Federer je v Basileji potřinácté v řadě ve finále, o 10. titul se utká s De Minaurem

26. 10. 2019, 22:12
Aktuality 136
ATP BASILEJ - Roger Federer přehrál ve dvou setech Řeka Stefanose Tsitsipase a svůj 19. start na turnaji ATP v rodné Basileji proměnil v již 15. finále, z toho třinácté v řadě. O jubilejní 10. titul si osmatřicetiletý Švýcar zahraje s dalším mladíkem Alexem De Minaurem z Austrálie, s nímž se utká poprvé.
Roger Federer (© AFP)

Roger Federer se zatím v Basileji příliš nevyčerpal. První dva zápasy zvládl celkově za necelé dvě hodiny a ve čtvrtfinále ani nemusel nastoupit kvůli zranění soupeře Stana Wawrinky.

Jednadvacetiletého Řeka Stefanose Tsitsipase, jenž ho letos nečekaně vyřadil v osmifinále Australian Open, dnes porazil bez ztráty podání za 80 minut dvakrát 6-4 a vedení ve vzájemné bilanci zvýšil na 3-1.

V rodné Basileji vyhrál osmatřicetiletý Švýcar  již 23 zápasů v řadě, celkovou bilanci v St. Jakobshalle upravil na 74-9. Naposledy tam prohrál v roce 2013 ve finále s Juanem Martínem del Potrem.

V Basileji hraje Federer podevatenácté v kariéře a popatnácté se dostal až do finále. V něj proměnil už třináct posledních startů, devět z nich přetavil v titul. Pokud v neděli získá 10. titul, vyrovná si osobní rekord z travnatého turnaje v Halle.



Dvacetinásobný grandslamový šampion se o svou celkově 103. trofej, kterou by se znovu přiblížil majiteli rekordních 109 titulů Jimmymu Connorsovi, utká v prvním vzájemném střetnutí s Australanem Alexem de Minaurem

Dvacetiletý De Minaur v prvním dnešním semifinále udolal v tie-breakové bitvě 7-6 6-7 7-6 o dva roky staršího Američana Reillyho Opelku, s nímž vyhrál i čtvrtý vzájemný zápas, a počtvrté v sezoně postoupil do finále. V něm letos slavil titul v Sydney, Atlantě i před měsícem v Zhuhai. Podnik ATP 500 může vyhrát poprvé, trofej z haly ve sbírce rovněž nemá.

• ATP 500 BASILEJ •
Švýcarsko, tv. povrch / hala, 2.219.975 dolarů
sobotní výsledky (26. 10. 2019)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (1-Švýc.) - Tsitsipas (3-Řec.) 6-4 6-4
De Minaur (Austr.) - Opelka (USA) 7-6(2) 6-7(4) 7-6(3)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

136
Přidat komentář
smazaný uživatel
Roger opať potvrdil, že je jeden z najinteligentnejších tenistov. Po prepadákoch na GS a ATP1000 pochopil, že sa musí sústrediť na turnaje bez najlepších.

V týchto, povedzme plytkejších vodách, je dlhodobo bezkonkurenčný. Pokiaľ v tomto trende bude pokračovať, bude mať rekord, čo sa počtu titulov týka a teda najlepšieha hráča histórie, čo sa kvantity týka. Aj to je niečo, klobouček.
Reagovat
tenista08
Včera komentátor na digině říkal, že Federer i v tak vysokém věku může klidně vyhrát další GS, výkonnost na to stále má a stačí prý, aby měl také takovou kliku na los, jako mívá Nadal na US Open:-)
Reagovat
smazaný uživatel
To bol urcite Vaňou, ten je do Svajciara zalúbený.

Apropos, takú kliku na los mal, aj v roku 2017 az do 2019..Alebo Federer v tychto rokoch vypadol v NY s Djokovicom?..

DelPo, Millman, Dimitrov. Vsetko hraci, ktorých Nadal v NY zdolal a Federer nie. A vynimkou Dimitrova, ale ten tam nehra rolu.
Reagovat
paddy
Thiem si také umí dobře vybrat turnaje a jako antukář se zatím prosadil pouze na RG, jinak letos 1-2k
Reagovat
smazaný uživatel
Isteze. Jedine, ze by nie.

1000 a dve 500ky. To mi príde rovnaké ako nejaký Federer.

Thiem je dnes kompletný hráč.
Reagovat
Vlk-v-trave
Thiem je tak kompletni, ze jeste nema Masters.
Nic proti nemu...
Reagovat
smazaný uživatel
Isteze. Jedine, ze by nie.
Reagovat
EllNino
má :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Sim te, kdo pocita IW...:)
Preci jedine dulezite a zasadni Masters, jsou Rim, Madrid, a MC...zbytek je smecko na lidi:D) Tos nevedel?:)
Reagovat
ttopi
Forehande Forehande. Pro Federeracje hrát domácí turnaj zkrátka povinnost. Nebo si myslíš, že kdyby se ve Španělsku nehrály turnaje Masters, ale jen obyčejné Mickey mouse turnaje třídy 250, že by na nich Nadal rok co rok nehrál? Vím, že nemáš Federera rád, ale tohle cos napsal bylo zbytečně "na sílu".
Reagovat
smazaný uživatel
Když hraje Nadal Barcelonu, tak tohle neresi.

Proste jedna ATP 500 má větší váhu než druhá ATP 500

Místní logika pomatenech fanoušků Nadala - bohužel
Reagovat
Cico93
fanoušků Nadala, alebo Forehanda?
Reagovat
brixner
No, já moc né, většinou po mě dycky někdo něco chce, hlavně fakani všech mejch sousedek a známejch, furt by to chtělo dárky a koledy...Víš, co to všecko stojí?? Ale jednomu dárku se asi nevyhnu, že já blb sem se nechal zlákat na libozvučnou slovenčinu...Ten její spratek sice chodí teprve do třetího járu, ale už je tvrdej jako vocel, no, přitáhli sem vodněkud z Malý Fatry...Tudle mě vodchyt, když sem šel vod Větveho s nákupem a prej:"Ujo, nězabudni na tie Vánoce, lebo pichněm ockovi, že si bol u nás, keď bol v robotě a zmlátil si mamičku, moc dobre som slyšel, ako sténala bolesťou, veď to bolo slyšeť až do parku, kdě sme s kamarátom fajčili! Nězabudněš?" Nejraději bych mu jednu plesknul, ale jeho mamička je taká fajná...Bude mě to asi stát ajfoun, marně tomu parchantovi vysvětluju, že když stačí stará Nokie mě...Takže todle sou prostě souvislosti, při kterejch furt tvrdim, že Vánoce E E. Mikuláše vodbydu jabkama a tatrankama, ale Vánoce se prodražej. Dej s nima pokoj, jó? :-)
Reagovat
FulnekUltras
Hned po Mikuláši je potřeba zmizet z ušácké vlivové zóny a vrátit se až na lednové slevy. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=L_Hr3S-ztZI
Reagovat
a.magerova
Hele nenaváděj ho k utíkání od zodpovědnosti!
Mlátí sousedky až je jejich sténání slyšet široko daleko, tak ať za TO nese i následky (v tomto případě - finanční)... :-P
Reagovat
brixner
Jojo, eště kdyby tak zlevnili ty zasryný ajfouny:-))
Reagovat
annah
Beru na vědomí a dávám s nima pokoj. Dyz tě tak iritujou... :-) sorry jako...
Reagovat
brixner
Hodná holka!
Mam radši Velikonoce, to můžu všechny vokolo seřezat, až lítaj cáry masa a to beztrestně a nic mě to nestojí! Příští rok si to užiju, Marco v nějakym bordelu šlohl bičík pro BDSM, nadával, že prej při tý drahotě mu nedaly slečny ani žádnej suvenýr...Ježišimarja, jak já se na to těšim!!!
:-))
Reagovat
Stan_Borowitz
Užij si to, dokud můžeš. Není přece možné, aby v neomarxistickém světě přežívala tradice jednoznačně propagující dominanci bílého heterosexuálního muže, bezy to ideopolicie zatrhne.
Reagovat
annah
Dva z jednoho města (a s jedním pohárem):
https://pbs.twimg.com/media/EH5d-9jXYAAATuQ?format=jpg&name=4096x4096
Reagovat
turista
103 titulů je úctyhodné.
Reagovat
brixner
Ale furt to není 109, žáno!
Mňo...
Reagovat
steve79
A ted hura na turnaj mistru.
Reagovat
gigin
Tam se nechytne ani za hlavu a nepostoupí ani z grupy.
Reagovat
steve79
Roger je buh. Az skonci, tak to bude pro me jako kdyby mi umrel clen rodiny. Fandim mu od roku 2005.
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
annah
I malí Federerovi se radují
https://pbs.twimg.com/media/EH5Wi8rWwAACefY?format=jpg&name=4096x4096
Reagovat
annah
A ještě ty slzy:
https://twitter.com/i/status/1188482938008154112
Reagovat
annah
A pizza party
https://pbs.twimg.com/media/EH5uoCRWwAED8Ha?format=jpg&name=medium
Reagovat
paddy
Reagovat
paddy
k tomu ještě při odchodu za sebou nezavřel dveře, takže vrátný musel zakřičet
https://www.youtube.com/watch?v=E4kyqdxqsR4

vrátný si pak povzdechnul, že měl dnes obtížnou šichtu - nejdříve napínavé zápasy a pak ty dveře
https://www.youtube.com/watch?v=d9kBgfTO-nk
Reagovat
spaniel
Ktery fanda plesate zas chytil amok a nakonec zrusil svou marnou existenci?
Reagovat
FulnekUltras
spíš asi antifanda ;-)
Reagovat
paddy
Nic nového v Řáholci. Cipísek a jeho kumpáni z nextgen opět bez titulu. Taťka Rumcajs je schopnější loupežník.

Asijské sázkovky už evidují podezřelé sázky na TM. Jako tradičně v tom figuruje Rus.

https://www.youtube.com/watch?v=Ri0N4w5rjYQ
Reagovat
annah
:-))))))))))))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Velmi dobre výkony cely týden. DeMinaur, jakožto prostý grinder absolutně neměl co hrát proti agresivnímu veteranovi.

Tady jde krásné vidět situace, kde by tenis byl, kdyby se dekadu nezpomalovaly kurty. Nějakého Connorse by Federer překonal tak v roce 2010
Reagovat
woody
Roger hrál výborně, ale zase to nepreceňuj...
Reagovat
smazaný uživatel
Je to realita, podívej se na tenis 2000-2005 a teď.

Je to parodie. Zpomalený film, lidé chtějí delsi výměny a ne bum bum tenis
Reagovat
smazaný uživatel
Není to realita. Povrchy se nijak zásadně nezměnily. V roce 2000 došlo k homogenizaci. Tj. na rychlých površích jsou povoleny jen pomalé míče, na středně rychlých površích jen středně rychlé míče a na pomalých površích jen rychlé míče. Tak to bylo po celé období, které jsi právě jmenoval. A je tomu tak až dodnes.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinými slovy, Federer v onom období těžil z té samé homogenizace, z níž později těžili Djokovič a Nadal. Těží z ní dodnes. A to, že jej Nadal a Djokovič začali porážet, neplynulo z žádného zpomalení povrchů, ale prostě z toho, že byli od určité doby lepšími/efektivnějšími hráči. Fanfikce je samozřejmě povolena. Ale je třeba ji jako takovou pojmenovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Špatně jsem to specifikoval.

Kurty jsou možná mírně pomalejší, možná míče, ale odskoky se razantně změnily což prospívá více obrannému tenisu, který na rychlých hardech, nebo v hale nemá takový efekt.

Osobně by mě zajímal zapas Federer - DeMinaur v Miami, nebo Montrealu. Uhrál by i tak Alex 4 gamy? Nemyslím si.
Reagovat
smazaný uživatel
Povrch je pasivní. Takže ne, že někomu prospívá a jinému ne. Někdo na něm dokáže zahrát dobře, jiný ne. A tak se odlišují dobří hráči od těch horších. Hráč je zodpovědný za svůj styl, který musí logicky podřizovat tomu, na čem, čím a proti komu hraje. Povrchy mu nic nedluží a je směšné jim připisovat úspěchy nebo na ně cokoli svádět.
Reagovat
tenista08
Zpomalování povrchů je smutná realita, žádná fikce. Stačí se na tenis podívat. Dříve bylo podle stylu hry poznat, na jakém povrchu se hraje. Dnes se ve Wimbledonu s úspěchem praktikuje pinkaná jako na RG. Být takový povrch ve Wimbledonu za Lendla, měl by z něj nejvíc titulů.
Reagovat
smazaný uživatel
V září 2000 došlo k homogenizaci. Na rychlých površích jsou od té doby povoleny pouze pomalé míče, na středně rychlých površích středně rychlé míče, na pomalých površích jen rychlé míče. Cokoli dalšího je neprokazatelná fanfikce. Eye test jako argument neobstojí, protože při něm hraje roli úhel, z kterého zápas sleduješ. Ano, v roce 99 to mnohde lítalo rychleji, ale ne kvůli rychlejším povrchům, nýbrž díky možnosti hrát na rychlých površích rychlými míči.
Reagovat
tenista08
Jako argument postačí index rychlosti povrchů, dopodrobna rozebrané zpomalení trávy ve Wimbledonu, krásně znázorněné na servisu Federera o stejné rychlosti, kdy míčky mají nižší rychlost po odskoku a skáčou výš, atd...
To, co uvádíš - pomalejší povrch, rychlejší míče a naopak je sice hezké.
Ale v momentě, kdy dojde, jako že se podle indexace tak stalo téměř všude, ke zpomalení povrchu, ke zrychlování míčků nedochází.
Takže znovu, je to realita.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer vyhral vsetky svoje W. az po spomalení trávy.

Taktiez realita.
Reagovat
smazaný uživatel
Složení trávy na Wimbledonu se změnilo v roce 2000. A ten rok ve finále hráli Sampras a Ivaniševič. Od té doby je tráva stále stejná. Rozhodně nezpomalila.

Nekompletní data CPI jsou k dispozici od roku 2012 (samozřejmě ne pro GS, které spadají pod ITF). Nejspíš jsi je nikdy nečetl. Kolísají totiž oběma směry rok od roku.

Třeba Paříž měla v roce 2015 CPI 29,9. V roce 2016 39,1. Navíc ten rychlostní index počítá souhru povrch+míč, nikoli pouze povrch, což asi nepochopíš.

A pohádka o čemkoli krásně znázorněném na odskoku JEDNOHO servisu Federera z roku 2003, která krom toho, že pracuje s jedním vzorkem, vůbec nebere v potaz, kam vlastně tehdy ten jeden servis dopadl, vypovídá hodně o mentální kapacitě bláznů, kteří ji chápou jako směrodatnou.

Sorry, ale šíříš hoax.
Reagovat
tenista08
https://www.sport.cz/tenis/wimbledon/clanek/1006301-prevrat-ve-wimbledonu-klasiku-strida-uplne-jina-hra.html

Zatím jsem byl slušný. Tenis je hra gentlemanů, bohužel komentovat ho mohou i burani. Takže, mentální kapacito, můj příspěvek vychází ze studie BBS, z čeho vycházíš ty?
Reagovat
smazaný uživatel
Je ve skutečnosti trivia. Je to srovnání dvou obrázků dvou servisů, o kterém jsem již psal. To nejsou průměry všech servisů.

Jeden z roku 2003, jeden z roku 2008. Nebere v potaz nic jiného než rychlost (rotaci, umístění, část turnaje). I v rámci toho jednoho turnaje logicky najdeš stejně rychle zahrané servisy stejného hráče s úplně jiným odskokem.

Navíc i kdyby to byl průměr všech servisů jednoho hráče z obou let, pořád to nic nemění na faktu, že trávu ve Wimbledonu sejí od roku 2000 zcela stejně a hrálo se prostě jinými balony.

Jestli tomuhle říkáš studie, která má nějakou výpovědní hodnotu a navíc podkládá tvůj neargument (ve skutečnosti vůbec nevíš, co a o čem píšeš), pak jsi úplně blbej (což jsi). A opakuju, šíříš hoax.

Jako argument jsi poslal slátaný článek na Sport.cz, jehož redaktoři běžně píšou a citujou naprosté nesmysly, protože zjevně neumí pořádně anglicky.

"Celá proměna začala v roce 2002. Do roku 2001 totiž byly kurty ve wimbledonském areálu poskládány z několika druhů trávy."

To je faktický nesmysl. Celá proměna proběhla v roce 2000. Od té doby je tráva setá stejně. Mění se pouze míče, ale i ty se již mění v rámci poměrně přísně daných regulí.

Taky tam citovali naprosto vymaštěný tweet, jehož autor usoudil, že jelikož má AO dvakrát vyšší rychlostní index, tak je "dvakrát rychlejší" než French Open.

Sorry. Co jsem ti napsal, jsou ověřitelná fakta. Obohatil jsem tě. Co píšeš ty mně, jsou tvá zbožná přání. Ztrácíš můj čas.
Reagovat
smazaný uživatel
In 2000, Wimbledon moved away from a grass mixture of 70 percent ryegrass and 30 percent red fescue to a full 100 percent ryegrass, made up of three cultivars. Without the cushioning effect of the fescue grass, the ball bounce improved.

Toť realita. Mění se míče.
Reagovat
tenista08
Ano, já jsem blbej, v BBC jsou blbci, novináři nevědí, o čem píší, a hráči nevědí, o čem mluví, když si na zpomalování povrchů ztěžují.

Jen ty máš pravdu. Gratuluji k tvému egu. Prý je o to vyšší, čím je nižší IQ.
Další debata s tebou netřeba.
Reagovat
smazaný uživatel
O inteligenci lidí v BBC jsem nepsal nic. Pouze jsem zkonstatoval, že to, co ty naprosto mylně vydáváš za "studii", kterou šermuješ jako argumentem, je argumentačně nepoužitelná trivia.

Seznam a Sport.cz je v obecné rovině novinářská břečka, a jejich faktickou chybu ve slátanině, kterou jsi poslal jako argument, jsem vyvrátil fakty, která si kdykoli můžeš sám ověřit (ale o to nemáš zájem).

Protože už ses nevzmohl na nic jiného než demagogii, chápu to jako podvědomé přiznání, že jsi prohrál. A prohrál jsi logicky, protože všechno, co tvrdíš, je snadno vyvratitelné objektivními fakty, která ale kognitivně nejsi schopný zpracovat, a navzdory konfrontaci s nimi nejsi schopen změnit svůj názor, což je ve skutečnosti typické pro DK effect u nejnekompetentnějších jedinců, na který (jako tradičně mimózně) narážíš.

Jako správný blbec se samozřejmě hájíš slušností. Ale ve skutečnosti nejsi slušný. Tvá nepoučitelná blbost je urážlivá.
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.menstennisforums.com/2-general-messages/187147-1994-wimbledon-fast-grass-vs-2011-wimbledon-slow-grass-interesting-results.html

Pozor! IQ 95+ je nezbytnou podmínkou pro vstřebání dat (je toho mooc), takže kdo by mohl mít problém s realitou. nechť se přidrží obrázkového srovnání dvou servisů a článku na seznamu.

A víme, že tady jste!
Reagovat
smazaný uživatel
Vies to nejako dokázatelne preukázat, ze je vo W. pinkaná ako na RG?..

Neskresluje to nahodou typológia hracov?..

Kyrgios zaznamenal s Nadalom 30 es v Londýne, dal by tolko aj v Parizi?..

Ano, ked hraju na trave Monfils so Simonom, asi sa to zdá ako lekvár, ale postav proti sebe Kyrgiosa s Karlovicom a bude to to isté čo Sampras s Ivanisevicom. Akurat opat, s tým rozdielom, ze sa nehra servis volej. Ani sa nemoze hrat, kedze intenzita vymien od BL je omnoho vyssia ako kedysi. Kedysi si spickovi BL posielali od zakladnej ciary padajúce listy, v porovnaní s Nadalovými FH napriklad.
Reagovat
tenista08
Štěpánek jednou mluvil o tom, že útočný tenis mizí proto, že se zpomaluje a bránící hráči mají víc času na prohoz. Je otázka, jak to skutečně je. Jsou větší hlavy, dokonalejší rámy, vybroušenější údery. Vše by svědčilo pro zrychlení. A pak si vzpomenu na finalistu Wimbledonu z roku 1979 Roscoe Tannera, který podával rychlostí až 240 km/h...
Reagovat
Patik
Andy sa s ním nedávno pasoval tri hodiny..Federer ho vybúchal za hodinku..Alexova hra je zväčšej časti len o pohybe dosť z neho ťaží..jeho hre chýba myšlienka..dnes bolo vidieť čo je variabilita a čo je pinkanie.
Reagovat
annah
No ale místy měl Minotaur taky moc hezké trefy.
Reagovat
Patik
Mal mal..ale väčšinou tancoval na Rogerovu hudbu.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten pocit, kedy je na jednom turnaji položená kamera trochu nižšie, hra vyzerá rýchlejšie a Kamila má pocit, že je späť v roku 2005.
Reagovat
a.magerova
https://ibb.co/Trrms1k
Reagovat
Mayo
Tak Rogi si turnaj postrážil a strávil na kurte minimum času. Žiadne prekvapenie. Každopádne 103 je veľkolepe číslo a tých 111 mu prajem. Verím, že to môže dokázať na nejakých 500-kach, pripadne 250.
Reagovat
annah
Connors prý měl v těch svých 109 turnajových výhrách dvěstěpadesátek snad čtvrtinu.
Reagovat
smazaný uživatel
To isté platí aj pre Federera. Tých 20%, povedzme.
Reagovat
turista
Ne čtvrtinu ale polovinu Connorsovych titulů byly dvestepadesatky.
Reagovat
Kozoroh
Podle Ultimate Tennis Statistics je 57 z Connorsových 109 ATP titulů turnaje, které bychom dnes označili jako 250.
Reagovat
ipko
Federerov bezpochyby najlepší turnaj sezóny.. takto presvedčivo nehral ani v Dubaji, Miami a Halle.. 10. titul z Bazileja je doma a momentálna forma je obdivuhodná, snáď si ju Roger udrží aj v posledných dvoch turnajoch sezóny..
Reagovat
annah
Snad udrží. Ale jak narazí na Novaka, vidím to černočerně. Jsem s tím smířená, hlavně ho ještě aspoň rok, raději dva, vidět v akci. :-) Pak pro mě nastane na čas temno. Jako by zrušili Vánoce... :-))
Reagovat
FulnekUltras
Mikuláš by Ti nestačil? ;-)
Reagovat
annah
Nee... Trvám na Vánocích.. :-) Ty mám ráda.
Reagovat
mahycek
Pro mně taky čas temna, souhlasím, doufám, tedy věřím, že
příští rok ano, ale ten 2021 ať hraje, naposled. Přeji
si to moc. Bylo by to do čtyřiceti, třeba ať hraje jen
pár turnajů, ale ať vydrží.
Reagovat
Patik
chuť hrať a vyhrávať tam je ako sám povedal záleží to na jeho tele..takže Mirka a všetky ženy fanúšičky povinne motivačné masáže a aj muži (ak chcú nejakí labužníci) treba ho rozmaznávať..
Reagovat
annah
Ono to temno časem přejde, proto jsem psala, že pro mě nastane na čas doba temna. Za pár let si zvykneme a najdeme si nové hráče, kterým budeme fandit, i když nikdy už to nebude takové jako v případě GOATa.
Aspoň to bude bez nervů, jen fandění dobrému tenisu. :-)
Reagovat
FulnekUltras
Maestro je prostě povinnen se až do poslední chvíle i tak trochu obětovat... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=twz-jLDcR10
Reagovat
annah
Zůstat mladý i v osmdesáti. :-)
Reagovat
FulnekUltras
Rodží je teprvá v půlce... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=7uS7vb9gyZw
Reagovat
steve79
Nema se smysl rozcilovat. I prase ma mnohem vetsi IQ nez nekteri diskutujici.
Reagovat
annah
Proto nemá smysl na ně reagovat, ne? :-)
Reagovat
steve79
To mas pravdu:D At jde o fans Rafy, Rogera nebo Novaka, tak fans by si meli uzivat dosyta kazdy titul ac jde o Grandslam nebo 250, protoze to muze byt jejich posledni.
Reagovat
Nola
pekne napisane, ale niekedy ta takyto troll dokaze poriadne vytocit....
Reagovat
Patik
hneď do ignoru..
Reagovat
smazaný uživatel
Celou dobu jsem čekal, až na mě zareaguje největší tupec na tp ever, což je Kozoroh a to se mi splnilo, podle mě je Kozoroh ta nejvíc vypatlaná ovečka, co tu, kdy byla, takže jsem fakt šťastnej, že se chytil na návladu a udělal ze sebe ještě většího pitomce, než je a tímto tady končím, btw, pozdravuje tě Mutademus, což je mé druhé já.
Reagovat
annah
Desítka je doma!!!!! Gratulace!! :-)
Na SportZone samozřejmě přenos hned vypnuli, syčáci. Přitom u některých zápasů WTA, co jsem viděla, nechali i rozhovor vítězky na kurtu po běžném zápasu. Nechápu ten různý metr.
Reagovat
Mr.Pink
Roger byl dojat a trochu si i pobrecel, pekne to bylo :)
Reagovat
Patik
zaujímalo by ma či spomenul niečo s budúcoročným Basilejom či sa zúčastní alebo nejaké vyjadrenie....neovládam nemčinu..
Reagovat
ipko
keďže má v pláne odohrať celú budúcu sezónu, tak Bazilej v nej nemôže chýbať :)
Reagovat
FulnekUltras
dokud bude Rafa za patami, bude se stopa prošlapávat furt... ;-)
Reagovat
Patik
v pozápasovom interview uviedol niečo tak neisto že uvidí ako natom bude telo..čo je pochopitelné v jeho veku uvažovať takto..takže v podstate poznám odpoveď na svoju otázku..
Reagovat
Mr.Pink
Ano, rozloucil se tim, ze se uvidime pristi rok
Reagovat
a.magerova
Jj slzy nesměly chybět... ;-)
Reagovat
annah
Našla jsem na twitteru:
https://twitter.com/i/status/1188479764245430275
Reagovat
steve79
To bylo hezke, rychle a bez nervu:D. 103. titul kariery.
Reagovat
annah
Tak už jen sedm... :-) Ale to nevěřím, že Roger dokáže...
Reagovat
Nola
Fedex paradny tenis, congrats, tie rychle halove podmienky mu neskutocne svedcia, mlady nehral zle, ma sikovnu ruku, ale Fedex bol dnes na returne neuveritelny
Reagovat
smazaný uživatel
Být tam Rafa, tak je to 6-0,6-0 Roger holt díky své slabší technice oproti Rafotvi, povolil pár gemů.
Reagovat
Kozoroh
Nejsme na antuce, chytrolíne!
Reagovat
Ereinion
řekl bych, že je to troll :D
Reagovat
smazaný uživatel
To Kozorohovi nepiš, ten je takový tupec, že by na to v životě nepřišel.
Reagovat
Patik
:DDD to čo tu zas je..
Reagovat
smazaný uživatel
Roger na to bez servisu nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
tecnika uderu naprosto příšerní
Reagovat
smazaný uživatel
Na antuce, kde servis není taková výhoda, nemá Roger proti Rafovi nejmenší šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu, koho může bavit tahle nuda, Rafa na antuce, to je skutečný tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale chápu to, ne každý má talent jako Rafa, někdo jako Federer musí dřít a hrát sice neatraktivní tenis, ale úspěšný, aby se dostal alepoň tam, aby mohl líbat Rafovi zadek.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer hraje hnusný tenis. Všechno na sílu, technika mu nic neříká, měl by se od Rafy co učit.
Reagovat
annah
Tak zatím to de... 6-2... :-)
Reagovat
a.magerova
Tak ještě jeden... ;-)
Reagovat
Krisboy
Dvakrát a dost :)
Reagovat
smazaný uživatel
Federere bez servisu = futures hráč. Technika úderů naprosto hrozná.
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes sice vyhraje, ale proti Nolemu a Rafovi by si s tímhle příšerným tenisem ani neškrtl.
Reagovat
mahycek
Kdo 10 titulů ze stejného ATP turanaje z vyjímkou Nadala.
Samozřejmě za posledních 20-25 let ? Já si to večer najdu,ale
teď musím na hoďku odjet a vrátím se. Dík Pozn. Tedy Roger
z Halle to mně narychlo napadlo.
Reagovat
Kozoroh
To nemá nikdo, jen Rafa a Roger na ATP Tour.

Na WTA okruhu se podařilo dosáhnout 10 a víc titulů z jednoho turnaje jen Martině Navrátilové, a to 12 v Chicagu a 11 v Eastbourne.
Reagovat
Kozoroh
A ještě dodávám, že Roger se v případě výhry stane prvním tenistou, který dosáhne 10 singlových titulů z jednoho turnaje na dvou různých površích!
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Jj. Federer je najlepší.

S výnimkou Nadala.
Reagovat
mahycek
Doufám, nebo věřím že ho dá ten 10 titul a Paříž také.
Reagovat
steve79
Snad bude hrat v Pařizi. Za posledni roky tam zrychlili kurt, takze mu to vyhovuje.
Reagovat
Patik
mmne sa zdá Paríž stále nejaká pomalá ale môže za tým byť aj pohľad kamery.
Reagovat
steve79
10. titul by byl magicky. Roger go!
Reagovat
Krisboy
Jestli Roger bude hrát jako celý týden, uhraje Alex tak 5-6 gemů...
Reagovat
Patik
zvládol tu aj ťažších súperov vo finále ale uvidíme výhodou pre Minaura môže byť aj to že ešte spolu nehrali..Federer si to podľa mňa aj tak postráži.
Reagovat
Krisboy
Federer hraje opravdu dobře a Alex by mohl být trošku unavenej po včerejší bitvě. Myslim, že to bude jasná záležitost.
Reagovat
annah
Nezakriknout !
Reagovat
Patik
uš čuším. :)
Reagovat
steve79
Roger je jak mlatička. Myslel jsem, ze s Tsipsipasem bude mit vetsi problemy.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda. Není to tak, ze by hrál tužku a byl ve finále, hraje velmi dobře a pokud vyhraje, tak možná zkusí i tu Paříž.

Démon to bude mít dneska hodně těžké. V takovém QF, nebo semi bych mu asi věřil více. Takhle ve finále, v Basileji, proti RF, dost nelehky úkol. Jsem zvědav.
Reagovat
steve79
Do Parize by mel jet. Zatim stravil na kurtu cca ctyři hodiny.
Reagovat
ipko
minulý rok hral v Paríži dosť dobre, semifinále s Djokovičom malo veľkú kvalitu, rozhodli dva pokazené TB.. teraz vyzerá v slušnej forme, určite lepšej ako v Šanghaji, takže šancu na víťazstvo v Bercy určite má.. ale priorita je TM, preto ak si zvolí oddych, mal by zabojovať o triumf na TM :)
Reagovat
annah
To nejlepší z Fedexova 50. vítězství v letošní sezoně:
https://twitter.com/i/status/1188153461763952641
Reagovat
annah
@rogerfederer has reached 50 ATP wins in a single season for a record 16th time in 2019.

Most 50-win seasons:

Federer, 16
Connors, 14
Lendl, 12
Djokovic, 11
Edberg/Nadal/Vilas, 10
Reagovat
Pe3k
Goat.
Reagovat
sojka1
nejen, ze je to uctyhodna porce vubec, ale udrzet si vykonnost a zvladnout toto i v osmatriceti..... je uzasny! :-)
Reagovat
panzer.dragon
Nadal na úrovni Edberga, Vilase tzn výborných hráčů.. tak je to v pořádku
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal o 5 rokov mladší, dalsich 5 sezon bol mesiace zranený, a nepotrebuje nahanat béčkové vitazstvá na atp250 :)

Uz to dáva zmysel, ze?..

Ale ovečky vedia rátat iba do dvoch..:)
Reagovat
annah
Rafa to dotáhne a NOvak taky. Určitě budou ještě několik let hrát.
Reagovat
MarcelPersch
Hlavně je Rafa 2 vítězství v této sezoně od toho, aby vyrovnal Nováka. Navíc mimo roku 2005, Rafa nikdy nehrál téměř žádné 250, tam Roger nabral spoustu vítězství i v horších sezónách.
Reagovat
peRFect
:-D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist