Federer znovu musel do čtyř setů. Zraněný Djokovič neztratil set

28. 8. 2019, 22:06
Aktuality 117
US OPEN - Roger Federer musel i ve druhém zápase na letošním US Open otáčet stav 0-1 na sety. Pětinásobný šampion však stejně jako v prvním kole ve zbytku zápasu dominoval a Damira Džumhura poté suverénně přehrál. Novak Djokovič přežil bolesti levého ramene i agresivní hru Juana Ignacia Lóndera, kterému ani přes ztrátu pěti servisů nepovolil set.
Roger Federer (© AFP)

Roger Federer ve wimbledonském finále nevyužil mečboly proti Novakovi Djokovičovi, nezískal 21. grandslamový vavřín a od té doby na kurtech nepůsobí přesvědčivě.

Na generálce v Cincinnati se loučil už v osmifinále po porážce s Andrejem Rubljovem a na US Open musel v obou dosavadních zápasech do čtyř setů. Po kvalifikantovi Sumitovi Nagalovi potřeboval čtvrtý set i proti Damirovi Džumhurovi.

Federer stejně jako v prvním kole v úvodu utkání pod zataženou střechou centrálního dvorce kupil nevynucené chyby a o úvodní dějství přišel. V následujících sadách však na kurtu dominoval a svůj jubilejní 100. zápas ve Flushing Meadows po bezmála dvou a půl hodinách vyhrál 3-6 6-2 6-3 6-4.

"Měl jsem tam ještě pár ošemetných okamžiků, ale opakoval jsem si, že si podání neztratím, a vydržel jsem pevný. Dělal jsem od druhého setu mnohem míň chyb a lépe útočil. Do dalšího zápasu mi to dodá sebevědomí," řekl 38letý Švýcar.

Federer tak i při svém 19. startu v hlavní soutěži závěrečného grandslamu sezony prošel do třetího kola, v němž selhal jen při své premiéře v roce 2000. Pětinásobného šampiona v souboji o osmifinále, ve kterém loni překvapivě prohrál s Johnem Millmanem, čeká Daniel Evans, nebo Lucas Pouille.

Novak Djokovič vyhrál čtyři z pěti posledních grandslamů a ve Flushing Meadows je letos naprosto zaslouženě největším favoritem. Majitel 16 grandslamových trofejí vykročil za obhajobou loňského triumfu hladkým vítězstvím nad španělským antukovým specialistou Robertem Carballésem a připsal si jubilejní 70. newyorskou výhru.

Ve druhém kole nebojoval jen s dalším antukovým specialistou Juanem Ignaciem Lónderem, ale také se zdravím. Djokovič si v utkání několikrát nechal ošetřovat levé rameno, dokonce musel dostat i prášky proti bolesti. Přesto svému soupeři nepovolil jediný set a zvítězil 6-4 7-6(3) 6-1, i když měl blízko k tomu, aby se na kurtu zdržel déle než dvě a čtvrt hodiny.

Po otočce v úvodní sadě totiž ve druhém setu prohrával o dva brejky 0-3 a ve vzduchu visela i potenciální skreč. Djokovičovi však zřejmě zabraly medikamenty, Srb získal pět her v řadě a ačkoli sadu nedopodával, získal ji v tie-breaku. Třetí dějství už bylo pro světovou jedničku formalitou, agresivně hrající Lóndero už jen chyboval a nekladl žádný výrazný odpor.

Djokovič dnes mizerně servíroval. O vlastní podání přišel celkem pětkrát, do kurtu trefil jen 51% prvních servisů a spáchal osm dvojchyb. Na vině může být levé rameno, které ho mohlo limitovat při nadhozu. Dařilo se mu ovšem na returnu, na němž proměnil 9 z 18 brejkbolů.

"Nebylo samozřejmě vůbec jednoduché hrát s bolestí, ale našel jsem cestu, jak to vybojovat a projít zápasem. Už mě to trápí nějakou dobu a byl to test," řekl Srb, který na grandslamech vyhrál 35 ze svých posledních 36 zápasů.

Djokovič i při svém 14. US Open zvládl druhé kolo. Ve třetím kole skončil jen v letech 2005 (premiéra) a 2006, od té doby byl vždy minimálně v semifinále. Dalším soupeřem trojnásobného vítěze newyorského grandslamu bude domácí Denis Kudla, nebo nasazený krajan Dušan Lajovič.

"Zaleduju si ruku na osmačtyřicet hodin a nějak to dopadne," vtipkoval Djokovič.

Kei Nišikori měl překvapivě potíže s domácím Bradleym Klahnem. Proti 108. hráči světa ve druhé sadě promarnil náskok 4-2 a ve čtvrtém setu zahodil vedení 5-1 a zvítězil až po téměř třech hodinách 6-2 4-6 6-3 7-5. Ve třetím kole se finalista ročníku 2014 a loňský semifinalista střetne s Christianem Garínem, nebo Alexem de Minaurem.

Další favorité se dnes na kurt kvůli dešti nedostali.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 57,238.700 dolarů
středeční výsledky (28. 8. 2019)
• Dvouhra muži - 2. kolo •
Djokovič (1-Srb.) - Lóndero (Arg.) 6-4 7-6(3) 6-1
Federer (3-Švýc.) - Džumhur (Bosna) 3-6 6-2 6-3 6-4
Nišikori (7-Jap.) - Klahn (USA) 6-2 4-6 6-3 7-5
Dimitrov (Bulh.) - Čorič (12-Chorv.) / bez boje
Köpfer (Něm.) - Opelka (USA) 6-4 6-4 7-6(2)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

117
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
spaniel
Jordan Thompson vypada jako bezny stryc z amaterskych turnaju.
Reagovat
Kozoroh
https://metro.co.uk/2019/08/28/kyrgios-facing-suspension-calling-atp-pretty-corrupt-us-open-10646560/?ico=pushly-notifcation-small&utm_source=pushly?ito=cbshare
Reagovat
Nola
poskodzuje dobre meno ATP :DDDDD

Gyros si otvoril pusu a zrazu ho chcu suspendovat?

Gyros sa nakoniec sam vysachuje, nemoze pluvat na firmu, ktora ho zamestnava, moze pluvat iba po hracoch, rozhodcoch, divakoch.... na USO ho asi zakazat nemozu, spada pod ITF
Reagovat
smazaný uživatel
ako uz vcera postol na twitter ospravedlnenie, sa zlakol asi poriadne. :)
Reagovat
Nola
som zvedava ako to dopadne..... kde tu hlasku vlastne pustil?
Reagovat
smazaný uživatel
na tlacovke po zapase
Reagovat
Nola
to pokaslal riadne, musi existovat zaznam.... rozhodcu vyhodili za mensi preslap...
Reagovat
smazaný uživatel
daj si na twitteri corrupt atp a najde ti to video :)
Reagovat
Nola
ziadne video z tlacovky som nenasla....
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem to nenašel. Ale narazil jsem na video, které zachycuje, jak ho zprdnul Johnson, který mu řekl:

"Do you want to play fucking tennis or host a shit show?"

https://www.youtube.com/watch?v=IA3s_4tpxvQ
Reagovat
Nola
https://twitter.com/seancass10/status/1166582834796093440
Reagovat
smazaný uživatel
zvlastne, ja som mala za to, ze to povedal na tlacovke po zapase, ale to video fakt nikde nie je.
Reagovat
svetova.dvojka
Pořádek musí bejt, ani v liberální demokracii si nikdo nemůže dělat a říkat co chce.
Není to anarchie.
Gyros dostal možná poslední varování.
Reagovat
Nola
mozno mu udelia iba pokutu :D
LC je sucastou ATP, ak by ho suspendovali nemohol by tam
startovat, alebo mohol?

kazdopadne som velmi, velmi zvedava, ako to dopadne, ani na Slovensku nemozes poskodzovat verejne firmu, ktora ta zamestnava, urad prace to v tom pripade isti
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem to jen prolítl, ale v článku píšou, že na LC by v případě banu hrát nemohl.
Reagovat
Kozoroh
Zákaz startu na LC by pro Gyrose byla ťafka, rád tam hraje, ukazuje tam větší úsilí, než na obyčejných turnajích i GS. Být já na místě Lavera, tak bych řekl Fedovi a Godsickovi, ať vykopnou Gyrose nebo se distancuji od letošního LC, protože s Gyrosem, po tom všem, co letos provedl, by to byla šaškárna nejvyššího kalibru.
Reagovat
paddy
2 měsíční zákaz hraní (listopad a prosinec) kromě exhibic

To si na dlouho zapamatuje a ještě po 30 letech to bude vyprávět svým vnukům a budou se u toho hlasitě smát, až vzbudí sousedy :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Bude to ted jak ve stredoveku.

Jestli ho nakonec nezabanuji, tak potvrdi, ze jsou skurompovani,
no a jestli ho zabanuji, tak potvrdi, ze jsou skorumpovani,
at udelaji co udelaji, ATP bude vinna:)))
Reagovat
Nola
:DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Uvazujú :)

Takze nic.
Reagovat
peRFect
U nás se říká, koho chleba jíš,toho píseň zpívej.
Reagovat
Mayo
U nás sa hovorí, reči sa rozprávajú, chleba sa je.
Reagovat
dadaft
viděl jsem Rafu, Rogera i Novaka a tipnu si, že titul bude letos brát Nadal.
Reagovat
Mayo
A ako porazí Djokoviča?
Reagovat
panzer.dragon
jak často se pleteš v predikcích? tak nějak co pamatuješ.. spíš se pleteš nebo nepleteš?
Reagovat
Krisboy
Pokud nekdo odstraní Djoka, titul uzme Roger.
Reagovat
turista
Nadal spíš ne.
Reagovat
Kozoroh
No1eho výhra nad Londerem byla komplikovanější, než jak ukazuje skóre. Djoker se potýkal s bolestí levého ramena, které si nechával v půlce prvního setu ošetřovat. Dále Londero hrál v prvních dvou setech razantní hru, s kterou dokázal chvilku No1eho přetlačovat, Djoker však pokaždé zabral a srovnal krok.
No1eho servis i kvůli potížím s levým ramenem nebyl nic moc, od baseline jeho výkon kolísal, ale když hrál dobře, tak určoval chod výměn.
Uvidíme, co další zápasy, snad bolest ramene i s pomocí léků ustoupí.

Djokerova tiskovka:
https://youtu.be/dD3HqLaRlyM
Reagovat
Mayo
Koepfer je veľký tenista. Obrana intergalakticka, Opelkov servis vrátil ako keby to bola hračka.
Reagovat
Vlk-v-trave
Becker by rad trenoval Nicka... vidiho jako idealniho sverence:)
No, nevim jestli jde o nej. napad, uz tak musi Boris splacet sileny dluh,
a ted by jeste musel se sverencem platit dalsi pokuty:)))

http://www.puntodebreak.com/2019/08/28/becker-ofrece-entrenar-kyrgios
Reagovat
smazaný uživatel
Zkazit se tím nic nedá. Nick klesá ke dnu, Boris klesá ke dnu. V nejhorším případě vzájemně urychlí pád ke dnu. V nejlepším? Kdoví.
Reagovat
Vlk-v-trave
Fedex tvrdi, ze jsou jeste pomalejsi nez obvykle.
pry by to mohlo byt zpusobeno take micema:)

http://www.puntodebreak.com/2019/08/28/federer-pista-mas-lenta-anos-anteriores
Reagovat
steve79
Trochu me mrzi, ze nemame porovnani US open za poslednich 15 let. Toto srovnani na okruhu chybí.
Reagovat
Vlk-v-trave
Ve druhem setu si Djokovic nebyl jisty zda zapas dokonci.
Doufa, ze ho bolesti behem dvou dnu prejdou... good luck.

http://www.puntodebreak.com/2019/08/29/djokovic-no-sabia-iba-terminar-partido
Reagovat
steve79
Co je s Djokovicem, ze neni ok?
Reagovat
Mayo
Áno, neni až natoľko ok, že zase vyhra a stratí možno 1 set :D
Reagovat
steve79
Vypada to tak :D. Vyhral 3:0 na sety.
Reagovat
Mayo
Tak to sa očakávalo. Set môže stratiť jedine s Egoistom.
Reagovat
steve79
Co je to vubec za povrtch? Zda se mi to rychle, ale odskoky jsou temer jako na antuce.
Reagovat
MartinPa
Jak jsi napsal je to v podstatě hard s parametry antuky - viz. vyjádření několika hráčů - naposledy Federer včera. Jj doby, kdy se zdejší betony honosily titulem FTL jsou už v kopru a přestřelky Agassi-Sampras taky. Ale zas to má výhodu, že takovej Wáwra by to mohl zase někam dotáhnout (prej si udělal místo na zářez na raketě) :-)
Reagovat
Marduch
Jestli se to s vysokými odskoky potvrdí, tak je to jednoznačně voda na mlýn Nadalovi a můžeme ho bez ostychu zařadit na samotnou špici kandidátů na vítěze. A ano, těžit z toho bude i Wawrinka, takže Djokova čtvrtka může být opravdu zajímavá..
Reagovat
smazaný uživatel
Na harde je najvacsi favorit vzdy Djokovic. Koniec koncov tu minuly rok hladko vyhral, povrch je ten isty..Akurat, ked sa zatvori strecha, lopty nasiaknu vlhkostou a málinko menia vlastnosti, su pomalsie..
Reagovat
Marduch
A predminuly rok vyhral hladce Rafa a loni v SF skrecnul. Ted je na rozdil od Djokera zdravotne ok a citi se celkove dobre, to u nej byva klicove. A krome toho v jeho ctvrtce nevidim zadne uskali..
Reagovat
smazaný uživatel
Ja neviem ludia, viedlo sa tu milion debát, kto je najlepsi, oponenti Nadala vzdy pokladali za antukára, ale potom pridu Grandslamy a zrazu je vsade najvacsi favorit :)

Tak ako to vlastne je?..:)

To nič proti tebe, ty sa moc do tychto zabomysich vojen nezapájas, len mi to príde kuriózne...

Djokovica som vcera videl a od BL to bolo opat spickové, na harde je najvacsim favoritom.
Reagovat
Marduch
Okolnosti viz vyse.. Napr. kde jsou hraci, co by ho mohli potrapit? Delpo, Thiem venku, Isner z formy, Zverev asi taktez.., zdravotni stav Big3, pavouk, povrch..
Reagovat
Marduch
Londero hral z FH razantne, ale takovy Medvedev hraje vetsi uhly, delsi balony a servis taky jinde..
Reagovat
Nola
Londero v 3.sete vyhodil vsetko co vyhodit slo, Novak na servise biedny, evidentene mal zdravotny problem, co mozem pochvalit je return, ten mu vyhral zapas, dlhe returny k zakladnej ciare, dokonca aj po prvom servise
Reagovat
Kozoroh
Informace si protiřečí. Fucsovics trénoval s Fedem na AAS a tvrdil, že kurt má nízký odskok.
Reagovat
MartinPa
O vysokých odskocích nebyla řeč - Federer zrovna včera říkal, že je to "mrtvý" povrch, v tom smyslu, že namísto předpokládaných rychlých odskoků to plácne jak na lino :-) a že si připadal jako na antuce.
Reagovat
Vlk-v-trave
Celkem "zabavny zapas", jsme na hardu, a dalsi brejk:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Juan:)))
Zatim ve tretim nebyl schopny uhrat svuj serv.
Reagovat
Vlk-v-trave
A ani neuhral:)
Reagovat
smazaný uživatel
ak by Novaka rameno obmedzovalo,aj po pripadnom triumfe na turnaij-co si momentalne nemyslim,vacsim favoritom je pre mna Rafa-tak by som sakramentsky zvazil vynechanie zvysku sezony,poziciu svetovej jednotky by som jednoznacne obetoval za doliecenie ramena a pripravu na AO
Reagovat
Vlk-v-trave
Nole to to vyreturnuje:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Djok serviruje prumerne nejakych 120 na hodku.
Reagovat
smazaný uživatel
Zdroj?..

Ci len taký tvoj dojem?..:)

Lebo ofiko ma 180, rovnako ako prvy zapas.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
on myslel mph :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Komentatori...nedival jsem se.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak super, to ma dokonca nad pomery..
Reagovat
Vlk-v-trave
Klasika...treti set zacina brejkem Noleho, pak brejkem Londera...a vse je v cajku...1:1:)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslim, ze Noleho fans mozu hýrit optimizmom..

Djokovic sa dostáva do svojho strojového módu, kedy je od BL neomylný a aj z úporných defenzivnych pozícií vracia vsetko na zakladnu čiaru.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
od stavu 0-3 má 11W a 1UE, jasně mu zabraly prášky, snad bude v pohodě. Lóndero příjemné překvapení, vidím ho vlastně hrát poprvé a ten FH to je dělo. škoda, že se prosazuje až tak pozdě, ale tak ještě má před sebou hodně let, pokud bude zdravý.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
to je neskutečný, jak teď Novak hraje :-O
Reagovat
Vlk-v-trave
Londera mam skoukleho, diky Golden Swingu, ovsem od stavu 3:O mne take prijde, ze jakby zacal kalkulovat se skreci...Djokera...ubral na agresivnosti...jak by to chtel dohrat na jistotu. To pochopitelne nejde. Take nevim proc nehraje vic Djokovi do BH, tam ma vic problemu nez na FH s pochopitelnych duvodu...
...Juan to trochu nezvlada, a ani nepotrebuje k tomu ty sve vlny:)
Reagovat
Ondřej.Jirásek
Novak mu teď daroval další vlastní servis, už třetí v setu :D
Reagovat
Vlk-v-trave
Tak dela vsechno pro to, aby tomu Juanovi pomohl, no...a on si neda rict:) Musi zabrat, zadarmo mu to davat Djoker nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja som ho zacal registrovat na antuke a videl som uryvky jeho zapasu z prveho kola. Viem, ze hra stabilne a agresivne od BL, tak ze reku skusim si pozriet prvé gemy, kym pojde Nole do breaku. Djokovic vyhrá, ale zabehá si.
Reagovat
smazaný uživatel
Skreč v zapase nikdy nebol aktuálny..Miestami hra djokovic dokonca svoj najlepsi tenis..
Reagovat
Vlk-v-trave
Kazdopadne Djoker respect... fakt si myslim, ze neni ok...a prez to dokaze hrat dost dobry level.
Reagovat
Ondřej.Jirásek
jasně, že není ok, on není simulant.
Reagovat
Pedronegro
jen by mě zajímalo, kde jste vzali, že se Londero píše Lóndero, bije to do očí, řekl bych, že se to píše i vyslovuje krátce s přízvukem spíše na druhé slabice ...
Reagovat
Krisboy
https://es.wikipedia.org/wiki/Juan_Ignacio_L%C3%B3ndero

https://en.wikipedia.org/wiki/Juan_Ignacio_Londero

https://www.atptour.com/en/players/juan-ignacio-londero/lb84/overview

Můžeš si vybrat. Ale Španělé píší s dlouhým ó, takže to bych bral jako směroplatné.
Reagovat
Krisboy
https://www.instagram.com/londerojuan/?hl=cs

https://www.facebook.com/juanignacio.londero.1

...aby to bylo ještě zamotanější :)
Reagovat
Pedronegro
no to právě že ne, wiki bych moc nebral, jsou i jiné zdroje, více místní, třeba https://elpais.com/deportes/2019/08/28/actualidad/1567005952_506141.html nebo http://www.puntodebreak.com/tag/novak-djokovic ...
a taky mi to nejde přes pysky, jak se říká :)
Reagovat
Krisboy
Já bych dal na ten fejsbuk a insta, ty si zřejmě spravuje (nebo alespoň založil) sám, tak snad on ví nejlépe, jak se jmenuje :)

Ale pravda bude možná někde uprostřed - pravděpodobně ve španělštině je to Lóndero, ale zjednodušil, resp. poangličtil si to.

Kdo ví. Snad Stan Borowitz tuším umí španělsky, tak třeba nám do toho vnese světlo :)
Reagovat
spaniel
Za normalnich okolnosti by byl duraz na druhe slabice: Londéro... pri ó se prenasi na prvni. Dlouhe o bude nejspis spravne.
Reagovat
Pedronegro
no je fakt, že to píší všude možně různě, ale taky bych dal na FB, a určitě to vyslovoval krátce, poměrně dlouhý pobyt v BSAS mi to napovídá :)
Reagovat
Patik
Začiatok zápasu a už sa objavujú zdravotné problémy...teraz je v stávke veľmi veľa..zdravie a 2 tisíc bodov a budúcnosť tejto sezóny..vidím to na poškodené silentbloky možno popraskané manžety treba objednať nové rameno...snáď to neni nič vážne a Nole to nejako dobojuje..aj keď sme len na začiatku a celý zápas prednami ..bude to ťažké..radšej skreč ako dlhodobé zranenie..
Reagovat
Ereinion
aby to nebylo jak na Wimbledonu 2017, kde to nějak doklepal do QF, a tam když narazil na příliš dobrého soupeře (tehdy Berdych), tak to prostě skrečnul...
Reagovat
Patik
je to možné..každým zápasom to môže byť horšie a horšie..záleží v čom je problém..ale cestou do finále to určite nedolieči..
Reagovat
Vlk-v-trave
Zatim klasicka FH smrst Juana, obiha si ho jak muze, no a hlavne ma vlnu, ze to trefuje... pokud trefuje, je to tezko hratelne...
...neni prekvapeni, ze tu mame prvni brejk Juana. Dulezite, ale aby se Juana drzel dobry serv, a i tam drzel svou vlnu:)
Jinak to pocitani nevynucenych, no...opravdu dost prisne, hodne situaci, do kterych dostal Londero Djokera...

Jde jen o to, aby mu ta vlna vdrzela aspon do konce tohoto setu:)))

Vamos Hombre!:)
Reagovat
Vlk-v-trave
majn gott:)
uf...tak bitva o servis Londera...nakonec skoncila spatne pro Argentince...eh...vlna skoncila:)))
Jinak asi Djoker neni ok zdravotne, a otazka tu je, jak ten zapas dokonci, a zda vubec...
Reagovat
Vlk-v-trave
MTO Djokovic.
Reagovat
Vlk-v-trave
Hmm... to nevypada dobre... rameno Djokera asi spatne. Tak a mame tu tablety... no jak to rika BigMac. To je chvile, kdy ten protihrac bud vymekne, a nebo instinktem zabijaka situaci vyuzije...nejtezsi prubirsky kamen v tenise.
Reagovat
Vlk-v-trave
Londero:D)
snad neni mozne...sice Djoker jak stena...no, ale ten zaver setu dost Juan nezvladl...nedokaze dobre take vyuzit slabsiho servu Djokera... no nevim, co by ten Juan jeste nechtel.
Reagovat
Vlk-v-trave
Brejk zadarmo pro Juana. Djok na servu mimo. Nu neni divu. Otazka je, jestli nam tuhle situaci Londero zuzitkuje, nebo ji promarni jak jelito.
Za bojovnost Djoka palec nahoru,...
Reagovat
Patik
ak prehrá Nole set tak to podľa mňa skrečne..ak nie skôr..
Reagovat
Ereinion
1:1 určitě neskrečne, to by muselo být víc akutní...musel by prohrávat minimálně 1:2, spíš 1:2 a brejk
Reagovat
smazaný uživatel
Nole herečka :)

Ma rovnaku rýchlost servisu ako v prvom kole..Takze, kde ho to vlastne limituje?
Reagovat
Ereinion
možná ne na rychlosti, ale servis zatím dost podprůměrnej...kolem 50% 1st serves in... a 4DF, z toho 3 v tom prvním gemu druhého setu
Reagovat
Patik
podáva pravou bolí ho lavá trápi ho viacmenej nadhod a pohyb rukou kvôli rovnováhe
Reagovat
smazaný uživatel
Gem blbec a hovorim, trochu teátro..

A hla, eso!..a je vymalované :)
Reagovat
Kozoroh
Jako vždycky Forehand trolluje :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jako vzdy Djokovic vyzeral na umretie, ludia fantazírovali o skreči za stavu 0:3 a zrazu zázrcne ozil..

Herečka.
Reagovat
Patik
no človek nikdy nevie..myslím si že nezáleží aká je situácia..jeden zlý pohyb to môže rýchlo pokaziť a urýchliť...ale vyzerá že sa prebúdza tak hádam skreč nehrozí..
Reagovat
Vlk-v-trave
Dalsi brejk pro Juana...celkem easy.
Reagovat
Vlk-v-trave
Neskutecny blackout Londera na svem servu.... :-O
Ten chlap si snad ani nezaslouzi vyhrat:)))
Djokovicovi staci treningove - precizne vracet...vklidu, technicky
Zatim Nole muze setrvat na kurtu...Juan magori:)
Reagovat
Vlk-v-trave
Londero ztraci dalsi svuj serv rade... Juan je fakt jelito:)))
Reagovat
Vlk-v-trave
Cekam na Londera:)
Juan je dost nepredvidatelny hrac... Kveryho slusne dostal. Muze to byt zajimavy zapas,,,
jediny problem tam vidim v te meditacce Djokera pred servem, aby se to dalo v noci vubec neajk snest, chce to asi doplnit nejakou aktivni cinnosti...no, a dalsi vec... je potreba, aby Londero ty svoje vlny praskni to tam jak to jde, mel trochu delsi...:) Jinak se vyhazi do dvou hodin.
Reagovat
smazaný uživatel
Critter se hrabe z loje. Ale ve své kůži nevypadá.
Reagovat
Vlk-v-trave
Chce bojovat za zvyseni odmen v prvnich kolech, kvalifikacich na GS, ale take na Challengerech.
Chtel by se vic zapojit do podpory hracu tzv. "periferie". Fedexovi se "nelibi", ze existuje propastny rozdil mezi tzv. "elitou" a polem hracu, kteri hraji turnaje 250 nebo prave challengery. Fedex se tak pripojuje k Djokovicovi, ktery by chtel stejnou ideu prosadit.
Fedex primo rika, ze je treba dat nekter veci vice doporadku:)
Podle Rogera, se rychlym zpusobem navysili odmeny pro viteze, aby se tak tenis vyrovnal financne trebas golfu, ale dost se zapomnelo prave na turnaje nizsi kategorie nebo prvni kola GS.

Take mam napad, co ty prachy pro viteze trosku vice prerozdelit, a je to:) A nemusi se zase "odnekud" brat.

Jinak na zapas s Damirem se pripravoval spolecne s Damirem:)))
Reagovat
smazaný uživatel
odmeny v prvych kolach GS rastu rychlejsie ako pre tych v neskorsich,samozrejme percentualne,v absolutnych cislach to tak mozno nevyzera,za ucast v hlavnej sutazi US Open je 58K dolarov,tam si nikto stazovat nemôze,challengre su na tom blbo,to je fakt,len by ma zaujimalo ci na seba vôbec zarobia,alebo je to cisto dotacna zalezitost,ved nejde len o PM,ale aj vsetko okolo,to nie je zadarmo,a koho uz zaujima challenger niekde v Poznani,Perugii ci Trnave?
Reagovat
ipko
Roger hrá celkom dobre, určite lepšie ako v Cinci.. Džumhur podal slušný výkon, dnes mu písal hlavne naskakovaný backhand, to bol super úder..
Reagovat
smazaný uživatel
2/3 do sita. Parádny úder :)
Reagovat
ipko
práveže tento konkrétny typ úderu Damir takmer vôbec nekazil :)
Reagovat
Mr.Pink
2/3 urcite ne, zamerne prehanis :)
Reagovat
Vlk-v-trave
Dnes zatim bez ztraty setu Dimitrov:)))
Primo prosvistel svetelnou rychlosti do tretiho kola... forma jako hrom.
Reagovat
Mayo
Elegoš už dva stratené sety. Nejaký je slabý.
Reagovat
spaniel
Spravne si napsal elegos...protoze egoista by sety nerozdaval.
Reagovat
Stan_Borowitz
Egoista dává soupeřům fóra, aby je o o víc ponížil.
Reagovat
spaniel
Tak Roger v rozhovoru na kurtu, ze to pro nej bylo jako hra na antuce.
Reagovat
Hector.Salamanca
Taky jsem tátovi říkal, že mi přijde, že to celkem vysoko skáče a že mu to moc nejde ukončovat. Co v tom rozhovoru říkal přesně?
Reagovat
annah
Z cizího twitteru, kde ho citovali:
První set jsem znovu hrál velmi špatně, ještě hůř než v 1. zápase, je třeba znovu promluvit s týmem.
Reagovat
Mr.Pink
je to tak, prvni set hral fakt hrozne. Ale od druheho setu uz to byl velmi dobry vykon.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dufajme, ze toto si v tíme niekto odnesie a vyvodí sa voči nemu zodpovednost!
Reagovat
svetova.dvojka
Roger je skvělý antukář, nebýt Nadala vyhrál by 6x Paříž !
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist