Federer smetl Tsongu, je ve finále

29. 1. 2010, 11:47
Aktuality 291
Měla to být bitva o grandslamové finále, diváci v Melbourne dnes ale při sledování zápasu mezi Rogerem Federerem a Jo-Wilfriedem Tsongou žádné drama neviděli. O svůj už 16. grandslamový titul v kariéře si to v neděli s Andym Murraym rozdá nejlepší hráč světa Federer, který Francouze porazil hladce 6-2 6-3 6-2.
Roger Federer (© australianopen.com)

Když se oba hráči potkali na okruhu ATP naposledy, byl z toho dramatický souboj s rozuzlením v tie-breaku ve třetím setu. Pokud dnes ale někdo čekal podobně vyrovnaný zápas, hodně se spletl.

Roger Federer od začátku utkání působil sebevědomě, při svém servisu se nedostával do problémů a Jo-Wilfrieda Tsongu trápil na příjmu. Francouzský tenista držel krok se světovou jedničkou jen v úvodních gamech, s prvním prolomeným servisem potom Federer ovládl zápas, ve kterém nemusel ani jednou odvracet brejkbol.

Po vyhraném prvním setu se ve Švýcarově režii odehrály i další dva. K zisku druhé sady stačil Federerovi jediný brejk, mnohem častěji chybující Tsonga, který svého soupeře nedokázal ani z obávaného forhendu dostat pod tlak, totiž na příjmu uhrál pouhé čtyři míče.

Úplně stejně si pak vedl i v rozhodujícím dějství. Zvlášť jeho druhé podání Federer trestal, znovu mu dvakrát sebral servis a po necelé hodině a půl zvítězil 6-2 6-3 6-2.

"Už po prvním setu jsem byl unavený," komentoval svůj výkon Tsonga, na kterém byly znát předchozí dvě pětisetové bitvy. "Dneska to s ním bylo těžké, hrál fakt dobře. Když hraje takhle, nikdy ho podle mě neporazí," dodal desátý nasazený Francouz, který byl předloni v Melbourne ve finále.

Světová jednička si tak v neděli zahraje už své 21. grandslamové finále v kariéře. Federer zatím získal 15 trofejí z turnajů velké čtyřky, naopak Murray, se kterým má švýcarský tenista nepříznivou bilanci čtyř výher a sedmi porážek, bude útočit na premiérový grandslamový triumf. Pokud ho získá, stane se prvním Britem, kterému se to podařilo, od roku 1936. "Vím, že by rád ukončil to britské čekání. Jak dlouho to je? Asi 150.000 let?" žertoval po postupu Federer.

Výsledky - Australian Open (tvrdý povrch, dotace 22,14 milionu dolarů):
Muži:
Dvouhra - semifinále:

Federer (1-Švýc.) - Tsonga (10-Fr.) 6:2, 6:3, 6:2.
 
Smíšená čtyřhra - semifinále:
Blacková, Paes (1-Zimb./Ind.) - Raymondová, Moodie (7-USA/JAR) 6:7 (6:8), 7:6 (7:5), 10:7.

Komentáře

291
Přidat komentář
smazaný uživatel
No sice nevím kdo vyhraje ale to co hrál Tsonga byla ostuda a ted všude vyhlašuje že Federer hrál dobře , jo nehrál špatně ale Tsonga to odfláknul ten zápas a pak už je jen stěží dostával dohry. Od Tsongy se my líbí ty kecy po zápasové jak bude hrát Roger tak jak pro ti mě (Tsongovy)tak ho nikdo neporazí , jo to je pravda ale to by Murray musel hrát zas jak Tsonga o čem pochybují. Sám Mats Wilander říkal na Eurosportu že to Tsonaga odfláknul ten zápas a že to nebyl jeho den.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja nerikam, ze schvalne, ale proste nerikej mi, ze se kazdej pred Rogerem rozklepe, kdyz vede 40:0, to ze Roger prepne na uplne jinej level, to uz nenapise nikdo. Kdo sleduje tenis dlouho, tak by moh vedet, ze RF hraje svuj nejlepsi tenis, kdyz je pod tlakem, on nepotrebuje hrat na 100% celej zapas, proto nebyl v podstate zranenej. On vi kdy usetrit sily, to je cely. Co si budem povidat, za poslednich 6 let v 90ti% hrali proti nemu souperi, pouze to, co jim dovolil. Kdo to nevidi tak je slepej
Reagovat
D.A.N
Soobe: že se sněma vůbec dohaduješ! je to marné, je to marné, je to marné já v tom vidím jen závist nic víc. za výjmečnost se u nás prostě platí :-( bohužel.
Reagovat
smazaný uživatel
ale tak vis co, musis si rejpnout, dovedes si predstavit co by se tady delo, kdyby Roger vypadnul s Koljou, nebo jeste driv? to by tady blili jeste za dva roky:D
Reagovat
smazaný uživatel
chlapi,snažiť sa niečo vysvetľovať je zbytočné,to už je vačšinou lepšie sa zasmiať a pobaviť nad tým,ako si niektorí budú hojiť rány po nejakom turnaji ATP 250:-) mali by ste ich možno v duchu poľutovať,si predstavte,že by to bolo naopak a Roger bol už dávno v Bazileji:-)
Reagovat
smazaný uživatel
srdcerivná řeč opravdu dojal si mě :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Presne,sledujem jeho hru od 2001 vo Wimbledone, kde hral so Samprasom. Tsonga bol asi unavený, ale hovoriť, že odflákol zápas, to by som nepovedal.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak si tady ctu tvoje komenty, tak bych strasne rad videl tvuj protahlej ksicht po zapase Rogera s Koljou, on to Roger hraje dokonale, da ti nadeji a pak ji zkusene zadupe do zeme, to te musi neuveritelne stvat, ja psal, ze AO proveri kdo jak na tom na zacatku nove sezony je, myslim, ze vysledky mluvy jasne a Roge je pripravenej i kdyz meni posrany plenky, mimo jine chvastal jsi se tady, jak si nas "eleganovce" (jak nas oznacujes), tady budes davat, az Roger bude vypadavat v druhym tretim kole a Rafa bude stoupat vzhuru az usedne na tenisovej trun, myslim, ze muzes zacit:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
nuž keďže miestny hlavný hrdina po Nadalovej prehre a následnom fedexovom víťazstve na nejaký čas zmizol z tohto portálu,tak sa už asi nedozvieme ako sa vtedy cítil:-) ale nejakú predstavu mám:-)
Reagovat
smazaný uživatel
on se tady objevi, az Roger vypadne na nejakym, dneska uz pro nej uplne bezvyznamnym turnaji, to bude zase hrdina:D
Reagovat
a.magerova
Mi se líbila poznámka komentátora při jednom Tv přenosu Rogera na AO už nevím s kým, kdy dotyčný soupeř při Rogerově podání vedl 40:0 a pak RF dal 3 esa a jeden přímý bod z podání a komentář zněl: "Tak tomu se říká dát čuchnout a pak podříznout" :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No comment :))
Reagovat
smazaný uživatel
jo jo povolit pritahnou, jenze to barnik nikdy nepochopi, on si blazinek mysli, ze se souper polozi sam:D
Reagovat
smazaný uživatel
no ještě řekni že schválně prohrává 0:40 aby to pak moh otočit :-D teď si mě fakt pobavil.... ale že se tomu ještě vůbec divim pro vás je prostě Rožírek bůh a nikdo s tim nic nenadělá
Reagovat
smazaný uživatel
jj,po Abu-Dabí a Dohe tu bol chlapec pečený-varený:-) to sa mu to ten rok pekne rozbehol:-)
Reagovat
smazaný uživatel
abys nam chlapce ty za chvili nedobehl...tak vaz slova,ale to je zbytecne rikat
Reagovat
smazaný uživatel
doběhal akurát seňor z Mallorcy:-)
Reagovat
smazaný uživatel
vis,co ti reknu,ze pozoruju dyl,ze tobe vybehl asi mozecek z hlavicky ven,povim ti,ze vetsiho de...jsem tady nezazila,jestli je vas na SLOVENSKU vic takovych-nedivim se vubec tem napjatym vztahum...nekdy si rikam,ze to snad ani vazne nemyslis...a pak abudabi rikej neco kdo tady hroti situaci a kdo priliva..
Reagovat
smazaný uživatel
jj,ešteže sa tu vždy nájde dosť hasičov:-)
Reagovat
Mercury
OT: Přemýšlím, zda naložit zítra na Justine proti Serene, nebo to nechat ležet. Ten zápas bude ohromně zajímavá konfrontace dvou stylů, jsem velice zvědavý jak se s tím Justine popere. Jak to vidíte? Kurzy jsou téměř srovnané.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to vidim na Justine, ta ma velkej hlad po vitezstvi, bude to chtit vic
Reagovat
smazaný uživatel
STOPNI tuto diskuzi prosím, někteří prostě nemůžou a nemůžou PŘESTAT!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Hodiny jsou zde schopné zbytečné existence kázat svá zaslepená dogmata,kdo že je nejlepší hráč planety,přičemž každé malé dítě ví,že je to nenapodobitelný Chuck Norris!Ten jako jediný hráč historie dokázal zvítězit i nad tenisovou zdí :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Nej prispevek dnesni diskuze :D
Reagovat
Mercury
Thumbs up :)
Reagovat
smazaný uživatel
Banda blaznu..
Reagovat
Mercury
Roger to zvládne. Nevím proč, ale tentokrát mu opravdu věřím. Pokud zahraje to, co umí, bude to mít Murray těžké. To ovšem platí i naopak. Očekávám minimálně 4 sety, plné pěkných výměn. Ale doufám a chci věřit tomu, že Skot si ještě na svůj první velký triumf počká. 65/30 pro Fedexe. Ať vyhraje ten lepší.
Reagovat
Mercury
65/35 :D
Reagovat
smazaný uživatel
Asi to nebude procházka růžovým sadem ale také mu věřím že Andyho porazí
Reagovat
smazaný uživatel
Ja mu tiež verím. Ak sa mu do nedele niečo neprihodí.Od začiatku turnaja hraje precízne, odhodlane a rozumne. Aj s Davydenkom sa potreboval len dostať do prevádzkovej teploty. Záležalo, kedy príde hra alebo lopta, ktorá ho vystrelí ako reketu. V rozhovore počas AO sa ho pýtali, ktorý hráč urobil najväčší pokrok v hre. Bez uvažovania uviedol Máryho. Vyzerá, že so všetkým počíta a je pripravený.
Reagovat
smazaný uživatel
Sice sa to sem nehodí, ale ja som proste musela :-)
http://deniksport.blesk.cz/clanek/hokej/86764/tenis-ma-novou-miss-slovenskou-ivanovicovou.html
Mne sa ale vôbec nepodobá.. a vám?? :P
Reagovat
smazaný uživatel
mě se taky vůbec nepodobá :-d
ale jináč na Slovensku byly vždycky hrásný holky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A co kdyby si začala trošičku líp počítat, co? Já myslel, že Djoker má být letos první, ne? Dobře, bude druhej, ale podívej se, o kolik se mu zase to první místi vzdálí. Takhle zůstane CHVILKU TŘETÍ, za Murraym rozdíl asi 300 bodů, což je houby, Navíc Andy obhajuje vítězství v Rotterdamu (500 bodů v první polovině února ;)) a mají šanci.

To je jako když běžíš 1500m a delší tratě, ty na špici spolupracujou a střídavě proráží vzduch (tedy zamezit Fedovi zbytečně vysoký náskok) a pak se pustit do boje až ve finiši ;).
Roger Federer letos obhajuje spousu bodů, pod ním se bude houpat židle, Murray a Djoker budou jenom stoupat !!!
Uvažuj o tom ;)) jsi přece chytré děvče, aby to pak v polovině sezóny nemrzelo, kvůli těsnému druhému místu, o které se budou stejně pořád tahat je blbý přijít o možnou první pozici a 800 bodů za vítězství pro Rogera je znát. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
S tou podobou neviem, na niektorých fotkách je vydarená. Podstatné je, kam to dotiahne a momentálne je na tom Slovensko s tenisom biedne. Budúcnosť tiež neveští nič dobré.
Reagovat
smazaný uživatel
ZASAH!!!CHYTREJ KLUK,nemusi tady byt jen jednostranna agitace ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Olfess, trošku to preháňaš. Ale keď už ideš na to tak vedecky. Rafa mal minulý rok náskok niekoľko tisíc bodov, zrazu je všetko inak. Tenis je náročný šport. Plánovanie vopred, rátanie, počítanie, je v tenise naivné. Je veľa faktorov, ktoré môžu počas roka výkonnosť hráča ovplyvniť. Ja osobne, ako fanúšik, si rekapitulujem vždy na záver roka.
Reagovat
smazaný uživatel
Nicy chce fandit svému neoblíbenému Federerovi jenom kvůli bodům a samozřejmě že měl RAFA náskok, přestal na 3 měsíce hrát a přišel logicky o něj, to je realistická věc, faktor zdraví. Co na tom nechápeš? To v žádném případě nezpochybňuje co jsem napsal, jenom, když už tady agituje i Barnyho, tak ať se na to podívá i z druhé stránky, aby se pak nedivila. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
ale ty statistiky tady stale vy predhazujete ne?a propocitava se kdy bude NOLE 2 A TAK...ON TO VZAL JEN Z TE 2 STRANY
Reagovat
smazaný uživatel
Nejdřív máme počítat statistiky, abychom si uvědomili, jak je Roger výbornej, ale když máme spočítat statisky, které by mohly naznačit, kdy sjede z trůnu, tak "trocha preháňaš a máš si to spočítat až koncem roku" :DDDDDDD
a neovlivňovat Nicy a nenabádat ji k počítání :DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDDDDDDDDDD
Reagovat
Mercury
Co vy byste bez toho Rogera pánové dělali? :) Vás to vyloženě baví neustále polemizovat s (více či méně) zaujatými fanoušky Federera a snižovat se tak na jejich uroven "objektivity". Od Barneyho bych objektivitu nikdy nečekal, od olfesse kdysi ano. Ale časy se mění.
Reagovat
smazaný uživatel
olfess má nového kamaráda :-D
Reagovat
smazaný uživatel
nejpikantnější JOKE je, když jeden z hard elegošů začne kázat něco o objektivitě :DDDDDDDDDDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Ale trdla bejvaj většinou bez kámošů zcela ;)...
... ale jinak s Bárneym klevetíme celkem často, dokonce jsme se i vsadili o budoucnost Rogera ;))
Reagovat
Mercury
Všiml jsem si. Lepší by však bylo, kdyby se Barney pozvedl na úroveň jeho příspěvků, které ještě nedávno měly hlavu a patu a neměly tak zatrpklý nádech jako nyní. Bohužel se stalo přesně to opačnéé, což je pro věcnost této diskuze škoda, ale co se dá dělat :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě zase děsí, jak jseš posledních pár dní mimo formu a velmi konstantně. Řekni mi, co jsem v tomto!!! odstavci řekl útočnýho, nepravdivýho, hanlivýho , nevěcnýho a neobjektivního - VŮBEC NIC!!! Jseš už úplně, ale úplně mimo, budu doufat, že se to časem zlepší.
Reagovat
Mercury
Barney, prosím tě, ušetři mě svých blábolů. Už několikrát jsem se s tebou pokoušel vést diskuzi a tvé argumentační schopnosti jsou na bodu mrazu. Až se naučíš vést věcnou diskuzi i o ostatních tenistech na okruhu a dokážeš, že jsi schopen bavit se bez krvavých očí vůči Rogerovi, rád si něják tvé názory vyslechnu. Zatím je to pořád to samé. Středobod tvého zájmu je Roger a urážení jak jeho samého, tak jeho tu chytřejších, tu hloupějších fandů.
Reagovat
Mercury
Nereagoval jsem na konkrétní příspěvek, ani vlákno, ale na vaše myšlenkové sblížení, které tvých názorům moc neprospívá. Dříve jsem si tvé příspěvky četl poměrně rád, protože si dokázal dění na tenisových dvorcích hodnotit s určitým odstupem, posledních par týdnů to bohužel neplatí. Ale je to samozřejmě tvoje věc.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to blekotáš furt za nesmysly, co si o sobě myslíš? Kdybych ti měl připomínat každou kravinu, kterou si tady plácnul, tak jsem tady do rána. PODIVEJ SE, co tady vyvádíš, tady se mezi sebou v tomhle VLÁKNĚ bavili lidi úplně normálně, a ty sem přijdeš a začneš je urážet a bejt ironickej, lidi se začnou přirozeně bránit a ty začneš vítězně ukazovat prstem. Dej nám pokoj!
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som len chcel povedať, že sa v tom až príliš "pipleš". Podľa mňa netreba.
Nechcem provokovať, ale poviem ti ešte, čo som vybadal. Ja keď niekomu fandím,viem prečo, a neprestanem, či sa aktérovi darí alebo nedarí. V živote, v športe, sa striedajú úspechy aj pády. Tu niektorí favoriti vypadnú a fandenie ich fanúškov sa zmení v ich potupu. Tí horší urážajú súperov, ktorý postúpil al jeho fanúškov. Tak to mi vedecky vysvetli, čo je toto za podivnú lásku k športu - ako je tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani jedna z těch věcí se mě netýká, takže nevim. Promiň, s tim ti nepomohu.
Reagovat
smazaný uživatel
a kdo vytasi urazky,vzdyt my neurazime,to D.A.N vytahne nejake zvasty v nevhodnou dobu(nacez neco podobne psal nekdy pred 14dny,asi pana potkava co tyden) a my jsme mu jen odpovedeli-co si myslime ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne Saski, momentálně je to Mercury, oni jsou ti lidé asi nemocní. My tu nemůžeme mít normální debatu. To si řekneš, co se dá pokazit tématem bodování, no a podívej se. Barney už nemusí mluvit vůbec, jakýkoliv nadávky jsou od něj zbytečný, stačí dát smajlíka a je oheň na střeše. Ale jak! Nemáme argumenty proč ti vynadat, nemáme argumenty proč tě teď urážet? Nevadí, my si něco najdem ve starších vláknech, případně u tebe jistě došlo k negativnímu myšlenkovému posunu v poslední době a to nám stačí.
Reagovat
smazaný uživatel
Olfess,nerád vyťahujem smrtku zo skrine, ale prečítaj si tvoj koment,keď padol Nikolajevič. Ja s tebou diskutujem rád, ale ta prehra Nadosa ťa veľmi sklamala a strácaš nadhľad a objektivitu. To sklamanie beriem, ale to ostatné mi k tebe nesedí. Cítim závan Andrewa, či Barneyho. Kurnik, toľko nickov, už strácam prehľad, Who i Who!:-))
Reagovat
smazaný uživatel
abudabi (dnes)
Tí horší urážajú súperov, ktorý postúpil al jeho fanúškov. Tak to mi vedecky vysvetli, čo je toto za podivnú lásku k športu - ako je tenis.

abudabi a jeho koment k Nadalovi (2009)
Viem si predstavit ako su nasr.. co drzali Djokovi. Ale clovek musi byt trpezlivy. Raz tomu .... ovi niekto nalozi, ze sa z toho nespamata. Mimochom vsak ho bolela noha, stehno. Uz prestalo? Je vychcana sv...a. V tom nanho nikto ozaj nema. Stavim sa, ze si oddychol a masiroval sa.

Každý ať si udělá o tomto maďarském blbečkovi svůj názor, je to další elegoš fanatik co káže vodu a pije víno a hlavně si absolutně nevidí do držtičky!!!
Reagovat
Mercury
Klídek, není třeba být nervózní :D Co se týče těch mých krávovin, které by nám vystačily až do rána, budu rád, když jich pár nahodíš - jen pro představu - at to nevypadá, že jen tak plácáš. Jinak myslím, že jsem ve svém příspěvku nikoho neurazil. Možná tvé ego, když jsem tě zařadil do podobné skupiny jako Barneyho. Což bych i chápal ;) Ber to trochu s nadhledem. Já bych prostě jen byl rád, kdybys odložil svůj odpor vůči Rogerovi a hodnotil tenis s nadhledem jako dřív. Protože si asi nejen já raději čtu analýzu jeho hry, než nesmyslné predikce ohledně jeho formy nebo žvásty o jeho arogantním ksichtu, apod.
Reagovat
Mercury
K tobě poslední věc - neustále mě označuješ za hardcore elegán fanatika atd. Najdi mi prosím jeden jediný příspěvek, kdy jsem urážel Federerovi soupeře, jako to děláš ty s Rogerem. Nikdy bych se k takovému chování nesnížil, protože respektuju kvality, herní styly i osobnosti (které neznám a nesoudím!!!) všech ostatních hráčů a snažím se bavit o jejich přednostech, nedostatcích a vzájemných soubojích. Najdi mi jeden nenávistný příspěvek, chceš-li mě dál označovat jako fanatika.
Reagovat
smazaný uživatel
Porážka Rafaela Nadala mě na AO nemohla vzít, jelikož jsem ji uveřejnil( zde na tenisportale) a tipoval dva dny dopředu!!!! Tipoval jsem 3 - 0(1) pro Murrayho, tak mi to prosim tě pořád nepodsouvej, že mě vyvedla z míry. Snad trochu o té hře něco vim.

Rogera Federera nemám rád jako člověka již dlouho, je mi velmi nesympatický již dlouho. Těším se až ho nebudu vídat na dvorcích a v tv již dlouho. Ne kvůli Rafovi, ten s nim má dobré skóre, ale proto že mě ten člověk odpuzuje už dlouho. Tak co bych si měl číst o zápase s Davydenkem že jsem napsal, vim co píšu a vim jaké mám názory. Já si za nimi stojim.
Reagovat
smazaný uživatel
Mercury dáš mi konečně pokoj, jak jsem tě žádal?!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo jinak, dáš NÁM konečně pokoj?
Reagovat
smazaný uživatel
Barney, máš toľko nickov, že sa už prestávam v tebe orientovať. Si ako Dr.Jekyll a Mr.Hyde ! K tvojmu archívu len toľko, bola to reakcia na tvoje hlúpe príspevky a Rafove reči. Rafa dozrieva, na ústa si dáva pozor, ja som sa mu ospravedlnil po RG 09, dal som sa uniesť. Len ty stále hlúpneš a ide to s tebou dole vodou. Mimochodom, čo nevytiahneš z archívu aj tvoje predpovede o tom ako pôjde elegán do dôchodku,jak to s ním pôjde z kopca, etc. Ja ti tiež niečo nájdem, chceš? A spomínaš si, čo si hovoril o začiatku tejto sezóny, to v archíve nemáš? Nicku s toľkými menami, tenisu nerozumieš! Sa mi zdá, že sa asi nemáš doma s kým porozprávať. Fandi radšej futbalu, tam sa stratíš v dave!
Reagovat
smazaný uživatel
STOPNI tu diskuzi prosím, někteří prostě nemůžou a nemůžou PŘESTAT!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Admin neni online :)
Reagovat
Mercury
Tobě a Barneymu? :D Ano dám, jen jsem chtěl vědět, jaké hlouposti jsem napsal. No nic, zjevně ti dochází dech, tak at se nemusíš trápit. Užij si finále a doufám, že at vyhraje kdokoliv dočkáme se od tebe po čase opět kvalitního a objektivního zhodnocení.
Reagovat
smazaný uživatel
Tento názor si čerpal z ktorého vedecko-odborného tenisového časopisu? Som sa nestačil diviť, je tam toho viac. Čisto subjektívny a odpusť - hlúpe.

Ale jinak je to samozřejmě veeeeeelmi následováníhodný sportovec pro dnešní mládež. Máme se na co těšit, já já já já jenom já ;)
Ještě k tomu naivkovi co psal dole o charitě pro Haity bych rád dodal, že on zkasíroval diváky, to je vše. Ze svýho pokud víme ( a myslim, že by se rád pochlubil ) nedal nic a ještě si vylepšil PR. Dále dodávám k té poznámce o tom, že když se o něm tak vyjadřujeme, že jsme jistě závistivci, že jsem nic tak pitomýho dlouho neslyšel a nevim, co bychom mu měli závidět a ostatním tenistů nikoliv? Doufám, že né Miroslavu..
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Dúfam, že myslíš aj seba. Stačí, keď sa každý stopne sám! Ja som sa už stopol. Dobrú noc všetkým !!
Reagovat
smazaný uživatel
Sfedererem musíte umět hrat a to ANDY umí.
Reagovat
smazaný uživatel
je opravdu škoda, že toho švýcarskýho aroganta dokáže pravidelně porážet jenom Rafa! Ostatní se před ním rozklepou, zapomenou najednou hrát, vyhazují vše z kurtu a já nevím co všechno a frajírek pak postoupí zadarmo! Jestli existuje nějaká spravednost, tak ho vymlátí alespoň Andy, když všichni ostatní jsou bohužel tak vysoce labilní.....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale, ale nic lepšího nemáš? Jsi trapnej a k smíchu chudáčku.
Jen jsem zvědavá co budeš psát až Roger porazí Andyho. Určitě zase hláška tipu, že Andy se z Rogera rozklepal a pak si to sám projel :-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak když nejsi schopná (schopnej) zareagovat normálně -
- tak možný to je, protože herně na něj Andy má, "chudinko".. ;)

Ach jo, vy mi ten tenis dříve nebo pozdějc strejně znechutíte..
Reagovat
smazaný uživatel
ty chudáku že by byly všichni rozklepaný už cca 6let jo,nebude v tom náhodou něco jinýho?to jsou opravdu furt kecy,ach jo.
Reagovat
smazaný uživatel
A můžeš mi to nějak vyvrátit? Všechno co jsem napsal je pravda! Davyděnko si s ním dělal co chtěl a najednou úplně odešel psychicky, že nedokázal uhrát jediný fiftýn, viděl to každý, Tsonga dnes taky psychicky totálně mimo, dokonce sám elegánek to potvrdil, tak o čem tady chceš polemizovat, ty telátko??? Chce to jen umět si připustit pravdu, to je celý!
Reagovat
smazaný uživatel
Barney, ty múj fotbalisto :-) zahoď zbrane a fandi Fedexovi, aspoň kvúli mne... pozri s arealisticky. Rafan bude štvorka tak či tak.. a mne to len pomôže, lebo bude Djoker dvojka. No tak? Plošíím :-) telepatia funguje! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Máš nějakou teorii proč se z Rogera všichni psychicky sesypou když je to tak mizernej hráč? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To, že sa volá Fededer sa ti zdá málo? :P
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem někde napsal, že je elegoš mizernej hráč???
Reagovat
smazaný uživatel
je to tenis hra jeden na jednoho,roger je jeden z nejlepších hráčů všech dob,takže jen o tý psychice to asi nebude ne,i když v tenise to hraje velkou roli,vím sám od sebe(hraju jen rekreačně),ale o tom to je,musej se prostě naučit hrát se vší všudy.
Reagovat
smazaný uživatel
to nevím, jen by mě zajímalo proč se ho tolik bojí, proč všechny míče vyhazují z kurtu a tak..
Reagovat
smazaný uživatel
Djoko je můj druhej nejoblíbenější hráč, ale nemůžu nefandit Murraymu jen kvůli tomu, aby nešel před něj! Andy hraje moc dobře a má na to, aby egoistu porazil, tak proč by nemohl? A určitě raději uvidím elegána zase fňukat, jak malýho spratka, kterýmu sebrali hračku, než aby se tam zase přetvařoval a falešně usmíval!
Reagovat
smazaný uživatel
ty tvé metafory jsou poněkud divné pane
Reagovat
smazaný uživatel
Vis kdyz si tady ctu tvoje komenty, tak bych strasne rad videl tvuj protahlej ksicht po zapase Rogera s Koljou, Roger to hraje uplne dokonale, da ti nadeji a pak ji zkusene zadupe do zeme aby jsi byl nastvanej jeste vic:D, ja tady psal, ze AO je proverka jak na tom kdo po vanocich je, myslim ze tyto vysledky mluvi jasne:), mimo jinne chvastal jsi se jak si tady nas "elegany" budes tuhle sezonu davat, az Roger bude vypadavat ve druhym, tretim kole a Rafik jak bude stoupat vzhuru a usedne na tenisovej trun, no myslim, ze muzes zacit:DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
nuž keďže miestny hlavný hrdina po Nadalovej prehre a následnom fedexovom víťazstve na nejaký čas zmizol z tohto portálu,tak sa už asi nedozvieme ako sa vtedy cítil:-) ale myslím,že nejakú predstavu mám:-)
Reagovat
smazaný uživatel
ja tipujem že sa ten pán,ktorého si spomínal,volá Štěrba :-)
Reagovat
D.A.N
viktore: panu štěrbovi bych ani ruku nepodal, každopádně vtip ok. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
ale choď,možno by ti aj to pivo zaplatil:-),narozdiel od Rogera napríklad,ako by nezabudol iste dodať :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele Dane, asi budeš muset říct o koho jde, protože i ten nenáviděnej Štěrba se to nebál zveřejnit a podepsat se pod to. Jestli mluvíš o panu Štěpánkovi, protože když to není pan Berdych, tak další čeští hráči jsou kolem stovky ... a jako dost těžko se za nima pohrnou Verdasco s Nadalem pokecat.... Dále to, že se s nima nikdo nebaví, to kecá buď on nebo ty, protože tam mají několik let 2 party, jedna je španělská a jihoamerická, ty držej spolu a druhá je americky hovořící ;), a nevim jestli to platí ještě i letos, ale nejméně oblíbený byl bohužel náš Tomáš Berdych. Takže kápni božskou a nebo líp naznač, ale tohle jako asi né....
Reagovat
D.A.N
olfessi: Myslíš, že jsem si to vycucal z prstu či co, takovou představivost nemám a ani by mě to nenapadlo, nicméně není to ani pán Štěpánek, každopádně promiň, že ho nebudu jmenovat, ale naznačím, že jeho syn se pobybuje okolo stovky ATP.a věř tomu, že ten pán nevypadá na lhaní a nikdy bych to ani do něho neřekl. kdyby jsi snim promlouval také by jsi byl zvědav co a jak nebo né? každopádně nechtěl jsem se někoho dotknout, každý má svůj názor na něco ale většinou to zdejší diskutující mají nejméně zdruhé či třetí ruky a já to měl na podnose. pak povídal jak třeba Berdych jak hrál třeba chalengry tak mu někdo platil divokou 60 tisíc a podobně a to eur, aby nemusel hrát třeba kvalifikaci a tak bych mohl pokračovat. Stačí.?
Reagovat
D.A.N
divokou kartu jsem myslel v poslední větě.
Reagovat
smazaný uživatel
jen ty pocop jednu vec,STERBOVI se tady hahaha vysmivate,chudak atd a je to rozhodci,ktery vsechny hrace vidi zblizka,zna je...a my ted mame verit panu HAJKOVI NEBO MINAROVI NEBO...ze rekne neco,co nikdo nerekl,dokonce i BERDYCH rekl.ze by sel s RAFOU rad na veceri,ale je moc plachy,neumi extra anglicky a spis se pohybuje mezi spanelsky mluvicimi hraci...dalsi chlap tvrdil,jak vyhral poprve RN FO-JAK MU RIKA jsi nejlepsi a on mu rekl NENE NEJLEPSI JE A BUDE FEDERER...ATD my mame verit slepiceni nejakeho pana...naproti tomu jsem nikdy neslysela-ze by rekl RF O RAFOVI,ty jsi nejlepsi antukar vsech dob...takze dekujem-mame svuj nazor
Reagovat
smazaný uživatel
Dane, stačí, protože to je tak, jak jsem říkal, bohužel hráč je kolem stovky, takže s první desítkou rozhodně nepřijde do kontaktu. Takže, sorry. Ake jinak můžeš vyřídit pánovi, že mu moc přeju, aby byl taky tak úspěšným tenisovým otcem jako pan Verdasco a pan Nadal. Chce to více taktiky, umu a soustředění na hru a zbytečně se nezptylovat pochybným sledováním úspěšných hráčů v zákulisí, ale spíše věnovat pozornost jejich výkonům na hřišti a při tréninku. Možná i odkoukat nějakou dobrou tréninkovou metodu ;). Vyřiď mu moje pozdravy.
Reagovat
smazaný uživatel
pochop jsem chtela jiste napsat
Reagovat
smazaný uživatel
njn ono když máš kluka kterej nikdy nebude tak dobrej, aby se dostal mezi elitu, tak si to pak všelijak omlouváš, vymýšlíš a utěšuješ se různýma hovadinama :D Závist je holt sviňe :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
to chapu-pokud to vubec rekl..jen vysvetluji,ze pro ne je k smichu STERBA,pro nekoho muzou byt tyto reci...tak psala jsem at se hlasi ti-kteri tomu veri...ke STERBOVI se tez hlasili,ze neveri
Reagovat
smazaný uživatel
mno já bych to viděl asi tak, že pokud někdo sedí na umpire GS turnajů, tak jeho pohled do zákulisí a názory budu brát úplně jinak, než od nějakého bezvýznamného závistivého šaška v hledišti .)))
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak, ale hlavně když vim, že neni šance, aby se se nima dostal do kontaktu, Ferdo s Rafou budou rádi, když si vzpomenou jak vypadá ten dotyčný hráč kolem stovky a ještě si ho možná spletou s někým jiným.
Reagovat
smazaný uživatel
táááák Dane a tam to máš !!! Pravdu má proste pán Štěrba a tým pádom olfess a saskia :-) kam sa hrabe otec nejakého loosera okolo stovky na rebríčku:-) taký sa k superhviezdam typu nadal a verdasco ani len na dohľad nedostane,nieto aby ho eše nebodaj pustili až k nim:-)
Reagovat
smazaný uživatel
A dostane se k nim ??? ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
možná když se snažil elegánovi dát triko k podepsání po tom, co na něj půl dne čekal :DDDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt a dočkal se proto, že u elegána bylo celkem volno, ale Rafa byl do půl těla, tak se všechny fanynky nahrnuly k němu. .. a řvaly - "vezmi si mě, ne vezmi si mě" - no a pan to asi nevydejchal :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
jj a od té doby je Rafa zaručeně divnej, protože o mýho "talentovanýho" synka si nikdo ani kolo neopře :DDDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ted jsem se královsky pobavila, velmi trefné...díky.
Reagovat
smazaný uživatel
ty mi to vezmes vzdy-to stejne jsem chtela ja napsat..oli a B4rny vy perlite dnes...ja bych sla do fronty taky k tomu vyslecenymu RAFOVI spis..ale oni nam nadaji vzdy a zacnou sami vytahovat nejake radoby "zarucene zpravy"
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt jsem se zasmála a to se mi tady nestává často....a ta fronta...stála bych tam klidně do soudnýho dne.
Reagovat
smazaný uživatel
ono fakt pobavili nas,co na to chces rict jinyho co zas vytasil D.A.N uzuz jsem myslela,ze jdu od pc,ale toto jsem si musela precist..a nemely bychom my 2 ted zacit fandit VERDASCOVI A TEM DAL??PRECE jen ti 5,6,7 budou ohrozovat RAFU-TAK FANDIT AZ TEM DALSIM...(neber me vazne:o) ale o tom pobaveni jsem chtela napsat v uplne stejny moment..
Reagovat
D.A.N
olfessi: Jde poznat podle tvého komentu, že jsi skoro stejný jak ti ostatní hlupáci jako barney a spol. piš si tady co chceš, myslel jsem, že jsi rozumnější a asi jsem se zmýlíl. Vy absolutně nevíte co se děje v zákulisí a od pc děláte rozumy a spekulace nad kterýmy rozum stojí a k barneyemu se vyjadřovat je zbytečné on si plete tenis s fotbalem.
Reagovat
D.A.N
saskia: ty tady píšeš o štěrbovi jako by to byl tvůj strýc, kterému bezvýhradně věříš :-) opravdu úsměvné to je totéž, kby jsi věřila paroubkovi a těm jeho slybům.
Reagovat
smazaný uživatel
To rači teda Fedex... :-(
Reagovat
a.magerova
Nicy: Novak bude No2 !!! Když vyhraje Roger, to by Ti neudělalo radost ?! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
na 100% ? šak tu písali, že ked bude Máry min. ve finále, tak je to v p...
Reagovat
carolyn
Když vyhraje Andy AO bude na 2. Andy
Reagovat
smazaný uživatel
Wau, Nicy, to ses překonala :o)
Reagovat
a.magerova
http://sport.idnes.cz/murray-muze-zamichat-zebrickem-bude-dvojkou-on-nebo-djokovic-ptf-/tenis.asp?c=A100128_095000_tenis_bur
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ok, Fedexi, jestli mi to ale posereš, tak ťa budem nemať rada ješte víc :D
Reagovat
a.magerova
Takže Nicy v neděli fandíme spolu :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Asi budu muset :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs140.snc3/18731_101833493181713_100000651878150_52688_7322770_n.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Pozrite si foto, stojí za to !
Reagovat
smazaný uživatel
Mooooc vtipné Abu
Reagovat
smazaný uživatel
To nie je provokácia! To nejaký chlapčisko nakreslil a poslal Fedovi na Facebook.
Reagovat
carolyn
Noo, když už jsme u toho, mám taky jednu pěknou fotku, Rafana, ale polovina lidí to tu zas vezme jako provokaci :-/ a to nechci
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sem s ní ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to neberiem ako provokáciu... je to pravda no... ja som s tým plne zmierená a rozhodne sa tu nemusíšte či už s obrázkami, videami alebo niečim podobným báť toho, že by som to pochopila nesprávne....
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ti pošlem jednú srandovnú aj na účet Fedeho, alebo dve, nasmeješ sa.
Reagovat
carolyn
Ok, jen škoda že není úplně celá i s tím ledem na hlavě :-D

http://www.flickr.com/photos/tenpmathome/3260365578/
Reagovat
smazaný uživatel
:///C:/Users/Kana/Pictures/Roger%20Federer/6689_1121748375711_1587128337_291098_7365320_n.jpg
Reagovat
carolyn
A kde je nicy s těma fotkama?
Reagovat
smazaný uživatel
Asi sa neotvorí, tak ešte raz.
:///C:/Users/Katarína/Pictures/Roger%20Federer/6689_1121748375711_1587128337_291098_7365320_n.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Mne sa neotvorilo ani jedno, čo to ja mám nafigu book? :o)
Carol: s jakými fotkami?
Reagovat
carolyn
sorry to psal abudabi a taky se mi neotevřeli
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ešte raz,skúste, dnes som poriadne drevený, sorry.

file:///C:/Users/Katar%EDna/Pictures/Roger%20Federer/6689_1121748375711_1587128337_291098_7365320_n.jpg
Reagovat
carolyn
pořád nic :-(
Reagovat
smazaný uživatel
file:///C:/Users/Katarína/Pictures/Roger%20Federer/22248_104899602861430_100000241712217_131224_8028245_n.jpg
beriem to z istého zdroja, takže problémy môžu byť, ale mne to už otvára.
Reagovat
smazaný uživatel
sis to nějak popletl né, to je odkaz na nějakej soubor ve tvém PC...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
U mňa je to v poriadku !
file:///C:/Users/Katar%EDna/Pictures/Roger%20Federer/22248_104899602861430_100000241712217_131224_8028245_n.jpg

file:///C:/Users/Katar%EDna/Pictures/Roger%20Federer/6689_1121748375711_1587128337_291098_7365320_n.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Nie som na svojom pc. Už to ide!
Reagovat
smazaný uživatel
furt nic, je mi podezřelé to "C", to máš označení disku v PC...
Reagovat
smazaný uživatel
Mne to otvára!
Reagovat
smazaný uživatel
Firefox nemůže nalézt soubor /C:/Users/Katar%EDna/Pictures......
Reagovat
smazaný uživatel
http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs139.snc3/18676_1362248176125_1229213295_31118234_4238507_s.jpg

skús toto, to je tým, že robím 3 veci naraz, vydrž, mám ešte dve, nie som na svojom pc
Reagovat
smazaný uživatel
Je to strašně malinké, na koni sedí Roger...kdo je ten druhý?
Reagovat
smazaný uživatel
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs295.ash1/22248_104899602861430_100000241712217_131224_8028245_n.jpg

http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs157.snc3/18431_100974539934275_100000651878150_25451_2572779_n.jpg

http://is.blick.ch/img/gen/A/P/HBAPLsrk_Pxgen_r_737x700.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
to je z Fasebooku, druhý je ten,zrejme, čo tú fotku poslal, ale pozri tie nižšie.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ta karikatura je dost dobrá.
Reagovat
smazaný uživatel
¨Tak, jedinou šancí teď je, že Murray McEnroea II. deklasuje nebo, že si to švýcarský pako na hotelu zlomí nohu. Větším štěstím by pro mě byla ta druhá varianta, aspoň by byl klid a Elegánovci by aspoň zmlkli, protože opět vylejzají z kanálů. Možná, že s McEnroem II. po AO spadne letadlo a s Elegánovci - největšími lúzry na světě bude konečně amen. Umím si představit ty jejich kyselé ksichty po Elegánově prohře případně jeho smrti."

Tak tohle si trosku prehnal, ne? Chudacku tebe opravdu musi trapit, ze to je nejlepsi tenista, kterej kdy behal po kurtech...
Reagovat
smazaný uživatel
15 GS a x týdnů na čele žebříčku zapomněls dodat :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
a nejni?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si blázon a socio-psychopat! Nájdi si lekársku pomoc, kým je čas.Inak dopadneš zle.
Reagovat
smazaný uživatel
Heh, to je furt dokola :D
Reagovat
D.A.N
Co se týče zápasů v tomto týdnu tak mám velku smůlu, :-((( jelikož jsem viděl všeho všudy pár minut na netu, a to z důvodu pracovního :-(((( tak mne to štve!!!!! A dneska jsem měl to štěstí, že jsem se potkal s pánem, který je otec jednoho našeho tenisty, který mi povídal jak to ve světě tenisu chodí jak kdo se chová atd. A to lidičky by ste byly nemyle překvapeni jak se třeba chová Rafa, Verdasco a další na okruhu. vy jste si udělali jen pohled z venčí a skoro nikdo z vás absolutně nemá páru kdo jak se chová a co se dočtete v nějakém článku je jenom na oko pro lidičky jako jste vy, každopádně ptal jsem se toho pána jak se kdo chová a věřte nevěřte nejlépe se chová ten jak ho tu někdo líčí jako egoistu a podobně Roger a mám to z první ruky, čili žádný blábol. A ptal jsem se na Rafu a říkal, že se sním nikdo nebaví, že je divný. Pozor nééé, že se na mne snesete jak čarodějky. Není to můj názor jen vám líčím to co jsem vyslechl.
Reagovat
smazaný uživatel
a ted jsi nam to dal co?precti si co rekl NAVRATIL a ten se pohybuje na okruhu uz paaar let...jestli je to tatinek BERDYCHA nedivim se...uz jsi to tady nekdy rikal,pamatuju,jde o to kdo ti bude verit,bum...no nekteri urcite,rozumni tezko...jako fanouska FEDA te beru a rozumim...pokud chces neco-tak konkretne ju
Reagovat
a.magerova
Takže přesně podle hesla: " Není na světě člověk ten, co by se zavděčil lidem všem!!!" Ani tenisti nejsou vyjímkou. Taky by mě zajímalo, jak jsou ve svém okolí oblíbeni všichni ti co tu jen a jen nadávají :-((
Reagovat
smazaný uživatel
myslis me?dobry je to-pratel nastesti dost,ja se ve skutecnosti vubec nehadam:o)
Reagovat
a.magerova
Neměla jsem konkrétně nikoho na mysli. Byla to spíše řečnická otázka.
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDD Blesk hadra :D

Jedna paní povídala, že elegán je svátost sama, chybí mu už jen ta svatozář (Rolex má prý něco pro rok 2011 vymyslet) a ostatní jsou póvl a lůzři :DDDDD

To je ale náhodička, že s tímto nesmyslem přijde zrovna jeden z hardcore fanatic elegoš fans :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
to s tim ROLEXEM je dobry napad,to jsem se poprve dnes zasmala...a naposled asi:o(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tohle sis stopro vycucal z prstu, nic jiného se k tomu nedá říct.
Reagovat
D.A.N
Saskia: Není to otec od Berdycha! Je to velice slušný starší pán co jezdí se synem po turnajích a tak jsem se ho ptal na hráče jací jsou tak mi to vylíčil, že Féďa je opravdu třída co se týče chování, mimochodem jak zde hráli Davis cup tak ho požádal o společnou fotku, ačkoli bylo na něm vidět zklamání po prohře (čtyřhra) tak neodmítl přirozeně. jak už jsem jednou psal brát vám iluze nebudu.Každopádně Rafa je Kreatinový chlapec a to je pravda, ačkoli skoro něco berou všichni.
Reagovat
smazaný uživatel
A co tím chtěl básník říci, že Rafa je kreatinový chlapec.Něco ti povím....závodila jsem ve fitness, kreatin jsem brala at tomu budeš věřit nebo ne, nevidím v tom žádný problém, jsou daleko horší povolená svinstva.
Reagovat
smazaný uživatel
pokud me pamet nemate,tak po DC v PRAZE SE dosti psalo o RF arogantnim chovanim i vuci STEPANKOVI,nechtel se rozloucit atd..napadal jeho zraneni na tiskovce a tak..ten TVUJ VEROHODNY PAN jezdi po turnajich i po svete??je v osobnim kontaktu s hraci a tak?ze to co povidas jsem nikde neslysela ani naznakem,dokonce i BERDYCH celou kauzu poprel...kamarade ty umis najit okamzik kdy napsat blbost opravdu..fakt fajn okamzik..takze decka kdo mu veri!hlaste se
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si bola na DC v Prahe? Ja áno! Tak mi ešte rozprávaj o aroganicii Federera. Nič proti Štepánkovi nemám, ale to, čo vyvádzal s Wawrinkom sa nerobí. Som rád, že dnes sa už nedá zneužívať zranenie na to, aby si hráč oddýchol, lebo nevládze.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja sa pamätám, ako české média nie príliš pekne písali na adresu Štepánka, samozrejme v iných súvislostiach.
Reagovat
smazaný uživatel
uz jsem se lekla,ze to stejne dela NADAL..posli sem odkaz co psaly nase media,asi mam jine noviny co jsem cetla...videla jsem to cele v TV,dohral zapas na doraz plus domaci prostredi a abu-ja jsem tady nic nevytahovala,ja si myslim a mlcim,ale prijde sem 1 chytrolin se znamyma v tenisovym svete,tak jsem jen napsala...vy nas osocujete,ale kdo pichne vzdy..nemyslim ANDREW A TAK
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyt to nemá cenu se tady takhle pořád dohadovat. Vy máte rádi Rogera my Rafu, každý si o tom svém myslíme jen to nejlepší a tak je to přece v nejlepším pořádku. Já tu svatozář nad Rogerovou hlavou opravdu nevidím.A vy si taky myslete o Rafovi co chcete...je mi to ukradené.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja Ťa neosočujem ! Napísala si, že Fed bol arogantný po DC v Prahe. Ja som tam bol. Viem, že sa vyjadril v tom zmysle, že Štepánek v zápase simuloval a zdržoval zápas. Vyzeralo to tak, že sa snažil Waw vyviesť z koncentrácie. Pretože bol stav 2:2 a bol to posledný zápas. Štepánek potom uviedol, že to Federovi vysvetlí. Ďalej som to už nesledoval. Štep je dobrý hráč, ale niektoré maniere by si mohol odpustiť. Niečo podobné robil Korda, jeho tréner na diaľku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nedohadujem sa, snažím sa uviesť veci na pravú mieru.
Reagovat
D.A.N
Saskia: Promiň nechtěl jsem se někoho dotknout já přeci proti Rafovi nic nemám, nicméně když se náhodou potkáte s osobou která do toho vidí více néž-li 35 let, jezdí po turnajích a potkává se i z hráči tak jsem byl zvědaví a zeptal se co ten či onen jak se chová a ták podobně, myslím že tebe by to také zajímalo a chtěl jsem se podělit stěmi informacemi nic víc nic míň, ikdyž jsem čekal takovou reakci prostě jsem dal hlavu na špalek a doplatil jsem na to.já přeci vím, že Roger nemá nad hlavou svatozář, nicméně vím to, že Roger je profesionál nad kterého v tenise momentálně není a jen blázen nebo absolutní magor si může myslet něco jíneho a když ano tak tomu vůbec nerozumí a jen tlachá zavistivé plky. A k nedělnímu zápasu bych jen dodal, ačkoli fandím Rogerovi ať vyhraje ten lepší a určitě se neposeru, když Roger nevyhraje, jelikož pro mne už má splněno... až tak daleko že dojde jsem nečekal.
Reagovat
D.A.N
Silvie: Nevím proč bych to dělal nejsem takový a přísahám, že je to pravda! Jen je těžké někdy přijmout pravdu. Dneska jsem s tím pánem hovořil a nejsem zvyklí lhát.
Reagovat
smazaný uživatel
no tak pro nas se SILVII je pan profesional RAFAEL a jsi opravdu prvni kdo o nem neco takove rika-jeste jsem to neslysela nikde,akorat OLI rokaval proc muzum RAFAEL vadi-zrejme to nemusim psat,to je jasne
Reagovat
D.A.N
A abych byl spravedlivý, tak povídal, že Roger jak byl mlád tak rozbíjel snad 50-60 raket do roka a to mne tedy dost překvapilo, že jich bylo až tolik, jelikož jsem věděl, že je to nervák ale tolik raket jsem opravdu nečekal :-)))).
Reagovat
D.A.N
carolyn: máš naprostou pravdu, ač jsem fanoušek Fedexe tak někteří jsou a to říkám ještě hodně slušně divní.
Reagovat
carolyn
Proč si tady většina myslí, že pokud někdo nefandí Rogerovi je automaticky fanda Rafana a naopak?
Né vždy to tak musí být. Můj dojem je ten, že k tomu pomohlo pár lidí co se tady chovají divně a tím neustále vyvolávají dohady a hádky. Lidi se tím nechali trochu zaslepit. A pak se podezírají navzájem a to je trochu škoda né?
Pojdme to tu trochu urovnat a bavit se nezaujatě, pls.
Reagovat
smazaný uživatel
To uz je takovej mistni folklor :) dve velke skupiny R a R fandu..a nekteri se navzajem provokuji, urazeji atd. Neresit to a plest se do toho co nejmin, muj recept.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro jsem psal, ze mi tu je nejsympatictejsi ta skupina kolem Djoka. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jistě, protože nejsme žádní blázni a nehádáme se jak malé děcka a nepliveme na další.
Reagovat
a.magerova
Takže vyzývám sympatickou skupinu Djoka, aby podpořili svého oblíbence v postupu na DRUHOU příčku světového žebříčku od pondělí, stačí jen maličkost: podpořit Rogera ve finále, jinak bude Novak zas "jen" No3, teď jsme prostě na jedné lodi :-))
Reagovat
smazaný uživatel
ono tu bude asi aj tým,že Djokovič zatiaľ nie je moc veľkou hrozbou jak pre Feda tak pre Nadala...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, jsem velký fanda Djoka, ale ve finále budu tak či tak fandit Andymu. Mám ho radší než Federera, navíc si druhé místo zaslouží víc jak Nole.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, to cos napsal v 16:34..souhlas! Ono se staci podivat sem ted, banda blaznu.
Reagovat
smazaný uživatel
Zubatá ryšavá ropucha ze Skotska to nevyhraje a přát to takovému šášovy je nesmysl . Roger to vyhraje ad má další Grand Slam do sbírky ad se stane nesmrtelným i za 200let přejí mu to než té zubaté ryšavé lišce která měla minulí rok velký řeči jak poskočil na druhou příčku že mu chybí už jen pár zápasu aby se stal světovou jedničkou . Roger ho vyprášil na Turnaji Mistrů a vypráší ho i ted , a když ta zubatá krysa mohla prohrát ve Finále Hopman Cupu z průměrným Robredem tak Federer ho zničí ve finále a tedka bude brečet Liška zrzavá proradná a zubatá .
Reagovat
smazaný uživatel
paneboze-ten patri k vam rogerovcum?tady se neda rict nic-jen ubohej kluku to prejde
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel je to tak, to vypadá jak by to psal nějaký desetiletý spratek.
Reagovat
smazaný uživatel
vypada to tak,toto nemuze myslet vazne-pokud si nad timto vylevem nedela dobre...skoda,ze za tech 200let on tady nebude!
Reagovat
majjkaa
V.A.P.E.T je Vapet co tu chodi uz dlhsie??? alebo nejaky novy naklonovany?? tak ako barney, stracam uz prehlad :)
Reagovat
smazaný uživatel
sorry,že to píšem tu,ale dole už to nechcem kontrolovať:-)

ad rekordy: podľa mňa si to ani veľa fandov neuvedomuje,berie tie čísla(semifinále,finále,atď.)normálne,ale stačí si to porovnať s hocikým iným a ten rozdiel proste udrie do očí...niekto tu myslím včera písal,že rok 2008 po mononukleóze mal Federer nevyrovnané výkony:-) ergo "len" 3 finále+1 semi:-)...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si najeď na výsleky od roku 2004 do konce minulý sezóny. A podívej se i na rok 2008, nejde jenom o GS, mimo US Open, vyhrál pouze 2 nebo 3 málo bodovaný turnaje, což je na něj pokles. To má prostě smůlu ten hráč, když hraje hlavně na rekordy, tak v tom případě sledujme statistiky. Byl tam pokles a nevyrovnanost na jeho poměry. Tedy na poměrny nejlepšího hráče Švýcarska, nejlepšího hráče Evropy, nejlepšího hráče zeměkoule, nejlepšího hráče minulosti, současnosti a třeba i budoucnosti, na nejlepšího hráče naší sluneční soustavy a nejlepšího hráče Vesmíru ;))). Viktore, my přece nemůžeme porovnávat pana Rogera Federera s kdekým, my ho porovnáváme pouze s jemu rovným, tedy Rogerem Federerem. ;)))

Viktor, počkej s těma ódama až po finále, na oslavy a ódy pak bude celej měsíc ;), Hm.
Reagovat
smazaný uživatel
no mne je to jasné s kým ho treba porovnávať a som rád,že súhlasíš a že ho tiež berieš ako kategóriu samú o sebe:-)...akurát ťa opravím,že tu nespievam žiadne ódy,len poukazujem na štatistiku a nedá mi ju nepripomenúť,pretože mňa osobne tie čísla fascinujú:-)

nuž a pokiaľ ide o samotný finálový zápas,tak tam už nejaké prehnané očakávania nemám a Feďovým triumfom vy som bol(veľmi milo:-)prekvapený:-)
Reagovat
smazaný uživatel
nemam k nemu nic negativniho,jen vas strasne obdivuji..tak silene prat nekomu kdo stale vyhrava grandslamy a v take mire je neuveritelne!a neprat to nekomu,kdo to muze vyhrat poprve..nevim..jste super fans,ale trosku to nechapu..i to nej jidlo v luxusni restauraci se preji ne?oprvdu by vam tak vadilo kdyby ANDY vyhral?
Reagovat
majjkaa
vies preco? lebo predvedie taky tenis ako nikto a neda sa oponaovat lebo taky tenis ako on robi.....no dovi dopo :) len mnohych irituje to ze vela toho vyhral a stale vyhrava...a ja si neviem zas vysvetlit preco??
Reagovat
majjkaa
ja mu napr. nefandim preto ze je svetova 1, preto ze ma 15 grandslam ale preto aky styl hry ma, to ma na nom bavi a paci. Dobre sa mi na nho pozera ked hraje svoj tenis....neviem no, takze tak nejak :)
Reagovat
smazaný uživatel
tomu se totiž říká čistokrevný fanatismus - nic a nikdo jiný, jedině ten náš ušklebený Rogírečíček!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
a.magerova
Rekordy tu jsou proto aby se překovávaly, tak proč nepřekonat zas nějaký a třeba i zase svůj :-)) A tak u toho chceme být a navíc když ho překoná někdo komu už roky fandíme :-)) to je přece víc než logické, být ve finále Rafa a Andy pochybuji, že by někdo z vás fans Rafy chtěl aby vyhrál Andy, když ještě žádný GS nemá a Rafa už jich má dost.
Reagovat
smazaný uživatel
4x do roka jesť to isté jedlo v luxusnej reštaurácií predsa nie je tak hrozné:-) to sa ti nepreje:-)
Reagovat
Vojtaakk
Tak já mu fandim proto, že:

1. líbí se mi jeho hra - hraje technicky (jednoruč. bekhend, dropshoty...)
2. Posouvá hranice tenisu, každý další GS znamená zlepšení rekordu - to je podle mě pecka
Reagovat
smazaný uživatel
ty jsi fajn fans jeho,mame se rady,ale snad nechces srovnavat GS RAFY A FEDA...TEN MA MIT TADY 16,ten jich ma 6...a navic jen FO ma opakovane,US OPEN VUBEC...tam to neni tzv.prejezene...rozumis?ale pokud by mel porazit MURRAY NADALA NA FO-budiz mu prano!to se tezko vysvetluje,ja jen,ze jak pises tech rozhovoru po vyhrach atd jak pises-tos jich mela jiz stovky ne?a pro majkaa-jasny chapu to-no me to zase nebavi to jak hraje,to je vec pohledu,ale v zadnem pripade mu neupiram kvality...ty jsou OBROVSKE!NESPORNE!Jen preju i jinym...a to me pak VOJTIIK nazve SOCANEM ATD..holky nic ve zlem-vsak vite..to je jen nazor..ja treby stale musim byt doma a je pro me taka zmena kdyz muzu ven!!tak to myslim
Reagovat
smazaný uživatel
Andy musí vyhrát!!! Elegán měl velký štěstí cestou do finále: Andrejev, Hanescu, Montaňes sou lúzři, Hewitt na Federera neumí hrát, Davyděnko se porazil sám a Tsonga mu to finále vyloženě daroval Andy ho musí roznýst!
Reagovat
smazaný uživatel
to si jenom myslíš twoe,Tsonga ani Kolja nehráli vůbec špatně,Federer se obrovsky zlepšil na backhandů,chvílemi mě to připomínalo jeho backhand z roku 2006 a to samý na forhandů,hodně přímý míče bez zbytečnej rotace.Ve finále si Můra ani neškrtne a bude moct udělat jen ten sůj protahlej ksicht:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no taaak ;)
Tsonga hrál příšerně ;), a Kolja si to od druhého setu prohrál sám. Ale to je jejich problém, nikoliv Federera!
Reagovat
smazaný uživatel
to ale,že Federer hraje fantasticky ze všech úderů nepopřeš.
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje líp, psal jsem to už dopoledne, že má fomu, ale fantasticky by to z dnešních Tsongových úderů zahrála celá první pětka ..
Reagovat
smazaný uživatel
Ja osobne vidim sance na 65:35 pro Justine a 60:40 pro Rogera. Co vy?
Reagovat
smazaný uživatel
williams henin myslím určo tříset,nikoho bych nefavorizoval:-(
Reagovat
Jakub
Tohtoročný AO přiliš nepřeje mým prognózám. Del Potro se trápil od začátku a Nadal skončil na raketě chlapa co proti němu neměl mít šanci. Píšu že Federer nemá beckhand a on s ním vygumuje Davydenka i Tsongu. Dohaduji se tu s ostatními o jeho forehandu a najednou ho hraje jako zamlada a Tonga kouká spolu s daviděnkem co to kolem letí. Nemám ho rád kvůli jeho pozápasovým řečem a dnes mi žena říká(poté co slyšela jeho rozhovor s Courirem), že nechápe co proti němu mám, že je to celkem sympaťák. No uvidíme Murray, se jeví ve skvělé formě a nervy vypadají také dobře. Snad ve finále dostane Federerův beckhand co proto. Teoreticky by proti Murraymu, měl prohrát, jenže ten už podle mě měl být dávno na ostrovech a Federe po prohře s Djokovičem se měl na tenis koukat z gauče a s dvojčaty na klíně. No uvidíme. Typuji vítězství Murrayho 60:40. Federer na něj úderově prostě nemůže stačit. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kubo,
Murray je pro Rafu největší soupeř kterého má, proto slova, že proti němu neměl mít šanci je podceňování Andyho. Na neděli jsem hodně zvědavej!!! Budu Andymu strašně fandit, musí se poprat s psychikou.
Reagovat
smazaný uživatel
vidíš,že to jde,když se chce
Reagovat
smazaný uživatel
a Federer je úderově lepší než Murray.
Reagovat
smazaný uživatel
A co ty tvoje nadávky na Rafu během finále Davisova poháru?
----------------------------------------------------------------------------
carolyn:
To si snad dělá srandu ta španělská hekna

carolyn:
Ať jde do pr.... ten vamosák
Reagovat
smazaný uživatel
LOL, tak jen zase nakouknu, tak vidím, že na TP vše při starém :-D

Já jsem taky při DC v prosinci nadával :-) a myslet si, že Carolyn fandí elegánovi, když při loňskym USO psala, že ho přeje Rafovi, je fakt dobrý.

Carolyn nebav se s ním ;-) Někteří fandové maj inteligenci dobytku po lobotomii.

Zdravím skotta a Broze ještě :-).
Reagovat
carolyn
Ano, taky to bylo při DC a mám tokovej pocit, že španěláci hráli proti nám, nebo se snad mýlím.?
Taky na druhé straně nikdy jsem netvrdila, že fandím Rafanovi.
Reagovat
carolyn
* 29.1.2010 13.13.24 Anddrew

[odpovědět] [odebrat]
Elegánovci by měli platit mýtné za přístup na tuto stránku.

JÁ NEJSEM FANDA ROGERA :-D
Reagovat
carolyn
A NIKDO SE TĚ NEPROSIL, ABY SI MI PSAL VZKAZ
Reagovat
majjkaa
VIDIM ZE DNES SA TO TU UZ CITAT NEBUDE DAT, ZBYTOCNE MRHANIE....TAKZE KRASNY ZVYSOK DNA V ZNAMENI ROGERA FEDERERA :))) ADIOS :))
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak nějak. Jinak jsme přece už byli domluvení, pokud možno nereagovat nebo alespoň neoplácet stejnou mincí, pak to dopadne vždyky takhle.
Reagovat
carolyn
Ale víš co, tak proč si nejde blít pod Rafovo koleno? On údajně nesnáší Rogera (což mu nevěřím) ale věčně je naverbovanej pod zprávama s Rogerem....
Reagovat
smazaný uživatel
Protože je to s váma tutovka, vždycky z vás někdo takhle zareaguje, ale Secca, Silvi, Saski nebo já ho necháme bejt. Dokonce ani Barney s nim nediskutuje, kdyby jste to vydrželi konečně pár dní, tak máme pokoj.
Reagovat
carolyn
Tak ok, já dřív nereagovala, ale vždy se někdo našel. JEn proč mi píše vzkazy, když ani nemá ponětí komu fandím?
A jako fanda Rafana by měl snad jako první psát pod jeho článek. Tam od něj není ani čárka - divné,že?
Reagovat
smazaný uživatel
prosim jen chci rict,dnes vyhral ROG a vidite,ze bych sem hazela nejake spatne komenty?ne...kdyz vypadl RAFA hned byly urazky-nechtel dostat kenara,hraje do konce jen pro spanelske publikum...nahral to atd...jen at to vite!
Reagovat
majjkaa
saskia ze nechcel dostat kanara nie je ziadna urazka, nenadavam mu ani nic podobne, takze by som to neporovnavala, vobec som to nemyslela vazne skor na srandu, vobec nie v zlom. Ja nezvyknem rafu urazat ak si si vsimla, skor naopak pochvalim ked vyhraje, uznam to. Takze o com....?
Reagovat
smazaný uživatel
A viděl jsi snad nějakej příspěvek, kde jsem nadával na Rafu????? Kde prosím tě? Na McEnroea II. nadávám jenom proto, neboť jsem k tomu měl jasné důvody. Normální lidé jako pan Štěrba totiž vědí, že je Elegán egoista, co neunese žádnou porážku. V mládí nervák, co neunesl žádnou porážku, loni slzy na AO, nepodání ruky rozhodčímu, rozbíjení raket, arogantní odsekávání na tiskových konferencích a nakonec vyfuckování rozhodčího. JE TO ZKRÁTKA JOHN MCENROE II.!!!!!
Reagovat
lofas
To co píšeš je fanatismus ty si myslíš že Rafu by si potěšil tím názorem na Federera ? ! Tady je fuk jak kdo hraje ale úctu k němu to co dokázal si zaslouží a je fuk jak se kdo chová , ty ho stejně neznáš tak nemůžeš tvrdit opaky a že se prezentuje tak či tak to je jeho věc žije snad v demokracii !
Reagovat
smazaný uživatel
Co je na tom, že byl v mládí nervák? Třeba právě kvůli tomu je nejlepší hráč historie! Co je na tom, že rozbil jednu,dvě rakety za posledních 8 roků? Slzy na AO? Tak panebože je to jenom člověk, prostě ho mrzelo, že prohrál! Arogantní odsekávání? V 90% takový není a někdy ty otázky od novinářů jsou fakt nepříjemné! O vyfuckovaní rozhodčího nevím! Pan Štěrba může mít pravdu nebo může být taky jen zaujatý proti němu jako ty! Roger zdaleka není můj nejoblíbenější hráč, ale ty si prostě uplně hotový! Tady píšeš jaké mají všichni komplexy atd, ale z tebe tady má každý prdel a při čtení tvojich příspěvků kroutím hlavou, skoro případ pro Chocholouška!
Reagovat
Vojtaakk
A nepozval Wawrinku na svatbu!!!!!!!!!!!!!! To je hrůza!
Reagovat
xbenp27
No já nevím, ale nepřijde mi, že elegánovci vylézají z kanálů. Elegánovci jsou stále na povrchu, protože Reger je na špici již šest let, takže nemají důvod nikam zalézat.
Mohl by sis to konečně uvědomit a začít se bavit Federerovým tenisem, protože to už možná nikdy neuvidíš.....
Reagovat
smazaný uživatel
viz. Lofas ...
Reagovat
ArcusII
V kolik hrajou to finale? tady jsem koukal do přehledu a je tam neděle 01:00 v noci a na bwinu mají 9:30 :-) tak v kolik? diky
Reagovat
smazaný uživatel
Neděle 9.30 našeho času.
Reagovat
smazaný uživatel
V sobotu od 9:30 CET zeny, v nedeli od 9:30 CET muzi.
Reagovat
ArcusII
dííky :-)
Reagovat
lofas
Ty trotle ty jsi jen obyčejný chudák co bude lízat prdele takovým lidem jako je Roger Federer , tys dosáhl jen na své howno nejdál a tím se můžeš chlubit na rozdíl od špičky tenistů . Ty jsi jen pouhý ubohý člověk který bude lízat prdele takovým lidem jako je Roger Federer a Rafael Nadal , taká troska jako ty v životě ničeho nedosáhne která žije jen ze sociálních dávek možná tak dosáhne úspěchu v minimální mzdě ty jako zametač u popelnic , tak zavři rypák .
Reagovat
smazaný uživatel
Uz tu delší dobu pozuruji, a v pondělí až budu v job se na nej zaměřím :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm a ty si se bohužel tím textem "povýšil" na jeho úroveň.
Na Andrewa pokud možno nereagujeme a už vůbec né tímhle způsobem, protože ho to pouze povzbuzuje k dalším "výkonům"
Reagovat
smazaný uživatel
... ostatně proto to dělá.
Reagovat
majjkaa
VIDIM ZE DNES SA TO TU UZ CITAT NEBUDE DAT, ZBYTOCNE MRHANIE....TAKZE KRASNY ZVYSOK DNA V ZNAMENI ROGERA FEDERERA :))) ADIOS :))
Reagovat
smazaný uživatel
Nekdo z Prahy, kdo by jsi sel zahrat tenis ?
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal jsem ti do vzkazů... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Od:a.magerova 29.01.10 12:09
3:0 nebo maximálně 3:1 pro Rogera, ať mě to nestojí moc nervů. A o to delší může být rozhovor s vítězem :-)) nebo ukázka jeho dvojčat.
---------------------------------------------------------------------------------
Já bych si zase přál o to delší rozhovor s McEnroem II. po těžkým výprasku od Murrayho. Určitě by se Untielegánovci pobavili, kdyby McEnroe II. opět bulil jako tříletej fagan nebo kdyby rovnou vyfuckoval pořadatele celýho turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach tá závisť :)
Reagovat
carolyn
já nechápu, když už chce někdo urážet, proč to nedělá inteligentně? Tak aby fakt urazil a hlavně neztrapnil sám sebe?
Reagovat
smazaný uživatel
"Untielegánovci" - to je zas co? :-O
Reagovat
petrstary
carolyn aby to mohl udělat inteligentně, tak by musel nějakou inteligenci mít. Tahle kreatura má sotva IQ sněhový koule, to po něm nemůžeš chtít :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak, jedinou šancí teď je, že Murray McEnroea II. deklasuje nebo, že si to švýcarský pako na hotelu zlomí nohu. Větším štěstím by pro mě byla ta druhá varianta, aspoň by byl klid a Elegánovci by aspoň zmlkli, protože opět vylejzají z kanálů. Možná, že s McEnroem II. po AO spadne letadlo a s Elegánovci - největšími lúzry na světě bude konečně amen. Umím si představit ty jejich kyselé ksichty po Elegánově prohře případně jeho smrti.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja neviem, ale keď chceš urážať Rogera tak si vymysli nejakú lepšiu prezývku ako John McEnrore, pretože keď ho takto nazveš, aspoň pre mňa to vôbec neznie "urážlivo.
Reagovat
smazaný uživatel
te seš takovej blbeček,že se mě z tebe chce blejt.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak s přáním smrti a zlomenin komukoliv bych byl hodně opatrnej..
Reagovat
smazaný uživatel
Trochu přeháníš, ne ?! Psát tu, aby s Federerem spadlo letadlo, a nebo, aby si zlomil nohu
Reagovat
a.magerova
Kdo jinému takové neštěstí přeje je největší ubožák na světě !!!
Reagovat
carolyn
tohle se rádo vrací, takže bych vážila slova
Reagovat
smazaný uživatel
Odsoudil ses sám.
Reagovat
petrstary
Ty si fakt dement všech dementů. Plácal si tu jak Koleno Federera zesměšní, místo toho zesměšnil sebe, ty si zalez někam do kanálu, a teď vylezeš a vybleješ tu tohleto. Seš fakt ubožák.
Reagovat
Vojtaakk
Tak dneska takovej lehčí trénink pro Fedexe, aspoň že se zapotil...
Finálko bude dobrý, Andy tady podává dobré výkony, mohl by to být boj. Myslím ale že rozhodne psychika (podobně jako na US 08)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to na Murraym, přesně tak, jak to psychicky zvládně. Na Federera má, rovněž má velmi dobře přečtenou jeho hru, dokáže ho vyvést z rytmu. Teď a záleží na tom, jestli dokáže přijít na kurt a zapomenout na to, že hraje o svůj první Grand Slam, určitě bude nervózní.
Reagovat
Vojtaakk
Řek bych že to buď psychicky:
A) nezvládne a dostane 3:0
B) zvládne a bude to boj na 5 setů s tim že může vyhrát kdokoli

Čilič neuměl proti Andymu nijak změnit hru, hrál pořád stejně, což Andy přečet a už nebylo o čem. S Rogerem to bude v tomhle ohledu o moc těžší...
Reagovat
smazaný uživatel
mám trochu strach z bodu A), ten prvni GS titul je psychicky nejhorší ;)))
Reagovat
Vojtaakk
Já fandim Rogerovi, takže z bodu A) strach nemám :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga nepředvedl ten nejlepší výkon, dokonce bych mu i přála set, protože se bylo opravdu na co koukat. Fedex hrál tak, jak už dlouho ne, nádhera!!! Doufám, že i tak bude hrát ve finále, ne-li lépe :o)
Reagovat
steve79
No bude to velmi vyrovnaný. Fedex má sice zápornou bilanci,ale posladní dva zápasy s Murraym vyhrál a další plus pro Fedexe vidím že se bude hrát na tři sety. Tipuji 3:1 na sety pro Federera. Jinak dneska to byl hodně dobrej výkon, ale Fedexovi hodně pomohlo že mu vyšel úvod zápasu.
Reagovat
smazaný uživatel
Nazdar,celý zápas jsem neviděl ale to jak dneska Fed hrál bylo prostě něco,pokud bude takto ve finále podávat(což bude) myslím si že vyhraje,rozhodně na to má,tohle bude Roger Federera,a moc mu přeju vyhrát všechny GS :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ale Murray určite nebude hrať tak zúfalo ako Tsonga,nehovoriac o tom,že každý zápas je iný,šak pár ľudí už otváralo šampanské aj po prvom sete s Andrejevom:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím že ne,ale vyhrají zkušenosti a psychika a v tom je Roger lepší :)
Reagovat
smazaný uživatel
No ja by som bol rád,ale tentokrát by som určite vsadil skor na Murrayho...
Reagovat
smazaný uživatel
Tsonga !
Chýba mu taktika a fyzička. Hrá spontánne, to nestačí!
Reagovat
majjkaa
Tak dnes to bolo ako v pohadke, pastva pre oci :) Roger supera vycvicil ako maleho chlapca, v urcitych momentoch som rozmyslala ako sa Tsonga vlastne dostal do semif. fyzicky nestacil (alebo zeby len natrafil dnes na nespravneho supera?)
K dnesku ani niet co komentovat.....Roger skvela forma, istota, ziadne pochybnosti ani zavahania.
Finale bude samozrejme o inom, Murray dokaze porazit hocikoho ked chce a ide mu karta, ale ja verim ze Roger ho po vacsej bitke predsa skoli.
A este vy co sa pri Rogerovi vraj nudite....to bola nuda dnes co? Roger vas dnes mucil a tolkou nudou asi zabil.....:) A ta jeho forma?......co den horsia a horsia, ach boooze :)
Reagovat
a.magerova
3:0 nebo maximálně 3:1 pro Rogera, ať mě to nestojí moc nervů. A o to delší může být rozhovor s vítězem :-)) nebo ukázka jeho dvojčat.
Reagovat
smazaný uživatel
Holky, "nevyrostlo" nějak za posledních pár měsíců Fedovi čelo? Při tom rozhovoru, kdy si sundal čelenku, jsem na něj koukal jak blázen, najednou tak velký kouty, že to nemíval?
Reagovat
majjkaa
myslim ze mal take stale len nosi vlasy, ale presne tiez som sa na to zapozerala aj ja ake celo ukazal :)) a mozno aj vekom uz :) neviem.
Reagovat
carolyn
Ale já si toho všimla taky při tom rozhovoru :-)))))
Reagovat
a.magerova
Nevšimla jsem si, zaměřím se v neděli, doufám že budu mít dost času při rozhovoru s vítězem :-))
Reagovat
carolyn
dost času? jako než tě manžel zabí? :-DDD
Reagovat
carolyn
myslím v neděli při finále, samo :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes to nebyl ten Tsonga jak ho známe, malé sebevědomí, vlažný pohyb a nejistota při úderech..Jo-Wilfried, kam se podělo Tvé sebehecování? Pro Rogera jen lehký trénink, ach jo..
Reagovat
smazaný uživatel
všimli jste si že koko.tek Barney se nějak neúčastní diskuze poslední dobou??? čim to asi bude??? :D :D jinak samozřejmě gratulace Rogerovi, finále bide těžší ale myslim že to zvládne..
Reagovat
carolyn
no joooooo? ani jsem si nevšimla, nijak mi ale nechybí :-))
Reagovat
a.magerova
Nechme ho v klidu odpočívat, Rafa hlásí, že koleno bude do týdne OK, tak má důvod ke spokojenosti.
Reagovat
majjkaa
jasnee do tyzdna :) uz sme toho poculi....to je len jeho uspavanka na dobru noc toto!
Reagovat
smazaný uživatel
tak obcas se zapoji pod jinymi nicky jako treba andrew
Reagovat
smazaný uživatel
Federer a jeho 16snactý Grand Slam nesmrtelnosti se rýsuje , to už nikdo nikdy v živote nevyhraje pokad vyhraje 16ctý Grand Slam a za ten zápas z Tsongou si to zaslouží a věřím že Můru zničí , Můra nemá tak kvalitní servis jak Federer , to už je třetí zápas na Australian Open co nedal nikomu ani jeden break boll a když vezmu zápasy od Můry tak ta těch break bollu nabídla požehnaně ..Roger pohár je tvůj !
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som si to celkom užila, na nervák som nemala naozaj náladu, takže taký jednoduchý zápas mi prišiel vhod.
Nervy si budem šetriť až na nedeľu, dúfam, že tohtoročné finále nebude v ničom zaostávať za tým minulým. :) GO Roger! :)
Reagovat
a.magerova
No klidně bych si i odpustila nějaké nervy drásající finále, úplně se spokojím s jasnou výhrou pro Rogera :-))
Reagovat
carolyn
finále bez nervů, není to pravé, chce to trošku napětí a pěknej tenis, né tréning jako dnes - to by nebylo ono :-))
Reagovat
a.magerova
No jo, tak jo, ale je to rozhodnutí pod nátlakem carolyn :-))
Reagovat
smazaný uživatel
S tou výhrou pre Rogera súhlasím, akurát budem mať oveľa krajší pocit, keď zvíťazí po boji ako po nejakom "tréningovom procese". :)
Reagovat
carolyn
pod nátlakem, ale nakonec bude stát za to :-)))) se tááák těším!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak povedal by som, že Fede vyhrá ! 60:40 pre Feda. Ak sa nič nepritrafí do nedele, neočakávam ani zvlášť tuhý boj. Fede je odhodlaný odčiniť vlaňajšie finále. Celý turnaj hrá veľmi takticky a umne. Pripustím však, že zmýliť sa je ľudské !
Reagovat
smazaný uživatel
pekné pozápasové interview:-)...inak samozrejme Tsonga úplne špatný,vobec nevedel čo chce hrať a tak to aj dopadlo...takže zaslúžený postup do 8.GS finále v rade a do 18 finále z posledných 19 GS...pýtať sa " Kdo z vás to má ? " je zbytočné:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jááá Iťko ! V mojich snoch :-))
Reagovat
skott
no, vtipny je, ze Roger uz se dostal do takove dimenze, ze musi prekonavat svoje vlastni rekordy:-D
Osme GS finale v rade a letos bude utocit na svoje vlastni maximum v podobe 10 po sobe jdoucich...
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrý poznatok. Je to srandovné, ale je to tak. Federer súperí, už len so sebou. Jeho osobná motivácia je neskutočná! Všetko je málo ... treba hrať o viac.
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, tak dnes nebylo o cem..:/
Finale bude jine, Murrayho tenis Federerovi tak nesedi, trochu potlacim Andyho, neni to sice muj favorit, ale ma fakt tenisovou ruku od pana boha. Uz na velkou trofej ceka dlouho, tak at se docka.
Reagovat
carolyn
Tak finále bude zajímavé, obě finále! Už se těším :-)
Reagovat
smazaný uživatel
souhlasim s tebou, vyhry moc preju justine a andymu!
Reagovat
smazaný uživatel
Větší šance má určitě Roger.Murray ho nedokázal zatím porazit ve 3 setech a to bývají úplně jiné zápasy.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist