Federer, Nadal i Djokovič v Římě zvládli vstup do turnaje

16. 5. 2019, 13:58
Aktuality 238
ATP MASTERS ŘÍM - Roger Federer se po třech letech představil na Masters v Římě a po výhře nad Joaem Sousou slaví vítězný návrat do italské metropole. Vstup do turnaje zvládl také Rafael Nadal, proti Jérémymu Chardymu ztratil jediný game. Suverénní byl i Novak Djokovič. Světová jednička nedala šanci Denisovi Shapovalovovi.
Roger Federer (© AFP)

Roger Federer se v minulém týdnu v Madridu po třech letech představil na antuce, a to ve velmi dobré formě. Švýcarský fenomén došel do čtvrtfinále, v němž nevyužil mečboly proti Dominicovi Thiemovi. V povedeném návratu na nejpomalejší tenisových povrch pokračuje na další akci Masters v Římě, kde si dnes na úvod poradil 6-4 6-3 s Joaem Sousou a postoupil do osmifinále.

Federer se dnes komplikacím nevyvaroval, přesto měl od začátku zápas pod kontrolou. Sedmatřicetiletý Švýcar odvrátil všech sedm brejkbolů a na returnu využil tři z deseti příležitostí. Na postup potřeboval necelou hodinu a půl.

Večer čtyřnásobný finalista římského podniku čekal další zápas a po odvrácení dvou mečbolů si v něm proadil s Chorvatem Bornou Čoričem.

Rafael Nadal vstoupil do římského Masters ve velkém stylu. Osminásobný šampion a loňský vítěz, který stále čeká na první letošní titul, deklasoval 6-0 6-1 Jérémyho Chardyho a večer zametl 6-1 6-0 s Gruzíncem Nikolozem Basilašvilim, s nímž ztratil jediný game i na předloňském French Open.

Nadal přitom letos na antuce nedominuje. Antukový král skončil na předchozích třech podnicích (Monte Carlo, Barcelona a Madrid) vždy v semifinále.

Novak Djokovič po triumfu na Masters v Madridu pokračuje ve skvělé formě i v Římě, kde na úvod hladce přehrál 6-1 6-3 Denise Shapovalova. Vítěz posledních tří grandslamů nečelil jedinému brejkbolu a na servisu ztratil jen osm fiftýnů.

Probémy světová jednička neměla ani ve večerním osmifinále, v němž si čtyřnásobný šampion poradil 6-3 6-0 s Němcem Philippem Kohlschreiberem.

Ve čtvrtfinále Djokoviče čeká Juan Martín Del Potro, který v Římě hraje svůj teprve třetí turnaj od loňského října, kdy si zlomil kolenní čéšku, porazil 6-4 6-2 Davida Goffina a připsal si první výhru od února a první letošní vítězství na antuce. Druhé přidal v následném duelu proti norskému mladíkovi Casperu Ruudovi.

Ten byl dnes součástí jednoho z excesů Nicka Kyrgiose. Australan neudržel nervy, po trestném gamu hodil židli do kurtu, sbalil si věci a odešel z kurtu, následně byl diskvalifikován.

Dominic Thiem se překvapivě loučí hned na úvod. Jeden z největších favoritů ani počtvrté nenašel recept na Fernanda Verdasca, se kterým prohrál 6-4 4-6 5-7 téměř tříhodinový maraton. Verdasco, jenž v Římě přes druhé kolo přešel poprvé po devíti letech, navíc večer vyhrál i tříseťák s Rusem Karene Chačanovem a může se chystat na duels Rafaelem Nadalem.

Druhé kolo bylo konečnou také pro letos se trápícího Marina Čiliče. Nejlepší chorvatský tenista, který se před týdnem v Madridu poprvé v sezoně dostal do čtvrtfinále, ale kvůli otravě jídlem k němu nenastoupil, nestačil 2-6 3-6 na Jana-Lennarda Struffa.

• ATP MASTERS 1000 ŘÍM •
Itálie, antuka, 5,791.280 eur
čtvrteční výsledky (16. 05. 2019)
• Dvouhra - 2. kolo •
Federer (3-Švýc.) - J. Sousa (Portug.) 6-4 6-3
Nadal (2-Šp.) - Chardy (Fr.) 6-0 6-1
Djokovič (1-Srb.) - Shapovalov (Kan.) 6-1 6-3
Verdasco (Šp.) - Thiem (5-Rak.) 4-6 6-4 7-5
Nišikori (6-Jap.) - Fritz (USA) 6-2 6-4
Del Potro (7-Arg.) - Goffin (Belg.) 6-4 6-2
Tsitsipas (8-Řec.) - Sinner (It.) 6-3 6-2
Struff (Něm.) - Čilič (9-Chorv.) 6-2 6-3
Fognini (10-It.) - Albot (Mold.) 7-6(6) 6-3
Kohlschreiber (Něm.) - Cecchinato (16-It.) 6-3 6-3
Schwartzman (Arg.) - Ramos (Šp.) 7-6(5) 6-1
Ruud (Nor.) - Kyrgios (Austr.) 6-3 6-7(5) 2-1 / diskvalifikace
• Dvouhra - osmifinále •
Djokovič (1-Srb.) - Kohlschreiber (Něm.) 6-3 6-0
Nadal (2-Šp.) - Basilašvili (14-Gruz.) 6-1 6-0
Federer (3-Švýc.) - Čorič (13-Chorv.) 2-6 6-4 7-6(7)
Nišikori (6-Jap.) - Struff (Něm.) 3-6 7-6(2) 6-3
Del Potro (7-Arg.) - Ruud (Nor.) 6-4 6-4
Tsitsipas (8-Řec.) - Fognini (10-It.) 6-4 6-3
Verdasco (Šp.) - Chačanov (11-Rus.) 7-5 3-6 6-3
Schwartzman (Arg.) - Berrettini (It.) 6-3 6-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

238
Přidat komentář
Roger_Federer
Vám, že tady jeden zdejší velky "fanda" Rogera, vykrada sám sebe..
Sak ty komentáře jsou furt stejne..nuda.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on má tři argumenty, to je složité.
Reagovat
Kozoroh
Paráda od No1eho. Od baseline přesné a hluboké údery, returnem s lehkostí prorážel Kohliho podání. Dnešní hektický den zvládl s lehkostí a Djokoland může s optimismem pohlížet na následující dny a blížící se RG :)
Reagovat
turista
Novak momentálně hraje tak dobře, že to vypadá optimisticky pro zdejší turnaj i pro RG. Souhlasím.
Reagovat
annah
Teď jsem našla přehled, na kterých turnajích Roger hrál dva zápasy za den a jak na turnaji nakonec dopadl:
? 2004 Gstaad: Won both, won the tournament
? 2004 Toronto: Won both, won the tournament
? 2018 Cincinnati: Won both, ended up as runner-up
? 2019 Rome: Won both, ?
Reagovat
annah
Ty otazníky před řádky tam naskočily samy, měla jsem tam pomlčky.
Reagovat
Patik
Runner Up s Djokovičom.
Reagovat
smazaný uživatel
Kamila tu dnes predviedla teatrálnu etúdu, ako by masters turnaje mali zmenit svoj koncept, kvoli týmto situáciam.

A hla, stalo sa to 4x za 15 rokov.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi bozi, tebe je Škoda Petko.
Reagovat
smazaný uživatel
Nabuduce s malým pismenkom Kamila

Škoda je názov auta :)

Ty si skor na tú medicínu a gendre no.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě
Reagovat
smazaný uživatel
Novak snad uzavřel smlouvu s ďáblem. Nebohý Kohlschreiber bude vynulován.
Reagovat
smazaný uživatel
A je to tady, Novak vysílá do světa své poprsí. Nick by po něm moc rád chňapl, ale neměl vrhat stolici.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer měl trosku štěstí. Ten první dnešní zapas hrál skvělý tenis, pomohl si servisem, byl razantní přes FH a celkem to fungovalo. S Coricem to bylo trápení, které nakonec vyšlo. Tahle výhra je dobrý boost. Nevěřím, ze by došel v Římě daleko, ta únava bude znatelna. Nicméně je to slušný výsledek, dva zápasy za den, dvě výhry. Měl smůlu na soupeře, druhy zapas dne Coric není žádný med. Tady Petrzalka zpívá ódy na Rafu, muže být, nicméně hrál se soupeři, kteří jsou na antuce úplně nulový, nicméně souhlasím s tím, ze pokud Nadal nevyhraje tenhle sranda turnaj, bez soupeře; tak je hotovy.
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl, Sousa a v lese hrajúci Coric..Súperi ako víno..

Kamila, Kamila..Federer ma pohadkovy zreb, akurát hral velké kulaté.
Reagovat
Fazzzy3
A Rafa má čo ? Chardy a Gruzinec ktorý sú obaja v top forme však :D :D :D :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je mimo, už měl přípravene ve wordu komentáře až Federer prohraje a kde nic, tu nic. Chudák to dělal tři hodiny s mamkou a slovníkem a nakonec to musel smazat. Hard life
Reagovat
smazaný uživatel
Tough Life..:)

Hard mozes mat dick, ale to sa teba netýka.

Možno preto tie lapsusy..
Reagovat
smazaný uživatel
Netýká mas pravdu. Hard není třeba. Ten se hodi tobě, do mužské prdele to jinak co?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne Hard neni Trěba..

A Katka si tvoje péro naloží do fajky, ako tabak. Pomačká :)
Reagovat
smazaný uživatel
Až budeš velký tak ti to vysvětlím
Reagovat
Fazzzy3
Každopádne celý tento turnaj je veľké fiasko. Organizátori to nezvládajú, program celý na houby. Takýto "prestížny" turnaj by predsa mal mať strechu nie? Nadal walkover do finále, Roger unavený K.O , Djokovič ? ... celý turnaj sa mi nepáči. Ani tá tehla. V Madride má lepšiu farbu :D škoda toho zápasu s Thiemom...
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal fakticky vyhrál 6:1 6:0, takže dnešek zakončil se skóre 24:2.

To snad musí být nějaký rekord.
Reagovat
turista
Přesto si myslím, že Djokiho tady neporazí.
Reagovat
smazaný uživatel
U mě zatím brzy soudit, ale když jsem viděl druhý set proti Kohlimu, myslím, že to Nadal nedá, protože Novak ho dokonale čte a nakonec ho i utahá.
Reagovat
smazaný uživatel
Ehm, kto povedal, ze dva zápasy za jeden den su problém?..

Rafa stihne odohrat dnes celý turnaj, minimálne Fernanda by do polnoci este stihol...

Stalo sa niekedy v historii, ze by niekto uplne z formy a bez šťavy vyhral za jeden den dva zápasy 6:1, 6:0?
Reagovat
smazaný uživatel
Mně je teda celkem jedno, jestli se stalo, že bez šťávy, ale jako statistická zajímavost by mě zajímalo, jestli se to stalo někdy a bude se to ověřovat dost blbě.
Reagovat
smazaný uživatel
Urcite sa to nestalo.

24:2 tazko najdes v dvoch dnoch.
Reagovat
peRFect
A stalo se někdy v historii že by někod vyhrál v jeden den dva zápasy 6:1, 6:0, ale byl v aktuální sezóně 4,5 měsíce bez trofeje?
Reagovat
smazaný uživatel
To bych tipoval, že fakt, fakt ne :)
Reagovat
smazaný uživatel
Alebo opačný paradox..

Ze by niekto vyhral tolko trofejí, GS ale v priamych súbojoch s rivalmi tak pernamentne tahal za kratsi koniec?..:)
Reagovat
peRFect
Proč odbočuješ od tématu?
Reagovat
smazaný uživatel
Neodbočujem, naväzujem.
Reagovat
Kojinho
Spíš si nabíháš na vidle.
Reagovat
rybicka
:-)
Reagovat
Davor1
Roger, veľký klobúk dolu.

Tí mladí sú dnes vážne totálne neschopní. Tak slabučká generácia, to sa len tak nevidí. 35 ročný veterán Verdasco odohral ťažký, dlhý trojseťák s Thiemom, a o pár hodín nastúpil proti mladému, oddýchnutému Khachanovi. Ďalší dlhý trojseťák a Rus v rozhodujúcom sete totálne neškodný, proti veteránovi, ktorý mal v nohách brutálnych 60 gamov za jeden deň. Samozvaná "hviezda" Čorič, nie je schopný na pomalej antuke ubehať Federera, ktorý si tam prišiel zo srandy pinknúť po troch rokoch a hrá druhý zápas za deň. Netuším, čím to je, ale mentalita tých bývalých talentov začínajúc Dimitrovom a jeho rovesníkmi až po dnešných čoričov, khachanovov a ďalších je tak mizerná, že Federer s Djokovičom snáď budú na okruhu strašiť ešte ďalších 10 rokov...
Reagovat
Kojinho
Dle mě je to hodně dáno pohodlností a moc "snadným" životem dnešních mladých. Já asi nemám moc právo to posuzovat, protože jsem stále poměrně mladý, ale přijde mi, že si asi tihle borci nikdy nemuseli sáhnout tak hluboko na dno sil (ať už psychických či fyzických) jako tihle kmeti.
Reagovat
smazaný uživatel
Thiemovi selhala makovice, Káča má prostě špatný rok a Čorič to sice projel, ale ostudu si neudělal.

ALE že omladina stojí za pendrek, už si necvrlikají ani vrabci na střeše, páč je to půldekádu ohrané téma.

Je to divné, nedá se to rozebrat v odstavci. Je prostě možné, že z nějakého důvodu tenis od jisté doby nehrají ti nejtalentovanější borci. Jinými slovy: ti, kteří by na to měli, se vydali úplně jinou cestou.
Reagovat
Davor1
Thiemovi tá makovica selháva až príliš často, aj preto dokonale zapadne do toho klubu nenaplnených talentov s hlavným predsedom Dimitrovom.

Rus má síce zlý rok, ale na tomto turnaji už porazil dvoch súperov podobnej kvality, ako Verdasco, ale v prvom rade, nie je normálne, aby mladý kvalitný tenista, ktorý chce vyhrať a dá do toho všetko, dostane v treťom sete tak hladko od veterána, ktorý hrá šiesty ťažký set v priebehu niekoľkých hodín. Verím tomu, že toho Verdasca by tam v tom poslednom sete ubehal aj nejaký challengerista typu Andreozzi či Delien, ak by mal motiváciu a drel až na krv. A práve to nasadenie, túžba po výhre mi chýba u väčšiny týchto mladých hráčov. Ako by tie turnaje brali ako samozrejmosť, však hneď príde ďalší.

Čorič sa síce dnes nemusí hanbiť, ale vo všeobecnosti je to veľké sklamanie, jeho tenis je jalový a hlava slabá.
Reagovat
dappe
Khachanov je hlavně podle mě úplně nesportovní typ, strašně nezajímavý. Loni mě bavily ty názory lidí, že nový Safin. Srovnávat Safina, který byl neskutečný sportovní talent na první pohled, s tímhle hráčem...
Reagovat
turista
Je v krizi. Nic víc bych z toho nevyvozoval.
Reagovat
Roger_Federer
Spocita nekdo, kolikrat Frehend pouzil ve svem komentu ted Federera ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no taak.

Ved do pätl vieš aj ty naratat, nepodcenuj sa.
Reagovat
steve79
Ty vado Rafa. To je mlaticka:d
Reagovat
Fazzzy3
V TB proti Coricovi za stavu 5:3 som to vypol. Return nula bodov celý zápas. A hľa pozriem konečný stav a 7:9. Milé prekvapenie, žiaľ neviem čo Roger robí na returne keď stojí 4 metre za BL na 2 servis ako Nadal. Rogerovi to vôbec nepasuje, a tie returníky sú slabučkéé...Čorič je schopný hráč, zapotil starého pána ale to nič nemení natom že zajtra je Roger out..Vidno že mu chýba zápasova prax na tehle predsa len sú to 3 roky. Jediné údery ktoré mu fungujú Rogerovi na tehle je forehand a servis. Ináč je to bieda.Miestami sa nato nedá pozerať. A medzitým si Rafa za 2 zápasy stratí 2 gamy :D Chardy ako naozaj? Fiasko, a ten gruzinec je z Rafy pos*atý odkedy dostal na RG tuším 6:1 6:0 6:0 ? neviem presný výsledok ale nejak tak... Každopádne dúfam že Djokovič vypadne s Juanom, v lepšom prípade znovu s Kohlim. Ale to sa nestane. Verím Rafovi v prvý titul tohto roku, a myslím že si ho aj zaslúži.
Reagovat
turista
Djokovič nevyhučí a ve finále sundá Nadala.
Reagovat
Ondra979
no jestli se Roger dostane do SF, tak Nadala tady neda, to je temer jiste. V IW by to zvladl, ale tam se tomu Nadal takticky vyhnul, ale nevadi, Roger nebude srabacky odstupovat a zkusi to
Reagovat
steve79
Souhlasim, ale je j tomu daleko. Rafa ho prehraje pres backhand.
Reagovat
Ondra979
na tehle antuce bude velky favorit, v MAdridu by byla sance vetsi, ale jak rikam nevadi, at si trollove melou co chteji, ja Nadalovi neverim ze nemohl v IW nastoupit, jednoduse nechtel, ale my mame pravo si to nejak zhodnotit..
Reagovat
turista
To už nefunguje. Bude muset jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
takticky sa tomu vyhol ako Fedex na UsO Djokimu? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pan Federer pre istotu odstúpil na dva roky :)

Naozaj len clovek, ktory nikdy nesportoval a jedine v com sa vyzná je pivo, si moze mysliet, ze zo SF masterst sa odstupuje kvoli H2H, ktora je aj tak uz davno rozhodunta.
Reagovat
Fazzzy3
Ty furt vidíš len nejaké H2H. Mal si sa živiť tým že by si bol presne ten človek, ktorý všetky zápasy analyzuje, a potom súdi kto je podľa H2H lepší. Podľa tvojej teorie je Davydenko lepší ako Nadal...
Reagovat
smazaný uživatel
No ak by mal Davydenko pozitivnu bilanciu aj po 40 zápasoch a po 10 na GS, tak ano, preco nie.
Reagovat
spaniel
Aaa pan podmnozinka. H2H je dulezite! Ale jen nad 10 zapasu, pripadne kolik je potreba aby to plesate vychazelo.
Reagovat
smazaný uživatel
Čím vacsiu vzorku más, tým vacsiu vypovednu hodnotu to má.

Táto veda sa nazýva logika.

Zoznámte sa.
Reagovat
spaniel
Nazyva se statistika... ale jelikoz mas IQ jako plesata (
Reagovat
smazaný uživatel
Zároven je to statistika..

S tym IQ, ako clovek ktory nevie rozoznat rozdiel od 2:1 a 25-10 by som sa na tvojom mieste vyjadroval s maximálnou opatrnostou.
Reagovat
spaniel
25:10? Ty fakt zijes v minulosti :D
A tam i patrite, i s plesatou. Na smetiste dejin.
Reagovat
smazaný uživatel
A teraz si nepochopil ani kontext, ze to bol len priklad :)

Z IQ šimpanza ideš na IQ húpacieho koníka. Hijó spaniel :)
Reagovat
spaniel
S tebou je to slozite, kdyz spletes kazde cislo co jsem kdy das. To je pak tezke se vyznat co je priklad a kde se snazis uvest fakt :D
Reagovat
Fazzzy3
K tomu nikdy nedošlo,pretože ten rus bol labilný a skorumpovaný. On radšej vsadil na prvé kolo že vypadne ako keby mal hrať veľký zápas... ale keď už sa stretli tak ho Davydenko vedel sfúknuť ako sviečku... A akú má H2H Davydenko s Rogerom ? stačí otvoriť wikipediu...A Zabúdaš nato, že Roger bol v rokoch 2003-2012 na antuke veľmi kvalitný hráč. Teraz je starý a bez praxe, a nikto od neho nič nečaká. V tých rokoch sa Roger dostával do každého finále na antuke, v ktorom vždy čakal King of Clay no doubt... Ale znevažovať Fed úspechý na antuke v tých rokoch tiež nieje na mieste.
Reagovat
Patik
ale to len tak opticky pôsobí s nenasadenými hráčmi ktorý ho pustia krásne do hry..Federer a Djokovič mu nedovolia ani zlomok z toho a zas bude vyzerať ako amatér zdeptaný.
Reagovat
Ondra979
no Djokoasi ano, ale jestli se dostane do F, u nej clovek nikdy nevi na masters. A Roger nevim, muze Nadala potrapit, ale musi vyborne servirovat, ale tezko ho tady porazi..no ale je to stejne predcasne..uvidime po zitrku
Reagovat
Patik
Federer bude mať dosť ak vôbec zajtra postúpi..takže ak chce Nadal poraziť niekoho z big2 tak toto je jediný turnaj kde mu nahrávajú okolnosti a má šancu..ak to nevyužije tak to bude veľká hanba..lebo na harde si už ani neprdne proti ním..to že dal dneska dva kanáre neni vôbec smerodatné..ani Federer ani Djokovič mu nedovolia hrať to čo hral proti Chardymu alebo Basilashvilimu...bude tri metre za základnou čiarou dočahovať lopty.
Reagovat
Ondra979
ale tak urcite to proti Rogerovi bude vypadat jinak, ale je otazka, jestli mu zbyde na zapas s NAdalem jeste dostatek stavy a jestli vubec postoupi.
Reagovat
spaniel
Asi ne...ale neva, h2h maji zkreslene antukou a na ni to uz neotoci. Jinde je plesata bezmocna, byt je o 5 let mladsi.
Reagovat
Ondra979
:)
Reagovat
Patik
Nadal z toho posledné roky ťaží..jeho úspechy sa dostavili len keď nestretol Federera s Djokovičom..a tento rok už dostáva aj od slabších hráčov.
Reagovat
smazaný uživatel
H2H je skreslená dominanciu Nadala na antuke, si chcel napisat..

Na harde, trava ziadna dominancia v H2H nenastala, takze preto je vysledok jasný. Najviac zapasov odohral Federer s Nadalom na harde..Maju to tusim 8:7 :)
Reagovat
smazaný uživatel
To ani náhodou.

Myslím, že Nadal před Rogerovou renesancí vedl 9:6, takže teď už to projíždí zhruba 12:9.
Reagovat
smazaný uživatel
A na GS kolik? 11:3?
Reagovat
smazaný uživatel
S trávou 19:5? Možná mi tam něco lítá, sorry jako.
Reagovat
smazaný uživatel
Počkej:

Wimblas 2:1 Roger, USO nevr, AO... Tam hráli snad jen třikrát? Jedno finále vyhrál Rafa, jedno Roger a pak je tam myslím jedno semi pro Rafu?

Takže plichta.
Reagovat
smazaný uživatel
A ne, vlastně SF na AO hráli dvě a obě Rafa, takže 4:3 na GS pro Rafu, počítáš-li jen pažit a hard.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ty jsi myslel i FO? To je SF 05, pak 3 finále za sebou, pak ještě jedno v roce 2011, takže mi to vychází na 9:3 pro Rafu na GS.
Reagovat
Patik
v konečnom dôsledku ..k čomu mu to je teraz..keď s Federerom prehráva zápas za zápasom..môže sa tým chváliť ale je mu to už na dve veci.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne ne počítám tituly :)
Reagovat
smazaný uživatel
4:3 mimo antuky?..:))

Tak a myslim, ze máme vymalované priatelia.
Reagovat
Patik
no veď toto..podľa mňa nie..zajtra tam bude stáť Fognini alebo Tsitsipas..jeden horší súper ako druhý..záleží ako to dopadne či pošetrí nejaké sily alebo nie..a či vôbec postúpi no..preto hovorím že Nadal sa musí chopiť takejto šance a týchto okolností..lebo inak už nad nimi nikdy nevyhrá.
Reagovat
Kozoroh
Zápas jsem neviděl, stream mi nefungoval. Podle skóre snadný mač pro Novaka, byl bych rád, kdyby některý z mých spolufandů sem napsal hodnocení Ultronova výkonu.

Za chvíli začne Djokerův mač s Kohlim, snad ho No1e zvládne bez problémů :)

Jsem překvapený vyřazením Thiema, na dvou ze tří letošních antukových Masters podniků předčasně vypadl. Počítal jsem s tím, že postoupí aspoň do ČF a tam se postaví Nadalovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Denis hral postrach tenis..Vyhadzal sa, nebavilo ho to..Nole v klude, s Kohlim to bude lepsi match.
Reagovat
smazaný uživatel
Výborne Rodži, este jeden a budes moct predlzit svoju sériu. S týmto mizerným Nadalom :)
Reagovat
smazaný uživatel
No... Kdyby Rafa nadělil kanára, tak má dnes závratné skóre 24-2 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafove skóre je zatial antuková sezóna bez titulu, antukova sezóna bez finále..

Na toto si snad Goat trúfne a Rafu sfukne ako sviečku.
Reagovat
a.magerova
Si ale oddychl.... jako já... :-)))
Reagovat
mahycek
Tak se to přece povedlo. Bravo, nezabalil to ani po
ošetření a vyplatilo se. A diváce ho podporovali mohutně.
Nevím tedy, jestli v tom hrálo také to vstuné...
Na Paříž moc dobrá příprava a bodíky také přitečou.
Ještě k tomu vstupnému, když dají na Rogera zvýšené vstupné
tak můžou jít také na ostatní zápasy v ten den ?????
Nebo, když dají to normální vstupné, tak mohou jít třeba
ze zápasu Delpa, nebo Nishiho či Nadala na zápas Rogera ??
Je to divné.
Reagovat
Stan_Borowitz
Prej jsou ty vstupenky stejné, akorát ti, kdo si je koupili až po přihlášení Rogera, zaplatili "special GOAT fee".
Reagovat
Fandina
Já tam byla před pár lety a bylo to tak, že jsem si koupila lístek na Centr a mohla jsem vidět všechny zápasy, co se tam ten den hrály a kromě toho pak ostatní venkovní, kromě Grandstandtu, tedy kurt se sochami a pak dalších x venkovních kurtů. A další den jsem si koupila na Grand a zase jsem mohla vidět všechny zápasy na něm a pak na ostatních kurtech, mimo Centr.
Takže předpokládám, že lístky na Center, kde hrál Rogiii dopoledne zdražili a lístky na Grand, kde hrál odpoledne také. Ale jak to bylo, to nevím.
Reagovat
smazaný uživatel
A fajnová lajnová něbudět :(
Reagovat
steve79
Rogere mam te rad,
Reagovat
smazaný uživatel
Inu, ani se ti nedivím, oddaný fando :)
Reagovat
smazaný uživatel
(Teda nechci znít arogantně...)
Reagovat
steve79
Je to buh!!
Reagovat
Kojinho
Tak Roger to má po dnešku 20-21 co se týče zápasů, kdy utekl z matchballu soupeře a vice versa, jak se tu nedávno tato statistika zmiňovala.
Reagovat
SwissMaestro
Ve 37 zvládnout dva záapsy na antuce z sebou? Smekám klobouček. ČF je boží...cokoliv nad bude příjemným bonusem :)
Reagovat
annah
Ještě tomu furt nevěřím... Diváci vypadají, že se půjdou radostí opít.:-) Taky jsem si nalila panáka.
Ale dlouho se zase radovat nebudem. Víte, kdo ho čeká v dalším kole? Tsitsi nebo Fognini. To Rafu očekává jen Verdasco. Toho dá i pravou rukou, protože dvakrát se Nando z řetězu neutrhne. Odstranil Thiema a tím byla jeho černá práce ve prospěch Rafy splněna.
Reagovat
steve79
To byla podpora divaku!!
Reagovat
smazaný uživatel
humus :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty snad nosíš sluneční brýle i potmě. Proč to furt vidíš tak černě? :)

Fabio Rogera nikdy neporazil. Opakujeme: Nikdy!
Reagovat
Patik
a čo tak kombinácia Fábio Rím antuka a unavený Roger ?
Reagovat
annah
Ale on nebude hrát s Fabiem přece. Spíš ho čeká mušketýr. A ten se veze na vysoké vlně. Kdyby Roger teď hrál jako se Sousou, nemám takové obavy, ale s výkonem proti Bornovi moc šance proti Tsitsimu nemá. I když možná v tom hrála roli únava a ta zítra třeba bude menší... Naděje trvá.
Reagovat
smazaný uživatel
Tsitsipas toho bude mít plné boty. Hraje snad ctvrty turnaj po sobě.
Reagovat
Padme
Na tiebreak jsem mu teda ani trošku nevěřila, dneska si vyzkoušel pětiseťák s pauzou ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Federer je proste jenom jeden. Tečka.
Reagovat
Patik
a to sme si mysleli že to odchodí..ale tá únava tam musí byť poriadny..ako povedal komentátor v podstate akoby dnes hral grandslamový zápas..len s tým že zajtra hrá zase..snáď neskôr večer.
Reagovat
sojka1
dobra prace.... celeho kotliku.... taky jsem se snazila.... :-)))))
Reagovat
Roger_Federer
Mel se nato vysrat.
Reagovat
Pe3k
At se vysere na semifinále, stačí nějaká trapná výmluva typu bolí mě koleno...
Reagovat
Fandina
Je vidět, že Italům ani dvojité vstupné nevadí, řádí, aby ještě Rogiiiiii postoupil. PS pokus o ftip.

7:7 v TB
Reagovat
Fandina
Je to tááááááááááááám!!!!!!!!!!
Reagovat
mahycek
Takhle ne, zase prokletej tiebreak...
Reagovat
smazaný uživatel
divaci pekna stoka :)
Reagovat
smazaný uživatel
Borna chycen v síti :)
Reagovat
Patik
Prečo mám pocit že tiebreak bude jednoznačný v Rogerov neprospech.
Reagovat
annah
Správný pocit. Podání zůstalo v šatně a bez něj ten kravaťák nedá.
Reagovat
Patik
Čorič hrá otrasný tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď zahrál skvěle.
Reagovat
sojka1
nektere udery byly hnusne dobre... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je prkenný, ale efektivní a v některých záblescích i efektní. Ovšem na síti to dneska prasil.
Reagovat
Patik
Tie nevyužité matchbally z Madridu s Thiemom mu teda už odpúšťam.
Reagovat
sojka1
protoze je to pinkac... no, nejaky ten podnikatelsky zamer se ale i dal postrehnout.. :-))
Reagovat
mahycek
jde do tuhého.
Reagovat
smazaný uživatel
Zase to zřídlo.
Reagovat
sojka1
me to tak rozciluje, ze Roger musi hrat dva zapasy v takovem sledu po sobe... nejde o fyzicku, ale o prece jen zazity zapasovy rezim dne, psychicke nastaveni, vybalancovani, emocne musi byt ve svem veku daleko vycerpanejsi.... fujtaj.. :-(((
Reagovat
smazaný uživatel
Rozvineme transparent a uspořádáme pochod na Řím.
Reagovat
Fandina
Jj a oni nám skásnou dvojité vstupné :-)).

Nevím, jak to dneska řešili, jestli bylo dvojité vstupné na Centrale i Grandstad, nebo jestli nebylo žádné.
Reagovat
sojka1
staci, kdyz tam k nemu pripochoduje prvni servis.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Stačí, když ho udrží. TB je Rogerovo vítězné selfie.
Reagovat
sojka1
hmmmm
Reagovat
sojka1
mel by pinkace brejknout a bylo by.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger je fakt maestro. I když má ve výměně na kahánku, zatáhne kraťásek a Borna to ne-dá-vá.
Reagovat
sojka1
to byl opravdu skvostny balonek.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Teď to byla škoda. Ale aspoň šla vidět ta lajnová :)
Reagovat
annah
LOni nám Borna zatopil hned dvakrát: v Halle a v Šanghaji. Říká si: do třetice...
Reagovat
turista
Porážka v Halle musela pro něj být horší, protože to bylo finále kdežto v Šanghaji myslím, že šlo o čtvrtfinále.
Reagovat
smazaný uživatel
Tuším semi.
Reagovat
Fandina
SF
Reagovat
smazaný uživatel
Chi cho cha! :)
Reagovat
Fandina
Ano jsem druhá, musela jsem se o tom přesvědčit na netu, nějaký čas to trvalo. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tyvole ta lajnová... To je hodně povedený argument proti plné automatizaci rozhodovacích procesů.
Reagovat
mahycek
Ten servis je fakt dneska špatnej. moc si s ním nepomáhá.
A ty dlouhé výměny taky nejsou dobré. Chce to zkracovat.
Doufám , že na Roland Garros nebude chtít hrát nějaké
dlouhé pinkání. Na 3 sety by to byla katastrofa.
Reagovat
Patik
Roger zaťatá päsť..set vo vačku..tak zrejme si to rozmyslel..no uvidíme teda ešte..
Reagovat
smazaný uživatel
Já měl za to ze to sere, vůbec nebyl v zápase, ale teď to vypadá jinak. Uvidíme.
Reagovat
Patik
Tiež mi to tak prišlo..vyzerá že pochytil druhý dych..v treťom sete môže ale vkľude pohorieť.
Reagovat
smazaný uživatel
Fanoušci na stadionu ho hodně tlačí. Tím to možná bude
Reagovat
Patik
je to vidieť a počuť tú atmosféru keď uhrá fiftýn..ale má môj obdiv hrá druhý zápas na antuke už je vyše troch hodín dnes na kurte.
Reagovat
annah
Možná v nádrži ještě nějaké palivo zbylo...Ale Borna ho má fůru.
Reagovat
annah
No tak aspoň jeden set je doma. Vypadá to líp, než klidit se ve dvou, ne? :-))
Reagovat
turista
Je to bojovník.
Reagovat
mahycek
Ale, teď čumím taky. Takhle zahodit servis. Moc nevěřím
ve třetí set. Ale, diváci mu tedy fanděj.
Reagovat
turista
Ještě má k dispozici režim panika jak sám řekl, který mu pomohl zdolat Monfilse.
Reagovat
mahycek
z 0 - 40, to čumím.
Reagovat
smazaný uživatel
2x to nepůjde. Ten servis je špatný.
Reagovat
Fandina
uff, ale brejk je potvrzen, i když Borna je hrozný vraceš, fakt, to je neuvěřitelné, co všechno zahraje
Reagovat
Fandina
vraceč
Tak snad to Rogiii otočí.
Reagovat
Pe3k
Jsou lidí co tohle považují za velký talent... :D
Reagovat
Fandina
Mně je Borna jinak celkem sympatický, ale tu jeho monotonní hru nemusím. A dneska mi vyloženě leze na nervy. Fakt je to hrozná vracečka.
Reagovat
annah
Řím je zkrátka zakletý. Všechny cesty tam vedou, ale myslím, že dnes povede jedna opačným směrem...
Reagovat
turista
Největší možnost Řím vyhrát měl RF v roce 2003. Tehdy tu možnost propásl.
Reagovat
dappe
Největší šanci měl samozřejmě v roce 2006, když prohrál 6:7 v pátém a měl dva MP.
Reagovat
annah
To se hrál Řím na tři vítězné?
Reagovat
dappe
Mimochodem tohle finále s Nadalem byl možná vůbec ten nejlepší zápas mimo GS, co jsem kdy viděl. To se s těmi zápasy z posledních let na Masters nedá vůbec srovnávat.
Reagovat
turista
To ještě Nadal byl schopný vyhrát pětiseťáky. To už je v dnešní době vzácnost. Ale on je vesměs nepotřebuje.
Reagovat
Roger_Federer
Rogeruv nejvetsi fanoušek se rozjíždí..:)
Reagovat
Patik
treba dať ignorace..zachvíľu tu budeš mať len jeho monológy..vydrž..
Reagovat
Mayo
Federer fackovací panák
Reagovat
mahycek
Co měl na tom palci ? Modřinu, nebo puchejř ? Jsem to
nestihnul .
Reagovat
smazaný uživatel
co je fraudovi, ze si volal mto?
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no :)
Reagovat
smazaný uživatel
Federer na rychlej antuke, este ako tak, QF je lichotivé..

No na tej standardnej sa velmi trápi. Je vidiet, ze je to len hrac rychlych povrchov.
Reagovat
smazaný uživatel
On se ale ani nesnaží vyhrát. Odvrátíl kanara a v klidu to zabali. Šlo o zapasovy rytmus
Reagovat
smazaný uživatel
Jáj, on siel do Ríma asi kvoli pivečku s Pápežom..

To plati celu karieru :)
Reagovat
Roger_Federer
Stejne jako u Rafy plati že na turnaj mistrů se jezdi povozit na Londynskem certove kole ??
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře nejel tam prohrát, ale nevěděl, ze bude hrát během šesti hodin dva zápasy. Chápeme?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten trening so Sousou?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Tesim se na finale Nadal-Djokovic..rychlí konec :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kiez by som mohol napisat tesim sa na wimbledonské finále Djokovic Federer..

Ale nemozem :)
Reagovat
Roger_Federer
Tak tys tech finale letos videl poskromnu..a to jedno bylo mirne receno..fiasko :)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
Davor1
Tak byť skoro v štyridsiatke už len hráč rýchlych povrchov, to je myslím skvelá vizitka. Veľmi by som prial Rafovi, aby o 5 rokov držal podobnú úroveň aj mimo antuky...
Reagovat
smazaný uživatel
To platilo aj skoro v 30ke.
Reagovat
Davor1
Skoro v 30tke a tesne po nej bol vo finále a semifinále RG, vyhral Masters v Madride a bol v ďalších niekoľko finále všetkých antukových Masters od MC až po Rím... Trošku rozdiel, či?
Reagovat
Fandina
Rogiiiii tak dlouho prohledával bagy, že jsem myslela, že balí.
Reagovat
FulnekUltras
trefné ;-)
Reagovat
Ondra979
tak Roger asi konci a neni mi to ani moc lito, nemel na takovej shitovej turnaj ani jezdit
Reagovat
Roger_Federer
V klidu, potřeboval se rozehrat ored RG..a to se povedlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Pro jakožto fanouška byl zapas se Sousou luxus, příslib formy, dobra obrana. Není proč hrát dále. On není ten, kdo musí obhajovat. Muže se na to s přehledem vysrat a nestane se nic.
Reagovat
annah
Taky mám dojem, že dnes jedeme domů. Sáákryš.
Reagovat
mahycek
To je fakt dobrý,(myslím ironicky), Roger půjde hrát po
Berenttinim s Schwartzmanem, což může být za 30 minut.
A Djoko až po zápase Roger - Corič. A Nadal nejdříve
v 19.30. Není to fér, ať jdou Italové do prd.le !!
Vůbec ten zápas s Čoričem nevidím dobře.
Reagovat
annah
Taky tomu odpovídá začátek. Katastrofa. Roger je tak nějak mimo.
Reagovat
Patik
Roger to podľa mňa zabalí..a ani ma to neprekvapí a nebudem sa mu ani čudovať..
Reagovat
smazaný uživatel
Nedivil bych se. Pro nej turnaj k ničemu. Nejdříve z nej udělají atrakci a zvednou ceny lístku a pak ho nechají hrát dva zápasy za den a ještě začíná jako první. Vysral bych se na to úplně stejně. Turnaj je úplně zničeny protože Italové jsou dementi a nemají střechu.
Reagovat
Patik
tie lacné chyby a ten prístup ..je vidieť že mu natom fakt záleží..čorič je pinkal Roger sa tam nebude s ním dve hodiny naháňať.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechce se zranit. Forma před RG je slušná, on má tu antuku stejně na parku.
Reagovat
Patik
No veď jasné..prioritou je tráva a hardy..myslím si že to čo potreboval splnil..nevypadne z rytmu a bude tam aj zápasová prax
Reagovat
Marduch
nejen hard a tráva, ale i vstoupit do RG zdravý a odpočatý. Ve hře bude hodně bodů a zápasy mohou být dlouhé..
Reagovat
Patik
Jasné no byť hlavne zdravý to beriem ako samozrejmosť.. osobne si nemyslím ale že sa pretrhne na French Open..keby bola minulá sezóna úspešnejšia tak tam tento rok ani nejde.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Řím by asi vypadal trosku jinak, kdyby polovinu turnaje nepršelo. Roger hrál dva zápasy za den a ti soupeři nebyli zrovna easy. Hrát s mladým grinderem Coricem čtyři hodiny po prvním zápase je za trest.
Reagovat
Patik
Je to tak no.
Reagovat
Patik
škoda len že vypadne s grinderom čo prežíva orgazmy pri každom údere..radšej mal vypadnúť niekde s Fogninim alebo s Tsitsipasom.
Reagovat
annah
Prohrát hned dva své gamy v úvodu zápasu, to už tu dlouho nebylo...
Reagovat
smazaný uživatel
Ten první set pustí, pak zařadí vyšší rychlost.
Reagovat
smazaný uživatel
Je ale pravda, že ten dnešní drakonický rozvrh strašlivě znevýhodnil starší hráče.
Reagovat
smazaný uživatel
Je otázka zda se mu chce víš co. Co z toho má? Zítra zapas, pozítří zapas. V jeho věku je to magorina. Kdyby hráli zítra, tak Corice roznese ale on má dva dny free a Roger hrál par hodin zpátky.
Reagovat
Patik
Asi sa tomu poteším keď Roger aj vypadne..organizátori už aspoň nebudú ryžovať..a možno si aj konečne čo to uvedomia keď prídu o hráča ktorý všade vypredáva štadióny.
Reagovat
annah
Jen aby na tu vyšší rychlost zůstalo palivo. Spíš nezbude.
Reagovat
smazaný uživatel
No rozhodně to bude vyrovnanější. Pokud to teda fakt nechce zabalit.
Reagovat
smazaný uživatel
kyrgios, kto nepozeral match

https://twitter.com/doublefault28/status/1129014721754161152
Reagovat
Nola
:D
Reagovat
steve79
Roger, Rafa a Djoko s prehledem. Sok je vypadnuti Thiema,
Reagovat
smazaný uživatel
S bilanci 0:3 proti Nandovi před zápasem mi to jako šok nepřišlo. Výhra Verdasca byl můj první vsazeny tiket dnešního dne.
Reagovat
Marduch
prostě showman:D
Reagovat
smazaný uživatel
alebo chory clovek.. toto mi uz nepride ani o show :)
Reagovat
Patik
Súhlasím.
Reagovat
spaniel
Cekal jsem co bude po tech kecech.
Reagovat
SwissMaestro
Hm, za tohle vyfasuje hádám už tak tři měsíce zákazu hrát :D
Reagovat
smazaný uživatel
rok by si zasluzil :)
Reagovat
FulnekUltras
;-))))) tohle jsou aspoň emoce - které Plech nikdy nepozná ;-)
Reagovat
Fandina
Jsi hloupý, každý člověk má emoce, bez nich to nejde.
Reagovat
FulnekUltras
Otesávat po utkání zdola empajr zjevně ano.
Reagovat
Fandina
A? Každý se projevuje jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
shapovalov 300 ue. nadhera
Reagovat
turista
Novaku tak doraž už toho kanadskoruského mladíka! Idemo Novak!
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Nadala určitě zásadní nehrát dva dlouhé zápasy během dne, Federer se trošku zdržel, ale i tak je přijatelné. Nole to plánuje asi stejně.

Pro mě je turnaj absolutně nezvládnutá záležitost, zpanikaření organizátorů, žádná vedlejší možnost, žádný krytý kurt nic.

Myslím, že by ATP mělo popřemýšlet nad tím, že turnaje, které si žádají název Masters by měly mít nějaké základní předpoklady pro pořádání - kryté kurty, alternativa v případě deště, minimálně jeden týden před a jeden týden po termínu turnaje bez jiných turnajů v kalendáři atd.

Protože začne jenom hloupý déšť a turnaj je absolutně rozbitý. Tak buď ať nasazení hráči začínají v pondělí a nenasazení v sobotu, nebo ať to trvá 10 dní. Začít ve středu je totální kravina, stačí déšť jeden ten a turnaj je úplně zkažený.

Můj názor.
Reagovat
Patik
Súhlas.. pritom už roky sa potýkajú s dažďami ktoré im to dokola komplikujú a stále s tým nič nerobia..aspoň ten jeden kurt so strechou by sa tam naozaj hodil..nie oni radšej zdvihnú cenu vstupeniek a hráči musia hrať dvakrát denne.
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě. ATP potřebuje určité změny.

Na RG bych dal ultimátum, že buď budou mít střechu do roku 2020 minimálně na dvou kurtech, nebo se po termínu vyhlásí výběrové řízení na jiné místo konání, které to bude splňovat a tečka. Hned by stavěli.

Řím je stejná pohádka, ale co chceme po Italech a Frantících. Oni mají všechno v paži. V Římě by tu střechu stavěli 10 let nejméně. Měsíc práce, půl roku SIESTA. To je težko
Reagovat
turista
Finále se snad dá přesunout na pondělí.
Reagovat
smazaný uživatel
To je jedno, ten turnaj je už v prdeli. Večer vypadne Nadal s Federerem a co se bude řešit? Forma hráčů, nebo soupeřů? Ne. Bude se řešit to, že museli hrát 2x během osmi hodin díky neschopnosti organizátorů turnaje. Národům typu Italů bych nedával vůbec žádnou zodpovědnost, jsou neschopní sami o sobě. Egypťani by udělali lepší akci za polovinu peněz.
Reagovat
Patik
a ešte jastrabie oko.
Reagovat
Patik
to malo ísť vyššie.
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj nezacina v stredu, ale v pondelok.

Prva osmicka ma o zápase menej, preto zacinaju v stredu, sem tam v utorok..
Reagovat
smazaný uživatel
To je ten problém, který zmiňuji. Kdyby ti, co nejsou nasazení do osmičky začínali v neděli - což je celkem fér, tak TOP hráči hrají v pondělí, někdy v úterý a je klid na jeden rezervní den, kdy může být pauza před finále, nebo se bude dohánět ztráta. Pořád lepší, než rvát dva dny do jednoho.
Reagovat
smazaný uživatel
Niektore zápasy prveho kola sa hraju aj v pondelok alebo uz v nedelu..Turnaje masters maju vzdy kvalifikácie, ktore tomu predchádzaju.

Proste QF, SF, F sa nusi hrat piatok, sobota, nedela aj kvoli divákom, je to najatraktivnejsi cas. Ked v stredu cely den prsi, tak je problém. Ale takáto streda je jedna z 20 masters.
Reagovat
steve79
Parada. Docela rychly zapas.
Reagovat
Krisboy
Většina hráčů/hráček docela pospíchala. Mají proč.
Reagovat
Krisboy
Nejvíc naspěch měl Chardy :)
Reagovat
Patik
- Chardy počkaj..kričí mu Shapovalov
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist