Djokovič zdolal v pěti setech Tsitsipase a potřetí ve finále Roland Garros vyzve Nadala
Novak Djokovič se před Roland Garros naladil triumfem na Masters 1000 v Římě a na vítězné vlně pokračuje i v Paříži. I když ve čtvrtfinále proti Španělu Pablu Carreñovi set a půl řešil údajné zdravotní potíže a dnes proti Stefanosi Tsitsipasovi musel do pěti setů, prvního letošního přemožitele stále nenašel.
Dnešní semifinále měl Djokovič měl zápas dlouho pod kontrolou a za stavu 6-3 6-2 a 5-4 šel podávat na vítězství. Do té doby o podání nepřišel a dostal se k mečbolu. Jenže ho nevyužil, Tsitsipas o pět výměn později na 11. pokus proměnil brejkbol a na poslední chvíli se vrátil do hry.
Řecký mladík vycítil šanci, začal si věřit a třetí set strhl na svou stranu. Po zisku pěti gamů v řadě se dokonce ve čtvrté sadě ujal vedení 2-0, a i když náskok neudržel a měl problémy v každém gamu při svém servisu, odvrátil všech osm brejkbolů a o jedenáct let staršího Srba dostal do pátého setu.
Tsitsipas už jednou vývoj z 0-2 na sety otočil, když před deseti dny na úvod French Open zdolal Jaume Munara, proti světové jedničce ale obrat dokonat nedokázal. Řekovi bojujícímu o první grandslamové finále v již 11. zápase během uplynulých 17 dní došly síly a zkušený Djokovič toho bez potíží využil.
"První dva sety byly skoro bezchybné. Třetí jsem ztratil, ale pořád jsem měl dobrý pocit ze své hry a věřil, že jsem schopný vyhrát. Tsitsipas se ve třetím a čtvrtém setu hodně zlepšil, já naopak nevyužil spoustu šancí," komentoval 33letý Srb.
"V pátém setu rozhodla fyzička, byl jsem na to lépe připraven. On už byl unavený. Snažil jsem se neustále soustředit na každý míč a jsem moc rád, jak to nakonec dopadlo," dodal rodák z Bělehradu.
Djokovič dnes postoupil do svého 27. grandslamového finále, v nichž má bilanci 17-9. Na French Open hraje šestnáctý rok po sobě a do finále se dostal poprvé od svého jediného triumfu v roce 2016 a celkově popáté v kariéře.
Už poosmé se na Roland Garros střetne s dvanáctinásobným šampionem Rafaelem Nadalem (h2h 29-26). Ze sedmi dosavadních duelů Djokovič šest prohrál, včetně obou finálových soubojů v letech 2012 a 2014. Jedinou výhru vybojoval v dosud posledním vzájemném střetnutí na pařížské antuce ve čtvrtfinále 2015.
"Zdejší centrkurt je jeho obývák, po všech těch výhrách. Ale já budu mít do zápasu velkou motivaci," dodal srbský tenista, který má letošní zápasovou bilanci 36-1. Vyhrát nedokázal jen v osmifinále US Open, na kterém byl po nešťastně odpáleném míčku do lajnové sudí diskvalifikován. Tehdy prohrával 5-6 v prvním setu s Pablem Carreñem.
34letý Španěl Nadal v prvním semifinále přehrál Argentince Diega Schwartzmana a do finále French Open postoupil potřinácté v kariéře. Cestou do něj už pošesté neztratil ani set. Usilovat bude o 20. grandslamový titul.
Pokud Djokovič letošní French Open ovládne, bude mít minimálně dva tituly ze všech nejprestižnějších turnajů - čtyř grandslamů, devíti turnajů Masters a Turnaje mistrů.
• Dvouhra mužů - semifinále • |
Djokovič (1-Srb.) - Tsitsipas (5-Řec.) 6-3 6-2 5-7 4-6 6-1 |
Nadal (2-Šp.) - Schwartzman (12-Arg.) 6-3 6-3 7-6(0) |
Komentáře
inteligentnímu tenisu a mrzí mě, že
se ten tenis tak zbabrá.
prašť jak uhoď, ale asi lepší aby to bral djok
co mi přijde celkem zvláštní, že jak rafa tak djok prošli do finále bez nejmenší křeče, proč by to za rok mělo být nějak extra jiné nic tomu nenasvědčuje, reálně jsou si překážku jen oni dva navzájem
Pokud by Djokovic zítra vyhrál, tak když se mu podaří obhájit AO, tak muže příští rok na RG udělat 20 GS on, bylo by to asi kruté, ale ne nereálné.
Nicméně já doufám, ze bude Tsitsipas s Thiemem silnější a vyhrají nějaký GS oni.
20 je holt menej ako 21 a na konci sa bude rátat len celkové GS číslo.
Vlastne, v najhoršom moznom scenari to bude na RG21 20-19-19 a Rafa bude mat stále dobru poziciu. Este lepsiu by vsak mal, ak by na buduce RG vstupoval s 20-20-17.
Takze vsetko bude naopak. Diky paddy.
Roger vs Djoko 2019 Wimbledon. Na stav
2-2 a 8-7 a 40-15 pro Rogera. Byl to šok,
který nevydýchám do konce života, samozřejmě ve sportu.. I PET CASHE jsem
vadýchal lépe, když porazil Ivana Lendla
ve Wimbledonu. Mé přání je. Pokud by
Fed porazil Djoka ve Wimblu 2021 , tak
tu porážku z 2019 pustím z hlavy.. Howght, Náčelník Apačů.... Zajímalo by mně, komu budou přát zítra Rogerovci???
Myslím si, ze Tsitsipas Thiem muže být celkem solidní rivalita v budoucnu. Za dvě sezóny spolu odehráli 7 zápasu, Thiem vede 4:3.
Vyhoda je, ze můžou jít napříč povrchy a vždy to bude proste 50/50, kvalita obou dvou je už jenom kousek od big3.
Mají zkušenosti ze závěrečných kol GS, z Masters. Tsitsipas má výhodu, ze je mladší.
Nevidím zatím krome big3 nikoho, kdo by byl herně tak daleko, jako T+T
Pokud by příští rok vyhráli 2 GS, tak nemůže nikdo říct ani mak. Propast za nimi je obrovská.
přeji zítra Nadalovi. Možná to ještě
změním v sázce. Vlastně tady nejde o
zázku, klidně prohraji litr, či dva, aby
Rogera nikdo nepřekonal . A proč ?
Protože, když si pouštím jeho hru a
mám hodně zápasů, je to paráda a možná
si pustím dnes AO 2017, ale já to mám
v zařízení, že můžu během 2 vteřin
pouštět, třeba Wimbledon 2008 a další.
Zkrátka vlastním archív Rogerových zápasů a
ne jen You Tube. Hlavně ať ještě hraje a získá jeden GS!!!!
přát ?? Možná si odpovím sám, ale názory
nepohrdnu. Zkrátím to. Rogera jsem začal
sledovat 2000, když prohrál v osmifinále
s A. Corretjou na Roland Garros a rok
později ve čtvrtfinále na stejném GS i
stejným soupeřem. A pak byl Wimbledon
s pistolníkem Petem. Takže 20 let s RF
Mnohokrát jsem chodil domů z práce,
pak rušil , či posouval hraní, no blázen.
A teď komu to přát ?? Největší rival, byl vždy Rafa. Kdyby nebylo Rafy, tak má Roger o 5 -6 GS více. To víme. Roger 20, Rafa 19 a Djoko 17.
Nadal mi vadí, daleko méňě než Djoko.
Když vyhraje Nadal jsou Rogerem 20/20.
Djoko by měl 17 GS a stále není psáno,
4 GS udělá, bude to čím dál horší.
Vůbec by mi nevadilo kdyby duo FEDAL
skončili stejně na 1 místě. Fantazie i
s manželkou bysme se nehádali. Ale,
když vyhraje Djoko, sice to Nadal nevyrovná, ale Djoko bude blízko. Takže,
přeji to Rafovi, myslím si, že už další
GS nedá... A bylo by to úplně bezpředmětné, kdyby Roger přidal ještě 1 GS. A hned v lednu na AO. Bude odpočatý.
Nejlépe Wimbledon. Pak bych věřil, že
srb, kdyby zítra prohrál, tak 4 GS neudělá. P. M.
Tí prvi v 2009.
Ja by som sa zas stavil, ze na OH 2024 v Parizi bude Nadal aktivnym hracom.
Rafa je býk, zarputilý, za jakéhokoli stavu
Roger elegán s výjimečnou rukou, který několikrát posunul nejen svůj tenis na jinou úroveň
Joker gymnasta-atlet, který dokáže doběhnout nemožné a pálit z nemožných pozic.
Teď finále French-covid Open
Býk vs Joker
Budu stát na straně Býka, jakkoli nemám rád jeho házení bananů na stranu soupeře. Jokerovi prostě přát nemůžu - za prvé se mi nelíbí jeho totální defenziva a za druhé už tolikrát diskutované chování. Z jistého pohledu je vlastně opakem filmového Jokera.
Dodatek: Komentátor měl včera zajímavou poznámku, která sice není nijak vypovídající, přesto na ní něco je - Stefano si podle něj prohrál včerejší zápas ve svém prvním, zbytečném pětiseťáku na turnaji, a možná nejen včerejší zápas, ale celé RG. Třebaže odvážná myšlenka, Filosof měl letos velký potenciál i přes nevyhovující povrch.
Novak je v defenzive vyborny, ale jedtli hraje nekdo vetsi defenzivu tak je to rozhodne Nadal,
Totální tenis může přinést Stefano. Být v plné síle, možná by to na sobě poznal právě Joker včera.
Protistrana argumentuje skladbou GS titulov Nadala. Ale de facto sa nema o co opriet, fakty su proti nim. Skladbu titulov, komplexnost, by bolo mozné napadnut pri Samprasovi, ale isto nie pri Nadalovi ako drzitelovi kariérneho GS, ktory ho dokonca dosiahol z trojice ako prvy a ako jediny z trojice ma po dva GS z kazdého povrchu. Cisla su na strane obhajoby :)
Ze je to antukar a jinde je slabounky proste nijak neokecas. Jeho skladba titulu mluvi za vse, i v M1000. TM je pak jen razitko na tomto protokolu. A nebyt homogenizace a zpomalovani povrchu, tak je v dobe Wimbledonu na rybach jako kazdy Spanel historie
No okecám, hovorí za neho 7 GS mimo RG. Jeho najväčší súper má 9. Čiže pohodka, bok po boku, Nole má o kúsok viac, Rafa zas výhodu, že má dva z každého povrchu. Inými slovami, 9 vám nevadí, ale 7 je úplne zlá skladba :D Smiešne.
Už len dodám, že Nadal k tej sedmičke má esíčko v podobe, že oboch vyprášil na ich povrchoch. Naopak to neplatí. Minimálne do zajtra. To len tak dodatok, ak by ti bolo málo :)
Argument s TM si nechaj do druhej ligy, diskusia je o kľúčových turnajoch.
Co Nadal má; to skoro tesáš do skály, co nemá je plebs, weak era a štěstí
Typicky maniak, který vidí jenom jednou barvou. Dam ti ještě par tydnu, pak ti pošlu číslo na klienta, má psychiatrii kousek od Slovenských hranic, ze jsi to ty, tak ti domluvim slevu.
Nebo mu dam přečíst par komentářů a vezme te zadara
Moc to prežívaš a berieš osobne. Zbytočné úrážky, resp. chabé pokusy. Holt, fanatik.
TM neriešim, rovnako ako neriešim olympiádu napríklad. V diskusii o Grandslamoch a teda tom najcennejšom rekorde, ktorý je rozhodujúci nemajú čo hľadať.
Nereagujes a začneš trolit jako kolovratek totéž v novém vlakne.
Pacient
Ešte stále ti to nedochádza
Do šest naratat vieš, ale 2+2 dokaze zaskocit...:)
Suma sumárum, 7 vs 9, je vonkoncom podobné, takze diskusia o Nadalovej komplexnosti naráža na tvrdy balvan.
Ano, dosahovali tazsie kariérny, lebo faktor Nadal.
Takze ak Nadalom argumentujes ako faktorom, preco to mala dvojica tazsie, logicky musi byt Nadal popredu, kedze pre neho samotneho taku hrozbu nepredstavovali.
Pocet na hlavnom ukazuje silu na najlepsom Grandslame, nie schopnost vyhravat inde.
Ale s poctom, naopak suvisi pocet odohratych GS mimo hlavneho, myslim, ze Nole mal o 1-2 viac ucasti.
7/44
9/45.
Samozrejme Nole to ma zajtra v rukách.
A jo, zapomněl jsem tam zakomponovat weak éru a gold eru +zranění Nadala.
To je důležité, jinak by byl poslední
Toto je boj medzi Nadalom a Djokovicom. Pre Nadala je prioritny Nole, kedze su rovesnici.
Federer nahnal cisla z druhej vlny, jeho stats su absolutne irelevantne. Ak ho tu chces zapojit, tak ho daj od roku 2008.
Vydá ti to na 3-1-0
Samozřejmě všichni jsou hlupáci a tvá pravda je svatá.
Kamosko, začni žít, pomůže ti to. Jsi všem k smíchu. Ale chápu, že když te nikdo v realu už neposloucha, tak se musis realizovat tady
Ty odkedy si vyfučal bazénik si tu ako prikovaný.
Dnes ta zase povodili v diskusii oponenti, neuhájil si si vobec nič. Si niečo ako Federer :)
Tvůj problem je ten, ze jsi plný zakernosti, Nadal ti je u prdele, ty chceš jenom aby vyrovnal RF a mohl jsi ho zase hejtovat. Jsi ostuda fanoušků tenisu, nic víc.
Ale chápeš ten paradox, že Nadal dosiahne kariérny ako 24 ročný má hotovo, navyše cez svojich sokov.
Federer vyhrá RG kuriózne, ale sú to práve Fed fans, ktorý vyčítajú Rafovi komplexnost :)
Irónia.
Rafa v tom čase dominoval.
Konečne si zahviezdil, tragéd.
2011 odvrátené MB s Federerom a finále.
Ja tam moc rozdiel nevidim kamosko. :)
Nole 2010 mal samozrejme nasobne vyssiu kvalitu ako Nole 2007, ktoreho porazil Federer v jedinom GS vzajomnom finále.
Bolo to premierove finále pre vtedy 20r Srba..
V roku 2010 bol Nole kompletným hrácom, ktory mal uz pocetne skalpy Nadala, Federera, vitaz mnohych Masters1000 a najma GS šampion.
No a to najlepsie na koniec.
Nadal a Djokovic su rovesnici, takze v tomto kontexte nejaké mnozinky vykonnosti ani neskusaj..
Mimochodem, podobná věc se dá napsat i o Rafovi 2005/2006. Vítěz GS, pár tisícovek a x skalpů těch nej hráčů. Tak proč ho ještě nepovažuješ za hotového hráče?
Nejsem fanda podmnožinek, tak ani nevím, kam míříš. Ale obecně snad nemůžeš tvrdit, že každej hráč má úplně stejnou výkonnostní křivku...
A preto ho celkom zaaaazračne nemozem povazovat v tych rokoch ako realnu konkurenciu na harde?..
Hotova amerika, ze ano..Zahada toto :)
Naopak Djokovic vyhral 08GS..A kde sa to stalo..
hmm, chvilka napatia.
ze by na harde.:A kde hral 2010 finále s Nadalom?...
Tadá, na harde...Zahada vyriešená.
Djokovic je kompletní hráč, ale Nadal se nepočítá, protože měl zatím úspěchy jenom na antuce. A kde jinde má úspěchy teď?
Čím blíže je finále, tím vetsi fantasmagorie píšeš, to už je fakt extrém, Musím to někde začít ukládat
Žiješ tím, ze každému dokazujes svou pravdu, mas skromný život
To ze sa Nadal presadzoval na antuke a na harde nemal dosial GS a tym padom, logicky, nepredstavoval taku hrozbu, ako na GS, kde uz triumfoval je uplne pochopitelné pre vacsinu, dokonca aj pre Paitika podla mna.
Zaklincoval si to, uz si na chvoste.
Postradas aj elementárnu úroveň rozoznat sarkazmus, šťouch, či iróniu. Starneš.
Vlastně ty to připustit nemůžeš, protože pak se ukáže, že Nadal na GS prohrával s hráči té tzv. weak éry, a celý tvůj domeček argumentů se rozsype.
Jen mi nepřipadá fér u Novaka použít jinou logiku než u Nadala, aby tím obhájil to, že jeho kůň to měl fakt chudák těžký :D
Jinak, co takhle si pro dnešek radši užít finále než tu řešit tyhle žabomyší války ;) V těch se dá pokračovat vždycky :D
Souhlasím, užijme si dnešek ;)
Čím rychlejší povrch, tím lépe pro Rogera a hůře pro Rafu.
Nevidím důvod se v tom nějak hrabat, když je to nad slunce jasné...
Mužské finále - starci
Pokud Nadal prohraje ze dvou matchballu haluzackym prohozem na lajnu v zápase, kdy bude Djokovic 95% času slabší, tak za nej zapalim večer svíčku.
Já osobně moc bitvu necekam, tipuju 3:1 pro Djokovice. Pokud tedy Rafa nenastoupi o 180 stupňů jiný a cely turnaj schovával svou formu na finále. Já jsem ho viděl hrát dobře jeden set, to vedl 2:0 a Sinner se složil, pak 3-4 udery na BB s Diegem.
Jinak to je slabota, ale možná to je můj osobní pohled
El Matador 28
Ultron 27
Ale tuhle brutální rivalitu BIG3 těžko bude nékdo překonávat.
Novak působil velmi koncentrovaně, to je dobrá zpráva, stále věřil ve win a v pátem setu ač únava byla taky znatelná hrál velmi dobře. Oba zahráli okolo 50 win a ta intenzita zápsu byla obrovská, nesrovnatelná s tím první SF.
V neděli čeká Noldu král RG. Škoda,že to nezavřel ve 3 setech, ten BH po lajně ho může pořádně mrzet. Ono celkově ten BH po lajně byl slabší, buď mu chyběla razance, nebo ho vyhodil. Pro finále to bude důležitý úder, vzhledem k tomu,že směřuje Nadalovi do BH a bude to takový úder vymaňující se FH tlaku Nadala.
Hraje se o hodně. Jsem zvědavý. Za mě mírný favorit Nadal.
Nicméně Tsitsipas nám ukázal, jak je schopny hrát na GS když bude mít SF zkušenosti. Už to muže být na AO.
A regulérně Noleho v topclass představení někdy i prehraval, na tak pomalé antuce.
Velký hráč bude tenhle řecký hosik, otázka 1-2 GS a vyradi klidně Djokovice v SF na hardovem GS
První dva sety rozhodly dva gamy. Jeden 40:0 na servisu a druhy 40:0 na returnu.
Ale překvapila mě hlava Tsitsipase hlavně na servisu, s Djokovicem v SF GS, neskutecne jak s přehledem si servis gamy uhraval.
Tsitsipas aspiruje na top5 nejlepších druhých servisu na tour. Za mě to pořadí je Federer, Wawrinka, Thiem, Djokovic, Tsitsipas. Ten kicker je delovy, strasne pěkný servis. Z toho nic nevymyslis.
Prašť jak uhoď pre FFF...
Well, I mean, used to be a really, really big deal, you know, I guess when you were close. I guess two behind, then eventually you tie, then eventually you break. That was big. It?s been different since, naturally because the chase is in a different place.
I take motivation from different places, you know. Not so much from trying to stay ahead because I broke the record, and if somebody else does, well, that?s great for them.
You can?t protect everything anyway. I didn?t become a tennis player for that. I really didn?t. It?s about trying to win Wimbledon, trying to have good runs here, playing in front of such an amazing crowd in this Centre Court against players like Novak and so forth. That?s what I play for. Yeah, so things are different now. But I?m very happy with my level of play nowadays still.
Zmenil retoriku, musel..Lebo vie, ze to neuháji a v celozivotnom tenisovom boji prehral.
Snad si necakal, ze prizna, ze ho to seri.e
Tak jedem
Woods, Jordan, Lauda, Ronaldo, Phelps, O?Sullivan, Pele, Jagr, Crosby, Gretzky, Rossi, Schumacher...co ja vím.
Někdo ano, někdo asi ne, nevím. Ale znáš je.
Federer, Nadal, Djokovic jsou věční, za 20 let je budou znát všichni a nikdo nebude vědět, zda měli 20 GS nebo 22. Já sledoval F1 non stop a teď ani nevím kolik titulu Schumi má
Jak se říkalo ve filmu Gladiátor - sláva je pomíjiva
My big3 sledujeme; tak to víme, ale za 10 let se na to zapomene, to ti garantuju.
Popularita není faktor, který by ovlivňoval velikost hráče, Agassi byl v 90. letech populárnějším tenistou než Sampras, ale není vnímán jako větší hráč. Všichni, co mají přehled o tenisové historii ví, že králem 90tek byl Pete.
Mě spíš než seznam eventuálních goatů z jiných sportů napadlo - napadají vás jména veleúspěšných sportovců, kteří ale nikdy neměli mediální popularitu? Protože mě moc ne. Kdyby Djokovič stál na konci v číslech nejvýš, byla by to podle mě vzhledem k tomu, jak je nepopulární (přinejmenším ve srovnání s těmi dvěma), docela rarita... Nebo se pletu?
Roger chystá comeback
Woods není golfový GOAT, což zřejmě mladší příznivce golfu překvapí, ale má míň golfových majorů než Nicklaus, ten jich má 18 a Tiger 15.
Jedine proč si forehand přeje výhru Rafy v neděli je to, ze pak tady bude trolit o 20ti GS, weak éře, gold éře a jebat do Federera. Ale to odpad většinou děla, jebe do úspěšných lidi.
Ale jestli mu přinese životní uspokojení troleni na anonymním tenisovém fóru, tak musí mít smutný život
Já Nadala roky nenáviděl, ale v posledních letech jsem ho začal obdivovat a respektovat (s Novakem to má opačnou tendenci), bohužel fandove Nadala jsou trash a ty jsi jejich hlavní ovca tady.
Co se týče goat debaty, tak Rafa je bez šance, on dominuje jednomu turnaji a Novak dominuje celému sportu jménem tenis (bohužel).
Venuj sa radšej rybičkám, tam ti je dobre. V lese :)
V lese se chodí na houby, ryby se chytaji spíše u vody...
Jsme tady víc jak 10 let a ty jsi vůbec nedospěl, neudělal žáden pokrok. Jsi plný nenávisti, jedu
Ferrero to děla z prdele, o tom jsem přesvědčený, ale tady Petrzalka je proste v pici
Není to Fanda, je to hejtr a tlačí Nadala jen proto, aby mohl boostovat ego a svému jednomu kamarádovi rikat, ze fandí tenistovi co má nejvíce GS.
Zbytečná diskuze.
Predtym, ked mal Feder naskok to bol samý goat a len a len on.
Dnes uz: Vsetci traja su super :)..Citatelny ako slabikár.
! ! !Rafa musí zítra vyhrát ! ! !
Bejk to zítra fakt MUSÍ DÁT!!!
Když zítra vyhraje, tak vyhraje možná i AO a má 3 sezóny na překonání obou dvou.
Nicméně Tsitsipas na to neměl, třetí set získal jenom díky mentálnímu výpadku Djokovice po warningu, ctvrty set rozhodly dva míče.
Pak se Nole zvedl na top class a byl standardne nehratelny, Tsitsipas unavený.
Djokovic měl i nervy ze SF, případně finále mu hraje do karet, Nadal je pomalý, pasivní, špatně podává. Djokovic má velkou šanci vyhrát, určitě má lepší formu, povrch mu sedí a začíná se v 15:00. Čím později bude, tím má Djokovic větší šance
Ale jak se tady říká lobta je gulata
Oba giganti mají možnost přepsat historii - No1e může zkompletovat dvojitý kariérní GS, Rafa se pokusí vyrovnat Fedexův rekord v počtu GS titulů. Pro Fed Fans těžká volba, koho podpořit, obojí znamená ohrožení Fedova GOAT statusu.
Nadal Noleho na GS porazil naposledy pred 6 rokmi, ale je pravdou, ze moc toho neodohrali. Vseho vsudy dva zápasy, tesnotka na Wimby a hladka prehra v Melbourne:
Nole ma momentálne nad Nadalom psychicku vyhodu to bez debaty, to mao vsak aj na antuke, no nepodarilo sa mu tam s Rafom uz 3 roky vyhrat.
Velke problémy osobne vnimam inak.
Ale ano, je to otvoreny zapas. Je fajn, ze sa opat stretavaju v Parizi vo finále, Goati.
Ale teď má největší šanci, hraje se na antuce, v obýváku. Teď se muže ukázat zda je schopny od RG2014 vyhrát GS finále přes big3. Žádný Thiem po tridennim zápase atd
Jsem zvědav. Kurzový favorit zatím Rafa; ale všichni víme, ze drop byl za 1,9 a protože má 99% sazkaru spojeného Nadala s antukou, tak to tam prasi za výplaty.
Všimni si, že vaše tábory v podstatě neřeší tenis, to jsou jen samá čísla (v tvém případě alespoň přesná) a kolikrát kdo koho porazil v posledních pěti letech apod.
Neber to v zlom, viacerí hejteri Nadala, teba nevynimajúc, akoby ani nerataju s moznostou, ze ho prekona Nadal. Uz dlhodobo. Nahlas rataju len s tym mensim rivalom, ktori pre nich bez debaty predstavuje v tomto smere mensie zlo.
Ako jediny ma 2 z kazdeho povrchu a kariérny GS dosiahol s velkym naskokom ako prvý. To je je celkom v pohode, ci?..
Nole ziskal mimo Melbourne 9GS, Nadal mimo Pariza 7..To je podobne. Takze tieto reci co sa komplexnosti týkaju su tendenčné.
Nadal je obrovský hráč, ale jeho dominantní povrch a GS mu v historických statistických mezi big3 bude spíše protestovat. Není tak komplexni, jako jeho soupeři. A pokud v neděli rupne, tak se pouze potvrdí to, ze aby vyhrál GS, tak musí být ve finále proti hrací mimo big3 i na antuce, což by bylo blby
Pretoze Federera zas tazi dole fakt, ze 2/3 nahnal vo weak ére, práve preto som mu aj vo finále s Djokovicom na W. drzal palce, kedze hlavny rival sa za tie roky vyprofiloval práve Nole, nie Federer.
Federera okrem vyssie spominaneho faktu brutálne zraza aj tristná H2H, kde si s rivalmi nebol schopny uhajit vobec nic. A to, ze by bodoval u nich je uz uplna fantasmagoria.
To nemůžeš brát jako gold éru.
Jediný, kdo vyhrál vše a všude je Djokovic. Nadal i Federer posledni roky tezi z absence Djokovice.
Teda Federer z absence Djokovice a Nadal z absence obou dvou.
Fakt nikto pricetny si nemoze mysliet, ze Nadal alebo Djokovic by tie GS nenahnali tiez cez Baghdatisov, Gonzalesov a inyfh exotickych superov. Ale oni tu moznost nemali, ze by boli na okruhu sami pocas svojich top rokov.
Nadal napriklad vyhral RG 5x cez Federera a 3x cez Djokovica, cize 8GS cez uhlavnych rivalov. A to len na RG
Federer ma dokopy za 20 r kariery dokopy 5GS cez uhlavnych rivalov, toto ho v podstate z prvej ligy uplne diskvalifikuje.
Jak jsem ti říkal minule, stejně jako Rafa nemůže za to, ze na USO jeho soupeři vypadli, tak Federer nemůže za to, ze si u Nadalu a Djokovicu nezašukali dříve
Mohli být taky v te tvoji weak éře a porazet Roddicky, Hewitty a Gonzalese
Na což bych se velmi rad podíval :)
A nie je to len tym, ze Federer mal vekovu nevyhodu. Jeho prehry s Big2 pocas rokov 2006-10 su toho dokazom.
Mas svoji pravdu, gratuluji za ni. Ty tvoje % si strč třeba do prdele, nikdo už tady na to není zvědavý.
Ty nemáš zájem diskutovat, tocis dokola totéž a když ti někdo bodne do achilovy paty, tak se výparis jako para nad hrncem a komentujes s tím samým jiné téma.
Já pak nechápu, proč jsi na fóru. Máme se pobavit, diskutovat.
Ty mas svoji pravdu a furt ji opakujes dokola. Názor jiných te nezajímá, ten tvůj je vždy top.
Se na to vyser a bude ti lépe
Djokovič nastoupil v roce 2007/2008? Podle čeho to určuješ? Protože v 2008 vyhrál AO? Nadal vyhrál RG už v roce 2005, ale ještě nebyl kvalitní hráč, protože jinak bys neměl argument, že Nadal bych schopnej vyletět právě s těmi Roddicky a Gonzálesy na GS.
Kolik toho má Nadal přes ty úhlavní rivaly mimo RG? Kolik měl např. Federer možností to Nadalovi vrátit na Wimbledonu, tu porážku z r. 2008? Nebo Nole v Austrálii? Nadal se k nim často ani pavoukem nepropracuje na to, aby si mohli připsat, jak ty to pomalu nazýváš, hodnotnější titul.
Amen
Nadal si až na 2x US Open, 1x Wimbledon a tuším 3 RG všechny GS uhrál přes hlavní rivaly. To je celkem 6GS, na kterých se jim vyhnul a pak slavil titul. Federer měl 4GS ještě před příchodem Nadala s Djokovičem na tour + spoustu dalších GS vyhrál, aniž by musel ty dva porazit, později. Nemá ani 50% GS přes Djokoviče či Nadala. Chápu, že nemáte FH rádi, ale v tomto má pravdu - konkrétně v této statistice za Nadalem, a zvláště pak Djokovičem brutálně a až do očí bijícím způsobem ztrácí. Natolik je ta statistika o něčem vypovídající, je otázka, ale pravda to je.
1981, 1986, 1987
Jak říkám, mělo se šukat dříve, pak bychom se bavili, takhle srovnavame nesrovnatelné.
Hejtovat Federera za to, ze vyhraval před Nadalem je hloupost, nemohl vedet, ze přijde a čekat na neho.
V roce 2011 už měl 30, tj za zenitem? I tak pořad konkuroval dostatečně svým rivalum a těch titulu přidal XY.
To však v potaz nikdo nebere. Nějaká weak era a gold je picovina. Tečka.
Pardon, dnes nějak nejsem ve formě.. :)
Pokud Nole zítra vyhraje, tak je to vybarvene, nebude o čem.
Myslim, ze roky 05-10 su Djokovicovou celkom vyraznou slabinou. Je to rovesnik Rafu, takze ak mu chce byt plnohodnotny rival, musi byt merany jedna k jednej.
Tieto roky legitimne neexistoval, naopak Nadal bol uz vo svetle reflektorov. Kym Nole prisiel na scenu, Nadal uz dosiahol v tenise vsetko. Karierny GS, OH, svetova jednotka.
V podstate, ak na konci časovej osy bude Djokovic 6rokov dominovat Nadalovi, nebude to znamenat, ze ma Nole viac, len sa vyrovna začiatok časovej osy, kde to bolo naopak.
Keď Nadal porazil Djokovica vo finále hardového GS, hoc pred 2011, musi porazit Djokovic Nadala na RG, hoc za zenitom. Alebo mal by.
Dalsim minusom Novaka je, ze ak je teda lepsi hrac, preco ho stále nepredbehol v pocte Grandslamov, ked je zvyhodneny v tom, ze na troch ma vacsie sance ako Nadal?
:D
Ty jsi fakt nemocný, rekni pečovatelce ať ti přetoci kalendář, je rok 2020
Stejně tak je pravda, že kdyby nedošlo ke zpomalování povrchů, možná by Nadal spíš zítra atakoval Petevo číslo a nikoliv to Rogerovo. Kdyby se BIG3 narodila o 20 let dřív, byli by možná rádi aspoň za 10 GS, protože prostě technologie, medicína, a není to tak dávno, co třicetiletý tenista rovná se důchodce. Ale tyhle argumenty nikdy v normální diskusi nepoužiju, protože je to stejně hloupej argument jako weak éra nebo porovnávání hodnoty jednotlivých GS.
Forehand je hater a na něj normálně reagovat nemůžeš. Jinak když se zkusím odprostit od všech sympatií a kouknu se čistě jen na čísla, né na ty Forehandovo pseudostatistiky, tak bych se musel přiklonit k tomu, že skutečným goatem je Novak. Paradoxně on jím v očích veřejnosti možná ale nikdy nebude, protože prostě sympatie a popularita.
Ale to se tady bavíme furt dokola, každý těch slabin má XY a Djokovic je válcuje oba, takže mi tahle Fedal diskuze přijde více méně už zbytečná.
Hádáme se o druhé místo. :)
A je jedno, zda Nole udělá 20 GS, je lepší úplně ve všem, pokud to zítra vyhraje, tak to více méně jenom potvrdí.
Těch zápasu jsem viděl fakt desítky a rad vidím nové tváře, je to takové oživení tenisu
Urcite sa vsetci zhodneme, ze ziadna z nich nemá ani 50% pozornosti, co sa poctu GS týka.
Když měl Nadal méně GS než Federer, tak jsi byl schopny vytáhnout i procentuální úspěšnost prvního servisu na antuce mezi big3, počet winneru, ubehnutych metru. Proste vše jen aby Nadal vypadal jako GOAT, kazdou drobnost.
Teď se Nadal blíží 20ti GS a najednou je počet GS nejdůležitější statistika, vše ostatní co tady roky vytahujes jde stranou.
Jsi traged. Nemám slov.
Ty v roku 2017 vytahujes aktuálne 1-2 r stats Nadala, lebo tie 5r nemaju vahu.
A v roku 2020 vytahujes statistiky, stále od 2015..Teraz uz vahu maju.
Si zufalo, polutovaniahodný, akoby povedal klasik, neses sa jak houno na lopate, ale tvaris sa jak torta.
Zítra nezapomen napsat 30 komentářů před zápasem a po prvním gamu, aby sis připravil pudu na případně další vyhovorky. To je také tvoje :)
No1emu dnes parádně fungovaly stopbaly, získal díky nim spoustu fiftýnů a přinesly mu zisk bodů i ve chvílích, kdy zbytek útočné aktivity nebyl nic moc. Servis hodnotím rozpačitě, v prvních dvou setech fungoval spolehlivě, s jeho pomocí skvěle odvracel brejkboly, jenže pak se nechal 3x za sebou brejknout. Mohu si jen přát, že podobný black-out se Serbinátorovi ve finále nepřihodí.
Zatiaľ 1,7 vs. 2,2.
SF Djokovic - Tsitsipas a Nadal - Thiem je na antuce zcela v pořádku.
Předem vyřazen ze hry o titul
Takže Rafa určitě ještě vydrží, to si nenechá ujít olympijský turnaj v jeho obýváku...
Kde sú tie časy, keď chlapci (Rafa, Nike) behali turnaj za turnajom, hrali maratónske zápasy a ani zďaleka nevyzerali ako Štefan v 5. sete, a to zápas nemal ani cez 4 hodiny. Veď má 22 rokov, preboha...
Takze otvorené finále. Vo velkej vacsine vyhravaju ich vzájomne zapasy vo finále GS kurzovi favoriti.
To bude dělat vítěze a poraženého
Nadal ne
Ale servis rozhodujúci nebude, si sa nechal zblbnut, ze Tsitsipas nevrátil koper returnov.
Ale to bolo aj jeho nekvalitoi, Rafa returnuje lepsie.
Navíc začínají v 15:00 čím bude později tím lépe pro Djokovice
Je favorit; Nadal muže překvapit
Ked budu hrat ale obaja najlepsie ako na tomto turnaji su schopni, tak ma Nadal samozrejme sance
stejně jako NHL SC..
Tie emocie po postupe a goly v overtime boli stopro skutočné, nikto nič nevypustil, zobrali to uplne profesionálne, to isté Liga majstrov a NBA.
Roger muže
Rozdíl nula
Tak v neděli finále gigantů
Tsitsipas to od stavu 1:2 odchodil, nemohl se ani hýbat a ty napíšeš takovou picovinu.
Měl jsem o nej chvíli strach, ale je tady, velký hráč z neho stal, děla par chyb, jako špatný odhad na saku, kdy se 99% micu hraje středem (je tam síť níže) a on stojí uprosted a čeká to po lajne (Nole ho dneska udělal takhle asi 10x) atd
Ale je to kompletní hráč, umi si pomoct servisem. Příští rok muže vyhrát GS.
Krásný zapas. Už jsem se za stavu 2:0 bal ale pecka
Tieto vety typu môže vyhrať GS, budúca jednotka atď...
Áno, ale až keď tu nebudú Novak s Rafom.
Připadá ti to málo?
Mohl být ve finále GS, takhle nemůže ani chodit
Ne ten Challenger co se hrál omylem odpoledne na stejném kurtu
Keby je o polovicu menej kvalitný, napríklad ako Federer vo Wimbledone, mohol by prehrať s kýmkoľvek.
Mate pravdu
To by se vám zase líbilo co? Soupeř pro Rafu ve finále po pěti setech a ošetření.
Vyhoda, ze letos nepřeruši zapas s dohravkou zítra.
Ale v klidu, Djokovic výhraje
Nemá na to sílu, fyzickou, ale je to velký úspěch pro Řeka. Příště muže klidně dojít do finále. Příští rok bude lepší a big3 zase starší
Rozhodně, jestli udrží tuto formu, příští rok je pro něj zisk GS dost reálný.
A já si myslím, ze vyhraje RG dříve, než Thiem :)
Djokovice
Rafa bude pod tlakem, Djokovic pod tlakem. Je to velký titul, ten posun o jedno číslo je naprosto klíčový
V prípade, že by ste potrebovali vedieť osudy svojich životov, ozvite sa v súkromných správach, vyveštíme.
To říkáme od big3 10?let
Nadal dostane warning a pokračuje dále. Další už nedostane
Čo sa pohybu na kurte v maximálnej výkonnosti týka, tak Nadal na antuke bol asi topka topiek.
Novak je hneď za ním na harde, ale svoj pohyb si dokázal udržať dlhodobnejšie. Nadal v podstate od roku 2010 už tak nelietal, aj fyzicky sa zmenil, Djokovic má stále rovnakú postavu naprieč dekádou.
Ale klobúk dole, že tých 1/10 Djokovicovi vrátil.
Ale Tsitsipas kouše, hodně kouše.
Kazdopadne 99:2 -
Ale mladému už asi dojde šťáva.
A dost možná proto, ze už nemůže, jinak by to bylo ještě zajímavé.
To je rezba
Este 9.
Ak bude mat tých 0/10 teraz Djokovic, tak to moze byt este zaujimabe
Asi mě slyšel
No tak Cici se nám podobně jako Dieego postaral o zápletku v závěru zápasu. Ale jeho konec je stejně nevyhnutelný.
Ty gesta co předvádí, připomínají Hitlera za pultíkem!https://www.tenisportal.cz/res/img/smile/30.gif
10x jsem napsal, že nechci finále Djokovič-Nadal, 20x jsem napsal, že když Rafa dorovná Fedexe, tak je to v pořádku, FEDAL si zaslouží rovinu.
Jenže to ty nečteš, čteš jenom to, co potřebuješ a pak to vytáhneš a ještě špatně.
Ale to nevadí, příště si dáš pozor. Ahoj.
Až skončí všichni, tak se můžeme bavit.
A stejně se nikdy nedomluvíme.
Wau.
A piču s rýží
Já prostě nevím, čím Djokoviče chce porazit, pomozte mi někdo.
Jinak Tsitsipas je velký hráč, třetí set je více uvolněný, dobře servíruje, dobře brání, hraje dobře od BL, chodí si pro winnery.
Aby toho uspokojení na RG Thiema nemrzelo.
Som zvedavý aké budú kurzy a ako budú ľudia tipovať.
Každopádne Novak tam ešte nie je...;-)
Djokovič hraje plošší údery, rozdává to k lajnám, to je nehratelná kombinace, k tomu vůbec nechybuje.
Tohle bude ve třech i kdyby se Štefan posral. Nole těžko hratelný.
a) útočným hráčům
b) defenzivním hráčům
c) nikomu
Ale mě osobně se na to dívá pořád lépe, než na 34 topspinů v prvním SF, ale to je asi můj osobní pohled na antukový tenis.
Do stavu 40:0, nebo 0:40
Do stavu 40:0, nebo 0:40
Takhle to nepůjde, ale Djokovič je skálopevný, ten servis má neprůstřelný.
Neumí vyhrát game.
Hraje se mnohdy rychle po odskoku, servisy obou borcu nesrovnatelné a to má Tsitsipas sem tam výpadek, jako třeba teď.
Pak si vzpomenu na ty kopce v prvním matchi a jsem rád, že jsem si šel udělat práci na baráku předtím, o nic jsem nepřišel.
A v druhom sete svoje umenie povýšil a dokázal prehrat gem zo 40:0 na servise :)
Tsitsipas mi pride ako mladý Federer, pár super svetlych momentov strieda gemy, kde sa totálne vyhadzuje a samozrejme psychicky slabsi.
mít Djoko velké problémy. Čím delší
zápas tím hůř pro něho. Fyzicky není
úplně v pořádku.
Ale ano, tolko BB kolko ponukol Djokovic Carrenovi a mladému, to sa len tak nevidi.
Treba vsak ocenit, ze na BB je Djokovic vzdy skalopevny.
Holt, Djokino nie je Federer, ze sa nechá ponizit na GS od zasrana.
Nedelné finále je nezvratné, tipujem 5 setov na niekoho stranu.
Ako inak ??
Nolemu grats k 5. finále z kazdého GS..
za posledních 20 let se to stalo jen 1x
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele