Federer je světovou jedničkou už 300 týdnů! Watsonová poprvé do Top 50

15. 10. 2012, 06:39
Aktuality 184
Roger Federer dnes stanul v čele světového žebříčku celkově již jubilejní 300. týden. Jeho náskok na druhého Novaka Djokoviče se však ztenčil už jen na necelých dvěstě bodů. Tomáš Berdych se díky šanghajskému semifinále po týdnu vrátil na šesté místo. Mezi ženami je poprvé v Top 50 Britka Watsonová.
Roger Federer

Roger Federer se po Wimbledonu, kde získal už 17. grandslamový titul usadil v čele žebříčku a drží se na něm už přes tři měsíce v kuse. Mezitím překonal rekord Peta Samprase a dnes přidal celkově už jubilejní 300. týden na postu světové jedničky.

Jeho pronásledovatel Novak Djokovič sice minulý týden udělal maximum pro to, aby Švýcara sesadil, ziskem titulu se mu však pouze přiblížil na minimálních 195 bodů. Sám Federer totiž splnil podmínku pro udržení své pozice už postupem do čtvrtfinále.

"Je to až neuvěřitelné, asi to bude jeden z mých největších úspěchů. Na tento zápis jsem velmi hrdý, o tom není pochyb," pochvaluje si jednatřicetiletý Federer, který by chtěl navíc zakončit jako světová jednička i letošní sezonu. Jenže do konce roku obhajuje o více jak tisíc bodů víc než Djokovič, loni totiž od US Open neprohrál do konce roku už žádný zápas, zatímco Srbovi docházel dech.

Tomáš Berdych se po týdnu vrátil ze sedmého na šesté místo před Jo-Wilfrieda Tsongu. České jedničce k tomu pomohlo vydařené vystoupení v Šanghaji, kde postoupil právě přes Francouze Tsongu do semifinále. Až v něm padl s Djokovičem.

Svůj pád žebříčkem zastavil Radek Štěpánek, který si díky šanghajskému čtvrtfinále polepšil z 41. na 35. příčku.

Novou britskou jedničkou mezi ženami je Heather Watsonová. Dvacetiletá tenistka, jež včera v Ósace ukončila po 24 letech čekání na britskou vítězku, se posunula poprvé na 50. místo a o dvě pozice tak předskočila o dva roky mladší krajanku Lauru Robsonovou.

Pozici světové jedničky si znovu upevnila Viktoria Azarenková, jež suverénně ovládla halový turnaj v Linci. Česká jednička Petra Kvitová v Rakousku kvůli pravidlům startovat nemohla, přesto zůstává pátá.

Žebříčky ATP k 8. říjnu 2012:

Dvouhra:
1. Federer (Švýc.) 12165
2. Djokovič (Srb.) 11970
3. Murray (Brit.) 7690
4. Nadal (Šp.) 6995
5. Ferrer (Šp.) 5360
6. Berdych (ČR) 4840
7. Tsonga (Fr.) 4810
8. Del Potro (Arg.) 3670
9. Tipsareviš (Srb.) 3265
10. Mónaco (Arg.) 2775

11. Isner (USA) 2565, 12. Almagro (Šp.) 2435, 13. Gasquet (Fr.) 2415, 14. Čilič (Chorv.) 2370, 15. Raonic (Kan.) 2335, 16. Nišikori (Jap.) 2000, 17. Wawrinka (Švýc.) 1955, 18. Kohlschreiber (Něm.) 1830, 19. Simon (Fr.) 1815, 20. Haas (Něm.) 1727, ...35. Štěpánek 1070, 88. Rosol (oba ČR) 584. 

Pořadí pro postup na Turnaj mistrů:
1. Djokovič 11.410
2. Federer 9255
3. A. Murray 7510
4. Nadal 6840
5. Ferrer 4780
6. Berdych 4080
7. Del Potro 3670
8. Tsonga 3295
9. Tipsarevič 2810
10. Almagro 2425

Čtyřhra:
1. M. Bryan, B. Bryan (USA) oba 10.100, 3. Mirnyj (Běl.), Nestor (Kan.) oba 8430, 5. Paes (Ind.) 7455, 6. Štěpánek 6700, 7. Lindstedt (Švéd.) 5940, 8. Tecau (Rum.) 5940, 9. M. López (Šp.) 5585, 10. Bopanna (Ind.) 4660, ...33. Čermák (ČR) 2240.

Žebříčky WTA k 15. říjnu 2012:

Dvouhra:
1. Azarenková (Běl.) 10.955 b.
2. Šarapovová (Rus.) 9135
3. S. Williamsová (USA) 7900
4. A. Radwaňská (Pol.) 7265
5. Kvitová (ČR) 6515
6. Kerberová (Něm.) 5470
7. Na Li (Čína) 5095
8. Erraniová (It.) 4855
9. Stosurová (Austr.) 4330
10. Bartoliová (Fr.) 3850

11. Wozniacká (Dán.) 3585, 12. Ivanovičová (Srb.) 3075, 13. Petrovová (Rus.) 2845, 14. Cibulková (SR) 2845, 15. Vinciová (It.) 2405, 16. Kirilenková (Rus.) 2373, 17. Kanepiová (Est.) 2249, 18. Šafářová (ČR) 2205, 19. Görgesová (Něm.) 2025, 20. Makarovová (Rus.) 1841, ...31. Zakopalová 1475, 47. Hradecká 1224, 57. Cetkovská 1083, 66. Hlaváčková 963, 75. Benešová 855, 92. Záhlavová-Strýcová 709.

Čtyřhra:
1. Vinciová 9620, 2. Erraniová 9620, 3. Raymondová 7395, 4. Huberová (obě USA) 7320, 5. Hradecká 7170, 6. Hlaváčková 7090, 7. Vesninová (Rus.) 5770, 8. Petrovová 5645, 9. Llagosteraová (Šp.) 5540, 10. Kirilenková 5090, ...13. Peschkeová 4480, 23. Záhlavová-Strýcová 3045, 32. Benešová 2380, 38. Uhlířová 2160, 59. Šafářová 1585, 62. Birnerová 1441, 71. Voráčová 1249, 74. Zakopalová 1170, 98. Kristýna Plíšková 830, 99. Karolína Plíšková (všechny ČR) 826. 

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. Azarenková 6,953.920, 2. Šarapovová 5,418.296, 3. S. Williamsová 5,295.975, 4. A. Radwaňská 3,481.542, 5. Erraniová 2,838.761, 6. Kvitová 2,022.875, 7. Kerberová 1,862.362, 8. Li Na 1,655.646, 9. Vinciová 1,630.076, 10. Stosurová 1,419.934, ...18. Hradecká 845.914, 21. Hlaváčková 717.235, 22. Šafářová 665.529, 37. Zakopalová 466.477, 49. Benešová 416.188, 59. Záhlavová-Strýcová 360.306, 76. Cetkovská 298.917, 96. Peschkeová 230.389.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

184
Přidat komentář
Nola
počuli ste už Noleho rozprávať slovensky?
http://www.sportovenoviny.sk/frajer/2012-10-15/clanok-27099-frajer-na-zaver-djokovic-sa-vysmial-klizanovi-tu-je-exkluzivne-video

vysielali to v TV "frajer na záver!
Reagovat
smazaný uživatel
Áno, Djoki je frajer, už sa teším na exhibíciu s Kližanom :)
Reagovat
a.magerova
za včerejší nádherný den, který jsme byli spolu, i kdyby Roger už nezískal vůbec nic, tak STÁLO TO ZA TO!!! Nikdy nezapomenu na ... :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Velké díky patří i tobě!! Byly to nádherně prožité chvíle - ještě teď se z toho vzpamatovávám........Rogerových 300 týdnů budu mít vždy spojeno s milou vzpomínkou na Tebe.:-)
Také nikdy nezapomenu, a OPRAVDU TO STÁLO ZA TO!:-)) Rogerovi patří nejenom velká gratulace k jeho kulaťoučkému rekordu, ale i dík, protože jsme se při té přiležitosti mohli sejít a ......:-)))
Doufám, že jsem ti nezapomněl vrátit tu občanku?
Reagovat
smazaný uživatel
Co, co to tady řešíte za věci? ;-)
Reagovat
Roger_Federer
:(, bože internetova nevera, ja se snad zblazdnim.
Reagovat
smazaný uživatel
Co? No, to víš....:-)
Reagovat
a.magerova
Né vše co tu řešíme je vždy jen virtuální (ale uznávám, že naše přiznání je tak šokující a neuvěřitelné, že nechám na každém, jak si TO přebere), navíc Oskar je náš, tak co....?! :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Hlásí se tu o slovo Roger z TP, o tom jsi mi nic neřekla!?:-O
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ať si TO každý přebere, jak chce....Navíc to Rogerovo zběhnutí k Srbsku v srdci.....!!
Reagovat
a.magerova
U Roger_Federera to bylo jen chvilkové zaváhání, jakože "odešel-zažil-rád se vrátil" je mu TO z mé strany prominuto.
Občanku mám, takže už můžu i za volant a tedy příště přijedu já :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak fajn, už teď se těším.:-))
No jo, poklesky jsou lidské, četl jsem, že RF z TP uznal, že šlápl vedle. Také bych mu to nezazlíval.:-)
Reagovat
Fandina
jéééééééééé tak to je super ... hezké hezké hezké ... držím palce a příště zase tak ... ať je na co vzpomínat ... pojď pojď pojď ... úsměv
Reagovat
a.magerova
Za sebe dík.
Jo a všimla sis, že Oskar se k celé záležitosti postavil jako chlap a přiznal zcela otevřeně, že si se mnou užil!!! :-))
Reagovat
Fandina
a.magerova ... úsměv ... děláš to hold dobře no, nebo máš štěstí na výběr chlapů ... úsměv. Budu to muset přehodnotit ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť by to byl hřích nepřiznat takovou jízdu!!! A jsem rád, že jsem se s tím mohl pochlubit a nechtěla jsi to tutlat - kéž by bylo každé pondělí takové krásné.....
A také bych tě v tom, jako galantní muž, nemohl nechat přece samotnou, když jsi to tu napsala.:-))
Reagovat
Roger_Federer
ktere 2 soupeře mel/ ma Rafael Nadal na antuce od svych 18 let , ze ktere ma 7 ze svych 11 granslam.titulu, a převažnou vetšinu titulu a uspechu svoji kariery??
Reagovat
smazaný uživatel
třeba údajně nejlepšího tenistu všech dob v jeho nejlepších letech?
Reagovat
Pe3k
Jediná slabost této ery nebo ery po roce 2005 je absence antukových specialistů, veškerá konkurence byla na hardu...Na antuce byl jen Nadal, ale tomu už taky odzvonilo..
Reagovat
Roger_Federer
Federer na antuce na Nadala nikdy až na ojedinele turnaje stabilne neporazel..Na antuce o roku 2005 dominuje Rafael Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
A jaktože tedy 19letý mladíček dominuje nad nejlepším tenistou historie, který má ideální věk 24 let? Přitom to Federer zjevně umí i na antuce, kór pařížské.
Reagovat
tito
Áááá naše oblíbená debata. :-) Antukoví specialisté nebyli. Pcha. A tedy asi nebyli ani ti na hardu a na trávě když tam antukový specialista získal všechny GS tituly a měl u každého GS min. 2 finálové účasti... :-)))
P.s. - Golden Slam :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty ses ptal, jakou měl osmnáctiletý Nadal na antuce konkurenci. Měl v jí v hráči, který je podle mnohých nejlepším hráčem historie a Nadalovi bylo 18 v době, kdy byl Federer na vrcholu své slávy, na vrcholu svých sil. Federer na antuce vyhrál jeden grandslamový titul, hrál v Paříži 4x ve finále, na červené atnuce vyhrál 4 turnaj ATP 1000, hrál 8x finále (plus jeden titul na modré antuce), celkem na antuce 10 turnajových titulů a 12 finálových účastí. Jestli tenhle hráč v dobách své největší slávy je slabá konkurence, tak fakt nevím. To nemá nic společného s tím, že Nadal dominuje. Ale tu konkurenci měl.
Reagovat
Heather_Fedex
samozrejme, ze argument, ze na antuce nebyla konkurence, je irelevantni. to zkratka rafa byl tak dobrej (je) ze vsechny porazi. ale chtelo by to porozumeni na obou stranach. nadalovci take argumentuji, ze roger vyhraval grandslamy za ery, kdy nebyla zadna konkurence. neni to voci rogerovi spravedlive. stejne jako neni spravedlive rict, ze rafael tezil ze slabe konkurence na antuce.
a jenom na okraj: vsimni si, kdo jako 1. plivnul tady jedovatou slinu
Reagovat
smazaný uživatel
knkurence v letech 04-06, tedy dokud Nadal nedospěl, byla naprosto mizerná. A v té době Roger vyhrál zhruba polovinu všech svých grandslamů a byl i světovou jedničkou zhruba polvinu ze všech svých 300 týdnů. To je nepopiratelný fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu Heather, že to voči Federerovi nie je fér, pretože on za to nemohol. AKo som písal, má 17GS, má rekordy, ktoré mu nikdy nikto nevezme a to je dôležité.

No keď sa dostávajú na pretras konfrontačné témy, tak sa musia fakty rozmeniť na drobné...Keď hovoríme o slabšej konkurencii v rokoch 04-07, tak to vieme aj patrične doložiť. V súčastnosti sa hovorí o BIG 4, ktorá neustále potvrdzuje svoju výkonosť účasťou vo finálových, resp. semifinálových bojoch. No v spomínanom čase sa z plejády Rogerových konkuretov ani len nedokázala vyprofilovať úzka skupina hráčov/hráča, ktorá by sa pravidelne dostávala do finále. Vždy to bol niekto iný, celé to pripomínalo súčasný ženský okruh, teda samozrejme mimo Rogera..Najčastejším súperom bol Roddick, no v žiadnom prípade to nebola nejaká stálica..Do finále sa dostávali aj hráči ako Gonzales, Hewitt, Safin, príliš starý Agassi, príliš mladý Nadal, Djokovič, dokonca Philipoussis a ostatní..
Reagovat
smazaný uživatel
No ja ti nevim Karle, ale pre mňa sú hráči ako Roddick, Safin či González alebo Nadal vcelku prijateľnou konkurenciou :)

Napríklad Gonzálezova forma na AO 2007 bola neskutočná, už len fakt, že Federer dokázal vyhrať celý ten turnaj bez straty setu, je dosť.

Ešte by som k menovaným pridal Nalbandiana a Davydenka, ktorí ho síce neohrozovali na GS, ale dokázali "sundávať" hocikoho pri top forme.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, beriem..Každý máme iný názor, to nie je trestný čin...
Reagovat
tito
Prosím ber můj příspěvek jako součást tohoto vlákna. Na Rogera neútočím a ani to nemám v úmyslu. Je pravdou, že na něm mi vadí nejvíce jen někteří jeho fanoušci.
rfever- pěkný výčet- mezi nimi moji oblíbenci. Ale při vší snaze ani jednoho z nich nevidím( v porovnání s R+R,N,A) jako sběrače grandslamů a dlouhodobého konkurenta výše zmíněných( myšleno komplexnost, vytrvalost, sebekázeň, sebevědomí). Ano. Potrápit či porazit dokázali kohokoliv. Turnaj se povedl. Ale každému něco z mého výčtu chybělo.
Ale jak bylo řečeno. Za to Roger nemůže. Má 17 a 300. A 300 má nyní. A to je fakt.
Reagovat
Roger_Federer
Žadna slaba konkurence neexistovala, je to fama,kterou hlavne tady vytrubuji fans Nadala..:).Kdyby hraci generace o ktere mluviš byly o 5 let mladši, jako Nadal,Djokovic,Muray tak by se přizpusobili aktualnimu tenisu a byly by opet v top ten..Dkybys postavil dnes proti sobe 25 leteho Novaka a 25 leteho Marata, Marat by ho spraskal jako psa..
Reagovat
tito
hmmm
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem či spráskal, ale Safin v top forme bol skoro neporaziteľný..
Reagovat
smazaný uživatel
A prečo 25ročný Djokovič dokázal z posledných 9GS hrať 9krát SF a 4x uspel?..prečo sa to nepodarilo 24-25ročnému Safinovi, keď by ho spráskal?..To ma naozaj zaujíma, bez akýchkoľvek bočných úmyslov..

Hráči ako Safin, Gonzales, Roddick, boli porovnateľní sú so súčasným Tsongom, Berdychom, Del Potrom, či Ferrerom..A to si dokonca myslím, že v druhej skupine sa skrýva väčšia kvalita.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to na mě jako fanouška Djokoviče ani nezkoušej. Marat by ho zpráskal jednou z 10 zápasů. Djokovič ve 25 letech má na svém kontě již dnes daleko více úspěchů než Safin za celou kariéru. Marat vyhrál celkem 2 GS, světová jednička byl 9 týdnů, celkem vyhrál 15 turnajů, z toho 5 Masters, drtivou většinu toho před únorem 2004, tedy nástupem Federera na post světové jedničky. Djokovič již dnes vyhrál 5 GS, byl 53 týdnů světová jednička, vyhrál 13 turnajů Masters 1000, celkem 33 turnajů. Marat je oproti Djokovičovi jen velice slabý odvar.
Reagovat
smazaný uživatel
a Gonzo jde tak srovnávat s hráči od pátého místa dolů a to ještě velmi těžce.
Reagovat
Mayo
aké je to až divné také nízke číslo bodov pri Rafovi :D
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně nechápu určité lidi na tomto fóru. Obecně by stačilo se pouze zamyslet a došlo by Vám, že Rogerovi rekordy reálně nemůže překonat nikdo z aktuálně hrajících hráču.

Novak Djokovič má 53 týdnů na postu světové jedničky. Kdybychom brali v potaz, že Rogera předběhne do konce sezóny a sesadí jej z tenisového trůnu, tak reálně nemůže rekord 300 týdnů na pozici jedničky nikdy překonat. Musel by být od konce letošní sezóny světová jednička 250 týdnů, což je bez mála 5 let. Novak bude mít 25 let, tzn. že by do třicítky musel být bez přerušení jedničkou. O čemž i přes jeho skvělé tenisové nadání silně pochybuji.

Aby chtěl ještě v něčem Rogera překonat musel by vyhrát 17 gran slamů má 6, to je 11 gran slamů, což jsou při průměrném odchodu hráčů z profesionálního okruhu kolem 30ti let, tak to jsou 2 gran slamy ročně. Toto možné je, pokud tedy Roger ještě nějaký nepřidá, ale vzhledem k variabilitě současného mužského tenisu to může být velmi složité.

Další věc 7 wimbledonů - nepřekonatelné. Nadal ani Djokovič to nemohou zvládnout. Nadal do roka skončí s kariérou díky kolena a Nole by musel vyhrát 6 wimbledonů aby Rogera dohnal a 7 aby jej překonal. To by musel vyhrávat do 31 let každý wimbledonský turnaj.

Nole i Rafa jsou skvělými tenisty, také Andy je velmi dobrý. Ale tito tři (Pokud Rafa neskončí) se budou vzájemně přít o granslamová finále i o post světové jedničky, tudíž je velmi málo pravděpodobné, že by překonali 300 týdnů, 7 wimbledonů či 17 granslamů.

Ovšem stát se může vše. Akorát předtím, než začnete hloupě spekulovat o božském umění Rafy, či Novaka, radši bych se nejdříve podíval na fakta. Roger Federer je v současnosti tenisový král a legenda a myslím, že dobrých pár let ještě zůstane.

Příjemný zbytek večera :)
Reagovat
smazaný uživatel
Názorný príklad toho o čom som hovoril dole :)
Reagovat
smazaný uživatel
A chápal jsi loňskou jízdu Djokoviče až do FO? A chápeš 7GS Nadala na antuce? Stát se prostě může COKOLIV.
Reagovat
smazaný uživatel
Legenda je, ale král? Kterých let? Rožér má z minulých dob plno grandslamů, ale hlavně je to otravná pijavice, která neumí včas skončit. Velká škoda letošního Wimbledonu, bez toho titulu by jeho výsledky za poslední tři sezony byly tristní. Kolikrát se po vyhraném AO 2010, tedy během 11 GS, dostal do finále? Dvakrát? :-)
Reagovat
Mayo
pijavica? preboha však bez RF by tenis nebol tenisom...já si absolutne neviem predstaviť bez neho tenis...taký hráč už nikdy nebude...mier
Reagovat
Roger_Federer
pijavice :), tak to pak jo..hystericke vyjadřovani..slabomyslnost, to svedči o nedavnem urazu hlavy...
Reagovat
woody
Já bych řekl, že o překonávání rekordů Federera ani nejde. Tenis je na úplně jiné úrovni, než když vládl Federer, mnohem vyrovnanější. Je tu velká 4. Takže Federer ve své dominantní éře prostě neměl konkurenci. Nole bude bojovat o to, aby byl svět. 1, bojovat o Grandslamy a hlavně pokusit se vyhrát Roland Garros, což bude proti Nadalovi velmi těžké.
Reagovat
Denis92
Som Rogerov velky fanusik..oslavujem jeho vitazstva a trapia ma jeho prehry.Uvedomujem si vsak,ze najlepsie casy ma davno za sebou a snazim sa jeho tenis si uzivat najviac ako to ide a tesit sa z kazdeho rekordu ktory sa mu este podari prekonat.300tyzdnov je nadherne! Je takmer iste ze Djokovic zakonci sezonu ako no.1 ale to mi vobec nevadi..nemozno porovnat Rogera v 31r. s Djokovicom ktory preziva najlepsie obdobie.Roger v takomto obdobi pravidelne vyhraval 3GS za sezonu.
Obcas sa tak zamyslam nad tym ako by to vyzeralo keby vsetci hrali vo svojom najlepsom obdobi v jednom case teda Federer Nadal DJokovic Murray
Reagovat
woody
To právě nejde. Roger je beze slov jeden z nejlepších tenistů všech dob, ale zároveň měl štěstí,že neměl ve své dominanci takovou konkurenci. Nemůžeš tvrdit,že kdyby bylo Rogerovi 25, že by je všechny smáznul, tomu nevěřím ani náhodou. Kdyby po celý rok hrál z velké 4 jen jeden hráč troufám si tvrdit,že by uhrál min. 3 GrandSlamy!
Reagovat
smazaný uživatel
No 300 týždňov je pekné číslo, pred sezónou by to predpovedal málokto. Federer ešte potiahne týždeň, dva a potom sa na trón vráti Djokovič, neviem povedať či úplne zaslúžene, ale nakoľko nazbieral v roku 2012 najviac bodov - tak áno.

Ku koncu sezóny mi z Rogerovej strany stačí vyhrať jeden z dvojice turnajov, Basel alebo Londýn, v Paríži hrať nebude.

A ospravedlňte prosím Broza, musí to strašne bolieť, keď vidí pomaly 32-ročného Federera kraľovať rebríčku a v najlepších rokoch Djokoviča, Murrayho a Nadala pod ním.

Ale neboj sa, už to nebude dlho, Federer sa od budúceho roka zameria viac na veľké turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
Milánku, mnohem důležitější než 300 je být jedničkou na konci roku. Kdy naposled skončil váš palič mečbolů na prvním fleku? To bude už hodně dávno. Olé Nolé!
Reagovat
smazaný uživatel
Pokiaľ ja viem, Federer už jednotkou na konci roka bol 5x. Novak bude tento rok druhýkrát. A mimochodom, Djokovič sa reálne k 300 týždňom na vrchole rebríčka nepriblíži nikdy, pri najlepšom skončí niekde pri 200 týždňoch.

Ale nevadí, poď, strápňuj sa ďalej :)
Reagovat
Nola
vôbec nie je isté, že sa Nole dostane na konci roka na NO1, je to v rukách aj Federera.....
prečo by si to Nole nezaslúžil?
na GS má najlepšiu štatistiku z veľkej štvorky:
1 víťazstvo, 3 x finále, 4 x semifinále, nestačí? je najstabilnejším hráčom v tejto sezóne, čo sa o zbytku veľkej štvorky povedať nedá, má na konte najviac vyhraných zápasov a finálových účastí, iba toľko
Reagovat
gigin
Myslím, že se pleteš. Roger to nemá ve svých rukou. I kdyby všechno obhájil, nemusí to stačit, aby byl NO.1 na konci roku.
Reagovat
smazaný uživatel
To bude skôr tým, že oproti roku 2011 (hlavne prvej polovici toho roka)výkonnostne klesol, ale sám vravím, že je to zaslúžené :)

Čo sa týka titulov v tomto roku sú si vzácne vyrovnaní, obaja majú jeden GS, tri Masters, akurát Federer má o jeden titul kategórie 500 viac. Ale na tom nezáleží :)
Reagovat
Nola
gigin
viem, že je to asi hlavne v rukách Djokera, ale nepredbiehajme, nerada sa teším dopredu, všetko má svoj čas a miesto a niekedy môže aj motyka vystreliť...

rtever
máte veľký dôvod na radosť, tak načo podceňovať súperov
samozrejme, že Nole nezopakoval vlaňajšiu sezónu, myslím, že je to nemožné, nie je robot ani Chuck Norris:D
dopredu sa tlačí Andy Muray a Rafa sa neuveriteľne zdvihol na antuke tento rok, po prehraných finále s Novakom vlani /nemyslím RG/
verím, že minulá sezóna bavila jedine Djokárnu, ale táto bola a je asi tou najzaujímavejšou v novodobej histórii, nič nie je jasné a všetko je otvorené
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovič bude na trůně zcela zaslouženě , má nejvíce bodů a přitom objel nejméně turnajů. (Zároveň má nejvíc bodů na MASTERS A GRANDSLEMECH)
Reagovat
Mayo
furt sa tu idete zabiť pre rebríček...aj tak sú najdôležitejšie tituly a bodka...nech je Rafa aj 4. ak vyhrá každý rok nejaký ten väčší turnaj poprípade 2, 3 tak budem max. spoko
Reagovat
Olympiada
Novak ukončí sezonu prvním místem světa....a to je bomba.
Reagovat
Fandina
Nole je už delší dobu přesně řečeno od 20.8.2012 první v race

http://www.atpworldtour.com/Rankings/YTD-Singles.aspx?d=20.08.2012&r=1&c=#

a od toho srpna pořád navyšuje, takže na konci roku zřejmě bude první.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy už ta švýcarská pijavice konečně odpadne? Kdyby nevyhaluzil Madrid na kluzký antuce a finále Wimbledonu díky dešti, na jedničku by se vůbec nedostal. Od výhry AO 2010 uvadající elegán přes dva roky neuhrál skoro nic.
Reagovat
Fandina
Ale no tak. Vždyť má Roger k dnešnímu datu v žebři devět vítězství a to je víc než Nole, Rafa, Andy a má prostě takový součet na řebříčku a to se nedá ošidit. Tak nepiš nesmysly tady je žebř ... součet vítězství.
http://www.atpworldtour.com/Tennis/Players/Top-Players/Roger-Federer.aspx?t=rb
Reagovat
Fandina
Oprava ... žebříček a mluvím o devíti vítězství na turnajích samo. Roger super.
Reagovat
a.magerova
"Roger dokázal něco neuvěřitelného. Tři stovky týdnů být světovou jedničkou, to se v budoucnosti těžko někomu podaří překonat," řekl Pete Sampras (286 týdnů) .
Ivan Lendl, který strávil na výsluní "pouze" 270 týdnů, také pěl na Federera ódy. "Být jedničkou je speciální úspěch a pocta. Je to mimořádný úspěch," citovala jeho vyjádření Asociace tenisových profesionálů ATP.
"Doufám, že v jedenatřiceti budu mít také tolik odhodlání," dodal britský tenista Andy Murray, který Švýcara v Šanghaji porazil v semifinále. "Jeho vyrovnanost je obdivuhodná."
Srb Novak Djokovič se přidal v podobném tónu: "K jeho výsledkům a úspěchům není co dodat. V jedenatřiceti vyhrává grandslamy. Na každém turnaji je favoritem."
Reagovat
Pe3k
Brož ty úspěchy Rogerovi vyloženě přeje :D
Reagovat
Fandina
Asi mu Roger prohrál majlant nebo co ... úsměv
Reagovat
Heather_Fedex
brozi, co se ti stalo? problemy se satelitem, nebo co?
Reagovat
Pe3k
Sluneční erupce, satelity spadly :D
Reagovat
Olympiada
Musíš bejt ale ohromnej magor fanatickej.
Reagovat
smazaný uživatel
Údajně nelepší tenista historie nebyl schopen vyhrát olympiádu ani na třetí pokus! Rafa vyhrál už svou první olympiádu.
Rožér čím dál víc od největších soupeřů dostává naloženo. Pokud to takhle půjde dál, jak to asi dopadne? Do dvou let ukončí kariéru, protože pravidelně vypadávat v semifinále a čtvrtfinále váš maestro forévr nambr van nevydejchá.
Reagovat
Fandina
Roger má zatím nejvíc rekordů, tak proto je nejlepší a není to nic údajně, je to vlastně statistika ... úsměv
Reagovat
Olympiada
Nejúspěšnější hráč historie, není nejlepším hráčem "svojí éry
Reagovat
Fandina
... doplnění ne statistika ale matematika takže proto je Roger nejlepší a i jinak je společenský ceněný myslím v roce vyhrál nějakou tu prestižní cenu světových osobností nejen sportovních. Někdo takový být musí a to je dobře, že je to zrovna on. Tak vlastně dobrá zpráva i pro tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí že je najlepším hráčom v "ére Nadala a Djokoviča" :)
Reagovat
Heather_Fedex
zvlastni....po kazde, kdyz kdyz roger dosahne nejaky novy rekord, tak se tady tvori nove a nove a jeste stupidnejsi prezdivky.....co prijde dal, olympiado?
Reagovat
Heather_Fedex
na kolikate vyhral rafael nadal turnaj mistru, pane olympioniku?
navic federer je olympijdkym sampionem ve 4hre. takze klidek
Reagovat
Olympiada
S Nadalem na grandslamech s pohledu Federera 2 : 8 !
Reagovat
Heather_Fedex
mozna budes prekvapeny, ale uspechy hracu se nemeri podle toho, jakou ma h2h s jinymi hraci. kdyby ses mel ridit podle tohohle pravidla, tak by nejlepsim hracem ery mnel byt lukas rosol, protoze ma na grandslamech pozitivni bilanci s nadalem
Reagovat
smazaný uživatel
haha :-)
Zvlášť v té druhé části "éry", že ano. Poslední 4 roky váš uvadající maestro už moc velkých titulů nevyhrál. Skoro všechno brali ti dva.
Reagovat
Olympiada
Nepíšu že pouze a jenom z tohoto kriteria, to je jen výtažek z věčné druhořadosti právě ve střetu se španělem. A porovnávat koeficient z jednoho a zároveň ze 30 zápasů - však může jen blbec typu Pe3k a podobných.
Reagovat
smazaný uživatel
Pre menej chápavých odporúčam si znovu pozrieť rebríček ATP.
Reagovat
Pe3k
Zase zalez a vylez až bude Nadal světová jednička (už nikdy).
Reagovat
rubens
Nechci do toho nijak zasahovat, ale chechtám se, až se mi koulejí slzy...
Reagovat
Heather_Fedex
haha ;)
od te doby, co spanel vyhral svuj 1. grandslam, tak pridal dalsich 10. kolik jich pridal svycar? 13
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvam se, ale trochu nechapu o cem se tady bavite :-) kazdy muze mit sveho oblibence, ale vzdyt (z hlediska statistik) je tady jasne o nejlepsim hraci rozhodnuto :) kdo vyhral 16 granslamu, byl 300 tydnu number one, kdo vyhral tolik zapasu a turnaju jako ON? Ok, beru vasnive fandy, nic proti nim, ale tak podivejme se na to trosku z vysky :) vzdyt se neni o cem bavit. Jo, hraci se meni, tezko porovnavat Lendla, Lavera, Borga atd. s Rogerem, ale tady jde prece o matematiku a pohled ve statistice.
Reagovat
dappe
Souhlas, až na těch 16 GS, je jich 17.:D Jinak takhle to tady bude vypadat asi pořád a možná se to bude i zhoršovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Vskutku zaujímavá debata..Vyjadril by som sa iba k tomu, že Nadal a Federer rozhodne nie sú hráči rovnakej doby, ako sa tu niekto domnieva. Ich kariéry sa výrazne prelínali, ale v žiadnom prípade to nie sú rovesníci..Ten starší z nich prežil 50% tenisového života po boku starej generácie, v ktorej zaznamenal najväčšie úspechy..Prvý z tej mladšej bol Nadal, neskôr Djokovič a Murray. To oni sú hráči rovnakej generácie, ktorí vyrastali bok po boku. Všetci traja dokazujú, že dosahujú kvalít Federera, neustále sa hovorí o veľkej štvorke. No na veľkú smolu troch členov tohto klubu sa práve ich kariéry stretávajú v jednom bode a tak sú na jednu trofej hneď traja a nie jeden. To je jednoduchá matematika, ktorá ovplyvňuje štatistiky.

+ Shuffle..Pôsobíš ako racionálne uvažujúci jedinec. Preto je pri posudzovaní štatistík dôležité vnímať aj rozdielny vek oboch protagonistov. Jeden má totiž 26r. a druhý 31. Nemôžeš ich porovnávať sucho. To je akoby si chcel od 26ročného aby urobil za svoj život viac krokov ako ten, čo má 31 :)..To proste nie je možné.
Reagovat
spaniel
Uvidime az skonci, pak uz bude jedno zda byli rovesnici. Jsi ale velky optimista, pokud myslis, ze se mu nekdo priblizi.
Reagovat
smazaný uživatel
Som si istý, že sa mu nikto zo súčasných tenistov nepriblíži, čo do počtu týždňov na poste jednotky..Tento rekord si v pohode môžete odfajknúť ;)

Nie som si však istý, že tento rekord nepadne napríklad v časovom horizonte 20rokov..Ak odídu Nadal, Djokovič, Murray a celá táto generácia, čo ak príde znova druhá s jedným šampionom?..300týždňov je 5 rokov, to mne osobne nepríde ako neprekonateľné, keď priemerná kariéra tenistu trvá tak 12r.
Reagovat
smazaný uživatel
*teda 6r. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ani hrať sa na rovnaké charakteristiky vekov sa nemôžme.

Federer vyhral svoj prvý GS v roku 2003, Nadal v roku 2005. Každý má nejaký svoj vývoj, Federerova kariéra mohla rozviktnúť neskôr a Nadalova skôr a takým trendom aj môžu skončiť. Nadal síce môže mať 26 rokov, ale neviem na aký vek je jeho telo opotrebované ;)

Nadal taktiež tažil, a dodnes ťaží z malej konkurencie na antuke - veď jediný kto mu bol schopný dlhodobo na nej konkurovať, je práve Federer, nie zrovna najúžasnejší antukár :), takže tie reči si nechaj.
Reagovat
smazaný uživatel
Priznám sa, že neviem koľko máš rokov, ale ja pamätám skvelých antukárov ako Moya, Costa, či Ferrero. Všetci víťazi RG, niektorí svetové jednotky..David Ferrer rozhodne nie je na antuke horší ako spomenutí hráči, napriek tomu má smolu. Rovnako Federer. Je dokonca lepší ako všetci dohromady, ale tiež má smolu. To nie je konkurenciou, ale Nadalom.

Máš pravdu, že nevieme akým smerom sa budú ich kariéry uberať. Písal si, že Federerova sa mohla rozkvitnúť neskôr, tá Nadalova skôr a takým trendom môžu aj skončiť....Ale to sú všetko pocity, nie fakty..

Jediné, čo totiž vieme je, aký smerom sa ich kariéry uberali doposiaľ. Spomenul si, že Federer vyhral prvý GS v 03 a Nadal v 05..Veď o čom to hovorí?..Rafa ho dosiahol v 18roku života a vo veku kedy vyhral Roger prvý GS mal už 4 antukové a práve pridal prvý wimbledonský..To pre vás nie je dôležitý údaj?

V súčasnoti má Rafa vo svojom veku približne rovnaký počet GS ako mal Roger a to má vo svojich najlepších rokoch ďalších dvoch súperov naviac. To taktiež nič neznamená?..Nadal proste v týchto bilanciách dopláca na mladší vek, keďže pomerne veľká skupina ľudí príjíma fakty povrchne a bez hlbšieho uvažovania vynesú definitívne súdy..Bohužiaľ je citeľná aj určitá stádovitosť..Ale tomu sa pri kultoch nedá celkom vyhnúť..
Reagovat
smazaný uživatel
Omluva - samozřejmě 17 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme, že si pamätám, Moya bol môj obľúbenec :) Veď napokon s ním Nadal trénoval keď mal 12-13 rokov.

Ale k tomu čo píšeš, Costa bol síce dobrý antukár, no v čase keď Nadal získal svoj prvý GS bol už mierne odpísaný, Ferrero už prežil svoj vrchol a Moya, jediný konkurencie schopný z tých čo si menoval mal už 30 a na RG vypadával v prvom týždni. David Ferrer si svoje prvé semifinále RG uhral tento rok, reálne však na veľkých turnajoch nie je hrozbou.

Znevažuješ konkurenciu Federera v jeho skorých rokoch, a vyzdvihuješ tú Nadalovu na antuke. Ešte napíš, že Puerta bol super konkurencia na antuke, ale ten si pomohol aj inými prostiedkami :))

A áno, verím v to, že tenis a spôsob hry neoklameš. Nadal začal v 18tke (no fyzicky mal rozhodne vek 21-22 ročného) a tým pádom zrejme nebude hrať po tridsiatke, aj kvôli svojmu štýlu hry.

Federer sa presadil neskôr, a aj vďaka úspornému štýlu hry a tomu, že trénuje zrejme podstatne menej ako Nadal, vydrží hrať dlhšie.
Myslím, že nás čakajú zaujímavé tenisové časy - Djokovič s Murraym a novými tvárami sa budú biť o každý bod do rebríčku a Federer s Nadalom si postupom času budú uhrávať to svoje na GS a Masters. Aj keď sa ti to nezdá, ich kariéry (Fedal) sú vekovo dosť podobne, a je celkom možné, že aj skončia v približne rovnakom čase :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aby som sa len mierne poupravil : Nemalo to byť, že Moya - jediný konkurencie schopný z tých čo si menoval.

Konkurencie schopný bol aj Ferrero či Ferrer, no na GS a špeciálne na RG sa nepresadzovali (rátajme od roku 2005).
Reagovat
smazaný uživatel
Asi sme sa nepochopili, tie mená, ktoré som načrtol slúžili len na ilustráciu doby, ktorá prevládala pred Nadalom. Bolo to obdobie triumfov rozdielnych hráčov, ešte tam možno zaradiť aj Puertu...A nikoho ani len nenapadne túto éru znevažovať zásterkou slabej konkurencie. Nadal však herne jasne prevažuje všetkých spomenutých hráčov, preto vyhráva..Tak kde je problém..To, že triumfuje jeden hráč neznamená, že nemal súperov.. Navyše, keď proti nemu pravidelne stojí Federer.
Reagovat
smazaný uživatel
""" To, že triumfuje jeden hráč neznamená, že nemal súperov. """"

Išlo mi o to, aby si povedal toto. Teraz by si už mohol prestať znevažovať Federerove úspechy z rokov 2003,04,05,06,07 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Treba to skopírovať celé a vnímať aj kontext, nie len slovíčko...

Proti Nadalovi stál vždy Federer, Roger mal rozdielnych súperov, nikto nemal potenciál vyprofilovať sa na rivala, resp. pravidelne sa dostávať do finále (Nadalovi, či Djokovičovi, onehdy v juniorskom veku to snáď prepáčime)...Ozaj tam nevidíš ten rozdiel?
Reagovat
smazaný uživatel
V té době, kdy byl víceméně jenom Nadal určitě také nebylo lehké výhrávat. Byl tu Roddick, Hewitt, Ferrero, Ferrer, ale právě, že i dorůstající Murray a Djokovic. Z každé strany byla konkurence velká, ta bude vždycky. O tom, jestli ty granslamy (řekněme do roku 2007) si Roger zasloužil vyhrát je dlouhá diskuze. Musel neustále potvrzovat roli favorita a čelit všem těm dnešním mlaďochům (25,26...), co se pohybovali kolem TOP 20. A věřím, že nebylo ani toto pro Rogera lehké období. I když se musí zdát, že konkurence je teď větší - že to všichni hrají sakra dobře, myslím, že takové rozdíly mezi těmi minulými roky nejsou. Prostě - vždycky je nějaké hrozící nebezpečí nebo-li: vždycky můžete prohrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Shufle to povedal aj za mňa.
Reagovat
Stan_Borowitz
No, já to myslel spíš tak, že podobně jako Leonidas čelil s 300 spolubojovníky obrovské přesile Peršanů v čele s mocným Xerxem, Federer už 300 týdnů čelí obrovské přesile ostatních hráčů toužících navždy jej sesadit z tenisového trůnu, v čele s mocným Nadalem...

Nakonec se jim to možná už brzy povede a tím bude ta symbolika naplněna dokonale. Ale jak říkám, kdo ví, jestli těch Řeků nebylo ve skutečnosti třeba 312 nebo dokonce 347 :-)
Reagovat
Padme
Vše tu bylo již napsáno:) Každopádně snad ještě nějaký ten turnaj vyhraje. Nedokážu si představit, že by Roger skončil:( Tak mu přeji hodně zdraví a taky štěstí! Výkonnostně už forever number one není, ale pro mě se tenis = Federer. Čím déle nás bude těšit svými výkony, tím budu radši... :) Rogi go go!
Reagovat
Pe3k
ATP Shanghai 2012 SF - Murray vs Federer highlights HD

http://www.youtube.com/watch?v=GXZxKkbvXAc&feature=g-all-u
Reagovat
Pe3k
_Full_HD_!
Reagovat
smazaný uživatel
Snad si to Berdych, Del Potro i Tsonga pohlídají, i když se tam asi stejně Tipsarevič vetře kvůli absenci Nadala.
Reagovat
tommr
Tomáš Berdych už to má skoro jistý a Del Potro by si to moh posichrovat v přímým souboji s Tipsarevicem ve Vídni ... :)
Nejspíš ale budeš mít pravdu a Tipsarevic se na TM stejně dostane na úkor zraněnýho Nadala (podobně jako se mu to povedlo loni na úkor zraněnýho Murrayho). A ani bych se moc nedivil kdyby se uvolnilo ještě jedno místo na úkor Ferrera ...
Reagovat
dadaft
tak doufám Lucko, že nebudou žádné problémky. ))
ale na Gasparyanovou jsem hodně zvědavý. 18 let, skvělé fyzické dispozice, na ITF letos seká jedno vítězství za druhým...
Reagovat
dadaft
huh, jednoručný bekhend???
jsem jedno velké oko.................
Reagovat
tommr
tu Gasparyanovou vidím poprvé - a zdá se že Lucka taky a je zaskočená jejím stylem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Teda jestli "Pistolnice" hukne i tady v tom zápase, bude to už vážně špatný.
Ale soupeřka je mladá, nemá co ztratit...., zatímco Lucka se tradičně vyhazuje.:(
Reagovat
tommr
tak snad už se Lucka vzpamatovala z toho prvotního šoku - zřejmě čekala lehkej trénink a ne téměř vyrovnanou soupeřku. Gasparyanová má na svůj věk úžasný údery a až se trochu vyhraje tak by z ní mohla bejt velká hvězda ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
letošní progres té mladé Rusky je opravdu zajímavý
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, vidím jí hrát poprvé v životě a potenciál tam určitě je.
Lucka se naštěstí vzpamatovala a teď už si to určitě pohlídá. Měl jsem jen kapku starost, aby zase neprohrála hned první zápas.:)
Reagovat
smazaný uživatel
ještě nevyhrála...
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, ale věřím jí, že vyhraje.:)
Reagovat
smazaný uživatel
po koncovce prvního setu a úvodním brejku ve druhém jsem jí už věřil taky. Ale teď... Set a brejk k dobru proti osmnáctileté hráčce třetí stovky...
Reagovat
smazaný uživatel
No právě, vypadalo to už dobře a byl jsem i v klidu. Teď spoléhám na to, že by se Rusce mohla ke konci zápasu rozklepat ruka. Lucka by už potřebovala vyhrát zápas, aby zase nabyla trochu sebevědomí. Kdyby hned zase balila, nebylo by to dobrý.....
Reagovat
tommr
tak to nakonec dopadlo dobře. Došlo na tvoje slova a Ruska v závěru trochu odpadla. Přesto ale na mě udělala dobrej dojem ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
dvouhodinový ostrý trénink se vždycky hodí :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo, hrála na svůj věk opravdu dobře a budu si ji určitě pamatovat. A Lucie hned nebalí, to je dobře, snad ještě pár zápasů uhraje.:)
Reagovat
tommr
taky doufám. Blbý je jen to, že v příštím kole nejspíš narazí na Kláru Zakopalovou ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
No, na jednu stranu to blbý je, ale na tu druhou je alespoň jistota, že bude jedna Češka ve třetím kole.:)
Reagovat
rod_laver
Vyjádření Tonyho k rivalitě mezi RF a RN mě poměrně překvapilo

http://www.tennisearth.com/news/tennisNews/Uncle-Toni-Federer-better-than-Nadal-but-ATP-favours-Federer-691158.htm
Reagovat
Pe3k
Tady to mají fanoušci Rafy černé na bílém. I strýček Toni ví, že Roger je lepší než Rafa :)

This sentence does not bother me. It?s the truth. Federer is better than Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
Strýček Toni je rovnako ako Rafa veľký diplomat ;)
Reagovat
Pe3k
Jasně Rafa je vyloženě diplomatický. Třeba jak strčil do Rosola, to byl čirý diplomatický akt. Nebo jak se po každé prohře na něco vymlouvá, to je taky součást diplomacie :D
Reagovat
Stan_Borowitz
Mně nepřipadá moc diplomatické to vyjádření, že Federera zvýhodňuje to, že se málo turnajů hraje na antuce. Neřekl bych, že to Federera zvýhodňuje, ale zcela jistě to znevýhodňuje Nadala :-). Ale to Tonimu v té rychlosti asi úplně nedošlo.
Reagovat
tito
vymlouvá? Jako 4 měsíční pauza či jiné herní výpadky je pro tebe malý argument? Směšné. Věnuj se Rogerovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Nenech se rozhodit.
Reagovat
smazaný uživatel
Prý super fast courts :D A proto se každý turnaj zpomaluje Tony.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, na kurte diplomatický rozhodne nie je. Tam sa so súpermi nemazná, Roger by vedel rozprávať.

Čo sa týka zvýhodnenia, či nezvýhodnenia Nadala v kontexte rebríčka ATP. No fakt je ten, že čím menej antuky tým horšie pre Nadala, keďže v súčasnosti je tenis zaujímavý len mimo nej, keďže na piesku je víťaz dopredu jasný.

No to automaticky neznamená, že má na harde väčšie šance Roger. Možno v dávnejšej minulosti áno, hlavne papierovo. V posledných rokoch sú však Rafove výsledky z hardu minimálne porovnateľné s Federerom, takže si myslím, že to znevýhodnenie nebude až také horúce..Samozrejme, ak sa nebavíme o zdravotných dopadoch, možno mal práve tie Toni na mysli..
Reagovat
smazaný uživatel
A proto Rafa nevyhrál na hardu turnaj asi 2 roky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Isteže..To je to prvoplánové videnie tenisu len skrz víťazov..Zrátaj body ;)
Reagovat
Pe3k
Něco mi říká, že Nadal už nebude vyhrávat ani na antuce...Sezonu 2013 vidím tak, že Rafa získá max 3 tituly.
Reagovat
Matti
Pokud to bude Roland Garros a Wimbledon mezi něma, tak ani nebudu potřebovat ke spokojenosti ten třetí.
Reagovat
Pe3k
To ti věřím :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja by som sa predpovediam radšej vyhýbal. Nadal a koniec koncov aj Federer s Murraym, či Djokovičom boli viackrát predmetom viacerých zaruručených prognóz viacerých z nás. Čas ukázal, že realita bola v nakoniec celkom iná.
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak. Právě to, že nikdo z první čtyřky nemá ve vztahu k ostatním třem nic jistého, dělá tuto éru nesmírně zajímavou a dramatickou.
Reagovat
Roger_Federer
:), to jsou opet slataniny, a zalospevi.
Reagovat
Roger_Federer
Co se tyka Rafaela, byl bych velmi opatrny z temi předpovedmi..težky navrat ho čeka..Neni zvykli na prohry a ty rozhone přijdou..jak se stim srovna,než se dostane tam kde byl je ve hvezdach..
Reagovat
smazaný uživatel
Dakujeme za tvoj cenný poznatok a teraz šup šup spat do školských lavíc..
Reagovat
Fandina
Forehand ... zkouší nás, co my nato ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejěm to je popíchnutí, je to ale i fakt, který i oněčem vypovídá.
Reagovat
Fandina
tomasinho ... vypovídá to o tom, že neumí pravopis, ale to je tak všechno ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Fascinujou mě ty tvoje neustálý směšný překlepy. Je problém text před odesláním přečíst a opravit?
Reagovat
smazaný uživatel
A je problém psát někdy k tématu? Nebo je problém nepsát obecnou češtinou?
Reagovat
smazaný uživatel
Bože můj, fakt si někdy říkám, na čem ujíždíš.
Reagovat
Fandina
tomasinho ... úsměv. Co se týká ujižděění, tak jak kdy a pokud se týká pravopisu, tak zpravidla zaznamenám, že ten dotyčný udělal chybu, nicméně to je tak vše co od toho vyvozuji. Nikdo není bez chyby a ten kdo neumí jedno zase umí něco jiného atd. Navíc, tady je to úplně jedno, co kdo napíše, o nic nejde ... úsměv
Reagovat
dadaft
Kristýna bojuje. dokázala vyhrát druhý set a ve třetím je to otevřené...
Reagovat
freeteepek
Už dobojovala:-(
Reagovat
Pe3k
Rafael Nadal vs Roger Federer - PeRFectioN Rivarly | Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=fObmPEQqTGE
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulujem k 300ke..Pekné okrúhle číslo..Samozrejme fakticky má 298 a 302 prakticky rovnakú výpovednú hodnotu, no tu ide skor o ten pocit, ze ano..
Reagovat
Heather_Fedex
tak nejak. vetsi vypovidajici hodnotu ma, kolik-krat hrac zakonci sezonu no.1
Reagovat
Stan_Borowitz
Význam je to ryze symbolický, ono ani u Thermopyl nejspíš nebylo přesně 300 Sparťanů... něco jako když se slaví kulaté narozeniny, ač k žádnému zlomu v životě reálně nedochází.
Reagovat
VlS
No, tak doufejme, že kluci skončí líp než Leonidas a nikdo nebude sochat vzkaz do skály : Poutníče běž, a vyřiď lakedaimonským, že my tu mrtvi ležíme, jakož zákony vlasti kázaly nám :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
No, já to myslel spíš tak, že podobně jako Leonidas čelil s 300 spolubojovníky obrovské přesile Peršanů v čele s mocným Xerxem, Federer už 300 týdnů čelí obrovské přesile ostatních hráčů toužících navždy jej sesadit z tenisového trůnu, v čele s mocným Nadalem...

Nakonec se jim to možná už brzy povede a tím bude ta symbolika naplněna dokonale. Ale jak říkám, kdo ví, jestli těch Řeků nebylo ve skutečnosti třeba 312 nebo dokonce 347 :-)
Reagovat
Heather_Fedex
and still counting! turnaj v bazilej se hraje az o 2 tydny a do te doby nema v planu djokovic na zadnem turnaji startovat. takze se pres magickou hranici 300 tydnu celkem jiste prehipne! jako steffi graf! jedte by ji mohl napodobnit v prekroceni hranici 20 grandslamu ale to bych uz chtela az prilis ;///
v kazdem pripade je to skvely pocin nejvetsiho hrace, jakeho jsem kdy videla. takovy hrac se jen tak nenarodi. jsem zvedava, kdo a kdy bude nejbliz k prekonani tohoto cisla.
jeste jednou gratulace!
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhladom k dnesnej konkurencii to nebude pravdepodobne nikto zo sucasnych tenistov..Uvidíme aká doba bude po nich..
Reagovat
a.magerova
jsi takový můj lakmusový papírek. Užívej si zdraví, života i tenisu a věz, že pokud Tě někteří pořád kopou do zadku, znamená to, že jsi vpředu!!! :-))
http://www.rogerfederer.com/fileadmin/user_upload_com/Contentbilder/Contenflow/1210_300weeks.jpg
Reagovat
gigin
Návod na použití lakmusových papírků: Indikační papírek omočte močí (stačí 1 kapka), měření doporučujeme provádět ráno nalačno a po 17 hodině.
Reagovat
a.magerova
Lakmusem se napouštějí proužky filtračního papíru, tím dostaneme jeden z nejstarších pH indikátorů, používaných na testování kyselosti...
Né za všechno kyselé co se jedinci v životě přihodí může Roger.
Reagovat
gigin
Tak to je jasné. On je Bůh. Hodný, kladný Bůh.
Reagovat
Fandina
Bůh, to je hezké ... ale zajímalo by mě jak je to se mnou, pořád čekám na odpověď o tom tvém příspěvku o užití s tebou a nic. Tak co bude? Díky za odpověď ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
To sis naběh s tim užitím si. :D
Reagovat
gigin
Čím starší, tím blbější!! :DD
Reagovat
Fandina
Mutademus já myslím, že si nenaběh, on to třeba nemyslel vážně, vždyť víš, že on to tak vždycky píše. Tak jsem zvědavá, co gigin odpoví. Já když něco píši, tak si to pak umím obhájit. Určitě mi to vysvětlí. Je to chlap.
Reagovat
gigin
ode mne nic dobrého nečekej! Jsem antifedererovec, zlý muž!!
Reagovat
Fandina
Ale já jsem se tě ptala jak jsi myslel, že sis se mnou užil své. Mě je jedno jestli jsi zlý muž. Mě zajímá názor na mě ... úsměv
Reagovat
gigin
Můj názor na tebe - Jsi vynikající, jedinečná a neopakovatelná uživatelka a diskutérka!! TP by byl bez tebe, jak svatba bez muziky!!
Reagovat
Fandina
To je sice hezké, ale pořád jak to vlastně je s tím že sis užil své se mnou tak děkuji za odpověď ... úsměv
Reagovat
gigin
Dobře tedy. Ale naposledy. Užil jsem si s tebou ohledně střetu Tipsa x Štěpec při DC v Praze. Tvrdil jsem, že Radek byl "vinen". A potvrdil to tím, že se Tipsarevičovi omluvil. Tys tvrdila, že vinen není a nevíš zač se mu vůbec omluvil. No a to jsme omývali několikrát a pořád dokola. To bylo to mé "užití" si s tebou.
Reagovat
Fandina
Fajn. Obávám se, že si mě s někám pleteš. Nikdy bych si nedovolila kohokoli z něčeho obviňovat a už vůbec ne o tom psát. Co se týká Tipsy, tak podle mě bylo trapné, že si svolal tiskovku a tam rozebíral, co se událo u sítě při DC. Nikdy jsem ho z ničeho neobviňovala, protože na to nemám právo. Ani nikdo jiný.
Reagovat
Fandina
A vlastně díky za odpověď. A vlastně za poučení, zřejmě píši absolutně nesrozumitelně, že si to druhý vykládá jinak. I když s tebou mám velký problém, protože komunikuješ jednoslovně a to tak, že nevím, co tím myslíš. Takže tak. A teď přeji hezký večer a jdu dělat něco bohulibějšího, než psát na webu ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Pro fandy Rogera:)
... v knižce o Federerovi jsem narazil na nejednu zajímavou věc. Hopmen cup 2002 - Roger a Mirka spolu za SUI :).

http://www.youtube.com/watch?v=b0BAh_pRRTo
Reagovat
smazaný uživatel
... chybááá, správně Roger+Mirka - Hopmen Cup 2002
Reagovat
Pe3k
Congrats to Roger Federer on 300 weeks at #1! MORE WIN
http://www.youtube.com/watch?v=s_cXOz9Idms

Roger tou 300 jen dokázal svůj odstup od ostatních tenistů v historických tabulkách a potvrdil svou neotřesitelnou pozici nejlepšího hráče historie tenisu. Gratulace a respekt. Mohl by to dotáhnout na 306 týdnu, aby měl 3x co Nadal.

off topic video

LUKAS ROSOL//HISTORICAL DAY// ||SPECIAL|| (HD)
http://www.youtube.com/watch?v=ol2q-Lwx5_M&feature=g-all-u
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
fazil
gratulace rogi. nejlepsi hrac vsech dob. skoda ze to tak rychle leti a brzo budes koncit. kvuli tobe jsem se na tenis dival..do budoucna tam nikoho nevidim..samozrejme rafa, pokud se uzdravi, andy a djokovic vsichni jsou skveli hraci, ale vypadaji u toho tenisu moc upocene a upachtene. ve tvem podani je tenis proste umeni... tak jeste tak 2 roky vydrz, dik
Reagovat
Padme
Vše tu bylo již napsáno:) Každopádně snad ještě nějaký ten turnaj vyhraje. Nedokážu si představit, že by Roger skončil:( Tak mu přeji hodně zdraví a taky štěstí! Výkonnostně už forever number one není, ale pro mě se tenis = Federer. Čím déle nás bude těšit svými výkony, tím budu radši... :) Rogi go go!
Reagovat
dadaft
za zmínku stojí i 25. místo Hsieh Su-Wei. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Federer do konce roku obhajuje 3000 ze 3000 možných bodů (na žádný turnaj 250 tento týden nejede). Naopak Djokovič jen 360. V race žebříčku má Djokovič o 2155 bodů více. O letošní světové jedničce je prakticky rozhodnuto, Djokoviče už by teď mohlo zastavit snad jen zranění.
Reagovat
gigin
Nole - 180 Paříž, 180 Basilej, 200 - Londýn tj. 560?
Reagovat
smazaný uživatel
překlep, jasně že 560
Reagovat
hatatytla
Nevítě někdo jak to vypadá s Monfilsem? Asi minulý týden jsem četl, že jde na operaci a pomalu končí s tenisem a tedka je přihlášený do Stokholmu.
Reagovat
tommr
taky jsem na Monfilse zvědavej. Vypadá to, že by se moh ve čtvrtfinále potkat s Tomášem ... :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist