Dobojováno. Kvitová odstoupila z Turnaje mistryň
"Je mi to líto, ale po konzultaci s lékaři jsme se rozhodli, že nebudu dál hrát," uvedla Kvitová. "Odhlášení z turnaje je pro mě novinka, to se mi nikdy nestalo. Jsem bojovnice a vždycky jsem chtěla hrát, ale opravdu se necítím dobře. Proto i s ohledem na nadcházející finále Fed Cupu letím domů," prohlásila.
Kvitová se necítila dobře už cestou na zápas s Radwaňskou, ale připisovala to nervozitě. "Klepala jsem se celý zápas, necítila se dobře a ani žaludek na tom nebyl nejlépe. Ráno jsme měla i průjem, ale horečku jsem neměla," řekla tenistka. "Když nejsem zdravá, nemůžu s těmi nejlepšími hrát, i proto jsem odstoupila."
Během zápasu naplno propukla viróza a večer po zápase se Kvitová cítila velmi špatně. "Nicméně rozhodla počkat do rána na lékařské vyšetření. To potvrdilo zánět průdušek," řekl Karel Tejkal, mluvčí fedcupového týmu.
Po tiskové konferenci zamířila Kvitová večer z Istanbulu domů, aby podstoupila další vyšetření. "První prognóza je pětidenní klid, takže její start ve finále není ohrožen," uvedl Tejkal. "Vůbec si nepřipouštím, že bych Fed Cup nehrála. Budu se snažit, abych mohla hrát, protože je to finále a hrajeme doma. Moc chci před našimi fanoušky, rodinou a kamarády znovu získat titul," řekla Kvitová.
V ohrožení je exhibice se Šarapovovou i finále Fed Cupu
České tenistky obhajují fedcupový titul příští týden, doma je 3. a 4. listopadu čekají ve finále Srbky. Kvitová by měla být jako šestá hráčka světa jedničkou týmu.
I trenér David Kotyza věří, že jeho svěřenkyně finále Fed Cupu stihne. "Zdraví je nejdůležitější. Ale zároveň si všichni přejeme, aby byla co nejdřív v pořádku. Když bude ve stavu, aby týmu mohla pomoct, tak nastoupí. Věříme, že se to povede," řekl Kotyza v Turecku Radiožurnálu a deníku MF Dnes.
Kvůli nemoci Kvitové visí otazník i nad plánovanou exhibicí s Ruskou Marií Šarapovovou, kterou by měla odehrát v pondělí 29. listopadu v O2 areně. "Čekáme, jak se bude vyvíjet stav Petry a máme i varianty, že by nemohla nastoupit," řekl Tejkal. "Doufám, že proti Marii budu hrát. Pokud to půjde, nastoupím," uvedla Kvitová.
Dvaadvacetiletá vítězka dvou letošních turnajů WTA a semifinalistka Australian Open a Roland Garros měla zdravotní komplikace už v únoru. Léčila zánět achilovky, bolavé koleno a následně kvůli nachlazení brala antibiotika. Střevní problémy měla Kvitová i na nedávném turnaji v Pekingu.
Před příští sezonou by měla Kvitová podstoupit podrobné lékařské vyšetření, aby se neopakovaly letošní potíže a do roku 2013 vstoupila bez komplikací. "Potřebujeme udělat preventivní kroky, abychom problémy odhalili dřív, než propuknou. Pokud nebude zdravá, nemůže hrát na nejvyšší úrovni," řekl Kotyza.
Komentáře
Pokračování přiběhu o montym:
Maruška bude ještě tak unešená a překvapená ze svého překvapivého vítězství na TM, kde ve finále porazila Serenu, že bude na vše říkat ano, a tudíž i na rytířovu žádost kývne.
Rytíř bude blahem bez sebe, naloží svou milou na koníka a bude si jí nocí odvážet ke svému domovu. Koník rychle nocí cválá, Mařence zlaté vlasy vlají, rytíř se pýchou vzdouvá.........až mu praskne brnění.
Brnění se k zemi hroutí, v tiché noci kov jen řinčí. Koník se splaší a rytíř s Maruškou na zemi skončí. Zatímco rytíř pádem ztratí vědomí, Maruška, vyděšena v cizí zemi, dá se na rychlý úprk.
Jde dlouho, síly jí pomalu zrazují. Volala o pomoc, ale hlasivky už nevydávají ani zvuk. Když už myslí, že je ztracena, v dálce uvidí světlo. Svitne ji naděje a s posledními silami se dobelhá ke stavení a pěstičkou zabuší na dveře. Otevře jí Bob. Pozná krásnou Marušku, s pozváním na nocleh však váhá, zná její strašidelný řev a bojí se, že by se mu splašila hospodářská zvířata. Ona však jen zasípe a Bob pochopí, že přišla o hlas. Maruška má vyhráno. A Bob taky, z vděčnosti za přístřeší, dá mu ráno Maruška dva miliony.:-))
Jo a užij si ty sedmičky teď... :-)))
Máš mě na doživotí, tak jaképak opouštění....
Už píšu o montym a božské Mařence.:D
Tak hezký pátek a hlavně ne hektický.:-))
Hezký pátek
Chtělo by to sem ještě něco přihodit, ale článek je už utopený....
Oskare já jak se zamiluju tak to je u mě na celý živou, doufám, že s tím počítáš...
Ale chápu, že vy ženy to tak míváte.:-))
Já jen trochu nestíhám, protože u jiného článku řešíme královny a bohyně. Tak odpusť mé prodlevy.
Ale jsi hodná, že mi s tím rekordem pomáháš. To ti nezapomenu.:DD
Ale ještě to není zdaleka ono, to ty sama ale víš, dnes ti k tomu výsledku dopomohla značně i Vika. Zítra den volna, tak doufám, že si hezky odpočineš a ještě zkusíš doladit některé věci, aby jsi se do toho mohla v sobotu zase vrhnout!:-))
Jinak Vika opravdu vypadá jako v poho holka, jak v civilu, tak na kurtu.. Jinak mi letos něhak nevadí, teda až na předávání pohárů ve Stugartu :-)
http://thetravelingfangirl.files.wordpress.com/2012/08/robin2.jpg?w=624&h=624
Ale opravdu chybí ta vůně či pohlazení.... to je fakt.
Vlku, není to s námi už zase na léčebnu?
ale takhle over:)
Ja se citim ok:D)
Mohlo by jí to ale na druhou stranu svazovat, že dnes musí vyhrát.
Ale Serena taky neměla ještě jistý postup, takže musela vyhrát, ale set jí pustit mohla.
Jestli to bude stačit, to už pak Venus musela vyhrát zápas a čekat na ten poslední. Ten set ale potřebovala.
Rozumíme si, jak to myslím? Sereně stačila výhra jakákoliv k jistému postupu, ale Venus ještě neměla vyhraný zápas. Proto bylo pravděpodobné, že jí pusila set, víc nemohla, aby si Venus zachovala ještě naději. Já s tím teda kalkuloval.
A ještě plno lidí překvapilo, že Světlana, která už nemohla postoupit, nenechala ten zápas krajance Rusce. Kdyby jo, postoupila by Dementěvová. Někde se psalo, že to tak jejich federace chtěla či co.
Já blbec to posuzuju jen podle obrázků a ona je i jiná varianta.... :-)))
A ten jeden lob přímo k Maruš na ní, který musela odehrát nějakým kopcem a Aga pak zakončila - to byla paráda.
Její styl - tedy když ho hraje, se mi moc líbí. A to se vůbec nevylučuje s tím, že osobně upřednostňuji útočné pojetí hry.
Ale pak jsme došli k tomu, že kdyby se jí započítal i Petřin výsledek, mohlo by to zase poškodit Agu, která by mohla zůstat ve skupině a přitom s ní Sam vůbec nehrála. No, škoda, že se nekvalifikovala rovnou.
Ale dobrý způsob na vysvětlení jsi našel.:)
Ještě k Sereně:
Korku, ty zápasy z r. 2009 si pamatuji velmi dobře všechny, ale ona tam hrála sice zraněná, ale v dobré formě. A promiň, Sereno, ale myslím, že jsi ségře ten set pustila. Protože ten jeden set právě pomohl Venus k postupu ze skupiny. Ale to jsem odbočil.
Třeba v Římě s Petrovou prohrála první set a myslel jsem, že se na té pomalé antuce už nebude chtít honit, jak je u ní někdy zvykem, ale ona šla na krev. Argumenty, že půjde na krev proti Vice jsou rozumné i logické. Přesto se bojím, aby jí to stačilo.
Ale je tu ještě jedna věc. Když vezmu jejich vzájemné zápasy za cca poslední tři roky, vždycky jeden je těžší a v tom druhém vyhraje Serena pohodlněji.
Např.:
loni: Toronto hladce, USO horší
letos: Madrid hladce, Wimbledon těžší, OH hladce, USO těžké.....
Teď by to znamenalo, že by měl přijít jednodušší zápas. Po rozlosování skupin jsem si říkal, že zápas ve skupině bude lehký a finále zase boj a že i možná prohraje.
Takže třeba dnes přijde jiná Serena, tak která ráda míchá soupeřkám smrtící koktejly....:)
Ještě k Sereně:
Korku, ty zápasy z r. 2009 si pamatuji velmi dobře všechny, ale ona tam hrála sice zraněná, ale v dobré formě. A promiň, Sereno, ale myslím, že jsi ségře ten set pustila. Protože ten jeden set právě pomohl Venus k postupu ze skupiny. Ale to jsem odbočil.
Třeba v Římě s Petrovou prohrála první set a myslel jsem, že se na té pomalé antuce už nebude chtít honit, jak je u ní někdy zvykem, ale ona šla na krev. Argumenty, že půjde na krev proti Vice jsou rozumné i logické. Přesto se bojím, aby jí to stačilo.
Ale je tu ještě jedna věc. Když vezmu jejich vzájemné zápasy za cca poslední tři roky, vždycky jeden je těžší a v tom druhém vyhraje Serena pohodlněji.
Např.:
loni: Toronto hladce, USO horší
letos: Madrid hladce, Wimbledon těžší, OH hladce, USO těžké.....
Teď by to znamenalo, že by měl přijít jednodušší zápas. Po rozlosování skupin jsem si říkal, že zápas ve skupině bude lehký a finále zase boj a že i možná prohraje.
Takže třeba dnes přijde jiná Serena, tak která ráda míchá soupeřkám smrtící koktejly....:)
Russia's Maria Kirilenko and Bulgaria's Tsvetana Pironkova each received wildcards into the field, which this year returns to a round robin format. The players will be split into two groups of four, with each group's top two players advancing to the semifinals.
Venus Williams se na to celkem podle očekávání vybodla i když kvalifikační kritéria splnila jako čtvrtá v pořadí ...
Na vítězství bych tipl Caro a jsem zvědavý, jak se bude dařit Aně.
Udejte oba zeměpisnou polohu!!!
Bloknu si ji u jiného článku, jako tu Tebou navrhovanou číslovku :-)))
Jestli ti to připadá divoké, tak zároveň můžeš vsadit protikurz na to že Serena vyhraje první set. Ten je 1.658.
Takže bys prohrál jedině v případě, že by Serena prohrála 1.set, ale vyhrála zápas. Já ale s tímhle jištěním skončil.
Když už jdu proti mé milé Sereně, tak ať ten kurz alespoň stojí za to.:)
Lebo osobne si myslím, že Serena to zvládne..Hrá síce výrazne pod svoje možnosti, no aj napriek tomu ešte nestratila set..A to aj s hráčkou, s ktorou Vika odvracala MB..No uvidíme, držím palce, ak sa odhodláš..
Viděl jsi hrát tu na turnaji Serenu? Není vůbec ve formě, ale to myslím opravdu vůbec. Tréninkové a zápasové manko se projevilo v plné míře.
Nejhorší je ovšem podání. Včera prohrála v prvním setu čtyřikrát podání, z toho dvě čistou hrou. Obě hry byly ty, kdy podávala na vítězství v setu. To nebylo ale nervozitou, prostě jí to nešlo. Další podání čistou hrou si prohrála v druhé sadě. Když podává, má ten styl rozhozený, ne jako obvykle, proto to je tak špatný.
Nedrží jí moc ani další údery - to už se projevuje jak nerozehranost, tak deprimace, frustrace a nervozita z toho jak jí to nejde, a hlavně z toho, že jí nejde podání. Navíc vypadá unaveně, bez jiskry a přetaženě. Asi se její tělo po tak dlouhé pauze necítí při plném záběru dobře. Je jí už 31 let.
Aby dnes Viktorku porazila, musela by opravdu jít její hra o dva levely výše a musela by bojovat. Ale ona má již postup zajištěný. Proto si myslím, že se bude šetřit na semifinále.
Závěrem - byl bych moc rád, kdyby se jí začalo dařit již dnes, ale nevěřím tomu. Spíš doufám, že zítřejší den volna a dnešní volnější zápas by jí mohl pomoci v sobotním semifinále.
Sice jsem si tipl dnes na Viku, ale sazet, to teda na tenhle zapas, i kdyby mne nutili nasilim, bych nedal ani 1 euro:)
Přesto si myslím, že když když prohraje 1.set, tak už nebude hrát na krev.
Asi bude nejlepsi, kdyz si na to pockame a uvidime, jake to bude v realu.
Její taktikou je vlétnout do zápasu a než se soupeřka rozkouká, vytvořit tlak a odskočit rychle do vedení v prvním setu. V obou zápasech se jí to povedlo, ale o to vedení přišla. Hlavně kvůli velmi špatnému podání. To si myslím, že se do dnešního dne nezlepší - alespoň myslím.
Ona se na tom kurtu opravdu necítí dobře, včera jsem v prvním setu myslel, že se snad rozbrečí. Chvílemi mi přišla jak v zápase s Razzano.
I když ke konci utkání tam z pravé strany už podání padalo lépe. Z leva to byla stále slabota.
A pro Viku mluví ještě fakt, že je nažhavená po USO na pomstu.
No, uvidíme....:-)
S tím souhlasím. Někdo to tak může hrát, můj styl to není.
Je pravda, že si tady do toho promítáme naše úvahy.
Jako zajímavé vidím jít do tohoto kurzu na 2:0 pro Viku. A pro ty, co nechtějí riskovat, to pojistit už popsanými způsoby.
Oskar 86
Potkal-Vlka-v-Zime 68
Chrenda 60
janekda 55 + 1 (tento komentář)
dadaft 46
tommr 30
Fandina 29
korek 28
Ema 19
Jan 18
petrulinka 14
haitik1 13
Heather_Fedex 13
quesh 13
a.magerova 12
All-that-i-am 10
monty25 10
Jinak mne osobne tesi to cislo 68:) I kdyz timto prispevkem to poslu do haje:)
Skoda, ze som sa neumiestnil :)
Ne vážně. Odhodlané ruce, chytré srdce a šikovný mozek a je to v pár vteřinách. Nějak tak ...
Měl jsi napsat něco vtipného. To mám jako považovat to, že jsem tlama??:DD
Oskar 92
Potkal-Vlka-v-Zime 72
Chrenda 60
janekda 57
dadaft 47
tommr 31
Fandina 30
korek 28
Ema 19
Jan 18
petrulinka 14
a.magerova 13
haitik1 13
Heather_Fedex 13
quesh 13
All-that-i-am 10
monty25 10
Bob 7
forsterovaalice 7
Mutademus 7
SAKALJ 7
misa 6
mufik 6
Forehand 5
freeteepek 5
chválím nápad
a sečetla jsem ten tvůj seznam a výsledek je 524, takže ještě velká vůle pro mnohé se tam dopsat ... úsměv
Tvůj vstup na TP (konečně) z děsného iděsu, byl přínosným počinem.:)
Mám něco v záloze, to teprv oceníš ...
Zdar!:DD
+ Gigine, vitaj..Zastav sa ;)
Jinak hodne stesti v pinkani:)
Máša na konci snad skoro brečela, ale proměnila mečbol, to se počítá :-)
Ale Aga i Angelika si zaslouží vysoký uznání, neuvěřitelný, co hrály.
Ale opravdu nádherné zápasy oba!:-)
http://www.youtube.com/watch?v=Ye5WIUzmCCo
Hezky den:)
Její volba úderů ve správný čas a předvídavost je taky úžasná.:)
Krom toho, kdyz nabiha na kriz, tak nikdy souperka nevi kam to pujde, pokud to zahrava forhandem, to mne asi uplne nejvice dostava:) Opravdu ma pozlacenou ruku + chytrou hlavu - tedy alespon, co se tyce tenisu:)
Teda musim rict, ze si opravdu Li libi, a ma pekny a prijemny hlas, dost mne to prekvapilo. Celkem mne dostala:) holka.
http://www.youtube.com/watch?v=ZJtjGnjgxNo&feature=relmfu
Já jsem snad opilý, ještě že se dnes mohu v práci trochu flinkat. A to jsem nic nepil. Možná jsem opilý tím hezkým tenisem ze včera.:)
No, a coze si to chtela? jj, uz vim, tak to ti nemusim davat ani do vzkazu...to ti muzu flaknout rovnou tady do diskuse:
Vyska: 66cm (smozrejme v kohoutku, ze jo)
Hmotnost: 30 kg, jsem posledni dobou pribral.
Vek: 9let, toz uz starsi kus:)
Uces: No dovol, jesne ze podzimni!!!
http://www.facebook.com/pages/Petra-Kvitov%C3%A1-CZ-Fans/414180895308276
PS: dneska beru na tenis "Ultimate Pucky", aspoň si zaběháme.
Tak ať vyhraješ, na čem budete hrát?
Pak už antuka v hale.
Tady jde o specifický turnaj, kdy se dá kalkulovat. A těžko si dovedu představit, že by po prvním prohraném setu Serena nějak extra bojovala o set druhý.
Jasně Serena může vyhrát první set a Vika bude mít stále motivaci a bude bojovat o vítězství.
Pro mě je to jenom o prvním vyhraném setu, že skoro platí rovnice Vika vyhraje první set => zápas. A proto kurz 4.4 (už klesl na 4.1), ač na celý zápas 2:0, je defacto kurzem na vítězství v 1.setu.
Je tady jenom "drobná" potíž - Serena. Jestli jí to půjde a navíc se "zmagoří", tak můžem taky vidět 3 hodinový zápas.
to Oskar: jj, pivo a potupné uklízení kurtu. Pivo vyrovnáváme hned ten večer :)
To není o odepisování Sereny. Ale ona má postup jistý, za sebou dva zápasy a je vidět, jak je unavená.
Navíc její forma není vůbec, ale vůbec ideální. Nevím, jestli jsi viděla její zápasy? Takže kdyby chtěla vyhrát, musela by bojovat jako lev a to vzhledem k tomu, že se další těžký zápas hraje už v sobotu, není moc pravděpodobné. Myslím, že si bude chtít a potřebuje odpočinout.:)
Psychicky? Mám Michala (psychologa Šafáře), se kterým spolupracuju už dva a půl roku. Ani mu nemusím psát nebo s ním mluvit, a on už ví, co mi je. Všechny ty hlubší myšlenky probíráme. Michal mi hodně pomáhá. Píšeme si maily a esemesky. Když jsem v Prostějově, vždycky ho navštěvuju.
Zdroj: http://sport.idnes.cz/kvitova-po-odstoupeni-z-turnaje-mistryn-fpp-/tenis.aspx?c=A121024_160312_tenis_ma
Sam postopí jedině pokud vyhraje oba své mače a zároveň Aga prohraje se Sárou.
Sára musí vyhrát oba své zbývající zápasy.
jinak postupuje Aga.
Z toho by mohla těžit právě Sara - to neni moc spravedlivé teda, a pro hráčku i o ničem, když ještě nevstoupila na kurt a už to nemá ve svých rukách...
Pravidla jsem četl loni, teď se mi to nechce hrabat, věřím ti. Ale fakt jsem myslel, že přebírá pozici po Petře komplet.
V to, že Aga neporazí Saru nevěřím......
taky to tak vidím.
a všechny v dobré formě (Serena se zvedne, nevěřím, že ne).
to by mohla být až mysteriózní řež. ))
Vím, jak to myslíš, zní to taky logicky, ale tím pádem je to prostě pro náhradnici na prd....
Rozumíš, jak to myslím, náhradnice je tam proto, aby se odehrály zápasy a publikum nebylo ošizené a taky, aby se další hráčky ve skupině mohly utkávat o postup, ale vlastně pro ni samotnou už nejsou skoro žádné šance. Samozřejmě, že dostane body a peníze, ale o to těm holkám asi v prvé řadě nejde.
Nemyslím to teď jen kvůli Sam, ale obecně. Loni odstoupila Máša a musela za ni Marion, i když neměla žádnou šanci. Teď je v podobné situaci Sam - je to riziko a povinnost náhradnice. Proto by mi nepřišlo nespravedlivé, kdyby zastoupila někoho, kdo má třeba postup jistý. Jsou to náhradnice, a měly by buď smůlu, že musí na plac kvůli ničemu a nebo štěstí, že zaskočí za někoho, kdo postupuje.:)
Konkrétně Stosurová nemá vůbec žádnej důvod ke stížnostem - právě naopak. Může ještě postoupit a i kdyby se jí to nepovedlo tak si může nahrát spoustu bodů do žebříčku. V žebříčku jí dokonce přibyde 15 bodů i když oba svoje zápasy ve skupině prohraje. O tučný finanční odměně ani nemluvím ... :)
Třeba Petře budou ty body z TM strašně chybět a nejspíš se kvůli tomu propadne až na sedmý nebo dokonce až na osmý místo v žebříčku ...
A odstoupení jedné hráčky tím pádem výrazně pomáhá ostaním ve skupině.
Prostě mě to jen zaskočilo, že má tak malou šanci.
Každý odstoupení nějak ovlivní turnaj - stává se to i na normálních turnajích kde je to celkem běžný - s tím se ale prostě nedá nic dělat...
Ale přeci jen mě to trochu mrzí, protože jsem myslel, že by mohla postoupit Aga i Sam a to teď už není pro obě možné. Takže asi tak.:)
http://flickrhivemind.net/Tags/radwanska/Interesting
Tam se poněkud divim tomu, že tam někdy sta síla nechybí...
Zase extrém jsou typy jako Serena či Sam, který maj paže skutečně jako chlap. Což chápjete skutečně tak, že tim myslim jako muž. Holka může mít jasně svalnatý ruce, ale jako holka tedy viditelně tenší než muž. Snad si rozumíme...
Kerber vs Li Na - jsem na vážkách, Angelika bude unavená, Li se dařilo sice Serenu přehrávat, ale nedokázala z toho nic vytěžit. Nedokázala zápas proti bídné Sereně dotáhnout ani do tří setů. Tipuji tedy Angeliku ve vyrovnaném duelu.
Serena vs Vika - Vika. Dále tipuji a očekávám, že Sereně zahlásí desetkrát chybu nohou a ona udělá dalších 6 dvojchyb. Odnesou to dvě rakety - doufám, že to nebude soudcovat její kamarádka Eva.:) Jinak postup ze skupiny má jistý, počítám s tréninkovým nasazením. Hlavně trénuj ten servis, Sereno!
Sam vs Sara - atletka Sam využije své nenadálé šance na vylepšení si letošní reputace, uklidní se a porazí Saru ve dvou setech.
........... ale teď už nahlížím bídu a ubohost svého malověrectví...........
........ nějaká Moskva se s titulem z TM samozřejmě nedá srovnávat......
:-))))))
Já jí věřím, fakt jí věřím, že alespoň postoupí. Viděl jsi dneska po tom druhém zápasu tu kratičkou reportáž s ní? Vypadala pohodově.:)
Saru by měla porazit. Mášu dala v Tokiu, může ji dát klidně i tady. Povrch je pomalejší, měl by svědčit více Sam. Máša jak včera, tak i dnes měla problémy.
moje přání: Kerber, Serena , Stosur
v Istanbulu stačí tak 135km/hod.
akorát.
V tý Moskvě to byla hrůza a hrozná práce ukončit výměnu, bylo to tam těžké.
Tak koukám, že jsme zadání Vlka povětšinou splnili a rekord už padl. Já už ale opravdu sotva mžourám.
Tak doubrou a snad budou i zítřejší zápasy fajn.:))
Ta Li Na nevím, no. Dnes byla se Serenou fakt dost marná. Čekal jsem od ní víc. Některé údery a výměny měla dobré, ale nemusí to stačit.:)
-ViKi, i kdyz H2H je jeste vice nepriznive pro Viki, nez v pripade Angeliky, jako 1:10 hovori za vse.
-Sam, tak tady tipuji na jistotu:) H2H 5:1 pro Sam, a myslim, ze do toho pekne vleti:)
Petra může zůstat i po odstoupení z TM šestá, ale její největší soupeřky Errani a Li Na nesmí na TM vyhrát ani jeden zápas. Pak by pořadí v žebříčku po skončení TM bylo následující:
...
6. Kvitová 5085 bodů
7. Errani 4940 bodů
8. Li Na 4935 bodů
...
Pokud Erraniová nebo Li Na vyhrajou na TM aspon jeden zápas tak Petru v žebříčku předstihnou. Petra se tudíž po skončení TM může propadnout až na osmý místo ...
Už je znám los debla? Ani nevím, kdy budou hrát. Ale asi až v sobotu, viď?:)
Mimochodem, Masha je nejvíc sexy sportovkyně na světě. Neskutečně jí to sluší. :)
Quesh > slohova prace na tema rozdil mezi karol a Agou taky min. na 3 prispevky nebo basen.
Magerka > min. 5 osobnich dotazu k diskuterum do sveho archivu
Janekda > rano napsat jaky mice si bere na tenis
Oskar > tipovacka na dalsi den
Sojka > ranni rozbor z vetve
Tommr > rankingova situace po dnesnich zapasech
Fandina pojd, pojd, pojd plus usmev
dadaft > aktualizace kursu
broz > parametry na zitrejsi den
gigin > neco komickeho
emicka > neco hezky z rana
korek > situace v cervene skupine
toz a neni co resit :) a fakt uz dobrou...
I bystrý jsi velmi, tak nedělej hloupého, že nevíš o jaký rekord jedeme :-))
Myslím, že nám jsou už naše míry úplně, ale úúúplně jasné...
Přeji ti pěkné sny.:D
To je osudové....
Máša má zatím skóre 4/1 (+ 1 zápas k dobru)
Aga 3/2 (+ 1)
Sára 0/2 (+ 2)
Sam 0/0 (+ 2)
z toho plyne, že Masha s Agou jsou jednoznačné favoritky na postup ze skupiny - a minimálně jedna z nich postoupí určitě. ale jistotu ještě nemají.
pokud Sam vyhraje oba své zápasy 2:0, postoupí s Agou.
je i možnost, že dál půjde Máša a Sára.
:-))
Takhle vypadá turnaj mistryň!!
Gratulka Maruš. A Aga - je mi jí líto, hrála někdy opravdu neskutečně, její technika je fakt bravurní. No, má už jednu výhru. Dnes k dobru set. A Saru asi porazí, postup ze skupiny by měla mít zajištěn.
Teď by bylo potřeba, aby Sam porazila ve dvou Agu i Saru.:)
Tak jsem dnes nakonec pinkat nebyl, přesunuli jsme na příští týden. Stejně bych odpadl, jak furt ponocuju.:)
Monty .to tady probasni do rana a dorazi to nekdo rano:)
obrovska gratulka samozrejme ;))
Take hupsnu do peri...
dnes super.
Bravo
!!!
Ale bez srandy, umí hrát fakt neuvěřitelně, je to super zápas.
Mam pocit, ze to je jedna z mala, ktera dokaze uzivat tak skvele slajs.
Jinak vracet musis, to je zakon toho, co je na prijmu, nejmene teda aspon jednou :)
A ten její pestrý úderový rejstřík - jo, Aga je na okruhu ozdobou a ne nějakou náhodou....
Jinak Aga hraje dost opatrne, v tehle fazich, no a to se ji muze vymstit...
Heather - nemám na ní vsazeno vůbec nic. Vsadil jsem na ní v průběhu prvního setu, že ho vyhraje. Pak jsem už nic nedával. Tlačím ji, protože se mi líbí její hra a kvůli Máše mám vyplý zvuk.:-)
a pokud ne, dnesni(vcerejsi) den stal za Prd
a pokud se ptas, proc kralovna, no tak podle me je extremne narocne otocit duel, obzvlast proti agnieszce, tak proto ;)
Tak už to vím, díky za vysvětlení.:-)
Dobry...ja se teprve ted k tomu tenisu dostal.
Ale doufám ve šťastný konec samo dál.....
nevypadá bledá...
Jak jsi to myslel s tím krasobruslením? To jsi si dělal srandu?
By mě zajímalo, jak je na tom monty.
Sleduje to několik let a pořád ještě neví, že body z TM (stejně jako z GS a PM) zůstanou v rankingové šestnáctce za každých okolností?
Petře se za včerejší prohru započítá mizerných 70 bodů a vypadne jí jedno semifinále (Sydney nebo Stuttgart) za 200 bodů. Součet bude 5085.
http://www.tenismaclari.com/Siralama/s1_50.html
S tím, že by se nemělo vůbec kritizovat ale jen chválit ovšem nesouhlasím. Pokud favoritka selže proti outsiderce nebo nepodá očekávanej výkon tak je kritika zcela na místě. Jen by samozřejmě nemělo docházet ke zbytečnejm urážkám ... :)
Tak autoři sledujte tenhle zápas. První set Mášena 24 nevynucených chyb, Aga 4. A změna taktiky je v tom, že u toho Rusína začala ještě více ječet a ještě silněji do míčků bušit.
Ještě že jsem dal handicam na Li Na, takže to bylo celkem ok.
janekda: Co se týká sázení, už několik let nejsou TM pro mě.
Ale Basík mě dostal tím, že je to u ní běžné. To teda vůbec není, zahlásí jí to tak třikrát do roka. A pak ve finále USO, kde jí asi zkoušeli, jestli nedostane záchvat.
Ale ona mě hrozně točí tím, že si skoro vůbec nikdy nezkusí vzít oko. To jen když jí teče do bot, tak si ho vezme. Všichni to zkouší a ona nic, ani jednou za zápas.
Pro Kerber ještě teoretická šance na postup zůstává, ale moc v to nevěřím.
Ale Angelika na mě působí sympaticky, často tleská soupeřce za úder, umí se na kurtu hezky radovat a hecovat, a dneska zaslouženě vybojovala aspon set.
Ale také mezi nimi nemám vyloženě hráčku, ke které bych cítil antipatie. Vlastně to platí o celé první desítce.
Mně Angelika zprvu moc neseděla, výrazem a někdy i hrou. Ale jak píšeš, mám ji stále raději. Je bojovná a přijde mi i férová a milá. Dokáže se nahecovat a nechat tam duši. Dnes opravdu hezký zápas, po tom děsném prvním zápasu, to byl balzám pro tenisového fandu.:-)
Ema: jo, ten kontakt s publikem, ty ruce vzhůru..., to je parádní a přitom to je úplně spontanní a ne nějak křečovité.
To jsi hezky vystihla, že jsou to malichernosti. A každý jsme nějaký. Já třeba mám některé tenisty a tenistky, které prostě moc nemusím a nemohu jim přijít na chuť. Ať už kvůli něčemu nebo prostě, že na mě nějak špatně působí. Ale není jich moc. Spíš čím déle pak ty lidi sleduju, tak si k nim nějakou cestičku třeba najdu.:-)
A sleduješ raději mužský nebo teda ženský tenis? Já mám rád oba a vybírám si podle duelů a toho, co je pro mě atraktivnější.
Taky už mi chybí. Musím si vzpomenout, jak mi chyběl, až budu protáčet oči při těch jeho automatismech na kurtu....:-))
Mně třeba mužský tenis přijde daleko atraktivnější po tenisové stránce. Třeba když byl turnaj v Moskvě, neviděl jsem z WTA skoro nic, protože jsem sledoval turnaj v Šanghaji. Protože když hraje třeba 50. hráč se 70., pořád se na to dá dobře koukat, ale u žen už kolikrát nevidím nic atraktivního na duelu 20. hráčky s 18. Ale to je pouze můj pohled a pocit, každý to má jinak.:)
se to Marii dost komplikuje
a dneska rozhodně bude chtít vyhrát...
má to celé dobře rozjeté, bych řekl. ))))))
Příští týden přispěje Petra Kvitová k zisku dalšího Fed Cupu pro ČR a zakončí druhou sezonu za sebou v TOP 10. To budete nasraní, co? :-))
Tak se Petro uzdrav a pojď. Bojuj a vyhrávej všem blbečkům a nepřejícím lidem navzdory!
TOP psáno velkými písmeny je zkratka (např. partaj TOP 09) a top je slovo. Všude jinde na cizích webech vidíš napsáno Top 10, vyšinutý TOP jenom v našem přiblblým Čechistánu. Ubohý stát s nejubožejším názvem široko daleko.
Jinak Vaidišová byla 9. na světě, první ITF turnaj vyhrála ve 14 letech a první WTA turnaj vyhrála v 15 letech!!! Kde byla Petra v 15 letech??? Bych Vaidišovou nesrážel, jako že srovnání s Kvitovou je urážka!!
2003
Na okruhu ITF debutovala v roce 2003 (bylo jí 14 let!!!!), kdy se probojovala do finále tří turnajů v řadě a bez ztráty setu zvítězila v říjnu 2003 na turnaji v Plzni.
2004
Druhý triumf na okruhu ITF vybojovala v únoru 2004 v Columbusu. Na okruhu WTA debutovala v březnu 2004 v Acapulcu, kde postoupila do čtvrtfinále. První turnajový titul získala v srpnu 2004 ve Vancouveru, který byl teprve jejím třetím turnajem WTA, na který se jako kvalifikantka probojovala, a porazila zde čtyři z pěti nejvýše nasazených hráček. Ve věku 15 let, 3 měsíců a 23 dnů se tak stala šestou nejmladší vítězkou turnaje WTA v historii, nejníže umístěnou hráčkou na žebříčku (180. místo) a druhou kvalifikantkou ze tří, které v roce 2004 na okruhu WTA zvítězily. V říjnu 2004 jako 103. hráčka žebříčku získala na turnaji v Taškentu svůj druhý titul WTA a postoupila na 72. místo. Sezónu 2004 zakončila jako 77. hráčka žebříčku. Přestože úspěchů mezi dospělými dosahovala již ve svých 14 letech, je třeba zmínit její finálovou účast v juniorce Australian Open v lednu 2004.
2005
V dubnu 2005 postoupila mezi nejlepších 50 hráček žebříčku WTA a zaznamenala první vítězství nad některou z hráček elitní světové desítky, když v 2. kole turnaje v Charlestonu porazila ve třech setech světovou šestku Anastasii Myskinovou. V říjnu 2005 triumfovala na třech turnajích během tří týdnů v Soulu, Tokiu a Bangkoku, když vyhrála 15 utkání v řadě. Stala se šestou ženou v historii, která vyhrála 5 turnajů okruhu WTA před dovršením 17 let. Sezónu 2005 zakončila na 15. místě žebříčku.
V květnu 2006 získala ve Štrasburku svůj šestý turnajový titul. Na grandslamovém French Open v červnu 2006 postoupila do semifinále, když ve 4. kole vyřadila světovou jedničku a nejvýše nasazenou hráčku Amélii Mauresmovou a ve čtvrtfinále 11. nasazenou Venus Williamsovou. Při svém debutu na turnaji ve Stanfordu se jako 3. nasazená hráčka dostala do semifinále, kde podlehla 7:5 6:2 nejvýše nasazené a pozdější celkové vítězce Kim Clijstersové. Na turnaji v San Diegu se jako 7. nasazená znovu dostala do semifinále, kde opět podlehla nejvýše nasazené Kim Clijstersové 6:2 7:6(0). Po úspěchu v San Diegu se Vaidišová posunula v žebříčku z 12. na 9. místo, poprvé tak pronikla mezi deset nejlepších hráček žebříčku WTA a stala se 12. nejmladší hráčkou v historii, které se podařilo do top 10 dostat (17 let, 3 měsíce, 2 týdny). Ve čtvrtfinálovém utkání Kremlin Cupu v Moskvě podruhé v sezóně porazila Amélii Mauresmovou, když se jí podařilo zvrátit nepříznivý stav 1:6 2:5 a odvrátit tři mečboly. V semifinále však prohrála s Naděždou Petrovovou. Na turnaji US Open vypadla již ve třetím kole, když podlehla pozdější semifinalistce Jeleně Jankovićové. Sezónu zakončila poprvé v kariéře jako hráčka světové desítky ? patřilo jí 10. místo.
Nicole Vaidišová na Medibank International v Sydney v roce 2006
Rok 2007 zahájila semifinálovou účastí na turnajích v Sydney (podlehla Jankovićové) a Australian Open (prohrála s pozdější vítězkou Serenou Williamsovou), které ji posunuly na 9. místo žebříčku WTA. Ve Fed Cupu 21.?22. dubna proti Slovensku porazila jak dvojku Dominiku Cibulkovou, tak jedničku Danielu Hantuchovou. V Roland Garros se dostala do čtvrtfinále, kde nestačila na čtvrtou nasazenou Jelenu Jankovičovou. O necelý měsíc později ve Wimbledonu ji ve čtvrtfinále porazila turnajová šestka Ana Ivanovičová ve vyrovnaném zápase, který Vaidišová prohrála kvůli nepodařenému závěru, kdy vedla již 5:2, ovšem Ivanovičová tento set vyhrála. Po Wimbledonu se Vaidišová potýkala s mononukleózou, i kvůli tomu se propadla v žebříčku až na 16. pozici. Na US Open skončila ve 3. kole, kde ji přehrála nasazená sedmnáctka, Izraelka Šachar Peerová. Na závěr sezóny se ukázala ještě v Curychu a Linci, na obou turnajích skončila v semifinále ? v Curychu se světovou jedničkou Justine Heninovou z Belgie a v Linci se Slovenkou Danielou Hantuchovou. Tyto výsledky ji dostaly na konečné 12. místo.
Pak už to s ní šlo z kopce!
A TED ZAS MUZES FNUKAT MISO!!!
Tomu říkám ujeté chování.
A to je stejně opakování, co už bylo minulý víkend.
Ostatní udery až na pár záchvěvů taky docela špatenka. Pár výměn bylo v zápase celkem pěkných, ale jinak bída.
Jinak Li Na taky bída a toho Serena využila.
Tak snad to byl jen vypadek:) a priste to bude lepsi.:)
A do turnaje zasáhne atletka Sam, jsem na ní zvědavý, šanci na postup ještě má.:)
Vsadil jsem na Malisse proti Tsongovi za 6 a Simona proti Tipsimu. Oba získali brejk, ale oba favoriti skrečovali před koncem prvního setu. Tipsarevič za stavu 4:5. Takže sázkovka mi vrátila oba vklady.
...
6. Kvitová 5215 bodů
7. Errani 4940 bodů
8. Li Na 4935 bodů
...
Australian Open je až za čtvrt roku a předchází mu ještě nějaké turnaje, takže tě můžu uklidnit, že teď to nikoho nezajímá.
quesh
Ano, přesně tak..i kdyby Kerber Petru přeskočila, za dnešní výkon si to zaslouží ..
Tak holky, pokračujte tak i dále.:)
Ema: souhlasím, zatím nejlepší a doufám, že to bude pokračovat i dále. A v tom příštím zápase taky.:-)
bravo holky !!!!!!
Rád bych konečně nějaky pěkný tříseťák.
Nemam ted moznost sledovat...
ale samozřejmě, našly se i úchvatné výměny.
na druhou stranu - v úplném konci zápasu přece jen důležité body z servisu přicházely.
Tak treba to bylo prvnim zapasem, snad se rozehraje:) a bude to lepsi...
Nikdo tady totiž nezmiňuje jednu zásadní věc a to je, že je hráčsky naprosto nevyzrálá, neumí měnit rytmus hry ani reagovat v průběhu zápasu na to, že jí to tam prostě nepadá, a že by tedy mohla třeba trochu míň do toho míčku mlátit. A to vůbec není o zdraví, ale o tom, že ještě zdaleka neumí hrát tak dobře (hlavou), aby mohla být na úplném vrcholu. Až se to naučí, tak se můžeme bavit o tom jestli jí limitují zdravotní problémy!! Ale dokud nezačne při hře používat MOZEK (doufejme, že bez nádoru), tak tady všichni můžou krafat jak chtějí, ale výsledky se nedostaví!!
Jinak ale souhlasim s tim, ze ma problemy s prubehem hry. No, ale to Astma ji asi nejak limitovat bude...to mi teda nenamluvis, ze ne:) A take nevim, co porad mate s tou Vaidisovou...proc ji porad hazite do jednoho pytle....s Petrou? Mne to prijde celkem dost ujety...:D)
Ty dalsi dva neznam...nejak si je vubec nevybavuji.:)
Tak jestli si nepletes tak trochu beh na lyzich s tenisem...no ale proc ne.
Jinak ses fachman > příští rok bude jen následovat Vaidišovou,na víc už nemá...:D))) Jasne, ze to tak vsechno dobre vis do predu, tak jiste.
Pro mne to je ujety je srovnavat, tohle je zase muj nazor. Tak si s tim delej co chces:)
Rozhodne, co ti mohu slibit, ze na Tebe reagovat rozhodne nikdy nebudu, nema to smysl, ani s davkou humoru.
Takze si zustan u sveho, ja s tim problem nebudu mit. Ja mam na to nazor proste jiny. Krom toho Vaidiska neskoncila kvuli zdravotnim problemum. Hrala jinak...Take skoncila drive...atd. ale to proste nejde tyhle dve srovnavat. Pro mne to je nesmysl. Krom toho, Petra porad hraje, no jestli tobe tohle smysl dava, mej si ho...Jestli nad tim chces dumat, tak si v tom srovnavani dumej, ale fakt uz beze mne. Ja se kt omu uz vyjadril jasne.
Takze ty jsi pujdes svou honzikovou cestou...ja pujdu svou vlci. A je po problemu:) Pokud ho mas i ted nadale, tak si to uz fakt res proboha nejak sam...pro mne ztrata casu takovy srovnavani.
Doufám, že další dva už budou fakt lepší a uvidíme jak drama, tak hlavně pěkný tenis.:)
Jinak na Sereně prostě bylo vidět, jak není v pohodě.. Asi, když jela na dnešní zápas, tak v nějaké výloze viděla nějakou bundičku a celý zápas na ní nemohla přestat myslel :D Ale proti Vice musí svou hru minimálně o tři levely, jinak dostane nařezáno..!
Li Na ale bohužel z toho nedokázala nic vytěžit, protože to byla také bída, což mě ale překvapilo.
Myslím, že Vika se Sereně bude moci pomstít za finále USO.
Sojko, mám pochyby...
Je tam jistá bezradnost, co se týče řešení jejích zdravotních problémů. Dále Petra prozrazuje, že už přes 2 roky spolupracuje s psychologem.
je to fantastická hráčka.
i když ten dnešní zápas je místy bída (z obou stran)...
jak asi cítí se, Číňanka v těle?
Především chci popřát Petře brzké uzdravení! Všichni tady řeší její výkony v zápasech, ale už méně lidí zajímá, jak se cítí. Nechci nikomu nic vnucovat, ale občas by bylo zapotřebí více citlivosti. Jestli máte Petru opravdu rádi, tak by vás v první řadě mělo zajímat, jestli je zdravá a šťastná. Od toho se totiž odvíjejí ty výkony a nejenom u Petry... Čekal jsem, kdo zase přijde s tím, že Petra odstoupila jen tak. Prosím vás, vy si opravdu myslíte, že by jakákoliv hráčka odstoupila z TM bez závažného důvodu? Taková nemoc se dá chytnout ze dne na den, může to být třeba nějaký dozvuk předchozího nachlazení. Shodou okolností, moje máma teď má taky zánět průdušek... Takže jsem absolutně přesvědčený o tom, že by Petra v žádném případě neodstoupila, kdyby nemusela.
Na aktualne.cz je napsáno (cituji): "Čekáme, jak se bude vyvíjet stav Petry a máme i varianty, že by nemohla nastoupit," řekl Tejkal. "Hlavní hvězdou je ale Maria Šarapovová, která určitě hrát bude."
Opravdu si nemyslím, že by ta exhibice byla zrušena. Uvědomte si, že lidi (včetně mě) už mají vstupenky... Jako docela možnou variantu bych viděl, že by s Mashou mohla hrát třeba Lucka Šafářová. Je tedy pravda, že Masha měla ohledně té exhibici jednu podmínku a ta byla, že chce hrát jedině s Petrou (jakožto českou jedničkou). Ale věřím, že to Masha pochopí a ráda sem dorazí, i když bude hrát s někým jiným... Jinak mě samozřejmě mrzí, že Petra nejspíš nebude hrát, ačkoliv mě ta exhibice zajímá hlavně kvůli Mashe. Snad se to tedy nějak udělá, aby se ta akce povedla co nejlépe. Rozhodně by ale nebylo moudré tlačit Petru do exhibice, když je nemocná a chce se uzdravit na Fed Cup.
Bob: Díky. :)
Proto bych chtěl lidi poprosit, ať Petru nepomlouvají za to, že něco vypouští nebo že se vymlouvá. Možná má ta holka vážnější trable než se myslí. Moc jí přeju zdraví, pak půjde všechno v její hře nahoru.
mění se ten v totální přestřelku...
***
abych ještě se slzou v oku nevzpomínal na menší turnaje a zápasy jako Hsieh - Robson.
Ale zase jsem štastný, že ještě uvidim zápas Masha vs. Sam!
Noo ať se opováží zrušit tu exibici,já se nato těšim už měsíc! To by mě zajímalo jak by vracely peníze..Aby to nedopadlo jako s Prague city festivalem! Ale zdraví je přednější :-)
Jinak kam se asi Petra propadne??
...
6. Kvitová 5215 bodů
7. Errani 4940 bodů
8. Li Na 4935 bodů
...
Take jsou nekteri uz sezonou evidentne unaveni. Pletou se slova, vymeny nazoru jsou casto prerusovany nevynycenyma chybama. Slovni smece jsou uz dost vycpele. Esa jen zridka uz videt. No a na winner si tu fakt musis celkem pockat. Dost diskuteru je take zranenych, takze tomu to take moc nepomaha, nekdo chripka, nekdo pocit ublizeni, nekdo unava...; toz zadna sranda.
Takze fakt je, ze je to takova uz krec:) Jooo na zacatku sezony to bylo jiny kafe...po ranu:D)
Takze to jen tak trochu na vysvetlenou...
..a někdo má i přetlak..a musí vypustit páru, nejen po ránu :-))))
pisu nevynycenyma misto nevynucenyma...:)
No doufam, ze tam sedi aspon nejaky jeden holohlavy:)
Možná i kvůli té počínající nemoci se necítila dobře a nehrála podle představ. Včera tomu s Kotyzou nepřikládali takovou váhu, dnes to možná vidí jinak. Nejsem žádný expert. Ani na tenis ani na ženský, ale z jejích vyjádření jsem nabyl dojmu, že u ní pocity mají větší vliv na výsledek, než u někoho jiného. Její zdraví je chatrnější, Petra je náchylnější k nemoci nebo ke zranění taky možná víc, než jiní. Příkláním se k názoru, že tak jako stav mysli má vliv na vznik nemoci těla, může nemoc těla ovlivnit v negativním smyslu mysl a následně i výkon sportovce ve sportu, kde stav mysli má rozhodující vliv na výsledek. Tím myslím samozřejmě tenis:-)
Letošní sezonou stále se táhnou
Těžko se vyhrává, když nejsi fit
I ti nejmocnější tak snadno padnou
Ten, kdo je bojovník duší i tělem
Se srdcem bolavým opouští vřavu
Ten hodně chce porvat se s nepřítelem
Pro vítězství, úspěch, svou čest i slávu
Ten, kdo je bojovník, ten hodně zkusí
Do očí derou se pořádné slzy
Když proti své vůli odejít musí
Vyklidit kolbiště až příliš brzy
Ten, kdo je bojovník, ví, že se vrátí
Vezme si všechno zpět, co dneska ztratí
jak rozumně to řeší
tenhle básník a velký fanda
pro mě to tak sestavit by nebyla sranda
Petře bojovnici držím palce
a tobě quesi taky a vím že je tu šance
abys příště psal oslavně o Petře zas
chce to jen čas
Vlk: Však já se jich držím. I když nevím, co je na tom tak vtipného.
Pro inspiraci tady je nejnovější Kájův duet s Gábinou Gunčíkovou: http://www.youtube.com/watch?v=grUsCYF3G34
To bych ti napsal primo, ale myslim, ze na to nemam ani moralni pravo, neco takoveho vubec psat.
Mne tve nektere hlasky vzdy zvednou naladu a pobavi:D))) Ale basni by mohlo byt fakt vic:) No ale jak jsem psal, kefrat ti do toho nebudu.
Ta písnička, cos mi poslal odkaz, je celkem vydařená. ;-) Btw. nevíš náhodou, jak se jmenuje originál?
Básničky jsou, když je inspirace. Bohužel nejsem jak automat na kafe, že bys do mě hodil desetikorunu a vypadla by básnička. :-)
Jinak neee, tenhle styl proste ne:))) Jednou odposlechnout mne to stacilo.
Nebo možná by mohla hrát jen exhibice, tam přece o nic nejde..lidi se pobaví a Petra nebude několika lidem v republice způsobovat bolení hlavy ze své "těžkopádné hry", a záchvaty vzteku a chronické nemoci zvané trolling. Vždyt ani ti trollové se na ní už nechtějí dívat, Petro, zvaž to..:-// :-((
Je mi z některých příspěvků tady fakt smutno..je to jen sport, neděje se nic tragického.
Petra se necítí být podle mě v psychické pohodě, která se odrazila na jejím fyz. stavu.. tak se na to správně vykašlala.
Vy chodíte do práce, když vám není dobře? Jinak fixace na jednu osobu, ještě k tomu je to sportovec, který má svoji rodinu, přátele.. je nezdravá..pro mě tímhle vůbec nic nekončí, těším se na další pěkný tenis všech holek a Petra se dá do pořádku na FC.
Souhlasím, výstižně napsáno. Taky si myslím, že v tom hraje velkou roli psychika. Ale jestli se na to "správně" vykašla, to nevím. Já bych řekl, že se na to "prostě" vykašla, protože cítila, že to nějak nejde.
A hlavně bych chtěl vzít v potaz, že to rozhodnutí nemusela udělat vůbec Petra, ale někdo z jejího týmu. Ona je bojovnice. Prostě jí třeba řekli, že to bude takto lepší a chtějí, aby se soustředila na FC nebo co já vím. Tady se všude skloňuje Petra, protože to je ta nejviditelnější postava, ale za tím rozhodnutím může být někdo jiný.
A jestli měli pocit, že by další zápas dopadl stejně, je lepší, že odstoupila teď a dala šanci Sam.
Šarapova loni odstoupila až po druhém zápase a Marion neměla už na nic šanci.
Já myslím, že sem píšou i slušní a lidi s nadhledem :-)
Tohle byl fakt nepovedený zápas, nefungovalo vůbec nic, a Petra z toho byla asi dost frustrovaná, i podle rozhl. rozhovoru, a nepodařilo se ji to dostat z hlavy..běž pak na kurt předvádět sebevědomé výkony..:-/
Pamatuju si ten zápas tenkrát s Marion a Vikou moc dobře :-) Byl to pro Viku posl. zápas, nic už neřešil, měla postup jistý, ale Marion se prostě zakousla, a řekla NE..:-)))
Je to tak, rozumím ti, TM je opravdu hodně specifický (hraje se s těmi nejlepšími už od začátku) a nahuštěný ( zápasy jsou každý den). Tam není už prostor na nějaké dávání se do kupy nebo dohánění formy. Pamatuji se na některé ročníky, kdy hráčky odpadávaly fyzicky jako hrušky. Sezóna je opravdu velmi náročná a dlouhá. Petře se prostě nedá popřát nic jiného než zdraví a sílu. Není to žádná tragédie, vždyť i Vika měla hrozné sezóny i kolapsy na TM a teď je Nr. 1. Musí se prostě počkat a uvidí se. Na jednu stranu je dobře, že sezóna končí, Petra bude moci na chvíli vypnout a relaxovat. A příští rok se pojede od znovu.
Já se už těším na dnešní zápasy. A ať turnaj dopadne jakkoliv, jako tenisový fanda a divák, si chci především užít hezké zápasy, když už je to poslední velký turnaj.....Tak hezké pokoukání dnes.:-))
to vzájemně souvisí a odstoupení bylo na místě, nemoc znamená že prostě ne-může, a petra teď evidentně ne-může hrát tenis,
měli by se na ni vrhnout naše nejlepší kapacity a zjistit co se děje, vždyť petra kvitová je český národní poklad, potřebuje ale
klid, aby zas mohla dělaz radost z tenisu sobě i nám,
vždyť jakým způsobem smázla letos myslím v montrealu
bartoli to jsem jakživ neviděl
Takže zas něco vážného to asi není. Nebavím se o kurzu u tipsportu, kde vám dovolí vsadit tak max 5tis Kč. Ale o kurzu Pinnacle, kde se může sázet statisíce$.
Skoro žádná turnajová příprava, letos se jí nepovedla žádná obhajoba titulu z loňského roku a k tomu nebývalé množství zdravotních problémů. Poslechl jsem si záznam z Českého rozhlasu a moc dobře se to neposlouchalo. Změny v realizačním týmu ke konci roku by jí nejspíš prospěly...ať už tím že někoho nového přibere nebo tím, že někoho vymění. Hlavně po zdravotní stránce, protože když není zdraví nemůže být ani psychická pohoda.
Tomu jsem se prostě podivil.
Ale samozřejmě, že jí přeju zdraví, to je nejdůležitější!
http://www.rozhlas.cz/zpravy/tenis/_zprava/tenistka-kvitova-byla-nervozni-a-ted-musi-porazit-sarapovovou--1127288
A Bob psal, že si všiml, jak Kotyza s Petrou mluví, jestli jí něco není. Proto mi to nějak celé nesedělo. Jestliže jí bylo už hodně špatně během zápasu, stačila by to určitě říci trenérovi ihned po zápase nebo během něho. Proto to celé ve mně vyvlolalo zvláštní dojem. Ale jak to je, ví jen oni a já Petře přeju, aby se vše zlepšilo a dalo do pořádku.
Hlavně jí přeji hodně zdraví, to je důležitější než všechny exhibice, zápasy i FC. A také bych jí přál, aby se zbavila trochu toho tlaku a uvolnila se. Snad jí to volno před začátkem sezóny, kdy bude určitě doma s rodinou a přáteli, pomůže.:)
každopádně je odstoupení z turnaje rozumná a správná věc,
asi by to chtělo delší než 5-denní klid
Přátelé, buďte klidní, je to sport a rozhodují výsledky na základě výkonů.
Už prostě dochází k tomu, že až náhodné výjimky její hra na světovou špičku nemá. Je to prostě komedie i se slavným "důležitým mluvkou" Kotyzou. P.S. Nevím z čeho vycházela odbornice Navrátilová, když po loňském Wimbledonu vyhlásila Kvitovou jako potencionální světovou jedničku. Přátelé, připomínám - JE TO SPORT a v něm nehraje žádnou úlohu zbožná přání. Někdo heká, jiný štěká.
BTW: Jinak nikoho s nikym nesrovnavam:)
http://www.wtatennis.com/javaImages/6b/cc/0,,12781~11324523,00.jpg
V kazdem pripade doufam, ze ty duvody jsou opravdu dulezite, at jsou jakekoliv.
Takze trosku nestastny konec sezony...
Ale tezko to nejak takhle od kompu urcovat, tohle se proste neda takhle odhadovat.
Ja osobne, jsem uz trosku duveru ztratil v tom, co se pise o tech hrackach nebo k nekterym prohlasenim o zraneni na ruznych turnajich...Proste beru dost uz z rezervou, a to dnesni prohlaseni take, at zni jak chce "pravdive"...
Zápal plic to byla samozřejmě ještě silnější káva.
Ale mne to proste osobne nesedi. Jak jiz jsem psal vyse. Celkem jsem ztratil duveru k ruznym prohlasenim, a beru je proste s rezervou...
Take jsem ten prispevek psal predem s omluvou.A nechce se mi ani spekulovat jestli je to vic psychicke nebo neni. Mne tu neco nesedi. A uz od doby, kdy prestali spolupracovat s kondicnim trenerem bez nahrady...taky mne tam neco nesedi...
Nic vic, nic min:)
Nevim jak to beres ty...
ale ja si myslim, ze v kazdem pripade se proste urcite vsechno nerika a ani nemuze, to by byla ve vrcholovem sportu, hlavne individualnim - skoro neco jak "sebevrazda". Nektere veci se proste dozvis az po 10 letech, kdy hrac ukoncil karieru...
Proste neverim, ze to vino je tak ciste, ktere nam nalili, ale mam pro to pochopeni, jak jsem psal, at jsou ty duvody jakekoliv...
Ja vim, ze tu mate jinou moralku, takovou tu neskazenou:D)
A bác, bacily Petru napadly.
V tomto případě, pokud by se určitě o něčem oficiálně zatím nemluvilo (a byla by to pravda), tak by to byly informace o horečném shánění náhradního složení programu pro tu pražskou exhibici. Protože tu Česká sportovní nenechá padnout za žádnou cenu. V jejich zájmu je teď co nejrychleji Petru vyšetřit a vítězoslavně do světa rozhlásit, že tu exhibici stihne.
Nedavno tu psala sojka o tom, ze zbavit se Kolare na konci sezony bez nejake nahrady byl celkem "dost odvazny" tah...Posledni dobou tomu fakt nejak nerozumim. Jen doufam, ze bude ok, a v pristi sezone ji uvidime v dobre dispozici:)
Jinak předpokládám, že těch potřebnejch pět dní klidu jak o nich sama Petra hovořila znamená i zrušení exhibice se Sharapovovou? Bylo by šílenství kdyby za takovejch okolností musela tu naprosto zbytečnou exhibici hrát ...
Já myslím, že je na tom holka špatně psychicky. Podle mě se "kapku složila" a somatický problém se k tomu může přidat jedna dvě. A teď hlavně jí chtějí dát do pořádku před FC. Jak psychicky, tak fyzicky.
Je to s ní celé divné, vždycky vyhlašují, jak potrénovala, jak je na tom dobře. Pak přijede na turnaj a vybouchne. To už je od USO potřetí.
Já mám starost o její psychický stav.
Prostě mi přijde, že když je pod stresem a má čelit nějaké výzvě, nějak jí to nejde a projeví se to třeba tím, že je to utkání o pár míčcích, které nezvládne a ty rozhodnou zápas.
Na USO to výbuch nebyl. Marion byla v raufu, což se jí parkrát do roka stane a pak jede jak blázen.
Petra se určitě bude snažit pomoct ve Fed cupu, ale bude muset zabrat naše dvojka - Šafářová, případně Hradecká; debla by jsme měly vyhrát tak jako tak, ale ten se hraje nakonec a to už může být taky rozhodnuto
Každopádně by si měla Petra po sezoně sednout a začít se zabývat svým zdravotním stavem, protože to bylo prakticky od začátku sezony každou chvíli něco a to rozhodně k herní i psychické pohodě nikoho nepřispěje
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele