Jedinečné nasazování do Wimbledonu letos hraje do karet Murraymu
Murray především vinou operace zad a dlouhé pauzy klesl z druhé na osmou pozici v pořadí ATP. I když se už plně uzdravil, jeho výsledky zatím nejsou takové jako před operací.
Pro Wimbledon nicméně šestadvacetiletému Skotovi pomůže, že loni v All England Clubu vyhrál, triumfoval také na turnaji v Queen's Clubu a wimbledonské finále hrál i v roce 2012.
"Tyhle výsledky budou mít (na jeho nasazení) podstatný vliv," uvedl na dnešní tiskové konferenci předseda All England Clubu Philip Brook. "Bodové zvýhodnění významně pomůže také Novaku Djokovičovi a Rogeru Federerovi," dodal Brook.
Wimbledon je jediným grandslamem, kde se pořadí nasazených hráčů neřídí pouze aktuálním žebříčkem ATP. Pořadatelé si sestavují vlastní žebříček: tenistům k jejich bodům ze žebříčku ATP připočítají také tzv. bonus za trávu, tedy 100 procent bodů získaných za posledních 12 měsíců na turnajích na trávě a k tomu 75 procent z bodů za nejlepší výsledek na trávě za období 12 až 24 měsíců předtím.
Listina nasazených hráčů se sestavuje týden před Wimbledonem, letos tedy podle žebříčku 16. června. Murraymu tak bude připočteno 2000 bodů za loňský triumf ve Wimbledonu a 900 bodů (75 procent ze 1200) za finále v roce 2012. K tomu ještě body, které získá letos v Queens Clubu, kde bude obhajovat titul. Polepšit si tak může až o 3150 bodů.
Murray se loni stal prvním britským vítězem Wimbledonu v mužské dvouhře po 77 letech. Tehdy ho ještě vedl Ivan Lendl, jenž letos v březnu ve funkci Murrayho trenéra po dvou letech skončil.
1. (1.) Rafael Nadal: 12,943.75 (včetně 43.75 bodů) 2. (2.) Novak Djokovic: 12,780 (1740) 3. (4.) Roger Federer: 7,600 (1795) 4. (8.) Andy Murray: 7,190 (3,150) 5. (3.) Stanislas Wawrinka: 6,747.5 (167.5) 6. (5.) David Ferrer: 5,540 (630) 7. (6.) Tomáš Berdych 5,168.75 (408.75) 8. (13.) Jo-Wilfried Tsonga 3,045 (675) • číslo v první závorce je aktuální pořadí v žebříčku ATP k 28. dubnu 2014 • číslo v druhé závorce jsou body za výsledky na trávě - v tuto chvíli tedy 100 % bodů získaných na trávě v loňské sezoně + 75 % bodů za nejlepší výsledek na trávě v sezoně 2012 - zvýhodnění při nasazování do Wimbledonu 2014 bude zohledňovat letošní přípravné turnaje (100 %), loňský Wimbledon (100 %) a nejlepší výdledek z přípravných turnajů v roce 2013, či Wimbledonu 2012 (75%) - žebříčkem před letošním Wimbledonem ještě zamíchají tři velké antukové turnaje v Madridu, Římě a Roland Garros |
Komentáře
Jinak máš recht, hezký svátek všem!
semi v Madride, semi v Ríme a semi v RG a je tam aj tak.
Tvůj optimismus před Madridem mě překvapuje, tam se hraje na rychlé antuce, která Rafanovi tolik nesedí. No uvidíme, já doufám, že RG vyhraje Nole!
Keď bude mať Rafa 17 GS, 6 Masters Cupov, vyše 300 týždňov na pozícií svetovej jednotky atď. môžeme sa baviť :) Či ty dopredu rátaš že nebude, tak to zvaľuješ na konkurenciu. Už som ti raz písal, šampión je ten čo vyčnieva, nie ten čo sa nedokáže odpútať od zvyšku pelotónu.
Flagicon..Tak Rafa 250ky, či 500ky moc nerieši..Možno preto ;)..Roger má najvia titulov práve z nich..
Mimochodom, Federer má aj najviac grandslamov, to je také zanedbateľné, že ?
K diskusii nižšie, fanúšikovia Nadala bojujú proti označeniu Nadala za "antukára". No keď pri cca 60 tituloch máte 40 z antuky a z 13 grandslamov je antukových 8, je to boj zbytočný.. Hlavne keď si uvedomíme, že sezóna sa skladá hlavne z hardu :)
A vôbec, koho to trápi ? Titul ako titul nie ? Rafa predsa dokázal vyhrať aj na rýchlych povrchoch, spomeniem napr. Madrid 05, USO 2010 či Cincy 13. Jeho problémom však vždy bolo, že tieto úspechy nevedel zopakovať. Kedy naposledy Nadal obhájil neantukový titul ? Tu je vaša odpoveď priatelia.
Jeho teorie slabe ery a konurence let 04-06, slouzici k dehonestaci
Federera..
Forehand už zrejme nevie, ako reagovať keď sa ohrádza na môj príspevok s tým, že postráda logiku. Veď ja som napísal len a len fakty, ak tie pre vás postrádajú logiku, nuž .. môj problém to veru nie je. A dokonca píšem že titul ako titul, a konštatujem fakt, že Nadal NIKDY neobhájil žiadny titul mimo antuku - ergo dokázal byť úspešný aj mimo antuku, no nie konštantne. Získal 5 grandslamov mimo Roland Garros, ale nikdy na žiadnom inom nedominoval, nikdy žiaden grandslamový titul mimo Roland Garros neobhájil.
Jasné, je úspešný aj mimo antuky, veď keby nie - tak hádam teraz nie je svetová jednotka. Lenže ak sa pre niektorých konštatovanie faktov zdá nelogické, načo sa snažiť, že..:)
Tými faktami o Nadalovej úspešnosti mimo antuky som sa snažil vysvetliť, že ho tenisoví diváci, hlavne tí mainstreamovejší, vidia ako "antukára". Čo nie je úplne pravda, samozrejme. No ak chcú jeho fanúšikovia bojovať proti tomuto označeniu, je to boj zbytočný, pretože aj tu platí, a použijem to Forehandovou obľúbenou nemčinou, Volkes Stimme ist Gottes Stimme, Hlas ľudu, hlas boží :)
S veternými mlynmi sa nedá veru bojovať, ľudia budú navždy vidieť v Nadalovi hlavne antukára. Či oprávnene, dá sa polemizovať. No pre mňa je to jednoducho tenista, ktorý absolútne maximalizoval svoj herný potenciál na každom povrchu.
V podstate rovnaký princíp ako pri Federerovej neskutočnej dominancii v rokoch jeho najväčšej slávy. Naozaj dominoval tak neskutočne, že "upozaďoval vše ostatní" a ono sa to potom zdalo, akoby to ostatné (rozumej ostatní tenisti) boli slabí. Lenže neboli :) To on tak neskutočne dominoval tenisu, rovnako ako Rafa antuke.
ak si myslíš, že Nadal svoj potenciál nemaximalizoval, ako by teda vyzeral napr. jeho počet GS pri maximalizovaní ? :)
to by ma fakt zaujímalo.
v roku 2010 hral kvalitne naozaj, no až od antukovej sezóny a v jeho zrejme naj roku 2008 po olympiáde úplne odpadol..
Djoko takisto po USO 2011 odpadol, no dovtedy to bolo 9 mesiacov čistej dominancie s bilanciou tuším 63-2 ? až na konci roka mu to kleslo na 70-6.
Neviem či Rafove sezóny vôbec ide porovnávať s dominanciou ako napríklad v jednej sezóne mať bilanciu 92-5 a 3 grandslamy + finále + výhra na Masters Cupe.
V mojom ponímaní (a nielen mojom) sú hráčske top sezóny zoradené takto :
Federer 2006 - Djokovic 2011 - Nadal 2008. Argumenty sú vyššie.
Tak potom ja ti poviem ako si predstavujem maximalizáciu úspešnosti Rogera Federera : (aj pridám roky, v ktorých tituly mohol získať, v prvej zátvorke je skutočné číslo)
Australian Open tituly : (4) 5-6 (roky 2005 a 2008)
French Open tituly : (1) 2-3 (roky 2006 a 2011)
Wimbledon tituly : (7) 8-9 (roky 2008 a 2011)
US Open tituly : (5) 7-8 (roky 2009, 2010/11 a 2012)
Masters Cup tit.: (6) 7-8 (roky 2005 a 2012)
Čiže pri relatívnej maximalizácii svojej úspešnosti mohol mať okolo 22 GS titulov a 7 Masters Cupov, ale na to sa nehrá ;) Ide o realitu, a v tej podľa mňa Rafa dosiahol maximum zatiaľ čo mohol, pretože kde mu inokedy kvôli zraneniam povedzme bolo ubrané (Australian Open 2014) tam mu bolo aj pridané (Australian Open 2009 alebo Roland Garros 2013).
Nakoniec prídeme k tomu, že ono je vlastne všetko tak, ako má byť :)
Proste argumenty.
Aké mi ty uvedieš o neschopnosti hráčov v rokoch 2004-07 ?
Stále sú to 3 GS za rok, rovnako ako Roger 06 či Nole 11. Pridaná hodnota je, že 3 rozdielne povrchy. Noleho pridaná hodnota je, že dominoval od januára do septembra, získal spomínané 3GS no navýšil to bilanciou 63-2 v septembri a 5 titulmi z Masters turnajov.
Roger to navýšil tým, že dominoval od januára do konca novembra, a prakticky pokračoval potom aj na Australian Open 2007, čiže v jednom momente mal zápasovú bilanciu 104-5; a to konkrétne po Dubaji 2007. Obligátne 3GS + 1 tesne prehrané finále je pre mňa viac ako 3GS + 1 štvrťfinále. Plus si pridaj tú dominanciu. Aj keby si to násobil nezmyselným kvocientom "slabšej éry" stále ti to vyjde ako pomerne lepšie ako hociktorá iná sezóna.
Takže to sú jednoduché argumenty, viac nie je potrebné písať.
To, že Federer čelí Nadalovi neznamená automaticky výhru Nadala, aj štatisticky je dokázané, že vo všetkých ich zápasoch je pomer získaných lôpt 49%-51% v prospech Rafu. Trošku tesné na takú bilanciu, že ? Preto, lebo je skreslená :)
Ale nebavme sa o teoretických veciach, to bolo len na spestrenie. Môj názor je že Nadal maximalizoval svoj potenciál, spaniel tvrdí že ho viacnásobne prekročil a ty že ho nemaximalizoval. Have to agree to disagee.
opäť, za to, že bol jeden hráč megavýnimočný, neznižuj kvalitu ostatných.
vidno, že stále žiješ v tej ilúzií, že hráči boli slabí, inak by Federer tak nevynikal. nuž, je načase zobudiť sa, pretože vtedy bol v top forme a dovolím si tvrdiť 70% tenisových fanúšikov to vidí rovnako. Vždy sa nájde menšinka, čo si hudie svoje, s tým sa nič nedá robiť, antagonisti sú súčasťou života.
preto má napríklad Roddick doteraz pozitívnu bilanciu s Novakom Djokovičom a preto bol Nalbanian schopný rozbiť Nadala v rozmedzí pár týždňov 2x v pomere setov 6-1 6-2 6-4 6-0.
ale áno, nemali na to. dobrú noc :)
Najviac sa mi páči, to vyťahovanie konkrétnych fiftínov kontexte poukázania na vydreté Rafove tituly..To je akoby som poukazoval na dva za sebou idúce Roddickove nevyužité BB v piatom sete finále Wimby09..Alebo Rafovu laxnú chybu na sieti vo finále AO12..To sú fakt argumenty hodné prvého stupňa základnej..
Apropos, Rafa neobhájil titul mimo antuky?..A?..A čo?..Ako to vlastne súvisí s témou?..Rafa dominuje na antuke a nikdy nikomu nedovolil dominovat na svojom povrchu..Kto sa niečim podobným može pochválit?..To že neobhájil je druhoradá záležitosť, dolezité je, že vyhral, iným sa o vitazstve na antuke ani nesníva a o obhajobe uz vobec nie :)
Mimochodom, od nástupu Djokovica sa vseobecne tazko obhajuje, kedze konkurencia vzrástla..Roger, ktorý bol taký geroj sa zrazu ocitol v druhej vlne a pocet jeho velkých triumfov od roku 2011 by sa dal na jednej ruke spočítat..To jasne dokazuje, ze jeho dominancia bola z velkej casti sposobená slabsou konkurenciou, kedze ten istý hráč má o pár rokov diametrálne odlišné výsledky..
Pocet získaných fiftínov je len 51-49per. v prospech Rafu..A?..To je ako vyťahovať počet striel na bránku v prehratých hokejových zápasoch..Učebnicový
príklad alibizmu..Vsetci vedia, ze v tenise sa hra na to, kto vyhrá poslednu loptu, tenis je hra vitazov, nie alibistov.
Takže logicky, někdy ten ústup z nejvyšších pozic přijít musel.
Ale přesto se i po roku 2011 dokázal vrátit na 1. místo, i když byl tenisovou veřejností odepisován, včetně slavné Martiny Navrátilové.
A pořád je šance, že to Roger může zopakovat. I když jen minimální, ale pořád je.
Tebe ušiel základný poznatok, a to ten, že v roku 2011 mal Roger už 30 rokov. Hádam nečakáš, že bude vyhrávať rovnakým tempom v 24-25 rokoch a po 30-tke ?? Ale počkaj, ty čakáš .. škoda reči :)
Napriek tomu dokázal získať po tridsiatke Wimbledon, Masters Cup a niekoľko Masters titulov, vrátiť sa na post svetovej jednotky - a to všetko v čase, keď ty vravíš že sa zvýšila konkurencia. Opakujem, po tridsiatke. Nestačí ? Ach jaj, dvojnásobná škoda reči.
jeho fanúškom, tak sa mi proste máli..Veď posledný GS na harde vyhral v 28rokoch..To je fakt dávno a navyše GS prestal získavať už pred 30kou..Myslím si, že taký Djokovic nebude mať problém vyhrávať hardové GS aj po 28r., dokonca si myslím, že aj po 30ke..Čas ukáže.To isté platí o Nadalovi..
To, že mal Roger tesne pred 30kou alebo tesne po nej je len taká nepodlomná barlička..Agassi vyhral po 30r. tuším dva alebo až tri GS..A prečo?..Nie preto, že by bol lepší tenista ako Roger, ale na začiatku milénia bola proste slabšia konkurencia..Stačí sa pozrieť na Agassiho finálových súperov..Táto éra pokračovala až do nástupu Nadala s Djokovicom..Roger je tenista rovnakého rangu, prišiel však prvý a vyťažil z toho, nechápem prečo sa tomu tak bránite :)
A to ze veris, ze bude vyhravat GS na hardu po 30 je smesne. On s tim m problem doted. A ted, kdyz ho uz porazi i na antuce kazdy, kdo se dobre vyspí, taky nevesti nic dobrého.
a Forehand : "Som rád, že si uznal, že dnešná konkurencia je vacsia"
toto myslím hovorí za všetko.
Takže fakt si myslis, ze byt druhym v rebricku je zlé?..;)
Pokud se podivame na konkurenci na trave hardu, vcetne samotneho Nadala, nekolika dalsich vynikajich hracu, ktre ty nepovazujes ani za tenisty..nechapu kde na ty bludy chodis..:), venuj se raci pritelkyni a detatku, snad v tom budes lepsi, nez tenisovy odbornik.;)
Takže všeobevne známym a všeobecne príjimaným??..Áno?..To kde si čítal, na Tenisportáli?
Každopádne, už je to monotónne, takže posledné k diskusii..Ak mal Nadal na antuke slabú konkurenciu, akú mal Roger na tráve?..Jeho najvážnejším súperom bol v tom čase antukový špecialista, tínedžer Rafael Nadal..
Dle meho nazoru je Roddick lepsim hracem na trave jako Nadal, dokazal na ni behem kariery konzistentni vysledky kazdy rok..Andy mel smulu ze hral v dobe Rogera..mel by o 2-3 Gr tituli vice a nikdy by sis nedovolil tvrdit , ze to byl slaby hrac.
A to, že Roger byl v osmnáctich letech mimo top 100 je bohapustá lež!!! Roger se dostal v září 1999 do top 100 a sezónu ukončil na 64. místě. Ano je pravda, že se prosadil trošku v pozdějším věku, než např. Nadal, ale takový Stanislas Wawrinka v plné kráse ukázal, že prosadit se lze v každém věku.
Každému tikají tenisové hodiny jinak :-)
Apropos, antukár je Pere Riba alebo Pipo Volandri..Ak niekto vyhrá 2Gs na tráve a tri na harde logicky musí byť táto informácia nadradená 8GS z antuky..Veď aký by to bol antukár, keď je na tráve lepší ako trávar Murray?..Na zamyslenie, priatelia..;)
Uz jsem psal, ze Andymu mnohem dele trvalo nez se prosadil. Travar neznamena, kde mas kolik titulu nebo finale ale jakou tam mas hru a jak je ucinna. Nadaluv pohyb na trave je mnohem horsi oproti treba hradu a jeho topspiny tam nejsou ani zdaleka tak ucinny jako na antuce. To, ze Nadal i tam mel takove uspechy svetsi o tom, ze byl komplexnejsi hrac, nez ostatni ale to neznamena, ze je travar. Nadal je ortodoxni antukar a antukarem zustane. Na trave ma zatim velke uspechy (podle me se tam uz nedostane ani do finale) coz svedsi o jeho komplexnosti. Ale vazne mi prosimte nerikej, ze Nadal je travar, to je skoro urazna Andyho...
Na druhou stranu Nadal na pravé trávě ani nestál, protože v minulém desetiletí se i tento povrch nesmyslně zpomalil. Kdo ví, jaké by měl výsledky na trávě z dob Samprase, asi stejné jako loni.
Murrayho hra je na trávu jak stavěá a Andy je všeobecně označován za špičkového travaře. Oproti tomu Nadal je čistokrevný antukář, který dokázal svou hru přenést i na trávu, ale jeho styl na antuku vůbec nesedí. Navíc Murray byl v posledních 3 velkých finále na trávě a 2 z toho vyhrál. Nadal na druhou stranu se z posledních 6 turnajů na trávě nedostal ani 1 do finále...
Rafaoeli: 2011 se Mura zacinal zaclenovat a ustalovat v Big Four. V te dobe jeste tak komplexni jako ostatni tri nebyl, hlavne po psychicke strance.
Btw. Murray může ještě nějaké tituly přidat, Nadal bude rád, když je přidá na antuce :)
Jaké hráče máš na mysli. Jmenuj.
Kážete vodu a pijete víno pánové.
Jinak Rafaeoli, opravdu chceš srovnávat Murrayho z 2010,2011 s Murraym z 2012? Tu už si fakt děláš srandu ne?
Neříkám, že ho Nadal nemůže letos na trávě porazit. Klidně může. Je to celkově kvalitnější hráč. Jen mě fakt vždycky dojme, jak si tu zrovna ty stěžuješ, že někdo znehodnocuje Rafovy úspěchy, když sám děláš to samé.
Nadal je travar kazdym coulem,:), cela jeho hra je na tento povrma;)ch uplne delana; ).
Andy Roddick, hrac , ktery hral ve Wimbledonu. nekolik finale a pravidelne hral vysledky na trave, je hracem slabe ery.;)
To ho v te dobe (2009 a 2011) melo pasovat na uroven Federera, Nadala a Djokovice v tech letech?
Andy je za posledné 2 roky najlepším hráčom na tráve, to je holý fakt, kto stojí za tým úspechom?
A/ Ivan Lendl B/jeho matka C/ priateľka
ktorá odpoveď je správna?
No vidíš. Přesně o tomhle mluvím. Během pár minut vyvrátit to, co si řekl před tím. Pěkná práce..
Akoby Rafa obstál na tráve so Samprasom?..Neviem, ale tráva sa predsa spomalila práve v časoch dominancie Federera, takže spomalenie pomohlo hlavne jemu.
Ja proti Andymu nič nemám, nikdy som nespochybňoval jeho výhry nad Rafom, dodnes si pamätám jeho dva skalpy na GS, kedy bol lepším hráčom. Len mi tá jeho nálepka proste v kontexte jeho výsledkov nesedí, potrebuje to potvrdiť. Celkovo mi tie "povrchové" škatuľky jednotlivých tenistov prídu nemiestne, totálne ignorujúce výsledky z iných povrchov, najmarkantnejšie to je práve v prípade Nadala..
nápoveda začína tiež písmenom D, D.. .....
žiadny tréner, priateľka, matka.... :D
Druhy titul pridal v roce 2010 kdy nenarazil ani na Djokovice, ani Fedexe..Murray se zacinal probijet.
od te doby Rafa neuhral na trave nic...
Si na to káp.
Mala poznamka: "vyrovnane" finale 07 se ti hodi, ale 09 kdy Roddick prohral 14:13 v 5 setu, takticky opomis...
Btw. zajímalo by mě, jak vyřeší nasazení Nadala. Před Wimbledonem bude pravděpodobně světová dvojka, ale jeho žalostné výsledky z posledních let na trávě ho katapultují mimo nasazené hráče? To by bylo drsné :D
Zajimave to ovsem muze byt i s Fedexem...
Djoker muze hovorit o stesti, ze minuly rok dolezl do finale, i kdyz tam teda nic zajimaveho nepredvedl...
Juan je na trave jalovy, a bylo videt, ze minuly rok byl ve velke forme...to spis tady pocitam s fiaskem...bohuzel...
Andyho podcenovat na trave je dost odvazne...ale souhlasim s tim, ze u neho je jedno, s ktere pozice nakonec pujde... potencial ma na trave si udelat kohokoliv... hlavne, aby vydrzel dobre zdravotne... nejlepe kdyz zase projede antuku... bude mit cas se dobre pripravit...
Jasne, hlavne za ty Anglany hovori famoozniii vysledky za poslednich 40 let :DDDDD)))))
To je v tabulkach jeden anglicky vitez za druhym ;DDD))) Krom toho....jinak by ses spis mel probudit Ty:D) Jen pro pripomenuti>>> Je to otevrene mistrostvi Velke Britanie... Se budou ptat nejakych cechu nebo slovaku, jak to maj delat ;D)))) Svym zpusobem se nemaj co ptat ani ATP...;D) pochopitelne, zkus prijit na to, proc...
U Noleho bude rozhodující jaký výsledek uhraje na RG, stejně tak u Nadala.
U Noleho je asi ted otaznik, jak s jeho zdravotnim stavem.
U Rafy pocitam, ze asi opet RG da, on vetsinou pred tim rika, ze ho muze porazit kdokoliv, ze to neni jasny favorit a tak dale.... a tak dale...no, nemam nejak pocit, ze ho nekdo muze prekvapit... mozna Standa... ale nevim... jsou to tri setaky... Rafa se vetsinou na te cihle drzi zuby nehty, a je tezke ho nejak porazit...
Pokud bude Andy zdravotne ok, o jeho motivaci se nebojim...
Doporucuji si opet zopakovat historii GS. Nejde tady o to, co je spravedlive, nebo spravne, nebo nespravne podle ATP nebo WTA, a nebudu ani hovorit o tom, ze tyto pojmy proste ve sporte maji dost relativni vyznam...
Pokud jde o pravidla, organizatori jakehokoliv GS si mohou nasazovat dle jejich tradice...;) Pokud to Amici nedelaji, Klokani, nebo Frantici, to opravdu vubec neznamena, ze Anglicane delaji neco spatne... to je to samy, jak by sis myslel, ze kdyz vetsina kdaka, ze neco je spravne, a mensina ne, ze to tak proste je...
Nejjistejsi je vzdy orientovat se dle historie a danych pravidel, a Anglani delaji vse v souladu s historii a pravidly...
V souhrnu... JE TO JEJICH MISTROVSTVI, KTERE DOTUJE > All England Club, a zadne ATP jim do toho nema co kecat... je to jednoduche.
To mne chces rict, ze jak by si mel vlastni soukromou bohatou organizaci nebo nadaci (jak Wimbledon), ktera by mela vic nez 100 let tradice, ze by sis nechal do toho kecat nejakou korporaci nebo jinou organizaci, co mas delat nebo ne??? Uz to vidim...
jak stedre davas prachy podle pravidel, ktere Ti nekdo diktuje, kdo nehnul pro Tebe ani prstem...:DDDD))))
Nebo jeste jinak, najdimi na oficialnich stramkach WIMBLEDONU znak ATP, nebo WTA... hledej smudlo;D)
Máš pravdu jen v tom, že pořádání Wimbledonu nespadá do kompetence ATP/WTA. To ale neznamená, že by si pořadatelé mohli dělat co se jim zlíbí. Nerespektování žebříčkovýho postavení je neférová praktika a můžeš to okecávat jak chceš ... :)
- Stejne tak samo bych mohl rict, ze Amici jsou arogantni, ze rozhodujici paty set se hraje na TB, a vubec je nazajimaji a nerespektuji obecne praktiky GS a pateho setu ;DDD))) A mohl bych na ne vyvalit kibl spiny, ze to jsou ignoranti, a ze to nema potom ani tu hodnotu GS TURNAJE, jakou by to melo mit...JENZE TO NEUDELAM...Je to jejich mistrovstvi, takze at si to delaj jak uznaji za vhodne a to nemluvim ani o tom, ze divaci se tam chovaji jak na posuci na Americkem fotbale, a je to tolerovano od nepameti... to ti jako neprijde nespravne?
Ja to beru v pohode... nelibi se nejakemu hraci, tak at tam neleze...
Jestli jde o Frantiky, tak Ti si vzdycky hrali na liberaly... ok, a proc ne... ;) Je to jejich vec;) Potom sice behem finale tam delaji protesty nejaci posuci, takze tam maj burdel, ktery ty hrace muze rozhodit...ale ok, Francie;)
Jestli jde o Australany, tak ti nejsou za posledni dobu schopni udrzet jeden normalni povrch vic nez dve dekady... jakou to ma potom hodnotu, takovy GS?
Ale zase to zachranuji podminkami a divactvem....ovsem nedivim se, ze se tu nikdy neuchytilo, zeby se melo nasazovat podle povrchu...kdyz ho meni jak ponozky...tak to se jaksi neni cemu ani divit;D) Krom toho bych Australian Open uz sklidem nazval KIA akce;DDD)))
Kazdy GS je necim specificky, a doufat jen, ze to tak zustane... a nebude se to globalizovat jak jeden nudny automaticky monolit...nebo podle diktatu nejakych pohunku z ATP nebo WTA...
Ty pravidla mas jen ty ve sve hlave...;) Opravdu poslednim klasickym organizatorem GS, tey Otevreneho Mistrovstvi dane zeme jsou uz opravdu jen anglicane...
Tedy doporucuji:
Hlavne si doplnit historicka fakta, nebo vubec fakta o tomto turnaji...a vubec, kdo ho dotuje organizuje a porovnat to s jinymi GS...
Pochopitelne porad zustava, ze kazdy hrac chce vyhrat prave Wimbledon, pro kazdeho je to ten nej. sen... Zeptej se sam sebe... proc asi....
treba najdes odpoved... mne to celkem neba... nebot to je debata o nicem;) sorry...
A jak uz jsem napsal vyse...to zvyhodnovani, o kterem nejen ty tak kricis prineslo Britanii fantasticke vysledky za poslednich 40 let...co vitez to brit...;DDD)))
Zjednodusene... nic o tom moc nevis, ale diskutujes o nejake spravedlnosti a zakladnich pravidlech... dost smesne...;))) my budem davno pod drnem, a slava Wimbledonu i s tim, jak je organizovany bude zit normalne dal;D) nekdo to nazyva arogance, nekdo zase jiny, pekny a hluboky konzervatismus;) a diky za to, aspon na neco je spolehnuti...;)
Jinak debatu s tebou na daný téma radši ukončím, protože mě na tom zas tak nezáleží a ty reaguješ zbytečně podrážděně. A jak sám přiznáváš Angličanům to zase tak moc nepomohlo. Za posledních x let získali jen jeden titul a to jim ho ještě musel vyhrát Skot, kterej je sám nemůže ani cítit ... :)
Ovšem problém je, že ne všichni hráči jsou na všech površích stejně dobří, a tak se může stát, že špatný trávař může být nasazen velmi vysoko kvůli svým výsledkům z ostatních povrchů a naopak vynikající trávař bude nasazený nízko, jelikož výsledky z ostatních povrchů nemá tak dobré. Ve světle tohoto se mi zdá rozhodnutí vzít v potaz výsledky z trávy více než jiné naprosto logické a přesně ve smyslu nasazování jako takového.
Že to tak nedělají ostatní je jejich věc -- a za sebe bych řekl jejich blbost.
A obecně též souhlasím s Vlkem -- je to jejich mistroství, pravidla určují oni.
A s tím zvýhodňováním domácích -- máš to nějak podložený? Že angláni jsou obecně lepší trávaři než jiní?
Podle mne by to take prospelo hodne RG - antukarum. Situace, kdy se vystrili nej antukari hned na zacatku turnaje GS mne prijde fakt divna... a je to fakt skoda... ale je treba tady zase respektovat Mistrovstvi Francie, ok.
Jestli jde o hard, tak tam to asi nema smysl... ty rozdily mezi Deco a Plexi nejsou nejak moc velke... krom toho nevim, jak by se to posuzovalo;) Mozna jen samostatne USOpen, ale Amici maji proto specificky Am. tour... krom toho jsem sledoval jeden rozhovor s Patrickem McEnroem, a proste oni chteji mit z USOpen hlavne svetovou show... proste uplne neco jineho nez predstavuje Wimblas a Anglie...a je to prirozene.
...nebot, kdyby to bylo tak strasne nespravedlive, tak by se ten turnaj tak dlouho neudrzel v takove tradici a vehlasu u vsech i mimo anglickych hracu, jak se udrzel...pochopitelne...
...to je tak vse, co mohu k tomu dodat;)
Djoker muze hovorit o stesti, ze minuly rok dolezl do finale, i kdyz tam teda nic zajimaveho nepredvedl...
Juan je na trave jalovy, a bylo videt, ze minuly rok byl ve velke forme...to spis tady pocitam s fiaskem...bohuzel...
Andy a jeho súperi:
Becker,Lu,antukár Robredo, Južný,antukár Nando /zatápal mu viac ako DelPo Novakovi/, Janowitz...
Nole a jeho súperi :
Mayer, Reynolds,Chardy, postarsi travar Haas, Tom, DelPo..
neregistrovala som, že by Nole v niektorom zo zápasov odvracal mečbal, finále z jeho strany bolo fiasko o tom nepochybujem, naviac aký máš dôvod podceňovať DelPa ?
Takze by se mohlo treba stat
1.kolo:
Fedex vs. Nadal
Djoker vs. Andy
2. kolo
vitezove, (pisu nahodne, bez nejakych podtextu...)
Nadal vs. Andy
3. kolo
na viteze by cekal odpocaty Stan, ktery by zatrenoval prvni dve kola, bo mel haluz na los ;DDD)))
4. kolo
Standa vs. Haas
Standa odpadava, nebot ho vycerpal Andy nebo Nadal...
QF
Haas vs. Brown
Haas fyzicky uz odejde...
SF
Tursunov vs. Brown
F
Tursunov vs. Golubev
Jooo, uz vidim jak vsichni jeci nadsenim ;DDD)))
Osobne bych to asi zkousl, ale ja uz jsem rad, ze se aspon na te trave k tomu prihlizi, a nemuzou se vystrilet hnedka v 1,kole nej travari...i kdyz az tolik to stejne nepomaha...anyway, a tech dobrych travaru je jak safranu....
Nole... to porovnavani jsme tu uz jednou delali ze Sonjou...
Neshodli jsme se;) Ale opravdu nepovazuji Djokera za travare...
neupirajic mu velke kvality;) Jestli jde o situaci letos, vi vubec nekdo, jak to s nim ted je? Pokud jde o jeho zdravi?
Verim opet v zajimava prekvapeni;)
DelPo vlani vynechal RG, Andy detto, ušetrili sily a výsledok sa dostavil, jediný kto si zaslúži titul travar je Fedex, Andy zatiaľ nie, iba ak hodnotíme posledné 2 roky, na tráve nedokázal poraziť Rafu, ktorého všetci radia medzi antukárov....
Fedex, jasnacka, za neho hovori vysledky;)
...a pochopitelne vznikla z toho tady debata na desitky prispevku, kdy nektere byly i tak trosku zvlastni;)...ve smyslu, jestli to je opravdu dobre rozhodnuti...;D)))
http://www.lta.org.uk/fans-major-events/LTA-summer-grass-court-events/Aegon-Championships/Player-List/
---
Andy rozsekej je vsechny, nebot nekteri uz na tom ani neumi poradne stat nebo se aspon slusne pohybovat, jak jsou uz navykli placat se na tech umelych dekadentnich kravinach;)
Tesim se...., Andy v tuto chvili urcite nej travar na svete, vzdy predvadi krasne zapasy, za posledni dva roky tak krasne na tom povrchu dozral...jakoby se zase vracela klasika...a pro nas milovniky klasickeho povrchu, hlavne nadeje;)
Doufam, ze ten trend bude pokracovat a jen se ulepsovat...ty antokovo-betonove behace nechci uz ve finale ani videt...;D)))
Trochu na hlavu je, že právě tyto jsou od sebe jeden měsíc. I když proto je Wimbledon tak krásný - antukoví borci se léčí a zbytek je na minimu energie ze začátku roku...:-)
Snáď sa v druhej polovici sezóny vzchopí a zamieša karty aj na nejakom americkom masters.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele