Hradecká opět neproměnila mečboly, Kvitové se dařilo po boku Azarenkové

9. 3. 2012, 06:59
Aktuality 123
WTA INDIAN WELLS - Lucie Hradecká v druhém zápase po sobě neproměnila mečboly a prohrála. V Indian Wells měla skvěle rozehraný souboj s Rumunkou Irinou-Camelií Beguovou, zápas ale při svém servisu neukončila a v soutěži skončila. Ve čtyřhře se dařilo hvězdnému páru Petra Kvitová a Victoria Azarenková.
Lucie Hradecká

Lucie Hradecká před 14 dny v Memphisu v zápase 2. kola proti Ukrajince Curenkové neproměnila dva mečboly a přišla o možnost obhájit body za semifinále. Nyní neobhájí ani 110 bodů v Indian Wells, kde loni prošla z kvalifikace až do 3. kola. Česká tenistka totiž opět zahodila mečboly.

61. tenistka světa Hradecká měla přitom souboj úvodního kola proti Irině-Camelii Beguové, jež je v žebříčku o 15 míst výše postavenou hráčkou, skvěle rozjetý. Za stavu 6-4 a 5-4 šla podávat na vítězství, a když předtím žádný svůj servis neztratila, zdálo se to být jako relativně snadný úkol. Česká fedcupová reprezentantka měla postupně i tři mečboly, jenže stejně jako v Memphisu žádný neproměnila. Ba co hůř, z následných 11 gamů hned 9 ztratila a utkání nakonec prohrála 6-4 5-7 2-6.

Rumunská přemožitelka Hradecké se ve druhém kole utká s 20. nasazenou Ruskou Marií Kirilenkovou.

Petra Kvitová a Victoria AzarenkováNasazené tenistky do soutěže vstoupí až v pátek, některé se už ale stihly rozehrát ve čtyřhře. Poprvé se vedle sebe představily singlová světová jednička Victoria Azarenková s trojkou Petrou Kvitovou, jež jinak debly takřka nehraje. Hvězdný bělorusko-český pár však svou premiéru zvládl bravurně, jihoafricko-české duo Grandinová/Uhlířová společně ničily především skvělým returnem, šestkrát jim prorazily podání a vyhrály dvakrát 6-2.

Ve druhém kole, v němž jsou i české páry Iveta Benešová s Barborou Záhlavovou-Strýcovovou a už od středy Hlaváčková s Hradeckou.  je čekají Češka Květa Peschkeová s Ruskou Ninou Bratčikovovou, nebo páté nasazené Sara Erraniová a Roberta Vinciová z Itálie. 

Třetí hráčka světa Kvitová výhrou oslavila své čtvrteční dvaadvacáté narozeniny. "Děkuji všem fanouškům a týmu za přání, jste hodní," napsala na Facebooku. Wimbledonská vítězka zasáhne do dvouhry v sobotu nad ránem SEČ, její soupeřkou bude v 2. kole Barbora Záhlavová-Strýcová, s kterou loni ve stejné fázi prohrála.

První výhru v hlavní soutěži turnaje WTA zaznamenala devatenáctiletá Lauren Davisová. Talentovaná Američanka, hráčka třetí světové stovky, v Kalifornii porazila 6-2 7-6 čerstvou finalistku z Kuala Lumpur Chorvatku Petru Martičovou (55. hráčku světa).

Divoký zápas předvedly Shahar Peerová a Lesja Curenková. Favorizovaná Izrealka vedla 6-4 a 2-0, pak ale prohrála 10 z 12 her a ve třetí sadě prohrávala už 1-4. Vývoj ale otočila a rázem za stavu 5-4 podávala na vítězství. Jenže další tři hry zase patřily Ukrajince, která si tak připsala teprve třetí výhru nad soupeřkou Top 40 (letos ve Fed Cupu překvapivě porazila Italky Erraniovou a Schiavoneovou).

- WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS -
(USA / Kalifornie, tv. povrch, 4.500.000 dolarů)
čtvrteční výsledky (08. 03. 2012)

Dvouhra - 1. kolo:
Beguová (Rum.) - Hradecká (ČR) 4-6 7-5 6-2
Larssonová (Švéd.) - Arnová (Maď.) 4-1 skreč A.
Halepová (Rum.) - Shuai Zhang (Čína) 6-1 6-1
Scheepersová (JAR) - Johanssonová (Fr.) 6-3 6-3
Falconiová (USA) - Dulgheruová (Rum.) 4-6 5-2 skreč D.
Solerová (Šp.) - Briantiová (It.) 6-3 1-6 7-6(4)
Dulková (Arg.) - Dokičová (Austr.) 1-0 skreč Do.
Paszeková (Rak.) - Jakimovová (Běl.) 6-4 2-6 6-1
Curenková (Ukr.) - Peerová (Izr.) 4-6 6-3 7-5
Pěrvaková (Kaz.) - Govorcovová (Běl.) 6-3 6-1
Rybáriková (SR) - Pegulová (USA) 5-7 6-3 6-3
Arvidssonová (Švéd.) - Daniiliduová (Řec.) 6-4 7-6(4)
Domínguezová (Šp.) - Martínezová (Šp.) 6-3 1-6 7-5
Lepchenková (USA) - Panovová (Rus.) 7-6(3) 6-2
Davisová (USA) - Martičová (Chorv.) 6-2 7-6(7)
Makarovová (Rus.) - Matteková-Sandsová (USA) 6-2 6-3 

Čtyřhra - 1. kolo:
Azarenková/Kvitová (Běl./ČR) - Grandinová/Uhlířová (JAR/ČR) 6-2 6-2
Benešová/Záhlavová-Strýcová (ČR) - Su-Wei Hsieh/Shuai Peng (Tchaj-wan/Čína) 6-4 7-5

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

123
Přidat komentář
dadaft
Věrka Zvonarevů - dobře!
Reagovat
smazaný uživatel
No, nastesti neni herectvi budoucnost dvou zrejme nejlepsich tenistek soucasnosti, aspon teda doufam...:-)

http://www.youtube.com/watch?v=Ksl6eBX9F9k&feature=youtu.be
Reagovat
freeteepek
Zase jsme prohráli a vyhráli zároveň, ale je to super:-) B. si to prohrála hlavně těma dvojchybama, ale P. byla dnes na returnu stejně nepřekonatelná.
Reagovat
VlS
Ale Peťa měla i nad 50% 1. servisu, takže parádně fungovalo i podání s výjimkou jedné hry.
Reagovat
pepin
Souhlas super, jen mi řekni, někde to bylo k vidění, přijel jsem v noci z Itálie z lyží. Díky.
Reagovat
VlS
1. servis 76%
Reagovat
ludolf
Přišlo mi zajímavé, že v prvním setu Barbora z 10 druhých servisů neuhrála ani bod.
Reagovat
smazaný uživatel
nebylo, na TP se takhle radi dnem i noci u livka! :-)) Gratulace Petre, citila jsem to v kostech jak jaro. :-)) Ne, vazne, nerikam, ze vsechno na rozjezdu pujde jak po masle, ale uz se nam predstavuje "jina" Petra. Verim tomu. :-)
Reagovat
pepin
Tak děkuji a také věřím, že je zpět stará Péta. Viki se hodně nadřela, ale nakonec to zvládla. /škoda/ s úsměvem.
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem (prijemne) ;-) prekvapena tim vydrenym postupem, ale rozumne vzato, Mona byla statisticky "mrtva" uz pred zapasem....
Reagovat
VlS
Tak Petra hladce 6:1;6:3
Reagovat
pepin
Dobře 1 set pro Petru 6 : 1. Jen dál.
Reagovat
pepin
Tak zatím Péta vede 2 / 0 a podává. Jen tak dál.
Reagovat
freeteepek
Ted koukam, ze Petrina nova partnerka pro 4hru mela namale! Nevim, co si o tom mam myslet. Jdu si jeste trochu sdrimnout. Rano moudrejsi vecera:-)
Reagovat
smazaný uživatel
a dalsi pokus:)
Reagovat
smazaný uživatel
teď to vypadá na tie break
Reagovat
smazaný uživatel
no jeste neni konec gemu, doufam, ze snad ne:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak bohuzel jsi mel pravdu:) je to TB...
Reagovat
smazaný uživatel
už je tam a matematicko-statisticky nemá Mona nárok na výhru v tie breaku :-(
Reagovat
VlS
uvidíme
Reagovat
smazaný uživatel
nevim sice co matematika, ale vypada to, ze za par hodin budeme cist Montyho Ody na tri stranky:)
Reagovat
smazaný uživatel
i když ... The match will be decided in a final set tie-break. 2012 tie-break records: Azarenka: 0-2; Barthel: 7-1
Reagovat
VlS
6:6 drama
Reagovat
smazaný uživatel
tak ted Mona se ubranila Matchballum...:)
Reagovat
smazaný uživatel
tak teorie pravděpodobnosti vyhrála
Reagovat
VlS
Myslíš ódy o do krve odřenejch uších? úsměv
Reagovat
VlS
Kluci, dobrou
Reagovat
smazaný uživatel
No spise jak je bozska a skvela a uzasna, a ja nevim co jeste, jo a ze ji na 100% veril, ze to vedel a ze se dobre modlil:) usmev:)
Reagovat
Fandina
Bylo to vzrušo ........... ale vidět by to tedy chtělo ....... takhle člověk neví jak vlastně holky hrály ........ úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Zitra nam to jiste Monty krasne popise:) usmev:)

Jinak samozrejme skoda to je.
Mona hraje opravdu zajimave a ma hezky styl.

Tak take vsem preji hezkou noc:)
Reagovat
Fandina
...... dobrou všem ...... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
dobrou
Reagovat
smazaný uživatel
Monty se modli spatne:) dalsi brejk:)
Reagovat
VlS
Mona hned brejk - pěkně Mona
Reagovat
smazaný uživatel
Doufam, ze ten brejk Mona udrzi:)
Poprve mne tato zajimava hracka zaujala v loni v Kodani proti Barune, ktera ji potom ani poradne ruku nepodala...samozrejme.

Opravdu je velmi schopna technicky.
Reagovat
smazaný uživatel
diváci prý z valné části fandí Moně, Vice jen sporadicky ... https://twitter.com/#!/BenRothenberg/status/178285641019293696
Reagovat
Fandina
Mona teď s Vikou hrála super ...... ale ona jí vždy zválcovala ...... tak do třetice ..... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
jinak bet365 měl v polovině druhého setu kurzy na vítězství Vika ... 1.005 Mona ... >100 teď Vika ... 5.5 Mona ... 1.15
Reagovat
smazaný uživatel
No uz se asi ten kurs vyrovnava co...:)
Reagovat
smazaný uživatel
hm, než Mona uhrála své podání, tak Vika .. 3.00 Mona .. 1.75, teď ovšem Vika .. 5.5 Mona .. 1.14 (stav 3:5, 0:15)
Reagovat
Fandina
Teď je kurz Mona 1.18 ku Vika 4.50 u betu ... usměv
Reagovat
Fandina
Tak teď jde do tuhého .. podání na vítězství ...... go Mono go
Reagovat
smazaný uživatel
Mona ma stale k dobru brejk. Ted to ale asi bude narocne. 5:4 a jde servirovat. Tak snad se nerozklepe...:)a dotahne to Mona do konce.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jina ne souhlas a velky usmev:) Mona-go!
Reagovat
smazaný uživatel
5:5 a kurzy se přehouply na opačné strany :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ani nehovor...skoda...jinak ti bookmakeri, kteri sedi nad sazkami na WTA, musi mit nervy ze zeleza:)
Reagovat
smazaný uživatel
řekl bych, že tam sedí roboti
Reagovat
Fandina
se pochlapila ....... teda asi a sebrala Vice podání ....... úsměv
Reagovat
VlS
Koukám koukám, tak Mona, do toho
Reagovat
smazaný uživatel
Ted asi Montymu slusne stoupl tlak a zrychlil ultimatne tep:)
Reagovat
Fandina
Mono pojď ......
Reagovat
smazaný uživatel
Mona:) Skvele!
Reagovat
VlS
Mona - Vika 1:1 - to ještě může bejt zajímavý :-)
Reagovat
VlS
Monty - superfanda - už dávno chrní - úsměv
Reagovat
Fandina
Monty nechrní ...... uvidíme co třetí set ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
podle twitterových komentářů vypadá Vika značně rozezleně
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo, proč to Vika tak protahuje? :(

Vlk: No nemám z toho dobrý pocit, ale zase neblbni. :D Tep se mi zrychlil včera, když Lindsey jela 2. kolo... Takže teď už mě nic nerozhází. :D Už jdu vážně spát, jsem unavený. Myslel jsem si, že stihnu konec, ale bohužel... Budu se modlit, aby to Vika vyhrála. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi si rekl, ze to ma Vika uz v kapse. A sel asi spat:) Nebo tvori oslavny a slibeny nize prispevek na tema zapasu Klara vs Daniela:)
Reagovat
smazaný uživatel
aaa nezabalil:)
No nevim jestli Ti to pomuze. Ja teda doufam, ze Mona uplatni svuj neskutecny talent a postara se o hezke prekvapko:) usmev...:)
Reagovat
VlS
Tak Jarmilka vyřadila Yaninu, whau. Klárka s Dankou 1:1 na sety a teď už to Klárka projede
Reagovat
VlS
Tak teď si Klárka s Dankou opakujou slušnou výchovu a dávají si přednost a střídavě si prohrávají servisy,
Reagovat
smazaný uživatel
vypadá to, že to ještě bude zajímavé, Klára si své podání konečně udržela
Reagovat
smazaný uživatel
5:3, ale uplne vidim, jak dotcene se Klara tvari. :-) Snad to dopodava.
Reagovat
smazaný uživatel
2 mečboly pro Kláru!
Reagovat
smazaný uživatel
a je to tam, Klára se rozhodně usmívá :-)
Reagovat
Fandina
Klárka se usmívá vduchu ....... určitě ..... gratulace
Reagovat
VlS
Tak to Klarka uhrála, když prohrávala ve třetím 0:2, tak jsem tomu nevěřil a myslel jsem, že to projede.
Reagovat
smazaný uživatel
Ta Klárka je bojovnice. :) Přiznám se, že po tom druhém setu jsem jí taky nevěřil. Byl to zase zápas dvou holek, které mám rád, ale přál jsem Klárce. Zítra se o tom možná ještě rozepíšu... Teď už jenom počkám na Viku a jdu spát. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Joo Jarmilka:) Doufal jsem, ze to zvladne a zvladla:)
Klara hezky prekvapila, spis jsem veril Daniele.
Reagovat
VlS
tak to máme stejně
Reagovat
smazaný uživatel
Vika a Petra řeší v reklamě na Wilson, čí raketa je lepší... "Juice is the best, hm?" :D
http://www.youtube.com/watch?v=Ksl6eBX9F9k&feature=youtu.be
Reagovat
Fandina
Pěkný ........ no jo hvězdy .... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
i docela roztomile komentare... Tu ctyrhru od zacatku vnimam jako soucast marketingoveho planu a celkem by me zajimalo, ktereho tymu... :-))
Reagovat
freeteepek
Jen už by to chtělo taky nějaký záběry z kurtu:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Jamie to zvladla, ted koukam na vysledek:) Tak se ji asi na siti darilo:) Jelena je venku, a mne vysel risk:) - tommr ma splnenou cast z te 1/3:)
Reagovat
VlS
No, ono jich tam ještě pár bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, treba Jarmilka:)
Reagovat
Bob
rád bych viděl alespoň ukázku zápasu Kvitova a Azarenka. Neviděli jste někdo?
Reagovat
dadaft
zvažuju, že vyzvu na souboj pařížskou programovou redakci Eurosportu - podle starých tradic na kordy za branami města. to přece není možné, aby začínali až v neděli...
Reagovat
freeteepek
Na stránkách WTA je reklama na sledování IW live na tennisTV.com. V hlavní roli Petra Kvitová. Jenomže až od neděle. V tý době už Petra bude mít za sebou 2 zápasy Vůbec nepočítají s tím, že by Petra v 2. kole turnaje vypadla tím pádem by se do jejich vysílání vůbec nedostala...Jsou to magoři.
Reagovat
smazaný uživatel
Za to může Eurosport? Nejsou spíš magoři amíci, když tam kamery navezou až na sobotu? Od soboty/neděle to bývá každý rok. Na evropských turnajích jsou kamery od 1. kola, ale tady by přenosy hned od začátku asi nikoho nezajímaly. Typickej amík. Menší sledovanost, míň reklamy, tak radši nic.
Reagovat
freeteepek
Jo, a ještě na tý tenisTV maj poznámku, že vysílání premier turnajů v některých regionech nebude dostupné. Např. v Evropě! O co jim jde?
Reagovat
tommr
v IW začíná díky specifickýmu formátu (všechny nasazený mají v prvním kole volnej los) hlavní soutěž až ve druhým kole. To první se totiž s trochou nadsázky dá považovat za třetí kolo kvalifikace ...
Pro zajímavost uvádím průběžnej žebříček, kde jsou odečtený body získaný v IW loni:
1. Azarenka 8730 bodů (+1640 na Kvitovou)
2. Sharapova 7230 bodů (+140 na Kvitovou)
3. Kvitová 7090 bodů
4. Stosur 5745 bodů (-1345 na Kvitovou)
5. Radwanska 5710 bodů (-1380 na Kvitovou)
6. Wozniacki 5270 bodů (-1820 na Kvitovou)
7. Bartoli 4460 bodů (-2630 na Kvitovou)
8. Li 4385 bodů (-2705 na Kvitovou)
9. Zvonareva 4260 bodů (-2830 na Kvitovou)
10. Petkovic 3730 bodů (-3360 na Kvitovou)
11. S.Williams 3580 bodů (-3510 na Kvitovou)
12. Schiavone 3435 bodů (-3655 na Kvitovou)
Jak je z redukovanýho žebříčku jasně vidět, nemůže žádná hráčka Petru po IW předstihnout bez ohledu na její výsledek - Petra zůstane i nadále nejhůř třetí ...
Směrem nahoru se může Petra posunout maximálně na druhý místo před Sharapovovou - podmínkou je mít lepší výsledek na turnaji než Maria a minimálně dosažení čtvrtfinále ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele mam takove prani, co ty na to! Nechtelo by se Ti to jeste udelat vzhledem k Agnieszce? :) Jako jen tak ze sportu:) A hlavne mi prosim te nepis, ze si to podle toho muzu udelat sam...:D
Reagovat
tommr
Poslal jsem ti tu tabulku ve vzkazu, aby se to tady moc nezaplevelovalo a někoho z toho ještě netrefil šlak ...
Aga se může směrem nahoru posunout maximálně na 4. místo ...
Na druhou stranu ale taky bude muset ještě bojovat o to pátý místo s Wozniackou. Hůř než šestá už bejt nemůže ...
Reagovat
smazaný uživatel
Super!
Reagovat
VlS
Ono je důležité, kolik která odepíše za loňský rok (kolik obhajuje)
jméno body odečet IW po odečtu odečet MI po odečtu
Azarenka, Victoria 8980 250 8730 1000 7730
Sharapova, Maria 7680 450 7230 700 6530
Kvitova, Petra 7095 5 7090 80 7010
Stosur, Samantha 5825 80 5745 140 5605
Radwanska, Agni 5850 140 5710 250 5460
Wozniacki, Caro 6270 1000 5270 140 5130
Bartoli Marion 5160 700 4460 140 4320
Li, Na 4390 5 4385 5 4380
Zvonareva, Vera 4340 80 4260 450 3810
Petkovic, Andrea 3810 80 3730 450 3280
Williams, Serena 3580 0 3580 0 3580
Schiavone, Fran 3575 140 3435 140 3295
Reagovat
tommr
já to beru turnaj po turnaji. Ted jsem odečet jen lonský body za IW, aby bylo líp vidět na jaký umístění mají jednotlivý hráčky ze špičky šanci po IW. Na odečítání bodů za lonský Miami je ještě čas ...
Reagovat
smazaný uživatel
Náš Sharapov je tady opět se svými úchvatnými počty na střed světa Kvitovou. Bez těch nepřehledných "na Kvitovou" by to nešlo? Čtenář sám nezvládne udělat rozdíl dvou čísel?
A jak dlouho ještě budeš psát tyhle směšný česko-anglický zpatlaniny jmen ruských hráček? Ruština snad nemá písmeno Š? Stejný nesmysl je to tvoje Kuznetsovová. Seš normální?
Reagovat
smazaný uživatel
Broži, už zase? Běž to zkusit na jiný web prosím! :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Přál jsem postup Lesie se Simonou a vyšlo to. Simona vyhrála hladce. Lesiu proti Shahar jsem trochu sledoval na livesportu a po 1. setu jsem Lesie moc nevěřil. Ale otočila to skvěle. Už při Fed Cupu ukázala, že v ní něco dřímá. :) V zápase Bethanie - Ekatěrina jsem favorizoval Ekatěrinu a taky to vyšlo... Lucka Hradecká hrála přesně v tu dobu, kdy hrály čtyřhru Vika s Petrou. Myslel jsem, že vyhraje. Byla hodně blízko. Asi na tom něco bude, že se Češkám proti Rumunkám nedaří. Iveta byla se Soranou dva míčky od vítězství a Lucka měla proti Begu dokonce mečboly... A ještě k té čtyřhře: Díky aspoň za fotku, když jsme to nemohli vidět. Tady přidám ještě jednu, kterou Vika poslala na twitter. Dobrá práce, holky! :)
https://twitter.com/#!/vika7/status/177951658595196929
Reagovat
smazaný uživatel
Jaká Ekatěrina? Měkké je i to E na začátku, V české větě má být Jekatěrina. Správně je Lesja, ne Lesia. Stejně tak nechápu, proč místo Curenko používáš vyšinutý anglický přepis Tsurenko. Píšeš tady snad anglicky?
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi jako kolovrátek, pořád opakuješ to samé. Pochopíš už konečně, že si to budeme psát, jak chceme? Jsi jediný, kdo tady řeší takové blbosti... A taky se mi nelíbí, jak se pořád navážíš do tommra. Mám o dost větší pochopení pro velké fanoušky jakékoliv hráčky než pro arogantní lidi, jako jseš ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Pro velké fanoušky jakékoliv hráčky? Jakékoliv? Pěkně se pleteš. On nefandí nějakým hráčkám, ale JEN podle státní příslušnosti! O tom, jaký je tommr "fanda", napsal nedávno sám:
"já fandím výhradně našim - hlavně Tomášovi a Petře. V zápasech kde naši nehrajou přeju vždycky tomu hráči/hráčce jehož výhra je pro naše výhodnější tj. prakticky vždycky outsiderům" !!!!!!

Pokud to pořád nechápeš, on je klasický čecháčkovský vlastenec. Všimni si výrazu "jehož výhra je pro naše výhodnější". Tihle ve všech sportech přejou "našim", jejich vyšinutý vlastenecký pudy přebijou všechny eventuálně možný sympatie k cizím sportovcům. Já osobně nikdy lidi nedělím na skupinu našich a těch cizích, sympatie u mě vznikají jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Když píšu jakékoliv, tak myslím jakékoliv. To znamená i české. S tím vznikem sympatií se s tebou shoduju, ale ať si každý fandí, komu chce. Rozhodně si za to nikdo nezaslouží nějaké posměšky... A že píše o "našich"? Já když mluvím o svém oblíbeném týmu (nejenom nároďáku, ale i klubu), tak taky říkám "my". Pro mě je to znak toho, že se s tím týmem (klubem) ztotožňuju.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel Brož má pravdu.
"Hodně mi záleží vlastně jen na výsledcích hráček z první desítky, který považuju za přímý konkurentky Petry ...

Tommr fandí zásadně tak, aby ta která hráčka hlavně ztratila co nejvíc bodů a Petru případně nemohla ohrozit. Dopředu už počítá, ještě než zápas začne, jaká prohra je výhodnější co se počtu bodů týče. Hodně nesportovní..Pokud jsi ještě nečetl diskuzi na idnes, tak si ji přečti, možná pak pochopíš, proč je s tím už fakt otravný i lidem tam.
To, že je pro něj sezona už prakticky pokažená, jak tu nedávno psal, to jen podtrhuje..jak si Petra dovolí být nemocná, když její přímý konkurentky jsou zdravý jak řípa, Vika atd..to jsou jeho vlastní slova, tobě by se jistě taky nelíbila s ohledem na to, komu fandíš..takže pokud Brož použije výraz čecháčkovský vlastenec, tak je ještě lichotivý.
Já Petře taky fandím, ale pokud hraje třeba Vika a Sam, budu přát Vice, bez ohledu na to, že tím zvýší svůj náskok na Petru, kdežto Tommr už předem kalkuluje..At si Petra ty body uhraje sama, a ne, že když Vika bude prohrávat, tak je to tak dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to máš zase pravdu. Já se přiznám, že mě tommrovy příspěvky taky občas pobaví, ale nějak to neprožívám... Třeba jak psal něco v tom smyslu, že "Azarenková hraje čtyřhru s Petrou jenom proto, že chce odhalit její slabiny, ale motiv Petry opravdu nechápu." Mně to přišlo jako: Ta zlá Běloruska chce tu naši hodnou Petru prokouknout, no to je skandál. :D Já si právě myslím, že na idnesu je pro to svoje počítání docela oblíbený. Ale nevím, ty diskuse už tam radši moc nesleduju... No uznávám, že "velký fanoušek" je na tommra hodně slabý výraz. On bude asi "fanatic fan". :D Holt všichni nejsou féroví jako ty. :) Mně jde o to, že tommr je možná nesportovní, ale aspoň píše celkem slušně a není na ostatní diskutéry arogantní jako někdo...
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, i když se občas neshodneme a tvoje čtyřka oblíbených hráček mi moc nevoní, přesto si tebe vážím mnohem víc než jeho. Oba máte tenis rádi, jenže - ty si oblíbené tenisty vybíráš, on nikoli, on prostě nemůže! Tommmr má vše jasně nalinkováno, protože je Čech z Cechrepu. To je z mého pohledu absurdní a současně i smutný.
Beneška, Strýcová, Šafářka, Hradecká, Berdych, Štěpánek, Minář atd., ať jsou jací jsou, tak on jim z principu proti "cizím" vždy fandit musí.

Ema: Přesně tak, krásně napsáno, na íděsu všechny soupeře "ohrožující" Kvitovou a Berdycha už přes rok starostlivě počítá pořád dokola!
Reagovat
smazaný uživatel
Já nehodnotím, jestli je někdo arogantní, ale napsala jsem svůj názor, který se prostě ztotožnuje s Brožem. Já na idnes chodila, ted už tolik ne, nebudu to dál rozebírat..každý, kdo tam občas chodí, tak asi ví..víš, někdo může psát tkz "slušně" a přesto to prostě nějak "smrdí", jak psal tuším Vis:-)
Já myslím, že i Petra moc ty body neřeší a určitě nesleduje, která hráčka prohraje a o kolik ji stáhne bodů..je tu hodně fanoušků, ten fandí tomu a ten zas týhle..ale nevšimla jsem si, že by tu tak někdo řešil body s ohledem na tu svoji konkrétní hráčku. Ale to počítání by mi zas tak nevadilo, no dobře..ale proč je u něj pokažená sezona jen proto, že Petra se odhlásila ze dvou turnajů a byla nemocná?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak díky za uznání. Víš co, já to taky úplně nechápu, ale prostě to respektuju. Je to jeho věc. Každopádně jsem dneska (vlastně už včera) na tohle téma náhodou objevil jeden komentář, který se mi moc líbil. Někdo na fisalpine.com napsal do diskuse: "Let's cheer for all of the girls and guys regardless of nationality and leave nationalism to to the politicians. Excellence has no borders and we should treat everyone with respect and consideration no matter where he/she comes from. In sum, congratulations to all the racers for a great season!!" Já můžu dodat jenom: Amen! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já na idnes taky chodil a taky to nebudu dál rozebírat. :D Jo, tu "pokaženou sezonu" jsem taky nepochopil...
Reagovat
smazaný uživatel
Přeju vše nej a hodně zdravíčka Kvítku k narozkám!
Reagovat
freeteepek
Petra s kšiltem! To vidím poprvé. Kolíkrát už jsem říkal, že kšilt je lepší, než čelenka? Zvlášť, když všechny ostatní holky s ním hrajou.Konečně.Super.
Reagovat
vendulkabendulka
Divim se ze ji to nenapadlo uz na AO. Ale mozna jenom nemeli jeji velikost ;)
Reagovat
tommr
Petře to moc sluší a mělo by to bejt i praktičtější. S kšiltem by se měly zlepšit i Petřiny voleje - přinejmenším by se už nemělo stávat, že se při nich vůbec netrefí do míčku ...
Reagovat
freeteepek
Možná si nechala poradit od Viky:-) Uvidíme, jestli u toho kšiltu zůstane. Nedávno jsme si mohli přečíst další rozhovor s Petrou, kde jsme se nedozvěděli vůbec nic nového. Ta novinářka se ptala a současně si i sama odpovídala. Petra jenom opakovala, to co už známe. Mohla se jí třeba zeptat na ten kšilt versus čelenka. Kdyby nebyla tupá, mohla se zeptat i na řadu dalších věcí ze zákulisí tenisu:-(
Reagovat
tommr
já jsem si nejdřív dokonce myslel, že Petra má ten kšilt od Viky půjčenej, ale vypadá to, že je to její vlastní - je barevně sladěnej s jejím dresem ...
Reagovat
smazaný uživatel
na te fotce vypadaj jako sestry, vyska, styl hry, cop, ksilt, oblecek....mo, sme ted fakt zvedavej, co z tohodle vzejde
Reagovat
vendulkabendulka
Ksilt neni zakulisi ale primo front row ;)
Reagovat
VlS
Škoda neproměněných MB, ale to je tenis. Lucko, ať se daří v deblu a vyhrajte to.
Reagovat
tommr
nemyslím si, že by to bylo až tak normální. Hradecká je velice talentovaná tenistka, která to bohužel absolutně nezvládá nervově. Dalo se předem čekat, že v rozhodujících chvílích zase zkolabuje ...
S budoucností Hradecký v singlu to nevidím moc růžově. Její jediná naděje na větší úspěchy zůstává v deblu, kterej má tu výhodu, že tam není na kurtu sama a dobře zvolená partnerka (a Hlaváčková se taková zdá být) jí dokáže psychicky podržet ...
Reagovat
freeteepek
Asi to tak bude. Lucka je ranařka s nejtvrdším servisem. V singlu ale nějak nedokáže prodat svoje přednosti a právě na servisu až příliš často selhává. Kdyby hrála častěji tak, jako třeba ve finále FED Cupu s Peskeovou ve 4hře, byla by v singlovým žebříčku o dost výš.
Reagovat
VlS
Jo, máš pravdu, ale ve WTA to není zase nic ojedinělého. Na každém turnaji takové kolapsy najdeš. Největší snad Loni předvedla Jelena Jankovič s Klijsters a Klijsters s Li Na.
Reagovat
tommr
no je pravda, že se něco podobnýho občas stane skoro každý hráčce, ale u Hradecký k tomu dochází až příliš často ...
Reagovat
smazaný uživatel
S tim moc nesouhlasim:) Ja si myslim, ze to je tim, ze vic sledujes nase holky, takze to tak muze asi vypadat. Ale treba takova Jarmila...to je teprve dilo. Nebo Aga jak jeste mela tatu na kurtu. Jelena ta dokaze celkem take divy, ze se clovek nestaci divit. Dominika ta se dokaze obcas zariznout, ze proti ni je Lucka amaterka.:) Tech pripadu by se dalo vyjmenovat vice a nema asi smysl tu zabirat tim vic mista, co vic tak by na to stejne ani nestacil povoleny pocet znaku:D.

Snad jedina u ktere jsem si jisty, ze to dokaze dotahnout vzdy do posledniho mice je Marion. Ale i ta letos ukazala s Viki, ze to ma mouchy, ale tam rekneme, ze letos je Viktoria velmi dobra...
Potom to uz je jen o intenzite...
Reagovat
VlS
Tak pokračujeme?
Jankovič v Hampton; já už tý Jeleně nevěřím, no ale snad to dá, Jelena
Vesnina v Mc Hale; Christina
Baltacha v Georges; Julie
Zakopalova v Hantuchova; já fandím už roky Dance, takže Danka, i když jí taky úplně nevěřím
Gajdošová v Wickmayer; No, jarmilka letos bída bída, sice ji mám rád, ale asi Yanina. Yanina obhajuje 450 bodů, pokud to projede, tak bude mít docela problém
Gariquez v Mirza ; Medina
Jie Zheng v Krajicek; Přeju to Míše
Azarenka v Barthel; Tak pokud Mona nachystá velké překvapení, tak se nebudu zlobit, ale tipovat někoho jiného než Viku asi nejde
King v Pavlyucenkova; Racionalita říká že Nasťa, ale přeju to Vanie.
Baczinsky v Kuznetsova; Světlana by to měla dát
Peneta v Suarez Navaro; Tak to může bejt hodně zajímavé, tipnu Karličku
Zvonareva v Date ? Krumm; Věrce nevěřím, že to neskončí skrečí. Včera dostala výprask v deblu, ať se máte čemu divit, Kimiko.
Kerber v Stephens; Andělka
Cirstea v Radwaňska; Hrají večer, vítr by neměl být tak hrozný problém, nevím nevím, ale tipnu AGA
Voskoboeva v Na Li; Na Li
Kvitova v Zahlavova Strycova; Petra a nepochybuji o tom. Hrají prakticky v noci, nejbližší fronta 300 km, asi by měl být ve vzduchu klid, centrální kurt, všechno, jak má Petra ráda.
Reagovat
smazaný uživatel
Vcera to bylo hodne zajimave:) Bohuzel mi vysla ta Kamelie, to jsem si moc teda nepral...no a ta Betuska...to je asi pro mne nejvetsi zklamani.

Takze co tam mame dnes:)

Jelena vs Jamie > americanka se nam chytla. Co vic prekvapila dost s Polonou, kterou smetla 6:0/6:1. Nevidel jsem to, takze se tezko tipuje. Ale zkusim Jamie - tady bude prekvapeni...JInak na YT je cely zapas Jamie s MariiS na AO2012. Kdyz budou americance vychazet prechody na sit, Jele se ma na co tesit. Takze to risknu na Jamie.

Vesnina vs. mladicka Christina > potvrzuji, take verim domaci mlade nadeji.

Elena vs. Julie > Elena dokazala minuly rok v Dallasu, ze Julie neni vzdy tak uzasna jak ji Pes velebi:) Ale take davam Julii, ulitba psovi:)

Klara vs. Daniel > vzajemne zapasy 0:3. Tipuji, ze po tomto duelu to bude 0:4, takze Daniela

Yanina vs Jarmilka > Jak muzes...body nebody, rikam Jarmilka:D vzajemne zapasy hovori jasne pro Yaninu, ale jednou to prijit musi.

Anabel vs Sania > Jestli se Anabel dobre vyspi, tak Anabel

Jie vs Misa > mno take to preji Mise, ale tipuji Zheng

Viktorie vs. Mona > Ale jde:D - Vse hovori jasne pro Viku. Ale fandit budu Mone. Kaslu na to, je to uplne neracionalni, ale davam tip na Monu:D Viki ji podceni, protoze ji vzdy totalne prejela...
Reagovat
smazaný uživatel
Vania vs. Anastazie > absolutne out zapas. Tipuji hra na jistotu King. Posledni 2 zapasy s ni Vania vyhrala hrou na jistotu.

Timea vs Svetluska > Timea me nazklamala v prvnim kole. Tady to bude uz horsi orech. No asi Svetluska.

Flavia vs. Karlicka:) > Ja si tipnu Flavii > zajimave to fakt muze byt. Souhlas.

Veruska vs. veteranka > No ja tipuji Verku.

Andelka vs. Sloane > Ach, pral bych to Andelce, ale citim podraz, takze tipuji mladou domaci nadeji Sloane:(

Sorana vs. Aga > proti Agnieszce netipuji uz ze zasady. Ale komentar vzdy dodam. Sorana ji muze hodne potrapit. Holky se celkem znaji. Spolu hraly uz 6x. Stav vzajemnych je 3:3. Posledni zapas v L.A. pro Soranu. Vse ale uz davno. Bude to hodne zajimave a pokud Aga neni opravdu uplne OK s loktem. Tak si spis tipuji skrec Agy...

Galina vs LI > LI - i kdyz...

Petra vs. Barca > Tak trochu ulet zapas. Petra si podle mne hlavne neumi poradit s nekterymi povrchy v kombinaci zdravi a pocasi. To, co jde na trave, proste nejde na DecoTurf nebo na Plexipavu. Kotyza sam o tom hovori, snazi se to zmenit...tady sla do debla, podle mne hlavne, aby se s tim povrchem atd. scuchla. Skvely tah - podle mne, takze Petra smete uletacku Barcu jak v roce 2008. Doufam:)
Reagovat
smazaný uživatel
:-) to s tou frontou je dobré, tentokrát by to mělo vyjít
Reagovat
tommr
IW má díky specifickýmu formátu mimořádně atraktivní druhý kolo, kde hraje všech 32 nasazenejch soupeřek proti outsiderkám. pro mě z toho plyne, že dneska fandím v 15 ze 16 zápasů nenasazenejm hráčkám a budu tudíž považovat za úspěch když mi to vyjde aspon ve třetině případů ...
Jediná výjimka kdy fandím nasazený je samozřejmě zápas Petry s Bárou. Po včerejším dobrým vstupu Petry do turnaje jsem o něco optimističtější a věřím, že Petra Báru udolá i když to bude lítej boj ...
Reagovat
smazaný uživatel
opravdu zajimave reseni:) Celkem by mne zajimalo, kolik ti tipu timto zpusobem vyjde...no ta 1/3 jak pises, no mohla by projit...:)
Reagovat
VlS
Já bych jen automaticky nedělilna čísle 32 hráčky na favoritky a outsiderky. Mezi pořadím 32 a 33 může být rozdíl jednoho bodu třeba z antuky, což není úplně relevantní. Myslím, že ta třetina je docela reálná.
Reagovat
tommr
je to z mý strany samozřejmě trochu zjednodušenej pohled. Pokud spolu hrajou hráčky který dělí jen pár míst a několik bodů tak to pak tak neprožívám. Hodně mi záleží vlastně jen na výsledcích hráček z první desítky, který považuju za přímý konkurentky Petry ...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist