Dočká se Británie? Murray je ve finále!

28. 1. 2010, 12:51
Aktuality 187
Dlouhých 74 let čeká Velká Británie na grandslamový titul v mužském tenise. Dočkat se může už tento víkend. Andy Murray se v dnešním semifinále s Marinem Čiličem vzpamatoval ze špatného začátku a svého soupeře porazil ve čtyřech setech. V cestě za prvním grandslamovým titulem v kariéře mu stojí už jen jedna překážka: vítěz druhého semifinále mezi Rogerem Federerem a Jo-Wilfriedem Tsongou.
Andy Murray (© australianopen.com)

Byl to právě Marin Čilič, kdo Andymu Murraymu naposledy sebral naději na zisk grandslamové trofeje. Loni na US Open vyřadil Skota ve třech setech v utkání, v němž Murray nedokázal chorvatské naději sebrat ani jednou podání.

Vzpomínky na tento zápas jako by čtvrtého hráče světa strašily i v úvodu toho dnešního. Vypracoval si sice rychle brejkboly, ani jeden ale nedokázal využít a za stavu 2-2 naopak udeřil Čilič, který využil třetí ze svých příležitostí sebrat Murraymu podání.

Chorvat, který do utkání nastoupil po dvou pětisetových bitvách, udržel nervy na uzdě i v následujícím gamu, kdy odvrátil další tři brejkboly, a o osudu úvodního setu bylo rozhodnuto. Znervóznělý Murray totiž při svém podání zahrál tři nevynucené chyby a po 51 minutách tak ztratil svůj první set na turnaji.

Výměna, která zvrátila zápas
Britský tenista, který na rozdíl od svého soupeře měl už zkušenosti ze dvou grandslamových semifinále, ani na začátku druhé sady nepůsobil suverénně. Agresivnější Čilič si bez problémů vyhrál servis a získal tak už 14 výměn v řadě. Murray jako by hledal bod zlomu - a ten přišel při Chorvatově podání v pátém gamu.

Murray si v něm vypracoval další brejkbol, ovšem i o ten mohl přijít, když ve výměmě od základních čar Čilič se štěstím zahrál 'prasátko' a míč dopadl těsně za síť. Murray ale prokázal svou ohromující rychlost, míč doběhl, nedovolil soupeři, aby ho prohodil, a doběhl poté i Čiličův lob, ze kterého ještě dokázal zahrát vítězný úder. PODÍVEJTE SE NA VIDEO.

Po výměně, která nadchla celý stadion, jako by se na kurt vrátil jiný tenista. Čtvrtý hráč světa začal Čiliče nutit k chybám, kterých si Chorvat ve připsal už 26, a za 48 minut bylo srovnáno na 1:1 na sety. Do té doby vyrovnaný zápas se od třetího setu začal odehrávat v Murrayho režii. Na jeho brejk na 2-1 ještě dokázal jeho protivník zareagovat, v sedmém gamu ale Čilič doplatil na příliš opatrnou hru. Po dvou vítězných úderech si Brit vypracoval další dva brejkboly a šanci si ujít nenechal a sadu dotáhl do vítězného konce.

Ve čtvrtém setu už Murray stále unavenějšího Čiliče, který měl z předcházejících zápasů v nohách více než 18 hodin na kurtu, přehrával. Znovu mu dvakrát sebral podání a po třech hodinách a jedné minutě vyhrál 3-6 6-4 6-4 6-2.

"Měl jsem to s ním pořádně těžké, bojoval až do konce. Myslím, že nás čeká v budoucnu hodně skvělých zápasů," uvedl Murray na adresu soupeře.

Na konci zápasu se dostal na dvorec muž v dresu chorvatské fotbalové reprezentace a než ho odvedla ochranka, stačil potřást Čiličovi rukou. "Myslím, že ten fanoušek byl vzrušený ze zápasu a chtěl mi podat ruku. No tak jsem mu dal dárek, potřásl jsem mu rukou. Byl šťastný," uvedl Čilič.

Po US Open v roce 2008, kdy ve finále nestačil na Rogera Federera, má nyní britský tenista další možnost vstoupit do tenisové historie jako první britský mužský vítěz grandslamového turnaje od roku 1936, kdy slavný Fred Perry zvítězil ve Wimbledonu a na US Open. I tentokrát mu v cestě může stát Roger Federer. Švýcarská světová jednička se totiž zítra ve druhém semifinále utká s Jo-Wilfriedem Tsongou z Francie.

"Tsonga už hrál hodně setů, myslím, že bude trochu unavený jako dnes Čilič," komentoval svého možného finálového soupeře Murray. "Ale u něj nikdy nevíte, je to skvělý hráč. Stejně však očekávám, že postoupí Federer," uvedl Murray.

Výsledky - Australian Open (tvrdý povrch, dotace 22,14 milionu dolarů):

Muži:
Dvouhra - semifinále:

Murray (5-Brit.) - Čilič (14-Chorv.) 3:6, 6:4, 6:4, 6:2.

Čtyřhra - semifinále:
Nestor, Zimonjič (2-Kan./Srb.) - Karlovič, Vemič (Chorv./Srb.) 6:4, 6:4, B. Bryan, M. Bryan (1-USA) - Kohlmann, Nieminen (Něm./Fin.) 6:1, 6:4.

Komentáře

187
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak povedal by som, že Fede vyhrá ! 60:40 pre Feda. Ak sa nič nepritrafí do nedele, neočakávam ani zvlášť tuhý boj. Fede je odhodlaný odčiniť vlaňajšie finále. Celý turnaj hrá veľmi takticky a umne. Pripustím však, že zmýliť sa je ľudské !
Reagovat
smazaný uživatel
Murray nemá šanci po dnešním výkonu Federera vyhrát , jestli zopakuje Roger stejný výkon tak Můra žádný Grand Slam nevyhraje a věřím že Federere se bude hodně soustředit když už se dostal do finále . Zubatý má hold smůlu a věřím že neuhraje ani set pro ti Federerovy , Zubatý nemá tak kvalitní servis jak Federer .
Reagovat
smazaný uživatel
Ale má šanci, já bych ho nepodceňoval...
Reagovat
majjkaa
bude to tazsie ako dnes to je jasne ale......pokial roger bude hrat tak ako teraz...:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Roger nemůže hrát s Murraym jako dnes s Tsongou, má úplně jinou hru a bude ho lépe vyvádět z rytmu. Andy má úplně jiný údery a styl hry.
Reagovat
majjkaa
Ved hovorim ze to bude o inom necitas?? ale nezalezi len na superovi (Murrym) dolezite je ako je na tom samotny hrac a dnes Roger ukazal ze perfektne o tom hovorim. takze som zvedava na finale..:)
Reagovat
smazaný uživatel
No psala si, že to bude těžší, ale když bude hrát Roger tak jako dnes ... a já ti píšu, že záleží teď hlavně na Murraym ;)
Reagovat
smazaný uživatel
roger hral dobre, ale presto bych si vsadila na andyho, doufam, ze vyhraje!
Reagovat
smazaný uživatel
tve tipy jsou vzdy presne-fakt se nemylis(nekdy bohuzel),hlavne at daj neco zitra vedet o RN-AT VIME A NEDOUFAME
Reagovat
smazaný uživatel
teď si to určitě zakřikla s těma tipama :D!!!
Mám to tak 60 na 40.. ;(
S Rafanem uvidíme
Dobrou!
Reagovat
smazaný uživatel
tak zitra boj nebo neboj s TSONGOU,asi je to jasne,ale to finale by zajimave byt mohlo..i kdyz jsi tady cetl,ze ten zubaty,usaty by to vyhrat nemel..
Reagovat
smazaný uživatel
Kde se to psalo, že by to vyhrát neměl, jako oficiálně?
Reagovat
smazaný uživatel
na zejtra?
Přiznávám se, že můj 3 - 0 (1 )
pro Rogera...
Reagovat
smazaný uživatel
muj tip je to tez,maximalne 3-1 pro ROGE..psali to nekde u toho videa,jak je s ANDYM,je osklivy..ma silenou matku atd..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to už je snad pryč, Andy získává fandy...
Reagovat
smazaný uživatel
"Nasazení speciálně první čtyřky řeší pořadatel, to se nelosuje. A nerespektuje se, že 1 jde vždy na 4 a 2 hraje vždy s 3, pouze US a AO, to tak VŽDY dělají"

Pro potvrzení jeho úchvatného objevu jsem vypsal jména ve čtvrtinách pavouka:
AO 2009: Nadal (1) - Murray (4) .... Federer (2) - Djokovič (3)
AO 2009: Jankovič (1) - Safina (3) ....Serena (2) - Dementka (4)

AO 2010: Federer (1) - Djokovič (3) .... Nadal (2) - Potro (4)
AO 2010: Serena (1) - Wozniacki (4) .... Safina (2) - Kuzna (3)

Teď už vím, proč doktor olfess tady mele takové hovadiny. On je už 10 let lékařem alternativní a přírodní medicíny. Zatím ve volném čase, později snad hlavní profese :-DD
Reagovat
a.magerova
Takže RF měl letos i loni těžšího soupeře než Rafa?!! Ale já to jakože velkoryse přehlédnu :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja teeez. Inak uz sa tesim zajtra do prace... Zase urobim velke h...o
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tak, ze jednicka a dvojka jsou na jine strane pavouka a trojka se ctyrkou se losuji, ne? Je to tak?
Reagovat
smazaný uživatel
dekuji,ale tam moc optimisticky to nepisi-natrzeny upon stehenniho svalu,ze maji podezreni..nevim,diky tady u nas jsem necetla jeste nic..dik
Reagovat
smazaný uživatel
Máš něco proti alternativní medicíně? Abudabi se mě na to zeptal, tak jsem odpověděl, nevim co ti po tom.

K nasazení, dobře tak to nedělají na AO pardon, ale na US Open to tak dělají?...
Chtěl si vědět, zda se nasazení LOSUJE, odpověděl jsem ti, že se NELOSUJE, je to tak, nelosuje se?
Reagovat
a.magerova
No já nahlásila, že přijdu až po zápase a budu do večera, takže jsem OK, zatím, nervovat se budu doma :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ti pořadatelé jsou prostě ku.rvy a Rožérovi chtěj cestu k titulu co nejvíc ztížit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No letos měl Rafa ve čtvrtfinále Murrayho, tak asi nemohl mít snadnější los... Ale už je to stejně jedno.
Reagovat
a.magerova
olfess: z kterého jsi kraje, kdybych potřebovala z medicínského hlediska Tě vidět, bo já alternat.med. věřím.
Reagovat
a.magerova
Murray turnajová 5 :-)) my měli Davyděnka a Murraye budeme mít (doufám) ve finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Z Prahy, ale doporučil bych ti zatim někoho jinýho a zkušenějšího ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Bude ve finále, neboj, moc nevěřim Tsongovi, že ho porazí v utkání na 3 vítězný sety
Reagovat
smazaný uživatel
Funguje to aj pri rakovine? Aspon ciastocne, napr. pri chemoterapii?
Reagovat
a.magerova
No zatím si myslím, že jsem zdravá, a Praha je z okolí Ostravy jaksi z ruky, no ale vím o Tobě :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Bude vo finale!!! Nepamatas, ako sme riesili to, ako ich budeme rozoznavat ked budu spolu hrat? Maju rovnake oblecenie :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já ti nerozumim, co má konkrétně fungovat při rakovině a chemoterapii?
Reagovat
a.magerova
Yavi myslím, že Andy vezmě bílé tričko, dnes v tom modrém 1. set prohrál a sotva vzal bílé, tak Čilič neměl šanci!!! Byla bych to ani nezaregistrovala, ale komentátor říkal, no Murray se převlékl do bílého trička snad mu přinese štěstí a ono jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Mažérová, ruce pryč od šarlatánů! Stává se, že kvůli takovým léčitelským mamlasům se pacient dostane ke skutečným lékařům když už je pozdě.
Reagovat
smazaný uživatel
No ci neexistuje nieco, co by ti pomohlo lepsie tu chemo "stravit", aby ti neposkodila ostatne organy.
Reagovat
a.magerova
Broz: neboooj, vždyť říkám, že je to daleko. Nebo zneužiju olfesse jinak :-))
Reagovat
smazaný uživatel
buď tak laskav, víš o tom kulový ...
Reagovat
smazaný uživatel
Něco, aby ti si lépe snášela chemoterapii určitě je, ale spíš je tendence ji neabsolvovat pokud možno vůbec. Ono to není tak, že by ji praktikovali šarlatání (samozřejmě, že jsou tací), naopak jedná se často o vynikající lékaře, kteří odmítají se podvolit diktátu farmaceutů. Takže se používají na raka různé Metabolické léčby, Protokoly B17, techniky ozdravného hladovění, Nová germánská medicína a pod. Je taho hafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Diky moc :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak to fakt neni zač ..
Reagovat
smazaný uživatel
Vždycky mě strašně pobaví, jak před každým grandslamem čtu, jak na to už Federer nemá, a jak určitě dál dojdou Djoker, Rafa, Murray, Del Potro atd. A POKAŽDÉ - světe div se - dojde Roger strašně daleko, většinou až na vrchol. A to je přesně to, v čem Roger ční nad ostatníma - v té stabilitě formy. Kolik finále GS hrál Djoker od AO 2008? (nula - Roger 7), kolikrát byl loni Murray ve finále GS? (v žádném - Roger ve všech 4), kde je ten Roddick, co málem loni vyhrál Wimbledon? Co je Del Potrem, který loni vyhrál US Open? Přesně v tomhle je Fedex naprosto výjimečný!
Reagovat
smazaný uživatel
To je přece štěstí...lucker jeden:D Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Tady totiž nejde o tenis na tomto portále ale o grandiózní krávoviny.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to naprosto souhlasím se vším :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a mimochodem, si to přesně vystihl...tleskám.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale on ještě nevyhrál ... A jinak ti to řeknu takhle, Djoker - střevní viróza, Del Potro - zraněné předloktí, Rafa - opět kolínko. Samozřejmě, to je vůbec neomlouvá, to je jejich problém, že si nedokážou udržet zdraví, ale to je ten HLAVNÍ důvod, proč je Roger tam, kde je, protože když vloni nebo předloni přechodil chudinka mononukleózku a to ani dlouhodobě nevysadil tenis, tak už byl omluven do konce roku za nevyrovnané výkony, mononukleóza je docela prevít o tom žádná, ale proti zranění a nucených pauzách ostatních hráčů je to čajíček. Takže rozhoduje zdraví a to si umí udržet nebo jestli má štěstí, tak hlavně v tom, že se mu vyhýbají zranění. Ale je to taky dané tím, že ti hráči jsou srdcaři, neupřednostňují svojí kariéru např. před reprezentací v DC a reprezentují svou zemi, dále nevypušti výše zmínění některé náročnějí zápasy na bodově méně lukrativních turnajích a to jsou všechno věci, které se pak odrážejí v opotřebování organismu, únavě a pod., Roger dělá tenisovou kariéru a překonává rekordy. Je to jeho právo, jaký si to udělá, takový to má. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
.. ještě Roddick - zraněné koleno
Reagovat
smazaný uživatel
takže je to vlastně opět všechno náhoda ty jeho úspěchy:D Ach jo, to je pořád dokola.Jak jsem říkal, kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Jo a ještě si zapomněl Murrayho omluvit:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Umíš číst???
Jestli ano, tak jsem tam přesně napsal DŮVODY nikoliv náhody, proč to tak z hlavní části je!
Reagovat
smazaný uživatel
Olffesi odkedy si sa rozhodol venovať medicíne :-)!? Keď hovoríš o hre, sa mi viac páči.
Reagovat
smazaný uživatel
A proč mám omluvit Murrayho, když je ve FI jsem taky nepochopil ... ale byl zraněnej celej podzim, ať to máme komplet.
Reagovat
a.magerova
Nechápu proč tu pořád řešíte Davis cup vždyť ani Murray ani Roddick nebudou hrát 1. kolo, Rafa loni taky nehrál všechna kola. A co si pamatuji, tak i start DelPotra loni v Ostravě nebylo zas až tak dobrovolné z jeho strany. A přece i Štěpánek je pro nahrazení DC za jinou formu.
Reagovat
smazaný uživatel
to je dost jedno, jak se ti líbim, jinak alternativní a přírodní medicíně a léčení přes 10 let a pracuju na tom, aby to byla hlavní moje profese v nejbližších letech, zatím tak robím ve volném čase.
Reagovat
smazaný uživatel
S tou mononukleozou btw dokázal Federer v roce 2008 uhrát SF AO, pak finále FO a Wimbledonu a vyhrát US Open! Ale já nepsal o roce 2008, ale obecně. Neříkej mi, že jsou všichni pořad zranění!
Reagovat
smazaný uživatel
My rozebíráme, kde jsou ti ostatní favoriti a já k tomu dodávám, jak k tomu přišli. Jinak Raf reprezentuje vždy pokud je zdáv, to samé Djoker a Del
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, tak berem.
Reagovat
smazaný uživatel
No posledních půl roku byli všichni zhuntovaný až na Djokera, kterej hrál fantasticky a včera údajně chodil zvracet mezi sety a měl průjem, tak chápu, že nemůže v tomto stavu vyhrát. A když nebyli indisponovaný, tak ho (RF) poráželi a vyhrávali turnaje, samozřejmě ne všechny turnaje. Jinak ARoda bych pasoval do druhé sorty ne o třídu níž, ale o půl třídy níž než je tato pětka či čtyřka.
Reagovat
smazaný uživatel
... to bylo pro Sakala
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak. Ale v tom spočíva značná časť jeho talentu, v jeho tele - pohybové nadanie, štýle hry - telo tak netrpí, precízny prístup !Obrazne, niektorý hráč trénuje 4 hodiny, uhrá 2 kola na GS. Fede trénuje 1,5 hodiny a je v semifinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč se namáháš něco vysvětlovat. Tady platí pravidlo č.1 : olfess má vždycky pravdu:D
Reagovat
smazaný uživatel
Federer asi nemel mononukleozu, nebo opravdu lehci prubeh. Tahle nemoc je ksindl a umi i znicit karieru. Znam cloveka, co se po jejim prodelani (velmi tezky prubeh) uz nikdy zavodne k tenisu nevratil (17 let mu bylo). Rikal tehdy, ze by si radsi zlomil nohu, nez tohle.
Reagovat
smazaný uživatel
a bum-ty ses zamiloval ne?mas pravdu-vseci jsou v pr..a on tam stale je..
Reagovat
smazaný uživatel
ne pravdu-mluvi k veci,vysvetluje..ovsem zrejma zbytecne...ostatni nehraji DC ZE NECHTEJI,ALE NEMOHOU NEBO JSOU ZRANENI,TOT VSE K TOMU..nekdo by dychal za zemi kde zije,nekdo ZA SEBE..KAZDY TO MA JINAK
Reagovat
smazaný uživatel
ALe jo, to se může stát, ale to by nehrál ani Roger, kdyby měl tak těžkej průběh a myslim, že říkal, že ji přechodil. Nicméně, řekni kámošovi, ať to nevzdává, játra mají úžasnou regenerační schopnost a je mladej, toho jeho tenisu je škoda, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jinak. Všimněte si: vždycky se objeví někdo, kdo je schopen Rogera na GS zle potrápit (Roddick) nebo dokonce porazit (Del Potro). ALE! Další GS je Roger zase ve finále, ale ten jeho předchozí sok už ne! A VO TOM TO JE!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak s pravidlem jsem to zde nezaznamenal, ale asi vás děti přestanu brzy oblažovat svými větičkami, vidím, že se z toho většia z vás tetelí blahem ;) :DDD, tak abych vás zase tolik nerozmazloval....!
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, v tom je především talent RF, o tom žádná!
Reagovat
a.magerova
I když hraje "jen" za sebe, každý jeho fanoušek se podívá kde je TO Švýcarsko, odkud je. Takže si myslím, že alespoň půlka zeměkoule ví kde je Švýcarsko, kde je Česko kolikrát neví ani Angličani, i když máme srdcaře, kteří byli ve finále DC.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky tati, hlavně že je tu sranda ne? Já sedím za počítačem a píšu, ty sedíš za počítačem a píšeš, navzájem se tady nikdo nezná, takže tyhle diskuze nemůžou být brány nikdy jako seriózní. Jinak všechno dobré.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, vo tom to je, protože část z nich ten zápřah nevydrží, další část tak neprofituje z nasazení jako číslo 1. a 2., takže se vymlátěj mezi sebou v dřívějších kolech, no a samozřejmě nejsou takových mentálních, herních (stabilních) kvalit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasne sefko, uz jsem tady :)
Inak teraz som citala, ze Rafa uz by mal byt v Indian Wells, tak snad to nie je az tak hrozne.
Reagovat
Vojtiik
zkusim otazku z jineho soudku, doufam ze se neurazis a odpovis normalne... ty volis CSSD asi ze ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Sportovci nenahrazují vzdělání a v době internetu už mi tento starý (komunistický) argument, to že se podívá někdo, kde naše země leží, připadá úsměvný. Tím, se stejně o té zemi nic nedoví, když ji najde na mapě. To, že má chudák Roger fanoušky, který se až díky němu dozvěděli, kde leží Švýcarsko, to ho tedy upřímně lituji ... o takovou skupinu fandů bych snad ani nestál.
Reagovat
smazaný uživatel
kde jsi to cetla!daj odkaz...posim jen ne ve spanelstine
Reagovat
smazaný uživatel
...:DDD no jo, hlavně že je veselo.
Reagovat
smazaný uživatel
http://osporte.sk/?id_cat=1228&news=48984
Reagovat
smazaný uživatel
ale klidne ti odpovim,moc nevolim..a jak jsi na to prisel,bohatym brat chudym davat?nenavidet uspech a prepych?tak to jsi vedle teda..nevolim,ale pokud bych musela tak tam dam asi to CSSD..a ty???
Reagovat
a.magerova
Politiku sem netahejme, i když já jsem pro modré opeřence.
Reagovat
smazaný uživatel
díky za odkaz, můžu se tě zeptat, máte ve slovenštně výraz "vaz" (jako třeba kolení) nebo všemu říkáte ve slovenštině úpon?
Reagovat
smazaný uživatel
No väz používame len v prípade napr. zlomil si väzy /zlámal si vaz/ Výraz úpon sa myslím používa len pri svalstve a pri kolenách šľachy.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, tak snad to nebude natrženej kolení vaz .. ale s tím úponem taky žádná sláva.
Reagovat
smazaný uživatel
to neni vubec zadna hitparada,to neni na par dni...kus teda
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Mára mu natrhne tu jeho trendy čelenku...to si piště, rožérovečci...:-))
Reagovat
smazaný uživatel
jinak fakt sranda bude az bude NADAL 4,tak se budou potkavat s RF uz brzo,ve ctvrtfinale a tak...dost blbe,kor na antuce,to celkem jim meni situaci poradatelum,ale zajimave to bude ne?a musej to tak nasadit ne?cimz k sobe nikdy nedojdou ve finale!
Reagovat
smazaný uživatel
saakia, a takové problémy tě pronásledují jakožto noční můry, jo??:-)) Měla by ses jmenovat spíše šaškia, ne??:-))
Reagovat
smazaný uživatel
klidne mi tak rikej!jen je to neobvykle-po tolika letech,tak to myslim,vsak se š..jako ta šalina
Reagovat
smazaný uživatel
šalina néééééééééééé, prosím néééééééé, kdybych mohl, tak ti jednu vrazím, ty potvoro jednaaaaaaaa, nesnáší slovo šalinááááá!!!
Reagovat
smazaný uživatel
co furt mas?jedeš šalinou na prigl a zpet a co?co ti tak vadi?jeste se rika šaline-šmirgl...to taky va?
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě jak přede mnou někdo vysloví tohle odporné slovo, tak se na něho podívám, jako bych ho chtěl zabít a je mu to rázem jasné...
Reagovat
smazaný uživatel
O tom jsme si psali, Na Rogera by trefil takhle brzo, až by vypadl z první čtyřky, tedy od 5. dále. Pokud bude do čtvrtýho místa, tak je to jedno, to si nasadí pořadatelé, jak to uznají za vhodné, mimo některých GS..ale níž jít nesmí, to je pak průšvih..
Reagovat
smazaný uživatel
Mistře olfesi, přiřazení nasazených do pavouka se už nelosuje? Čísla pro nasazení do turnajů se už neřídí výhradně aktuálním žebříčkem? To vše je věc pořadatelů?
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak Brozi, rozhoduje o tom pořadatel. Nasazení speciálně první čtyřky (myslim, že nasadí do pavouka i zbytek nasazených před losem, ale to už 100%nevim) řeší pořadatel, to se nelosuje. A nerespektuje se, že 1 jde vždy na 4 a 2 hraje vždy s 3, pouze US a AO, to tak VŽDY dělají, jestli FO - už nevim.
Reagovat
smazaný uživatel
Nehecujte sa zasa, prehrá, a bude tu opäť "naříkaní a pláč". Počuj ten nick, ty musíš mať cynickú náturu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě teda slušně hrabe:
"A nerespektuje se, že 1 jde vždy na 4 a 2 hraje vždy s 3, pouze US a AO, to tak VŽDY dělají, jestli FO - už nevim." !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas, sileny zvasty..
Reagovat
smazaný uživatel
Len dva roky? Ja, už celú večnosť!
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, že máte pořád tendenci Rogera podceňovat. To poslouchám/čtu už poslední cca 2 roky. Těch Rogerových 23 semifinále mluví samo za sebe. Chci vidět KOHOKOLI, třeba Murrayho, jak v 28 letech uhraje finále všech 4 grandslamů v jednom roce, tak jako Roger loni. Andy může Rogera porazit, proč ne, ale ta Rogera stálost výkonosti je neopakovatelná.
Reagovat
smazaný uživatel
vsak to mu nikdo nebere-jen pisem,ze to prejeme jinemu,nikdo ho nepodcenuje naopak..ale prejem vitezstvi GS NOVEMU
Reagovat
smazaný uživatel
ani omylem Murraymu to rozhodně nepřeji,to už rači ať vyhraje Ali.
Reagovat
smazaný uživatel
dnes MATS veru zaperlil:je straaaasne nefer,ze bude zitra hrat RF tezky zapas a malo si odpocine,to ANDY BUDE VIC ODPOCLY...PANEBOZE VIDIS TO?To ze nekolikrat a nejen loni hral NADAL 3 dny po sobe,na US OPEN LONI to byl vrchol vseho...a na minulem AO S FERNANDEM V PATEK PRES 5 HOD a pak finale v NEDELI...ACH JO-KDE ta objektivita je,tady Vojtiik sedi ta povest o IKONE...ja se tem vyrokum musim jen smat,vic clovek delat nemuze
Reagovat
smazaný uživatel
Wilander obecně mluví z cesty. :-) Ale vzpomeňte na finále US Open 2008, kde Roger porazil právě Murrayho, a taky všude psali, jak to neměl Andy těžké, když měl o den odpočinku méně.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenze tam Murray dohraval zapas s Nadalem a nemel pred finale volny den, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
willandera neber vazne on je tam len do poctu :)
Reagovat
smazaný uživatel
jasne,ale ze tak lituje ROGE a tomu se to jeste nestalo...ale tam pak sedi jak psal VOJTIIK,ma tu silu osobnosti no...my se tomu s malym smejem,RF vyhraje a malej rika tak a ted bude 2hod.rozhovor s FEDYKEM,jak se citil,kolik toho vypil atd...pamatuji lonske FO,tam snad NADALA nedavali vubec...az prohral-tak to byla SENZACE
Reagovat
smazaný uživatel
na Rogera nikdo nebude mít jestě do takových jeho 35 let, jestli ho to teda bude stále bavit. Ale myslím si, že proč ne. Určitě bych měl radost ještě v takovém věku porážet ty nejlepší. Myslím si, že nezáleží na tom, že většinou se končí tak ve třiceti - Roger by mohl být nejlepší hráč historie už FOREVER. To si asi musí říkat v tuto chvíli úlně každý. Je to FENOMEN, je to FENOMEN, je to FENOMEN. Ale je fakt, že k tomu ani moc nepotřebuje - pár dobrých úderu a soustředěnost a to úplně stačí. njn.
Reagovat
Vojtiik
hmm ted bohuzel pouziju barnyeho slova.. zaslepena nadal fanaticka.. zkus se na to nekdy podivat z vice uhlu pohledu pokud to dokazes
Reagovat
smazaný uživatel
dik za vycerpavajici prednasku...to je jak male dite A JE A JE..A NENI A NENI
Reagovat
smazaný uživatel
ja a zaslepena?na to nemam uz vek,mne vubec nevadil,ale tady je fanatiku a obdivovatelu 1 strany tolik a bez tech uhlu pohledu kamarade...kolik diskuzi tady mame o opacne strane..a ja sem nejdu nez me vyprovokuje VIKTOR,ABUDABI,VATA blbyma narazkama..a pokud myslis protekci,tak tu RF OPRAVDU MA a ono to fakt leze pak krkem...takze ja jsem naprosto v klidu,mne jde o jine priority...
Reagovat
smazaný uživatel
no znáš to, my muži jsme stále jako malé děti, akorát hodnota našich hraček postupně poměrně stoupá... víš jak.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kurnik, cim ta provokujem? Vsak ani neviem, komu vlastne fandis :-) Alebo napís, ako ta neprovokovať!:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ty umíš fakt provokovat ani o tom nevíš, kolikrát mně tak nase.reš...já a saskia fandíme Rafovi...to vše vysvětluje.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sorry, a čim som naposledy nasr.? Vyvarujem sa. Keby som sa,ale ja mal nasier.. čo sa tu popíše o RF a som slabšej nátury, tak ohrýzam rohy písacieho stola, v tom lepšom prípade :-) To je riziko takejto diskusie, že jední nasr. druhých. Nemám pocit, že som tu jediný nasier. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Já to zase tak neprožívám, říkala jsem si,že to budu brát spíše s humorem, takže nic ve zlém.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to chápem, obľúbenec vypadol, niet komu fandiť v závere turnaja. Možno sa to Márymu podarí a budete happy. Aj keď, ja pevne verím, že nie. To už radšej nech to vyhrá Tsonga, ktorého absolútne nemusím. Ja som už spokojný, ideme pokoriť nejaké rekordy, tak hádam sa to podarí, nechať opäť všetkých za sebou :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, no....uvidíme kdo bude happy já už na beton ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Aá, ty fandiš Djokovi?
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, zle som pochopil. Ty nefandíš Márymu?
Reagovat
smazaný uživatel
ahoj holka,vitej..oni nemuzou fandit MURRYMU-nema pekne zuby..chlapci tady jsou BECKHAMOVI KRASAVCI..nedochazi jim,ze na AO SE O ZUBY NEHRAJE..a nekomu se i ANDY LIBI,pise tady nekdo,ze RF JE KUDRNATA,OSKLIBLA KARIKATURA?NEPISE...jdou hrat tenis a ne na molo..tak ANDY DO TOHO!
Reagovat
smazaný uživatel
Čo týka mňa, to že nefandím Márymu, nie je o zuboch, ušoch, ani v tom, že má ústa ako africký kontinet:-)) On za to nemôže, majú to v rodine. Je to o hre, ktorú nemusím. Tie kvetnaté prirovnania na jeho adresu berte s nadhľadom, ako srandu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Andy je sice tam ale Roger ho stejně klepne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak podla toho co povedal ocakava finale s Rogerom a urcite uz taktizuje ako na neho. Musim povedat ze som prevkapeny Murray dosiel do finale a stratil len 1 set co je fakt vyborny vykon 50:50 a 5setovka
Reagovat
smazaný uživatel
finale si myslim ze bude 5setovka a 50na 50 kto vyhra
Reagovat
Kox
Já bych věřil Federerovi i když třeba s Murrayem má zápornou bilanci nemá z něj strach jako z Rafy a na grandslamu ho vypklepne
Reagovat
smazaný uživatel
ja si naopak myslim ze to andy uz zvladne ja sem federerovi v minulosti veril a nejak to nedopadlo myslim ze to nedopadne ani ted
Reagovat
smazaný uživatel
andy je dobrej! hezka podivana, ale marin hral taky dobre! a ted budu ve finale fandit andymu, musi vyhrat, moc bych mu to prala!
Reagovat
smazaný uživatel
Andy má našlápnuto na něco úžasného, na obrovskou změnu mínění tenisové veřejnosti!
Reagovat
smazaný uživatel
kdyz by andy vyhral, posune se pred noleho na druhy misto?
Reagovat
Kox
jo
Reagovat
smazaný uživatel
fnuk :-(
Reagovat
carolyn
Ale až odečtou mu body bude zas tam Nole
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, Djok pujde na druhe misto zacatkem unora tak jako tak, myslim.
Reagovat
carolyn
Jj a rafan na 4.? myslím
Reagovat
a.magerova
http://sport.idnes.cz/murray-muze-zamichat-zebrickem-bude-dvojkou-on-nebo-djokovic-ptf-/tenis.asp?c=A100128_095000_tenis_bur
Reagovat
raduz
Tento zápas byl to samé jako federer vs davyděnko včera.Ve finále chci federera,proteže ten nebude panikařit jako eventuálně tsonga,i když nevěřím,že Tsonga¨ půjde do finále.a můj tip pro finále?Nebudou to více než 4 sety a asi vyhraje Murray
Reagovat
smazaný uživatel
Kvůli těm dvěma míčkům, stálo za to, se dívat, ÚŽASNÝ - SVĚTOVÝ!!! Taky si myslím, že bude Andy světová jednička, ale tento rok? Taky si myslím, že Andy má dost fandů. To že zrovna nediskutují na tomto webu, neznamená, že jich je málo, na oficiálních stránkách AO jich má dost, víc než Roddick nebo Tsonga, srovnatelně s Del Potrem. BRAVO ANDY BRAVO A POPER SE O TITUL, DRŽÍM MOC PALCE!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Já žasnu. Diskuse pročítám už dost dlouho, ale příznivci Andyho Murrayho by se dali spočítat na prstech jedné ruky. Co nadávek tady padalo. Kdyby to Andy věděl, ten by měl radost!
Reagovat
a.magerova
No už i můj manžel dnes řekl, že začne asi fandit Andymu M., když jsem mu popsala, že má tady hodně malou fans základnu :-))
Možná se u finále doma pobijeme :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Len ho v ziadnom pripade nepustaj na tenisportal.cz :))
My to mame jednoduchsie, vsetci Federerovci.
Reagovat
a.magerova
No doufám, že i Novakovci teď budou fandit s námi RF, protože když to celé vyhrajeme, tak bude v pondělí Novak No2, což je teda velký důvod k tak malému ústupku :-))
Na tenisportalu za naši rodinu jen já :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja myslím že mam murray hodně fanoušku jen to tu nikdo nepiše
Reagovat
smazaný uživatel
nech te agitace:o)) SAMURAJ vyhraje at mame novou hvezdu..ty nemas rada zmenu?jak v cem co?:D)
Reagovat
a.magerova
Jsem pro velkou změnu... jakože 16 ti násobný GS vítěz... to je změna jako hrom !!! :-))
A Novak druhý ještě taky nebyl, takže druhá velká změna !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Murray presne vedel ako ma zahrat proti Cilicovi aby vyhral,krasne naplanovane pred zapasom,taktika nic viac.
Aj ked Cilic prekvapil v 1 sete take tempo nemohol vydrzat ked mal odohrate narocnejsie zapasy.
Reagovat
smazaný uživatel
ale ak bude vo finale s Fedexom tak bude musiet uplne zmenit styl hry inak prehra,musi hrat nieco podobne ako proti Rafovi.
Reagovat
Kox
Přál bych ten grandslam Tsongovi ale ten to nevyhraje. Doufám že Roger vypráská Murraye ve finále
Reagovat
smazaný uživatel
Nejvic bych pral Tsongovi :), ale to je fakt asi zbozne prani. Pak bych si pral aby AO vyhral nekdo, kdo jeste gs nema. Neni to o tom, ze bych nenavidel Federera, jen proste mam rad zmenu.
Reagovat
smazaný uživatel
tak,presne tak to je,nic vic..at vyhraje ten kdo ho jeste nema
Reagovat
a.magerova
No anebo ať ho vyhraje ten co jich má nejvíc :-))
Reagovat
smazaný uživatel
spis at vyhraje ten lepsi...to je nespravedlivejsi;)
Reagovat
Vojtiik
Presne jak napsal nixon.. nechapu proc by mel vyhrat jen nekdo kdo to jeste nevyhral anebo ten kdo jich ma min... vyhrat by mel hlavne ten lepsi a snad to bude Roger, pripadne Tsonga :) ...
Reagovat
smazaný uživatel
Come on Roger. Jsem rad, ze ziju v dobe, kdy hraje nejslavnejsi hrac v historri teto hry.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys žil v jiné době, určitě by sis to samé říkal o někom jiném! Co třeba Borg?
Reagovat
smazaný uživatel
Zkrátka mi připadá, že čím je druh sportu starší, tím je špička vyrovnanější. Přeju Rogerovi, aby vyhrál sezónní grandslam a ovládl historickou tabulku v počtu týdnů na postu no.1. Žadnej ze současných hráčů nemá šanci dokázat to co Roger, proto chci, aby dokázal urvat to co mu ještě chybí a pak může v klidu do penze :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.youtube.com/watch?v=0lVzmtPHBr8
Bravo Andy, sice jsem to neviděl, ale grandslam už si zaslouží. Snad toho Defexe klepne. Aspoň zavře hubu všem těm posměváčkům. Come on Andy!
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam ze konecne zacne grand slamy zvladat, start je to impozantni. Snad je to letos zas rocnik pro UK :)).. Hlavne at vyhraje Murray Wimbledon, World Cup ve fotbale Anglie, Europa League taky tym z Anglie a i Super League by si meli udrzet.
Reagovat
smazaný uživatel
Zacinaji se plnit predpoklady a pokud to tak pujde dal, tak se Murray utka ve finale s Federerem. Dnes Murray vybehl neskutecne veci, hodne muz s blizicim se koncem pomohlo to, ze Cilic uz toho odehral na AO strasne moc a nemel na to jiz fyzicky...Pokud Federer postoupi, mame se na co tesit, bude to uzasna bitva.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky bohu za to, že si se rozhodl hrát tenis! Jináč už bychom byli v ři.i v tom finále. Takhle se Roger proběhne, ale ty ho stejně dáš, viď ;)?!!!
Reagovat
smazaný uživatel
respekt pred MARINEM,ALE panbuh zaplat za ANDYHO,JE TAM...NEVA BUDEM 4,ale za to,ze to nebude mit lehke ROGER to stoji...ale OLI-JESTE VE FINALE NENI RF...POCKAJ
Reagovat
smazaný uživatel
Vkládám do Andyho veškeré naděje...jinak mně z toho klepne.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vim, ale já prostě Tsongovi nevěřim ...
Murraymu od AO začínám přicházet čím dál víc na chuť, dříve jsem ho jenom uznával, ale teď mi začíná být sympatiko, pokuď by vypráskal elegána ve FI, tak posunu Djokera na soukromé třetí místo a na druhý půjde ve fandění Andy! Ale musí jakýmkoliv způsobem vyřadit Fedexe, to je podmínka ;))).
Reagovat
smazaný uživatel
PŘESNĚ !!! Nejhorší je, že jsem nucen se na elegána stejně dívat, protože když nehraje, tak je v reklamních pauzách na Rolex... no co, alespoň mi zhnusil ty drahý hodinky ;).
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ta reklama je udelana hezky, vetsinou je to tragedie, kdyz cpou sportovni celebrity do reklam firem, ktery se sportem az tolik nesouvisi. Viz Petr Cech a jeho ucinkovani v reklamach pro pojistovnu:))))
Reagovat
smazaný uživatel
presne-manzel rikal,ze ma strach dat AVIMAL PLANET-ze tam za kamenem taky vykoukne ROGER-reklama na kozesiny:o)
Reagovat
smazaný uživatel
ANIMAL PLANET JASNE
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas, reklama je udělaná hezky, ale já už jsem na něj bohužel poněkud alergickej ;)
Reagovat
Vojtiik
nenavist je svina co :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem se sledováním televize na tom bídně, jaká reklama na kožešiny?
Reagovat
smazaný uživatel
Nenávist je sviňa, to rozhodně ano, ale ODPOR je zcela přirozená věc ;) v životě člověka.
Reagovat
smazaný uživatel
No pokud bude chrápat Murray ve finále stejně jako v prvním setu s Cilicem, tak Rogera nedá, a sázet na to že Federer odejde fyzicky jako Chorvat by bylo dost naivní :-)
Reagovat
smazaný uživatel
to byla sranda-to manzel rika,ze bude delat za chvili reklamu na kozesiny..a zadna nenavist,vsak co tady psali o prohre NADALA,tak nenavist ne-my jsme slusni,ale muzem rict co si myslime
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, závist je sviňa! :-) Odpor je pouze vedlejší produkt závisti ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak může mít někdo k někomu odpor, když tu osobu ani osobně nezná? Neříkám že ho musí milovat, ale přímo odpor. No každý je jiný, někdo má odpor, někomu stačí prostě slovo: není můj oblíbený.
Reagovat
Vojtiik
Divite se ? nekdo hraje tak ze se mu vyhybaji zraneni, ma uspech, je extremne oblibeny a velmi uznavany, kdezto nekdo dela co jde, dre na 120% a presto neni prvni na svete, a i pres sve dobre a uprimnme srdce neni porad bran jako prava ikona ale spis jako nekdo kdo se priucil gentlemanskemu chovani... Asi je to na psychicku fanousku daneho jedince asi fakt napor tak prejou tomu lepsimu jenom neuspech :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, odpor není automatický vedlejší produkt závisti. Odporná mi je osobnost Adolfa Hitlera a Komunistická strana, taky je mi odporná např. sebestřednost. Chceš říct, že snad chovám k osobě Hitlera či někdejší pozici Komunistů závist? Určitě ne, a že měli takovou oblibu, o které se dnešnímu současníkovi a straně ani nesnilo. A když budeš namítat, že to je špatnej příklad, tak příště uváděj výroky, které se nedají tak snadno vyvrátit ;) nebo se pak nediv :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Platil si tady za inteligentního a objektivního hocha, tak nám to víru v tebe zbytečně nekaž prosím a nevkládej nám do úst domněnky tohoto typu, i tu závist z toho vynech, je to laciné... Osobně budu velmi rád, když Federer dohraje kariéru bez sebemenšího zranění, na další snad ani reagovat nebudu.
I když možná maličkost, co se týče toho počtu příznivců, to mne moc netrápí, víš proč? V celé historii platí : DAV SE MÝLÍ VŽDY... :DDD Jinými slovy, když se pro něco nebo někoho někdy nadchne dav, je to pozdější omyl, to už tě trochu zlobím, nicméně v historii to tak opravdu je ;).
Reagovat
Vojtiik
Musim uznat ze s tim davem a masovym nadsenim to obvykle byva pravda.. ale jak si sam rekl, jsem objektivni a tudiz muzu pomerne dobre posoudit co objektivni je.. nebavme se ted o jinych fandech tady RF nebo RN, ale konkretne ty jsi tady urcite jeden z nejinteligentnejsich (alespon projevem) lidi co prispivaji pod clanky.. a je skoda ze tve prispevky posledni dobou moc objektivni nejsou, nevim jestli to tak byt ma nebo ne, mozna je to zdejsimi fandy, prostredim anebo vubec psychozou okolo techto dvou ikon ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kamarade ja netusim o cem mluvis,opravdu si myslis,ze RF JE EXTREMNE OBLIBENY?zde na portale a jak mi budes jiste dal poukazovat na intern.portaly ANO-ale ja napriklad ve svem okoli znam velmi malo lidi,kteri vzyvaji RF JAK VY TADY...TAK prosim o tenisu mluv,ale ne o gentlemanstvi a oblibenosti...a napriklad pro mnoho z nas to prava IKONA nikdy nebude....to mas tak nekdo miluje pravou drahou whisky a je mu dodavana ve velke mire kazdy den az toho bude mit po krk-a hle,da si obycejnou vodku a JE OSVEZEN...tak si ty chytre reci nech,kazdy mame jiny vkus
Reagovat
Matti
Roger je nejúspěšnější hráč historie o tom žádná, ale v přímé konfrontaci s Rafou tahal za kratší konec častěji než by údajně nejlepší hráč historie měl , takže nejúspěšnější ano nejlepší ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechcem sa pliesť do vašej diskusie, ale k tvojim názorom by som sa rád vyjadril. Prirovnávať športové fandenie k davu, v súvislostiach, ktorých si uviedol, je absurdné ! Tí, čo sedia na tribúne prišli predovšetkým sledovať hru, ktorá sa im páči. Samozrejme aktéri sú dôležití, ale tí tam nie sú preto, aby manipulavali davom, ale ukázali produkt - hru. Ak chceme hovoriť o tenise, napr. Fed musel najskôr dosiahnuť úspechy v hre, aby bol populárny. Keby bol v rebríku 30 ale 50 ty, nebol by taký populárny. Nech by to bol ktokoľvek, účasťou na hre a úspechu, ľudia ocenia snahu, športové vystupovanie aj tvrdú prácu. Úspech nepríde len tak. Ľudom nerozkážeš, oho si majú obľúbiť. Zrejme to platí aj tu o nás.
Ja chápem sklamanie, aj istý hnev, ak prehrá niekoho obľúbenec. Čo nechápem, je bezmedzná zúrivosť a nenávisť na aktéra, na príslušníkov rodiny, fanúšikov a čo ja viem, koho ešte.
Súčasťou dnešného športu sú aj reklamné príjmy, s čím súvisí prezentácia aktéra, ale to je zasa o niečom inom.
Reagovat
Vojtiik
Ano zase vsichni vytahujte povestnou head to head bilanci ve ktere je Rafa lepsi.. samozrejme ve vzajemnych zapasech vyhraval casteji (tedka uz tady nebudu motat to ze vice nez 50% zapasu bylo na antuce kde je rafa nejsilnejsi protoze na jinych povrsich se az k federerovi nedostal)... takze si myslis ze Blake nebo treba Berdych je lepsi nez Federer protoze ma procentuelne lepsi bilanci s rafou nez federer ? takhle to brat nejde.. ano rafa vitezil v jejich utkanich casteji to se neda poprit, ale zatim nedosahl takovych uspechu jako Fed a tudiz neni tak dobry...
Reagovat
Vojtiik
ja bych rekl ze to neni kvuli prohre oblibence, ale spis kvuli tomu jaka tu je atmosfera, kazdy jenom ceka na to az nekdo zakolisa, udela chybu a prohraje aby se tem druhym kteri mu fandi mohl vysmat ... proto ta zurivost a vybuchy :)
Reagovat
Matti
no možná bylo hodně zápasu na antuce, ale dal ho na Australian dal ho na French a to i dost potupným způsobem ve finále a dal ho i tam, kde je království Federera - Wimbledon ,timhle se Roger pochlubit nemůže. Ale jak říkám je nejúspěšnější a těch 23 semifinále je famozních, nicméně Rafa pokud je ve formě, tak na něj Roger nemá a je jedno na jakém povrchu hrají.
Reagovat
smazaný uživatel
ale rekni-kdo se pred 2 dny vysmival?jen kdo zacal at jsi objektivni.
Reagovat
smazaný uživatel
Musíš, byť konkrétnejšia, neviem, čo myslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
to ne ty,ale mistr VIKTOR A SOOB...vsak vis jak jsem se s nema prela..my jsme byli potichu,ale na ne se neda nereagovat
Reagovat
smazaný uživatel
Milý olfessi, nenávidět si můžeš kdekoho. Je třeba však podotknout, že jsem do svého příspěvku nenapsal, že odpor je 'automatický' vedlejší produkt. Bylo tam pouze: vedlejší produkt. Bohužel pro tebe, to se tak snadno už vyvrátit nedá. Samozřejmě tomu není tak pokaždé, ale odpor k něčí osobě vzniká často ruku v ruce se závistí. Tvůj výsměch vůči mě na konci tvé reakce teď nabral pachuť hořkosti :DD Když si poslední dobou pročítám komentáře pod články, jsem docela zhnusen pokleslou úrovní, neobjektivitou a osobními útoky některých aktérů (Barnyho alias Andrewa nebudu komentovat už vůbec). No a soudě podle tvých příspěvků, obzvláště z poslední doby, zapadáš do této kategorie víc a víc. A rozhodně si myslím, že to je tou závistí... :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist