Kdo nastoupí proti Ruskám? Pála se rozhodne po čtvrtečních trénincích

10. 11. 2015, 16:43
Aktuality 380
Žádnou hráčku zatím nejmenoval, ale rozložení tenistek na finále s Ruskem už kapitán českého fedcupového týmu Petr Pála nosí v hlavě. Sestavu pro víkendové dvouhry v pražské O2 areně definitivně určí až po středečních a čtvrtečních ostřejších trénincích.
Petra Kvitová (© Česká sportovní/Pavel Lebeda)

"Středa a čtvrtek jsou nejdůležitější dny, protože tam by se měly odehrát body, sety a navodit zápasový režim, aby bylo vidět, co je třeba dodělat," řekl Pála po prvním tréninku v hale. "Dneska to bylo seznámení s povrchem, s odskokem."

Pála měl v minulosti už několikrát šťastnou ruku při nominaci. I tentokrát má v sestavě zkušené Petru Kvitovou a Lucii Šafářovou, hráčky světové desítky, které se zasloužily o tři předchozí tituly. Na kurt ale může poslat také světovou jedenáctku Karolínu Plíškovou, která má za sebou životní sezonu.

Sestavu už kapitán s předstihem zná. "Jo, jenom musím počkat, jak se budou cítit třeba po náročnějším tréninku. Máme x možností, a jde o to, kdo bude ready," řekl Pála. "Je těžké se rozhodnout, ale jsem rád, že nám to dává různé možnosti. Po čtvrtečních dopoledních trénincích se to vykrystalizuje," nastínil Pála.

Má k dispozici příjemnou variantu, že by se ve dvouhrách mohla protočit trojice Kvitová, Šafářová a Plíšková. "Máme tuhle výhodu. Jde o to, jestli ji využijeme," řekl.

Kvitová v deblu? Pála to nevylučuje
Duel s Ruskem, které by mělo mít v sestavě světovou čtyřku Marii Šarapovovou, se očekává velmi vyrovnaný. Otázkou je, kdo bude plnit pozici dvojky soupeře. Do Prahy přiletěla 23. hráčka světa Jekatěrina Makarovová, ale ta kvůli zranění od US Open neodehrála žádný zápas. Spíš se nabízí možnost zařazení Anastasie Pavljučenkovové (28.). "Podle mě bude hrát (Pavljučenkovová), ale nevím, jestli oba dny," uvažoval Pála.

Teoreticky může finále rozhodnout až čtyřhra. Loni na ni měl kapitán ve finále připravenu sehranou dvojici Lucie Hradecká/Andrea Hlaváčková, ale letos v sestavě takový pár nemá. Na druhou stranu Šafářová v této sezoně vyhrála dva grandslamy v deblu a čtyřhru hrají výborně Plíšková i čtvrtá členka týmu Barbora Strýcová.

"Máme víc než jednu možnost. Rozhodneme se podle vývoje zápasu. Dá se postavit kdokoli, i hráčka singla," řekl Pála o možném páru pro čtyřhru.

Nezavrhl ani možnost s Kvitovou, která si čtyřhru na turnaji WTA zahrála naposledy loni v srpnu. "Člověk nikdy neví. Tím, že je debl poslední, tak záleží na rozpoložení hráček. Když někdo bude hrát neskutečně, tak proč ne. Třeba v Bratislavě hrála Nicola (Vaidišová) debla s Květou (Peschkeovou), protože vyhrála dva singly a vystřílela to tam," zavzpomínal na výhru na Slovensku z roku 2008.

A finále v Moskvě před čtyřmi lety rovněž rozhodla čtyřhra. Tenkrát za nerozhodného stavu 2:2 uspěly Lucie Hradecká s Pescheovou. "Lucka (Hradecká) hrála tak, že to byla paráda. To se mi líbilo," usmál se Pála.

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

380
Přidat komentář
Frick
Nemá ho někdo?
Reagovat
EllNino
mám a nedám :D
Reagovat
slacker
Ani nafrnene fandine?
Reagovat
peggy
To co prinesl dnesni tisk,kde rekl pan Pala,ze Sarapovova neni tenistka a co jsou Cesky.Maria si muze bydlet kde chce,je stale prijemnejsi zez Kvitova a neleta jeste soukromimi tryskaci.Byt Marii tak take Pliskovou nebudu zdravit,dostala nekam,ale je mimi.Na pana Palu mne jeho vyrok mrzi.Je druha na svete a krasna!!!!
Reagovat
jirkomar
Třikrát jsem to přelouskal, ale nechápu.
Reagovat
smazaný uživatel
asi tak :-)
Reagovat
Jabadu
Vypadá to jako čeština, ale není to čeština. Ty nejsi od nás, že ne?
:-)
Reagovat
blixa
To nebude jazykem. To je porouchaný myšlení ;-)
Reagovat
Jan
Nebo obojí.
Reagovat
Jabadu
Troufnu si tvrdit, že poznám (i podle úrovně psaní - gramatiky, stylu ...) postižené lidi (20 let ve školství).
Nejsou všichni takoví, ale ta zášť a zloba vůči úspěšným je do očí bijící.
Nezazlívám jim to. Neumí se s tím vyrovnat a řeší to takto. Je to ale škoda, protože spousta lidí se s tím vyrovnalo a naopak mnoho z nich jsou největšími fanoušky těchto zdravých a úspěšných.
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám pro peggy jinou diagnózu (ve školství mám praxi teprve 12 let):

https://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll
Reagovat
Jabadu
I to je možné, pane kolego. :-)
Reagovat
Frick
ani v názoru na Mášu.

Já si myslím, že je koza, ona zase, že je kráva.

Kdo z nás dvou má pravdu?
Reagovat
Frick
*on zase
Reagovat
smazaný uživatel
A já myslím, že jste volové (Kvěš větší). :D
Reagovat
smazaný uživatel
Myslet znamená h...o vědět. ;-)
Reagovat
Cico93
ale zase keď si to mysli 99% TP, tak to už nebude h...o..
Reagovat
smazaný uživatel
99 % TP si to myslí leda ve tvém pokřiveném vidění světa, realita je trochu někde jinde. A to rozhodně nepopírám, že nepatřím zrovna mezi nejoblíbenější diskutéry.
Reagovat
slacker
Ano 99% v pokrivenem videni, v nepokrivenem videni je to 99,5 procenta TP
Reagovat
slacker
PS: mezi diskutery nepatris protoze nediskutujes ale jen ohybas realitu.
Reagovat
blixa
Já myslím že IQ je vůl a Frick je svině ;-) Kdo z nás má pravdu ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty! :D
Reagovat
Frick
Su jaký su, ale taková svińa, že bych Petru poslal do Světlý, zase nésu.
Reagovat
slacker
Vsak kousk od Sverle maji tenisove kurty, stradat nebude
Reagovat
Frick
http://www.ceskatelevize.cz/sport/atletika/323515-zlatou-tretru-trapi-nezajem-mistnich-firem-ve-hre-je-i-stehovani/
(hlavně ten ilustrační screen)

http://www.ceskatelevize.cz/sport/atletika/323515-zlatou-tretru-trapi-nezajem-mistnich-firem-ve-hre-je-i-stehovani/
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/251812/trable-tenisoveho-bosse-iva-kaderky-opustila-ho-manzelka.html
Reagovat
Frick
Mne by to přišlo jako idiocie, že by Lucka nešla na Mašu. V neděli bych si ale tu Káju do 4. zápasu dokázal představit, to je fakt. Zvláště, pokud by Lucka nějak výrazně s tou Mášou prohrála (i když to neočekávám)...

Nevadila by mi ani myšlenka, že by si Kája zahrála hned první zápas. Petra by byla na Mášu pak zcela čerstvá.
Reagovat
smazaný uživatel
V situaci, kdy cesta k poháru vede především přes singla a dva body od Petry zřejmě budou z hlediska šancí na výhru klíčovější než kdy dřív, mi připadá jako naprostá šílenost nechat Petru sedět.
Reagovat
Jabadu
No ... to by si nedovolil!!!
:-)
Reagovat
Frick
veleslavné a vynikající české zpěvačky 80. let a pra-pra-vnučka secesního malíře vyhrála a v Pressburgu je ve 2. kole...
Reagovat
EllNino
jop :D
Reagovat
Frick
Tys to stejně nepochopil. Chtěl jsem pozlobit starší jedince.
Reagovat
VlS
Pressburg není a nikdy nebyla Blava, jestli jsi myslel na rakousko uherský Prešpurk.
Reagovat
Frick
https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_historick%C3%BDch_n%C3%A1zv%C5%AF_Bratislavy
Reagovat
VlS
A my tady mluvíme Němčinou? A když už, tak proč nepoužiješ ostrý S místo anglofonního přepisu němčiny? A s tou přibuzností Muchový jsi si jistej? Alfons měl syna Jiřího a Dceru Jaroslavu. Dcera se vdala a jméno Mucha u ní skončilo. Jiří má syna, kterej žije v Anglii - a nemanželskou dceru. Vnučky od dcery mají příjmení Garcia a nevím, jestli mají děti.
Reagovat
Frick
Ale že je to dcera legendární a špičkové zpěvačky, doslova ikony 80. let, to my doufám nerozporuješ...
Reagovat
VlS
Já se ptám na tu souvislost s Muchou, jestli ná něco společnýho s nějakou zpěvačkou nevím, jestli myslíš Markétu Muchovou, tak ta byla jako zpěvačka tak mizerná, že na ní zapomínali lidi už během vystoupení.
Reagovat
Frick
https://youtu.be/C7AagRvdm_E?t=1m

Dyt je to dobrý....
Reagovat
VlS
Okatá plavovláska s dlouhýma nohama a super postavou působila v někdejší kapele Kroky Františka Janečka především jako magnet na osamělá chlapecká srdce, citově strádající za zdmi kasáren. A fungovalo to. Davy chlapců v zeleném po ní šílely a její desky skupovaly ve velkém, i když by ji dnešní porotci pěveckých soutěží nejspíš rovnou šoupli do Hvězdné pěchoty. A bývalá hvězdička si je toho dobře vědoma. To je také hlavní důvod, proč se Markéta Muchová, nyní Nepomucká,.......
Jseš si jistej, že je to máma tý tenistky? Nebyla by Nepomucká?
Reagovat
VlS
Fricku, tys byl ještě na houbách, když nějak existovala, viď? Ve studiu namixuju i kozu, jak zpívá árii Rusalky měsíčku ba nebi hlubokém. Tys ji nikdy neslyšel zpívat naživo, co?
Reagovat
VlS
Ta ale je opravdu zpěvačka a muzikantka, a nejmenuje se Muchová
http://youtu.be/PWCvqG5NFR0
Reagovat
smazaný uživatel
Frick sám nedokáže nějaký souvislosti vyguglovat. Jen si vymýšlí.
Reagovat
VlS
Radio Jerevan : Je to pravda, že první sovětská kosmonautka Valentina Těreškovová dostala automobil Volha? Ano je to pravda, ale nebyla to Valentina Těreškovová, první sovětská kosmonautka, ale Kaťuša Ivanovna Medveďevová, prodavačka z Dolnorosijska, nešlo o automobil Volha, ale o kolo Ukrajina, a nedostala ho, ale bylo jí ukradeno. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
to není vtipné, jako většinou od Fricka...
Reagovat
Frick
Japato, že nepíšeš, jak došlo na tvá slova o tom, jak je dopování rozšířený?

Nakonec, kdo ví, jak je to s našima finálovejma soupeřkama...
Reagovat
Jabadu
Trpělivost ... trpělivost ...
Odhalí většinou ty, kteří mají starý fet.
To by se Američanům, Norům, Španělům a pár dalším vyvoleným prostě nemohlo stát! Navíc v tenisu jde spíše o jednotlivce než o systém.
:-)
Reagovat
Frick
Mohla by toto být nejhezčí česká sportovkyně ever?

https://www.instagram.com/zdencasei/

Mi se líbí fakt hodně. Má takovou pozitivní jiskru v očích. To třeba Kilnarka má výraz "jsem nána"....
Reagovat
EllNino
spíš "mám v pi*i" :)
Reagovat
Frick
Dyť je jí teprva 16...
Reagovat
smazaný uživatel
Hezká je, ale "nejhezčí česká sportovkyně ever", to si netroufám odhadovat... :D
Reagovat
Frick
Jasně, no. Z atletek je taky velice hezká Jana Slaninová nebo Nikol Ogrodníková, pak tu máme lyžařku Kláru Křížovou, Simonu Baumrtovou, Maki Slukovou (tu ale nepočítám, bo je to krysa)....
Reagovat
Frick
A to bych se krysám měl omluvit.
Reagovat
George_Renel
Věra Čáslavská
Reagovat
FulnekUltras
a v čs. měřítku Jana Šoltýsová, Ľubica Korytárová...
Reagovat
Cico93
Mne sa ešte páči ta golfistka, neviem jej teraz prísť na meno.
Reagovat
smazaný uživatel
Klárka Spilková :)
Reagovat
Cico93
hej ona!
dobrá je ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Skvělá! :) Jediné, co mě na golfu zajímá, jsou její výsledky... :)
Reagovat
Frick
Mi přijde, že je trochu tupá.

https://www.youtube.com/watch?v=-RDAqB_tX8w

Si to srovnej tady a to jí bylo 18....

https://www.youtube.com/watch?v=2Yu42s9Z604
Reagovat
smazaný uživatel
Mně přijde strašně fajn, taková uvolněná. :) A upřímně jsem rád, že není jako Nicole... :D
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.aktualne.cz/nekompromisni-sarapovova-proc-bydlim-v-jinem-hotelu-dalsi-ot/r~f30c8fc6885d11e5b286002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=dynamicleadbox&utm_content=A&utm_term=position-4

A pak se někdo diví, že má tolik haterů.
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak, dobře toho novináře setřela! :D Myslím si, že Masha byla z této otázky asi zhruba stejně nadšená, jako když se jí ptal Knap před pražskou exhibicí roku 2012 na její "zlý pohled"... Prostě ona má zažité nějaké věci, které bere jako samozřejmost a čeští novináři se tomu strašně diví. Já bych naopak ocenil, že Masha má takový "neruský" přístup a nedbá na to, že musí všichni bydlet spolu a běda jestli ne. Vždyť to už je jak hokejová báza. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Udělat se zebe nafoukanou krávu, to je stěr jak noha..
Reagovat
smazaný uživatel
Ale dělat ze sebe ču*áka na TP, to je teprve terno... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ho ze sebe nedělej :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím o tom, že bych tady měl "lajnové záchvaty" jako někdo... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zato evidentně nejsi schopen diskutovat k tématu.
Reagovat
smazaný uživatel
Znáš to: Na hrubý pytel...
Reagovat
Frick
na čí pytel?
Reagovat
smazaný uživatel
Mě to spíš připadá, že ti došly argumenty.
Reagovat
smazaný uživatel
A nepřipadá ti spíš, že o diskusi s tebou nemám zájem? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, jak reaguješ, tak ani ne.
Reagovat
Frick
Je to koza. Když udělám tuhle věc, která je vnímána jako "partu trhající", tak to má nějak rozumně zdůvodnit. Takhle jenom posílí pozici arogantní nány.

Mám radši tu druhou největší ruskou sportovkyni. Té to navíc krásně politicky myslí.

https://www.instagram.com/p/2dbmxHAAWw
Reagovat
smazaný uživatel
To radši Darjušku... :)
https://twitter.com/DaryaKlishina/status/662028473792339968
Reagovat
Frick
A to je přesně ono. Zatímco ta Zdenča má v očích pozitivní jiskru, tak tahle má výraz "jsem mrcha"....
Reagovat
smazaný uživatel
Ale prosím tebe. Taková pěkná klisnička... :)
http://abload.de/img/12191736_101562985443e7srv.jpg
Reagovat
Frick
To už 100x radši Dafňulku. Má silnější a tím i hezčí figuru a nepůsobí jako Barbie.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak chápu, že někdo má jiný vkus... :)
Reagovat
Frick
Tobě se nelíbí?
Reagovat
smazaný uživatel
Dafne? Ale jo, ovšem Darjuška mnohem víc. :) Myslel jsem to tak, že se tobě nelíbí Darja...
Reagovat
Cico93
dobrá je, ale ja radšej tu biatlonistku-)
Reagovat
blixa
Gábinu, viď ;-) :D
Reagovat
Frick
http://img6.custompublish.com/getfile.php/2533347.1046.wpytfcqbvw/460x0/5417525_2533347.jpg

A co Miriam?
Reagovat
Cico93
kto to?
Reagovat
blixa
Miriam Gössner. Fotila se pro Playboy. To už je starý ;-)
Reagovat
Frick
ty to píšeš, jak kdyby to bylo z roku 1975 a ona byla stará vydra
Reagovat
blixa
No dobře, stará vydra není. Chtěl jsem říct, že to není žádná novinka.
Reagovat
Frick
Je to vydrýsek.
Reagovat
blixa
Navíc teď už je Playboy bez nahotinek pro slušné Fricky. Foto jen v plavkách a zepředu ;-) :D
Reagovat
slacker
na starych vydrach se dobre jezdi
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak, dokazala typickou ruskou aroganci. Upadla by ji pusa, kdyby v podobnem duchu jak ted ty argumentovala i ona? Nikdo by nemohl rict pul slova. Jsou to prirozene otazky, ona neni nedoktnutelna.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně.
Reagovat
bIbec
neřekl bych, že je to "neruský" přístup. Spíš netýmový.
Reagovat
bIbec
ale jako nic proti. Má to tak postavené, asi si přeci jenom chce držet odstup. Když je tak naučená..
Reagovat
Cico93
šak dobrá odpoveď:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Takze dobra pro tebe znamena arogantni? Ok, kazdy clovek ma jime hodnoty.
Reagovat
Frick
Tím, že Maria nebydlí se zbytekem týmu, žádný zákon neporušuje, nic špatného nedělá. Je to pro ni výhodné.
Reagovat
smazaný uživatel
Neporušuje. Ale že to vypadá zvláštně a že tedy musela naprosto jistě očekávat, že se jí na to novináři při první vhodné příležitosti zeptají, to uznáváš sám, však jsi to napsal výš.
Reagovat
Cico93
Ježiš Venco nezveličuj.
Niekedy tých novinárov treba poslať kade ľahšie...
Reagovat
smazaný uživatel
Někdy ano. Tohle rozhodně nebyl ten případ.
Reagovat
Cico93
hej ty znáš.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, jako třeba tady... :D
https://youtu.be/_ed7jvyI9Tw?t=1m27s

Otázka směřovala na jednoho hráče, který měl být obviněn ze sázení na vlastní zápasy...
Reagovat
smazaný uživatel
Nejtrapnejsi argument. Kopnout si do slabeho. Pritom ted byli v pravu a delali si svou praci. Neslysel jsem od vas jediny relevantni argument. Co uz.
Reagovat
Cico93
Tak sa mal pýtať normálne otázky týkajúce sa tenisu, čo je vôbec jeho do toho, či ona má hotel s tímom, alebo sama....jej súkromná vec.
Reagovat
EllNino
ale je to jeho práce, myslím, že to zajímá každého, tak proč se nezeptat ...:)
Reagovat
Cico93
každého??
akokeby to bolo neviem aká dôležitá vec...
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s tebou. Mě to třeba taky nezajímá a to mě u Mashy jinak zajímá hodně věcí...
Reagovat
bIbec
a proč tě zrovna tohle nezajímá? Dovedeš se nad sebou zamyslet a odpovědět? :-)

Proč mě hergot na tý Máše zajímají některé věci a některé prostě nezajímají? (Nebo raději nechci znát odpověď tý Máši, protože ta odpověď by mohla jít proti mému žebříčku hodnot?)
Reagovat
smazaný uživatel
Protože je to její osobní věc a pokud se takhle cítí líp, tak je to naprosto v pořádku. Už jsem tady dával příklad s těmi hokejovými bázami, od kterých se v Rusku taky postupně upouští...
Reagovat
smazaný uživatel
to je ale blbost a úplně mimo příklad. Báza bývá soustředění před domácím zápasem, kdy někdo vyjede třeba dva, tři dny před DOMÁCÍM zápasem a mají pevně stanovený režim s večerkou. To je naprostá socialistická reminescence. Tohle s tím nemá absolutně nic společného. Když už Rusky doletí do Česka, tak je naopak podezřelé,když spolu nejsou na hotelu.
Reagovat
smazaný uživatel
Četl jsi knížku "Rusko, země neomezených možností" od hokejového brankáře Bernda Brücklera? Jestli ne, tak doporučuju... Samozřejmě je to trochu něco jiného, ale nemyslím si, že je to úplně mimo. Prostě narážím na to, že sportovec/kyně se má připravovat před svým výkonem tak, aby mu/jí to vyhovovalo. Pokud Mashe vyhovuje být odděleně, nevidím v tom sebemenší problém. Fed Cup je sice týmová soutěž, ale tenis je pořád individuální sport a na tom kurtu ten zápas stejně bude muset zvládnout sama. Jedině tak bude platná i týmu.
Reagovat
smazaný uživatel
Maria trpí nějakou formou autismu, že kdyby ten týden strávila nikoli sama, ale s týmovými kolegyněmi na hotelu, byla by tak rozhozená?
Reagovat
smazaný uživatel
Jdi už do prdele.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem se jenom slušně zeptal. Hlavně si tenhle svůj výlev pamatuj, až se mi zas budeš vysmívat, že neunáším něco ohledně Petry.
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem ti dneska jednou naznačil, že nemám zájem s tebou diskutovat...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale to je škoda..
Reagovat
Frick
Kdyby se tak chovala Sam Stosur, tak bych si myslel, že se bojí, aby Fedcupová spolubydlící z pokoje nezjistila, že má cocota.
Reagovat
jirkomar
Tvl, tak to už je masakr.:-p
Reagovat
smazaný uživatel
jj, četl jsem, dobrá knížka. Ano, kdyby to takto nakrásně řekla, nikdo by nic neřekl a není to ani kontroverzní. Tím, že to přešla, tak spíš zavdala ke spekulacím, že toto nebude ten pravdivý důvod.
Reagovat
bIbec
tahle odpověď mě moc neuspokojila :-)

Nějak jí úplně nevěřím. Ale budiž.
Reagovat
EllNino
mně jde jen o to, že to řekla jako "já jsem primadonka, nemusím odpovídat" :) ale každej to vidí jinak, mně to každopádně nějak netáhne, ta Máša :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, jak neobvyklá věc to v rámci týmových soutěží je, tak to pochopitelně zajímá dost lidí.
Reagovat
bIbec
jako upřímně, mně by tahle odpověď zajímala. Rád bych znal její pohled a názor. Prostě tu její "filozofii". Jestli to tak cítí, nebo se tomu prostě brání, protože si myslí, že je to tak lepší.. jestli pohrdá těma holkama nebo ne (což samozřejmě ze slušnosti říct nemůže).
Reagovat
Haitik
Jako, taky by mě to celkem zajímalo, proč bydlí jinde.. :D
Ale je zajímavý, že v Polsku se zbytkem týmu bydlela..
Reagovat
Frick
Asi to byl v Krakowě jedinej slušnej hotel. To víš chudí polští zemědělci.
Reagovat
smazaný uživatel
Protoze je to naprosto nestandardni vec, ze bydli sama. Novinar, ktery by si nezeptal, by jen s trochou nadsazky dostal rychleho padaka. Je to soucast tohoto zapasu, ze bydli sama, takze relevantni otazka. Kdyby se ji nekdo zeptal, jaky byl Grigor v posteli, to by si zaslouzilo kritiku, ne tohle..
Reagovat
smazaný uživatel
Protoze je to naprosto nestandardni vec, ze bydli sama. Novinar, ktery by si nezeptal, by jen s trochou nadsazky dostal rychleho padaka. Je to soucast tohoto zapasu, ze bydli sama, takze relevantni otazka. Kdyby se ji nekdo zeptal, jaky byl Grigor v posteli, to by si zaslouzilo kritiku, ne tohle..
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ono se to týká tenisu, respektive Fed Cupu jakožto týmové soutěže. Je to totiž hodně neobvyklá záležitost, dokonce i Jelena s Anou, i když se vzájemně moc nemusejí, bydlely v Praze na jednom hotelu, když tady před třemi lety hrály finále Fed Cupu. Novinářksá otázka Proč? je tedy naprosto na místě a legitimní. Vyhýbavá reakce tak vzbuzuje další otázku: je v ruském týmu opravdu všechno v pořádku nebo je to další Potěmkinova vesnice?
Reagovat
blixa
No já nevím, Mášenku zrovna nemusím, ale ta otázka byla spíš špatnej vtip a podle toho na ní odpověděla. Mášena je zvyklá na určitou úroveň komfortu, servisu, stravování a pod, takže jí to tým zajišťuje podle předem stanovených parametrů a myslím že nevidí žádný důvod, proč by v případě FC měla postupovat jinak. To je snad každýmu jasný, proč se na takovou blbost ptát ?
Reagovat
smazaný uživatel
Právě že to jasný není, když drtivá většina ostatních hráčů a hráček bydlet s týmem na jednom hotelu problém nemá, včetně těch nejlepších z nejlepších. A upřímně, že by byl hlavním problémem nedostatečný komfort ubytování zbytku týmů, to dost pochybuju, oni rozhodně nebydlejí někde na ubytovně mezi Ukrajinci..
Reagovat
blixa
To asi nebydlej, ale Four Seasons to nebude :D Marfuša je prostě megacelebrita, s tím nic nenaděláš, a podle toho vyžaduje i podmínky. Se sportem už to souvisí jen částečně.
Reagovat
bIbec
nevím, co je za tím. Ale, souhlasím, že ta otázka nebyla dobrá. Byla špatně položená.
Dovedu si představit reportéra, který se na tu samou otázku zeptá lépe, s určitou dávkou opravdového zájmu o osobu Marie Sharapové a hlavně s respektem k ní. Tady to trošku zavání spíš takovým drzím bulvár-stvím.
Reagovat
bIbec
teda věřím, že byla špatně položená. Přesné znění té otázky v tom článku není, ale jestli se prostě zeptal, proč nebydlí s týmem ve stejném hotelu a šlus, tak se moc té odpovědi nejde divit.
Reagovat
smazaný uživatel
A co je na té otázce špatně?
Reagovat
bIbec
samotná otázka "Proč nebydlíte ve stejném hotelu jako zbytek týmu?" je neuctivá.
Pokud pokládám otázku tohoto typu, musím to umět trošku obkecat, přihodit vlastní úvahu, proč si myslím, že tak činí. Trošku jí "napovědět". Ale né drze, jakože "je to proto, protože nemůžete zbytek týmu vystát?" ale spíš něco ve smyslu, že je to něco, co potřebuje k dosažení toho lepšího výkonu, tak jak tady o tom mluvil monty25. Jestli prostě potřebuje odlišné podmínky nebo tak něco.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ta otázka není neuctivá, naopak vzhledem k neobvyklosti situace je naprosto legitimní. Co je naopak špatně, to je podsouvání nějaké odpovědi novinářem.
Reagovat
smazaný uživatel
No záměr té otázky byl naznačit nějaký rozkol v ruském týmu. Takže normální neutrální otázka to nebyla.
Reagovat
smazaný uživatel
To je možný, ale tím spíš Maria sobě a týmu svou reakcí udělala medvědí službu..
Reagovat
George_Renel
Blbost. Proč něco okecávat. Kdyby to mělo být do ní se navážející, zeptal by se na názor na tu záležitost spoluhráček. Nevím, proč by měla potřebovat extra hotel pro lepší výkon. Bla, bla, bla.
Když hraje Jágr za repre, taky není v nejlepším hotelu ve městě.....
Ani Petr Čech nebydlívá off tým.
Kdyby byla chytrá, tak na otázku jednoznačně odpoví a nikdy by se už v tom nerýpal. Mělo jí být přece jasné, a tudíž měla být připravena, že taková otázka padnout může.
Reagovat
bIbec
cítim to jinak. To je asi jediné, co vám na to můžu odpovědět :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě se zase nafukuje jedna novinářská bublina. Ta otázka je zbytečná. Prostě ostatní členky týmu jsou "obyčejné" sportovkyně. Kdyby jim řekli, že budou bydlet v hausbótu na Vltavě, tak ani neceknou a přibalí si pro jistotu kinedryl. Zatímco Máša je globální nejen sportovní celebrita, která je zvyklá na určitý komfort a svůj předzápasový "stereotyp". Předpokládám, že to probíhalo tak, že s předstihem pár týdnů byl v Praze někdo z jejího týmu, prověřili několik možností a vybrali jí hotel, který jí bude nejvíc vyhovovat (komfort, klid, soukromí). Maria je 100% individualistka a týmový duch je pro ní jen fráze. Spíš myslím, že nějaké teambuildingové aktivity by u ní měly negativní efekt. Kdyby třeba v Praze měl hrát Real Madrid a Ronaldo řekl, že bude bydlet v jiném hotelu, kde je lepší výhled, tak by to na mě působilo divně, protože jde o kolektivní sport. U Marie na tom nic divného nevidím.

Možná ale měla odpovědět něco ve stylu, že se po nocích mění ve vlkodlaka a nechce riskovat, že místo turistů "omylem" sežere svoje spoluhráčky. Spokojení by byli všichni - kromě toho bulvárního novináře.
Reagovat
smazaný uživatel
Znovu - to, že ve FC nebo DC někdo z týmu nebydlí spolu s ostatními, je poměrně neobvyklá situace, takže je naprosto legitimní, že se na to novináři zeptali. Maruš to měla vědět a připravit se na to předem. Tím, že to podcenila, uškodila jenom sama sobě. Je jasné, že její fans jí za tu reakci poplácají po zádech s tím, jak perfektně toho novináře odpálkovala, pro ostatní to ale bude spíš jenom potvrzení toho, že je to nafoukaná káča. Což je její škoda, protože je prý jinak celkem v pohodě a žádné hvězdné manýry ani požadavky nemívá..
Reagovat
tommr
vzájemné bilance českých hráček s Ruskama (PK=Petra Kvitová, LŠ=Lucka Šafářová, KAP=Karolína Plíšková, BS=Bára Strýcová). Bilance jsou psány z pohledu českých hráček:

Maria Sharapova (4)
PK 4:6
LŠ 2:4
KAP 0:0
BS 1:2

Ekaterina Makarova (23)
PK 4:2
LŠ 3:1
KAP 0:2
BS 2:1

Svetlana Kuznetsova (25)
PK 4:1
LŠ 4:5
KAP 0:0
BS 0:2

Anastasia Pavlyuchenkova (28)
PK 6:3
LŠ 2:5
KAP 1:0
BS 0:2

Elena Vesnina (111)
PK 0:0
LŠ 0:2
KAP 0:0
BS 3:0

Nejlepší bilanci s Ruskama má z našich podle očekávání Petra.
Nejhůř je na tom naopak Lucka, která má negativní bilanci se všema Ruskama s výjímkou Makarovový ...
Reagovat
EllNino
postoupily do čtvrtfinále v Dubaji, Klára by si tu mohla nahrát body, který ji posunou do stovky :) to by bylo fajn
Reagovat
slacker
Posune se do stoveky a bude zase nafrnena
Reagovat
tommr
k tomu by Klára potřebovala dojít aspoň do finále. Los nemá špatnej jen mě mrzí, že v semifinále nejspíš narazí na Terezu Martincovou, který bych nějakej úspěch taky přál ...
Reagovat
EllNino
jj :) ale tak Terka je mladá, Klárce bych ještě jednu sezonu přál, aby se trochu zadařilo
Reagovat
tommr
já to Kláře taky přeju, ale pokud dojde na její souboj s Terezou tak asi budu přece jen trochu víc přát její soupeřce ... :)
Reagovat
EllNino
já spíš očekává Alex Panovu proti Kláře, než Terku :)
Reagovat
tommr
uvidíme. Panova bude proti Tereze favoritkou, ale ještě ve čtvrtfinále není ... :)
Reagovat
EllNino
jj :)
Reagovat
EllNino
Právě těsně vyhrála, ale nadřela se, Terka je rozhodně může vyhrát :)
Reagovat
smazaný uživatel
Masha a Káťa vedle sebe, tak to mi ho teda vyndej! :D Jinak Masha a Vesna jsou top! Nechci se nikoho dotknout, ale takové kočky v českém týmu nejsou... :)
https://twitter.com/MariaSharapova/status/664382703765200896
Reagovat
tommr
mě se naše holky líbí víc i když připouštím, že Vesnina nevypadá zle ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
To bych řek... :)
https://instagram.com/p/96ozhFqd0u/

Ale zase jim to tam vyvažuje Nasťa se svým účesem podle hrnce... :D
Reagovat
EllNino
to je hrozný ten učes :D :D
Reagovat
Cico93
Tak napríklad mňa Vesnina vôbec nebere.
Taká Lucka a teda hlavne Karolina sú krajšie baby.

sa nemôžme vo všetkom zhodnúť predsa:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jasně. :)
Reagovat
blixa
Nechci se nikoho dotknout, ale takové kočky v českém týmu fakt nejsou. Tam jsou mnohem hezčí kočky !!! :-P :D
Reagovat
slacker
Minimalne 2 jsou typicke "ruske" venkovanky, ksichtem i rozkydlejsi postavou
Reagovat
smazaný uživatel
Která je ta druhá? :D
Reagovat
slacker
zleva ta treti (a prvni)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak že teda Káťu nějak extra nemusím, ale špatně nevypadá... :)
https://pp.vk.me/c625218/v625218009/2ff4d/a03m9lBCPW4.jpg
Reagovat
slacker
To je nejaky fejk :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Jediná, která vypadá trochu slušně je Vesnina, ostatní našim holkám nesahají ani po kotníky. :-)
Reagovat
EllNino
Náhodou, všechny 4 holky jsou moc pěkný a Kuzna, když se upraví, tak jí to taky sluší :)
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkám, že jsou ošklivý, jen naprosto nezajímavý. A připouštím, že výsledný dojem jim kazí Stázina, resp. ten její divnej účes. :-)
Reagovat
EllNino
Stázina je atraktivní, alespoň pro mě, ale ta ofina je příšerná :D
Reagovat
smazaný uživatel
To snad musela být sázka nebo co, jinak si to nedovedu vysvětlit :-))
Reagovat
pepin
Tak si zajdi k očnímu.
Reagovat
mrafe
+1
Reagovat
Cico93
deň je hneď krajší...

https://www.facebook.com/GenieBouchard/videos/vb.119807818116390/870043253092839/?type=2&theater

som veľmi veľmi zvedavý, čo predvedie v budúcej sezone.
Reagovat
smazaný uživatel
Prečo nie sú na štvorhru nominované H+H? Kvitová, Šafárová, Hlaváčková, Hradecká.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale teda bratia, takú silnú zostavu v ženskom tenise som už dlho nevidel. Bude to parádne finále :-).
Reagovat
rusedski
H/H by zabraly dvě místa kvůli deblu, kterej ani nemusí rozhodovat a Pála se radši rozhodl posílit singla. Ono vynechat 11.hráčku světa by byl docela luxus :)
Reagovat
slacker
protoze jsou uz jen svym stinem a zabiraji prilis mnoho mista
Reagovat
bIbec
varianta Šafářová + Strýcová nemusí být špatná. Osobně si myslím, že proti silnému ruskému deblu by to Háčka nedaly. Lucka a Bára třeba můžou překvapit.
Reagovat
VlS
Přesně, Barča je to samý co Beth, malá, rychlá a drzá jak štěnice, oproti Beth má lepší servis a údery od BL. Osobně bych Lucku rád viděl s Barčou už i kvůli OH, to by mohla být perspektivní dvojka.
Reagovat
EllNino
rozhodně perspektivní :) Barča je navíc srdcařka :)
Reagovat
tommr
já teda doufám, že Lucka bude s BMS hrát i nadále, ale pokud by byla BMS nějak dlouhodobě mimo tak by byla Bára určitě dobrá náhrada ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak šéfredaktor deníku Sport neví, že na štvanickém centru už není antuka, ale hard...
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-fed-cup/251789/safarova-odpovidala-vezme-si-na-sarapovovou-spunty-do-usi.html

BTW: Dneska můžu místo oveček počítat před spaním titulky českých webů o Mashe, ve kterých je zmíněno hekání... :D
Reagovat
misa
Nemohla by se Lucka konečně letos dostat do tvého žebříčku tenisových krásek?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, z Češek tam bude jenom Katka. :D
Reagovat
Fandina
Andrejka, Klárka nic?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne.
Reagovat
Fandina
nemáš vkus ... úsměv
Reagovat
blixa
Jsi krutýýý !!! :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na Fandinu musíš být krutý... :D
Reagovat
Fandina
Na mně ne, já jsem mírumilovný člověk, ale faktem je, že když mě někdo naštve, tak jsem zlá.
Reagovat
blixa
Ne, jsi krutý na naše děvčata !!! :-P
Reagovat
blixa
Taková Baruška, když se pěkně vohákne a učeše by se ti tam moc vyjímala ... no jo, ona by tam vlastně byla nejhezčí ... jo tak proto ty je tam nemáš !!!! Špinavý konkurenční boj !!! :D ;-)
Reagovat
mrafe
ty jsi vystihl úplně přesně. Monty musel nejprve ty tenisky, které jsou krásnější jak Marfuška vyřadit, protože jinak by se mu nevešla ani do první stovky. :DDDD

Já doufám, že a.magerova taky sestaví žebříček tenisových krasavců. Tam bude určitě no. 1 na právem místě.;-)))
Reagovat
slacker
Coze? Bara se zaslouzene umisti na prvnim miste krasavcu dle a. magerove?
Reagovat
mrafe
Srandičky, to by ti šlo.:DD
Reagovat
misa
fůůůůůůůůůůůj
Reagovat
VlS
Nóóóó, a jak usínáš?
Reagovat
Fandina
Jasně, když heká, tak o tom píší, kdyby nehekala, nepsali by o tom.
Reagovat
Fandina
Co heká, řve!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Taky nechápu, proč novináři zaměňují řev a hekání.
Reagovat
Fandina
:-)))))
Reagovat
sprchon
M*A*S*He? No proč ne? :D
Reagovat
Jan
OT - tak mě napadlo, nezaložil sis inkognito nick ten-istky ? :))
Reagovat
Fandina
A ve sportu ve světě na ČT Sport bylo o Káje na ET a teď zase o ATP Paříž.
Reagovat
FulnekUltras
Větší sci-fi tady už dlouho nebylo... ;)
Reagovat
Fandina
Ježiš, to by bylo, Pála píše, že Nicole tak rozhodla ... úsměv
Reagovat
rusedski
Tu Nicole si pamatuju. Sice na turnajích debly skoro nehrála, ale ve FC byla takovou oporou, že bylo těžké ji nepostavit. Předtím v utkání proti Francii nastoupila jen v singlech, udělala dva body, ale přesto se prohrálo. Po zápase byla trochu naštvaná a utrousila něco v tom smyslu, že příště to holt teda bude muset uhrát všechno sama. To se taky na Slovensku stalo :)

Jen připomenu, že Nicole už v 16-17 letech prakticky sama táhla náš fedcupový tým a dělala pravidelně dva body (singlová bilance 11-1), což je v dnešním tenise něco těžko představitelného. Jen škoda, že k sobě neměla lepší spoluhráčky...
Reagovat
tommr
spíš škoda, že odpadla dřív než jí ty dobrý spoluhráčky dorostly ...
Reagovat
smazaný uživatel
Znám ještě větší sci-fi: Masha rozhodne v deblu. :D
Reagovat
FulnekUltras
Jestli se tam v rozhodujícím zápase proti sobě postaví Maša s Petrou, to už bude sci-fi intergalaktické... ;)
Reagovat
Mayo
nevidím problém....Češky vyhrajú 4-1 si myslím s prehľadom
Reagovat
Fandina
A na ČT Sport jsme se v záznamu posunuli do třetího mače v semifinále. Lucka i Petra svoje zápasy v sobotu vyhrály a teď je neděe a Petra hraje s Garciou. Hezké pokoukání.
Reagovat
sprchon
+1 :D :D :D Po dlouhý době si čtu diskuzi a hned se takhle pobavím. ;)
Reagovat
Fandina
-1
Reagovat
misa
Právě běží a dnes rozhovor s Luckou.
Reagovat
smazaný uživatel
;D))))
Reagovat
VlS
ta Alizé Lim
Reagovat
EllNino
krásná :) a Amadine Hesse taky :)
Reagovat
Haitik
Jj, ale asi máme smůlu.. :D
Říká se, že chodí s Grigorem..
Reagovat
smazaný uživatel
Grigor má/měl nějakou modelku, ne? :)
Reagovat
Haitik
Myslíš tu Nikoletu Lozanovou? :D Jak se říkalo, že je to ona, co stojí za rozchodem Grigora a Mashy? :D To prej jsou jen drby..
Reagovat
VlS
A tak já vnučku už mám, takže Alizé je out of scope, jen prostě je moc pěkná.
Reagovat
marekv
Jinak Unibet jak koukám nominoval za Pálu a rovnou vypsal kurzy :-)
Reagovat
gigin
:DDDD
Reagovat
EllNino
nesnáším, když mi někdo dává najevo, že je starší než já ..:)
Reagovat
VlS
Važ si toho, až ti budou dávat najevo, že jsou mladší, tak už s tím, bohužel, nemůžeš dělat vůbec nic - kluku :-))
Reagovat
VlS
To je jen závist, že my to už náme více méně za sebou.
Reagovat
EllNino
ale prd :) nemáte
Reagovat
smazaný uživatel
Zase máte zkušenosti a můžete radit. ;D
Reagovat
Fandina
Radit můžeš, jenže ti mladí o to stejně nestojí, takže je ti to stejně na nic.
Reagovat
EllNino
radit od magora si nenechám, jinak starší vždy respektuji ...
Reagovat
Fandina
mě nerespektuješ a jsem třikrát tak starší a nejsem žádný magor, takže urážíš a ještě si neslušný
Reagovat
EllNino
říkám, že starší respektuji, ne magory
Reagovat
Fandina
já nejsem magor
Reagovat
VlS
No, už vidím to nadšení na druhý straně :-) si pamatuju, jak jsem byl nadšenej já :-))
Reagovat
gigin
Petruško, když tě někdo požádá o radu, budiž. Ale vhazovat někomu do ksichtu, že je starší a tudíž má určité právo ho poučovat :DDDD
Reagovat
Fandina
Já mu nepsala, že jsem starší, napsala jsem mu, aby mě neurážel to nebylo o věku.
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm a minutu před tím mu píšeš, že si starší ... A řekla bych, že věk na anonymní diskusi o tenisu není podstatný...
Reagovat
Fandina
Jenže o tom, že jsem starší začal on, ne já. On mě dneska začal sám urážet a já o věku nic nepsala, až když o něm začal sám.
Reagovat
EllNino
nehraj chudinku, já začal, protože jste zase začali s nudlovou polívkou
Reagovat
Fandina
jen nevykládej, se slackerm jsme napsali pár šťouchanců a ty jsi do toho vlezl s urážkami, jen se nedělej
Reagovat
EllNino
tak těch pár dnešních předcházelo milion minulých tak nemel ...tohle sem prostě nepatří
Reagovat
Fandina
jen nevykládej, že jich bylo miliony a i kdyby, tobě do toho nic není. Máš tu x článků a tam se můžeš vybavovat o tenisu donekonečna.
Reagovat
misa
TP je veřejná diskuze přístupná všem registrovaným, to je stejné, jako bys rozhazovala někde na ulici odpadky a pak se divila, že tě někdo na to upozorňuje.
Reagovat
Fandina
Až na to, že já si ty svoje odpadky uklízím, ale ostatní do nich kopají a vůbec se jich netýkají.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen počkej, až ti bude 60 a budeš mít zkušenosti, tak se s nima taky budeš chctít podělit. :DD
Reagovat
VlS
Holka, 60 mám už za sebou :-)
Reagovat
Fandina
Myslím, že to bylo na gigina a bylo to myšleno jako ironie, že někdo radí rád a zaštiťuje se věkem.

Já bych k tomu dodala, že někdo i kdyby mu bylo 100 tak radit nemůže, protože na to nemá.
Reagovat
gigin
Třeba ty.
Reagovat
Fandina
Od tebe bych ani nečekala, že bys napsal něco jiného. Tak moc dobře tě už mám prokouklého. Proč asi myslíš, že jsem to tam napsala, že ne každý může radit?
Reagovat
VlS
Fandino, s věkem prej přichází moudrost, jak se před ní schováváš? To co tady se Slackerem a RF předvádíš je infantilní.
Reagovat
Fandina
To víš, každý má nějakou chybu, úchylku. Souhlas. Chlapců je mi trochu líto, jinak bych se s nimi moc nevybavovala. Ale jinak se nějak za zvlášť moudrou nepovažuji, jen tak normálně, úměrně svému věku.
Reagovat
Fandina
I když, možná že ti nejde o moudrost obecně, ale o to kolik let je mně. A to už je na tvé inteligenci ... úsměv
Reagovat
gigin
No ono kamaráde nezáleží na věku. A už vůbec né tady. Klidně můžeš tvrdit, že ti je víc jak jí. Tady jde o úplně něco jiného. Ale to je fuk. Já jsem se jen pobavil, jaks vytekl :))))) Sorry.
Reagovat
EllNino
však jo :)
Reagovat
Fandina
gigin ... máš dojem, že je mladší než mých 60?
Reagovat
BooOoo
young guns onward!:D
Reagovat
gigin
Jooooooooooooo!! :DDDD
Reagovat
EllNino
Gratulace Katce, nakonec se z toho vedení 6:4 5:3 40:15 stalo ještě drama :) ...ale v tiebreaku pak vyhrála 7:1, tím dojem napravila :) ...v dalším kole bude každopádně těžká soupeřka, ať už to bude Svitolina (těžko říct, jak to pojme, bude přejíždět z Číny do Francie, navíc z outdooru do haly ...turnaj ne uplně velký a motivace nevím, moc nechápu její přihlášení) ...a nebo Parmentier, která hraje doma vždy pěkně :) ...
Reagovat
Haitik
A nehraje tam kvůli lepšímu nasazení na AO?
Reagovat
EllNino
možný :) ...v případě titulu by se posunula do top 16
Reagovat
smazaný uživatel
Ve 2. setu si to Katka zkomplikovala, ale jinak by to šlo. Ve 2. kole ji ale nejspíš bude čekat nasazená jednička Svitolina... Jinak škoda, že z Limoges jsou tak mizerné streamy. Radši jsem dal přednost hokeji...

BTW: To ten Fed Cup ještě nezačal a už je tady tak nablito... :D
Reagovat
blixa
To je tady pořád ... už aby začal biatlon ;-) :D
Reagovat
VlS
Hop hop hop Gábino!!!!!
Reagovat
Fandina
Tak super. Katka vyhrála v TB. Pěkný mač.
Reagovat
slacker
Siniakova vitez a ja muzu vypadnout :-DD
Reagovat
Fandina
6:5 chtělo by to brejk Katko!
Reagovat
Fandina
To byla přestřelka s Lim od obou. Hezky Katko 5:3 a dopodávej.
Reagovat
Fandina
Katka přišla o brejk, to je škody, to je škody.
Reagovat
Fandina
4:3 teď by to zase chtělo brejk a pak dopodávat. Katko pojď!!!
Reagovat
slacker
nedorazej na katku
Reagovat
Fandina
jsi trapný
Reagovat
EllNino
nehadejte se, Kateřina nevyužila mečboly za trest
Reagovat
slacker
trest za dorazeni
Reagovat
Fandina
za tvoje dorážení
Reagovat
EllNino
držte hubu oba dva
Reagovat
Fandina
co si to dovoluješ
Reagovat
smazaný uživatel
Ty se nezdáš. :D
Reagovat
EllNino
mužou si to psát do chatu a ne tu svinit diskuzi
Reagovat
smazaný uživatel
Však jo... Jen mě to u tebe překvapilo no. :-)
Reagovat
Fandina
proč nejdeš do jiného článku, proč tu druhým nadáváš, aniž se tě na něco ptali, víš co je to slušné vychování?
Reagovat
EllNino
slušné vychování je to, když si svoje osobní komplexy lečíš v soukromí a nemusíš tu dávat všem najevo, že si magor
Reagovat
Fandina
jestli máš pocit, že tu někdo léčí svoje komplexy, tím co tu píšeme, tak sorry, myslela jsem, že jsi inteligentnější, promiň
Reagovat
EllNino
víš co, drž klapačku, o mý inteligenci víš houno, špíno
Reagovat
Fandina
neboj, už nebudu, na tebe nemá smyslu reagovat
Reagovat
EllNino
a neurážeš mého rodiče, to si vyprošuji, ty mě vychovali nejlíp, jak mohli
Reagovat
Fandina
to je možné, ale slušně se tu nechováš, promiň
Reagovat
EllNino
neprominu
Reagovat
Fandina
upřímně, už to ani od tebe nečekám. To promiň bylo, že já hloupá něco psala.
Reagovat
EllNino
nějaký narážky na moji výchovu si fakt nech, na to jsem háklivej
Reagovat
misa
Fandinka má dnes zase záchvat, tak touží po nějaké oběti :)
Reagovat
Fandina
Ani ne, jen jsem si zase udělala obrázek o jednou zdejším uživateli, člověk se pořád učí.
Reagovat
misa
Nikoho nebaví si tady číst nekonečné hádky o ničem.
Reagovat
Fandina
Tak to nečti. O tobě to nebylo. A máš tu x jiných článků.
Reagovat
EllNino
tak hlavně, že máš radost ...
Reagovat
smazaný uživatel
to je problém ,když diskutující neví, že se baví starší dáma s mladým klukem
Reagovat
smazaný uživatel
:-DDD
Reagovat
slacker
Ja na katku nedorazel
Reagovat
Fandina
to tady ani nejde, ale na mě dorážíš permanentně
Reagovat
slacker
az ted vecer jsem zacal, a proc by kvuli tomu mela Katka nepromenovat mecboly?
Reagovat
EllNino
nikdo není zvědavej na vaše obří ega
Reagovat
Fandina
tak to nečti, máš tady x jiných článků, jdi tam
Reagovat
EllNino
jdi do prdele
Reagovat
Fandina
jsi drzý
Reagovat
EllNino
jsi pizda
Reagovat
Fandina
na tebe nemám chlapče, moc si dovoluješ
Reagovat
EllNino
neříkej mi chlapče jo ? co si dovoluješ ty ?
Reagovat
Fandina
pokud tě nebaví tady číst, můžeš jít do jiného článku, nemusíš druhé okřikovat, chce to trochu pokory od každého, i od tebe
Reagovat
EllNino
nepoučuj
Reagovat
Fandina
moc slušný tedy nejsi, chlapče
Reagovat
EllNino
nápodobně, bábo
Reagovat
misa
Nick F. nemá smysl brát vážně, to se člověk jen naštve.
Reagovat
Fandina
http://www.sportovninoviny.cz/zpravy/tenistkam-u-treninku-asistovala-plna-tribuna-deti/1279778

Nevíte někdo, jestli je tu Světlana, nikde se o ní nepíše.
Reagovat
slacker
8: 00:17.19 x
27: 00:22.75 x
26: 00:25.13 x
25: 00:28.36 x
24: 00:23.20 x
23: 00:16.78 x
22: 00:23.40 x
21: 00:25.80 x
20: 00:21.60 x
19: 00:28.73 x
18: 00:22.27 x
17: 00:18.73 x
16: 00:18.37 x
15: 00:17.61 x
14: 00:25.88 x
13: 00:15.34 x
12: 00:26.15 x
11: 00:17.46 x
10: 00:16.38 x
9: 00:20.76 x
8: 00:16.85 x
7: 00:23.45 x
6: 00:22.78 x
5: 00:20.41 x
4: 00:26.49 x
3: 00:18.84 x
2: 00:19.17 x
1: 00:19.19 x
Reagovat
Jabadu
"Dobrá předpověd. Lepší počasí jsme si snad ani nemohli přát!"
:-)
Reagovat
Fandina
OT ... Katka porazila Lim v Limoges v prvním setu 6:4 a ve druhém vede 3:1. Tak ještě tři game. Katko pojď!
Reagovat
slacker
Fandino pojd
Reagovat
Fandina
připadáš mi jako malý Jarda, který pořád doráží, jsi směšný
Reagovat
slacker
nauc se poradne cist, nepisu zmiz ale pojd
Reagovat
Fandina
kde čteš něco o zmizení, psala jsem o dorážení, nauč se číst, když už to neumíš
Reagovat
slacker
a kde ctes neco o dorazeni?
Reagovat
Fandina
dorážíš permanentně, nedělej se hloupějším, než vypadáš
Reagovat
slacker
takze kdyz napisu pojd tak dorazim? Tak to dorazis prvni
Reagovat
Fandina
ano, dorážíš, protože na mě permanentně reaguješ, jak něco napíši a mě to vadí
Reagovat
Fandina
mně to vadí
Reagovat
slacker
ja zacal reagovat na tebe az v 19:37 tak nelzi ze permantentne.
Reagovat
Fandina
je mi to nepříjemné, nikdo tady tak protivný jako ty není, aby se na druhé nalepil jako ty, jsi protivný
Reagovat
slacker
A ty nejsi protivna?
Reagovat
Fandina
Já se na někoho lepím, abych byla protivná? Nelepím, mně samotné je to nepříjemné, tak to druhým taky nedělám.
Reagovat
misa
Tak do kolika hodin dnes budete exhibovat? Do dvou do rána?
Reagovat
Fandina
Do pěti do rána. Abys měl vztek.
Reagovat
misa
Myslím, že tenhle tvůj komentář vypovídá o všem.
Reagovat
slacker
za 20 minut jdu pryc, takze prestavka na par hodin
Reagovat
slacker
Jses protivna i bez lepeni
Reagovat
Fandina
Na tebe nemám.
Reagovat
slacker
Jo na me nemas, ale ne v protivnosti
Reagovat
Fandina
Jdi otravovat někoho jiného, já o tvoje reakce nestojím. Navalíš se na člověka jako štěnice. Jsi ubohý.
Reagovat
peggy
Myslim,ze nase damy si msli,ze Sarapovova je hracka ,ktera konci zebricek.Hlavne aby jim to Rusky vratily a hlavne Maria slene Kvitove,uz to potrebuje.
Reagovat
Roger_Federer
Co je to slene?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, ale pochází to ze stejného jazyka jako slovo "msli".
Reagovat
slacker
silne, silene, stene = vyber si
Reagovat
Jabadu
"Nebylo to náhodou francouzsky, drahá? ... muck, muck, muck."
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak obyčejně ,když na jedné TV pustím tenis a na druhé jiný sport,tak tenis většinou zvítězí,ale teď tomu bylo jinak.Týna Plíšková moc pokroky nedělá,oproti sestře postrádá sílu jak herní,tak mentální a bez servisu jako dnes proti lepším hráčkám bez šancí.To prostějovský volejbal pokroky dělá.Asi v tom má prsty taky Černošek, ale podařilo se jim přitáhnout první Kubánky za hranice a proti nejlepšímu týmu světa (až na ten zpackaný závěr) docela vyrovnaný zápas lahodící oku. Týno .těšil jsem se na tebe ,ale musíš přidat plyn.Alepoň větší odvaha na BP a GP ale vidět je.
Reagovat
freeteepek
Mám za to, že první den budou hrát Petra s Luckou. Lucka svůj zápas ale projede, takže druhý den Pála nasadí. Karolínu, která vyhraje. Kdybych si mohl vybrat, tak bych ji nasadil na Šarapovovou hned první den. Otazník visí nad tím, jak Karolína zvládne aklimatizaci. Může být po té cestě časovém posunu unavená. Jestli o tom Pála bude rozhodovat ve čtvrtek, tak vezme Lucku, která měla dost času na odpočinek. Škoda, protože Karolína v pátek bude mít formu. Ona a Petra mají na to, aby porazily Šarapovovou. Lucce na takto rychlém povrchu nevěřím. Do 4hry bych nasadil Lucku s Bárou. Bára bude nažhavená a Lucka debla z našich umí nejlíp. Karolína sice debla hraje často, ale skoro vždy prohrává. Petra by v deblu byla úplně bezradná. Makarovová s Vesninovou jsou elitní pár.
Reagovat
VlS
A pamatuješ si, jak Lucka na tomhle rychlým povrchu v týhle hala doslova vygumovala Anu a Jelenu?
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím si, že s Anou to nebylo ani tak o povrchu jako spíš o tom, že Ana na Lucku neumí. Což se ostatně ukázalo i v neděli...
Reagovat
misa
Už se na jejich příští vzájemný duel moc těším, zejména pokud bude na grandslamu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak každý má nějakou oblíbenou a neoblíbenou soupeřku... Já se u Any netěším na zápasy s Luckou, naopak se třeba těším na zápasy proti Svitolině (H2H 7:0). Ty jako fanoušek Lucky se těšíš na zápasy proti Aně a zase se třeba netěšíš na zápasy s Petrou... :D
Reagovat
slacker
pristi zapas na nejakem obycejmem premieru petra Lucce pusti :=D
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem zvědav. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nepustí. Jen je škoda, že pokud jí Lucka někdy porazí, tak se o tom bude takhle psát - že to bylo puštěné.
Reagovat
slacker
nekdy porazi? Jde jen o ten pristy zapas na nejakem mene dulezitem turnaji
Reagovat
smazaný uživatel
No já doufám, že to bude ve finále GS, aby o tom nikdo nemohl spekulovat :)
Reagovat
misa
Příští rok ve Wimbledonu!
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem pro. Tak teď to ještě domluvit s tou Petrou :D
Reagovat
misa
Já mám rád i Petru, ale jejich vzájemné zápasy ne.
Reagovat
marekv
Kája je prostě loterie...
Reagovat
slacker
Loterie jsou koneckoncu vsechny 4 na vsech postech (singl/debl)
Reagovat
slacker
Ale vidim ze v sobotu to bude petra s lusckou a v nedeli mozna Kaja misto lucky (ledaze by petra v sobotu predvedla nejakou mimoradnou hruzu a pala by to s ni v nedeli neriskoval)
Reagovat
Jan
Zase Lucka v zápase s Kerberovou na TM ukázala, že je s formou zpátky, má fyzičku a Šarapovou už porazila. Karolína, nevím jak by si poradila s atmosférou důležitého zápasu + její nedávný mámto nahákismus. Dal bych v pátek Lucku + Petru. Navíc si myslím, že Pála bude ctít žebříček a nasadí 2 naše žebříčkově nejlepší. Nemyslím, že by se Lucky urazila, kdyby nasadil v pátek Karolínu, ale určitě by se jí to dotklo. V neděli už může Pála kombinovat dle libosti.
Reagovat
tommr
se vším souhlasím, ale nečekej, že se bude hrát v pátek ... :)
Reagovat
Jan
No jasně, v DC by se hrálo :)
Reagovat
Jan
opr: Lucka urazila
Reagovat
smazaný uživatel
Lucce ten rychlý povrch vyhovuje taky, dál pro ní mluví fakt, že už Mášu porazila a má i další skalpy top hráček. A hlavně je na důležité zápasy ve Fed Cupu zvyklá. Myslím, že bude hrát Lucka - a pokud prohraje, tak jí v neděli nahradí Karolína.

K tomu deblu - je otázka, jestli tam vůbec bude Makarova. Kuzněcova by těžko letěla do Prahy s tím, že bude jen náhradnice a v nominaci nebude. Podle mě Myskina nebude riskovat Makarovu, která od USO nehrála, takže do debla by s Vesninou šla některá z ostatních hráček, pravděpodobně Pavljučenkova. Pak by ten debl byl slušná loterie, kdyby hrály dva nesehrané páry. Ale taky je možnost, že Makarova v nominaci bude jen kvůli deblu a mimo zůstane jedna z dvojice Kuzněcova-Pavljučenkova, ale to by mi z ruské strany přišlo docela riskantní.
Reagovat
EllNino
Rusky jsou univerzální, Kuzna s Pavlyuchenkovou ve Fedcupu už hrály debla, stejně tak Vesna s Nasťou ...debl mají silný, ať už bude hrát jakákoli dvojice :)
Reagovat
Chrenda
v singlu bych preferoval asi Petru s Karolínou a do debla Lucku s Karolínou. Myslím, že vyhrajeme 3:1 a že se debl hrát nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych chtěla vidět ve čtyřhře Petru s Bárou... :D
Reagovat
blixa
Ale jedině, když to bude 3:0 :D
Reagovat
tommr
kdyby Petra porazila Sharapku a rozhodla tak o našem postupu tak do debla stoprocentně nepůjde ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jednickou bude Petra dvojkou Lúca volal sem s Pálou :D vše je zařízený :D
Reagovat
tommr
naše sobotní sestava je předem jasná. Složitější rozhodování bude až v neděli ... :)
Reagovat
Chrenda
Nejsem si jistý, že je to jasné.
Reagovat
tommr
Lucka už Sharapku dokázala dvakrát porazit zatímco Karolína s ní ještě nikdy nehrála. Myslím si proto, že Pála nebude v sobotu nasazení Karolíny riskovat ...
V neděli už bude situace jiná. Pokud by došlo na čtvrtej singl tak by už nasazení Karolíny dávalo smysl, protože Lucka na Kuznetsovovou ani Pavlyuchenkovou moc neumí a měla by se navíc šetřit na případnej rozhodující debl ...
Reagovat
Chrenda
No no nevím jestli Lucka je to pravé ořechové. Myslím, že Karolína má teď lepší fazonu.
Reagovat
EllNino
na Šarapku pujde určitě Lucka :)
Reagovat
misa
... jinak ani nezapínám TV :)
Reagovat
smazaný uživatel
v sobotu asi jo, v neděli Lucku asi pošetří na debla
Reagovat
VlS
Lucka už proti Mugu a Petře byla skoro zpět a s Angie úplně. U Káji nevíš, co s ní udělá rozeřvaná hala. Ale je to na Pálovi a klidně může mít jinej názor.
Reagovat
Jabadu
Já jsem mluvil s nim jenom po telefoně a takže jsem nevim a řikám, mně to nevadilo, stejně bych musel dát do toho. ...
:-)
Reagovat
VlS
A strah, ten máš?
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist