Kvitová do semifinále přes Radwaňskou nepostoupila

16. 3. 2016, 21:51
Aktuality 591
WTA INDIAN WELLS - Petra Kvitová poprvé do semifinále turnaje v Indian Wells nepostoupila. V boji o něj podlehla Polce Agnieszce Radwaňské, která si v jubilejním desátém vzájemném duelu připsala čtvrtou výhru.
Petra Kvitová

Petra Kvitová vedla ve vzájemné bilanci s Agnieszkou Radwaňskou 6-3, ale poslední duel loni ve finále Turnaje mistryň prohrála a vzhledem k aktuálním formám obou tenistek byla dnes v Indian Wells favoritkou Polka. A ta papírové prognózy potvrdila. 

Radwaňská s přehledem vyhrála úvodní sadu, ale v druhém setu se hra vyrovnala. Obě hráčky předváděly skvělé výměny, odvážně zkracovaly údery a chodily na síť. Kvitová se dostala do vedení 5-2, ale neudržela ho. V závěru doplatila na chyby a v úmorném vedru po hodině a 36 minutách hry prohrála 2-6 6-7.



Šestadvacetiletá Češka tak do svého prvního semifinále v Indian Wells nepostoupila, přesto odehrála nejlepší turnaj v sezoně. Připsala si totiž tři (třísetové) výhry v řadě, což se jí povedlo naposledy na loňském US Open. Přitom od začátku roku měla na kontě jen dva vítězné zápasy.

Česká jednička je od Australian Open bez trenéra, do Indian Wells však dorazila s novým sparingpartnerem Františkem Čermákem. Ten by jí měl doprovázet i na dalším turnaji v Miami.

Radwaňská, jež si zajistila návrat na post světové dvojky na úkor Němky Angelique Kerberové, si o postup do finále zahraje se světovou jedničkou a šampionkou z let 1999 a 2001 Serenou Williamsovou. Tu z deseti duelů porazila jen loni na Hopman Cupu. 

"Škoda, že to nemůže být finále," poznamenala Williamsová, jež se do Indian Wells vrátila loni po čtrnáctiletém bojkotu. 

Před rokem kvůli zranění kolena nenastoupila k semifinále proti Simoně Halepové. Letos se s ní utkala v závěrečném čtvrtfinále, loňskou šampionku porazila 6-4 6-3 a svou neporazitelnost v Indian Wells prodloužila už na 14 zápasů. Rumunka naopak stále marně čeká na úspěšnou obhajobu titulu.

• WTA PREMIER MANDATORY INDIAN WELLS •
Spojené státy / Kalifornie, tv. povrch, 6.844.139 dolarů
středeční výsledky (16. 03. 2016)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Kvitová (8-ČR) - A. Radwaňská (4-Pol.) 6-2 7-6(3)
S. Williamsová (1-USA) - Halepová (5-Rum.) 6-4 6-3
• Čtyřhra - čtvrtfinále •
Kar. Plíšková/Görgesová (ČR/Něm.) - Kingová/Kudrjavcevová (USA/Rus.) 6-4 6-3
Erraniová/Kalašikovová (It./Gruz.) - Hlaváčková/Hradecká (4-ČR) 3-6 6-3 10-5
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

591
Přidat komentář
blixa
Kája zase spěchala. Ještě hraje čtyřhru ;-) :D
Reagovat
tommr
vypadá to, že Karolína chce letos napodobit Lucku z lonska a válí jak v singlu tak v deblu ... :)
Reagovat
sprchon
To je hrozný, jak se dneska spěchá. :D Jsem se nestačil ani rozkoukat. Debl asi k vidění nebude, co?
Reagovat
sprchon
A koukám, že ji šetříš na finále... No. :) Jako předseda bys asi měl. Nicméně, já ji tam navolil už teď.
Reagovat
blixa
Nešetřím. Káju už nikam nedávám. Přináší to pekelnou smůlu.
Reagovat
sprchon
Sakra. :D No ještě mám skoro den na rozmyšlenou... Ale asi ji tam nechám ;)
Reagovat
Frick
ale na los si Kája stěžovat nemůže. Zatím. Chtělo by to podtrhnout nějakým cenným skalpem. Bude v SF ideální příležitost?
Reagovat
tommr
Karolína dneska předvedla vynikající výkon a nebezpečnou soupeřku doslova smetla. Soupeřku deptala hlavně kvalitní servisem, ale předvedla i několik parádních úderů ze hry ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Toto je parada,sunda i Serenu,kdyz to srovnam jak blbe hrala v australii,tak mi to hlava nebere
Reagovat
Frick
A co teprva v Arábii.
Reagovat
aligo
co vy víte třeba bude hrát s Magdou :D :D
Reagovat
tommr
kéž by ... :)
Reagovat
EllNino
:D Demolice, Karolína hraje teď velmi dobře a s tímhle servisem má i na Viku :) Supr
Reagovat
smazaný uživatel
A co na Magdu?;)
Co rikas na to, zeby si SF zahrala Magdicka;)
Reagovat
EllNino
:)) to by mi samozřejmě vuuuubec nevadilo :D
Reagovat
smazaný uživatel
No tak to jsem rad;D)))
Reagovat
VlS
nádhernej výkon, SF na maioru super a pokud jí servis vydrží, tak se má i Vika ( předpokládám, že to bude ona) na co těšit. Moc hezký vystoupení a druhá dnešní radost po Gábině.
Reagovat
kada.tom
Hotovo. Kasatkina rozprášena na prach.
Karol krásně v SF, no, snad se tam utká s Viktorkou :-)
Reagovat
Chrenda
super!!! Finále je blízko.
Reagovat
sprchon
Karolína by to tam mohla cele vyhrat. :)
Reagovat
Chrenda
To snad i udělá. Každopádně na to má. Věštím to už dlouho.
Reagovat
Jabadu
Tak přátelé, tohle je budoucí No.1!
Jsem o tom přesvědčen.
:-)
Reagovat
Chrenda
Souhlasím, je to šampiónka, má to v genech, je to na ní vidět.
Reagovat
Fandina
to byla demolicee!!!!
Reagovat
tommr
škoda těch 3 promarněných MP při podání soupeřky ... :(
Reagovat
sprchon
Id.iot. :D
Reagovat
VlS
bože tommre, promarněnejch :-)
Reagovat
tommr
pokud narážíš na to, že Kasatkina při těch BP předvedla neskutečný údery tak s tebou samozřejmě souhlasím a uznávám, že Karolína těžko mohla udělat něco jinak. Těch MP bylo ale přesto škoda ... :)
Reagovat
VlS
Jo, přesně na to narážím
Reagovat
vrabejka
Kája hrát takhle celou sezónu aj Serena by se třásla. Snad dojde na epický souboj s bílou ;)
Reagovat
Jabadu
Jestli bude hrát takhle pořád - do roka a do dne!
:-)
Reagovat
Frick
Hraje dobře, slečna "bylajsemtop7alenevimcojeosmifinálenags"
Reagovat
kada.tom
:-D
Reagovat
VlS
Můžu tě pozvat na pivo? Basebalovou pálku si přinesu svou
Reagovat
PetaM
Mít ve ČF antitenistku Radwanskou, tak už letí. :D
Reagovat
vrabejka
Třeba i toho zápasů se na iw dočkáme :)
Reagovat
PetaM
No, to fakt radši ne, děkuji :D :D
Reagovat
PetaM
Kája 100 % vyhraných bodů po prvním servisu za druhý set :D :D :D (92 % za první) To je fakt masakr :D
Reagovat
sprchon
No co, antitenistka Aga má zas 100 % vychcaných úderů po jakémkoliv podání kohokoliv. :D
Reagovat
kada.tom
Kasatkina nemá šanci, a to nehraje nijak zle. Karolína dneska opravdu vynikající :-)
Reagovat
tommr
ted už ale Karolína druhej brejk vybojovala a vypadá to velice slibně ... :)
Reagovat
Jabadu
Ten Vaněk má skvělý hlody! Hlavně má takový pozitivní hlas.
Já budu tvrdit, že i to poplácávání - VE VŠÍ POČESTNOSTI!! - má něco do sebe.
:-)
Reagovat
aligo
proč myslíš že trenér fotbalistů je poplácává po prdeli: je to nažhaví :D
Reagovat
tommr
škoda, že Karolíně nevyšel ten druhej brejk, ale i jeden brejk je na úvod druhýho setu dobrej ... :)
Reagovat
sprchon
Pro pořádek. Kdy se hraje finále? V sobotu nebo v neděli?
Reagovat
PetaM
V neděli ...
Reagovat
PetaM
http://www.bnpparibasopen.com/en/event-info/match-schedule

Tady to máš, ty pořádku :D :D
Reagovat
sprchon
Dík. :D Já tu teď dva dny nebudu. Tak abych ve Fantasy nemusel tipovat přesnej výsledek bez finalistů.
Reagovat
PetaM
Jasně, není za co :)
Reagovat
Jabadu
No, zatím koncert.
Mně se moc líbí, že Karolína při servisu ani při úderech nenacvičuje žádné spartakiády ála Mrhač. Prostě do toho flákne - a je to tam!
:-)
Reagovat
PetaM
Konečně taky někdo, kdo nehraje jak pi.ča :D :D Ale jakože niiiiiiiic proti tobě Péťo :D :D :D
Reagovat
Serpens
Daří se nám dnes na všech frontách - Gábi, Sparta, Karolína
Reagovat
Frick
V O2 areně se vám nedaří. :-D
Reagovat
Serpens
jestli narážíš na spartu, tak jim fandim jako českému klubu, jak si vedou v synot lize, mám na salámu.
Reagovat
kada.tom
Karolína hraje zatím úžasně :-)
Reagovat
Frick
Smrk HCS, ACS, TKS
Reagovat
kada.tom
bohužel ACS právě demoluje Lazio :-((
Reagovat
vrabejka
Coz je pro český fotbal výborne. Ale Ševci super.
Reagovat
Frick
Mne to neva. Třeba se vožerou a v neděli budou jak mátohy.
Reagovat
kada.tom
+1 (já to ale beru z optiky Plzně, Slavia je mi naprosto volná)
Reagovat
tommr
tak první set je doma. Karolína zatím hraje velice dobře, ale vyhráno ani zdaleka nemá - soupeřka působí dost nebezpečným dojmem a hlavně v delších výměnách je chvílema i lepší ... :)
Reagovat
kada.tom
Paráda :-)
Reagovat
tommr
Karolína má sice potvrzenej brejk k dobru, ale nesmí ani na chvilku polevit - Kasatkina hraje velice dobře ... :)
Reagovat
PetaM
Kája jede, to se mi líbí. Tak do ní :D
Reagovat
aligo
jo hraje parádně zatím :)
Reagovat
PetaM
Rád bych se na ní podíval proti Vice. I když by to bylo mnohem těžší, než v Brisbane, kde je přece jenom povrch velmi rychlý. Ale nebudu předbíhat. V SF není zatím ani Kája, ani Vika ... Jen bych si to přál :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ana Konjuh prohrála s Friedsam 4:6 6:4 2:6 :( Škoda hlavně prvního setu, kdy měla Ana break k dobru, ale prohrála si ho svými chybami... :(
Reagovat
kada.tom
Karol hezky na 4-2, teď potvrdit a vzhůru za ziskem 1. setu :-)
Reagovat
Jabadu
Kája hraje úžasně! ... zatím.
Reagovat
aligo
v kšiltovce je sexy :) :)
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím, nemůže mi někdo poslat odkaz na tento zápas, nemůžu to dnes nikde nahodit, je tam všude fotbal. Díky...
Reagovat
Jabadu
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc_l
Reagovat
smazaný uživatel
Díky moc...
Reagovat
smazaný uživatel
...je to jeste dite:)
Ale vede ji soudruh Platenik, takze ta bude mit jiste dobre vysledky ...:)
Reagovat
tommr
má sice takovou dětskou tvářičku, ale hraje pěkně fikaně ... :)
Reagovat
lars
preco soudruh?
Reagovat
smazaný uživatel
jen konotace s tim nasim Platenikem:)
Reagovat
tommr
zdá se, že Karolíně dneska půjde servis - v prvních dvou hrách na servisu udělala 4 esa ... :)
Reagovat
vrabejka
To jako vážně? :D :D
Reagovat
tommr
pro jistotu upřesnuju: 4 esa ve dvou hrách celkem ne po 4 esech ... :)
Reagovat
Jabadu
Ale tenis je to jako řemen.
Reagovat
Jabadu
Tak co myslíte ta Karolína? Že by ji klepla?
Cesta do finále je volná.
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě je tam Vika, pokud vím... :D
Reagovat
Jabadu
Aha, na tu jsem nějak zapomněl. No ale ... uběhá to, myslíš?
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
a Kaja....ukrokuje to, myslis:)))?
Reagovat
FulnekUltras
Sumo stačí vykrokovat... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele S.K.Neumanne....Vsak ja i te Pliskove na finale verim, ja jen, ze v SF ta Rybarikova, to nemusi byt snadny orisek...
Ale pokud tam za ni bude Vanek behat uz po patem gemu, jak v dnesnim zapase, tak zvladnout by mela i tu Magdu.
Reagovat
FulnekUltras
bylo by to krásné... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Přál bych si finále Serena versus Plíšková - lepší jako Makarová :)))))
Reagovat
vrabejka
Gabčaa paráda :) Friku a spol. běžte se zahrabat. Gabča to zvládla skvěle.
Reagovat
Pe3k
Přesně tak! Jen mě mrzí, že jsem místo koukání na závod opravoval auto :( Jinak sama Gabča se před závodem vyjadřovala dost skepticky až moc negativně, takže jsem moc rád, jak to dopadlo.
Reagovat
Frick
O dnešní závod nejde. Ten Gabča zvládla skvěle. Jen bohužel i ve 33 letech je Kaisa pořád raketou. Ale tak přejme jí to, veteránce. Třeba v sobotu se Kaisa odstřelí víc. :o)
Reagovat
Jabadu
Přiznám se, že oslovení Gabča se mi nelíbí. Líbí se mi to mezinárodní - Gabi. Nebo to naše: "Božská, rozkošná a roztržitá Barbarella".
:-)
Reagovat
Pe3k
Popravde se mi Gabca taky moc nelibi k ni se hodi spise Gabina. Rozkosna a roztrzita je, ale na poradnou prezdivku jeste ceka. Gingerlela nebo samyce s tvrdym y ????. Rikame ji psoukalova ale to neni mezinarodni nick.
Reagovat
Pe3k
https://www.youtube.com/watch?v=vXdVRGnf7Mo

Lepší hl zatím nejsou, ale dá se to.
Reagovat
smazaný uživatel
Díky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace te Gariele Soukalove, ale nemuzu si pomoct, ta Finka produkuje nejaky antibiatlon...jinak by nevyhrala, ani nahodou. Ta jeji stelba dost na jistotu a jinak to jen ubehala...aspon z tech highlights me to tak prijde.
Reagovat
A.R.R.
A viděl si jak Gábinu poškodili lajnoví, normálně jí posouvali terčem :-D
Reagovat
blixa
Taky jí zahlásil ten vůl minelu ! Ještě že si vzala jetřábí oko !!!!
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě se ji nějaká amatérka plete do cesty...
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, to jsem si take vsiml. Siroke to tam je jak tenisovy kurt, a ta Ruska se tam placa v prostredku, jak by jela na vitezstvi v turnaji;)
Reagovat
A.R.R.
Jsou to neskuteční šmejdi :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:-DDD
Reagovat
Frick
Jsi starý japonský malíř miniatur Uko.

Někdo, kdo není schopen uznat omyl, co musí mít vždy pravdu.

http://www.tenisportal.cz/zpravy/berdych-se-rozesel-s-krupou-bude-ho-trenovat-vallverdu-15577/#comments

Některé příspěvky třeba tady byly od tebe (v pozdějším kontextu) velice úsměvné, třeba o tom, že je Černošek s TK sparta na nože (dávno byl jejím majitelem!) nebo ta tvoje jistota, že to bude na Štvanici. Načež v pozdějších časech jsi působil dojmem člověka, jak pořádání ve Stromovce je naprosto jasné a jakto, že to já hlupák nechápu.

Tím se mi u tebe snižuje tvá důvěryhodnost.
Reagovat
PetaM
To blixa jistě nezaspí.
Reagovat
blixa
No jo, tahle mstivá svině mi to koukám omlátí o hlavu ještě asi 50x :D Ano, tehdy jsem nevěděl že Černošek vlastní Spartu. Proto mi přišlo možný že by se Sparta domluvila se Štvanicí. Žádná jistota ale předpoklad.
Jinak typický příklad jak funguje takový zmetek. Na každého si eviduje kdy kde udělal nějakou chybu, a když už není schopen argumentovat, vytáhne to co má i když to se současnou diskuzí absolutně nesouvisí :D No nic chasníčku, ale my dva až se spolu potkáme, to se nasmějeme ! ;-) :D
Reagovat
Frick
Jenže Blixo, kdybych to psal já, tak mne označíš za idi.ota, když takovouhle zásadní a evidentní věc nevim. To si dokážu živě představit.

Každej se pletem. Jenže u tebe mám obavu, že svoje omyly velice nerad přiznáváš. A pokud to jde, tak se z toho snazíš vykroutit (Tady bylo pochopitelně vykroucení nemožné).

Skutečně nechápu, proč třeba nejsi schopen akceptovat názor, že Gábina nezvládla to MS v hlavě a ty placky si odstřelila.

Proč byla ve štafetách excelentní? Protože tam necítila ten zas... tlak.
Reagovat
blixa
Já nevím. Biatlon nazíraný optikou tenisového, fotbalového či hokejového fanouška, ryzího teoretika a k tomu blba, to je prostě peklo. Neakceptuju názor že to Gábina nezvládla v hlavě, protože to je nesmysl. Nezvládnutí v hlavě totiž v biatlonu vypadá úplně jinak. Viz třeba 2-4 závod Tiril. 4 a 5 místa jsou v biatlonu pořád vynikající výsledky. Stejně tak 1 či 2 minely na střelnici nejsou žádný nezvládnutí v hlavě. Ty se budeš jako správný blb točit na té stíhačce s pěti minelama. Jenže to se prostě stává. Den blbec, nic se nedaří, odejde forma. Jako ve všem. Přikládat to nějaké hlavně je demence. Marie měla 3 minely. Taky dost. Měla špatnou hlavu ? Asi těžko že. Kaisa 4. Taky špatná hlava ? Jo, ale jen ta tvoje.
Co se týče tvejch ubohejch útoků, chasníčku, kdybych se měl já hrabat v těch sračkách, cos tu na poslední dva roky nablil a vybrat z nich všechny kraviny, vydalo by to asi na "sebrané spisy".
Reagovat
Frick
Gábina za to, že má nyní Velký globus na dosah, vděčí skvělé střelbě. A ta prostě byla v Oslu (v kontextu její sezóny) podprůměrná.

Ano, dobře. Ta stíhačka, berme to jako ojedinělý výbuch, jenž jako na potvoru přišel na MS. Pak ale stejně dobře to mohlo bejt "vykompenzováno" jedním galapřestavením. Třeba hned v individuálu, kde by 0+0+0+0 bylo zlato. Místo toho ale přišel jasně podprůměrný výsledek dvou chyb. Letos i loni střílela v ostatních 4 individuálech s jednou chybou. Pak přišel závěrečný masák. Jedna chyba byla v kontextu sezóny očekávaný výsledek, na druhou stranu i za nulu může Gábi umí.

Celkově tedy střelba.
1) Sprint - průměrná střelba
2) Stíhačka - propadadák ve střelbě
3) Individuál - poprůměrná střelba
4) Masák - průměrná střelba

Celkově se tedy rozhodně Gábi nesetkala (v indv. disciplínách) s dobrou střeleckou formou.

Proč? Já říkám, že tam byl tlak na úspěch a Gábi ho úplně neunesla. Nesesypala se jako Darya loni, to samozřejmě ne. Proč měla ve štafetách 0+0 a 0+0? Mohla to být jen náhoda, ale spíš bych to viděl, že ten tlak nebyl tak velký.

Takže tak.

BTW: Loni se v Oslo běželo 3 týdny před MS a Gábi tam měla v individuálu i sprintu po jedné chybě. Takže loni jí to tam střílelo (v těchto disciplínách) lépe než letos. A to loňská sezóna byla v Gábinině podání velice nevyrovnaná.
Reagovat
blixa
Je to marný, je to marný, je to marný. S tebou skutečně nemá cenu ztrácet čas. Jedna minela - průměná střelba, dvě podprůměrná .. to je zlej sen. To je něco jako jedna minela jeden gól, dvě minely dva góĺy :D :D
Promiň, ale ty seš takovej ....... , člověk neví jestli se má smát nebo plakat ... takže dost, dám si tě do ignoru, zdraví mám jen jedno.
Reagovat
Frick
Jo, je to marný. Z tvé strany.
Reagovat
Frick
A zase tam jen tak mimochodem přihodíš nějakej termín, kterej zrovna není dle etikety. Tak se prostě nediv, že se bránim, jak se dá.
Reagovat
smazaný uživatel
exceletní analýza, jako vždycky, mistře světa
Reagovat
Frick
...zrovna u tebe si dokážu představit, že bys mi takovouto (dosti velkou) neznalost velice rád hodil na talíř....
Reagovat
Frick
BTW: A co si myslíš, že asi jako bude? Mám tady jinej názor na nějaký věci než ty a ty si ve svý nekonečný sebejistotě o naprostý správnosti svejch názorů bereš právo mne tady titulovat "lichotkama" nejrůznějšího druhu. Tak asi nějaká kousavější reakce bude.
Reagovat
blixa
To už nech na mě chasníčku. Jak říkám, nasmějeme se ! :D
Reagovat
Serpens
Fantazieeee! plus 22 bodů! Ve stíhačce stačí už jen 4 body najet, pokud se nemýlím a je to doma !
Reagovat
blixa
Pokud se nepletu, tak Marie musí vyhrát, jinak už je mimo. Pokud Marie vyhraje, mělo by Gábině ve stíhačce stačit osmé místo.
Reagovat
tommr
Habertová musí bezpodmínečně vyhrát oba zbývající závody, aby mohla Gábinu ještě předstihnout. Gábině by ale v tomto případě k zisku VG stačilo skončit v jednom ze dvou zbývajících závodů na 9. nebo lepším místě ...
Reagovat
milik254
Nebo nejet :F
Reagovat
smazaný uživatel
To by jí bodově k jistotě nestačilo. Kdyby víkendové závody nejela, tak by zůstala na současných 1093 bodech, zatímco Dorin by v případě dvou výher měla 1001 + 120 - 27 = 1094. K úplné jistotě Gábina potřebuje aspoň 9. místo, tím by se dostala na 1095. Ale vzhledem k tomu, jak dopadl sprint, je šance, že Dorin vyhraje stíhačku, hodně blízko nule. Gábina už VG v podstatě drží v rukou, ale kvůli miniaturní pravděpodobnosti opačného výsledku si na něj musí ještě počkat do soboty.
Reagovat
VlS
Zapomínáš na odečet, tak růžový to není, ale Gabča to zvládne.
Reagovat
blixa
Má pravdu. Skutečně pokud Marie nevyhraje oba zbývající závody, je hotovo. A pokud je vyhraje, stačí Gábině jedno deváté místo aby o bod vyhrála. Počítáno po odečtech.
Reagovat
FulnekUltras
tak to už vypadá hodně dobře ;)
Reagovat
Frick
Tak tak. A moc mne to nepřekvapuje, že to takto dopadlo.

Ovšem Marie palec nahoru za ten timing. To by se od ní Gábi měla naučit.
Reagovat
milik254
Nebo nejet :F
Reagovat
Frick
Ostrostřelkyně je na trati.
Reagovat
smazaný uživatel
Nene, mamuti utečte!
Reagovat
blixa
Klíčový závod je tady. Gábina je nachcípaná. No co, druhý místo je taky hezký ;-)
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
Fandina
Joooooooooooooo
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlas. Tu poslední větu si teď může říkat Marie :)
Reagovat
Frick
To bylo strachu. Ty odborníku na biatlonu.

Prostě to Gábi v tom Oslu nervově nezvládla. To je celý.
Reagovat
Fandina
Ťeď říkali, že Marie se soustředila na MS.
Reagovat
Frick
Ano, to je další aspekt.
Reagovat
themimone
co to je soustředila? Odjela všechno co Gabina a jenom vynechala poslední štafetu. Asi se měla Gábina taky soustředit na MS :) Ale teď vážně, ta nemoc před MS se asi lehce projevila a částečně i hlava, ale něco podobného zažila minulý rok Darya a to je poněkud zkušenější závodnice, takže v poho
Reagovat
Fandina
Opakuji, co jsem slyšela.
Reagovat
blixa
Ale prd ty trubko, zase žvaníš blbosti. Podívej se, jak jezdila Gábina v Holmenkollenu v předchozích letech. Letos tam zajela naopak výtečně. Prostě jí tam nesedí ani sníh, ani trať, ani střelnice. Každé umístění do pátého místa je tam pro ni výborné. Chyba nebyla v Gábině, smůla byla že Marie chytla neskutečnou, zejména střeleckou formu. Ale v Chanty je zima, jinej sníh, jiný tratě, Marie kouzla zbavená. Tak to v biatlonu chodí. Jestli bude MS v Anterselvě, taky Gábina nepřiveze nic. To je biatlon. O tom ty víš prd, chasníčku.
Reagovat
Frick
Ty odborníku. Podívej se, jak jí klesly v Oslu % střelby. Ta stíhačka byla krásnou ilustrací.

Prostě hlava, bohužel. Stejně jako Darye loni.
Reagovat
blixa
Ano, v hlavě je problém, ale čistě v tvojí. Když ti nesedí ani sníh, ani trať, ani střelnice tak prostě nezastřílíš. S její hlavou to nemá co dělat, ta je v pořádku.
Reagovat
Frick
Kdyby jí to Oslo tak strašně nesedělo, tak první to odnese běh. Ten ale měla slušný.
Reagovat
smazaný uživatel
Gabča není robot, aby furt střílela čistě. To se holt někdy stane, že jí to nesedne.
Reagovat
Frick
A jako na potvoru jí to nesedlo zrovna na MS.

Blixa to omlouvá neoblíbeným místem, já si myslim, že tu neoblíbenost příliš přeceňuje a že nezvládla tlak, kterej na ní byl. To je normální. Chtěli bysme, aby tomu tak nebylo, ale bohužel. Následkem toho byly výsledky Gabči za očekáváním.

Příští rok to třeba bude zase o něčem jinym. O VG se může prát Laura s Daryou, Gábi bude v závětří a nandá to všem na MS. Třeba.
Reagovat
FulnekUltras
Tlak je skoro pořád na každou a zatím to objektivně vypadá, že právě Gabča ho zvládala v téhle sezóně ze všech nejlíp. Jako bys to neznal z WTA... ;)
Reagovat
Frick
Jenže je tlak a tlak.

Tlak před MS: Gabčo jsi nejlepší to dáš, věříme, že přivezeš aspoň dva (indv.) kousky a třeba to vyjde i to zlato.

Tlakt přes SP v Chanty.-M: Gabčo, nějak se to se.re... medaile neni, zdraví nic moc, Marie v laufu, náskok se povážlivě ztenčil... No ale tak zkus o to pořádně ještě zabojovat...
Reagovat
FulnekUltras
Podle mě právě ten tlak teď byl mnohem mnohem větší (co to je biatlonové MS? ;)) - a je skvělé, že to Gabča (samozřejmě v odlišných podmínkách, ale přece) dává...
Reagovat
blixa
To je samozřejmě blbost. Pokud ti site nesedí, projeví se to na všem. Navíc servismanům se mimořádně dařila máza, což to poněkud kompenzovalo. Bože proč se mám bavit s absolutním idi.otem zrovna o něčem tak krásném jako je biatlon !
Reagovat
VlS
Nekažte nám radost z Gábiny a malýho glóbu blbouni, běžte si dát po hubě za stodoly :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Na pěstní souboj dojde až na konci dubna ve Stromovce. Černošek to bude soudcovat.
Reagovat
Frick
O souboji nic nevim. Já nemám potřebu s nikym vést o nějaké malichernosti. Jsem nad věcí. Někdo jiný možná ne.
Reagovat
blixa
Jaký pěstní souboje ? Vyšetřovaného napřed zfackuji a pak se zeptám "jak se jmenuješ, chlape ?!" ;-)
Reagovat
Frick
Gabčo, Verčo, Lucko, Jess, Báro - JEDEM!
Reagovat
Lunej..
zápas jsem neviděla, tudíž nekomentuju, jen jsem prohru čekala. A napsat, že Aga hraje antitenis (viz iqe) je směšné, ale to taky raději nebudu komentovat. Výhra Sereny taky nepřekvapila, Tomáš mě mrzí, takže mě už vlastně nemá co překvapit. Ještě vlastně Kája, tak držím palce. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aga hraje antitenis.
Reagovat
slacker
iqe pise kraviny
Reagovat
Fanda67
výjimečně souhlasím
Reagovat
smazaný uživatel
Zalez.
Reagovat
PetaM
Myslím, že jsme všichni pochopili, že antitenis hraje jak Petra, tak Aga.
Reagovat
gigin
No jen jestli Lunej četla tvé jasné objasnění, Peto. Protože to je ten nejjasnější jas jasů.
Reagovat
Kozoroh
Nic jako "antitenis" neexistuje. Je to jen Kvešův blud!
Reagovat
smazaný uživatel
Trapne antitenistky na kurtu a jeste z toho YouTube udela AMAZING shot...

https://www.youtube.com/watch?v=NtLTMeH1264

Ze se ti fandove antitenisu nestydi;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
A to bylo celkem taky trapne od Agy, toto, u te site...je videt, ze WTA je tendencni...a vubec, tohle snad ani tenis neni...;D)

https://www.youtube.com/watch?v=DK7aSDS8kCo
Reagovat
smazaný uživatel
Nebo cely ten jeji trapby rok, kdy mrvila tenis...to taky tead stoji za to...
a jeste si dovoluje davat loby Kerber...hracce LTC...nechutne, proste; Nechutne...;)))

https://www.youtube.com/watch?v=icH5Po-GIsg
Reagovat
smazaný uživatel
I ten rok 2013 byl trapny,...tak neni rok, kdyby nebyla trapnou...blbkou.
Hlavne jak tam honila tu kralovnu Serenu v Istambulu po kurtu nahoru dolu...tak to snad tenis uz neni;D)))

https://www.youtube.com/watch?v=3JpvTzA0C_k

Dadaft: Hele dadafte, s timhle videem opatrne, je tam Jamie;) Tak aby te to chlape neporazilo;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak trebas tahle kompilace je take dost spatna...
...ten jeji trapny tweener...jako prominte, ale fuj,... slusne holky tweenery preci nedelaj. To fakt muze jen ta trapka Radwa a blbka Mladenovic
Nebo ty zadovky ala Stepanek...uplne trapne se po Radkovi opici...

https://www.youtube.com/watch?v=9cZe7d3e8U8
Reagovat
smazaný uživatel
A vubec, vsechny ty jeji tweenery jsou odporne...
Nevim, ale tenis taky sleduji jako decka...

https://www.youtube.com/watch?v=LAVzsCkZpUc

https://www.youtube.com/watch?v=bqu0WJuPBNA

https://www.youtube.com/watch?v=38qaLSMLlmQ
Reagovat
smazaný uživatel
...a jeste tu trapku pousteji na TM, kde dela jen ostudu...

https://www.youtube.com/watch?v=Y1nOO-kly3g
Reagovat
smazaný uživatel
A jeste nejaci pitomci vymysli, ze budou delat nejaky jeji TOP 10 Drop Shots...za tohle by se mela jeste vic stydet, nez za ty tweenery jako...

https://www.youtube.com/watch?v=_p2hJnKQyTU
Reagovat
smazaný uživatel
A to je vubec nejtrapnejsi...jeste se najdou uplni antitenisovi trotli, kteri ji udelaji top 10 defens zasahu...z toho by clovek fakt zvracel...kdyby to aspon hrala jako bozsky No1e...ale tohle...je na dozivotni distanc.

https://www.youtube.com/watch?v=TapNWqJC2Ow
Reagovat
smazaný uživatel
A potom tahle trapka jeste dela ostudu na GS...

https://www.youtube.com/watch?v=0JJHi82fWv8
Reagovat
smazaný uživatel
A to jeji fanousci jsou jeste trapnejsi....pryyy top 20 vymen...tenis se davno na vymeny nehraje...

https://www.youtube.com/watch?v=-N2c2yZItsM
Reagovat
smazaný uživatel
Podle me je v tom nejaky trapny lobbing, ze ji furt na tom YouTube prosazuji....vlastnikama bude asi nejaka polska mafie...

https://www.youtube.com/watch?v=jplwuypuaYY
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, už je toho moc. Ale distanc bych jí nedával. Ona za to nemůže, že je taková tragédka a přesto jí to stačí na 2. místo. Za to můžou ty od 3. místa níž, ty by se nad sebou měly zamyslet a změnit zaměstnání, protože tenis evidentně není nic pro ně. Např. Petra je ostrostřelkyně, takže by se uplatnila u biatlonu, měla by využít ten aktuální boom. Stačí, když u tenisu zůstane tenistka Serena a antitenistka Aga, budou spolu hrát na všech turnajích 1. kolo (a zároveň finále). Třeba se pak někdy i Aga dočká GS, když se Serena zraní :D
Reagovat
A.R.R.
To je výborný nápad, sesmolím návrh a zasílám na WTA, od třetího místa tu chátru línou doživotně vyloučit z okruhu :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, ale ta Radwanska by mohla delat i ten Biatlon pri tom tenisu...to by zvladla...jak jsem psal nize, strelbu ma dobrou, beha vytecne...
...takze by mohla vystupovat jak na letnich OH, tak na zimnich. Pokud by hraly jen dve na okruhu. Podle me zadny problem i casove;)
Nakonec ten biatlon nebude takova velka veda.

Jinak ty holky by se podle me uplatnily. Trebas Hradecka s Kvitovou by mohly jit na kajak...maj dobry svih, ten zaber v te vode...to by mohla byt dobra supa.
Pliskova by trebas mohla prejit na strelbu na holuby...tam krokovat moc nemusi.
Trebas Sarapovou preradit na paragliding...tak uz ted v tom slusne lita, takze tam by mohla prorazit.
Karlicku pochopitelne dat na sportovni rybareni, to je jas jasu.
Julcu a Cetkovskou preradit asi na kulturistiku, myslim, zeby zvedly slusne zajem o tento sport.
Bouchardovou bychom meli asi preradit na ragby. Niculescu, tak tam je to jasny...pinpong.
Wozniacka pochopitelen golf. Muguruza badminton, o tom zadna...
Venuse Williams je jasna na baseball. Zato Azarenka spis na judo. Ivanovic serm. Vlci oci pochopitelne dostihy...Dominika nejen dostihy, ale i sazky.
Jako nechci tu vypisovat vsechny...kdyz tak ti to muzu dat do mailu;) A pak to jen poslat;)
Reagovat
FulnekUltras
;))) snad jen místo juda bych dal rovnou sumo... ;)
Reagovat
A.R.R.
Ale jo Aga by ten biatlon mohla zvládnout, jen si nějak nedovedu představit, jak by tam vypadal hotshot, no třeba by střílela zády ke střelnici :-D O.k. tvůj návrh přikládám k mému a posílám na WTA. Co je mimo TOP 20, to jsou totální jelita, ty ať si jdou sednout za kasu do Kaufu :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, respekt k tvemu nicku, ale ja mel pocit, ze v biatlonu jde o to, abys trefil ty cerne puntiky, a ne abys sestreloval nejake machry sedici na postrannich tribunach...jako klidne at to Kvitova jezdi...ale hlavne, at nestrili...
To by se na ten sport spis hodila Radwanska, beha dobre, strelbu ma celkem presnou...jenom asi by to bylo trapne, zeby jim ta antitenistka vyfoukla vsechny globusy...
To vis, neco o tom biatlonu vim, ctu si tady poctive ty profesionalni prispevky Fricka, no a celkem me z toho vychazi, ze Radwanska se vlastne minula povolanim. Mela by stat na bezkach, cimz se nam ta krize WTA jeste vic prohlubuje.
Takze mas asi pravdu, bud tam nechat akorat ty dve, nebo at i ta Radwa prejde na biatlon, a Serenka si muze pinkat o zed...a obcas da exhibici...a stats budeme mit vyplneny tak 10 let dopredu...
Reagovat
smazaný uživatel
To, že ten vošoust, co tohle dělá, je do Agy udělanej, je celkem evidentní. Tyhle videa jsou už dlouho o ničem.
Reagovat
Fanda67
Já bych spíš řek že je tu někdo udělanej do Petry a ještě se od včerejška neuklidnil :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten někdo alespoň neoznačuje normální údery za amazing hot shots.
Reagovat
slacker
a vosoust je to jeste vetsi
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
janek_da
A tady dala do úderu hodne sily

https://www.youtube.com/watch?v=axk6kilU_NY
Reagovat
smazaný uživatel
Tak je to preci antitensitka, tak co se divis...na baseball by byla podle me dobra, no...ale na tenis se proste nehodi vubec.
Tak ve WTA je dost tezka krize....
....jsem cetl nekde, ze pry tahle basebalistka nicici rakety je pryyy na druhem miste zebriku. Krize hluboka...
...tak tezky, no, kdyz tam krom Sereny zadna poradna hracka nehraje.
Reagovat
A.R.R.
Hele Vlku, zavolej Celtovi, ať už tu ničitelku tenisu konečně zbouchne, ať je od ní klid :-D
Reagovat
smazaný uživatel
My to uz zkouseli v prosinci, ale dopadlo to dost fatalne;))) Ula byla na mol, a s Agou to ani nehlo...nebude to lehke ju sestrelit z okruhu;D)))
Reagovat
A.R.R.
Jo to já vím jak jste to zmastili v prosinci :-D No nic, když je Celt neschopný, tak to budu muset zařídit já v Katowicích, zatáhnu tu nemožnou pinkálistku do šatny a bude....okruh se musí zbavit plevele za každou cenu :-D
Reagovat
Pedronegro
jste vořeši :)))
Reagovat
A.R.R.
my na to jdeme od lesa a s humorem :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Vpoho, budu ti delat v Katowicich stenu...mozna vezmem i Gigina, ten dela dobre steny;)
Reagovat
Pe3k
Tak Šarapovová už má i svoje lízátko. Což je pro její velké fandy zajímavá zpráva, že si můžou Mašu polízat, třeba i několikrát denně :D já na lízačku moc nejsem, ale že je ta Maša tak slavná, tak bych si možná taky lízl...Pěkný den všem.
Reagovat
BooOoo
+1 :D
Reagovat
Lunej..
No, tak třeba někteří přispivatelé zmizí na delší dobu, ne-li navždy :D:D
Reagovat
gigin
Jak borec prej: Slečno jsem diskrétní a velmi dobře lížu. Ona: No tak si vyliž prdel a nikomu to neříkej.
Reagovat
Fandina
Reagovat
PetaM
Yeeeeeeeees!!! Serenka!!!! Gratulace! A teď v SF ukaž té ... druhé hráčce světa, jak velký je rozdíl mezi prvním a druhým místem. Za 2 kanáry bych se vůbec nezlobil a nějaké nastřelení u sítě po jejím kraťasu bych uvítal. Do toho, a ne, že rupneš jako Petra! :D
Reagovat
blixa
Tvl. "Serenka". To nedávám. Kombinace téhle zdrobněliny s realitou, toť pekelný Huhu koktejl :D :D
Reagovat
Fandina
Proč ne, když to tak cítí?
Reagovat
lars
to zkousis ucinky meldonia ? :)
Reagovat
kada.tom
Serena si pohrála s Halepovou, výraznější problémy dneska neměla, jen nedopodávala 1. set za stavu 5-3, ale to napravila hned další hru na returnu. Každopádně v SF budeme svědky reprízy australského SF, kde dostala Aga výprask 6-0 6-4 a taky to bude bitva světové jedničky se světovou dvojkou :-)

Ač fandím oběma, tak doufám, že Serena vyhraje, a to nejen SF, ale celý turnaj, bylo by hezké jej poprvé od roku 2001 zase vyhrát :-)
Reagovat
VlS
Koukám, že Serena má kliku, že není Slovenka:-)
Reagovat
COMEON
:DDD ' čobolka ' :D
Reagovat
blixa
Utajená !!!! Co jí jen ty plastiky stály !!!! ;-)
Reagovat
janek_da
Ich bin eine Slowakin :)
Reagovat
Frick
Nemůže bejt v tý středomořský výhni problém s kvalitou trávy? Jasně, že to budou zalejvat jak šílený, ale i tak....
Reagovat
VlS
Starosti celý zeměkoule neseš? Nejsi ty Atlas, obr skrývajíci se pod nickem Frick?
Reagovat
Frick
Ale tak mne to napadlo. Podmračená a celkem chladná Anglie vs. žhnoucí slunce....

Jako ono kdo by to před pár lety pomyslel, že v antukovém Španělsku bude travnatý turnaj...
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda že výsledek Petry není takový jak nabízí tabulka na téhle stránce))).Ale jinak to nebylo úplně marný,v 1 setu za stavu 2-1 pro Agu 3 gamy kdy se přetahovaly ve shodě,bohužel všechny tři Petra nezvládla.A ten druhej set to je velká škoda,5-2 by se mělo dotáhnout..ale určitě neprodala kůži lacino a nebylo to jednoznačný jak nám tady psal jeden šašek..
Reagovat
FulnekUltras
přesně tak - dotáhnout Petra druhý set, mohla se žabka pinkalka ;) ještě o výsledek klepat...
Reagovat
Frick
(17.03.2016 14:15) Vítková(SP)
Vítěz 40.00
do 3. místa 9.00
do 6. místa 3.50
do 10. místa 2.20
do 15. místa 1.60
Reagovat
Frick
Chápete to? Já myslim, že klidně by tu bednu dát mohla.
Reagovat
Frick
(17.03.2016 14:15) Soukalová(SP)
Vítěz 7.00
do 3. místa 2.20
do 6. místa 1.55
do 10. místa 1.27
do 15. místa 1.13
Reagovat
Fandina
Háčka nic, ach jo
Reagovat
freeteepek
Vsadil jsem na Agu a dobře jsem udělal. Jenom škoda, že Petra neprohrála ve třech setech. Doufal jsem, že Petra druhý set vyhraje. Zápas jsem nemohl sledovat. Podle skore to ve druhém setu byla velká bitva. Petra nakonec doplatila na pomalý kurt.
Reagovat
Frick
Jako abys měl jednak radost z finančního zisku + menší radost z toho, že Petra prohrála jen těsně? :-D
Reagovat
Frick
resp. spíše "vedlejší radost" :-D
Reagovat
VlS
Petra za stavu 5:2 zas chytla chvilku, kdy nadělala chyby snad u čehokoliv.
Reagovat
FulnekUltras
bohužel nepatrně dřív, než by se to už na začátku třetího setu ještě sneslo...
Reagovat
Fandina
Woytha teď na Nova Sportu říkal, že Petra na tiskovce po zápase řekla, že kvůli počasí neprohrála, že spíš byla unavená po předešlých zápasech a že se těší do Maimi, kde je sice vlhčí počasí, ale rychlejší kurty.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty tříseťáky se nějak musely projevit. Škoda, že se nehrálo až zítra..
Reagovat
lars
vedro unavuje.
A pokud slunce sviti do obliceje, tak je vetsi chybovost servisu a smeci
Reagovat
Frick
No a to je právě ta chyba, kterou jsem ocenil "sniženou" známkou. Kdyby to byly rychovky za 80 minut, tak by třeba byla v jinačim stavu. Místo toho měla průměr na zápas 140 minut, celkově tudíž 7 hodin.

A otázka taky debl. To je taky dalších 2h30m na kurtu. Sice asi ne žádný sthující tempo, ale i tak.
Reagovat
Fandina
Na druhou stranu je otázka, zda by Petra ty tři zápasy vyhrála, kdyby to bylo jen na dva sety. Je to těžké.
Reagovat
Frick
To je zase perla :-D
Reagovat
Fandina
Umíš také něco jiného, než jen kritizovat?
Reagovat
Frick
Já nekritizuju, já jsem se jen pobavil tim, co jsi napsala za perlu.
Reagovat
Fandina
dobře
Reagovat
slacker
tak
Reagovat
Fandina
nelži
Reagovat
smazaný uživatel
Dnešní zápas s Agou hodně připomínal finále TM. V prvním setu jako by Petra nevěděla, co hrát a poměrně snadno ho odevzdala. V druhém se chytla a povětšinu setu byla lepší hráčkou. Bohužel se jí ho nepovedlo doservírovat - Aga v téhle pasáži měla dost kliku, ale tak už to chodí.
TB tentokrát nevyšel - jak páska v posledních zápasech Petře pomáhala, tak dneska ji vyloženě zařízla. Je to o to smutnější, že za stavu 4:2 pro Agu k ní ani nemělo dojít, Aga zahrála s největší pravděpodobností aut.
Ale celkově se za IW Petra nemusí stydět, svoje si uhrála a i s Agou hrála vyrovnaně, přestože se předpokládalo, že dostane klepec. Troufám si říct, že na rychlejším povrchu by s dnešním výkonem Agu přehrála. Každopádně do budoucna slušný příslib.
Reagovat
Jabadu
Rychlejší povrchy už prostě nebudou. Uvědomme si, že dřevěné rakety za éry Borga a McEnroa vážily 350 g a dnešní kompozity váží 280 g!
Technologie míčů také pokročila ... nelze se divit, že se zpomalují povrchy.
Je fakt, že lidé nestojí o Esoviče, Raoniče ... nebo kterou fyzicky anomální zrůdu ... chtějí tenis. Ne androidní podívanou.
Reagovat
gigin
Roger má myslím 340 gramů a ostatní přes 300 taky určitě.
Reagovat
Jabadu
Ano, ale to jsou výjimky, které jsou na gramáž zvyklé od malička.
Většina střelců a střelkyň hraje dnes s raketami o 80 g lehčími a rozdíl je v tom, že jsou na to od malička zvyklí.
Kdežto Roger ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám tady typ rakety, se kterou podle obrázku asi hraje Roger a píšou tam, že bez strun váží 313 gramů. A pak tady mám typ rakety, se kterou donedávna hrála Šafi a ta má bez strun 304 gramů. A přitom je větší. :-)
Reagovat
gigin
Jak hrál Roger s tou menší hlavou, tak ten typ má bratranec a je tam 345 gramů. Velikost neřeš, jsou stejně velké rakety, jedna má třeba 310 a druhá 260, stejná značka.
Reagovat
smazaný uživatel
Aha. No já se v tom moc nevyznám, tak jenom posílám dál, co je tady u toho napsáno.
Reagovat
gigin
Jj, však v poho.
Reagovat
Carter
313g sa dá v pohodičke dovážiť na 340g :)
Reagovat
gigin
A Milošek hraje fajně. Co bys chtěl, aby to tam byl samý Rochus?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak rychlejší než v IW proboha snad ještě někde kurty jsou. Kromě toho silně pochybuju, že pinkaná, kdy si to dva vyměňujou tak dlouho, než to jeden únavou pokazí, je zrovna to, po čem lidi toužej. Navíc se nezdá, že by pomalejší povrchy nějaké ty Esoviče nijak zvlášť limitovaly - i na nich jsou schopni sázet eso za esem. Zpomalování je prostě slepá cesta vývoje.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty sis tu svy taky odehral:))
Reagovat
Jabadu
Tak určitě ...
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Velká škoda, Aga hratelná byla, Petra i na to měla. Ale pohřbily to její absulutně zbytečné chyby. A těch bylo, hlavně v prvním, to se Aněžka radovala. Upřimně její flegmatickovychytralý přístup nemusím, ba mě štve. Ale ona slaví postup, Petra ne. Nicméně, Petra se zvedá a doufám, že bude líp....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak další tragéd vypadl po Kvitové to je i Berdych , ale ten co předváděl v tom Tiebreaku to snad je nemožný nejprve daroval první matchball Raonicovi tím , že dal dvojchybu. Aby toho nebylo málo tak mu třetí i sám proměnil tentokrát neproměněnou smečí u sítě , která vážně nebyla extra těžká .
Reagovat
lars
Tak, ze Ty bys ten TB proti Raonicovi zahral lip ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To neříkám :))) Ale tu smeč bych dal i já a to je co říct .
Reagovat
lars
vzdy bys ji dal tak , aby Raonic chyboval
Reagovat
Jabadu
... trpělivost!
Já tam vidím (z hlediska lehkého bigoreKtika), že Petra udělala velký pokrok v kondici.
Nevím, jestli jste si všimli, ale má slušně vymakaný čtyřhlavý stehenní sval - který ji nikdy přes koleno nepřetékal. Dnes ano!
Jsou tam pozitiva, která bych vypíchl.
Podle mě má Petra fyzickou kondici, jakou nikdy neměla!
Ještě se mohou dít věci ...
:-)
Reagovat
EllNino
a k čemu jí bude fyzická kondice, když jí přepne v hlavě a začne trefovat spící diváky na tribuně ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, já také vidím ty pozitiva i přes dnešní prohru. A ellnino ! trpělivost! Trpělivost a hlavně nepřehánět!
Reagovat
EllNino
nemusíš se hned nasírat, myslím to s nadsázkou :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já jsem ledove klidná. Jen ti řikám, trpělivost, však on Petřin čas zase přijde....v pohodě. No, Aga se svou nudnoflegmatickovyčůranou hrou z Petry nikdá nebude....
Reagovat
smazaný uživatel
Vyjma loňska - a to kvůli mono - s fyzičkou nikdy problémy neměla. A nohy má podle mě furt stejný. :-)
Reagovat
PetaM
Niiiiiiiiiiikdy neměla problém s fyzičkou. A to, že byla tlustá jako anorektické prase bylo jako v pohodě jo?
Reagovat
smazaný uživatel
Co kdyby sis místo těch de.bilních keců někdy pustil pár starších zápasů? Vážila trochu víc, ale fyzicky na tom byla dobře.
Reagovat
PetaM
No ... Právě, že ty zápasy si celkem dobře pamatuju.
Reagovat
smazaný uživatel
Tím spíš nechápu, proč tady žvaníš takové nesmysly.
Reagovat
PetaM
Já, na rozdíl od tebe, žádné nesmysly z klávesnice nevypouštím :D
Reagovat
Fandina
Ale žádná obrovská moudra to také nejsou, jeden za osmnáct druhý bez dvou za dvacet ... úsměv
Reagovat
Jabadu
Nehádejteseprosímvás.
:-)
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, ty jsi pobavil! Anorektické prase! A jen tak mimochodem, netlačíš trochu moc na pilu, poslední dobou? Samé hutné výrazy. Ono jako upřimnost je fajn, ale vždy to jde říci jinak a ostatní to dobře pochopí...
Reagovat
PetaM
Jen lehká hyperbola noooo :P :D
Reagovat
smazaný uživatel
To už jako s Errani nechce nikdo hrát, tak se rozhodla jít na soupeřky s kalašnikovem? Au :(
Reagovat
bIbec
nakonec jsem se podíval, ač jsem nechtěl, alespoň na druhý set.. a musím říct.. nebavilo mě to. Nejde o to, jestli vyhrála nebo prohrála, ale prostě se na to strašně blbě kouká. Petra rozhodně dovede zahrát skvěle, ale těch skvělých zápasů je strašně málo.
Na druhou stranu by mě prohra po dobrém výkonu určitě mrzela víc, ale aspoň by to byla zábava. Takhle je to prostě nuda.
Reagovat
smazaný uživatel
A přitom v druhém setu rozhodně hrála dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, na co jsi koukal, ale nuda to fakt nebyla...ono v třiceti stupňových vedrech to ani nuda být nemůže....že?
Reagovat
bIbec
no, dám si od Petry zase na nějakou dobu pauzu. Jen jsem si potvrdil, že pro mě její zápasy nejsou dostatečně atraktivní. Tím však neupírám její herní efektivitu, jinak by nebyla česká #1.
Ale ostatní naše holky mému oku lahodí víc. Herně / esteticky.
Reagovat
smazaný uživatel
Je mi z toho na nic. Pinkalka, antitenistka, neschopná zahrát winner, všechno hraje jen na střed, navíc to ani není žádná rána. A Petra s ní prohraje ve 2 setech. Obávám se, že až si ten zápas vyhodnotí, tak uzná, že tohle nemá cenu a půjde radši vyrábět malá Meidlata.
Reagovat
PetaM
A místo mateřského mléka je bude krmit meldoniem ...
Reagovat
smazaný uživatel
* meidloniem
Reagovat
PetaM
To je dost nechutné, vzhledem k tomu, odkud by to meidlonium bylo ... :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Chlíváci :-DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Taky si říkám, že Kvěš těmi svými kecy vlastně shazuje Petru, i když si to asi neuvědomuje...
Reagovat
PetaM
Tak to, že je Petra ženský pohlavní orgán tak trochu víme všichni. (možná proto jí fandí i kluci ... no ale to jsem odbočil) No holt smůla, Petra se musí smířit s tím, co má, i když o tom vlastně ani neví :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty mlč.
Reagovat
smazaný uživatel
"Jmenuji se Ptákoslav Kotoul. Pro ty, co koktají, jsem pouze Ptákoslav." :-p :-)
Reagovat
misa
rozhodně nezklamala, vybojovala tři zápasy. Před pár dny se zmínila, že nebere žádné léky a v tom vedru se mi zdála docela v pohodě, zvládala i dlouhé zápasy. Uvídíme, jak to bude vypadat ve vlhčím Miami.
Reagovat
smazaný uživatel
No to muze byt horsi;)
Reagovat
tommr
to je jeden pohled. Já to vidím trochu jinak. Petra uhaluzila 3 výhry nad hráčkama z druhý padesátky a v první konfrontaci s top-hráčkou jednoznačně prohrála. Nic nad čím by se dalo jásat ... :(
Reagovat
EllNino
souhlasím s misou
Reagovat
slacker
souhlasim s tommrem
Reagovat
historik
moje řeč
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zase ve 2. setu to jednoznačně nebylo... Ale souhlasil bych s tím, že ty předchozí tři zápasy nebyly až takové měřítko.
Reagovat
EllNino
souhlasím s misouukázala bojovnost, což v minulých zápasech chybělo, herně to není ideálně ale výsledkově určitě, vzhledem k okolnostem :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, čtvrtfinále v jejím momentálním rozpoložení určitě není špatný výsledek. Jak už jsem tady psal před zápasem proti Gibbs: Před turnajem by to její fanoušci brali asi všemi deseti.
Reagovat
misa
Druhý set dnes nebyl jednoznačný. Petra šla do IW s dvěma letošníma výhrama, takže ty tři další beru jako pozitivum.
Reagovat
smazaný uživatel
A je tu jeste jeden pohled, tak nejak celkovy... historicky...
...pravdou je, ze Petra tu letos vyrovnala svuj nejlepsi historicky vysledek. Jako tommre....fakt jako nevim jestli se ted mam zacit smat, ale to je proste FAKT;))))
Tak jasat nad tim nemusime, ale o necem to tedy rozhodne svedci, kdyz mas rady ty stats. A nechtej me namluvit, ze za celou dobu tu mela smulu na tezky souperky;D) To bys me asi zklamal...
Reagovat
VlS
Nějak od Mia od Petry nečekám nic moc. Pomalej povrch, rychlej povrch, všechno jedno, když netrefí kurt, tak je jedno hak rychle.
Reagovat
PetaM
Tak Wiki říká, že podstatou tenisu je:
"Soupeři stojí proti sobě, na obdélníkovém hřišti (tenisovém dvorci) a pokoušejí se odrazit tenisový míček tenisovou raketou tak, aby jej soupeř nemohl vrátit, aniž by se trefil vedle tenisového dvorce (do autu)."

Petra
První podmínku splňuje, snaží se odrazit míček na druhou stranu, aby soupeř míček nemohl vrátit. - 1 bod
Druhou podmínku nesplňuje, protože outy trefuje prakticky pořád. - 0 bodů.

Aga
První podmínku nesplňuje, snaží se sice odrazit míček na druhou stranu, ale rozhodně většinou ne tak, aby ho soupeř nemohl vrátit. - 0 bodů
Druhou podmínku splňuje, prakticky neví, co je out. - 1 bod

Skóre:
Petra - 1 bod
Aga - 1 bod

Ani jedna nehraje tenis podle definice, tudíž obě hrají "antitenis".

Konec.
Reagovat
EllNino
:DDDDD
Reagovat
A.R.R.
+1000 :-D
Reagovat
sprchon
:))
Reagovat
Dobry-den
:D
Reagovat
aligo
:D
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
A navrhuji je obe vyloucit z okruhu,
podvodnice jedny, ze se nestydi...
...delat, jako ze hraji tenis, ale vlastne nehraji...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale na Petru se aspoň líp kouká :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Díky. Povedené, zasmála jsrm se....
Reagovat
Kozoroh
To je vše, co k tomu napíšeš?
Reagovat
Pedronegro
dobrý fór po ránu potěší :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nejdřív bych začal tím, že Donna postoupila v San Antoniu do čtvrtfinále... :)

Co se týče zápasu Aga - Petra: Koukal jsem na fotbal a zapnul jsem si až tie-break. V něm rozhodly Petřiny chyby. Překvapení se nekonalo, i když ten jeden set Petra uhrát mohla...

A kdo chce zpochybňovat Agu na pozici světové dvojky, ať se nejdřív podívá sem. Jak už jsem dneska psal, Aga je jedna z mála, kdo si dokáže držet stabilní výkonnost...
http://www.tenisportal.cz/hrac/radwanska/
Reagovat
smazaný uživatel
To jsme viděli loni, jak si dokázala držet stabilní výkonnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Dej si facku, prosím tě. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně se ti vrací paměť! Ještě připomeň, kolik tenistek vyhrálo za loňskou sezonu víc zápasů.
Reagovat
FulnekUltras
už ve 4. gemu první sady - a i když v té druhé mocně dotahovala, prasečí štěstí tentokrát stálo na straně soupeřky. O případném vývoji ve třetím setu tak již nemá cenu spekulovat. Aga si už od vítězství na TM udržuje tomu odpovídající sebedůvěru a z ní vyplývající herní úroveň...ale i dnes byla konzistentně ;) hratelná a po vítězném mečbolu si určitě oddechla. Petra si teď může urovnat v hlavě IW - na dané poměry pro ni celkově velmi slušný turnaj - a pokusit se navázat v Miami. V honu na Širokka, resp. Konga už u indiánov pokračuje pouze Kája - tak ať to dnes s Kasatkinou vyjde !!!!!
Reagovat
lars
zapas pokazili poradatele, tim ze ho nedali vecer
Reagovat
horska.kraslice
Raději na dopoledne.
Reagovat
tommr
ani to by Petře nepomohlo - momentálně na Agu prostě nemá ... :(
Reagovat
EllNino
na rychlém povrchu na ní má, na tomhle na ní nemá ...
Reagovat
lars
pomohlo by to lepsimu prubehu zapasu a mozno i neco navic
Reagovat
kada.tom
Karol s Görgesovou jdou v IW dále :-))
Reagovat
blixa
No překvapujou mě holky ;-)
Reagovat
horska.kraslice
Teoreticky by se mohly střetnout s Háčkama.
Reagovat
tommr
je to docela pravděpodobný - Háčka jsou v zápase s Errani/Kalashnikov poměrně jasný favoritky ... :)
Reagovat
EllNino
no jen aby z toho Háčka vyvázly živý :D :D
Reagovat
Fandina
:-)))
Reagovat
horska.kraslice
Já Háčkám moc nevěřím. :-(
Reagovat
aligo
petra neměla s dnešním výkonem nárok.. sláva vítězce, čest poražené...
Reagovat
FulnekUltras
k obratu ve druhém setu zase tolik nechybělo
Reagovat
slacker
k obratu v druhem setu nic nechybelo, protoze obrat byl
Reagovat
kada.tom
Dneska to nevyšlo, byť ten 2. set to asi dotáhnout chtělo. Ale nevadí, QF v Kalifornii je výborný výsledek a co by za něj třeba Muguruza-Blanco nebo Kerber daly. Petra vybojovaly 3 zápasy, ten 4. už ne. Ale i tak je QF vzhledem k letošním Petřiným výsledkům velmi dobré :-)
Reagovat
historik
a tak to není ani tak velké zklamání. Vážně ale doufám, že čtvrtfinále není pro ni super výsledkem, protože herní projev výborný nebyl a žádné velké jméno neporazila - a tyto hráčky by přece jen měla porážet snadněji než třeba v tiebreaku rozhodujícího setu.
Měla by si opravdu najít nového kouče, a s ním zapracovat třeba na servisu. Dá se z něho vytěžit daleko víc než dnešních 7 dvojchyb
Reagovat
PetaM
Nevím, co slušného bych napsal ... Snad jen:
Reagovat
Jabadu
To chtělo nacvičit los. By si vybrala stranu a pak by byla úplně v pohodě. Škoda, no.
Reagovat
smazaný uživatel
Páska a Aga Petru porazili :D -.- Škoda, ale pokud to takhle půjde dál, tak se docela těším, myslím, že Petra se na svém neoblíbeném turnaji prala slušně. Aga měla těch prasátek vážně mnoho :)Líbí se mi, že se Petra snaží hrát více pestře, nebojí se zkrátit a snaží se hrát slice, který taky není úplně k zahození, myslím, že Petra po malých krůčcích se nám vrací :D :)
Reagovat
FulnekUltras
pomalu, ale jistě ;)
Reagovat
smazaný uživatel
fakt nechutný. Antitenis a navíc tvoje prase těsně sklouze za síť a Petřina prasata míří do autů :-D
No víc se v tom nebudu rejt, abych nebyl s někým ve při, ale z postupu Agy mám radost. Navíc Petra ubojovala 3 zápasy! a potrápila i antitenistku :-D
Reagovat
A.R.R.
Holka moje, světová dvojka!!!!! Jsem moc rád, že po tom ne příliš pěkném prvním setu se z toho vyklubal zajímavý druhý set :-)
Reagovat
FulnekUltras
http://cz.depositphotos.com/61439711/stock-illustration-cartoon-funny-frog.html
Reagovat
A.R.R.
Jo to víš, žabky holt umí haluzit :-D Játi to včera říkal, bude to ve dvou :-D
Reagovat
FulnekUltras
Ještě loni bych si rozhodně nemyslel, že pouze dlouhodobě vyrovnaná, ne vyloženě agresivní hra může Aze zajistit víc než "jen" dlouhodobou pozici někde ve druhé polovině top10, ale teď se ukazuje, že může myslet ještě mnohem výš. V sf proti Kongovi držím všechny palce!!! ;)
Reagovat
smazaný uživatel
:(((((((((
Reagovat
smazaný uživatel
Hráčka, která není schopná si připravit úder, vyhrála. Tenis se řítí do pěkných sraček..
Reagovat
EllNino
trochu pokory, úcty a soudnosti a budeš normální :) ...ale to je nereálný blbe
Reagovat
smazaný uživatel
To, že nejsen duševně ujetý, aby se mi líbil Radwaňské antitenis neznamená, že nejsem soudný.
Reagovat
EllNino
jsi sprostej, ani si neuvědomuješ, co říkáš, vychladni, protože já třeba Agu uznávám a jako tenistku ji beru jako absolutní špičku
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby se hrálo na normálních kurtech, tak si Aga neškrtne.
Reagovat
EllNino
je to pro obě stejné
Reagovat
PetaM
A tohle byl kurt v čem nenormální prosím? Rozšiřoval se a zkracoval podle toho, na které straně zrovna Petra stála?
Reagovat
smazaný uživatel
V tom, že je ku.evsky pomalej a nejde na něm hrát normální tenis.
Reagovat
PetaM
A definice normálního tenisu je prosím jaká?
Reagovat
EllNino
nepinkat doprostřed, ale vymetat pouštní hady :P
Reagovat
EllNino
jde, Aga ti to ukázala dneska :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pinkaná není tenis.
Reagovat
EllNino
je :) nevidím duvod proč by nebylo, až se zejtra ráno probudíš, tak se koukni, cos tu napsal, asi budeš dost překvapen :) dobrou noc
Reagovat
smazaný uživatel
Od tenisu čekám alespoň trochu pestrosti a snahu zakončit výměnu winnerem. Tohle Aga obvykle moc nenabízí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja zase od tenisu neocekavam 50-UE do autu nebo site, ale pochopitelne to nebudu nazyvat antitenisem...
Reagovat
misa
A. R. má nejpestřejší hru ve WTA :)
Reagovat
smazaný uživatel
V kterým vesmíru? :-)))
Reagovat
misa
V tom, ve kterém žiješ.
Reagovat
EllNino
tojo no, Petra hraje hodně pestře :)
Reagovat
smazaný uživatel
nebud smesny a nezamenuj osobni preference se zakladni ideou hry.. ;-)
Reagovat
kada.tom
no, ona Aga je absolutní špička, aktuálně je lepší jen Serena :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Neskutečný, jak neunáší Petřiny prohry. Naprosto nesoudný a svou zaslepeností konkuruje frickovinám. Naštěstí se z toho vyspí.
Aga si zaslouží respekt.
Reagovat
gigin
Jj, lepší je střílat tenisáky do pouště anebo vsítit x gólů do sítě, než pěkný, celodvorcový tenis v podání mimořádně technicky vybavené hráčky.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pinkání doprostřed kurtu se dneska říká celodvorcový tenis? :-D
Reagovat
gigin
Meleš nesmysly, protože si zase rozrušený. Ano párkrát to hodila na střed, to dělá každý. Jo a když jsme u těch winnerů, tak jsi nedávno prohásil, že kdo posuzuje zápas podle počtu winnerů je totálně mimo.
Reagovat
smazaný uživatel
Párkrát? Většinu zápasu nic jinýho nehrála.
A já mluvil o UE :-p
Reagovat
darek.vrana
Tak to je Petra hodně neschopná, když toho nedokázala využit.
Reagovat
gigin
Dobře, Polka to hrála celý zápas na kříž a Petra z toho nebyla schopná ukončit výměnu. Její chyba.

Jo o UE máš pravdu, omlouvám se. Ale to samé je to i s winnerama. Vždycky je něco za něco.
Reagovat
EllNino
přesně, já ona vždycky běží k síti jako kdyby držela podnos a pak si s Petrou udělá co chce, to se jen tak nevidí :D
Reagovat
smazaný uživatel
To se nevidí. Ani dneska se to nevidělo.
Reagovat
EllNino
vidělo několikrát, si neviděl ty loby, co zahrála když byla Petra u sítě ?
Reagovat
PetaM
Ne, on viděl jen outy, které nebyly. Tak se nediv :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ten jeden byl totální haluz a ten druhej ti s bídou uznám.
Reagovat
EllNino
byly naprosto pod kontrolou hňupale
Reagovat
sprchon
Hezky napsáno. :) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Asi máš pravdu, předsedo, bohužel..!
Reagovat
kada.tom
Gratulace :-)
Reagovat
smazaný uživatel
K čemu? Že světovou dvojkou je hráčka, co neumí zahrát winner?
Reagovat
kada.tom
to víš že jo :-DDDDDDDDDDDDDD
Reagovat
A.R.R.
To bude zase v álejích nablito :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť dneska až na těch pár haluzí žádnej vyloženě připravenej nezahrála.
Reagovat
smazaný uživatel
To s Petrou tezko zvlada jakakoliv hracka...
...kdyz ono s Petrou se ani k poradne vymene vetsinou nedostanou,
...se pak cokoliv tezko hraje;D)))
Reagovat
A.R.R.
Ona když Petra měla záchvat trpělivosti a výměnu si pěkně připravila, tak Aga neměla nárok, ale většinou chtěla rychle výměnu ukončit a už to lítalo všade.....
Reagovat
smazaný uživatel
On asi pro Petru nebyl žádnej med vydržet takových výměn víc po sobě..
Reagovat
A.R.R.
Hele Jirko, já vím, že jsi nas.raný, že Peťa prohrála, ale tím, že tu budeš řvát, že Aga dávala jeden aut za druhým a naopak Petru rozhodčí poškozovali, tím ze sebe uděláš akorát šaška...prostě je to jak to je, Aga vyhrála i s tím svým "antitenisem" jak ty to nazýváš...Já jako skalní fanda Agy mám samozřejmě radost, ale pokud by bylo skore obráceně, tak bych Petře popřál vše nej a neřval bych tu jak zběsilý..Já vím, že v příštím zápase nejspíš dostane Aga čočku od Sereny, ale co už.....život nestojí jen na tenise....
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, ale co kdyz dostane misto cocky, houby z makem;)
Bych si radeji pockal...Serenka obcas rada nakupuje i behem zapasu.;)
Reagovat
A.R.R.
Neříkám, že jí dostane určitě, ale nejspíš :-) Jako kdyby Serču klepla, tak budu nejšťastnější člověk na světě :-) Teda ona Serena v tom SF ještě není, třeba překvapí Simča :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Petra haluzila předchozí 3 zápasy, proti ní je Aga haluzářskej břídil :-D
Reagovat
EllNino
Škoda no ...to máš za to puštěný vedení 5:2 :D Karma je svině :) i tak gratulace za dobrý turnaj, snad to trochu nakopne, a body taky dobrý :D
Reagovat
smazaný uživatel
Turnaj dobry...aspon tu vyrovnala sve maximum, no ale ten treti set tedy mohl byt...ne ze ne;)))
Ale to uz by jsme asi chteli sakra az moc;)
Reagovat
sprchon
Jo, ČF je úspěch. ;)
A gratulace všem, kdo vsadili na Agu - 2. set za stavu 2:5. Já to dal už za stavu 2:4 a byl to teda nakonec nervák. :D
Reagovat
rib
já myslím, že bylo vidět v Petřině hře během turnaje zlepšování... Takže jí přeju, aby její hra šla pořád pomalu ale jistě nahoru. Líbí se mi, že si nějak snaží poradit s herním stylem soupeřky. Její velká kvalita je, že není přizdis..č, ale má odvahu zkoušet různé možnosti! Petro POJĎ!!!
Reagovat
horska.kraslice
Tak buďme realisti. Zázrak se nekonal.
Reagovat
Dobry-den
Aga hrála dneska skvěle, celý zápas měla plně pod kontrolou a drobná zápletka ve druhém setu byla jenom pro diváky.
Spokojení však musejí být i všichni soudní Kvitovci, protože osm gemů je výrazně nad plán, navíc Petra dneska předvedla intergalaktický tenis, který už od ní hodně dlouho neuvidíte, jestli vůbec ;-)
Reagovat
Dobry-den
Pouhých 41 UE jenom potvrzuje, co jsem napsal ;-)
Reagovat
Bob
Nedělej tu zbytečně chytrého, protože nejsi. Petru stačí nechat co nejdéle ve výměně a vychází se sama. Petra by si měla najít kvalitního psychiatra. Když dokáže uhrát druhý set do tiebreaku, může hrát takto vyrovnaný i druhý set. Pinkálka nepředvedla nic výjimečného, což nepředvedla už dlouho. Proto se vždycky bude radovat pouze nad výhrami labilních tenistek jako je momentálně Petra.
Reagovat
Bob
*vyházet
Reagovat
Dobry-den
Nevidím důvod, proč posílat hráčku, která odehrála jeden z posledních turnajů kariéry, k psychiatrovi.
Reagovat
Bob
Já nejsem kveš, mě tím nenase*eš. :D Koukej jak Aguška vypadne s hračkou, která jí opět jako vždycky jednoznačně přestřílí.
Reagovat
Fandina
Škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby lajnoví nebyli slepí, tak na tu pásku ani nedošlo. Tam byl od Agy aut jako prase.
Reagovat
EllNino
;)
Reagovat
gigin
Aj mi se zdálo. Ale fakt ale. Z pohledu kamery, levý aut.
Reagovat
PetaM
UVĚDOM SI UŽ KONEČNĚ, ŽE MÍČEK NA ČÁRU NEZNAMENÁ OUT. POKUD TO NECHÁPEŠ, PŘEČTI SI TŘEBA WIKIPEDII. DĚKUJI.
Reagovat
smazaný uživatel
UVĚDOM SI TY VOLE, ŽE TO MÍČEK NA ČÁRU NEBYL, BYL TO AUT JAKO PRASE. JESTLI JSI HO NEVIDĚL, KUP SI LEPŠÍ BREJLE TY KOMIKU. A vypni si Caps.
Reagovat
PetaM
Jo, já si brýle koupit můžu, ale tobě už mozek nikdo nový nedá. A teď kdo z nás dvou je na tom hůře ... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já mám mozek v pořádku, děkuji.
Reagovat
PetaM
Myslím, že 99 uživatelů ze 100 na TP by nesouhlasilo. A tipnu si, že ani doktoři by nesouhlasili.
Reagovat
gigin
Možná Bobo z Ordinace v růžovej zahradě by ho za prachy uznal, že je cajk.
Reagovat
d@ve
Je to už trapný a otravný, přestaň, prosím.
Reagovat
sprchon
Rozhodně to bylo sporný v tomhle případě...
Reagovat
smazaný uživatel
PRASA !
Reagovat
sprchon
Nedáš - dostaneš. :D
Reagovat
mendrit
No ty dvě na závěr to jí pěkně pohřbilo, ale s tou poslední výměnou to stejnak po kvitovsku zabila.
Reagovat
Bob
Najděte jí někdo psychologa.
Reagovat
rib
komu, té pásce?
Reagovat
Fandina
Petra psychologa nepotřebuje.
http://www.tyden.cz/rubriky/sport/tenis/cernosek-kvitova-psychologa-nepotrebuje-neni-robot_372731.html
Reagovat
aligo
teibreak Petře prohrála páska a to suvereně...
Reagovat
EllNino
3 prasata v tiebreaku ? ...Ago tos nemusela :)
Reagovat
sprchon
Petra předtím 2 v jedný výměně :D a bylo jí to houby platný. ;)
Reagovat
aligo
ta má smůlu jako kráva na ty prasata...
Reagovat
EllNino
ty prasata jsou ale fakt smolný :( :)
Reagovat
darek.vrana
To je jen pro silné nátury.
Reagovat
smazaný uživatel
To je k smíchu, ta Petřina dvojchyba, která nebyla.
Reagovat
darek.vrana
Neztrapňuj se
Reagovat
Davor1
Ten vlak mu ušiel už pradávno...
Reagovat
vrabejka
Snad už to Aga doklepne
Reagovat
smazaný uživatel
-nekonečno
Reagovat
PetaM
Přichází poslední hra Petry na turnaji v IW :D
Reagovat
smazaný uživatel
Né, TB, né, vždyť já jsem v tom nevinně...
Reagovat
smazaný uživatel
TajBrejk je super;)
Da se vyhrat i s uvodnim DeFkem.
Reagovat
EllNino
hm ale ne s dalšíma 2 chybama
Reagovat
smazaný uživatel
No, kdyz to vyhodi i mimo deblovy prostor, tak to uz ani lajnovy nemuze protlacit do Inu;D))) To uz ani jestrab nezachrani...ale skoda toho prasatka...ktere slo mirne do autu...to by byla dobra racha;)
Reagovat
EllNino
a daší prase, tohle bolelo víc :(
Reagovat
Jabadu
Ale Petra na to dnes nemá. Nerad to říkám, ale tak to je!
Reagovat
Jabadu
Peti, já jsem nic neřekl! /to byl je bonmot/ ...
:-)
Reagovat
aligo
aspoň teibreak... snad
Reagovat
misa
Tiebreak nechceme!
Reagovat
aligo
teď už ne :D
Reagovat
Bob
Petro, Petro.. Tohle dokážeš jenom ty.
Reagovat
Jabadu
Přišlo nevyhnutelné - 5:7
Kurwáááááá!
:-)
Reagovat
aligo
:O :O
Reagovat
smazaný uživatel
Megagalaktickej tenis? :))) Ještě hrají...
Reagovat
smazaný uživatel
Tvl, to je nechutná klika, tohle.
Reagovat
smazaný uživatel
To teda:)))
Reagovat
Davor1
Aga čo teraz zahrala posledné 2 fifteeny, neskutočné, no nemiluj ju...
Reagovat
EllNino
good girl :))
Reagovat
Davor1
A Petra tiež klobúk dolu, hrala to perfektne, skoro na každého by to stačilo...
Reagovat
smazaný uživatel
Totální haluz a z prdele klika.
Reagovat
EllNino
good girl :))ty jseš normální tenisový barbar, jesti tohle nazýváš z prdele klikou ...
Reagovat
smazaný uživatel
nazyvejme to pravym jmenem, je to arogantni krupan;)))
...a on at si necha ty antitenisy;)
Reagovat
gigin
Nn, to je kvalitní diskutér, tenisový odborník, který si svou inteligencí udělal názory na své postoje, nebo jak to psala Fandina.
Reagovat
Fandina
a není to snad jinak? Názor člověk je ovlivněn jeho inteligencí. Vrozenou, získanou.
Reagovat
smazaný uživatel
Nazývám kliku klikou.
Reagovat
Davor1
tvrdí tenisový panic a zaslepený fanatický fanúšik bum bum tenisu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Špatně. Fanoušek tenisu, ne pinkané.
Reagovat
EllNino
to je čistě subjektivní názor
Reagovat
EllNino
tak to byla krásná výměna dámy :) klobouk dole
Reagovat
historik
takže z nadějného stavu 5:2 zase není nic
Reagovat
aligo
svi*e polská....
Reagovat
smazaný uživatel
ale to nemyslis vazne, ze ne...
Reagovat
aligo
ne
Reagovat
smazaný uživatel
to jsem rad...
Reagovat
smazaný uživatel
Teď se opovaž!!! ;)
Reagovat
EllNino
6 vřadě chyba
Reagovat
sprchon
Opovážila! :D
Reagovat
smazaný uživatel
je trochu nervozni no, ale to snad zvladne...
...hlavne aby o prestavce sla do te satny, aby se uklidnila pred tim tretim setem...;)
At to ve tretim neproleti paru svihy mimo kurt...
Reagovat
smazaný uživatel
Na třetí ani nedojde :(
Reagovat
smazaný uživatel
dojde...
...jen je treba jak spravny surfar chytit jeste tu spravnou vlnu pred koncem druheho setu.;)
Reagovat
sprchon
Musím říct, že chytit vlnu je o dost jednodušší než hrát tenis na úrovni. ;) :D
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Hele sprchonku, a co na uplnem klidnem mori...he?;)
Reagovat
sprchon
Ne na moři, ale v oceánu. Ten moc klidnej nebejvá. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
to je fakt;)))
Reagovat
horska.kraslice
Žeby jeden set?
Reagovat
aligo
že by otočka :D
Reagovat
Jabadu
Třeba se ochladilo. :-)
Reagovat
Jabadu
5:2!
Tvl ... jak to dělá? ... ???
:-)
Reagovat
aligo
:D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pohoda :DD
Reagovat
aligo
já omdlím :D
Reagovat
Jabadu
Co to kurv ... ?
:-)
Reagovat
aligo
už jsem objevil Petřin trik, ona hraje tak otřesně až soupeřku vydeptá k tomu že začne taky kazit :D :D
To je velice chytré a netradiční :D
Reagovat
Fandina
Nedávno jsem četla, že kdyby nehrála tenis, asi by se věnovala psychologii, že jí to vždycky bavilo. Že by to bylo proto?
Reagovat
EllNino
psycho je na to dost :D ...tak asi jo :D
Reagovat
Fandina
:-)))))))
Reagovat
PetaM
A však celou dobu tvrdí, že by hrála volejbal :) :D
Reagovat
Fandina
To se týkalo povolání.
Reagovat
PetaM
A sport není povolání? :)
Reagovat
Fandina
povolání mimo sport
Reagovat
EllNino
je to lhářka prostě :D
Reagovat
smazaný uživatel
Spis lepe ted zahrala na returnu, ale jen aby ji to vydrzelo;)
Reagovat
misa
Už jsem myslel, že antitenis začíná prohrávat a Petra to zase pokazila :(
Reagovat
smazaný uživatel
Ale no tak.
Reagovat
historik
brejkne ji a pak takovýto gem...fakt nemám slov
Reagovat
lars
zapas pokazili poradatele, tim ze ho nedali vecer
Reagovat
aligo
no to je ale slepice...
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
PetaM
To byla zase hra ... :D :D :D
Reagovat
aligo
tomu už se nedá snad ani smát :D :D :D
Reagovat
EllNino
žádnej stres ne ? svoje si splnila, čtvrtfinále na neoblébeném turnaji, to už je jen takovej bonus :D
Reagovat
EllNino
ještě že jí předtim brejkla :D
Reagovat
smazaný uživatel
Proč si nezařve POJD?
Reagovat
aligo
protože křičí běž! :D
Reagovat
PetaM
V takovém vedru? Je ráda, že udýchá výměny vole :D
Reagovat
aligo
hraje petra líp:
Reagovat
darek.vrana
Neví někdo, jak se jmenuje ten expert na Digi Sportu 2, který za ta léta ještě nepobral, jaký je rozdíl mezi gemem a bodem?
Reagovat
smazaný uživatel
Obecný nešvar:))) Furt se boduje, gamování zakázáno!
Reagovat
darek.vrana
Tenhle to říká furt. Oni třeba hrajou hodinu a on řekne, že hráč získal čtvrtý bod v utkání. Fakt rozdíl, když člověk přepíná mezi Bidrmanem a tímhle zoufalcem, který jen popisuje, co se děje na kurtu, a to ještě tímhle způsobem.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemáte někdo nesekací stream? na tohle se nedá koukat už vůbec
Reagovat
Paseka
Petře nikdy nevyhovovalo hrat ve velkém vedru a pak večerní(noční) zápasy. Dnes je tam bohužel velké vedro a to pro ní není. Pokud si pamatuju, tak v těchto podmínkách nikdy(skoro) nevyhrála.
Reagovat
PetaM
Tak se nám pomalu, ale jistě, schyluje k první prohře s Agou mimo TM ... :( Smutné, ale v IW se to dalo asi čekat ... Na trávě by to byl větší propadák :D
Reagovat
aligo
no nevím aga trávu ráda...
Reagovat
PetaM
Asi moc ne, když nevyhrála ještě Wimbledon :D :D Ale chápu, ve Wimbledonu prohrát 2x nejde, aby měla titul :D
Reagovat
EllNino
símtě, že Petra udělá po té letošní bídě ČF na tom nejhorším povrchu na kterém může hrát, to by mě fakt nenapadlo :D :D
Reagovat
lars
jsou horsi povrchy nez v IW (Rim,....)
Reagovat
EllNino
řekl bych, že tenhle povrch je horší :)
Reagovat
aligo
tak se dá líp klouzat...
Reagovat
EllNino
Petra ale neklouže :))
Reagovat
PetaM
Ale neke, sem tam jo :D
Reagovat
aligo
občas
Reagovat
kada.tom
Aga chce být druhá na světě, nelze se jí divit :-)
Petra zatím na Agu vůbec nemá.
Reagovat
tommr
je třeba si přiznat, že Petra momentálně proti špičkovejm hráčkám nemá nejmenší šanci ... :(
Reagovat
FulnekUltras
to se uvidí až teď
Reagovat
EllNino
neviděl bych to tak černě, myslím, že proti Sereně by měla větší šance než proti Aze na tomhle povrchu ...pro ni je úspěch už to čtvrtfinále tady ..navíc to vedro
Reagovat
smazaný uživatel
Je třeba si přiznat, že jsi totální vocas.
Reagovat
smazaný uživatel
vzdyt to rikam, arogatni krupan ses, nic jinyho;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já akorát nazývám věci pravými jmény.
Reagovat
EllNino
t jseš nějaká absolutní pravda, nebo jak to máme chápat Jirko ? :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem. Ale že tommr je vocas, za tím si stojím.
Reagovat
PetaM
A pak, že se slova vocas a stojím, nedají použít v jiném kontextu ...
Reagovat
FulnekUltras
a teď máme ještě dva sety na to, tu zatím naprosto příšernou bilanci UE aspoň trochu spravit...
Reagovat
smazaný uživatel
Antitenis vítězí. :-/
Reagovat
EllNino
já teda vidím, že prohrává :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
To vidíš blbě. Antitenis představuje Aga, která si snad za celej set neuhrála míček sama.
Reagovat
EllNino
;)
Reagovat
smazaný uživatel
jiste tu blbku by meli vyloucit z WTA, a nejlepe vsechny, krom Petry;D)))
Reagovat
FulnekUltras
S Gibbs šel první set taky do pérdele... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
uz jednou pochop, ze pojeti antitenis je totalni nesmysl...:)P
Reagovat
EllNino
nepochopí, nikdy to nehrál
Reagovat
smazaný uživatel
Nejtrapnější pseudoargument, co znám.
Reagovat
EllNino
jojo, pravda bolí
Reagovat
smazaný uživatel
Už jednou pochop že vracení doprostřed kurtu a čekání na chybu soupeřky je antitenis. Jestli se ti to nelíbí, tvoje smůla.
Reagovat
PetaM
Pro mě "anti" znamená "protiklad". Takže protiklad tenisu je pro mě třeba vodní pólo.
Reagovat
smazaný uživatel
Aga se nádherně pohybuje, dokáže krásně vracet míčky. To na Petru bohatě stačí, ty antitenise.
Reagovat
EllNino
přesně
Reagovat
smazaný uživatel
No a ty si opravdu arogantni deb*l...pokud se ti to nelibi, tvoje smula..;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Já nazývám věci pravými jmény. Jestli se ti to nelíbí, tvoje smůla.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja taky, takze muzeme byt ve vysledku vpohode...ze;D)
Reagovat
smazaný uživatel
cim to jen je, ze podobny antitenis (totalni vracecka) postaci dokonce i nejlepsimu tenistovi planety soucasnosti, nebude to nakonec nejaka taktika? :-))
Reagovat
EllNino
:) taky to nechápu :D ....
Reagovat
smazaný uživatel
Protože na těch zkurv.. pomalých površích se nic jiného hrát nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
a tak .. pri trose "dobre vule".. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak 1111 trebas na tech pomalych hardech nevraci vubec;)
Reagovat
smazaný uživatel
ovsem podobne dobrotisko abys pohledal.. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
tak jiste, ale ne kazdy muze taky byt 1111....;)
Reagovat
smazaný uživatel
jiste, presto me tu dnes pobavil sofistikovany (at uz preklepove ci zamerne) Noe.. :-)))
Reagovat
gigin
Ale zase nemachrujte.
Reagovat
smazaný uživatel
Vsak toho by meli taky vyloucit...a Nadala taky;)
Vozniackou by meli taky vyloucit...a vubec vsechny by meli vyloucit.
i tu strasnou Niculescu, ktera kazdemu kazi chut na tenis...
...ikdyz u Moniky bych zalozil tzv. pinpongarsky odbor a stal bych rozhodne za ni;)
Reagovat
smazaný uživatel
A navíc ti rozhodčí!
Reagovat
EllNino
Prej coach :D :D ...
Reagovat
Fandina
Kdo?
Reagovat
EllNino
Petra křičela na Zhang "cold towel" a ona jí nerozuměla, myslela si, že řekla "coach" :D
Reagovat
FulnekUltras
Velká škoda 4. gemu, kde Peťa měla 15:40 a 2xAd, jenže promarnila a v 5. hře to korunovala dalšími minelami včetně DFs. Přesně takhle se s Agou hrát nedá.

PS.: 32°C ve stínu a ruský stream jede jak po másle... ;)
Reagovat
misa
Jaký ruský?
Reagovat
Fandina
asi myslí ukrajinský :-)))
Reagovat
Davor1
Peťa jede bomby :D Ale čo iné sa dalo na tomto povrchu, proti hráčke ako Aga čakať no...
Reagovat
EllNino
hraje styl vabank, v její situaci, vzhledem k podmínkám, soupeřce a 3 tříseťákům v řadě, se ani nedivim
Reagovat
smazaný uživatel
vsak ano, pinkacka je na Agu "bezcenna".. :-)
Reagovat
Fandina
Petra to v rozhovoru na WTA stránkách naznačila, že na Agu to bude chtít agresivně.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jen asi nejaky sileny snilek by cekal jiny styl Petry...;)
Reagovat
smazaný uživatel
ale tak zase... ja si docela dobre dovedu predstavit nezatizeneho sparringa Cermaka, jak nesupluje zadneho povolaneho WTA maga, ale normalne primocare citi, ze je treba nejdriv balon ve hre udrzet a pak teprve zamazavat.. na tom asi v soucanosti pracuji.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
...ale to ja si predstavuji veci, to bys neverila...;)
Ale u te Petry je to uz takove nejake klise.
Nevim...nemyslim to nejak extremne, bez prehozu to pochopitelne nejde hrat.
Ale to rychle zakonceni, to je nejake jeji stigma nebo co:)
Reagovat
smazaný uživatel
:-))
Reagovat
EllNino
bez toho dneska Agu nedáá, pinkat si s ní prostě nesmí :))
Reagovat
Jabadu
Dnes zoufalost. Očekávám 1:6 0:6.
Holt je pravé poledne. Absolutně nic nefunguje a Petra to ví. :(
Reagovat
FulnekUltras
vyval patnáctky... ;)
Reagovat
Jabadu
Já dělám fitness. Nežeru bobule, ale s desítkama dělám "ptáka Fénixe". To je záhul, jak sviňa. Schválně si to zkus. A můžeš být silnej, jak Arnold.
:D:D
Reagovat
misa
Co to je "pták Fénix"?
Reagovat
Jabadu
Dřepneš si, v ruce máš desítky - stoupáš a s nataženými pažemi se s činkami dostaneš do vzporu.
Pokud je mi známo, tak to dokáže jen člověk s mimořádným deltovým svalstvem. S desítkou to umím (2x), ale s patnáctkami to nelze! Možná gorila nebo šimpanz.
:-)
Reagovat
misa
Neznám odbornou terminologii, takže si to neumím představit - nevím, co je vzpor :)
Reagovat
Jabadu
No prostě se s těma činkama a nataženýma rukama postavíš, jako když kradeš sousedovi třešně.
:-)
Reagovat
misa
S desítkama? To ty nadopované kulturistické obludy cvičí na rozehřátí před snídaní :-)
Reagovat
Jabadu
Ano, to se týká mimořádných blbců. Steroidy ti vymažou mozek, ale tihle týpci nic jiného neumí. Je to smysl jejich života.
:-)
Reagovat
misa
Někdy vyzkouším, samozřejmě s nižší váhou, tak 5 kg :)
Reagovat
Jabadu
Pokud nejsi trénovaný, budeš zklamán.
:-)
Reagovat
FulnekUltras
viděl bych to tak 3,5 kg na víc opakování... ;)
Reagovat
EllNino
Hm místo toho, abys vedla 3:2, je to 1:4 ...
Reagovat
misa
Otřesný výkon Petry...
Reagovat
lars
v tezkych podminkach
Reagovat
historik
ale to jsou zase CHYBY...teď ta smeč:-(
Reagovat
historik
nám znovu ukázala, jak se zahazují breakbally aneb opět styl jednou to vyjde podruhé ne, ale nepoučím se
Reagovat
EllNino
Kolik chyb, 20 za gemy ?
Reagovat
EllNino
4 gemy
Reagovat
gigin
už to valí. Styl DO OR DIE.
Reagovat
COMEON
:D :D :D :D pobavilo
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda že se mi seká stream. Chtěl bych si zanadávat.
Reagovat
miledus
http://www.sportingvideo.org/20160309/vv56e03d2b755228.01395505-1283991.html
Reagovat
vrabejka
Petra už teče. Neudělá ani set.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist