Federer vzhlíží k finále Davis Cupu: Jsem optimista, na kurt se snad brzy vrátím

17. 11. 2014, 10:50
Aktuality 198
Roger Federer věří, že se během pár dnů zotaví ze zranění zad a stihne blížící se finále Davisova poháru. Hvězdný Švýcar včera v Londýně nenastoupil k finále Turnaje mistrů proti Djokovičovi, ale je optimistou. Daviscupové finále mezi Francouzi a Švýcary v Lille začne v pátek.
Profily hráčů
Roger Federer

"Teď je zotavení to nejdůležitější. Pojedu do Lille a udělám vše proto, abych se adaptoval a dal dohromady. Doufám, že v úterý nebo ve středu se vrátím na kurt," citovala Federera webová stránka Švýcarského tenisového svazu.

Na zdravotním stavu třiatřicetiletého rodáka z Basileje se paradoxně podepsala téměř tříhodinová bitva s daviscupovým parťákem Stanem Wawrinkou. V sobotu do noci v Londýně bojovali o to, kdo postoupí do finále. Federer odvrátil čtyři mečboly, ale do vysněného finále proti Novaku Djokovičovi už ho záda nepustila.

"Chytlo mě to v rozhodujícím tie-breaku. Do té chvíle jsem se cítil skvěle. Byla to křeč nebo něco takového. Je to nepříjemné. Snažili jsme se to léčit, ale přes noc se stav moc nezlepšil," přiznal Federer. "Ale jsem optimista a věřím, že za pár dnů to bude lepší," doplnil.

Federer odstoupil během turnaje teprve potřetí v kariéře. Také v roce 2008 v Paříži a předloni v Dauhá nenastoupil kvůli problémům se zády. Ale dosud nikdy neskrečoval rozehrané utkání.

Davisův pohár je poslední velkou trofejí, která ve sbírce grandslamového rekordmana chybí. Druhým singlistou švýcarského týmu je Wawrinka, v týmu jsou i Marco Chiudinelli a Michael Lammer. Švýcaři věří, že s Federerem na historicky první "salátovou mísu" o víkendu od 21. do 23. listopadu na antuce v Lille dosáhnou.

Francie bude o vítězství bojovat v sestavě Jo-Wilfried Tsonga, Richard Gasquet, Gaël Monfils a Julien Benneteau. S týmem je také náhradník Gilles Simon.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

198
Přidat komentář
smazaný uživatel
Tento kada.hnoj to co je za individuum...
Reagovat
Cico93
;)))) si zvykneš. Má to ťažké chlapec.
Reagovat
smazaný uživatel
Curacik :)
Reagovat
PetaM
A o copak jsi lepší ty, frajírku? ;)
Reagovat
gigin
Tak pán přišel vedle, že je jako nový a že se těší na diskuzi s náma a on už tu to rozbaluje ještě předtím... ale tak..
Reagovat
smazaný uživatel
Pán si asi připadá vtipný, když hned nastoupí a bude tady nadávat, njn. virtuálními borci se to poslední dobou všude jen hemží.
Reagovat
kada.tom
http://www.telegraph.co.uk/sport/tennis/rogerfederer/11237410/Roger-Federers-wife-Mirka-called-Stan-Wawrinka-a-crybaby-on-court.html
Reagovat
SwissMaestro
Je to kráva
Reagovat
smazaný uživatel
Vrana k vrane seda :-)
Reagovat
smazaný uživatel
jedna vyhoda pokud by musel nastoupit treba Chiudinelli by tam byla....videlo by se jak je ten DC k smichu
Reagovat
Padme
v pohodě a smířeně...
https://pbs.twimg.com/media/B2rRPpKCEAEGata.jpg:large
Reagovat
Denis92
Neviem ci to ukazovali v TV ale chlapik vedla mna mal v sobotu na zapase takuto tabulku :)

http://www.nahraj-obrazek.cz/?di=314163107504
Reagovat
panzer.dragon
hustý, řek bych že to neukazovali, v tv bylo vidět na týhle tabulce jestli si to Mirka nechce vyměnit, to byl asi taky tenhle fanoušek, bych řek
Reagovat
Kozoroh
Žebříček dosažených finančních odměn k 17. listopadu 2014:
1. R. Federer - 88.611.538 $
2. N. Djokovič - 72.403.908 $
3. R. Nadal - 71.379.236 $
4. P. Sampras - 43.280.489 $

Viz http://en.wikipedia.org/wiki/ATP_World_Tour_Records.
Reagovat
Roger_Federer
;) to vis tezko..Tohle jsou jen odmeny z turnaju.
Reagovat
spaniel
Tak tak...jen prize money. A navíc bez inflace...s inflací

1. Switzerland Roger Federer-$97,677,955
2. Serbia Novak Djokovic-$77,481,936
3. Spain Rafael Nadal-$76,702,533
Reagovat
tito
a ????
Reagovat
spaniel
S inflací a tím jak jdou prize money pořád nahoru je za chvíli všechny překoná i Raonic :D
Reagovat
Cico93
tito
presne a čo ako teraz?
bohatší byť môže.
Reagovat
Kozoroh
Čo teraz? Teraz trumfnout Rogera! :D
Reagovat
Cico93
peniaze sa každým rokom dvíhaju a dvíhaju, tak ako píše spaniel doraz Nadala a Rogera predbehne i Raonic.
Reagovat
Kozoroh
Je mi to jasné, Cico. Roger o tento rekord přijde ještě jako aktivní hráč nebo krátce po ukončení kariéry.
Reagovat
spaniel
Děláš jako by si z toho měl % :D
Někde jsem viděl přepočet na současné peníze, očištěný o inflaci a Djoker byl 8 nebo 9...
Reagovat
steve79
S Rogerem to nevypadá dobře. Podle posledních zpráva se jeho stav moc nezlepšil z neděle na pondělí. Rozhodnutí příjde ve čtvrtek definitivní.
Reagovat
Pe3k
Novak Djokovic - 2014 : A season to remember [HD]

https://www.youtube.com/watch?v=Y3QWb4brExY
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
panzer.dragon
krásně to trefil.. myslim raketu o zem
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se zdá raketa pevná, tak to musí být síla s ní tak praštit, aby se hned zkroutila :D ale raději to nebudu zkoušet.
Reagovat
VlS
mají, tady se nějakej chlap hádá s rozhodčím, ale nevím, kdo by to mohl být? Vypadá jako Roger, ale ten to bejt nemůže, protože všichni přece ví, že Roger se nehádá :-)
http://youtu.be/t-pjB2i9azg
Reagovat
smazaný uživatel
:DD
Reagovat
a.magerova
Taky jsem něco našla :-P

http://www.youtube.com/watch?v=RDTh2X-PC2g
http://tn.nova.cz/sport/tenis/video-zm-d-ulevil-si-berdych-pak-nepodal-ruku-a-divaci-buceli.html
Reagovat
smazaný uživatel
Neblázni, nekaž pověst Tomášovi, to je tady jediný hádající se Rebel, nejméně sympatický tenista na okruhu. Fakt, taková trapná videomontáž :D
Reagovat
janek_da
Tak ten Gulbis před servem je ok.
Horší je to s
https://www.youtube.com/watch?v=lB9FE-c-NmA
Reagovat
Pe3k
Reagovat
janek_da
Barney 7 komentů. Asi se Rogerovi celkem daří.
Reagovat
panzer.dragon
https://twitter.com/Sofia__RF/status/526755894257004544

výběr whisky je slušnej
http://www.hotelhermitagegantois.com/wp-content/uploads/2014/10/carte-du-bar-1-Octobre-2014.pdf
Reagovat
panzer.dragon
Reagovat
Denis92
Ja sa este v kratkosti vratim k TM, hoci tu uz toho bolo urcite vela napisane.
Z prvych 4dni som videl len zapasy Rogera a az na ten druhy set s Raonicom to bola docela nuda.
Od stvrtka som uz sledoval zapasy osobne v O2 arene a to je teda nieco uplne ine, ako doma pred TV.. Obrovska arena s mnozstvom moznosti ako travit cas. Najma v tej fanzone kde mozete ist na treningy hracov a byt od nich len par metrov, sledovat Live studio alebo si vyskusat pracu zberacov lopticiek ci vypletanie rakiet a mnoho ineho.
Atmosfera TM vas hned ocari pri vstupe do haly. Myslim, ze co sa tohto tyka tak neni lepsi turnaj na svete. Skvele intro videa, profily hracov, show pred nastupom na kurte a samotny nastup a samozrejme skvela atmosfera na kazdom zapase ktoru vytvara 16tis. divakov.

Na uvod ma hned potesilo, ze bude hrat Ferrer miesto Raonica a bol to pekny zapas. Hoci Davidovi o nic neslo tak ukazal, te je velky bojovnik a profesional a hecoval sa do posledneho momentu. Aj u fanusikov je velmi oblubeny.
Vecerny zapas medzi Rogerom a Andym mal byt jeden z najlepsich ale bola to ?vrazda? v priamom prenose.. Roger s vedomim postupu si to vychutnaval od prveho momentu a za necelu hodinu bolo hotovo..sice to bolo rychle, ale aj tak to bol velky zazitok . Atmosfera bola naozaj skvela. Hoci sa hralo v UK, napriek tomu mal Roger v hladisku viac fanusikov. Pobavilo ma , ked 3x na ?kocke? ukazali Mourinha a vzdy ho cela arena vybucala :)
Reagovat
Denis92
V piatok bola dalsia rychlovka v podobe Djokovica s Berdychom, ale vecerny zapas Stan ? Cilic uz bol opat skvely, hoci po 1.sete uz obom o nic neslo..

V sobotu som si samozrejme nemohol nechat ujst svajciarske semi. Tam mi to Roger vynahradil za stvrtok v celej krase. Krasne takmer trojhodinove predstavenie, ktore malo vsetko co si len fanusik moze priat. Jednoznacne najlepsi zapas turnaja a jeden z najlepsich sezony co sa tyka zapasov na 2vitazne sety. Atmosfera bola cely zapas uzasna a vplyvom dolezitych momentov sa samozrejme umocnovala. Ja som si este nikdy neuzil zapas viacej ako prave tento.. Stan hral skvele a zrejme doplatil len nato, ze mu ku koncu odisiel servis, ale je to najma o psychike. Rogerovi som stale veril do posledneho momentu ze ho brejkne. Za posledne mesiace je to uz 3x co odvratil MB a vyhral zapas. Tuto sa ukazuje ako velmi je psychika dolezita a to co ho v minulej sezone zrazalo dole..
Bohuzial v tom TB si privodil zranenie co ho stalo ucasti vo finale.. sam som zvedavy ake su sance ze nastupi v DC.. Moj nazor je, ze keby nehra finale DC tak by proti Novakovi nastupil a podstupil by to riziko, pretoze by ho potom cakalo volno, hoci vysledkovo by to nebolo nic moc. Takto sa chcel setrit, aby si to nezhorsil a mal nadej, ze si zahra finale DC.

Na zaver by som to zhrnul tak, ze TM je fantasticky turnaj so skvelou organizaciou aj atmosferou hoci tento rok boli dost jednoznacne zapasy a finale sa ani len nehralo.. Myslim, ze termin ?predcasne finale? si zasluzi oznacenie zapasu Roger ? Stan z pohladu kvality a tym, ze sa ziadne finale nehralo. Novak je vsak samozrejme zasluzeny vitaz TM a svetova jednotka.

Buduci rok sa bude hrat TM v O2 arene posledny krat co je skoda, pretoze si moc neviem predstavit, kde to moze byt este lepsie.. podla vsetkeho to pojde do Ameriky.
Reagovat
spaniel
Super, závidím ti ten zazitek i ty konkrétní zapasy.
Reagovat
smazaný uživatel
palec hore za recenzi, muselo to tam být skvělé, hlavně na tom semi Roger - Stan, to byl jednoznačně vrchol turnaje a vítězem je... :D přesto byl Nole suverénnější a i tu jedničku si zaslouží ;) mě by hrozně zajímalo, kde jsi seděl, jak blízko jsi tomu všemu byl?? :)
Reagovat
Denis92
Sedel som vzdy v spodnej casti areny a za kurtom cize tak ako sme zvyknuty pozerat v TV. Sedel som vzdy v nejakom 8-12 rade takze to bolo fakt skvele. Najlepsie miesta som mal na zapasoch Roger - Andy a Novak - Tomas kedy som sedel presne zarovno stredovej ciary na servis takze som mal cely kurt krasne pred sebou.
Na treningoch,ktore boli na centralnom kurte sa vsak dalo ist hocikde, takze na Rogerovi ci Andym som bol uplne dole ako boli tie modre reklamne panely. Takisto ostatne treningy vo funzone na treningovych kurtoch su velmi blizko k hracom. Su tam male tribuny hned vedla kurtu takze opat som mal hracov hned pred sebou.
Reagovat
smazaný uživatel
nádhera, gratuluju k nezapomenutelnému zážitku, můžem jen tiše závidět, jestli můžu mít ještě jednu otázku od někoho takhle zblízka, jak bys popsal atmosféru při zápase Roger-Andy a Roger-Stan? Celkem diametrální rozdíl, že :)
Reagovat
Denis92
Tak zacal by som tym, ze Roger ma taku obrovsku fanusikovsku zakladnu, ze aj v zapase proti Andymu mal domace prostredie. Taky hukot aky mal pri nastupe na kurt to bolo neuveritelne..este teraz mam zimomriavky ked si na to spomeniem.
Atmosfera vsak bola skvela aj naprike jednoznacnemu vysledku.

Samozrejme, ze v zapase Roger - Stan to bolo o level lepsie kedze tym dramatickym priebehom atmosfera stale viac gradovala. Na tom zapase bolo dost vela svajciarov, ktory najma zo zaciatku tlacili aj Stana. Priznam sa , ze aj ja som zozaciatku bol rad, ze sa dostal do vedenia pretoze som nechcel aby to bola dalsia jednoznacna zalezitost ako s Andym. Od druheho setu vsak zacala vacsina postupne tlacit Rogera k obratu a nakoniec sa to uspesne podarilo.
Reagovat
smazaný uživatel
A cvrknuty v rajtkach....:-D
Reagovat
smazaný uživatel
díky, vím, že jsi to už nahoře popisoval, ale mě šlo o to porovnání reakcí diváků, že v tom prvním zápase byli určitě nadšení z dravého Rogera a zároveň jim asi muselo být líto Andyho, ten to nakonec bral s humorem jako na té náhradní exhibici, zatímco večerní semifinále si představuju jako vyhrocené drama, kde přesně jak popisuješ, se diváci postupně přikláněli víc k tomu druhému, až by se dalo napětí krájet, první proměněný mečbol Rogera byl asi tak trošku šok i pro komentátory, Stan nehnul ani brvou a Roger se taky tvářil neslavně a co se dělo pak jsou jen dohady :)
Reagovat
Roger_Federer
Moc pekne.Londyn moc nemusim :) ;), ale poreferoval si tak hezky, ze pristi rok snad pojedu.
Reagovat
Denis92
Mne sa Londyn ako taky celkom pacil. Ani som nestihol vsetko popozerat co som chcel, kedze okrem tenisu som nemal moc casu. Je to trochu ina kultura ako je clovek zvyknuty. Hlavne vsetky domy vyzeraju rovnako :D
Ale kto nebol na TM tak rozhodne odporucam :)
Reagovat
Roger_Federer
On to byl z moji strany trochu vtip..Za poslednich 10 let jsem v Londyne 8x-10x .3x na Wimbledon.
Ale turnaj mistru ani jednou.
Reagovat
Denis92
Aha :)
Ale vravim, TM rozhodne odporucam. Je to urcite velky kontrast oproti tradicnemu Wimbledonu.
Reagovat
Roger_Federer
Urcite, nepochybuju ze Roger jeste jeden, dva TM zvladne.
Reagovat
rod_laver
ahoj Denisi, jsem rád, že sis turnaj užil. Dle mě má TM neskutečné kouzlo, O2 Aréna je perfektně navržená a nahoře vidíš lépe než v pražské 02. Dále skvělá akustika a rovněž tréninky a další akce navíc - nedělalo mi problém strávit v 02 celý den. Nedávno se zde objevil článek, že TM v Londýně bude minimálně příští rok, nicméně mají opční právo ještě pro rok 2016 a věřím tomu, že ho využijí.
Reagovat
gigin
Denis: díky za report.
rod: Wimbl nebo WTF?
Reagovat
rod_laver
Těžká otázka, oba turnaje jsou dost odlišné. Na TM vidíš opravdu jen ty nejlepší, na druhou stranu v dost namačkaném prostředí, žádný volný areál a "vůně" tradice. Ale řekl bych, že sedět na tribuně centrálního wimbledonského kurtu se nic nevyrovná :) I přes to, že ty jsi zrovna na něm viděl Rogera :D
Reagovat
Denis92
Ahoj
Na uvod este raz Vďaka za rady :)
Uzil som si to poriadne, najma ten posledny zapas bol nadhernou bodkou za celym vyletom. TM je fakt mimoriadny turnaj a hoci GS su viac co sa tyka prestize ci bodov, tak TM by som aj tak radil velmi vysoko kvoli tej atmosfere, show a su tam len ti najlepsi hraci.
Tiez som nemal problem stravit cely den v O2 arene. Vo stvrtok aj piatok som tam bol od rana az do vecera.
Treningy su fajn vec. Moznost vidiet hracov z maximalnej blizkosti a nasledne ziskat podpis ci foto.
Co sa tyka Rogera tak bolo to tak ako som vravel, ze chodi trenovat do Queens Clubu a takisto aj Murray. Ostatni trenovali v O2 arene.
Avsak Roger aj Andy mavali take kratke 30min predzapasove treningy na hlavnom dvorci takze, dvakrat som sa dostal aj blizko Rogera a Andyho.
Podarilo sa mi ziskat aj podpisy Andyho, Novaka, Stana a Tomasa + foto s Tomasom.
Mal som na vsetky zapasy miesto v dolnej casti a vzdy za kurtom tak ako sme zvyknuty z pohladu TV kamery takze skvely vyhlad. Ale bol som sa raz pozriet aj hore a nebolo to vobec zle.
Co sa tyka tej samotnej O2 areny tak mi to pride tak zaujimavo postavene. Je to prakticky podobne arena ako v Prahe s tym rozdielom, ze je "zakryta" obrovskou strechou s tymi velkymi zltymi piliermi.
Kazdopadne urcite pojdem aj o rok a ak by to bolo este aj 2016 v Londyne tak by som bol rad. Kym tam bude hrat Roger tak tam urcite pojdem. Bolo to naozaj krasne.
Reagovat
rod_laver
Rádo se stalo, jde z tvých komentářů opravdu poznat, že sis TM užil a to je dobře. Na mě zanechal taky skvělý dojem a plánuji se příští rok tam vrátit. Letos jsem váhal mezi finále TM a finále DC a jsem rád, vzhledem k finálovým okolnostme, že jsem se rozhodl pro DC, i když i tam možná Roger nebude :)

Překvapil jsi mě tím, že se dalo dostat i na tréninky na hlavním kurtu, o tom jsem neměl ani tušení. Loni jsem byl jen na trénincích ve FanZone, kde jsem se zúčastnil i hodinového tréninku Rogera, takže není pravidlem, že by trénoval jen v Queens clubu. Předloni jsem byl s přítelkyní, takže jsme nebyli ani ve FanZone, celkově je lepší letět s někým, kdo tenis opravdu žere :)

Pražské 02 sice podobná je, ale díky tomu, že je primárně určena na hokej, tak má určité bezpečnostní prvky (např. ta skla), které mi dost při tenisových zápasech (byl jsem kdysi na DC) vadily. Londýnská 02 je trošku někde jinde i tím, že obsahuje i plno dalších restaurací, obchodů, její lokalita u Temže atd..
Reagovat
smazaný uživatel
Když s tím přišel McEnroe, tak si člověk řekne "you cannot be serious" :D ale když s tím přijde The Telegraph, co je tohle za divadlo? Nechápu, koho napadlo, že by Roger odstupoval kvůli Mirce namísto zranění, to ani náhodou, něco si možná vyříkávali, pokud to vážně někdo slyšel, ale spíš do noci řešili, co s těma zádama, zbytek je nafouknutá bublina.

http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/622960-rozkol-pred-finale-davis-cupu-wawrinku-nastvala-federerova-zena-mirka-pisi-v-anglii.html#section-artcl
Reagovat
VlS
Tak měl Vávra jeden z těch MP proměnit a byl by pokoj. Mirka, Nemirka. Jestli se tím nechá Stan vykolejit, tak si vyhrát nezaslouží. Zbytečně nafouknuté.
Reagovat
a.magerova
Navíc je zvláštní, že to hodně přiživují lidé motající se kolem francouzských médií.... taky to může mít psychologické pozadí nadcházejícího finále DC :-/
Reagovat
smazaný uživatel
to je taky velice zajímavej postřeh, snaží se to uměle vyhrotit ještě víc před tím finále, jakoby nestačilo, že to semi jsem musela řádně vydejchat :D
Reagovat
a.magerova
Jj Frantíci se z toho snaží vytěžit maximum ve svůj prospěch :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Alespon uz dopredu vime, pokud Svajcari neuspeji, kdo bude jasnym vinikem :-DDDDD
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Mayo
na vine bude len a len egoista :D
Reagovat
smazaný uživatel
Barney, radši už zavři klapačku a nahoď oblek, takhle žádnou nesbališ ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Súhlasim Mirka nemirka MP mal celkom 4.ked ich nedokazal využiť jebo problém.Rano som videl video na ktorom bolo jasne vidieť a pocuť len to,že Wawrinka si stazuje na niekoho v hladisku.....
Reagovat
smazaný uživatel
A zadna kauza neni!!! Rikal to i major Borowicka :D
Reagovat
Denis92
Tymto bulvarnym vymyslom veria len hateri Federera, ktori sa snazia si najst len dalsiu senzaciu ako nanho utocit, hoci fakt neviem ako by on mohol za to, ak by aj Mirka nieco spravila pocas zapasu (co samozrejme nespravila - potvrdilo to viacero ludi sediacich v jej blizkosti. ) Ja osobne som bol na tom zapase a nic take som si nevsimol.. Stan sa stazoval na niekoho z divakov podobne ako na USO..

Dalsia senzacia, ktoru sa snazia vyvolat media je rozkol medzi Federerom a Wawrinkom a vyvolat zlu atmosferu pred DC, avsak opat ziaden problem neni..

Stan vecer po zapase retweetol obrazky a sam aj osobne jeden postol s gratulaciou k Rogerovi, takze urcite sa ziadna hadka dlho do noci v satni nekonala.

Na zaver pridam jednu foto z Lille od Rogera.. hned je vidiet aky velky je rozkol v kabine Helvetov :)

https://twitter.com/rogerfederer/status/534469576335962112
Reagovat
smazaný uživatel
no vida, hoši opět v dobré náladě, pokud to teda není jen póza :D skutečnej "viník" je pod touto fotkou, to je jasné :D ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, The Telegraph je ta nejvetsi bulvarni zumpa :-D
Reagovat
Fandina
Reagovat
smazaný uživatel
Přidejte se na Fanclub Denisy Alletové, velkého českého talentu. Již tento pátek soutěž o autogram i s věnováním Denisy Allertové! Přidejte se: https://www.facebook.com/pages/Denisa-Allertová-Fanclub/719458394775483
Reagovat
Mayo
Priatelia, ževraj Mirka hulákala pri Wawrošovom servise ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ne to neni pravda, zadna takova kauza neni, neni, neni, NENIII!!!! Je to jen nejaka sprosta fama, Mirka je nevinna, Rozirek je nevinny, nikdo na nej nesahejte a pod koberec zametejte! :-DD
Reagovat
smazaný uživatel
nebodaj si pozeral bulvar na markize? :D
Reagovat
Mayo
áno pozeral som narkózu
Reagovat
gigin
Místo Miloška teda nakonec Kohli... Jinak dobrá partička :))

http://imgup.cz/images/2014/11/17/bu.jpg
Reagovat
a.magerova
Beru Fabia a Ernestka a Ty?!!! :-P
Reagovat
gigin
Máš vkus :DDDD
Doma ještě nech dýchat, je moc mladý :)))

Já? Já už velice nic... Asi půjdu s Kohlim na jedno :DDD
Reagovat
a.magerova
Tak samo, že nebudu instruktorkou pro dorostence :-))))
Reagovat
gigin
;))
Reagovat
VlS
http://sport.idnes.cz/daniel-travnicek-a-tomas-berdych-da7-/tenis.aspx?c=A141114_194907_tenis_ald
Reagovat
a.magerova
Tak nějak mě ta informace, že původní nápad není z Tomovy hlavy (aktivita na sociálních sítích), nepotěšila asi něco jako, když jsem se dozvěděla, že Usain Bolt měl na ty své kejkle choreografa.... ale tak co, hlavně, že to funguje a přináší zisky.... jen doufám, že si toto přečte i tommr a přehodnotí ten svůj včerejší pohled na hrabivého Nadala.....

16.11.2014 12:40 Od: tommr
pro mě je to naopak další důvod proč nemít Nadala rád. Dává tím jasně najevo, že ho vlastně tenis ani moc nezajímá a jde mu jen o to, aby si nahrabal co nejvíc prachů ...
Reagovat
SwissMaestro
Z článku:
Trávníček během let Berdycha velmi dobře poznal. I on pozoroval proměnu, kterou tenista v uplynulých letech prošel. ?Dřív býval trochu větší divočák, diskutoval na kurtu. Ale vyvíjí se. Zjistil, co funguje, a snaží se vyvarovat chyb.?

No letos to fakt potvrdil :D:D:D
Reagovat
PetaM
Myslím, že je skvělé, že ty jsi nikdy na nikoho nevyjel. Chtěl bych tě poznat, v této oblasti neznám moc dokonalých lidí, jako ty.
Reagovat
SwissMaestro
No jestli nemyslíš Federera kterému fandím tak já sám jsem bezkonfliktní typ člověka, který na nikoho nikdy nevyjel.Vše lze řešit jinak než konfliktem.
Reagovat
VlS
No tak schválně, v kolika zápasech z cca 80 Berďa na rozhodčí vyjel? Swiss maestra jsem taky letos viděl při dohadech s rozhodčími, naposledy v sobotu, že? Hlavně, že jako nekonfliktní člověk musíš hned dát svému příspěvku negativní náboj. Není to třeba na přes držku?
Reagovat
SwissMaestro
Jenže tam Federera rozhodčí vážně poškodil. To je něco jiného než Tomášovi hádky např. ve Wimbledonu nebo dokonce na US Open kde byl arogantní což se o Federerovi nedalo říci ani v sobotu :))
Reagovat
VlS
Promiň, ale osvěž si, co je arogantní, evidentně ti to není jasné. Naštvaný není arogantní, první věta mého příspěvku je arogantní, i když věcně správná.
Reagovat
SwissMaestro
Prostě a jednoduše nesouhlasím s tvrzením , které tvrdí, že Berdych už tolik nediskutuje s rozhodčím během zápasu - tudíž se asi zase tak moc nevyvinul jak tvrdí pan Trávníček. Tečka. Slovíčkařit bychom zde mohli do rána a na to opravdu nemám čas.
Reagovat
ptpc
Presne tak. Všetko sa dá riešiť v kľude. A nakoniec to stojí menej peňazí, menej času a menej energie.
Reagovat
blixa
Někdy i méně krve ;-)
Reagovat
VlS
No, ale pak je málo zábavy
Reagovat
ptpc
Ja by som skôr napísal nie zábavy ale vzrušenia. Ja sa viem zabaviť aj bez konfliktov...
Reagovat
VlS
Ale moc tomu nevěříš, že ne ( že přehodnoti. ....) Já to beru tak, že mu to jako intošovi není dáno, ale snaží se ... čili oceňuji to o to víc.
Reagovat
a.magerova
Tak dám MU šanci na přehodnocení.....

Je jasné, že tenis je pro tenisty především práce čili forma obživy, takže každý nějak hledá další zdroj financí..... nemám nic proti Tomuvu způsobu (navíc tam je to i spolupráce s Ester a její celosvětové zviditelňování a tudíž i nové finanční zdroje pro ni).... jsou chytří, tak ať mají ;-)

Nevím proč bych měla nějakého tenistu nemít ráda jen proto, že našel nějaký způsob své obživy, pokud se nestane nájemným vrahem či drogovým magnátem apod. :-/
Reagovat
VlS
Jsme jedné krve, ty i já - schválně, kdo to řekl?
Reagovat
a.magerova
http://media.rozhlas.cz/_obrazek/2122364--medved-hnedy--1-300x200p0.jpeg
Reagovat
blixa
No ne jenom Balú ;-)
Reagovat
VlS
Balů až zprostředkovaně, ten to odposlouchal, když to Mauglího učil had Ká přece.
Reagovat
blixa
Jo,a taky to používal Baghéra a vlci a nevím kdo ještě.
Reagovat
VlS
Baghíra to použil jen jednou, když zachraňoval Mauglího, kterýho unesl Bandar Lógh.
Reagovat
blixa
Šmarjá, ty to znáš nazpaměť ? Já to četl naposled někdy před 20ti lety dceři, tak po mě nechtěj zázraky :D
Reagovat
slacker
Asi nic neslysel o krevnich skupinach :-))
Reagovat
VlS
To je tím, že jsem napůl vlk :-)
Reagovat
blixa
Jo , já už vím, napůl vlk a napůl pes :D
Reagovat
a.magerova
Toto jsem neviděla neslyšela, takže nic nevím :-/

Aaaaale dnes jsem koukla na jeden z dílů Teorie velkého třesku a tam nahodili ZÁVAŽNÝ PROBLÉM !!!!

Trilogie Návrat do budoucnosti - díl druhý - Marty McFly letí do budoucnosti, která má hodně nových technických vymožeností, což je velmi logické.....

Jeeenže oni se vydali do roku 2015 a to je megaproblém bo nevím nevím jestli se TO vůbec reálně stihne :-/
Co vy na to?!
Reagovat
VlS
No, to je otázka diskontiunity času v závislosti na dosažení či překročení rychlosti světla. Je otázka, k čemu se ta rychlost bude vztahovat. Nejpraktičtější by bylo to spojit s vylučováním řekněme x násobkem rychlostí světla. Prostě by sis šla odskočit a přitom bys omládla. Boží co?
Reagovat
slacker
Jake technicke vymozenosti? Skateboard vznasedlo uz pry existuje.
Reagovat
a.magerova
Sheldon říkal, že ještě neexistuje.... a tady, promiň, věřím víc jemu než Tobě :-P
Reagovat
slacker
http://www.streethome.cz/videa/vznasedlo-hoverboard-ulitla-predstava-skutecnosti/
Reagovat
a.magerova
Ale je dobrý fór, že ten díl měl premiéru 14.10.2014 a tento článek je z 29.10.2014.... je jasné, že si pohli na Sheldonův popud :-))))
Reagovat
slacker
A co Sheldon rika na Interstellar?
Reagovat
a.magerova
Jo to nevím, já ho zkoumám z lidského hlediska a i když moc toho ke zkoumání nemám, přesto se bavím :-))
Reagovat
VlS
Ale to je jen otázka ovládnutí času, má to jen jeden háček a to, že současně s diskontinuitou času do chází i ke kontrakci délky, takže se z tebe stane hmotnej bod. A zkus se na se e jako hmotnej bod posívat do zrcadla. S nulovým rozměrem buďeš mít současnou váhu, víš, jak by tě tady někteří rvali na kusy, jak máš zhubnout?
Reagovat
a.magerova
No to je na mě moc složité, nějak víc polopatě by to nešlo?
Reagovat
VlS
Šlo, popíjím svý irský obilí a strašně kecám :-)
Reagovat
a.magerova
Ale třeba.... měla jsem před lety příbuzného v Číně..... a na Silvestra (on už v roce 20011 a já furt v roce 2010) jsem s ním mluvila, takže on v budoucnosti a já ještě v minulosti.... bylo velmi zvláštní takhle si uvědomit, že mluvím s někým z budoucnosti :-)))
Reagovat
slacker
No a vsadit si u Fortuny na tenis z budosucnosti te nenapadlo.
Reagovat
a.magerova
Ne, jsem já to hlava děravá :-/
Reagovat
blixa
No, zhubni s nulovým rozměrem :D Kam ? :D
Reagovat
VlS
No, to je ten čtvrtej rozměr :-)
Reagovat
blixa
Nebo 9 svinutých ? Teorie strun ? ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Trapák elegán s jeho trapkou Mirfušou zase předvedli dokonalé FAIR PLAY :-)

Hlavně že on sám řve "SHUT UP" po divácích :-D
Reagovat
smazaný uživatel
A be quiet na Djokovičovu rodinu :-))
Reagovat
Vojtiik
a jeste jste zapomneli na shitování v fi USO09, na rozmlácenou raketu ala John McEnroe II etc. :)) barnabáš musí mít smutny život.. ale asi si to zaslouží 8-)
Reagovat
Labi
říct o profesionálním sportovci, který dává maximum tomu co ho baví, že je trapák...to není ani na léčení ale rovnou by se pacienti jako ty měli střílet...
Reagovat
smazaný uživatel
Někdo zase řve "vykuřte mi!"
Reagovat
gigin
Moc oceňuju místní FFF fans, že po tej události, tu ani slovo nepadlo o tom, že by ta trofej Djokovi patřila neprávem...
Reagovat
gigin
Akorát jsem teda nepobral všerejšího Hirschnu, ale to je fuk...
Reagovat
panzer.dragon
byla by to řež to včerejší finále, ze kterýho by vyšel vítězně Roger, ale bohužel mu to záda nedovolila, tak má trofej novak oprávněně o tom žádná
Reagovat
gigin
anebo tak, no...
Reagovat
spaniel
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Já to přála oběma, jen mě mrzelo, jak to dopadlo, asi by to dal Djok, ale je to jen moje teorie, ale proč tě napadlo, že by to měl neprávem? Roger nenastoupil, tak co. Mě štve, že jsem se na ten zápas těšila, protože celkově letošní TM mi přišlo nudnější než jindy, ale možná je to tím, že je člověk za celý rok přetenisovaný. A nebo je to tím, že ve finále nebyl Gulba s Tomášem :D:D Jinak aféra kolem Mirky mi přijde taková trochu nafouklá bublina, jako když lidi nemají co dělat.
Reagovat
Stan_Borowitz
NO tak zásadní je, že žádná aféra kolem Mirky prostě neexistuje.
Reagovat
a.magerova
No je třeba se hlavně zamyslet nad tím, kdo tuto informaci ochotně živí :-/
Vsadím se, že kdyby Francie nehrála za týden finále se Švýcarskem, tak by francouzská média tak aktivní nebyla !!!
Reagovat
gigin
Francie nemá ani zimu, ani léto, ani morálku. Až na tyto nedostatky, je to vynikající země. Ve Francii obyčejně vládnou prostitutky.
Reagovat
a.magerova
Mark Twain ;-)
Reagovat
gigin
Tak.
Reagovat
a.magerova
Musela jsem sice povolat Mr. Gůgla, ale PŠŠŠŠŠT, ať si ostatní myslí, že jsem táááák moc chytrá ;-)
Reagovat
gigin
Strýček Gůglú je fajny synek :)
Reagovat
slacker
Je videt ze Mark Twain alias Sam Clemens je typicky americky tluchuba. Ve Franci je leto i zima
Reagovat
blixa
No jak kde. Ve velké části Francie je léto i zima taková vycmrndlá. Pořádný léto je na Sicílii a pořádná zima v Norsku ;-)
Reagovat
slacker
Mozna v Normandii a Bretani je to podobne jako na Ostrovech, kde skutecne ZADNA ZIMA ANI LETO NEJSOU. Kdo si mysli ze nemaji leto nebyl v Provence a kdo si mysli ze nemaji zimu nebyl v Savoyskych Alpach.
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak
Reagovat
smazaný uživatel
Zasadni je, ze fanatici jako ty a tobe podobni s tim nezmuzou vubec nic ;-)
Reagovat
panzer.dragon
tajně jsem včera doufal, že djoka vyklepne Murray :-P
Reagovat
a.magerova
Hele reješ při každé příležitosti do Rogera? REJEŠ!
Teď máš žně i s Mirkou, tak se celkem není nicku Hirschna co divit, že napsal co napsal (bylo to sice ostré, aaaale zas né tak od věci).

Tak přece nebudeme psát, že Djokova trofej nemá ten správný lesk, když neporazil ve finále soupeře. Třeba takový Murray ve finále USO soupeře porazil a stejně se tu takový příspěvek objevil :-/
Reagovat
gigin
Lunej: Bylo to nudné TM. Kromě jednoho maču. Možná dvou.... S tou Mirkou... říkám, kdoví jak to bylo.. mi je to celkem fuk...

magu: Ok, přitvrdím muziku, když jste mne naházeli do jednoho pytle s těma nejortodoxnějšíma haterama RF...
Reagovat
a.magerova
Hele Tys bývalé tvrdé jádro GGG, už nemáš kam dál jít.

Naštěstí Gulbis Tě polidštil :-P

Causa Mirka - gigine nekecej, o 10 cm níže píšeš cituji: " Jinak, si taky myslím, že ta Mirka to udělala..."
A kdyby se mi chtělo, tak zapátrám i dva dny zpět, kdys proti ní taky něco psal.

Jako jooo, kamarádi buďme, ale jsou věci přes které NEJEDE VLAK !!! ;-)
Reagovat
gigin
Ano, to píšu o tej Mirce. Ale pak to posouvám do nějaké roviny srandy, v čemž mne ještě podpořil rod_laver. Myslím si, že v tom má Mirka prsty, dál se v tom pitvat nemíním. A ano nedávno jsem o ní napsal, že jí nemusím a cítím z ní nějaký fujtajbl...

Tvrdé jádro, nebo spíš zakladatel GGG jsem byl, to je pravda. Nepřišlo mi ale, že bychom se dopouštěli nějakých vulgarit vůči RF. Neshody mezi fans našich táborů, to už je (byl) jiný příběh :))

Gulbis - ano, jsem rád, že si hrabu sám na svém písečku :)
Reagovat
VlS
Bože Magu, už aby bylo jaro, asi ti chybí nějakej křupavej salátek a seš malinko nervózní. Magerka bez smyslu pro srandu, to by bylo vo život.
Reagovat
a.magerova
Nemyslím, že má bojovnost je způsobena nedostatkem jarního salátku :-P

http://mujweb.cz/homeopatie/vtipy/pravdaalaska1.gif
Reagovat
VlS
Tak to sem si oddechl :-D
Reagovat
gigin
Vls: Já magu ale celkem chápu. Roger se zranil, nenastoupil k finále WTF, kde by nebyl bez šancí. Ba co víc, je ohrožena účast ve finále DC. Tuto trofej ještě nemá a kdoví, jestli se mu taková šance ještě naskytne... Kdybych já byl v podobné fanouškovské situaci, tak pičuju od rána do večera...
Reagovat
a.magerova
No dejme tomu.... když zavřu obě oči, tak by se i dalo trošičku s tou Tvou teorií souhlasit, ale opravdu jen trošičku.... no a pak člověk přijde na TP v tak významný den - v den pravdy a lásky a na co tu narazí?! Na spekulace a nenávist :-/

Že vytáhnu...
http://www.skhubertus.com/kronika/foto_soubory/klice.jpg
Reagovat
gigin
Daj nám redku, jak Zemanovi ;)
Reagovat
a.magerova
http://www.meczyki.pl/image_upload/image/450_2183.jpg?0
Reagovat
Roger_Federer
Nejsi zas tak daleko od ty pravdy..On ten pan gigin, ja ho sleduju posledni dobou je nejakej divnej, jako by rozklepaval nejtek a cindal tim vic vysazenej na toho pana Rogera..
Reagovat
a.magerova
Neheknul Ti nick Kafe po ránu či po obědě?! :-P
Reagovat
gigin
Od tebe to sedí, Dominiku. Ty, který vidíš Rafu neustále nafetovaného, nepochopitelně bezdětného a s Mónakem v posteli.
Reagovat
Roger_Federer
Ted moc nechapu spojitost; ),..stim ze posledni dobou se stebe stal , co se Federera tyka utocny antifans.
Reagovat
gigin
Tak jo, no. Ani po tobě nechci důkazy.
Reagovat
panzer.dragon
gigine, u mě máš ještě šanci aby si prozřel a stal se Federerovcem
Reagovat
Roger_Federer
v klidu..Kazdy mame neco..Ja Monaca ty Mirku :)
Reagovat
a.magerova
GGG byl VŽDY tvrdě proti Federerovi.

Gulba gigina trochu polidštil, aaaale furt tam ta negativní energie vůči Rogerovi je......
Reagovat
gigin
Jj, začnu být jako Barney, možná to bude lepší a nebudete si mne tolik všímat.
Reagovat
ptpc
Ja som fanúšik Federera ale v tomto sa Ťa musím zastať. Mňa tiež včera prekvapila tá skupina nickov od Hirschnu. Vôbec som nepochopil prečo si tam bol menovaný. Podľa mňa to bolo úplne mimo...
Reagovat
panzer.dragon
pls, o co šlo?
Reagovat
a.magerova
Je to vedle u článku....

16.11.2014 20:54 Od: Hirschna
Dnes skvělé finále. Gratulace všem Barneyům, kada.tomům, giginům, babolatům... etc k výhře a k úspěšnému zakončení sezóny.

Hezky si to užijte, fakt vám to přeju!
Reagovat
spaniel
Tak mne to dojde logické. Tem třem gratuloval ironicky jako hejterum Federera a giginovi upřímně jako fanouskovi Djokera.
Reagovat
ptpc
Aha. Tak to môže byť. Ale každopádne to vyznelo dvojzmyselne. A myslím, že aj gigin to tak pochopil - viď jeho reakcia "co to meleš?"
Reagovat
smazaný uživatel
nastává čas tenisového klidu, tak myslím, že na TP bude veselo, nebude se mít o čem psát, tak možná budou dohady atd. a nebo se pletu a budeme si psát o vánočních receptech na cukroví :D
Reagovat
gigin
Lunej: No nastane období anket, hodnocení, ohlédnutí za sezónou 2014... Ač se to zdá, bývá toto období na TP plnotučné... než se stačíme pozabíjat, už tu bude Brisbane, Doha a spol.
Reagovat
blixa
No to jsem na to zvědavej :D Loni jsem tu ještě nebyl. Konec konců, prosinec, čas zabijaček ... :D
Reagovat
panzer.dragon
stan byl naštvanej, že to nezvládnul dotáhnout do konce, fedexe boleli záda, tak byli oba rozmrzelí tak na sebe možná něco štěkli v šatně, přece jenom sou to kamarádi (a ne řiťolezci) co spolu můžou jednat na rovinu

jestli je "stan the man" tak o nějakým slintu na mirku nikde oficiálně nic neuslyšíme, byl by trapnej
Reagovat
smazaný uživatel
Trapnej je elegán s Mirfušou a všichni RF fanatici
Reagovat
smazaný uživatel
ony sa idu hadat pre Miru? neskutocne.Ak su obaja normalni,tak si to urcite vysvetlia.
Reagovat
gigin
http://instagram.com/p/vf0HOJFE2G/
Reagovat
gigin
si taky myslím, že ta Mirka to udělala...

http://www.tennis-arena.cz/rozkol-mezi-svycarskymi-esy-rusila-federerova-wawrinku--4623cz/
Reagovat
smazaný uživatel
Být to ženské, tak je to mnohem horší. To by se asi nesmířili do konce života. Doufám, že si kluci, pakliže je to pravda, v Lille sednou na pivo a všechno bude fajn. Ostatně jde jim o společný cíl a to se vždy nejlépe usmiřuje. V tomhle máme my kluci výhodu. Otázkou je, zda se k tomu tak umí postavit i dva chlapi s tak vysokým egem, jaké vrcholoví sportovci musí mít. :)
Reagovat
Davor1
Presne...ja dúfam, že to nie je tak horúce, ako to podľa médií a rôznych klebiet vyzerá a predovšetkým, že Stan aj Roger majú obaja dosť rozumu a sú dlhoroční priatelia, tak ich to nerozdelí pred najdôležitejším spoločným zápasom...

Od Mirky by som to ale vážne nečakal a ak to skutočne bolo tak, ako je popísané, tak som z nej poriadne sklamaný a znechutený. Snáď sa to dá do poriadku, mrzelo by ma, keby sa pre takú hlúposť rozpadli výborné dlhoročné vzťahy dvoch skvelých reprezentantov krajiny...
Reagovat
gigin
No zjevně tam nějaký problém s publikem byl. Když hrál Stan letos s Belluccim na USO, tak tam měl podobný trabl a normálně mu řekl:

?Drž hubu, chlape. Vážně, buď už zticha," zakřičel směrem k fanouškovi Švýcar, jenž se snažil soustředit na servis.

No ale tady zjistil, že tady není neukázněný běžný fanoušek, ale někdo, komu to takhle říct nemohl...

To je jedno. Já si taky myslím, že si to chlapi pak vyříkali a tečka. Tady souhlas s vencou, že my to máme trošku jináč než baby. Ve tři hodiny si dáme po tlamě a o čtvrt na čtyři už si ťukáme slivoviců :)))
Reagovat
gigin
Ale kdoví jak to bylo. Staňa byl evidentně mrzký, že to nedoservoval a možná si Mirka jenom zašustila sáčkem s korbáčikami a hned byl oheň na střeše...
Reagovat
spaniel
Mne spis nejde do hlavy, jak by to probíhalo. O2 je velka a ta vzdálenost k boxu taky. Musela by to zarvat, aby ji slyšel, coz se urcite nestalo. Navic tolik lidi a jediny kdo si toho všimne je francouzská TV...francouzská :)
Reagovat
rod_laver
Mě napadlo, že ji krutilo potom, co si dali v pátek se Stefanem masové kuličky.
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDD
Reagovat
VlS
Hmmm, konina dělá strašný věci s psychikou, zvlášť, když je to z nějakýho bujnýho hřebce.
Reagovat
Marduch
Je to divný, jestli se nadlouho do noci zavřeli v šatně kvuli tomuhle, když pro Regera každá minuta regenerace před finále důležitá..
Reagovat
smazaný uživatel
Mali ju vyviezť to štadióna, tak ako každého nedisciplinovaného diváka..Prípadne by jej mali dať trest vstupu na tenisové zápasy :)
Reagovat
spaniel
Vstup na tenisove zapasy teda trest moc neni ;) I kdyz pro tebe treba jo :D
Reagovat
kada.tom
Doufám, že Francouzi vyhrají.
Reagovat
mrafe
doufat můžeš, stejně frantící nevyhrají
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky doufám, že vyhrají Frantíci :D
Reagovat
VlS
Doufám, že někdo vyhraje
Reagovat
smazaný uživatel
Správně.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám že se dá do pořádku a vyhraje to společně s týmem :)
Reagovat
steve79
Ja myslel, ze to mel pred zapasem se stanem, jak rikal ljubicic
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist