Federer opět vynechá celé jaro na evropských antukách

25. 3. 2018, 08:02
Aktuality 145
Roger Federer letos stejně jako v loňském roce neodehraje žádný turnaj na antuce. Šestatřicetiletý Švýcar po překvapivé porážce v Miami oznámil, že nebude hrát ani na Roland Garros a vrátí se až v červnu na trávě. Před sebou má tak téměř čtvrt roku na odpočinek.
Profily hráčů
Roger Federer

Roger Federer se v únoru vrátil na post světové jedničky, jenže na březnových turnajích Masters 1000 neobhájil loňské tituly a 2. dubna se na 1. místo světového žebříčku vrátí Španěl Rafael Nadal. 

"Po tomto zápasu si to zasloužím. Tak to cítím," řekl zklamaný Federer po včerejší překvapivé porážce ve svém úvodním vystoupení v Miami s Australanem Thanasim Kokkinakisem. Šest dní předtím v Indian Wells prohrál finále s Juanem Martínem Del Potrem (rovněž v tie-breaku třetího setu) a po čtyřech letech tak utrpěl dvě porážky po sobě.

Své fanoušky v sobotu nepotěšil jen špatným výkonem a porážkou, ale také prohlášením na tiskové konferenci jen pár minut po vyřazení. Švýcarský tenista oznámil očekávané rozhodnutí, zda a kolik letos odehraje turnajů na antuce. Nebude to ani jeden.

"Rozhodl jsem se na antuce nehrát," oznámil stručně Federer, který prý udělal rozhodnutí společně se svým týmem už před vyřazením. "Také minulý týden jsem nehrál dobře. Teď se snažím myslet na věci, na které je správný čas. Bylo důležité, že jsem se v Rotterdamu vrátil na post jedničky, není teď pro mě důležité myslet na návrat na kurty," dodal majitel 20 grandslamových titulů.


Federer tak zvolil stejnou strategii jako v loňské sezoně. Také tehdy na antuce vůbec nehrál a po více než dvouměsíčním odpočinku pak v červnu bez ztráty setu a poosmé v kariéře dobyl Wimbledon.

Na antukovém grandslamu Roland Garros bude letos chybět dokonce třetí rok v řadě. V roce 2016 v Paříži nehrál kvůli bolestem zad a poprvé od roku 1999 a sérii 65 startů tehdy chyběl na grandslamovém turnaji.

Na kurty by se měl Federer, který na začátku roku vyhrál 17 zápasů v řadě a zaznamenal tak svůj nejlepší vstup do sezony, vrátit v týdnu od 18. června v německém Halle, kde loni už podeváté triumfoval. Teoreticky by mohl hrát už o týden dříve ve Stuttgartu, jako to udělal v předchozích dvou sezonách.

I když má Federer před sebou téměř tři měsíce bez tenisu, je pravděpodobné, že se během nich znovu vrátí na post světové jedničky. Na Nadala bude ztrácet jen 100 bodů a jeho španělský rival, který aktuálně léčí zranění kyčle, přitom bude na antuce obhajovat 4680 bodů.

Příští týden Federer zahájí v čele žebříčku rekordní 308. týden a minimálně na tři týdny poslední. Pokud by Nadal neobhájil titul v Monte Carlu, 23. dubna bude světovou jedničkou znovu Federer.

TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

145
Přidat komentář
peggy
Pane Feder to jste nesetril posmesnymi poznamkami,kdyz Rafu porazi Rosol.Rafa bojoval dal a pokud nezvladne antuku pro zdavi tak mu to bude suma fuk.Mne to bude mrzet neb ctyri antuky mam zaplacene,ale jsou jini dobri.Kazdy ma svuj konec I pan Federer,akorat to nechce chapat.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud Rafa obhájí všechny body a Federer nebude do měsíce jednička, tak si sežeru boty i s tkaničkama. :)
Reagovat
smazaný uživatel
sa priprav ,že ich zješ.
Reagovat
Ondra979
haha. no uprimne si taky nemyslim, ze to Rafa obhaji, ale vyloucit se to neda. Kazdopadne to bude mit tezsi nez loni. jsem zvedavy na Chunga, Corice samo i Thiema a nektere dalsi adepty
Reagovat
Fandina
jak tu všichni reagují na Forehanda. Od samozřejmě něco myslí vážně, ale také si dost děla legraci. Ale jak tu mnohým nedá spát mě baví. Jako kdyby nebylo jiné téma na bavení než je on. :-))
Reagovat
George_Renel
Vždyť je to naprostý debyl co by mezi chlapama dostal po třetím pivu přes hubu. (S měkkým i to web nebere)
Reagovat
Fandina
Tím spíš nechápu, že se s ním někdo baví.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja nočné bary zatváram, teba ty duševný mrzáčik tam manželka pravdepodobne ani nepúšťa. Nemas ani gule na to komunikovat priamo, len zbabelo čakáš na súputnikov a okamžite sa slizko pripojíš do stáda. Si totálny krivák, z ktorého musi prasknut zrkadlo. Tipujem, ze ta ako decko sikanovali, lebo toto neni normálne..
Reagovat
Franky
ja si to iste myslim o tebe cely cas...iny triedny fackovaci panacik si musel byt brasko
Reagovat
Roger_Federer
:), dobry vybuch, ti se dotl egaa co?
Reagovat
smazaný uživatel
To sú tie typy, ktoré majú plné ústa rečí, ako niekoho neriešia, nereagujú a pritom čakajú prví v rade, aby sa mohli na jeho adresu vyventilovat, ale len ak budú v skupine..Typická hyena :)
Reagovat
Pe3k
Jasně, každého odsoudit umíš, ale sám si nevidíš ani na špičku nosu...
Reagovat
Pe3k
Rofl trolo z Petržalky zas neunáší :D
Reagovat
janek_da
Taky jsem si myslel, že si dělá legraci.
Reagovat
Fandina
Někdy si jí dělá, někdy ne. Nemá cenu se exponovat s někým, kdo má názory u kterých nevíš, jestli je myslí vážně nebo ne.
Reagovat
George_Renel
Prostě ta jeho snaha každého podprahově urazit, ponížit je zvrácená.
Reagovat
Fandina
Proto nemá cenu na něj reagovat.
Reagovat
George_Renel
Však na něj už hodně dlouho nereagují. :-)
Reagovat
Fandina
Já tu o něm čtu pořád. Tak si reakci na někoho nepředstavuji. Když mě někdo nezajímá, nečtu co píše, nebavím se s ním. Ale tady se s ním pořád někdo vybavuje a je to pořád dokola.
Reagovat
smazaný uživatel
:D)))
Reagovat
George_Renel
Vidíš, že jsem mě ve všem pravdu. :-D
Reagovat
Fandina
Ani ne, podle mě se takhle chová pořád, snad nečekáš, že ti někdo poděkuje, když o něm napíšeš co se mu nelíbí.
Reagovat
Roger_Federer
Nerozumis tomu.
Reagovat
Fandina
Ty tomu nerozumíš.
Reagovat
Roger_Federer
Rozumim ti skvele :)
Reagovat
Fandina
Jsi úplně mimo.
Reagovat
Roger_Federer
Ty jsi mimon.
Reagovat
Fandina
Nečil se. Jsi mimo a ničemu nerozumíš.
Reagovat
Roger_Federer
Rekl, korunovany dement :)
Reagovat
Fandina
Přesně, to je to, co tě charakterizuje. Dobře ses popsal.
Reagovat
Roger_Federer
:), v klidu Fandi, zbytecne se nepoustej do debat, vsichni vime, ze mas o kolecko vic :)
Reagovat
Fandina
Jsi blb a blbem zůstaneš. Ubožáku.
Reagovat
Roger_Federer
Sak ja te neurazim, pisu ze mas o kolecko vic, takze vsichni vime na TP, ze jsi vyjimecna, inteligentni dama.
Reagovat
Fandina
To nemění nic na situaci, že ty jsi hlupák.
Reagovat
Fandina
Hlupák jako ty mě nemůže urazit. Je mi tě líto.
Reagovat
annah
https://pbs.twimg.com/media/DZE6LqFXcAAIpIZ.jpg
Reagovat
Roger_Federer
"Pán, stádo vede vúl...Mysliac si, ze Fed musel byt zraneny alebo ma problemy v rodine, alebo je Zemegula plochá doska"

Zravý Rafa, neprohravá, ucastni se vsech turnaju, kdyz prohraje musi byt zraneny, takze se domnivam, coz jsem se naucil o tebe a dalsich "tupouckych" ovecek, tvoji vlastni sekty, že Roger musi byt zraneny, nebo psychicky nedobry..jako Rafa.
Reagovat
smazaný uživatel
Neblázni, vytočene a nevyrovnane posobis ty, fakt to nevidis..Ako sa opakujes, tocis sa ako vertlik :))0
Reagovat
Roger_Federer
Rekla, ovecka uvazana na kolotoc..:)
Reagovat
smazaný uživatel
neviem kto Rogerovi radi,ale suhlasim s nim:),Rafa by zase mohol vynechat celu jesen,mozno by na AO nedostaval krce
Reagovat
Fandin
nemá přece smysl bojovat proti farmaceutickým koncernům a je třeba soustředit se na tenis.
Reagovat
spaniel
Už jsem se bál, že krysahand nevyleze...ale to by nebyl on, aby nedošel jásat. Takový bratr Kadlece.
Reagovat
Roger_Federer
Uz je uplne mimo, davno je to osobni..ty jeho utoky tady..Vubec nejde o tenis, Nadal je mimo uz 2mesice a on tady smrdi vic a vic.
Je me k smichu.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Hello, pozdravujem. Sezonu mozes odpiskat, predpokladam, ze teraz na par mesiacov zalezeš :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si to shrnme. Fedex vynechava, Rafa zraneny, Mura prileti az na travu, Djoker potrebuje tak jeste par mesicu, u Tsongy nikdo nevi jak na tom je, Wawrinka s problemy a bez formy...Potro to podle mne take vynecha, nebo bude uz utaveny, krom toho uz te antuce taky moc neda...1111 mimo formu, Rebel na tu antuku uz taky moc neni...Monfils ma jen obcasne zachvaty dobreho pinkani... Goffin po zraneni...jeste se poradne do toho nedostal, a je otazka jestli se dostane, Zverev na to nema hlavu, Dimitrov taky ne, Lucas taky asi ne...

Takze finale Nico Jarry x Dominik Thiem:) Tedy pokud chlapci do Parize vydrzi byt fresh...aby jim nedosel dech...

Je mozne, ze uz se rysuje finale Agut x Schwartzman:)

Ale nakonec to vyhraje asi stejne ten Marin Cilic:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Nahodou, Diego je slusny tip...

Uvidime co Rafa a Thiem, osobne si myslim, ze tenisovo to bude tento rok horsie od oboch. Rafa je otaznik a Dom mam pocit, ze sa trapi dlhodobo, ani Rio nevyhral.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger skoda ze vynecha antuku ale tohle kazdy cekal
Reagovat
Frantz
souhlas, je to skoda, mohl dostat na pekac vsude kam by prijel ;-)
Reagovat
Franky
tes sa na antuku kamarade ;) slubujem ti ze Rafa po antuke nebude jednotka ;) na to sa spolahni a ty zas raz zalezies ako potkan presne jak to bolo po AO ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Franky goes to HOrná Dolná?..nikoho to nezaujíma, podobne ako tvoje predikcie. To, kto bude jednotka po antuke ma hodnotu prdu vo vesmíre. Zakladat na tom nejaké normy a velkohubo tu vyhrožovať ostatným snad nemoze ani také sociálne nemehlo ako ty?...
Reagovat
smazaný uživatel
a další podmnožinku, Forehande, najdeš nějakou :-)
Swiss hop!
O kolik GS má míň Rafa než Roger? Nemusíš přesně, stačí přibližně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Triatlet, zastupca mladsej nastupujucej generácie fanatikov..Trochu si ho pletiem s tym druhym na R, ale pokial si udrzi tuto nelogicku liniu, rychlo sa vyprofiluje. Podmnozinku?..what?..:)

Rafa ma o 4GS menej, je o 5 rokov mladsi, odohral o desiatky GS menej a vo vzájomnej konfrontácii islo vzdy len o konečné skóre..:)
Reagovat
Fandin
Odehrál možná o pár GS menej, ale na těch, kde se mu dařilo, nikdy nechyběl.
Reagovat
smazaný uživatel
Na RG chybal dvakrat...Raz rok predtym ako vyhral, a v case, kedy uz ostatne GS obiehal a raz ho z turnaja vyradilo zranenie, nie súper. To je o dost viac ako "nikdy", right?
Reagovat
Fandin
Přesně o dva, fakticky o jeden.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo je zástupce mladší nastupující generace fanatiků?
Pleteš si pojmy a dojmy. Jako pokaždé. Množinkuješ a podmnožinkuješ ty...
Ale pokud sebe řadíš za fanatiky, to pak áno.
Reagovat
Franky
ja nezabudam na nasu stavku z min roka kde sme sa bavili o vitazstve na GS po dovrseni 32roka..To uz Rafovi tolko bude na RG.. tak uvidime ci nam ukaze ako sa vyhravaju GS v tomto veku
Reagovat
smazaný uživatel
potkali se u Kolína
Jeden za 18 a druhý bez dvou za 20 :-)
Bylo by hezký vidět nějaký finále Roger x Rafa :-)
Tak aspoň (zatím) takhle: https://www.youtube.com/watch?v=XplLOZcFjH0
Reagovat
Rogers
Roger si zaslouží svůj odpočinek, letos ukázal famózní vstup do sezóny. Ve svých letech musí být velmi opatrný. Vždy to bude velký tenisový svátek, když tento virtuos nastoupí.
Reagovat
annah
Prohra v Maimi byla šok, ale když se ohlédneme na dosavadním průběhem sezony, je to víc než potěšující pohled:
Roger hrál na pěti podnicích - HC, AO, Rotterdam, IW a Miami.
Tři z nich s přehledem vyhrál, v jednom byl ve finále a až ten poslední totálně projel. Plus ještě vyhrál exhibici se Sockem.
Je to dost dobré skóre.
Reagovat
Frantz
"tri z nich s prehledem vyhral.."

jj hlavně ve finále AO proti Cilicovi, tam to bylo uplne levou zadni :D
Reagovat
turista
Takhle bude těžko dohánět toho Connorse. Navíc to vypadá zbaběle když se té antuky už druhou sezónu tak bojí.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozdravujem fanatici. Casu pomenej, ale pozdrav sekte som si odpustit nemohol ty Kokki.
Reagovat
a.magerova
Nekecej... potřebuješ se připomenout/pochlubit, žes mimo území SR... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
No to je skoro jasne, ked prichadzam o taketo highlighty :)
Reagovat
a.magerova
Mi není jasné, proč máš potřebu tu psát, žes kdesi mimo... si tím vyvažuješ nějaký svůj pocit méněcennosti nebo co?!
Reagovat
smazaný uživatel
Forehand je obecně mimo :-) a jedno, jestli je na Slovensku, nebo "mimo" :-)
Reagovat
a.magerova
To jo, protože jen mimoň se chlubí na anonymním webu, že je mimo, a tím dal echo bytařům či milencům své ženy... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Magerka, podla seba sudim teba?..

Ja uz zahranicie ako zahranicie nevnímam, ver mi..Nie som chudobný cesky alebo slovenský dochodca, ktory ide raz ročne do Chorvátska s pompéznostou disneylandu.

Ja som s tym nic neriesil, to je tvoja asociácia, prezradila si sa akurat.
Reagovat
Pe3k
:D
Reagovat
a.magerova
Právěže soudím podle sebe a svých známých a čím víc někdo jezdí "ven", tím míň má potřebu se vychloubat, navíc na anonymním webu, kde si to může kdokoli kdykoli vymyslet... :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Opakujem. Uprimne, trochu som cakal, ze jedenkrat bude málo :)

O zahranici si zacala ty :)..Ja pisem, ze casu menej. Je to tam hore, mrk mrk
Reagovat
Roger_Federer
Lecis uz ten Napoleonsky komplex??
Reagovat
Pe3k
Prý o zahraničí si začala ty :D, ROFL, lol
Forehand: ty se vždy umíš nejlépe sám zesměšnit...
Reagovat
Roger_Federer
Bee, bee :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pán, stádo vede vúl...Mysliac si, ze Fed musel byt zraneny alebo ma problemy v rodine, alebo je Zemegula plochá doska. Ovfa, keby aspon černá, ale neznalá dobytok od pastiera, lebo je ofca, pán dám si nick na deb1la..:)
Reagovat
Roger_Federer
:), z tveho genialniho :) vystoupeni tady, usuzujem, ze v zahranici, bylo vic tvrdeho alkoholu, nez jeden namistrovany egoista z Blavy unese :), jenom se strapnuj dal :).
Reagovat
a.magerova
Ztráta jedničky mě nepálí... pokud ji zas "bezpracně" získá, tož to jako odmítat nebudem.... :-)))
Reagovat
Ma3ek
Toto som čakal inak zápasy s Delpom aj včera s Kokim som si užil boli skvelé Koki včera fantasticky v tažkých chvilach skvelá hlava výorný výkon v Top 10 by asi nikto nezahral lepšie ako 170 hráč sveta aj ked ten ranking je zavadzajúci. Federer že nejde na antuku ma mrzí chcem dobrý tenis Rafa ak je zdravý nemože mat konkurencie momentálne nikde a s nikým na antuke
Reagovat
kada.tom
dvakrát mu někdo vyprášil kožich a už to nedává :-D

no, bude to parádní jaro, když člověk bude vědět, že ten de*ilní dědek si válí šunky a neobtěžuje na turnajích :-)

moc se těším na následující týdny :-)
Reagovat
kada.tom
P.S.: Kokki, jsi bůh!!!
Reagovat
mihate
Ken smola,že v ďalšom kole vypadne s Verdascom. Ako to už býva.
Reagovat
steve79
Ty jsi hroznej čur...k
Reagovat
Krisboy
Tvoje reakce mi nedala, tak jsem si ten análův komentář zobrazil. No - nic nového, nic překvapivého. Dobře jsi to napsal, ale to tady všichni vědí :)
Reagovat
Kozoroh
Jen aby ti ty následující týdny nezhořkly :-P
Reagovat
EllNino
ubožáčku :) jak je v tramvaji, teď se řídí blbě co, když je kyvadlová doprava
Reagovat
kada.tom
Úplně v klidu, to mě vůbec nevadí jednokolejka :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Ubožáčku...
Swiss hop!
Reagovat
smazaný uživatel
Občas si dát pauzu je prospěšný. Rogerovi to loni zafungovalo.
A Ashleigh Barty kaďákovi (a slackerovi) taky dělá radost :-)
http://www.tenisportal.cz/zpravy/bartyova-si-v-18-letech-dava-od-tenisu-odpocinek-15106/
Zkus si dát pauzu od komentování - pro začátek stačí, když se nebudeš navážet do Slováků nebo Švýcarů...
Reagovat
Patik
Ten d*bilní dědek urobil pre šport a pre ľudí viac ako celý tvoj rodokmeň..fakt..chcel by som vedieť koľko ti platia za takéto žvásty.
Reagovat
Olympiada
Loni prohlasil "pristi rok se kazdopadne v paris uvidime" Zraneni by ho omluvilo, ale je to jen jeho plan. "nejde mi o jednicku" ...po dvaceti letech jede do rotrdamu a žvaní "to ze jsem prvni, je pro me ta nejdulezitejsi vec".... A k tomu ty zakerny udery do tela, ktery ted ma tak v oblibe. A vy šašci se mu klonite. Jednoznacne probiha nejvetsi krize tenisu... né jenom ta nejuzsi spicka, ale i ta sirsi byla a je v rozkladu.... a tohle svycarsky prase toho jen vyuzil. Nejvetsi souperi berdič s čilicem
Reagovat
hippos
ty mas ale problemy a starosti
jsi stastnej clovek
Reagovat
blax
Hořký Nadalovci opouští kanály...
Reagovat
PetaM
Nikdy jsem se Rogerovi nepoklonil. Dokonce jsem ho nikdy neviděl naživo.

Do Paříže klidně jet může a klidně se tam s ním můžeme vidět, tak v čem lež? Jinak v Paříži se hraje i turnaj Masters, takže ho můžeme vidět i tam.
Reagovat
Frick
Řím nebo Madrid v lehčím taktu a následně RG...
Reagovat
Kozoroh
Kvůli včerejší prohře Federera je jisté, že 2. dubna se jedničkou již popáté v kariéře stane Nadal. A tak mě napadlo představit vám statistiky nejvyššího počtu nástupů na 1. místo ATP singlového žebříčku.

Počet období (alespoň 1 týden):
1. McEnroe - 14 (na 1. místě byl v sezónách 1980-1985)
2. Sampras - 11 (1993-2000)
3. Connors - 9 (1974-1979 a 1982-1983)
4. Lendl - 8 (1983-1990)
5. Borg & Agassi - 6 (Borg 1977 a 1979-1981; Agassi 1995-1996, 1999-2000, 2003)
7. Edberg & Nadal - 5 (Edberg 1990-1992; Nadal 2008-2011, 2013-2014 a 2017-2018)
9. Courier & Federer - 4 (Courier 1992-1993; Federer 2004-2010, 2012, 2018)
Reagovat
Kozoroh
Počet období (aspoň 4 týdny, neboli 1 měsíc):
1. Sampras - 9
2. McEnroe & Lendl - 6
4. Connors & Borg & Nadal & Federer - 4
8. Edberg & Courier & Agassi & Kuerten & Djokovič - 3

Počet období (aspoň 10 týdnů):
1. Sampras - 7
2. McEnroe - 5
3. Nadal - 4
4. Borg & Lendl & Edberg & Agassi & Federer & Djokovič - 3
Reagovat
ttopi
Dost divná statistika. Vypovídá totiž o jediném - že Roger neměl ve svých nejlepších letech konkurenci. Pro mě je lepší počin, že byl jedničkou 6 let v kuse, než to, že McEnroe se s někým během 5 let 14x protočil.
Reagovat
smazaný uživatel
Hunter99
nechapem načo sa ten švajčiarsky hňup stale hraje .. šak nech vynecha turnaje ale na grandslam nech ide .. vek a unava su očividne len vyhovorky kedže vo svojom veku hraje tenis ktory mu stači na number 1

zajímavý názor z diskuze :D
Reagovat
Kozoroh
Rogerovou včerejší prohrou skončila jedna dlouhá a impozantní šňůra. Alespoň jeden člen skupiny BIG 4 (Federer, Nadal, Djokovič, Murray) vyhrál skoro 14 let aspoň jeden zápas na všech velkých turnajích (Grand Slam, TM, Masters 1000). Do včerejška posledním velkým turnajem, kde nikdo z BIG 4 nevyhrál zápas, bylo BNP Paribas Masters 2004 v Paříži-Bercy. Pikantní je rovněž to, že Djokovič a Murray tehdy ještě neměli absolvovaný 1. GS turnaj či podnik Masters.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer byl včera zraněnej a navíc hrál soupeř na 400%, to se pak těžko vyhrává no...
Zdravý Federer nikdy v životě neprohrál...
Reagovat
Frantz
přesně tak a zraněnej byl i ve finále IW! :-D
Reagovat
Torn
Roger je zraněnej všude, kde vyhraje. :D:D
Reagovat
Patik
Nemôže predsa vyhrať všetko a všade...problém je že ludia si už navykli na jeho úspechy a keď mu niečo nevýjde tak hneď sú všade rôzne konšpirácie..veď aj on je len človek..neni to stroj na tenis..nemôže hrať všade so 100 percentným nasadením ako to každý od neho očakáva.
Reagovat
Fandin
Tohle je zajímavý posun, jak Federer fans v poslední době převzali nejsilnější argument Nadalovců. Dřív byl přece neporazitelný jen zdravý Rafael, nebýt jeho zranění, měl by dnes tak pětatřicet grandslamů a tak dále.

Teď už je to i Federer. Ach jo.
Reagovat
spaniel
Akorát že to není Rogeruv fanda...
Reagovat
Marduch
Jenže z Nadalovců tohle vytrvale tvrdí patrně jen 4hand.
Reagovat
Kozoroh
Nespletl sis Maya s Klaunhendem?
Reagovat
Marduch
Je možný, ze neco takovyho zblebtnul i Big Mayo, ale ten se prece neda brat moc vazne, takze to člověk hned zapomene:)
Reagovat
smazaný uživatel
Paci sa mi, ako sa toho Klaunhanda snazis pretlacit, ale nikto sa nechytá..Nemas fantaziu, chyba tomu vtip, je to nasilu.

Kedysi ktosi prisiel z trolhandom, to som ocenil, velmi jednoduché, sam som sa pobavil. Ale ty si v lese, venuj sa cislam, nie kreativite..
Reagovat
Franky
a ty uz by si mohol s tym lesom tiez prestat...takisto je to taky vyraz ktory nikoho nebavi ani nikto nanho nereaguje snazis sa tu vymyslat nejake vyrazy ale tvoje trolovanie tu sa toci len pri 2 veciach: kopnut si do Fedexa a ukazovat ostatnym jaky si 'inteligent' a ostatny su hlupe ovce...pritom vas tabor smrdi za zaburinou...
Reagovat
Kozoroh
:-D
Já si vystačím s tím, že ti šlapu na kuří oko, Klaunhende.
Reagovat
Roger_Federer
Kolik mas tech nicku?:)
Reagovat
Kozoroh
Když to tak půjde dál, tak bude zdravý tenista ohroženým druhem :-P
Reagovat
turista
Tak nějak.
Reagovat
annah
Ale prohrál, i když byl zdravý! Konkrétně loni se mu stalo to samé jako teď dokonce dvakrát: v Dubaji (sice až v druhém zápase) a ve Stuttgartu, kde ho hned v prvním zápase vyprovodil Haas. Prostě se to občas stane každému z těch velkých jmen. Snad se to už letos nezopakuje...
Reagovat
janek_da
koukám že se nehoní za body a žebříčkem, na rozdíl od egoisty loni v hale
Reagovat
Fandina
se mi v USA nezdál nějak ve formě. Nekouzlil tak na síti a nebyl to ten Roger z Rotterdamu nebo Hopman Cupu. Tak přeji super odpočinek a těším se na trávu. Go Rogii go a komm.
Reagovat
whales
Určitě správné rozhodnutí!
Reagovat
peggy
Takovy je zivot,to nase starsi telo chce odpocinek.Tal muze zacit radit Rafa.
Reagovat
Krisboy
Komu by měl Rafa radit? Spíš by měl někdo poradiT jemu, jak si naplánovat sezónu :)
Reagovat
janek_da
Nene, Rafa má řadit, taky zpátečku.
Reagovat
Torn
Vždycky mne tu baví ty komentáře o Rogerovi nebo Nadalovi. Prohrál, protože chudáček je nemocný, nehrál, co umí atd. Prostě soupeř byl lepší a tečka. Příšernost tyhle neustále obhajoby Federera a Nadala. Nemohou vyhrávat furt a ne vždycky jsou lepší než soupeř. Jejich fanoušci by se tohle už mohli za ty roky uvědomit, že nelze jen vyhrávat nebo prohrávat ve finále.
Reagovat
raduz
Je to velmi správné rozhodnutí,vzhledem k věku a zejména proto,že Federer preferující aktivní,utočný tenis je z big 4nejvíce zranitelný ,obzvláště potom za situace,kdy mladí do toho řežou obrovskou rychlostí a silou,což on už není schopen a ochoten akceptovat a přetahovat se zkrátka od základní čáry.Má roky a styl,který už měnit nebude.On nemá na to tam hekat hodiny jako autista,nebo tam jako Djokovič dělat provazy.Uspěch na trávě bych mu velmi přál,hraje na ni skvostně a ta jeho geniální tenisová ruka na ni ještě vždy více vynikne,tedy snad.Mám totiž pocit,že už je na definitivním ustupu z top pozic.Samozřejmě bych byl rád,kdyby mě tušení zklamalo,jako už v jeho případě mnohokrát.
Reagovat
steve79
Big 4 uz davno neni.
Reagovat
smazaný uživatel
"Mám totiž pocit,že už je na definitivním ustupu z top pozic."
Tak lepší už fakt to být nemůže :-) Není stroj. Po 18 zápasech nezvládl vyrovnané finále a první zápas na dalším turnaji.
A kdo je momentálně z tenistů na vzestupu? DelPo? Kéž by.
Na trávě se uvidí, do tý doby bude Roger nejhůř druhý, chvílemi i první :-)
Reagovat
Kozoroh
Doplňuji, že ve Wimbledonu bude Roger určitě 1. nasazený, bez ohledu na tom, jestli bude před Rafou nebo za ním. Pomůžou mu bonusové body za trávu.
Reagovat
Kozoroh
Nadal aniž by si pinkl do míče, bude po Miami Open opět světovou jedničkou. Po Monte Carlu či jiném antukovém turnaji však může proběhnout to samé v opačném gardu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Nadal "aniz by si pinkl" n1 aj stratil. :)
Reagovat
Krisboy
Tak to je ale logické a nevyhnutelné, nemyslíš?
Reagovat
smazaný uživatel
jezis jasne, len som doplnila, ze nadal stratil a ziskal n1 bez toho aby odohral co i len 1 zapas, co je na tom zle? :)
Reagovat
Kozoroh
Protože získat No 1 bez pinknutí do míčku je neobvyklé.
Reagovat
Nola
zajtra slager dna Fognini vs Kyrgios D
Reagovat
smazaný uživatel
predcasne finale :D
Reagovat
smazaný uživatel
Rozumný krok. Odpočinout si s rodinou. Potrénovat. Natěšený (ale ne přemotivovaný) se vrátit na trávu.
Reagovat
Kozoroh
Trochu se zapomíná na to, že Federerovi je už 36 let a ikdyž stále dosahuje impozantních výsledků, nemůže si už dovolit plný turnajový zápřah. Účast na antuce, resp. na RG by mu evidentně zničila šance na 9. triumf ve Wimbledonu (je namístě připomenout bitvu s Nadalem na RG 2007 (3-1 pro Rafana), která tehdy Federera zmohla natolik (přitom považte, že byl tehdy o 11 let mladší, než je teď), že se toho roku odhlásil z Halle, tento krok se vyplatil, neboť následně vyhrál popáté Wimbledon). Pod dojmem úspěchu na AO a v Rotterdamu si myslel, že by mohl zvládnout antuku, ale prohra s DelPem a krach s Kokkim ho vrátily na zem.
Všechno zlé je pro něco dobré, Roger si uvědomil, že je lepší mít vrabce v hrsti, než honit holuba na střeše. Čerstý Federer bude moct v červenci plnohodnotně usilovat o 21. GS titul.
Reagovat
annah
To se dobře čte... No a my doléčíme nervy a mimo jiné budeme mít klidné Velikonoce a čas na jiné aktivity. Ale ti chudáci, co si koupili vstupenky na Miami! Velká část z nich určitě s vidinou, že uvidí několik Fedexových zápasů. A najednou vzduchoprázdno!
Reagovat
Krisboy
Škoda, na antuce bych to viděl moc rad :-(
Reagovat
Roger_Federer
Myslim, ze tohle nahle rozhodnuti a necekana prohra v Miami bude zapricinena nejakou zdravotni indispozici, nebo psychickou nepohodou.
Akorad jak uz jsme zvykly, Roger to proste nerozmazava a nenaplaka..
Suse oznami fakta, ze vynecha 2,5 mesice..vtom je jeho velikost :)
Reagovat
annah
Moc by mě zajímalo, co tu indispozici zapříčinilo. Přivezl si ji už z IW. V utkání s Čoričem a Delpem místy vypadal, jako by za sebe poslal dvojníka.
Reagovat
smazaný uživatel
Lol.
Reagovat
smazaný uživatel
Dělá dobře,věk nezastavíš.V klidu se připraví na Wimbledon.Držím palce.
Reagovat
panzer.dragon
Ok, aspoň mám čas se soustředit na práci :)
Reagovat
steve79
Vypadnuti Rogera je sok, ale obcas se to stava. Vice me mrzi, ze prijde o post jednicky. S vynechanim antuky souhlasim. Jeho styl hry na antuku neni optimalni a je velka pravdepodobnost zraneni.
Reagovat
FulnekUltras
aspoň se místní ATP debaty zase trochu přelijí na druhou stranu - cibulkovo siderické kyvadlo ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist