Federer věnoval další milion dolarů, tentokrát africkým dětem

6. 5. 2020, 19:27
Aktuality 64
V době koronavirové krize věnoval hvězdný švýcarský tenista Roger Federer další miliony na boj s pandemií. Poté, co pomohl některým rodinám ve své švýcarské domovině, zaslal milion dolarů (25 milionů korun) africkým dětem, které prostřednictvím své nadace dlouhodobě podporuje.
Profily hráčů
Roger Federer

Federerova matka se narodila v Jihoafrické republice a vítěz rekordních 20 grandslamů založil nadaci pro africké děti před sedmnácti lety. Tentokrát v době pandemie nemoci covid-19 jim zaslal peníze, aby nehladověly.

"Afrika je můj druhý domov a moc pro mě znamená," řekl již dříve Federer. Podle nadace švýcarský tenista podpořil za dobu její existence již více než 1,5 milionu afrických dětí.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

64
Přidat komentář
smazaný uživatel
tiez by som prispel,len sa bojim,ze sa budu chciet prist podakovat osobne a to som im este pred par rokmi rokmi napr.vo futbale aj dost fandil,bejvavalo:/
Reagovat
smazaný uživatel
len byvaleho atleta Haile Gebrselassieho mam rad doteraz,to je vynimka
Reagovat
FulnekUltras
proti černochům obecně nemám vůbec nic - proti černým vypočítavým ekonomickým emigrantům všechno
Reagovat
smazaný uživatel
zo mna migracia urobila takmer rasistu,spoznal som aj uplne super ciernych ale ako na celok som urcite predsudky ziskal,hoci oni sami medzi sebou robia rozdiely,ja nepoznam ktory je odkial,svoj nazor môzem samozrejme zmenit,nebude to vsak lahke
Reagovat
smazaný uživatel
nielen migracia...
Reagovat
Krisboy
Co je to "takmer rasista"? :D
Reagovat
smazaný uživatel
ze mi k tomu nechyba vela,ked stretnem cierneho zacnem byt neopodstatnene viac ostrazity:)
Reagovat
FulnekUltras
prostě reflex ;-)
Reagovat
George_Renel
Když jsem byl v USA v r. 1995 u firmy na stáži, potkal jsem do výše středního managementu pouze dva černochy.
Za to na provozu jsem jich vídával dost. Jejich úkoly? Například jednou za půl hodiny vzít pometlo a něco zamést, vzít maznici a něco máznout.
Ptám se kolegů co to jako je? Jestli se jim takové síly vyplatí? Odpověď byla - povinné kvóty......
Reagovat
Marduch
Hezke..i ta fotka se povedla:) Jestli ale neco muze Africanum pomoci ucinne a v delsim horizontu, tak je to podporovani sobestacnosti diky vzdelani a kontrole porodnosti..ale to asi vsici vime.
Reagovat
George_Renel
To již vědí skoro 100 let a co? Skoro nic, je to boj s větrnými mlýny.
Však to známe i u nás.
Reagovat
FulnekUltras
komunisti lék našli - a poměrně účinný
Reagovat
Nola
jj, Fedex robi vzdy spravne veci, casuje ich v spravnom case, ma nastavene urcite mantinely od sponzorov, ma za sebou novinarov, ktory aj ten najmensi preslap vyuziju v jeho prospech, ocenujem jeho fans tabor, ktory nema sajnu kym vlastne je, tajomny, elegantny.... ziadna zivelnost, ziadny bulvar, nic, nic
Reagovat
sojka1
Nolko, uz mi prijdes pretazena, chapu, kdo by nebyl, je to uz dlouhe.... nedavno jsi tady az s nadechem hysterie parodovala, co vsechno se vycita Djokovicovi (jako by to snad nebyla pravda) a ted nam zase sijes do Rozi, ze ma profesionalne zmaknutou karieru. A snad nas pro to dokonce litujes..... :-))
Reagovat
Nola
hysteria? nie, asi si necitala medzi riadkami..., je mi srdecne jedno, co sa pise o tom, koho meno nerada vyslovujes, na druhu stranu nechyba ti trochu clovecenstva?
Reagovat
sojka1
ale cetla... :-)) Jinak pro me je Roger predevsim tenista.... a clovekem mi je uplne dostatecne. Sama jsem nejspokojenejsi, kdyz o mne nikdo nic nevi.... :-)
Reagovat
Nola
Sama jsem nejspokojenejsi, kdyz o mne nikdo nic nevi.... :-) v tomto sme si podobne :D

ale nase "herecky" su osoby verejne....narozdiel od teba dokazem Novaka zkritizovat, je obcas falosny, prehrava a pod., malokto z vasho fanklubu je schopny kritiky na toho vasho, alebo je bez chyby?
Reagovat
sojka1
rozhodne neni bez chyby, ale pokud nemam smesne rozebirat odhozene lahvicky nebo zakaboneny vyraz, ke kritice nevidim vubec zadny duvod. Protoze "nerict vsechno" jeste neznamena lhat.... :-)
Reagovat
Nola
na lahvicky si nespominam, kaslem na odpalene lopticky medzi divakov, nadavky smerom k rozhodcom, divakom... to by som si kakala do vlastneho hniezda :D

mne sa javil ako clovek v pozapasovych rozhovoroch, kedy nedokazal preglgnut prehru, ale to su casy davno minule, dnes sa chova ako dobre namazany stroj, ktory komunikuje s fanusikmi iba vtedy, ked mu to jeho PR schvali, novinari si podavaju klucky ako sa mu napchat niekam.... to je cele, biznis nic viac, nic menej
Reagovat
sojka1
preglgnut prohru je urcite to nejtezsi, clovek se sice nauci tomu dat nejakou prijatelnou spolecenskou formu, ale niterne to vlastne neumim (i mimospotovne) podnes.... zase se utesuju, ze prave TO je vlastne svedectvi o tom, ze jeste ziju... a bojuju.... :-)))
Reagovat
Nola
odbocila si od podstaty, ale nevadi...

prehra ako taka, boli kazdeho, vtedy aspon odhalil svoju "tvar", ludia sa nemenia, to som chcela naznacit.... v minulosti kritizoval hracov, ktori nedohrali zapas, dnes nema problem hajit hraca, ktory vzdal zapasy a sprava sa na kurte ako hulvat.... biznis
Reagovat
sojka1
a snad ani neodbocila, jen se snazim o pochopeni prostrednictvim vlastnich zkusenosti.... :-)) V dalsim uz se ale ztracim....
Reagovat
Nola
myslim, ze sa nestracas, ale je to OK...
Reagovat
sojka1
Nolko, vidim, ze te zase i dneska neco pece, ale at se propadnu do Zapadniho Nemecka, jestli vim, o kom mluvis! Jakeho hulvata ten nas byznysmen chrani? Tak mi popis alespon jeho udery, to bych si verila spis... :-))) Jinak mi cela debata prijde totalne z cesty, co je divneho a dokonce fanatickeho na tom, ze mam poteseni z peRFektniho tenisu sveho oblibence? Jde mi o sportovni, konkretne tenisovy zazitek, kteremu navic Roger umi pridat i uzasny esteticky rozmer, kaslu na rivalitu, pro me je to relax, ale i hodnotne obohaceni, protoze me ta hra bavi, tesi, zajima. Libi se mi, ze to Rogerovi slusi, libi se mi, ze se umi chovat na urovni, ze ma noblesu a styl, ze dokazal okouzlit i dalsi miliony fanousku. A????? Ja jsem si ho nevybrala pro problemy, ale pro radost! Prave z te "dokonalosti", ne proto, abych cihala na jeho chyby, preslapy, omyly, ulety, prohlaseni a spechala s nimi hezky za cerstva na TP. Copak jsem blazen????? Od toho je tu snad opozice.... :-)))
Reagovat
Nola
dnes som piekla iba masko, bolo super...mozem zodpovedat na otazku, ktoru si mi polozila, ale sama poznas odpoved.... snad nesedis doma na zemi? ... mozes tento predmet na ktorom sedis, ak teda nie si Japonka, trebars po niekom hodit, alebo niekam hodit :D

dalsiu cast tvojho prispevku ocenujem, nikdy by som nedokazala popisat slovami, ako ma nejaky tenista zaujal, som taky neobruseny, surovy diamant, ktory si nedava servitku pred usta, ak som ta urazila, nebol to zamer, som nohami na zemi a ak sa neurazis, s tym koho meno nedokazes vyslovit by si si rozumela velmi dobre, aj on je niekde medzi nebom a zemou, ani netusis, aki ste si podobni :D
Reagovat
smazaný uživatel
Od FFF som kritiku na Federovu adresu necital nikdy.

Prave preto je to tábor fanatikov a oviec.
Reagovat
smazaný uživatel
Vy dva jste příbuzný, ne?!
Reagovat
a.magerova
Vidíš, to mě nenapadlo, ale je to víc než logické, stejná nenávist k Rogerovi a nevynechání příležitosti si do něj nesmyslně kopnout... oba to tu předvádí už roky, navzájem se také podporují... a jsme doma čili BINGO... ;-)
Reagovat
Nola
omg

ked niekomu nefandim = nenavist :D
kazdy kto nefandi Fedexovi je automaticky hater... pokrutene myslenie, som z tymito nazormi davno zmierena, nieco vysvetlovat je zbytocne...
Reagovat
smazaný uživatel
Bez komentára :)

Clovek ich nazve fanatikmi a ani to tak nechce a o 24hod sa to svojvolne aj preukaze na zaklade ich reakcii..

Cvoci :)
Reagovat
Patik
*článok o Federerovi ktorý prispel milión africkým deťom (existuje)

* Nola odveci začne zhadzovať Federera za jeho skutky ale to nieje kritika ani hejt ona to proste z ničoho nič vytiahla aby každému len ukázala že mu "nefandí" ..ešte keby sa tu niekto rozplýval nadtým nepoviem ale nikde žiadny podnet na takúto reakciu

*následne reakcia na Nolu..že prečo takéto vyjadrovanie na účet Federera a prečo toto všetko ? od iného uživateľa..

* reakcia na reakciu..ste len zaslepení fanatici..

WTF ?
Reagovat
Krisboy
Koukám, že si vystačíte i bez Kamilosse :)
Reagovat
Nola
a tak je to spravne :D
Reagovat
sojka1
budu te tedy take nazyvat fanatikem, ovci a cvokem..... vzdyt to je uplne v poradku a vlastne jsem to tak ani nechtela, domluveno? :-))
Reagovat
Patik
oceňuješ jeho fans ktorý nemajú šajnu kto vlastne je..zatiaľ čo ty vieš presne kto v skutočnosti je Federer a naviac vieš aj to že my fanúšikovia o ňom nemáme ani šajnu..to si chcela vážne napísať ?
Reagovat
Ondra979
hm, souhlasim. tohle vypada jako nejaky spatny pokus o podpasovku, skoro jak z dilny jednoho nejmenovaneho trolla..ale co uz, kazdy jsme nejaky
Reagovat
Nola
mozme sa pobavit o zvihnutom prste /ma na to patent:D/....fanatici si nikdy nepripustia, ze Fedex je iba clovek z masa a kosti, vsetko co urobi je super, ze ano? dokonalost sama, nadpozemska bytost, necham ta v tom....
dnes je z Fedexa iba tvrdy biznisman, ja mu to nezazlievam, ale jeho fans tabor, ktory si to nie schopny uvedomit nechapem....
Reagovat
Ondra979
no tohle je ale velmi nefer argumentace - to je jako bys zarlila. ze Roger ma proste o neco lepsi image nez Djoker a obecne je popularnejsi, coz je asi pravda, a asi to tak zustane, Djoko je proste prehnane emotivni coz mu skodi a prisel na scenu jako posledni, to se neda nic delat. nikdo tady snad netvrdi, ze Fed je dokonaly, aspon ja rozhodne ne, ale o to prece tady nejde. dela pro tenis urcite hodne moc,ale to vsichni z BIG3, i kdyz kazdy po svem..
Reagovat
Nola
argument - ziarlivost, celkom zbytocny.... tenis sledujem, myslim dlhsie ako ty, mohla som si vybrat, komu fandit, ale to sa neda zial naprogramovat.... mna Fedex nezaujal, jeho tenis ano, ale osobnost nie...vacsinou som priala jeho superom, aj ked este Nole nebol na scene, podobne som to mala so Samprasom, priala som vzdy jeho superom, pritom Sampras nemal ani stipku medialnej podpory ako Fedex, tu mal vzdy Andre......
Fedex urobil pre tenis vela, to nezpochybnujem, ale tu najvacsiu krivku v sledovanosti urobila jeho rivalita s Rafom, a neskor aj s Novakom, sam vyhravajuci vsetko je take nezazivne a nudne, aj Schumi mal rivalov v case ked ma F1 zaujimala, Hakkinen, Hill.... rivalita, rovnocenni superi, adrenalin... koho zaujima ak vitazi stale a nikto ho nedokaze ani obcas porazit? Borg zviditelnit tenis ako prvy, Fedex ho poslal vdaka Rafovi este vyssie, bodka...
Reagovat
FulnekUltras
od dob Jackie Stewarta už je to jen o studené technice, která se ještě občas zahřeje nanejvýš v Monaku u plovárny ;-)
Reagovat
Patik
čo ťa trápi Nola ? takáto ty niesi..článok ti evidentne skočil len do rany..vieš sama dobre aký je Federer o čo mu častokrát ide..a že nieje len biznisman..
Reagovat
FulnekUltras
že Roger přesně ví, kde ty peníze skončí ;-)
Reagovat
sojka1
je to jeho vlastni nadace
Reagovat
slacker
Proc africkym detem? leda detem bilych farmaru. Cernosi at se nauci starat sanmi o sebe a hlavne at nikam neexpanduji mimo rodny kontinent
Reagovat
Krisboy
Tak tak, expandovat mimo rodný kontinent a devastovat původní obyvatelstvo a přírodu může jenom Velký Bílý Křesťanský Evropan.
Reagovat
slacker
Pokud by tu expanzi a devastaci podporovali sami domorodci svymi milionovymi dari evgropanum tak by byli za velke blbce. Takze stejne tak Federer se svymi dary jde proti puvodnimu evropskemu obyvatelsvu.
Reagovat
slacker
Jo a domorodci nemeli ustrnout v dobe kammene, aby si svoje uzemi ochranili sami.
Reagovat
Blondie
Zapomněl jste na heterosexuálního a muže ;)
Jinak máte pravdu.
Reagovat
Krisboy
To se rozumí samosebou, to je přece obsažené v tom "křesťanský" :D
Reagovat
ttopi
Ve své podstatě máš jakoby trošku pravdu, ale uvědom si, že on přispívá na děti, které opravdu za nic nemohou.
Reagovat
brixner
Mám Rogera rád a to dost!
Ale...
Ne, tohle sem prostě napsat nemůžu.
Reagovat
a.magerova
Forehand nemůže vystát Rogera.
Reagovat
Frantz
a 6 let, od kdy ujetá a.magorová nemůže vystát Forehanda :-D
Reagovat
smazaný uživatel
2014?...Ved vtedy som ho v podstate prestal registrovat. Hráci prveho tyzdna GS nikoho netrapia, bejbe.
Reagovat
Kojinho
Jak se dá napsat takový kvantum příspěvků o někom koho nesleduješ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lebo viem, ze kazdym prispevkom pohladkám ovečky, a to ma baví.

Si prikladom :)
Reagovat
a.magerova
Bla bla... od toho data jsi ho začal nenávidět a házet na něj jen a jen špínu...
Reagovat
annah
Co se tehdy událo, že to vyprovokovalo takovou smršť az paranoidní nenávisti?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som na TP od roku 2010-2011 a od prveho dna pisem rovnakou rétorikou.

2014, opat ukazuje ako moc hlboko si v lese.
Reagovat
slacker
retorikou ultra debi-la
Reagovat
smazaný uživatel
Ak by si mal iny názor, povazoval by som to za urazku :)
Reagovat
sojka1
Reagovat
Nola
Africa /voodoo master/... kto si pamata tuto skladbu

https://www.youtube.com/watch?v=X_y3SAOZia8
Reagovat
Frantz
To zase jednou Mirfuša nebyla doma.. :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist