Federer je nejstarším čtvrtfinalistou grandslamu od roku 1991. Čeká ho krajan Wawrinka, jenž udolal Tsitsipase

2. 6. 2019, 20:47
Aktuality 156
FRENCH OPEN - Roger Federer na letošním French Open neztratil set ani se svými čtvrtým soupeřem. Švýcar dnes Argentinci Leonardu Mayerovi dokonce nenabídl žádný brejkbol a čeká ho čtvrtfinálová odveta za čtyři roky staré vyřazení proti krajanu Stanu Wawrinkovi, který v pětihodinové bitvě udolal Řeka Tsitsipase.
Roger Federer (© Roland Garros)

Roger Federer pokračuje při svém návratu na Roland Garros v suverénních výkonech a bez ztráty setu postoupil už do čtvrtfinále. Třetí nasazený hráč porazil ve 4. kole Leonarda Mayera z Argentiny 6-2 6-3 6-3 a v sedmatřiceti letech se stal nejstarším čtvrtfinalistou grandslamového turnaje od roku 1991.

Šampion z pařížské antuky z roku 2009 Federer nečelil v duelu s Mayerem ani jednomu brejkbolu a v horkém a větrném počasí soupeře i počtvrté porazil. Na kurtu se zdržel jen hodinu a 42 minut. "Bylo to dobré. Šel mi servis, jsem velmi spokojený se svou hrou," řekl Federer.

Zdůraznil, že se nehrály prakticky žádné vyrovnané výměny od základní čáry, vždy měl někdo převahu. V horkém a větrném počasí byly podmínky na opačných stranách dvorce úplně jiné. "Na jedné straně máte hodně větru do zad. Je to, jako kdybyste podával ze stromu, z hory. A naopak na druhé straně máte pocit, jako byste hrál do kopce," popisoval dvacetinásobný grandslamový šampion.

Ve čtvrtfinále se stejně jako před čtyřmi lety, kdy na French Open naposledy startoval, utká s krajanem Stanem Wawrinkou, s nímž v roce 2015 čtvrtfinálový duel prohrál. Wawrinka poté v Paříži dokráčel až k titulu.

Wawrinka dnes ve strhující bitvě zdolal světovou šestku Stefanose Tsitsipase 7-6 5-7 6-4 3-6 8-6. S řeckým talentem na kurtu Suzanne Lenglenové bojoval pět hodin a devět minut a společně fanouškům nabídli třetí nejdelší zápas na Roland Garros za posledních dvacet let.

Federer je v Paříži ve čtvrtfinále podvanácté a celkem si na grandslamových turnajích vybojoval už 54. start mezi osmičkou nejlepších. V počtu čtvrtfinálových účastí na grandslamech tak vyrovnal rekord Chris Evertové.

Bez problémů pokračuje také druhý nasazený Rafael Nadal. Španělský obhájce titulu porazil Argentince Juana Ignacia Londera 6-2 6-3 6-3 a čtvrtfinále Roland Garros si zahraje už po třinácté. Vyrovnal tak pařížskou rekordní bilanci Steffi Graffové a Arantxy Sánchezové-Vicariové.

"Je neuvěřitelné, že jsem tu zase ve čtvrtfinále. Tenhle turnaj je pro mne důležitý a naprosto mimořádný," řekl Nadal, jenž má ve sbírce z Roland Garros rekordních jedenáct trofejí.

• FRENCH OPEN 2019 •
Francie / Paříž, antuka, 42,661.000 dolarů
nedělní výsledky mužů (02. 06. 2019)
• Dvouhra mužů - osmifinále •
Nadal (2-Šp.) - Londero (Arg.) 6-2 6-3 6-3
Federer (3-Švýc.) - Mayer (Arg.) 6-2 6-3 6-3
Wawrinka (24-Švýc.) - Tsitsipas (6-Řec.) 7-6(6) 5-7 6-4 3-6 8-6
JUNIOŘI
• Dvouhra - 1. kolo •
Forejtek (2-ČR) - Spizzirri (USA) 7-6(5) 7-6(6)
Alves (Braz.) - Svrčina (ČR) 7-5 6-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

156
Přidat komentář
smazaný uživatel
Neviete niekto, preco si Brutvan zmazal ucet?..
Reagovat
ipko
ak je to pravda, tak potom je to škoda.. mával dobré postrehy
Reagovat
Marduch
hlavně s nim byla dost prča.
Reagovat
spaniel
Jo, skoda ho, jestli se smazal. Ale obcas to blbne, kdovi.
Reagovat
Marduch
Vypadá to, že Nole si vzal z toho Říma ponaučení a nehodlá, co se sil na poslední kola týká, nic ponechat náhodě..
Reagovat
smazaný uživatel
To není vypovídající. Letošní los BIG3 je výsměch tenisu. Mají do QF volné vstupenky.
Reagovat
Patik
Nole si vzal ponaučenie z predchádzajúceho Roland Garros kde hral s kvalifikantami lážo plážo a potom nato doplatil a vypadol s Cecchinatom..teraz už nehladí nato či si top 10 alebo posledný v rebríčku ide do toho naplno..ako som povedal predtým ja tam cítim ten hnev a pomstu.
Reagovat
turista
Ano, Nole tady jede jede jako válečník.
Reagovat
ipko
do stavu 3:3 v 1.sete hral Struff výborne a Novak vyzeral v niektorých momentoch podráždene a frustrovane.. zdalo sa, že to dnes nebude také jednoduché, a potom na jednom brejku zlomil celý zápas a bolo vymaľované..
Reagovat
Ondra979
co ten Nishi vyvadi? takhkle bude mit Nadal dalsi WO, to je o nicem. Ale co, stejne je to asi fuk
Reagovat
Patik
ak postúpi Paire a Wawrinka to prežije do semifinále tak Nadal bude mať na tomto turnaji jediný poriadny zápas a to vo finále s Djokovičom..a bude to ako AO walkover do finále a tam mu nareže Djokovič v troch setoch.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako úplně nevím, zda je Nishikori na FO těžší soupeř, než Paire. To bych spíše bál Paira, ten má formu jako prase a nulový respekt k soupeři.
Reagovat
Ondra979
hm je fakt ze Paire je fracek, ktery by asi respekt nemel. Ale nemyslim si, ze by na to mel herne, coz je dalsi podminka, ale nesleduju ho moc, takze to je moje domnenka. No necham se prekvapit
Reagovat
smazaný uživatel
Paire je domácí a když se hecne, tak může dělat potíže. Nishikori příjde na kurt před zápasem se stavem 0:2 na sety v hlavě.
Reagovat
Marduch
A to kdy se hraje to ČF? Jestli zítra, tak to ať Nishi dnes rovnou nechá Pérovi.
Reagovat
Ondra979
j zitra, a asi bzch tam chtel i toho Paire, at je sranda, ale zase to po...
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že zítra. Vítěz tohoto dramatického zápasu dostane za odměnu Nadala.
Reagovat
spaniel
Paire je jeden z nejsikovnejsich hracu vubec. Ale jeho pristup nejlip vyjadruje rozhovor, ktery vysel asi pred tydnem, kde Paire rika ze ne kazdy hrac se zajima jen o tenis, ze jsou lepsi veci.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas. Paire, Fognini, Kyrgios. To jsou borci, co mají v ruce dar od boha. Akorát jim příjde lepší trávit čas s kur-vama, chlastem a kámošema na lodi, nebo hrát na playstationu fifu a jezdit po světě.
Reagovat
Patik
Paire bude zase rozhadzovať raketami robiť blbosti..sám sa vyargumentuje zo zápasu to je ako Fognini..Nishikori je síce v hlave slabší ale aspoň ten prístup k tomu zápasu je predsa len trošku iný.
Reagovat
Patik
ale je to asi jedno veď Nishikori mám pocit že ani nemal ešte deň volna na tomto turnaji ..vdaka skvelým a príkladným organizátorom..prehral by síce aj tak ale takto to bude odchodená porážka.
Reagovat
Ondra979
no v nohach ma hodne, takze by me prekvapil, kdyby vydrzel na kurtu s Nadalem kolem 3 hodin, spis to bude max za 2,5 hotovo, sice ne uplny debakl ale jasny zapas
Reagovat
Ondra979
nj, bohuzel muze se stat. Snad do toho nekdo hodi vidle :)
Reagovat
Mayo
Rafa 90-2 na FO. Verím, že tu 100 raz da.
Reagovat
smazaný uživatel
Nie nahodou 89-2?...

Bolo by magické dosiahnut 100 vo finále, ale mam pocit, ze to tak nevychádza. Určite nie na 100-2.
Reagovat
smazaný uživatel
Kazdopádne 11RG nikto nikdy neprekoná, trufam si povedat, minimálne za 200 rokov, ak vtedy este bude šport vo fáze, ako ho poznáme my..

Ale tých 89 vyhier neni neotrasitelných, staci nejaký 6-7 nasobný vitaz, ktorý pridá 9-10 QF/SF, dlhovekost je samozrejmostou...Nadal koncil svoje prvé RG az ako 19 ročný..To je kuriozitou, na Wimbledone hral tusim ako 16-17rocny, rovnako Federer vtedy absolvoval svoje prve main draws GS.
Reagovat
turista
To by musel hrát až do roku 2021. Po OH v Tokiu 2020 patrně skončí. Vůle bude, ale tělesná schránka už to patrně nebude chtít. Navíc už asi bude vozit kočárek s malým Rafíkem nebo s malou holčičkou. Leda, že by cestovali s miminkem jako Federer nebo Djokovič.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, urcite ukonci za par mesiacov, za rok karieru ked dnes hra finále GS a pohybuje sa okolo 1-2 miesta v rankingu :)

Turista, turista. Stracas rozum/
Reagovat
spaniel
Hele, kdyz doktori odepisovali Rafu uz pred nekolika lety, mylili se. Ale turista je patolog, jestli vidi na Rafovi priznaky na ktere je zvykly, veril bych mu.
Reagovat
smazaný uživatel
Antuka nám nic moc neřekne i když nějaké náznaky jsou. Rafa s jedním titulem na RG? To se stalo naposledy v roce 2004, kdy měl 18 let. Tzn. je to 15ti letý rekord.

Větší test bude od Wimbledonu dále, obhajoba SF, Rogers cup, USO.
Reagovat
Patik
minulú sezónu tuším skrečoval v austrálii vynechal americké betóny začal na antuke a skrečoval na US Open..túto sezónu mu v austrálii narezali vo finále odstúpil v Indian Wells na antuke uhral jeden dolepený masters ten je po french open hotový.
Reagovat
Marduch
V tom shazování Nadala už začínáš nebezpečně dotahovat Kamilose.. co takle loňské Toronto a takřka titul z Wimbledonu? A SF USO nemůžeš brát jako fail..
Reagovat
smazaný uživatel
Já už nehejtu, výše přeji Nadalovi zdraví k narozeninám. Spíše říkám fakta, ale Patik má z Rafy už fakt pivku. :D
Reagovat
acc
Takrka titul z wimbledonu?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten titul byl o jednom míči, to je třeba Nadalovi přiznat. Kdyby nezadupal nabíhaný úder, tak podává na výhru v zápase a ve finále s Kevinem by asi neprohrál. :)
Reagovat
acc
Kdyby :) Urcite bych si na Andersona ve finale nevsadil...ale nedovime se to :)
Reagovat
Marduch
Anderson GS titul po finále s Nadalem? V tomhle vesmíru, dokud Rafa překračuje čáry, tak NIKDY.
Reagovat
Ondra979
no tak zase uplne to nelze brat. Byl blizko k tomu aby podaval na vitezstvi v SF, ale jestli by to promenil, to taky neni tutovka, Novak se umi na returnu hecnout
Reagovat
acc
No prave proto, muze to ukoncit na vrcholu..
Reagovat
turista
Rok a půl je ještě strašně dlouhá doba. To přece není za pár měsíců.
Reagovat
turista
Jistěže řešením pro něj by bylo omezit počet turnajů a zápasů v sezóně. Pak by si mohl tu kariéru ještě o něco prodloužit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak bys to u Rafy ještě více omezil?

Zkusme to vzít postupně.

AO - 50/50 na že to skrečne
IW - Odstoupí, nebo vypadne
Miami - Nehraje
Monte Carlo - Hraje
Madrid - Hraje
Barcelona - Hraje
Řím - Hraje
RG - Hraje
Wimbledon - Hraje (týden)
Rogers Cup - Hraje/nenastoupí 60/40
Cincinnati - Nehraje
USO - Skreč
Šanghaj - Nehraje
Paříž - Nehraje
WTF - Nehraje

Rafa hraje poslední roky od začátku do konce tak 6 turnajů z 13ti možných (když počítáš jenom Masters a GS) z toho jsou 4 na antuce a dva hardové turnaje na 80% skrečuje.

Nemá co zkracovat, musí vyhrávat tam, kde mu to sedí nejvíce, na antuce.
Reagovat
smazaný uživatel
Stoji za pozornost.

Tsitsipas, 20r..Vyhry na antuke 106..Neviem ci mal niekto Rafy v tomto veku viac. Ani Thiem nemal.
Reagovat
smazaný uživatel
Řekovi ta včerejší výhra dá více, než si myslíme. Je dobře, že to prohrál. Fedexe by podle mě stejně nedal. Toho sundá až Nadal v nejkrásnějším zápase na RG :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pred prípadnym SF s Federerom, ak k nemu príde som v klude..:

Ale v tom som bol aj pred AO17, hoci mal Nadal za sebou tazké semi..Tak nech mi je to mementom a ponaučením..
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych se asi nebál. Před AO17 Roger prohlásil, že i kdyby měl po AO ukončit kariéru kvůli zranění, tak ho vyhraje. V tom finále hrál Rafa velmi dobře a mohl zápas vyhrát, ale Federer to chtěl jednoznačně více a šel si za tím. Což překvapilo snad úplně všechny včetně mě.

Nicméně i v případném SF s Nadalem to Roger nepustí pro srandu, bude chtít vyhrát a vrátit mu ty roky na RG, kdy ho Nadal připravil tak o čtyři RG a nepočítám ty finále Masters na antuce. Možná bude pod menším tlakem, protože vítěz SF stejně prohraje s Djokovičem finále, takže se hraje o talíř.
Reagovat
Marduch
Už se ví pořadí obou SF?
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa-Federer ako prvé SF na 90%.
Reagovat
Marduch
V tom případě Federer pod tlakem bude:)
Reagovat
smazaný uživatel
Naozaj si nemyslim, ze je Nadal vo finále RG bez šance :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě tam není.
Reagovat
turista
A Nadalovi se na závěr pomstí Djokovič za ten Řím.
Reagovat
Marduch
A vsici budu spokojny :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Mats Wilander má svoje čaro, hoci z nejakeho dovodu je tu zhadzovaný..

A potvrdil moju domnenku. Tsitsipas bol lepsim hracom a prehral v podstate kuriózne..A ano, zápas moze vyhrat aj "luck"..
Reagovat
ipko
zhadzovaný je tu preto, lebo má podobnú úspešnosť v tipovaní ako ty :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som zaregistroval aj 100 jeho uspesnych tipov..

Takze skor selektivne vnimanie.
Reagovat
ipko
ide o to z akého množstva.. jeho úspešnosť sa pohybuje okolo legendárneho 1%
Reagovat
smazaný uživatel
Finále RG tipol z posledných 14 rokov, 13krat správne..

V Austrálii opat, favorizoval Djokovica vzdy ked vo finále bol.

Takze o čom točís?
Reagovat
ipko
toto hovoril minulý rok pred AO
o Dimitrovovi: Myslím si, že v roku 2018 by sa mohol posunúť na druhé miesto v rebríčku. (vieme aký prepad Grigor zažil)
o Berdychovi: Vôbec si nemyslím, že jeho čas je už preč. Má síce viac ako 30 rokov a za sebou niekoľko zranení, no tie zažili aj ostatní hráči. Roger Federer je ešte starší. (no vyzerá to tak, že jeho čas už je preč)
o Plíškovej: Je to hráčka, od ktorej očakávam, že v nasledujúcej sezóne vyhrá grandslamový titul (uhrala dve QF na GS, ale teda k titulu sa ani nepriblížila)
Reagovat
Marduch
Pamatuju si, že v určitém období své předzápasové predikce s gustem formuloval až s Kamilosovskou jistotou a téměř všechno končívalo opačně:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejaka predzápasová tipovačka je úplne bezpredmetná, je to skor taká sranda anketa..Malichernost

Z jeho úst vychádza omnoho hodnotnejší obsah, pri tenisových postrehoch.
Reagovat
Marduch
nechytej mě úplně za slovo, už pár let jsem to studio s ním neviděl..
Reagovat
smazaný uživatel
Má dneska narozeniny. Tak všechno nejlepší ty pardále.

I když mě kolikrát jako FEDfana nasral, tak bych si to bez toho klučíka nedokázal představit. Jsou s Rogerem jako jing jang. Jejich kariéry se navzájem proplétaly a proplétají a kdyby jeden z nich chyběl, tak tenis v poslední dekádě nebude takový, jaký jej zažíváme. Tak hlavně zdravíčko a co nejméně zranění. Viva la FEDAL
Reagovat
smazaný uživatel
To co Nadal dokázal v Paríži je magické...

A to, ze sa este aj narodil v čase RG je nanajvýš symbolické.
Reagovat
smazaný uživatel
Oba dva jsou borci. Fedex ve 38mi hraje QF na French Open a běhá, jakoby měl 25. Navíc má dost reálnou šanci na semifinále. WTF? :)
Reagovat
Roger_Federer
Zamackni slzu Petko, jsi na meko. :)
Reagovat
RF46
No pro me by bylo hodnotnejsi kdyby ty GS rozdelil treba 4+4+4+5..preci jen..antuka je uz trosku prezitek:) Nuda na 5h :)
Reagovat
panzer.dragon
Nishi a Paire jsou jen do poctu? Nebo je tu realne nejaky vidina uspechu na RG?
Reagovat
sojka1
sice slovo do pranice, ale predstav si real... sklenenka a pero.. :-)))
Reagovat
Davor1
Stan nehrá ani zďaleka svoj antukový top, ako v roku 2015, ten BH nemá tak smrtiaci, aj keď je stále ohromne kvalitný. Napriek tomu dnes ukázal, že stále dokáže patriť medzi top5 antukárov na okruhu, čo je vzhľadom k jeho veku neskutočné. S Rogerom to bude krásne štvrťfinálové derby, ktoré môže dopadnúť akokoľvek, obaja budú motivovaní na maximum. Dnes sme videli zrejme najlepší grandslamovy zápas sezóny, ktorý nebude jednoduché len tak prekonať...
Reagovat
Hector.Salamanca
Pod to bych se podepsal. Hrál skvěle, moc jsem mu to přál. Taky to QF vidím jako zcela otevřený. Je ale pravda, že Stanovi ten BH nepíše tak jako dřív, byť je to furt mimořádnej úder
Reagovat
ipko
ja sa Wawrinku bojím a to veľmi.. ak chytí svoj mode, tak Roger to bude mať príliš ťažké.. k tomu si myslím, že 2015 bol ešte väčší favorit a aj tak to nedopadlo, respektíve Stan ho pohodlné vystrielal.. takže všetko otvorené, Stan podľa mňa zregeneruje a bude pripravený na boj.. a dúfam, že tento rok budú hrať na Chatrierovi, lebo aj keď zdanlivo nepodstatná vec, ale aj detail môže rozhodnúť..
Reagovat
Patik
Zregeneruje tak zpolovice akoby potreboval na zápas s Rogerom..stačí že sa zápas natiahne a opäť sa dostaví únava..Ako tu povedal Kamilos..Roger strávil za celý turnaj na kurte toľko čo Stan v jednom zápase.
Reagovat
ipko
tak je aj o 4 roky mladší a po takýchto víťazstvách sa regeneruje dvakrát rýchlejšie.. rozdiel sa môže ukázať, až keď sa naozaj zápas bude naťahovať..
Reagovat
smazaný uživatel
Federer hraje podle mě letos na FO moc dobře na to, aby s ním byl schopen Stan jít do více, než tří setů. Je to otevřené, souhlasím, ale šance na vítězství mladšího Švýcara jsou malé.
Reagovat
Ereinion
Hodně zajímavé taky může být potenciální QF Djokovic - Zverev. Jasně, Zverev může v pohodě vyletět s Fogninim, ale přijde mě, že je momentálně hodně podceňovaný a to by mu mohlo vyhovovat...navíc má s Djokem pozitivní bilanci 3:2...
Reagovat
Marduch
Tak u tech mladsich hracu si -podle me- clovek nemuze byt nikdy uplne jisty, jestli se nedostanou do zony svyho potencialu prave v nejakem takovem exponovanem duelu..
Reagovat
Kozoroh
Bilance je neutrální 2-2, nevím, kde jsi vzal tu třetí výhru Zvereva.
Reagovat
Ereinion
jo moje chyba, vzal H2H odsud z tenisportalu, kde je započtená i jedna exhibice
Reagovat
Kozoroh
Saša není podceňovaný, on má na GS tolik výkyvů, že pro No1eho na GS nepředstavuje hrozbu. Ve formátu Bo3 je to jiná...
Reagovat
Marduch
Asi bych i trošku brzdil, od Zvereva se ten průlom na GS víceméně očekává, jde o to kdy, je to pořád ještě takřka mlíčňák..
Reagovat
Kozoroh
Očekává se proto, že je kolem něj ten mediální humbuk, který mu to úsilí ztěžuje. Nemluvím, že to bude pro Novaka easy, ale Zverev měl potíže s dosažením ČF - klasicky se sral se soupeři, které měl porazit 3-0.

Větší starosti mi dělá počasí - ve středu má celý den pršet :-\
Reagovat
Mayo
Áno, bude to hodne zajimava vyhra 3-0 :D :D :D :D :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to 2:2 v H2H, ale to je fuk.

Zverev k Nolemu přes Fogniniho asi ani neprojde, takže buď klidný.
Reagovat
Denis92
Tesim sa na svajciarske QF. Stan bol pre mna favorit, ale teraz velky otaznik je, ako sa mu podari zregenerovat. Predsalen, ma uz 34r..

Ale na antuke to na Rogera vie a naposledy mu dal 3-0.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo ale to měl o čtyři roky méně a nehrál kolo predtim pět setu. Podle mě nedá ani set.
Reagovat
dappe
Tenkrát byl ale Wawrinka v mnohem lepší formě. Pokud bude Federer nadále takto servírovat, tak postoupí skoro určitě on.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas prohrál, protože hrál na BB jako hráč futures. 80% jich vyhodil z úplně rutinního úderu, když nebyl pod tlakem. Ty nervy tam byly a značně ovlivnily jeho ruku. Vše to zakončil na síti, kdy pustil Stanuv slice do outu, což byla absolutně školacká chyba. Takové zjevně těsné slicy se musí zabíjet na síti ať to je, nebo není out. Navíc když je soupeř úplně mimo kurt, stačilo se míče dotknout jakkoliv a Wawrinka nemá nárok. Tohle mu bude zvonit v hlavě dlouho.

Federer je určitě favorit ve švýcarském derby, Stan má svoje roky a bude fyzicky zničeny. Na případný matchup s Nadalem se moc těším. Myslím si, ze Federer má za těch 15 let největší šanci vyhrát právě letos. Ale ještě tam není ani jeden, takže uvidíme.
Reagovat
Tenistop
No neviem, neviem či má šance práve tento rok, Nadal hraje skvele a Federer má v hre na antuke stále rezervy ako tak pozerám. Hra príliš hadrovú hru, tu sa však z toho dá veľa dobehnúť a to Nadal vie vynikajúco....,,a z tejto hadrovej hry sa samozrejme dosť kazí, čo je na antuke mstive Prečo si myslíš, že má najväčšie šance práve teraz??
Reagovat
smazaný uživatel
Nějak to cítím. Nadal není Nadal byť jeho pasivní hra stačí na většinu hracího pole. Goffin začal riskovat a z ničeho měl set. Fedex má za sebou pět vyher v radě a na Nadala bude platit všechno, krome antukového tenisu.

Ten zapas je ještě daleko, Federer nebude favorit, ale určitě muže vyhrát.
Reagovat
peRFect
Právě proto, že nehraje antukový tenis, má šanci a má i výsledky. Ano, může vyhučet se Stanem, ale stejně tak se může dostat do finále a pokud by tomu tak bylo, hrál by uvolněně. A když hraje Rog bez tlaku na sebe sama, hraje brutální tenis. Včera měl sice easy soupeře, ale většina winnerů byla neskutečná. Rohy, lajny apod. Mmch na ten hardový tenis na antuce se prostě skvěle kouká a aby to nepůsobilo, že jsem v euforii, tak postup do druhého týdne byl pro mě osobně cíl.
Reagovat
Ereinion
Nevím, proč by měl mít Fedex větší šanci než dřív...snad jen proto, že v posledních vzájemných zápasech nad Nadalem vyhrál. Nicméně v pátek má být chladno, nějakých 15 stupňů, což prostě bude víc vyhovovat Nadalovi, Federer bude těžko ukončovat výměny, i servis nebude tak efektivní...
To už má podle mě větší šanci Wawrinka, i když ten na Nadala taky neumí.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer má psychickou výhodu jako prase. Nadal musí RG vyhrát, protože nic jiného asi už nevyhraje. Federerovi je to úplně jedno, nikdo nevěří, ze muže dojít do finále a to mu podle mě hodně vyhovuje.
Reagovat
Ereinion
může to hrát určitou roli, ale podmínky budou jednoznačně v Nadalův prospěch...
Reagovat
smazaný uživatel
To je bez debat. Nadal ten zapas pravděpodobně vyhraje. Ale i tak se rad podívám. Fedex by si ten skalp Nadala na RG určitě zasloužil. :)
Reagovat
Marduch
Urcite pod vetsim tlakem je Nadal, i kdyz...on je na RG vzdy v takovem hypu, ktery pusobi pred temihle vlivy jako dokonaly brneni.. Ale neverim tomu, ze Federera by se ty posledni kola nedotykaly.. V momente, kdy uciti nejakou realnou sanci na titul, se mu ta komfortni zona "nemam co ztratit" muze rozplynout ancvaj... On predvadi ty nejlepsi, nejfamoznejsi kousky vetsinou v momentech, kdy si bud na nekoho veri nebo kdy se nelame chleba..5.set na AO2017 budiz vyjimkou:)
Reagovat
Patik
Jasné ale v prípade porážky si povie že dobre nehral som tri roky antukový grandslam a došiel som sem až do semifinále kde som trebárs predviedol dobrý tenis len to nestačilo..idem ďalej je tu tráva hardy haly som pripravený na ďalšie turnaje...ale čo si povie Nadal keď prehrá..prehral som grandslam ktorý vyhrávam každý rok ..s o 5 rokov starším hráčom ktorý tu tri roky ani nehral a čo ďalej..povie si že nevadí vyhrám wimbledon v ktorom vypadáva v prvom týždni alebo sa sústredí na haly kde sa ani nedostane kvôli zdraviu..on ak tu prehrá tak to je konečná lepšie už v tejto sezóne nebude French Open je jeho top potom už klesá a skrečúva turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím si. I on si nemyslí, že by tady vyhrál. Pro něj je FO turnaj pro udržení zápasového tempa a zatížení. Pokud by vedl v případném SF nad Nadalem 2:0 na sety a finále by bylo fakt blízko, tak by v něm byl pořád Djokovič.

Ale ano, pokud by se pavouk zamotal tak, že by Nole vypadnul a hrálo se SF Fedal, tak by možná zauvažoval o titulu. Do té doby je z big3 největší outsider.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa a Novak su pre Rogiho nepriechodné kombo, prakticky kdekolvek...Federer na rozdiel od Nadala s Djokovicom nikdy nevyhral GS po skalpe dvoch sokov z BIG3..To tiez nieco naznacuje.
Reagovat
dappe
Možná to bude tím, že od chvíle, co začal vyhrávat Djokovič, tak měl Federer už nárok na tenisový důchod.
Reagovat
spaniel
To nevysvetlis... i kdyz je tady uz par let kazdou chvili clanek, jaky vekovy rekord zas Fed prekonal, tak trollhand ho porad vnima jako rovesnika. Vek bere v uvahu jen u Nadala od 2004 do 2009.
Reagovat
smazaný uživatel
Mozes mat vekovu vyhodu, ale povrchovu nevyhodu..

V com bol Nadal v roku 2008 ako 22r. zvyhodnený oproti 26 ročnému 5-násobnému vitazovi Wimbledonu prosim ta?...

To iste Austrália 2008-2009..USO10-11...Niektory z týchto zápasov mal Federer bez debaty vyhrat a viete to aj vy.
Reagovat
spaniel
Bavime se o vzajemnem kombu. Ne o vyhode. Fakt je, ze kdyz Djokovic nastoupil, mel Roger 30. Ze mel i tak nejake zapasy vyhrat je bez debat. To se da ale rict o kazdem z nich.
Reagovat
smazaný uživatel
2008,2009,2010,2011..Vsetko GS zápasy mimo antuky este pred Rogerovou 30kou..Neviem ci uplne tenisovy dochodok
Reagovat
dappe
2008 ho porážel Nadal, 2009 měl Federer 2 GS a 2 finále, 2010 GS a prohry se Soderlingem či Berdychem... Djokovič začal vyhrávat až 2011, od tohoto roku to beru.

Ta tvá tendence, jak Federer nemá s Djokovicem ve vzájemných zápasech šanci, je úplně směšná. Přitom je to v jejich případě vyrovnané. Djokovič ve věkové výhodě prohrál s Federerem možná více důležitých zápasů než tomu bylo naopak. Před rokem 2011 se utkali 19x (13:6 pro RF), poté 26x (8:18)...Mimochodem Nadalova bilance s Djokovicem od 2011 je 10:21! :D

Ale jak píše spaniel, tohle je marné
Reagovat
smazaný uživatel
Prave preto vychadzam len z GS bilancie, kedze Nadalove sezóny 15-16 boli smiešne a tych 0-7 s Nolem devalvuje tuto tvoju tendenčnu stats od 2011..
Reagovat
spaniel
Prave preto pouzijem vhodnu podmnozinku.
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to je neprůchodné kombo u všech vzájemně. Těch zápasů, kdy jeden z big3 porazil na GS za sebou dva z big3 taky moc nenajdeme.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole hard, Rafa antuka..

Ale aby som bol objektivny, Federer na W. nemal vela prilezitosti stretnut oboch. Vsetky jeho triumfy na W. su prakticky vyhradne bez Djokovica v pavuku.
Reagovat
smazaný uživatel
Teda vlastne 2012 nie. Ale to bol zas Rafa v lese..

Vlastne je to celkom kuriozne, malokedy, nestava sa az tak casto, ze su vo finále dvaja clenovia big3 po sF skalpe toho tretieho. Od roku 2008 mozno tak 25%, maximálne.
Reagovat
peRFect
2012 měl Novaka a Andyho, což byla společně s Rogem top 3.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, Murray je jednym z dovodov preco sa clenovia BIG 3 stretli len 6krat v sF spoločného GS za posledných skoro 12r..

Dalsim dovodom je, ze este nebola sezóna, kde by vsetci traja pravidelne dosahovali SF GS konstantne, vacsinou mal jeden z nich slabsiu sezónu.

Apropos, ani RG 2019 este nie je spečatené, Rafa a Novak sa mozu cestou do SF zapotit. Federer by sa s Wawrinkom zapotil tiez, ale naozaj necakam, ze Stan rozchodi 5hod zápas.
Reagovat
peRFect
Souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
1x v Austrálii, 3x RG, 0xW, 2xUSO..

6/45 odohranych. Z ucastou vsetkych clenov BIG3 v SF..Vzdy mi to prislo viac...Ale bolo tam par absencii na kazdej strane.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Federer je na Wimbledonu podobný, jako Nadal na RG. On tam ve svých nejlepších letech prakticky nemá konkurenci. Pokud to nebyl Djokovič 15/16, tak to Federer více méně vyhrával celou kariéru s prstem v nose vyjma roky 2008/2009, kdy si to s Rafou rozdali po titulu v pravděpodobně nejlepších dvou zápasech posledních 20ti let. Federerova hra je šitá přesně na trávu a je škoda, že není na ní Masters a asi ani nebude. Za chvíli skončí vše na hardu.
Reagovat
Roger_Federer
09 hral to luxusni finale z Roddickem kdy 15:13 v 5setu..
Z Rafou 07/08
Reagovat
smazaný uživatel
Dle tenisportalu Nadal ještě neztratil set.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi zvyk..
Reagovat
Tenistop
Myslím si, že sa pomaly môžeme tešiť na další FeDal..........rad by som si ho pozrel, sú to veľké ikony toho športu, každý ich vzájomný zápas by mohol byt posledný, užívajme si všetci fanúšikovia tohto elegantného športu tuto éru týchto špičkových športovcov.... čo myslite na koľko setov tu bude ak teda k tejto konfrontácii dôjde a Federe zvládne súboj s Wawrinkou........??
Reagovat
Ereinion
nejpravděpodobnejší je 3:1 pro Nadala...
Reagovat
smazaný uživatel
Federer moze zaznamenat 19. porazku od Nadala alebo Djokovica na GS..Velmi by som si zelal, nech to zaokruhli na 20 jedneho dna. Vyzeralo by to dobre :)...To je v podstate 10 rokov, dvakrat ročne..:)
Reagovat
Kojinho
Zase si pomáháš Djokem :) Příště do toho rovnou započti všechny, kteří ho porazili na GS. Jinak samé pětky - 5 let, co nevyhrál nad Fedexem, 5 prohraných zápasů v řadě (Proč nepokračovat v trendu?)...
Reagovat
smazaný uživatel
Kludne si aj ty pomoz Djokovicom, ved to je dovolené :).Navyse je to velky trojuholnik, jedno s druhým súvisí...

Len ci ti to bratku výjde aspon na 10..:)
Reagovat
peRFect
Jakože máme sečíst výhry Fed + Djok vs. Raf? Nebo Fed + Raf vs. Djok? Nebo jak si máme k.rva pomoct Djokovicem?
Reagovat
Fazzzy3
pokia1 viem roger je pro od 1998, a zase prispôsobuješ svoje stats len natoľko aby si zhodil Rogera :D :) 1998 - 2019 to je 21 rokov kariéry, a je úplne bezpredmetné koľko krát prehral na GS s hocikým, pretože stále pokiaľ sa nemýlím sa k jeho 20tke nik nechytá. Ak Rafa tento rok nevyhrá RG tak má veľký problém. Neviem či je horšie 20-18, alebo 17-16 :-)
Reagovat
Ondra979
toz bude to zajimave. Fed je mirny favorit, ale naposledy ho tu Wawrinka vystrilel, takze je to otevrene, ale tesim se. Nadal je velky favorit a mel by v klidu postoupit. jestli postoupi Fed tak si zahraje s Nadalem a muze to byt zajinmave, Verim tomu, ze NAdal je k porazeni pri vybornem vykonu
Reagovat
Jakub
Každý je k poražení, ale myslím že nestačí dobrý výkon, musí se přidat i trošku slabší výkon na Nadalově straně.
Reagovat
spaniel
Tazko rict, antuka je jediny povrch, kde dokazal Stan Rogera porazit. Na antuce 4:3 pro RG, ale posledni zapasy vyhral Stan. Zas Roger vyhral poslednich 6 zapasu celkem hladce az na jeden, a otazka je jak Stan zregeneruje. Roger ma urcite sanci dobrou, kdyz mu pujde servis jak doted, mohl by vyhrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Ideálne pre Federera, Wawrinka vyhral, ale zároven sa fyzicky odpálil...Tsi by regeneroval ako mladé ucho isto lahsie..Vypadnutie Gréka je zároven dobrou správou pre Nadala.
Reagovat
Jakub
Myslím že v Paříži je Nadalovi jedno kdo vypadne a kdo jde dál. Něco takového jako je Nadal v Paříži ještě v tenisovém světě asi nebylo a asi hned tak nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je jasné, Nadal je iba jeden, jednoducho najlepší...

Ale Tsitsipas ten dnesny zápas mal vyhrat..Nevyhral, poučí sa..Osobne si myslim, ze je pripravený vyhrat GS, tenisovo mu nic nechýba. Zároven si ale myslim, ze jeho najlepší povrch je antuka a tu to moze byt komplikované...Som zvedavy na jeho posobenie na tráve, lebo mám podozrenie, ze tá mu voňať nebude a tak ako mu verim na antukový a hardový GS, na W vobec:
Reagovat
spaniel
Proc by nemel byt dobry na trave? Nevidim na jeho hre nic, co by k trave nesedelo.
Reagovat
smazaný uživatel
On ma rad topspin, nevyuziva velmi slajz..Jeho 190cm bude na trave mozno tiez tazko rozhýbatelných..Ale najma, ako raz povedal Agassi. Na tráve je najdolezitejsím úderom return a ten ma celkom prahbiedny..

Indiciou moze byt aj minuly rok, kedy ho uz bolo velmi citit na antuke a aj harde, ale na trave vobec nevynikol. Ale na jeho obranu treba povedat, ze absolvoval v podstate len jeden W. Preto som zvedavy teraz, po tomto rocniku budeme s dlhodobejsimi predikciami mudrejsi..
Reagovat
smazaný uživatel
Hrál osmifinale Wimbledonu, první velký turnaj na trávě a prohrál s Isnerem přes dva TB. To podle mě není úplně vypovidajici faktor. Jenom servisem a hrou na síti muže dojít do QF a dále
Reagovat
spaniel
Nevyuziva slajz? Dnes jich zahral kvantum a ma je hodne kvalitni. Abys necucel az posle na W plesatou na ryby.
Reagovat
ipko
bože môj, Roger má prachbiedny return a asi najhorší z big 4, aj tak drží historický rekord triumfov na Wimbledone.. ja si myslím, že titul odtiaľ vyhrá a nebude to ako posledný GS, ktorý mu bude chýbať do zbierky..
Reagovat
Jakub
Tak Nadal nejlepší určitě není :-) , ale v Paříži to určitě platí na sto procent.

Nevím jestli Tsitsipas, měl zápas vyhrát. Wawrinka je v určitých chvílích monstrum. Pamatuju si jak jsem na něho před jeho GS, koukal v Paříži tuším na 2ce kurtu (jestli je to ten vedle hlavního vchodu). A ten jednoručnej beckhand mě přišel strašidelnej už tehdy. Takhle tam prostě nikdo nehrál. Jen ta hlava občas. Ale Tsitsipas potenciál má, ale tedy jak píšeš, antuka hráče sakra prověří.
Reagovat
Marduch
No vidis, a jak jsi horekoval, ze Thiem v Noleho pulce se vicemene u Rafy vyrovnava Tsitsipasem. A bum:)
Reagovat
smazaný uživatel
Thiem sa k Nolemu tiez neprehryzie, klud..
Reagovat
Fazzzy3
jo s tým súhlasím. Myslím že aj Gael má dosť reálnu šancu poraziť Thiema a ak nie on, tak Juan jednoznačne
Reagovat
Ondra979
no jasne, to bylo kecu. Thiem je na RG jednoznacne vetsi vaha, ale ma velmi tezky los, ale myslim, ze se do toho SF dostane. Jednoznacne na to ma, Tsitsi dnes dostal skolu a posili ho to do priste
Reagovat
Fazzzy3
školu alebo smolu. 22/27 na BB mi príde skôr ako štatistika k Rogerovi :-)
Reagovat
Denis92
Davat Thiema a Tsitsipasa na rovnaku uroven na RG moze len tenisovy analfabet alebo troll. Cierneho petra do semi proste schytal Djokovic.
Reagovat
smazaný uživatel
Aby si nebol o rok dva prekvapený, ked vyhrá RG Tsitsipas a Thiem bude stále cakatel..

Aku antukovu sezónu mal Thiem a aku mal Tsitsipas, kto ziskal viac bodov?...

Vyhral by dnes Thiem s Wawrinkom?...Das za to ruku do ohna?...Tsitsipas bol dnes 4 sety lepsim hracom a v podstate kuriozne prehral..
Reagovat
Denis92
Bavime sa o sucasnosti a nie co bude za 2-3roky. Thiem ma na antuke/RG daleko vacsie uspechy a vysledky, je to jeho naj povrch.

Neviem, ci by Thiem porazil Stana.. Asi by tiez prehral, rovnako ako Tsitsipas.

Ale to je zase otazka formy, pretoze Stan ked hra svoj najlepsi tenis resp. sa k nemu priblizuje ako tento rok na RG, tak je lepsi ako Thiem ci Tsitsipas.
Reagovat
smazaný uživatel
Ved áno sucasnost. V sucasnosti ma Thiem nula finále z antukových ATP1000 pred RG..

Úspechy na RG?..Bezpredmetné, kedze Thiem absolvoval RG 4-5, Tsit len jedno po 20ke. Takze logické. Antuka je naj povrch aj pre Tsitsipasa..

Co sa psychicky týka, Thiem rozhodne neposobi ako mentálny titán, naopak. Grék je ocelovejsí, hoci to vcera nepotvrdil.

Takze áno, je to pre mna rovnaka vahova kategoria, ako som pisal pred turnajom, vo vzajomnom suboji by som kludne stavil na Tsitsipasa..

Som zvedavy ci sa thiem prehryzie cez Monfilsa a Delpomx
Reagovat
spaniel
Rekl bych ze momentalne jsou srovnatelni.
Reagovat
Denis92
A este jedna vec. Psychika a skusenosti. Aj to bola jedna z veci, ktore vcera rozhodli v neprospech greka. Thiem uz ma co to za sebou, vratane finale RG proti Nadalovi. Stefan by v nom dostal nalozene ako dostal aj na AO.. alebo ako dostal Thiem vo finale.
Reagovat
ipko
Dom by minimálne využil viac šancí ako Stefan
Reagovat
Jakub
Tak na tohle se těším. Já vždycky toho svého koně podceňuji a on občas překvapí. Tak snad mu to proti Féďovi vyjde. Nadal tedy asi bude stopka v každém případě, ale naděje žije.
Reagovat
turista
Nadal 2019 je k poražení na rozdíl od let 2017-8. Novak Djokovič s ním má nevyřízené účty a bude se snažit vyhrát za každou cenu. Idemo Novak!Poraž tady toho antukového krále!
Reagovat
Fandina
Zase chyba. Rafa jeden set prohrál.
Reagovat
Fandina
V minulém zápase.
Reagovat
annah
Ten set, který Rafa prohrál s Goffinem, se někam ztratil... :-)
Reagovat
Fandina
:-)) a je v nenávratnu pryč
Reagovat
Fransoas
Po delší době to bude opět zajímavá konfrontace.Favoritem je samozřejmě Fedex.Očekávám vyrovnaný zápas.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist