Federer ukončil Djokovičovo čínské kouzlo a v Šanghaji postoupil do finále

11. 10. 2014, 15:40
Aktuality 422
ATP ŠANGHAJ - Novak Djokovič po sérii 28 výher prohrál zápas na půdě Číny. Stejně jako před třemi lety mu porážku připravil v semifinále turnaje v Šanghaji Roger Federer. Švýcarský tenista dnes vyhrál v pohledném dvousetovém utkání a s Francouzem Simonem si zahraje o již 23. titul z turnajů Masters 1000.
Roger Federer

Novak Djokovič si zápasy v Číně zamiloval. V neděli v Pekingu po nejlepším finálovém výkonu v kariéře rozdrtil Tomáše Berdycha a turnaj v čínské metropoli už popáté vyhrál. V Pekingu nenašel přemožitele v žádném ze 24 zápasů.

Na půdě Číny sedmadvacetiletý Srb prohrál naposledy v roce 2011 v semifinále turnaje Masters 1000 v Šanghaji a na stejném místě, ve stejné fázi turnaje i se stejným soupeřem také jeho vítězná série skončila. Djokovičovu šňůru 28 vítězství orámoval Roger Federer, který dnes stejně jako před třemi lety souboj o finále vyhrál ve dvou setech.

Novak DjokovičPoslední vzájemný souboj vyhrál ve finále letošního Wimbledonu po pětisetové bitvě Djokovič, který měl dnes možnost bilanci vzájemných soubojů poprvé vyrovnat. Švýcar byl ale proti, po velmi dobrém výkonu zvítězil dvakrát 6-4 a ujal se vedení 19-17.

Dnešní duel divákům nabízel od samého začátku spoustu krásných výměn. Mírně navrch měl Federer. Jedinému brejkbolu čelil v prvním setu krátce po brejku na 3-2, ale odvrátil ho. Sám sice také osm příležitostí na brejk neproměnil, přesto byl v každé sadě jednou úspěšný.

Dvojnásobný obhájce titulu Djokovič nebyl zcela ve své kůži, ale několikrát bojoval o návrat do zápasu. Především za stavu 1-3 v druhém dějství, kdy předvedl několik parádních úderů a úspěšně odvrátil čtyři brejkboly. V deváté hře pak zlikvidoval i dva mečboly, ale Federer, který se mohl opřít o větší podporu publika, už si vítězství ujít nenechal a pro poslední vítězný míč si došel k síti. U té se objevil celkem 35krát a 20krát od ní odcházel s fiftýnem v kapse.

"Když jdete k síti, musíte být hodně hbitý a výbušný. A to jsem dnes byl. Hraju čtvrtý den za sebou a cítím se skvěle," pochvaloval si Federer. "Myslím, že útočný tenis je nejzábavnější, takže když tak hraju, je to skvělé. Při mečbolu se to ukázalo. Zakončit zápas dvěma voleji je skvělý pocit," dodal basilejský rodák, který přitom už ve svém prvním zápase musel odvracet pět mečbolů proti Leonardu Mayerovi.

Roger FedererTřiatřicetiletý Švýcar dnes zahrál 35 vítězných úderů a udělal 23 nevynucených chyb. Djokovičova čísla nebyla o moc horší - předvedl 31 winnerů a spáchal 24 zbytečných chyb.

"Myslím, že jsem nehrál zase tak špatně. Ale on hrál to, co chtěl. Byl to od něj perfektní zápas, myslím, že jeden znejlepších, co proti mě odehrál," chválil Djokovič svého přemožitele. "Teď se vrátím domů a budu čekat, až se stanu otcem," dodal Srb, jehož manželka Jelena Rističová mu má porodit prvního potomka.

Sedmnáctinásobný grandslamový vítěz Federer už na pátém z posledních šesti turnajů postoupil do finále, celkově ho čeká už 122. zápas o titul, z toho 39. na turnajích Masters 1000. Ve sbírce má rovných 80 titulů, když naposledy triumfoval v srpnu v Cincinnati, kde získal 22. trofej z turnajů Masters 1000. Historicky nejlepší Rafael Nadal má z podniků Masters celkem 27 titulů.

Více trofejí než třetí hráč světa Federer, který se zítra posune na post světové dvojky, nasbírali jen Ivan Lendl (94) a Jimmy Connors (109).

O trofej, která mu jako jedna z mála ve sbírce chybí, si Federer zahraje s Gillesem Simonem. S Francouzem, jenž dnes vyřadil Feliciana Lópeze a bude hrát o první titul z turnaje Masters 1000, ve vzájemné bilanci vede 4-2.

Oba na sebe teoreticky mohou narazit i v letošním finále Davisova poháru, ve kterém se střetne Francie se Švýcarskem.

- ATP MASTERS 1000 ŠANGHAJ -
(Čína, tv. povrch, 4,195,895 dolarů)
sobotní výsledky (11. 10. 2014)
• Dvouhra - semifinále •
Federer (3-Švýc.) - Djokovič (1-Srb.) 6-4 6-4
Simon (Fr.) - F. López (Šp.) 6-2 7-6(1)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

422
Přidat komentář
panzer.dragon
titul, titul co mu chyběl, posun v žebříčku, posun před nadala, vyřazení novaka už ve semi (tratí body), ukončení šňůry novakovi, přiblížení k posunu na number one, krásnej výkon proti novakovi co si bude novak ještě dlouho pamatovat

prostě když se daří tak se daří
Reagovat
Denis92
YEAAAH! Roger si nechal najlepsie returny az na zaver a dalsi titul je vo vacku.
Reagovat
Roger_Federer
Vykon nic moc, ale je to tam.:)
Reagovat
spaniel
Je to tam!!!
Reagovat
PetaM
Joooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!! Gratulace Rogere!!!!!!! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Velká gratulka, pro Simona velký úspěch. :)
Reagovat
pockerface
jooooooooo je to tam.Ale byly to nervy.Dneska se Roger nadřel jako kůň.Udělal spoustu chyb,mohlo to být daleko snadnější.Ale i tak velká gratulace k titulu.Jsi borec Rogere.
Reagovat
Davor1
Roger sa radoval snáď viac ako po prvom Wimbledone :-D
Reagovat
pockerface
tak teď už Rogera nic nezastaví.Tak poooojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Je to skoro tam!! :D
Reagovat
Davor1
Tak dnes to Rogerovi vyhral servis. Ostatné fakt nič moc...
Reagovat
pockerface
na to se historie nebude ptát,ale jinak máš pravdu.
Reagovat
pockerface
tak Rogere teď musíš podržet svoje 2 podání a věřím,že titul bude doma.Tak poooojď!!
Reagovat
smazaný uživatel
Na to, ze ma simon prilezitosti pramalo s nimi neskutecne mrha :)
Reagovat
spaniel
Simon ja pan taktik. Finale vypada misto typicky Federerovskeho zapasu, na typicky Simonovske. Spousta pinkani, chyb a zadny rytmus.
Reagovat
pockerface
přesně,krásný tenis byl včera.Dneska je to Rogerovo trápení a opravdu Simon působí jako šachista.
Reagovat
pockerface
Rogere pojď!!!!!! já ti stále věřím.Tohle mu nemůžeš dát.
Reagovat
Davor1
No ty vole
Reagovat
dadaft
poume do třetího!
Reagovat
Davor1
To je až zázrak, že Simon nestratil ani jeden servis v druhom sete pri tak žalostnom prvom aj druhom servise. Alebo neschopnosť Fedexa na returne?
Reagovat
pockerface
no a ještě mu Roger daruje set.Který měl vyhrát min. 6:1
Reagovat
Davor1
tak ešte žije...
Reagovat
pockerface
tak snad Simona sfoukne v TB
Reagovat
Roger_Federer
Musim rict, ze Roger hruza.,dneska by ho Djokovic sfoukl.
Reagovat
spaniel
Opakuje se to co pres leto. Roger hraje vsechny zapasy vecer a finale je prvni zapas, co hraje pres den. Vzdy je pak jalovy :/
Reagovat
spaniel
Tak Simon zvladl odpocitavani. Roger neni schopny mu zasadit KO :/
Reagovat
pockerface
no tak snad mu ho nezasadí Simon.
Reagovat
Denis92
A znova..Roger tento gem mohol vyhrat cistou hrou a miesto toho ho Simonovi daroval 4UE.
Reagovat
pockerface
no tak teď to Roger posral.
Reagovat
pockerface
tvl tak tenhle game musí Rogera mrzet ještě víc než ty první dva.
Reagovat
pockerface
ach dneska mu to nejde ani na té síti.Škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger si to zase nechává na koncovku setu, tak ale už aby to bylo!
Reagovat
pockerface
jo teď by mohl Simona brejknout,protože TB to by byly zase nervy.
Reagovat
Denis92
Teraz pride jeden blby gem na servise a bude po sete..pritom to Roger mohol mat uz davno vyhrate.
Reagovat
Davor1
Roger mi dnes dosť pripomína toho jalového Federera spred roka, akurát servis ho drží a psychicky je natom oveľa lepšie. Úderovo ale oproti včerajšku diametrálny rozdiel...
Reagovat
pockerface
zbytečně si to zkomplikoval už mohlo být po zápase.
Reagovat
tito
Šachy z obou stran, ale Gilles je opravdu chytrolín s velkým citem pro úder. Ten drive volley od Rogera dříve byl taky skvělá lahůdka.
Reagovat
Roger_Federer
Tedho Simon breikne
Reagovat
spaniel
Tvl to je trapeni, k tomu Simonovy haluze a ramy.
Reagovat
Roger_Federer
nechapu,Simon podava z druheho jak erani a roger z toho nic nevymysli.
Reagovat
pockerface
fakt ho můžou mrzet ty dva Simonovi gamy hned na začátku.Tam byl Simo hodně dole a Roger mohl už podávat na vítězství.
Reagovat
dadaft
mám rád sníženou kameru.
Reagovat
dadaft
prášky už asi zabraly, teď zas Simon vypadá líp.
Reagovat
spaniel
Jj, na to ze to maji byt trisla, ted vypadal vic nez dobre. Roger to projel, mel uz mit brejk, ted se nadre vic :/
Reagovat
Roger_Federer
Roger nrhraje vubec dobre, Simona to jeste nakopne.
Reagovat
pockerface
doufám,že se Simonovi nepodaří urvat 2.set,protože ve 3.setu by byl Simon asi opět klidnější než Roger a jak jsme slyšeli Simon umí ty tříseťáky.
Reagovat
spaniel
Ukazali starsiho chlapika s mladou blondynou a anglicti komentatori, ze to je reditel turnaje uzivajici si plody sve prace :D
Reagovat
Davor1
aj ona si asi užíva plody jeho práce :-D
Reagovat
Davor1
Po dobrých troch Simonovych prvých servisoch bral všetky body Roger, zo 7-mich druhých slabučkých ale vyhral Gilles 6 bodov ;) Toto si Roger za klobúk nedá...
Reagovat
Denis92
Roger stale vymysla, uz mohol mat davno brejk..tolko druhych servisov od Simona a neni schopny to potrestat..
Reagovat
tito
Je zázrak, že s úspěšností prvního Gilles drží své podání.
Reagovat
spaniel
Nechapu ty returny 2.servisu.
Reagovat
smazaný uživatel
Simon jaký má nožičky jak hůlčičky vedle tý holčiny, co mu podává ručník :DD
Reagovat
Roger_Federer
hraje ns ty breikbali hrozne
Reagovat
pockerface
přesně,už to fakt mohlo být 3:0 a Roger mohl být v klidu.V každém Simonově gamu měl minimálně 1 brejk.Aby tím Simona nedostal znovu do laufu.
Reagovat
pockerface
ach jo,dneska ty brejkboly nejdou Rogerovi nějak proměnit.Už to mohlo být 3:0
Reagovat
spaniel
Hlavni zmena v Rogerove hre od stavu 4:3, z 19% slajsu na 37%
Reagovat
pockerface
snad si to Roger zase ne zkomplikuje.
Reagovat
spaniel
Ta paska, v kazdem zapase...
Reagovat
Roger_Federer
Zacina to byt obrazek letosni sezony, perfektni tenis v semifinale, o poznani horsi vykon ve finale.
Reagovat
pockerface
čím to? že by únava nebo svázanost,že byl a je ve většině finále favorit?
Reagovat
Roger_Federer
vsecko dohromady?:)
Reagovat
spaniel
Toto bude kratky proces, Simon uz se nehybe a podani nikde.
Reagovat
pockerface
jen abys měl pravdu.Roger by to mohl ukončit co nejdříve,rád bych se chtěl začít dívat na Velkou Pardubickou.Sice hlavní závod začíná až po 16 hod.,ale baví mně i ostatní.
Reagovat
Cico93
Milujem Rogera viac ako voľne pripojenie na internet ;) toje zabitý transparent.
Reagovat
Davor1
Simona by som ešte neodpisoval, aj Mayer vyzeral že sa zloží potom, čo nedopodával a prehral prvý set a čo z toho bolo ;) Ale keď Rogerovi pôjde servis, tak by to malo byť jasné, Simon dnes servis nechal niekde na hoteli...
Reagovat
spaniel
Hlavne Simonuv druhy servis je velice slaby, rovnou do oblasti uderu Rogera, slaby kick. To musi trestat pokazde.
Reagovat
Davor1
presne, a to ešte Roger nevie poriadne využiť, inač by to asi bolo jednoznačnejšie...
Reagovat
pockerface
začíná být slabý i první servis.Zatím toho Roger nevyužívá.Doufám,že je to jen otázka času.
Reagovat
pockerface
pokud má nějaký zdravotní problém se zády,tak se to může právě projevovat na podání.Ale takhle přes TV to asi ne zjistíme.Mně osobně to tedy nevadí,že mu nejde podání :-)
Reagovat
Davor1
servis bol vždy jeho slabinou, dnes ale nevie vôbec trafiť prvý...
ťažko povedať ako to bolo s tým MTO, to vie asi len Gilles ;)
Reagovat
dadaft
tak vyhrát set nad hráčem, který je bez prvního servisu, by měla být povinnost a Roger rozhodně nemůže být se hrou spokojený.
se stavem jo.
doufám, že Simon začne líp podávat, ať je to větší sranda.
Reagovat
Denis92
Tak nastastie to Roger urval. Som sa bal, ze ten volej ho bude mrziet. Zatial vsak nehra moc dobre. Pomer W/UE 9-18 neni dobry, ale je skvele ze aj napriek tomu to dokazal urvat. Snad pojde jeho hra hore.
Reagovat
spaniel
MTO Simon, miluju tyto finty :/
Reagovat
Cico93
Ufff sem se až spotil ;)
Reagovat
smazaný uživatel
tohle ještě nic nebylo oproti tomu, jak jsem se zapotila u Leo Mayera :D
Reagovat
pockerface
vypotil jsem asi půl kg,ani nemusím cvičit :-
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD
Reagovat
spaniel
Uff, je to tam. Jsem zvedavy jestli bude druhy set boj nebo jasna zalezitost.
Reagovat
smazaný uživatel
Roger poslední dobou hrozně rád brnká na nervy, snad ho nepřibrzdí MTO.
Reagovat
smazaný uživatel
Krásnej prohoz na setbolu, bekhend bych zvlášť vyzdvihla :) Tak a teď už jedem do cíle, druhej set bude snad rychlejší :))
Reagovat
smazaný uživatel
Skvele mu Simon nahral na sp :)) ale pohledy tenis.
Reagovat
pockerface
joooooooo tak to zvládl.Tak snad 2.set bude ze strany Rogera rychlejší.
Reagovat
PetaM
Come on!!!!!!! :)
Reagovat
Davor1
Roger, aby ťa ten laxný volej ešte nemrzel...:/
Reagovat
pockerface
už mohl být konec.Hlavně na něj zapomenout a nezkazit své podání.
Reagovat
pockerface
ty vole,tak tohle může Rogera mrzet.Po dlouhé době takhle zkažený volej na síti.
Reagovat
Roger_Federer
v nejmebe vhodnou dobu..
Reagovat
spaniel
Roger mne pripada, ze se nevi rozhodnout zda chodit na sit nebo ne.
Reagovat
spaniel
A uz zase chycen v zemi nikoho...
Reagovat
smazaný uživatel
No pěkný, to jsme nechtěli, už to vypadalo, že je Simon rozloženej.
Reagovat
dadaft
on hlavně naprosto NUTNĚ potřebuje první servis.
Reagovat
pockerface
tak teď by to chtělo od Rogera eso,eso
Reagovat
pockerface
snad to Roger neprojede,když už to srovnal a vypadá to,že už se dostal do úderové pohody.
Reagovat
pockerface
Roger využívá taktiku Simona a ten je toho paf.No tak,ale teď zase použil Simon hru Rogera.No jsou to nervy.
Reagovat
dadaft
nečekaný obraz hry.
Simon už ani náznak útoku.
což neustojí.
Reagovat
dadaft
jenom jsem to dopsal a přechod na síť + odvážný úder křížem + eso. ))
Reagovat
pockerface
pojď Rogere,musíš!!
Reagovat
smazaný uživatel
Roger se rozhoupal, teď už ho nic nezastaví :))
Reagovat
pockerface
jestli Roger vyhraje 1.set,tak dá Simona ve 2.Simon se už nevzchopí.Pokud by Simon vyhrál TB,tak to bude ještě bitva.
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím si kluci procvičují BH koukám :D
Reagovat
pockerface
uf,tak to bylo v pravý čas.Tak teď využít horšího rozpoložení Simona.
Reagovat
Denis92
KONECNE!
Reagovat
smazaný uživatel
Tiha okamziku
Reagovat
smazaný uživatel
To si prohral chudak sam. Slozi se? :)
Reagovat
Davor1
Gilles sa drží a Roger nabral istotu na servise, toto bude na 3 sety z nejasným koncom...;)
Reagovat
pockerface
ještě to může Roger zvrátil.Možná teď.Věřím,že Roger dá první set 7:5
Reagovat
Davor1
tak nakoniec pokračujeme, ale zvrátil to predovšetkým Simon katastrofálnym servisom a chybami...
Reagovat
dadaft
no Rogere, nevím jestli to upinkáš od BL.
Reagovat
Roger_Federer
jj, nechapu, proti vcerejsku..vraci jak Nadal.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Bojí se víc útočit a hrát na riziko, že bude víc chybovat?
Reagovat
tito
Hraje to, co mu Simon dovolí. Při nepřipraveném útoku by ho prohazoval dnes lépe, než včera Nole. Je to možná paradoxní, ale je to tak.
Reagovat
dadaft
zas bych nepřeháněl - dělá dost chyb.

navíc to Simon asi sám odevzdá.
Reagovat
tito
teď daruje a nezvládá
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to těžší, než se zdálo, jakoby Roger vystřízlivěl ze včerejší euforie, musí začít hrát víc na síti, ale s jistotou, určitě si ten ztracenej gem vezme zpátky :)
Reagovat
Roger_Federer
Nedalo se moc cekat ze to budr jednoduche, Simon mu nesedel nikdy..Jeste vic to ukazuje, jak tezke bude finale DC
Reagovat
pockerface
jenže Simon ho zatím k té síti nepouští.Věřím,že se Roger ve 2.setu rozjede.No tak to vyhraje ve 3.setech no :-) i to se počítá :-)
Reagovat
Denis92
Zatial je to presny opak vcerajsku. Simon je skvely a Roger kazi.
Reagovat
spaniel
Simon zatim hraje od BL lip nez Nole. Neskutecne do toho reze. Novakovi nesel forehand a nezahral vic nez 2 bekhendy po lajne. Simon do toho triska z kazde pozice a zatim mu to pada.
Reagovat
Denis92
Roger je zly na returne. Vobec nevie vyuzit toho ze Simon ma len 30% uspesnost 1.servisu.
Reagovat
pockerface
Rogere,nenech se upinkat.Simon začne dělat chyby ne že ne :-).Tak ho koukej brejknout a Simon se složí.
Reagovat
Kozoroh
Pokud dnes vyhraje Simon, nebude to o tom, že by frantík sám vyhrál, ale že si to Roger prohrál sám!
Reagovat
spaniel
Co? Simon hraje uzasne...
Reagovat
dadaft
Simon hraje skvěle.
celý turnaj.
Reagovat
Roger_Federer
Fedex se srovna.
Reagovat
spaniel
Zacatek jak vino :/
Reagovat
smazaný uživatel
To bude jízda pod zataženou střechou :) Come on, Roger :))
Reagovat
kada.tom
Simone, vzpomeň si na rok 2008 a zopakuje to dneska, dík
Reagovat
Cico93
Ale už bež do riti!!!
Reagovat
smazaný uživatel
nepruď, ty taky kolikrát fandíš soupeři než hráči, o kterém je vlákno, nejsi jediný, tak buď v klidu :P
Reagovat
Cico93
On prúdi, on nefandi Simonovi!!!
Reagovat
smazaný uživatel
:D jak děti na písku, však víš, že to není nic nového, že někdo nějakého hráče nemá rád, tak bude proti němu psát, to sis ještě nezvykl. Klid, užívej si tenis, sluníčka a nenech se vytáčet :)
Reagovat
pockerface
napětí stoupá,věřím,že Roger bude dnes ve stejné pohodě jako včera.U Simona očekávám mírnou nervozitu z prvního finále na Master.Přeji si pěkný tenis s vítězným koncem pro Rogera.
Reagovat
Roger_Federer
poznamky prameni ze strachu.Toho ze pokud by se nedej boze stalo ze by se 33 lety Federer stal na konci tohto roku svetovou jednickou,dostanou jeho teorie na snizovani Federerovych uspechu trhliny.
Peter jen pousti zbytky syry.
Reagovat
smazaný uživatel
ten pravy sa ozval
Reagovat
smazaný uživatel
A ten levý na něj reagoval.
Reagovat
Mayo
do čerta, zajtra zrejme neuvidím finálčo
Reagovat
Fanda67
To neuvidí nikdo, bylo už dnes :)
Reagovat
spaniel
?I think I did not play too bad,? said Djokovic, whose win streak in China included his two Masters 1000 titles in Shanghai (2012, 2013) and three straight titles in Beijing (five overall). ?It's just that he played everything he wanted to play. He played the perfect match. I think he's going to tell you how he felt, but that's how I felt he played. He played an amazing match.?

?It was a great match, I agree,? said Federer, who will play for his 81st tour-level title on Sunday. ?I think I played very well. There was nothing in the game today that wasn't working. I think it was a high-level match. I'm unbelievably happy with the way it went.?
Reagovat
Pe3k
Říkal jsem si kdo to tady zase neunese a vida místní trolhand forehand :D
Reagovat
Denis92
Este Roger moze ziskat aj nejake bodiky za finale DC.
Reagovat
a.magerova
Čert vem body, hlavně ať bere mísu ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
moja rec:),z bodov sa nikto nenaje
Reagovat
a.magerova
Přesně tak, plná MÍSA žvance je nenahraditelná :-))))
Reagovat
Fanda67
Moje rec :))
Reagovat
PetaM
Gratulace Rogerovi!!!!!! Musel jsem po první setu odejít, tak jsem moc rád, že to dotáhl!!! Chtělo by to titul, když ho ještě nemá!!! Rogere, come on!!! :)
Reagovat
spaniel
Trollhand, alias Dati di Blabla se zase ztrapnuje. Mozna mel skoncit svuj prispevek po prvnim slovu Neviem. To ho presne vystihuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Mňa vystihuje neviem a teba nerozumiem :)
Reagovat
spaniel
Dati di Neviem by mel byt tvuj dalsi nick. Jako obvykle ztrapnovani se svou neznalosti. Ale u tebe vec běžná, nikdy ti fakta moc nesly, vzdy ses ukajel jen v tech svých kdyby. A v rypani samozrejme.
Reagovat
Nola
aj ty si jeden z tých, vdaka, ktorým som sa tu rozhodla registrovať, samozrejme na prvom mieste boli Noleho fans, gigin, Sonja..., bolo ich tu dosť, dnes už nie.....javil si sa mi, ako fajn Fedexov fanúšik... logicky tu máte najvaščiu základnu, vždy som ta pokladala za inteligentého fanúšika, JM bol tiež jeden z vás, ktorého som rada čítala, kvalitné príspevky, dnes už nie,.... jeden číta trápne diskusie na slovenských portáloch..., druhý sa venuje Fandine, z čoho mi vychádza, že sa tu neoplatí diskutovať...
tvoj nick spaniel sa mi páčil, niečo ako recesia... baby od Fedexa sú príjemné, ak ked niekedy veľmi vztahovačné
Reagovat
spaniel
Mas recht, jde to z kopce. Ja se jen nemuzu donutit ignorovat veci, co se mne nelibi. Dneska hral Roger a Nole a viděli jsme opět krasny tenis s pozitivním poměrem W/UE, kde nebylo predem jasne, kdo vyhraje, ale vetsina prispevku jsou hádky, protoze fanousci Nadala neunasi a rypou, kdezto fanousci hrace, ktery prohral a kteri maji duvod k frustraci, to nesou sportovně jako sam Novak.

Diskusi s F se uz snazim vyhýbat, ale s Datim je to stridave (vidim ze mas přehled). Každopádně neni nutné to hned balit, budou i světlejší chvilky.
Reagovat
rod_laver
Trochu odbočím - Roger a Novak hrajou snad vždy pěkný tenis. Dle mého názoru je tahle dvojice nejvíce nedoceněná a jedná se o nejatraktivnější zápasy na okruhu. Tihle dva předvádí proti sobě střet stylů, ale oba zároveň hrají variabilní tenis, kdy Roger nutí Novaka hrát celodvorcově (ne jak tomu bývá v zápasech Rafa vs. Novak), a Novak Rogera skvěle rozhýbává a často drtí od BL, a proto Roger proti němu hraje velmi agresivně. Potom mi i přijde, že od Novaka porážky nejmíň bolí. Po takových výkonech i porážky od Novaka nejmíň bolí.
Reagovat
rod_laver
sry za závěrečné dublování
Reagovat
smazaný uživatel
tenisove senzory mame, dejme tomu, docela sladene, ovsem nase prahy citlivosti snimacu bolesti se diametralne lisi... :-))
Reagovat
rod_laver
:)) dejme tomu, že po loňské sezóně jsem se dokázal s prohrami smířit, teda až na ty z US Open 2010 a 2011 :))
Reagovat
Nola
nemá Nole vôbec istú, pre neznalých... ak Nole vypustí Paríž, celkom v pohode sa ňou môže stať Fedex, v Race ho môže predstihnúť ešte pred TM, môže sa opakovať situácia z roku 2012.... nech sa stane, čo sa má stať...ak sa to stane, kedy naposledy sa NO 1 na konci roku stal hráč bez GS titulu, hráč, ktorý mal veľmi vyrovnané výkony v sezone, bez výkyvov a získal menej titulov.... Lendl? ešte niekto? prosím historikov o údaje, Fedex je neuveriteľná mašina... vlani mal problém sa kvalifikovať na TM a momentálne útočí na post NO1... dnes hral neuveriteľne... koniec sezony bude nakoniec veľmi, veľmi zaujímavý, dvaja kohúti sa bijú o post NO1 a nakoniec im ostanú oči pre plač, a vypáli im rybník hráč, ktorého ešte vlani niektorí odpisovali, bude platiť slovenské porekadlo, kde sa dvaja bijú, tretí zvíťazí? celkom sa na to teším...
Reagovat
spaniel
Marcela Rios?
Reagovat
spaniel
Marcelo Rios světová jednicka 2x v 1998 bez GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidis..:)
Reagovat
Kozoroh
Rios byl jedničkou v průběhu sezóny 1998, ale na konci tohoto roku byl první Sampras...
Každopádně od roku 1973, kdy se začal sestavovat ATP žebříček, se jenom 2x stalo, že se konečnou jedničkou stal hráč, který nebyl úřadujícím GS šampionem - Jimmy Connors za roky 1975 a 1977.
Reagovat
Kozoroh
Ještě John McEnroe za rok 1982, kdy prohrál ve finále Wimbledonu s Connorsem a v SF US Open s Lendlem.
Reagovat
smazaný uživatel
pozrel som sa na statistiky,lebo ten Lendl mi nedal pokoj,a ked bol koncorocnou svetovou jednotkou,tak vzdy v danom roku nejaky GS aj vyhral,top1 na konci roka bez GS v danom roku sa podarilo J.Connorsovi a to hned dvakrat v rokoch 75 a 77,potom tiez J.McEnrovovi v roku 1982,to je vsetko,jedinou jednickou bez GS je Rios
Reagovat
smazaný uživatel
sorry,prehladol som ta:)
Reagovat
Mayo
Tv Markíza "18 násobný GS šampión" , zase mimo ako zvyčajne
Reagovat
SwissMaestro
Za rok už bude toto tvrzení realitou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Rogera bude těžší a těžší získavat GS..
Reagovat
SwissMaestro
BEL18VE
Reagovat
smazaný uživatel
správnej fanoušek stále věří :)
Reagovat
smazaný uživatel
Komentatori na tennistv.com nazvali jeho styl old school, ja myslim ze zavadi novy moderni trend v tenisu. Kombinace skvele hry od zakladni cary s chytrymi prechody na sit a vyborne kryti zde.
Reagovat
smazaný uživatel
Federer hraje nepochybně skvěle, ale ty přechody na síť nejsou chytré. Tedy alespoň ne proti Nolemu.
Reagovat
spaniel
A proto prohral, ze... Ach bože.
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě nevyhrál díky náběhům na síť :)
Reagovat
gigin
Určitě vyhrál, že si s ním nevypinkával od BL. Odehrál to super. Herně i takticky.
Reagovat
spaniel
Vyhral vic nez 50% na siti, takze to bylo v poradku. Ale hlavne tim držel Novaka mimo rytmus, udržoval vymeny krátké a šetřil sily. V tom bylo to kouzlo nabehu, i kdyz byly nektere neuspesne.
Reagovat
rod_laver
A co měl dle tebe dělat? Hrát s ním celý zápas od BL? Raději se nechat v 1/3 pokusů prohodit, než se s ním tahat, na to už pohybově nemá.
Reagovat
Denis92
Djokovic ma v plane Bazilej resp. Valenciu?
Reagovat
rod_laver
http://novakdjokovic.com/en/schedule/
Reagovat
Denis92
Dakujem.

A este raz DAKUJEM za info ohladom TM :) Letenky aj vstupenky uz kupene, takze teraz uz len odratavam dni v kalendari.
Reagovat
smazaný uživatel
Za kolik? :))
Reagovat
Denis92
Fuu, no listky celkom dost. Kupoval som ich cez viagogo a tam su tie ceny trocha dost nadhodnotene. Kupoval som na tie lepsie miesta a na jeden den ma vysli na 200libier.
Reagovat
Cico93
koľko toje na naše??? nechce sa mi hľadať aktuálny kurz.
Reagovat
Denis92
250
Reagovat
Cico93
a toje na jeden deň tzn. 2 zápasy? ne
Reagovat
smazaný uživatel
Je to asi 7 000,-
Reagovat
Denis92
Ano. Ale kupoval som samozrejme na dva dni.
Reagovat
Cico93
to znamená, že za 500 eček uvidiš 4 svetové tenisy jo? Celkom v pohode cena si myslim.
Reagovat
Denis92
Tak nejak. Este mam odlozene nejake peniaze pre pripad, ze by Roger siel do semi pretoze v tom obdobi budem stale v Londyne.

No, ono je to celkom aj dost. Keby som to riesil skorej ako vravel "rod laver" tak by ma to vyslo ovela menej. Kludne aj o polovicu. Zo zaciatku ked sa spusti oficialny predaj, tak tie ceny su ovela lacnejsie..ale ja som skor nevedel ci budem moct.
Reagovat
rod_laver
Mě to právě vyšlo o polovinu levněji - 2 roky zpátky byl za 100 liber na obě semifinále (horší místa) a loni taky na 2 dny s tím, že jsem seděl úplně dole za 200 liber za oba dny, časem ta cena roste, jelikož se dají koupit pouze přes viagogo. Na čtyřhry jsem nechodil, lepší je místo toho trávit čas na trénincích singlistů :)
Reagovat
rod_laver
Rádo se stalo :) Užij si to, příště je zkus řešit už v březnu, v nejhorším nepojedeš a prodáš je dráž přes viagogo :) Já letos nakonec nejedu, letím místo toho na finále DC.
Reagovat
Denis92
Presne tak to aj spravim. Uvidim ako pojde Rogerovi sezona a ked sa tam dostane tak tam pojdem znova a ak nie tak ich mozem predat.

Tak to budes mat velmi pekny zazitok. Ja som chcel tiez radsej na finale DC ale len v tom pripade, ze by bolo v Prahe..takto volim radsej TM.
Reagovat
rod_laver
Příští rok bych určitě jel z toho důvodu, že v Londýně je WTF naposledy. Kdo ví, jestli potom nebude v Severní Americe či opět Asii. TM si letos užij, Roger by do SF měl snad v pohodě projít.

No, popravdě mám zatím jen letenky do Bruselu a ubytování v Lille :) Vstupenky půjdou do prodeje 20. 10., ale v nejhorším je bude jedna česká cestovka prodávat taky. Uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Něco na zasmání :D :D :-) https://www.youtube.com/watch?v=A4We7oRv028
Reagovat
Faddova
:-) dneska už to ale bohužel moc nedává
Reagovat
smazaný uživatel
Neviem, Nole mi prišiel celý zápas nesústredený, duchom neprítomný, proste polovičný..Akoby ten zápas ani nechcel vyhrať, na konci roku bude jednotkou, nepotrebuje sa náhaňať za bodmi, ktoré bude musieť potom obhajovať..Myslím, že dnes vyhral ten, ktorý po víťazstve túžil viac, celkovo zápas Federera s Djokovicom bez Djokovica..
Reagovat
Cico93
Aj ja som mal také pocity z Noleho, úplne bez šťavy:( ale RF hral výborne otom žádna.
Reagovat
smazaný uživatel
Nole byl soustředěný a vyhrát chtěl. Reči typu, že tam duševně nebyl jsou kravina. Jednou předvede skvělý výkon a podruhé prostě ne. Nejde hrát na 100% celou dobu.

Navíc jeho chyby a obrannou hru zapříčinilo hlavně to, že Roger mu vůbec nic nedovolil. Hrál soustředěně, silně a přesně. Co znám Novaka tak on Rogerovu hru nemá vůbec rád, protože se musí bránit a čekat na šance. Potom přijdou zápasy jako tento, kdy Fedexovi fungovalo všechno a Noleho totálně herně přejel. :) Stejně jako v Dubaji, nebo Monte Carlu.
Reagovat
Cico93
to ano, ale ani sa nepovzbudzoval nič, inokedy keď mu to nejde tak sa snaži takto vybrucovať ale dnes nie.
Reagovat
smazaný uživatel
On je celkem pořád psychický labilní. Je to méně něž kdysi, ale pořád to v sobě má. Je to hráč který musí diktovat tempo, pokud někdo diktuje tempo jemu má problém.

A to se stalo přesně dneska. Fed ho od první výměny začal masírovat přesnými údery a on se jenom bránil a proto prohrál. Ve Wimbledonu se naopak potkali ve slušné formě oba a Novak si to ubojoval.

Před zápasem jsem více věřil Novakovi. Věřil si a jeho šnůra výher v číně mu taky pomáhala. ALe dneska přišel na kurt silný protivník, který ho jasně přehrál.
Reagovat
smazaný uživatel
to neni labilita, to je povahovy rys. Vsem "odpurcum" se timto za sve kacirske vyjadreni omlouvam, ale opravdu si to myslim.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
hlavne co "znam" Djokovice, pokud zapas nebezi podle predstav, ZASADNE se tvari, ze vlastne nechce. Jo a kdyby nahodou chtel, tak bychom videli.. ;-)
Reagovat
gigin
Nebuď nesympatická :)))
Reagovat
rod_laver
Turbo zapnuté?
Reagovat
gigin
neurážej

Né vůbec, jak jsem řekl, piánko..
Reagovat
darek.vrana
To je fakt, lepší nemít žádné body, to se pak nic neobhajuje;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic nema jistotu jednicky na konci roku...Po Snagaji mezi Rogerem a Novakem bude neco kolem 2500 bodu a Novak do konce sezony obhajuje 2650 b. a Fedex jen 1060b a navic muze ziskat body v davis capu..jak muze Novak mit jistotu ?????
Reagovat
Denis92
Samozrejme, ze to je hlupost. Ak Roger zajtra vyhra tak to bude uz len o 1000b s tym, ze Novak ma v plane vynechat Pariz.
Reagovat
rod_laver
Pokud Roger zítra vyhraje, tak by byl rozdíl pouze 990 bodů a Novak má v plánu už jen hrát Paříž + TM. Moc se mi nechce věřit, že by Paříž v tomto případě vynechal, nicméně by to srovnalo to, že Roger vynechal Madrid.
Reagovat
Denis92
Vraveli to na SKy Sports..celkom spolahlivy zdroj, ale uvidime az ked to bude oficialne. Odovodnenie malo byt narodenie dietata pocas turnaja, co je predsa len dolezitejsie ako pozicia v rebricku.
Reagovat
smazaný uživatel
990 bodov?..A to v ktorom rebríčku?..
Reagovat
Denis92
Race
Reagovat
smazaný uživatel
A ten je akože relevantný v kontexte koncoročnej jednotky?..

Preboha ľudia, veď rozmýšľajte..
Reagovat
Denis92
A nie snad? Ved to je rebricek za tuto sezonu. Body za Londyn sa pred TM zmazu a vtedy sa Race rovna samotnemu rebricku ATP. A podla neho sa urcuje pozicia svetovej jednotky.
Reagovat
rod_laver
A není? Jaký je rozdíl mezi stavovou a tokovou veličinou k 31. 12.?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten, kto vyhrá Race nemusí byť jednotkou v rebríčku entry.
Reagovat
rod_laver
Odpověď je ale žádný :) Ano, Race striktně vzato se bere od 1. 1. po finále Paříze, a potom se může logicky stát, že kdo bude první v race, nemusí být po TM jedničkou.

Co se týče dvou žebříčku - tokového a stavového, tak oba se budou k 31. 12. rovnat, a o to právě jde. Tokový je jasný, a ten říká, že Novak vede o 990 bodů před Rogerem.
Reagovat
smazaný uživatel
No a presne o tom, čo píšeš v prvom odstavci hovorím..:)
Reagovat
rod_laver
1, můj dotaz zněl jinak;
2, k žebříčku Race - opravdu nevidíš žádnou souvislost mezi ním a tím, kdo bude světová jednička? Není vůbec relevantní? Ale no tak;
3, "prakticky má Nole istú jednotku na konci roku." To je opravdu odvážné tvrzení vzhledem k tomu, že Nole zvažuje neúčast v Paříži a může se stát, že do konce sezóny bude hrát jenom v Londýně.

Point byl obecně takový, že průběžně Nole vede o 990 bodů. Pokud by již nevyšlo slunce :), tak bude světovou jedničku před Rogerem právě o 990 bodů. A přesně to chtěli říct i ostatní - současný žebříček k 6. 10. je mnohem zkreslenější.
Reagovat
Kozoroh
Divím se Forehande tomu, že se divíš.
Dejme tomu, že Nole odehraje jen TM, zatímco Roger bude v Paříži. Roger by Paříž vyhrál, následně by se odečetly body za loňský Londýn a v takové situaci by klasický žebříček a race splynuly. Roger by měl 9020 bodů, Nole o 10 míň... O konečné jedničce by se rozhodovalo v Londýně...
Reagovat
Denis92
Navyse Roger hra este Bazilej, kde moze pridat dalsich 500b. V Parizi by mu stacilo semi a do TM pojdu takmer bok po boku a vitaz TM by bol no.1
Reagovat
smazaný uživatel
V Bazileji može získať len 200, naopak 300 može stratiť..V Paríži može získať maximálne 650..Po Šangaji, ak vyhrá bude mať náskok Nole pohodlných 2500bodov..Nechápem, čo riešite..:)

To, že ak teoreticky Nole nenastúpi v Paríži a ak Federer teoreticky vyhrá Paríž, teoreticky Bazilej a teoreticky aj Londýn je jedna vec..Teoreticky zajtra nemusí výjsť slnko, prakticky však výjde a prakticky má Nole istú jednotku na konci roku..

Rebríček Race sa vedie len v kontexte záverečného TM, smerodajný je rebríček entry, ten kto bude k 31.12 na čele tam vyhrá koncoročnú jednotku..
Reagovat
dappe
:D Děláš si srandu?
Reagovat
smazaný uživatel
Čomu nerozumieš mojko?..Neboj tebe slnko výjde, pre teba vždy..:)
Reagovat
dappe
Děláš tady ze sebe blbce a ještě se mě snažíš zesměšňovat? Nechápeš pravidla žebříčků, stačí ti to takhle? Dám ti jednu nápovědu, Race a Entry je na konci roku stejný.
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
dappe
Co ty jsi za člověka? :) Ani tady neuznáš chybu? Kdyby tady kdokoli chtěl, tak tě v tom vykoupe takovým způsobem... Jinak, ani ted ještě absolutně netušíš o čem ty žebříčky jsou co? :)
Reagovat
smazaný uživatel
V rebríčku entry k 30.12.13 bol Federer šiesty, v Race celkovo siedmy..Zaujímavé, že?..
Reagovat
dappe
Máš odkaz na žebříček Race k 30.12.2013?
Reagovat
smazaný uživatel
Entry: http://www.tenislive.net/atp/rebricek/SVK/2013-12-30/

Race: http://en.m.wikipedia.org/wiki/2013_ATP_World_Tour_Finals ..(Contenders points breakdown)
Reagovat
rod_laver
Ten race, který jsi postoval, je před TM. Po započtení bodů z TM potom vše sedí s žebříčkem k 31. 12. 2013.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok, pravda..Tie rebríčky sa na konci roku ozaj prelínajú,proste trapas priznávam svoj omyl..Stále si však myslím, že to má Djokovic skoro isté..Urcite viac, nez trebars dnes Federer so Simonom..

Rovnako stojí za povšimnutie, ako sa vyfarbili povahy jednotlivých uzivatelov..Chladná hlava Rod Lavera versus trebars horúčkovitý chlapec rfever, o ktorom mesiace nie je počuť a zrazu neodolá a nanominuje sa do diskusie, len aby si pohonil svoje ego a Boh vie, čo ešte..

Spaniel detto..Človek, ktorý často nerozumie sofistikovanejším debatám, kedy jeho reakcie človek často príjma so zdvihnutým obočím tu ide upozorňovať na druhého omyl..Aká to malosť..
Reagovat
spaniel
Ty jsi ale trapko, mojko. A co tvoje navazeni se do Dappe? A pritom mel pravdu. Toto neni poprve. Jsi ubožák, jakému tady neni rovno. V prvnim odstavci jakoze omluva (pres zuby) a v druhem urážky. Jsi proste klasa!
Reagovat
r.Fever
je to proste neandertálec se vším všudy, ja som už aj stratil chuť sem písať pretože úroveň tu neskutočne upadá no keď vidím deb1litu najhrubšieho zrna, a ešte ide očierňovať dappea, nedalo mi nenapísať... proste čistý k0k0tko, ktorého stretnúť v reálnom živote, ani o neho nezakopneš ;)
Reagovat
rod_laver
Uvidíme, pokud by to Roger nezvládl anebo by Novak startoval v Paříži, bude to mít Roger velmi těžké. O světové jedničce rozhodlo wimbledonské finále, kdy bylo ve hře prakticky 1600 bodů rozdílu. A v boji o světovou jedničku to tak mělo být.
Reagovat
r.Fever
Forehand, že ty sa len robíš hlúpym ?

Po Masters Cupe je rebríček Race a Entry identický, a novou sezónou začína aj nový rebríček Race.
Reagovat
r.Fever
Alebo inak povedané, Entry zohľadňuje výsledky za posledných 52 týždňov, takže rebríček Race a Entry museli byť niekedy na konci decembra identické. Tak už choď radšej spinkať, na dnes sme toho v tvojom podaní videli dosť ;)
Reagovat
Denis92
Ale rebricek Race sa bude s tym oficialnym rankingom ATP pred TM rovnat, kedze body za TM sa odratavaju este pred nim.

AK Novak vynecha Pariz tak sa mu pred TM odrata 2500b. (1000Pariz + 1500TM).
Co znamena ze bude mat presne 9010b ako ma aj teraz v rebricku Race.. co z toho vyplyva? Ze z dvoch rebrickov sa stane jeden :)

A potom uz len zalezi natom, kolko bodov ziska Roger v Bazileji a Parizi.
Ak zajtra vyhra tak bude mat len o 990b menej ako Djokovic. Ak obhaji Bazilej a Pariz bude mat 8680b v race a takisto aj v normalnom rankingu ATP, kde sa mu odrata 400b za TM.
Reagovat
r.Fever
kámo, toto je zbytočná snaha ;) takto to vyzerá keď niekto nevie stráviť že 33 ročný dedko čo vyhrával v "slabej" ére s prstom v zadku porazí šampióna zo "silnej" éry..ak si si ešte nezvykol, zvykneš si
Reagovat
Roger_Federer
Ano, on uz Peter parkrat naznacil, jak mu vadi, ze Rafa diky svym castym pauzam nema o vela titulou na Gr. a poctu tydnu na zebricku jako 1 vice..
"Kde by mohol byt, nemit takoviu smulu.."
Flustrace.
Jsem zvedav, az jednou prijde na Rafu takova Rogerova sezona 2013, jak to bude Peter a spol rozdychavat, jako jsme museli loni.
Reagovat
dappe
Proboha už to tady vzdej :D
Reagovat
rod_laver
Myslel jsem v Race to London:

http://live-tennis.eu/race
Reagovat
Kozoroh
Na webu live-tennis.eu, v sekci Race se píše, že pokud Roger vyhraje, bude mít 8020 bodů. Novak jich má 9010.
Reagovat
smazaný uživatel
"nepotrebuje sa náhaňať za bodmi, ktoré bude musieť potom obhajovať..",vacsiu blbost som davno nepocul,post svetovej jednotky isty vobec nema,ale zajtrajsia Federerova prehra by tomu znacne pomohla,naproti tomu vyhra,nechava svajciarovi otvorene sance
Reagovat
Vojtiik
ze na tu gumu reagujete vubec:D
Reagovat
smazaný uživatel
Zabolelo :)..

Klaun.
Reagovat
smazaný uživatel
Djokovic 12170b.
Federer 8150b.
Reagovat
smazaný uživatel
vlastne nechtel vyhrat teda... :D :D prosimte mlc...cmooooooooooooooooooooooooooooooon
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska to bylo úžasné. Zápas Rf a ND se mi líbí čím dal víc moc hezky se na tu jejich hru kouká . Oba hraji hlavou a ne bumbum tenis. Výhra Rf je jen třešní na dortu . Pokud to vyjde zítra tak ještě líp. Pokud ne tak to bude Škoda,ale nic vážného . Docela by mě zajímalo kolik kdo od začátku roku nasbíral nebo stratil bodů v první 5.tce ale letos určitě fedex valí . A má stabilní výsledky .
Reagovat
smazaný uživatel
Nole promiň, ale dneska si hrál hrozne. Jak jinak by te mohl ten důchodce taky porazit ;-)
Reagovat
a.magerova
Jj klučík poražen staříkem :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
http://1.bp.blogspot.com/-yJWnv429JaY/VDk_FmXNpLI/AAAAAAAABis/fWvHou3EsVQ/s1600/BzrCvc6CEAAS4Rg.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Rogere, takhle si zítra vyšlápni na Simona a ber titul, já si jdu zatím zapinkat, než bude tma, zdar :)
Reagovat
gigin
http://imgup.cz/images/2014/10/11/rf.jpg

jedu po tobě jako blázen, furt :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
zajímalo by mě, čím tě tak přitahuju, že po mě tak vyjíždíš? ;) :D
Reagovat
gigin
To víš. Já ti to prozradím a budeš ještě víc namistrovaná, než jsi :))
Reagovat
smazaný uživatel
to je to, co se ti na mě líbí, že jsem namistrovaná? já se pouze vezu na vítězné vlně s Rogerem, ještě řekni, že to není mistr svého řemesla ;)
Reagovat
gigin
Ano je to špičkový tenista. Stačí? Víc ze mne nedostaneš.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro mě špica, pro tebe někdo jinej, nevím o co ti jde :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ferer a Marej hraji ve Vidni :
http://www.rezultati.com/zdrijeb/2ZqW5Ryb/YHlsT4o1/#draw
Raonic a Cilic v Moskve :
http://www.rezultati.com/zdrijeb/l6h5mpMT/CjhQz9OE/#draw
V Stokholmu jeste neni rozlosovano ???
To bude boj :-)
Reagovat
gigin
Panebože. Gulbis x Veselka, asi. Toto jestli mi projede, tak fakt ale končím...
Reagovat
pockerface
no Jirka by si už taky zasloužil do těch prvních kol snadnější soupeře.Škoda,přál bych mu,aby se mu na větším turnaji podařilo dojít alespoň do 3.kola.Takhle to zase pro něj vypadá na stopku.Gulbis je sice nevyzpytatelný,ale Jirku asi porazí.
Reagovat
gigin
Gulbis má v řiti záda. Nevím, proč se tam vůbec do toho jebe :(
Reagovat
pockerface
aha,tak to jsem nevěděl.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jirka je z formy.
Reagovat
Matti
Co šílíš? Tohle Gulbiš nemůže zvládnout. :-)
Reagovat
gigin
Ááá, předčasně zmoudŕelý chlapec se nám tu objevil :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
V Stokholmu budu Dimitrov a Berdych... Viden, Moskva i Stokholm maji dvojici nasazenych ktery bojuji za TM :-)
Reagovat
Nola
všetka česť ako sa snažia o postup na TM, tak silne obsadené 250-tky sme dlho nevideli a možno už ani neuvidíme /aspoň bude čo sledovať v TV, to je veľké plus/, len mám strach, aby tým snaživcom nakoniec na TM, ak sa kvalifikujú, nedošla šťava a neboli tam iba do počtu, predsa je koniec sezony a únava môže hrať veľkú rolu....
Múra a David majú v pláne ešte Valenciu, Dimitrov Bazilej....
Reagovat
Mayo
Marej :D:D
Reagovat
Kozoroh
Hlavní je, že letos vyhrál Wimbledon, kde ve finále porazil Fedexe. To je tak cenný triumf, že vyvažuje všechny Djokerovy letošní prohry s Fedexem. Je daleko lepší variantou to, že Djoker porazil Rogera ve finále Wimbledonu a IW a prohrál ním v Dubaji, Monte Carlu a Šanghaji, než kdyby všechny tyto zápasy dopadly opačně.
Navíc ve finále to letos Nole na Rogera umí! Tak doufám, že si zahrají ve finále TM! :-)
Reagovat
Amputace
Pokud Roger udrží formu, nedovedu si momentálně představit příliš jiných variant finále TM než Roger-Novak.
Reagovat
Mayo
áno má cennejšie výhry :D bože ... ty si úplne hotový ak raz za uhorský rok prehrá, to je katastrofa...nedá sa iba vyhrávať pochopiteľne, navyše neprehral so žiadnym niktošom...proste RF bol lepší a vyhral zaslúžene...najbližšie môže vyhrať zase on, veď si to aj v H2H posledné zápasy striedajú, idemo :D
Reagovat
panzer.dragon
cítim určitou satisfakci za letošní wimbledon

Djoker předved svůj standardní výkon...což je prostě málo na Fedexe :-)
Reagovat
gigin
Cože? :-D
Reagovat
panzer.dragon
první část nebo druhá?
Reagovat
spaniel
Obě...
Reagovat
panzer.dragon
ukončená čínská šňůra djokovičovi to je prostě paráda, vzal djokerovi to čim se pyšnil tady v číně, za to sem moc rád, že to byl právě Fedex o kom se bude mluvit když se bude zmiňovat Djokerova asijská šňůra :-), zahřeje to, taky Fedex šáhnul Djokovičovi na to na co byl pyšnej

to druhý sem psal s nadsázkou
Reagovat
gigin
No pro mne je ta druhá část prostě směšná, promiň. Djoko dnes nepředvedl svůj standartní výkon.
Reagovat
Matti
Ćekám tě v Třinci....
Reagovat
gigin
Neblázni!! Já tam s takovú fazónú, jakú fčíl máme nejedu!!
Reagovat
Matti
Máš slivovici? Máš. Tak přijeď. :-)
Reagovat
gigin
Takhle to je!! Glgat zadarmo sa ti chce! To víš, že jo :)))
Reagovat
Matti
Ja taky palim, ja taky mám, nic ty neboj.
Reagovat
a.magerova
Chlapci, doufám, že se bavíme o státem schválené pálenici a né o nějakém šolichu ve sklepě :-P
Reagovat
gigin
Dojedu Matti. Jak bude chvíla. Vemem aj magu a zatáhnem ju do toho sklepa.
Reagovat
Matti
Kdo je magu? Ja polévku nikdy nemaguji. :-)
Reagovat
a.magerova
Já taky ne, ale gigin mi tak říká.... se teď lísá bo mi Roger dnes vyhrál :-))
Reagovat
smazaný uživatel
highlights asi jeste nebudou? sem docela v soku.. cekal sem porazku neco jako 7:5 6:4 ... gz rogere! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ve 2. kole byl blizoučko od vypadnutí a teď hraje finále :)
Reagovat
Cico93
može bozkať pásku:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to bohužel neviděla. Před chvílí jsem přišla od voleb. Seděla jsem v komisi.
Reagovat
Matti
Tak to je, ale hodně zajímavé, že tam ještě nesedíš.
Reagovat
gigin
A co ty tam dřepěla. Je to čarodějka. Spočítané hlasy měla za chvílu. Každý není tak šúchavý jak ty, tvl..
Reagovat
gigin
*co by tam...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč? Jak dlouho myslíš, že trvá spočítat 22 hlasovacích lístků?
Reagovat
a.magerova
A můžeš vyzradit, která strana ve vaší volební místnosti zvítězila?
Reagovat
smazaný uživatel
nezávislí kandidáti
Reagovat
a.magerova
Jo tak to je dobrá volba :-))
Reagovat
a.magerova
A já na netu četla, že se hlasy budou počítat až do rána, takže opravdu kouzla a čáry?!
Reagovat
Matti
cype....
Reagovat
a.magerova
Kluci, někdy je rychlost na překážku :-P
Reagovat
gigin
To je fakt. A počítat hlasy do rána s nějakou fajnou z komise...
Reagovat
a.magerova
Navíc za to dostaneš i zaplacené a ještě je i alibi pro doma :-)))
Reagovat
gigin
:))) Počítat s tebou, tak se nikdy ničeho v životě nedpočítáme :DD
Reagovat
a.magerova
Csssss, mám státnice z matematiky, si myslíš, že se tu vybavuješ s nějakou blbkou :-P

Ale tak samozřejmě, bylo by nutno TO několikrát přepočítat, aby nás strany nenařkly z lajdáctví :-)))
Reagovat
gigin
Přesně tak. Prostě odvedeme peRFektní práci ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Do rána? My už máme přes hodinu spočítanou celou obec.
Reagovat
Matti
Napsat ty dva velké písmena - začínáš mě děsit.
Reagovat
smazaný uživatel
a ty Nadalovu spocenou prdel
Reagovat
dappe
Po včerejším výborném výkonu jsem Federerovi věřil, ale že to bude v podstatě jednoznačné od začátku do konce, tak to bych nečekal ani náhodou. Djokovič ale zase ukázal, jak těžké je porazit ho i v zápase, kde většinu zápasu nestíhá. Ve chvíli, kdy odvrátil ty bp na 1:4 ve druhém setu, začal hrát skvěle, ale Federer to s přehledem ustál. Zítra to chce potvrdit a získat titul.
Reagovat
Kozoroh
Tak Roger zase odskočil Novakovi ve vzájemné bilanci na vedení 19-17. Letošní H2H 3-2. Ale když se na letošní čísla podíváme podrobněji, zjistíme, že Noleho výhry jsou cennější. Především Wimbledon, to je GS a nejprestižnější turnaj vůbec. Ale i Noleho výhra v IW je cennější proto, že Fedexe porazil ve finále. To Roger letos porazil Novaka jen v SF, přičemž ve finále uspěl jednou (Dubaj) a podruhé prohrál (Monte Carlo). Uvidíme zítra, jestli Roger uspěje. Je možné, že dnešní výkon zítra Fedex nezopakuje...
Reagovat
Stan_Borowitz
to je nesmírná škoda. Tam podal, naneštěstí pro Rogera, Novak nejlepší výkon sezóny, Rogerovi toho moc nedovolil. A určitě to nebylo tím, že by Roger byl unavený, nevyspalý, hrál na 50% svého obvyklého výkonu a tak podobně...
Reagovat
Marduch
Proč Roger ve finále W v 5.setu nepokračoval ve hře ze 4.setu? :((
Reagovat
Stan_Borowitz
Rozhodl neproměněný breakball tuším na 3:1. V tak vyrovnaných zápasech jde o maličkosti...
Reagovat
Kozoroh
Ten brejkbol byl v sedmém gemu, za stavu 40-30 a 3:3 v 5. setu. A 7. gem v rozhodujících setech se nazývá "Tildenův gem". Ten, kdo tento gem získá, vyhraje zápas. A toto "pravidlo" se potvrdilo i v letošním wimbledonském finále...
Reagovat
Stan_Borowitz
Novakovy vítězné série, až Roger skončí?
Reagovat
gigin
Kdo asi.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ernie? Dominik?
Reagovat
gigin
Přesně tak!! :DDDDDD
Reagovat
Cico93
ake série mysliš? napr.
Reagovat
Amputace
2011 má asi na mysli..
Reagovat
Denis92
napr. seria v roku 2011 kde prehral az na RG s Rogerom..alebo teraz prehral v Cine po 28zapasoch s Rogerom.
Reagovat
Mayo
má šťastie, že RF nie je mladší
Reagovat
spaniel
Roger ho tehdy porazit musel, protoze on byl i posledni, kdo Novaka porazil pred ni.
Reagovat
gigin
Například sérii v Asii.
Reagovat
dadaft
Nadal, JMPD, Kyrgios............
Reagovat
Mayo
no ja by som povedal, že Andy vo forme a ešte tak JMDP vo forme...
Reagovat
SwissMaestro
Až Roger skončí (2-3 roky) tak bych řekl, že Novak už moc velké série vytvářet nebude. Tím neříkám, že sem tam nevyhraje GS či Masters, ale dominance bude jinde.
Reagovat
Cico93
presne otázka či ešte daake série Novak mať bude.
Reagovat
pockerface
otázka je jestli za 2-3 roky nebude končit s Rogerem i Rafa.Poslední 3 roky Rafa neodehrál celé.Jestli ho budou pořád od půlky sezony limitovat zdravotní problémy,tak se může stát,že nám na ráz ze scény odejdou dva velcí hráči.
Reagovat
SwissMaestro
Rozhodně nechci vyvracet pravděpodobnost tvého příspěvku, ale dle mého to bude Rafa tlačit tak dlouho co to půjde. Tudíž bych to viděl ještě tak na 5-6 let s přestávkami a ke konci výrazně slabší výkonnosti vzhledem ke stylu,který produkuje.
Reagovat
pockerface
uvidíme co přinesou další měsíce,roky.Já Rafu moc nesleduji,ale podle toho co občas čtu,tak se mi zdá,že těch zdravotních problému je až až.Ale třeba se dá do kupy a bude opravdu hrát 5-6 let.Pro mně by bylo úžasný,kdyby Roger vydržel hrát do 40 :-),ale to asi nehrozí.
Reagovat
SwissMaestro
Na jednu stranu bych byl rád kdyby tu s námi Roger byl a hrál tak do těch třeba i 40 let, ale zase bych nesnesl, že by měl za sezónu bilanci např. 25/15(např. jako Hewitt v posledních letech) a prohrával s kýmkoliv :/
Reagovat
pockerface
tak to jsme na tom stejně.Podle mně jakmile Roger vypadne z top10,tak ukončí kariéru.Ten to nenechá dojít jako Hewitt.Opuštění top10,ale nebude rychlé.Když tak,tak možná za 5 let.Ale i tak si myslím,že Roger z top10 ani nevypadne.
Reagovat
Mayo
Rafa by mohol ešte dať ten 10. triumf na RG, bolo by to pekné zaokrúhliť a môže skončiť :D
Reagovat
Nola
dnes úplne zaslúžene, skvelý na servise, zlepšuje sa každým zápasom, u neho vek nehrá žiadnu rolu, veľmi by som si priala vidieť ho v tejto forme v zápase proti Rafovi...
celkom pozerateľný zápas, so špatným koncom pre Noleho, nedá sa svietiť, Fedex je v ráži
Reagovat
Mayo
palec hore
Reagovat
Matti
Několikrát už v takové formě proti Rafovi hrál......
Reagovat
spaniel
Jo, na TM a vzdy ho smazl z kurtu. Jiste si to tak myslel, ze.
Reagovat
Matti
Nepochybně, jak jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Miluju tenis... :)

Novak to je neskutecny hrac a zaslouzena svetova jednicka ! Rafa je perfektni, ale Roger je proste nejlepsi hrac tenisove historie a to mi nikdo nikdy nevymluvi. :)
Reagovat
Cico93
premňa Rafa:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace Rogerovi, dnes byl jasně lepší, Novak neměl den, asi už i trochu docházejí síly. Zase bude víc práce s obracením h2h :)

Snad se ještě Nole zkoncentruje na závěr sezóny a neodevzdá Nr.1, to by byla škoda (i když i trochu logické vyústění té slabé 2. poloviny sezóny, kdy naopak Roger zabral).
Reagovat
smazaný uživatel
Roger zítra pošle vzkaz Francouzům, že to s Davis Cupem myslí vážně :))
Reagovat
pockerface
Velká gratulace.Dneska vynikající výkon.Tak ještě zítra to zopakovat a titul snad bude doma.Hlavně si zítra na kurt vezmi Rogere podání z 1.setu.
Reagovat
Pe3k
Velká gratulace Rogerovi, byl jasně lepší a vyhrál ve dvou setech. Pro Novaka to musí být hodně hořká pilulka, že ho Roger i ve 33 letech porazí na jeho nejsilnější povrchu navíc v jeho oblíbené Asian swing. Roger má reálnou šanci na post světové jedničky na konci roku. Zítra bude ve finále těžký soupeř, pokud bude hrát Roger jako dnes, tak za hodinu není co řešit :)
Reagovat
smazaný uživatel
podla komentatora takmer neprekonatelny rekord Connorsa v pocte vitaznych zapasov-1253-nie je az taky neprekonatelny,hlavne ked sam Federer(983) ohlasil hrat minimalne do Ria,neskor to upresnil na 4-5 rokov,dnes vyhral 60.zapas sezony,do konca ostavaju necele 4 turnaje + dc,kludne by som to aj tipol,ze to dokaze ak by sa dalo,ved 50 vitaztiev na sezonu da, pri jeho zdravi a kvalitach v pohode
Reagovat
spaniel
Vyloučené. A neni to ostuda. Je nutné si uvědomit, ze Connors hral v uplne jine dobe, ktera nebyla zdaleka tak fyzická. Objizdel i malé turnaje, hral prakticky nonstop.
Reagovat
smazaný uživatel
co je vylucene?,vyhrat 250 zapasov v priebehu nasledujucich piatich rokov?,ak sa nestane nieco nepredvidatelne,tak je to dokonca dost pravdepodobne
Reagovat
rod_laver
50 zápasů za sezónu je opravdu hodně, klidně může 60 zápasů vyhrát ještě příští rok, potom už těžko. Taky si myslím, že Connorsův rekord je nepřekonatelný. Dle mě Roger nepřekoná číslo 1100.
Reagovat
spaniel
Presne, neverim ani v 1100. A nevadi mne to, uz toto cislo nikdo jen tak neprekona. Vadi mne jen to, ze uz nebude hrat.
Reagovat
smazaný uživatel
1100? :)
Reagovat
spaniel
Myslet si, ze bude hrat jeste 5 let je utopie. To Rio je maximum si myslim. I kdyby byl zdravy, 35 je strop a pochybuju, ze by se chtel plácat mimo top 10 a nechávat si kdejakym exotům na sobe vylepšovat skóre. 50 výher za sezonu je velmi dobre a neverim, ze je to udržitelné vic jak 2 roky. Letos ma skvely rok a az nedavno se dostal na 50.
Reagovat
Amputace
Ale je to škoda. Po dnešku bych si přál, aby on i Rafa hráli ještě minimálně pět let na absolutním vrcholu.
Reagovat
spaniel
Ani mne nemluv :/
Reagovat
Stan_Borowitz
Bože, to by byla nádhera, zase ty velké zápasy, Roger by mohl vynechat antuku a trochu srovnat H2H.
Reagovat
Amputace
Je opravdová škoda pro celý tenisový svět, že se nikdy neutkali na US Open. Takový Rafa z roku 2010 a Roger z 2006 nebo 2007, to by byl šílený zápas.
Reagovat
Stan_Borowitz
To jo! Už k tomu bylo v roce 2010 blízko, když Novak se štěstím odvrátil ty dva MP v semifinále.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale to už nebyl Roger vzor 2006, to je pravda.
Reagovat
Amputace
Právě...
Reagovat
dadaft
jo, Connors byl všude.
Reagovat
gigin
Musím říct, že RF hrál fakt moc dobře a líbivě. Gratulka. Nole už toho má plné kecky. A taky není muzikant, aby furt vyhrával. Ajde rodit a pak sa uvidí ;))
Reagovat
rod_laver
Tak důvod zapnout turbo je tak či onak, ne? :D
Reagovat
gigin
:DDDDD
Nn, dnes piánko...
Reagovat
a.magerova
A kdy máte termín?
Reagovat
gigin
Nevím přesně. Konec října, začátek listopadu?
Reagovat
gigin
Ale fakt nevím. Asi koncem roku někdy.
Reagovat
Denis92
Na Sky Sports vraveli, ze Novak nema v plane hrat Pariz, ale je mozne ze si to rozmysli v kontexte s bojom o post svetovej jednotky.
Takze ten termin bude niekedy tesne pred mozno pocas turnaja.
Reagovat
pockerface
takže do TM.No tak to jsem zvědavý jestli Novak jako otec se dokáže plně koncentrovat na TM. Tím pádem by to mohla být velká šance pro Rogera celý TM vyhrát.Ale co,hlavně,aby tam byly krásné zápasy.
Reagovat
Denis92
Nadherny vykon Roger. Z mojho pohladu najlepsi vykon sezony. Od zaciatku az do konca skvely vykon bez ziadneho vykyvu. Nepustit Djokovica ani k jednemu BB je uzasne.
Skvele fungoval servis, FH , voleje a paradne BH. Roger dnes nemal slabinu cez ktoru by ho Novak mohol pretlacit.
Ak Roger zajtra zvitazi, tak sa nam este otvara zaujimavy suboj o post no.1 na konci sezony.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jeden myslím měl.
Reagovat
a.magerova
Jj jeden BB byl.
Reagovat
Denis92
A hej, moja chyba, mas pravdu. V uvodnom sete, ked potvrdzoval brejk tak mal Novak jednu sancu na returne.
Reagovat
Fandina
Rogerovi. Super, super, super!!!
Reagovat
kada.tom
Škoda :-(
Reagovat
panzer.dragon
Je to Král.
Reagovat
Stan_Borowitz
Od: tommr
téměř jistý finále Djokovic-Berdych? Tak to si nechám líbit ... :)
[ Reagovat ]
09.10.2014 16:14Od: Davor1
Berdychovi vypadli z pavúka hneď na začiatku Wawrinka, Čilič aj Nadal, nenarazil a ani do konca turnaja nestretne jediného hráča top2O, tak nehovor, že v tejto solídnej forme nie je top favoritom na finále...a o Djokovi snáď zbytočné diskutovať...
[ Reagovat ]
09.10.2014 16:22Od: tommr
o Djokovicovi není sporu ...
Co se týče Tomáše tak ten sice na papíře favoritem je, ale se všema potenciálníma soupeřema má negativní bilanci - viz příspěvek Tornese o něco níže. Jeho postup do finále by za takových okolností byl pro mě velice příjemný překvapení ... :)
[ Reagovat ]
Reagovat
Cico93
:)
Reagovat
dadaft
s tím Djokovičem to zas tak mimo nebylo - dneska mu Roger nedal moc šancí a přece se o druhý set spousta federerovců dost bálo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale no tak... spousta Federerovců, ne-li všichni, se samozřejmě báli celý zápas, do posledního míčku. Nikdo neměl ani při mečbolech pocit, že "o Fedovi snáď zbytočné diskutovať..." nebo "o Federerovi není sporu..."

Ten druhý set mohl ale daleko spíše skončit 6:2, než že by ho Novak vyhrál. Vždyť v něm neměl ani jeden BP.
Reagovat
smazaný uživatel
celkem logicky vedený rozhovor..
Samozřejmě favoriti vždycky nevyhrávají, že jo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a jo, teď sem si všimnul "o Djokovicovi není sporu".. jó, tak to bylo přehnané tvrzení, to zase jo.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jj, to jsem chtěl zdůraznit tučným písmem, ale nejde to.

Takže ignoruj moji poznámku níže...
Reagovat
Stan_Borowitz
"o Djokovi snáď zbytočné diskutovať...
09.10.2014 16:22Od: tommr
o Djokovicovi není sporu ..."

To je asi takzvaná unitární logika.
Reagovat
Lina
Roger zahrál neskutečně, teda až na některé náběhy k síti, tak ještě toto předvést ve finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem ráda, že ti udělal radost, na rozdíl od Toma :)
Reagovat
Lina
To víš, že udělal a zítra by mohla být dvojnásobná.
Reagovat
rod_laver
Pamatuji si, jak 2,5 roku zpátky na stránkách ATP byla anketa týkající se toho, zda Novak v H2H už bude mít převahu do konce roku 2012 a většina odpovědí byla ano. Je fajn, že ještě do konce roku 2014 tato bilance vydrží, i když příští rok se už asi zlomí. Jinak Roger mi dnes připomínal jeho zápasy na AO proti Tsongovi a Murraymu.
Reagovat
smazaný uživatel
Fedééééééééééx :-))))

Ještě zítra proti Žabožroutovi a je to doma!!
Tak zítra hodně štěstí. Proti Simonovi ho bude potřebovat.
Reagovat
Cico93
a teraz ta páska pri MB L.Mayera:)))
Reagovat
Mayo
Mayer už mohol byť finalista :/ :D
Reagovat
smazaný uživatel
tehdy se páska zalekla, že to už by bylo trochu moc, udělala si z nás všech prču a pustila Rogera do finále :D
Reagovat
smazaný uživatel
1!!!!
Reagovat
a.magerova
Reagovat
smazaný uživatel
Come on Rogííírku, příští rok jasná No.1 a kalendární GS!!!!!! :-DDDD
Reagovat
UnrealTom
vem si prášek a jdi se z toho vyspat ty kašpárku :D
Reagovat
smazaný uživatel
daří sa ty zkrachovalec? :/
Reagovat
smazaný uživatel
úžasnej tenis,jakej sem dlouho neviděl,Roger je živoucí legenda
Reagovat
smazaný uživatel
sebejiste, pekne.... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nole hrál jak kdyby týden nespal, unavený, bez energie, bez agresivity, bez nápadu. V kontrastu s dnešním Djokovicem Federer zářil. Nole začal hrát v předposledním gamu na returnu a hned to vypadalo jinak. Tlačil a drtil Fedexe, jenže začal hrát za stavu 0:40. Hrozně pozdě se probral. Celý zápas to byl mdlý odvar Noleho, který to prohrál tomu z posledních gamů. Škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
opět zbytečná a iracionální kalkulace - mdlý djokovič?tenis hrajou dva a jistě by se netvářil mdle,kdyby proti němu naskočil lacko a všechno by mu hrálo do not.úplně zbytečný,hráč hraje podle toho,jak hraje ten druhej,neni jeden djokovič a neni jeden federer,záleží na tom,s kym hrajou.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud se nedíváš na Noleho pravidelně a neznáš jeho reakce, nepoznáš, kdy to není ono. Dnes se nedokázal povzbudit ani po pěkné výměně. Jediné na co se zmohl bylo, že zakroutil hlavou. Já nesnižuji výhru Fedexe, jen hledám důvody, proč hrál tak špatně Nole.
Reagovat
smazaný uživatel
to sem viděl několikrát,ono když vidí,že na někoho nestačí,v minulosti sem si všimnul že tomu tak bylo dost často u Nadala,tak ví,že povzbuzování mu neni k ničemu
Reagovat
smazaný uživatel
na druhou stranu taky nechci vyzdvihovat výhru Federera,jen upozorňuju na to,že zápas je o dvou hráčích
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím. Jen jsem prostě viděl v Noleho hře něco, co mi tam prostě nesedělo. A přemýšlím, čím to může být. Jestli únavou, nebo něčím jiným.. nevím. Ale Fedex at to vyhraje, proč ne :)
Reagovat
Stan_Borowitz
To je ale tady zbytečné vysvětlovat. Ještě před dvěma hodinami byl Nole přece jasný finalista, tak je potřeba najít "objektivní příčiny nesplnění plánu na 101,5%"...
Reagovat
smazaný uživatel
No mě určitě nenajdeš mezi těmi, kteří ho pokaždé jasně favorizují. Určitě ne proti Fedexovi. To už bývám klidnější s Rafou.
Reagovat
a.magerova
Nolemu to kazí Boris v boxu....
Reagovat
tito
Roger jej svou variovanou hrou hned od začátku zaskočil a neumožnil mu dostat se do rytmu. Ten si to nechal hodně vlézt do hlavy a výsledek jsme viděli. Špatný rytmus, slabý a hodně chybující forehand, vypouštění některých balonů. A jestli tam je třeba i nějaký problém spolupráce s Beckerem, tak se to pěkně sešlo. Pár situací, kdy mohl srovnat tam bylo.
Reagovat
Amputace
Ano. Jinými slovy: Djokovič nehrál svůj ani padesátiprocentní tenis prostě proto, že mu to Roger nedovolil. Už to začíná...
Reagovat
smazaný uživatel
Nechme toho. Na mě tu kouká latina do které se mi nechce. ale jdu.
Reagovat
UnrealTom
come on Roger ještě zítra!!
Reagovat
Mayo
Roger je tam :) neskutočný tenis z jeho strany a v dvoch setoch. Darmo , opäť raz potvrdil, že to na Djokoviča vie.
Reagovat
smazaný uživatel
Na dnešního ano. Ale gratulace.
Reagovat
Mayo
jak na dnešního ? celú kariéru to vie na neho...a navyše na rýchlejších povrchoch o to viac
Reagovat
spaniel
Pfff. Je to 19:17. Je zjevne, ze vyhrava vzdy ten, kdo ma lepsi den. Delas jakoby to bylo 30:0 pro Novaka a ten hral dnes tak priserne, ze mu daroval prvni vyhru.
Reagovat
smazaný uživatel
To ne, ale kdybych věděl, že Nole hrál maximum. Tohle mě mrzí, když hrál takhle. Fedex hrál utočně, přesně. Využil toho, co tam Nole dnes předváděl. Prostě vyhrál. :)
Reagovat
Mayo
niektorí djokovičovci furt keď prehrá Nolda, tak iba preto lebo nemal deň lol :D ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ono to tak ale bývá :) u všech tenistů, zvlášť když je jejich hra diametrálně odlišná od jejich maxima.
Reagovat
Mayo
:D no cemment toto proste...ešteže sa nájdu medzi nimi aj v pohode
Reagovat
smazaný uživatel
Psal jsem, že Fedex hrál útočně a dokázal využít Noleho aktuální hry. Vyhrál zaslouženě. Jen když vidím, že to nebylo ono, snažím se najít důvody, proč tomu tak bylo? Únava nebo něco.. Co na tom nechápeš?

Roger vyhrál a zaslouží si vyhrát celý turnaj, ale snad ještě můžu vědět, proč hrál Nole tak nekoncentrovaně.
Reagovat
spaniel
Je to proste pan!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist