Federer je v Itálii, na Masters v Římě chybět nebude

12. 5. 2014, 12:55
Aktuality 229
Roger Federer přiletěl do Itálie. Na tuto zprávu čekali snad všichni jeho fanoušci, neboť to znamená, že čtvrtý hráč světa bude tento týden startovat na antukovém Masters 1000 v Římě. Dvaatřicetiletý Švýcar přitom teprve před šesti dny přivítal na svět dvojčata Lea a Lennyho.
Profily hráčů
Roger Federer

Minulý týden měl Roger Federer startovat na turnaji Masters 1000 v Madridu, v úterý se však odhlásil s omluvou, že se chce věnovat rodině. Ještě ten samý den oznámil, že je hrdým otcem dvojčat Lea a Lennyho, na která doma čekaly čtyřleté sestry Charlene Riva a Myla Rose.

Už ve středu Federerův agent Tony Godsick ujistil fanoušky sedmnáctinásobného grandslamového šampiona, že na Roland Garros svého oblíbence uvidí. Zda se však objeví už na generálce v Římě, se měl rozhodnout na poslední chvíli.

A Federer se rozhodnul kladně. Dnes totiž své příznivce potěšil zprávou, že už je v Itálii a těší se na turnaj v Římě.

"Ahoj všichni, právě jsem přiletěl do krásné Itálie. Už se těším na Řím," oznámil dvaatřicetiletý Švýcar na twitteru.

Federer v Římě ještě nikdy nezvítězil, v letech 2003, 2006 a 2013 byl ve finále. Letos do soutěže vstoupí ve středu zápasem proti Francouzi Jerémymu Chardymu, kterého začátkem roku porazil 2-1 na sety v australském Brisbane.

Naposledy hrál Federer před čtyřmi týdny v Monte Carlu, kde porazil Djokoviče, s nímž se může v semifinále potkat i v Římě, ale ve finále neudržel vedení proti krajanovi Stanislasi Wawrinkovi.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

229
Přidat komentář
smazaný uživatel
Tady rozhovor s Rogem... O tom, PROČ se rozhodl, jak se rozhodl.

http://m.atpworldtour.com/News/Tennis/2014/05/20/Rome-Tuesday-Preview-Federer.aspx
Reagovat
Stan_Borowitz
Hele, ty jeden plebse z TP, koho to zajímá, co Federer říká. Beztak zase jen lže... nezainteresovaní a ostatní to dobře vědí, jejich mluvčí ti to jistě brzy vysvětlí...
Reagovat
smazaný uživatel
Marná snaha no :-/
Reagovat
spaniel
Hirschna, ministr propagandy
Reagovat
Stan_Borowitz
Omlouvám se, neměl jsem tě do toho zatahovat. A dík za odkaz.
Reagovat
gigin
V klidu :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Logikou niektorých zainteresovaných, snáď by si neveril virtuálnej realite vytvorenou médiámi..Bol si vedľa neho, keď to vyhlásil..??

Vidíte, aké smiešne..
Reagovat
smazaný uživatel
Hezky rozhovor. To me zajimalo, co ho primnelo zmenit nazor. V praci si taky clovek nevezme 3 tydny volno, aby travil doma cas s rodinou. Par dnina hned zpet do prace.
Jen on ma to privilegium to udelat. No je to tenisova rodina, tak se rozhodli.
Reagovat
Stan_Borowitz
Je tam video, blbečku. Nikdo se neodvolává na fejsbúk.
Reagovat
smazaný uživatel
Nespúšťaj sa, navrela ti žilka na čele :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Neboj, jen jsem se rozhodl převzít slackerovu strategii používanou vůči Fandině.

Ty jsi prostě zákeřný hajzl, takže jinak se s tebou nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže informácia, že má dvojičky, ktorú médiá prebrali tiež z jeho FB, či Twitteru je tiež blbosť??

Alebo hodnovernosť vnímaš len tak ako sa ti hodí, že áno..

Slacker, Fandina?..Haloo..
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale já jsem nikdy nezpochybnil hodnověrnost těch informací, ale hodnověrnost tvého výkladu toho, co se za nimi skrývá. Tvrdím, že ti nějaká moudra vyčtená z novin nebo fejsbůku či tvítru nedávají dostatečně reálný obraz skutečnosti k tomu, abys mohl činit dalekosáhlé závěry o pozérství či lhářství.

Je to jako by u soudu někoho odsoudili na základě toho, co si o něm přečtou v novinách nebo na základě nepřímého svědectví, což jak jistě víš, je nepřípustné.

Jediný z "plebsu TP", kdo má právo dělat nějaké závěry o Federerově povaze, je rod_laver. Ten jediný by mohl svědčit u soudu rozhodujícím o tom, zda je Federer pozér a lhář, ty určitě ne.
Reagovat
Stan_Borowitz
Proto také jeho názor respektuji, ale tvůj při nejlepší vůli nemohu. Od samého začátku diskuse tvrdím, že děláš dalekosáhlé závěry na základě neúplných a zprostředkovaných informací a že to není korektní postup. Za to jsem byl - místo jakýchkoli věcných argumentů - spolu s ostatními postupně označen za potenciálního masového vraha Židů a plebs. To by (gigine) nasralo i svatého. Jak mi jinak celkem nevadíš ani se svým permanentním rýpáním do Federera a zlehčováním jeho úspěchů, v tu chvíli, jak bys mi řekl to s tím Hitlerem do očí, okamžitě bych ti ji natáhl. Všechno má totiž své meze a ty je očividně nevidíš.
Reagovat
Stan_Borowitz
raději upozorňuji, že gigina zmiňuji v závorce jako odkaz na jeho příspěvek ve 22:35, a v žádné jiné souvislosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Príklad so Židmi bol použitý ako ilustrácia, že si Rogera príliš idelizujete, glorifikujete a automaticky spájate s lepším možným scenárom..To ostatné sme už xkrát prebrali..
Reagovat
Stan_Borowitz
Osobně bych volil takové příklady opatrněji, ale pokud to má být svérázná omluva, protože na tvé klávesnici nelze z nějakého důvodu vyťukat "ospravedlňujem sa", tak ji přijímám.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozri Stan, v prvom rade ma naozaj mrzí, že sme sa posekali kvoli somarine..Ale v princípe, stále trvám na svojom, Roger je tak trochu pózer..Príde do Ríma, vyhlási, že tenis je teraz to posledné doležité..Omg, tak na čo tam chodil?..Znova sa dostávame k prvému príspevku, že jeho slová a činy sú v rozpore..Nechápem, prečo to máte problém priznať...
Reagovat
smazaný uživatel
A to že miluje tenis je u mňa úplne v poriadku..Musí byť fanatik, inak by nedosiahol, čo dosiahol..Vždy som tvrdil, že ho budú odnášať z kurtu nohami napred, inak s kariérou len tak neskončí..Len može byť miestami úprimnejší, tot vso..
Reagovat
Stan_Borowitz
Možná může být upřímnější, možná ne. To já nevím, netroufám si to soudit a hlavně je mi to celkem jedno. Neznám ho, v životě jsem s ním nemluvil, takže si o něm jako člověku nemůžu udělat poctivý, informačním šumem nezkreslený obraz. Teorie informace nás totiž učí, že každá informace je při přenosu nevyhnutelně zatížena větším či menším šumem, proto beru vše, co se dočtu nebo doslechnu, s rozumnou rezervou.

To je vše, co jsem chtěl říct já. Podstata našeho sporu nebyla hloupost, ale poměrně zásadní otázka. Rozhodování na základě nepřímých, šumem zatížených informací z druhé či třetí ruky totiž může mít i fatální následky pro celé národy.

Ale záminka, která k tomu sporu vedla - jestli Federer řekl, že s rodinou bude několik týdnů a nakonec s ní byl jen týdny dva nebo tři - banální somárina byla, s tím naprosto souhlasím.
Reagovat
Stan_Borowitz
A uznávám, že jsem to nedokázal ve svých příspěvcích úplně přesně vyjádřit, i když jsem od začátku cítil, co chci říct, ale až v průběhu naší debaty, která byla chvílemi zbytečně emotivní - za což se ze své strany omlouvám - jsem tu formulaci zpřesňoval.

Rozhodně v tom ale nebyla neupřímnost nebo zlý úmysl, i když by to tak mohlo být třeba vnímáno. Informační šum totiž nevzniká až na trase přenosu informace, ale přímo u jejího zdroje :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V poriadku beriem..Z mojej strany bolo tiež pár zbytočne vyhecovaných príspevkov..Niekedy je ozaj lepšie reagovať radšej neskor a s chladnou hlavou..Takže sorry za hlúpe výrazy k tvojej osobe a s tým Hitlerom som ozaj prestrelil, dal sa použiť aj menej brutálny príklad..

S Rogerom sa asi ozaj nikdy nezhodneme, možno som v mnohých očiach TP iný, ale v podstate som človek, ktorý si zakladá na zásadách a morálke, takže mám tendenciu akékoľvek podobné prešľapy odsudzovať..

Pekný deň..
Reagovat
gigin
Na houby je, že jsem ještě nedostal ten obed od mamičky r.Feverovej.
Reagovat
smazaný uživatel
Je sice v Rime ale jeho srdce je doma ve Svycarsku u sve rodiny. Prohlasil ' byt zpet na tour je ta nejmene dulezita vec '. Sakra chlape, tak proc nejsi s nimi?
Prece si nemusi nic dokazovat. Dej si volno. Uzij si rodinu.
Toto rozhodnuti nechapou na socialnich sitich ani jeho fanousci.
Tour je jeden velky kolotoc. Akorat se mu styska a da se pri tom myslet na hru, pokid to ted neni pro nej prioritou?
Reagovat
Stan_Borowitz
Nestýská. Roger jako správný sobecký egoista žádné srdce nemá. Nechal si ho vyoperovat a zavřít doma v trezoru. Takže ten výrok má úplně jiný smysl, než jaký mu fanoušci na sociálních sítích přikládají...
Reagovat
a.magerova
Mně se "líbí", že Federerovy preference nejvíc pohoršují jeho odpůrce, nejdřív Forehand a teď Ty :-/
Reagovat
a.magerova
Roger má srdce ze zlata a proto ho má doma v trezoru, protože jinde by mu ho mohli sprostě ukrást :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to jsi me spatne pochopila.
Co se tyka karierniho smysleni, jsem jeho rozhodnuti naprosto pochopil. A jelikoz sam nemam rodinu, neprikladal jsem k jeho otcovske povinnosti nijak vysoky smysl. Jen mi prislo, ze vyrok, ze pro nej je tenis to nejmene dulezite znamena, ze by radsi byl doma s rodinou. Tak jsem jen premyslel, zda to dela kvuli sobe, nebo kvuli fanouskum. Nevim. Kazdpopadne rad vidim vsechny na kurtu. Nepohorsuji ho.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger výborně, čekala jsem, že do toho půjde, ale dával si načas, myslím, že šance jsou slušný :) Co mě ale naštvalo, že odhlašujeme nekvalitního poskytovatele vysílání a já nebudu mít na čem koukat na blížící se grandslamy, pokud vím, Roland Garros bude jako vždy na Eurosportu, že? Nevíte někdo, na čem budou dávat v televizi Wimbledon? A nějaký linky na kvalitní stream pokud možno bez haldy reklam a vyskakovacích oken, když už budu bez televize? Zrovna teď jsem opravdu potřebovala nemít na čem to sledovat, jinak jaký máte zkušenosti se Skylinkem?
Reagovat
Fandina
Mám dobré zkušenosti se Skylinkem. Kvůli českým a slovenským sportovním si kupuji balíček se sedmi programy ve kterých je Eurosport a Eurosport, NovaSport a první kanál SlovakSportu, tam jsou tenisové turnaje. Kromě toho na satelitu jsou i neplacené sportovní kanály, italský SuperTennis kde je tenis permanentně, něco živě. A bezplatně mám také německý Eurosport, Sport1, DubajSport a několik dalších arabských televizí, kde je občas tenis, podle toho, kde se hraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Dík, právě o Skylinku uvažuju, když tak koukám na ty jejich balíčky takže doufám, že s tím někdo nemá problém jako výpadky programů, špatnej signál kvůli počasí, problémy s technikou apod. Wimbledon nebudou dávat náhodou na CT sport? Mám dojem, že loni jsem na něj koukala na chatě, kde žádný Nova Sport ani Eurosport nemáme...
Reagovat
Fandina
Pokud máš satelit, tak nevím, jak to bude letos, ale před Wimbledonem uvolňují kanály a na několika z nich vysílají myslím všechny kurty, které jsou ve Wimbledonu pod kamerami. A dá se to naladit bezplatně. O tom, ale i ostatním, co se dá z tenisu vidět na satelitu tu dává odkazy Broz a to pokaždé, když se něco hraje a je to k vidění, teď to byl Madrid, předtím Mnichov, Maroko atd..
Na internetu si občas kupuji Tennistv.com http://www.tennistv.com/home streamy jsou větší a úplně bez reklam a dají se i sledovat zpětně, když třeba ti na nějakém zápase záleží. A potom každá televize Eurosport, Slovak Sport, Nova Sport má i svoje internetové vysílání, které je placené.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na placení jim kašlu já chci normální televizní vysílání :D prozatím jsem si našla lepší streamy než na co jsem koukala dosud tak snad postačí :)
Reagovat
spaniel
Tennistv nedava grandslamy.
Reagovat
smazaný uživatel
U Skylinku jsem právě problémy měla,hlavně s výpadky,při špatném počasí.U Freesatu jsem dva roky a zatím v tomto směru žádný problém. Ale zase moc si nerozumí se satelitním vysílačem od Technisatu.
Reagovat
Fandina
Nevím, co je myšleno počasím, pamatuji se ale také, že když byla velká bouřka, tak satelit po tu dobu nešel, ale to je tak jednou, dvakrát do roka?
Reagovat
smazaný uživatel
dobře nastavená 80cm anténa na Skylink nejde jen při letních bouřkách. Takže Lenka měla blbě nastavenou anténu.
Pochybuji, že letos půjde něco naladit z 28.2, Britové už mají družice s paprsky na jejich ostrůvek, že by to dali do evropského paprsku, o tom pochybuji. Možnost 5 kurtů nejspíš bude mít opět Sky Italia. Wimbledon na chatě si viděla, protože ho dává Novasport a tys ho viděla na Fandovi, kde pouští české hráče dokud hrají ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
I to je možné,že byla špatně nastavená.Družici Thor jsem si nastavovala sama(dishpointer.com)a neměla jsem doposud žádný výpadek.
Reagovat
smazaný uživatel
Už si dobře nepamatuju, na čem jsme na to koukali, ale vím, že to bylo semi Nole-Delpo a finále s Murraym, a Nova Sport tam určitě nemáme ani žádný Eurosporty, maximálně Fandu, že by to zrovna dávali na Fandovi? I to je možný :D Je sice hezký, jak mi tu pěkně popisujete nastavení antény a kdesi cosi, ale já jsem technickej analfabet a s tímhle by mi musel pomoct někdo jinej :)
Reagovat
smazaný uživatel
Počasím myslím jakékoli blížící se mraky a změny počasí, začalo se to kostičkovat a trhat obraz nebo rovnou vypadl signál, tak jsme to vždy přepnuli na společnou anténu v baráku, no a když to přešlo i blbej déšť, tak nám to přišlo jak když do toho natekla voda neboco, protože přes STB nám najednou šly jen některý programy, půlku to záhadně vymazalo a navíc nepřirozně roztaženej obraz, muselo se to furt vypínat a po nějaký době to jakž takž naskočilo, takhle to je od tý doby co jsme vyměnili starej STB s dvěma kartama za dva STB na dvě různý televize a stačilo zprovoznit jeden a neustále to hapruje, nevim co to je za kvalitu a neschopnost přijít se na to podívat, museli by volat technika kdoví odkud a my bysme se museli plácnout přes kapsu, radši vypovídáme smlouvu, když to dělá problém více lidem
Reagovat
smazaný uživatel
jo, to je blbě nastavené, Astra pro Skylink má dobrý signál, neživím se tím, ale nastavoval jsem 80cm a 85cm parabola několik a při normálním dešti všem signál drží, pouze při letních bouřkách to vypadne. Mně doma drží i evropský paprsek pro 28.2, který je teď z nových družic o dost slabší. Stačí doladit aspoň s přijímačem co má operační systém Enigma 2, tam to ukazuje signál vč. dalších důležitých hodnot jako BER a MER.
Reagovat
smazaný uživatel
dává přímo Nova!
Reagovat
Stan_Borowitz
Thor? Ty jsi v kontaktu s Asgardem? Můžu přes tebe poslat vzkaz Lokimu?
Reagovat
slacker
Tihle Asgardane ale muzou kontaktovat jen Antiky
Reagovat
smazaný uživatel
finále Wimbledonu mužů rozhodně Nova nedává. Ani žádný jiný zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Klidně můžeš.Ale zadarmo to nebude:-)
Reagovat
Denis92
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/10313433_813193242043369_4674493458696062620_n.jpg
Reagovat
Denis92
Pekna zbierka, ale chcelo by to doplnit. Radsej vsak poharmi ako flaskami.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad už holčičky nepijou z flašky, za chvíli jim bude 5 :-)
Osobně jsem zvědavý, jestli v budoucnosti přibudou nové trofeje, nebo další flašky :-))
Reagovat
smazaný uživatel
český antukový specialista :-) kdo by to byl předvídal...
Reagovat
smazaný uživatel
předělaný trávař
Reagovat
smazaný uživatel
Federer prý říká, že tyhle hráči - Raonič, Gulbis, Rosol, hrají na antuce stejně jako na tvrdém povrchu. Včera to zaznělo z úst komentátorů na Sky Sport, chválili tam i Rosola, že už dokáže podobný výkon zopakovat, proto se pohybuje na hranici top50.
Reagovat
VlS
posvačil Lázeňského šviháka, no toto
Reagovat
Larsson
Létají hráči mezi turnajema normálními komerčními lety? Bylo by docela fajn někoho takhle potkat na letišti.
Reagovat
smazaný uživatel
Ti lepší(top10+-) mají svoje letadla . Transkontinentální asi všichni používaj komerční lety, když i Djokera chytli na Ruzyni, jak letěl z Ameriky.
Reagovat
Fandina
Lukášovi. Parádní výkon dneska proti Fabiovi. Super zážitek. Hrál výborně. Gratulka veliká a držím palce dál. Luky pojď pojď pojĎ!!!
Reagovat
Fandina
Sorry. To mělo přijít jinam, omlouvám se. Gratulka Lukymu.
Reagovat
Fandina
janekda a kdo má svoje letadlo? Ne že by na ně něměli, ale zajímá mě kdo, kromě Gulbise?
Reagovat
gigin
Gulbis nemá své letadlo. Některým top hráčům jsou nabízeny soukromé lety tryskáči. Je to součást reklamy. I Petře a Tomášovi, například.
Reagovat
smazaný uživatel
Mají pronajaté letadlo na "díly" - letové hodiny v měsíci nebo tak nějak.
třeba http://www.shareplane.ch/
Reagovat
marika
Co jsem si všimla, tak většina využívá společnost Emirates Airline
Reagovat
Fandina
Tak to sorry. Já měla dojem, že Gulba má svoje letadlo, respektive jeho rodiče. Jinak mít soukromé letadlo není zase taková věda. Mám několik kamarádů, kteří ho mají. A to, že tenisti létají propagační lety, to je asi normální a nemusí jít jen o ty top. Ptala jsem se janekd, když psal, že top tenisti mají svoje letadla, co o tom ví.
Reagovat
smazaný uživatel
http://technet.idnes.cz/podivejte-se-s-cim-letaji-po-turnajich-kvitova-a-berdych-pj5-/tec_technika.aspx?c=A111216_162313_tec_technika_mla
Reagovat
tmora
No nevim jak Gulbis (myslim ze nekde jsem slyzel, ze ma), ale ostatni nejenom TOP teniste, ale atleti, golfiste, lyzari atd.. vyuzivaji privatni JETy, ktere provozuji soukrome spolecnosti. Konkretne treba NetJets.com. Samozrejmne si za sluzby nalezite zaplati...
Reagovat
VlS
S letadly to funguje trochu jinak. Je to založené na sharingu, poměrně velká skupina lidí se podílí na pořízení a provozování skupiny letadel ( vesměs business jety typu Cessna Citation, různé Embarery a podobné pro 6 - 12 cestujících). Na základě toho mohou letadla využívat, aniž by je přímo vlastnili. Jednak to vyjde na zlomek nákladů, také to nezatěžuje povinnostmi provozovatele atd. Pro mezikontinentální lety se až tak moc nevyužívají, přece jen dolet a prostor uvnitř jsou poněkud omezené. Takovej podíl na letadle má Tomáš i Petra.
Reagovat
Roger_Federer
Predem upozornuji, ze je to normalni otazka.
Mas nekolik kamaradu kteri maji ( svoje vlastni ?) letadlo.??
Reagovat
VlS
Díval jsem se na ten článek, pro hrubou informaci je to přibližně tak, akorát si tam nekupuješ podíl na konkrétním letadle, ale členství v klubu, kterej vlastní hodně letadel a dává je k dispozici členům. Klub není poskytovatelem " letecké dopravy" ale provozuje " letecké práce pro vlastní potřebu". To má dva dopady - 1) nemůže nikomu prodat " letenku" 2) má podstatně nižší náklady než letecký dopravce, má podstatně jednodužší postupy administrace a proto mu stačí zlomek lidí. Protože jde o letecké práce, je palivo osvobozeno od spotřební daně.
Reagovat
Fandina
Umíš číst, nebo jsi tak hloupý? Dojdi se s někým poradit, aby ti vysvětlil, jak vypadá na veřejném webu, když někdo něco napíše. A jinak ti musí být jedno jaké mám kamarády a co mají. Tobě to musí být ukradené.
Reagovat
slacker
Dostava zase amok :-)
Reagovat
Fandina
Kdybych tu napsala, že jsem římský bůh legrace, tak tobě to musí být jedno.
Reagovat
a.magerova
Jj taky mě to napadlo ;-)
Reagovat
slacker
Takze to nakonec vyjde levneji nez s RyanAir? :-)
Reagovat
Fandina
Přesně tak, Roger_Federer zřejmě miluji nicka Fandinu, jak tu něco napíši, už je na nohou a ty taky ... jste úsměvní ... pojď pojď pojď
Reagovat
Fandina
a a.magerova to samé, Fandina napíše cokoli a ona už mele pantem ... s manželem jsme z ní a vás ostatní unešení ... pojď pojď pojď
Reagovat
Larsson
Díky, ani mě nenapadlo, že to budete vědět. Ono to dává smysl, jak kvůli soukromí, tak regeneraci. V článku se píše, že minimální podíl u toho nejmenšího letadla je 10 milionu + to, co prolétají. Takže se to podle mě bude týkat hráčů řekněme v TOP 20.
Reagovat
Fandina
Kdyby tu Fandina něco nenapsala, nebyli byste na nohou, jak málo stačí k dětské radosti ... jen tak dál, držím palce ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
asi jo, ale je to míň komfortní
Reagovat
VlS
Ono je potřeba si definovat, co myslíš letadlem. V ČR je kolem 6000 soukromejch letadel, zdrcující většina jsou malá maximálně dvoumístná sportovní letadla, často vlastní výroby, to zas nějakej jó luxus není, dá se to pořídit v ceně lepšího auta. To co asi myslíš ty, tedy třídu business jets je jiná story, tam se bavíme o částkách sto mega a víc s provozními náklady v desítkách až stovkách tisíc za hodinu letu. Těch jsou v ČR desítky. Pár majitelů znám taky, ale nejsem žádnej jejich kamarád ( bohužel :-(() Mezi tím je skupina pístovejch vrtulovejch letadel turistický třídy pro 4- 6 lidí včetně pilota. Těch je v Česku pár set. Klasika je Cessna 172, 182. Ta se dá ve slušným stavu cca 30 letá pořídit kolem milionu, je jich plná zeměkoule.
Reagovat
Roger_Federer
Boze, normalni otazka a ona malem vyleti z kuze...Prislo mi to jaki zajimava informace k diskuzi..
Reagovat
Fandina
Problém je v tom, že s tebou se diskutovat nedá, tobě ať napíši cokoli, tak tomu něříš. Takže ti to vysvětlovat nebudu. Nevím, co je k diskusi o tom, když napíši, že mám kamarády, kteří mají letadla. U lidí, kteří se pohybují nebo pohybovali kolem letiště je to normuální. Už jsem tu několikrát psala, že jsem lítala s větroněm.
Reagovat
VlS
Rozhodně ne, Ryan ( easy jet a další) jsou nákladově nedostižné a rozhodně to není pro zaměstnance na dovču na rozdíl od Ryanů. Ale pokud někdo dost vydělává a cení si času, tak to určitě má smysl. Vezmi si, že ze středu Evropy jsi kdekoliv v Evropě za hodinu až 2. Můžeš letět i na menší regionální letiště, kam už bulík nebo Airbus nemůže, vyhneš se otravnejm boardovacím procedurám a spousty čekání. Vezmi si, že let Praha Luton trvá hodinu, ale cesta s odbavením tebe a zavazadel ti dá tak tři, čili 2 hodiny navíc. Ty můžeš fakticky ušetřit, pokud na to dokážeš vydělat.
Ale nákladově to jsou násobky ceny Ryanu.
Reagovat
slacker
Dik ze jsi se rozepsal, Ja tu otazku nemyslel ani trochu vazne :-)

Je to presne otazka na kolik si cenis vlastniho casu a jak casto potrebujes cestovat na tyhle vzdalenosti a pak diky mensim letadlum mas vetsi variabilitu destinaci. Mas predstavu na kolik je prumerna obsazenost u takoveho soukromeho 6-12 mistneho jetu?
Reagovat
Roger_Federer
JJ..moc pekne vysvetleno , takovou nejakou odpoved jsem cekal od Fandiny, zda jeji pratele vlastni letadla takove nebo makove.Samozdrejme jsem si tez z medii vedom informaci o nejbohatsich cechu vlastni sve vlastni stroje v miliardovych cenach..Kelner, Komarek, Smejc, atd..
Reagovat
slacker
Kelner Komarek Smejc, to jsou ti Fandiny kamaradi? :-)
Reagovat
Fandina
Ty jsi čekal ode mě vysvětlení, jaká letadla mají moji kamarádi? A co ti je do toho, kdyby měly pozlacené rakety, tak tobě to musí být jedno. Chápeš to vůbec, ži to to musí být ukradené???????????????
Reagovat
Fandina
Ty nevíš ani kdo je Fandina, tak těžko můžeš zkoumat, kdo jsou moji kamarádi. Ty musíš věřit jenom tomu, co ti tu napíši, takže sorry. Jména mých kamarádů ti musí být úplně ukradená.
Reagovat
slacker
Vim, zly clovek
Reagovat
Roger_Federer
Obtezujes me..Nechapu proc to dal rozebiras, kdyz jsi odmitla odpovedet na jednoduchou otazku, misto toho to tady zase zasiras svymi nesmysly o tom co a kdo by mel psat, ptat se na internetove diskuzi..
Reagovat
VlS
Obsazenost nevím a asi není nijak snadno zjistitelná. To bys musel jít do databází letovejch plánů, kde je počet lidí uvedenej. Ale nemyslím si , že by lidi, kteří tohle využívají zajímala cena na sedadlo.
Reagovat
slacker
Tak spise zajimala cela ta logotika okolo. Zda bezne leti jen 1-2 nebo se dela nejaka optimalizace a ceka se chvili na nekoho dalsiho
Reagovat
Fandina
Já jsem zlý člověk? Tak se mě boj a nestarej se o mě, abych tě nesežrala. Protože bych ti mohla ublížit.
Reagovat
Roger_Federer
Diskuze byla o tenistech, kazdy normalni si da dohromady, ze asi nelitaji na turnaje na vetronich tvych kamaradu..Ty napises, ze mit soukrome letadlo neni zas tak vyjimecne, zeptam se.....nou koment.Proc si tu informaci vubec napsala?
Reagovat
Fandina
Když víš, že tě někdo obtětuje, tak ho neoslovuj a to ty děláš neustále. Tak se nediv, že jsem tě upozornila, že se neumíš chovat na internetové diskusi. Protože to tak je. Když se nechci s někým bavit, tak ho neoslovuji. A to ty nevydržíš. Neustále na mě reaguješ. Tak se to nauč. Není to žádný problém.
Reagovat
Fandina
Je to marné, marné, marné, těžko ti cokoli vysvětlovat. Na větroních jsem lítala já, ale moji kamarádi nemají jen větroně, mají i jiná motorová letadla a lítají s nimi po Evropě i dál. A i já s nimi leckdy lítám, takže proto jsem to napsala.
Reagovat
Roger_Federer
No vidis, ze nakonec si spravne pochopila naco jsem se ptal.Chvilku to trvalo, ale prysla si na to.Dekuji

Ps: Kde si prisla nato, ze zrovna ty si ten kdo by mel radit a ucit jineho jak se "chovat", co psat, jak diskutovat v internetove diskuzi.??
Reagovat
Fandina
Nechováš se normálně, co se týká nicku Fandina. Neustále reaguješ, jak něco napíši, pitváš to a sám musíš vědět, proč to děláš. To je tvůj problém. Není to normální. Sorry.
Reagovat
gigin
Tak se ho na to letadlo ptali a Gulbisova odpověď byla:
"Ano, mám helikoptéru, ponorku a vesmírnou loď."
Reagovat
Fandina
Ta ponorka je dobrá, tu ještě moji známí nemají ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Bohnice?...Par dni na uklidneni by to chtelo, jsi prepracovana.
Reagovat
Fandina
Já jsem takhle přepracovaná od narození, takže děkuji za optání ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Ja ti mam nekdy pocit, ze ona nerozumi ty Moravsky reci..Prazanda.;)
Reagovat
Roger_Federer
Ty mas opravdu problemi z chapanim..na nic jsem se neptal, konstatoval jsem , ze si prepracovana..Vypni to, bez se projit nebo proletet..
Reagovat
Fandina
Dám ti jednu radu, nevíš, kdo čemu rozumí nepoznáš to na internetu, nepitvej to, není to důležité, hlavně to chce slušně psát a jinak o nic nejde. Nestarej se o Fandinu, starej se o sebe a jak je hezký den. Posílám ti úsměv. Pojď!!!
Reagovat
Fandina
jsi úsměvný, jak mě odsud posíláš, ale já tě přesvědčovat o ničem nechci, chytrý pochopí, ostatním je to jedno ... úsměv
Reagovat
Karolko2
A kdy s nimi litas,když pořad trcis na TP?
Reagovat
Fandina
Když netrčím na TP, to je jasné, tak s nimi lítám. A také hraji golf, když netrčím na TP a také pracuji a také jezdím na chalupu a tam pracuji a také jezdím na turnaje fandit a na dovolenou a chodím nakupovat a jezdím na návštěvy. To všechno dělám a přitom trčím na TP. Takže se toho dá stihnout dost.
Reagovat
Roger_Federer
Rad bych ti pripomel, ze to nejsem ja kdo ma zde problemy pre z vetsim mnozstvim nicku.. (uzivatelu)
Reagovat
Fandina
A také rekreačně hraji tenis a vařím peru uklízím bavím se s rodinou a přáteli a to všechno stihnu. Jde to v pohodě a s radostí. Pojď!!!
Reagovat
Fandina
Já tu někoho urážím, nadávám mu nebo něco podobného, aby si na mě někdo stěžoval? Zeptej se těch, kdo mají podle tebe se mnou problémy, co jim na mě vadí a co jsem jim udělala. Moc by mě to zatímalo, když říkáš, že oni mají se mnou problémy.
Reagovat
Fandina
Nehledě na to, že je to pořád dokola. Pořád jen o Fandině, nejsi nemocný?
Reagovat
Vojtiik
joooo to je vono :D :D :D DDD
Reagovat
Fandina
Anebo tak, to je ono, to je ono, to je ono, Fandina je zloduch, hlupák, vejtaha, tak šup šup šup do ní ... pojď pojď pojď

A všichni na TP budou mít klid a budou šťastní, až tady Fandina psát nebude ... hurá hurá hurá ... pojď pojď pojď
Reagovat
misa
proč tak často o sobě píšeš ve 3. osobě? Např. "Nestarej se o Fandinu". Neber to samozřejmě jako nějaký útok na tebe, jen mě to zajímá.
Reagovat
Fandina
Zeptej se těch, co jim vadím proč. Mě se neptej. Já to nevím.
Reagovat
Fandina
Proč píši nestarej se o Fandinku? Asi proto, že Fandinka je nick a ten dotyčný má o ní nějaké představy, které se lehce z jeho psaní pochopí a ty jeho představy nejsou takové, jaká je ta osoba, tedy já, co je píše. Nevím, jak ti to jinak vysvětlit. Prostě každý se známe, víme kdo jsme a proč tu píšeme a když někdo napíše třeba si přepracovaná, tak je to jeho pohled na zde píšící Fandinu, ale vůbec neodpovídá mě, jako osobě, která tady píše. Já nejsem přepracovaná, naopak, těžko to vysvětlovat. On si myslí, že Fandina je, ale Fandina je ve skutečnosti naprosto fit a třeba se dobře baví. Neuraž se prosím, jinak to neumím vysvětlit.
Reagovat
Roger_Federer
Co to tady hrajes za komedii? Nevim co z tebou maji jini, predpokladam ze to same.. ale ja si te x let nevsimal..Ani z tebou nediskutoval.Nez si se nekolikrat vetrela do vlakna, zkousela me poucovat a nutit svuj vetsinou zcestny nazor na x temat (napr PK)..
Reagovat
a.magerova
Dnes Macura po pohřbu řekl: "Proti zlu se musí bojovat pravdou."
Svatá slova :-)))
Reagovat
Fandina
Poučuji a mám zcestné názory na PK? Tak to je možné, ale to jsou prkotiny, to je přece normální na internetu ne, že mají lidi různé názory. A co ostatní, těm vadí co?
Reagovat
misa
Díky za vysvětlení :-)
Reagovat
Fandina
Nechci ti radit, ale víš, že s čím člověk zachází, tím také schází? Často o tom zlu mluvíš, aby se tě to netýkalo. Většinou to tak bývá, i když ty si to myslela na mě, ale znáš to, podle sebe soudím tebe.
Reagovat
a.magerova
Napiš, prosím, nicku Fandina, že nicku a.magerova vadí, že Fandina i když nepochopí příspěvek a někdy ho ani nepřečte, přesto se furt dokola a dokola hádá o to co nepochopila či nepřečetla :-/
Reagovat
Fandina
Omlouvám se, jestli to nebylo na mě, není mým účelem se tady s kýmkoli hádat. Zeptej se RF, proč začal s tím, že tu vadím hodně lidem, kdyby o tom nezačal, nepsalo by se tu to tom.
Reagovat
Fandina
Já nejsem masochista, abych tady na sebe sama začala házet negativa.
Reagovat
VlS
nechcete se na to náhodou už všichni vy........?
Reagovat
Roger_Federer
Ja si snad pustim na hlavu nejaky konvektor abych mel klid.;)
Reagovat
a.magerova
Třeba Ti na hlavu spadne pozlacená raketa, ale musíš si to opravdu moc přát ;-)
Reagovat
rod_laver
po TM jsem letěl s Berdychem a Sátorovou komerčním letem, ale asi to spíš byla náhoda.
Reagovat
slacker
Ktery z tech dvou Macura Rychar je kamarad fandiny?
Reagovat
a.magerova
Oba (Rychtář, Macura) jsou dementi, oba využijí každičkou příležitost na sebe strhnout pozornost, oba vypadaj, že nemaj nic jiného na práci, oba kam přijdou tam otravujou..... oba melou nesmysly....
Závěr - prostě TROJKA k pohledání ;-)
Reagovat
gigin
Nastřelené 3,9 pod kůží, kdoví co zas viděls, tvl...
Reagovat
rod_laver
jsem byl čistý, protože jsem měl auto na letišti.. ale rok předtím jsem byl jako ty nedávno, uletělo mi letadlo a musel jsem z hotelu sledovat krutou finálovou porážku od Novaka. K tomu všemu Stan měl svůj jet na soukromém letišti v centru a nemohl mě vyzvednout. Raději si dej jednu na Ernestka, ty máš nastřelené pořád :D
Reagovat
gigin
Ale já vím, rode. Však si machroval s fotkama na fb, že letíš s Berdychem. Fotky rozmazané, takže si byl stejně nastřelený, z toho se nevykroutíš :DDDD
Reagovat
rod_laver
Tak dám si, když je příležitost, však to znáš :D Naposledy jsem ji měl dnes večer na baseballu New York Yankees vs. New York Mets, větší nudu jsem ještě osobně neviděl. Teda krom Nadalových zápasů.
Reagovat
tmora
Lukas moc pekny! Fognini uprimne nepredvedl zadnej vykon, bylo to hodne nemasrny neslany a fanousci ho na konci pekne vypiskali..
Reagovat
tommr
Fognini je namachrovanej až to není hezký. Lukáše zcela evidentně podcenil ... :)
Reagovat
kada.tom
Lukáš parádně vyřadil Fogniniho :-)
A Dodig ve 2. kole je hratelnej :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, typický výkon od Rosola, když mu to tam padá, škoda, že je to jen jednou za měsíc ;-)
Reagovat
tommr
dneska to byla od Lukáše opravdu paráda. Porazit Fogniniho na antuce a ještě k tomu v Římě je velice cennej úspěch ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
#Novak congratulates Roger Federer : "Congratulations on the twins. Soon I will be a father also. It will really exciting and amazing."
Reagovat
smazaný uživatel
https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10364000_10152114543061966_8645401992294730078_n.jpg

Když to Andymu nejde s raketou, tak s zkusil s fénem a podobnými krámy :D Snad se bude Gríša Maruš líbit.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevadí mi Roger v Ríme, preferujem to..Osobne som nečakal nič iné..Len mi prekážajú tie jeho pózy pre fanúškov...Údajne sa mal Mirke venovať posledné týždne pred porodom, resp. po ňom..

A realita?..Z Madridu sa odhlásil, až keď bola Mirka na tri prsty otvorená a prihlásil sa už na najbližší možný turnaj..Ozaj si Roger tak zakladá na tej svojej maske dokonalého tenistu, otca, manžela?..Má to za potreby?
Reagovat
gigin
Na 4.
Reagovat
Vojtiik
co já vím tak po finále v MC (24.4.?) byl s ní až do porodu, takže ten argument je zcestny, na druhou stranu, taky mě překvapilo, že nastoupí už v Římě... ale nehledal bych v tom pózu ani nic zlého. Teďka samozřejmě budeme spekulovat, ale vypadá to že klučinové i Míra je fpohodě, tak se může vrátit k tenisu... nepochybuji o tom,že pokud Mirka rodila až tento týden, odhlásil by se i z Říma. Možná kdyby v Římě neobhajoval 600 bodů za fi, tak by se na to vykašlal i tak, ale myslím, že si bude chtít za každou cenu udržet pozici v top4 při losu na RG a případně tak narazit na někoho z dvojce Rafa/Nole až v SF :)
Reagovat
smazaný uživatel
Minimálně je to zvláštní, ale láska k tenisu je třeba silnější nebo dostal ´svolení od Mirky, že to zvládne´.

Každopádně jsi píchl do vosího hnízda, chlape...
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu kontroverzní názor. Souhlasím s giginem.
Reagovat
smazaný uživatel
jsi se rozjel teda;D) to nema cenu ani nejak komentovat...;)

Jen snad upozornit pany gigina s janekdou, ze si kuci porad pletou situaci "singl" a "dubble" nejen v tenise, kdyz jsou "dubly", bo pak je to na 8.
Reagovat
a.magerova
Jste nepochopili, že to prohlášení bylo na zmatení novinářů?!
Prostě chtěli mít klid, tak blafovali, né každý má potřebu do světa troubit termín porodu např.29.5.2014.
Reagovat
smazaný uživatel
novinari ok. Proc ale matl i fanoušky Rafy :-o
Reagovat
a.magerova
Kdyby se odhlásil dřív, tak už by novináři slídili co se děje a obléhali porodnice v celém Švýcarsku, tím že v den kdy se odhlašoval napsal, že se bude příští týdny věnovat Mirce bylo napsáno proto, aby nevzbudil pozornost, že už jako něco.
To, že fanoušci Rafy to nepochopili je jejich věc, např. já už v den odhlášení tušila, že je v porodnici i jsem to kamarádovi říkala, že beztak to prohlášení za něj někdo do PC naťukal a že on už určitě rodí, takže kdo chtěl pochopil a kdo nechtěl, ten na něj bude furt nasazovat :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Jasné, tých pár deklarovaných týždňov pri Mirke bezprostredne po odstúpení z Madridu bolo fakt nutných na zmiatnutie médií :)..Vy by ste mu uverili aj existenciu Mikuláša..Zlatí :)
Reagovat
a.magerova
Forehand: tajně doufám, že narození potomka Tě částečně uklidní a přestaneš se tolik zabývat Rogerem.
Reagovat
Karolko2
Kolik dnu jste věnovali vy pánové svým rodinám v období před a po porodu,pokud tedy uz rodiny mate,proč řešíte takovýhle kraviny?
Reagovat
smazaný uživatel
Trošku Forehanda chápu - "Rozhodl jsem se odhlásit z Madridu, abych během několika dalších, pro naši rodinu vzrušujících týdnů mohl být se svou ženou Mirkou,"

Zas ale by měl bý zvyklý z Rafova "nejsem favorit".
Reagovat
gigin
Jak děcka řvů v noci, davaj v kyty na turnaj. Jak kdybys to neznal. Navíc to proběhlo všechno cajk, Mirka sa nám otevřela, jak měla, tož co bude doma hnipat.
Reagovat
gigin
Stejně zatím ty kindervajíčka ví prd, jestli je tata doma nebo ne. Až budů chtět dobit kredit na mobil, tak už se po něm možná budou shánět.
Reagovat
a.magerova
Takže nám tady Forehand názorně ukáže, oč bude lepší otec než Roger a bude se věnovat plně své ženě před porodem a posléze ženě s dítětem na úkor psaní na TP, si to stopnu tu TP-pauzu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud bude hlásat, že bude týdny mimo, tak proč ne? :D
Reagovat
Vojtiik
to by byl sen.. jeste by mohla otehotnet fandina:D
Reagovat
smazaný uživatel
Trošku sme odbočili..Ja neriešim, či sa Roger venuje deťom, či mal prísť až na RG, či je nedajbože dobrý otec..Určite je a bude dobrý tato..

Len nerozumiem tým jeho pózam, s ktorými chce vyzerať akože dobre..To je celé..Tých pár týždňov deklaroval dlhodobo nielen v Madride..
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapci, nie je nič jednoduchšie ako zatvoriť oči a presť na ďalšie vlákno..Ak vás psychicky obťažujú príspevky uživateľa, ktorého čítate dobrovoľne, je to hodné diagnózy, nemyslíte?..Ja niektoré nicky a príspevky vyslovene filtujem, popravde aj vaše pokial niu sú vo vlákne, kde sám figurujem..Možno sa možete inšpirovať..;)
Reagovat
a.magerova
Forehand: hele a proč si do toho Rogera měl potřebu tady dnes zarýt?!
Reagovat
Stan_Borowitz
Zajímavé, jakými pitomostmi se někteří lidé dokáží zabývat a jak se snaží za každou cenu uplést z hovna bič...
Reagovat
smazaný uživatel
Pretože klamal?..

Veru zaujímavé..Pre každého hlúposť niečo iné, pre niekoho zásady, pre niekoho španielska vlajka v srbskom boxe, pre iného satelity, či Fandina ako taká..Každý upozorní na to svoje, otázkou je len, či sa niekto dokáže od svojho koňa odosobniť a pozrieť sa na jeho činy aj bez klubových okuliarov..
Reagovat
a.magerova
Forehand: a furt a furt a furt budeš rýt :-/
Tos opravdu nepochopil, že chtěl mít klid od novinářů?!
A pokud vím, tak jmenovitě nenapsal, že do Říma nepojede. Jistil se jen pro případ komplikací po porodu a ty zjevně nepřišly, tak buďme rádi, že jsou všichni zdraví a hotovo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ty jsi vedle něj stál, když to říkal? Víš, co doopravdy řekl? Nebo se řídíš virtuální realitou tvořenou médii? Asi spíš to druhé, že.

Krom toho, kdyby Mirka rodila až v termínu RG, tak by to skutečně byly týdny - minimálně dva. Řekl bych, že používáš zbytečně ostré výrazy a snažíš se hledat špatný úmysl tam, kde s největší pravděpodobností není.
Reagovat
a.magerova
Nehledě na to, že přesný čas porodu se až tak moc dopředu určit nedá (poznáš sám), např. já rodila 14 dnů před termínem a ještě hodinu a půl před narozením syna jsem seděla doma v obyváku a netušila, že už je TO tu.
Takže ani Roger kolem poledne nemusel vědět, že už kluci chtějí na svět :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Rogera som nikdy nemusel, ale obdivujem ho za to, čo dokázal so svojimi fanúšikmi..Tí si ho tak glorifikujú, že ak by aj povedal, že to Hitler s tými Židmi tak zle nemyslel, snáď by sa s tým jeho davy aj stotožnili.. + Ja som vedla neho nestál, ale podla slov Magerky tipujem, že ona áno :)

Treba si uvedomiť, že "vedieť" ako to myslel je totálna hypotéza..Rovnako moja ako aj vaša..Ja sa však opieram o fakty, (mimochodom nie podané médiami, ale jeho samým na sociálnych sieťach, ktoré si spravuje sám)..A nie je to len o dvoch týždňoch, ktoré zmienil v deň porodu..V podobnom duchu sa vyjadroval od začiatku, "rodina je prvoradá, od tenisu si dám odpočinok"..

Ak by chcel zamhlievať, tak by predsa svoje súkromie vobec nekomentoval, na otazky tohto typu by proste neodpovedal..On to poňal trochu populisticky..Veď to priznajte, nie je na tom nič zlé :)
Reagovat
Roger_Federer
Ale no tak..Roger mozna mistifikoval ve veci porodu.., ale Rafa a jeho tym si z Vas delali pul roku doslova prdel..;)
Reagovat
smazaný uživatel
A hoci to nevyzerá, oboch si vás ako diskusných bohužiaľ často oponentov vážim, takže to nebudem viac rozoberať, vyjadril som len svoj názor, pohľad na vec..

Pekný večer..
Reagovat
Stan_Borowitz
ale no tak co bys vlastně chtěl od sobeckého egoisty...

Buď rád, že nejsi v táboře jeho fanatických obdivovatelů, kteří by i Hitlera pochválili za holocaust, kdyby jim to veskrze falešný a prolhaný Federer nařídil, ale v táboře fanoušků toho skromného a upřímného, obyčejného a pravdomluvného kluka z Malorky, který prohrává jen tehdy, když je zraněný nebo nemocný a je tak čestný, že to, že si nezasloužil vyhrát a soupeř byl lepší, za něj musí říkat jeho strýček Toni...
Reagovat
Stan_Borowitz
A ještě dotaz. Ty si vážně myslíš, že Federer (nebo Nadal či Djokovič) příspěvky na "sociálních sítích" píší sami? Opravdu?? A pak že kdo se tady nechá snadno oblbnout...
Reagovat
r.Fever
Chachacha, Forehand sa nám tu prezentuje v plnej paráde. :)))
Stan, jasné, že on verí, že si to píšu sami, veď dennodenne sleduje Nadalov facebook častejšie ako bruško svojej milej.

Je úplne a len Federerova vec, kedy a do ktorého turnaja nastúpi, veď Mirka porodila pred týždňom a nie včera, plus očividne si môže dovoliť luxus pracovať týždeň po pôrode a vziať rodinu súkromným lietadlom so sebou. Lenže pozor, on KLAMAL ! On KLAMAL vážení na sociálnej sieti ! To je to čo Forehanda trápi.. napísal, že sa jej bude venovať týždne ... a on sa jej venoval len týždeň. Nerátame čas pred pôrodom a že do Madridu vôbec nepriletel, pretože vedel dátum pôrodu. Achjo, niektorí jedinci na tejto zemi :)

Choď radšej sledovať či neklame náhodou aj Nadal na tom fejsbúku. Či Rafou PR manažér ? Alebo pracovník poverený PR manažérom ? :)
Reagovat
spaniel
Ale no tak pánové, to z nej mluvi jen frustrace ze Nadalovi s Monacem se nedaří počít.
Reagovat
smazaný uživatel
Či si príspevky píšu sami?..A jak to s tým súvisí, či sami alebo niekto z ich tímu?..Je snáď evidentné, že to nie sú médiá, ktoré si načrtol...A snáď ešte evidentnejšie je, že Federerovi ľudia nemajú žiadny dovod klamat, keď Rogera de facto citujú..Ale ak si naozaj komisár, zrejme tento stihoman bude tak trochu profesíjna deformácia..

Preboha, čo s tým má Nadal, prečo ho sem silou mocou ťaháš?..Prosím ťa, hovor k veci, lebo už začnem aj o tebe trochu pochybovať..

Rfever?..Odporúčam si prečítať svoj rukopis..Tak rozkošne infantilný a premotivovaný príspevok, napísaný štýlom len tebe vlastným stojí za opätovnú pozornosť..Kolko máš rokov prosím ťa?..Radšej nám prezraď, čo bude zajtra robiť mama na obed..
Reagovat
spaniel
Nadal je tady proto, ze to pises ty, Rogeruv hater. To je prece jasne.

K veci, jedine na cem zalezi je, ze to nevadi Mirce. Ostatnich do toho nic neni, at uz se vyjádřil jak chtel. Pripada mne velice trapne hledat takove nicotnosti, hlavne po tom co předvedla tvoje modla vcera.
Reagovat
Stan_Borowitz
člověče, tobě se v tomto vlákně daří neuvěřitelně věrně imitovat Fandinu... je to úmysl? Ironie?
Reagovat
r.Fever
Forehand, jediný premotivovaný si tu ty, s tvojou obsesiou vidieť na Federerovi všetko zlé, môj komentár bol ladený presne tak, aký smiech mi spôsobil tvoj komentár. Už kľučkuješ vo vlastných hlúpostiach.

A čo bude variť mama ? Nuž neviem, ale zavolám jej ak to chceš vedieť. Bohužiaľ s ňou zajtra nebudem, ale to je len ďalší dôkaz tvojej obmedzenosti, keď smeruješ príspevky takýmito smermi.
Reagovat
gigin
Já to chcu vědět. Co bude teda vařit?
Reagovat
r.Fever
Tebe dám aj adresu kde býva, neviem čo bude variť, ale určite to bude pošušňáníčko :)
Reagovat
gigin
Hej? Dobre. Mám rád slovenskú kuchyňu :)
Reagovat
Amputace
Média potřebují "toho dobrého", vždycky tomu tak bylo a bude. Roger má k tomu veškeré předpoklady a umí se v tomto světě (na rozdíl od Rafy) dokonale pohybovat. Je typickým produktem geniálního sportovce, kterého masy milují (třeba jako Bolt ve sprintu, Messi ve fotbale, Gretzky v hokeji). Nejde pouze o samotné jeho fanoušky, ale lidi obecně. Vysloví-li se slovo tenis, patrně první asociací většiny lidí bude Federer. Je to ikona, je to symbol, je to fenomén, jak by tedy někdo takový mohl být špatným otcem? Tyhle peripetie kolem porodu jsou tudíž zcela pochopitelné a pomáhají udržet jeho charakter "dobráka" před očima veřejnosti. V tuto chvíli nehodnotím, zdali je "dobrý" či není ve skutečnosti, ovšem ta tendence médií je v tomto směru dlouhodobě velice patrná, snad až průhledná. Já médiím a obrazům, které nastavují, nevěřím a to ani v případě Rafy. Moc dobře vím, že jsou to všechno promyšlené hry s percipientem a nemá smysl se v tom příliš pitvat. Nicméně na druhou stranu docela výmluvný byl jistý příspěvek uživatele roda_lavera, který mluvil o osobní zkušenosti s Federerem, která byla taková, že zatímco před kamerami se ochotně všem podepisoval, usmíval se a budil obecný dojem sympatičnosti, mimo kamery byl pravým opakem takového člověka. Nikoho z ničeho neobviňuji, ale přece i ten nejomezenější Rogerův fanoušek musí vidět, že Rogerův charakter je v médiích dlouhodobě glorifikován (jen pro upřesnění: glorifikace není podávání mylné informace, nýbrž přílišný až nezdravý akcent nějakého rysu, vlastnosti atp.).
Reagovat
r.Fever
Bravó Amputace, konečne rozumný komentár od Nadalovho fanúšika. Presne ako píšeš, tá glorifikácia hráčov ako Federer, Nadal je miestami až neúnosná, no nevidím nič zlé na tom, keď sa hráč týždeň po manželkinom pôrode zúčastní turnaja. Sú tu iné zlé stránky, ktoré by sa mohli rozoberať u tohto hráča. :)
Reagovat
Amputace
U Nadala je třeba zase ten stereotyp "skromného chlapce", který se stále znovu a znovu v médiích vrací. Nicméně Nadal nemá pro vystupování v médiích zdaleka tolik talentu jako Roger (spíše naopak: je to naprostý antitalent). Viz jeho špatná angličtina, odsuzované a vysmívané rituály, jistá monotematičnost jeho vyjádření (zcela nesrovnatelné například s Djokovičem, který neomílá stále dokola ty samé fráze, ale skutečně mnohdy svoji i soupeřovu hru analyzuje - jakkoli to říkám nerad, podle mého je z té úzké špičky nejinteligentnějším člověkem). Federer má na rozdíl od Nadala všechno tohle vychytané a na první pohled na něm nejsou žádné vady - má příjemné vystupování, hovoří plynule několika jazyky, budí inteligentní dojem, vyhýbají se mu jakékoli aféry a především má mnoho hereckého talentu, protože většina těch úsměvů do kamer, na tiskovkách, bezprostředně po zápasech atd. samozřejmě není upřímných, nicméně tak bezezbytku ve Federerově případě působí. Každý sport potřebuje svůj symbol v podobě výjimečného sportovce a byť jako fanoušek Nadala musím zcela na rovinu přiznat, že v tenisu je jím právem Roger Federer, proto není divu, že si jej média takto "chrání".
Reagovat
smazaný uživatel
Tak som rád, že si ocenil výborný postreh Amputace, keďže v podstate hovoríme o tom istom..Kolega Rogerove pózy konštatuje, ja ich registrujem tiež a to bol práve dovod mojho prvého príspevku, ktorý sa ako obvykle stretol s precitlivelou reakciou jeho fanúškov..Tiež sa mi nepáči jedna jeho tvár pred médiami, kamerami a tá druhá skutočná...Zaujimavé , ako rozdielne človek može vnímať jeden obsah podaný viacerými formami a hlavne osobami..

To, čo Amputace rozšírnejšie opisuje, potreba médií mať svojho hrdinu je druhá vec, samozrejme pravdivá..Výborný postreh s Djokovicom, tiež som zaznamenal jeho výborne vystupovanie, fundované postrehy a celé to posobil takou prirodzenou človečinou na rozdiel od Rogera, ktorý je verbálne rovnako skvele vybavený, ale posobí to miestami profesorsky..Nadalove vystupovanie v zmysle "tough match, I have to play my best tennis, Sorry for today" je ozaj trochu chudobné a v tomo zmysle výrazne zaostáva..

Stan, čakal niečo k veci, hovorí sa, že dvakrát do tej istej rieky nevstúpiš, no predsa :)
Reagovat
Roger_Federer
Ja myslim, ze Rafa neni typ cloveka, kteremu je ta medialni pozornost orijemna, ale musi s ni zit,narozdil od Rogera a Novaka kteri jsou zkutecne prirozenejsi, Roger casto ooravdu profesorsky.Rafa tom proste hur "chodi"...Proto taky hodne medialniho obrazu dela Toni Nadal..
Reagovat
gigin
Klid, tvl... FFF jsou FFF. Musíš na ně opatrně a aj obed dostaneš :))
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak je to především showbusiness, že, teprve až potom sport. Z toho je potřeba vycházet.

Tu poznámku rod_lavera si dobře pamatuju a respektuji ji, protože to je reálná osobní zkušenost. To je opravdu hodné zamyšlení a Federer má u mne díky tomu velký vrub.

Ale pokud si někdo (ve zřejmém úmyslu) vymyslí virtuální problém, začne se v něm pitvat a když postupně přichází o jednotlivé pseudoargumenty, tak začne kličkovat jak Fandina s konverktorama, tak mi to připadá až mírně patologické.
Reagovat
a.magerova
Především je to člověk a má nárok na jakékoli lidské vlastnosti, nikdo z nás FFF si nemyslíme, že je to světec, který snad ani nechodí na záchod, ale neustále číhat na každý jeho prohřešek a rozmazávat ho do obřích rozměrů, je opravdu úchylné :-/
Forehandovi vadí, že se dostatečně nevěnuje své rodině,
rod_laverovi zase vadí, že se dostatečně nevěnuje podepisování fanouškům. Přece si uvědomte, že nejde vyhovět všem ani se všem nemůže podepsat ani se na všechny jen usmívat, přece může mít své splíny, a navíc jak už jsem tu kdysi psala, je dost zvláštní, že na ebay je tolik jeho podepsaných předmětů, někteří lidé chtějí jeho podpis zpeněžit a ještě se rozčilují, že se jim odmítl podepsat :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Rozmázavánie problému je vždy vecou akcie a reakcie..Ak by Nadalovi fanúšikovia reagovali na každé negatívum vyjadrené na Rafovu adresu sposobom ako na kritiku reagujú o poznanie citlivejší a vzťahovačnejší FFF (pravidelne stále tí isti) bolo by to podobné aj v opačnom garde.."Nadalovci sú v tomto o poznanie odolnejší"..A hlavne ich je menej..Vačšina vždy určuje tón diskusie..

Ja som svojim príspevkom len vyjadril nesúhlas s poźerstvom ako takým, ukázal som to na konkrétnom príklade..Vobec tu nejde o to, aký je Roger otec, to s tým vonkoncom nesúvisí, kludne nech hrá zápas aj pár hodín po porode, je to profesionálny tenista, je to prirodzené...Neprirodzené sú pre mňa reči a postoje v jednom svetle a činy v opačnom..Myslím, že nezainteresovaným musí byť pointa jasná..No ľudia často nerozumejú, resp. nechcú rozumieť, predmet diskusie úmyselne zahovárajú, resp. to svojimi kvázi vtipnými dodatkami bagatelizujú, neprinášajú nič vecné a v podstate situáciu vyostrujú.
Reagovat
r.Fever
Forehand, Amputace pise o glorifikovani mediami, u teba som sa smial ako ti vadilo ze Federer udajne "klamal" na Facebooku. Vidis ten rozdiel ? :)

A neviem ci je niekto na TP citlivejsi ako napr. taky Rafaeoli25 ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Amputace sa vyjadril o mnohých veciach..Píše o glorifikovaní hráčov médiami, porovnáva mediálne vystupovanie najlepších a konštatuje neúprimnosť niektorých hráčskych postojov, gest a podobne, čo dokresluje konkrétnou príhodou uživatela TP..

Ja sa vyjadrujem len k poslednému faktoru, odsudzujem to ostrejšie ,ukazujem to na inomkonkrétnom príklade..Myslím, že prienik názorov je zrejmý.. samozrejme niekto to načrtne vo všeobecnom vnímaní, niekto použije zrejme pre fanúškov ťažšie stráviteľné pojmy..
Reagovat
Amputace
Ty jsi to hodně zjednodušila. Nejde přece vůbec o to, že se někomu nechtěl podepsat, to je samozřejmě zcela lidské, jak píšeš, jde o to, že v přítomnosti kamer s tím neměl nejmenší problém, zatímco mimo kamery už tak ochotný nebyl.
Reagovat
spaniel
Roger řekl ze několik tydnu bude s rodinou a taky ze se brzy vrati na kurty (aspon podle toho článku tady). Ze ženou byl 3 tydny od MC do porodu a tyden po porodu. Forehand se z toho jde zbláznit a uz z něho dela druhého Hitlera. To ze Nadal vamosuje jak vztekly nevynucené chyby zraněného soupeře den predtim je ok. Skvěle!
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak abychom si v tom udělali jasno. Já jsem se tě zeptal, jestli se opíráš o osobní zkušenost (jako například rod_laver), nebo jen čerpáš ze zprostředkovaných informací (například médií či jiných prostředníků). Ty jsi mi odpověděl, že to je přímo od Federera, protože to bylo na sociálních sítích. Na to já jsem tě upozornil, že to pořád není přímá zkušenost, protože špičkoví hráči nespravují své stránky na sociálních sítích sami, ale dělá to za ně skoro vždy najatý člověk. Na to ty jsi mi začal něco o tom, že to tedy není přes média a že lidé z Federerova týmu nemají potřebu lhát a podobné s tématem nesouvisející výhovorky. Co jsem já od začátku tvrdil je to, že máš zprostředkovanou informaci a na na jejím základě děláš příkré soudy o Federerově údajné "lži". Což je nesmysl a když ti to někdo řekne, tak jsi to opět ty, kdo rádobyvtipně ironizuje s Hitlerem a holoucaustem, což nebylo ani vtipné, ani vkusné.

Tož asi tak nějak. Někdy není špatné přiznat, že jsi šlápl do hovna. Určitě tím neztratíš tvář, naopak. Ale tvoje volba.
Reagovat
Stan_Borowitz
holocaustem, samozřejmě. překlep.
Reagovat
Stan_Borowitz
Kdyby jen to, on dokonce v pozápasovém rozhovoru řekl, že je mu Keie sice líto (mimo jiné protože Japonsko je velký trh, to jsem myslel, že spadnu z gauče), ale že jemu se na AO přece stalo to samé. Chápeš - Nadal byl podle svých představ na AO krůček od vítězství, než se zranil...
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš to svojimi očami, ja si myslím, že to je bolo a je inak..Vobec som sa neopieral iba o jedno vyhlásenie, ale to je jedno..Ja už to viac riešiť nebudem, vsetko je napísané..Navyše cítim , že ak by som to vysvetloval znova, ocitol by som sa opat na okraji bezmocnosti, krocik od nemocnice na okraji mesta, keďže opačná strana nie je schopná počúvať, už len z princípu..

Čo sa týka tvojej poznámky k Rafovi, dokazuje to minimálne rovnaké antipatie, aké prechovávam k Rogerovi, ale tieto poznámky, či uhol pohladu plebs TP logicky toleruje..
Reagovat
smazaný uživatel
Nejaký Masters 1000 a GS sú a vždy budú rozdiel, bez ohladu na vedenie 1;0, ci 0:1..Rafova poznámka bola úplne na mieste..Teda nie pre každého, že áno..
Reagovat
Stan_Borowitz
Ta Rafova poznámka rozhodně nebyla na místě, na místě bylo to, co za něj řekl Toni.

Původně jsem to nechtěl vůbec vytahovat, ale když už se tady řeší, kdo a jak lže. Rafovi se v Austrálii rozhodně nestalo totéž, co Keiovi v Madridu. Bez ohledu na hodnotu turnaje.
Reagovat
Stan_Borowitz
Nemusíš nic znovu vysvětlovat, myslím, že tě všichni chápeme dost dobře. Prostě jsi měl obsesivní nutkání si zahateovat, a protože namístě nebyla žádná vhodnější záminka, musel sis nějakou vytvořit a nic lepšího se ti nepovedlo.

Život je holt někdy těžký...
Reagovat
r.Fever
Myslim ze to je typicky Forehand. Postazuje sa na Federera kvoli vykonstruovanej hluposti, a potom sa tu hada do bezvedomia s ostatnymi. Kedze sa ich tu zhromazdilo viac, obtaca svoje "argumenty" tak ako sa mu hodi, nazyva fandov Federera kvazi ovcami co budu nasledovat aj Hitlera ...
A potom to zabije osobnymi invektivami, ktore snad uz fakt nikto nemoze brat vazne :)
Rozdiel medzi tebou Forehand a Amputace je ten, ze z A.nesrsi neskutocna zast voci RF a jeho komentar je umierneny, skus prekonat tu tvoju nerozvaznost tiez a pisat v trochu nehatersom duchu. Dovtedy budes len pouhy hater, ktoreho prispevky zacnu normalni prispievajuci preskakovat. (prepacte a chybicky, pisem z mob.)
Reagovat
r.Fever
Myslim ze to je typicky Forehand. Postazuje sa na Federera kvoli vykonstruovanej hluposti, a potom sa tu hada do bezvedomia s ostatnymi. Kedze sa ich tu zhromazdilo viac, obtaca svoje "argumenty" tak ako sa mu hodi, nazyva fandov Federera kvazi ovcami co budu nasledovat aj Hitlera ...
A potom to zabije osobnymi invektivami, ktore snad uz fakt nikto nemoze brat vazne :)
Rozdiel medzi tebou Forehand a Amputace je ten, ze z A.nesrsi neskutocna zast voci RF a jeho komentar je umierneny, skus prekonat tu tvoju nerozvaznost tiez a pisat v trochu nehatersom duchu. Dovtedy budes len pouhy hater, ktoreho prispevky zacnu normalni prispievajuci preskakovat. (prepacte a chybicky, pisem z mob.)
Reagovat
smazaný uživatel
Chlapci, ja ani nepredpokladám, že by ste ako zarytí prívrženci Rogera dokázali akceptovať kritiku svojho zverenca, napriek tomu, že sa zakladá na predostrenom fakte, teda logickom základe..Schopnosť filtrovať akúkoľvek negatívu a vyložiť si ju ako automatický útok je pre mňa pozoruhodný, rovnako ako vaše precitlivelé reakcie hodné prestárnutých moletiek v prechode.

A vyhlasovať niečo v zmysle "my vsetci" a stavať sa do úlohy sugestívneho hovorcu "vacsiny" je klasickým príkladom obmedzeného videnia bez schopnosti rozlišovať realitu a akceptovať druhý názor..Holt, aj takéto príbehy píše život..

Celkovo je to len z ďalších početných prípadov, kedy nestrpíte názor ostatných a okamžite vyhrožujete svojou pästičkou a z vrecka pohotovo, síce trošku detinsky vyťahujete argumenty "veď aj Nadal"..:)..V budúcnosti odporúčam trochu kľudu a nadhľadu, neobviňujem predsa vás, ani vašu rodinu, skor tenistu, ktorý vás ani nepozná a pravdepodobne by vám nedal ani podpis..
Reagovat
Stan_Borowitz
Tvoje pseudologika má jednu zásadní trhlinu. Totiž tu, že kritiku uživatele rod_laver jsem například bezvýhradně akceptoval, přestože je vůči Federerovi daleko tvrdší a má na jeho image daleko horší dopad. Proč asi?
Reagovat
Stan_Borowitz
A vzhledem k tom, že některé věci je ti potřeba podávat opravdu polopatě (další shodný rys s Fandinou), tak upřesňuji, že tím plurálem jsem myslel účastníky diskuse v tomto vláknu, kteří s tvou konstrukcí (které ty bůhvíproč říkáš "predostretý fakt") nesouhlasí. Vyjádřil jsem tím svou víru v to, že se mnou tato velmi omezená skupina několika členů "plebsu TP", jak samozvaný moralista Forehand nazývá ostatní diskutéry, sdílí uvedený pohled na motivy tvého jednání.

Určitě je to pořád lepší, než abych se jako ty stavěl do role mluvčího "nezainteresovaných" nebo "ostatných", že... tak si laskavě nejdřív zameť před svým prahem, než začneš někoho napadat za něco, co vlastně děláš ty sám.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že diskusia je už veľmi dlhá a trochu sa v nej strácaš...Začínaš si pliecť
pojmy a hlavne kontext, v ktorých boli použité..Plebs TP nebol použitý ako nálepka ostatných diskutérov TP, ale skor mlčiacej vačšiny fanúškov Rogera, ktorí reagujú v istých situáciách podráždené a rovnaké v opačnom garde prehliadajú..Ale toto svojvoľné vyťahovanie pojmom a následné priam náhodné vkladanie do iných zmyslov je ti skoro typické..

Úprimne, nie som si istý, že chápeš pointu, stále splietaš niečo o FB, médiách, ťaháš sem Nadala, Fandinu, proste total mimo mísu..Takže ešte raz, vadia mi pózy, pretvárka , falošnosť..Stále nechápeš spojitosť medzi Rogerovými postojmi vyjadrenými pred porodom a po ňom?..nehovorím o jednom vyjadrení, ale o dlhodobých postojoch..Ozaj také náročné??
Reagovat
Stan_Borowitz
A Fandin/Forehandův kolovrátek zase jede od začátku, akorát - nemaje argumenty - stupňuje osobní výpady. Takže položím znovu stejnou otázku jako na začátku. Ty jsi stál vedle Federera, když údajně dělal ty pózy a přetvařoval se, nebo to máš zprostředkovaně?

Je pro tebe tak těžké odpovědět na jednoduchou otázku?
Reagovat
smazaný uživatel
Vyvracať oficiálnu informáciu, či už z mediálneho prostredia alebo osobného profilu argumentom, či to povedal skutočne on je vrchol zaslepenosti sorry..Keď si zajtra pozreš správy, vypočuješ rádio, prečítaš noviny, tak prvé, čo urobíš je, že povieš, že to neni pravda, lebo to nemáš overené?..Ťažký stihoman..
Reagovat
Stan_Borowitz
No, takže konečně přiznáváš, že vytváříš nesmyslnou konstrukci na bázi čehosi, co jsi vyčetl v novinách, nějakých neúplných informací? Bravo, to je první krok správným směrem.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže pre teba sú oficiálne dlhodobo prinášané informácie, potvrdené viacerými zdrojmi konštrukciou..

Vidíš, prvý krok k priznaniu stihomanu..
Reagovat
Stan_Borowitz
Ne, to se pleteš, konštrukcia je tvůj výklad těchto informací, který je tendenčně zkreslený. Neopíráš ho o osobní zkušenost, jako třeba rod_laver, jen o nějaké zprostředkované informace.

Například u soudu je podobné svědectví nepřípustné. Proč asi. Přemýšlej o tom, možná na to přijdeš.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže už nepopieraš doveryhodnosť zdroja, už je to moj výklad tých "pár týždňov" a následné tendenčné podanie...

Toto je slepá ulička, dovidenia..:)
Reagovat
Stan_Borowitz
To hraješ ze zoufalství jako poslední kartu, nebo jsi opravdu tak nechápavý? Opravdu si myslíš, že by tvoje svědectví bral nějaký soud v "kauze Federer" v potaz?

Ne, ten soud by sám posoudil úplnost, věrohodnost, kontext atd. těch informací, nikoli tvůj výklad. Proto se ptám, jestli jsi byl u toho jako rod_laver, nebo to máš zprostředkovaně.
Reagovat
Stan_Borowitz
Důvěryhodnost zdroje jsem nikde nepopřel, vůbec jsem se k ní nevyjadřoval. Tvrdil jsem jen, že to jsou zprostředkované a patrně neúplné informace. Můžeš si to dohledat.
Reagovat
Stan_Borowitz
A s tou slepou uličkou máš naprostou pravdu, škoda, že se tak tvrdošíjně bráníš tomu, abych tě z ní vyvedl :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím ťa, o čom tu točíš?..Sám si napádal doveryhodnost jeho FB vyhlásení..V podobnom duchu sa vyjadroval aj v médiách ešte pred Madridom..

Čo nechápeš na tých jeho deklarovaných pár týždňoch a následne príchodu do Ríma po 5dňoch od porodu?..
Reagovat
Stan_Borowitz
U jakého soudu by ti uznali svědectví vyčtené z novin nebo z Facebooku?

Všude píšu, že jsou to zprostředkované informace, na základě kterých nelze nikoho odsoudit, což ty děláš. Ukaž mi, kde tvrdím něco jiného. Nemělo by to být složité, pokud je to pravda.
Reagovat
rod_laver
Já jsem si ale nic neobjednal, nic jsem neplatil a ta částka taky nesedí.

Myslím si, že je ta osobní zkušenost trošku vytržená z kontextu a je možné na ni nahlížet z obou stran, nicméně na základě této poměrně nerelevantní zkušenosti nelze soudit Rogera jako celek. Věřím, že jsou na okruhu lidsky příjemnější osoby, ale doufám, že většinu fanoušků Roger upoutal něčím jiným. A taky věřím, že většina z nás taky někdy nemá svůj den, zatímco tyhle stars ho více méně musí mít pořád, jinak je zle, že?
Reagovat
Roger_Federer
Co ti uz siblo? Chapu, ze uz cekate kazdym dnem, ale neprehanis to z nervozou?
Federer prohlasi , ze se nekolik tydnu bude venovat rodine, nakonec to jsou 2 tydny a ty z toho udelas skandal jako by mu nasli v krvi THC..Vzycky jsem myslel, ze si jen vyrypkavac, ale tohle se hodne blizi uvazovani Rafaeoliho25..daj sa do kupy chlape.;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, to se tehdá Umpa-lumpovi fakt povedlo. To by mohl mít celý ČMFS jako motto ve svém znaku...

Samozřejmě, že není jasné, jestli máš právo zpráskat psa, ale alespoň máš v ruce "legitimní" hůl, kterou jsi nemusel složitě splétat ze sraček, protože ti ji sám nabídl. O to mi šlo...
Reagovat
Denis92
Dalsia skvela sprava pre fanusikov Rogera.
Reagovat
Mayo
Výborná správa.
Reagovat
Pe3k
Good news everyone :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zas tá anglina.
Reagovat
smazaný uživatel
to bys měl vidět filmové stránky, tam si myslí, že je strašně skvělé, že je půl příspěvku anglicky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Veľmi dobre rozhodnutie Rogerko, už maš doma plne zuby plakanie decek:)))
Dobra taktika
Federer vždy použival mozog a mal vždy dobru taktiku!
Reagovat
smazaný uživatel
dobrá sprava fajn,že bude hrať.uvidime ako daleko dojde.
Reagovat
smazaný uživatel
pekne Roger, cestu k titulu mas otvorenu :)
Reagovat
smazaný uživatel
ChvalaBohu:)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist