Federer si zvedl sebevědomí triumfem v Dauhá

8. 1. 2011, 18:11
Aktuality 368
ATP DAUHÁ - Roger Federer si hned v úvodu sezony připsal tunajové vítězství. V Dauhá oplatil loňské vyřazení Nikolaji Davyděnkovi a upevnil si své sebevědomí před blížícím se Australian Open.
Profily hráčů
Roger Federer

Roger Federer v Dauhá triumfoval už v letech 2005 a 2006. Tehdy v deseti zápasech neprohrál ani set a bez ztráty 'kytičky' turnajem prošel i letos. V úvodních dvou kolech sice nepodal své obvyklé výkony, od čtvrtfinále proti silknějším soupeřům už ale nabíral na obrátkách a zaslouženě si dokráčel pro celkově 67. titul. Z posledních pěti turnajů na okruhu ATP vyhrál hned čtyři.

Nikolaj Davyděnko v Dauhá startoval za posledních sedm let již pošesté a jen jednou nebyl alespoň v semifinále. Loni dokonce dokázal triumfovat, když porazil Federera i Nadala, což se mu na jednom turnaji povedlo podruhé. Letos to mohl dokázat jako první tenista již potřetí, neboť v semifinále vyřadil světovou jedničku Nadala.

Na Švýcara ale jinak příliš dobré vzpomínky nemá a dnes si je oživil. Po většinu zápasu diktoval tempo hry Federer, jenž po svém podání ztratil jen jedenáct fiftýnů a za 79 minut zvítězil 6-3 6-4. Nad Rusem vyhrál už popatnácté ze sedmnácti soubojů.

Devětadvacetiletý rodák z Basileje mohl vyhrát i vyšším rozdílem, v úvodní sadě ale za stavu 5-2 zahodil šest brejkbolů a Davyděnko hru vyrovnal. Federer ale udeřil v pravou chvíli, když za stavu 5-4 podruhé v zápase proměnil brejkbol a zároveň i první mečbol.

"Z mé strany jsem se zápasem spokojený. Myslím, že se hrálo na vysoké úrovni. Hrál jsem téměř bezchybně a dokázal jsem hrát útočně, když jsem to potřeboval. Cítím se teď skvěle. Sezona ještě skoro nezačala a já už mám titul. Navíc z turnaje mezi skvělými hráči. Před Australian Open mi to dodalo spoustu sebevědomí," pochvaloval si Federer. "Davyděnko je hráč první světové desítky, rozhodně patří výš, než kde se teď nachází," dodal na adresu poraženého finalisty. 

"On hrál hrozně rychle. Na returnu mi nedal vůbec šanci, jeho první servis byl vynikající. Nevím co říct, ale já dnes dobře nehrál," řekl Davyděnko, jenž může být s turnajem i přes porážku spokojený. Poprvé po 11 měsísích si zahrál v semifinále a posléze i finále.

- ATP 250 DAUHÁ (Katar, tv. povrch, 1.024.000 dolarů) -
sobotní výsledky (08. 01. 2011)

Dvouhra - finále:
Federer (2-Švýc.) - Davyděnko (4-Rus.) 6-3 6-4

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

368
Přidat komentář
smazaný uživatel
Já nejsem fanatický zastánce Federera,ale je to opravdu nejlepší tenista všech dob,Nadal je mladší,dravější a může přepsat historii,ale zatím toho nedosáhl...a já ho obdivuji,tak náročný styl,to klobouk dolů...a ale Roger je asi větší talent...každopádně hraje lehčeji,rád koukám na jejich zápasy,ty tenis posunuli rapidně nahoru,a komu fandím?krásnému tenisu a pokut se tady vede válka tak nejste fanoušci tenisu,jen ubožáci kteří řeší triviální věci...a pokut je někdo komu to přeji tak Del Potrovi,jelikož tento skromný kluk z Argentiny má velké srdce,charakter a mé uznání:-)ale hlavně se těším na tenisové bitvy všech hráčů:-)tak hezký večer
Reagovat
smazaný uživatel
mužu jen a jen souhlasit i když se řadím mezi fanoušky RF
Reagovat
smazaný uživatel
99.9 - ty taky vypadáš na výkvět evoluce :) co to tady píšeš za nesmysly, to je opravdu úroven Barneyho. Jestli sis přečetl názor na Federera někde u Štěrby, tak se není co divit :) Ten by taky Nadala samou láskou spapal a všichni ostatní v čele s Rogerem jsou pro něj arogantní povl :) že nadává na Del Potra? Na smích. Federer a Del Potro se navzájem respektují víc, než Berdych se Štěpánkem (příklad)
že odstřeluje flaškama sběrače? :) tohle by mohlo získat Barneyho cenu "joke týdne" :)

Obdivujte toho hamouna, zastavejte se ho, modlete se k nemu, pište mu basne, oznacte si ho za nej v histori, ale prosim vas !! Uz nikdy nevytrubujte-ze je lepsi nez Nadal.

Tohle může napsat jenom ubožák a nula hodna tebe. Kdyby byl hamoun, tak by se vys*al na nějaký exhibice pro Afriku a charitativní zápasy pro Haiti, a radši by koupil Mirce něco pěknýho na sebe. Budu ho označovat za nej v historii, protože historicky skutečně nejlepší. Můžem mu psát klidně básně, protože Federer dostal tenis na úplně jinou úroven ještě předtím, než jsi vůbec zjistil, že tenis se hraje s raketou. A když už píšeš, že ho "zdravi Nadal zlikviduje", mohl bys vědět, že ve slově zdravý se píše Y. Takže si radši nech své radoby moudré posudky na koledu.
Reagovat
smazaný uživatel
* Budu ho označovat za nej v historii, protože historicky skutečně je nejlepší.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja precei pisu ze je nejuspesnejsi vsech dob, ale taky zduraznuji-ze existuje tenista, jakysi RAFAEL NADAL, ktery ho v přímem střetu likviduje v mnoha statitikach. !!!!!! Co se tyče ! hamoun ! tak o neakych dolarech napadla ani řadka. Ale ja uz si zvykl, ze musim formulaci pro Elegans napsat nekolika zpusoby :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jak vubec muzes chapat, ze píšu o jeho dolarech !!!!!!!!!!! neuveřitelne zmateny jste, opravdu
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mi to vysvětli, protže to fakt nechápu :) jasně, "elegáni" jsou pomatení, jenom fans božského toreadora ze Španěl vědí všechno nejlíp :)
Reagovat
smazaný uživatel
HAMOUN v mém podaní : Jeho nekončicí touha po kazdem turnajku, po kazdem bodu, "vyhrozovani rok dopředu-počkejte za rok...Berdychovi se Soderling po vyřazeni, nesmiřeni s tim, ze nema tu Olympiadu v singlu...atd. TO je ma reakce na TY, co pišou, ze jaksi ztraci motivaci (jejich vymluva.....
Reagovat
smazaný uživatel
.....Je to trochu ironicky termin
Reagovat
smazaný uživatel
Ale vy, jakožto pomatenci to posuzujete jako nejtvrdsi urazku
Reagovat
smazaný uživatel
TOME, ja ti rikam, ze do roka a do dne, budes fandit Nadal.Ja te učim, Svycara teprve poznavat !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi ubožák. Přečti si ještě jednou ten blud, co jsi napsal. Nebudu reagovat na každou tvou zhovadilost zvlášt, ale je to blábol nad blábol. A mě můžeš říkat pomatenec celej den, zvyšuj si ego aspon na internetu, když jsi jinak budižkničemu. Všechno, co jsi tu napsal, je jedna velká hovadina. Touhu po každém vesnickém turnaji má tak možná tvůj slipový superhrdina (neurážím ho, ale na deb*lní příspěvek ještě blbější odpověd) a OH v singlu? :) v Londýně za 3 roky kámo, tam se dočkáš :)
a radši se jdi projít, vyčisti si hlavu a nebudeš plácat. :) Sorry, ale napsals stupiditu
Reagovat
smazaný uživatel
Nadalovi já nebudu fandit nikdy v životě, na to dej krk :) a od tebe já se učit nepotřebuju, znáš Federera ještě méně než já a kdokoli jiný z těch tvých "pomatenců" :) dokaž to co on, a potom přid a žvatlej :)
Reagovat
smazaný uživatel
No jeste aby Nadal ve 24 letech nebyl "Hamoun.
Reagovat
smazaný uživatel
Abys rozumel: Me cislo 99.9 znamena, ze JSEM TAKŘKA STOPROCENTNÍ !! Občas i muj članek je třeba nadneseny a treba i mylný ( prave asi tak u jendnoho procenta). Jedeš do mě bomby a není mi jasné proč ....
Reagovat
smazaný uživatel
tobe nejni jasny proc se do tebe TomRF opira? Tak to ses vazne d.e.b.i.l...
Reagovat
smazaný uživatel
Mě zas není jasné, proč se tak idiotsky navážíš do nejlepšího hráče posledních 10 let
Reagovat
smazaný uživatel
Takrka stoprocentni? :-)))) To myslis vazne? Vsechny tve komentare jsou zalozeny pouze na nenavisti k Rogerovi a bezmeznou touhou po Nadalovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Chytrolini, vedle mate otazku...?????
Reagovat
smazaný uživatel
No a ty jsi zase Soob
Reagovat
smazaný uživatel
Tvůj poslední příspěvek jsem zase nepochopil :) jasně, ty jsi vždycky téměř 100% a objektivní, až to tříská dveřmi :) ale my ti to nebereme, však zamachruj si, ve virtuálním světe můžeš :) aspon si sežen dobré argumenty, když tu chceš po někom plivat :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tome, ty budes dobrej, i ten vtip neakej.....ale ten fanatismus nam jaksi trochu vadi vid
Reagovat
smazaný uživatel
Mě vadíš tak maximálně ty :) Jestli já jsem RF fanatik, v tom případě ty jsi Nadal fanatik :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja myslel, ze je to svobodny prostor(tenisportal) na kterem je mozne spekulovat o osobnostech a kdo jakej treba je a fandit či nefandit.Jestli jsem nekomu zpusobil osobni trauma-omlouvam se.Odchazim !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Vyborne, konecne bude klid...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty nespekuluješ a nediskutuješ, ty jenom nenávistně pliveš a provokuješ fanoušky RF. Žádné trauma jsi mi rozhodně nezpůsobil, ale pokud myslíš, že to tak bude nejlepší, tak už běž. Čágos :)
Reagovat
smazaný uživatel
podívejte se s jakou uctou a respektem se k sobě RF a RN na kurtu i mimo něj chovaji. A až se zamyslite tak sem přijdte a komentujte tenis
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt se nestačím divit co tady nějdo dokaže napsat a s jakou nenavistí at už k tomu nobo tomu.vždyt každy kdo tenis sleduje a má ho rad musí být štastny že máme možnost sledovat oba tyhle hráče a je svátek když se to povede a potkají se spolu ve finale jakehokoli G Já osbně fandím RF ale RN nefandím až tehdy když na sebe narazí jinak se těším ze všeho krásného co titi dva předvádějí.
A to co tu napsal nebo píše Barney, 99.9 a jim podobní je přece jen a jen k smíchu a politování
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Ale ty etiketo, upozornuji-tady to neni pro slabe povahy !!!
Reagovat
smazaný uživatel
:-))! to asi ne,protože ty musíš tu klávesnici drtit obrovskou silou charakteru a vůle. Jestli pak ty sám po sobě ty komentáře někdy čteš
Reagovat
smazaný uživatel
Libuju si v tom....je to nadhera, relax !!!
Reagovat
smazaný uživatel
asi Tě to fakt uspokojuje a proti tomu se nedá vůbec nic říct.

ps: nemyslím si že bys byl tak hloupý jak tady ze sebe děláš

ups: řekni stary at Ti nekdy dá a třeba se na svět a tenis budeš dívat jinak:-))
Reagovat
smazaný uživatel
asi Tě to fakt uspokojuje a proti tomu se nedá vůbec nic říct.

ps: nemyslím si že bys byl tak hloupý jak tady ze sebe děláš

ups: řekni stary at Ti nekdy dá a třeba se na svět a tenis budeš dívat jinak:-))
Reagovat
smazaný uživatel
tak hele ty 99.9 uz me to celkem sere..co to tady meles ze odstreluje flaskama sberace?? ze nadava na Del Potra?? jak mu dal Federer na AO 6:3 6:0 6:0 tak Del Potro potom napsal o Federerovi ze je curak kdyz neunesl tu trapnou porazku tak se potom nediv ze Federer byl takovej...co to meles ze zapira balony?? dej tady video kde zapira....hej ty ses neuveritelne pomatenej uz se uklidni
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Ale ty fanatičku-pravda vzdycky bolí....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale hlavne piš pánum redaktorum do prestiznich novin, kde se to tak casto piše...
Reagovat
smazaný uživatel
Až dokážeš to co Federer tak tu pis jake je hovado ale nedokázal si nic co on tak klidecek ty chytroline
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ja to zkusim U Stryčka Toniho, tvy soukmenovci říkávaj, ze dokaze z TUPCE A Z NEKULTURNIHO HOVADA udelat Světovou JEDNIČKU.
Reagovat
smazaný uživatel
ja nejsem zadnej soukmenovec jenom mi vadi ze tady rikas uplny nesmysli s nakmy flaskama a zapirani balonu ja nevim Federera se nebudu zastavat ale kdyz byly turnaje na antuce tak Federer vzdycky uznal spornej mic a jenom neco rekl tem lajnovym ale pokud ty tady mas ten svuj nazor tak si ho rikej ale zkus se mrknout na Nadala jak rekl o Berdovi ze se chova jako spratek kdyz ho porazil v Madridu asi 3 roky zpatky...to ze je Federer arogantni hovado nevim kde si to vybral nevim podle ceho soudis mozna podle ceskych neprijicich a zavistivych lidi
Reagovat
smazaný uživatel
taky ti muzu rict ze ses hovado a neznam te a jsem ticho ale kdyz ty Federera neznas tak to o nem nemuzes rikat coz je podle me logicky taky nerikam ze Nadal je nula a vubec to neumi
Reagovat
smazaný uživatel
ty ses vazne bozi hovadko..., jdi za roh a dej si facku
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud mezi ne nepatris, tak sorry.Jeste se s takovou presnosti neorientuju-kdo a kam. Co se tyce Federerovo zapření míče (soupeř včas rozpoznal...) bylo loni v Paris se Soderling, ten moment dohledam a písnu
Reagovat
smazaný uživatel
Tak a je tu konecne hovado fanaticky jak se patri....
Reagovat
smazaný uživatel
14:50 ....
Reagovat
smazaný uživatel
99.9
Byla tady zminovana Nadalova rychlost ! a ja vam rikam, ze Federer je obratnejsi a rychlejsi.Jako jeho fanatici by ste meli vedet, ze v juniorskych letech platil za skolniho rep.sprintera. Dodnes drzi par rekordu !! Nadal je daleko tezkopadnejsi.

Pokud jses schopnej napsat tohle, tak ses imbecil, kterej kouka mozna tak na vysledky na teletextu, pak si precte clanek v blesku a pak sem jde nekoho pomlouvat. S tou obratnosti souhlasim, s rychlosti ani nahodou. Rafa je nejrychlejsi hrac s nejlepsi fizickou na okruhu ATP. A to si rikas fanousek Rafaela Nadala?:DDD Kdyt ty o nem nic nevis a o tenisu uz vubec nic, ale to nam dokazujes kazdym prispevkem, to uz davno vime:), ale tohle me fakt pobavilo:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
To čumiš co ?! To jsou pro vas nova fakta.Totiz vy jste schpony pobrat jen to, co vam zdeli neakej amater komentator.Pokud neznas jejich data zrychleni(ktere i jeho fyzikTrener zverejnil)...Tim ti ale nebudu tu tvoji fanatikHlavu blbnout vic.Kazdopadne do strany je Švycar pruznejsi a rychlejsi-doslova na kurtu tančí.Nadaluv projev je zkreslem neuvěřitelnymi prohozy z neskutečných uhlů !! Ale to vy jakožto banda pomatenych elegošů prehlizite.Celej rod Nadalovcu je genialni vzorek a váš přizrak co vas, jakožto fanatiky bude pronasledovat do konce života.Skončí kral Nadal-jeho potomek taky bude Nadal-a další menši Nadal a stale všude zkratka RAFAEL NADAL=nekončicí příbeh
Reagovat
smazaný uživatel
A pomatenci jako jsi prave ty, jeste jednou se pokusim zduraznit, ze nejsem ortodoxni fanoušek svetove jednicky.Prosim vas, Obdivujte toho hamouna, zastavejte se ho, modlete se k nemu, pište mu basne, oznacte si ho za nej v histori, ale prosim vas !! Uz nikdy nevytrubujte-ze je lepsi nez Nadal.V přimem střetu ho (zdravi)Španel likviduje ve všech směrech a statistikach.Domluvil jsem
Reagovat
smazaný uživatel
ja vim ze je vas Rafa genialni a proto hraje levou rukou a prisel na to uplne sam:DDD, ani tolik netrenuje, nehraje upracovanej tenis a je pomalejsi jak Roger a na vitezstvi se nenadre a nikdy nesimuloval. VZDYCKY se choval sportovne a nikdo mu nema co vytknout, jeho anglictina je precizni proste dokonalost sama. O.k. umlatil jsi me argumentama, prohral jsem. K.u.r.v.a drat ja mu snad zacnu fandit:))) Vis co ozvi se az ta zvadla kytka bude mit vic GS jak Roger, bude 4 roky v kuse No.1 atd. s tebou to fakt nema cenu.... Takze se vlastne uz nikdy bavit nebudem alespon neco:)
Reagovat
smazaný uživatel
tak staci ty 4 grand v řadě nééé. radsi nebudu psat co to znamena...
Reagovat
smazaný uživatel
ma 3 GS v rade a to Roger dokazal vickrat:)
Reagovat
smazaný uživatel
ty vole kam vy na to chodite...... Federer, takovy prase co odstreluje zberace flaškama, co nadava Potrovi pri final....co zapira dobre miče souperum........ vy tady budete pomlouvat nejkorektnejsiho( spolu s Djokovic) hrace na okruhu ?!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
OK, budou 4, doufam a jen kvuli vam
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a Rafa porazil Rogera 3x fe finale RG, protoze byl pomalejsi:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Psat o Fedexovi, ze to je prase... Ja teda nevim, ale nezda se ti to moc? Se uklidni, a nepis o necem, o cem nic nevis...
Reagovat
smazaný uživatel
Karlovič a mnohy další v poslednicn 5 letech na Paris antuce zaznamenali osobni rekordy v počtu Es atd. Vypočtena rychlost od odrazu v roce 2009 byla srovnatelna s USopen. Nejhodnotnesi kombinace existuje jen jedna, PARIS-WIMBLEDON v jedne sezone ! Nadal ziskal před zranenim A po zraneni (přímo s učasti Svycara !!!).Federer bez Nadala (viz.WIM 2009.)
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš to slovo Fedex, na to sem snad nejvic alergickej ! Na eurosport to pouziva jeden ten pomatenej komentator...hrozny,trapny
Reagovat
smazaný uživatel
no vidis taky se z toho Rafa pomalu rok lecil:)
Reagovat
smazaný uživatel
......bylo to skvele. Třístovka byla pokořenááá
Reagovat
smazaný uživatel
Hrozné to tady číst, nedopřejete úspěch, zakomplexované nuly
Reagovat
smazaný uživatel
Teda na AO určitě padne rekord v komentářích.
Loni taky na AO to bylo 479.
Reagovat
tito
No zvláště pokud budou pánové hrát finále proti sobě..:). Ale ruku na srdce, vždyť by nás ten tenis tak nebavil, kdyby jeden z nich přestal hrát..
Reagovat
smazaný uživatel
táák dost přátelé,sme všichni češi,tak držme při sobě.-)dnes sem byl na tenise a odešel mi forhend,bekhend,podání,sít a nohy.-))kdo mě to naučí?:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Bez za Rafou...ma den otervrenych dveri
Reagovat
smazaný uživatel
Jéé tak to by Rafa dostal baipas:-)takovýhle nemehlo určitě ještě nepotkal:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Zase jsem tu den nebyl, už se mi po těch vašich blábolech stýskalo :) ani to nebudu číst celý, strávil bych nad tím celej večer. Ale vidím, že takoví jako 24 nebo Barney perlí neustále, i když Roger vítězí :) Vaše ubrečenost jenom znásobuje radost nás "RF fantiků" z dalšího triumfu nejlepšího hráče všech dob :) Uznávám Nadala, ale Roger je prostě lepší, což uznává i sám Nadal, tak se s tím smiřte :) 24 by měl držet pec, sám v životě nic nedokázal a bude psát o RF jako o hovadu. a Barney, tvou zprávu o tom, jak "elegoš padá ke dnu, dostal na pekáč a je nula" z minulého týdne ti sem ani přeposílat nebudu, divím se, že vůbec máš odvahu jsem ještě přijít. Konečně se ti ty kecy nevyplatily, chlapečku. Boží mlýny melou, Nadalovci, a ty vaše kydy na RF vás budou jednou mrzet. RF a RN se můžou mít rádi, ale jejich fandové se budou stále vzájemně napadat. Potom se nedivte, že přijde někdo jako Pe3k a dává tzv. zpětnou palbu. To už se vám moc nelíbí co? Jenom RF je hovado, elegoš a nepřejícný arogant, zato Nadal je čistý jako slovo Boží :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nazdar, skoda, zes tu vcera nebyl, blbecci z rad fanatickych Nadalovcu zase nemohli prekousnout Rogeruv uspech.
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo to zajimave pocteni, dost jsem se zasmal.
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera si tu mel partaka (pep123) do placu, ale zkousel to na nas a Odtahnul.JSME TROCHU CHYTREJSI NOO. Pokud ja vim tak Pe3K jsi prave ty odsoudil a ted se snim ohaniš !! trochu zbabele-jen co se ti hodi do kramu Fanatiku pomatenej
Reagovat
smazaný uživatel
Však jasně, říkej mi "fanatik, pomatenec, elegoš, hovado" všechno možný, ale ujištuju tě, že mě vůbec nenaštveš :) jinak samozřejmě, ty i Barney jste chytřejší než my, my "elegoš fanatici" přece nevíme, co píšeme :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ze jsme chytrejsi mame pisemne po tomto vikendu......
Reagovat
smazaný uživatel
Však jste, já vím že jsi chytřejší :) ale vůbec mě to nezajímá :) pokud sis ještě nevšiml, nenapsal jsem o Nadalovi ani řádku špatného, ale pro mě je prostě Roger No.1 a mám radost z jeho titulu, kterou mi ani ty nepokazíš :) a ohánějte se tu 3 GS v řadě, však jasně, nebudu tady psát, že Roger získal 3 GS celkem ve 3 sezonách, to není důležitý, ale až přijde krize i na Nadala, nikdo z vás se tu neukáže :) Jsem sice možná "elego pomatenec", ale pro hlupáka každej hloupej :)
Reagovat
smazaný uživatel
a ještě něco, jestli potřebuješ ukázat, jak jsi inteligentní, tak si uetři práci s psaním další slohovky, já ti to klidně přiznám :) ano, jsi možná chytřejší než já, ale já budu mít klidné spaní i s vědomím toho, že jsi mě přechytračil :) hádat se tu nemá cenu, protože jak napsal před týdnem Vojtiik : "Hádání se na internetových diskuzích je jako soutěž na paralympiádě. I když vyhrajete, jste retardovaní".
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ja mam IQ 24 ....... !
Reagovat
Pe3k
To teda máš.I Nadal je proti tobě chytrolín :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi si s nim psal ??? co si to dovoluješ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Pe3k
Říkáš, že na tebe působí Rafael jako inteligentní člověk?No hora svalů, ovládá 1 světový jazyk (španělštinu) a pořád se hrabe v ...ani nemusím říkat kde.To je typický inteligent :D
Reagovat
smazaný uživatel
Inteligence jsou ruzne: Po jeho vitezstvi na A.O se psalo-Nadal ma nejlepsi tenisHlavu všech dob ! Kdo je trosku objetivni a veci zná, tak ví, ze Španel hraje mozna nejchytrejsi udery vubec ! To, ze je treba trochu Dislekticky-neni vada inteligence ! Jakasi chytrost, je take umet prohravat, byt pokorny a skromny ! Zkus se treba předelat z pravaka na levaka, nebo opačne.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se stale budes zminovat o Nadalovo analu, tak te nemohu nazvat jinak ne BLBEM.
Reagovat
smazaný uživatel
než BLBEM
Reagovat
smazaný uživatel
Nadal ovláda okrem angliny, plynule taliansky a slušne francúzsky...a chcel by som teba počuť rozprávať aspoň jedným cudzím jazykom...
Reagovat
Pe3k
Kde se to psalo?V blesku?To, že Nadal stojí u základní čáry a jen vrací útoky soupeře a pak počká až soupeř přejde na síť aby jej prohodil není známka inteligence ale je to jeho obraný herní styl a svědčí o tom, že je antukář a neumí zahrát vítězný úder.Prý chytrost je umět prohrávat :D Což mimochodem Nadal neumí.Jen se podívej jak reagoval posledně jak dostal náklep od Davydenka.Nebo jak řval na kameramana po prohře se Soderlingem na FO 2009.A že ho strýc náhodou předělával není Nadalova zásluha.Naopak vše je zásluha jeho strýce.Nadal sám by rači zůstal u fotbalu.
Reagovat
Pe3k
Jasně, píše se, že ovládá a slovem slušně je míněno, že umí pár slovíček.S jeho angličtinou by uspěl tak na základní škole.Jestli chceš vidět co znamená skutečně ovládat cizí jazyky tak si pust nějake interview s Rogerem Federerem.Nadal neovládá ani svoje tanga...
Reagovat
smazaný uživatel
Piseš, ze umí prohozy ?? To ja prave mozna to nejvetsi umeni...ale to nezminiju jako inteligenci. To zas byl članek od tebe !!!! fakt ses neuveritelne hloupej ohledne tenisu. Styček Toni je GENIUS .... a prave Nadal taktez
Reagovat
smazaný uživatel
Nechej ho, to je vyhlasenej idiot
Reagovat
Pe3k
Jo prohozy.Když udělá prohoz, tak soupeře prohodí..no nic snad to časem pochopíš (bože to je materiál).Já argumentuji fakty narozdíl od tebe, protože ty akorát nadáváš, to jsou tvé jediné argumenty.Snad se díky mě alespoň naučíš číst, když už ti to psaní tak nejde.Jeho strýc je moudrý člověk, který rozumí tenisu a sportu obecně.Nadal je oproti tomu neomalený dříč ze kterého Toni udělal tenisovou hvězdu.Nadal sice inteligence moc nepobral, ale to přece nevadí, je to sqvělý atlet, to jej živí to ho proslavilo.Kdyby se měl živit mozkem tak asi dělá na stavbě nebo je na úřadu práce (jako ty).
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud pouzivas v roce 2011 termin-antukovy specialista, tak to pojmenovani ti patri.Nejsi stale schopen pochopit, ze v lednu se muze napsat neprekonatelne dilo historie tenisu- 4 Grand po sobe.Budu to stale zminovat, az to pochopis. A pozor-je to v Eře Rogera Federera !!!!!! Nedochazi ti, ze osobnost Nadal je neco vyjimecneho a neopakovatelneho ! Vrchol kreeteenismu je-nazor ze Španela uspechy jsou dosahnute dřinou.Pokud budes stale zminovat Nadaluv Anal-vzdy te nazvu primitivem a Blbem
Reagovat
smazaný uživatel
Zpravce my navíšyl IQ na 99.9 !!!! Prej za realne a pusobyvé komentare
Reagovat
Pe3k
Je mi jedno, že jsi vulgární.Zase tě musím opravovat (nemyslím pravopis, to by snad ani nešlo).1-Nadal určitě žádné dílo nenapíše.2-Ohánět se něčím co se nestalo můžeš jedině ty.3-Jako jeho fanda ani nevíš, že Nadal dře ze všech tenistů nejvíc.Nejvíce trénuje,díky tomu má nejlepší fyzičku.Aby vyhrál Wimbledon nadřel se ze všech tenistů v historii nejvíce.Mimochodem říkal i komentátor, když Roger zahrál síť a Nadal padal na zem, protože vyhrál Wimbledon.Jeho síla je v rychlosti - dokáže doběhnout neuvěřitelné míče.To bude taky jeden z faktorů jeho úpadku, protože krom zdraví stratí i rchlost a už nebude mít žádnou zbraň.Souhlasím s tím, že Nadal je něco neopakovatelného!Hodně tenistů má mnohem větší talent, ale nejsou tak pracovití, tak houževnatí a odhodlaní dřít jako on.Jediný v historii byl snad Ivan Lendl - ten fakt makal jak drak, dal do toho všechno...A doplatil na to svým zdravím.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic proti, ale já myslím, že právě Toni Nadal je Rafovo neštěstí. Ty Nadalovy medical- time, když prohrává, to je všechno Toniho dílo. No, s tím géniem nevím, je skvělej, ale géniové se chovají trochu jinak, než si hodinu rovnat láhve, vytáhnout si před každým podáním slipy a chodit po kurtu tak, aby náhodou nešlápl na lajnu. Ale je skvělej, to se musí nechat. Nesnáším ho, ale jeho výsledky mluví za vše.
Reagovat
Pe3k
To, že je to Toniho nápad jsem nevěděl.Na druhou stranu kdyby nebylo Toniho tak Nadal by s tenisem ani nezačal...A určitě by nehrál levačkou (takže by nehrál ten jeho přeliftovaný tospin).Ty jeho medical-timy jsou čistě taktická (nesportovní) záležitost, kdy se snaží rozhodit soupeře z tempa.Jako např Wimbledon 2010 kdy prohrával (už nevím s kým) v počátečních kolech a po timu zápas otočil.I teď s Davyděnkem se snažil si pomoct tímto nesportovním způsobem, ale i tak mu Nikolaj dal pěknou sadu...
Reagovat
smazaný uživatel
Nerikam ze je hotovo....Grand. Hele, tak omalenců je mraky, myslis,ze Toni by z nich udelal viteze Wimbledonu ??? !!!!
Reagovat
Pe3k
To určitě.Když napíšeš pusobyve tak ti za to dají ještě medajli.Jen pro tvé info IQ 99.9 ti sotva stačí aby tě vzali mezi normální lidi na základní školu.
Reagovat
smazaný uživatel
george Bush mel udajne 90 .....Kdyz bys nevedel, tak bejval prezident USA
Reagovat
smazaný uživatel
Tys totiz vubec zas nepochopil nic....
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě mu strýc pomohl, bez něj by nebyl tam kde je, dře s ním úplně nehorázně. Máš pravdu s tím Wimbledonem, bylo to v zápase s Petzschnerem, když prohrával 1:2 na sety. Myslím, že Nadal by si měl dávat na svoje zdraví větší pozor, pokud byl údajně nemocný, proč ještě hrál čtyřhry? A to vůbec nemluvím o jeho kolenech. Není třeba jet na každý turnaj, jestli bude takhle pokračovat, ve 29 bude muset skončit (ne že bych mu to přál), ale pokud není stroj, jakože není, tohle tempo nevydrží
Reagovat
smazaný uživatel
Snad Weak promine-pouzivam jeho Text:
jinak ja mam rad ROGERA i RAFU stejne, jsou to pro me oba nadlidi :), ale nechapu, jak nekdo muze napsat, ze NADALOVA hra je "jen" sila a vule... to je sileny nesmysl... jen silou a vuli by tezko mel tolik viteznych uderu, dokazal tak skvele prohrazovat, smecovat - videl nadala zkazit smec, to je snad jednou za rok... a vubec - vyhrat vsechny grand slamy a stat se svetovou jednickou jen SILOU a VULI - to je samo o sobe absurdita nom plus ultra...
Reagovat
Pe3k
No náhodou vím.Náhodou taky vím, že nebyl zvolen čestně.V USA se prezidenti nevolí demokraticky.Rozhoduje o tom dávno dopředu wallstreetová mocnost (bankéři,ilumináti,bilderbeg group aspol).Jen tady nepiš, že je i George Bush tvým idolem, protože to je skutečné zlo!Nadal je arogantní,nepříjemný,hekající monstrum, ale je to pořád pán sportovec!Kdežto Bush je loutka v rukou mocných páchající zločiny proti lidskosti na které je i Nadalové hrabání se v pr.eli krátké.
Reagovat
smazaný uživatel
Byla tady zminovana Nadalova rychlost ! a ja vam rikam, ze Federer je obratnejsi a rychlejsi.Jako jeho fanatici by ste meli vedet, ze v juniorskych letech platil za skolniho rep.sprintera. Dodnes drzi par rekordu !! Nadal je daleko tezkopadnejsi
Reagovat
Pe3k
Federer je rozhodně obratnější a Nadal je rozhodně rychlejší.To jsi teda první fanda hekala, který tvrdí že je pomalejší než Federer.To že Federer dodnes drží pár rekordů víme :D Proto asi je nejlepší hráč všech dob :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, ty politiku. Uz vim, tys delal v Čine na ambasade.
Reagovat
smazaný uživatel
hele, zase jsi psal o Nadalovo Analu !!! ty jsi ale BLB
Reagovat
Pe3k
Píšeš tady, že Roger platin v juniorských letech za sprintera.Mě by zajímalo co za to platit?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz ses zastavil u tech geniů....tak oni prece bejvaj trochu jiní néé ?? ! Einstein, Amadeus, Nadal... maji sve nepochopitelne blbustky...
Reagovat
Pe3k
OMG! Už píšu jak chuj(jak ty).Jdu rači spát.Snad zatím Nadal vyhraje GRAND SLAM a uzdraví se mu jeho hemeroidy.
Reagovat
smazaný uživatel
preju ti nervozni noc...dobrou
Reagovat
smazaný uživatel
V celku nás "elegánovcov" to môže tešiť, že je o neho taký záujem. Boli časy, keď nehral, a na portále, prepytujem, zdochol pes. Je to éra veľkého Rogera, bezpochyby, jeho tenisovy štýl zatiaľ nikto neprekonal. Nepodceňujem Nadala, ale jeho tenis je upracovaný, ťažký, vydretý. Nepamätám si, a to sledujem tenis dlho, že by hráč vzbudzoval taký rešpekt, uznanie a bol taký obľúbený. No zakončím slovami tenisového velikána Roda Lavera, "Roger si úžasný, ďakujem za Teba a všetko, čo si pre tento šport urobil". It´s all.
Reagovat
smazaný uživatel
prosim te, ty radšej pozeraj tvrde pracovať
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to s tou úrovnou angliny je blbost,ovládam angličtinu dobre,živím sa ňou aj taliančinu tiež a s tou vravel v TV bezchybne,tak netrep hovadiny,,,
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy už ty idiote konečně pochopíš, že nafandím Nadalovi?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to tomu pomatenci take vysvetluju, ze prevazne Nadala pouzivam jako Zbran proti jejch fanatismu.Ale kazdopadne mi je sympaticky
Reagovat
smazaný uživatel
Vůbec armstronga neřeště. To je kapitola sama pro sebe. U něj je normální, že se přihlásí pod jiným nickem a začne nadávat své modle Federerovi.
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt takovy hovado joo ???
Reagovat
smazaný uživatel
jj
Reagovat
smazaný uživatel
Tobe bych doporucoval vubec se neozyvat, stejne neni pravda ani carka, kterou napises.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to pravda a ty to víš.
Reagovat
smazaný uživatel
Bla bla bla. Ulev si, bezmozku, zadna pravda to neni, tak se tady nesnaz zviditelnit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi sai vazne pomatenej, pokusim se ti přehodnotit a poskladat tvoje myslenky: Zduraznuji, zes nesouhlasil, ale PSAL. Ty a tve dvojče TomRF, mate nasvedomi pokles urovne na tomto portalu ! Tím, ze vaší komunikací s tim dobytkem (pep123) jste udrzeli jeho ucast a jeho vyplody.Dale zduraznuji, ze prvni jeho "Šou byla o brutalnich pomluvach vaší svatosti a JA ho odsoudil ! Dnes to zkousel na NÁS a nepochodil,odtahnul ! Je to dáno vetší inteligenci clubu Nadal !! Jestli tohle nachapes, tak jsi vazne marnej
Reagovat
Pe3k
Co se vtipkování týče u mě zdaleka vedeš.Inteligence fan clubu Rafaela Nadala je to co zde ponižuje diskuzi na úroveň fekálií.Rád bych viděl nějaký průzkum o oprůměrném fanouškovi RN vs RF.To by byla teprve sranda.V ČR bych ovšem ten průzkum nedělal, protože by nestačila spodní hranice IQ testu na fanoušky Nadala.Zdůrazňuji, že sám jsem používal a používat budu hanlivé výrazy - pokud se zde bude oběvovat někdo jako ty či bárny co si berou do úst nevybíravými způsoby Rogera Federera, který si to nezaslouží.Skrátka se ho musím zastat a diskutovat s vámi slušně nemá cenu, protože to zde už skoušelo mnoho lidí bez jakéhokoliv efektu.
Reagovat
smazaný uživatel
Podivej se o nekolik mesicu zpet a porovnej tve a me komentare. Zjistis, ze ja za pokles urovne portalu nemuzu! Nicim zajimavym neprispejes, pouze se strefujes do Rogera a do jeho fanousku! Nebo snad chces tvrdit opak?
Reagovat
smazaný uživatel
Podivejse, jak si dnes ZAUTOCIL na Josee !!!!!!!
Srovnej si to v te hlave fanatický
Reagovat
smazaný uživatel
.....jo dobry, peknej clanek
Reagovat
smazaný uživatel
Pouze jsem opravil jeho mylny dojem. To ty by sis mel vsechno srovnat ve sve fanaticke palici, protoze ti nedochazeji jednoduche veci.
Reagovat
smazaný uživatel
....hele opravdu nechapu co pises
Reagovat
Matti
nadavál jsi Josemu bezdůvodně.
Reagovat
smazaný uživatel
tebou psáno Joseemu: ..........Ty budes asi dalsi z tech retardovanych fanousku Nadala, kteri jsou uz tak dost poznamenani ze zivota.... TO JE UROVEN COOOO ?????
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby ses treba aspon nak vymluvil nebo omluvil ? ! Ja ti pomuzu: Hele sorry, je byl jeste v raži ze včera....
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud napisu nekomu kreetene a on me idioote, tak je mozna vse v poradku.Ale ty ses fanaticky maniak.... .Kdyt je to tak jednoduchy...
Reagovat
smazaný uživatel
Je skoda, zes ten prispevek nezkopiroval cely, ze bys nahodou nechtel videt pravdu....? Jinak muj prispevek byl na miste, protoze ja jsem se bavil s tebou o pep123 a on zacal neco o fandeni Rogerovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja fanaticky maniak nejsem, zato z rad Nadalovcu je jich tady pekna spousta. Nektere ty opravdu nejvysinutejsi mohu zminit: ...24, Matti, revival.Barney, Mutademus, Frantz.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty uz nevis kudy kam... Bez se psychicky pripravit na A.open, at mas aspon neake argumenty
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, jsem něco jako armstrongovo dvojče :) a nemusíš mě osočovat z toho, že jsem ponížil zdejší diskuze, možná jsem se tím idiotem pep123 nechal trochu vyprovokovat, ale jinak nikoho neurážím a nepíšu takové zhovadilosti, jako ty, Barney a tak dále :) Myslli si o mě co chceš, popravdě mě to vůbec nezajímá :)
My "elegoši" totiž musíme držet spolu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, az te vylozene urazim, dej vedet. Musim uznat, ze u tebe zaznamenavam priznani si o selhani s pep123 ! Nad tebou tu hul jeste nelamu, ale Armstrong nevim nevim
Reagovat
Matti
proč si převlekáš pořád kabát?
Reagovat
smazaný uživatel
Co to zase blabolis, ty mamlasi? Bez si radeji lehnout, evidentne po vcerejsku a po Rogerove titulu jeste nejsi zcela fit po psychicke strance.
Reagovat
smazaný uživatel
: ))
Reagovat
smazaný uživatel
Říkal jsem snad, že urážíš mě? Mohl by ses taky naučit číst. Neustále tu píšeš, že RF je maniak, arogant a hovado, což se mi jako jeho fanouškovi nelíbí. Tohle jsou urážky. Mě klidně urážej, klidně nademnou tu hůl zlom, já s tím žít dokážu :)
Reagovat
smazaný uživatel
To neni az tak hrozny ne, to hovado. Vim, ze jsi nejmirnejsi, ale ted si nejsem jisty-mam pocit ze to taky umis
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, není to hrozný, ale svým způsobem je to urážka. To se neboj, umím to, ale bez vašich provokací nemám důvod to používat :)
Reagovat
Matti
hodně tě to štve viď. Jose trefil hřebíček na hlavičku. Ty ve své hlavičce prostě nechápeš a nedokážeš přenést přes srdce, že někdo fandí někomu jinému než je Federer. A navíc ještě Rafovi, který mu párkráte překazil cestu za titulem.Njn to je potom těžké s tebou.
Reagovat
smazaný uživatel
Platí to na obě strany. Někteří fandové Nadala si zase nedokáží připustit, že někdo taky může fandit RF, a do každého, kdo tady vysloví svoje sympatie k RF se tu bez milosti srefují. A rozhodně si nepamatuju, že by armstrong neustále urážel fanoušky Nadala, jako Barney, Frantz nebo Saskie.
Reagovat
smazaný uživatel
Uz by sis vazne mel jit lehnout, v opacnem pripade jsi v ohrozeni zivota...
Reagovat
Matti
máš pravdu.Mohlo by mi prasknout břicho smíchem, nad tvými komentáři.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobry den, jmenuji se Janko a jsem příbuzný Mirka Vavrinec.Nestačím zírat, co tady u vás v Čechách máte za úroveň.Kdyby tohle četla Mirka, tak si myslím,že to Rodžíímu přeloží.V tom případe, jsi buďte jistý, že na ČR změní názor. Týka se to všech! I jeho "zastánců. S pozdravem J.V.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak...:-) Takovych "pribuznych" a "pratel" ruznych svetovych hracu tady bylo, ze uz to ani neni vtipne...
Reagovat
a.magerova
Ukáznit by se to tu mělo!!!
Protože nejen příbuzní Rogera či Rafy, ale i moji by byli zhnuseni tou současnou žumpou :-((
Reagovat
smazaný uživatel
Stacilo by odstranit par hlupaku, kteri to tu kazi. Kontretne: Mutademus, Frantz, revival.Barney, ...24 a pep123. Potom by tady byl klid.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud ja vim a ostatni si taky mohou dohledat, tak (pep123) je tvuj partak do debaty .........!!!!!!!!!!!!! .Ja ti daval rady-nebav se s nim ! A Hele - vcera odtahnul. Priste ti zas rad reknu co se hodi/nehodi a poradim
Reagovat
smazaný uživatel
Ty hlupaku, jsi zdravy? Kolikrat ti mam vysvetlovat, ze jsem s pep123 ani v jednom komentari nesouhlasil? Tohle uz pisu asi popate, ale ty me stale nechapes...
Reagovat
smazaný uživatel
Proste by jsi chtel Armstrongu, aby vsichni fandili jen Federerovi.
Reagovat
smazaný uživatel
A na to si prisel jak? Ty budes asi dalsi z tech retardovanych fanousku Nadala, kteri jsou uz tak dost poznamenani ze zivota, ze jim z neho uz krome nadavek a plivani na Rogera nic nezbylo.
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle nema cenu, nadavat si nenecham. Koncim.
Reagovat
smazaný uživatel
mě to taky mrzí a to docela dost,máte rozebírat tenis a né se navzájem napadat,tenis je nádherná věc,tak proč taková nevraživost...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale tady se o tenise normalne bavime dost casto, jen se zde tento tyden vratilo par hlupaku (...24, revival.Barney, pep123), takze momentalne neni s kym. Az se vrati romismak nebo skott, muzeme se bavit.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si pokecej treba s tvym soukmenovcem(Pe3k) nekolikrat dene o Nadalovo hyzdi-ten to umi
Reagovat
smazaný uživatel
pro armstrong
Reagovat
smazaný uživatel
Proc? Nemam potrebu se s nim bavit, to ty mas jiste vetsi. Co se tyce Nadalova tela, to je asi tak jedine, co bys dokazal popsat, co se tenisu tyce.
Reagovat
smazaný uživatel
Na dalsi znalosti ti v hlave nezbylo misto.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady se trochu začti (predochozi me texty). Myslim, ze o tenise tam trochu je néé ? : ....


odmitam nazor Nadal-behani, nenabeha o nic vic a o nic min nez ostatni, zduraznil to i jeho Stryc ! jeho problem jsou kratka chodidla ... a ne agresivni styl. Fedr ma optimalnejsi postavu, stesti zdravotniho stavu a naskok zkusenosti-a presto ho Španel uz v mnoha pripadech statistik prekonava...( je o 5 let mladší !!!). Nastup grandslam turnaju(nemusim zdur.povrchy) vzajemna bilance, olympiada a mozna v lednu magicky sice nakalendarni GRAND SLAM. to jsou fakta.

Karlovič a mnohy další v poslednicn 5 letech na Paris antuce zaznamenali osobni rekordy v počtu Es atd. Vypočtena rychlost od odrazu v roce 2009 byla srovnatelna s USopen. Nejhodnotnesi kombinace existuje jen jedna, PARIS-WIMBLEDON v jedne sezone ! Nadal ziskal před zranenim A po zraneni (přímo s učasti Svycara !!!).Federer bez Nadala (viz.WIM 2009.) všichni fandove Rogera třeste se, pokud Rafael urve v lednu A.open, ziska tak sice nekalendarni-ale GRAND SLAM ( doslova umelecke dilo ) a težko Nadal snese srovnaní.

A NAKONEC MOJE NEJTVRDSI RADKY O VASI SVATOSTI:
pravda je, ze švycar je snad nejvetsi maniak sportu vubec.Nekoncici motivace,neprejici povaha( detinsky plac na A.open ) neuznani druhych ( Berdych-Wimb. ) zbabelost (neprime vyrazeni Skota na lonskem turn.mistru atd.) Nejlepsi hrac historie, neni nejlepsim hracem sve doby
Reagovat
smazaný uživatel
Nojo, ale ty umis reagovat mozna tak na.....nepřejicí maniak
Reagovat
smazaný uživatel
Jak uz jsem psal, nic jsi zatim tomuto portalu nedal. Nemusels vytahovat svoje blaboly z minulosti, protoze ja je cist nechci a urcite ani nikdo jiny.
Reagovat
smazaný uživatel
Ptal si se, jestli jsem nekdy neco psal.A co kdyz jsou to vytažky z Franc.prestiznich deniku ??? !!!! veci ti moc nedochazi.
Reagovat
smazaný uživatel
U tebe a tvych pomatenych kolegu je spise zvykem vytahovat informace radeji z Blesku, nez z prestiznich francouzskych deniku. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jen abys mel o čen premyslet....
Reagovat
smazaný uživatel
Proc bych se mel nejak zabyvat tvou zmeti plnou nesmyslu, ktere obsahuji tve komentare?
Reagovat
W.G.M.
Vidím, že se to tu vyostřuje :-), objevil se nechutný pep123 a jede se tu podle toho, co jsem psala včera, resp. asi už předevčírem. Někteří fanouškové Rogera (upozorňuji na slovo někteří, aby mě snad někdo nechtěl nařknout z paušalizace) si prostě nevidí do úst a nedokáží pochopit, proč je Barney provokuje a že dělají to, co sami kritizují :-). Královsky se tu bavím některými příspěvky (viz Esko o tom, že Rafa plešatí, protože z té námahy rychleji stárne a dohnal biologicky věk Rogera :-) ), i když mě celá tahle válka a nevraživost dost mrzí...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale Barney do nich jede jakousi kulturou-nezamenitelnou a kolikrat i vtipnou. Ale, ti pomatenci !? Tady neaka přišera (Abudabi) napise o plešatosti a litosti jeho budoucich detí, a primitiv (Pe3k) a játrovka ( majjkaa) maji mejdlo !!! A samozrejme u Armstronga zastání
Reagovat
smazaný uživatel
Jak je napsano nize, mas znacne mezery ve cteni. Tohle uz bys mel ale resit s lekarem.
Reagovat
smazaný uživatel
ty také vychladni...jde tu o tenis a né někoho napadat,a to platí pro všechny:-)díky
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem si precetl, cos tady v noci nakydal, takze se pokusim ti vse vysvetlit.

"Mas pravdu, za 3 tydny se budem ohanet čtyřma a muzete jit vsichni eleganovci na parky. Jestli si tedy uvedomujes vahu 4 GRAND"

A co kdyz se tak nestane? Co potom? Prijdes tady po Rafaelove prohre a budes se navazet do ostatnich, zrovna tak, jako Barney?

"A začti se treba do včera , komu a čemu věnonali tvy soukmenovci svuj drahoceny čas, viz Armstrong-TomRF...pep123. A pochopiš k jake Stoce jsou eleganovci schopny sestoupit."

Jak dlouho ti mam vysvetlovat, ze jsem jen branil TomaRF a chtel si pep123 proklepnout? To ti vazne jeste neni jasne? A jak muzes vubec napsat, ze jsem s pep123 souhlasil? To mas potom znacne mezery ve cteni.

"Zkousel jsem nekolikrat navazat na jineho plejera, treba Djokovic ! a marně.Proste zadna reakce-elaganovci jsou tupa zasvecena banda fanatiku"

A to po jednom prispevku o Djokovicovi, na ktery nikdo nereagoval, soudis cely TenisPortal? Ja se zde o tenise s lidmi bavim dost casto, ale take se mi stalo, ze na jeden muj komentar nikdo nereagoval, ale me to nevadi, protoze me o tenise proste bavi psat, coz tebe asi ne, kdyz ti jde pouze o co nejvyssi pocet reakci na tvuj komentar.

Doufam, ze ti tohle vysvetleni stacilo.
Reagovat
smazaný uživatel
Diky, ze jsi vytahl me trefne argumenty.... .Co se tyce "technickeho rozhovoru, ne jen ohledne Djokovic-pravdepodobne toho nejsi schopny. Ty mozna tak umis Tipovat-Federer, Federer, Federer, Federer (viz tve odhady
Reagovat
smazaný uživatel
A co jsi ty tady kdy napsal kvalitniho k tenisu? Zatim ses zmohl pouze na jedovate plivani po Rogerovi a kritizovani jeho fanousku, tak si laskave nech od cesty nejake soudy!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Zjevil se tu jakysi ! pep123 ! Prvni den, brutalne pomlouval Rožera - a FanaticElegans mu venovali mraky sveho drahoceneho času(předpokladam,ze nejsou povaleči). Druhy den, zvráceně pomlouval světovou jedničku - a ukažte mi jednoho jedineho oponenta a nejlepe od NadalFanatik !!! Nenapovida to trochu o EQ (emoční kvocient) těchto pouze dvou taborů ???????? Nadalovci ty prispevky absolutne ignorovali !!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
ptaecos: nápodobně, též děkuji a jsem příjemně překvapen :-)

čtyřiadvacítka: vida, potrefená husa se ozvala :-)
Reagovat
smazaný uživatel
co tady mas co vyhrozovat....vrat se nekam na disco
Reagovat
smazaný uživatel
neber to prosím jako výhružku, ale jako oznámení...
a - poslouchám heavy metal
Reagovat
smazaný uživatel
priste se treba zapoj....dnes uz je po mejdle
Reagovat
smazaný uživatel
jestli myslíš tuhle diskuzi tak asi ano. Naštěstí na to nemám čas. A zítra/dnes je neděle, věřím, že se budeš chovat slušně :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Je mi zle z některých lidí na tomto fóru. Klidně si tu veďte svoje ubohé války, o kterých se stejně naštěstí Rafa ani Roger nedozví... Ale ze všeho nejvíc je mi zle z pánů, kteří zde naprosto bezdůvodně a hrubě urážejí ženy. Dejte si svoje přezídvky na čelo a já vám dám případně přes držku, až vás uvidím na ulici, to je fér. Na kurtu vás asi těžko uvidím, protože takové lidi tam nepouštějí.

Skvěle Roger dneska, výtečná hra.
Gratulace Rafovi ke 4hře.
Reagovat
smazaný uživatel
a další rozumný člověk:-)svatá pravda:-)gratulace i Tobě,rozumný názory.Díky
Reagovat
smazaný uživatel
zalez
Reagovat
smazaný uživatel
ptaecos: nápodobně, též děkuji a jsem příjemně překvapen :-)

čtyřiadvacítka: vida, potrefená husa se ozvala :-)
Reagovat
UnrealTom
lol magoři se zase sešli, prostě Roger nádhera další titul celkově 67 :), Rafa nemusí smutnit má titul ze čtyřhry, fandim Rogerovi už spoustu let ale nechápu ty magory co fanděj Rafovi a na Rogera házej jednu špínu za druhou, nikdy bych o Rafovi tady nenapsal že je nějak špatnej nebo tak, prostě každej je trochu jinej ale oba hrajou parádní tenis, řikam Roger je můj kůň ale Rafa respect, už se těšim na OA :)
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně rozumný člověk a názor:-)zde nevídaná věc:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Federer-Murray 6:9
Nadal-Murray 9:5
Reagovat
Pe3k
the GOAT :D
Good night kids.
Reagovat
Pe3k
Davydenko-Nadal 6-4 a kdyby se nehrálo n antuce tak je to 9-1
Davydenko-Federer 2-15
Reagovat
smazaný uživatel
tak tohle bych sem nesypal..jsem sice fanda Rogera..ale tohle o ničem nevypovídá..každej má někoho kdo mu nesedí.
Reagovat
smazaný uživatel
nicolas ma pravdu
Reagovat
smazaný uživatel
Federer-Simon 0:2
Nadal-Simon ? ? doplnit
Reagovat
Pe3k
Přesně tak.Federerovi nesedí styl Nadala a to že má s ním negativní bilanci neznamená, že je Nadal lepší.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyt vam rikam ze je trochu mimo...myslim Pe3k
Reagovat
smazaný uživatel
To NE, ale pro Nadala hraje dalsich nekolik faktoru
Reagovat
smazaný uživatel
Ohánění se tím, kdo vyhrál poslední 3 GS mi přijde to samý, jako ohánění se tím, kolik jich celkem vyhrál Roger..a nebo tím, že slavia vyhrála "kdysi" 2 tituly ve fotbale...máme další rok, další sezonu..a tenhle turnaj vyšel rogerovi a rafovi ne...Sláva vítězům, čest poraženým ne? Ale to bych chtěl asi moc...
Reagovat
smazaný uživatel
Mas pravdu, za 3 tydny se budem ohanet čtyřma a muzete jit vsichni eleganovci na parky. Jestli si tedy uvedomujes vahu 4 GRAND
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud Rafa vyhraje, tak mu zatleskám.....ale fandím zkrátka Rogerovi, víc se mi líbí jeho hra. Tak jako se mi líbí Messi a ne Cristiano Ronaldo.........ale nikomu to neberu, fandím RF a doufám, že vyhraje, ale pokud vyhraje Rafa, tak zaslouženě, pokud vyhraje Nole, tak zaslouženě.
Reagovat
smazaný uživatel
nooo tak ja myslim ze aby jsme sli na parky bude muset Rafa jeste urazit dlouhou cestu a snist hooodne moc polivcicky a vyhrat spoustu turnaju, a udrzet jeste moooc dlouho svetovou jednicku:) a jak tak pocitam tak driv jak za 2 roky to nebude samozrejme pokud vyhraje vsechno co se da:)
Reagovat
smazaný uživatel
Neuvedomujes si dilci kralovsle uspechy Španela.....
Reagovat
smazaný uživatel
a ty si zase neuvedomujes uspechy svicara
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle ti moc rád připomenu až se tu zase začneš ohánět těma slavnejma Federerovejma 16 GS.
Reagovat
smazaný uživatel
to měla bý reakce níže.
Reagovat
smazaný uživatel
ale prosimte, tohle jsou Barnikova slova, presne tohle mi tady vstepoval loni po RG ze ta Australie je historie a ze to nikoho nezajima, to bylo jen pro nej:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevim, ale když sem si přečetl komentář od abudabi, tak bych to hodnotil jako komentář fanouška Federera a nic jinýho. Je úplně normální, že někdo píše v dobrém o tom, komu fandí atd. Ale to vy tady asi nechápete co? Takovej Barney se má za fanouška Nadala, ale prakticky o něm tady nic nenapíše a akorát uráží Federera a lidi, co mu fandí no.. Ten, kdo chválí neni žádný fanatik, ale jen fanoušek. Jenže to lidi, co se sportem nemají nic společnýho(jako vy tři) nemůžou bohužel pochopit.
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu poopravim, nepřečtl jsem si příspěvek od abudabi ve 21:26, tam to možná trochu přehnal, ale proti tomu, co tady předvádíte vy, to je v pohodě. Jinak to nic nemění na tom, co jsem napsal
Reagovat
smazaný uživatel
Já tady čtu několik let, tak vím kolik špíny se tady kdysi nakydalo na Rafu a abudabi toho nakydal nejvíc, takže se začlo kydat i na Rogera, tohle je výsledek. To co se tady ted děje je neskutečná špína a pokud ti to co tady dneska psal abudabi o Rafovi připadá košer, tak potom nemám k tomu co dodat.
Reagovat
smazaný uživatel
ted jsem to poopravil, jsem si nevšiml toho jednoho příspěvku sorry, tam to přehnal. Jsem tu zhruba rok a to, co se tady píše o Federerovi je neskutečný. Shrnul bych to tak Fedex tady má fanoušky(pro někoho fanatiky) a Nadal téměř jenom lidi, co nesnášejí Federera a nadávají na něj,je to smutné, ale je to tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Dape
Niečo som prehnal?
Reagovat
smazaný uživatel
A začti se treba do včera , komu a čemu věnonali tvy soukmenovci svuj drahoceny čas, viz Armstrong-TomRF...pep123. A pochopiš k jake Stoce jsou eleganovci schopny sestoupit.
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Dape
Akú špínu máš na mysli. Keď som ja prvýkrát prišiel na portál, tak som tu našiel jedinú špínu na Federerovi. Písať som začal ako odozvu na urážky na neho, lebo mám rád jeho štýl hry. Niektoré moje príspevky boli šťavnaté, ale to je len slabý odvar z toho, čo tu nabrýzgali na Feda, jeho manželku, rodinu a čakám kedy sa začnú triafať aj do jeho detí. To sú psychopati, takých by som zbavil svojprávnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, ty které jsem považoval za celkem solidní se tady spřáhli s touhle lůzou jenom proto, že kydají na Rafu...
Reagovat
Pe3k
To jsi napsal naprosto přesně.My musíme sestoupit do stoky abychom se s váma mohli bavit.Proto jsem zde taky začal tak hanlivě, aby jste to bárny a ty pochopili.
Reagovat
smazaný uživatel
Pozor, já mám podobný názor. Vzdyt píšu, to jak se tady píše o Federerovi je strašný. Já se ho tady snažím bránit už déle a jsem taky podle nich fanatik. S jedním rozdílem snažím se z toho vynechávat Nadala. Jak jsem to shrnul, Fedex zde má fanoušky, co o něm píší chválu atd. a Nadal pouze tyhle ubožáky, co jenom nadávaj na Federera
Reagovat
smazaný uživatel
Kouzlo je v tom, ze ten dotycny hanil kriminalnicky jejich Rožera a oni s nim dokazali vest racionalni diskuzi
Reagovat
smazaný uživatel
Musel jsem jim davat rady at nekomunikujou...a hele, dnes tu byl-nikdo s nim nemluvil a je v hajzlu
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Dape.
Oki.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi úplně mimo, ale to mně ani nepřekvapuje, protože jsi tady prý jen rok, nazývat ubožáky ty kteří zase brání Nadala je fakt ubohé. Tady totiž když někdo napíše chválu na Rafu tak příjde fanoušek Rogera a začne tady omílat o rekordech....to všichni už známe nazpamět, takže není šance tady pochválit Rafu, okamžitě je to podcenováno....mnohokrát to tak bylo.
Reagovat
smazaný uživatel
Bože...zalez už špíno, už jen když vidím tvůj nick tak se mi zvedá kufr...
Reagovat
smazaný uživatel
Zkousel jsem nekolikrat navazat na jineho plejera, treba Djokovic ! a marně.Proste zadna reakce-elaganovci jsou tupa zasvecena banda fanatiku
Reagovat
smazaný uživatel
Re: lol
Ak vieš trošku narábať s PC. Vyber si príspevky a urob si štatistiku, hoď do troch radov príspevky na Nadala, na Federera a ostatných hráčov, stačí posledný rok alebo dva, potom nám to napíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Uz sem ti psal aby ses zahrabal...jedeš pryč ?!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Re: ... 24 Ak niekto, podľa teba "elegánovec" fandí Fedovi, pre by mal písať o Djokovi a opačne? Alebo rozvíjaj diskusiu o Djokovi s Nadalovcami. To používaš čo za logiku a argumenty?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty to tu vlastníš? Čo keby si tam išiel Ty? Ti vadí, že tvoje mentálne schopnosti už nestačia?
Reagovat
smazaný uživatel
Argumentu tu mam dost-tak čítaj
Reagovat
smazaný uživatel
Hej, ktoré? Pômôž mi.
Reagovat
smazaný uživatel
tak je to potvrzeny....rafa ma hemeroidy...proto si porad saha do prdele a vytahuje trenky...se chudak ani nemuze poradne vykadit....
Reagovat
smazaný uživatel
aha...
Reagovat
smazaný uživatel
co takhle se zase vsadit o to, že po AO zůstane Nadal světovou jedničkou, i když to ani teoreticky nemůže být jinak, stejně jako tomu bylo loni před Wimbledonem???

Nebo není tu nádohou nějakej další blb z řady elegánovců jako je "tenisově sečtělý" armstrong, kterej by se vsadil o nemožné? :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Re: revival.Barney
Ja vubec nechapu jak se tady do nekoho muzes navazet, kdyz ten podle tebe nejlepsi tenista vsech dob byl rad ze porazil Lacka, kterej se bal vyhrat a byl moc rad ze nedostal kanara od Davydenka, zatim co Roger si dosel pro titul bez ztraty kyticky. Ty blbecku ty se modli aby se z toho Rafa dostal a uzdravil dostal se do formy a udelal alespon sedmifinale jinak tady dostanes takovou cocku ze jsi to nevidel:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Soobe nech toho prece byl Rafa nemocnej a jak u rikal Barney Rafa vyhral exibici minulej tyden proti Federerovi tak toho nech nebo Barney ti rekne nejake moudro jak to Federer neumi ten tenis :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
kdo vyhrál poslední 3 grandslamy ty hlupáčku, hm??? :D

Ještě loni tu RF pošahánci vyřvaváli, jak Rožééééra nezajímá nic jiného než turnaje GS, na nic jiného se ani nekoncentruje a najednou se tady radují z "luxusního" titulu ATP 250, jako malé hloupé dětičky (kterýma ostatně svým intelektem jsou) :DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Barney a jeho moudra :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Super-ted to dostali...
Reagovat
smazaný uživatel
pro Barney
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se neraduju, ani nemam zapalenou svicku u fotky federera ani nestavim slavobrany, ja chtel jen ric ze momentalne je ta spanelska kyticka zvadla az moc a AO nam zacina za tejden, jen aby jsi si to uvedomil hlupacku hloupej:)
Reagovat
smazaný uživatel
a kolik tam kdo objahuje bodů, když už jsme u toho AO? Nadal si může dovolit sledovat celé AO z postele, narozdíl od arogantního egoisty .)))
Reagovat
smazaný uživatel
jen tak mimochodem posledni 3 GS koho zajima historie:DDD
Reagovat
Pe3k
Ano. Nadal vyhrál posl.3 GS.Je to vrchol jeho kariéry, nadřel se na to jako nikdo jiný před tím.Nikdo tak málo talentovaný s tak silovým a fyzicky náročným stylem hry by ani vyhrát nemohl.Nadal je hříčka přírody.Dokázal sesadit z trůnu nejlepšího hráče všech dob.Je to pro něj obrovský úspěch a vy byste se měli radovat s ním.To ovšem neznamená hanit jeho rivala, našeho idola a ikonu sportu Rogera Federera.Stejně jako nás - jeho fanoušky, kteří jsme vděčni jen za to, že můžeme být svědky a žijeme v éře, která navždy změnila tenis - éra Rogera Federera.
Reagovat
smazaný uživatel
samozrejme, ze si to muze dovolit, i Fedex si to muze dovolit, uz jich par ma:) Ale jestli bude hrat Rafa takhle tak to skutecne z ty postele sledovat bude:)
Reagovat
smazaný uživatel
tak jo Barney ja se s tebou vsadim o co chces ze Rafa neobhaji vsechy 3 GS co vyhral minulej rok...pojd do toho frajere
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle ti moc rád připomenu až se tu zase začneš ohánět těma slavnejma Federerovejma 16 GS.
Reagovat
Berny
Talent ? Ehm uz je to skoro mytus stim talentem, panove existuje vice druhů talentu, talent neznamena jen to kdo u toho tak elegantne vypada jako roger ( nic proti nemu) v tom slova smyslu talentu, rafa ma zas talent na makani, trenink, odhodlani atd. Nedavno o tom psal Mats Wilander, ze rafa ma neuveritelny vnitrni talent na trenink atd. Roger ma zas neuveritelny talent na cit a eleganci pro hru, ale rikat ze rafa ma nejmensi talent ze vsech vyznamnych hracu je smesne:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha co to - abudabi - je za příšeru, co to je za Močku
Reagovat
smazaný uživatel
To je typický příklad fanatika, co přileze jen, když Federer výjimečně něco vyhraje, aby tu rozdával svoje poučující moudra.
Jinými slovy absolutní magor.
Reagovat
smazaný uživatel
abudabi je asi největší hnus co tady byl, nevím jak zpátky se dá číst příspěvky, ale tak dva roky zpátky, možná i více tady psával ty svoje hnusy....
Reagovat
smazaný uživatel
To ses krasne popsal. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
jak si to napsal?? kdyz Federer vyjimecne neco vyhraje?? to nemyslis vazne doufam :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty ještě žiješ?
Reagovat
smazaný uživatel
Hele Armstrong se zastava i tyhle ropuchy...neuveritelny
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, jen velka skoda, ze zijes ty, pomatenec s nickem Mutademus.
Reagovat
smazaný uživatel
Njn jak se říká vrána k vráně sedá. V tomto případě ropucha k ropuše.
Reagovat
smazaný uživatel
jediný pomatenec si tu ty. Kdy zase začneš dělat nějakou svojí rubriku ?
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Mutademus a All a spol.
Ste si asi vzali crack, že ? Klídek, rozhodne nebudem márniť čas diskutovaním s adolescentmi. Hi.
Reagovat
smazaný uživatel
Na cracku tady dnes vecer jedou pouze fanousci Nadala (jako vzdycky). :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Armstrong "Crack jízda", hah. Niekedy sa celkom bavím, tými táraninami, čo píšu.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozrejme, že som mal na mysli Barneyho team.
Reagovat
smazaný uživatel
podle me ted bude Federer strasne namachrovanej ze vyhral "jenom" 67 titul a bude jeste vetsi arogantni hovado :D :D
Reagovat
Pe3k
Rád si vyměnuji názory s fanoušky antukového specialisty Rafaela Nadala.Mrzí mě, že na tomto serveru se sešli pouze fanatičtí a dětinští fanoušci tohoto (za pár let plešatého) tenisty.S lidmy, kteří místo faktů argumentují vulgárními výrazy (které musím také používat, aby mi rozuměli) se nedá nic konstruktivního vyřešit a proto mají zdejší diskuze úroveň žumpy.Snad se najde časem inteligentní člověk co mu fandí a já si budu moct konečně rozumně konverzovat.Zatím bohužel i mé komentáře spadají k lůze, protože jsou jí směřovány.Dá li bůh (RF) nadejnou lepší časy.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vim, tak te totalne odsoudili i tebou chtene spojenci.Prosim te, mej trochu soudnosti a nevtirej se jim.Jsi totalne bezcena kategorie
Reagovat
Pe3k
Já se k nikomu nevtírám.Jsem tady sám za sebe.Nejsem žádná kategorie.Jsou člověk a fanoušek tenisu.Jestli mě odsoudili k vůli hanlivým výrazům tak je chápu a mají na to právo.Ty bohužel, ač mi pořád odepisuješ, nedovedeš ani jednou reagovat na to co jsem psal a vždycky napíšeš něco zcela zcestného.
Reagovat
smazaný uživatel
...ale trosku neobjektivni nefer
Reagovat
smazaný uživatel
Já tohle celý stejně nechápu...jsem například fanoušek Barcelony....ale jen proto neplivu na Real Madrid...fandím tenisu, fandím Rogerovi, ale když vyhraje Rafa, tak holt vyhraje Rafa...a naopak...fakt nechápu, nechápu tuhle věčnou nenávist..
Reagovat
smazaný uživatel
jenže takových, jako jsi ty, je tady opravdu menšina...proto radši diskuze už skoro nesleduju:)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasim s vami. Rivalita ke sportu patri, ale mela by byt jen na hristi, nebo na kurtu.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, že nepostoupil do finále Nadal, bylo by zajímavé měření sil s Fedexem před AO no, ikdyž Nadal tady nebyl úplně fit. Jinak finále bylo jednoznačné, Federer byl jasně lepší, hlavně na servisu hraje poslední 4 měsíce neskutečně. Dnes i včera s Tsongou nečelil break pointu, což je paráda. Celý turnaj hrál slušně a dnes už se přibližoval k výkonům z konce roku. Skvělý backhand a o forehandu se nemusíme bavit. Myslím, že s prvním turnajem může být spokojený.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud sis nestačil všimnout, tak měření sil s Fedexem před AO proběhlo minulý víkend a všichni víme jak dopadlo :D
Reagovat
smazaný uživatel
ten zápas ti nemohl vůbec nic napovědět, jestli ses díval a rozumíš tomu. Ikdyž ty máš dost jasno co?
Reagovat
smazaný uživatel
jasně, zato ten dnešní napověděl všechno, viď? :D

Bože ten fanatismus....
Reagovat
smazaný uživatel
Barney ma ve vsem jasno. :-))))
Finale WIM 08-naprosto jednoznacne utkani a jasne Nadalovo vitezstvi :-))))

Finale AO 09-jednoznacny zapas s jednoznacnym prubehem :-))))

Roger Federer-nejhorsi tenista vsech dob a luzr :-))))

Tenhle mag*r ma jasno ve vsem. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
To byl jen maly vycet Barneyho nejkontroverznejsich prohlaseni. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
nic z toho jsem nikdy nenapsal, to je malej hloupej fanatik armstrong nějak nedokázal pobrat význam slova vyklepl :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
A tys asi nepobral moc rozumu, ze? Vsechno, co jsem zde uvedl, jsi napsal, to nemuzes vyvratit.
Reagovat
Pe3k
Nadal vyhrál exibici, kde hrál naprosto naplno a roger se snažil bavit diváky 7:6 7:6 a to měl v prvním setu setbol a v tie breaku vedl 3:0.První soutěžní turnaj sezony 2011 i ten poslední (turnaj mistrů 2010) vyhrál Federer.Nadala jasně přehrál a nyní se ani opičák nedostal do finále.Bohužel je na rychlém povrchu slaboučký.Snad se zase na OA 2011 nevzdá jako minulý rok.To byl zase jeden z vrcholů jeho nesportovního chování (když předstíral zranění, ale za týden už zase hrál).Stejně jako když se odhlásil z Paříže (kde stejně neměl šanci) aby byl fit na turnaj mistrů a všichni víme jak to dopadlo...Vrcholem vtipu bylo když místí čmoudo-fanatici psali, že byl unavený z 3 setového utkání s Murrym :D
Reagovat
smazaný uživatel
Barney nepochopil ze minulej tyden to byla exibice ale porad mele jedno a to same :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Strč si ty tvoje vyčteninky do ty tvy zapraseny huby-nikoho nezajimaj
Reagovat
Pe3k
Snad mi ještě nechceš odepírat argumentaci fakty?Měl byses taky zapojit do věcné konverzace.Když si chceš jenom nadávat, tak proč nejdeš na xchat nebo něco pro děcka?
Reagovat
smazaný uživatel
uf moc se omlouvam ale slyseli ste to ze rafa rad rano papa svoje hovinka?ale jeste je lepsi kdyz mu udela snidani jeho pejsek....pak si to obali a ma z toho stripsy jak od KFC.fuj
Reagovat
smazaný uživatel
ááá elegoši si tady klasicky zvyšují ego, po jednom z největších a nejvíc obsazených turnajů, který jasně ukázal, kdo získá letos kalendární GS, že ano? :DDD Úplně jako loni po AO, jeden fanatik vedle druhýho tady egoistu vynášel do nebes a pasoval na neporazitelného, božského Rožééééra, kterého dokáže porazil jen Rožééér :D A jak to dopadlo na ostaních GS všichni víme .)))

Btw, kde jste byli před týdnem, kdy legendu vybouchal Nadal???
Reagovat
smazaný uživatel
jsou uplne pomateny
Reagovat
smazaný uživatel
Jen jestli sis vsiml, ze na tom bezvyznamnem turnaji s mizernym obsazenim startoval taky Nadal a malem chytl dva kanary. :-)))))))
Reagovat
smazaný uživatel
To nemůžeš psát...Rafánek byl nemocinkanej..to se samozřejmě nepočítá...kdyby byl zdravej, tak určitě všechny vypráská..že Barney?
Reagovat
smazaný uživatel
tak a ted sem si prdnul
Reagovat
smazaný uživatel
Příznivci Federera maj ještě trapnější výmluvy, když jejich modla prohraje. Sváděj to na únavu, nebo naopak na nerozehranost. Dokonce jsem tu jednou čet (tušim, když ho v Estorilu sestřelil Monataňes), že prohrál kvůli nepřízni publika.
Reagovat
smazaný uživatel
no vlastně jo, protože když před týdnem zdravej byl, tak si egoista ani neprdnul :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jo tohle je ono :-D :
09.05.2010 01:11 Od: viktor
za Rogerovu prehru zrejme može nepriazeň Portugalského publika, prípadne rozvod jeho rodičov podĺa mňa, ktorý ho psychicky poznamenal v poslednej dobe..:-)

Pak někoho kritizujte, že trapně omlouvá Nadala, když prohraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Když se nad tím trochu zamyslíš, tak zjistíš, že to byla narážka na Nadalovu porážku na Roland Garros se Soderlingem a vyjádření Toniho Nadala k publiku atd.
Reagovat
Teo
Já se ti divím, Barney, že ti stačí ohánět se jednou povedenou sezónou. Ale fajn, ty se oháňej sezónou, my se můžeme ohánět legendami:o)
Reagovat
smazaný uživatel
co to zvanis ?? !!! jaka jedna sezona, precti si neake me odstavce
Reagovat
smazaný uživatel
doprdele Barney ti si mi tady zase chybel :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
...TAK UZ HO TADY MATE.....a piš pravopisne : )))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Rogi....skvělá forma na začátek..:)
Reagovat
smazaný uživatel
no by me zajimalo jestli si rafanek vytrhal žily kdyz se dival na boha jak vyhrava dalsi turnaj!!!!iq 24 ty to moc nedavas kamoarade :D raci si dej dalsi davku čurani do pusinky!
Reagovat
smazaný uživatel
ze ten Barney se tu dneska neozval...ale jinak Fedak hral strasne na blbe co? ;) strasnej drevak kazdej by si s nim vytrel prdel podle me ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hah, to zase zdvihol Rogi niekomu adrenalin. Len tak ďalej legenda, nech sa z Teba neprajníci pos....
Zápas s Davydenkom mal pod kontrolou, dúfam, že ma žolíka ešte v zálohe na AO. Tak ako to veľmi šikovne predviedol na Masters v Londýne. Tenista, ktorý hrá najskôr hlavou a potom telom s exelentným talentom, je pre mňa ozajstný tenisový zážitok. Nerád takéto slová používam, ale je to tenisový superman! Let´s go on Fedex.
Reagovat
smazaný uživatel
"..ech sa z Teba neprajníci pos.... "

Podle sebe soudím tebe že, no.. už alespoň vím, žes loni strávil sezónu na WC, když tu po tobě nebyl ani smrad :D
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Barney
Tvrdo pracujem chlapče, Ty asi nevieš čo to je...
A po druhé, prestal som písať, a naivne som si myslel, že prestaneš aj Ty a vyčístím vzduch .. ale Teba odtiaľ dostane len tá s kosou ...
Reagovat
smazaný uživatel
Tvrdo pracujem... a volno máš jen když náhodou elegoš vyhraje, co? :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Barney
Ja som s počítačom stále, je to moja obživa. Vidím každý Fedov zápas a nielen jeho. Jednoducho napíšem, keď sa mi chce. Niekoľko krát vyhral a vôbec som tu nepísal, to si si ale nevšimol. Ty vidíš len to, čo chceš. Niekedy mám pocit, že tu máš už aj rodinných príslušníkov, takže preto, hah.
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě doplnění módního okénka a oblečení Adidas pro jejich tři top představitele.

http://www.menstennisblog.info/2010/12/andy-murray-adidas-2011-australian-open.html

Nejhůř dopadl asi Tsonga, Nandovo růžové triko je dobrý úlet, takové svěží a Andy si mě získal i zelenou na triku z Turnaje mistrů, takže zelenou nic zkazit nemůže. Federer s Nadalem budou nosit to, co v Dauha, Djokovičova tragédie je níže.
Reagovat
smazaný uživatel
informace: Tveho spojence Pe3k, vcera nekompromisne odsoudilo tve dvojče TomRF !! Protoze je podobny s !! pep123 !!.
Je to vtirak co chce prijmout do vaseho clubu Fanatik. Moje Seznamka s nim, byl jeho souhlas na muj negativni clanek k Nadal. viz: To Ano, jeho Ťik .... je opravdu nekulturni.Ani to jeho okusovani trofeji neni moc sympaticke. Ale pokud ho to neni schopen odnaucit ani strycek Toni, tak uz asi nikdo.U Nadala je mozne vypozorovat ruzne pozoruhodne chovani-srovnavani si flaštiček, a hlavne pri chuzi po kurtu ! nešlapnout na Lajnu ... .Geniove bejvavaj trochu jini ).
Reagovat
smazaný uživatel
Tobe nema smysl nic vysvetlovat. Pro tebe je proste kazdy, kdo s tebou nesouhlasi, fanatik. Vsimam si, jak se zastavas Barneyho a sympatizujes s nim. V tom pripade jsi pro me na stejne urovni jako on. Navic vse dokazujes tim, jak se vsechny okolo snazis presvedcit, jaky je Roger arogantni a neprejici zmetek, coz me utvrzuje v tom, ze jsi proti nemu neuveritelne zaujaty.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se zastavam Barnyho vtipu, kdezto ty evidentne jakychkoliv Sraččček na Nadala.Vlaste vcerejsi tve dopisovani s tim pep123 je jasne.... Povazoval jsem te, za racionalni přinos a zatim .....
Reagovat
smazaný uživatel
:-) Tak mi ukaz nejaky muj komentar, kde se zastavam pep123, nebo s nim souhlasim, to si moc rad pripomenu. :-)))) Protoze pokud nejsi tupec (jako, ze asi ano, a to dost velky), tak jsi urcite zpozoroval, ze jsem zde pep123 vytkl jeho komentare a chtel jsem, aby argumentoval a nejak oduvodnil, proc si mysli, ze je Roger hovado.
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha uz jenom ze jsi mu venoval tvuj drahoceny cas(nebo jsi povaleč) jsi kazdopadne velky amater
Reagovat
smazaný uživatel
Opakuji: ukaz mi nejaky muj komentar, kde se zastavam, nebo souhlasim s pep123!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nenasels nic? Jak bys taky mohl, ty troubo.
Reagovat
smazaný uživatel
Re: Armstrong -
Rafael nám začína plešatieť, všimol si to niekto ? Ja toho chlapíka nieže nemám rád, mne je ho ľúto. Drie a popapá všetko, aby vyhral. Tiky, padanie vlasov, svaly ako Rambo, ináč je neškodný. O Španieloch viem svoje. No, jeho vec. Ak mi ešte bude dané byť na svete, chcem ho vidieť v 35etke, 40tke. A ľutujem deti, ak sa raz rozhodne ich mať.
Reagovat
smazaný uživatel
Kuurva kde jsem psal ze s nim souhlasis ?????
Reagovat
smazaný uživatel
zalez
Reagovat
majjkaa
Veru tie vlasy si aj ja vsimam uz dlhsie, ma ich stale menej a menej, je to viditelne a dost napadne. Mlady chalan......neviem ako bude vyzerat v 30 :/
Reagovat
smazaný uživatel
No, tak vidim, ze uz mas znacne mezery i ve cteni. :-) Proto ti radim, aby sis sel lehnout. Snad rozdychas dalsi Rogeruv triumf a trochu se uklidnis. Az budes mit tohle vsechno za sebou, tak prijd, ale uprimne receno by bylo nejlepsi, kdyby ses nevracel.
Reagovat
Matti
ty jsi nějak chytrý a moudrý.
Reagovat
smazaný uživatel
zalez
Reagovat
smazaný uživatel
No jo 2 asi nejobjektivnější znalci tenisu se tu sešli. To bude hezkej zbytek večera.
Reagovat
smazaný uživatel
: )))))
Reagovat
smazaný uživatel
Re:Matti
Chytrý a moudrý?.. To neviem. Len všímavý, vnímavý a svetom skúseny chlap
Reagovat
Matti
to jistě.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jseš neskutečná svině, někdy vylezeš, napíšeš tenhle zvrácený hnus a zase zalezeš, a tohle děláš asi tak dva roky, vždy mi bylo z tebe na zvracení...
Reagovat
smazaný uživatel
souhlas jen bych doplnil, že vyleze jen když elegoun náhodou něco učutá .)))
Reagovat
smazaný uživatel
No, len si uľavte chlapci ... ak to pomôže..
Reagovat
smazaný uživatel
Dělá se mu pěkný kolečko. Zachvíli bude jako Davyděnko. Je to asi předčasný stárnutí způsobený tou extrémní námahou.

Dále říct, že Federera dohnal v biologickým věku. Vůbec bych se nedivil, kdyby končil dříve než Federer.
Reagovat
W.G.M.
No tak to je perla :-DDD, tak dlouho jsem se nenasmala :-D... Dohnal Rogera v biologickem veku kvuli tomu, ze mu padaji vlasy. Napadlo vas, ze to muze byt zpusobene i necim jinym nez starnutim?
Reagovat
tito
To asi netuší...:) A to mu máme přestat kvůli případné plešatosti fandit? To jsou debaty na úrovni prvního stupně základní školy / myslím celou diskusi/.
Reagovat
smazaný uživatel
Pomatenci, kdo tady mluvi o jenom bilanci( je to jeden z faktoru). Pokud v Eře "nejlepsiho hrace vsech dob, ziska ! jiny hrač ! 4 Grand Slam po sobe, TAK JE ASI NECO ŠPATNĚ NÉEEEEEE .Nebo fakt to nechapete ??!!!
Reagovat
smazaný uživatel
A kdopak ziskal v Rogerove ere 4 grandslamy po sobe? Navic by sis mel ujasnit, co je grandslam a co Grand Slam, protoze kazdy vyraz znamena neco jineho, ale to tobe asi nema zadny smysl vysvetlovat...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele neslovíčkař joo, vime vsichni o co jde. Ziskat Grand Slam je na dosah.A vy vsichni se toho moc bojite a na jediny co se zmuzete-bude pomluva ze není kalendarni
Reagovat
smazaný uživatel
Ja vubec nechapu jak se tady do nekoho muzes navazet, kdyz ten podle tebe nejlepsi tenista vsech dob byl rad ze porazil Lacka, kterej se bal vyhrat a byl moc rad ze nedostal kanara od Davydenka, zatim co Roger si dosel pro titul bez ztraty kyticky. Ty blbecku ty se modli aby se z toho Rafa dostal a uzdravil dostal se do formy a udelal alespon sedmifinale jinak tady dostanes takovou cocku ze jsi to nevidel:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
http://novakdjokovic.rs/news.php?akcija=vise&id=939&jezik=2

Nechápu, co to u ST vymýšlí. Jejich nedávné modely byly vždy jednoduché, i když vypadaly trochu mimo dobu. Jenže jejich outfity pro Djokoviče jsou otřesné, naprosto přeplácané mnohými prvky. Jestli v tom má prsty sám Novak, tak o módě nemá žádné ponětí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jseš asi trochu mimo co? Můžeš mi napsat kdo byl nejlepším hráčem Federerovy doby(2003 - 2009)?
Reagovat
smazaný uživatel
podle me Rafa, Safin, Murray, Djoko, Hass ale Roger rozhodne ne, nikdy na to nemel, vsechno vyhral podvodem a omylem a svetova jednicka bejt taky nemel pac ma zapornou bilanci s Rafou:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
No tak já myslím, že je to super, ne?:) Fedex se začíná rozehrávat a to je dobře. Teď ještě vlítnout na AO a vyhrát!:)
Reagovat
smazaný uživatel
Oslavujte si fanatici, My se budem kochat vrcholnymi turnaji. Ale vam uz nic jineho nezbyde....pomatenci
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby ten turnaj vyhral Rafael, tak by to bylo dalsi cenne vitezstvi do sbirky, ze? :-)))))) Pomatence...
Reagovat
smazaný uživatel
Psycholog amatér?
Reagovat
smazaný uživatel
ty jsi tu chyběl..
Reagovat
smazaný uživatel
ano my budem oslavovat a ty se mezi tim modli aby se dal Rafa dohromady jinak na AO vylitne ve druhym kole a to pujdou bodiky dolu:)
Reagovat
smazaný uživatel
Opet se potvrdilo, jak jsou fanousci Rafaela neprejici a pomateni...
Reagovat
smazaný uživatel
Mate smulu v tom, ze nejsem ortodoxnim fandou Španela, ti opravdovy jsou asi vazne v kanalu. Ja se vas nebojim, nejste schopny vubes argumentovat-jen vyřvavat hurááá-čumaček nám vyhral
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosty souhlas s 24.
Reagovat
smazaný uživatel
To vis, ze nejsi fanousek Nadala. :-)))))))))) To ti tady vsichni verime. :-))))))
Reagovat
Pe3k
Ten mladý rom s nickem ...IQ 24 je souhrn všech negativních vlastností, které můýe člověk mít.Hloupý, nepřející, nevzdělaný, sprostý adt. všechno to tu jmenovat nebudu, každopádně mě zaráží, že píše pomatenci, když ještě včera mi psal, že není ani fanoušek Nadala, takže kdo je potom pomatenec? Btw. omlouvám se za příspěvek, který není o tenisu.
Reagovat
smazaný uživatel
No, kdo začal používat slovo "pomatenci". To Ti připadá fér?
Reagovat
smazaný uživatel
no jo, žádná novinka, fanoušci nadala jsou hlupák za hlupákem, až je mi ho chudáka líto :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pe3ku, cumacek neni sporste slovo. Prvni kdo se dnes do 24 zacal navazet, ze je fanatik, jsi byl ty. A co znamena v tvem textu můýe, kdyz tak rad opravujes pravopis jinych.
Reagovat
smazaný uživatel
Pochop, ze Nadala rad mam, ale hlavne-je to neodpajcrovatelny klín co se tyce argumentu v History proti tomu hamounovi z Basel.Nejlepsi hrac vsech dob(zatim) neni nejlepsim hracem sve doby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
blbecku to je skoro stejny jako kdybych tvrdil, ze Kolja je lepsi jak Rafa, sice toho tolik nevyhral a ani nevyhraje, ale ma s nim kladnou bilanci:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak to je. Nejlepsi hrac vsech dob, neni nejlepsim hracem sve doby! To prece fanousci Federera musite uznat.
Reagovat
Pe3k
Já ti to tedy vysvětlím čmoude.To, že má Roger Negativní bilanci 14-8 s Nadalem je sice politovánihodné, ale nemá to žáden vliv na to kdo je nejlepší.Roger drží nejvíce rekordů, včetně těch nejdůležitějších 16 GS, , nejdéle v kuse jako world number one, 23 semi v řadě atd. atd. (stačí se podívat na rekordy atp - tam i slepý pozná kdo je nejlepší). Navíc jejich bilance je značně zkreslena tím, že je z jejich 22 zápasů 12 z antuky.To je dáno tím, že Nadal je na antuce lepší, jenže na ostatních površích se nedostává tak často do finále aby mohl vůbec s rogerem hrát.Naproti tomu Roger se dostává do finále (a vyhrává je) na všech površích.Jejich vzájemá bilance by rozhodovala POUZE v případě, že by měli stejný počet GS + by Nadal vyroval ostatní rekordy (což se taky nestane). Pokud by byl Nadal lepší hráčem asi by nebyl 5 let na druhém místě žebříčku...Roger je naprosto kompletním hráčem bez slabiny.Naproti tomu Nadal má vícero slabin.Servis (ten min. sezonu zlepšil), voleje (taky trochu zlepšil) rychlé povrchy (zlepšil se, přiznám to), hra na síti a našel bych další...Každopádně hlavní argument je že Nadal sám tvrdí, že je Roger lepším hráčem (najdi si to na youtube, jestli umíš anglicky, jesi ne je to ok Nadal taky ne :D). Dokonce si dovolím ocitovat Nadal, který řekl - Jestli kdokoliv tvrdí, že jsem lepší než Roger Federer znamená to, že neví nic o tenise.To je tak asi pro všechny zdejší fanatiky.Jinak opravdu doporučuji napsat na goggle rekordy atp!!!
Reagovat
smazaný uživatel
BLBE, tohle pisou v kazde rubrice.Proc to asi Rafa rika ?! protoze je nesmirne pokornej, uctivej. Pokud vim, tak je o par let mladsi a Švycara opakovane(pokud je zdravi) sraží z 1 mista sveta.Bere mu Grandslamy(pokud je zdravi) jak na bezicim pasu a v přímem střetu ! Ty totiz neznas vahu DUO-Paris/Wimbl.(Federer ziskal bez Nadala !!!).Mam jeste pridavat Masters a Olympiadu ?!!! tak kdo je zatim v dilcich srovnani lepsi ?????? Asi jenom Barney
Reagovat
Pe3k
Uctivý člověk si před lidma nestrká ruce do pr.ele.Rafael to říká, protože Roger je lepším a komplexnějším hráčem.Stejně tak jako Roger přiznává, že je Nadal lepší na antuce.To, že Roger nevydržel věčně na 1. místě žebříčku je dáno věkem a vzhledem k ůspěchům i ztrátou motivace (o rodině nemluvě).Paříž získlal ikdyž Nadal na turnaji startoval.To, že Nadal prohrál s Soderlingem není vina Rogera, ale Rafaela, který na Robina neměl.Wimbledony 2003,2004,2005,2006 a 2007 získal ikdyž startoval Nadal.Asi je ti to málo.Být tebou tak si uvědomím, že US open 2010 získal Nadal jen proto, že nehrál s Del Potrem a nebo s Rogerem.Každopádně Potro by mu zase napráskla 6:2 6:2 6:2 tak jako v roce 2009.Titulů masters 1000 ma Nadal hodně protže na antuce je nulová konkurence.Viděl už jsi rekordy atp?Asi ne, jinak bys nemohl tvrdit, že je Nadal nejlepší.On totiž není ani druhý, ani třetí.
Reagovat
smazaný uživatel
Psal jsem o kompletu PARIS A WIMBLEDON v jedne sezone-je to nejhodnotnejsi....Fedr v Londyne bez ucasti NADALA !!! Španel ziskal uz dvakrat. To, ze ma tenispriority jinde je naprosty nesmysl, trochu čti jeho vyplody. Po opakovane porazce na superrychle antuce v Paris vykrikoval..jedinej JA ho muzu porazit, jenom ja jsem uhral set( to je jako kdyby rika, nikdo jinej jenom ja !!!! ) muzu ti to naskenovat. Je to Hovado
Reagovat
smazaný uživatel
Nooo ja myslim, ze krasna prace, Roger byl lepsi a zaslouzene vyhral:). Jsem spokojenej pac nemusim chodit kanalama:DDD a doufam, ze na AO bude jeho forma jeste gradovat:)
Reagovat
l00bor
Souhlasím
Reagovat
smazaný uživatel
Ak budú nasledovať rovnaké výsledky ako od Toronta 2010, tak je šanca, že si Roger zahrá Roland Garros ako nasadená jednotka.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja v to doufam, ze se vrati na post jednicky. Bude to chtit hlavne lepsi vysledky na antuce, nez loni. Pokud by se zlepsil, je to vyhoda, protoze tento rok neobhajuje az na finale v Madridu skolo nic.
Reagovat
Pe3k
Zaslouženě vyhrál ten nejlepší.V prvním setu nedal Roger Davyděnkovi šanci.Za stavu 5:2 měl 7 set bolů, ikdyž žáden neproměnil vyhrál s přehledem 6:3. Ve druhém setu byla hra až do stavu 4:4 vyrovnaná.Nikolaj se zlepšil na servisu a zpřesnil a přitvrdil hru od základní čáry.V devátém gemu druhého setu Rus špatně zaservíroval, když nedal ani jeden první servis a bez zisku fifteenu přišel o svůj servis, což se v následující hře ukázalo jako rozhodující.Myslím si, že Federer si sebevědomí zvedl spíš na turnaji mistrů kde deklasoval celou světovou špičku rozdílem třídy.I tak je to samozřejmě ideální vstup do nové sezony.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad mu forma vydrzi:)
Reagovat
smazaný uživatel
Skvele, Rogere! Je dobre, ze ses po ne moc dobrem zacatku tydne dokazal rozehrat a vyhrat. Snad to vydrzi.

Jinak jsem zvedav, jestli se tady dnes zastavi Barney, ktery pred tydnem, kdyz Roger tesne prohral, napsal, ze dostal "na pekáč" a ze pry "jak na Nový rok, tak po celý rok" :-)))) To jsem zvedav, jestli prijde. :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Tahle sezona bude patřit Rogerovi,rozhodně na to ještě má :)

Lets Go FedEX :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé je, jak Roger smetl rozjetého Daviděnka, který hrál předtím naprosto neskutečný tenis s Rafou. ...(psychyka Rusa?)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi byl ještě víc rozjetej (?)
Reagovat
smazaný uživatel
Annacone se rozhodně vyplácí (i když nevím kolik kolik si bere :).
Reagovat
majjkaa
No supeer....mozme povychadzat z kanalov!! :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Zrovna ty tam radši zůstaň.
Reagovat
smazaný uživatel
Ze Švycara jde vazne strach,pochybuji jestli vubec nekdy hral lepe nez v tomto obdobi ! Tim chci rici,ze třicetilety Federer-by porazil pětadvacetileteho Federera. Davydenko sice neprodal co umi, ale jeho tenis je pomerne hluchy-nepouziva snad vubec ani čop, nema variabilitu servisu, slabou psychiku a jeho hra spočiva pouze Leva / Prava. Jen doufam, ze na A.open jeho vyrazeni zaridi nahecovany a obrovsky talentovany Novak Djokovic !! V pripadnem finale Fedr-Nadal, by tentokrat Španela svazovala enormni nervozita( hral by o Grand Slam !!! ) pokud je aspon trochu z masa a kosti a neni tenisovym Bohem-za ktereho ho mnozi povazuji.
Reagovat
D.A.N
Věř, že ano hraje velmi dobře, nicméně jeho úplně nejlepší léta jsou pryč, ikdyž jsem jeho fanoušek tak to musím konstatovat.
Reagovat
Pe3k
Opomeneme chyby a i tak byl tvůj odstavec velice vtipný.Budu se tě snažit opravit (krom pravopisných chyb) ve všech nepravdách co jsi zde uvedl.Nadal je celý z masa a kostí.Nadala za tenisového boha nepovažuje nikdo, krom tebe a pár dalších fanatiků na tomto serveru, což naštěstí skutečné odborníky ani nikoho jiného nezajímá.Djokovič ho určo neporazí protože mu Roger vrátí jeho šťastné vítězství na US open 2010.A ten Grand Slam o kterém se zminuješ, asi máš na myslí kalendářní neboli čistý GS nezíská, protože by musel vyhrát všechny GS tohoto roku, což se nestane...
Reagovat
smazaný uživatel
...pred Nadalem se trefil do chabe Ery...!!!!! Ferero,Rodick,Hewitt
Reagovat
smazaný uživatel
... je otázka jestli tato sezóna nebude začátkem éry po Nadalovy. Stav jeho kolen by tomu odpovídal.
Reagovat
smazaný uživatel
Jojooo :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist