Fed Cup: Boj o finále odstartuje Strýcová

15. 4. 2016, 12:40
Aktuality 266
Barbora Strýcová zahájí v Lucernu bitvu českých obhájkyň titulu o postup do dalšího finále Fed Cupu. Světová třiatřicítka nastoupí zítra ve 13:00 k úvodní dvouhře proti Timee Bacsinszké. Po nich nastoupí česká jednička Karolína Plíšková a Viktoria Golubicová. O pořadí zápasů rozhodl dnešní los.
Barbora Záhlavová-Strýcová

Timeu Bacsinszkou porazila Barbora Strýcová ve všech třech dosavadních vzájemných zápasech, naposledy loni na US Open. "Tentokrát to bude úplně jiný a bude to hrozně moc těžký zápas, protože teď hraje výborně. Ale budu se snažit, abych ten bod vyhrála. Těším se na to, protože takové zápasy ráda hraju," řekla Strýcová po losu.

"Uvidíme, jak se Bacsinszká popere s pozicí jedničky. Bude pod tlakem. Ví, že musí vyhrát, přitom Báru zatím neporazila. Obě výborně běhají. Jsem zvědavý. Oběma se budou body uhrávat hodně těžko," uvedl kapitán českého výběru Petr Pála.

Hrdinka loňského finále proti Ruskám i únorového prvního kola v Rumunsku Karolína Plíšková bude proti Viktorii Golubicové, až 129. hráčce dvouhry WTA, jasnou favoritkou. "Hraje hezky. Má pěkný forhend, bekhend jednoruč a hezky to letí. Ale není to nic velkého. Věřím tomu, že ji Kája svým solidním výkonem musí porazit," uvedl Pála.

"Nikdy jsem ji neviděla hrát," řekla světová osmnáctka Plíšková o soupeřce. "Nesmím to podcenit a musím být připravená na všechno," doplnila.

V českém týmu tentokrát chybí Petra Kvitová a Lucie Šafářové. Domácí tenistky jsou zase oslabené o zraněnou světovou desítku Belindu Bencicovou. "Máme nejlepší hráčky této sezony. Jsme lehkými favority, ale i tak to bude velmi těžké," řekl Pála, jehož tým už vyhrál sedmkrát v řadě.

Strýcová je ve fedcupové sestavě počtvrté v řadě. Dvouhru v týmové soutěži si ale naposledy zahrála předloni ve Španělsku a prohrála s Carlou Suárezovou. Z vítězné dvouhry se naposledy radovala v roce 2007 na Slovensku.

Švýcarský kapitán Heinz Günthardt má na případnou rozhodující čtyřhru za stavu 2:2 připravenou bývalou světovou jedničku Martinu Hingisovou, která je po svém comebacku jedničkou v deblu. Pála do čtyřhry nahlásil Denisu Allertovou s Lucií Hradeckou, ale nejspíše by nastoupily Plíšková se Strýcovou.

Češky vyhrály soutěž čtyřikrát za posledních pět let a útočí na hattrick, což v minulosti dokázal tým s Helenou Sukovou a Hanou Mandlíkovou v letech 1983 až 1985. Švýcarky jsou mezi nejlepší čtveřicí ve Fed Cupu poprvé od roku 1998. Ve stejném roce uhrály také jediné vítězství nad českými tenistkami z dosavadních šesti vzájemných duelů a všechny tři body tehdy zařídila právě Hingisová.

Vítězky se v listopadovém finále střetnou s Francií nebo s Nizozemskem. Češky by o titul hrály v každém případě na půdě soupeřek.

Program - Švýcarsko - ČR (Lucern, hala - tvrdý povrch):
Sobota (13:00):

Bacsinszká (17. v žebříčku dvouhry WTA) - Strýcová (33.)
Golubicová (129.) - Karolína Plíšková (18.)

Neděle (12:00):
Bacsinszká - Karolína Plíšková
Golubicová - Strýcová
Hingisová/Bacsinszká - Allertová/Hradecká
pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

266
Přidat komentář
tommr
ale Bacsinszky doslova šokovala. Takhle se sesypat pod tíhou okamžiku se jen tak nevidí ani na WTA turnajích ... :)
Reagovat
misa
je zraněná nebo Švýcaři tuhle soutěž vypouští? Ani čtvrtou hráčku jim nestálo za to nominovat.
Reagovat
dadaft
Bára naprosto v poho, Timea naprosto v háji,,,,,,,,,,,,,, není co řešit.
Reagovat
Kozoroh
Bára hraje výborně, ale Timea na mě působí dojmem ne 17., ale 100. hráčky světa. Pár jedovatých útoků z bekhendu, ale na základní čáře marná.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď ta výměna!
Reagovat
kada.tom
Bára jede :-)
Reagovat
PetaM
Tak Bára s výpraskem :D
Reagovat
VlS
Baruško seš bohyňa :-)
Reagovat
dadaft
tak já myslím, že to Bára zkušeně vzala za ten správný konec.
Reagovat
VlS
Baruška je zatím excelentní
Reagovat
Michaelus
Ten Svačinův komentář hraje nějak předčasně, ne?
Reagovat
Jabadu
Také mě to štve. 2 sec dopředu víme, jak dopadne výměna. To je nepříjemné.
Reagovat
Frick
A rozhodně to není na ČT poprvé. Tuším, že když jsme hráli fotbal ve Švédsku, tak lidi si stěžovali...
Reagovat
Kozoroh
To tak je vždy, že je přenos za skutečným děním o ty 2s opožděný, ale až dnes komentáře Svačiny zaznívaly před koncem výměny. Teď už je to v pořádku.
Reagovat
Frick
Přitom zvuk je pomalejší než světlo. Nerozumim tomu.
Reagovat
Jabadu
Na to je ve velíně taková krabička, která má synchronizovat obraz a zvuk. Teď už je to lepší.
Reagovat
Jabadu
Škoda, že se ten zápas nehraje u nás.
Mohli bychom vidět Mirďocha na tribuně zahaleného v tibetské vlajce.
:-)
Reagovat
blixa
Co to ??? :-o
Reagovat
Jabadu
Kalousek.
Reagovat
blixa
Co je s ním ?
Reagovat
Jabadu
Jako teď? Nevím, ale řekl bych, že minimálně "dvojku" pod kůží má.
:-)
Reagovat
blixa
Myslíš jako "Gentleman nepije nikdy před desátou. Zato po desáté ... " ;-) :D
Reagovat
sprchon
A víš, co by musel udělat, aby měl 1 promile? Dva dny nechlastat.
Reagovat
FulnekUltras
S kožním v trenkách podhoubím
potácí se podloubím...
snad východ najde se štěstím
z Malostranského náměstí... ;)
Reagovat
blixa
Tak jak dneska ? Provozuje někdo věštírnu, že by už věděl ? ;-)
Reagovat
PetaM
2:0
Reagovat
blixa
No dobrá, věřím ti, ale běda jestli ne ! :D
Reagovat
lars
jako 2:0 pro Swiss?
Reagovat
blixa
Aha ! To mě nenapadlo ! :(
Reagovat
PetaM
OMG!!! Nikdy. :D
Reagovat
tommr
myslím si, že ještě budeme rádi když to po dnešku bude 1:1. Bára nejspíš dostane pořádnej výprask, ale Karolína to snad srovná ...
Reagovat
blixa
Seš nechutně optimistickej, polepši se ! ;-) :D
Reagovat
PetaM
Jo, Bára právě teď dostala neuvěřitelný výprask šesti her :D :D
Reagovat
tommr
ještě řekni, že si takovej výsledek čekal ... :)
Reagovat
PetaM
To ne, ale výhru jsem čekal :D
Reagovat
George_Renel
http://sport.idnes.cz/karolina-pliskova-barbora-strycova-rozhovor-faj-/tenis.aspx?c=A160414_204318_tenis_ten
Reagovat
Frick
Changes from 2016:

* St.Petersburg and Kaohsiung will be held right after the Australian Open (Fed Cup week will be held now after these tournaments and right before Doha).

* Rio Open will be held one week later (alongside Dubai). Following week there will be Acapulco/Kuala Lumpur.

* Monterrey moves to week 14 right after Miami and sharing week with Charleston.

* Katowice will be held one week later (same week as Bogotá AND Fed Cup)

* Nanchang will be held one week earlier and right before the standard Stanford-Toronto-Cincinnati-New Haven order from weeks 31-34 (Jul. 31-Aug. 21)

* Florianapolis will not be held in 2017. This year's tournament will be its final year right before the Olympics.

http://www.tennisforum.com/12-general-messages/1064201-2017-wta-calendar.html
Reagovat
smazaný uživatel
Takže zase žádný GS v Praze? :(
Reagovat
Krisboy
GS v Praze ne, ale od sezóny 2018 se plánuje World Tour Finals v Třinci. Těším se.
Reagovat
PetaM
Proč se těšíš, stejně nepřijedeš.
Reagovat
VlS
A jak chceš přijet někam, co není ani na mapě?
Reagovat
PetaM
Jsem zapomněl, že mapa ČR je tvořena pouze Prahou :D :D
Reagovat
Krisboy
Myslím, že bych přijel, pokud bych našel cestičku, jak sehnat fstupenky.
Reagovat
smazaný uživatel
No jasně, mapa ČR pro Pražáky je tvořena pouze Prahou a nápisy Hic sunt léones :-))
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/p9110214p1qd1.jpg

Vypadá to nakonec na 30 řad po 58 sedačkách. Mínus vstupy zezadu. Ty si zřejmě vezmou 64-80 míst. Takže to vychází na 1660-1676 míst.

http://abload.de/img/p9110214p1qd1.jpg
http://abload.de/img/p91102170dppw.jpg

Zatím ještě nebyl vystavěn blok pro poslední tři řady sedaček a čtyři již vystavěné nejhořejší řady ještě sedačkama nebyly osazeny. Konstrukce je to vskutku ohromná. Snad je to dobře propočteno. Jinak skutečně se to hodně blíží tomu, jak jsem si to představoval. První řada bude vyvýšena + ty vstupy zezadu.

http://abload.de/img/p9110215eoqtj.jpg

Zadní V.I.P. tribuna asi taky bude o něco větší. Loni 6 řad po 36 místech, tak letos to třeba bude 10x360.

+ nějakých těch 140 míst pod hl. budovou.

Celkem by to mohlo dělat 2 200 míst na centru. Tj. cca o 300 míst více než loni.

http://abload.de/img/p9110218qbq9v.jpg
http://abload.de/img/p9110219ntrhq.jpg

Takto to bude řešeno na kurtech 1 a 2....
Reagovat
bIbec
koho, kromě Fricka, zajímá přesný počet sedaček na turnaji v Praze, ať zvedne ruku.
Reagovat
VlS
To je mlha, ani vlastní nos nevidím
Reagovat
Frick
Tak loni areál na závěr turnaje kapacitně nezvládal, tak mi přijde celkem normální uvést, zda se to v tomto směru nějak zlepšilo. A ano, o něco ano. Docela by mne zajímalo, kolik taková stavba tak stojí. Mega?
Reagovat
FulnekUltras
Nezbývá, než nabídnout přímou externí spolupráci organizátorovi...když už úplně zadarmo ;((( přejal jisté podněty z loňska... ;)
Reagovat
Frick
Tak tak. Kolem finále FC 2014 jsem hořekoval nad tím, že tu není WTA turnaj. Bum - do měsíce byl. Pak jsem o rok později tuším tady na TP nadhodil o tom, že pokud tady maj hrát slušný Češky, bude muset jít dotace na 500k. Bum - a byla. No a teď ta tribuna. Koukám, že jsem to zmínil už zde (post z 26.04.2015 21:32) :o)

"Abych tedy již nemlel o Štvanici, tak si myslím, že by i tu hlavní tribunu šlo udělat lépe. Podobně jako je V.I.P. První řada by musela přímo přiléhat ke kurtu a být zvýšená třeba o 2m nad úroveň povrchu. Dále samozřejmě by elevace musela být lepší. Problém by pak nastal s tim, že by pochopitelně neměla tolik míst. 400 - 600. Ale nestačilo by to tedy?"

http://www.tenisportal.cz/zpravy/pliskova-vylosovala-j-t-banka-prague-open-sama-nastoupi-proti-beckove-16300/

A čtou to i cizáci....

"a pokud by Rumuni, Švédové nebo Rakušani prodávali letní termín (jindy by to asi smysl nedávalo), tak to koupit od nich...

u těch Rakušanů bych si to představit dokázal, nakonec maj stejně Linec."

http://www.tenisportal.cz/zpravy/prazsky-turnaj-wta-zdvojnasobi-dotaci-na-500-tisic-dolaru-17544/

A bum, v Gasteinu už turnaj nebude. :o)
Reagovat
sprchon
https://pbs.twimg.com/media/CgBKedxWEAAZiQi.jpg:large

Ty jsou zmalovaný, že bych je skoro nepoznal. :D :)
Reagovat
FulnekUltras
co by jedna nespravila pro zamaskování pár neškodných beďarů... ;)
Reagovat
VlS
No, tak já je teda nepoznávám
Reagovat
PetaM
Zkus trochu cvičit oči. Najdi si na netu cviky na oči a hned budeš vědět, kdo je kdo. Fakt to pomáhá ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli to jsou Němky, tak jsem je poznal. :-)
Reagovat
sprchon
Náhodou ses trefil, no. ;)
Reagovat
brixner
To je ten utrejch na vytírání podlah?
Reagovat
brixner
Znal jsem jednoho, dal si Šariš a tejden nemohl vytlačit hnědáka ze stáje!
Hnus fialovej!
Reagovat
FulnekUltras
To zas jinýmu lítali žluťásci po celé pasece... ;)
Reagovat
brixner
Už ani Pinďa to nechce!
Hajzl.
Reagovat
Cico93
meles nezmysly.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady jde vidět, kdo je srdcem východňár!
Reagovat
Cico93
;-)
Reagovat
blixa
Není nad pivíčko na dobrou noc ;-)
https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/12970801_10154777905399517_6931585768394485466_o.jpg
Reagovat
Cico93
To áno, už aj idem do chladničky po Šariš;-))
Reagovat
brixner
Šariš? Ten samoser? To by plzeňákovi naskákaly pupínky jak německé helmy!
Vždyť to jsou spařené kopřivy! Cicko, jsi gurmán, že by jeden blil.
Reagovat
FulnekUltras
šak daj radšej Urpín... ;)
Reagovat
sprchon
Nebo na dobrý ráno. :)
Reagovat
janek_da
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12990959_999099953472653_2897040030314045167_n.jpg?oh=a1f34260825b3b37d9185f241d4af89e&oe=578186F2
Reagovat
sprchon
:)
Reagovat
Fandina
Nechci Czechia chci Czechie!!!
Reagovat
lars
nojo Fandine :)
Reagovat
Fandina
špatně skloňuješ
Reagovat
lars
podle tve napsane zmeny z a na e jsem te prejmenoval na Fandine :)
Reagovat
Fandina
To ale není přirozené, ale státy Francie, Italie, Belgie končí na e.
Reagovat
smazaný uživatel
V angličtině ale kromě Francie ne (Italy, Belgium)
Reagovat
Fandina
Tak bychom to měli my.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou i jiné možnosti. Můžem se opičit třeba po Skandinávcích - Czechway nebo Czechden. I Czechmark ujde. Dál třeba Czechypt, Czechuguay... nebo být úplně originální, třeba Czechpower.

Rovnou bych ale začal řešit i název zavedený poté, co v Evropě proběhne kulturní revoluce. Czechstan nebo Czechistan? Co na to jazykovědci?
Reagovat
Fandina
Nebo jako Poland Chechland.
Reagovat
VlS
A co Bierland, nebo Tunelland?
Reagovat
Fandina
Hledáme seriozní názvy.
Reagovat
VlS
mě ten současnej připadá seriózní dost, tak proč hledat jinej? united Kingdom nebo Great Britain, United states of America taky nejsou jednoslovný a nepřipadá mi, že by z toho měl Brit nebo Amík pupínky.
Reagovat
Fandina
Já z toho pupínky také nemám. Mně se líbí Česká republika, budeš muset jít na ty, kdo o tom rozhodují. Já to nejsem ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Česká republika! Zase nám ji kradou. Nikoho se na nic neptaj a sami rozhodujou. Už je to tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejdřív nám vzali zemi, kde jsem se narodila - Československou republiku, teď opět nás chtěj vyšoupnout z České republiky do nějaké Czechie, či co. Potom, co doma nás úporně cpou do Česka.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo nám nic nekrade, neblbni.
Reagovat
FulnekUltras
Zemi nám vzít nemůžou - a stát mě už delší dobu nezajímá.
Reagovat
mrafe
byl jsi zkontrolovat Stef při tréninku?

Fedcupový ?Swiss tip?: Rozhodne čtyřhra
http://www.tennis-arena.cz/fedcupovy-acirc-raquo-swiss-tip-acirc-laquo-rozhodne-ctyrhra-11841cz/
Reagovat
sprchon
Hmm, Stefanie to má asi u nás ráda. :)
Reagovat
Fandina
Asi kvůli trenérovi, narodil se v Krnově a hrál za Československo.
Reagovat
Krisboy
A Kordovic Péťovi pomohl k vítězství na AO.
Reagovat
tommr
už je známej los kvalifikace Stuttgartu. Z našich hraje v kvalifikaci hned 5 hráček: nasazená je jen Kristýna Plíšková, proti nasazenejm naopak hrajou Tereza Smitková a Katka Siniaková. Nejatraktivnější soupeřku má asi Klára Koukalová, která hraje v prvním kole s Robsonovou. Bára Krejčíková si zahraje proti přemožitelce Lucky Šafářový z Charlestonu ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem zvědavý hlavně na Kristýnu, když už se teda letos rozhodla pro tu antukovou anabázi. Do RG včetně obhajuje 180 bodů, to na jednu stranu není tak moc, ale na druhou stranu s přihlédnutím k jejím antukovým výsledkům v minulosti to nebude snadný obhájit nebo vylepšit. Ale ať to dopadne jakkoli, tak snad zvládne druhou půlku sezóny líp než loni a stabilizuje se aspoň kolem toho 70. místa (a postupně výš).
Reagovat
bIbec
to Evžino podání ruky je zřejmě ještě "šlágr" mezi tenistkami :-)
Teda z téhle fotky mi přijde, že si z toho dělají legraci. Ale možná je to jenom moje zdání :-)

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/13010883_10154777069774517_9201960792732311897_n.jpg?oh=c3c7f020359e78d7773b54fc8a9e675c&oe=5774AC23
Reagovat
Frick
V.I.P. tribuna se rozšíří, vytvoří se tam jakoby tunel, aby se dalo nějak procházet. Vstup na hlavni tribunu bude zezadu, to cirkulaci lidí pomůže, ale vchody na tribunu logicky zredukují počet míst. Sedačky budou jako v tramvaji T3. Bude to tak 27 řad po 54 sedadlech = 1458. Bez redukcí vinou vchodů. 2700 míst na centru se mi nyní zda být jako sci-fi. Uvidíme co počasí a výkony našich.
Reagovat
VlS
V Lucernu? Těžko.
Reagovat
Frick
Anežko.
Reagovat
FulnekUltras
Jinak Olga Hepnar dnes live dobrý, ale opakovaně bych to asi vidět nemusel. Každopádně zásadní mezník v tom, že vůbec poprvé od převratu se na předpřevratové tématice lacině nepřiživuje nějaký režimně servilní viehwegovsko-hřebejkovský antiko-rektista ;), ale místo toho autoři celkem uměřeně a hlavně realisticky nabízejí úvahy o emočním chladu, bezohlednosti, míře viny a možnosti nápravy, empatii nebo soucitu... I když by si to možná - na rozdíl od lecjakých jiných soudobých číčovin - zasloužilo ještě tak 30 minut stopáže navíc.
Reagovat
lars
jak se daři naducánkovi ? :))
Reagovat
FulnekUltras
jsem ho dlouho neviděl... ;)
Reagovat
dadaft
na úvodní zápas Báry s Timeou se tedy těším fest. ))
Reagovat
Kozoroh
http://sport.idnes.cz/tenis-fed-cup-czechia-0rh-/tenis.aspx?c=A160415_145557_tenis_rou
Reagovat
misa
https://en.wikipedia.org/wiki/Chechnya

Sice se to plete, ale komu to vadí? Na Hradě určitě nikomu :)
Reagovat
Kozoroh
Ale stejně by měl mít náš stát normální, jednoslovný, geografický název Czechia. Mělo se to však řešit v roce 1993.
Reagovat
Fandina
Jenom Czech je lepší ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Není. Czech je přídavné jméno.
Reagovat
Fandina
Když si to dáš do překladače, tak to má víc významů.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to především přídavné jméno, eventuálně příslovce. Určitě ne podstatné jméno.
Reagovat
Fandina
v překladači je to jinak
Reagovat
Fandina
podstatné jméno
čeština
Čech
Češka
přídavné jméno
český
Reagovat
smazaný uživatel
Rozhodně se to nehodí pro označení státu.
Reagovat
Fandina
A proč ne, když se to hodí pro označení člověka Čecha, Češky, jazyka?
Reagovat
lars
Nikdy jsem necetl, ze by se cestovalo do Polaku, ale do Polska :))
Reagovat
Fandina
Záleží jak si to přeložíš. Když to budeš brát takhle, tak můžeš cestovat do Polštiny.
Reagovat
lars
travel to Poland se preklada jako cestovat do Polska a ne cestovat do polstiny
Reagovat
Fandina
Je to otázka zvyku, samozřejmě, že něco je přirozenější a něco ne, ale obecně platí, že přizpůsobit a zvyknout se dá na všechno.

Také je možný název Tchecho. Ale to už probírali jiné hlavy.
Reagovat
Fandina
Checho
Reagovat
Fandina
Czecho
Reagovat
Fandina
Czechie, také možnost.
Reagovat
sprchon
Tcheco je brazilská portugalština, Checo je portugalská portugalština. :)

A opravdu to znamená všechno, co ti vypsal překladač. Pro název státu se používá República Checa (Tcheca), anglicky Czech Republic, česky Česká republika. :) Není co řešit.
Reagovat
Fandina
Je co řešit, jednoslovný překlad názvu Česko ...
Reagovat
sprchon
Aha, tak toho se milerád nezúčastním. :D
Reagovat
Fandina
JJ na to máme politiky ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Já to pořád nějak nechápu, čemu vadí dvouslovný název?
Reagovat
Fandina
Politici to řeší.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/svetovy-tisk-komentuje-navrh-na-uzivani-nazvu-cesko/1338464
Reagovat
smazaný uživatel
To vím, ale čemu to vadí?
Reagovat
Fandina
Asi chtějí jedno slovo.
Reagovat
FulnekUltras
pořád lepší než Czechia ;)
Reagovat
Kozoroh
Rozhodně ne.
Reagovat
gigin
Mi se to taky celkem popačuje. Czechia.
Reagovat
sprchon
http://i.idnes.cz/08/073/gal/FDV249851_06Bohmerland_bmp.jpg
Reagovat
gigin
Co to je spršku?
Reagovat
sprchon
Takovej pardál a nepozná Čechii? :O

https://cs.wikipedia.org/wiki/%C4%8Cechie-B%C3%B6hmerland
Reagovat
gigin
Sorry no, mi motorky nikdy nic neříkaly :-\
Reagovat
VlS
Tak si to představ jako jezevčíka s nohama do "O".
Reagovat
Fandina
Na takové motorky si ještě pamatuji ... úsměv
http://media.novinky.cz/477/134772-original-rafw8.jpg
Reagovat
sprchon
Jo, to je ono. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak když už se o tom (ne)hlasuje, tak já jsem pro Schweikland, je to univerzálně použitelné v angličtině i němčině a všichni budou vědět, o co jde.
Reagovat
mrafe
:DD
Reagovat
VlS
Je na Bohemii něco špatně? Má někdo něco proti bohémství a bohémům? A jako hymnu bychom mohli anektovat Bohemian rapsody a bylo by.
Reagovat
smazaný uživatel
Na Bohemii je špatně to, že označuje pouze Čechy, nikoliv celé Česko.
Reagovat
VlS
Jako Moraváka mě rozhodně Čechia neoslovuje o nic víc. Z hlediska historickejch konsekvencí by Bohemia byla určitě lepší, nikdo nikdy nezpochybňoval, že Morava byla součástí království českého, čemuž ta Bohemia odpivídala. Navíc odkazuje na skutečné vlastníky území před Slovanskou okupací.
Reagovat
FulnekUltras
vlastnictví...což takhle vlastenectví? ;) Czechland a vyřízené - nic lepšího si po rozbití Československa stejně nezasloužíme...
Reagovat
blixa
Spíš po rozbití Rakousko-Uherska. Československo byl zcela umělý výmysl.
Reagovat
FulnekUltras
Tak ono je z tohoto pohledu umělé vlastně všechno... ;)
Reagovat
Fandina
Přesně tak, Československo vzniklo z Rakousko-Uherka, to také bylo umělé.
Reagovat
FulnekUltras
Umělá byla už Velkomoravská říše... ;)
Reagovat
VlS
No, to Německo taky, že - produkt ideí národního státu vyfabrikovaný Bismarkem.
Reagovat
Kozoroh
Czechland je Česká země, ale vhodnější by byla Czechia, neboť nejlíp odpovídá slovu Česko.
Reagovat
FulnekUltras
Všechno je nakonec otázka zvyku. U nás se ovšem dlouhodobě ukazuje, že ani pořádně nevíme, čí jsme... ;) ...přičemž ta Morava tam furt silně falíruje...
Reagovat
blixa
Optimální bych viděl obnovu Rakousko-Uherska. Tam by se ta naše blbost tak nějak rozpustila, Rakušáci taky nejsou nějací géniové, o Maďarech nemluvě. Všem by to pomohlo. Jen Slováci teda nevím, Horní Uhry, to by asi nepřežili :D
Reagovat
Fandina
Tobě ta blbost nedá spát ... úsměv
Reagovat
blixa
Myslíš ta moje ? No jo, občas nedá .... :D
Reagovat
Fandina
Tvoje nevím, to musíš vědět sám, jen že o ní pořád mluvíš, při každé příležitosti ... úsměv
Reagovat
VlS
Ovšem mě se hrozně nelíbí Česko
Reagovat
Kozoroh
Důvod?
Reagovat
VlS
Nelíbí, nejsu Čech, ale Moravák
Reagovat
FulnekUltras
Mně právě to Česko ve srovnání s Čechami přijde nejvýstižnější. I když jsme si na to taky zvykali asi 10 let. Tedy těch druhých. ;) Prvních deset let po roce 1993 přes "Českou republiku" nejel vlak - snad abychom si oslněni vlastním ekonomickým géniem ;))) nepřipadali oproti Slovensku jaksi kratší... ;)
Reagovat
lars
a jakou mas narodnost ?
Reagovat
VlS
Já jsem Kelt
Reagovat
Fandina
A máš to potvrzené?
Ale vážně, syn dostal dárkem test na původ a nechal si ho udělat. Podle výsledků je více Slovanem, než Germánem nebo třeba Keltem.
http://www.rekreacnigenetika.cz/postup-tvorby-genografu
Reagovat
VlS
Mě je to hlavně úplně jedno, národnost má nulovou relevanci ke všem důležitejm lidskejm vlastnostem.
Reagovat
Fandina
To si nemyslím.
Reagovat
lars
a co Hnuti za samospravnou Moravu a Slezsko :)
Reagovat
lars
presne Hnutí samosprávné Moravy a Slezska (HSMS)
Reagovat
FulnekUltras
zatím dřímá... ;)
Reagovat
lars
byla politicka strana
Reagovat
VlS
No, tak Bosna a Hercegovina běžně vystupuje pod zkratkou BiH, tak my bychom mohli mít zkratku ČuM - Čechy u Moravy
Reagovat
smazaný uživatel
A co chudáci Slezané? Na ty vy Moravácí serete, co? :-)
Reagovat
PetaM
Tak ČuMaS :D :D
Reagovat
VlS
Slezko prvně zabrali Prušáci a pak Poláci, tak co s ním? Ten frcek co zůstal nestojí za řeč.
Reagovat
lars
ved v tom frcku delaj BeBe :))
Reagovat
smazaný uživatel
už toho dělají méně v Opavě, Opavia celkově má sídlo v Praze a závod v Opavě, jmenuje se Opavia-LU myslím
Reagovat
smazaný uživatel
Máš v tom zmatek. Bohemia je označení Čech. Ne České republiky, ne Československa, ne Českého království.
Reagovat
gigin
Anebo brambůrek.
Reagovat
Kozoroh
:-D
Reagovat
blixa
Možná trochu vadí, že Bohemian lze z angličtiny přeložit jako bohémský (to především), český, ale také jako róm. To by se nemuselo úplně líbit.
Reagovat
VlS
Anglina má pro cikány dost synonym, taky Roman - zpětně říman, ale nejběžnější je Gypsy i Gipsy.
Reagovat
blixa
To jistě, ale s tím že "Bohemian" je vnímán jako synonymum Gypsy jsem se setkal i v praxi, takže to není jen historická záležitost v angličtině.
Reagovat
Kozoroh
"Bohemia" je latinské pojmenování Čech. Slovu "Česko" nejlíp odpovídá "Czechia".
Reagovat
smazaný uživatel
Stejně brzy vznikne Union of European Socialist Republics, je prakticky jedno, jak se budou jmenovat jednotlivé součásti.
Reagovat
tommr
spíš to bude Union of European Islamic Republics ... :(
Reagovat
FulnekUltras
kdyby aspoň Eurodžamahírija a ne Eurostán... ;)
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/csa3buh6.png
Reagovat
Fandina
asi by mělo být napsáno monty25ho
Reagovat
Frick
Nejsem tvůj vnuk.
Reagovat
misa
Fricku, kolik vsadíš na soupeřku Lucky ve Stuttgartu? Když prohraje, tak budeš mít aspoň nějakou radost. Dá se bohužel čekat, že kurz bude nízký...
Reagovat
Frick
Nechám tomu volnej průběh.
Reagovat
Fandina
Naštěstí.
Reagovat
rusedski
V tom případě ale monty25a :)
Reagovat
Fandina
to zní blbě, myslím, že pro montyho je správný tvar. Číslovka 25 je tam jako bonus a asi opravdu nesklonná.
http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=323
Reagovat
smazaný uživatel
To znám. :)
https://twitter.com/NeoNovinar/status/632293718054277121
Reagovat
misa
bez Lucky a Petry mě nezajímá, ale vedle jsem četl, že se už prý uvažuje o dvojici Strýcová/Plíšková na OH :-( Doufám, že se Lucie Š. nenechá z olympijského deblu vyšachovat. Bylo by dobré, kdyby se udržela po Paříži v top 10.
Reagovat
PetaM
A koho by si asi tak vybrala, když všechny ostatní jsou už sehrané?
Reagovat
sprchon
Třeba si Bětka stihne zařídit to český občanství. :D
Reagovat
PetaM
Jedině tak Báru (která by se k ní hodila asi více, než Kája), ale myslím, že ta bude stát o Káju :D Takže nevím, nevím :D Má to holka těžké. Asi skončí jako Květa ...
Reagovat
misa
Petra by jí mohla vrátit pozornost ze Singapuru a ukázat, že je kamarádka :)
Reagovat
PetaM
To bych i rád viděl :) A snad by byla i 100 % šance to vidět ...
Reagovat
Frick
Nebude chtít pustit ten mix.
Reagovat
misa
Jako hráčka top 10 si může vybrat kohokoliv. Takže Lucka, od začátku roku 2015 vítězka pěti deblových turnajů, se má dívat, jak hrajou žebříčkově mnohem horší? Má být pořád dobrá jen k tomu, aby někomu posloužila?
Reagovat
lars
ale ma malo odehranych deblu v FC
Reagovat
Fandina
Třeba si vybere Andrejku, s tou se jí také hrálo dobře.
Reagovat
PetaM
Pokud Lucka H. zůstane v top 10, určitě bude hrát s Andy :D
Reagovat
Fandina
V desítce může být i Andrejka. Tedy já bych si to přála, aby tam byly všechny tři.
Reagovat
PetaM
Mohly by no. Ale tak známe Háčka ... :D Finále AO doposud nechápu :D :D
Reagovat
Fandina
To byla obrovská škoda v prvním setu to vypadalo, ale ve druhém setu je SanTie přejely.
Reagovat
PetaM
Nechápu, komu má jako sloužit? :D :D

Jasně, může si vybrat kohokoliv. Jenže ta druhá taky bude muset chtít :D Neříkám, že Kája nebo Barča s ní nebudou chtít jít. Ale pochybuju, že tam s ní pojede někdo jen tak, aby si zahrál jedno kolo čtyřhry (když jinak se tam nekvalifikuje) a jel zase domů :D Okey, být to v Londýně, budiž. Ale do Ria ... Nevím. Ještě není jisté, že bude mít právo tam hrát čtyřhru. Takže zbytečně se teď hádat :D :D
Reagovat
misa
Tak třeba díky její výhře postoupila Petra do sf. Turnaje mistryň a drží se teď ještě v top 10.
Reagovat
PetaM
Kdyby Petra nevyhrála nad Luckou a neuhrála set s Garbine, tak by nikam nepostoupila.

Takhle by se to dalo říct o každé hráčce na TM, že postoupila tam a tam, díky té a té. A vypadla v základní skupině kvuli té a té.
Reagovat
PetaM
A pokud se nepletu, Aga měla minulý rok na TM naprosto stejný problém, jen s malou modifikací - pořadí zápasů měla obráceně.

Aga si set (který jí zachránil krk), uhrála hned v prvním zápase proti nadrogované. A v posledním zápase vyhrála.

Petra to měla naopak, přehrála Lucku a set si uhrála až s Garbine v posledním zápase.

Kdyby ale Pennetta (stejně jako Kerber) uhrála set nad nadrogovanou, šla by do SF ona.

A nikde jsem nečetl, že Aga něco Flávii dluží ...
Reagovat
misa
Petře nechci nic vyčítat, jen jsem to uvedl jako příklad toho, jak Lucie pomohla a sama na oplátku od osudu asi nic nazpět nedostane.
Reagovat
PetaM
Ale tak třeba budou hrát debla :) Ještě je to bohužel hodně daleko a změní se hodně věcí.
Reagovat
Cico93
Jedno slovíčko ale o tvojej inteligencii vypovedá veľa.
Reagovat
lars
Myslis Umirajici ? :))
Reagovat
Cico93
Hej jedno vymenil za druhé.
také lacné a detinské mne to príde.
Reagovat
PetaM
Tak to, že jsi s humorem u země, není ale až tak můj problém :D
Reagovat
Cico93
aha dobre už sa bavím...toľko srandy.
Reagovat
PetaM
Jen proto, že jde o Mášu, nemusíš být hned úzkoprsý. Chce to trochu nadhled. :D No, kdybys byl fanouškem Petry, brzo bys ho získal ... :D /teda pokud bys neměl přezdívku iqe/
Reagovat
tommr
PetaM má ale pravdu. Lucka ted musí na antuce konečně zabrat, aby si vůbec vybojovala právo účasti na OH. Ř
Reagovat
tommr
PetaM má ale pravdu. Lucka ted musí na antuce konečně zabrat, aby si vůbec vybojovala právo účasti na OH. Ř
Reagovat
tommr
PetaM má ale pravdu. Lucka ted musí na antuce konečně zabrat, aby si vůbec vybojovala právo účasti na OH. Ř
Reagovat
misa
Blbne ti to :)
Reagovat
tommr
nevím co se to stalo? Odeslala se mi jen půlka textu, ale za to hned třikrát ... :(
Tak abych to dopověděl: řešit ted s kým bude hrát Lucka na OH debla nemá cenu, protože ještě není ani zdaleka jistý, že tam vůbec pojede. Pokud konečně nezabere tak může bejt po FO mimo nominační pozice jak v singlu tak v deblu ...
Reagovat
misa
V deblu má ponávratové výsledky výborné (Beht určitě hodně pomohla).
Reagovat
misa
*Beth
Reagovat
tommr
v deblu to zatím jde, ale ted bude muset obhajovat spoustu bodů - počínaje titulem ze Stuttgartu a konče titulem z FO - a pokud je neobhájí tak může vypadnout z top-10 ...
Reagovat
PetaM
Tak s Beth hrát v Německu prý nebudou, takže o ně na celkem slušných 98 % přijde. Nevěřím, že by dokázala vyhrát titul s někým jiným. Jestli bude vůbec hrát debla ...
Reagovat
tommr
taky jsem hodně zvědavej jestli bude Lucka hrát debla ve Stuttgartu a v Praze a s kým. Šance na úspěch bez BMS bude samozřejmě výrazně menší, ale Lucka už dokázala pár titulů vyhrát i bez ní ... :)
Reagovat
PetaM
To jooo, neříkám. Ale letos vyhrála jen s ní :D (Jakože ne, že by letos snad hrála s hodně holkama :D )
Reagovat
PetaM
Mám tři pravdy, super :D :D
Reagovat
Fandina
Máš pravdu, takže čtyři :-))))
Reagovat
lars
jako vedouci tym FC zebriku by jsme meli mit moznost vice deblu na OH :))
Reagovat
Frick
Historie se opakuje a Bára opět porazila Linu 2:0 na sety :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůžu si pomoct, ale ty zápasy baráže o 1. světovou skupinu mi přijdou skoro ve všech případech atraktivnější než obě semifinále. Jednoznačným šlágrem víkendu pro mě bude Rusko - Bělorusko díky účasti Viky, jiný zápas asi sledovat nebudu (teď se soustředím hlavně na Final Four basketbalové Euroligy žen :)).

Jinak oba týmy vypadají k světu (přestože jsou Rusky bez Mashy). :) Ale překvapuje mě, že Myskina do sobotních dvouher nenasadila Vesnu, která je teď ve formě...
https://pbs.twimg.com/media/CgCSqIcUIAAqPue.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CgCEQ07WEAAx5uZ.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Já si zas nemůžu taky pomoct - atraktivní leda pro tebe! Divné, že Čech nefandí českému týmu...
Reagovat
smazaný uživatel
Protože u indiv. turnajů se to dá teda skousnout, ale u FedCupu ? To už asi moc ne. Já se těším hned na první zápas, Bára a Timea, slibuje pestrý tenis a zajímavý zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenis je pro mě pořád primárně individuální sport a jedna týmová soutěž to nijak nemění. Fed Cup sleduju už řadu let taky jenom kvůli jednotlivým hráčkám a nefandím tam žádnému týmu... A co se týče té atraktivity, tak co je zajímavého na Nizozemsku, Švýcarsku bez Belindy a ČR bez Petry? Já teda vidím daleko zajímavější bitvy v té baráži.
Reagovat
lars
on fandil Marfusi v lonskem finale FC
Reagovat
smazaný uživatel
No a? Ve Fed Cupu fandím stejným hráčkám jako normálně.
Reagovat
tommr
do určitý míry máš pravdu. Je to daný i tím, že ve WG je jen 8 týmů což je opravdu málo a baráž tak musí hrát i velice silný týmy. Světová skupina by se rozhodně měla rozšířit na 16 týmů stejně jako je to u mužů v DC ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmysl. Atraktivitu to nezvýší a není na to ani prostor v kalendáři.
Reagovat
VlS
Mě osm týmů nepřipadá málo a další termín na FC by byl problém. I těch 8 týmů má problém pistavit svoje nejsilnější týmy. K čemu by bylo 16 týmů postavenejch z B týmů?
Reagovat
PetaM
Jasně, že si nemůžeš pomoct. Penisu neporučíš, nejsi Bůh. :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem slyšel, že se v Orlové nějak fetuje. Nevíš o tom něco? :D
Reagovat
PetaM
Nejsem deváťák :D :D Takové věci jdou bohudík mimo mě :D Řekl bych, že jsem tady jediný normální :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, někdy to tak nevypadá... :D
Reagovat
PetaM
Tak když jste čuráci a nasíráte mě, když mám blbou náladu, se nedivte :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Fandina
to zní upřímně :-)))
Reagovat
bIbec
být normálním je vo ničem. To už je lepší býti tím blbcem.
Reagovat
blixa
To zase zapadneš. Strašně tvrdá konkurence. V ČR minimálně 60% ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
nejsvobodnejsi je obecni blazen.. :-)
Reagovat
Fandina
pokud si na něj nehraje, tak ano
Reagovat
sprchon
Rusky nenasadily Vesnu, nemají Mashu, proti nim Vika...
No, pro mě zůstává nejzajímavější to česko-švýcarksý SF, nemůžu si pomoct. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ani v jednom semifinále nenastoupí žádná hráčka Top 10. V baráži máš Viku, Garbine proti Robertě a Simonu proti Angie. Jediný zápas baráže o 1. světovou skupinu, kde nebude hrát nikdo z Top 10, je Austrálie - USA.
Reagovat
sprchon
Aha, já o těch ostatních barážových zápasech nemám přehled. Garbine vs Bobina, to bude samozřejmě atraktivní, Angie se Simonou bude taky zajímavý... Ale mně nevadí, že v SF nemáme hráčky top 10. Naopak, na Káju a Báru v singlu se těším snad ještě víc než kdyby hrála Petra. :)
Reagovat
tommr
Karolína je technicky vzato hráčka top-10 pokud to bereme na základě postavení na konci roku 2015 ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
to Timea taky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ty montyho nezajímaj ( Timea, Kája, Bára....). Jeho zajímá hlavně Viktória....u splavu....
Reagovat
tommr
postoupila na ITF turnaji v Istanbulu do finále a výrazně si polepšila v žebříčku. Pokud by se jí podařilo v Istanbulu získat titul posune se do druhý stovky ... :)
Reagovat
bIbec
a zehraje si kvaldu RG.
Reagovat
tommr
jj chybí jí k tomu už jen kousek. Ve finále si zahraje s Pivovarovou což určitě není neporazitelná soupeřka ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Přišla jsem dnes až teď k počítači a byla jsem zvědavá, jestli to tady někdo okomentoval. Přidávám se v pozdním večeru ke gratulaci, mám radost a držím palce ve finále.
Reagovat
tommr
los ale moh bejt lepší - preferoval bych kdyby začínala Karolína ... :)
Reagovat
Krisboy
To je úplně fuck, bez Steffi si Švýcarky stejně ani neškrtnou.
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí, když zaboduje jedna Maďarorumunka,a když překvapí Srbochorvatka, tak Čechoslovenka může předvést už jen exhibici.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist