Hradecká si vyšlápla na Garciaovou a po půl roce je ve čtvrtfinále

9. 4. 2015, 19:46
Aktuality 444
WTA CHARLESTON - Lucie Hradecká postoupila do čtvrtfinále antukového turnaje WTA Premier v Charlestonu. Česká tenistka dnes po boji zdolala nasazenou Francouzku Caroline Garciaovou a dosáhla na nejlepší výsledek v sezoně.
Lucie Hradecká

Lucie Hradecká se v Charlestonu rozehrála k velmi dobrým výkonům. Včetně kvalifikace vyhrála už pět zápasů, když v dnešním osmifinále vyřadila i osmou nasazenou Francouzku Caroline Garciaovou. Osmadvacátou hráčku světa, která se příští víkend představí v Ostravě v semifinále Fed Cupu, porazila v prvním vzájemném střetnutí po dvou a půl hodinách boje 5-7 7-5 6-4.

Devětadvacetiletá Češka v prvním setu nepotvrdila brejk na 2-1 a dějství ztratila. V druhé sadě si však udržela všechny své servisy a vynutila si rozhodující set. V něm přišla o vedení 4-1 s dvěma brejky v zádech, ale závěr vyrovnaného utkání na netradiční šedo-zelené antuce zvládla lépe a po Dijasové si připsala druhý skalp nasazené hráčky během čtyř dnů.

Hradecká, jež už má jistý návrat do Top 100, tak postoupila poprvé od loňského září do čtvrtfinále, V něm se utká se čtvrtou nasazenou Italkou Sarou Erraniovou, se kterou už letos prohrála v Acapulcu a celkem s ní má bilanci jedna výhra, dvě porážky. Erraniová dnes zdolala 6-2 5-7 6-2 Španělku Saru Sorribesovou.

Do čtvrtfinále postoupila také obhájkyně titulu Andrea Petkovicová, jež porazila dvakrát 6-4 domácí Madison Brengleovou.

"Existují dva důvody, proč se mi tady daří. Zaprvé mi vyhovuje zdejší zelená antuka, která je pomalejší než tvrdé povrchy, ale zároveň na ní lze zahrát winnery. A pak zdejší uvolněná atmosféra, která je opravdu skvělá," řekla Petkovicová, jež má v Charlestonu bilanci už 10-0.

Příští soupeřkou německé tenistky bude dvacetiletá Danka Koviničová z Černé Hory, která se může těšit na své první čtvrtfinále na turnaji WTA Premier. Na svůj životní výsledek dosáhla poté, co proti ní v osmifinále nenastoupila Srbka Jelena Jankovičová. Šampionka z roku 2007 odstoupila kvůli zranění pravé nohy.

Mezi osmičkou nejlepších nechybí ani další nasazená Němka Angelique Kerberová. Ta přehrála snadno 6-3 6-0 Španělku Laru Arruabarrenaovou a po čtvrt roce postoupila do čtvrtfinále. V něm se utká s Rumunkou Irinou-Camelií Beguovou, jež postoupila bez boje. Její soupeřka Jekatěrina Makarovová totiž už včera ze soutěže odstoupila.

• WTA PREMIER CHARLESTON •
USA / Jižní Karolína, antuka, 731.000 dolarů
čtvrteční výsledky (09. 04. 2015)
• Dvouhra - osmifinále •
Hradecká (ČR) - Garciaová (8-Fr.) 5-7 7-5 6-4
Beguová (13-Rum.) - Makarovová (2-Rus.) bez boje
Petkovicová (3-Něm.) - Brengleová (USA) 6-4 6-4
Erraniová (4-It.) - Sorribesová (Šp.) 6-2 5-7 6-2
Kerberová (5-Něm.) - Arruabarrenaová (Šp.) 6-3 6-0
Koviničová (Č.Hora) - Jankovičová (6-Srb.) bez boje
Keysová (7-USA) - Mituová (Rum.) 6-2 6-0
Davisová (USA) - Barthelová (15-Něm.) 6-4 3-0 skreč B.
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

444
Přidat komentář
tommr
ještě by to chtělo aby po Erraniový vypadla i Petkovicová a budu dneska maximálně spokojenej. Ta Kovinicová se mi líbí ... :)
Reagovat
sprchon
A ještě Keys zítra. :D
Reagovat
aligo
a ve finále kovinic :D
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda! Lucka téměř bezchybná, Errani absolutně bezzubá. Zítra Keys, která hraje skvěle, tak se těším. Jsem ráda, že Lucka je zase tam, kam právem patří.
Reagovat
Frick
Po odhlášce Šafiny a BZS, resp. BS :o) si tak člověk řikal, že je škoda, že tam nikoho pořádnýho mít nebudem a od kvaldo-dua Bára-Lucka nikdo tak moc nečekal. Jestli třeba od Lucky vyhranou kvaldu a následně po uveřejnění pavouka tak to OF (secjenom, ten los byl do úvodních kol příznivý) a lup ho! Lucka překonala loňský výsledek své mladší jmenovkyně. Paráda! Řeknu vám - je na tom (našem ženskym) tenise fajn, jak třeba překvapí někdo, od koho by to člověk už tak moc nečekal. Třeba se čekalo trochu víc od Terky, Katky a asi i Denči a nakonec je to jinak a svými výkony ohromuje hráčka, od který se spíše čekaly už jen výsledky v deblu. A pak ještě od hráčky, od který nikdo neví co čekat. Teda, to spíš platilo na začátku roku. Teď už tak nějak jsme v naději, že bychom mohli čekat dost. :o) Ty největší optimisté už myslí i na to, kariéra č.II bude lepší kariéry č.I :o)
Reagovat
Fandina
Lucka umí překvapit. Její jízda Madridem 2012 skončila v semifinále na Sereně a to že umí zahrát víme. Takže super.
Reagovat
Fandina
A ještě dodatek. Mladé tentokrát nazabodovaly, ale zase udělala radost Lucka a v podstatě i Klárka. A je škoda, že dneska už nehrála tak dobře, i když Aga, navíc doma, nebyl žádný lehky los.
Reagovat
zpilat
ale to je zopakování přesně toho, co tam frick napsal? takže ne dodatek ale opakovačka! :-)
Reagovat
Fandina
Přesně ne, já psala stručně a jmenovitě. Ale jinak souhlas, význam byl stejný.
Reagovat
smazaný uživatel
získala Sloane. Nechápu
Reagovat
blixa
Zmanipulovaný ! Podám žalobu !!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nedivím se :-)
Reagovat
sprchon
Asi je prostě oblíbenější než Kája. ;)
Výsledky měla taky slušné, sice nehrála moc zápasů, ale prohrála jen se Serenou a se Simonou.
Reagovat
smazaný uživatel
Tyhle ankety někdo bere vážně? Vždyť je to pro smích tak akorát..
Reagovat
smazaný uživatel
zaslouženě .-)
Reagovat
smazaný uživatel
Už do konce roku obhajuje pouhých 300 bodů...mohla by zaklepat na brány TOP 50!!
Reagovat
tommr
pro Lucku bude velkej úspěch když se udrží v první stovce ... :)
Reagovat
aligo
nebuď pesouš sakra už!!!
Reagovat
smazaný uživatel
To dřív čert pojede na lyžích do práce, než by tommr přestal býti pesimistou :-))
Reagovat
slacker
No nemyslel prestat byt pesimistou ale prestat byt pesarem
Reagovat
sprchon
Až ti ukradne lyže, to budeš koukat, jak rychle na nich bude uhánět. :D Ale jestli se tento způsob obživy dá považovat za práci, to asi fakt ne. ;)
Reagovat
tommr
nejsem pesimista, ale realista. Čím výš se Lucka bude posouvat tím těžší bude další cesta nahoru, protože se bude přetahovat se stále kvalitnějšíma hráčkama. Pozice mezi 50-100 místem zhruba odpovídá jejím reálným možnostem a výš už to asi nepůjde ... :)
Reagovat
slacker
Nepuouzivej laskave slova jejichz vyznam nechapes - slovo realista je jednim z nich.
Reagovat
blixa
Spíš naopak, bude nasazená, nebude muset hrát kvaldy, bude mít více sil.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak jí ho přej!Hraje teď výborně a nic není nereálné.
Reagovat
Frick
Lucce stačí 60-80 bodů k tomu, aby měla TOP 100 jistou do konce roku, ty šmudlo :o)
Reagovat
blixa
Z čeho tak soudíš "ó deníčku" ? V Race je třicátá, tak proč by měla zápasit o udržení stovky ? Herně je taky na úrovni TOP30. Jasně, přijdou výkyvy ale obhajuje kulový, takže nechápu, proč ten pesimizmus.
Reagovat
aligo
to je jeho podstata ://
Reagovat
Frick
Tak hlubší období už měla i letos. Vlastně dobrý byl od ní leden (218 b.) a duben (zatím 210 b.). Únor a březen dohromady 114 bodů.
Reagovat
smazaný uživatel
Když sleduješ ty žebříčky, tak jaká je pravděpodobnost, že se Lucka H. nebude na konci roku v Top 100? Loni stačilo 745 bodů, které má Lucka teď, na 70. místo.
Reagovat
tommr
já ale přece nikde netvrdím, že Lucka ve stovce nebude. Jen říkám, že to pro ní bude velkej úspěch. Chce to taky trochu soudnosti ... :)
Reagovat
blixa
No já fakt nevím, trochu soudnosti, to by fakt chtělo :D Na to aby skončila dost hluboko ve stovce jí stačí uhrát ve zbytku roku nějakých 200-300 bodů. Jako nevím co by se muselo stát aby to nedala. Nehledě na to, že pokud vyhraje ještě dvě následující utkání, nemusela by už uhrát ani bod :D
Reagovat
Frick
Hehe, taky si pohrávám s touhle fantastickou myšlenkou. Ale nevim, no. Ta Keys... bude to velmi těžký.

Aspoň, že se Lucka na tom kurtě nezdržuje dlouho a taky, že se nevysiluje deblem.

Tohle singlový rozdělení prospělo obout. Myslim, že Andy je za to semíčko taky celkem ráda. Ta musí si nyní vystačit s málem.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak važ slova. Viz výše: "pro Lucku bude velkej úspěch když se udrží v první stovce ... :)"
Myslím, že letos si Lucka první stovku pojistila. Pokud bude fit, tak se může do konce roku jen posouvat.
Na tom, že i Top 100 je úspěch, se shodneme.
Já věřím, že Lucka změní své nejlepší žebříčkové postavení:-).
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce/photos/a.250000751688276.60469.247405601947791/918527218168956/?type=1&theater a Petra vypadá na fotkách moc dobře :) a pak že není hezká
Reagovat
smazaný uživatel
To je loňský outfit..
Reagovat
smazaný uživatel
Vážně. To jsou ..... tak proč to tam dávají teď
Reagovat
PetaM
S novou raketou? To se může? :D
Reagovat
aligo
taky myslím
Reagovat
smazaný uživatel
Je to focený loni v prosinci :

http://www.gettyimages.com/galleries/events/533918389
Reagovat
smazaný uživatel
Ta první fotka je divná, ale jinak dobrý.
Reagovat
blixa
Sluší ti to ;-)
Reagovat
aligo
jestli je to ono tak je to hnus...:(( čekal jsem tísko :))
Reagovat
Fandina
na síti 13/14, 8 es
vítězné/UE Lucka 42/24 Sara 7/12

statistiky
http://www.imagehosting.cz/images/hradeckaer.jpg
Reagovat
sprchon
Paráda, díky. :)
Reagovat
smazaný uživatel
42W - brutální na antuce...
Reagovat
George_Renel
odehrála třetí skvělý zápas v řadě. Moc pěkný zážitek na dobrou noc.
Reagovat
EllNino
Lucy, dneska to bylo super, hlavně ty returny, který Sara prostě nemohla mít :)) ...no snad to bude s Madison pořádná bitva :))
Reagovat
tommr
stejně mi ale nejde do hlavy proč tu parodii na servis co předvádí Erraniová nevyužívá k přímejm bodům víc hráček ... :)
Reagovat
Fandina
třeba nemají za trenéra Fencla, ale nevím
Reagovat
historik
posun o 38 míst na 72. místo v žebříčku:-)
Reagovat
tommr
a skoro stejně důležitý je i to, že Lucka pomohla Karolíně a Lucce Šafářový udržet si 12. a 13.místo ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosto nedůležitý, jestli budou příští týden K+ LŠ No 12/13, nebo No 13/14. Důležitý jsou body pro Lucku H.
Reagovat
Frick
Je to fajn. Bylo by naprosto potpný, aby dvě tak skvělé hráčky, jakými jsou Lucka a Kája, byly na žebříčku níže, než tato příšerná břídilka.
Reagovat
smazaný uživatel
Břídilka a ohrožuje neohrožené a hájené :-)
Reagovat
tommr
možná to není důležitý pro tebe, ale opravdoví fanoušci Karolíny a Lucky Šafářový na to asi budou mít jinej názor. Jestli se mají holky v dohledný době dostat do první desítky tak je Erraniová nesmí předstihnout ...
Reagovat
EllNino
ale jde hlavně o momentální radost z výhry Lucky, já třeba na žebříček v tu chvíli fakt nepomyslel :) ...a Lucka s Kájou si to stejně musí uhrát samy, o to víc je samozřejmě dobře, že to za ně udělala Lucy :)
Reagovat
sprchon
Kdo se chce podívat do desítky, musí si to zpravidla uhrát a nespoléhat se na špatné výsledky konkurentek nebo se donekonečna vymlouvat na špatný los.
Samozřejmě je to příznivé hlavně pro Lucku Hradeckou, to že pomohla Lucce a Káje lze brát jako bonus pro ně. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
"Jestli se mají holky v dohledný době dostat do první desítky tak je Erraniová nesmí předstihnout ..."
To nemá logiku. V desítce je deset míst. Lucka s Karolínou zaberou všech deset? :-)
Hlavně si Top 10 musí holky uhrát samy...
Reagovat
slacker
Lucie Hradecka je hrdinka dne. Zachranila ranking hned 2 nasim hrackam. To je na tommrovu cenu.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
sprchon
Parádní výkon, gratulace! :)
Říkala, že je unavená, ale snad jí toto úžasné vítězství dodalo sílu a chuť. :) Madison je porazitelná...
Reagovat
EllNino
Lucka a její postavení při returnu 52 mil :D ...to je nejlepší :DD
Reagovat
Fredy
To se dějou věci. Lucka opět mile překvapila . Jen tak dál ! Lucko pojď ! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Super Lucka se posune až na 72.místo a pevně se přichytí ve stovce
Reagovat
aligo
ta angličtina moc nejde co? :/
Reagovat
PetaM
Nemá ji ráda no :D V deblu taky mluví spíše Andrea :D A tak ... Není třeba umět anglicky. Hlavně, že vyhrává :D
Reagovat
sprchon
V pohodě. ;)
Reagovat
kada.tom
Sf velkej úspěch, velká gratulace z kvaldy do SF na Premieru, pěknej výkon :-)
Reagovat
PetaM
Joooooooooooo, Luci gratulace!!!! Paráda.
Reagovat
tommr
a Lucka to dokázala! Při tom proměněným mečbolu jsem ale nejdřív myslel, že se jí "povedlo" dát aut ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jooooo krása Lucko. Madison není Serena. Dá se porazit, Lucka má úžasnou formu a už jen to SF je obrovský úspěch
Reagovat
tommr
jestli se nepletu tak je to její druhej nejlepší výsledek na okruhu WTA (po semifinále Madridu 2012) ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
jo to byl úžasný turnaj (až na to že vyklepla Petru) vypadá to že má Lucka radši jiné barvy antuk (zelená, modrá, růžová)
Reagovat
smazaný uživatel
Nehrála ona párkrát už i finále?
Reagovat
smazaný uživatel
ano šestkrát ale ani jednou nevyhrála
Reagovat
EllNino
Ale co se týče kvality turnaje je to 2. nejlepší výsledek :)
Reagovat
blixa
Na Premieru ? Určitě ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, no já si nebyl moc jist tou klasifikací turnaje. Takže to byly nějaké Internationaly, chápu-li to správně.
Reagovat
tommr
jj všechno to byly finále turnajů kategorie International. Úspěch kterým je semifinále Charlestonu je navíc znásobenej i tím, že Lucka musela napřed vyhrát kvalifikaci ... :)
Reagovat
Fandina
Je to táááááááááááááám. Gratulkaaaaaaaaaaa!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Yeesss! Gratulace Lucíku! Bomba...
Reagovat
PetaM
Jasně Lucko, však si stoupni až do servis pole .. :D Však je to jedno :D :D
Reagovat
slacker
Mecbol - drzme at to vyjde co nejdrtive
Reagovat
slacker
A druhy
Reagovat
slacker
joooooooooooooooo. Tohle je cenny skalp
Reagovat
tommr
Lucka by měla zkusit ukončit zápas při podání Erraniový - ted k tomu bude mít tu nejlepší příležitost ... :)
Reagovat
sprchon
Při čem? Právě jsi zprznil slovo "podání".
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba myslel závěrečné podání rukou :-))
Reagovat
sprchon
Myslíš, že by to Errani vzdala předem a rovnou šla podat ruku, jo? :D No proč ne.
Reagovat
tommr
asi jsem trochu natvrdlej, ale tvojí poznámku jsem asi nepochopil. Chtěl jsi tím naznačit, že Errani nemá žádný podání nebo co jsi tím myslel? :)
Reagovat
sprchon
Jo, něco v tom smyslu. ;) Je tím známá a dneska se mi strašně líbilo, jak se s tím Lucka nepárala a tento Sářin nedostatek trestala winnerama. :)
Errani řekla, že se teď bude věnovat hlavně singlu, takže třeba zlepší i to podání. Podobně jako se zlepšila Shuai Peng minulý rok. Ale spíš bych s tím nepočítal, má ještě o 13 cm méně než Shuai, s tím na dobrý servis prostě nemá předpoklady.
Reagovat
PetaM
No jasně. To, co dělá Sára není podání :D
Reagovat
tommr
škoda, že Lucka nedokázala potvrdit brejk ... :(
Reagovat
aligo
to byla od Lucky blbá hra no...
Reagovat
tommr
Lucka jako obvykle trochu panikaří když má úspěch nadosah ...
Reagovat
PetaM
Jak panikaří? Hraje pořád stejně :D Akorát Sára trošku přitvrdila .. :)
Reagovat
aligo
bylo tam pár zbytečných chyl, ale tomu bych neříkal panikaření...
Reagovat
Titan
Lucka mi dnes přijde úplně jako Serena... Pecka kolem soupeřky a hotovo...:-)
Reagovat
tommr
nějak si to zakřik ... :(
Reagovat
Titan
Pár slabších sekund jaro nedělá...:-)
Reagovat
tommr
no jen aby to nebyl začátek obratu. Lucka je to ještě schopná prohrát ... :(
Reagovat
aligo
tys to fakt chyběl TWL!!!
Reagovat
aligo
takový pesimistický kecy :D
Reagovat
slacker
Kdyby jen kecy uz je zase v razi hraje si na livescore
Reagovat
aligo
:D :D to mě taky štvě :D ale co naděláš :D
Reagovat
smazaný uživatel
Wow Lucka teď dva winnery z returnu za sebou. LUCKO POJĎ
Reagovat
smazaný uživatel
Většina hráček by se na Sařinem returnu vyházela, ale Lůca hraje skvěle.
Reagovat
aligo
už 31 winerů?? :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten servis Errani si o winnery přímo říká :)
Reagovat
aligo
zcela správně Lucka využívá Sařino podání ve svůj prospěch :)))
Reagovat
aligo
čekal jsem že bude hrát víc turnajů ať ITF nebo WTA... těšil jsem se na ní a ona skoro nikde :///
Reagovat
Frick
opět?
Reagovat
EllNino
yes :D a je dobrá
Reagovat
aligo
co s ní?
Reagovat
aligo
už vím :D
Reagovat
BooOoo
prosím stream, ja mam jen neco, kde je obraz tenisu ale zvuk basketbalu
Reagovat
Frick
Ale řekla "Šafarová". Proč, OMG?

Že by jistá deformace z toho, pokud se ona představuje anglicky mluvícim jako "Uhlirová"?
Reagovat
Frick
Koukám, v 1. setu tam sázela samej winner :-D
Reagovat
sprchon
To je trapný... Taky neumí nic jinýho. :D
Reagovat
aligo
oceňuju to že nedostala kanára :DDD
Reagovat
sprchon
Nojo, ale žádná sláva. Čekal jsem, že Agu víc potrápí. :)
Reagovat
aligo
to já taky, ale dneska jí absolutně nešel servis... ne jako jindy ale teď vůůůůůbec :////
Reagovat
slacker
Proc neskusi podavat spodem?
Reagovat
tommr
Lucka otočila z 0:2 na 6:2. Po špatným začátku kdy se zbytečně vyhazovala se chytla a Erraniovou pěkně válcuje ... :)
Reagovat
sprchon
Super, moc se mi to líbí. :) Jen tak dál.
Reagovat
PetaM
Lucko ty jsi fakt bomba .. :) Je super, že se ti zase daří a předvádíš svůj nejlepší tenis. S tímhle jsi došla do SF Madridu a udělala Top 50. Jen tak dále, máš na to i s tím obouručním FH, který nechápu, jak děláš ... :D :D
Reagovat
aligo
dělá ho luxusně co? :D
Reagovat
PetaM
Nechápu. Já nemám ani obouruč BH a ona všechno ... :D Zkoušel jsem si aspoň chytnout raketu na obouruč FH, a prostě ani to mi nešlo! :D :D
Reagovat
aligo
já mám obouruč BH úplně luxusní :)) ale FH nechápu :D
Reagovat
EllNino
já to hrál, když sem byl malej a slabej, ale teď už ne .))
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje opravdu skvěle. Sara na ni nezná recept. Jen tak dál
Reagovat
Fandina
Super, Lucka set. Tak pokračuj a ještě jeden!!!!!!!!!!!!!§
Reagovat
aligo
měsíc nebo rok? :)) klidně dva co? :D;
Reagovat
Fandina
nauč se číst, set!!!!!!!!!!!!!!§
Reagovat
aligo
ale já bych byl rád za rok nebo dva!!!!!
Reagovat
Fandina
Teď set a potom to záleží na ní! Já bych jí přála ještě hodně úspěchů. Je to sympaťanda!!!!!!!!!!!!§
Reagovat
horska.kraslice
Wow, to byly returny.
Reagovat
EllNino
Lucy obložený kanár :D ...takhle to ale nemuže vydržet, to je jasný :D ale třeba jo !
Reagovat
Fandina
Lucka to tam teď sází, Sára jen kouká.
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš ty streamy s Luckou a Sárou, to je katastrofa. Je to jakejsi zvukovej mišmaš randál.
Reagovat
aligo
zapni si shyfti ;)
Reagovat
EllNino
Lucka hraje skvěle :)
Reagovat
aligo
jo jo :)) slabý začátek, ale už je v ráži :))
Reagovat
aligo
eso z druhého podání!!! :D
Reagovat
EllNino
wow takové výměny :D
Reagovat
PetaM
Je to úplně božííííí.
Reagovat
aligo
tam začíná střílet winery jeden za druhým :)))
Reagovat
EllNino
super :)
Reagovat
aligo
i podání začíná mít sílu :))
Reagovat
aligo
že obě dneska, jestli něco nezmění, utrpí debakl...:///
Reagovat
EllNino
Lucka není ve svý kůži, už jí banán ...
Reagovat
aligo
asi jí pomohl :)) 3 brejboly :))
Reagovat
aligo
2
Reagovat
aligo
1
Reagovat
aligo
brejk :D
Reagovat
PetaM
Už změnila. Přitvrdila :)
Reagovat
smazaný uživatel
má někdo stream na Lucku? .. děkuju moc!
Reagovat
d@ve
http://live.drakulastream.eu/players/free-live-video-streaming-errani-hradecka-wta-charleston-tennis-wta-44926.html
Reagovat
Fandina
http://live.drakulastream.eu/static/freepopups/285735939379180.html
Reagovat
aligo
začala stylově :D
Reagovat
EllNino
To bude bída ..
Reagovat
aligo
Klára nehraje zle, ale motorka všechno vrátí a čárový jdou kok*ti!!
Reagovat
aligo
a podání je oproti včerejšku katastrofální....:(((
Reagovat
smazaný uživatel
KDE JE LOGIKA? Česká verze Eurosportu 2 dává de.bilní fotbal. Ale jiná verze Eurosportu 2 (asi anglická) Kláru dává. Proč vysíláme nejnudnější a nejhorší sport světa když můžou vysílat Kláru koho v ČR zajímá nějaká skopčácká liga. NIKOHO. CHCEME KLÁRU!!!
Reagovat
sprchon
Njn, já stejně eurosport nemám, tak koukám na tipsportu... Ale je to podraz, to fakt jo. :(
Reagovat
aligo
jak to funguje na tipáči?
Reagovat
Davor1
musíš tam mať účet a kladný zostatok, myslím, že aspoň euro, neviem koľko CZK, potom môžeš sledovať streamy...
Reagovat
sprchon
O zůstatek nejde, je třeba vsadit 1x za měsíc minimálně 30,- kč.
Reagovat
sprchon
Stačí mít účet, vsadit 30,-kč a máš přenosy na celý měsíc. ;) Pokud tedy vyhraješ a vybereš, ještě na tom vyděláš. Pokud prohraješ, stojí tě to 30,-kč. Není to špatné ;)
Reagovat
sprchon
Fotbal taky nemám rád.
Reagovat
Davor1
čo koment, to perla...
Reagovat
Fandina
ani ne
Reagovat
tommr
tak je aspoň vyřešený dilema koho sledovat v televizi: na DigiSportu 2 bude za chvilku hrát Lucka Hradecká proti Erraniový ... :)
Reagovat
sprchon
Hlavně Lucka bude mít podle mě větší šanci. Klárka nezačala dobře a jestli se to nezlepší, přepnu taky na Lucku. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Protože nic jako česká verze Eurosportu není. Tuším, že ve skutečnosti to dělají Francouzi (ne ten komentář, samozřejmě, ale skladbu programů).
Reagovat
aligo
kdo máte TVP SPORT tak tam hraje :))
Reagovat
slacker
V jakem filmu nebo serialu?
Reagovat
r176
Ta Keys to je pořádnej králík :-D :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Hm tak zápas Kláry dávat nebudou :((( na Eurosportu dávají de.bilní kácení stromů a za chvíli budou dávat koně (vážně zajímaví celý svět čeká až budou dávat kácení stromů) o a na Eu 2 dávají nudný fotbal. Hnus eurosport
Reagovat
sprchon
kácení romů?
Reagovat
smazaný uživatel
klííííííííííííííííííd
Reagovat
Frick
Klára, Lucka, twin-view? :o)
Reagovat
Davor1
Klára bez šance, Hráďa by mohla :-))
Reagovat
smazaný uživatel
a bude zápas Kláry dávat Eurosport 2 někde je napsáno že ano někde že ne. Nevíte jak to je?
Reagovat
aligo
Klára je na TVP SPORT :))
Reagovat
smazaný uživatel
to je nějaká Rumunská TV?
Reagovat
aligo
polský sport :))
Reagovat
smazaný uživatel
No bezva i Poláci to dávají. Neschopná česká verze Eurosportu dává nejhorší sport světa (fotbal)
Reagovat
VlS
celkem přesvědčivě. Alizé dostala nakládačku, taky dobře.
Reagovat
blixa
No zase tak úplně přesvědčivě .. z 1:3 v prvním a z 0:4 v druhým :D :D Ale zvládla to, šikulka ;-)
Reagovat
Davor1
Alize bola zranená, nohy jej vôbec nefungovali, u väčšiny úderov bola neskoro. Zaslúži uznanie, že to dohrala, kľudne mohla skrečovať...
Reagovat
Frick
Asi bude mít velkou radost. I vim, proč tu teď není a kde je.
Reagovat
blixa
????
Reagovat
smazaný uživatel
Je na basketu final four.
Reagovat
tommr
to opravdu není tak těžký uhodnout. Já z toho mám taky velkou radost ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, bylo to fakt velký! :) Parádní zápas a strhující atmosféra, která holky hnala za vítězstvím. Bylo to fakt nejvíc, co jsem kdy zažil... Akorát se divím, že dneska ještě mluvím, protože včera na konci zápasu jsem už jenom chraptěl. :D

Zítra s Jekatěrinburgem to bude ještě větší rachot, protože jejich fanoušků tam přijelo mraky. Počítám s tím, že se Královka bude otřásat v základech. :D
Reagovat
Pe3k
Reagovat
misa
Zatím si krátím čas procházením archivních článků na TP. Jsou tam opravdu krásné věci ke čtení:

http://www.tenisportal.cz/zpravy/safarova-v-quebecu-vyhrala-po-5-letech-turnaj-wta-12942/

A taky jsem zjistil, že můj první komentář nese datum 1. 10. 2012 a týkal se Petry Kvitové.
Reagovat
Fandina
Koho jiného, že?
Reagovat
misa
Fandinko, ty mě tak důvěrně znáš?
Reagovat
Fandina
Já myslela, že jsi Petry fanoušek. Nebo ne?
Reagovat
aligo
hádej koho se týkal můj první komentář :D
Reagovat
misa
Hm, musíš napovědět :)
Reagovat
aligo
mám rád WTA :D
Reagovat
Frick
https://instagram.com/p/1TPibhNWWV/
Reagovat
misa
:-)
Reagovat
blixa
Safra, v Pražské zoo přibyla nová subspecie ! Tohle není "rothschidka" !!!
Reagovat
Frick
pořád řešilo petřiny kila, BMI atp...

Tak si tipněte, kolik má tahle devčica, měřící 175 cm...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpt1/v/t1.0-9/10552638_906061239446490_8821655699225103986_n.jpg?oh=378aed23cdf6fbb90a37dcf3fe6013dd&oe=55E16BD1&__gda__=1436088533_26bf69377a4fe9dc48d34141ddb8658b
Reagovat
smazaný uživatel
Max. 50kg, víc ne
Reagovat
Frick
Přihoď.
Reagovat
EllNino
75
Reagovat
blixa
Buchtičky tam má, takže svalovina bude. Nevím 60-65 ?
Reagovat
Frick
Je to prý 68 kg. Ale skutečně mne to překvapuje. Jakkoliv svaly mají větší hustotu, ale přijde mi vyloženě štíhlá. Spíš bych fakt tipoval tak 60-62 :o)

A míry prý 95-64-97.

Ovšem tedy skutečně - modelka by měla při stejný váze tak 55 kg. Člověk by se skoro myslel, že není kam umístit těch dalších 13 kg.

Ale možná papá olůvka :o)
Reagovat
blixa
Ale jo, 68 klidně, spíš bych jí nehádal těch 97 přes boky. Váha se hrozně blbě odhaduje.
Reagovat
Frick
Ale tak asi je jasný, kde ty kila jsou :-D

https://www.facebook.com/KamilaPavlickova.BikiniFitness/photos/pb.748175625235053.-2207520000.1428680539./906341149418499/?type=1&theater
Reagovat
misa
Trapka, která si fotí vlastní zadek. Proč si myslíš, že taková osoba patří na portál o tenisu?
Reagovat
Frick
Uvedl jsem to začátku - to mletí o Petřiný váze atp.

Tak tady příklad v pase krásně šíhlé holky s ne zcela nízkým BMI.
Reagovat
Davor1
polovica Frickovych príspevkov okolo tenisu ani neprešla, radšej si zvykni :-))
Reagovat
misa
Ale tenistky v bikinách nejsou špatné :)
Reagovat
Frick
na Tennisforum.com je to nejsledovanější téma s mamutim náskokem před tématem o tom, která tenistka má nějvětší poprsí. Tož tak.
Reagovat
Fandina
A to upřímně řečeno nechápu. Já byla vždycky přesvědčená, že mužům se víc líbí bujné poprsní než hubené holky.

Jinak co se týká váhy, tak já znám holku, která má 90 68 90 měří 175 a váží 65. Když mi to řekla, tak jsem myslela, že si dělá legraci. Nedělala. Prý má těžké kosti.
Reagovat
Frick
Tak to má pas docela silný. To by mít mohla, klidně.
Reagovat
Fandina
Tak dobře, dám na tebe ... úsměv
Reagovat
VlS
To bujné poprsí si vymýšlí výrobci implantátů a praštěný ženský. Nevím, kolik chlapů stojí o to hrát si s plastovou náhražkou, já takovýho neznám. Navíc štíhlá holka s dvěma přimontovanejma kopačákama vypadá šíleně neesteticky.
Reagovat
Fandina
Já psala o přirozeném poprsí, ne impantátech ... úsměv
Reagovat
misa
kdy ses přihlásil na TP?
Reagovat
smazaný uživatel
To se mi nějak nezdá...
Reagovat
Frick
Má silný stehna.
Reagovat
smazaný uživatel
jj podle ostatních fotek už to cca sedí, ale ta první byla dost zavádějící..
Reagovat
Frick
No a asi o tom to je - Petra měla tenký nohy a tak ty kila šla do pasu, kde esteticky poněkud překáží :o)
Reagovat
misa
Petra je taková nevyvážená.

http://media.sport.cz/images/gallery/0000000009990660/i9GvnTrXzN9xGR6d4JxNuA/5523c6146b7b5339ee5a0100-194381.jpg?20150407140358
Reagovat
tommr
vzájemné bilance českých hráček s Francouzkama (PK=Petra Kvitová, LŠ=Lucka Šafářová, KAP=Karolína Plíšková, BS=Bára Strýcová):

Alize Cornet (28)
PK 1:0
LŠ 3:0
KAP 0:1
BS 1:5

Caroline Garcia (29)
PK 1:0
LŠ 0:0
KAP 1:0
BS 2:1

Kristina Mladenovic (58)
PK 2:1
LŠ 1:1
KAP 0:1
BS 0:1

Pauline Parmentier (88)
PK 3:0
LŠ 1:2
KAP 1:1
BS 1:2

Nejlepší bilanci s Francouzkama má podle očekávání Petra, která jí má se všema aktivní.
Nejhůř je na tom naopak Bára, která má negativní bilanci se všema Francouzkama s výjímkou Garciový ...
Reagovat
janek_da
Jenže Barča už není Záhlavová. To je úplně jiná situace.
Reagovat
PetaM
Teď to má holka těžší. Bude na kurtu sama.
Reagovat
janek_da
Už se jí tam nebude motat ta Záhlavová. Jí to tam hodně kazila.
Reagovat
VlS
Taky myslím, schýza, když nevíš, čí seš :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Takze na Alize nejlepe Lucy,
Na Garciu Kvitko,
Na KiKi Kvitko,
Na Paulinu Kvitko,

Takze je jasne, kdo bude hrat ty singly;) v sobotu...
V nedeli debl Bara s Karolinou, a je to;)
Reagovat
tommr
pokud bychom se striktně drželi žebříčku a H2H tak je to opravdu jasný. Sobotní nominace ale bude záležet i na jiných faktorech - zejména na zdraví hráček - takže ještě není vůbec jistý jestli Francie skutečně vyrukuje s Cornetovou a Garciou jako s jedničkou a dvojkou ... :)
Reagovat
tommr
žebříčkový postavení hráček nominovaných na FC semifinále k dnešnímu dni:

4. Kvitová
12. Karolína Plíšková
13. Šafářová
23. Strýcová
...
28. Cornet
29. Garcia
58. Mladenovic
88. Parmentier

v žebříčkovým postavení může ještě dojít k jedný malý změně - pokud dneska večer porazí Erraniová Lucku Hradeckou tak se dostane v žebříčku před Karolínu a Lucku Šafářovou a odsune je na 13. resp. 14.místo. Nic to ale nezmění na tom, že nejlepší nominovaná Francouzka je na tom hůř než nejhorší nominovaná Češka ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Fandim L.Hradeckej vs.Sara Errani,jednoznacne,
Reagovat
George_Renel
jak jsem to včera predikoval. Alizé byla pro Slovenku malinou. Podobně by s ní vyběhla Natka.
Reagovat
smazaný uživatel
Kristýna 2. set 6:2, celkem 13 es. Ve finále Nina Zander (1990), Němka ze 4. stovky. To by dát měla.
Reagovat
tommr
jj titul je skoro povinnost ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Měl by být, jestli si už Týna srovnala hlavu :)
Reagovat
janek_da
Třeba tam zaskakuje Karolina
Reagovat
blixa
Myslíš, že se naučila hrát levačkou ? :D
Reagovat
janek_da
psst
Reagovat
Atoidi1
ad AKSchm...
Reagovat
sprchon
Ty jo, gratulace! :)
Hrála čím dál tím lépe a ve druhém setu Alizé nepovolila ani game.
Cenný skalp, sice porazila zraněnou hráčku, ale rozhodně je to parádní vítězství. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dobre Ana Karenina. Zapas jsem nevidel ale podle cislicek skvele. Uz se na ni nejak poradne musim kouknout, zatim jsem videl pouze jeden jeji cely zapas.
Reagovat
sprchon
Včera se na to nekoukalo moc hezky, hrály se dlouhé výměny, kdy to Ana nebyla schopna ukončit a spíš čekala na chybu Katky.
Dneska se na to koukalo mnohem lépe, protože Alizé se vyhazovala rychleji. :D

Ale je fakt, že Ana Karenina většinu úderů perfektně umisťuje, posílá to tam pod perfektními úhly, hodně toho doběhne a dost toho vrátí tak, že soupeřce vyloženě nenaleje. Chybí tam ale ta razance, málokdy se jí povede míč zabít. :)
Reagovat
smazaný uživatel
jj, dneska sem teda nekoukal, ale včera to bylo od AK takové nějaké. Hodně na jistotu, přenechávala více méně iniciativu Katce, aby se vyházela :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ale třeba ve Fed cupu se mi její tenis líbil. Na antuce je to její tenisové pojetí takové pohlednější :-)
Reagovat
smazaný uživatel
už pospíchají do Ostravy.
Reagovat
tommr
no soudě podle toho co Garcia, Cornet a Mladenovic předvedly tento týden budou naše holky hodně velký favoritky ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
FC je úplně něco jiného. Favoritky naše budou, ale Francouzky určitě mají šanci.
Naše holky toho za poslední měsíc taky moc nevyhrály. Některá ani nehrála, že? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ovsem Petra, Lucka, Karolina a Bara se tento tyden prezentuji rozhodne ve famozni forme;)
Ale jooo. Taky spis myslim, ze CR jsou favoritkami...;)
Reagovat
tommr
naše holky berou přípravu na FC odpovědně a místo turnajů doléčujou zranění a ladí formu. Na Francouzky v současný formě by ale měly v pohodě stačit i jejich nepříliš oslnující výkony z poslední doby ... :)
Reagovat
blixa
Hrajou skvěle ! Ani jedna porážka !!! ;-)
Reagovat
Fandina
:-))))))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak ten Evženy propad začal od výprasku Petry ve finále Wimbledonu potom to sní šlo dolů. Ale ve Wuhanu je zase zvedala a ve finále ji znovu porazila Petra a od té doby je naprosto nemožná. Takže Petra je důvod proč to Evženě nejde :)
Reagovat
tommr
jakej propad? Je pořád v první desítce. Co by za to jiný mladý hráčky daly ...
Reagovat
smazaný uživatel
herní propad, né žebříčkový propad
Reagovat
smazaný uživatel
a v TOP 10 je jen díky výsledkům z GS. Mimo GS nehraje absolutně nic a může být hodně ráda za ten jeden malý titul
Reagovat
Roger_Federer
Stejne jakko Petra.
Reagovat
George_Renel
Blbost, Petra ještě uhrála body dobrými výsledky jinde. Oděčti W a podívej se, že tam stejně bude.
Reagovat
smazaný uživatel
Do Wimbledonu času dost. Je otázka, v jaké formě bude na antuce, kde obhajuje "jen" 520 bodů.
Reagovat
smazaný uživatel
jo Petra vyhrála Wimbledon, New Haven, Wuhan a byla ve finále v Pekingu. Evžena byla ráda za ten titul z WTA int.
Reagovat
sprchon
A co AO? Tam zahrála dobře...
Reagovat
smazaný uživatel
jeden dobrý turnaj. Mimo GS nic neuhrála
Reagovat
sprchon
Ona a vlastně všechny velké hráčky si na GS zakládají. ;)
Ani minulý rok to mimo GS nebylo ideální.
Reagovat
smazaný uživatel
nemožný komentář
Reagovat
smazaný uživatel
A Jirka má velkou šanci na zisk druhého tituly, už tam totiž není žádný nebezpečný soupeř
Reagovat
smazaný uživatel
LucHra mi dělá neskutečnou radost z kvalifikace až do ČF je super a i proti Sáře bude šance navíc LucHra nebude muset do kvaldy na FO a na Wimbledon a herně je v TOP 30. Klára se snad konečně chytla postup do ČF ji určitě těsí, Aga nebude lehká soupeřka v Katovicích vždy vyhrála jednoznačně ale na druhou stranu obě její soupeřky se totálně vyhazovali jasné míče vyhodili nebo napálily do sítě. Klára bude pro Polku první ostřejší test.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajimavy jak se proti Age vsichni vyhazujou... asi ma nejakou auru v sobe, ktera odpuzuje micky ze hriste.
Reagovat
smazaný uživatel
je to pravda Mestach byla včera tolikrát ve výhodné pozici a mohla v pohodě pálit a dala to do sítě nebo do autu. u Agy platí že pokud narazí na ranařku (Petru, Serenu..) v dobré formě tak Aga nemá šanci
Reagovat
smazaný uživatel
pokud ma Aga top defance formu, tak spousta ranarek nemelo sanci. Zajimavy....
Reagovat
smazaný uživatel
spíš ranařky neměli formu. V Singapuru to bylo povrchem a špatnou formou Marii a Petry. Aga by jinak neměla šanci
Reagovat
smazaný uživatel
jasne, tak to pak jo. A muzu se zeptat jestli nekdy Aga porazila ranarku s dobrou formou? Ja jen, ze jim to vzdycky zapas predtim lita narame a kdyz narazi na Agu tak najednou se vyhazuji. Jinak je rozdil zakoncovat z pulky hriste a za BL. Ale samozrejme, ranarky na Agu umi ale nezdase mi, ze by si s nima Aga neumela pri forme obcas poradit... A ja zapomel, letos Petra byla zase nevyspala na zapas s Agou a mela novou raketu. Ale samozrejme formu nemela, kdyz pak vymetla Mashu z kurtu...
Reagovat
smazaný uživatel
ale Aga nedokáže GS vyhrát na to nemá hru. Petru, Marfušu.. nikdy nepřetlačí a musí se spoléhat že se vyháží
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, taky nema hru na moderni tenis jako Petra nebo Masha. Mashu dokazala porazit ve finale Miami, coz je jeden z nejvetsich turnaju. Petra taky neni nejlepsi na jinych GS, nez na Wimblu, ikdyz na to ma 100krat vetsi predpoklady nez Aga. Celkove proi me Aga vyuzila svuj potencial pro moderni tenis vice nez Petra, ktera kdyby nebyla tak vynervovana by mohla byt uspesnejsi nez MAsha v soucasnych letech. Bohuzel prohraje s kymkoliv a tak to je. Je jedno, jakou kdo ma silu uderu. Zalezi na umisteni a tam se Petra Mashe a hlavne Serene nemuze rovnat. Aga ma lepsi umisteni, ale zase bez razance nedosahne v modernim tenise tolik jako Petra.... Takze asi tak.
Reagovat
A.R.R.
s Kvitovkou nemá smysl o Aze vůbec debatovat. podle toho co kvitovka píše, tak se Aga drží ve špičce tolik let vlastně jen náhodou....
Reagovat
tommr
ted jsem viděl ze záznamu část zápasu Agy s Mestachovou a neštastnice Mestachová tam při jednom nalitým smeči na síti ani netrefila míček ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo jo to me pobavilo :-D Tam i Aga cumela jako puk :-D
Reagovat
sprchon
Kristýna nakonec dala první set v tiebreaku. Tak super, ještě jeden. :)
Reagovat
Carter
Z kadiaľ že to je Klára? :D
http://www.fastimages.eu/images/klarawsw.png
Reagovat
blixa
Tvl, RTC ? Co to je za zkratku, takovou neznám !
Reagovat
Carter
Republic the Czech? :D
Reagovat
blixa
Ty jo, to by mě nenapadlo :D :D
Reagovat
Carter
Bohvie, čo to naozaj znamená :D
Reagovat
sprchon
AKS má první set. :) Hraje pěkně, ale nutno poznamenat, že jí Alizé docela pomáhá...
Reagovat
sprchon
Alizé si vzala MTO, snad to nebude nic vážného. ;)
Reagovat
tommr
vypadá to na podobnej problém jako má Garcia. Obě nejlepší francouzský hráčky se zdají před FC z formy a mají zdravotní potíže ... :)
Reagovat
sprchon
Cornet se tak trápí, že se ani nevzteká...
Reagovat
sprchon
Tento zápas už je taky rozehraný. Kristýna se nejprve ujala breaku, v 6. hře ho ale ztratila.
Reagovat
tommr
TB ovšem vyzněl jasně pro Kristýnu ...
Reagovat
sprchon
Ana Karolína hraje zatím slušně. Vlastně pořád stejně jako včera a Alizé se docela vyhazuje.
Reagovat
Fandina
http://www.jtbopen.cz/cs/novinky/14-informace-pro-divaky.html

Informace pro diváky

Omezená kapacita hlediště

Upozorňujeme diváky tenisového turnaje J&T Banka Prague Open, že vstup bude po všechny dny na všechna utkání zdarma! Pro potřeby turnaje bude vybudován areál s mobilními tribunami, jejichž kapacita bude 2500 míst. Vstup ho hlediště bude přes turnikety, které budou kontrolovat počet diváků v ochozech, když po dosažení maximální povolené kapacity bude vstup na tribuny z bezpečnostních důvodů uzavřen. O dosažení maximální kapacity stadiónu a o uzavření hlediště bude informace ihned zveřejněna na facebookovém profilu turnaje: www.facebook.com/jtbankapragueopen

Doprava do areálu turnaje

Nejsnazší způsob dopravy do dějiště turnaje v tenisovém areálu TK Sparta Praha, Za Císařským mlýnem 2, Praha 7, bude buď pešky přes Stromovku či z Bubenče, a nebo pomocí kyvadlové dopravy, kterou zajišťují bezplatně organizátoři turnaje a bude dopravovat diváky tam a zpět do stanice metra C - Nádraží Holešovice. V provozu bude od pondělí 27. dubna do soboty 2. května, a to od 10 hodin do skončení hracího programu dne.
Reagovat
Frick
Ta tribuna bude muset být skutečně kolosální. Bude zakrývat nejen kompletní dvorec č. 1, ale 3/4 umělého dvorce, co s ním sousedí. Rozměry budou asi 30x35m, plocha 1100 m2.

Pro srovnání - hlavní triubuna na Štvanici (ta jednopatrová) má 1700 míst.

Ale přepokládámám, že ta montovaná nebude mít sklopná sedadla (potřeba vyšších roztečí mezi sedačkami) a také bude méně do výšky (jednoduše pochybuju nad tím, že by na spartě mohla vyrůst takto vysoká konstrukce - navíc během pouhých 2 týdnů)
Reagovat
Fandina
Existují firmy, které se tím živí. Staví hlediště, tribuny pro koncerty a podobně. Takže uvidíme, jak si s tím poradí.
Reagovat
George_Renel
Když za pár dní dokáží přetvořit interiér haly O2 na mistrovství Evropy v atletice, ták nějaká montovaná tribuna je malina.
Reagovat
janek_da
Takže budu sedět sám v přeplněném hledišti?
Reagovat
blixa
To záleží čistě na tvých rozměrech :D
Reagovat
Frick
Až teď jsem si všiml, že v Praze nebude nebude hrát ani v kvalifikaci!

Od 27.4. hraje hardvou 75.000 v Gifu (JPN)

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women%27s-tournament/info.aspx?tournamentid=1100034308

Asi tedy skutečně se bude zase schovávat před antukou. Po GIFU se asi účastní trvanatý 50.000 ve Fukuoce a od 11.5. se hraje v Japonsku ještě jedna travnatá padesátka.

Krom toho Bára Krejčíková je od 27.4. psaná na 25.000 ve Wiesbadenu, kde bude nasazená.

Jak se pak vlastně řeší kolize s kvaldou na WTA? Pokud Bára kvaldu na pražské WTA neudělá (tj. třeba vyhraje dvě kval. kola, ale to finální už ne), tak může pokojně přijet do Wiesbadenu a když do prvního kola pražského WTA kola postoupí, tak se může narychlo a bez sankcí z Wiesbadenu odhlásit?
Reagovat
Fandina
Tady je Týna uvedená, tak uvidíme, kde bude hrát.

http://www.jtbopen.cz/cs/hracky
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby byla v top 50, tak se antuce nevyhne, ale ve své pozici si to "může dovolit". Praha pro ní nemá smysl, zbytečně by ztratila šanci vybojovat jinde lacinější body.
Reagovat
Frick
Zase takové terno to není.

R32 Praha (z kvaldy) 18 bodů
ČF Gifu 21 bodů
R16 Praha 48 bodů
SF Gifu 48 bodů
Reagovat
smazaný uživatel
A kolik bodů je za vyřazení v 1. kole kvaldy o Prahu? ;) Což je v jejím případě ta nejpravděpodobnější možnost. V Asii má určitě větší šanci pár zápasů uhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Somatyp

Petra K < Madison, vidim trochu vyhodu u Madison, je nizsi, ma dle mne idealnich 1,78 (v zenskym tenise).... Petra ma uz prez 1,8. Do tech 1,8 mne prijde ta vyska vyhodna v ruznych smerech, Serena treba 1,75. Jinak my tu Marusku moc nemuzeme, ze,,, ale na tech 1,88 je to na kurtu fakt fenomen, jestli jde o holku. Tak jak zvlada pohyb...a na antuce defensivni hru. Opravdu tady kloboucek.
Ale trebas na trave je uz dlouhou dobu fakt mimo hru...jak ji odejde servis je out.
U Petry se stale jeste vyplaci ji to hrat tzv. na tenisky;) U Madison bych to neriskoval...Mladenovic...je trebas dobry priklad na to, ze u te se to vzdy vyplati;) Snazi se Isnerizovat, ale strasne jeste malo na to, aby to podle mne dalo celkovy dobry efekt. Pred KiKi tezka cesta...no pred Petrou take, pokud tedy chce vyjit z sablony travarky a indooristky.

Tohle se jeste vse da naucit, ulepsit, atd. To znamenko pro Madison je hlavne z duvodu toho, ze Petra je omezena zdravotne, a to nikdy nepreskoci...To znamena, outdoor mimo Evropu bude vzdy tezka prekazka.

Krokovani

Petra K < Madison, opet davam vic na Madison, ale tohle by nemelo byt prekvapeni.

Celkovy pohyb
Petra K = Madison, celkove obe jsou schopne dobehnout to, co potrebuji...

Celkovy cit pro mic
Petra K = Madison, myslim ze se to tady asi tezko srovnava, ale necitim, zeby ho nektera mela vylozene horsi nebo lepsi...
Reagovat
smazaný uživatel
Servis
Petra K = Madison, davam, rovnitko, ale variabilita Madison zacina byt podle mne lepsi...za nejaky cas to rovnitko muze dost kulhat.

Forehand
Petra K < Madison, tak jasne, ze ten Forehand diky tomu krokovani je fakt vic vybrouseny, a dokaze s nim operovat i na vic vymen, z ruznych pozic;) Diky lepsimu krokovani, lepe si ho i obehne...

Backhand
Petra K > Madison, tak BH Petry je smrtelny, hlavne z kurtu, neortodoxni a nekonvencni styl...nechytatelne...nic se s tim neda delat...tahle fulnecka selska zalezitos jiste prevazuje...a to se Madison fakt na BH snazi;)

Return
Petra K > Madison, tak bezpochyby Petra tady tezi z vyskove prevahy...v tehle kategorii se to asi moz nezmeni...a nejde mne o to, ktere se vic dari nebo, ne.

Styl hry
Petra K < Madison, tak je jasne, ze styl Madison bude mit mirne navrch, jde o to, ze tim stylem dokaze prekonat ty povrchove rozdily a budou ji delat mensi problemy nez Petre.

Psychicka odolnost
Tezko se jeste hodnoti...srovnava, ale Madison uz ne jednou ukazala, ze dokaze ustat hodne tezkych situaci...ale stale neni lovna, treba pockat;)

Celkove se mne zda, ze Madison ma preci jen vetsi sance na to, aby trebas byla i Nr.1, a mozna dosahovala skvelych vysledku, jak tady nabizite;)

Ale zatim ji jasne -vysledkama- valcuje Petra...
...takze uvidime jak to dopadne;)
Reagovat
smazaný uživatel
To byla reakce na ty zajimave srovnavani nize;)
Reagovat
janek_da
Jo, souhlasím. Až na drobnost. Pohyb na doběhnutí bych dal jasně Madison. Petra ho hodně zlepšila, ale už jenom kvůli výšce doběhne první balon a musí se snažit zakončit. Madison umí za tím Montrealem běhat líp.

K returnu jenom zajímavé stats
proměnné BP, šance na BP, procento
Keys 0.33, 0.71, 45.6%
Kvit 0.37, 0.82, 44.6%
WTA 0.36, 0.79, 46.0%
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou to zajímavá srovnání, vše ovšem záleží na mnoha věcech, hlavně , jak se hráčka srovná s mediáním vynášením a pochopitelně zdraví.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale dobehne;) A co potom...se mne tezko srovnava...Petra tam muze dat pecku a je po vymene, nebo se vyhodit a je opet po vymene;).... Madison to do te vymeny znovu dostane,OK, ale nikde neni zaruceno, ze ji pak dokonci a uhraje ve svuj prospech...abych tohle hodnotil, asi bych si musel udelat spec. cas, a ted sel po tehle situacich...;) Ale pripominku beru;)

Jo, ty returny, zajimave...je videt, ze si Kviti tech prilezitosti vic vytvori...no, ale ta schopnost vyuziti..., vidim, ze ji Madison ma o kalanek lepsi...
Jeste by mne zajimal rozdil zapasu v USA a v Evrope, na tech returnech;) U obou hracek...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale dobehne;) A co potom...se mne tezko srovnava...Petra tam muze dat pecku a je po vymene, nebo se vyhodit a je opet po vymene;).... Madison to do te vymeny znovu dostane,OK, ale nikde neni zaruceno, ze ji pak dokonci a uhraje ve svuj prospech...abych tohle hodnotil, asi bych si musel udelat spec. cas, a ted sel po tehle situacich...;) Ale pripominku beru;)

Jo, ty returny, zajimave...je videt, ze si Kviti tech prilezitosti vic vytvori...no, ale ta schopnost vyuziti..., vidim, ze ji Madison ma o kapanek lepsi...
Jeste by mne zajimal rozdil zapasu v USA a v Evrope, na tech returnech;) U obou hracek...
Reagovat
smazaný uživatel
;D) Double....
zase nekde nejaky opozdeny technologicky flashback;)
Pardon
Reagovat
George_Renel
Blbé je, že to vychází, že Lucka i Klárka asi budou hrát zároveň.
Reagovat
dadaft
paráda, Lucka je sympaťačka a letos se jí daří -- jen tak dál. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Sice úplně mimo téma ale ta Florida mi dnes dělá radost. Že by se nakonec s Jardou na to MS mrkli i Krejčí s Pastrňákem? :D
Reagovat
janek_da
Koukám, Jelena odstoupila.
Reagovat
Davor1
Tak, Petko to bude zajtra mať o to jednoduchšie :-))
Reagovat
Fandina
Tak ze začátku roku bylo na kurtech hodně k vidění růžovou. Teď zase dost vidím zelenkavou, zelenou. Třeba teď Keys s Mitu. Předtím Garcia s LucHra, tam také byla bílá se zelenou.

http://www.imagehosting.cz/images/keysmitu09.jpg
Reagovat
janek_da
možná tě to překvapí, ale ten tmavší dres je víc do modra a ten světlý je fifty-fifty.
Reagovat
Fandina
Proč by mě to mělo překvapit. Když se podíváš na různé televize, streamy, monitory, tak různé barvy vidíš různě. Takže se to dá předpokládat.
Reagovat
janek_da
Protože mluvíš o zelené barvě.
Reagovat
Fandina
Já si myslím, že to přední oblečení je modrozelené nebo zelenomodré, petrol, ale je tam ta zelená a u ostatních holek byla na oblečení světlezelená od Nike, Mitu má jinou značku, ale je to také do zelena. Někdo to vidí víc modře, někdo míň, záleží na nastavení barev a také na tom snímku ode mě. Tenhle byl ze streamu víc do modra. Na jiném jsem to viděla víc zelené. Na každém monitoru to může být vidět trochu jinak.
Reagovat
Fandina
Modrá je tohle.
http://www.imagehosting.cz/images/jirkavesel.jpg
Reagovat
sprchon
LucHra i Keys hrály na stejném kurtu. ;)
Barvy se mi líbily skoro všude, jen na jednom turnaji (už nevím kde) míček strašně splýval s vnitřní barvou kurtu na průměrném streamu jsem míček viděl jen když byl z pohledu kamery mimo kurt. Vyhovovalo by tam spíš prohodit barvu okolí kurtu s barvou vnitřku...
Reagovat
sprchon
Jo tak, ona byla řeč o oblečení. :D :D
To je fakt, jsem rád, že ta růžová teď tolik k vidění není, moc se mi to nelíbilo. :)
Reagovat
janek_da
Madison K. asi bude za pár let jednička, co?
Reagovat
EllNino
neuvěřitelný :) ty rány :3 ...
Reagovat
kada.tom
nebude :-)
Reagovat
janek_da
á kada.tom. Od tebe tahle odpověď znamená, že bude :)
Reagovat
sprchon
Myslíš až jí Serena předá žezlo? :)
Ale jo, hraje moc hezky.
Reagovat
janek_da
jo takhle to nějak myslím. Nebo tam možná tam bude i nějaká vložka od Simony.
Reagovat
jirkomar
Jako, že ji Simona předá vložku?
Reagovat
Davor1
Včera som tu o nej písal a dnes zahrala ešte lepšie. Len dúfam, že sa vyhne tomu tlaku, ktorému zdá sa podľahla Bouchard, aj keď Mad vyzerá, že to má v hlave lepšie zrovnané :-))
Reagovat
Fandina
Já osobně si to myslím, že Madison K. jednou bude jedničkou. Ona je opravdu razantní a rychlá, takže předpokládám, že s takovou hrou má šanci.
Reagovat
janek_da
o Madison z wiki

Dne 13. července 2009, ve věku čtrnácti let, porazila jako členka týmu Philadelphia Freedoms úřadující wimbledonskou vítězku Serenu Williamsovou poměrem gamů 5?1.[3] Stala se jednou z nejmladších tenistek, které vyhrály zápas na okruhu WTA, když ve čtrnácti letech a čtyřiceti osmi dnech stáří zdolala 81. hráčku světa Rusku Allu Kudrjavcevovou na floridském turnaji MPS Group Championships 2009, kam obdržela divokou kartu.
Reagovat
smazaný uživatel
Hezké, ale o jejích šancích na post světové jedničky to neříká vůbec nic.
Reagovat
janek_da
Neříká.Jestli znáš nějaké stránky na wikipedii, kde se píše o budoucí jedničce hoď ji sem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já nenarážel na wiki, ale na to, žes to použil, abys podpořil svůj předpoklad, že Madison bude jednou jedničkou.
Reagovat
janek_da
nic jsem nepodporoval, prostě mě to přišlo zajímavé.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobrá.
Reagovat
Roger_Federer
zbytecne provokujes...Petra jasne?? :)
Reagovat
slacker
A proc tu jednisku cpec Madison K? Razanci si zaslouzi byt jednickou Petra K a ne nejaka trapna (a neceska) Madison
Reagovat
smazaný uživatel
V budoucnu ma na jednicku velkou sanci ale to mela i Petra. Styl hracek je dost podobny (skvele prvni podani, razantni udery atd.) ale zatim Madison hraje bez vetsiho tlaku a ten se trosku na ni zacina vytvaret az letos. Predtim byl vetsi tlak z USA na Sloane. Petra do te doby, nez se od ni nic neocekavalo taky vypadala, ze te jednicky dosahne ale ten tlak s tenistkou dokaze hodne zamavat, takze ty prognozy beru s velkou rezervou. Jinak Madison hodne sleduju s tech mladsich (po Eline nejvice) a dost bych ji to pral ale rozhodne nechci, aby se z ni vyklubala Kvitova no.2 (neni to zadny utok na Petru, jen to ze svuj talent nedokazala zatim na plno zurocit). Jak ten tlak zvladne se uvidi az v budoucnu, takze muj nazor je... Rozhodne na to ma ale bude zalezet, jak se vyrovna s velkym tlakem, ktery teprve prijde...
Reagovat
janek_da
Ona Keys má zatraceně lepší pohyb(defenzivu) než Petra, takže nemusí tak ultimátně spoléhat na ty první 2,3 rány.

Jinak k Petře. Když porovnám rok nadějí 2011 a teď, tak je na tom z té roztodivné party vlastně nejlíp Petra. Nepočítám tam Mášu, která tehdy vypadala spíš jako tenistka minulosti a se Serenou se zas tak moc nepočítalo.
Reagovat
smazaný uživatel
nevim jake tenistky presne do te "roztodivne party" pocitas ale minuly rok to jeste slo od toho Wimbledonu. Mno a od TM 2011 do Wimbledonu 2014 to byla ta tenistka, ktera dokazala se svemu talentu aspon priblizit? Ja jsem v ni vetsinou videl vynervovanou holku, tak jako ve vetsine ceskych tenistkach, bohuzel.

Jinak s tim, ze ma Madison mnohem lepsi pohyb se nesouhlasit neda. Ja spis to bral jako uderovou hrou.
Reagovat
janek_da
Azarenka, Zvonareva, Li, Radwanska, Wozniacki, Petkovič, Bartoli
Reagovat
smazaný uživatel
Azarenka, Zvonareva, Li, Radwanska, Wozniacki, Petkovič, Bartoli...

Tak Azarenka podle me potencional z techto vyuzila nejvice. Pak jiste Wozniacki, ktera podle me talentu pro soucasny tenis nemela zdaleka tolik jako Kvitova. At mam Radwu z nich nejradsi, tak pro soucasny tenis nema takovou razanci ale myslim, ze svuj talent jeste plne nevyuzila. V porovnani s Petrou ale asi o neco vice nez ona. Li se rozjela az ve starsim veku, takze tam tezko usuzovat. Bartoli take asi mela na vic, zvlaste na trave, takze jsem rad ze aspon ten jeden Wimbledon dala. Andrea ma asi taky na vic a Zvonarka uz se tedkon asi tezko bude dostavat do stare formy, tam bylo skoda toho preruseni...

Takze muj zebricek vyuziti potencial vs. vysledky je (jeste jsem tam pridal nejake v podobne generaci):
1. Azarenka
2. Wozniacki
3. Li (Ivanovic)
4. Radwa (Errani)
5-6. Kvitova, Zvonareva
7. a dale - Bartoli, Petkovic
Reagovat
janek_da
Jo, Errani. Na tu jsem zapomněl. Samanthu S. jsem i schválně vynechal, ač umí hrát parádní tenis, tak jsem ji považoval za tenistku, která se z nabízených šancí po, tedy zalekne.

Psal jsem spíš o současném postavení těchto tenistek. A teď je na tom nejlíp Petra, z různých důvodů.
S tím potencialem bych řekl, že ho nejlíp zúročila Wozniacki, Errani. Ale to jsou celkem detaily a záleží na subjektivním hodnocení.

Kdybysme dneska vyškrtli tu první trojku, tak se vlastně ten rok 2011 opakuje.
Reagovat
smazaný uživatel
pokud jde jen o soucasne postaveni tak to jo, ale zase s tim mam malinkaty problem a to je, ze Azarenka je az nekde za Top30 kvuli zraneni. Asi se schodneme na tom, ze Sara a Wozna ze sebe dostali vse co mohli (Wozna to take muze dele drzet a jeji best na nejlepsi staci. Coz neni Sary pripad). Do teto skupinky by se dala jeste Aga zaradit ale s tim uz malinkaty problem taky mam. Pokud se bere teda pouze tento rok a ne vyuzity potencial, tak s Petrou bych tam videl jeste Caro.
Reagovat
Roger_Federer
Myslim ze u Petry hned rok 2012 ukazal ze je to spis prani nez realna vec.Netvrdim, ze se jednicku nemuze na kratky cas dostat, ovsem nejaky delsi dobu tezko.
Reagovat
janek_da
no a Miami a IW tomu daly definitivní razítko, bych řekl
Reagovat
Roger_Federer
Souhlasim, navic v minulosti to byvalo zcela normalni, ze hraci/ky jezdili jenom na urcite turnaje..A jine vynechacali, nebo vyleteli v prvnich kolech.
Myslim ze si Kvitova proste uvedomila( vysledky v minulosti to potvrzuji), ze ty Americke betony nejsou jeji salek kavy..
Reagovat
smazaný uživatel
No a jako , co? Že se hlasitá menšina mediálně zblázní a začne vynášet nějakou hráčku po prvním úspěchu (např. Petra Wimbledon 2011), předpovídá jí zářnou budoucnost, zisky GS, post světové jedničky, dominanci na kdovíjak dlouho atd atd. To jsme zažily častokrát. Loni se vynášela Bouchard, Halep....mají GS? Jsou nebo byly světové jedničky ? Keys a Stephens totéž a další a další.... Tys prostě vybral Petru, že jí budeš předpovídat, jak to s ní bude. A protože tyto naše výplody nečte, tak to píšeš kvůli nám fanouškům Petry. Asi aby si nás občas podráždil. Já se za to nestydím, že Petře fandím. Možná nebude nikdy světová jednička, možná se tam při zvláštní konstelaci na chvíli podívá nebo to bude úplně jinak. Mě je to fakt putna. Ráda sleduji její zápasy, většinou je to o nervy. Ale když jí to jde, je to ( pro mě, pro tebe asi ne ) požitek. Takže - Peťo, pojď , navzdory Rogeru Federerovi.....
Reagovat
janek_da
vůbec nic. děkujeme
Reagovat
smazaný uživatel
To bylo pro mě? Já jsem to psala pro Rogera a to ještě v souvislosti s jeho dlouhodobými komentáři k Petře na TP.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Keys bezpochyby patří k adeptkám, ale takových tu začíná být více a strašně záleží i na 1- zdraví a za 2 - vyrovnání se s tlakem médií. Na víc je tenis velice specifický sport. Tenista se poměřuje vždy jen s jedním soupeřem, jistě mít štěstí na los je také dobrý faktor....
Reagovat
Roger_Federer
Nejak sem nepochopil ten konentar, ja jsem urcite ani v roce 2011 nepsal nic o svetove jednicce=P.Kvitova..A to ze sem napsal ze se spise rovna prani nez realita prece nic neznamena.
Jsi zbytecne vstahovacna.
Reagovat
r176
Reagovat
EllNino
ten mečbol, krásná radost :)
Reagovat
sprchon
Yea, Lusy Hradečka. :)
Reagovat
PetaM
To je super Lucku vidět vyhrávat ... :)
Reagovat
kada.tom
a Sára taky pěkně :-))
Reagovat
kada.tom
Aga pěkně :-))
Reagovat
aligo
V kolik bude zítra hrát s Agou? :)))
Reagovat
tommr
budou hrát čtvrtej (poslední) zápas nejdřív od 20:15. Ovšem Aga se musí nejdřív kvalifikovat ... :)
Reagovat
aligo
Dobrý. Tak to stíhám :))))
Reagovat
tommr
já bych sice preferoval trochu dřívější začátek, ale čas si na to udělám i v tuhle dobu. Něco mi totiž říká, že by to moh bejt docela zajímavej zápas ... :)
Reagovat
EllNino
mně taky, Klára vypadá zase po dlouhý době, jako by ji ten tenis přeci jen začal víc bavit, zlepšila servis, naučila se slice, kterým zatápěla Daniele v IW a teď i Věrce :) no snad to bude odraz ode dna :)
Reagovat
George_Renel
Pokud budou rozhodčí nepolky řezat jako doteď, moc zajímavé to nebude...
Reagovat
smazaný uživatel
Zdá se, že Murray si bude hledat nového trvalého kouče, protože Amelie je těhotná!! :D :-))

https://twitter.com/AmeMauresmo/status/586226571402465281
Reagovat
EllNino
kámo není ona náhodou lesba ? ...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Je :D Ale tak i lesby mají dítě.. :D Uměle oplodnění tipuju
Reagovat
PetaM
A to vadí? Lesby nemůžou mít děti? :D :D :D
Reagovat
EllNino
ježiš, nejsem blbej, jen mě to ponekud zaskočilo :)
Reagovat
PetaM
Třeba se Andy nudil ... To nikdy nemůžeš vědět no .. :D
Reagovat
EllNino
Tak Andy nosí sukně, tak si třeba prohodili role :D ...
Reagovat
sprchon
Asi jo, ale dítě mít může. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba není těhotná ona, ale její partnerka, teda jestli nějakou má, zas tak to nesleduju. :-)
Reagovat
EllNino
je tam pregnant, tak asi bude těhotná :)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, jako hashtag, to nemusí nic znamenat. :-) Ale tak přeju jí to. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.youtube.com/watch?v=AiO3bbAAsxw to byl pro Lucku skvělý turnaj i ta modrá antuka byla moc pěkná
Reagovat
smazaný uživatel
docela je tam dost lidí. :) konečně
Reagovat
smazaný uživatel
protože hraje Aga :) doufám že do Stromovky přijde více lidí, ale to se dá očekávát protože tam bude nával Češek. Polsko má jen jednu kvalitní tenistku
Reagovat
smazaný uživatel
já bohužel nakonec nejedu :(
Reagovat
sprchon
No nevím, právě ta jedna top tenistka (např. v Rumunsku Simona) v dané zemi daný sport víc proslaví než víc průměrných. Takhle bez Petry tam pro většinu konzumentů nebude žádný trhák...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď Mestachovou pěkně okradli, dvojchyba to nebyla ani náhodou čároví jsou hold slepí. Nechápu proč tam není jestřáb na každém turnaji WTA (kromě natukových) by měl být alespoň na centru jestřáb
Reagovat
Davor1
Andrea je v skvelej forme. Neveril som, že môže v desiatke vydržať dlhšie, ako do Charlestonu, ale to semi v Miami jej veľmi pomohlo bodovo aj herne, je v obrovskej pohode a na tomto povrchu je takmer nemožné ju vo výmenách pretlačiť. Pre mňa je najväčšou favoritkou na finále z dolnej polovice pavúka, to by znamenalo opätovný návrat do desiatky namiesto Carly. Ešte ju čaká obhajoba semifinále RG, to s veľkou pravdepodobnosťou nezvládne, nahnať body ale bude môcť doma v Norimbergu a Stuttgarte, kde nič neobhajuje. Takisto neobhajuje nič v Madride.

Ten boj o desiatku je naozaj brutálny, na antuke sa do neho zrejme zapojí aj Errani, naopak z desiatky budú mať veľký problém s obhajobami Ivanovič, Bouchard aj Makarova. Vôbec si neodvážim tipnúť, ako bude vyzerať rebríček od 4-10 miesto po Wimbledone :-))
Reagovat
sprchon
Andrejka má něco do sebe, ale nepřetlačitelná není. Madison jí docela dává... Navíc Petko teď klasicky nedopodávala, jsem zvědavý na druhý pokus, co má k dispozici. :)
Reagovat
janek_da
Já se až stydím, že jsem sázel na Brengle.
Ten její tenis je pro mě doslova k zblití. Je fakt, že má unikátní taktiku. Nahrávat na winnery a čekat, že se soupeřka vyhází.
Reagovat
sprchon
Taky se mi to moc nelíbí, ale jak píšeš, je to unikátní. :D
Reagovat
blixa
Já bych to nazval úplně jiným slůvkem, ale když on ho Vlk nemá rád :D ;-)
Reagovat
sprchon
Jakým slůvkem? To mi asi uniklo... O Vlka se neboj, ten už toho zažil a přežil. :D
Reagovat
blixa
Spíš než "unikátní" mi to přijde "dementní" :D Ale ono je to vlastně obojí :D
Reagovat
sprchon
Jo tak. :D Tak tahle záplava demence, co se sem v posledních dnech valí, se mi taky moc nelíbí. :D
Reagovat
Davor1
Ja zápasy Brengle ani nesledujem, to sa proste nedá...
Reagovat
EllNino
přesně, otravnější a uspávavější tenis než hraje Mad, to snad hraje jen Brazilka Ce nebo Američanka Cohen :))
Reagovat
janek_da
No, třeba zápasy s Gillem Simonem si užívám. Vinci, Errani super tenis v rámci možností.
Ona už ta Petko je na hraně, ne-li za, ale Brengle je už jiná liga. Zas takový fajnšmekr nejsem.

To byl druhý zápas, co jsem viděl. Asi byl dost ovlivněný i větrem. Ale to ona dávala loby, že sotva doplachtily přes sít. Returny byly spíš nepodařené dropšoty. Ona snad hraje pořád kousek za téčko. Někdy je z toho síť, někdy aut.
Reagovat
tommr
ovšem slaví s tím překvapivý úspěchy. I dneska měla Petkovicová co dělat, aby jí porazila ... :)
Reagovat
janek_da
řekl bych, že za to, že měla ke konci trochu problémy mohl
1. zvedající se vítr
2. Petko potřebuje u svojeho tenisu dávat kontry na rány. A tady musela naráz dávat winnery. Prostě nemohla hrát svoji hru.
Reagovat
EllNino
strašný ...jako její tenis je odpadní roura, nezlobte se na mě, ale bohužel pro dost holek učinná roura :)) ...já třeba občas nemužu z Jeleninejch kopečků, ale jinak ji mám rád ...a Sara a Roberta ? ...fof, tak to je taky moc i na mě, stejně tak Monča Niculescu :D
Reagovat
janek_da
no vidiš a Bobina, Sara, Monča pro mě hrajou parádní tenis. Pinkají zezadu a dovedou hrát chytře a v pravý čas zaútočit. Brengle prd, ale jasně že to platí na hráčky od 50.místa níž případně na pomalém povrchu si dovedu představit, že by rozplakala Lucku.
Reagovat
EllNino
rozhodně :)) myslím, že i Kvítí, když by bylo hodně zle ...pro mě hraje nejatraktivnější tenis Polona Hercog a Yarka Shvedova, ale mé srdce bije jenom pro klokaní shovanku od Čobolů :)
Reagovat
janek_da
sestava s pěknou vizáží i špičkovým tenisem(když se daří)
Reagovat
EllNino
to je ta základní podmínka, pokud Yarce a Jarce vychází hra, je to slast :D ...pokud ne, je to strast a psycho, hlavně kangaroo umí udělat cokolo, aby prohrála, viz zápas s Alex Dulgheru v Kuala Lumpur :D ...a Polona, slovinská bohyně, prostě případ Petry Cetkovské, injury causes damage...
Reagovat
VlS
Víš, že australská schovanka má bydliště v Texasu?
Reagovat
tommr
většina našich holek má s hrou Brengleový velký potíže. Docela dobře se pamatuju na její lonský zápasy s Bárou Krejčíkovou a Nicole Vaidišovou. Obě se proti ní vyházely a po zápase vypadaly dost znechucený ...
Reagovat
sprchon
Tak to dala. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Do Wimbledonu bude mit i problemy se tam udrzet Aga, ktera ma na antuce SF Madridu a CF Rima. A jak vsichni dobre vime, tak antuka vazne neni jeji povrch... zvlaste s touto nevyrovnanou formou.
Reagovat
aligo
jaký je její následující program? :))
Reagovat
Davor1
Nicole mi napsala zprávu, že zatím není její program úplně finální. Musí sledovat, kam se dostane a nedostane vzhledem k žebříčkovému postavení. Prozatím tedy takto:

1) WTA Marrakech
2) $100,000 ITF v Trnavě nebo Cagnes-sur-Mer.

pak se uvidí :)
Reagovat
sprchon
Ty spravuješ její fansite? :)
Reagovat
Davor1
nie, len som to skopíroval :-))
Reagovat
kada.tom
Sára E. jede :-))
Reagovat
smazaný uživatel
má 1. set 6:2 :)
Monča Nicu bohužel vypadla :(
Reagovat
EllNino
Sara prohlásila, že "kašle" na debla a od teď se věnovat pouze singlu :)
Reagovat
Fandina
A zřejmě se to vyplácí.
Reagovat
sprchon
Však jo, kandidátek na top 10 je málo. :D
Reagovat
blixa
Klid, od příštího roku se TOP10 rozšiřuje o dalších 20 míst ;-)
Reagovat
sprchon
No jo vlastně. :) :D :D
Reagovat
Davor1
Je to asi rozumné, aj keď si myslím, že nejaké výrazné zlepšenie v singli jej to neprinesie. Na tráve a rýchlych hardoch bude stále bez šance na nejaký lepší výsledok a ani na najväčších antukových turnajoch na tú úplnú špičku mať nebude. Mala by hrať čo najviac malých antukových turnajov typu Rio, Norimberg či Bad Gastein, kde je najviac konkurencieschopná. Myslím, že podobný výsledok ako finále RG či Rím už neurobí...
Reagovat
kada.tom
to je moc dobře :-) jen ať se soustředí na singla - doufám, že to bude poznat :-)
Reagovat
Frick
Říkal jsem si, jestli se někdy vůbec Lucka dostala do ČF takto velkýho turnaje a tak projížidm, projíždim a lup - vyjelo na mne to madridský SF. :o)

Jestli Lucka bude takhle hrát dál, tak by určitě měla zkusit moje "oblíbené" destinace typu Florianpolis, Baku, Taškent, Kanton, Tianjin, Ósaka :o)

Vy víte proč :o)
Reagovat
slacker
proc?
Reagovat
EllNino
na zlepšení finálové bilance na 1/6 :)
Reagovat
Frick
Mne pro přijde, jak kdyby ten kurt zasypal lávovej popel :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Mně se to zase docela líbí :)
Reagovat
kada.tom
ten povrch je luxusní, uvítal bych to i na jiných turnajích ... klidně bych rád i tu modrou madrdskou antuku :-))
Reagovat
aligo
ta byla boží ta modrá antuka :)))
Reagovat
blixa
Jo, úplně super !
Reagovat
PH94
Mně se to práve hrozně líbí
Reagovat
smazaný uživatel
Nejenom, že nám udělala velkou radost, ale tak se mi na ní hezky koukalo. Zapomněla jsem i na ošklivý šedý čedič. Nádherné vítězné míče a udržela nervy do konce na rozdíl od Garcii. Bravo, Lucko !
Reagovat
smazaný uživatel
A zítra na Errani ?
Reagovat
horska.kraslice
Velmi příjemné překvapení. Takže nejen stovka, ale další stoupání! Moc jí to přeji.
Reagovat
blixa
Jako fakt dobrý. Dát po takovým tuhám boji hráčku TOP30, to už je herní kvalita. Na TOP50 by fakt měla mít.
Reagovat
mayday
Je fakt, že umí zahrát, ale na TOP 50 bych to už neviděl.
Reagovat
PetaM
Gratulace Luciku :) Je super, že se daří ... Teď by to ještě chtělo zpečetit GS titul z debla ... :) Už chybí jen AO a Wimbledon ... Takžeee :D
Reagovat
marekv
Lucka - předskokanka Fed Cupu :-) Velká gratulace !
Reagovat
tommr
jj Lucka ukázala jak se na Garciu musí ... :)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist