol. Medvedev letos prohral s kdekym. Prohra s Nadalem se nevymyka nicemu. Jestli chces mluvit o debaklu, zkus AO finale.
Reagovat
paddy
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Snad by sme neboli takí hlúpi, ze by sme sa do tejto konverzácie snazili zaclenit prehry Medveda z aktuky, ci travy, ze nie..

Neviem, ci je na okruhu borec, ktory ma viac hardových skalpov TOP10, TOP20 hracov z tohto roku..
Reagovat
spaniel
Fed ho smazl v Miami, ale to se ti nehodi do kramu. Taky nevidim zadny zesmesnujici litanie na prohru Djoka, jako si to predvedl po Rublevovi.
Reagovat
smazaný uživatel
A Federera smaznul Rublev, ktorého smáznul Medvedev a vesmír je opat v rovnováhe..

Jedna prehra nevylučuje vyššie spomenuté..

Medvedev ma najviac vyhier s TOP10 hracmi a dalsiu kopu zo sirsou spickou..Jeho americká šnúra je unikátna.
Reagovat
woody
Internetový rádoby všeználek,přesně jsi se vystihl...
Reagovat
smazaný uživatel
Ahoj!

Já jsem ten, jak ti psal, že minimálně set Medvěd Novakovi vezme. Víš? Nevíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi velký tiper.

Gratuluji k výhře. Aha ty si to nevsadil.

Tak nic :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zníš, jako bys vsadil na Novaka. Ajaj. Ale určitě jsi celkově v mohutném plusu!
Reagovat
smazaný uživatel
Nevsadil jsem na nic, nemám na to o víkendu čas.

Díky za pokec, jdu do reality
Reagovat
smazaný uživatel
Proto máš tak špatnou náladu. Jdeš se scvrknout.
Reagovat
smazaný uživatel
:D

Ne vážně jsem nesazel, ale pokus dobrý.
Reagovat
smazaný uživatel
Ujel ti vlak tohodle štengru, Kamile. Tak ať ti neujede i dnešní realita.
Reagovat
Pe3k
On je Brutvan, změnil si nick, aby tu nebyl za šaška, ale dlouho to nevydrželo...
Reagovat
smazaný uživatel
Čo tak popremyslat nad zmenou nicku, Petrícku?...
Reagovat
smazaný uživatel
Nene. Zrušil jsem nick a založil si nový. To už je pro myšlení klempířského učně příliš jemně odladěný proces.
Reagovat
smazaný uživatel
Novak narazí na Medvěda a je v lese.
Reagovat
smazaný uživatel
Holt, Medvedev je lesný muž..Aj v priezvisku má bytost, s ktorou je les automaticky spájaný.
Reagovat
smazaný uživatel
Mimochodem tohle mi uniklo:

https://twitter.com/i/web/status/1162455289418997761

Sympaťák Novak opět v akci. Na ty srdíčka, které vysílá, by měl připsat "všem, jenom ne mým živým věšákům na ručník".
Reagovat
smazaný uživatel
Este sa ponúka vysvetlenie, ze "towel" znamená v srbštine: "Velmi rád by som poprosil o uterák, na kurte je velmi vlhko".
Reagovat
smazaný uživatel
Teoreticky je možné, že říkal úplně něco jiného někam jinam, ale vsadil bych si na ručník :)
Reagovat
spaniel
Musi s Pepem jeste zapracovat na te masce, aby mu takhle nepadala pred kamerami. Anebo se na to vys*at a byt tim, cim je.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si myslím, že lidi by ho měli mnohem radši, kdyby si na nic nehrál. Jak to zpíval Lennon:

"One thing you can't hide
is when you're crippled inside".

Takhle spíš působí jak ukázkový psychopat.
Reagovat
Marduch
blbost. Projevuje se podle situace. Nevidim na to nic vyumělkovanýho.
Reagovat
Amputace
Ano. Měl by vzít pár lekcí od Rogera. Ten má tu masku připevněnou dokonale..
Reagovat
Mantra
je super, jen se obávám, že se Djokovič vymluví na loket a na únavu a ÚSO a na počasí a na diváky a na ponožky a na míčky a na sudí a ranní vstávání a na jetleg a na duševní nepohodu a na slunce a na organizátory .........
Reagovat
smazaný uživatel
To může být fandům celkem fuk.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechcem sa opakovat, ale s tou next gen to ozaj nebude také zlé..

Djokovica s Federom si mažú na chleba, túto konkrétne Medvedev dokázal Djokovica zdolat dokonca druhýkrát za sebou. Som zvedavý na NY zreb, bude rozhodne klúcový..
Reagovat
paddy
Je to tak, vyvěste černé vlajky, toto utkání završilo konec Big3. V NY se nedostanou dál než do druhého kola a po sezóně ukončí kariéru.

Od příštího roku začnou konečně dominovat hráči, kteří budou vyhrávat alespoň 70% zápasů. Vsadím se, že v budoucnu se objeví mnoho hráčů, kteří dokážou vyhrát nejméně 1 GS v sezóně.

;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vidis len čiernu a bielu chlape, nic medzitým.
Reagovat
smazaný uživatel
Paddy :)
Reagovat
Patik
Jeden a pol setu dominoval Djokovič a jeden a pol setu Medvedev..pochvala rusovi..neskutočný servis..druhý servis občas silnejší než prvý..Daniil je neskutočný bojovník a za úspechy ktoré dokázal posledný mesiac si rozhodne zaslúži titul.
Reagovat
turista
Sakra. Zatracený medvěd.
Reagovat
aape
Pěkně Danil, výborná forma, tak snad už to konečně vyjde včetně finále
Reagovat
MarcelPersch
Novak by se na to měl vykašlat, takhle čím dal víc ohrožuje svůj start na US open. Tady už stejně vyhrál a já chci, aby Medvěd konečně vyhrál turnaj.
Reagovat
turista
Potřebuje 76. titul, z toho 34.titul z Masters 1000 a na podzim dolepit Nadalových 35 kousků z tisícovek. Novak je králem Masters, ne Rafa.
Reagovat
MarcelPersch
Jo až na to, že to byl Rafa po skoro celou dobu jejich karier :D
Reagovat
turista
Ach jo. Najednou Medvěd a titul. Před týdnem jste byli rádi, že dostal v Montrealu kanára.
Reagovat
Mantra
vy dva jste si mohli dát ještě pusu... :-D
Reagovat
MarcelPersch
Najednou? Hrál finále poslední 3 turnaje. Rafuv styl je prostě nejmíň příjemný pro hráče, se kterými nehrál vícekrát.
Reagovat
paddy
Nesmysl, je to zkreslené tím, že Rafa hraje se slabšími, kteří jakoby nedokážou najít recept, což je u slabých normální.

Takový Brown si ho vždy namazal na chleba, ale bohužel los mu nepřeje, takže spolu hráli jen 2x.

3:1 Wimbledon 15
https://youtu.be/lZhqofkUdIU
2:0 Halle 14
https://youtu.be/FXv0P-Kuu9E
Reagovat
smazaný uživatel
A teraz porozmyslaj, kde sa to hralo a kedy.
Reagovat
Patik
Djokovič problém s lakťom pri servise ? Goran čo vymýšlaš..
Reagovat
steve79
To jak Djokovic letos dominuje je uzasne. Vyhral dva Granslamy, masters v Madridu a jeste byl ve finale v Řime.
Reagovat
smazaný uživatel
Momentálne má menej bodov v Race nez Nadal.

Takze o letošnej dominancii reč byť nemože.
Reagovat
turista
To se už po tomto turnaji změní.
Reagovat
turista
Nějaké body holt odepíše když ho v SF sundal ten zatracený Medvěd.
Reagovat
turista
Odepíše něco z celkového počtu bodů, ale něco připíše v race. Zase zmar s Medvědem. Škoda.
Reagovat
Mayo
A to vyhra ešte neviem koľko Masters, USO, TM
Reagovat
D@nny
Je letos nejuspesnejsi, o tom neni pochyb. Slovo "dominance" bych ale zatim nepouzil. V letech 2011 a 2015 to byla dominance. Letos bych pouzil mirnejsich vyrazu, ale co neni muze byt. Na konci roku to klidne pro Djoka muze byt dominantni rok, uvidime.
Reagovat
Patik
dominantný nedominantný posledné dva roky je najlepším hráčom na okruhu..
Reagovat
D@nny
Souhlas. Ja jsem jen napsal, ze nesouhlasim s vetou: "To jak Djokovic letos dominuje je uzasne". Rozhodne se letos (zatim) neda psat o dominanci.
Reagovat
Patik
ak sa jedná o grandslamy tak tam sa dá povedať možno že je dominantný ale mimo GS..je to taká klasika.
Reagovat
D@nny
Ma 2 Gs. Nadal 1 a 1 finale. Zase to tak uzasna dominance neni ani na tech GS. Po USO muze byt treba vse jinak.
Reagovat
Patik
Wimbledone US Open Australian Open Wimbledon od polovice minulého roka.
Reagovat
D@nny
Ja se porad bavim o letosnim roce:) ale muzem se i bavit o roce 2017, kdyz uz zacinas s minulym rokem.
Reagovat
D@nny
Pochop, ze tady neubiram nic z Djokovych kvalit, ale jeho fanatic fans si musi taky uveodomit, ze to neni zadny robot, ale jen clovek.
Reagovat
Patik
nemám nič proti..nehádam sa..ja som len tak podotkol že keby Thiem nevyradil Djokoviča v semi French Open tak Djokovič na US Open zaútočí na šiesty grandslam v rade.
Reagovat
Marduch
Steve 79 neni Djoko FF..
Reagovat
turista
Djoki je nejlepší, ale nedominuje. Promarňuje bohužel mnoho možností. V tom se vyrovná Federerovi. Nadal to má opačně. Dokáže prakticky každé finále proměnit v titul.
Reagovat
paddy
Třeba letos v Austrálii :)
Reagovat
Kozoroh
V počtu týdnů na 1. místě. No1e jich má nyní 264 a po výhře nad Pouillem v ČF Cinci je matematicky vyloučeno, aby do 6. října přišel o 1. místo v ATP žebříčku. V pondělí 16. září překoná Connorse a o dva týdny později (30. září) Lendla. V parametru nejvyššího počtu týdnů na 1. místě se posune na 3. místo za Federera a Samprase.

Historická tabulka aktuálně:
1. Federer 310
2. Sampras 286
3. Lendl 270
4. Connors 268
5. Djokovič 264*
6. Nadal 196
7. McEnroe 170
8. Borg 109
9. Agassi 101
10. Hewitt 80
Reagovat
smazaný uživatel
Chudák Rogi, nakoniec mu nezostane ani jeden rekord..

Mozno pocet tých atp250 vitazstiev.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozor, pokud se Novakovi znovu podělá loket, všechno může být rázem jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Malo to byt v poriadku. Nemyslim si, ze ak by tam bolo, čo i len 1% riziko ohrozenia USO, ze by dnes nastúpil..
Reagovat
D@nny
Pokud by se tak stalo, vydelal by na tom dle meho nazoru nejvic Rafa...
Reagovat
Patik
ale to by sa musel pokaziť lakeť aj Federerovi..aby natom Rafa vydelal.
Reagovat
D@nny
Nepredpokladam, ale mozne je vse...
Reagovat
MarcelPersch
Federer je teď schopny vyletet s kýmkoliv a Rafa by proti němu měl šanci, proti Djokovičovi by to bylo skoro vyloučené.
Reagovat
peRFect
A co zůstane Rafovi? :)
Reagovat
spaniel
:D
To co vzdy, antuka. Jinde nic nema.
Reagovat
Patik
:DD
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, kedy chces odpisat, ze Federerovi zostane len tráva.

Ale potom si uvedomis, ze na tráve je dávno najlepsi djokovic.
Reagovat
smazaný uživatel
Netáraj, lepšie rátaj.
Reagovat
peRFect
Novak je lepší na trávě?A to dle jaké statistiky (podmnožinky)?
Reagovat
smazaný uživatel
V priamej konfrontácii, celkom jednoznačne..
Reagovat
smazaný uživatel
Lesk a sláva ;)
Reagovat
D@nny
"Nakoniec boh stvoril cloveka". Pockejme si az ten konec opravdu nastane...
Reagovat
Kozoroh
Další zajímavostí je, že No1e je jediným tenistou v historii ATP žebříčku, který vytvořil 4 šňůry alespoň 40 týdnů:
1. série - od 4. července 2011 do 8. července 2012 - 53 týdnů
2. série - od 5. listopadu 2012 do 6. října 2013 - 48 týdnů
3. série - od 7. července 2014 do 6. listopadu 2016 - 122 týdnů
4. série - od 5. listopadu dodnes - 41 týdnů aktuálně
Reagovat
smazaný uživatel
hmm, zaujímave.
Reagovat
turista
Je to fajn. Ale bohužel v té poslední sérii promarnil mnoho možností. Bohužel tam nesype jeden titul za druhým jako dřív. Kdyby to nepromrhal ty možnosti za poslední 3 roky tak už je dávno statisticky před Nadalem.
Reagovat
Mayo
Djokovic da 400
Reagovat
turista
To je paráda.
Reagovat
Kozoroh
https://youtu.be/zWODx4r_I84

Abych to shrnul, nelíbil se mu ten pocit v posledních několika hrách, když servíroval, ale bude diskutovat s fyzioterapeutem a ujistit se, že jsou připraveni na Medveděva, myslí si, že má dost času na zotavení a že to bude kvalitní zápas.
Reagovat
woody
To může být celkem problém,otázkou je jak k tomu přistoupí, přišlo to ve špatnou dobu,teď bude před US opět každý den v tréninkovém a zapasovem zápřahu, nemá čas na léčbu...
Reagovat
paddy
Zastaví Djokoviče loket nebo nepříjemné počasí?

Medvedev si po týdnu může znovu otestovat, jaká je jeho skutečná forma. Testu se říká zápas s Big3.

Mnoho lidí už doslova uchvátil, jak dokáže dobře sbírat body na menších turnajích se slabšími hráči. Taktika hrát 28 turnajů ročně nese své ovoce.
Reagovat
smazaný uživatel
Bez šance není. Před týdnem to dost zkreslila nervozita. Proti Novakovi si ale bude věřit víc. Už to zažil a navíc ochutnal jeho krev. Koneckonců mu vzal set i v Austrálii.
Reagovat
D@nny
Pokud nebude Djoka nejakym zpusobem limitovat loket nebo jiny zdravotni problem, nema Medvedev moc sanci. Podle me jeste min, jak s Rafou pred tydnem.
Reagovat
turista
Když ho zničil v Kanadě Nadal kanárem ve 2.setu tak by ho měl Djokovič porazit taky. Stačí 7:6 a 7:5. Novak nepotřebuje zesměšnit soupeře kanárem.
Reagovat
Mayo
Djokoviča zastaví koniec turnaja.
Reagovat
Krisboy
Ty si podej ruku s Kamílkem, blbe.
Reagovat
smazaný uživatel
Házím ho v řeči čísel. Mám podezření, že ani sami zastánci teorie, že Nick je hrozný magnet, jí tak úplně nevěří, jelikož jí nepředchází úvaha, ale spíš myšlenkový stereotyp:

bordel ve stojatých vodách upjatého tenisu >> kontroverze >> pozornost >> přitažlivost

Jazýček na vahách pro mě byl Sam Groth, který v reakci na Nickův poslední výstup poměrně odvážně tvrdí, že ATP Nicka nezabanuje, neb po Nadalovi a Federerovi jest největším lákadlem současného tenisu.

Opět jsem zneužil nebohé Google Trends a protáhl Nicka v konkurenci 3 jmen:

-John McEnroe (jako sto let stará bouřlivácká paralela)
-Djokovič (jako skutečné třetí největší lákadlo současného tenisu, ke kterému logicky směřuje zdravý rozum)
-Stefanos (jako výrazná postava mladší generace)

Neskrývám, že výsledek mě potěšil:

https://imgur.com/5lpDXsl

Nick, i přes všechen kravál, který okolo své hry dělá, strhává jen zlomek pozornosti, o níž někteří sní.

Ten jeho historický spike, který vidíte skoro úplně vpravo, časově spadá na jeho wimbledonský zápas proti Nadalovi.

Scéna z Říma (kterou vidíte po levé straně toho spiku) ani zdaleka nedosahuje významu, který měl jeho dobrý zápas proti špičkovému hráči na špičkovém turnaji.

Jeho hysterický Řím byl ve skutečnosti méně zajímavý než Stefanosův Řím, který skončil proti Nadalovi.

Pro svět je v průměru zhruba dvakrát zajímavější než dávno odejitý John a ani zdaleka tak zajímavý jako Novak. V podstatě hraje rovinu s poslední dobou nevýrazným Stefanosem (jehož spiky zase korelují se zápasy proti Nadalovi).

Ale co je hlavní a co mě těší nejvíc, je pravá strana po Nickově Wimbledonu. Ten vzestup, který tam vidíte, je Washington. A po něm následuje pád -- bez ohledu na výstup v Cincinnati.

Lidi okolo tenisu zjevně nejsou ani zdaleka tak hloupí, jako konzumenti bulváru. Pořád platí, že pozornost strhávají skvělí hráči skvělými výkony. A platí to i pro samotného Kyrgiose.
Reagovat
smazaný uživatel
To sú naozaj skvelé správy pre tenis. Sorry Sam Groth.

Je fajn vediet, ze clovek si vzdy radsej pozrie semifinále spickových hrácov, nez tretie kolo Kyrgiosa. Tak to má byt, a v podstate sa to aj čakalo. Austrálsky bombardér vyslovil tézu plnú dojmov, bez hlbších poznaní.
Reagovat
Herbert_Hoover
Djoker cítil bolest v lokti při servisu tak snad to nebude tak vážné. Jinak si myslím že neuhraje Medvěd ani set.
Reagovat
Marduch
Uz ted ma techniku servisu oproti minulosti vyrazne upravenou smerem ke svihu vic ze zapesti nez z lokte..
Reagovat
Marduch
..patrne prave z duvodu dlouholetych patalii s loktem.
Reagovat
Herbert_Hoover
No a když ho to i přesto bolí..asi to nevěští nic moc dobrého. Ale tak třeba dnes už bude v pohodě. :)
Reagovat
Mayo
Medvedev nemá žiadnu šancu. Uhra 4 hry.
Reagovat
Mantra
z Djokoviče se stal pozoruhodnej zjev, to rozdávání srdíčka je silně nesympatické, řekl bych že si to nutí, jako takovou vzpomínku na toho "JarduDuška" co mu opečovával duši a peněženku.
Reagovat
smazaný uživatel
Dal si s tím pauzu. Asi doufal, že se po tom lidem začne stýskat.
Reagovat
Mantra
takovej nákup fanoušků
Reagovat
Kozoroh
V prvním setu oba velmi dobře podávali, rozhodl TB, ve kterém Pouille vytvořil několik UE a ty potopily jeho šance pro první set. To mělo pochopitelně dopad na jeho sebevědomí, v druhém setu už ho Novak zválcoval. Navzdrory dobrému výkonu Novaka však mám po tomto zápase starosti, neboť v průběhu druhé sady si No1e nechal zkontrolovat pravý loket. Djoker řekl k tomu toto:
"I had some tightness, especially on my serve, and managed to finish the match which is great but the pain is there so hopefully I'll have no pain tomorrow. I'm going to see right now after the match, so hopefully will be fine for tomorrow."
Reagovat
woody
Hmm toho jsem se presně bál...
Reagovat
ipko
Kamilos to nakoniec dobre odhadol, že sa v Cinci odohrá iba semifinále :) naozaj kto iný by mal zastaviť Djokoviča, ak nie momentálne najlepší hráč na Tour Medvedev :) tie výsledky na americkom harde má Daniil úžasné: finále Washingtonu a Montrealu+momentálne semifinále Cinci
Reagovat
Herbert_Hoover
Papírově ano, ale komu čelil? To je nutné brát v potaz.
Reagovat
smazaný uživatel
Mam pocit, ze Medved mal tazsi zreb ako Novak a prechádzal extremne hladko..

Neznamená to vsak, ze nedostane 0:2 a bude vymalované.
Reagovat
Herbert_Hoover
To nic nemění na tom, že to jsou hráči druhého-třetího sledu nebo hráči z formy (Zverev, Cilic)..nelámu nad Daniilem hůl, ale zatím se nenechávám uchlácholit. Je jisté, že ušel kus cesty, sice je jeho úderová technika fakt docela neortodoxní, ale minimálně v tématu pokrytí kurtu se rapidně zlepšil. Nicméně oba zápasy s opravdu seriózními hrozbami nezvládl a to jak s Nickem tak s Rafou.
Reagovat
smazaný uživatel
najlepsi hrac na tour dostal pred par dnami 3:6, 0:6 od druheho najlepsieho..:)
Reagovat
Torresek
To je ten těžký los pro Djokoviče :D chudák jak to má těžké na turnaji
Reagovat
Kozoroh
Zrovna Medvěd bude pro Djokera obtížnou překážkou. Krom toho Novak si během zápasu s Lucem nechal ošetřovat loket, což je znepokojující :-\
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist