Kerberová v napínavém finále porazila Ivanovičovou a získala v Linci titul

13. 10. 2013, 16:05
Aktuality 63
Angelique Kerberová si z Lince odváží kromě vstupenky na Turnaj mistryň také trofej pro vítězku. Německá fedcupová reprezentantka porazila bývalou světovou jedničku Anu Ivanovičovou v napínavém a útočně laděném finále 6-4 7-6.
Profily hráčů
Angelique Kerberová

Finálový duel v Linci začal ve velmi dobrém tempu. Obě soupeřky v prvních gamech předváděly útočný tenis a k vidění bylo na obou stranách hned několik kvalitních vítězných forhendů. K brejkbolům se jako první dostala ve třetím gamu Kerberová. Ivanovičová sice hned čtyři z nich suverénně odvrátila, ale u brejkbolu číslo pět špatným přechodem na síť servis ztratila.

Angelique Kerberová získala i následující dva gamy po téměř bezchybném výkonu a vedla už 4-1. Do šesté hry Němka vstoupila esem, ale poté se obraz hry rapidně změnil. Ivanovičová nejprve fantastickými returny získala první ze dvou ztracených servisů zpátky a se šňůrou jedenácti vyhraných výměn v řadě vyrovnala stav na 4-4.

Rozjetá Ana Ivanovičová ještě přidala na agresivitě, ale s touto taktikou neuspěla. V devátém gamu sice z rakety vypustila pár nechytatelných úderů, ale taky spoustu zbytečných nevynucených chyb a především dvě dvojchyby při gamebolech. Od agresivity Srbka neupustila ani na returnu a to se jí stalo osudným. Po nepřipravených přechodech na síť a dalších nevynucených chybách prohrála první set 4-6.

S taktikou „všechno nebo nic“ vstoupila Ivanovičová i do druhého setu a zpočátku ji vycházela. Za stavu 3-1 a 40-15 ale Srbka nevyužila dva gameboly a Kerberová zavelela k obratu. Ačkoliv Němka je taky útočně laděnou hráčkou, vycítila, že nejlepší zbraní proti agresivním tenisem oslepenou Ivanovičovou, bude trpělivost. Rodačka z Bělehradu začala kupit chybu za chybou a brzy prohrávala už 3-5.

Na servisu bývalá světová jednička snížila stav utkání na 4-5, v následujícím gamu ale byla krůček od vyřazení. Kerberová se propracovala k vedení 40-0 a disponovala třemi mečboly v řadě. K překvapení všech však Ivanovičová situaci ustála a posléze srovnala na 5-5. Další dva gamy, ve kterých se hrál fantastický tenis a zápas gradoval, získaly obě hráčky hry na servisu i přesto, že dvěma setboly disponovala tentokrát Srbka.

Velkou přetahovanou předvedly finalistky ve zkrácené hře. Ivanovičová nejprve vedla 2-0, pak prohrávala 2-4, ale za stavu 6-4 měla dva setboly. Nejen ty, ale taky celý zápas ztratila Srbka prohrami v následujících čtyřech výměnách. Kerberová tak v Linci k získané vstupence na Turnaj mistryň přidala také trofej pro vítězku.

- WTA INTERNATIONAL LINEC -
(Rakousko, tv. povrch / hala, 235.000 dolarů)
nedělní výsledky (13. 10. 2013)

Dvouhra - semifinále:
Kerberová (1-Něm.) - Ivanovičová (3-Srb.) 6-4 7-6 (8-6)

Komentáře

63
Přidat komentář
freeteepek
Tak na stránkách moskevského turnaje Angelique uvádí jako důvod odřeknutí své účasti natažený bříšní svaly, který si potřebujou odpočinout:-)
Asi se jí to stalo při tréninku v Moskvě, protože jinak by do Moskvy vůbec nejezdila, že? Nakonec tam ještě stihla autogramiádu pro děti z dětských domovů. A Putin stále mlčí. Asi je mu ženský tenis putna...úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Kerber se odhlásila z Moskvy? :D
Reagovat
PetaM
Vcelku logické :D Ani jedna z 8 hráček účastnících se TM týden (dva týdny) před TM nehraje :D Super :D Takový menší útlum špičky. Snad to vygraduje na TM :D
Reagovat
LukasH
Mistryně musejí odpočívat.:-)
Reagovat
VlS
jo, a další taky dáš a pak se zase domluvíme, jo?
Reagovat
smazaný uživatel
Caro dostala kopačky...http://www.dailymail.co.uk/news/article-2458466/Rory-McIlroy-splits-Caroline-Wozniacki.html
Reagovat
Roger_Federer
Monty25 na tom má určitě podíl..:):)
Reagovat
smazaný uživatel
No jestli se s ní rozešel kvůli tomuhle, tak nemusí být ani moc smutná.
Reagovat
tommr
přesně tak. Je vidět, že ten McIlroy je nejen vopičák, ale i vypatlanec a Caro by měla bejt ráda, že se ho zbavila. Jediný co je na něm zajímavý jsou prachy a těch má snad Caro sama víc než dost ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že za tím bude asi víc než jen ta fotka (viz ty rady od nějaký tý golfový legendy), ale jestli jo, tak je to d.ebil. Caro asi smutná bude, ale třeba jí to nakopne a místo koukání na nudnej golf začne víc hrát tenis a půjde nahoru. Je mi celkem sympatická a přál bych jí jeden GS už jen proto, aby přestaly ty blbý kecy o neprávoplatné No 1
Reagovat
VlS
Tommr - ty ho nějak blíž znáš, že ho tituluješ opičákem a vypatlancem? Jsi sprostej hulvát jako normálně
Reagovat
smazaný uživatel
Přátelé, zklidněte vášně. Podle dánských médií to není pravda a řekla jim to sama Caro (stačí si ten článek dát do translate.google.com). Asi to není poprvé, co si někdo takhle vymýšlí... Myslím, že Caro už o tom v minulosti něco psala na Twitteru a dokonce se jí i Roryho zastal Andy Roddick. :)
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/tennis/article2121825.ece

Jinak koukám, že ten Ekstra Bladet bych měl číst častěji... Píšou tam třeba, že se Caroline vůbec nelíbilo, že Angelique jako její největší soupeřka v boji o TM dostala na poslední chvíli divokou kartu do Lince a za velmi zvláštních okolností. Sami dánští novináři o tom napsali, že to jsou špinavé triky...
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/tennis/article2122014.ece
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/tennis/article2118804.ece

No, já rozhodně nechci kritizovat Angie, ale co jsem si přečetl, tak jsou dána nějaká pravidla, která asi nebyla dodržena. To je samozřejmě špatně a jsem zvědavý, jestli se k tomu WTA ještě nějak vyjádří. Tedy teď už je to asi jedno, ale pro příště... Jinak já byl tak nějak smířený s tím, že Caro bude na TM jako náhradnice. Když jsem viděl, že Angie hraje ještě dva turnaje a Caro jenom jeden (navíc Angie měla nějaký náskok), tak už mi to bylo jasné. Říkal jsem si, že Caro už se za tím možná tolik nehoní, ale jak je vidět, tak to chtěla aspoň ještě zkusit... Jak říkám: Nekritizuju Angie, ale zase chápu Caro. Přestože jsem okolnosti účasti Angie v Linci vůbec neřešil, tak se přiznám, že to přelosování celého turnaje mi bylo taky trochu divné (hlavně proto, že Ana a Donna pak měly úplně jiné soupeřky než původně). Nepamatuju si, že by se to stalo někde jinde...
Reagovat
slacker
Ja bych to rakusakum dal poradne vyzrat. Zato jak se zachoval v lete reditel turnaje v Bad Gastein si nezaslouzi zadnou shovivavost
Reagovat
gigin
Lucie ŠAFÁŘOVÁ ve 13:00 živě na Eurosportu!

Rozpis našeho dnešního vysílání turnaje WTA v Lucemburku je následující:

13:00 Šafářová - Pengová
dále Watsonová - Wickmayerová

18:00 Schiavonová - Jovanovská
dále (zřejmě na E2) Pironkovová - Becková
Reagovat
tommr
tak to je opravdu dobrá zpráva! Lucka bude v Lucemburku bojovat o účast na letošním Turnaji šampionek a je skvělý, že to bude možný sledovat v televizi. Ted ještě musíme doufat, že Lucce vydržela forma ... :)
Reagovat
dadaft
vzpomeňme na podivuhodný rok 2011, kdy Angie došla do semifinále US Open - říkalo se velký úspěch, ale druhým dechem se tak trochu dodávalo, že u Angie je to spíš souhra náhod, že její upracovaný styl není tak dobrý, aby s ním mohla pomýšlet na velké úspěchy, že do budoucna bude spíš "krýt záda" jiným talentovaným němkám, Lisické, Petkovičové a Goergesové, silné nastupující generaci, do které naši sousedé vkládali obrovské naděje...............................
.................... a bum ho, máme rok 2013, a Angelique je německá jednička a jako jediná z nich se podívá na Turnaj mistryň
- přetože Sabine byla ve finále Wimbledonu.
jo jo, Angie se vypracovala, všechna čest.
Reagovat
Reti64
Máš pravdu, ale kariéra Sáby i Petko je zatím poznamenaná zdravotními problémy.
Reagovat
LukasH
To jsou ty prognózy. Přitom styl Lisický a Petko je takovej čistší. Je vidět, jak málo záleží na tom vlastním tenise a hodně na těch jinejch věcech.
Je fakt, že Petko se pořád s něčim léčí. Co se týká Sabine, nikdy jsem nepochopil, proč je tak dobrá jenom ve Wimblasu a jinde vlastně neudělá výsledek.
Reagovat
rychlej
taky vám přijde angie na fotce jako nějakej zombík?
Reagovat
VlS
Hit 1. kola bude asi Bušička - Petko, Lucka - Peng, jinak Fran- Bojana, Dona - Sabina může být taky zajímavé. Caro -Mandy, Sloane -Timea asi jasný.
Lucko, doufám že ti chuť i forma vydržela a pojď.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak..:) Nejvíc se těším na ten tvůj první zmíněný zápas...to bude pecka..:) Ani nevím, které to víc přát, asi spíš Genie, i když Petko mám taky moc ráda..:) A pak se samozřejmě těším na Sabinku...proti Donně (kterou začínám mít taky v oblibě) by to mohlo být super..;)
Reagovat
smazaný uživatel
No, mrzí mě to fakt hodně. Mám pocit, že si Anička zasloužila vyhrát aspoň set, ale na to se bohužel nehraje... Takže gratulace Angie k titulu, Aně k finálové účasti a oběma holkám ke skvělému týdnu!

Začátek pro Anu nebyl nejlepší. Za stavu 1:1 ztratila servis ve vyrovnaném gemu, ale je nutno říct, že tam měla Angie navrch. Angie si vypracovala pět brejkbolů, zatímco Ana jenom jeden gembol... Pak měla Ana výpadek a najednou prohrávala už 1:4 se ztrátou dvou brejků. Už jsem si pomalu říkal, že to snad ve 2. setu bude lepší, ale nakonec byla první sada ještě hodně zajímavá... Jakoby to Anu spíš vyburcovalo, že prohrává. Od stavu 1:4 začala hrát jako z partesu a dovolila toho soupeřce opravdu málo. V následujících třech gemech ztratila pouhé tři fiftýny z patnácti! Ana hrála opravdu neskutečně. Snažila se prostě něco změnit, protože věděla, že proti Angie to s dlouhými výměnami od základní čáry asi nepůjde. Ana se snažila co nejrychleji zakončovat výměny a taky velmi často chodila na síť, což u ní nebývá zvykem. Tahle taktika začala výborně vycházet a ze stavu 1:4 bylo najednou srovnáno. Pak ale přišel rozhodující devátý gem, který Ana bohužel nezvládla. Mohlo za to několik chyb, které se vůbec stát nemusely. Dvakrát udělala Ana nevynucenou chybu, když měla otevřený kurt. Poprvé to bylo za stavu 30-15 a podruhé za stavu 40-30, tedy při prvním gembolu. Potom Ana měla ještě tři gemboly, jenže o dva z nich se připravila sama, když udělala dvojchybu. Nakonec to dopadlo tak, že Angie využila svůj druhý brejkbol a to rozhodlo celou první sadu. Ana byla rozjetá a hrála skvěle, jenže tam prostě chybělo trochu víc klidu a trpělivosti, aby dokonala ten obrat. Docela věřím tomu, že kdyby Ana dala na 5:4, tak už ten set dotáhla. Ale to jsou bohužel zase jenom kdyby... Místo toho šla Angie podávat na zisk 1. setu, což se jí povedlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Dá se ale říct, že Anu ta ztráta 1. setu vůbec nerozhodila. Právě naopak, pořád měla obrovskou chuť a bylo na ní vidět, že strašně chce. Jak už jsem psal včera, Anička měla v Linci i svoje rodiče, takže to byl určitě o důvod víc. Ana to docela prožívala a chvilku mi přišlo, jako kdybych viděl Aničku pár let zpátky. :) Ana vlétla do 2. setu čistou hrou na podání a poté i na příjmu, takže vedla 2:0. Jenže se jí bohužel nepodařilo, aby Angelique trochu víc odskočila. Ve třetím gemu Ana nepotvrdila brejk a přestože pak zase získala brejk na 3:1, tak ani napodruhé se jí to nepovedlo potvrdit. Za stavu 3:2 měla Ana brejkbol, ale Angie ho odvrátila a bylo srovnáno. Pak měla Ana výpadek, podobně jako v 1. setu. Ana tam udělala nějaké zbytečné chyby, vyhodila returny apod. Zase to bylo takové uspěchané a chyběla jí trpělivost. Nejprve přišla o podání a poté Angie čistou hrou zvýšila na 5:3 ve svůj prospěch. Zdálo se, že tohle už Ana asi neotočí, ale ona se nevzdávala. Devátý gem urvala, když využila svůj šestý gembol a poslala tak Angie na servis. Angie byla ve stejné pozici jako v 1. setu. Zase podávala za stavu 5:4, tentokrát ale na vítězství v celém turnaji. Za stavu 40-0 měla Angie tři mečboly a zdálo se, že se blíží konec. Ovšem opak byl pravdou. Ana si asi řekla, že teď už nemá co ztratit a šla do toho po hlavě. Párkrát jí to tam spadlo a stav byl rázem na shodě. Angie už se v tomto gemu k žádnému mečbolu nedostala. Naopak Anička si postupně vypracovala tři brejkboly a do třetice to vyšlo...
Reagovat
smazaný uživatel
Bylo srovnáno na 5:5 a říkal jsem si, ať to Ana hlavně potvrdí. To se taky stalo a ze zdánlivě beznadějné situace najednou Ana vedla 6:5. Angie šla zase podávat, ale pro změnu na záchranu ve 2. setu. Ana vedla 40-15 a měla dva setboly, jenže je bohužel nevyužila. Angie to čtyřmi míčky v řadě otočila a vynutila si tie-break. Ana tam mezitím ještě měla nějaké zdravotní problémy (asi se zády), ale nakonec si nevzala ani MTO, takže to snad bude dobré... Začal tedy tie-break, který byl plný obratů. Ana vedla 2-0, potom prohrávala 2-4 a pak otočila na 6-4 a měla zase dva setboly. Bohužel, ani tentokrát to nevyšlo. Teď nevím úplně přesně, ale z těch čtyř setbolů celkem asi jeden nebo dva Angie odvrátila vítězným úderem a při dvou Ana udělala nevynucenou chybu. Vím, že při tom posledním za stavu 6-5 v tie-breaku dala Ana hodně těsný aut. To byla velká škoda... No, pak si Angie vypracovala svůj celkově čtvrtý mečbol, Ana poté trefila síť a byl konec. :(
Reagovat
smazaný uživatel
Musím říct, že bezprostředně po zápase jsem byl hodně smutný a naštvaný. Jak už jsem napsal na začátku, Ana si podle mě zasloužila aspoň ten jeden set, ale holt jí to dneska nebylo souzeno. Šance měla jak v první, tak ve druhé sadě, ale nevyšlo jí pár klíčových momentů. Herně na to určitě měla, i když tam byly i ty zmiňované výpadky. Ale v některých fázích zápasu hrála fakt bezvadně. Angie hrála samozřejmě taky dobře a nejvíc navrch měla asi na začátku a pak ve 2. setu krátce po tom srovnání na 3:3. Tenis to byl pěkný a divákům v linecké hale se určitě musel líbit. Obě holky to dost prožívaly, k vidění byly hodně zajímavé výměny, často i na síti. Takovému zápasu prostě to finále slušelo... Jsem rád, že to Anička po zápase vzala v pohodě, i když jí to určitě muselo mrzet. Ona má turnaj v Linci hodně ráda a věřím, že tam ještě v budoucnu udělá další úspěchy. Co jsem četl na stránkách WTA, tak to bere pozitivně a to je důležité. :)
"There were a lot of turnarounds from both sides, but she played better in the important moments," Ivanovic said. "I feel like I had more chances but just didn`t use them. I hit some errors when I really needed the point. But it was a great match, and though it`s disappointing to lose in a final, I had lots of good matches this week and lots of good wins, and overall it was a very positive week for me."
Reagovat
smazaný uživatel
Po losu (ještě bez Angie) jsem tady psal, že Aně dávám velké šance na titul. Pak Angie dostala divokou kartu a situace se trochu změnila. Přesto jsem si říkal, že se můžou potkat až ve finále a to je ještě daleko. No, nakonec k tomu opravdu došlo... Ana určitě potrápila Angelique nejvíc ze všech soupeřek. Niculescu jí sice dala kanára, ale pak už si to Angie pohlídala. No a když jsem před finále viděl výsledky ostatních zápasů, tak to byly pro Angelique samé jednoznačné výhry... Nedá se nic dělat. Angie holt dostala divokou kartu a potvrdila svou pozici nejvýše nasazené hráčky na turnaji. Bez ní by v Linci nejspíš vyhrála Ana, ale to je teď asi zbytečné řešit... Píšu to jenom proto, že už bych Aně přál zase nějaký titul. Přemýšlel jsem nad tím, proč Ana v poslední době nevyhrává tituly a některé hůře postavené hráčky třeba vyhrávají. Asi to bude tím, že Aně se letos nedařilo na turnajích kategorie International, kde byla jednou z favoritek (Pattaya, Monterrey). Dařilo se jí až teď v Linci, ale tam holt byla Angie... Celkově vzato však Ana dokáže udělat třeba semifinále Indian Wells nebo Říma, jenže v Pattayi nebo Monterrey skončí v úvodních kolech. Prostě mám pocit, že Aně se daří spíš na větších turnajích, ale tam zase dříve nebo později narazí na hráčky z Top 4, které jsou momentálně lepší. Tedy hlavně ta první trojka je lepší než ostatní a na Agu zase Ana neumí... Takže to je asi důvod, proč Ana teď nějakou dobu nezískala titul. Letos ji ale ještě čeká Moskva a Turnaj šampionek, tak třeba to vyjde tam. V Moskvě byla loni v semifinále a na TŠ už dvakrát vyhrála... Hodně štěstí, Aničko! :)
Reagovat
slacker
tohle je extrem, Dumas hadr
Reagovat
pepin
A ještě si velebnosti třikrát kýchla a dvakrát se podrbala. A zase je v aleji, a dál to již nekomentuji. Fakt úžasné.
Reagovat
smazaný uživatel
To nic není, měl jsem i mnohem delší vlákna... Podívej se, kolik jsem toho třeba napsal o exhibici, když byla Masha v Praze. :D Je ale fakt, že tam jsem byl přímo na místě. :)
http://www.tenisportal.cz/zpravy/sarapovova-na-advantage-tennis-v-praze-porazila-kvitovou-i-safarovou-11113/
Reagovat
VlS
A proč to kluci čtete? Já to nečtu ( normální krátký Montyho příspěvky naopak čtu docela rád, nikoho neuráží ). Někomu se to líbí, tak to nechte bejt .
Reagovat
slacker
VIS: Proc prepokladas ze to cteme? :-) Ja to rychle prolit jestli to ma jedno téma nebo se to tyka vice zapasu, ale pak me to zaclo připomínat svazky fantasy sag ktere autori pisou na kilogramy :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, úplně souhlasím ana si měla zasloužit ten nějaký set např. 2 ve kterém hodně dřela. ŠKODA NO.
Reagovat
pepin
Slacker má pravdu, proč myslíš, že ty bláboly čteme? Jen jsme si to dovolili komentovat, nic víc, nic mín.
Reagovat
VlS
A proč to komentujete, když to nečtete?
Reagovat
Reti64
Děkuju za pěkné komentáře a Aničce přeju hodně štěstí v dalších turnajích. AJDE!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Když to nečtete, proč to komentujete, pánové?
Reagovat
smazaný uživatel
Reti64: Není zač a díky za pochvalu! :)

VIS: Tobě taky díky! Tady aspoň vidíš, jak fungujou moji zdejší kritici... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Viz reakce na VISe... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale běda jak někdo začne kritizovat kritiky, to je hned oheň na střeše. ;-)
Reagovat
freeteepek
Zajímavé, kolik ohlasů má příspěvek, který nikdo nečetl. To se taky musím přidat:-)
Vzkaz pro Montyho: Tentokrát jsem fandil s tebou. Škoda, že Ana nevyhrála. Moc jsem jí to přál:-(
Reagovat
pepin
To neznamená, že když něco komentuji, že to musím číst. Tak když Vám to nedošlo, tak já jsem okomentoval, že tady zaplácá tolik místa, že když tu chce někdo něco napsat nebo přečíst normálního, tak musí půl hodiny jezdit. Jinak vidíte, kolik lidí tady celou dobu vede diskuze nad těmi jeho výlevy. To svědčí opravdu o popularitě.
Reagovat
slacker
VIS, QUESH, MONTY: Komentuju celkovou delku nikoliv obsah panove. Na posouzeni delky nemusim cist kazde slovo. Nekumu to holt pomalu zapaluje
Reagovat
smazaný uživatel
Aby bylo jasno: Já nepíšu dlouhé příspěvky kvůli tomu, že by mi to dělalo dobře, ale protože mám co říct. Pokud to někomu vadí, tak mu s tím asi neporadím... Musím říct, že pepin je teprve druhý člověk na TP (první byla rib), který si stěžuje, že musí moc dlouho "jezdit", než "překoná" moje komentáře... Tak na to snad můžu jenom doporučit, aby si pepin a rib pořídili větší monitor. :D

freeteepek: Díky za reakci a příspěvek k věci. :) Máš pravdu, je to škoda. Mrzelo mě to hodně, ale už jsem se z toho trochu vyspal... :)
Reagovat
tommr
Případnej titul Ivanovicový z Lince by moh ještě pořádně zamotat kvalifikaci na letošní Turnaj šampionek v Sofii. Titul Kerberový naproti tomu nic nezmění, protože ta bude určitě hrát na TM ... :)
Zatím se letošní Turnaj šampionek kvalifikovalo těchto 6 hráček: Vinci, Kirilenko, Halep, Stosur, Vesnina a Cornet. Lucka Šafářová je zatím na sedmým - prvním nepostupovým - místě se ztrátou pouhých 15 bodů na Cornetovou, ale má poměrně značnou šanci na postup, protože Vinciová a Kirilenková zřejmě budou místo TŠ hrát finále FC ... :)
Lucce ted hrozí dvojí nebezpečí:
1. Jedna hráčka z pětice Wozniacki, Stephens, Lisicki, Flipkens a Bouchard by si účast mohla vybojovat ještě příští týden ziskem titulu v Lucemburku ...
2. Lucku by mohly předstihnout i Pavlyuchenková a Hantuchová pokud by udělaly dobrej výsledek v Moskvě ...
Reagovat
smazaný uživatel
Mám dotaz ohledně titulu v Lucemburku...kdyby jedna z těch 5 hráček získala titul, měla by účast na TŠ jistou nebo rozhoduje ještě něco jinýho? :) (Hlavně mě to zajímá kvůli Sabine, Caro nebo Genie)
Reagovat
tommr
Wozniacki, Stephens, Lisicki a Flipkens by si účast zajistily ziskem titulu, u Bouchardový by ještě záleželo i na tom kolik bodů si nahrajou Cornetová, Pavlyuchenková a Hantuchová v Moskvě ...
Reagovat
slacker
Prosim rozvest myslenku jak viteztvi Any by mohlo zkomplikovat situaci. Jako ze ji vemou WC a daji ji nekomu kdo se nevzda ucasti kvůli FC? Třeba by ji dali Lucii ;-)) třeba
Reagovat
tommr
kdyby Ivanovicová v Linci vyhrála tak by měla účast na TŠ zajištěnou sportovní cestou a divokou kartu by už k tomu nepotřebovala. Takže je logický, že by pořadatelé tu divokou kartu nabídli nějaký jiný hráčce a vsadil bych se, že Lucka by to určitě nebyla ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratuluji Angie! Ale je ti jasný, že za titul vděčíš i Petře? Kdyby se neodhlásila, tak mohlo být vše jinak.. :-)
Reagovat
PetaM
No jo, to by musela uhrát ČF v Moskvě ... :D I když s takovým losem bych se moc nebál .. :D Ale na druhou stranu ten tlak, že je to poslední turnaj, a že prostě musí do toho ČF. To by asi bylo svazující trochu :) :)
Reagovat
Sonja
Achjo:-( Zachránění 3 matchballů v řadě byla paráda, ale pak prostě měl přijít zisk setu...a ne nevyužití 4 setballů a prohra:-(((
Gratulace Angie.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, aspoň jeden set prostě Ana měla získat. Taky mě to hodně mrzelo, ale nedá se nic dělat. Jinak už jsem asi všechno napsal ve svých příspěvcích... Škoda, že to dneska nebyl čistě srbský den. Kdyby kromě Novaka vyhrála i Anička, to by byla paráda. :)
Reagovat
PetaM
Angi Angi. Probrala ses na poslední chvíli a jsi na TM. Sice s pomocí Mášy, jinak bys byla jen náhradnice. Takhle si zahraješ, takže super! :) :)
Reagovat
Mayo
Angelique ide ako píla
Reagovat
LukasH
Ta se nám ale nějak rozjela. Gratulace.:-)
Reagovat
LukasH
Viděl jsem koncovku. Trochu škoda pro Anu. Má skvělý údery, ale takovou neučesanou hru a hlavně neukočíruje ty nejdůležitější momenty. Proto asi není výš.
Reagovat
smazaný uživatel
Musím souhlasit. Anička na to herně má, ale někdy jí prostě chybí klid a trpělivost. Dá se říct, že dneska bylo vidět, proč je Angie v první desítce a Ana ve druhé... Ale já si zase myslím, že to má Anička trochu i v povaze. Aspoň já ji vidím jako strašně hodnou a milou holku, ale zároveň taky trošku temperamentní a netrpělivou. :) No a mám ji rád právě takovou, jaká je a nechci, aby se měnila. To radši ať je ve druhé desítce a zůstane stejná, než aby byla v první a nějak se změnila, když to takhle řeknu... Přesto věřím, že se Ana do první desítky ještě dostane. Moc jí to přeju, i kdyby to třeba mělo být jenom na týden...
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už jsem psal, Anička to dneska fakt hodně prožívala, jako kdybych ji viděl několik let zpátky. :) Jenže před těmi několika lety byla v takové pozici, že vlastně až do toho RG 2008 se od ní moc nečekalo. Ona měla skvělé hlavně roky 2007 a 2008, kde hrála celkem tři grandslamová finále. Potom ta očekávání samozřejmě stoupla. Začala to mít těžší a trochu se jí přestalo dařit, což po vyhraném grandslamu poznalo už několik hráček... Je fakt, že asi málokdo spadl jako Ana na 64. místo žebříčku (po Wimbledonu 2010), ale zase je třeba říct, že se od té doby docela hodně zvedla. Jenže mezitím se zase objevily nové hráčky, které se dostaly nahoru. Kdo v roce 2008 věděl o Vice (já teda jo :)), Caro, Petře, Saře, Angelique a dalších... Ale jak říkám, přesto věřím, že se Ana do první desítky ještě podívá. Já se tedy počítám za jejího fanouška od US Open 2009 a začal jsem jí fandit, protože mi jí bylo strašně líto, jak tehdy prohrála v 1. kole. Dřív se mi víc líbila Masha a Anu jsem považoval tak trochu za její rivalku, protože jednu dobu prakticky bojovaly o post světové jedničky. Taky jsem měl rád Dinaru, potom jsem objevil Viku... Takže Aně jsem začal fandit možná trochu později, i když už předtím jsem ji řadil mezi ty sympatičtější. No ale dneska už na Aničku nedám dopustit. Je mi moc sympatická a taky si myslím, že je pořád krásnější (ještě víc než před těmi několika lety). :) Už se těším na prosincovou exhibici mezi Anou a Mashou v Bogotě.
Reagovat
LukasH
Tak to je dobrý, že už tenis sleduješ a fandíš tak dlouho. Já jsem mnohem novější. Vlastně jsem tenis začal sledovat až po tom, co Petra vyhrála TM. Takže jsem jí vůbec neviděl na Wimblu ani na tom Masters (všechno pak puštěný zpětně). Je to škoda, že jsem vlastně ty její úspěchy neprožíval, ale v tý době jsem se o tenis vůbec nezajímal. A úplně pravidelně (každej turnaj) jsem to začal sledovat až po Roland Garros 2012, takže nedávno. Tehdy jsem to začal i sám hrát.
A teď tim zas naopak dost žiju.
Ještě k tý Aně. Tuhle řekla Jana Novotná (tušim), že Ana nemá koncepci hry. S tím by se dalo souhlasit. Jak jsem napsal. Ona má výborný údery, ale jako by tam chyběla strategie. Vzpomínám si i na zápas s Petrou v Dubaji, kde to byl úplně vyrovnanej tenis, dokonce tam Ana dotáhla v obou setech obrovský ztráty, ale nezvládla koncovky.
Reagovat
slacker
A Petra nejakou strategii ma?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jo, tak to mě docela překvapilo, že sleduješ tenis poměrně krátce. Rozhodně bych to do tebe neřekl, protože máš podle mě výborný přehled. :) No, já jsem tenis taky nesledoval, když třeba Masha vyhrála Wimbledon 2004. Potom zhruba v letech 2005-2008 jsem tenis sledoval víceméně okrajově a měl jsem docela dost hráček, které se mi líbily. Ale zdaleka jsem na to nekoukal v takové míře, že bych třeba ponocoval během GS, jak to dělám teď. Asi až od roku 2009 jsem začal tenis hodně sledovat a v té době se taky zformovalo jádro mých oblíbených hráček (Masha, Vika, Caro, Ana), ke kterým letos přibyly další (Kiki, Monica, Donna, Katka). :) No a později jsem to začal sledovat ještě víc a dá se říct, že tenis se u mě postupně stal sportem číslo jedna. Na podzim 2011 jsem začal chodit na TP, asi před 14 dny jsem tady oslavil dva roky. :)

Co se týče Any: Tak ona je otázka, co je to ta "koncepce hry". Možná by se zdálo, že Ana nemá žádný "plán B", ale myslím si, že právě dneska docela uzpůsobila hru vzhledem k soupeřce. Mám na mysli, jak se Ana hodně tlačila k síti, protože věděla, že od základní čáry to bude mít proti Angie hodně těžké... A že se jí někdy nedaří dotáhnout vedení nebo třeba dopodávat, to podle mě není až tak otázka strategie. Je asi fakt, že Ana má ve srovnání s bekhendem hodně dominantní forehand, což proti některým soupeřkám může být trochu slabina. No a takovou alfou a omegou její hry je servis. Když jí funguje, tak si tím dokáže hodně pomoct a když ne, tak to zase pomáhá soupeřce... Takže spíš bych zopakoval, že Aně občas chybí klid a trpělivost, než nějaká koncepce nebo strategie.
Reagovat
LukasH
To je zas dobrý, že si získáváš nový oblíbenkyně. Mně tohle moc nejde. Jsou třeba hráčky, který se mi líbí, ale většinou k nim mám neutrální vztah, co se týče prohry nebo výhry.
Když jsou zápasy, tak vysloveně fandim jen Petře a Sereně. Možná Lucce, ale nijak vášnivě. Pak ještě možná Sam...a to je všechno.
Asi je to jak píšeš: Aně chybí ta trpělivost, počkat si v důležitých chvílích na ten správnej moment. Ale jak píšeš, zas by bylo blbý, kdyby se měnila. Dost jsem se tohohle bál u Petry, jak se jí nedařilo a všichni jí kritizovali, že do toho jen buší. Na RG v prvním kole to jen přehazovala a byl to děs. To jsem si říkal, radši ať kazí než tohle. A s Anou to bude něco podobnýho.

Slacker: tou koncepcí je zřejmě myšleno vědět kdy ubrat a kdy zas zabrat a přizpůsobit se skóre. Petra je jinej případ než Ana. Ana vlastně nikdy neprohrávala tak "nesmyslně" jako Petra, kdy člověk nevěděl, co tam dělá, ale zase Petra umí víc vyhrávat ty těsnější zápasy a pokud se netrápí, tak si dovede poradit. Taky proto má tak dobrou finálovou bilanci. Teď v Asii bylo vidět, že v těch těsných zápasech byla trpělivá a zvládla to (s Venus, Kerber...)
Reagovat
LukasH
ještě dodám, že komentuju současnou situaci. Anu jsem v době její největší slávy neviděl, tak nevím...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist