Kvitová a Ferrer po letech vypadli z Top 10

16. 5. 2016, 09:22
Aktuality 129
Petra Kvitová vypadla ve světovém žebříčku WTA poprvé od konce září 2013 z Top 10, když klesla z devátého na dvanácté místo. V žebříčku ATP se dokonce po více než šesti letech neobjevilo mezi desítkou nejlepších jméno Španěla Davida Ferrera.

Před pěti lety Petra Kvitová pronikla do Top 10 a opustila ji na pouhé tři týdny v září 2013. Dvojnásobná wimbledonská šampionka byla světovou dvojkou a dokonce atakovala i první místo. 

Letos je ale bez formy. Během necelých pěti měsíců odehrála jen 22 zápasů s mizernou bilancí 11 výher a stejného počtu porážek. A tak poté, co předminulý týden neobhájila titul na velkém turnaji v Madridu a minulý týden na antuce v Římě prohrála svůj úvodní zápas s pozdější finalistkou Američankou Madison Keysovou, klesla ve světovém žebříčku z devátého na dvanácté místo.

"Není to pochopitelně něco, co by mě těšilo. Na druhou stranu, několik let, když jsem žebříčkem stoupala, jsem opakovala, že nejsem typ hráčky, která každý týden žebříček sleduje a po každém zápase počítá body. Půjdu dál zápas za zápasem, turnaj za turnajem, a udělám vše pro to, abych se do desítky rychle vrátila zpět," řekla ČTK šestadvacetiletá rodačka z Fulneku.

Kvitovou, která v lednu po sedmi letech ukončila spolupráci s koučem Davidem Kotyzou a nyní ji vede bývalý deblista František Čermák, nečeká v nadcházejícím období žádná velká obhajoba. Loni na French Open vypadla v osmifinále, ve Wimbledonu ve třetím kole a až na triumf v New Havenu se jí nedařilo ani v přípravě na US Open.

O dvě místa si naopak polepšila Lucie Šafářová a je třináctá hned za Kvitovou. Na nadcházejícím Roland Garros ji však čeká obhajoba loňského finále. Karolína Plíšková se posunula na 19. pozici a Barbora Strýcová je třiatřicátá.

Hrozba pádu z elitní desítky hrozí i Tomáši Berdychovi, který v Top 10 figuruje nepřetržitě od června 2010. Sice stále zůstává osmý, ale na jedenáctého Marina Čiliče má náskok jen 135 bodů. O vylepšení svého umístění bude usilovat už pod novým trenérem, neboť dnes oznámil, že po necelém roce a půl ukončil spolupráci s Danielem Vallverduem.

Vypadnutí z Top 10 se už neubránil David Ferrer. Čtyřiatřicetiletý Španěl letos pouze jednou vyhrál víc jak dva zápasy po sobě a poprvé od dubna 2010 figuruje na horším, než desátém místě.

Suverénním vládcem pořadí dvouhry ATP je stále Srb Novak Djokovič. Na druhé místo se vrátil Brit Andy Murray díky triumfu v Římě, kde ve finále porazil právě Djokoviče. Ženám neochvějně kraluje Serena Williamsová z USA, která získala v Římě první letošní titul. Za ní je Polka Agnieszka Radwaňská, která se po týdnu vrátila na druhé místo.

Žebříčky WTA k 16. květnu 2016:
Dvouhra:
1. 1. (1.) S. Williamsová (USA) 9030
2. (3.) A. Radwaňská (Pol.) 5850
3. (2.) Kerberová (Něm.) 5740
4. (4.) Muguruzaová (Šp.) 5196
5. (6.) Azarenková (Běl.) 4341
6. (5.) Halepová (Rum.) 4301
7. (7.) Vinciová (It.) 3505
8. (8.) Bencicová 3330
9. (10.) Bacsinszká (obě Švýc.) 3150
10. (13.) Pennettaová (It.) 2963

11. (14.) V. Williamsová (USA) 2886, 12. (9.) Kvitová 2878, 13. (15.) Šafářová (obě ČR) 2843, 14. (11.) Suárezová (Šp.) 2585, 15. (19.) Kuzněcovová (Rus.) 2585, 16. (16.) Ivanovičová (Srb.) 2560, 17. (24.) Keysová (USA) 2541, 18. (18.) Erraniová (It.) 2450, 19. (20.) Kar. Plíšková (ČR) 2420, 20. (17.) Svitolinová (Ukr.) 2416,
...33. (36.) Strýcová 1520, 68. (69.) Allertová (obě ČR) 947.

Čtyřhra:
1. (1.) Hingisová (Švýc.) a Mirzaová (Indie) obě 12.360, 3. (3.) Matteková-Sandsová (USA) 6541, 4. (4.) Švedovová (Kaz.) 5920, 5. (7.) Chan Yung-Jan (Tchaj-wan) 5360, 6. (8.) Chan Hao-Ching (Tchaj-wan) 5335, 7. (5.) Šafářová 5306, 8. (9.) Garciaová (Fr.) 4885, 9. (13.) Vesninová (Rus.) 4835, 10. (10.) Hradecká (ČR) 4810, ...12. (12.) Hlaváčková 4620, 30. (31.) Karolína Plíšková 2460, 36. (35.) Strýcová 2145, 52. (53.) Krejčíková 1490, 63. (64.) Siniaková (všechny ČR) 1193.

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. Kerberová 3,166.558, 2. Azarenková 2,618.766, 3. S. Williamsová2,384.494, 4. Halepová 1,432.371, 5. A. Radwaňská 1,175.241, 6. Suárezová 1,090.895, 7. Kuzněcovová 879.432, 8. Kontaová (Brit.) 838.220, 9. Erraniová 759.821, 10. Cibulková (SR) 711.178, 11. Strýcová 677.842, ...13. Karolína Plíšková 637.592, 28. Šafářová 420.866, 30. Kvitová 406.557, 43. Hradecká 313.814, 53. Hlaváčková 240.764, 70. Allertová 169.044, 85. Siniaková 142.318, 92. Kristýna Plíšková (ČR) 127.563.
Kompletní žebříček WTA
Žebříčky ATP k 16. květnu 2016:
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 16.150 b.
2. (3.) A. Murray (Brit.) 8435
3. (2.) Federer (Švýc.) 7015
4. (4.) Wawrinka (Švýc.) 6110
5. (5.) Nadal (Šp.) 5675
6. (6.) Nišikori (Jap.) 4470
7. (7.) Tsonga (Fr.) 3355
8. (8.) Berdych (ČR) 2850
9. (10.) Raonic (Kan.) 2785
10. (12.) Gasquet (Fr.) 2725

11. (11.) Čilič (Chorv.) 2715, 12. (9.) Ferrer (Šp.) 2650, 13. (13.) Goffin (Belg.) 2570, 14. (14.) Monfils (Fr.) 2470, 15. (15.) Thiem (Rak.) 2430, 16. (17.) Bautista (Šp.) 2015, 17. (16.) Isner (USA) 2010, 18. (18.) Simon (Fr.) 1945, 19. (20.) Kyrgios (Austr.) 1875, 20. (19.) Anderson (JAR) 1795,
...59. (59.) Veselý 815, 68. (71.) Rosol (oba ČR) 757.
Čtyřhra:
1. (1.) Melo (Braz.) 7590, 2. (2.) Mahut (Fr.) 7580, 3. (4.) J. Murray (Brit.) 7535, 4. (3.) Tecau (Rum.) 7450, 5. (5.) Rojer (Niz.) 7350, 6. (6.) Herbert (Fr.) 7190, 7. (7.) B. Bryan 6870, 8. (8.) M. Bryan (oba USA) 6870, 9. (9.) Dodig (Chorv.) 5555, 10. (10.) Soares (Braz.) 5510, ...30. (32.) Štěpánek (ČR) 2495, 90. (94.) Rosol 875.
Kompletní žebříček ATP
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

129
Přidat komentář
smazaný uživatel
1. Djokovic Novak Srbsko 16950
2. Murray Andy Velká Británie 8915
3. Federer Roger Švýcarsko 6425
4. Nadal Rafael Španělsko 5335
5. Wawrinka Stanislas Švýcarsko 5035
6. Nishikori Kei Japonsko 4155
7. Raonic Milos Kanada 3175
8. Thiem Dominic Rakousko 3175
9. Berdych Tomáš Česká republika 2950
10. Gasquet Richard Francie 2905
Reagovat
smazaný uživatel
http://zkraceno.cz/z44d
Reagovat
bIbec
dobrý rozhovor. Díky.

zaujalo mě to s tím superkoučem, protože to potvrzuje to, co jsem si myslel :D Jakože Petra třeba nechtěla tu Navrátilovou (nebo někoho takového) ne proto, že by se jí nechtělo makat, ale proto, protože to extrémě zvýší tlak na hráčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Má to logiku. Jestli už teď mívá problémy se zvládáním tlaku, tohle by jí svázalo ještě víc.

Ale jsem si jist, že zlé jazyky tohle stejně budou považovat za výmluvu.
Reagovat
Fandina
Zajímavý rozhovor. Zase jiný pohled na Petru.
Reagovat
tommr
dneska pro naše dopadla docela dobře. Do druhýho kola postupujou Katka Siniaková, Tereza Smitková a Bára Štefková. Zejména postup posledně jmenované je příjemným překvapením. Vypadla jen Petra Cetkovská, která musela zápas skrečovat ...
Zítra to už bude zřejmě o něco horší, protože žádná z našich nebude favoritkou. Lucka Hradecká, Andrea Hlaváčková a Tereza Martincová hrajou proti výše postaveným hráčkám a Klára Koukalová je v poslední době úplně z formy ...
Reagovat
smazaný uživatel
další kolo: Sorana x Janka, Terka x Viktorie
Reagovat
Frick
Tý asi taky muselo něco bejt. Ke kvaldě RG ji chybělo málo, ale na jaře skoro nehrála....
Reagovat
smazaný uživatel
Momentálně zůstala jako alt 2 do kvaldy RG a ještě se neví, kdo bude hrát místo Davis ....
Reagovat
misa
Je mi líto, že její kariéra (asi) končí takovým trápením. Během let zdolala řadu špičkových soupeřek, v paměti je určitě její loňský památný duel s Caro na US Open, kde odvrátila čtyři mečboly. V roce 2014 uštědřila čerstvé gs. šampionce Na Li v Doha první porážku sezony.

Dle webu Tennis Abstract má Petra pozitivní bilanci 10-9 s hráčkami top 10!
http://www.tennisabstract.com/cgi-bin/wplayer.cgi?p=PetraCetkovska&f=ACareerqqITop_10qq

Škoda, že jí nesloužilo zdraví, mohla dokázat mnohem víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Bohužel, dnešní tenis je fyzicky tak náročný, že bez alespoň trochu odolné tělesné konstituce v něm na nejvyšší mety myslet nelze. Možná kdyby se narodila o 10 - 15 let dřív, hrálo by se jí líp.
Reagovat
lars
mela porazit Pennettu na Uso2015 a asi by dosla do QF,SF
Reagovat
smazaný uživatel
mohla to vyhrát.
Teď to vypadá ,že ani netrénuje,jen si chodí pro startovné (3400 dolarů za odchozený zápas není málo,ne?)
Reagovat
bIbec
jj, nežije ona v Paříži dokonce? Jestli ano, tak to má vlastně "za barákem". No neber to.
Reagovat
tommr
jestli se nepletu tak už se zase vrátila do Česka ... :)
Reagovat
vrabejka
Belinda Bencic withdraws from French Open with back injury https://t.co/YPZ9Mtv0D4
Reagovat
lars
ses opozdeny :)
Reagovat
vrabejka
Ta Smitkova je marná :D
Reagovat
bIbec
proč? Podle skóre zatím celkem pohodička. Nebo seš fanoušek té Japonečky?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo s kým ve čtvrt, v půlfinále,
je mně úplně srdečně jedno.
Hlavně ať zlato vyhraje,
můj favorit, slavné Rusko!
Reagovat
smazaný uživatel
šááájbůůů, šááájbůůů :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Ikeová, Ikeová,
precjenom už ne Meidlová,
zanedlouho se z ní stane,
mladá paní Ikeová.
Reagovat
lars
neprovokuj !!

Marfusa Ti nehraje
wta tenis turnaje
asi hodne ztloustla
po Sugarpova, co snedla
:)
Reagovat
lars
aktualizace

Marfusa Ti nehraje
wta tenis turnaje
meldonium zobala,
aby vykon zvysila
:)
Reagovat
Frick
Tak nevim, jakoby to šlo v těch posledních zápasech trochu dolu. To ČF bude dost těžký.
Reagovat
tommr
sice jsme Švýcary porazili, ale to co tam naši v závěru předváděli to byla tragédie ... :(
Reagovat
Frick
Škoda. Dost rozhodl ten brejk na 4:2, Bára tam dost pokazila nějaký ten gameball :-(

Njn, ale kvalda na FO je v háji. Rozhodně by tam Bára nebyla bez šance. Byť je fakt, že její výsledky/výkony jsou poněkud nevyrovnané.

BTW: Za Prahu má dle webu WTA jen 30 bodů, jak to? Proč nemá i těch 14 za 3. kolo kvaldy?

http://www.wtatennis.com/players/player/17855
Reagovat
tommr
taky jsem si toho všimnul. A není to poprvé co takhle Báru okradli o body ... :(
Reagovat
lars
neni to kvuli LL ?
Reagovat
Frick
Ale proč? Proč by se to mělo nulovat? A kdyby v tom R32 vypadla, tak těch 14 mít bude nebo jen 1?
Reagovat
lars
Kdyby v R32 Krejcik prohrala, tak by mela asi zapocteno 14
Reagovat
rusedski
Lucky Losers earn Main Draw ranking points based on the
highest round reached in the Main Draw, unless they lose in
the 1st round of the Main Draw in which case they receive only
the ranking points earned in Qualifying.

Zřejmě jakási "daň" za to, že hráčka neprošla kvalifikací...
Reagovat
smazaný uživatel
Proč daň? Pokud si ty body neuhrála, proč by je měla dostat?
Reagovat
rusedski
Body za postup do Q3 si uhrála.
Reagovat
smazaný uživatel
Ba jo.

Stejně jí ale nikdo neokradl. Pohlíží se na ní jako by přímo postoupila.
Reagovat
rusedski
Však jo, já o okradení nepsal a s tímhle pravidlem souhlasím :)
Reagovat
tommr
jj tohle má určitou logiku - LL by jinak byla zvýhodněná proti hráčkám přímo postupujícím z kvalifikace ... :)
Reagovat
rusedski
Taky si myslím, zvlášť když je tam jen 4 body rozdíl...
Reagovat
Frick
Snad 14, ne?

Mohla mít 44, ale má jen 30, protože ty dva vyhrané zápasy v kvaldě se jí nepočítaj...
Reagovat
rusedski
Myslím to, že za postup z Q je 18 a za vypadnutí v Q3 14, což je minimální rozdíl 4 bodů. Proto jsou nejspíš kvalifikantky oproti LL zvýhodněny tím, že si ty body z kvaldy mohou příčíst k těm, co získají v hlavní soutěži..
Reagovat
lars
podle me je spatny, ze ten rozdil 4b prilis maly, mel by byt minim. 7b
Reagovat
rusedski
Taky mi to přijde málo, ale nejspíš to má nějaký důvod, asi aby za tu kvaldu zas nebylo zbytečně moc bodů - to by se pak pomalu vyplatilo přihlásit se schválně pozdě a jít do kvaldy :)
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mě je za kvaldu až moc bodů..
Reagovat
rusedski
Když bude míň, tak se na to holky můžou vybodnout a jet radši na ITFka...
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli jim jde jenom o body a ne o sportovní posun, tak ano.
Reagovat
Frick
Jenže bez bodů se ani do ty kvaldy nedostanou.
Reagovat
smazaný uživatel
To je překvapení, že na turnaje vyšší kvality je potřeba víc bodů..
Reagovat
smazaný uživatel
rozdíl mezi kvalifikantem a LL jsou 4 body
Reagovat
Frick
Jen pokud vypadnou ale v R32.

To má kvalifikantka 18 a LL 14...

Pokud třeba vypadnou v R16, tak má ale kvalifikatka 48 a LL jen 30...
Reagovat
smazaný uživatel
Především nedává žádný smysl, aby měla kvalifikantka v R16 víc než těch 30 bodů, co se za to běžně počítá.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale počítají. Dostala 30 bodů za postup do druhého kola, víc by stejně nemohla dostat. Kdyby vypadla v prvním, má 18 za postup z kvalifikace, kdyby nebyla LL, má 14 bodů za postup do třetího kola kvalifikace.
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby vyhrála kvaldu a 1. kolo,tak má 48 bodů
Reagovat
smazaný uživatel
Koukal jsem. Což je ovšem pravidlo, které nesmyslně zvýhodňuje ty, co jsou nasazené přímo do hlavní soutěže.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, koukám, že je to jinak. Moje chyba, myslel jsem, že WTA při vymýšlení pravidel, co bude za kolik bodů, použila zdravý rozum. Inu, spletl jsem se.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože tím třetím kolem neprošla, jestli se nemejlím.
Reagovat
tommr
a mezi nima jsou i 4 Češky - Petra (11), Lucka (12), Karolína (18) a Bára (31):

http://www.wtatennis.com/news/article/5574508/title/french-open-the-seeds

doufám, že los k nim bude příznivej a že každá z nich bude v jiný čtvrtince ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
(10) (11) (17) a (30) po odhlaseni Bencic pred zacatkem kvaldy
Reagovat
smazaný uživatel
Odhlásila se z RG...
https://twitter.com/rolandgarros/status/732496460441214978
Reagovat
sprchon
Achjo. :/ Doufal jsem, že se stuihne dát dohromady...
Reagovat
kada.tom
to je fajn zpráva, ta mi tam rozhodně chybět nebude :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi fakt vůl, Kadleci.
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda. Snad se do W. dá dokupy.
Reagovat
EllNino
Tohle nemá cenu, takhle se trápit ...
Reagovat
sprchon
Hmm, bohužel. :( Skreč. To už asi nepůjde...
Reagovat
SubOptikT
To už je smutný příběh.
Reagovat
EllNino
hm skreč ...tohle nemá cenu, zdá se, že ten epický zápas s Caro na US Open byl poslední krásnej zážitek :(
Reagovat
tommr
to není dobrej začátek letošního FO ... :(
Reagovat
Frick
Přislíbila účast na ITS cupu, tak nevim. Jestli to bylo něco náhlýho nebo to tam šla jen zkusit a vzít šek na 3500 Eur brutto.

Taky uvidíme co debl s Denisou.
Reagovat
a.magerova
http://www.novinky.cz/domaci/403650-tenistka-strycova-a-zpevak-kraus-se-nechali-prilepit.html
Reagovat
smazaný uživatel
Nekde jsem cetl clanek, ze ten jeji Honza, jak prijel za ni na nejaky turnaj, uz nevim kde to bylo. Tak se zeptal, a co je to za chlapka? Bara prevratila oci a jen povedela, boze, to je Federer;DD)))
Celkem slusny debl, ta Strycova Kraus;)
Reagovat
smazaný uživatel
Neee Honza, ale David pochopitelne;)))
Reagovat
blixa
Ideální pár. On neví nic o tenise, ona o muzice, nebudou si do ničeho žvanit. To bude fungovat ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
JJ, to asi jo...pripadny jejich potomek, to by byla sance na noveho ceskeho Yannicka Noaha.;)))
Reagovat
bIbec
Bára o muzice něco ví. Kraus ne .-)
Reagovat
bIbec
nebo takhle.. abych tomu Davidovi úplně nekřivdil. Asi něco ví. Ale nevím nevím, jestli víc jak ta Bára :-) Možná teda tak stejně.. Takové to základní hudební vzdělání budou mít oba. Báru sem slyšel v nějakém rozhovoru a šlo cítit, že trochu ten hudební rozhled má.
Reagovat
blixa
To myslíš ale posluchačský rozhled. To asi ano. Ale já měl na mysli jaksi praktické provádění hudby, abych to tak řekl dostatečně šroubovaně :D
Reagovat
bIbec
hej, skoro bych řekl, že tam ten rozdíl možná taky nebude tak veliký mezi nima ;D
Reagovat
blixa
Tak to zase megapřeháníš. Slyšel jsi Báru zpívat ? :D :D
Reagovat
bIbec
nevím, nevzpomínám si :-) Ale Krause sem slyšel. Ne mockrát, ale slyšel :-)
Jako zřejmě pokud bychom brali v úvahu jakousi "kvalitu zpěvu", tak tam by měl před Bárou zřejmě navrch.. ale ta "umělecká hodnota" by mohla být cca stejná :D
Reagovat
blixa
No tak Bára má především totál hudební hluch :D Podle toho ten zpěv vypadá. Takže posun srovnávání na umělecký level je už jaksi zbytečný :D Davida vlastně vůbec jako umělce neznám, jen ho občas zaslechnu v pořadech jeho pana otce, víc o něm nevím, takže nemůžu sloužit ;-)
Reagovat
a.magerova
Ale tady byl David senzační... :-))

https://www.youtube.com/watch?v=-BMpE2SllGA
Reagovat
smazaný uživatel
;)))
Ale jinak to je cesky Mick Jagger, jen se narodil trochu v pozdni generaci, no a jeste mu chybi Keith Richards, Charlie Watts a Ron Wood nebo Brian Jones;)))

https://i.ytimg.com/vi/kBbmVqNQacg/hqdefault.jpg
Reagovat
a.magerova
Tak na té fotce konečně vidím podobu s otcem Janem Krausem, jinak (jakože celoobličejově) je to celá máma Jana Krausová... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No podoba nevadí, ale jestli bude tak hnusnej jak jeho fotr. No tak ouvej.
Reagovat
adalv87
to není konec,příští týden bude 14
Reagovat
Frick
http://www.ceskatelevize.cz/mshokej/zpravy/332369-fasel-se-tesi-na-svetovy-pohar-resi-i-ucast-hracu-z-nhl-na-olympiade/

No, pokud bude ZOH 2018 bez hráčů NHL, tak to skutečně bude síla a návrat někam k dob Lillehammeru 1994 :-O

Evropský týmy by měly kádry jako na EHT a USA/CAN by snad museli přijet se študentíkama + hráčema z Evropy. K čemu by tento turnaj pak byl.

Když si vemu, že fotbalový evropský ligy se zastavujou pravidělně nejen kvůli kvalifikaci MS/ME, ale dokonce i kvůli přátelákum a ta pitomá NHL se nemůže zastavit jednou za 4 roky na blbjech 20 dní, tak je mi z toho blivno.

Vždyť je to neskutečnej kolotoč tam. Za půl roku se musí stihnou 82 zápasů základní části, to je pomalu hokej každej druhej den.
Reagovat
smazaný uživatel
Srandovní je, že zrovna OH jsou asi jediná fotbalová repre akce, kvůli které se ligy nezastavují.
Reagovat
Frick
Pozice fotbalu je na LOH zkrátka problematická.

Aby to byl špaičkovej turnaj, tak by to muselo bejt jakýsi "MS 2", ovšem implementovat to do LOH je Sci-Fi...

Nuž to tedy je takové "MS U21"...

Škoda, že jsme si to (jako ČR) zahráli jen 1x v Sydney 2000.
Reagovat
smazaný uživatel
JJ, taky mě to dost štve. Místo olympiády chtějí nasadit pseudoakci jako světový pohár, což není nic jinýho než exhibice prostě. Bohužel peníze jsou až na prvním místě, přitom zrovna Olympijské hry jsou nejlepší možná propagace pro hokej, který tu propagaci na rozdíl od fotbalu potřebuje. Zápas v hokeji na OH si může zapnout i borec z banánové republiky, kdežto Světový pohár asi těžko. Přitom myslím, že Čína i Jižní Korea jsou vstupními branami hokeje do Asie a mají velký potenciál.
Reagovat
smazaný uživatel
Kanadský pohár byla svého času hodně prestižní akce. A souboje zejména mezi Kanadou a SSSR jsou legendární.
Reagovat
smazaný uživatel
Svého času. Teď je jiná doba. Už nějaký pátek hrajou nejlepší hokejisti na OH, každý je na to zvyklý. Navíc na Světovém poháru budou hrát pseudovýběry, které nemají s národními týmy nic společného, což spíš než cokoliv jiného připomíná exhibici.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky se mi to nelíbí, to už se radši měli vrátit k původnímu formátu Canada Cup s 6 účastníky a každý s každým a pak PO. Navíc tehdy to mělo velký náboj kvůli střetům Kanada - SSSR coby rovnocenných soupeřů o to, jestli se lepší hokej hraje v Sojuzu nebo v zámoří. Dnes je na tom Kanada tak, že může dát 5-7 gólů komukoli, když bude hrát naplno, možná Američani budou trochu konkurence, ostatní týmy víceméně do počtu. Účastí Team Europe a N.America U23 z toho udělali trochu frašku, ještě mohli zavést hru 3 na 3 jako v ASG, ať je to komplet.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, s tím celkem souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Čéče, nevím, co s tebou dnes je, ale chováš se rozumně. Dobře ty, jen tak dál.
Reagovat
Frick
1) Petra Kvitová
(WTA 900 Řím R32, 1 b.)

Jak se nakonec ukázalo, k Petře los rozhodně nebyl v Římě shovívavý. Avšak i tak je hladká prohra s pozdější finalistkou Madison zklamáním...

ZNÁMKA: 4 (3/10)

2) Lucie Šafářová
(WTA 900 Řím R32, 60 b.)

Nejdříve Lucka potěšila hladkou výhrou nad Fracescou, v dalším kole však připravila svým fanouškům hořké zklamání. Prohru s Doi asi čekal málokdo. Poměrně negativně působí i fakt, že ve chvíli, kdy se mohl zápas začít překlápět na Lucčinu stranu, tak Lucka hloupě ztratila sůvj servis ze stavu *40-15 :-( Lucka tím navíc přišla o možnost stát českou no. 1

ZNÁMKA: 3- (4/10)

3) Karolína Plíšková
(WTA 900 Řím R64, 1 b.)

Jednoznačné zklamání od Karolíny :-(

ZNÁMKA: 4 (3/10)

4) Bára Strýcová
(WTA 900 Řím QF, 190 b.)

Jako jedinná z našich může být s Římem spokojena. První tři (rozhodně dobré) soupeřky smetla z kurtu poměrem na gemy 36:11(!!!), škoda pak toho ČF s Madison, kde musí hlavně mrzet ta ztráta vedení 3:0 s doublebreakem v první sadě. Ale i tak - Bára se rozhodně sympaticky ukázala!

ZNÁMKA: 1- (8/10)

5) Kateřina Siniaková
(ITF 140 Trnava W, 140 b.)

Katka skvěle potvrdila stoupající formu a z Trnavy si odváží svůj nejcennější titul. Ztráta vedení 5:1 ve druhém setu finále by se ale mohla příště tvrdě vysmtít, takže půl-stupeň dolů, bohužel.

ZNÁMKA: 1- (8/10)

6) Kristýna Plíšková
(ITF Trnava QF, 25 b.)

Týna v prvních dvou kolech překvapila dvojicí hladkých výher, ve ČF ji ale los svedl proti Katce, na kterou jak známo recept nenašla. Nebylo to úplně zlé, ale těžko se zbavit myšlenek na to, že v Japonsku těch bodů by na ní čekalo mnohem více. I z důvodu špatného výběru turnajů a podlehnutí nějakému prapodivného dojmu o nutnosti hrát na antuce bude hodnocení přísnější.

ZNÁMKA: 3- (4/10)
Reagovat
Frick
7) Tereza Martincová
(ITF 50 Ráb QF, 9 b.)

9 bodů je určitě pro Terezu málo. Kdoví, jak moc ale tento 25k pojímala vážně, když hned poté jela do Norimberku na kvaldu WTA turnaje.

ZNÁMKA: 4 (3/10)

8) Bára Krejčíková
(ITF 140 Trnava R32, 1 b.)

Bára stupidně ztratila téměř vyhraný zápas s domácí outsiderkou. "Plný počet." :-(

ZNÁMKA: 5 (1/10)

9) Bára Štefková
(ITF 140 Trnava R32, 1 b.)

Začíná se zdát, že po Týně tu máme další antiantukářku. :-(

ZNÁMKA: 4- (2/10)

10) Markétka Vondroušová
(ITF 140 Trnava Q W + R16, 19 b.)

Markéta začíná být těsně před svými 17. narozkami stále více kokurenceschopná i na těch věštích turnajích, což je samozřejmě výborné. Škoda jen, že to OF už nevyšlo. :-(

ZNÁMKA: 1- (8/10)

11) Marie Bouzková
(ITF 12 Monzon W, 12 b.)

Jako výhra je fajn, ale Marii už zkrátka na 10k vídat nechci.

ZNÁMKA: 2 (7/10)

12) Karolína Muchová
(ITF 50 Ráb SF, 18 b.)

Kája sympaticky protančila v Rábu až do SF, v něm ale svůj zápas bohužel nedokončila. Snad důvody nejsou nijak vážné.

ZNÁMKA: 1- (8/10)
Reagovat
smazaný uživatel
fuck, kdyby takhle dlouhý byly vysvědčení ve škole, ani to nečtu.
Reagovat
rusedski
Od: Frick
Los Trnava
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100037027

Týna má Solerovou.

Čili ostřílená španělská antukářka. Lépe to proni dopadnout nemohlo :-D

Jestli jí Týna porazí, tak to budu povžovat za zázrak
---------------------------------------------------------

Tak Týně se povede zázrak (a přidá k němu ještě další výhru) a vyfásne tři mínus ??
Reagovat
Frick
Zázrak, který byl celkově přetaven jen v 25 bodů, takže bohužel.

Měla porazit Kaťušu.
Reagovat
rusedski
Neřek bych, že měla. Katka byla v tom zápase favoritkou, celej turnaj vyhrála a nejvíc ji potrápila právě Týna, který jsi prorokoval krach v 1.kole, takže ty měřítka mi přijdou trochu zvláštní...
Reagovat
Frick
V první řadě se měla držet osvědčených turnajů.
Reagovat
lars
on pouziva ruzna meritka. A sam se vyjadril ve smyslu , ze hodnoti, jak to citi - tak,ze zkreslene
Bara porazi Knapp (asi 71.) kterou oznacil za rozhodne dobrou hracku
Reagovat
Frick
Karin od US Open do Miami vůbec nehrála, prakticky jí chybí body z poloviny sezóny. Kdyby jo, tak je možná sousedka v žebříčku.

Navíc jsem to myslel v celkovym kontextu. I kdyby Karin tak kvalitní nebyla, tak Heather a Eugine rozhodně kvalitu maj.
Reagovat
Frick
Z holek bych čekal postup Lucka a Katky. Petra je ve hvězdách.
Reagovat
bIbec
já se na los nedíval. Když postoupí Katka, bude to ok. Přál bych Petře, ale spíš si myslím, že se zázračně neprobere. Zbytek tak nějak neřeším. Je mi to fuk. Snad možná ta Štefková by stála za pozornost jednou, ale na RG asi ne.
Reagovat
Frick
To ne, no. Zdá se, že na antuce je dost marná.
Reagovat
bIbec
příští rok ty kvalifikace GS z pohledu českých hráček můžou být zajímavější. Trio Vondroušová, Bouzková, Muchová se zatím jeví nadějně.
Reagovat
bIbec
i když taky můžou holky zamrznout před tou top 200. Není to jen tak.
Třeba od Krejčíkové řada lidí čekalo víc a stagnuje mezi tím 150-200 místem už dost dlouho (celkem by mě zajímal vzájemný zápas mezi ní a Vondroušovou).
Markéta nemůže hrát moc turnajů, Maruška je tintítko a ten přechod pro ni nemusí být jednoduchý a Karolína přeci jenom potřebuje ty výsledky trošku vylepšit, furt to není ideální.
Reagovat
Frick
Dyť má 180 cm!
Reagovat
Frick
...ty tintítko. A jestli ti přijde moc hubená, tak bude bumbat proteinový koktejly a zvedat činky, no... Jabadu už jí poradí.
Reagovat
bIbec
mně přijde taková nedozrálá pořád. Ono třeba Markéta je menší, ale tenisově určitě vyzrálejší. Je schopná víc diktovat tempo. Maruška si to musí vybojovat. Podle mě ještě musí fyzicky dospět, než se začne výrazněji prosazovat. Hádám, že Markéta půjde nahoru mnohem rychleji.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak sem se díval na záznam Berdycha a prostě já si nemůžu pomoct. Roste nám budoucnost, tenhle hráč jednou všem vypálí rybník a bude vyhrávat grandslamy. Výkon s Goffinem byl takřka dokonalý, ale jen takřka. Chyběl ten dílčí úspěch - alespoň jeden game, pak by byl Tomáš oslavován a možná by mu na Venclu postavili sochu.

Tomáši, jen tak dál, děláš nám obrovskou radost.

BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRAD, BERDYCH NA HRADDDD
Reagovat
lars
kdyz si nemuzes pomoc sam, tak by ses mel sverit do pece lekaru : ocniho, psychiatra, .... :)
Reagovat
misa
Berdych pomalu vyklízí desítku a za ním nikdo není.

Kvitová po letech vypadla z top 10 a počínaje loňským podzimem má vlastně jen tři dobré výsledky: TM, kde se zázračně dostala ze skupiny, perně vybojované čf. v Indian Wells a sf. ve Stuttgartu, kde postoupila přes Nicu jen s pomocí boží. Šafářová po Paříži opouští top 20, po dlouhé nemoci pořád není v loňské pohodě a bude mít co dělat s ukončením sezony ve třicítce. Ka. Plíšková je na hraně druhé/třetí desítky a její často lhostejný pobyt na kurtu nedává nějakou větší šanci na obrat. Přitom loni v srpnu byly všechny v top 10.

Zatím to vypadá, že na konci roku bude českou jedničkou Bára Strýcová, ale mimo elitní dvacítku. Jo, Fed Cup je skvělý, ale dnes se získává sláva na jiných bojištích.
Reagovat
misa
Ale máme nadějné mladé tenistky, takže může dojít časem k náhradě.
Reagovat
blixa
Tak hlavně že my jen kveteme, když už ten tenis uvadá ;-) :D
Reagovat
misa
V květnu určitě :)
Reagovat
tommr
je to bohužel tak. Pozice vyklízíme nejen v singlu, ale i v naší tradiční silný zbrani - deblech. Štěpánek je už starej a Háčka se zdají být za zenitem. Lucka Šafářová se sice stále ještě drží v desítce, ale po FO z ní téměř určitě vypadne ... :(
Mladých nadějných tenistek máme sice spoustu, ale jistota, že z některý z nich se stane nová Petra Kvitová tu není a spíš to vypadá, že bude problém nahradit i Lucku Šafářovou ...
Reagovat
darek.vrana
Ale no tak, to snad nemyslíte vážně... Takovouhle pozici jsme ve světovém tenise dlouho neměli, jaký úpadek? Chvilková ztráta formy a zranění a hned pesimismus. O ženský tenis strach nemám. samozřejmě se loni nedalo čekat, že si udržíme tři hráčky top 10 napořád! Ale základna je široká, objevuje se jeden talent za druhým... V mužích je to slabší, aale i tam se zase někdo objeví, jako vždycky. Třeba pár let nebudemee mít top 10 hráče, ale Veselý může být třeba ve třicítce, nahoru půjde Pavlásek, Kolář, Staněk a určitě se brzy objeví další, Rikl, Jiroušek atd...
Reagovat
misa
Beru to z pohledu loňského roku, jinak máš pravdu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad Federer, ne?
Reagovat
a.magerova
Jen tvé zbožné přání... :-P
Reagovat
Krisboy
Kvitová nevypadla, byla vyhozena čárovými rozhodčími!
Reagovat
a.magerova
Reagovat
Fandina
A měl by to každý vědět.
Reagovat
darek.vrana
Jako že to někteří místní zaslepenci nevidí, to nic nemění na tom, že je to holý fakt;-)
Reagovat
blixa
O tak jasném faktu tady snad nikdo nepochybuje. Na TP jsou jenom odborníci ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
a.magerova
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist