Federer s Wawrinkou ovládli čtyřhru a Švýcaři ve finále vedou 2-1 na zápasy

22. 11. 2014, 16:12
Aktuality 337
DAVIS CUP - Tenisty Švýcarska dělí jediná výhra od premiérového triumfu v Davisově poháru. Po dnešní čtyřhře vedou nad Francií 2-1 na zápasy, když Roger Federer a Stan Wawrinka porazili po výborném výkonu bez ztráty podání Juliena Benneteaua s Richardem Gasquetem. První mečbol na zisk 'salátové mísy' bude mít zítra Federer zřejmě proti Tsongovi.
Stan Wawrinka a Roger Federer

Finále Davisova poháru mezi Francií a Švýcarskem rozehráli včera na antuce v Lille lépe Švýcaři, když Stan Wawrinka porazil Jo-Wilfrieda Tsongu. Domácí ale vyrovnali na 1-1 zásluhou Gaëla Monfilse, který nedal šanci Rogeru Federerovi.

Dnešní čtyřhra tak byla velice důležitá pro oba týmy a s napětím se čekalo, jaké dvojice kapitáni do hry pošlou. Domácí Arnaud Clement vsadil na Juliena Benneteaua s Richardem Gasquetem, kteří byli odpočatí, předloni spolu získali olympijský bronz a poslední dva týdny měli možnost vyladit vzájemnou symbiózu. Jenže v Davis Cupu spolu ještě nevyhráli, prohráli všechny tři zápasy.

Stan Wawrinka a Roger FedererRozhodování Švýcara Severina Luthiho bylo složitější. K dispozici má dva elitní singlisty a Stan Wawrinka byl v danou situaci jistotou. Ale start Rogera Federera byl nejistý. Federer totiž poslední týden laboroval se zraněním zad a včera předvedl hodně matný výkon. Přesto se dnes rozhodl hrát a ukázalo se to být jako správná volba.

Debloví olympijští vítězové z Pekingu 2008 Federer s Wawrinkou sice v Davis Cupu prohráli čtyři duely v řadě, dnes však předvedli suverénní výkon. Švýcaři za celý zápas nepřišli ani jednou o podání, v druhém setu odvrátili všech pět brejkbolů a v klíčových situacích měli navrch při hře na síti. V úvodu utkání držel dvojici svým výkonem především Wawrinka, ale postupně se rozehrál ke skvělému výkonu i jeho zkušenější parťák.

Stan Wawrinka, Roger Federer, Julien Benneteau a Richard GasquetFedererovi s Wawrinkou stačil v každém setu jeden úspěšný brejk. V prvním a třetím dějství vzali podání Benneteaovi, v nejvyrovnanější druhé sadě se o klíčový okamžik postarali až v jedenáctém gamu při servisu Gasqueta. Nakonec francouzskou dvojici porazili za dvě hodiny a 12 minut 6-3 7-5 6-4.

Třiatřicetiletý Federer má po dnešku daviscupovou bilanci ve čtyřhře 12-9 (4-3 na antuce), o čtyři roky mladší Wawrinka 4-12 (1-5 na antuce).

Federer: Vítězství je to důležité, ale vyhráno nemáme
"Myslím, že jsem hrál opět velmi dobře. Víte, jsem tu od toho, abych vyhrál a snažím se pro to udělat maximum. S Rogerem nám to dnes skvěle fungovalo a jsem za to teď velmi rád," komentoval Wawrinka.

"Jsem velmi šťastný, samozřejmě. Hráli jsme opravdu velmi dobře," připojil se Federer. "Myslím, že dnes to byl mimořádně dobrý výkon. Hrát se Stanem je vždy radost. Stále nemáme nic vyhrané, ale je jasné, že by tohle mohl být důležitý bod," pochvaloval si Federer, který se po fyzické stránce cítí dobře.

"Čtyřhra pro mě byla dobrým testem, protože hrajete hodně stylem servis-volej a musíte být neustále ve střehu. Mám z toho dobrý pocit, takže zítra mě čeká ještě jeden zápas. Budu se snažit předvést své maximum. Doufám, že se budu cítit zase takhle dobře," dodal Federer.

"Dnes jsem mohl hrát určitě lépe," byl zklamaný Gasquet. "Nebyl jsem schopný proměnit brejkboly, které jsme ve druhém setu měli. Kdyby jsme měli brejk, samozřejmě by to neznamenalo, že bychom vyhráli, ale určitě by jsme pak byli v lepší pozici. Jsem zklamaný, ale soupeři hráli extrémně dobře. Předváděli skvělé údery a zajímavé kombinace. Bylo to působivé," pochválil Gasquet švýcarské přemožitele.

První mečbol bude mít Federer. Nastoupí Tsonga?
Švýcarsko tak po čtyřhře vede ve finále Davis Cupu 2-1 na zápasy a šanci rozhodnout o triumfu bude mít už v úvodní nedělní dvouhře sedmnáctinásobný grandslamový vítěz Federer, kterému 'salátová mísa' chybí jako poslední ve sbírce velkých trofejí.

Švýcar se pravděpodobně utká s domácí jedničkou Tsongou, nad kterým vede ve vzájemné bilanci 11-4, ale prohrál s ním poslední duel před čtvrt rokem v Torontu a loni proti němu neuhrál jediný set na antukovém Roland Garros. Letos s ním měl namále i na antuce v Monte Carlu, kde otočil vývoj z 2-6, 5-6 a 0-30.

V Lille však kolují spekulace, že Tsongovi se znovu ozývají problémy s ramenem a místo něj by tak mohl nastoupit Gasquet, případně Benneteau. Kapitán Arnaud Clemént ale nic nenaznačil.

"Samozřejmě to teď pro nás bude velmi obtížné. Do čtyřhry jsme vkládali velké naděje," přiznal Clemént. "Zítra musíme dokázat něco opravdu velkého. Šanci pořád máme, i když jen malou. Ale budeme se snažit udělat vše, co je v našich silách. Je to pro nás velká výzva porazit světovou dvojku a čtyřku během jednoho dne ve finále Davis Cupu."

Pokud by Francouzi dokázali zaskočit Federera, měli by být připraveni na rozhodující dvouhru za stavu 2-2 Wawrinka a Monfils.

Vítěz utkání vystřídá v držení slavné 'salátové mísy' české tenisty, kteří týmovou soutěž vyhráli loni a předloni a letos prohráli s Francií v semifinále. Francouzi jsou ve finále po čtyřech letech a útočí na první triumf od roku 2001, kdy získali svou celkově devátou trofej. Švýcaři Davisův pohár dosud nevyhráli a pouze jednou - v roce 1992 - si zahráli ve finále.

- DAVIS CUP 2014, FINÁLE -
(Lille, antuka / hala)
páteční a sobotní výsledky (21. - 22. 11. 2014)
Francie - Švýcarsko 1-2 ... po čtyřhře
pátek 21. listopadu:
Tsonga - Wawrinka 1-6 6-3 3-6 2-6 ... 0-1
Monfils - Federer 6-1 6-4 6-3 ... 1-1
sobota 22. listopadu:
Benneteau/Gasquet - Federer/Wawrinka 3-6 5-7 4-6 ... 1-2
esa: 1-7
dvojchyby: 2-0
úspěšnost 1. podání: 66 - 80 %
využité brejkboly: 0/5 - 3/11
vítězné údery: 53-67
nevynucené chyby: 13-8
body na síti: 33/60 - 40/53
čas: 2 hodiny a 12 minut

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

337
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
pockerface
Tak Richard napnutý jak kšandy, Roger mi přijde uvolněnější. Richard se snaží burcovat publikum, tak uvidíme. Tak HOP Švýcarsko !
Reagovat
Padme
http://www.feed4u.net/watch/1039104/1/Tsonga-Federer-France-Switzerland.html
Reagovat
Davor1
Mimochodom, Richard má s Fedexom vysoko negatívnu bilanciu, ale na antuke je to 2-2, takže ak má šancu ho niekde poraziť, tak práve na antuke. Záležať bude veľa aj na Rogerovi, ako sa s tým povrchom už zžil a rozohral...
Reagovat
Kozoroh
Dnešní zápas však budou hrát v hale. Předcházející antukové zápasy mezi Rogerem a Richardem se konaly venku. V hale je bilance mezi Fedexem a Gasquetem 3-0.
Reagovat
a.magerova
Benetka sáhl teď na trofej, tak to maj spočítaný :-/
Reagovat
pockerface
no jo to by se nemělo, to nosí smůlu. Tak uvidíme jestli tím sáhnutím na trofej podepsal Ríšovi ortel :-)
Reagovat
Roger_Federer
dnes zavidim rodu_laverovi, ze je na miste.
Premyslel jsem ze reknu Stanovi_Borowic, ze by mohl nakopnout ten jeho privatjet, mohly bysmev zaletet jeste :)
Reagovat
a.magerova
Jj taky závidím a moc, ale ještě nemá rod_laver splněno, ještě musí zafandit na jeden bodík !!! :-))
Reagovat
pockerface
Snad zase bude mez Švýcary. Ti ho polepí vlaječkami a bude fandit a křičet ze všech sil :-)
Reagovat
a.magerova
Hele to už si zažil včera, dnes by mohl fásnou místo v kotli Francouzů, to by pak bylo to pravé hrdinství, fandit Rogerovi a popř. Stanovi :-))))
Reagovat
rod_laver
A víš, že mě nepadlo, že byste provětrali jet? Možná by stačila Stanova helipkotéra, zase tak daleko to není a přistáli byste přímo u stadionu.

Jinak dnes jsem byl opravdu ve francouzském kotli, ale přežil jsem bez újmy :)
Reagovat
Davor1
Tak Gasquet namiesto Tsongy, myslím, že šance francúzov stúpli tak o 10%...
Roger bude jasný favorit, ale ak by sa Gasquetovi podarilo to, čo proti Berdychovi, teda maximálne sa skoncentrovať a hrať svoj najlepší tenis, tak by to ešte mohlo byť zaujímavé...

Ohľadom tých rečí o Simonovi. Absolútne správne rozhodnutie Clementa, že vynechal práve jeho. Simon tohto roku na antuke bol žalostný, s výnimkou jediného zápasu, kedy zobral Nadalovi set, mal tragické výsledky aj na podpriemerných turnajoch (Casablanca, Bukurešť...) a v DC zápasoch zlyháva na počkanie. Jeho DC singlová bilancia je 4/8, z toho na antuke 2/5 a porazil akurát takých treťotriedných hráčov ako Schwank, Koubek či Harrison. Síce dokázala Rogera dvakrát poraziť, ale to bolo 6 rokov dozadu, kedy mal Simon životnú sezónu a ukončil rok v top10, navyše to bolo na harde. Ak by som bol Clementom, celkom určite by som vynechal jeho...
Reagovat
lars
sance spis klesly :))
Reagovat
pockerface
no vidíš a já si myslím, že šance Francie naopak klesli o 10%. Já měl větší obavy z Tsongy. To, že se mu povedl zápas proti Berdychovi, to nic neznamená, protože Tomáš na něj neumí moc zahrát. Ano Richard může trochu potrápit Rogera svým jedno ručním beckhendem, ale spíš si myslím, že bude dost svázaný odpovědností, že na jeho výkonu všechno stojí nebo padá, to není jednoduchá pozice a Richard jí podle mně neunese. Neříkám, že to bude jednoznačný zápas pro Rogera, to vůbec, ale můj typ je, že Roger vyhraje 6:4,6.3,6:3
Reagovat
Davor1
tak Gasquet je na antuke lepší ako Tsonga, výkon proti Berdychovi bol vynikajúci, ak by ho dokázal zopakovať, tak by šancu určite mal. Roger určite ešte nebude v top forme...
Reagovat
pockerface
každopádně uvidíme za chvíli co nám oba předvedou na kurtu. Richard poslední dobou svojí formu hledá. Je také možné, že ho atmosféra vybudí do neskutečného výkonu (jako třeba Štěpánka, ten je vždy v DC o 50% lepší) nebo ho to semele a podělá se z toho.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže Roger není Tomáš, v tomto případě bohužel. :) Navíc jde o to, že Roger může, ale Ríša musí.
Reagovat
Kozoroh
No jo, ale s Tomem to byl 1. zápas SF DC. Od Gasqueta se moc nečekalo, že udělá bod. Nynější zápas s Rogerem je 4. finálovým duelem DC a je tu ten stav, že Gasquet "musí" vyhrát, aby Francie měla ještě šanci na "mísu". Nevím jak ty, ale já si nedělám iluze o psychické odolnosti Gasqueta.
Reagovat
smazaný uživatel
neviete niekto kedy budu v predaji lístky na Fed Cup v Krakowe ( Poland vs Russia) ???
Reagovat
VlS
A zkusil jsi to najít na webu? Mám pocit, že na Fedcup.com najdeš odkaz.
Reagovat
smazaný uživatel
Panebože, všichni tu budou omílat, že měl být v nominaci Simon..
Podívejte se na Simonovu DC kariéru. Vždycky, když na něm ležela tíha celého týmu, tak totálně pohořel, vždycky. On to absolutně psychicky nezvládá, v nominaci na finále DC nemá co dělat.
Reagovat
Davor1
presne tak...
Reagovat
smazaný uživatel
+1, ses ukázal konečně jo?
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, ale jen na chvilku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nerozumim. Proc kdyz tsonga nebyl uplne fit tam nedali simona, ktery v posledni dobe hral opravdu dobre a na antuce umi zatopit kazdemu
Reagovat
Davor1
Už milionkrát tu bolo povedané, že Simon nie je v nominácii. Nemohli ho tam postaviť, keď ho pred zápasom nenominovali. A tohto roku na antuke zatopil tak akurát sám sebe, nemal vôbec formu. V DC je navyše tradične polovičný.
Reagovat
smazaný uživatel
On asi myslel do nominace místo Tsongy.. Poloviční Simon, nebo zraněný Tsonga, to je asi jedno..
Reagovat
Davor1
tak Tsonga v čase nominácie asi zranený nebol...
Reagovat
smazaný uživatel
Díky, měl jsme samozřejmě na mysli nominaci
Reagovat
pockerface
Podle mého se šance Roger na vítězství ještě víc zvýšili. Zdravý Tsonga by byl nebezpečnější. Richard je z formy a ještě na něj ta tíha, že prostě "MUSÍ" vyhrát, jestli chce vykřesat pro Francii šanci na vítězství. To se blbě hraje. Tohle je hozená rukavice pro Rogera, věřím, že tuhle obrovskou šanci na úspěch nezahodí.
Reagovat
smazaný uživatel
Určo to Fedex dá.. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Roger ve třech. Realisticky - je rozhodnuto, aby bylo dnes o co hrát, museli by včera vyhrát Frantíci. Mimo Monfilse nemají nikoho, kdo by v současnosti mohl ohrozit Federera. Takže Gasquet za Tsongu je jen kosmetická úprava, která jen mění šance Francie z 20% na 10 :)
Reagovat
Cico93
Tsonga - Federer zrušené
Reagovat
smazaný uživatel
yep, bude hrát richi
Reagovat
Cico93
Simon by sa tam teraz sakramenský hodil.
Reagovat
smazaný uživatel
také si myslím, že Gasquet nebo Bennetau Fedexe neporazí.. na druhou stranu, Simon je jediný bez zápasu..
Reagovat
smazaný uživatel
co mate stale s tym simonom, ved nie je v nominacii!!!
Reagovat
Cico93
no veď vieme. Preto píšem, žeby sa tam teraz hodil.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se priznám, já na to zapomněl a myslel jsem si, že tam je.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, ani to DC nemůže být normální, když už TM dopadlo jak dopadlo.
Reagovat
Kozoroh
Jestli opravdu nastoupí Gasquet proti Fedexovi, tak se potvrdí má slova z tohoto článku -
http://www.tenisportal.cz/zpravy/francouz-clement-nominoval-na-finale-kvarteto-tsonga-gasquet-monfils-a-benneteau-15465/
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš ta slova, že se to Frantíkům krutě vymstí? No, dneska uvidíme :)
Reagovat
a.magerova
Mně se v těch příspěvcích líbí to Forehandovo vizionářství :-)))

11.11.2014 22:11 Od: Forehand
Potrápiť ho može aj manželka a tiež ju nikto nenominoval.
Reagovat
steve79
Tsongic prej dneska hrat nebude. Rogi bude hrat s richardem.
Reagovat
r.Fever
ráno trénoval Gasquet, Tsonga nie...záver si domyslime
Reagovat
a.magerova
Včera večer se psalo, že Tsongovi se ozvalo zranění ramene :-/
Reagovat
smazaný uživatel
bude hrát Clement
Reagovat
smazaný uživatel
pokud je Willy skutečně zraněný, pak prostě jiná alternativa, než Gasquet, neexistuje, Benneteau na antuce naprosto bez šancí, Gasquet jich též moc nemá ale bohužel

faktem ovšem zůstává, že single a čtyřhra je diametrálně odlišná a to, že roger byl včera v pohodě neznamená, že bude v pohodě i dnes, záda jsou nevyzpytatelné, může se klidně opakovat pátek, nereálné to není
Reagovat
r.Fever
najhoršie čo sa pre FRa tím mohlo stať bolo, že Gasquet vyprášil Berdycha.. takto je tam za zásluhy namiesto takého Simona, alebo trebárs aj Chardyho, ktorí by mali lepšiu šancu proti RF.
Reagovat
smazaný uživatel
chardy má teď trochu jiný starosti, asi i příjemnější :D

každopádně je faktem, že výhra nad Berdychem je důvodem tej nominace, protože do té doby by si Richard nezasloužil ani sedět na stadionu
Reagovat
smazaný uživatel
Ajda, nevím jak to Ríša zvládne, včera se moc nepředvedl a představu, že to na něm leží nevím, jak zvládne.
Reagovat
smazaný uživatel
Gasquet prostě není hráčem do čtyřhry, to se ví, ale to není ani Monfils, dokonce ani Tsonga, v týmu byl jeden deblista. Federer s Wawrinkou jsou špička, pokud se sejdou, můžou být takřka neporazitelný, podobně jako Berdych se Štěpánkem.

Každopádně dnes to bude úplně o něčem jiném.
Reagovat
smazaný uživatel
No to bude, to abych si vyrobila panáčka a prováděla woodoo čáry, jinak to nevidím. I když třeba Ríša nás mile překvapí a předvede životku. Každopádně si dneska jako fandové Frantíků mákneme teda :D
Reagovat
smazaný uživatel
hej, osobo. Nepsala jsi náhodou před víkendem, že nevíš komu fandit a naráztu jsi nefataničtější fanynka Francie? :-P Co se stalo za ty dva dny?
Reagovat
smazaný uživatel
Vyspěla jsem za ty dva dny a změnila názor. :D jako ty na Berďu, čili správné rozhodnutí moje i tvoje :D a navíc je tu přesila Rogerovců, tak musí Frantíky někdo hájit :)
Reagovat
Nola
misu mozu uz teraz odovzdat Svajciarom... Gasquet vylezie porazeny uz zo satne :D,
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je hotovo už, Richards nemá Rogera čím porazit.
Reagovat
smazaný uživatel
Já jen doufám, že Willy vyhraje a budeme si moct vychutnat Monfilse proti Wawrinkovi a následnou výhru Francie.

Allllllllllllez!
Reagovat
a.magerova
http://www.zeblog.com/blog/uploads/u/usgvnicstarteam/sexy_suisse.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
jdeš na mě s těžkým kalibrem no :D
je to moc hezký, ale původní příspěvek zůstává, musím být pevnej!
Reagovat
a.magerova
Tak to víš, jde nám o hodně, proto je třeba přitvrdit ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale máte hezký způsoby, jak získat fanoušky na svou stranu, oceňuji je, slabší povaha by podlehla. Ať vyhraje lepší jo (Francie)?
Reagovat
a.magerova
Já mám Francouze ráda, byla jsem na nich i v Ostravě, když hráli s našimi, aaaaale..... mám jen jedny nervy, takže by bylo vhodnější rozhodnout hned dnešním prvním zápasem, než se nervovat u pátého zápasu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:) nemusíš mít vše hned ale :) jen si zafandi pořádně, pěkně do pátého setu pátého zápasu
Reagovat
a.magerova
No nemusím, ale bylo by to rajcovní, kdyby TO bylo podle mého :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
mě na tom nic nerajcuje teda :D
Reagovat
a.magerova
Asi to bude tím, že Tys chlap a já baba :-)))
Reagovat
Cico93
A ktoré sú tvoje? ;)))
Reagovat
a.magerova
Prozradím, až jak dopadne DC :-P
Reagovat
smazaný uživatel
odpadnou i svršky, když bude mísa? :D
Reagovat
a.magerova
Uvidíme ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem,či to tu už nietko písal.ale teraz som čital na nete,že Tsonga vraj udajne kvôli zraneniu lakťa dnes nenastupi na zapas s Federerom.či je to pravda neviem.Ak hej tak podla mna tam pošlú urcite Simona.Ten na RF zahrať vie.
Reagovat
pockerface
to těžko, Simon není vůbec v nominaci. Sice je součástí týmu, protože se s týmem připravoval, ale kapitán na konec nominoval Gasqueta.
Reagovat
UnrealTom
lool Simon nemůže hrát!! Tsonga,Monfils,Gasquet,Bennetau je nominace tak jakej Simon?? nejdřív to chce použít mozkový buňky pak až psát :)))
Reagovat
smazaný uživatel
VLatne hej mate pravdu Simon je len nahradnik.Ja som len čital,že tsonga udajne dnes hrat nebude.Tak uvidime čo je na tom pravdy.
Reagovat
smazaný uživatel
nemusíš ho hned urážet, spletl se, to se ti nikdy nestalo?
Reagovat
letityfanousek
vždyť je to náladovej salát, bude hrát asi Gasquet
Reagovat
smazaný uživatel
Simon by dnes mohl být trumfem, i já jeho absenci beru jako jistou chybu, ale je to strašně těžké, Clement pro to vše má důvody
Reagovat
smazaný uživatel
Znáte Marka Djokovice? Myslíte, že může bejt dobrej? Co já koukal, kolem 1 000 místa a věk myslím 23.. Zajímavý, na to jak má úspěšného bratra, že Marko hraje, docela bledě..
Reagovat
pockerface
asi nemají rodiče a zbytek rodiny čas se mu věnovat. Vše se točí kolem Novaka.
Reagovat
smazaný uživatel
To si teraz myslis, ze kazdý jedinec s menom Djokovic musí byt v TOP 10??..Kludne mozu mat starousi aj desat synov a pravdepodobnost, ze budú obaja top hráci je ako vyhrat jackpot v euromilionoch, ciselne tak 1:20mil...

Uspesne bratske dvojice mame relativne casto v kolektivnych sportoch..Futbalisti de Boerovci, Laudrúovci, hokejisti Sedinovci, Hossovci..Ale v individuálnom odvetvi?..Nikto ma nenapada..Ani Bryanovcov by som sem nepocital..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nakoniec máme relevatný príklad..Safinovci..Hoci opat tam je drobné "ale", nebolo to v rovnakej disciplíne..Kazdopádne obaja hrali rovnaký sport, individuálny a boli top..
Reagovat
darek.vrana
Sestry Malejevovy byly dokonce 3 v top 10.
Reagovat
Cico93
To som si spomenul na Fínskych hokejových bratov.
Reagovat
a.magerova
No a co čeští hokejoví bratři....
Patera - Procházka :-))
Reagovat
Kozoroh
Není to sice úplně relevantní příklad, ale uvedu ho - bratři John a Patrick McEnroové. John vyhrál přes 70 turnajů ATP v singlu i deblu, zvítězil na 7 GS turnajích ve dvouhře, 9 ve čtyřhře a 1 v mixu. V singlu i deblu byl jedničkou.
Patrick už tak úspěšný nebyl, ale i on patří mezi GS šampiony. S Jimem Grabbem vyhrál roku '89 RG. Roku '91 se probojoval do deblového finále AO a v mixu si v sezóně '88 zahrál finále USO. Ve dvouhře vyhrál jediný turnaj ATP (Sydney '95).
Reagovat
smazaný uživatel
kdyz do tech uspechu pocitate mix tak me az mrazi...to ze je to na GS tak to je smesnost a nedustojnost
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo říká, že počítáms tím, že DJokovic Marko by musel být taky v TOP 10? jen je mi divný, že bratr tak úspěšného bratra je za 1000 místem, a challanger hrál snad jednou..
Reagovat
kodkar
Třeba se máma spustila z jiným:)))
Reagovat
gigin
Je Marko Djokovič, ten má 23 let a pak ještě Djordje, ten má 19 a v roce 2013 se taky motal někde kolem tisícovky. Ten by prej měl být nadějnější než Marko. Žije a trénuje v Praze? Aspoň se to psalo tehda tady v článku na TP.
Co se týče sourozenckých dvojic, zdejší spolek B.R.R. (tito a sojka) vkládali naděje do bratrů Harrisonových (Bryan a Christian)..
Reagovat
smazaný uživatel
christian je dokonce z mého pohledu ještě talentovanější, má daleko čistější údery a je šikovnější, otázka je, zda se chytne správných lidí a bude dělat správné životní kroky, jeho bro to zatím vše zazdil, i když potenciál v něm je taky
Reagovat
panzer.dragon
porazil někdy rafa nebo djokovic v deblu bryany?
Reagovat
PetaM
Ne, ani jeden z nich neporazil v deblu Bryany :)
Reagovat
panzer.dragon
dík :-)

Chum jetze!
Reagovat
slacker
a v singlu?
Reagovat
panzer.dragon
ani to ne, ve všem vede Fedex, má skalp B. Bryana v singlu i obou Bryanů v deblu
Reagovat
a.magerova
Rafa, Nole, Bob, Mike - spolu nesehráli jediný singlový zápas.
Reagovat
slacker
Takze opet neporazeni :-)
Reagovat
gigin
Rafa a Djoko spolu hráli kdysi debla. Myslím v Torontu 2010. Hukli s Miloškem a Pospecem..
Reagovat
panzer.dragon
to si pustim
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu gigine. :) To byl první turnaj, který jsem sledoval na 100% a tehdy jsem myslel, že je to normální, že nejlepší nastupují i v deblu. Jinak v Miami se spolu spojili Murray s Djokovičem a tohle vzniklo z jejich spolupráce, legendární hot shot. :) http://www.youtube.com/watch?v=7lhahZ6DdBc
Reagovat
gigin
Jj, to byla parádní výměna :) Můra to zase zajebala :DDDDDDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
jj :D Djoko tam vše oddřel, Murray se snad podruhé ve výměně dotkl míče a bylo. :D
Reagovat
Cico93
:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá někdo celý záznam zápasu čtyřhry prosím?
Reagovat
Jabadu
Dva špičkoví singlisté z první pětky jsou prostě nejvíc. Štěpánek s Berdychem také byli neporazitelní. Returny Fedrinky a Benetky jsou rozdíl i na pomalém povrchu. A to rozhodlo.
Reagovat
a.magerova
No mohli jsme dnes porovnat.... no tak neva Lille nebo Praha.... Hlavně zítra urvat bod !!!
Reagovat
lars
A preco letos padl Wawra-Djokovic proti starikum Nestor-Zimonjic ??
Reagovat
smazaný uživatel
Protože sehranost.
Reagovat
spaniel
Protoze Nole na siti ;)
Reagovat
gigin
Přitom Latvia je taky dobrý stát... :(
Reagovat
rod_laver
Pár videí:

Nástup Švýcarů
http://leteckaposta.cz/371645127

Ostatní videa (nástup Francouzů, mexická vlna, proměněný matchball atd., jedno video tam je i ze včerejška, kdy jsem seděl docela vysoko).
http://leteckaposta.cz/102906011
Reagovat
Cico93
Diky
Reagovat
rod_laver
Jak předeslal gigin, dneska jsem se na stadionu ocitnul náhodou. Nepodařilo se mi původně koupit vstupenky oficiální cestou, a tak jsem je pořídil přes internet bohužel za cenu mnohonásobně vyšší a nebyl jsem ochotný tolik dát i za čtyřhru. Jenže dnešní čtyřhra mi pořád hlodala v hlavě, a proto jsem se vydal na stadion, jestli náhodou překupníci těsně před zápasem nebudou vstupenky prodávat - usmálo se na mě štěstí a podařilo se mi koupit vstupenky na první kategorii jen za dvojnásobek původní ceny. Záhy jsem zjistil, že vstupenka byla do švýcarského sektoru :) Než jsem si stačil sednout, tak jsem dostal nálepky švýcarských vlajek na každou stranu tváře, okolo mě byl nejeden člověk s kravským zvonem a měl jsem pomalu obavy z toho, co se bude dít :) A až v ten moment jsem si uvědomil, kolik vstupenek Švýcarům opravdu bylo přiděleno. Atmosféra opět skvělá, člověk ji vnímá v jednom z kotlů úplně jinak a taky si i všiml rivality, která mezi fanoušky opravdu je, zatímco včera, na neutrálních místech, nebyla tak viditelná.

K zápasu samotnému není moc co dodávat, Švýcaři měli poměrně jasnou převahu, která byla zaviněna i dost nepřesvědčivým Gasquetovým výkonem, přál jsem si zápas o něco delší. Na druhou stranu Roger pošetřil na zítra síly, budou se hodit. Trochu jsem Rogera podcenil a nečekal jsem, že bude hrát.

Za chvíli sem hodím pár videí, ta řeknou víc než slova :)
Reagovat
a.magerova
Fandit Rogerovi a Stanovi ve švýcarském kotli.... Pohádka noci svatojánské ;-)

Dík za raport a jsem ráda, že TP má v dějišti fanouška na té správné straně :-))))
Reagovat
rod_laver
Doufám, ze zítra nebudu sedět na špatné straně :))
Reagovat
a.magerova
O židli v prostoru TO není ;-)
Reagovat
rod_laver
Jinak dnes bylo o dost tepleji, podle mě přes noc Jo s Gaelem odpouštěli radiátory, proto dneska ani nemohli hrát.
Reagovat
lars
jen za dvojnasobek ceny :))
neni mozna lepsi zkusit, jest-li cena neklesne treba 30 minut po zacatku ?
Reagovat
rod_laver
K "jen" - Vstupenky první kategorie za 100 eur/den na ticketbis, kde se daly jedině sehnat, začínaly na 1100, nejhorší kategorie za 30 od 250-300 eur.

Já jsem narazil na tři překupníky, přičemž mi nabízel jeden nejhorší kategorii taky za 200, druhý za 150, proto mi to přišla fajn nabídka. Moc se mi čekat nechtělo, byl jsem na zápas včas, viděl nástup, uvítání atd., což tvořilo 50 procent zážitku. Taky bych se mohl s čekáním přepočítat :)
Reagovat
lars
Asi jsi ultrafan tenisu :))
Tak jasne , ze byses dockat nemusel.
Dik za reporty
Reagovat
rod_laver
Obecně rád cestuju, spojil jsem příjemné s užitečným. :)) Na druhou stranu si myslím, že až Roger skončí, tak moc často už na turnaje jezdit nebudu, krom toho, jak už to bývá, budu muset dělat větší kompromisy, jestli mě chápeš :)
Reagovat
ptpc
Ja hej, mám podobný problém...
Reagovat
smazaný uživatel
bude vůbec zítra fandit Francii kromě mě? Já jen, jestli jsem tu sama ve vosím, ba přímo v sršním hnízdě :D:D
Reagovat
Kozoroh
Spolehni se na kada.toma :-D
Reagovat
smazaný uživatel
O tom vím, ale ten tu moc není vidět :D
Reagovat
babolat.cz
já od začátku fandím frantíkům, hlavně kvůli Gaelovi.
Reagovat
smazaný uživatel
tak doufám, že se tady zítra ukážete než mě tu Rogerovci převálcují :D
Reagovat
babolat.cz
sorry, já budu tlačit u telky :-) a pokud prohrají, tak se zdržím komentářů :-)
Reagovat
smazaný uživatel
se bojíš, že dostaneš čočku od Rogerovců? :D Na chlapy fakt není žádný spoleh. :P
Reagovat
smazaný uživatel
klidně tu něco napíšu, přesilu vnímám jako výzvu
Reagovat
smazaný uživatel
OK, tak zítra ve 13.00 tě tu čekám v plné zbroji a doufám, že Tsongáče protlačíme, že už se vzpamatoval a bude pořádně hrát, má na to. Roger se sice dneska rozehrál, ale měl tam Stana, uvidíme, jak si poradí zítra.
Reagovat
pockerface
jen ať mu ta forma ještě trochu pokulhává. Frantíci si to uhrají příští rok. Tým na to mají a ještě jsou mladí. Rogerovi roky nikdo nezastaví a on to bude mít každý rok těžší a těžší.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, běž si ke svým jo? Tady je vlákno opozice a příprava na zítřejší strategii, ještě to pak někde vykecáš :D:D:D Roger ještě zdaleka nekončí, pokud vím, už vloni ho odepisovali a podívej, jak dobře letos hraje, takže o to strach nemám :D
Reagovat
smazaný uživatel
promiň spletla jsem ti nick :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lunejka: objevím se tu!
Reagovat
smazaný uživatel
Omlouvá tě jedině smrt !! :) (trochu černý humor, ale jinak to nejde) :)
Reagovat
smazaný uživatel
když tu nebudu, ber to tak, že jsem mrtev!
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D:D srandičko :D
Reagovat
smazaný uživatel
ve schránce ti přistane moje parte a k tomu pozvánka na pohřební hostinu, nechám ti tam speciálně připravit porci kuskusu
Reagovat
smazaný uživatel
Tomu říkáš hostina, když tam bude kuskus? Ale necháme toho, to je morbidní téma, omlouvám se, že jsem s tím začala, zítra tě tu čekám s dobrou náladou a obrovskou vírou ve francouzský šarm :)
Reagovat
smazaný uživatel
člověk se chce zavděčit a takhle dopadne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kuskusem se mi teda opravdu nezavděčíš, je 21. století, ženy zajímají jiné věci :D
Reagovat
smazaný uživatel
krásně řečeno, divný je, že tohle neslyším poprvé v podobném znění :D
Reagovat
smazaný uživatel
To víš, taková je doba :) ale to spíš říkají mladší slečny ne? Ty starší už mají smůlu :D
Reagovat
smazaný uživatel
mladší je myšleno jak? :D
Reagovat
smazaný uživatel
to bychom tu asi neměli rozebírat ne? :D je to veřejný web.
Reagovat
smazaný uživatel
když se stydíš, napiš mi to do zprávy no :D
Reagovat
babolat.cz
ale nikoliv, už jsem si tu vyčetl dost a dost, a jak se říká, co tě nezabije, to tě posílí. Ale než se věnovat žabomyším válkám, budu si užívat poslední letošní tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, že jsi takový rypáček :D tak ale když víš, s kým můžeš diskutovat, je to v pohodě ne? Já si ten poslední tenis užiju, protože pak tu bude celý měsíc asi diskuse o ..... jak tomu nasvědčovaly předchozí dny. :D
Reagovat
babolat.cz
asi jsi mne přesvědčila :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To doufám, to je asi jediný co umím, ukecávat :D
Reagovat
smazaný uživatel
náhodou naše diskuze o gastronomii s fandinou musela potěšit i náročného čtenáře
Reagovat
smazaný uživatel
Já nejsem náročná čtenářka, klidně to přiznám. Jediný zajímavé pro mě bylo, že jíš kuskus, já ho mám taky hodně ráda, jako přílohu. To bylo asi tak vše :)
Reagovat
smazaný uživatel
třeba se mi něco povede zas :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud myslíš podobnou diskuzi, tak nevím, jestli ji brát za povedenou, to já budu raději někde hibernovat a sbírat síly na AO :)
Reagovat
smazaný uživatel
já to myslel jen s ohledem na ten kuskus, vím, že celkově ta naše konverzace stála za zlámanou grešli :D
Reagovat
smazaný uživatel
Řekla bych to jinak, ale ok. :) Já si dám v prosinci od TP chvíli relax, není to občas na škodu, hlavně tam, kde bude 1000 příspěvků to ani nebudu zkoušet číst :D
Reagovat
smazaný uživatel
já fandím Francii, už jsem to říkal, mě ignoruješ asi :(
Reagovat
smazaný uživatel
Neignoruju, ale vůbec ses ke mně nepřidal a tokal jsi s druhou stranou, to je pak těžký s tebou :D
Reagovat
SwissMaestro
Já taky fandím Francii proti Švýcarsku! Ale jen když hrajou proti sobě ve fotbale :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
kdy, kde Lunejko?, to mě mrzí :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to můžeš zítra napravit, budeš tady fandit jako divý, Tsonga dá Féďu a Gael dá Stana a bude to super :D
Reagovat
blixa
Asi tak :D
Reagovat
smazaný uživatel
Co tu děláš? Ty fandíš hodinářům ne? :P
Reagovat
a.magerova
Ale hoši..... Roger je mimo jiné i fotbalový fanoušek, takže výhra švýcarských fotbalistů nad kýmkoli ho dělá šťastnějším..... tudy pak vede cesta k jeho lepším výkonům :-)))
Reagovat
babolat.cz
a co hokejisté, ty jsou snad ještě úspěšnější s těmi naturalizovanými Kanaďany?
Reagovat
a.magerova
Hokejisté samozřejmě a i fotbalisté na MS tentokrát váleli, škoda toho konce :-/
Reagovat
SwissMaestro
!!!:D
Reagovat
smazaný uživatel
já jim fandil včera. Dneska mi to bylo celkem jedno, ale chtěl sem delší zápas.

Zítra ještě nevim. Polde nálady.
Reagovat
smazaný uživatel
*podle

ale v 1. zápase budu určitě fandit Tsongovi, aby to bylo napínavější. Ve druhém fakt nevím.
Reagovat
Kozoroh
Jelikož sezóna ATP Tour 2014 je za námi, tak se bilancuje. Budou se vybírat nejlepší zápasy, statistiky atd. Už byly vybrány nejlepší rivality roku 2014 -
Nišikori-Raonič
Djokovič-Federer
Murray-Robredo
Federer-Wawrinka
Djokovič-Nadal

A já se Vás všech uživatelů TP ptám, které soupeření mělo letos ejvětší "říz"? Můj hlas patří Djokerovi a Féďovi, hlavně za nejlepší GS finále roku ve Wimbledonu, ale i za zápasy v Dubaji, Šanghaji a Indian Wells.

Viz http://m.atpworldtour.com/News/Tennis/2014/11/47/Best-Of-2014-Landing.aspx#rivalries
Reagovat
Davor1
ja by som to dal asi Murraymu s Robredom, to bolo niečo, na čo sa len tak skoro nezabudne :-D
Reagovat
babolat.cz
taktéž, hlavně ta reakce u sítě na konci.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
a.magerova
Tommy vs Andy
Reagovat
gigin
Jednoznačně Federer x Gulbis.
Reagovat
smazaný uživatel
murray - robredo za mě, ta valencie byla neskutečná
Reagovat
smazaný uživatel
taky Djokovič - Federer, nejlepší rivalita :) jejich soubojem se letošní sezona mohla aj zakončit, bohužel :(
Reagovat
Cico93
Nadal/......
Reagovat
pockerface
to je strašně těžké vybrat jedno utkání. U mně 4.set Wimbledon Novak x Roger, Andy x Robredo za odvahu totálně se vyčerpat (Andy to cítil ještě na TM) a Roger x Stan za vůli, kterou Roger předvedl i přesto že se zranil.
Reagovat
Mayo
Výborne.
Reagovat
smazaný uživatel
Z Twitteru: https://pbs.twimg.com/media/B3CLCrzCAAM8nXM.jpg Stan bere Rogerovi bag. Je to kabrňák.
Reagovat
a.magerova
Jj a proto mám Stana taky moc ráda, už roky ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
to je ze včerejška, ne? mě se vryl do paměti tento obrázek, protože Roger vypadal opravdu hodně zklamaně a smutně a Stan ho podržel
http://imgup.cz/images/2014/11/22/10418915_846975081991998_4326166542534222385_n.jpg
Reagovat
a.magerova
Reagovat
a.magerova
Jsem si popletla vlákno, pardón ;-)
Reagovat
Nola
kvalitni singlisti excelovali, zvladli zapas na jednotku, gratulujem Fedexfan, pan za mikrofonom na Digisporte mi v niektorych momentoch totalne znechutil tento zapas, uvediem jeden z jeho excesov " DC je najdolezitejsi titul na svete v kariere tenistu" .....pan je velky fanda Fedexa, co daval velmi casto najavo, Stan sa mohol rozkrajat, vzdy na pociatku uspechu zakoncenej vymeny v prospech Svajciarov stal Fedex :D s velkou pravdepodobnou cita tento portal, alebo tu mozno aj prispieva, nezabudol spomenut Wimbledon ako rozhodujuci ukazovatel na post NO1, najviac finalovych ucasti, Stanove zlyhania v DC...
Reagovat
Davor1
to ani nerieš, tenisoví komentátori na Slovensku sú totálne ale totálne tragickí, to je hrôza des. Neviem, kto komentuje na Digisporte, tenis pozerám len na Eurosporte alebo Nove, prípadne Wimbledon na dajto- a tam je to fakt miestami až tragikomické. Komentátor nevie rozdiel medzi brejkbalom a brejkom, nepozná tenistov mimo najužšej špičky, nemá šajnu o turnajoch, povrchoch...niekedy mám chuť zapnúť radšej stream v nulovej kvalite, ako počúvať tých tragédov...
Reagovat
Cico93
Nikdy nezabudnem jak som na STV pozeral OH 2012.
Vicka . Angie
Victoria vyhrala a nakoniec komentator: Tak z viťazstva sa raduje svetová 1 Wozniacka.
Too bol top:)))
Reagovat
Davor1
to vážne?? :-DDD
Reagovat
Cico93
jj to nikdy nezabudnem. Neviem koľko mal ten zápas, ale komentuje zápas dajme tomu hodinu a pol a potom zaryje toto. Som nevedel, či mam plakať abo sa smiať.
Reagovat
Davor1
ja si pamätám z tohtoročného Wimbledonu, ako Fedexa nazval komentátor Robert Federer :-DD
Reagovat
Cico93
dajto? no comment tamto bolo dačo hrozné.
Reagovat
Mayo
Robert Federer...to aj ja si pamätám :D
Reagovat
Cico93
Ešteže Slovenskú futbalovú repre presunuli nazad na RTVS, pretože na Dajto to bolo jak za trest.
Reagovat
Nola
asi mas pravdu :D slovenski komentatori su tragicki...NovaSport tiez disponuje podobnym tragedom, nastastie som ho uz dlhsiu dobu neregistrovala pri mikrofone, najkvalitnejsich nezaujatych komentarov najdes na Eurosporte, na NovaSport milujem jedneho, ktory nefandi snad ziadnemu tenistovi a dokaze ma svojim suchym humorom pobavit, skoda neviem si spomenut na jeho meno
komentator DigiSport dnes "nezaujatym komentovanim" prekonal aj spominaneho slovenskeho kolegu z NovaSport ...
Reagovat
gigin
už su tak doblblý, že mu to snad aj přeju. RF myslím. Záda vypadají dobře, zítra klepne momentálně marného Joa a bude hotovo. HOP SWISS, tvl... Magerka, Padme, RF Goat, sojka, čekám v předem domluvenem apartmánu...
Reagovat
a.magerova
Rogerova harému se Ti zachtělo ?!!! :-P
Reagovat
smazaný uživatel
a ty si jako myslíš, že my jsme v euforii tak zblblý, že ti uvěříme a jen tak naskáčeme do tvýho harému, jo? :D asi takhle, dokud se nenaučíš správně napsat můj nick, tak si nech zajít chuť... :P
Reagovat
gigin
RFtheGOATať nechodí.
Reagovat
smazaný uživatel
najednou :DD
Reagovat
a.magerova
RFtheGOAT - jo takoví jsou prostě chlapi, musíš si je hýčkat a furt chválit a neustále přehánět, že jsou nejlepší !!! :-P
Reagovat
smazaný uživatel
ať radši hezky poprosí a zítra fandí Švajcu, pak se možnááá dostavím ;))
Reagovat
a.magerova
Taky dobrá taktika - řekla bych taktika milenky.
Já předtím psala o taktice manželky :-))
Reagovat
smazaný uživatel
:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Teď už mám jediné dilema, kdo by si víc zasloužil proměnit ten mečbol, Roger nebo Stan? :))
Reagovat
pockerface
raději hned Roger. Zápas Monfils x Stan by byl nepředvídatelný, protože Monfils poleze po kolenou, Stan taky, ale známe jeho nervy, viz. SF s Rogerem na TM. Stačilo 2x do podávat a nic a zítra by to byly nervy ještě větší.
Reagovat
a.magerova
No já mám jasno.

Přála bych TO Stanovi moc, aaaaale to by znamenalo, že by Frantíci vyrovnali a pak už by to byla ruleta, takže raději Roger, ale zase Stan bod, oba bod, Roger bod.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jdi! Jaké jedno dilema? Ještě není nic vyhráno, nezakřikni to! Roger je zítra hodně nejistý, Tsonga ho už letos v jednom důležitém zápase dokázal porazit, navíc Stanovi můžou v pátém zápase rupnout nervy, žádný mentální titán Wawrinka není, takže klid, šance pro Švýcary 65:35.
Reagovat
Kozoroh
Divím se, že to řešíš. Roger výhrou nad Jo-Willíkem stáhne v žebříčku ATP Noleho náskok z 1810 na 1585 bodů. A jako správný fedexovec si musíš pokaždé přát Féďovu výhru!!! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
jen taková hypotetická otázka na zamyšlení, kdyby to rozhodl Stan, tak by to bylo ještě víc EPIC a jako magerka mu to hrozně přeju, aby nebyl v popředí pořád Roger, tomu to přeje snad každej, ale jinak samozřejmě chci vítězství co nejdřív, no a bodovej zisk je bonus :))
Reagovat
Kozoroh
Epické to bude tak jako tak. Rozhodující bod by měl urvat Roger, na DC roky marně čeká, teď ho má na dosah ruky. Byla by v tom jistá symbolika ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak určitě, když to rozsekne Roger, tak budou mít ve finále zásluhu 50:50, sice oba zápasy přes chudáka Jo-Willíka, ale na to se historie neptá, žejo, všichni si budou pamatovat, že to urval Féďa spolu s velkou pomocí Stana, toho by taky měli oslavovat, je skvělej :)
Reagovat
smazaný uživatel
dufam v Monfils vs. Wawrinka...
Reagovat
Davor1
Štvorhra dopadla podľa mojich očakávaní, proste Federer/Wawrinka v debli ak sú obaja vo forme, tak môžu konkurovať aj top deblovým dvojiciam... Gasquet je v mizernej forme a Benneteau tiež nie je žiadna top kvalita, takže výsledok je celkom jasný.

Verím, že Roger to zajtra dorazí, na Tsongu by malo stačiť aj to, čo natrénoval za tie 3 dni, ak nie, tak ešte bude mať v poistku vo svelo hrajúcom Stanovi.

Ak urobili Francúzi nejakú chybu, tak to bolo v nominácii Tsongu ako jednotky. Jasnou jednotkou mal byť Monfils, včerajšieho Federera by možno porazila aj francúzska dvojka, Monfils s Wawrinkom by mal úplne iné šance ako Tsonga a ak by bol stav taký, ako po dneškajšku, tak zajtra by išiel do súboja "o všetko" Gael, ktorému by som proti Federerovi veril oveľa viac.

Ja som však spokojný, švajčiari majú 2 MP a verím, že už po prvom budú oslavovať.
Reagovat
smazaný uživatel
Bennetau je vo 4hre extra trieda! byt tam jeho partak R-V, tak je zapas o niecom inom.. Gasquet je traged.. hold tak to dopadne ked sa robi zostava podla zasluh.. a nie podla formy..
Reagovat
Kozoroh
Taky si myslím, že s Benneteauem měl hrát Roger-Vasselin. Ti dva letos mimochodem vyhráli RG!
Já jsem už předtím na TP vyslovil myšlenku, že nominace Gasqueta do finále DC je krok vedle, viz článek http://www.tenisportal.cz/zpravy/francouz-clement-nominoval-na-finale-kvarteto-tsonga-gasquet-monfils-a-benneteau-15465/
Reagovat
Davor1
Nie je extratrieda. Je nadpriemerný deblista. Má pár titulov, ale preto, že štvorhru stabilne hráva na turnajoch a nie je tam až taká konkurencia.
Extratrieda sú Bryanovci, Nestor, Mirnyi, Zimonjič, Knowles, Paes, Woodbridge a podobne.
Gasquet nie je horší deblista ako Benneteau, akurát štvorhru stabilne nehráva, preto nemá také výsledky. Navyše je teraz úplne mimo formy. To však aj Vasselin.
Reagovat
Nola
tak, tak
Reagovat
lars
mozna meli nominovat do deblu Gaela misto Gasqueta ??
Reagovat
taffer
Jednotkou je vždy hráč, který je v ATP žebříčku nejvýš (a to je teď Tsonga), takže nemůžeš někoho nominovat na post jedničky.
Reagovat
Denis92
Tiez som si myslel.
Reagovat
Kozoroh
No s tím Gasquetem to přepískli.
Reagovat
Roger_Federer
koukam ze Fedexovi hateri zkripou zubama.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná ti opravdu zarputilí ano.. ale proč mu to nepřát.. rekordy být musí, za čím by se ostatní hnali? rekordy jsou od toho, aby se překonávali.. :)
Reagovat
a.magerova
Hele nemůžou mít furt prééééé, taky my si potřebujeme něco užít :-))))
Reagovat
pockerface
včera tu někdo psal, že by bylo lepší Rogera šetřit až na neděli. Ale on to byl dobrý tah. Včera si Roger pěkně potrénoval a dnes se dostal do pohody a znovu prověřil záda. Uvidíme zítra, ale na 80% věřím, že Tsongu porazí. Tak HOP SWISS !!
Reagovat
smazaný uživatel
přesně, komentátor na Eurosportu říkal, že včerejší zápas pro něho byl jen trénink :D zítra to už rozbalí a jestli to nebude stačit, nastoupí Stan the Man :))
Reagovat
pockerface
hlavně, jsem rád, že Stan našel svojí top formu. Před TM to vypadalo bledě. Hlavní je, že Roger má pojistku ve Stanovi, že ví, že nemusí být vše na něm.
Reagovat
smazaný uživatel
já tušila, že se dá do formy už na Turnaj mistrů, kde vlastně zahrál špatně paradoxně jenom proti Djokerovi, na kterýho by si měl věřit, teď je na něm vidět ta zodpovědnost a touha vyhrát DC, to se mi líbí, kéž by si to přenesl i do nové sezony a nevybouchnul v Austrálii :))
Reagovat
Kozoroh
Já doufám, že v Austrálii nevybuchne a Nole se mu pomstí za to, co mu letos provedl ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
já myslela, že mu to už vrátil v Londýně :D :P
Reagovat
Kozoroh
Musí mu to oplatit ještě na místě činu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pořád je šance, tahle generace si prostě ten úspěch zaslouží už. Jinak budou celou kariéru za nadprůměrné hráče, kteří dokážou vyletět, ale úspěch žádný. Zítra bude klíčové, aby v prvním zápase Tsonga porazil Federera, Gaelovi já prostě věřím i na takhle rozjetého Stana.
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Jan
Jaké kšáá ? Ať vyhraje ten lepší ne ? ;)
Reagovat
Kozoroh
Hele, neměl jsi se uložit do hibernace a probudit se až v lednu?
Reagovat
a.magerova
Jj správný postřeh ;-)
Reagovat
VlS
Ale to by ho nesměla Mirka budit pokřikováním :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Parádičkaaaa, byla by chyba, kdyby Roger nenastoupil, naopak Frantíci se moc nepředvedli, Stan pořád jede jak smyslů zbavenej a Roger se hezky rozehrál, jak tu bylo řečeno, kdyby to zítra náhodou nedal, tak má konečně v záloze parťáka, kterej mu léta chyběl :)) teď už je nic nezastaví, urvou to za každou cenu, škoda jen toho, že se to nekoná u nich doma, ale tak aspoň si z Francie odvezou to, co jim patří :D Hop Suisse!!! :)))
Reagovat
smazaný uživatel
*1
Reagovat
smazaný uživatel
smile :D
Reagovat
smazaný uživatel
přesně tak:D
Reagovat
a.magerova
Velká pochvala nicku rod_laver ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
dneska si zahulákal či zazvonil jak o život, určitě si to užil :))
Reagovat
a.magerova
Jj závist se mnou cloumá !!!!
Přeju mu to, ale závidím velmi.
Reagovat
pockerface
upřímně mu závidím. Hlavně si musel strašně užít tu atmosféru. Když huláká 27 tisíc lidí, to musí být hukot. A ještě, když viděl vítězství Rogera a Stana.
Reagovat
hatatytla
otherwise i am gonna go, Mr. arogant se zase projevil...
Reagovat
steve79
Dneska hrali oba skvele! Roger vypada ze je zcela fit!
Reagovat
Denis92
Vyborne chlapci! Velmi, velmi dolezite vitazstvo. Tvrdim to cely cas, ze 4hra bude rozhodujuca a teraz uz som presvedceny ze to Svajciari vyhraju.
Konkretne, ze to Roger zajtra dokonci. Dnes sa znova pomaly rozbiehal, ale dostava sa do toho. Cely zapas fantasticky serviroval, co moze byt zajtra rozhodujuce.
Reagovat
pockerface
Jooooooooo, dobře hoši. Švýcaři mají malý mačbol a já věřím, že zítra Roger promění hned ten první.
Reagovat
SwissMaestro
Fenomenální! Ještě krok a Federera nikdo nikdy nepřekoná! Tedy pardon...on sám sebe ještě určitě! :D Velká euforie!!!!!!!!!
Reagovat
Kozoroh
Fedrinka mě příjemně překvapila. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to vypadá, že se Švýcarsko dočká té mísy taky.
Reagovat
pockerface
Jo Francouzi už mají DC asi 9x, tak jim to musí stačit :-)
Reagovat
Fandina
Gratulka, Roger se Stanem byli lepší. Super!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Slovy komentátora ve švýcarské TV: Nejlepší deblové vystoupení Federera s Wawrinkou od Pekingu 2008!
Reagovat
smazaný uživatel
Frantíci tu tíhu v závěru neunášejí, mečbolyyyyyyy :)))
Reagovat
pockerface
Pro mně osobně je strašně pozitivní, že Roger se rozehrál, dneska hraje o 100% lépe než včera, na kurtu lítá, usmívá se a vypadá to, že záda drží.
Reagovat
Fandina
Ano, dneska vypadá jeho hra jinak. Faktem je, že na všechno má vlastně polovinu práce, hřiště, podání, ale je to o něčem jiném. Souhlas.
Reagovat
pockerface
to je pravda, ale pozitivní na zítřek, protože získá potřebné sebevědomí.
Reagovat
pockerface
brejk!! Tak do podávat. A zítra nejlépe Roger porazit Tsongu. Lepší by bylo opravdu, aby se Monfils vůbec nedostal na kurt. Někdo by chtěl vidět bitvu Monfils x Stan, ale já tu bitvu raději obětuji v případné vítězství Švýcarů. Bitvu si můžou nechat na RG.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to jasný, kdo tahá za kratší konec, Ríša s Benetkou na ně nemaj :))
Reagovat
pockerface
vždy je lepší jít do neděle za stavu 2:1. Jestli to Roger a Stan dneska dotáhnou do vítězného konce, tak Roger určitě bude nastupovat klidnější, protože ví, že v případě prohry má v zádech silného Stana, který má na to porazit Monfilse. Kdo bude na nervy je Tsonga, protože ten bude vědět, že prostě musí a to se vždy blbě hraje.
Reagovat
stopan
som dost prekvapeni, ze francuzi nebnasadili na stvorhru rozbehnuteho Monfilsa, mozno lepsie pre Svajciarov, kazdopadne uvidime po vitazstve jednej alebo druhej strany. Ak vyhraju Svajciari tak vynechat zo svorhry Monfilsa bola mozno klucova chyba Francuzov.
Reagovat
panzer.dragon
vidim to taky jako klíčový, prostě chyba ze strany francie, na druhou stranu se mi na Francouzech líbí, že si zahrajou všichni jejich hráči
Reagovat
Dennis
Já si teda myslím, že Monfils je na čtyřhru úplně jalový. Nevím, co tady řešíte. Francouzi mají daleko lepši deblisty než je Monfils. Gasquet s Bennetkou byli bronzoví na olympiádě. Výborný je do čtyřhry i Tsonga. Taky Llodra. Nevidím důvod, proč by měl hrát Monfils, který ve čtyřhře nikdy dobře nehrál.
Reagovat
panzer.dragon
po včerejšku mi přišlo, že Monfils je hráč co by mohl udšlat spoustu práce pro Francii, nechat ho hrát jen jednou je z mýho pohledu škoda, ale jestli je jalovej ve čtyřhře tak nic no
Reagovat
smazaný uživatel
Brali Federer s Wawrinkou, ne? Takže zas tak dobrá volba nebyla.
Reagovat
Dennis
Tak jde podle mě především o herní styl. Monfil hraje všechno od základní čáry, stojí daleko za ní. Není to hráč na síť na voleje. A to do čtyřhry prostě je hrozně potřeba.
Reagovat
smazaný uživatel
mali tam dat hraca podla aktualnej formy a nie podla zasluh.. Gasquet tam nemal co robit.. Roger-Vasselin by bol lepsou alternativou..

kto zobudi Tsongu zajtra? zoberie si zajtra na kurt i formu?
Reagovat
Alois_Mlok
To je přesný - uvidíme, jak to dopadne. Po bitvě každý generál.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíše Tsongu, ten je daleko deblista než Gasquet. A vlastně i spolu s Gasqeutem hráli dobře proti nám. Já bych Tsongu nevynechal ani omylem.
Reagovat
Davor1
chybou bolo, že Monfilsa nominoval Clement až ako dvojku. Ak by bol jednotkou, včera s Wawrinkom mohol kľudne aj vyhrať a v zajtrajšej dvojhre proti Fedexovi by mal značne väčšie šance ako Tsonga. Ale Monfils do štvorhry, to naozaj nie...
Reagovat
Denis92
Neni to nasadenie podla rebricka?
Reagovat
taffer
Samozřejmě, o nasazení rozhoduje žebříček.
Reagovat
smazaný uživatel
tak snad už to dohrajou do vítězného konce. Roger a stan. Podle mě mají kvalitní trénink na zítra a snad jim to klapne. Přeju jim to. Tak radši se nebudu koukat. Včera jsem se Koukal na rogera a ..... Tak vypínám tablet a podívám až večer.
Reagovat
Cico93
škoda tých BB v 2 sete:(
Síce by som to Federerovi doprial, ale ten Franťanský tím je oveľa oveľa simpatickejší:)
Reagovat
Cico93
Panebože y
Reagovat
panzer.dragon
ideálně, kdyby se velmi slibnej Monfils nedostal do hry
Reagovat
smazaný uživatel
Olympijské zlato v kapse a stříbrnej Davis Cup na cestě, nepustiiiit! Dodělejte ty sejraře uuuuuuž :))
Reagovat
Kozoroh
Abys to nezakřikla! :)
Reagovat
smazaný uživatel
vypadá to, že hlavně Stan do toho dává všechno, kdepak Roger, Standa válí a zřejmě chce za každou cenu Rogerovi pomoct a odčinit tak TM :D
Reagovat
smazaný uživatel
"pomoct Rogerovi a odcinit tak TM"!??? hahaha
Reagovat
smazaný uživatel
však Roger s úsměvem prohlásil, že Stan měl tehdy radši vyhrát, takhle mu akorát přivodil zranění a připravil ho o Turnaj mistrů ;))
Reagovat
pockerface
jestli dnes Roger a Stan vyhrají (což si myslím, že je to na 90% jistý, tak budou mít Švýcaři malý mečbol a věřím, že jeden bod ze dvou dokáží urvat. Tak jděte si pro tu mísu.
Reagovat
a.magerova
Ještě JEDEN !!!!!
Reagovat
PetaM
Pojďte kluci! :)
Reagovat
Mayo
šalátová misa je blízko
Reagovat
smazaný uživatel
Pojďte hoši, chci slyšet hlasitý COME OOOON :)
Reagovat
pockerface
na 90% je hotovo, nevěřím, že to Stan a Roger pustí. To by museli zkolabovat a Rogera rozbolet záda. Slušně nám Francouzi Rogera rozehráli a dostali do pohodičky. To se bude před zítřkem hodit.
Reagovat
Kozoroh
Nikdy neříkej nikdy! James Bond.
Reagovat
smazaný uživatel
nezakřiknout!!! ;)
Reagovat
Mayo
ak bude 2-0 na sety, tak to už SUI nepustia...a bude to dôležitá výhra
Reagovat
Jabadu
to začíná přebírat do svých rukou v pravý čas! Dnes vypadá Roger dobře.
Reagovat
Kozoroh
Break na straně čokoládařů, teď to dopodávat!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Chum jetze! Potvrdit a je to na 80% v kapse!
Reagovat
pockerface
tak teď to musíte prorazit kluci švýcarští.
Reagovat
pockerface
joooooo, slušně Rogera rozehráli a dostali do pohody. Díky Ríšo a Benetko. Tak Roger dopodává 2.set a věřím, že to Frantíci už nedokáží obrátit.
Reagovat
panzer.dragon
a stane, ten ho taky dobře roztáhnul
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl, taková bomba z returnu, Staníku!! :D
Reagovat
pockerface
a to jsme měli před TM strach o Stanovu formu a on jí naladil v pravý čas. Stan hraje na 120% a Roger se pomalu a jistě přidává.
Reagovat
pockerface
škoda teď nevyužitých brejkbolů za stavu 4:4, už mohl být 2.set doma. Takhle to vidím na TB.
Reagovat
pockerface
Roger se rozjíždí. Francouzi zvolili taktiku většinu míčků hrát přes Rogera, ale zatím ho slušně rozehrávají a dostávají pomalu a jistě do pohody.
Reagovat
stopan
som dost prekvapeni, ze francuzi nedali na stvorhru rozbehnuteho Monfilsa, mozno lepsie pre Svajciarov, kazdopadne uvidime po vitazstve jednej alebo druhej strany. Ak vyhraju Svajciari tak mozno klucova chyba nanasadit aj do svorhry Monfilsa.
Reagovat
smazaný uživatel
urcite vsak nie Gasqueta..
Reagovat
baggik
Gáske zlepši ten return, tam máte brejkboly a ty nejsi schopnej to vrátit tak aby ta výměna měla víc jak tři údery
Reagovat
smazaný uživatel
date tu niekto stream?
nikde ho nemožem najsť
by the way
nejde to niekde v telke?
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=291795&part=sports
Reagovat
smazaný uživatel
vdaaka
Reagovat
darek.vrana
Digisport 2. Kdo má O2 TV, tam to je.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ako vcera Monfils i dnes Benneteau su uplne na inej urovni co sa tyka nasadenia a hry ako vcera Tsonga a dnes Gasquet..
ak sa Gaquet neprebudi, na tak nabudeneho Wawrinku a RF F nebudu mat..
Reagovat
smazaný uživatel
Ríša s Benetkou si na Fedrinku nepřijdou, to by jim tam už byl víc platnej Tsonga z Konga :DD
Reagovat
smazaný uživatel
sleeping Tsonga?
Reagovat
smazaný uživatel
sarcasm ;)
Reagovat
smazaný uživatel
nechapem co tam ten Richard robi...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, teď hoši Švajcy brejknou a bude to 1:1 a pak uvidíš Francouzskou spojku :D
Reagovat
smazaný uživatel
co si říkala?? :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Už ani nevím :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
si myslim :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Gasquet uplne z formy.. mali tam dat radsej niekoho ineho.. Roger-Vasselin alebo Llodra by hrali asi lepsie ako Richard..
Reagovat
Kozoroh
Llodra už skončil, ne?
Reagovat
Mayo
Priatelia, tak vidím, že RFSW vyhrali prvý set...idem to skúsiť zapať ak nebude sekať.
Reagovat
smazaný uživatel
mě to baví víc jak dvouhra, slušnej rachot :)
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
to počítáš špatně, tři potřebuje Francie
Reagovat
a.magerova
Ne e.
Mám z matematiky státnice :-P
Reagovat
smazaný uživatel
ještě dva a připravit se na to, aby do toho dali všechno!!! :)
Reagovat
smazaný uživatel
a tím to pro dnešek pro ně končí :D
Reagovat
smazaný uživatel
hele, o to se tě nikdo neprosil, jooo?! :D
Reagovat
smazaný uživatel
já doufám, taky fandím Francii
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle je veřejný web, kde si můžu psát co chci a ty mě nenapadej, já tě taky nenapadám ano? :D?:D:D Tohle je moje vlákno, byla jsem tu první, tohle je pro trolly (nebo trotly)? :D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
včera jsme měli dohodu, dneska si jdeme po krku :DD zítra dokokrhá ten galský kohout, jen tak mimochodem ;) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aby ti nespadly švýcarské zvonečky už dneska :D Znáš to, mezi ženskýma dohody neplatí, jsem sviňa :D:D:D A řekni svýmu elegánovi, aby mi laskavě nenastřeloval hráče jo? :P
Reagovat
smazaný uživatel
já nemám švýcarské zvonečky, to by mě doma hnali :D já mám vlaječky a zatím fungují, takže :PPP hodináři jsou přesnější než žabožrouti, jo a Roger jim má co vracet za Gaela, takže jen ať pokračuje :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist