Hewitt v Brisbane přehrál Federera a po 4 letech má trofej

5. 1. 2014, 09:20
Aktuality 95
ATP BRISBANE - Finále bývalých světových jedniček a grandslamových šampionů v Brisbane skončilo triumfem Lleytona Hewitta. Australan porazil ve třech setech Švýcara Rogera Federera a získal první titul od června 2010.
Profily hráčů
Lleyton Hewitt

Éra vzájemných zápasů dnes stále aktivních tenisových legend Lleytona Hewitta a Rogera Federera započala už v roce 1999 v Lyonu. Do roku 2003 byl úspěšnější Australan, který vedl 7-2. Pak však Švýcar vyhrál 15 duelů v řadě, než Hewitt v sezoně 2010 zvítězil ve finále na trávě v Halle. Od té doby se střetli už jen před třemi lety v Davis Cupu, kde Federer upravil bilanci na 18-8.

Shodou okolností po jejich posledním vzájemném souboji na turnaji ATP se Hewitt radoval ze svého posledního titulu. Na ten další, celkově 29., čekal téměř čtyři roky.

Dvaatřicetiletý Australan se dočkal až dnes v prvním finále na domácí půdě od Australian Open 2005 v Brisbane, kam se turnaj před pěti lety přesunul z jeho rodného Adelaide. Tam před 16 lety jako šestnáctiletý mladík odstartoval svou úspěšnou kariéru svým premiérovým titulem, který zopakoval ještě v roce 2000.

Hewitt vstoupil do dnešního 27. vzájemného duelu parádně. O půl roku mladšímu soupeři, který do finále postoupil bez ztráty servisu, sebral hned třikrát podání, sám po něm ztratil jen jeden fiftýn a vyhrál 6-1. Federera srazilo hnd 22 nevynucených chyb.

Ve druhé sadě se hra vyrovnala, přesto mohl Australan myslet na ukončení zápas. Za stavu 4-3 ale neproměnil brejkbol a Federer se ziskem tří gamů v řadě vrátil do hry.

Jenže v rozhodujícím dějství Švýcar nevyužil ani jeden z osmi brejkbolů, zatímco domácímu hrdinovi stačily dvě šance ve čtvrtém gamu. Druhou totiž proměnil a nakonec vyhrál 6-1 4-6 6-3.



"Na začátku zápasu jsem hrál opravdu skvěle. Rogerovi chvíli trvalo, než se do utkání dostal. Na začátku třetího setu jsem už musel hodně bojovat," komentoval bývalý vítěz Wimbledonu a US Open. Hewitt, kterého v posledních letech trápila zranění a v žebříčku klesl na 60. místo, dnes bilanci vzájemných zápasů snížil na 9-18 a ve svém celkově 45. finále zaznamenal 29. titul.

"Zápas nejlepších hráčů na světě a finále turnajů, to je vždy vzrušující. Tohle je proč hrajeme tenis. Pro mě to bylo velkou motivací pokusit se vyhrát a získat další titul. Už je to pár let, co jsem vyhrál naposledy, takže jsem na dnešní výzvu byl připravený," řekl Hewitt, jenž hráče Top 10 porazil naposledy právě v Halle 2010.

"Vyhrát tento turnaj není vůbec jednoduché. Nebyl jsem mezi čtyřmi nejvýše nasazenými, takže jsem musel vyhrát pět zápasů. To je teď pro mě velmi pozitivní," dodal Australan, jehož příští týden čeká ještě exhibice v Kooyongu, která je genrálkou na Australian Open.

Sedmnáctinásobný grandslamový vítěz Federer v Brisbane debutoval a hrál s novým modelem rakety Wilson s větším rámem. K zisku celkově 78. trofeje, která by ho osamostatnila na třetím místě historických tabulek, mu ale nepomohla. Nyní už se bude připravovat na Australian Open v Melbourne, kde se k němu připojí i nový trenér Stefan Edberg.

"Dnes jsem nehrál skvělý tenis, což je trochu škoda. Ale Lleyton byl nejepším hráčem, se kterým jsem tu tento týden hrál, udělal mi to hodně těžké," řekl Federer. "Ale cítím se dobře, obzvlášť po všech těch zápasech, co jsem tu včetně čtyřhry odehrál, Mám teď jasno, na čem musím ještě zapracovat. Jsem hladový a už se těším na to, až zaútočím na Australian Open," dodal Švýcar, který v Melbourne získal čtyři ze sedmnácti grandslamový trofejí.

- ATP 250 BRISBANE -
(Austrálie, tv. povrch, 452.670 dolarů)
nedělní výsledky (05. 01. 2014)
Dvouhra - finále:
Hewitt (Austr.) - Federer (1-Švýc.) 6-1 4-6 6-3
.
Čtyřhra - finále:
Fyrstenberg/Nestor (2-Pol./Kan.) - Cabal/Farah (4-Kol.) 6-7(4) 6-4 10-7
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

95
Přidat komentář
Fandina
jsem se na závěr zápasu ze záznamu. Škoda posledního brejku pro Rogera, mohlo to dopadnout jinak. Ale raketa v jeho rukou se mi moc líbila, tak uvidíme, jak bude vypadat AO. Držím palce Rogere. Go!
Reagovat
smazaný uživatel
Rafan přidal titul a Rožér zase utřel. Maestro už není schopný vyhrát ani Basilej a dokonce ani dvěstěpadesátku s výjimkou Halle. O titulech z masters a GS si forévr může nechat zdát.
Reagovat
Stan_Borowitz
Holt jeden může, druhý musí, to je úplně jiná motivace :-)
Reagovat
kada.tom
Sdílím Tvé nadšení i myšlenky :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jediné štěstí, že hráči nemůžou za své fanoušky. :)
Reagovat
Roger_Federer
Kdyz si byl malej kluk maminka ti musela privazovat na krk kus masa, aby si stebu hral aspon pes??
Reagovat
Roger_Federer
Kdyz si byl malej kluk maminka ti musela privazovat na krk kus masa, aby si stebu hral aspon pes??
Reagovat
Roger_Federer
Kdyz si byl malej kluk maminka ti musela privazovat na krk kus masa, aby si stebu hral aspon pes??
Reagovat
smazaný uživatel
Co dělá tvůj orangutan Rafa?
Reagovat
tito
Nazveš Rafu orangutanem a přitom fandíš Andymu? Viděls někdy orangutana??? :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Byla tady zahájena nějaká soutěž o to, kdo napíše trapnější příspěvek? V tom případě cena pro výherce musí být něco hodně vzácné, když se tady tolik lidí snaží :-)
Reagovat
tito
Máš pravdu. Beru zpět, Andy si to nezaslouží.
Reagovat
Rafaeoli25
Fakt ubohý útoky, taky to neni můj oblíbenec, ale mám před nim obrovskej respekt za to, co dokázal. Nevim jak ti bude příjemný až se na konci kariéry přestane dařit Rafovi a jeho odpůrci se mu budou posmívat stejně jako teď ty Rogerovi. Ty jsi ale hlavně hater RF, ne fanda Rafy, takže ti asi nemá smysl nic říkat viď..
Reagovat
smazaný uživatel
Já zas musim říct že Lleytna mám nejradši z okruhu. Doufám že jim na AO pořádně zatopí
Co se týče Rogera a jeho rakety, taky tomu moc nerozumim, v jeho letech už bych nějaký extra změny nedělal, ale uvidíme. Třeba nás vyvede z omylu. určitě mu to přeju.
Reagovat
Sonja
Jasně, mohl by "v jeho letech" říct, že to do konce kariéry už nějak ušolíchá s tou starou, ale evidentně na konec kariéry ještě nepomýšlí, naopak- že přistoupil k takové velké změně napovídá, že chce na okruhu ještě dlouho vydržet...což by měla bejt pro jeho fanoušky dobrá zpráva.
Reagovat
Mayo
veľká škoda, že RF nevyhral (pre mňa) ... Lleyton mi nikdy nebol sympatický
Reagovat
Hook2424
...no, abych řekl, trošku mně to zklamalo! Na konci roku to vypadalo, že se Roger vrací. Odehrál velmi vyrovnané zápasy s Juanem a hlavně s Novakem, který hrál na konci roku v TOP formě. Vypadalo to, že problémy se zády ustupují a Roger zase začíná nabírat dech. Osobně nechápu, proč Roger přechází na ...o tolik větší rozměr hlavy. Taky průměr rámu je o dost širší. Dneska, do toho švihal hlava nehlava! Bylo vidět, že chce tu raketu dostat pod kůži! No, moc mu to nevyšlo! Myslím si, že Roger už nikdy nebude tak soustředěný na tenis, jako byl dřív! Teď, když se mu má narodit ještě další dítě. Bude na tenis ještě méně koncentrace!
Reagovat
dadaft
když o tom tak dumám, jestli by se letos Roger neměl vykašlat na antuku a zatímco se ostatní budou honit po cihle, dávno trénovat na trávě - že by ještě jednou zkusil vyhrát Wimbledon...............
........... ale vlastně si to neumím představit...
Reagovat
Mayo
tak vo W má určite najreálnejšiu šancu...
Reagovat
Roger_Federer
prestan tady lamentovat..Feferer odehral 4 zapasy..dva velmi dobre, ale proti souperum mimo top 50..2 zapasy.ktere naznacuji stagnsci a nevyrovnanost vykonu jako loni..To je zatim tak vsecko co se z to da vycist..
PS:pokud potrebujes jen titul..Prejdi k Nadalistum tam je to ok..;)
Reagovat
Denis92
Roger vsetkych svojich fanusikov pripravil uz 5.1.2014 ze ich necaka ziadna prijemna sezona a bude to opat zle a mozno aj horsie ako minulu sezonu..Bohuzial po prvych dobrych zapasoch,prisiel navrat do reality a zapasy s Chardym a najma s Hewittom ukazali ze sa nic nezmenilo..Opat vela UE,nevyuzitych BB,zle riesenie niektorych situacii.Prilis casto chodil na siet v nepripravenych poziciach a Hewitt ho s lahkostou preloboval.
Tu uz ani nova raketa nepomoze..Navyse s novou raketou su tie FH ani zdaleka neni take krasne ako predtym,co uz je aj posledna radost, ktora mi bude chybat aj ked vykony boli ake boli..
Uvidime co nas caka na AO..Po dnesku vsak je jasne,ze viac ako stvrtfinale bude uspech.
Necudoval by som sa ak by sa vratil spat k starej rakete a hral s nou az do konca kariery,co moze byt uz v novembri..
Reagovat
MarcelPersch
nedramatizuj, hraje s ní jen chvíli, BH prošel zlepšením a na FH si zvykne, já to vidím lépe než loni, ale souhlasím, že projde max. do 1 semi na GS.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně toto jsem si říkal taky. První zápasy dodaly naději na lepší časy a poslední nás opět vrátily do reality. Bohužel.
Reagovat
dadaft
věk nezastavíš, lepší časy už byly.
Reagovat
Berny
Tak jsem si dival na highlighty a hewitt v nich exceluje, nejak jsem si myslel ze to byly higlighty zamerene na hewittove vitezne mice ale statistiky rikaji to stejne

1.set Federer W 3, EU 22 Hewitt W 3,EU 1
2.set Federer W 3 EU 11, Hewitt W 9, EU 13

Hodne zajimave cisla.. Lleyton hral podle vseho uzasne, ty jeho loby a prohozy, jak zkuseny mazak to hraje.
Reagovat
Sonja
Snad UE, ne EU.
Jinak ty statistiky jsou zkreslený tím, že mluví o FH a BH winnerech, neříkají nic o winnerech z volejů, smečí, nezapočítávají esa...

Za stavu 2-1 ve 3.setu se ukázala statistika winnerů, která to zřejmě shrnula všehno: Federer 25, Lleyton 20
Reagovat
Stan_Borowitz
EU je vlastně taky UE, takže to není úplně špatně ...
Reagovat
taffer
Bych řekl, že EU je právě Forced Error, bohužel :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja osobne som to nečakal..Hewitt Rogerovi sedí a čakal som jeho výhru..Nakoniec sa ukázalo (opat raz), ze fantasticky zvládnuté prvé kola vliali do žíl fanúškom falošný optimizmus a keď prišlo k lámaniu chleba, Roger zvesti nepotvrdil..Kazdopádne za Lleytona som rád, v čase na prelome milénia bol mojim hlavným žolíkom, po zdrvujúcej porážke Samprasa som mu predpovedal 10 a viac GS..Holt, prisli zranenia a strata vyrovnanosti výkonov..Taktiež sa tenis v krátkom čase posunul a Lleyton tento trend nezachytil..kazdopádne, pre mna velký sympaťák..Dúfam v priaznivý žreb a jeho atak stvrtého, alebo aj štvrťfinálového kola..
Reagovat
MarcelPersch
to my fanoušci Rafy to máme jednodušší, Rafa se většinou pomaleji rozjíždí, ale poslední zápasy stojí za to :)
Reagovat
smazaný uživatel
To že trend "nezachytil" bolo vinou opakovaných zranení, preto aj ťažko hovoriť o nejako nezachytení trendu.
Skôr sa hodí formulácia, že jeho kariéra výrazne utrpela kvôli zraneniam, pretože Hewitt bez zranení je hráč kalibru Djokoviča.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to nie, Djokovič je určite komplexnejší, pohybovo aj útočne nadanejší. Hewitt je technicky vycibrený, ale chýba mu trochu sila, na čo dopláca, resp. doplácal.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to už je vec názoru a všeobecných tenisových podmienok ako takých (rýchlosť kurtov a pod.). Pretože minimálne na tráve a rýchlom harde vidím Hewittove možnosti na rovnakej, ak nie lepšej úrovni ako u Novaka, lenže celkový predcedens o pomalších povrchoch akoby podkresloval dominanciu ND na harde ako takom, no väčšinou ide len o pomalšie typy.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm..Ani nie tak vec názoru, ale skor faktov..Ako tak sa dá súhlasiť s trávou, ale na harde je Nole určite lepším hráčom..Hewitt skor pripomína Murrayho, než Noleho..ten má lepší return, hoci Hewittov tiež nie je na zahodenie a prakticky vo vsetkých základných atribútoch od FH, BH, obrany, či útoku je o level vyssie..A najma, Lleyton aj pocas svojej najvacsej slávy zvykol zakopnut aj s hrácom mimo spicku, co sa Nolemu nestáva....

A k pomalým hardom, Djokovicovi vobec nevadia rýchle hardy predsa..
Reagovat
smazaný uživatel
1. Súhlas, že Hewitt sa hrou podobá na Murrayho, ja ale hovorím o kalibre, teda o kvalite hry a o potenciále. Ťažko sa opierať o fakty, ide o názor.

2. Spomínam rýchle hardy, s ktorými, ako píšeš, Djokovič nemá až taký problém, no potenciál Hewitta práve na takomto type povrchov je niekde inde ako si očividne myslíš :) Tým nezhadzujem Djokoviča, práve naopak.

3. A to, že Hewitt prehral niekedy aj s hráčom / outsiderom ? To môže byť dané aj hĺbkou hracieho poľa, ktoré je v posledných rokoch dosť úzkoprofilové (viď dominancia 4 hráčov) a podobne.

Takže opakujem, ťažko hovoriť o faktoch, keďže Hewitt trpel na rôzne zranenia ktoré pribrzdili jeho rozlet. A málinko trpel aj na to, že patrí ku generácii Rogera Federera, hoci ho zo začiatku porážal pravidelnejšie.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejlepší jak Hewitt dal 4x footfall, a nebo ho ten lajnovej snad neměl rád...
Reagovat
Pe3k
Jsem hladový a už se těším na to, až zaútočím na Australian Open," dodal Švýcar...

No už si začínám myslet, že Federer vůbec neví co mluví. On může tak útočit na postup do čtvrtfinále max.
Reagovat
Sonja
A co má říct? "Na AO se netěším, protože tam dostanu na frak"?:-D
Navíc co ty víš, třeba se zrovna tam rozjede.
Reagovat
Pe3k
Má říct: jedu na Australian open, uvidíme se tam.
Reagovat
Sonja
Sebevědomým prohlášením může zasít strach v soupeřích.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím , mám pocit že Federerovi chybí soudnost a nebo si to jenom nalhává , nicméně pokud bude pokračovat v těchto výkonech a vysledkoch , myslím že by měl po sezoně skončit , bylo by smutné kdyby se jedna z největších legend tenisu i sportu jako takového loučila jako hráč druhého sledu.
Reagovat
smazaný uživatel
Naštěstí jsou tady lidé, kteří si pamatují tenis ještě z minulého desetiletí, a ještě i z té dávnější doby a né jen poslední 4 roky.
Reagovat
Sonja
Reagovat
smazaný uživatel
konečně vyhrál někdo, komu jsem to přála, už mě to moje fandění přestávalo bavit :D Zápas jsem neviděla, nehodnotím, ale vzhledem k výsledkům v záčátku turnaje mě asi už nic nepřekvapí :) Aspoň nemůže trollhand psát, že Federer prohrál s outsiderem :)
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale Hewitt byl přece špičkový hráč slabé tenisové éry, dle měřítek dnešní veskrze výjimečné éry v podstatě průměrný tenista, takže vlastně prohrál s outsiderem. Tak nějak to bude, vsaď se... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Omg, mat tvoje problémy..

Skús sa pozriet na kurzy pred zápasom, ak ti to niečo hovorí..
Reagovat
smazaný uživatel
:D:D já v tom mám stejně zmatek. Hewitt, Rodick atd. hráli ve slabé éře tedy, Lendl, Becker, Edberg v době ledové, dnešní špička nemá vlastně konkurenci žádnou jen sami sebe, mladší tenisté jsou flákači, tak co se bude říkat o dnešním tenise za 10 let? To by mě zajímalo :D:D
Reagovat
Stan_Borowitz
No, zase se zcela jistě najdou chytráci, kteří budou tvrdit, že se před deseti lety hrál průměrný tenis a že by Federer, Nadal nebo Djokovič neměli proti hráčům jako ?? Zhang Wei, ?? Wang Weo nebo ?? Li Wei vůbec šanci...
Reagovat
smazaný uživatel
vzhledem k tomu, co tu psal J.M., že tenis už táhnou jen důchodci pomalu, tak nevím, jestli na něj potom bude ještě vůbec někdo koukat. :) Ale ti hráči, které tu jmenuješ, jsou opravdu příslibem lepší éry :D:D
Reagovat
Stan_Borowitz
Za "stále aktivní tenisové legendy" pochvala, ale na druhou stranu si to Tenisportál podělal hned v první větě, kde se dopustil fatální chyby. Jistě, Hewitt je bývalá světová jednička, ale Federer má všeobecně uznávaný doživotní titul Forever Number One. Takže nemůže být "bývalá světová jednička".

Měli byste si to, děvčata a chlapci v redakci, konečně zapamatovat. A všichni ti Barneyové a podobní zoufalci taky!
Reagovat
steve79
Fakt nevim, co si mam o tomto turnaji myslet. Jestli ta zmena rakety je cesta k lepsimu nebo naopak
Reagovat
Sonja
Je to cesta k lepšímu, ale nemůžeš čekat, že se to projeví hned. Federer prý někdy v prosinci prohlásil, že čeká top formu až někdy na jaře- březen, duben.
Reagovat
Lina
Tak snad bude mít pravdu a nejen nová raketa, ale i víra mu pomůže.
Reagovat
steve79
Hewit hral vyborne, ale roger mel tolik sanci mu vzit podani, ktere nevyuzil. Za prvni sef si ani feďerer vyhrat nezaslouzil. Prvni dva zapasy an turnaji byly fakt vyborne, sle uz vcera s chardym se mu prestavalo darit.
Reagovat
smazaný uživatel
tak to jsem nečekal, velká gratulace
Reagovat
Rafaeoli25
Hewitt nabírá nový dech, na USO málem čtvrtfinále, teď titul, no pokud bude takhle pokračovat a nezraní se, může být černým koněm téhle sezony a vrátit se třeba i do dvacítky..
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže to nezranti se je jeden velký problém, který déle než půl roku nedokáže vydržet.
Reagovat
kada.tom
Velká gratulace, ne že bych mu nějak příliš fandil, ale kdo porazí Federera, tak ten mi vždy udělá radost. Už jsem se bál, že by Federer získal titul, jen to ne :-) Hewittovi to přeju, je to borec :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A tohle je zas co? Ty máš strach z toho, že Fedex vyhráva tituly? Tak tomu se říká Federerofóbia :-)
Reagovat
kada.tom
nene, jen chci, aby už konečně Federer ukončil kariéru, fakt ho nemám rád ...
Reagovat
MarcelPersch
Teď už je to jedno, ale vem si, kolik fanoušků Fedexe si přálo, aby Rafa ukončil kariéru, když Rogerovi sebral většinu titulů :D

Nech už Rogera dožít, už moc dlouho tu nebude a ještě ti nakonec bude chybět, nikdo podobný jemu ani Rafovi prostě na okruhu není.
Reagovat
kada.tom
ano, Federer mi chybět bude, ale nejspíše jen proto, že v poslední době je pro mé oblíbené hráče dobrým soupeřem, neboť ho můj favorit téměř vždy porazí :-) z tohoto úhlu pohledu mi chybět bude, jinak ale ne ... :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Přát někomu konec kariéry je ubohost nejhrubšího zrna.
To je podobné, jako přát někomu smrt. Tenis je pro Rogera, Rafaela a ostatní top hráče život, uvědomujete si to?
Reagovat
Stan_Borowitz
No tak zase bych to zbytečně nedramatizoval, pro Federera s rodinou (která se brzy rozroste) dávno neplatí rovnítko mezi tenisem a životem. Proto taky už tolik nevyhrává.

Ale ubohost nejhrubšího zrna to je, s tím souhlasím.
Reagovat
MarcelPersch
Proč mluvíš v množném čísle? Já se Rogera zastal.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsou věcí, to jsou věci. Ač fanoušek Rogera, prohra s Hewittem mně tolik nepálí, přeju mu to. Jeden z prvních tenisových zápasů, který si pamatuju bylo semifinále turnaje mistrů 2002 a myslím tehdy ve třech vyhrál Hewitt. Dávalo to ČT2 a v Šanghaji tehdy nebyl deblový koridor. Kdoby řekl, že ještě za dvanáct roků budou spolu bojovat ve finále. :)) Doufám, že Lleyton potvrdí formu i na Aussie a Roger si porážku se slabším hráčem vybral už dnes a ne tam.
Reagovat
smazaný uživatel
Barney je zpět? Jsem asi se přenesl zpátky v časem do roku 2009, to tady už dlouho nebylo. Welcome back son! :D
Reagovat
a.magerova
Ten už tu chodil i psal loni, akorát se už oprostil od vypisování osobních vzkazů po každé Rogerově prohře ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, ale ted je zpět ve vší parádě, mám rád nostalgii :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Hohoho, come oooooon! A tohle já prospím :-(
Reagovat
tito
Já taky :-( Už se nemůžu dočkat alespoň HL.
Reagovat
smazaný uživatel
Já měl nachystaný budík, ještě jsem burcoval Chazyho, ať kouká taky, ať můžem u toho kecat a já to pak sklapnu a spím dál :D
Reagovat
tito
Já si ani nic nenařizoval, bláhově jsem se domníval, že se po šesté probudím. Nakonec to bylo v 9:30...
Reagovat
smazaný uživatel
Já 10:29 :D
Reagovat
tito
Výsledek mne nepřekvapil. Lleyton se na turnaji prezentoval velmi dobrou hrou, o jeho standartním nasazení nemluvě. Naopak Roger přes předchozí výsledky hraje s novou raketou a ještě to sebere hodně času, než si na ní zvykne a získá jistotu (a s tím i psychickou pohodu). Ale když odbočím, co pro mne bylo největším překvapením v Brisbane, tak to byl Kokkinakis Thanasi. Na 17 let co uhrál ( a hlavně jak!) s Lleytonem, klobouk dolů. Z jednoho zápasu je předčasné věštit, ale být Bernardem, tak se docela bojím. Tohle australské trochu dvojče DelPa nám může připravit v budoucnu pěkná překvapení :-)
Reagovat
Sonja
Souhlas, Kokkinakis je dobrej:-) Ale z těch australských mladíčků je ještě lepší (nebo má aspoň momentálně lepší výsledky) Kyrgios. Tak snad kluci nebudou zahálet, už je potřeba, aby si mládí řeklo o slovo:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Kokinassis, Kirgios..Austrálčania jak repa..:)
Reagovat
Sonja
A ono existují nějací typičtí Australané?:-)
Teda kromě domorodých obyvatel.
Reagovat
smazaný uživatel
egoista dostal zase na pekáč? :-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Egoista? Můžeš mi dát jediný rozumný důvod, proč by měl být egoista? Na to jsem skutečně zvědavý...
Reagovat
Stan_Borowitz
Moc vyhrával :-)
Reagovat
smazaný uživatel
jj hlavně s Rafou :-D
Reagovat
Stan_Borowitz
No, hlavně moc vyhrával tam, kde se to počítá, egoista.
Wimbledon (2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012)
US Open (2004, 2005, 2006, 2007, 2008)
Australian Open (2004, 2006, 2007, 2010)
French Open (2009)
:-))
Reagovat
Sonja
Pro Lleytona musí tenhle titul hrozně moc znamenat- možná je poslední a získal ho zrovna na domácí půdě:-) Gratuluji.
Velcí hráči by se měli držet velkých turnajů a tyhle malé nechat hráčům, kteří jinde nemají šanci. Škoda že to nevyšlo i Gaelovi včera.
Reagovat
Hypertac
Škoda je akorát dobrého člověka. Vamos Rafa!
Reagovat
Sonja
Vamos-tamos.
Reagovat
Stan_Borowitz
Přesně tak. Někdo se toho pravidla drží, někdo ne... A pak kdo je tu sobec a egoista, že :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:))))
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, ze strielas vedla..Roger zo vsetkých druhov turnajov vyhral najviac 250 (visc ako 20)..Rafa najmenej (5-10).
Reagovat
Stan_Borowitz
Já nikoho nejmenoval :-)
Reagovat
a.magerova
Jako mám Tě ráda, to jo, ale že získáš poslední dva tituly na Rogerův úkor, to teda nevím nevím....
Přesně si pamatuju Halle 2010 i to kde jsem se na ten zápas dívala a už jsou to skoro 4 roky, kur.. ten čas letí :-/
Reagovat
smazaný uživatel
Nevadí, zkusil to, byla to jeho premiéra na tomhle turnaji a Lleyton na něj umí zahrát.
Já věřím, že ještě bude mít možnost postoupit do finále a výsledek naklonit na svou stranu.
Reagovat
dappe
Škoda těch některých výpadků ve hře. Jinak kromě dnešního prvního setu hrál Federer na turnaji docela dobře. AO ale pravděpodobně nevyhraje.
Reagovat
smazaný uživatel
Pravděpodobně??? :D
Reagovat
Predal
U Rogera sa už dlhé mesiace naplno ukazuje, ako nesmierne významná bola pre tenisové úspechy jeho skvelá psychická odolnosť. To bol hlavný rozdiel medzi ním a ostatnými,a umožnilo mu to spolu s jeho nesporným talentom a výbornou technikou vyhrať 77 titulov. Momentálne je síce trochu pomalší ako za mlada, ale fakt, že nedokáže získať titul ani na X-tý pokus má na svedomí strata sebavedomia čím stratil schopnosť zvládať dúležité body.Obávam sa, že ak to Roger nejako neprekoná, jeho číslo sa, už aj tak na krásnom počte 77 zastaví...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist