Federer aspiruje na další rekord. Na trávě mu chybí šest výher k novému prvenství

20. 6. 2018, 13:23
Aktuality 124
Roger Federer má během své kariéry skvělé výsledky na všech površích. Na jednom z nich však exceluje - na trávě. Nyní má blízko k dalšímu milníku na nejrychlejším tenisovém povrchu.
Profily hráčů

Federer se po nedělním triumfu ve Stuttgartu, svém prvním turnaji po téměř tříměsíční pauze, a včerejší výhře na pažitu v Halle, kde obhajuje loňský triumf a útočí na 10. jubilejní trofej, přiblížil dalšímu milníku na travnatých dvorcích. Už jen šest výher dělí šestatřicetiletého Švýcara od překonání počtu výher Jimmyho Connorse (174).

NEJVÍCE VÝHER NA TRÁVĚ V TENISOVÉ HISTORII
Hráč Bilance Procentuální úspěšnost
1. Jimmy Connors 174-34 83,7%
2. Roger Federer 169-24 87,6%
3. John Newcombe 136-36 79,1%
4. Lleyton Hewitt 129-41 75,9%
5. Phil Dent 123-68 64,4%


Federer na trávě vyhrál už 17 zápasů v řadě, když loni ovládl právě podnik v Halle a také slavný Wimbledon, letos premiérově dobyl Stuttgart a včera začal vítězně v Halle. Procentuální úspěšnost na nejrychlejším tenisovém povrchu má v tuto chvíli nejlepší v historii (87,5%). Nad 80% jsou z aktivních hráčů už jen bývalé světové jedničky Andy Murray a Novak Djokovič.

NEJLEPŠÍ PROCENTUÁLNÍ ÚSPĚŠNOST NA TRÁVĚ (AKTIVNÍ HRÁČI)
Hráč Bilance Procentuální úspěšnost
1. Roger Federer 169-24 87,6%
2. Andy Murray 106-20 84,1%
3. Novak Djokovič 78-17 82,1%
4. Rafael Nadal 61-18 77,2%
5. Jo-Wilfried Tsonga 47-20 70,1%


Federer patří mezi nejlepší i na betonech a na antuce. Na tvrdých površích má z aktivních hráčů druhou nejlepší procentuální úspěšnost (725-145; 83,3%) hned za Djokovičem a na antuce je 14. nejúspěšnějším (214-68; 75,9%).

Majitel 20 grandslamových vavřínů vyhrál 18 ze 42 turnajů, kterých se na trávě zúčastnil. Z aktivních hráčů je za Federerem s osmi tituly Andy Murray.

TenisPortal.cz, Ondřej Jirásek

Komentáře

124
Přidat komentář
mahycek
To jsou tedy kecy. Podání špatné, plno chyb. To je
celkem normální, do Wimbledonu má Roger času dost, aby

si to sedlo. Vždyť už zítra může podávat, jak s partesu.
Jen klid, ví co dělá. Vůbec mě ten výkon neznepokojuje.
Teď se na to dívám. Hlavně klid, fandové RF.
Reagovat
Pe3k
Uff, díky, teď sem už klidný :D
Reagovat
turista
Roger dnes v Halle utrpěl výhru. Haluz. Naproti tomu Novak byl dnes v Queensu válec.
Reagovat
Nola
Grigor hral dnes priserne, okrem servisu, nemal co ponuknut, na returne uplne jalovy, chytil sa v poslednej hre, ked mu Novak ponukol sance dvojchybami, ale ani to neustal
Reagovat
Kozoroh
Chtělo by to brejk!
Reagovat
Kozoroh
A mé přání se splnilo!! Tak ještě jeden set!
Reagovat
Franky
Hajde!
Reagovat
Mayo
Ani nevie ako to uhaluzil Egoista
Reagovat
Pe3k
Nějakým arogantním způsobem asi.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger mel v tom druhem setu slusny black out:)
Ale mistr se pozna dle toho, ze ikdyz den priserny,
dokaze to dotahnout do vitezneho konce....
Pero se mohlo stat legendou dneska, ale nezvladlo koncovku....
V kazdem pripade Svycar dnes urcite vystrasil sve priznivce.
Reagovat
a.magerova
S odřenejma ušima dnes.
Reagovat
Pe3k
Škoda, životní zápas od Péra, ale na Rogera to nestačilo. Zítra ho čeká souboj s borcem co byl dnes proti Filipovi 45x na síti...
Reagovat
Krisboy
Škoda, Beny :(
Reagovat
Roger_Federer
Wimbledonu nerealna, nema servis, mezihra spatna, chyb jako prase.
Uhaluzena vyhra dneska.
Reagovat
Padme
Třetí set jsem stihla, přišlo mi, že snad ani vyhrát nechtěl... Snad se do Wimbledonu probere.
Reagovat
turista
Vyhrát v Halle chce RF vždycky, ale dnes měl den blbec.
Reagovat
Pe3k
lul, dnes hrál zle, ale W je za 2 týdny.
Reagovat
dappe
Kdy hrál Federer v Halle vyloženě dobře? V podstatě nikdy. Neříkám, že Wimbledon obhájí, ale určitě se nedá usuzovat na základě výkonů z Halle a navíc jednoho zápasu. V Halle odvracel MP v prvních kolech i v dobách největší slávy. Letos hraje na trávě zatím lépe než loni.
Reagovat
Kozoroh
Tyto předposrané kecy nesnáším. Pořád je tu prostor a čas k zlepšení.
Reagovat
Roger_Federer
Za roky sledovani tenisu Federera (prvni zapas v roce 1999 zive ve Vidni), si dovolim rict, ze dneska hral na trave hrozne..
Pokud nezlepsi servis a presnost..Bez sance
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak třeba nechce odkrývat karty, to je teď v módě.
Reagovat
Mayo
Jasne, že nereálna keďže zvíťazí rival zo Srbska
Reagovat
Stan_Borowitz
Krajinovič nebo Lajovič?
Reagovat
Tornes
Djokovic. Djordje prý dostane divokou kartu.
Reagovat
Kozoroh
Jedeme za postupem, No1e!
Reagovat
turista
Idemo Novak!
Reagovat
Roger_Federer
Paire podava jak bůh :), Roger neví ktera bije.
Reagovat
smazaný uživatel
Nicky uz v stvrtfinale, caka ho lopez, v semi cilic/kver a vo finale djoki co je asi jeho najvacsia motivacia :)
Reagovat
Krisboy
Woe dobře Benoá :)
Reagovat
peggy
Nadal hraje tenis pro rados,pan Federer se honi aby byl vsade jednika I ta jednou padne.
Reagovat
Krisboy
Zbytečný příspěvek. Že jsi úplně blbá už víme dávno. Nemusíš nás přesvědčovat znovu a znovu.
Reagovat
peRFect
Nepochybně.Cirkuluješ se jak jehova.
Reagovat
Padme
Nemůžu sledovat zápas...
Reagovat
Roger_Federer
Roger hraje v defenzivne, nestiha, je vsude pozde.
Dela chybu za chybou..
Servis moc spatny.
Reagovat
Roger_Federer
Mazec Roger, tohle hral naposledy 13, kdyz mel v hajzlu zada.
Vsude je pozde.
Reagovat
com
treba dneska konecne prohraje :)
Reagovat
Mayo
Dnes veľký zápas Albicelestes vs Chorvátsko

Fandím ARG ale myslím, že budú vyfackani a nepostúpia zo skupiny. V Európe to ARG nepojde.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatim ten pry nejvetsi sportovni svatek, celkem slusna Nuda, vetsi nez to povestne Forehandovo trepani kobercu...
Nejvic mne asi dostala vypoved polskych expertu ve studiu po prohre se Senegalem. Je treba priste hrat agresivneji, lstiveji, proste drsne a klidne zakerne a padat jak Senegalci, aby si stvaret standartky...jinak jsme bez sance:-O
Clovek cumi jak vrana na klouzaku, ale si rika, tak aspon, ze to reknou primo a nehraji si na pokrytce, ale presne to dokumentuje, kde se tento pekny sport nachazi...

Ale preci jen ten pseudosvatek nekdo zachranil, pro mne prekvapeni, nebot jsout to Rusove:) (myslim, ze i blixa by mel byt s nema spokojen:))
Kluci nam pripomneli, cim je fotbal, nadherna tymova hra. Nejenze za stavu 1:0 dale hraji fotbal, ale klidne i za stavu 3:0...ten 3. gol proti Egyptu nadherna klasicka anglicka skola...hraji opravdu pekne. Cumin a kloboucek,,, zbytek, co jsem si udelal cas, celkem nestoji ani za jednu holou vetu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo jinak doufam, ze Chorvati vyhraji:)
Reagovat
smazaný uživatel
Feli bez boje jde dal...
Co s tim Milosem je?
Reagovat
peRFect
Forehande, dnes se v práci rozjíždím tak trochu pomaleji, tak si říkám, že takové menší statistické okénko by nevadilo.
Moc jsem se k tomu nevyjadřoval, ale ty tu píšeš o slabé konkurenci a jménech jako Phillippoussis, Soderling, Baghdatis apod. Ano, jsou to zřejmě slabší hráči. Tedy, když škrtnu Rogerovo RG s Soderlingem, škrtám i Rafovo o rok později, protože ho vyhrál nad stejným hráčem, že (mmch stejným způsobem - po cestě vyřadil Rogera, stejně jako o rok před tím Rafu)? Škrtnu Rogerův W s Phillip., tak škrtám i Rafův W s Berdychem. Mažu i Rogerovo AO s Baghdatisem, pak ale ovšem také Rafův první RG s Puertou. Tak pojďme ještě proškrtat Rafovi tituly proti Andersonovi, Ferrerovi a Thiemovi. Možná namítneš, že mě chybí Gonzales, Cilic a Rodick. Nicméně vyjma Gonzalese mají ti dva několik finále z čehož alespoň jeden GS. To o tvé zbylé trojici říct nemohu.
Tak si zas vymysli nějakej nesmysl o slabé konkurenci a přijď.
paa.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš tam faktické chyby, to ti nevadí?..:)

S Puertou ci Ferrerom sú stále GS, kde vyradil Federera, ci Djokovica. Ti ušlo, noo. Pavúka si zrejme neskúmal..

Preskúmaj aj toho Cilica, oprav si to a pak přijd. Pa :)
Reagovat
peRFect
Co mám na Cilicovi zkoumat, mám pocit, že vyhrál US, stejně jako Rodick. Nebo ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Roddick.

Na W. bol ale úplnym newbie. Delpo bol v NY isto vážnejším súperom, nez Marin v Londýne.
Reagovat
peRFect
A co jako? Roddick přijel na první W finále s Rogerem jako aktuální držitel UO. Byl to vždycky servisman, ranař. Před Karlovičem držel rekordy v rychlosti podání a to je na trávu ideální styl. Nicméně je to jedno, bavíme se tady o tom, že ta "konkurencia" není tak slabá vůči jedincovi (Rogerovi), jak se snažíš prodat ve smyslu, že Rafa "laciné tituly nemá". Ostatně, není laciného titulu. Nikdy. Prostě každej si utrhnul titul na někom, kdo se do finále dostal ať už více, či méně štěstím, podpořenou momentální fazónou, která byla ovšem krátkodobá. Mmch Soderling dal 2 FO finále za sebou, to není špatný výkon.
Reagovat
peRFect
Roddick s jedním ?d? není chyba faktická,ale gramatická ;)
Reagovat
Franky
Cilic je 3nasobny GS finalista a vitaz USO14 tam neni o com....to Anderson je zochar oproti nemu uplny
Reagovat
Franky
V jednej veci sa ale musim zastat fanusikov Rafu teraz....Puertu neskrtaj lebo v SF presiel cez Fedexa ktory bol favorit v tomto zapase a svetova 1 ...na RG je Nadal fakt silny aj teraz
Reagovat
peRFect
Nikdy nic kloudného nevyhrál, udělal jen toto GS finále, jinak byly 3tí kola jeho maximum (na dvě výjimky) ... 0 Masters. Přirovnal bych to k výhře Rosola nad Nadalem. Takže jednoznačně škrtám. Sry.
Reagovat
Franky
nebavim sa o Puertovi ale Fedexovi zo SF
Reagovat
peRFect
Já tě chápu. Zápas jsem neviděl. Těžko Roger podal životní výkon a pokud ano, pak byl prostě uhaluzen. Vypadl s luckerem, jako Nadal s Rosolem. Chápeme se?
Reagovat
Franky
no, Nadal vyhral tento turnaj este 10x :D cize asi nie...nechapeme, Rosol je mrtvy zebrak ktory chodi tak maximalne provokovat na kurty a nie vyhravat
Reagovat
George_Renel
Ovšem v tom případě prohrát s mrtvým žebrákem je ostuda ostud. :-b
Reagovat
peRFect
A co byl Puerta?V čem byl lepší než Rosol? Pro moji rovnici o tom,že i Rafa měl tituly se slabším soupeřem je to naprosto relevantní.
Reagovat
Franky
ano ano secko suhlasim vytrepal Nadala na W12 ale inak ma slabe vysledky a nemozme porovnavat jeho na trave (bez titulu) s Nadalom na RG :D to je absurdne...Puerta je tiez o nicom ale berem do uvahy aj SF s Rogerom ktory v 2005 bol zrejme druhy naj antukar po Nadalovi...
Reagovat
Stan_Borowitz
Ještě bych rád tuto tabulku rozebral z pohledu tvrzení, že silná éra znamená konkurenci Big4, jinak je éra slabá, jak zde dlouhodobě prosazuje Forehand. Na trávě jsou podle tabulky čtyři percentuálně nejúspěšnější hráči právě z Big4, na hardu bude situace nepochybě stejná. Škoda, že tady není tabulka antuky, ale podle textu je Federer až čtrnáctý, Murray bude jistě ještě níž, ten na antuce snad nevyhrál žádný turnaj. Takže zbývá Nadal a (snad) Djokovič, dále jen hráči druhého a třetího sledu. Logicky tedy ze shora uvedeného plyne, že na antuce skutečně panuje slabá éra.
Reagovat
Pe3k
To je všem jasne, na to nepotřebuji tabulku :D
Reagovat
Roger_Federer
Takze pokud dobre chapu smrsklo se nam deleni na
slaba silna era/ silny slaby granslem/silna slaba konkurence

1.Rafa musel startovat!!!
2.Vitez musel se utkat s Rafou nebo dobre Novakem verze 11-15
3.Pokud Rafa vypadl behem turnaje =slaby granslem
4.Kdyz Rafa vypadl, nasledne prohlasil zraneni = slaby graslem viz AO14
5.Granslemi 03-07 se nepocitaji, Rafa příliš mlady
6.Rok 08 se pocita, protoze Rafa vyhral Wimbledon a Fedex pouze 1 titul.
7.Co rekne forehend je smerodatne.
Reagovat
peRFect
:D :D :D TOP!
Reagovat
smazaný uživatel
1. Ked startuje RN, RF, ND nie je to lepsie obsadeny GS?
2. Ked sa vitaz stretne s TOP3 nema tazsiu cestu k titulu?
3-4. Súvisia s cislom dva, opakujes sa
5. 1998-2002, Roger tu nebol prilis mladý?..kolko vyhral GS?
6. Pocita sa lebo kazdy z top 3 uz bol GS vitaz, mal finále z roznych GS
7. Nie je, je to len moj uhol pohladu. Zmysel dáva.

PS. Kde vsade si to postol, nemusim to hladat a vsade ti odpovedat, ze?
Reagovat
Roger_Federer
Zadny smysl to nedava..tecka.
Bagdatis, Gonsales, Roddick, Soderlink, Cilic a jini byly proste na tech danych turnajich lepsi hraci nez Nadal a Djokovic, zahraly zivotni turnaje a zaslouzene hraly finale..
To ze nadruhe strane stal vzdy lepsi hrac Federer je bouzel jejich smula.
Chapu ze ti to nevoni..:), ale uz se prober snizovat neustale jejich vykon je zbytecne.
Nikdo netvrdi, ze tihle hraci byly tak dobří jako je Nadal a Djokovic, ale nic to nemeni na faktu, ze byly v tento turnaj ve finale.
Reagovat
Nola
ma 2 Masters z antuky + nejake mensie tituly, finale z RG + 2 semi, sice si antuku zamiloval ovela neskorsie ako ostatni clenovia, ale ma skalpy Rafu na antuke, myslim, ze presne tolko ako Fedex
Reagovat
Stan_Borowitz
Ok, ale mezi percentuálně nejúspěšnější hráče se asi nevejde, to byl ten point.

Jinak je zajímavé, že v Madridu si z Rafy udělali fackovacího panáka všichni z Big4. Holt silný antukový turnaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze pokial by sme brali RG samostatne, tak sa z toho 14. miesta posunie vyssie.

Kazdopádne, trava s antukou si mozu podat ruky. Viac menej. Fed aj Rafa si boli konkurenciou tak od cca 2005-2008, potom prisiel Djokovic na oba povrchy, kde vyrazne miesal karty, Murray nikdy neporazil ani jedneho ani na RG ani na W.
Reagovat
Stan_Borowitz
Souhlas, a od roku 2011 je Djokovičův vliv naprosto zásadní na všech površích. Myslím, že v následujících pěti letech získal víc GS titulů než Federer s Nadalem dohromady. To byla pětiletka...
Reagovat
smazaný uživatel
Áno. Získal 9 GS z 20 možných. 6 z hardu a 3 z trávy. A milión masters1000 k tomu.

Zaujimalo by ma, ak by vyhral RG14 trebars, ci by mal nasledujúce dve sezóny také ako mal. Podla mna nie, to bol hnací motor.
Reagovat
Franky
Djokovicovi uskodil poriadne aj ten jeho (de)mentalny trener zo spanielska ktory bol absolutne kontraproduktivny...jedine co ho doniesol bolo ze Novak zacal rozdavat srdiecka, stracal hodiny vymyvanim mozgu a vyhodil z timu kazdeho kto za nieco stal...
Reagovat
Mayo
Všetci tu vkuse trepete ako za všetko môže nejaký Pepe a ja dodnes neviem kto to je ani ako vyzerá. Každopádne predpokladám, že ho tam Djokovic chcel, tak asi mu vyhovuje.
Reagovat
Krisboy
https://1gr.cz/fotky/lidovky/16/111/lnorg/ATV670b05_8139EA25C500000578_3891218_image_a_1.jpg
Reagovat
Pe3k
lol
Reagovat
Krisboy
Reagovat
Mayo
To akože 2 hodiny tam dokázal sedieť? Mna by instantne mrle žrali.
Reagovat
Krisboy
Ano, seděl tam místo hraní Davis Cupu. Srbové se museli obejít bez něj (a prohráli).
Reagovat
turista
To je fakt. Djoker přitom víckrát získal všechny masters tituly z antuky což kromě Nadala nikdo nemá. Jen to Cincinnati na rychlém hardu mu chybí. Tam 5x ztroskotal ve finále.
Reagovat
Mayo
Tam ho vo finále vyfackali Sir a Egoista.
Reagovat
smazaný uživatel
Stane ja Ti to rozlousknu i bez tabulek, kdy je slaba nebo silna era.
Je dle mentalni sablony, ktera se nastavi...a potom si to uz kazdy nejak obhaji. Najde si ty spravne cisla a tabulku.
Pro novinare je vzdy nej. obdobi, ktere je prave aktualni, nebot potrebuji prodat.:)
Reagovat
smazaný uživatel
No a podle novinaru se vzdy chovaji fans...jdou po tom jak mury za svetlem.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jasně... jinak řečeno se sirem Winstonem, věřím pouze těm číslům a tabulkám, které si zfalšuju sám.

Což o to, tady to všichni bereme (doufám) jen jako zábavu a takové rétorické cvičení, novináři tak ale bohužel formují i politiku a tam už to taková nevinná legrace není.
Reagovat
smazaný uživatel
S tenisem je to vpohode, sport...tuhle eru muzem ironicky vyhlasit za nejslabsi eru historie a delat si z toho jeste srandu.:)))
...Fedex by byl asi blby, kdyby sel do duchodu v takove priznive ere sbirat GS tituly jak houby po desti. On uz planuje turnaje na 2 roky dopredu ve 36 letech!!! Nedivim se...

Hlavne pro Fedexe, to musi byt uzasna chvile, vzdyt kdyz mladicky Fedex vchazi na svetove kurty, tak jeste stale na kurtech pinka plno charismatickych a velkych hracu, hlavne z USA a Australie, byvale velmoci muzskeho tenisu. Neexistovala doba, kdyby nemeli velke hrace...min. 2.
Nadal tohle zna uz jen z vypraveni a televize:) Fedex jeste chytl zaver velke ery...

Dnesni velmoci tenisu:
USA - nejlepsi jejich hrac - byvaly kosikar.
Australie - Tomic, ktery se nudi, Kokki, ktery je furt zraneny, Gyros, ktery nevi zda ho to bavi nebo ne a jeste je furt zraneny.
Ti Australane se aspon trochu z te krize oklepali, aspon se trochu snazi...
Francie nema plan, ale ma aspon fajn cirkusaky.
Anglii zase zachranilo Skotsko, :D)

Anglani zustali mentalitou nekde 100 let zpet...to uz proste tak nejde...max. dobry na udrzeni tradice Wimbledonu. Ale tenisti mimo proste.
Ikdyz na Anglany pozor, obecne se zmenili v pristupu ke sportu a ono se to zacina celkove menit (vysledky OH jsou pro ne prislibem, ze nasli smer)...je to videt i trochu na tenisovych hracich, ale jeste nejakych 5-10 let to bude asi potrebovat...a otazka, jestli se chytnou.

ad. novinari....No nerekl bych jen novinari. Politiku formuji hlavne "korporatcici"...nejen v USA. A ti si koupi vpohode i ty novinare. Souhlasim sranda jak s tenisem to uz neni.

Ale nezapominat pri te srande, ze sport casto slouzil k tomu, aby odvratit u lidu pozornost od dulezitych veci a politickych rozhodnuti.:)))) Chleb a Hry vzdy fungovalo a fungovat bude skvele. Ctu ted ruzna politicka prohlaseni, deklarace, tahy... behem MS ve fotbale, a je to slusna supa.
Reagovat
Nola
Chyba mi clanocek WTA Birmingham - Rybka pozdravuje kadaka
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Kada.tom sleduje travnaté tažení Ashleigh :-)
Reagovat
George_Renel
Opravte si expresky. Thiem přece nepodlehl ženě. Tedy na kurtu.
Reagovat
spaniel
Ze trava nebude nejlepsi povrch Thiema se vi, ale to co hraje, je ostuda. Uplne ztraceny.
Reagovat
Pe3k
To se dalo čekat, ale že Zverev vyhuci v prvním kole a doma? Dělají mu problémy vrstevníci. Thiem je mimo antuku slabý, sem tam něco solidního zahraje, ale většinou bída.
Reagovat
Nola
chudak Sasha, zatial nie je o nic horsim hracom ako Fedex v jeho veku, ale posmeskov sa mu ujde neurekom.... a Dominic je antukar, v minulosti to bola bezna vec, dnes sa od hraca ocakava, ze bude vyrovnany na vsetkych povrchoch, ale to uz davno neplati, naposledy to platilo u hracov B4
Reagovat
Pe3k
Suhlas Nolka. Zvereva hejtuje většina fandu atp a suhlas i s Domem. Mě Zod nevadí, ale jeho tenis mě nudí, jeho fh se mi nelíbí...
Reagovat
Stan_Borowitz
Proč vlastně Zod?
Reagovat
Pe3k
Asi proto, že to začíná písmenem Z. Používají to fans v zahraničí, někteří. Časem bude mít nějaký mezinárodně uznávaný nick. Zatím to je tady Šáša, Zod, Rus.
Reagovat
Stan_Borowitz
Aha, já myslel, že to nějak souvisí s generálem Zodem, a právě jsem nechápal, proč.
Reagovat
smazaný uživatel
Preto, ze to začína od Z.

Dovod jak sviňa :)
Reagovat
smazaný uživatel
ja mam najradsej Zedzilla:D
Reagovat
smazaný uživatel
ad. Kozoroh: Velmi dobra pripominka!

ad. Ondra (redakce)
mozna by bylo zajimave take tema na clanek:
pocet GS ziskanych na trave:)
Pokud Fedex letos vyhraje, vyrovna se tak Lejvrovi a bude mu uz chybet jedno vitezstvi na Tildena.
Zatim Fedex vyrovnal Roye Emersona - 8 titulu GS na trave:)
Reagovat
brixner
To nic není! Jednou jsme drhli palubu, v různejch zákoutích se to musí dělat na čtyřech, rejžáky na klacku tam nedošáhnou. A já si tak v klídku rejžákuju, pokuřuju při tom a myslím na hebký ručky a hrudníček jedný mojí sousedky, jak ho zase brzy zlehka prohrábnu a budu chápavě pokyvovat hlavou při její poznámce, že horňák sice dobrý, ale už bych měl bejt zas chvíli dolňák, prostě prej ta vyváženost a to aby se pak jeden strhal...Už jsem byl v myšlenkách někde u pupíku, když to hovado Marco, šurující palubu těsně přede mnou a pobrukující si něco od Drupiho, opět zapomněl, že je ve vážený společnosti, tedy tý mojí a vytlačil ze sebe takovej foukanec, že sem se lek, vylít, jebnul si jednu vo zábradlí, zase zalehnul a myslel sem v první chvíli, že se urval lodní šroub-taková to byla šajba! A zrovna na palubu vylez ze svýho kutlochu i kapitán, protáh se, najednou ztuhnul, chytil se za rypák a zařval na mě "Ty šéska tópitek, šajze!" a zase zalez. No se nedivim, všude smradu, jak když se vodkope ňáká selka, byl sem v tom nevinně, ale jako dycky sem to zas vodsral já! A ten prasák Marco se jen zubil jak pila a kvákal něco vo tom, že když u Němčoury nemůžou zvalchovat na mistrovství světa a že Čecháčkové úplně nečekaně taky dřepí na prdeli doma...Ale jo, přemejšlí mu to, to zas jó! Takže kdepak ňáká tráva, ať Roger přijede na naší loď, tady se tvoříty pravý rekordy :-))
Reagovat
smazaný uživatel
NRP
Reagovat
Stan_Borowitz
tady to máme černé na bílém, ani do první desítky se nedostal. A to byl od roku 2004 do roku 2011 druhý nejúspěšnější hráč na antuce s jedním titulem a čtyřmi finále na French Open... tolik asi ke konkurenci.
Reagovat
smazaný uživatel
A Nadal je podpriemerný trávar, vidis aj s 5 finále a dvoma titulmi. Federer vyhrával W, len v rokoch, kedy sa tento antukar dostaval ďaleko. V roku 2012 sa konkurencia zvysila, Rafa sa okamzite nedostaval tak daleko a cuduj sa svete, Roger uz vyhrava iba ojedinele..
Reagovat
Stan_Borowitz
Vždyť jo, největší konkurence je dlouhodobě na hardu. Na trávě a antuce je daleko užší. Nejsme ve sporu.
Reagovat
Stan_Borowitz
Mimochodem, v jakém vesmíru byl Nadal sedmkrát ve finále Wimbledonu?
Reagovat
smazaný uživatel
zatial v ziadnom,len trocha predbehol dobu
Reagovat
smazaný uživatel
S 5 finále a dvoma titulmi.

Z toho vyplýva, sedem finále??..

Alečo..
Reagovat
spaniel
Jiste, predkozko. Prece nepocitas finale co vyhral zvlast. Vzdyt prece finale je statistika porazenych. Uz zas si papas vlasti poo...
Reagovat
smazaný uživatel
To preto, lebo čítaš slová a nie obsah..Aj takí sú ľudia :)

S finále prišiek Stanko, takže reakcia je len naviazanie na vyššie vlákno. Tak funguje diskusia, vieš :)
Reagovat
smazaný uživatel
A to, ze finále a tituly nerátal zvlášt Stanko, ale chceš to odomna, tym si len potvrdil, co pisem..

Obsah priatelu, obsah. Treba si zlozit tie fanatické brýle a pojde to :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale rátal, kámo, rátal. Kdybych rátal jako ty, tak má Federer samozřejmě taky 5 finále...
Reagovat
spaniel
Uplne jinak to vyzni opacne. 2 tituly a 5 finale.
Ale fajn, Roger ma 30 finale a 20 GS. Slusny oddil.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ano, vyplývá. Normálně se řekne "S 5 finále, z toho dva tituly". V češtině i slovenštině.

Obsah priatelu, obsah. Treba si zlozit tie fanatické brýle a pojde to :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kde normálne?..V akej komunikácii, administratiovnej?..

Čize ked povies na sude ze 5 finále a dva tituly, tak ta obesia, lebo si to povedal nesprávne?..

Neblázni, toto nevyhádaš :)
Reagovat
Stan_Borowitz
S tebou nevyhádá nikdo ani že jedna a jedna jsou dvě, to je jasné... v pohodě, já jsem se tvé logice přizpůsobil a počet Rogerových finále na antuce příslušným způsobem navýšil.

Takže Federer s pěti finále a jedním titulem na antuce, no problem.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer s piatimi finále a jednym titulom je úplne legitimna vec.

Dáva to zmysel, oba fakty sú pravdivé.
Reagovat
peRFect
Tohle už je trochu moc. Pakliže nepoznáš rozdíl ve větě mám tisíc korun a dvě pětistovky, oproti větě mám tisíc korun a z toho jsou dvě pětistovky, tak sry, ale už jsi se fakt zbláznil.
Reagovat
peRFect
Ve 2012 měl Roger 30 let. Kolik toho vyhrál ve třiceti Rafa, Novak a Andy?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa to povýšil a vyhral 3GS po 31r.

TO je čo?..:)
Reagovat
peRFect
v rámci výše tvého uvedeného příspěvku o slabé konkurenci je to jedno velké NIČ, protože v tom případě opět není konkurence. Je jen Rafa a Roger. Protože ať počítám, jak počítám, po 30cítkce Rafa Rogera zatím nijak nepřevyšuje (v GS a "tvých" h2h rozhodně ne).
Reagovat
smazaný uživatel
S tym rozdielom, ze po 30ke Rog absolvoval cez 20GS a Nadal 8?

Áno, konkurencia je pre oboch rovnaká, poslabšia. Ochudobnená o Djokovica.
Reagovat
Franky
Otazne je ale kolko Rafa este prida tych GS....podla mna uz ziadny
Reagovat
Franky
Ved Roger vyhral 3GS po 35 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Áno. To je teda rarita, hlavne keď od 2011-2016 len jeden.

Štatistika štýlová. Priznávam.
Reagovat
Franky
a povedal by som ze na tej istej vlne sa zviezol aj Rafa po 31 ....
Reagovat
Kozoroh
"Nad deset trofejí v minulosti na pažitu získali pouze Bill Tilden a Pete Sampras."

Pane Jirásku, Tilden hrál před záčatkem otevřené ery, nemohl vyhrát žádný turnaj ATP. Jestliže počítáte i tituly před open érou, opomíjíte Lavera, Crawforda a další z doby, kdy tráva byla nejrozšířenějším povrchem.

V open éře jen Federer a Sampras na trávě posbírali 10 a víc titulů.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
dal jsem to pryč, díky za upozornění. ATP se zřejmě tedy mýlí.
Reagovat
Krisboy
Nuda.
Reagovat
com
+1
Reagovat
Andrew89
asi tak...nechápu proč je článek pomalu o každém jeho prdnutí...
Reagovat
Pe3k
Protože on i když si uprdne, tak je to nějaký rekord.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist