Federer porazil Kohlschreibera i pojedenácté

29. 10. 2015, 22:39
Aktuality 291
ATP BASILEJ - Roger Federer vyhrál i jedenáctý vzájemný zápas s Philippem Kohlschreiberem. Dnes v Basileji zvítězil 2-1 na sety a postoupil do čtvrtfinále. V něm se utká v repríze loňského finále s Goffinem.
Roger Federer

Roger Federer po hladkém vstupu do turnaje čelil ve druhém kole Philippu Kohlschreiberovi, s nímž vyhrál všech deset vzájemných duelů. A vyhrál i pojedenácté, byť to s německým sokem neměl v Basileji vůbec lehké. 

Oba tenisté předváděli tenis vysoké kvality a výrazně si pomáhali svými servisy. Čtyřiatřicetiletý Švýcar nabídl jediný brejkbol, ale nedokázal ho odvrátit a stálo ho to druhý set. Vzdor o dva roky mladšího Němce ale ustál, ve třetí sadě přidal na obrátkách a za 100 minut hry zvítězil 6-4 4-6 6-4.

Federer letos ve dvou zápasech v Basileji nastřílel už 60 winnerů a udělal jen 34 nevynucených chyb. Také dnes se často tlačil k síti, u které bodoval v šestadvaceti výměnách a jen v šesti neuspěl.


V rodné Basileji byl třetí hráč světa Federer už jedenáctkrát ve finále, šest z nich v letech 2006, 2007, 2008, 2010, 2011 a 2014 proměnil v tituly. 

V pátečním čtvrtfinále se nejvýše nasazený Švýcar utká v repríze loňského finále s Belgičanem Davidem Goffinem.

• ATP 500 BASILEJ •
Švýcarsko, tv. povrch / hala, 1.575.295 eur
čtvrteční výsledky (29. 10. 2015)
• Dvouhra - 2. kolo •
Federer (1-Švýc.) - Kohlschreiber (Něm.) 6:4, 4:6, 6:4
Young (USA) - Anderson (4-JAR) 6:2, 7:6 (8:6)
Gasquet (5-Fr.) - Thiem (Rak.) 7:6 (7:1), 6:4
Sock (USA) - Isner (6-USA) 7:6 (7:5), 6:3
Čilič (7-Chorv.) - Gabašvili (Rus.) 6:3, 6:1
Karlovič (Chorv.) - Lajovič (Srb.) 7:6 (7:4), 7:5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

291
Přidat komentář
smazaný uživatel
Omg, to naozaj elegán, Švajčiar, symbol čestnosti a férovosti, otec štyroch detí, dvojičiek, hovoriaci štyrmi svetovými jazykmi, skvelý muž, manžel a človek pomáhajúci deťom v Afrike napálil loptičku do vlastných divákov???...

Toto nevymyslíš, to je život :)
Reagovat
a.magerova
Jo, ale on napálil soupeřova fanouška né svého :-P

Ty nějak furt nemůžeš vydýchat ty jeho děti....
Reagovat
smazaný uživatel
Tým pádom to je úplne v poriadku..

Ako píše Amputka..Ak sa vyser*e na polovicu súpera, tak musí byť samotné gesto vnímané inak.
Reagovat
a.magerova
No.... oba stejně postižení.... zbytečná komunikace s vámi, pa
Reagovat
Amputace
My jsme oba postižení, zato ty jsi totálně nad věcí.
Reagovat
Tornes
A co se stalo, je z toho nějaký video?
Reagovat
Lunej..
Jeste stesti, ze to neudelal Rosol nebo Kyrgios, to by tady byla hotova moralni revoluce.:)
Reagovat
George_Renel
:-)))
Reagovat
Amputace
Kdyby to udělal Kyrgios nebo Rosol, tak se nad tím právě nikdo ani nepozastaví, nebo se maximálně napíše, že jim ruply nervy, ale když to udělal Roger, tak vlastně může být rád ten, který to schytal - protože ho trefil sám velký ROGER :) Sorry za svoji jízlivost, ale toto mi vážně nedalo :)
Reagovat
Lunej..
Tak já to vidím podobně, chápu, že někdy uletí nervy, ale vadí mi ta nesoudnost fandů. S radostí tu píšou, jaký je Kyrgios hajzl, nevychovanec atd., to samé Rosol, ale jak jde o Rogera, to je jak šlápnout do vosího hnízda, ten vlastně může snad všechno a nic se neděje. Ale jak psal rod_laver dole, dělají si to sami fans, jinak by to nikdo neřešil. Jsem ráda, že dostal napomenutí, jinak by to fakt bylo už o ničem. Není to žádný hon na Rogera, je to taky jen člověk. Jediný gigin dokázal napsat o svém oblíbenci (Nole), že se choval jako prase a to byl jeho fanda. Toho si cením.
Reagovat
Amputace
A právě na to měl narážet ten "vtip"..
Reagovat
Lunej..
Já vím. A včera jsem čekala, kdo se tu na to téma první ozve s kritikou Rogera a dostane sodu :D:D
Reagovat
a.magerova
Jj čekala jsem, kdy něco napíšeš :-))
Reagovat
smazaný uživatel
jj, to je jak, když Nadal, symbol čestnosti a fair play, si na něco stěžuje každý druhý zápas.
Reagovat
spaniel
Narozdil od tebe si amputace takovy prispevek muze dovolit. On totiz vzdy uznal, kdyz Rafa neco vyvedl. Ty ne a obhajoval si jeho kazdy exces jak nejvetsi ovce. Takze bys mel zavrit kusnu, protoze si jako vzdy se*es do krku, kde uz toho musis mit kopcem. Vsadim se, zes to klasicky ani nevidel. Nejvetsi vtip TP.
Reagovat
smazaný uživatel
No veď to je pochopiteľné, že keď sa niekto pýta, či sa to stalo, tak to asi nevidel..:))...To si zas objavil Ameriku :)

Pointou, v tvojom prípade opat nepochopenou je, že glorifokovaný Federer opat zaznamenal akýsi ľudský prešľap..Samozrejme nedúfam, že to FFF tak mediálne masírovaný jeho gloriolou ako si ty sám uzná...

Ja Nadala obhajujem, v prípade "prekročenia limitu", lebo to je v celkovom kontexte zápasu banalita, v prípade "Carlos Bernardez", lebo sa to prelína s prvým prípadom a nie je to len také čiernobiele..Inak je čistý ako ľalia, nehuláka po divákoch shut up, nepáli po nich loptičky, nehádže fľaše po zberačoch a jeho drahá nenadáva protihráčom..Ty si vždy našiel akýsi pseudoargument na obhajobu týchto skratov, pre teba je Roger pápežskejší ako pápež..
Reagovat
Roger_Federer
:), pekne si pamatujes, recitujes Rogerovi vystrelky..Vis i presne kdy chodi na zachod??
Roky rikam, ze ty si nejvetsi hater a jenom si hrajes na nadveci.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Vy ste fakt dvojka...Akonáhle má Pat problém, príde jeho kamarát Mat..;)

To len na margo obhajoby, neobhájiteľného, čo Spaniel načal..
Reagovat
Roger_Federer
Petko..kazdy duvodek co se ti nabidne (at sebe veci hovadina), si ume a hlavne rychle upravis a jako male decko supky dupky s toho vytriskat "kapital" udelat aferku, pohejtrit si.. zahreje te to kde??Srdicko nebo rozkrok?
Pokud si sam neuvedomujes co se ztebe tady za posledni 2roky stalo..
Reagovat
smazaný uživatel
Dominik, ty plačeš!!..:)
Reagovat
spaniel
Carlose uznal jen Amputka, ty nikoliv. Uplne si to odignoroval, jako obvykle.

Pokud si to nevidel (sledujes vubec tenis?), proc pises ze napalil mic do vlastnich divaku? Odpalil ji navrch nekam do stropu. Kdyby to napalil nekomu do ksichtu, jak tady pisete, asi by z roho bylo jine halo. Ale prekrucovani je tvoje natura:..odstrelit mic di stropu=napalit divaky...hodit lahev za sebe=hodit ji po sberacich...crybaby=nadavka. Strasne! Katastrofa! Zato porusovani nekolika pravidel, detail. Zadny respekt k tradicim hry, pohoda. Stezovani, vymysl. Zastrasovani rozhodciho, nestalo se. Vrazeni do soupere, jeho chyba.
Ale to je ok, Platano ma presne takove fandy, jaky je on sam. Odpad.
Reagovat
Amputace
Však ono to bylo myšleno v podstatě jenom jako vtip :) Protože mě vážně pobavila reakce magerové. Vyznělo mi to, že Rogerovo h.ovno prostě smrdí míň.. Udělat toto jakýkoli jiný tenista, tak se normálně řekne, ruply mu nervy, zachoval se nesportovně, nebo něco, ale v tomto případě člověk, který to schytal, ještě může být vlastně rád :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, zas to robíš, obhajuješ neobhájiteľné..V podstate cry baby a zasahovanie rodinným príslušníkom do deja zápasu je v pohode, šťuchnutie do Rosola (alebo Nadala), či kto do koho vlastne šťuchol, rovná sa odpad...

Ak sa ti páči gesto Amputku, že ho Nadal v kauze Bernardes sklamal, tak v čom konkrétne sklamal Federer teba?...Vidíš, v ničom...Vodu kážeš, víno piješ :)
Reagovat
spaniel
Omg

Nevim jestli si to uvedomujes, ale Mirka neni loutka a Roger za ni neni zodpovedny, stejne jako neni Murasy zodpovedny za toho dlazdice, co jsi vzal. Kdyz teda hledame chyby u hracu, tak hledame u nich a ne jinych lidi.

Vidim, ze to, ze Rafa vrazil do Rosola, coz videli miliony lidi, vidi ichtyl z Blavy jako jediny jinak. Ci na to rict? Nejspis si to zas ani nevidel, gaucovy expert a svatecni divak.

Uz jsem to tu psal, nelibi se mne, ze neumi prohravat. Neumi to jako Novak, Delpo, Stan a dalsi. Ale neumi to ani Nadal, ani Murray.
Reagovat
Amputace
Nadal podle mě do Rosola nežduchnul, strašně se ta situace překroutila. Dá se úplně stejně posoudit tak, že Rosol žduchnul do Nadala, ale vzhledem k vývoji zápasu a okolnostem se samozřejmě přímo nabízí ta první možnost, ba mnohým přímo hraje do karet.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel, hrál totální prdlačku!
Reagovat
smazaný uživatel
Jako třetí set ok, klidně mohl skončit 6:0, ale zdá se mi, že Roger hraje zápas od zápasu hůř. Což teda není moc dobrý s ohledem na to, že u Rafy to je přesně naopak. Jak může takový servisman najednou nedat za celý set snad jedno první podání?

Socka posledně dost zesměšnil, ale jestli bude pokračovat v sestupném trendu, tak to může být napínavé.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
uff uff, zvládli jsme to, paráda, tak ještě dva krůčky a máme tu událost roku, hlavně nezakřiknout ;))

https://www.youtube.com/watch?v=Rwa4VW0LOYE
Reagovat
smazaný uživatel
Tak vidis..a je to :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ještě to není, ale je to blízko ;)
Reagovat
a.magerova
Tak super, vím, žes to říkala, ale znáš to.... byly momenty, kdy se tomu dalo hůř uvěřit :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Chapu :-) takovych momentu mam u zapasu Rafana hafo :-D
Reagovat
a.magerova
Mám raději tuto úpravu :-)))

https://www.youtube.com/watch?v=lGNKBnM-m74
Reagovat
smazaný uživatel
Jáj, to byla nejlepší superstar. Slyšel jsem od jedné známé, že Šmajda byl před tím než šel do superstar outisder třídy a pak se proslavil.
Reagovat
a.magerova
Fááákt?!!!
Tomu se mi ani nechce věřit, takový sladký blonďák a žeby holky ve škole v něm nenašly už dřív TO NĚCO ?! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
jako ve druhém setu jsem Federera ještě nikdy neviděl hrát.
Reagovat
a.magerova
I brblá dost nahlas :-/
Reagovat
smazaný uživatel
taky začal hlasite hekat, ale už se aspoň hecuje, to dotáhne do cíle :)
Reagovat
a.magerova
Tak hlavně NEPOLEVIT !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
teď si hodně odfoukl, ten má takový štěstí, to je neskutečný :)))
Reagovat
a.magerova
Tak teď to byl pěkný balón :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Taková klauniáda teď oba dva, bych se nedivila, kdyby Rog seknul raketou, když už odpálil míček do lidí :D
Reagovat
a.magerova
No.... myslím, že divák, kterého by Roger míčkem napálil, by byl za FRAJERA, kterému by kdekdo záviděl :-))
Reagovat
Amputace
:D
Tomuhle už se jde vážně jenom smát.
Reagovat
a.magerova
Smát se můžeš, ale mylím, že by to tak právě tam bylo ;-)

http://nd06.jxs.cz/387/797/4f73905978_90202003_o2.png
Reagovat
Amputace
Podle mě, kdyby se božský Roger s prominutím vys.ral přímo na kurtu, ten, který by to po něm musel uklízet, by byl za frajera, kterýmu by kdekdo záviděl :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
a.magerova
Njn.... co od tebe čekat jinýho..... :-/
Reagovat
Amputace
A co čekat jinýho od tebe, než žalostný nedostatek nadhledu, pokud jde o tvoji modlu :)
Reagovat
a.magerova
Není to moje modla, asi podle sebe soudíš mě, já na rozdíl od tebe, dokážu mít ráda i Rafu.
Reagovat
Amputace
Mně ale Roger taky nevadí. Vadí mně spíš jeho fanoušci, kteří jsou schopni glorifikovat i to, když někomu napálí míček do ksichtu :)
Reagovat
a.magerova
O ksichtu řeč sice nebyla.... navíc je jasné, že kdyby Roger někoho trefil, tak by se mu určitě osobně omluvil.... a to pak je i ta boule odpustitelná, ale pokud jsi suchar bez fantazie, to je tvůj problém.
Reagovat
Amputace
:D Nemám, co dodat, jsem suchar bez fantazie - což je ale možná pořád lepší, než být suchar bez smyslu pro humor :)
Reagovat
a.magerova
OK, je mi bližší sranda Cimrmanů než tvoje, víc nemám co dodat, dobrou.
Reagovat
Amputace
:D
A pak ať mi někdo tvrdí, že Rogerovci jsou nad věcí, zatímco Nadalovci dělají z Nadala polohoba a každou jeho chybu omlouvají :)
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDD si pobavil
Reagovat
smazaný uživatel
Sto bodov :)
Reagovat
Roger_Federer
:)..koho chcete zprominutim zrovna Vy kritizovat, kdyz u Rafana prehlizite uplne vsecko?
Ze Vas huba nebolí.:).
Reagovat
rod_laver
Glorifikace zaslepenych Rogerovych fanousku mi taky vadi, to je neco sileneho. Musi byt ospravedlnovan za kazdou cenu. Roger je na to, ze ho 17 let uhani plno fanatiku, normalni hrac. Ma svoje excesy, ale taky i pozitivni vlastnosti. Na okruhu jsou urcite vetsi zmr.di. Ale urcite to lidsky neni nejdokonalejsi clovek na svete, a on se tak snad ani neprezentuje. Tohle z nej udelali blaznivi fanousci.

S mickem o nic neslo, proste mu ruply nervy. Jenze kdyby ho neobhajovalo urputne tolik lidi, tak se do nej nebude nikdo trefovat. Je to porad dokola. Stejne jako debata o nejlepsiho hrace historie :))
Reagovat
smazaný uživatel
trefa !
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, taky nemám iluze o jeho povaze (ale tak, nemůžeme soudit s jistotou, protože ho neznáme). Z TOP 10 (i bývalé) mně povahově nejvíc v poho přijde DelPo a Gael.
Reagovat
Herbert_Hoover
Souhlas s oběma :)
Reagovat
smazaný uživatel
Múdro..
Reagovat
a.magerova
To přece není glorifikace zaslepených fanoušků..... stačí si vzpomenout na dobu chození do mateřské školky, pokud mě za vlasy tahal spolužák, který se mi líbil, tak mi to nevadilo.... pokud na mě sáhl nesympoš, tak se žalovalo učitelce..... prostě normální lidský myšlenkový pochod..... nebo vlastní dítě může víc než cizí.... zbytečně v tom hledáte co tam není ;-)
Reagovat
Amputace
Asi ano... :)
Ale promiň, toto si neodpustím: nepsala jsi výše, že to "napálil" do soupeřova fanouška? :) Pokud ano, tak pro něj to určitě nebylo, jako by ho tahal za vlasy sympoš :D
Reagovat
a.magerova
Jéééžiš, přece víme, že nenapálil nikoho, to bylo jasné už v té dané chvíli, protože kamery si vždy najdou toho někoho, kdo chytí míček.... byla to reakce na Forehanda..... ale tak chápu, že na vás dva působí můj nick, jak červený hadr na býka, tak je celkem zbytečné cokoli jiného dodávat, zase budete mít aspoň co psát a připomínat mi to nejbližšího půl roku, stejně jako Barney :-P
Reagovat
Amputace
Ne, já s tebou problém nemám, ale mohla bys to brát trošku méně vážně. Chápu, není to divadlo Járy Cimrmana, ale nic tak hroznýho jsem přece zase nenapsal. Navíc jsem to ani nemyslel tak špatně, jak si asi myslíš. Vzhledem ke zdejším neustálým válkám dvou táborů fanoušků se to naopak celkem nabízelo :)

Nikdy - co si pamatuji - jsem s tebou neměl vyložený problém, přesto mě okamžitě kamsi zařazuješ, protože fandím Nadalovi. Já jen reagoval na tu tvoji poznámku, ohledně "frajera", která mě prostě pobavila. Snad tři měsíce jsem tady pořádně nepsal a ty už si hned myslíš, že ti půl roku (navíc jako Barney :D ) budu něco připomínat..
Reagovat
a.magerova
Né proto, že fandíš Nadalovi.... ale proto, že píšeš blbosti o Rogerovi, to je můj problém.... navíc tvůj "vtipný" popis mi opravdu nevoní, protože je absurdní a zcestný.... zatímco já popsala něco co by se i stát mohlo, tys popsal, z mého pohledu, nesmysl..... leda by ti něco takového bylo blízké :-/
Reagovat
Amputace
Jaké blbosti? Jakou blbost jsem napsal? Reagoval jsem na tvůj komentář, tvůj fanouškovský přístup k Rogerovi... O Rogera v podstatě ani nešlo.
Reagovat
Amputace
A ty máš ráda Cimrmana? Dyť totálně nechápeš nadsázku... Prý "něco takového by se ani stát nemohlo" :D:D
Reagovat
a.magerova
Chytrá nadsázka a humor 4. cenové.... to chceš srovnávat?!!!
Reagovat
Amputace
A já to snad srovnávám? Umíš číst? Tady nejde o to, jestli to je čtvrtá cenová, ale o to, že prostě nepochopíš JASNOU nadsázku a ještě napíšeš - "vždyť to by se nikdy nemohlo stát."

Ale ok, já tě vezmu za slovo a půjdu do extrému. Proč by se to jako nemohlo stát? Proč by se Roger nemohl vys.rat na kurt? Proč by ne? A pokud by se to přece jen stalo, někdo by musel přijít a uklidit to po něm. A ten někdo by musel být taky FRAJER (stejně jako divák, co by dostal míčkem do hlavy), protože by uklízel hov.no velkého Rogera Federera a to přece není stejné, jako uklízet hov.no kupříkladu Franty Nováka z Dřevohostic.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
na chvíli odejdu a Roger povolí, ale teď měl štěstí, že rebreaknul :) jestli bude mít takový výpadky i nadále a teď myslím i celkově, tak si zítra proti Sockovi vybere ten horší den, a to by bylo nemilé :/
Reagovat
a.magerova
Teda co to ten Roger jako zkouší?!!! :-/
Reagovat
smazaný uživatel
nevim, co to bylo, asi chce pustit Froda až k Hoře osudu neboco :(
Reagovat
smazaný uživatel
Fedex to da, nemam strach...i on chce letos Rafanuv skalp, aby si trochu spravil chut ;-)
Rafa ovsem neda nic zadarmo! :-)
Reagovat
a.magerova
No s takovou hrou Rafu nedá :-/
Reagovat
smazaný uživatel
na Rafu mu věřím, ale nesmí být nervózní a takhle blbnout, celá aréna ho požene, jestli na to dojde, to bude ohlušující ;))
Reagovat
smazaný uživatel
To bude..jsem zvedava, jak se s tim Rafa, kdyz tam doleze, popere. Viz. letos USO, tam to Novak zvladl bravurne..cela arena proti nemu. Ale doma je doma...
Reagovat
smazaný uživatel
Roger je skoro všude doma a Nolda proti tomu musí bojovat a daří se mu to :P teď ještě, aby to zítra jeden z nich, ne-li oba, nepohnojil, to už by mě fakt šlehlo :D
Reagovat
smazaný uživatel
To rikali vcera i dnes vsichni o Rafovi taky, ze neda Marina... Bude to 50:50..:-)
Reagovat
smazaný uživatel
jsem věděla, že to otočí i potřetí ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Zítra bude lepší den, horší přijde v neděli :P
Reagovat
smazaný uživatel
jestli se tam vůbec dohrabe :P :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl Rogi, to je strašnej gem toto, co to bylo ta smeč do hlediště :D ale jinak dnes super výkon, tak se mi to líbí :)))
Reagovat
a.magerova
No.... David nějak vystrkuje růžky :-/
Reagovat
smazaný uživatel
lehce, to Roger vystrkuje růžky s taktikou SABR :) jak ho teď málem propálil na druhej servis :D
Reagovat
smazaný uživatel
Rafaaaaaaaa :-D Vamoooooos :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
:)))
Reagovat
smazaný uživatel
přeju vám to :) ale nepřejte si potkat RF tak, jak se prezentuje v tomto zápase, by vám zmaloval býka do modra :D
Reagovat
Mayo
já si přeju (:
Reagovat
smazaný uživatel
:-D jen do modra? ;-) Ja bych ho jeste nechala zbicovat :-D za to, ze se opovazil velkeho Rogera porazit :-D
Reagovat
smazaný uživatel
chudák, to by musel být zbičován 23krát, dalšímu mrzačení zkrátka musí Roger zabránit stůj co stůj, to by kamarádovi neudělal :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Nám stačí, když Rafa vyhraje ve třetím v TB, ideálně 9:7 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera jsem si pustila na Y finale W08, bylo to top epic :-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Že jsi neřekla, přinesl bych popcorn :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, to by taky mohlo dopadnout vselijak :-D ja se vzdy u toho tak rozvasnim :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak to bych toho přinesl asi víc :D
Reagovat
smazaný uživatel
povídej, to jsem zvědavá :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D napriklad?
Reagovat
Herbert_Hoover
A safra, už jste na mě dvě, to jsem se do toho teda zamotal :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz se kaci les, litaji trisky :-D ;-)
Reagovat
Herbert_Hoover
Ze mě jich teda odletí :D Přinesl bych něco, co by mohlo využít tvé rozvášněnosti a skloubit se s ní :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vem si Rafanovy hadry a raketu a pujde to raz dva :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Už mu volám ať je hodí do pračky :D
Reagovat
smazaný uživatel
ZASADNE NEPRAT!!! :-D
Reagovat
Herbert_Hoover
Tak to je ovšem to pravé gurmánství :D
Reagovat
smazaný uživatel
teď ses veřejně přiznala, že seš fetišista, aspoň co se Rafy týče :D
Reagovat
smazaný uživatel
:-D jen legrace...ale nerikej, ze bys doma nechtela mit Rogerovo propoceny triko treba z Wimblasu..;-) jako suvenyr...
Reagovat
smazaný uživatel
nooo, to víš, že chtěla, ale spíš do výkladní skříně nebo pověsit na zeď, a ne s ním provádět psí kusy nebo snad v něm i spát :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty psi kusy bych teda chtela videt :-D a spat v nem to ne... Herbovi bych tak akorat dala Rafuv satek pres oci :-D misto na celo :-D
Tesim se na nedeli :-) akorat doufam, ze to stihnu, jedu 400 kilaku z Moravy autem cca 5 hodin, doufam, ze to daj az od osmi...teda hlavne nezakriknout!!!!! VAMOOOOOOOOS :-)
Reagovat
a.magerova
Nic proti ničemu, ale dovedete si představit, jak ta propocená trička asi "voní" ?!!!
Jako joooo, člověk by to tričko chtěl, ale asi by muselo viset permanentně na balkóně :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Treba by se mohlo zavakuovat :-D
Reagovat
smazaný uživatel
tak mě by třeba zajímalo jak Roger a Rafa "voní" :D :D ale čuchat k tomu jako k fetiši fakt ne, nebo to nechat někde smrdět na celý byt :D já mám bílou kšiltovku RF a kdykoli ji při sportu propotím, tak to hned čistím, aby byla jako ze škatulky :D :))
Reagovat
Herbert_Hoover
Hmmm, to je vončo, šátek přes oči :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, to tajemno laka, ze ;-)
Decka jdu spat..zdar skvelemu tenisu a bozstvu R+R ;-)
Reagovat
Herbert_Hoover
To si piš :) Tak brou brou kočko :)
Reagovat
smazaný uživatel
Brou kocoure :-)
Reagovat
smazaný uživatel
dobrou s Kobrou ;) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Brou kobro ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
preferuju šelmy ;))
Reagovat
smazaný uživatel
neříká se tomu taky štípání bambusu? :D :D musíme mu pomoct se rozmotat ;)) :D
Reagovat
Herbert_Hoover
:D Tos mi teda pomohla! :D Myslíš polohu mléka a vody? :D To není obyčejné těžítko, vnímej tu energii :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ze zdi na me tupe zira... :-DDD
Reagovat
Herbert_Hoover
Takže já tady vlastně dělám něco jako konkurz na tatínka :D
Reagovat
smazaný uživatel
a já vám lezu do zelí s otázkou, jestli hoří ho*no :D :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Třeba velbloudí ano :D To je v pořádku, aspoň se vymotám :D
Reagovat
smazaný uživatel
vážně ti to nevadí? nemusíš se přemáhat :P :D
Reagovat
Herbert_Hoover
pohoda, to já se přemáhám jen u jedení leča :D
Reagovat
smazaný uživatel
evidentně tě Nikkki zamotala ještě do Rafova šátku, to muselo být vzrušující, ale hlavně rychle a potichu a pak se elegantně vytratila :D příště vám nebudu narušovat rafanovský dýchánek, stejně patřím do jiného tábora, jdu taky spát, dobrou ;)
Reagovat
Herbert_Hoover
Je to šibalka, ještě chybělo aby mě připoutala a vytratila se :D jeeej, ne v pohodě fakt :) dobrou noc i tobě :P
Reagovat
smazaný uživatel
připoutala a něco ti provedla, než se vytratila, jako Rose Charliemu :D :D něco ti ale řeknu, bacha na ni, té už se potom nezbavíš ;))

https://www.youtube.com/watch?v=1eBN0ii-P-w
Reagovat
pockerface
Takže já se loučím, jdu si to vychutnat v TV.
Reagovat
a.magerova
OPOVAŽ SE !!!
Reagovat
Herbert_Hoover
David a Goliáš :)
Reagovat
pockerface
Neboj, Roger je jeho velký vzor a David neví jestli si vůbec může dovolit porazit velkého guru :-). Možná ho potrápí, ale nemyslím si, že by ho mohl porazit.
Reagovat
a.magerova
Jj, vím, vím.... přesně si pamatuju, jak jsem mu záviděla :-)))
http://3.bp.blogspot.com/-9LpLF9U9PsM/T8u7RXaqsyI/AAAAAAAAEW0/offRbnAY7ls/s1600/174.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
:)) nepotrápí, dneska ne, horší bude Sock, ten se toho nebojí, nebo si to aspoň myslím
Reagovat
smazaný uživatel
mimochodem, je k mání super tričko :D

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12108239_1013460745372838_3050908671019035761_n.jpg?oh=ce814060f8e9a668bae3a3bf0e484093&oe=56BB5F3C
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
koukala jsi dole na Rogerovy outfity z loňska a předloňska? ;)
Reagovat
a.magerova
Jj koukala :-))
Jsem si dělala i roční komplety ;-)
Reagovat
Tornes
Dobře Rafa :) Když jsem odjížděll, byl brejk dole ve druhým setu a už jsem mu moc nevěřil, ale on to zvládl ;) Naděje na superfinále stále žije!

a k zápasu - začal hrát Rafa líp, nebo Marin hůř?
Reagovat
pockerface
Marin se rozklepal z možné výhry. Rafa se chytl pár míčky. Na začátku 3.setu ho hned brejknul a už si to nenechal vzít. Ale je fakt, že Rafa hrál lépe než s Lukášem a Grigorem.
Reagovat
tito
Rafa zvládl výborně takticky zápas. Pěkně měnil rytmus, hodně slajzoval, když byla příležitost, mohl se opřít o FH i BH. Pěkně se zkoncentroval na brejkové možnosti. V závěru se Marin položil, ale nebylo to selhání při dominanci, Rafa ho nepustil do hry, která by mu seděla. Pohyb slušný, hlava dobrá.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Herbert_Hoover
V neděli snad opět ožije legenda R+F a přál bych zdejším neohroženým válečníkům třísetovou prohru Rogera :))
Reagovat
smazaný uživatel
to víš žejo, Herbe :D
Reagovat
smazaný uživatel
;-)
Reagovat
Mayo
Výborne, semifinále je tam. Zápas som nemohol sledovať pretože som nebol doma. Zhrnul by mi nejaký Matadorovec zápas, ako hral atď. Vďaka.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ten kurz :))))
Reagovat
Herbert_Hoover
Damn, mělo být výš k wavemu :D
Reagovat
pockerface
Tak jako zápasy s Rosolem a Grigorem. První set prohrál, ale je fakt, že si prohrál jen 1.podání. Druhý už tekl 1:3, ale zahrál pár výborných míčků, Marin se rozklepal z toho, že by mohl vyhrát, Rafa zabral 2.set vyhrál. Marin se zlomil a ve 3.setu ho Rafa hned na začátku brejknul a už si to udržel do konce. Ale je fakt, že dneska hrál přece jen o dost lépe než s Lukášem a Grigorem.
Reagovat
Mayo
Vďaka. Na turnaji zatiaľ iba otáča zápasy, snáď to finále klapne.
Reagovat
a.magerova
Pěkný....
Reagovat
a.magerova
Ta úvodní i závěrečná videoznělka ATP500, proč tam není Berdych, nebo jsem ho přehlídla?
Reagovat
pockerface
Asi ho nemají rádi :-)
Reagovat
Nola
Rafa ma finale v kapse a mozno aj titul, Gasquet :D caka ho nekludny spanok
Reagovat
tito
Vamos! Spokojenost. Nebudu předjímat, Richard tady hraje perfektně, ale možná se dočkáme.
Reagovat
Nola
hraje perfektne to ano, ale statistika vs TOP4 , Richard nema zajtra narok...
Reagovat
tito
Jsem obezřetný po letošních zkušenostech ...
Reagovat
Nola
obozretnost momentalne nie je namieste....ver mi, zajtra budes oslavovat
Reagovat
tito
je to tenis, ale jo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Uvidíme, co se ještě stane. Ten zápas se odkládá už hodně dlouho, snad ho tentokrát nic nepřekazí. Z Gasqueta nemám takovou obavu jako z Čiliće, u něj jsem se bál, že se budou prohrané servisy těžko brát zpět. Ale předem vyhraný zápas to samozřejmě není ani s Gasquetem.
Reagovat
tito
Souhlas
Reagovat
turista
Rafa ukázal, že i když se mu letos nedaří tak jako dřív tak nic ze svého umění neztratil. Těch 67 titulů nemá náhodou. Gasquet je dobrý ale na Nadala to vůbec neumí. Rafu porazil pouze na challengeru v roce 2003 a to ještě skrečí Nadala. Regulérně s Nadalem 13x prohrál a nikdy nevyhrál. Rafa tady může klidně získat další titul. Sock je lepší a lepší takže v SF není do počtu. Např. Gasqueta v poslední době 2x převálcoval.
Reagovat
pockerface
Možná mi to uniklo, ale bude vůbec Andy na TM nebo ho odpískal ve prospěch DC. Mluvilo se o tom, ale už jsem nezaznamenal jeho rozhodnutí. Nebo se ještě nerozhodl?
Reagovat
Kozoroh
Vzhledem k tomu, že účast na TM nezrušil předpokládám, že v O2 aréně bude hrát. Vedení ATP okruhu mu připomnělo, že účast na TM je povinná, pokud hráč není zraněný, jinak hrozí sankce. A krom toho se TM hraje v jeho vlasti, takže na TM pravděpodobně bude.
Reagovat
pockerface
Díky za info.
Reagovat
mahycek
Marin je k.kot. Los na Paříž je hodně zajímavý a těším se. Vypadá to, že by to nemusela být nuda. Ale ještě předtím, bych se dočkal zápasu Federer- Nadal. To, ale malý Goffin nesmí dnes vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
omyl, Čilič nesmí vyhrát, Goffina se tolik neobávám, na jejich finále se těším už strašně dlouho a pořád to někdo kazí :)
Reagovat
pockerface
To už může být pro Rogera případně větší hrozba Sock. Ten poslední dobou nabral formu a pokud Roger postoupí, tak bude pro Rogera těžká překážka. On nebude mít co ztratit, kdežto Rogera chtějí všichni ve finále a bude to před domácím publikem tlak.
Reagovat
smazaný uživatel
jo to spíš Ponožkáře bysme se měli obávat než Froda :P
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je omyl,Roger má blok s Nadalem (i když momentálně hraje ho.no)!
Reagovat
pockerface
To víme taky, ale už dlouho spolu nehráli, takže já osobně bych je chtěl vidět ve finále. Jinak je jasné, že pro finále by bylo pro Rogera (pokud se tam dostane) lepší Richard. No jenže Richard Nadala nedá.
Reagovat
tito
Taky vidím největší překážku k titulu v Jackovi.
Reagovat
Roger_Federer
Musim rict, ze Rafovi preju cestu az do finale, protoze hraje houby(svuj letosni standard), na povrchu na kterem mel problem i ve svych nej sezonach..a otaci uz 3 zapas v rade, proti souperum kteri nejsou schopni si udrzet breik.
Me se v Basileji Rafan liby.
Reagovat
tito
Pěkně Rafa, už si to sedá. Zvláště slajzy jsou hodně jedovaté, umísťuje je pěkně k BL, nejen křížem ale i na střed, hodně Marina neutralizuje. Je tam velký rozdíl proti tomu, co předváděl v letošní sezoně. Marin je připravený a před pár měsíci by Rafu rozstřílel. Utkání samosebou může dopadnout jakkoliv, brejk Rafy může kdykoliv zopakovat, velmi pěkně returnuje zvláště z bekhendové strany, ale já jsem dnes spokojený.
Reagovat
pockerface
Rafa umí to co málokdo, jemu stačí jeden, dva míče, kterýma se chytne, zakousne se a jede jako buldog. Tohle umí jen pár hráčů. Kdo to umí je v top5, no ať nežeru v top10.
Reagovat
tito
Tuto svou výjimečnou vlastnost letos moc nepředváděl, ale na tomto turnaji se vrací do starých kolejí. Dnes se mi nicméně líbí i taktika
Reagovat
pockerface
Já to myslel všeobecně. To, že má letos Rafa špatnou sezonu, no kdo jí neměl. Roger jí měl ve 2013, letos Rafa, příští rok to může být Novak. Ale, jim opravdu stačí pár míčů a vrátí se jim sebevědomí a hra a v tu chvíli začnou soupeře drtit.
Reagovat
tito
To ano, máš pravdu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už sem někdo dával pavouka z Paříže? Zajímavé mače v 1. kole, třeba La Monf s Pérem, Fogna s Kobrou, Veselka s Dogem :D :D Béďa tam má Ivoše, Féďa zas Sépii a pak Izzyho, Nadal Andersona, no to bude :D Co na to říkáte? :)

https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/12111919_10153076022261875_3520772728132537160_n.png?oh=e4abaadffe3e0da67ac7f49f9f3166fc&oe=56BC844F
Reagovat
Kozoroh
A koho má Nolda? Odkaz se mi na tabletu nechce otevřít :-(
Reagovat
smazaný uživatel
2. kolo Kohlschreiber nebo Bellucci. SF Nadal/Wawrinka.
Reagovat
Pe3k
Chlapče, chlapče. Podívej se znovu a tentokrát použíj mozek.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš kvůli Nadalovi zas rudo před očima? Nedivím se.
Reagovat
smazaný uživatel
Kohli/Bellucci a pak Paire/Monfils/Simon, dále tam má Tsongu, Ivoše či Berdycha a je v půlce s Nadalem a Wawrinkou :P
Reagovat
Kozoroh
Všechny tam rozseká kolo za kolem :-)
Reagovat
smazaný uživatel
půlku frantíků určitě :P
Reagovat
Herbert_Hoover
Andy se může potkat s Goffinem...test na finále DC :))
Reagovat
pockerface
Možná mi to uniklo, ale bude vůbec Andy na TM nebo ho odpískal ve prospěch DC. Mluvilo se o tom, ale už jsem nezaznamenal jeho rozhodnutí. Nebo to pořád visí ve vzduchu?
Reagovat
smazaný uživatel
asi je to pořád otazník, nejdřív jsem četla, že to chce vynechat, pak zase mu bylo od ATP zdůrazněno, že má povinnost na TM hrát, a od té doby nic, buď to bude muset zkousnout a odehrát to i s krátkou přípravou na antuku stejně jako Roger (nevidím důvod, proč by to nezvládl taky), nebo na to prostě rebelsky hodí bobek, i kdyby dostal postih, anebo si vymyslí nějakej švindl, jak se tomu vyhnout a uvolní místo náhradníkovi :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad není problém v nejhorším skrečnout 1. zápas, řekne, že ho tahá sval, pustí do hry náhradníka, z TM udělá frašku a z ATP blbce :) A v klidu může zahájit přípravu na DC. Nebo se holt neměl letos tolik snažit a hrát tak, aby nebyl v osmičce. I když nevím, co by k tomu musel předvádět, když se do top 8 bez problémů dostal i po většinu sezóny tragický Rafa :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D teď ale záleží, jak moc nemorální by to skrečnutí pro něj bylo, protože je jasný, že se na něj pak ze všech stran navalí kritika, že tam nemá co dělat, když je to vlastně podvod fingovat zranění kvůli DC, no těžko říct, jestli s tím bude mít zrovna Můra problém :D
Reagovat
Kozoroh
Murray Goffina rozdrtí na padrť. Nedovedu si přdstavit, čím by ho Goffi mohl porazit. Jedině tak, že Murray podá třetinový výkon.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že Berdych bude hodně držet palce tomu kvalifikantovi :) Rafa má první kola na pohodu, až do QF (a je otázka, jestli v něm vůbec Wawrinka bude).
Reagovat
pockerface
Ty vogo, to se Roger dostane na kurt ne dřív jak ve 22 hod. Leda, že by třetí set by byl rychlá záležitost, ale stejně to nebude dřív jak ve 21.30 hod. Dneska jsem z práce zdrchanej nejraději bych šel spát, ale Roger je Roger, nedá se nic dělat, sirky do očí a vydržet.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak přes kopírák :D teď býk zatne zuby a rozhodí Čiliče, ten už ale sám o sobě vyrábí chyby a servis mu šel do kopru
Reagovat
pockerface
Marine zaber, já nechci 3.sety. Já chci vidět Rogera v nějakém dobrém čase a ne čučet na TV do půlnoci. Tak hejbni kostrou a ukonči to.
Reagovat
Kozoroh
Nebo uber ;-)
Reagovat
pockerface
Už ubral. Bude to ve 3.setech, ale ten 3.set bude asi hodně rychlý.
Reagovat
smazaný uživatel
jo Marine uber, Rafo zaber :))
Reagovat
pockerface
Tvl, že se vždycky z toho všichni po*erou, když vyhrávají o set a brejk. Nadal zase tolik hru nezměnil, aby se dalo říct, že zlepšil úroveň své hry. Prostě se jim rozklepou kolena a ruce. Ach jo. Marine zaber.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu předsedo, Nadal hraje v poslední době maximálně na mix lajnu, ale protihráči ( připo.raní) to asi nevidí! Jedině Novak a snad prozře i Roger!
Reagovat
pockerface
Prostě v té hlavě to sedí, že by mohli porazit Nadala. Stát na druhé straně někdo jiný, tak už je Marin ve sprše a těší se na SF. A to samé platí o Rosolovi a Grigorovi. To, ale platí nejen o tomto turnaji. Prostě jméno je jméno, tak jak jsou holky předposraný ze Sereny (i když Serena je má oblíbenkyně), tak hoši jsou předposraní z Rafana, Novaka, Rogera.
Reagovat
D@nny
tvl Nadal neblbni a pojď hergooot.
Reagovat
Pe3k
Otočí i 3 prohraný zápas v řadě, ještě, že v tomto turnaji o nic nejde a štěstí mu dojde až ho bude potřebovat na gs. Čilič tragický return a žádný první servis.
Reagovat
Roger_Federer
Zapas je vzdycky prohrany az po promeneni mecbolu..;)
Reagovat
Davor1
Nadal v rovnakej situácii ako s Rosolom, ale rozdiel je v tom, že Marin je top hráč. Ten si to už postráži. Dúfam. Zajtrajšie semi s Gasquetom by som videl veľmi rád :-))
Reagovat
Kozoroh
Marin se v minulosti dokázal mnohokrát složit a prohrát zápasy, kde byl herně lepší. Rafan zápas ještě ztracený nemá.
Reagovat
Mayo
no postrážil si to ozaj
Reagovat
pockerface
Hm, tak znovu brejk. No myslím, že finále Nadal x Roger se asi nebude konat. Docela bych už nějaký jejich zápas zase viděl, ale buď brzy vypadne Rafa nebo Roger. Hoši se asi nechtějí už letos setkat. Tak třeba to vyjde na TM. Samozřejmě nic není ještě hotové, ale docela věřím Marinovi.
Reagovat
Lunej..
Marin je dobrej, zatím :)
Reagovat
Kozoroh
Lukáš byl taky po velkou část utkání s Nadalem "dobrej" :)
Reagovat
Lunej..
však píšu, "Zatím".
Reagovat
pockerface
Tak Rafa už zase prohrává, jenže Marin není Rosol ani Grigor, dnes se bude Rafovi asi těžko otáčet zápas. Po vyhraném 1.setu vidím velké naděje na Marinův postup do SF.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa umí otáčet jako nikdo, ještě může mít šanci, on teďka začíná furt stejně a nakonec to nějak uhaluzí, ale máš pravdu, nechtějí se potkat, asi toho už spolu zažili dost ;)
Reagovat
spaniel
Tvl, platano si uz zase stezuje. Nejvetsi uplakanek v historii.
Reagovat
yenda1
Kvůli čeho jako?
Reagovat
Vojtiik
Díky čau, brečing
Reagovat
spaniel
Tak toto bylo dobre. Rafan utre kaluze potu na zemi a pak si utre celo :D
Reagovat
Kozoroh
Kouzlo nechtěného? ;-)
Reagovat
Davor1
Čilič by dnes mohol kľudne Nadala sundať, keď mu pôjde servis, tak ho mierne favorizujem...
Reagovat
spaniel
Jestli da Marin jeden return z peti, tak nevim, zda ma sanci. Spis se klasicky slozi.
Reagovat
Davor1
Hej ten return je zatiaľ bieda, ale v poslednej hre už to bolo lepšie, snáď sa rozohraje, zbrane na to poraziť Nadala rozhodne má...
Reagovat
turista
Všichni kdo tady bojují o titul mohou být rádi, že tady není Novak Djokovič. Kdyby tady hrál tak by tady asi bez potíží získal letošní 10.titul.
Reagovat
smazaný uživatel
No jistě on je bůh a vyhraje všechny turnaje v jednom roce a nikdo ho nikdy neporazí.
Reagovat
Herbert_Hoover
Letos ho nikdo už neporazí, na to bych si vsadil a co bude dál neví nikdo. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Na IPTL určitě prohraje :)
Reagovat
Herbert_Hoover
Třeba ne :D :D
Reagovat
Tornes
Jedna k jedné, že nevyhraje všechny letošní zápasy? To bych bral ;)
Reagovat
Kozoroh
Prognóza uživatele turisty od věci není, když uvážíme, že v hale na tvrdém povrchu neprohrál Djoker už tři roky.
Reagovat
ipko
no neviem či Roger pomaly neprechádza na Stanovu taktiku.. načasovať najlepšiu formu na GS a na ostatných turnajoch môže vypadávať s Ramosom, Kyrgiosom alebo Kohlim.. :)
Reagovat
turista
To je pitomost.
Reagovat
smazaný uživatel
Ako je možné že Anderson vyletel s Youngom?
Reagovat
Pe3k
60 winnerů za 2 zápasy? Neuvěřitelné, to takový Nadal nedá za celou podzimní část sezony :D
Reagovat
Herbert_Hoover
Fakt nemocný člověk. :)
Btw na to, jak jsi mě hrdě zval na večerní 20. hodinu na zápas Rogera, tak ti povím, že nic moc a v určitou chvíli jsi musel mít dobře naděláno v kalhotách, aby Roger vůbec postoupil. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jako on Roger nehrál úplně špatně. Statistiky mu zkazil 2 set kde měl 48% na prvním servise a hodně UE. Pak se zase zlepšil a nakonec ten set ubojoval a ještě měl slušné štěstí (myslím hlavně ten obranný čopovaný BH přímo na základní čáru kterým následně proměnil BP). Ale to ti nejlepší (Rafa, Roger, Novak) prostě umí, vytáhnout superhaluzácký úder v tu nejlepší možnou dobu, tohle je prostě dar.

Ale co jsem chtěl říct je, že Kohli hrál opravdu skvělý tenis tlačil Rogera od základní čáry a neskutečně podával téměř až do konce. Roger si pak hodně odfouknul když mával divákům. Takové zápasy mu mohou prospět, trošku se prolítat vyhrát dramatický zápas. Uvidíme co dnes Rafa, ten musí zařadit šestku, protože pokud bude hrát jako doposud v Basileji, tak dneska vyletí. Marin ještě neztratil servis a od Moskvy snad ani set.
Reagovat
Herbert_Hoover
Já jsem ten zápas samozřejmě viděl, ano Kohl hrál od druhého setu velmi dobře, ale přesto to nebyl zdaleka Roger, ten, na kterého lákal Petřík. :) Stylem, že bude dominovat a spláchne soupeře z kurtu.

No a pointa všeho je, že by měl být Petřík méně unáhlený ve svých soudech, ať už jde o Rafu nebo Rogera. :))
Reagovat
smazaný uživatel
No to ne. Určitě to nebyl 100% Fedex z US Open a Cinncinnati. Ale i tak mu to naštěstí stačilo. Snad se mu povede zopakovat rok 2011 kde si dal hattrick Basilej, Paříž, Turnaj Mistrů. Ale to by musel 2x po sobě spláchnout Novaka. Kdo ví, možná bude unavený po té úspěšné sezóně a nemusí zahrát vůbec nic, nebo vše vyhrát. To se necháme překvapit.
Reagovat
Herbert_Hoover
Podle mě využije momentum a opanuje Paříž i TM. :) Ale třeba proti němu někdo zahraje jako Standa a vyšoupne ho z pavouku dřív než vůbec dojde k setkání s Rogerem.
Reagovat
smazaný uživatel
No jak říkáš. Musí někdo mít nadpozemský den a Roger musí mít podprůměrný den. Tím pádem může vyletět. Hlavně mi strašně nesedí Andy jako dvojka. Roger si to letos zaslouží více za ty výsledky.
Reagovat
Pe3k
Nenapsal jsem nic, co by nebyla pravda...Roger včera bída, ale teď až k titulu už nezaváhá :)
Btw. Rafa dneska balí kufry.
Reagovat
Herbert_Hoover
Napsal jsi to stylem "hehe, tak si zapni ve 20:00 hod. telku a koukej na tu exhibici Rogera" :) Úplně to z toho sálalo, ale štěstí, že uznáš, že hrál Roger nic moc.
S tím docela souhlasím a už mám vsazeného Čiliče. :) Budu tedy relativně spokojený v obou případech a vědu z toho dělat nebudu. Marin je momentálně velmi důstojný soupeř.
Reagovat
smazaný uživatel
No pokud Rafa dneska vyhraje tak bude mít co dělat a bude muset předvést o 100% jiný výkon, než doposud. Což se pravděpodobně nestane, takže ho Marin vyřadí - to je reálnější varianta. Nicméně stát se může cokoliv.
Reagovat
spaniel
Aby Marin nepředvedl klasického Marina. Dimitrov byl lepší a podívej na výsledek.
Reagovat
smazaný uživatel
No vzhledem k tomu, že Marin je vítěz GS, tak bych od něj osobně očekával psychickou stabilitu. Takový Rosol a Dimitrov to v hlavě nedali bohužel. Marin by měl. Uvidíme.
Reagovat
Pe3k
Nechci křivdit Martinovi, ale že je gs vítěz neznamená nic. Podívej se na Můru nebo Wawrinku, jsou gs vítězové a psychiku mají labilní jak Dimitrov.
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt. Tyhle zápasy předvídat asi moc nejde. Mělo by to nějak dopadnout a nakonec Rafa vyhraje 6:2 6:2 :). To uvidíme večer
Reagovat
turista
Rafa dnes vyhraje. Pouze Rafa nebo případně stále se lepšící Sock mohou Rogerovi sebrat ve finále místní titul. Nikdo z ostatních to na Rogera ale ani na Rafu neumí. Navíc podceňovaný Nadal např.s Gasquetem nikdy regulérně neprohrál, pouze v roce 2003 Nadalovou skrečí někde na challengeru. Má to s ním 13:1. Občas mu dokonce naloží kanára.
Reagovat
a.magerova
https://pbs.twimg.com/media/CSfJn5xUcAImfgv.jpg
Reagovat
a.magerova
Až teď pečlivějc zkoumám hadry Filipovy - pěkný (i když žádná divočina, co by mě posadila na zadek).... Roger, tady ta variace, nic moc... ta světlá bude lepší :-))
https://pbs.twimg.com/media/CShOl6kWIAAveMV.jpg

http://store.nike.com/cz/en_gb/pd/nikecourt-premier-rf-tennis-shirt/pid-10330117/pgid-11066496
Reagovat
smazaný uživatel
mě se ta tmavá moc líbí, uvidíme, jak bude vypadat světlejší varianta, tu bude nosit kde...na střídačku v Londýně? :)
Reagovat
Denis92
Ktovie..tato tmava varianta bola povodne prave pre TM a tu bledu mal nosit teraz. Bud to vymenil alebo tu bledu nebude nosit vobec a celu jesen odohra v jednou outfite ako aj minuly rok.
Reagovat
a.magerova
Tak vítězný dres se nenění, ale.... tohle tedy na vítězný dres nevypadá....

Shanghai 2014
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+2014+Shanghai+Rolex+Masters+UeV8PGNwORql.jpg

Brisbane 2015
http://www.stevegtennis.com/wp-content/uploads/Federer24.jpg
Reagovat
a.magerova
Jakože ten tmavý outfit se netváří, že by měl být tím vyvoleným....
Reagovat
Denis92
Hej, vtedy v nom potiahol snuru 5 turnajov v rade pocas ktorych prehral len jediny zapas.. snad este nikdy nemal tak dlho jeden outfit.
Uvidime, mozno tento rok ta snura zacne az v Bazileji. Stale to moze byt len s jednou prehrou :)
Reagovat
a.magerova
Tož počkám, ale jak je něco takhle červené, tak jsem v tranzu, zvláště, když se i v tom vyhrává.... tož dobrá, pokusím se vzít tu tmavou nudu na milost.... se mi líbily i hadry Stana... a jak to (zatím) dopadlo ...

https://pbs.twimg.com/media/CSbeBL1WUAQKQGf.jpg

Máš pravdu, co vím, tak si jeden barevný outfit netahal tolik turnajů a ještě přes Silvestra...
https://www.youtube.com/watch?v=RKlIiLUihTo
Reagovat
smazaný uživatel
jojo, ta červená mu hrozně sluší, stejně jako černá a bílá, vždyť je to jeho národní barva, to jsem taky v tranzu, když ji má na sobě :)) navíc loni to byla dlouhá vítězná šňůra, vyhrál s ní Šanghaj, Basilej, Davis Cup, akorát v Paříži to nevyšlo a Turnaj mistrů radši nepřipomínat, ale mě se tahle tmavě modrá taky líbí náhodou, trošku mi připomíná tu kombinaci, co nosil na podzim 2013, tehdy se začal zvedat z krize po US Open a došel pokaždý min. do semifinále, ale ta druhá světlejší varianta nic moc, jako ta světlá červená v Šanghaji ;)

Basilej 2013
https://tennisaceupdates.files.wordpress.com/2013/10/federer-basil.jpg

https://lh3.ggpht.com/-uHsdNiE03Z8/UmWjYW8oZFI/AAAAAAAAIWM/5OTHLjB3gK4/s1600/07.jpg

Šanghaj 2013
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Roger+Federer+2013+Shanghai+Rolex+Masters+mpRbdHWajhZl.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Začínam Rogera mierne podozrievať, že sa v kontexte udalostí v druhej časti pavúka chystá z turnaja opäť náhle odstúpiť.
Reagovat
Franky
Ja zacinam Rafu podozrievat ze sa mu v kontexte udalosti vyhyba uspesne od zaciatku sezony a dokaze to aj na tomto turnaji :D
Reagovat
smazaný uživatel
chlapci se asi nechtějí potkat, pokaždý jeden z nich nečekaně vyhučí, tak snad se to už tentokrát podaří a oba si podají ruku ve finále :)
Reagovat
a.magerova
No hlavně ať si v tom finále podává ruku Roger, jestli s Rafou, Ríšou, Ivošem či Marinem, je mi celkem jedno :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
my v tom máme evidentně jasno ;))
Reagovat
a.magerova
Tak jasně, co je nám do druhého pavouka, že?
Až to přijde, tak to budem řešit ;-)
Reagovat
spaniel
Jsem si celkem jistý, že je mnohem víc turnajú, ve kterých se Rafa nedostal k Rogerovi, než naopak ;)

Ale jsem si úplně jistý, že to nebyl jeho úmysl. Na takové taktiky mu chybí asi 50 bodů IQ, takže nejspíš na to jen prostě neměl.
Reagovat
Herbert_Hoover
Spíše mu chybí strach z Rogera :)
Reagovat
spaniel
A proto porad vypadaval. Logika jak svine :D
Reagovat
Herbert_Hoover
To neznamená, že nemá strach z někoho jiného nebo mu někdo jiný nesedí/neseděl v tu chvíli, ale strach z Rogera je to poslední, co by v tom mohlo hrát roli, i když si to nechceš připustit. :) Proč taky mít strach z někoho, koho jsem už tolikrát vydrtil a to i ve chvílích, kdy se to ode mě prakticky spíše nečekalo. :)
Reagovat
spaniel
Zajimave...moznost, kterou si Nadalovci opacne nepripousti.
Reagovat
Herbert_Hoover
Protože Roger je Bůh a jediným jeho problémem je Rafa? ;) Zní to tedy logičtěji, že se bojí právě jeho. Zatímco Rafa může vypadnout s kýmkoliv z top 500 dle Rogerovců, ale Rogera poráží, takže se bude spíše bát jiných než Rogera? :)
Reagovat
spaniel
Nevím o čem točíš chlapče. Vaše kecy, že Roger prohrává, aby se vyhl Rafovi jsou úplně mimo. Jinak by těžko měl takovou bilanci. Pravidelně si došel pro nášup na antuce, kdežto Rafa Platano Nadal pravidelně vypadával s kdekým a nevidím, že by to tu fanoušci Rogera psali, aby byli kvázi vtipní, jako trollhand.
Reagovat
Herbert_Hoover
Teoreticky tehdy prohrával se strojem (minimálně na té antuce), ale pokud by se nyní potkali a Roger by prohrál, to by byla teprve senzace. To by ho mohlo svazovat a řekl bych, že u některých z vás ta obava někde hluboko v podzemních patrech podvědomí žije svůj život, dává o sobě znát a možná jste svým způsobem taky raději, aby k téhle konfrontaci nedošlo a Roger si neuřízl případnou ostudu, že by prohrál v Rafovo nejslabší sezoně a navíc v jeho nejslabší části sezony. :) Přes to by se nejspíše těžce přenášelo. Podobně jako pokud by Roger porazil ve své tragické sezoně 2013 Rafu.
Reagovat
spaniel
Víš prd, kolikrát jsem si přál, aby se potkali, když byl Roger ve výhodě a většinou k tomu ale nedošlo. I kdyby se teď potkali a Fed prohrál, tak jestli 23:10 nebo 24:10, žádný velký rozdíl myslím.
Reagovat
Herbert_Hoover
Ale asi by se vám/tobě pak moc dobře neposlouchalo, že Roger dostal i od polovičního Rafy, nebo? :)
Reagovat
spaniel
Já jsem zvyklý, je to jediná věc, kterou máte, proč vám ji nedopřát, když už ty tituly nejdou, č.1 v nedohlednu, TM jen fantazie, tak aspoň ta bilance s Rogerem. I když nevím, proč jste z ní tak nadšený, vzhledem k tomu, že Federer je podle vás nikdo.
Reagovat
Pe3k
No poloviční Rafa Rogera doma v hale neporazí. To by musel hrát velmi dobře. I tak Roger v případném zápase (ke kterému nedojde) nemá co ztratit, může jen získat...
Reagovat
dappe
Naopak Federer by v tom případném zápase měl co ztratit, protože bude jednoznačným favoritem. Docela chci, aby k tomu zápasu došlo, Federer by totiž vyhrál. Je sice pravda, že působí malinko unaveně po hodně náročné sezoně, a možná už letos nebude hrát tak dobře, jako dosud. Přesto by to na Nadala mělo stačit, u něj stále marně hledám nějaké zlepšení, o kterém tady někteří píší.
Reagovat
Herbert_Hoover
Když to tak vezmeš, tak Roger už nemá co ztratit s nikým :) Ale opak je pravdou, vždycky je co ztratit, pokud se člověk odhodlá zůstat v profesionálním sportu. Jinak by to totiž znamenalo, že je nejvyšší čas skončit. Možná by to tak Roger po případné prohře nebral tragicky, ale věřím, že ve fanouškovské obci obou protagonistů by nezůstal kámen na kameni. Grády by tomu dodala právě nejhorší sezona Rafy.
Reagovat
Herbert_Hoover
Když to tak vezmeš, tak Roger už nemá co ztratit s nikým :) Ale opak je pravdou, vždycky je co ztratit, pokud se člověk odhodlá zůstat v profesionálním sportu. Jinak by to totiž znamenalo, že je nejvyšší čas skončit. Možná by to tak Roger po případné prohře nebral tragicky, ale věřím, že ve fanouškovské obci obou protagonistů by nezůstal kámen na kameni. Grády by tomu dodala právě nejhorší sezona Rafy.
Reagovat
Roger_Federer
Spise byste se mely obavat o dalsi pusobeni Rafy, nez furt resit Rogera a jeho pripadnou prohru z kymkoliv.
Nikdo totis nevi co z Rogerem bude pristi rok, muze se jeste zlepsit, muze mit zase spatnou sezonu.Ale uz nemusi nic dokazovat, jenom co chce.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on sám říkal, že hraje i hodně pro fanoušky, že se mu nechce tenis vůbec opouštět zatím když vidí jakou má všude po světě podporu. Já být na jeho místě, tak bych hrál dokud budu chodit. On se svou fyzickou stránkou a skvělým tělem bez zranění může hrát i do 36-37 let úplně v pohodě. Podívej se na Karloviče a pořád válí a to má hru založenou na servisu. Roger se nějak nenadře jako třeba Rafa, hraje více technikou než silou, takže může hrát 3 sezóny ještě úplně v klidu.
Reagovat
Herbert_Hoover
Možná to znamená, že jsme naprosto v klidu? :) Necítíme tedy potřebu se bát nebo to významně řešit. Tak nám zůstává prostor pro další témata. :)
Reagovat
Roger_Federer
Nechci ti to vyvracet..ale, taktiku vymyšli Tonda..Rafa jenom posloucha co se mu rekne.
Reagovat
spaniel
To je fakt.
Reagovat
Denis92
Roger ma dost neprijemne prekvapil svojim vykonom. V tretom nastastie nasiel aspon servis a nejak to dotiahol do uspesneho konca. Zajtra to bude lepsie, verim tomu.
Reagovat
spaniel
Utrapene vitezstvi, Kohli hral velmi dobre. Snad se Roger zlepsi.
Reagovat
Mayo
Dbore Roger. Ale vidím tu mierne prekvapenia...Young vs Anderson a Sock vs Isner
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist