Federerova pozice se otřásá v základech. Zaútočí Murray?

27. 4. 2009, 09:11
Aktuality 122
Náskok Nadala v čele žebříčku je téměř 5000 bodů. V následujících týdnech před French Open jsou však velmi reálné změny na druhé až čtvrté pozici, kde Federera, Djokoviče a Murrayho dělí už pouhých tisíc bodů. Záležet bude především na tom, jak se Murray vyrovná s neoblíbenou antukou.
Roger Federer Andy Murray

Roger Federer loni po několika sezonách přišel o post světové jedničky a nyní už přes půl roku čeká na titul. Tenčí se tak i jeho náskok na druhém místě, na které si dělají zálusk Novak Djokovič a především Andy Murray, který letos vyhrál 29 z dvaatřiceti zápasů.

A především Murray by si další žebříčkový posun zasloužil. Vždyť od loňského finále na US Open Federera pětkrát v řadě porazil a získal pět titulů, oproti jednomu Federerovu.

K dnešnímu dni, kdy se odečítají body za loňské Monte Carlo, je situace v žebříčku následující:

Situace po odečtení bodů za Monte Carlo 2008 (k 27. dubnu 2009):
2. Roger Federer 10.060 bodů
3. Novak Djokovič 9.160 bodů
4. Andy Murray 9.050 bodů


Dnes v Římě startuje další podnik série Masters 1000. Loni se však v italské metropoli hrálo o týden později, takže Djokovičovi bude 1000 bodů za triumf odečteno až k 11. květnu 2009. Federer přijde o 250 bodů a Murray obhajuje pouhých 70.

Takto by tedy vypadal žebříček 11. května, bez započítání letošních výsledků z Říma, Bělehradu, Estorilu a Mnichova (v Římě startují všichni, pouze Djokovič by měl hrát i následující týden v Bělehradu):

Situace po odečtení bodů za Řím 2008 (k 11. květnu 2009):
2. Roger Federer 9.810 bodů
3. Andy Murray 8.980 bodů
4. Novak Djokovič 8.160 bodů


Pokud tedy jednadvacetiletý Srb nechce před sebe pustit stejně starého Brita, musí během následujících dvou týdnů - v Římě a Bělehradě - vydolovat minimálně 900 bodů. A zároveň se spolehnout na to, že se Murraymu ani letos nebude na antuce dařit. Britský tenista si však nedávno na oranžové hlíně v Monte Carlu zahrál poprvé v semifinále a body bude chtít sbírat i na dalších podnicích.

Navíc o týden později se budou odečítat body za loňský turnaj v Hamburku. Federer ztratí 700 bodů za finálovou prohru, Djokovič přijde o 450 bodů za semifinále a Murraymu bude odečteno pouhých 150 bodů.

Následující tabulka tedy znázorňuje pořadí po odečtení bodů za loňské turnaje v Římě a Hamburku.

Situace po odečtení bodů za Hamburk 2008 i Řím 2008 (k 18. květnu 2009):
2. Roger Federer 9.110 bodů
3. Andy Murray 8.830 bodů
4. Novak Djokovič 7.710 bodů


Z tohoto pořadí se tak dá vycházet před French Open, které startuje již za měsíc. Záleží už jen na sedmadvacetiletém Švýcarovi, jednadvacetiletému Skotovi a srbském tenistovi Djokovičovi, kolik bodů vydolují během následujících tří týdnů na podnicích Masters 1000 v Římě (startuje 27. dubna) a v Madridu (11. května). Djokovič navíc může získat až 250 bodů na domácím klání v Bělehradě. V metropolích Itálie a Španělska si vítěz připíše 1000 bodů.

Bodové ohodnocení za turnaje Masters 1000 (Řím, Madrid):
vítěz ... 1000 bodů
finále ... 600 bodů
semifinále ... 360 bodů
čtvrtfinále ... 180 bodů
3. kolo ... 90 bodů
2. kolo ... 45 bodů
1. kolo ... 10 bodů
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

122
Přidat komentář
carolyn
:-D ty joo, Brozi to byla básnička??? A kde se to nerýmovalo tam jsou hvězdičky :-))))))))
To je hustě moderní :-D
Noo co mě? hlavně zda to stačí Dině? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
lol, hvězdičky jsou tam místo neslušných slov. Když hraje blbě, nebudu ji přece chválit.
Reagovat
carolyn
Proč myslíš, že jsem to asi napsala.......?

chválit jí nemusíš ale rýmovat se to mohlo :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Nejdřív budeš Dináře, Rafaelovi a Djokovi několik měsíců pořádně fandit, jo? Pak možná něco vymyslím.
Reagovat
carolyn
Ale to já už přeci několik měsíců dělám, klidně se zeptej kluků na diskuzi...
Ale kůli tobě to rozhodně dělat nebudu, jen doufám, že už si uspokojen, že už má Fedex po svatbě a nenarodí se jim nemanželské ... víš co?!
Reagovat
smazaný uživatel
Carolyn, ty fandíš Dináře? :-D
Reagovat
carolyn
A mamánkovi dokonce sháním body :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Už by zase potřeboval :-D
Reagovat
carolyn
Když na to příjde, tak i jí :-P
At se Broz mrkne do archivu, loni jsem tady psala, že se hooodně zlepšila, že jí to jde, ale to bylo někdy na podzim
Reagovat
carolyn
nepofato: já vím, ale víš co ......
Reagovat
smazaný uživatel
Vím, ale stejně chci, aby měl víc..jde vo pricip přece :-D
Reagovat
carolyn
takže budeš semnou fandit mazánkovi?
Reagovat
smazaný uživatel
Jen v tý jedný věci :-P
Reagovat
carolyn
No na FO mu budeme fandit společně!!!! :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak na mě práskneš, že jsem ukrad tu španělskou vlajku? :-D
Reagovat
carolyn
nic neprásknu, prostě budeš - vím to! :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Nechám se překvapit, jak mě přesvědčíš :-P :-D
Reagovat
carolyn
nech si toho, moooc dobře víš, že vždycky dosáhnu svého :-P jo, tak to je
Reagovat
smazaný uživatel
Vím noo :-) VAMOS! :-DD
Reagovat
carolyn
Tak vidíš :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Nechte si ty srandičky, jo. Co je tohle za komentáře ??? Karlo, tak budeš fandit všem třem? A pořádně? Tady u článků.
Vítěz FO je jasný už teď, ale jde o Wimbledon. Rafael by mohl mít 8. grandslamový titul a pak už bude pomalinku Féďu dotahovat.
Reagovat
carolyn
Jaky srandičky? to jsou naše komentáře, ty už si snad zapoměl?

Nevím, kvůli básničce - nevím zda mi to za to stojí, je to dost málo, nadruhou stranu si mě dost zklamal - takže nevím zda má cenu s tebou něco domlouvat.
Reagovat
smazaný uživatel
No Carolyn, jestli budeš fandit s Brozem na nějakou dohodu, tak já jdu proti vám :-P :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty máš teda charakter :-D Jestli ti to stojí za to, hahaha! Takhle se chová skutečný fanoušek? FUJ !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jako bys Brozi nevěděl, že my jsme jen pozorovatelé :-P a fanoušci jen za úplatek :-D
Reagovat
smazaný uživatel
to s vitazom FO s tebou suhlasim, aj ked by som privital zmenu :)kazdopadne dotahovanie poctu GS je dost relativne, mozes to vidiet napr aj na fedexovi...na konci roka 2007 asi len malokto pochyboval ze v nasledujucej sezone popripade dvoch dotiahne pistol peta uplne easy....a zrazu to nejde a nejde....tak ako to predtym slo to teraz nejde...tym nechcem povedat ze to iste caka nadala, je to hard worker, ale proste taky je sport, nic nie je 100% iste a prave to je na tom super :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kecáš, žádný pozorovatel. Že přeješ Vavřincovi jsi tady už x-krát napsal.

tdk: o změnu nestojím, když mu to ještě 1-2 roky takhle půjde, bude z něj jednoznačně nejlepší antukář historie.
Reagovat
smazaný uživatel
tdk má pravdu. tohle nenarýsuješ podle šablony. na Rafana padne deka a pak už to neurve ani tou svojí zabejčeností. to se může stát komukoli.
Reagovat
smazaný uživatel
Broz: Joo, přeju mu..už kvůli takovejm provokatérům jako si ty, mu přeju aby Peta aspoň vyrovnal..ale do fandění mám daleko :-D
Reagovat
carolyn
Ano Brozi, mám charakter, mohla bych na to přistoupit a napsat ti tady párkrát jak fandím - přitom si myslet něco úplně jiného.....ale snad každý ví, že já nemám zarytě vybraného jednoho, prostě jen tenis sleduju
Taky bych mohla chtít at si místo Diny vybereš někoho jiného, neudělám to

Sám si tenkrát napsal, že básně se dočkáme, až Dina bude numero uno - což ofigo už je. Takže nevím proč si kladeš další podmínky.

Ale vidím Brozi, že ty se jen opět nudíš, takže říkám NE, budu si fandit komu chci a na takovéhle dohody nepřistoupím.
Reagovat
smazaný uživatel
já jsem to tu taky myslím s těma nohama psala a klidně bych to napsala znovu protože to tak opravdu je.nechtěla jsem nikoho urážet, ale tohle je trochu pod uroven.Sama nadala nemam ráda, řikam mu indián a přijde mi směšné jeho vytahování si kalhot ze zadku, ale nikdy bch ho tu neurážela, protože každy má právo fandit komu chce a i já ten největší přízrivce rogera přiznam,že v současnousti nadal nemá konkurenci...
Reagovat
smazaný uživatel
presne, myslim, ze to ziadny dalsi komentar nepotrebuje...
Reagovat
smazaný uživatel
mrzi me, ze nemate Rafu radi, ale tak co uz nadelam ze...ja treba fandim Rafovi strasne moc uz hooodne dlouho, ale na druhou stranu nemuzu rict, ze bych nemela rada Rogera...jak se treba rozplakal na Australian Open prislo mi ho strasne moc lito...pripada me nesmyslny fandit nekomu na ukor druhyho...samozrejme mame kazdej svoje oblibence, ale to prece jeste neznamena, ze kvuli tomu musime shazovat a nadavat na ostatni hrace...!!!!
Reagovat
a.magerova
Myslím si, že fandů Rogera, kteří by nadávali na Rafu je dost málo, spíše je tu dost nenávistných výpadů proti Rogerovi a to z táborů fandů kohokoli. Tak například já jsem Rafu vždy uznávala a poté, jak objal Rogera na AO ho mám i ráda, ale Rogera mám raději, tak to je fér ne?!
Reagovat
smazaný uživatel
Presne tak, vacsinou je to tak, ze ked roger prehra, tak tie prispevky su vacsinou o tom, ze nech uz odide alebo si najde psychiatra. Ked prehra Nadal, malokoho z Rogerovych fanusikov napadne ist sa mu posmievat. Ja napriklad zboznujem rogera, ale pred nadalom smekam, aj ked sa mi jeho styl hry nepaci.
Reagovat
smazaný uživatel
Já s vámu můžu jen souhlasit. Roger je PAN TENISTA a to mi nikdo nevymluví i když mu to momentálně nejde. Nadal ted nemá konkurenci ale věřím tomu, že se Roger vzchopí a pak ukáže všem kdo je Roger Federer všem pochybovačům. Roger se moc soustředí na RG a věřím tomu že pokud dojde do finále s Nadalem tak ho konečně porazí. Protože jak se říká o Nadalovi, že je král antuky tak už to tak moc pravda neni. Ano, ještě neprohrál ale už neni tak suveréní...
Reagovat
smazaný uživatel
To asi nečtete tento portal moc dlouho co?
Reagovat
smazaný uživatel
Zasnem, ked vidim nazory Broza, uboziak!!! Vsima si picoviny, ako gramaticke chyby a k tematu sa vyjadruje uplne od veci :)

To bude zrejme nejaky tunajsi GURU, ktory si sedi na teplom miestecku, cita si cely den prispevky jednotlivych uzivatelov a ked si vseimne gramaticku chybu, hned to opravuje!!! Zamysli sa nad tym magor a reaguj k teme!!! Dik
Reagovat
smazaný uživatel
Co sa zien tenistiek tyka, najlepsi tenis v sucasnosti predvadza Azarenka, to mi ani majster Broz nemoze vyvratit :)

Pokial mas pocit, ze je to tvoja Dinara, tak si na velkom omyle a budes sa divit, ako Azarenka vyhraje tento rok FO :))

Drzim jej palce a fandim jej, to ze ty nemas rad jej vzdychanie len vypoveda o tom, aky si ***** :)

GL Victoria
Reagovat
smazaný uživatel
najlepsi je jak kdyz se pise o Rogerovi tak je tu komentaru jako maku:). Pro me bude vzdycky nejlepsi, a zadny body nebo misto v zebricku na tom nic nezmeni
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím
Reagovat
a.magerova
Taky souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))
Niektori mi dokonca pripadaju, akoby len cakali na nejaky clanok o federerovi, aby sa mohli ist na nom odbavit.
Reagovat
smazaný uživatel
jojo ale ono jim zklapne až se Roger dá zase do kupy...
Reagovat
smazaný uživatel
Presne, roger sa da dokopy a robot nadal sa rozsype....to bol vtip, len nech hraju obaja, aspon je na co pozerat
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, jen si sem všichni Rožérovci napište souhlas. Nejlepší tenista historie navždy. Nic geniálnějšího se už nikdy neobjeví. Takových fanatických názorů je tady spousta. Jedna fanynka by mu prý klidně i myla nohy :-D
Pokud chce web zvýšit čtenost, není nic jednoduššího. Stačí vyrábět další a další články o Rogerovi nebo Rafovi.
Tento článek se ale povedl, dobrá úvaha o nepříliš vzdálených změnách na žebříčku.
Reagovat
a.magerova
Je fajn, že máš i pamatováka, já jsem ta avizovaná myčka Rogerových nohou a vůbec se za to nestydím. Taky fandím Ferrari, tak si klidně kopni, udělá-li Ti to dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
No esteze si tu ty taky inteligentny...
Reagovat
smazaný uživatel
Ved vravim, majster domaci - Broz!!! :))
Reagovat
smazaný uživatel
To prece nejni o tom ja nerek ze ho nikdo neprekona, urcite jo rekordy jsou od toho aby se prekonavali a jestli to bude Rafa nebo Andy nebo nekdo jinej je mi srdecne jedno, nic se ovsem nezmeni na tom ze bude muj nejoblibenejsi tenista a fandit mu budu do konce kariery.
Reagovat
smazaný uživatel
Broz: A to vies, ze si sem prideme zakazdym pridat suhlas, za to, co v tenise dokazal, mu umyjem cokolvek.
Reagovat
smazaný uživatel
Neberte Broze tak vážně..on je provokatér a pak čeká na reakce..dělá to tu už rok :-D.
Reagovat
smazaný uživatel
"taky souhlas"...
Reagovat
smazaný uživatel
nepofata: dik, ja si vzdy poviem, ze sa nenecham vyprovokovat a takto to dopadne, idem sa radsej ucit, statnice sa blizia...
Reagovat
smazaný uživatel
Ved som mu to myslim vystizne napisal hore :))
Reagovat
skott
jak uz je napsano Broz, je jen mistni provokater a kasparek. Jeste na konci minuleho roku psal, ze Roger je fenomen, ze je mu ho lito a chtelo to jeste jeden rok apod. A o Nadalovi se vyjadroval jako o zadkorejpalovi a nevyholenem Apaci...Dnes pise pravy opak, protoze zjistil, ze tak vyprovokuje vice lidi.
Reagovat
smazaný uživatel
Stando, uklidni se. Já jsem tvůj přítel. Fandové mistra Federera to s plácáním oslavných ód dost přehánějí a já si občas do nich rejpnu. A co jako? Roger je určitě jeden z nejlepších tenistů vůbec a po finále AO mi ho opravdu bylo líto.
Je zajímavé, že několik měsíců jsi se mnou rád debatil. WTA a ruské tenistky tady moc lidí nezajímá. Držme radši palce Dinaře ať zase něco vyhraje.
A tou nesmyslnou čárkou před slovem ale jsi mě šokoval už několikrát. Za dobrou radu máš být vděčný.
Reagovat
carolyn
Brozi, komu říkáš stando?
Reagovat
smazaný uživatel
Komu jsem tím textem odpověděl? :-)
Reagovat
carolyn
No já vím
ale ty asi nevíš :-P
Reagovat
smazaný uživatel
co pořád řešíte?:Djenom jsem napsala že odečítání bodů je nefér a s obhajovánim taky moc nesouhlasim.napsala jsem jenom můj názor,je pravda že jsem to napsala tak nějak všelijak to se omluvam ale už ze mě dělat blbce nemusíte:)
Reagovat
carolyn
O.K. blbce né, jen si spíš spletla ty nás na co ses vůbec ptala :-)))) ale v poho,
noo spíš si tady udělala madlajs jak si pořád házela nové komenty :-)
Reagovat
smazaný uživatel
já vim sama jsem zkloubila dvě věci dohromady,promin:)ale ted už stejně musím takže tohle je opravdu můj poslední stupidní komentář. jinak doufám, že mi to ten roger ustojí
Reagovat
smazaný uživatel
pajuna: ja s tebou uplne suhlasim, je to podla mna uplna blbost odratavat uz raz vyhrate body, ale bohuzial....
Drzim Rogerovi palce a strasne mu prajem vyhru....
Reagovat
smazaný uživatel
Tomašíňo a pajunko, vy budete asi příliš snaživí školáci. Když něčemu nerozumíte, tak se v tom nerejpejte, radši jděte dělat úkoly na zítřek. Žebříček obsahuje výsledky za posledních 52 týdnů (a není tam ani všechno co za rok odehrají), pořád přičítat body za celou jejich kariéru půjde asi sotva. O čem by takový součet vypovídal?
Navíc je to složitější, ne vždy se do žebříčku počítají turnaje s největším bodovým ziskem. Moje favoritka Dinára má odehráno 17 turnajů, v žebříčku má 8951 bodů, což je součet za 16 výsledků. Sedmnáctý turnaj je podzimní Stuttgart, kde získala 150 bodů, ale ten se už nepočítá.
Reagovat
smazaný uživatel
Berlín - 860 (W)
Roland Garros - 1400 (F)
Hertogenbosch - 200 (F)
Wimbledon - 180 (3R)
Los Angeles - 550 (W)
Montreal - 860 (W)
OH Peking - 490 (F)
US Open - 900 (SF)
Tokio - 860 (W)
Moskva - 390 (SF)
Doha - 210 (skupina)
Sydney - 320 (F)
Australian Open - 1400 (F)
Dubaj - 1 (2R)
Indian Wells - 250 (QF)
Miami - 80 (3R)
Reagovat
carolyn
Broz: tvá favoritka Dinárka je první, kdy složíš tu báseň???
Reagovat
smazaný uživatel
:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli teď Dinára Labilovna neuhraje dobré výsledky, tak ji pošlu někam, protože už mě pěkně ****. Loni na jaře a v létě mě namlsala, skoro pořád byla ve finále, třikrát vyhrála nad aktuální jedničkou (o tom si srbice může nechat zdát). Ale pak se to začalo ****. Stačí ti tohle?
Reagovat
smazaný uživatel
Brozův volný verš :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Safina !!!! :-o no ty ses snad .... jo to takhle Azarenkova to je jiná píseň,ale Dinara ??? hm hm hm
Reagovat
smazaný uživatel
Ty to její ječení při každém úderu nazýváš písní? :-D
Někomu s takto primitivními a nesportovními způsoby chování bych fandit nemohl.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to její "řvaní" nevadí,ale tenis hraje/hrála zatím hezčí než Dianra.V tom případě nechápu jak můžeš fandit Nadalovi??? Hm ??
Reagovat
smazaný uživatel
cau secaa,sorry ale ja som trochu nepochopil tu tvoju narazku ze ako moze fandit nadalovi. mozno som len nieco prehliadol ak hej tak sorry :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi to myslel tak, že Nadal taky u toho heká jak..... :-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
ach so.zasvietila ziarovka :)
Reagovat
smazaný uživatel
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Vamosák snad zařve preventivně těsně před každým úderem jako Vikinka nebo Máša ??? To přece ne, občas se rozheká, ale srovnávat ho s těma kozama opravdu nejde.
A odkdy hraje hezčí tenis? A podle čeho je hezčí?
Reagovat
smazaný uživatel
Snad nechceš srovnávat hru Viktorie a nemocné Dinary?Minimálně letos jí Dinarka nesahá ani po kotníky.Jo to takovej Marat to bejval talent,ale Dinara?No nebudu tě tu přemlouvat nebo ti jí rozmlouvat jen mě to trochu překvapilo.Tímto končím tuto diskuzi,přecijen ženský moc nesleduju :)
Reagovat
smazaný uživatel
To s tím Nadalem nebyla narážka na něho.Občas se dokáže také pěkně projevit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ziadne obcas, si asi hluchy,tvoj Vamosak "řve" tak, ze sa mu v tenise nikto nevyrovna. A tomu prizrakovi to ostane uz do konca zivota, aj ked tenis hrat nebude.
Fedi sa potrebuje striast tlaku a zaujmu o neho. Darmo je to tenisovy elegan a velky sportovec, vela ludom prirastol k srdcu. Urobil vela pre svoj sport. Murry moze skakat salta, nikdy na sa mu nevyrovna,s jeho telesnymi predpokladmi ma nabeh na zranenia, podobne je to s Nadalom. Sa moze zblaznit, vzdy to bude len buciace hovado. Djokovic, hm, neviem, tenis hrat vie, ale jeho tenis ma nijako neohuril, a este tie jeho exesy. Fedi bude a bol len jeden... nech oddychne a ide po nich.
Reagovat
skott
nemocne Dinary?:o co je tohle za blbost, vysvetleni pls...
Reagovat
smazaný uživatel
Nechytej mě za slovo.Ale její psychyka je na pováženou.
Reagovat
skott
Nechtel sem chytat za slovo.Zajimalo me jestli mas nejake informace, ktere ja ne nebo to melo byt urazlive.
Reagovat
smazaný uživatel
Až ma ten článok desí.... nenene! Djoky sa musí dostať na druhé miesto - a hlavne pred saMURÁJEM!
Reagovat
smazaný uživatel
ta vaše přezdívka samuráj je fakt dobrá:DD
Reagovat
smazaný uživatel
:) hlavne, aby fungovala! :))
Reagovat
smazaný uživatel
taky sme na tu přezdívku náležitě pyšné, že jo? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Prosim kde najdu pavouka jak je rozlosován řím?
děkuji za odkaz.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.atpworldtour.com/tennis/en/common/TrackIt.asp?file=/1/posting/2009/416/mds.pdf
Reagovat
smazaný uživatel
majkl>no to jde,rogerovi jakoby nic nepřibylo a to mi nepřijde fér, přecejenom ten turnaj vyhrál on,myslim že vvýsledky z minulého roku by do toho bodování neměly zasahovat. ale to je jenom můj názor:)
Reagovat
smazaný uživatel
proč neklikneš na reagovat ale dáváš pořád nový komentář??jak dlouho sleduješ tenis ty jo? vždyt je to tak odjakživa:-D
Reagovat
smazaný uživatel
já vim že je to odjakživa a mě se to taky odjakživa nelíbí:Dtomasinho to napsal dobře, to odečítání bodů je docela pakárna
Reagovat
carolyn
pajuna: jak to myslíš? nejsi mimo? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Pajuna tečka bude asi trochu dylyna. Jsou tam výsledky za posledních 52 týdnů. Jak si to představuješ ty? Počítat jenom turnaje od ledna 2009?
Reagovat
smazaný uživatel
hlavně že ty jsi nejlepší.absolutně jsi to nepochopil,šlo o odečítání bodů o kterem se tu zminoval tomasinho tak si to přečit at víš o čem byla řeč
Reagovat
smazaný uživatel
Brožátko uklidni se laskavě s těma výrazama. Ty si myslíš jak si nejchytřejší a přitom jseš jen ubohej .... a to si domysli.... No strašně mi pasuješ na Maria který tak náhle odsud zmizel. Co???? :-DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Jak pasuju na Maria, drahý svěráku? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkám, že si to ty. Jen mi připadá že máš podobný názory... Ale to je jen můj dojem.... Jinak nechápu proč seš tak vulgární k ostatním, snad můžou napsat svůj názor ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, je tam ale nepatrný problém, já si tady určitý čas s Mariem psal. Takže já a on asi nejsme jeden :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Mário se přestěhoval na Malorku :-D.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to je asi jasný ne. myslim že měl mín bodů než nadal za us open
Reagovat
dabelsobul
Za US Open nemohl mit min bodu nez Nadal. Federer ziskal za titul 2000 bodu.
Reagovat
smazaný uživatel
taky nechápu jak to pořád myslí,nadalovi přibyli body protože se dostal až do semifinále na rozdíl od roku 2007,federer jenom obhajoval,tak mu nic nepřibylo
Reagovat
smazaný uživatel
nezbývá mi než doufat že roger si druhé místo udrží,ale at to dopadne jakkoliv stejně je pro mě ten nej.tomasinho máš pravdu, taky mi to bodování přijde nefér,např. vloni na us open roger vyhrál, ale měl stejně mín bodů jak nadal tak mi vysvětlete co je tohle za logiku...
Reagovat
smazaný uživatel
co ti na tom příjde nelogické??loni vyhrál feder z velkých turnajů jenom US open, takže bude asi logické, že má mín bodů než on.
Reagovat
smazaný uživatel
tenhle system bodovani je na prd, je to strasne nespravedlive, jenom kvuli tomu, ze loni dosel treba o kolo dal odecitat body je strasna blbost, melo by to byt normalnim systemem, koli bodu uhrajes to at se pricte a ne zadne odecitani. novak ted spadne i kdyz treba udela o kolo vic jak murray. je ale mozne, ze roger pokud bude hrat dost mizerne spadne az na 4. misto?
Reagovat
smazaný uživatel
Fedexi, už to radši zabal, marná snaha, prostě to nejde a ani nepůjde:-))) Jinak chvíli budeš tak patnáctej na světě:-))
Reagovat
smazaný uživatel
keby tak uvazovala vacsina tenistov neviem ako by to vyzeralo :)
myslim ze tenisti ako roger ci nadal si uz tolko nezakladaju na tom ci budu nr.1 alebo budu nr.2,3...samozrejme aj to je motivacia, ale urcite nie ta najvacsia....dolezitejsie je pre nich hrat vo forme, na vysokej urovni a vyhravat velke turnaje-zapasy...a to momentalne konkretne rogerovi nejde,bohuzial...ale to nie je dovod hadzat rucnik...vies si predstavit tie reakcie napr. aj tvoje tuto v diskusii pod clankom oznamujucim koniec kariery fedexa?....:)))jasne zbabelec....atd...:))
Reagovat
a.magerova
Naprosto souhlasím. Když Roger jen vyhrával, tak to byla pro mnohé nuda. A teď když i prohrává (což mě mrzí) tak ho všichni posílají do důchodu. Jsem zvědavá na ohlasy až se i Rafovi přestane jen a jen dařit. Jen ať dále hrají a někdy i prohrávají, hlavně ať je na co koukat a i třeba o čem diskutovat.
Reagovat
skott
Moc pekny prehled a zanzorneni situace
co je ale mozna jeste zajimavejsi je srovnani vysledku po odecteeni Roland Garros:-)
Nadal 10860
Federer 7710
Djokovic 6810
Murray 8680

z toho jasne vyplyva, ze nejvetsi starosti s udrzenim pozic bude mit Djokovic a temer jiste tak spadne na ctyrku, zatimco Andy Murray diky lonskym slabsim vysledkum z teto casti sezony, bude pravdepodobne atakovat Nadala na prvnim miste.Pokud udrzi letosni formu, myslim, ze ho klidne muze i na cas sesadit.Bude , ale dulezite aby to stihl jeste nez zacne betonova cast v USA, kde naopak obhajovat bude zase on.
Reagovat
dabelsobul
No tak nepredpokladam, ze Nadal v Rime, Madridu i Roland Garros selze a nic neobhaji... :) polepsit si muze o 4000 bodu, a vetsinu obhaji....
Reagovat
skott
To je sice pravda, ale v tomhle pripade nejde ani tak o Nadala jako o vysledky Andyho.Zatimco Nadal muze jen obhajovat, Murray pokud bude turnaje vyhravat nebo se dostavat do finale (bez vetsich vypadku) bude naskok stahovat.A nezapominal bych na to, ze loni Nadal vyhral W a Queens, coz jen stezi zopakuje a nevrim, ze i antuce bude 100%ni.Vsechno ovsem zalezi na tom, jestli Murray udrzi formu jako doted.
Reagovat
smazaný uživatel
Tipuju že Nadal RG nevyhraje.....
Reagovat
smazaný uživatel
Bude , ale dulezite aby.... To teda žasnu! Asi nějaký menší problém s čárkama.
Bude čárka ale dulezite, no těpic.
Reagovat
skott
Ani me neprekvapuje, ze jedine ceho si vsimas je, kde napisu nebo nenapisu carku.K tematu evidentne nic nemas, tak sem pouze nesmyslne kopirujes nejake stazene pdfko z wtatour, ktere s clankem nijak nesouvisi.Me je uplne jedno jestli to co napisu je gramaticky spravne nebo ne, pokud to tebe vytaci tim lepe.Jen je mi lito, ze takovy pablb ¨fandi¨ stejne tenistce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale ale kotte, to seš teda vedle. Tyhle přehledy bodů jsou moje dílo, sestavuju si je sám podle pavouků turnajů a žebříčků WTA. Přehled musí mít stejný součet jako body v oficiálním žebříčku, v opačném případě by bylo zřejmé, že tam mám chybu.
Nebo jsi snad něco podobného na netu viděl?
Reagovat
smazaný uživatel
hej skotte ale broz tu debatu nezačal ,pouze reagoval na nespokojenost některých lidí(kteří tomu asi hovno rozumí) na současný systém bodovaní.
Reagovat
smazaný uživatel
Murray pujde na 3. místo,to je na 90% jisté.Uvidíme co převede Roger,jestli bude hrát tak jako v MC tak pujde taky dolu.No jsem zvědav jak to dopadne.Nechci Murraye na 2. místě.
Reagovat
smazaný uživatel
musíííííííííííííííííííííííííí
Reagovat
smazaný uživatel
Rogere bojuj, ukaž co je pořád v tobě!!! Goo!
Reagovat
smazaný uživatel
Andy zabojuj na antuce... 2.místo bude brzo tvoje...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist