Kvitová i Šafářová si v žebříčku po Wimbledonu pohoršily

13. 7. 2015, 10:21
Aktuality 346
Petra Kvitová klesla po neúspěšné obhajobě wimbledonského titulu v žebříčku WTA ze druhého na páté místo. Lucie Šafářová, která v Londýně nedokázala navázat na loňskou semifinálovou účast, si po vyřazení v osmifinále pohoršila o dvě příčky na osmé místo. Mezi muži se v nejlepší desítce nic nezměnilo, Tomáš Berdych zůstal šestý.

Petra Kvitová ve Wimbledonu prosvištěla do 3. kola, ale v něm neudržela vedení proti bývalé světové jedničce Jeleně Jankovičové a přišla o šanci obhájit loňský titul. V žebříčku tak ztratila celkem 1870 bodů a nově je světovou pětkou.

Lucie Šafářová sice jako jediná z Češek došla na trávě v All England Clubu do osmifinále, ale nestačila v něm na Američanku Coco Vandewegheovou a nezopakovala tak loňské semifinále. Přesto finalistka letošního Roland Garros zůstává hráčkou Top 10. Pohoršila si jen o dvě pozice a je osmá. 

Velkou šanci stát se poprvé hráčkou elitní desítky znovu promarnila Karolína Plíšková. Třiadvacetiletá Češka vypadla už ve druhém kole a pohoršila si z jedenáctého na dvanácté místo. Přesto ztrácí na Top 10 pouze 75 bodů. Její dvojče Kristýna, jež došla o kolo dál, se přiblížila zpět k první stovce a patří jí 110. místo.

Wimbledonští šampioni Serena Williamsová a Novak Djokovič si triumfy v All England Clubu upevnili už tak suverénní postavení v čele žebříčků. Třiatřicetiletá Američanka má už více než dvojnásobek bodů, než nově druhá Ruska Maria Šarapovová. Osmadvacetiletý Srb vede s neohrozitelným náskokem více než čtyř tisíc bodů před druhým Rogerem Federerem.

Překvapivá finalistka ženské dvouhry jednadvacetiletá Španělka Garbiñe Muguruzaová poskočila poprvé v kariéře do Top 10, z 20. místa se prodrala až na deváté. 

V Top 10 mužů zůstal po Wimbledonu kámen na kameni. Trochu neobvykle totiž nedošlo k jediné změně, Tomáš Berdych drží šestou pozici.

Žebříčky WTA k 13. červenci 2015:
Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 13.161 b.
2. (4.) Šarapovová (Rus.) 6490
3. (3.) Halepová (Rum.) 5151
4. (5.) Wozniacká (Dán.) 5000
5. (2.) Kvitová (ČR) 5000
6. (7.) Ivanovičová (Srb.) 3835
7. (13.) A. Radwaňská (Pol.) 3560
8. (6.) Šafářová (ČR) 3515
9. (20.) Muguruzaová 3365
10. (9.) Suárezová (obě Šp.) 3285

11. (8.) Makarovová (Rus.) 3215, 12. (11.) Kar. Plíšková (ČR) 3210, 13. (10.) Kerberová (Něm.) 2985, 14. (15.) Bacsinszká (Švýc.) 2925, 15. (16.) V. Williamsová (USA) 2696, 16. (14.) Petkovicová (Něm.) 2480, 17. (17.) Svitolinová (Ukr.) 2465, 18. (21.) Keysová (USA) 2280, 19. (24.) Azarenková (Běl.) 2252, 20. (19.) Erraniová (It.) 2145,
...37. (29.) Strýcová 1330, 55. (52.) Hradecká 975, 65. (67.) Siniaková 861, 79. (83.) Allertová 746, 94. (62.) Smitková (všechny ČR) 641.
Čtyřhra:
1. (1.) Mirzaová (Ind.) 9510, 2. (2.) Hingisová (Švýc.) 8865, 3. (3.) Makarovová, Vesninová (Rus.) obě 7050, 5. (6.) Matteková-Sandsová (USA) 6175, 6. (5.) Šafářová 5916, 7. (9.) Blacková (Zimb.) 5289, 8. (7.) Mladenovicová (Fr.) 5060, 9. (13.) Pennettaová (It.) 4605, 10. (14.) Kopsová-Jonesová, Spearsová (obě USA) obě 4565,
...13. (10.) Hlaváčková 4345, 24. (29.) Strýcová 3095, 27. (28.) Hradecká 2985, 46. (49.) Siniaková 1680, 48. (39.) Kar. Plíšková 1560, 60. (48.) Voráčová 1380, 66. (66.) Peschkeová 1246, 78. (73.) Koukalová 1000, 89. (88.) Krejčíková 845, 98. (81.) Kr. Plíšková (všechny ČR) 727.
Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. S. Williamsová 6,475.575, 2. Šarapovová 3,285.949, 3. Muguruzaová 2,372.281, 4. Šafářová 2,326.359, 5. Halepová 2,290.765, 6. Kvitová 1,543.691, 7. Suárezová 1,476.297, 8. Makarovová 1,465.843, 9. Bacsinszká 1,404.187, 10. Keysová 1,255.961, ...13. Karolína Plíšková 981.774, 42. Strýcová 532.340, 44. Hradecká 495.269, 73. Siniaková 273.944, 82. Koukalová 255.783, 89. Hlaváčková 241.656, 91. Smitková 234.891, 97. Allertová 216.764.
Kompletní žebříček WTA
Žebříčky ATP k 13. červenci 2015:
Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 13.845 b.
2. (2.) Federer (Švýc.) 9665
3. (3.) Murray (Brit.) 7810
4. (4.) Wawrinka (Švýc.) 5790
5. (5.) Nišikori (Jap.) 5525
6. (6.) Berdych (ČR) 5140
7. (7.) Ferrer (Šp.) 4445
8. (8.) Raonic (Kan.) 3810
9. (9.) Čilič (Chorv.) 3540
10. (10.) Nadal (Šp.) 3000

11. (13.) Simon 2705, 12. (12.) Tsonga 2475, 13. (20.) Gasquet (všichni Fr.) 2285, 14. (15.) Goffin (Belg.) 2145, 15. (14.) Anderson (JAR) 2090, 16. (11.) Dimitrov (Bulh.) 1970, 17. (18.) Monfils (Fr.) 1930, 18. (17.) Isner (USA) 1890, 19. (16.) F. López (Šp.) 1800, 20. (24.) Troicki (Srb.) 1629,
...45. (45.) Veselý 945, 46. (41.) Rosol (oba ČR) 937.

Čtyřhra:
1. (1.) M. Bryan, B. Bryan (oba USA) oba 10.710, 3. (3.) Melo (Braz.) 7710, 4. (4.) Dodig (Chorv.) 7440, 5. (7.) Tecau (Rum.), 6. (8.) Rojer (Niz.) oba 7130, 7. (15.) Mergea (Rum.) 4870, 8. (9.) Fognini (It.) 4645, 9. (11.) Zimonjič (Srb.) 4420, 10. (18.) Bopanna (Ind.) 4340,
...50. (47.) Rosol 1465, 71. (67.) Čermák (ČR) 1106.
Kompletní žebříček ATP
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

346
Přidat komentář
Frick
Němky mají více holek (9), než my (8) :-(
Reagovat
EllNino
na chvíli :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nebagatelizuj to. Co když je to začátek konce českého ženského tenisu? Jen 8 hráček ve stovce. To je jen o 8 víc, než tam má třeba Trinidad a Tobago nebo Mauritius. A to je docela ostuda.
Reagovat
slacker
Netommruj
Reagovat
Frick
http://www.wtatennis.com/prize-money-rankings

Docela zajímavé. První je samozřejmě Serena s obrovským balíkem 9,17 mil., druhá Maša je s 3,28 doslova chuděra. Pak další velký skok. Nicméně na 3. - 5. je to už velice vyrovnané. Garbine 2,37, Lucka 2,32 a Simona 2,29. A následuje další ohromný propad až na 1,543 - to vydělala Petra. Od 6. místa dolů jsou rozdíly nejvýše kolem 215.000 USD....

V TOP 20 jsou i dvě (prioritně) deblistky. Na lichotivé 12. příčce je Beth M.-S., která se dokonce dostala na 7-místnou cifru. Hingisová je 16. s 879 702 USD. Tedy zřejmě letos dosáhne na výdělek 1 000 000 USD. Během své "důchodcovské kariéry"

Na 1 000 000 USD dosáhne určitě i Karolína, které k tomu chybí necelých 20 000 USD.

500 000 už překonala Bára Strýcová, blizoučko k tomu má Lucka Hradecká.

Další hráčky se ale zřejmě na tuto cifru už nedostanou....
Reagovat
Frick
103 hráček si zatím vydělalo více než 200 000 USD

152 hráček si zatím vydělalo více než 100 000 USD - to mne celkem překvapuje, že hráčka o pouhých 49 míst níže má už jen polovinu.

Navíc samozřejmě - i tyto hráčky si musí platit letenky, hotely atp. Skutečně to působí tak, že někde v prostoru té druhé stovky fin. žebříčku je jakýsi zlom, kde to začíná na tu hráčku padat. Prize money jdou prudce dolů a náklady asi moc ne. Nebo se i zvyšují (nutnost platit hotely na ITF turnajích, těch "+H" skutečně zas tolik není).

Proto možná skutečně, jestli by se na GS měly navyšovat prize money, tak zejména pro vypadnuvší z kvaldy, R128 a R64 + R64 a R32 debla. Jelikož těm to pomůže i existenčně.
Reagovat
George_Renel
Proč nežiješ svůj život?
Reagovat
Frick
Proč se nezeptáš takto každýho?
Reagovat
George_Renel
Protože drtivá většina si ho žije až na vás 3-4 co žijete raději ten virtuální, poněvadž z opravdového máte strach a vlastně ho ani žít neumíte. Smutné.....
Reagovat
Frick
164 760 - 184 362 - 202 613

..za pouhých 13 měsíců ty výdělky (za stejný úspěch) zajímavě povyrostly...
Reagovat
EllNino
https://instagram.com/p/5Ffa7JQX9X/

tak kolik dneska bude komentářu ? :D
Reagovat
EllNino
Výborně Katka, sice nevyužila mečbol hned na servisu, ale na returnu už to dokopala :) gratulace k výhře, 2. kolo domácí Petersson nebo krásná Lucemburčanka Mandy Minella :) takže zase hratelné ...a když jsem dneska viděl tu neformu Barthel, mohla by jít i dál :) ale kruček po kručku
Reagovat
smazaný uživatel
Katka sice za stavu 5:3 nedopodávala, ale vzápětí to dotáhla na returnu. :) Ve 2. kole čeká Katku buď domácí Rebecca Peterson (takže by to mohlo být na centru), nebo fešanda Mandy Minella. :)
Reagovat
EllNino
Tak jsem na to zítra v Olomouci zvědav, doufám, že nebude pršet :)
Reagovat
smazaný uživatel
Budeš tam? :)
Reagovat
EllNino
jistě :)
Reagovat
EllNino
Výborně Katka, sice nevyužila mečbol hned na servisu, ale na returnu už to dokopala :) gratulace k výhře, 2. kolo domácí Petersson nebo krásná Lucemburčanka Mandy Minella :) takže zase hratelné ...a když jsem dneska viděl tu neformu Barthel, mohla by jít i dál :) ale kruček po kručku
Reagovat
gigin
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/v/t1.0-9/p180x540/1618646_779562275495770_2705504870499752556_n.jpg?oh=e37105d5a8e8d757e2e5bdb2e7de59ab&oe=565A903E

82 - Cyp

28 - Dom

to je znamení zase :DDD
Reagovat
Frick
Tak tedy povede se to? Nepovede?

1)Karolína
+
Bude se hrát na oblíbených površích
-
Chybí zkušenosti a nemáme jistotu, zda její zhoršená forma je jen o tom, že se hrálo na antuce nebo trávě

2) Petra
+
Zkušenosti, má před sebou oblíbené turnaje (Čína, New Haven)
-
Není to pro ni veselá sezóna. I přes ten Madrid.

3) Lucka
+
Má největší náskok. I pro ni by neměla být poslední 1/3 sezóny nějaká neoblíbená
-
Nemá zkušenosti s boji na těchto pozicích. Nedokáže v této sezóne držet stabilní výkonost. Pokud nepřijde "silný měsíc", jako byl únor a květen, tak se do Singapuru jen těžko podívá.

A velké ++PLUS++ pro všechny - Pokud nevyjde TM, tak vyjde Elite Trophy. Lucka s Kájou by ho asi braly, Petra asi zas tolik ne.
Reagovat
darek.vrana
U Karolíny každý mluví o zhoršené formě na antuce a trávě, přitom udělala titul v Praze a finále v Birminghamu. Podle mě jsou jen u ní najednou vyšší očekávání, jinak hraje pořád plus minus stejně. Myslím, že na bez oněch bude pořád skvělá, jen by to chtělo na US Open konečně prorazit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ovšem ani v Praze ani v Briminghamu nebyla schopna porazit pořádnou soupeřku..
Reagovat
EllNino
Mladenovic - 4. kolo na Wimbledonu, Diyaz - rovněž 4. kolo na Wimbledonu, Kontu, která pak zahrála životní turnaj v Birminghamu, Suarez - tehdy 4. ženu Road ...sehrála skvělý zápas s výbornou Kerber ...
Reagovat
EllNino
*v Eastbourne
Reagovat
smazaný uživatel
Jenom jsi potvrdil, co jsem napsal, i když si to možná nemyslíš. Kromě toho jak na tom Karla na trávě byla ukázal ten výprask v prvním kole Wimbledonu, co dostala. A ani Anděla na Wimbledonu nic moc nepředvedla.

A výprask od Agy jsi radši nezmínil vůbec. :-)
Reagovat
EllNino
mluvil jsem o Birminghamu
Reagovat
smazaný uživatel
No a?
Reagovat
EllNino
nic, už mlčím zase
Reagovat
VlS
Výprask v 1. kole Wimblu? O jakým výprasku v prvním kole mluvíš?
Reagovat
EllNino
o Carle
Reagovat
smazaný uživatel
Jak říká Ellnino - o Carle.
Reagovat
darek.vrana
A že je dřív porážela jak na běžícím pásu... Prostě se zvýšila očekávání. Vyhrát turnaj není nikdy snadné, i když na papíře ta jména nevypadají tak těžká. A jak píše Ellnino, Mladenovic, Diyas, Konta ty zrovna byly v laufu, což je cennější než nějaké jméno, ale bez formy. Plus Suarez to je ten druhý případ.
Reagovat
smazaný uživatel
Katka získala pět gemů v řadě a podle očekávání má 1. set... :)
Reagovat
EllNino
Katka pěkně první set :)
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/zpravy/tri-ceske-tenistky-jsou-v-zebricku-wta-na-svem-maximu-smitkova-je-v-top-100-14586/

I když samozřejmě, ten kdo by tam napsal, že za rok budem mít tři Češky v TOP 12, by byl za blázna :o)
Reagovat
EllNino
jistě :) musíme to brát z tý lepší stránky :) navíc ani te´d ten žebříček nevypadá zle, 3 hráčky v top 12, jedna ještěstále mezi 40 nejlepšími, Lucka hradecká klepe na padesátku, Katka je na maximu a Denisa se taky dere kupředu :) jen ta Klára a Terka mě trochu štvou, ale skoro nic neobhajujou :) ...Týna se přiblížila top 100
Reagovat
EllNino
No nevím, jestli si Katku užijeme ...už ztratila servis
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, nestraš. :D Je to jeden brejk... Chtělo by to, aby Katka dneska vyhrála, protože od zítra bude z Bastadu vysílat SuperTennis.
http://www.supertennis.tv/palinsesto.html
Reagovat
EllNino
jj :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíte někdo něco? Já nic. :(
Reagovat
EllNino
asi nic ..škoda
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, už jsem ti psal na Twitteru. :D Já na to čekám jako blbec a nakonec stejně nic neuvidím...
Reagovat
tommr
vypadá to, že z Bastadu budou streamy jen z centru? :(
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím. Původně jsem si myslel, že Katku dneska uvidím... Teď je na streamu jenom čtyřhra z centru, to je fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
EllNino má Twitter? :)
Reagovat
EllNino
Yes :)
Reagovat
EllNino
Katka pěkně první set :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mám ho ve sledovaných... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Dík, dám si ho tam taky. :D
Reagovat
EllNino
asi nic ..škoda
Reagovat
Frick
Soupeřka nevypadá složitě, věřme, že si Katku ještě na tom turnaji užijem.
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň čtvrtfinále by měla dát...
Reagovat
tommr
Katka je sice jasná favoritka, ale Beygelzimerovou bych moc nepodcenoval. Viděl jsem jí párkrát hrát v deblu a je to docela šikovná tenistka ...
Reagovat
smazaný uživatel
Budou hrát opravdu skoro za měsíc ? Je to moc dlouhé....
Reagovat
Frick
Je to tak. Karolína bude hrát aspoň o ten týnde dříve ve Stanfordu.
Reagovat
smazaný uživatel
Dík. To budu mít pěkně dlouhou pauzičku.
Reagovat
Frick
Její poměrně slušné postavení na race (65.) je značně zkresleno tím, že již je tam započítán listopadový WTA 125k turnaj. Bez těch 160 bodů by by byla Terka až 108.
Reagovat
EllNino
vždyť ano, letos je to strašná bída bohužel ...
Reagovat
Frick
A to jí vlastně ještě hodně drží nad vodou těch 130 bodů z ledna. Pak už je to skutečně jen bída, bída a bída. Snad vyjma R64 na RG.
Reagovat
smazaný uživatel
holky klesly o dvě místa, to je fakt hrozné ! Že neobhájí Wimbledon se celkem dalo tušit, kdo obhájí, že ? Tedy z žen ! Důležité je, co předvedou v Americe. Tak příprava důkladná a držím palce ! A doufám, že bude překvápko a holky našim pesoušům zas jednou vyrazí dech....
Reagovat
tommr
že Petra neobhájí titul se sice dalo čekat, ale výpadek už ve třetím kole rozhodně ne. I Lucka mohla (a měla) dojít aspoň o kolo dál ... :(
Reagovat
Frick
Zase v Paříži získala o 1060 bodů více, než by kdo čekal. Myslím, že jí odpustíme :o)

Ale co si řikám - neměla možná ta Lucka vynechat i to Eastbourne a mít týden klidu (bez turnajového zatížení) navíc? Jasně, v tu chvíli bychom nad tím kroutili hlavama, že je to kravina, ale možná, že by to pomohlo.
Reagovat
tommr
těžko říct. Myslím si ale, že našim holkám příliš dlouhej odpočinek před turnajema moc nesvědčí. Lucka by měla spíš omezit ty bláznivý videa ... :)
Reagovat
Frick
Zaležitost pár desítek minut. Myslím, že to by nemělo na ní mít vliv.
Reagovat
VlS
Ty bys každou holku nejraděj měl v kleci, zakázal jim kluky, sex, holky, kino, zmrzlinu, tanečky, srandičky, ..... prostě všechno, jo, čokoládičku taky. Jen posilovna a trénink s tebou schváleným trenérem. Asi by se ti ba takovej život vyflákly.
Reagovat
smazaný uživatel
To ano, já jsem taky tak brzký konec nečekala. Nicméně na žebříčku se to dramaticky neprojevilo. Holky mají šance v Americe. Tam je sice drsný prostředí, ale já jim budu věřit....
Reagovat
tommr
zatím se to sice nějak dramaticky neprojevilo, ale holky se zbytečně dostaly pod tlak - ted musí v Americe uspět jinak budou prakticky bez šance na letošní TM ...
Reagovat
smazaný uživatel
No to je fakt. Koukala jsem na pořadí v race žebříčku. Vlastně špatně, u žen to není race, ale ROAD.... Což jistě tady všichni vědí. Ale pro pořádek.....
Reagovat
smazaný uživatel
Totéž platí pro všechny, co mají ambice hrát na TM.
Reagovat
smazaný uživatel
To je fakt, ale nám jde o ty naše , ne ? Já se alespoň o ostatní nestrachuju, zda budou na TM.....ale bylo by to pěkné, mít tam všechny tři! Ale hladových a natěšených je fakt hodně. Budu holkám držet palce, ať jim to vyjde.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím, že dnes tím " fakt " fakt nešetřím.... Ještě, že mě neslyší, třeba Serena. Co by si o mě pomyslela....
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že jde o ty naše, jenže výsledky našich a výsledky ostatních spolu úzce souvisí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, ty naše musí být lepší.....nebo ty druhé horší....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak tak.
Reagovat
tommr
jenže u našich holek se čekalo, že si ve Wimbledonu nahrajou hodně bodů a ne že to budou muset honit na amerických betonech kde se jim dlouhodobě vůbec nedaří. Je to prostě nečekaná a nepříjemná komplikace ... :(
Reagovat
EllNino
tak Lucce to tam docela vyhovuje, Káje taky, viz letošní IW a Miami, Petra tam takymuže uspět, stejně jako v roce 2012 :) ...jinak se uvidí
Reagovat
Frick
Tak když jsme u Káji, tak tý se loni na US šňůře vůbec nedařilo...
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, to já jsem to vůbec letos ve Wimbledonu moc nečekala. Zvlášť u Lucky , která se dost vyčerpala na RG. A Petra zase přípravu na trávě neměla ....ale, chce to trochu optimismu. Představ si, že by holky nastupovaly do turnaje s tvoji vírou....
Reagovat
smazaný uživatel
A elánem......
Reagovat
smazaný uživatel
To už by dávno nehrály..
Reagovat
smazaný uživatel
Opravím tě - ty jsi čekal, že si na Wimbledonu nahrajou spoustu bodů :-)
Reagovat
tommr
já patřím spíš mezi ty kdo nemají moc velký očekávání. Všeobecně tady před Wimbledonem panoval často až nezdravej optimismus hlavně co se týče Petry. A pamatuju se, že zrovna ty si hrubě podcenoval soupeřky Petry - konkrétně Jankovicovou ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty se sice navenek tváříš, že nemáš velká očekávání, tvoje těžce kritické příspěvky poté, co se nezadaří, tě ale usvědčují z opaku.

Kromě toho já Jankovičovou nepodceňoval.
Reagovat
EllNino
nedokázal sis přeci představit, čím by Petru mohla porazit ...
Reagovat
A.R.R.
Ano, já to také četl, že netravařka Jankovic nemá Petru čím ohrozit.
Reagovat
smazaný uživatel
Však nemá, to platí pořád.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemám pocit, že bych tady použil zrovna tuhle formulaci, ale je dost možné, že ano, nepamatuju si, co jsem tady všechno napsal. Ani tak si ale nemyslím, že bych Jankovičovou podcenil.
Reagovat
smazaný uživatel
Jelenu tu podceňoval skoro každý.
Reagovat
smazaný uživatel
Upřimně řečeno, pokud by se Petra " nezpaprčila " , tak by Jelena nemohla vyhrát. Byla to " zásluha " Petry.....
Reagovat
VlS
Čekalo se? Jak kdo.
Reagovat
EllNino
Honza Hernych postoupil do hlavní soutěže v Newportu, to je dobrá zpráva :)
Reagovat
EllNino
Tak Denča dostala domácí Dinu do 1. kola ...to by docela šlo na první pohled :), ale bude to nebezpečná soupeřka :)
Reagovat
EllNino
Bída, bez nápadu, Polona zaslouženě postupuje
Reagovat
Frick
Z tý čtveřice mladých pušek okolo TOP 100 (Katka, Denča, Terka, Týna) je na tom letos nejhůře. :-(

Pokud bych měl hodit (subjektivní) pořadí, tak:

1) Katka
2) Denča
3) Týna
4) Terka

Paradoxem je to, že Terka eviduje (z tohoto kvarteta) nejcennější skalp.
Reagovat
historik
to jsou příšerný chyby - nalité balonky u sítě
Reagovat
EllNino
příšernej tenis ...a navíc zase brečí, na to se moc dávat nedá
Reagovat
slacker
A kde se na ty slzy da divat? Nejaky HD stream?
Reagovat
slacker
Vysledkove hrozny. Sebere podani zpet a vzapeti ho zase ztrati.
Reagovat
historik
Terka Smitková nezačala zrovna dobře, lítá jí to všude možně, jen ne do kurtu
Reagovat
EllNino
Soudě podle úboru Terky Smitkové, bude sezona po Wimbledonu z posledu Nike červenobílá :) to samý bude oblíkat Lucka, Bára i Petra :)
Reagovat
misa
Červená sukně i šortky jdou dobře k prohlášení, které měla Petra v průběhu Wimbledonu :)
Reagovat
EllNino
:D ...prrravda
Reagovat
smazaný uživatel
Jaké prohlášení myslíš? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
O "tom" ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli oba myslíme totéž, tak to ale nebylo žádné prohlášení, ale odpověď na stupidní novinářský dotaz. :-)
Reagovat
EllNino
nevím proč stupidní, myslím, že to je docela problém :)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč stupidní? Protože se jedná o vysoce intimní záležitost, do které je ostatním leda tak prd.
Reagovat
EllNino
ale je to docela zajímavý poznatek :)
Reagovat
misa
Podle toho, jak to Petra obšírně komentovala, tak jí asi nedělá problém o tom mluvit.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš je to diplomat..
Reagovat
misa
Petra je všechno. Tak jako soudruh Lenin nebo Stalin!
Reagovat
FulnekUltras
Otázky kvitismu som čítal ikskrát, Kefalín...a neviem z toho nič !!! ;)
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
misa
Jako věrný vyznavač kultu osobnosti bys takové přirovnání měl pochopit. Petra u tebe taky zvládá kdeco a nedělá žádné chyby a nesmí se vůbec kritizovat.
Reagovat
smazaný uživatel
?
Reagovat
EllNino
jahudky :)
Reagovat
tommr
Wozniacká totiž tento týden příjde o body za lonskej titul z Istanbulu a tak se od příštího pondělí Petra opět posune na čtvrté místo s 90bodovým náskokem na pátou Wozniackou ... :)
Reagovat
misa
Má to dobře zařízené. Nehraje a stejně si polepší :)
Reagovat
VlS
stejně jako spousta jinejch, a někdy zase spadne úplně stejným principem. Mechanismus rankingu, nikdo nemá nic zařízený.
Reagovat
misa
Jedná se samozřejmě o nadsázku.
Reagovat
FulnekUltras
hned se nám bude líp spát... ;)
Reagovat
misa
Ve Fulneku se chodí spát tak brzo?
Reagovat
FulnekUltras
se sýkorkama ;)
Reagovat
misa
mít nebude. Taková nijaká fotka :)

https://cs-cz.facebook.com/safarovalucie/photos/pcb.969068639824620/969068173158000/?type=1
Reagovat
Frick
Tak. Ale když vyšel ten Premier i ta TOP 10 (a nejen to)..... :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Docela zajímavé je to v race - mezi 8. a 9. místem rozdíl přes 1000 bodů, takže to skoro vypadá, že osmička je uzavřená. Podle mě zezadu může zaútočit na TM hlavně Raonic, který může uhrát na hardu větší výsledky. Nadal bude muset zabrat, aby si 8. místo udržel (ale to platí i pro Ferrera, ostatní v top8 race by mohli být asi v klidu, Nishikori bude na hardech patřit k favoritům a ostatní mají už slušný náskok). Dimitrov spadl už na 16. místo, v race je 17., nebude pro něj lehké se z toho vyhrabat. Hodně se předpovídalo, že on bude první hráč z 90s, který vyhraje GS, teď to spíš vidím na Raonice, ale je možné, že současná špička si bude všechny GS hlídat ještě pár let a pak to může dokázat před Raonicem i někdo z generace kolem Kyrgiose.
Reagovat
mendrit
Michaela Ochotská a Lukáš Rosol se dnes vzali.

Moderátorka Michaela Ochotská (30) se dočkala. Dnes si otce svého syna Andrého, tenistu Lukáše Rosola, vzala za manžela. Obřad se konal v resortu Čapí hnízdo, své ano si snoubenci řekli krátce před půl druhou.

K nejvzácnějším hostům patřila zpěvačka Monika Absolonová, která byla svědkyní nevěsty a která na svatbě také zazpívala. Na píseň Jsi můj pán přišli snoubenci k oddávajícímu, poté zazněla ještě skladba Teď královnou jsem já.

K 75 svatebním hostům patřil také herec Petr Rychlý, jenž byl zase svědkem ženicha.

Svatební šaty značky Hervé Moreau si Ochotská nechala dovézt z Barcelony, ženich na sobě měl černý oblek. Mluvilo se o tom, že Míša přijme manželovo příjmení, nechala si však své.

Ochotská a Rosol se zasnoubili před dvěma lety a do svatby stihli zplodit syna, postavit dům i zasadit strom....supercz
Reagovat
FulnekUltras
říkej rychle Čapí... ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
To je partička, ale proti gustu žádný dišputát.. Přes všechny výstřelky je pro mě Rosi česká dvojka.
Reagovat
LukasH
Proč nenecháte Petru konečně bejt? Furt se bude jen omílat ta pauza. Je to její život a její tenis. Když se cítila na ho.vno a nechtěla hrát, tak sakra co? Jo, mohla říct, že jí bolí záda nebo noha a bylo by to ok, že jo...i kdyby nehrála rok, tak je nám do toho prdlajs.
Ten žebř je úplně jedno. Je jedno, jestli je 2. nebo 6. On to nikdo nebude řešit za 20 let, jestli v srpnu 2015 byla 3. nebo 5...trofeje, první místo nebo max. dosažený, což je druhý - to se bude pamatovat... A první je kvůli Sereně stejně zablokovaný, takže nejde o nic momentálně. Jen o to, aby Petra zase začala něco hrát.
Reagovat
Michaelus
Přesně tak. Už mě to štve jak se tady pořád někdo naváží do Petry jak nemá na nic, je hrozná atd....
Reagovat
slacker
Je rozdil mit Serenu az ve finale nebo uz ve cvrtfinale, ze to neumi patricne zuzitkovat je uz jiny problem
Reagovat
EllNino
a je to tvuj problém ? není, tak jí nech bejt
Reagovat
slacker
Je to muj problem :-D
Reagovat
EllNino
není :) Petra je svéprávná osoba a muže si vzít kdykoli dovolenou ...
Reagovat
slacker
Ty dovoleny ma nejak vice nez 5 tydnu/rok. Jesli to uz neprechazi v poflakovani
Reagovat
EllNino
a i kdyby ? :) tobě to muže bejt uplně u zadku ...
Reagovat
slacker
No kdyz bude mit adekvatni vysledky. Ale ty nema.
Reagovat
EllNino
jak říkám, ty jseš ten poslední, koho ona bude poslouchat :D
Reagovat
slacker
A ty jses kolikaty od konce? predposledni? predpredposledni?
Reagovat
EllNino
já nemám duvod Petře řídit život lálo
Reagovat
slacker
A jaky mas duvod ridit muj?
Reagovat
slacker
A jaky mas duvod ridit muj?
Reagovat
EllNino
tvůj žicot = život Petry :D
Reagovat
slacker
Nejsem quesh.
Reagovat
smazaný uživatel
To máš recht. Já nemám potřebu Petru ešit donekonečna.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to její život a nikdo z nás nemá právo jí do toho kecat.
Reagovat
FulnekUltras
Jdu taky ven se trochu vysmradit... ;)
Reagovat
LukasH
jo, začni srovnávat tenis na týhle úrovni s klasickým zaměstnáním. To je nejlepší, no...
Reagovat
smazaný uživatel
Sranda jak o poflakování mluví někdo, kdo celej den smrdí u počítače :-D
Reagovat
slacker
TY mozna u pocitace jen smrdis.
Reagovat
slacker
TY mozna u pocitace jen smrdis.
Reagovat
slacker
TY mozna u pocitace jen smrdis.
Reagovat
tommr
a ty zase smrdíš celej den na TP a zamořuješ diskuse. Už ti dokonce nestačí napsat každej blábol jednou a začínáš je zdvojovat nebo ztrojovat. Za chvíli tady nebude ke čtení nic než dementní výblitky slackera ... :(
Reagovat
slacker
TP si je zdvojuje/ztrojuje sam. Zrejme system sam usoudil ze stoji za zopakovani.
Reagovat
FulnekUltras
ty vlastenecký nervy bych žádnýmu zglobalizovanýmu kosmopolitovi nepřál... ;)
Reagovat
LukasH
To rozdíl samozřejmě je, ale zrovna Petře nebývá vyčištěnej pavouk nic platnej. Spíš naopak.
Reagovat
slacker
To ja jen k tomu ze je uplne jedno byt v zebricku 2 nebo 6. Klidne v roce 2012 mohla byt ve finale W a ne uhrat jen QF. A to je sakra rozdil
Reagovat
LukasH
a to je asi jedinej případ, kdy fakt věřím, že by se dostala dál nebejt Sereny. Jinak toho postavení v žebříčku nikdy nevyužila. Naopak, čím byla výš, tím pak hrála hůř. Loni vyhrála W jako 6. Letos jako 2. nepřešla přes 3. kolo. Proto říkám, že je to v jejím případě "téměř" jedno...
Reagovat
smazaný uživatel
Nejen v jejím. Ony jsou obecně holky dost vyrovnaný a to pořadí podle žebříčku u nich nemá tak velký význam jako třeba u chlapů.
Reagovat
lars
A co Dauha 2013
Reagovat
LukasH
Ok. Druhej případ. Ale tam jí ta těsná prohra se serenou hodně nakopla do Dubaje. Ano, roli to tedy má, ale v Petřině (a obecně ve WTA) ne tak zásadní. Kdyby Petru na 2. nebo 3. GS v řadě zastavila ve čtvrtfinále Serena, řekl bych - jo, potřebuje lepší žebříčkový postavení, aby jí dostala až dál. Bohužel, Petra není schopná přelézt na GS 3. resp. 4 kolo, takže spíš nejdřív řešit tohle.
A pak ještě jedna věc. Pořád si tak myslím, že Petra v modu robocop může nejistou Serenu porazit. I na GS. I když jí porazila jen jednou, tak je to jedna s hráček, která jí může bejt soupeřkou. Na rozdíl od Marie, pro kterou bude mít skutečně význam žebř. postavení a kdy tedy na Serenu narazí...
Reagovat
slacker
Ten problem se 3. koly na GS bych zacal resit personalne na postu jejiho trenera a psychouse
Reagovat
LukasH
Já už si to dneska myslím taky. Nicméně není to asi tak lehký někoho najít, pokud to samo nevyplyne. Lucka Š. říkala, že se se Steckleym už znala a že se pak následně nějak dohodli a klaplo to. Jenže Petra by takhle Kotyzu vyhodila a byla by bez trenéra.
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych asi začal Šafářem, když už.
Reagovat
misa
V tom máš mou podporu.
Reagovat
FulnekUltras
Intimně zasvěcený psycholog na plný úvazek by se hodil... ;)
Reagovat
EllNino
a co ti s tim maj společnýho ? :) nemužou za to, že Petře rupne v kouli a dělá si, co chce
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych řekla, že je lepší narazit na Serenu dřív než ve finále, kde je momentalně skoro k neporažení.
Reagovat
slacker
Ja si preju aby Petra na Serenu narazela ve finale. tedy ne jednou ale pravidelne. Zatim se to nikdy nestalo.
Reagovat
EllNino
myslím, že se to ani nestane :)
Reagovat
EllNino
už mě to taky sejří ...
Reagovat
smazaný uživatel
Pro některé jedince zde totiž psychická únava nebo únava obecně není relevantní důvod. Co na tom, že i Serena se jí v tomhle zastala, co na tom, že podobnou krizí si před časem prošla i Lucka..
Reagovat
FulnekUltras
Taky jsem měl jednou zablokovaný záda...až jsem se zase narovnal... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mně už to taky leze na nervy.
Reagovat
misa
A proč tě to neustále vzrušuje? Myslíš, že Petra čte tenisportal.cz? Máme se na tenisovém webu bavit o počasí?
Reagovat
Michaelus
Všiml sis, že by se tady zmiňovala i Lucka, přesto že taky klesla? Ne, všichni jedou zase do Petry, že...
Reagovat
slacker
Pad Petry byl vetsi nez pad Lucky
Reagovat
misa
Od Petry se čeká mnohem víc než od Lucky. Kdyby někdo řekl, že Lucka bude po Wimbledonu 8. v žebříčku, nevěřil bych mu. Pro ni je každý týden v desítce svátkem, takže asi nikdo nebude zmiňovat její pokles. Petra je v top 10 už čtyři roky, takže logicky jsou na ni nesrovnatelně větší nároky.
Reagovat
EllNino
to je teda pěkná blbost, nároky si každý tvoří sám, nikdo nemuže za to, že si někteří z Petry vytvořili nějakou neporazitelnou :)
Reagovat
misa
Tak místo slova nároky dej očekávání. A to nejen obyčejných příznivců, ale i všemožných legend tenisu.
Reagovat
EllNino
jejich problém, lepší se smířit s realitou než neustále omílat sny
Reagovat
FulnekUltras
neomíláme sny, ale potenciál, který se zatím bohužel už dost dlouho projevuje silně nepravidelně a s delšími přestávkami
Reagovat
EllNino
a co když ten potenciál není až takový ? :)
Reagovat
FulnekUltras
rok 2011 mluví jasně ;)
Reagovat
LukasH
určitě je ten potenciál větší než vypadávat ve 3. kolech na GS....
Reagovat
EllNino
to jo :) ale jinak si nemyslím, že by někdy bude ocelová mašina, 2011 byl výjimka
Reagovat
FulnekUltras
tam do toho práskala fakt uvolněně - doufám, že ta lehkost zase přijde co nejčastěji
Reagovat
EllNino
myslím, že ta lehkost, jaká byla tam, už nebude nikdy, na to je moc psycho
Reagovat
smazaný uživatel
Není snadné býti mezinárodní sportovní hvězdou..
Reagovat
FulnekUltras
po třetím wimbledonském titulu se to zlomí... ;)
Reagovat
slacker
V 29 letech uz ponekud pozde
Reagovat
smazaný uživatel
Se podívej na Serenu :-p
Reagovat
FulnekUltras
tu devítku sis zapomněl otočit
Reagovat
slacker
62? 67?
Reagovat
FulnekUltras
tak to už bude Petra v klidu určitě... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš si myslím, že by jí víc pomohlo, kdyby se prosadila i jinde. ;-)
Reagovat
FulnekUltras
V srpnu ji nebudu brzdit ani vteřinu... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že bychom měli přestat řešit potenciál a brát to tak, jak to je, snažit se z toho brát to pozitivní. Vždyť i ta "nemastná neslaná" sezona v podání Petry čítá (zatím) dva titulu, z toho jeden PM, což je výsledek, který by 99 % všech hráček na okruhu (včetně Lucky) označilo za sezonu životní.

Nakonec jediný, kdo má právo posoudit, jestli dostatečně naplnila svůj potenciál, jestli udělala maximum proto, aby ho naplnila, je ona sama.
Reagovat
FulnekUltras
Jistěěě...z madridské destrukce Konga žiju ještě teď... ;)
Reagovat
slacker
Kong se ale prilis nebranil, jen SF na PM
Reagovat
smazaný uživatel
Ale bránil. Nestačilo to.
Reagovat
LukasH
To ne, ale Petra jí jako jediná nedala čas na rozehrání se, což jí všechny ostatní dávají...
Reagovat
slacker
Serena zacalaq poradne kousat az kdyz prohravala o 2 brejky a Petre chybela jen jedna hra. Prilis pozde a na turnaji kde ji nestoji jit za kazdou cenu az na krev
Reagovat
FulnekUltras
samozřejmě, vítězství na GS by mělo cenu ještě mnohem vyšší...ale i tak je to z Madridu na letošní poměry ve WTA dost dobrý... ;)
Reagovat
FulnekUltras
na GS by možná začal řvát hned zkraje 2. setu ;)
Reagovat
LukasH
Ano a já bych taky od ní neočekával nějaký tažení a la Serena a to ani z poloviny. Ovšem cítím tam takovou ne úplně připravenost na GS, kdy tam téměř pravidelně vyhoří brzy. A teď v tom W se mi to jevilo takový divný. Jednak tam nebyl Šafář...proč ne? A pak přijel Meidl. Já se v jejím osobním životě nechci šťourat. Ale, vždycky když tam byl předtím, prohrála. A jeho přítomnost jí může vyvést z koncentrace, kterou tak nutně potřebuje.
Reagovat
FulnekUltras
naprostý souhlas
Reagovat
slacker
Sem rad ze ten amaterismus v prostredi okolo Petry zacinas take videt. Doufam ze s tim Meidlem uz si dalsi turnaje komplikovat nebudou. Bud at si ho vydrzuje na 100% procent a doprovazi ji na turnajich furt nebo pockat az na pauzu mezi turnaji.
Reagovat
LukasH
Jenže je rozdíl psát něco jako názor a taky to tak podávat nebo pořád dokola něco omílat jako naprosto jednoznačnou věc, když toho člověka jednak neznáš a jednak do toho nemůžeš vidět. Viz to jak neustále komentuješ tu pauzu. Pořád se oháníš výsledkama před a po. Ale tam šlo úplně o něco jinýho. O to, že Petru nebavil tenis.
Reagovat
slacker
A cim se mam tedy ohanet? analyzou fotek a rozhovoru?
Reagovat
LukasH
No tak když si Petra vezme pauzu, protože se cítí na ho.vno, řekne to tak v rozhovoru a pak řekne, že jí pauza pomohla, protože se jí začalo stýskat po tenise a ty řekneš, že byla ta pauza úplně zbytečná, tak je to v podstatě to samý, jako bys mi třeba teď tvrdil, co potřebuju nebo nepotřebuju já....:-)
Reagovat
slacker
Treba nebyla uplne zbytecna, ale byla rozhodne dost nestastne nacasovana (treba Dubaj + Doha by byl vhodnejsi temrin) trochu dlouha a hlavne zatim neprinesla nejakou vyraznou vysledkovou zmenu.
Reagovat
smazaný uživatel
O amatérismu nepadlo ani slovo.
Reagovat
smazaný uživatel
Že má problém s načasováním formy na GS si myslím taky, nemám ale nejmenší tušení, jak by se to dalo vyřešit. Že s ní Šafář coby psycholog a člověk, co se má starat o její psychickou formu, nejezdí, to je podle mě problém.

Co se Meindla týče, v Římě s ní byl taky a nemám pocit, že by ji to tam nějak extra svazovalo.
Reagovat
LukasH
A na W byl od začátku? Nejhorší je, když přijede v půlce. To si dovedu představit, že musí úplně vykolejit. Už jen to, že se tam uděje nějaká změna během není moc dobrý. Aspoň já jsem na tohle hodně pověrčivej...:-)
Reagovat
slacker
Podle vseho prijel na vikend stejne jako v RG. A to co vypada jako povercivost uz po nekolika opakovani musi prejit v neco racionalsiho. Tohle nefungovalo a priste uz to neudelam.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak asi to je určitá změna, ale nevím, jestli bych zrovna v tomhle hledal tu hlavní příčinu neúspěchu.

Každopádně mladýmu co nevidět vypukne ostrá příprava, pokud už nevypukla, jí skončila evropská část sezony, která vypukne až zase příští rok v dubnu (leda by jela do Moskvy), takže teď asi budou rádi, když se potkají alespoň v Prostějově natož někde na turnaji..
Reagovat
slacker
Je zrejme ze Meidl bude chybet na dalsich turnajich ve zbytku sezony z jinych duvodu.
Podstatne bude jestli jim vztah vydrzi i do pristiho roku tak si tuhle chybu nezopakovat opet tomto dulezitem obdobi RG a W
Reagovat
smazaný uživatel
Že si zrovna ty myslíš, že to byla chyba ještě neznamená, že taky byla.
Reagovat
slacker
?
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně se neodvolávej na všemožné legendy tenisu..
Reagovat
misa
Na nic se neodvolávám. Legendy mají vždy po nějakém skvělém výkonu/výsledku Petry bombastická prohlášení. Zajímalo by mě, co si pak říkají po těch hrůzných propadech... Třeba Davenportová o Petře před časem řekla, že je pro ni velké zklamání.
Reagovat
LukasH
Něco říct musí. Četl jsem, že se tenisoví experti shodli na tom, že letos vyhraje W Murray. U Petry bych si ale netroufl tipovat vůbec nic. A úplně nejhorší je brát jí jako favoritku turnaje na základě předchozí formy...:-):-):-)
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně řečeno prohlášení legend a různých jiných expertů i "expertů" nemá o moc větší váhu než prohlášení kohokoliv jiného..
Reagovat
smazaný uživatel
Petra ale nemůže za to, že Lucka svůj potenciál začala naplňovat až takhle pozdě. :-)
Reagovat
slacker
Petra rozhodne muze za to ze nenaplnuje ten svuj.
Reagovat
smazaný uživatel
Heleď se, blbečku, ty jsi ten poslední, kdo má právo rozhodovat o tom, jak kdo naplňuje svůj potenciál.
Reagovat
slacker
A ty jsi kolikaty v poradi?
Reagovat
EllNino
nemyslíš si, že opakovaný vtip přestává být vtipnej ?
Reagovat
slacker
Preden to nemam byt vtip ale konstrukce aby vam docvaklo jak prazdna ta fraze kterou jste s queshem vuci me pouzili je.
Reagovat
smazaný uživatel
Že jsi to nepochopil, jako nechápeš spoustu jiných věcí, co se tenisu týče, neznamená, že jde o prázdnou frázi.
Reagovat
slacker
Kolikaty jsi tedy v poradi?
Reagovat
Fanda67
Očekávám že Lucka nastoupí ve finále Fedcupu jako česká jednička. Nebude to buhužel proto, že by Petru předběhla, ale proto , že se Petra posune za ní... Samozřejmě Petra se může zbláznit a zase začít vyhrávat, ale moc tomu nevěřím, když v 25 letech hledá motivaci ke hře ....
Reagovat
smazaný uživatel
Kde jsi přišel na to, že nemá motivaci ke hře?
Reagovat
slacker
dava si divne a dlouhe pauzy, vypadava po blackoutech z jednoho GS po druhem
Reagovat
smazaný uživatel
Takže žádný relevantní důvod neexistuje. Přesně jak jsem si myslel.
Reagovat
Fanda67
Sama to říkala, ne motivaci ale chuť ke hře abych byl přesný
Reagovat
smazaný uživatel
Nesmíš ty pozápasové rozhovory tak moc žrát..
Reagovat
Fanda67
to nebylo po zápase ale po té delší pauze, kdy říkala že tu chuť už zase našla ... ( z toho vyvozuji že ji předtím neměla )
Reagovat
slacker
Nesmis ty popauzove rozhovory tak zrat
Reagovat
smazaný uživatel
Však proto si tu pauzu brala, že byla psychicky vyčerpaná. A že tu chuť zase našla je snad dobře, ne?
Reagovat
Fanda67
To ano, ale výsledky se nějak nedostavily a proto si myslím to co jsem psal vyse :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, podle mě jsou titul z Madridu nebo ČF v Římě celkem slušné výsledky na to, že antuka není úplně Petřin povrch. :-)
Reagovat
slacker
Spise to chce drzet jeji milence duledne stranou behem dulezitych turnaju, posledni prohry koreluji s pritomnosti oficialniho milence
Reagovat
FulnekUltras
vztahová vzepětí důsledně oddalovat až po těch finálových...
Reagovat
misa
už jen tři místa ji dělí od Petry. To už tady dlouho nebylo...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si to užij, protože to tady zase dlouho nebude :-)
Reagovat
misa
Máš pravdu, odpočítáváme: 5, 4, 3, 2, 1 :-)
Reagovat
smazaný uživatel
1, 2, 3, 4, 5... :-))
Reagovat
misa
Aby to nešlo do záporných hodnot...
Reagovat
smazaný uživatel
To nepůjde, to mi věř. ;-)
Reagovat
misa
Proč bych ti měl věřit? Zas takový odborník nejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nevěř. Sám uvidíš. :-)
Reagovat
tommr
škoda jen, že to "sbližování" je zapříčiněný hlavně poklesem Petry. Pokud se Lucka dostane před Petru jen díky tomu, že si Petra ještě víc pohorší tak z toho moc velkou radost mít nebudu ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nono, Lucka se tak vysoko nedostala proto, že se Petře na Wimbledonu zrovna moc nezadařilo.
Reagovat
lars
Pristi tyden to budou zase 4 :))
Reagovat
dadaft
vzhledem k tomu, že Petra do konce roku (bez TM) obhajuje cca 2300 bodů a Lucka "jenom" 800, myslím že při současných formách má Lucka cestu před Petru otevřenou.

divil bych se, kdyby před ní o Vánocích nebyla.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tomu, že v Race je rozdíl mezi nimi jen cca 300 bodů je tvé tvrzení vzhledem ke stavu v závěru sezony hodně odvážné.
Reagovat
slacker
Jen bych vsechny upozornil ze Halepova ma v tomto zebricku 5151 bod a ne jak tragicky nabob Tommr cely Wimbledon zverejnoval ve svem "zebrizku" pres 5400.

Zajima nekoho z vas zebricek s chybama? Navic s chybama o kterych se uz davno predem vi? Me ne.
Reagovat
tommr
když tě to nezajímá tak proč o tom pořád píšeš, ty demente ...
Reagovat
slacker
Pisu o tom proto aby te nekdo nemohl nejakym omylem povazovat za experta. Osveta proti tmarum.
Reagovat
tommr
a opravdu si myslíš, že tě ještě někdo může brát vážně?
Reagovat
slacker
me z fleku, obycejne to ale musi by ti z vyssi inteligenci, protoze ti s mensi inteligenci se obvykle ztraceji a upinaji predevsim na formu a nekonfliknost.
Reagovat
tommr
úsměvný je, že o vyšší inteligenci mluví dement jako si ty, kterej není schopnej napsat ani jednu větu správně ...
Reagovat
slacker
Nekdo vetu a nekdo zebricek. Inteligentni clovek druheho inteligentniho rozpozna. Ty bohuzel mezi nas nepatris.
Reagovat
vrabejka
Jestli Petra něco neuhraje na US Open může na turnaj místrů zapomenout.
Reagovat
smazaný uživatel
Tovíšžejo :p
Reagovat
FulnekUltras
To samé platí nejmíň pro 8-10 dalších hráček.
Reagovat
lars
pokud by uhrala skoro stejny pocet bodu jako loni po Wimblu, tak ji to bude na TM stacit
Reagovat
babolat.cz
Gilles 11.místo. To je paráda.
Reagovat
dadaft
docela moving day, v první padesátce na svojem zůstalo snad jen pět hráček. ))

zajímavý je ovšem i žebříček ROAD, naše se drží v osmičce, ale odhadem 8 hráček na ně bude bezprostředně útočit,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, a jsou mezi nimi skvělé hráčky na betonu, včetně Azarenkové.
Reagovat
tommr
rozhodne se na amerických hardech a tam se našim tradičně nedaří. Škoda toho nevydařenýho Wimbledonu ... :(
Reagovat
FulnekUltras
ale nějaký ten titul - třeba i z AmiTour - bude pro naše holky lepší... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No jestli chtějí na TM, budou muset v Americe zabrat ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Kdyby to Konga stálo kalendářní GS, vůbec bych se nezlobil... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ani já :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ona má naději na karierní GS, na což Kvitová nikdy nedosáhne
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak...takový burani jsou ty fanouškove té hloupé ovce Kvitove !!!!
Reagovat
lars
Sere uz karierni GS ma
Reagovat
VlS
Serena kariérní GS dávno má, má šanci na kalendářní GS. Nejspiš ho udělá, USO si jen tak vzít nedá.
Reagovat
smazaný uživatel
Abychom se ještě nedivili :-)
Reagovat
VlS
Mě by to nijak nevadilo, i teď jsem fandil Mugu, jen se snažím nenechat fandovství převálcovat realitu.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, vzhledem k tomu, jak suverénní na US Open v předchozích letech byla, se to dá očekávat. Na druhou stranu podobně suverénní byly v posledních letech Máša na FO a Petra na Wimbledonu a jak letos dopadly. A Serena je taky jenom člověk a i na ni může dolehnout ten tlak z toho, že může dokázat něco, co se zatím povedlo jediné hráčce - Steffi Grafové, hráčce, která je některými považována za nejlepší tenistku všech dob. A shodou okolností právě rekord této hráčky může právě na US Open překonat.

Kromě toho na všech letošních GS se už několikrát ocitla na pokraji vyřazení. Stačí, když na US Open narazí na hráčku, která se z té šance nepo.. a může být zle.
Reagovat
MarcelPersch
to bych neřekl, tak jak je Serena suverénní na US Open, tak Masha ani Petra na Fo, W nebyly, jelikož ani jednou neobhájili a vybírali si mezi vítězstvím slabší roky, Serena vyhrála 3x za sebou a kromě US 2012 vyhrála jednoznačně

stejně tak na letošním AO nebyla ani na chvíli na pokraji vyřazení, všechny duely, kde prohrála 1. set v dalších setech vyhrála jasně, na pokraji vyřazení byla pouze od Heather ve W a né tak daleko od Viky na French
Reagovat
smazaný uživatel
Máša na FO poslední tři roky hrála třikrát finále, z toho dvakrát vítězně a jednou prohrála se Serenou, takže její suverenita na FO je s tou Sereninou na US Open plně srovnatelná, Petra, připouštím, na Wimbledonu tolik suverénní není, ale i tak má na něm nejlepší výsledky ze všech hráček za posledních pět let.

Serena byla na pokraji vyřazení prakticky celé FO - 5 ze 7 zápasů musela hrát ve třech setech, z toho 4 musela otáčet ze stavu 0:1. To jasně ukazuje, že herně zas tak suverénní není, těží především z ohromné psychické výhody. Na W byl v tomnhle směru hodně křiklavý zápas s Watsonovou a třeba na AO se proti Keysové taky hodně zapotila a zachraňovalo ji hlavně podání.
Reagovat
dadaft
hm, s tou Mášou, to je fakt, křivdil bych ji.
Serena a Máša.
Reagovat
MarcelPersch
to ano jenže ani v jednom okamžiku nebyla na pokraji vyřazení a když prohraješ 1. set a další dva 6:2 6:2, tak nejsi na pokraji vyřazení, jinak s tím W za posledních 5 let je to diskutablní, Serena vyhrála 3x, Petra 2x, tak nevím, kde si vzal, že je nejúspěšnější.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ty tříseťáky zdaleka takhle suverénní nebyly.

S tím W. máš pravdu, za posledních 5 let je Serena před Petrou. Měl jsem to vzít za poslední 4 roky, to by mi to vyšlo. :-)
Reagovat
dadaft
iqe
2011 - až do finále Serena neztratila ani set, pak prohra se Stosurovou
2012 - win, první set ztratila s Azarenkou ve finále
2013 - win, první set ztratila zase až s Azarenkou ve finále
2014 - win, neztratila ani set, žádná hráčka proti ní dokonce neuhrála víc než 3 gemy v setu
2015 ------------ ??? ------------- jediný, kdo ji (možná) může zastavit je podle mě stará dobrá Azarenková
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

nic proti Máše a Petře, ale tohle je Serenina "liga".
Reagovat
smazaný uživatel
To sice ano, ale letos na ní bude tlak větší než kdy jindy.. Serena bude superfavoritkou, to je bez debat, ale... znáš ženský tenis, ne? :-)
Reagovat
dadaft
vypadnou samozřejmě může, z možností, které si umím představit třeba vyhypovaná Kruničová v prvním kole.

na druhou stranu Serena letošnímu U.S.Open podřídí naprosto vše.
Reagovat
smazaný uživatel
To jistě. Já si jenom myslím, že rozdávat poháry za US Open je zatím trochu předčasné, když se to hraje za víc než měsíc.
Reagovat
Oin
Serena nemá s "ženským" tenisem nic společného.
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak s ním má společné naprosto vše.
Reagovat
dadaft
souhlas.
vnesla do něj spoustu progresivních prvků.
na druhou stranu ta extrémní razance při odehrávání, která přišla taky se Serenou, se mi zdá že až trochu ženský tenis deformuje.
Reagovat
lars
zkomlikovat ji to muze treba Keys, Kerber, ......
Reagovat
smazaný uživatel
Kariérní GS už má několikrát. A jestli udělá i čistý GS je mi fakt úplně u prdele. :-p
Reagovat
slacker
Ubozaku Petr123, proc se maji ostatni krcit kvuli Serene?
Reagovat
smazaný uživatel
Co to plácáš za hovadiny, kdo se krčí.Oni na ni jen nemají.
Reagovat
slacker
A proc je tedy podle tebe prani vyhrat US Open ubohe?
Reagovat
smazaný uživatel
Buď tak hodný, přečti si na co jsem reagoval.Pak tady nebudeš psát to co píšeš.
Reagovat
MarcelPersch
protože oni ani tak nepřejí výhru Petře a Lucce jako spíše prohru Sereny
Reagovat
slacker
No ale jak lze prat vyhru nasi hracce na US Open a zaroven tim "neposkodit" Serenu?
Reagovat
blixa
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Kiki Mladenovic (35.) a Katka Siniaková (65.) si o místo vylepšily svá kariérní maxima! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč je Caro 4. a Petra 5., když mají stejně bodů? :)
Reagovat
smazaný uživatel
To by mě taky zajímalo... Ale neprotestuju proti tomu. :D
Reagovat
FulnekUltras
pomocná kritéria - už je tady někdo nedávno uváděl, myslím, že mezi Petrou a Caro teď rozhodly lepší výsledky CW na výše hodnocených a GS turnajích za uplynulý rok...
Reagovat
smazaný uživatel
Protože WTA. Logiku v tom moc nehledej :-)
Reagovat
slacker
Kdybys venovala nejakou pozornost mym protestum proti Tommrovym "zebrizkum" tak uz odpoved vis.
Reagovat
lars
Petu stahuji dolu vynechane PM v USA
Reagovat
smazaný uživatel
Je to přesně naopak - kdyby je letos nevynechala, je na tom daleko hůř.
Reagovat
slacker
Tuhle "mysleeeenku" prosim vysvetlit.
Reagovat
smazaný uživatel
V polovyhořelém stavu by sotva vyhrála Madrid.
Reagovat
slacker
v polovyhorelem stavu se jevi furt.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to pardon, ale mezi Petrou před a po pauze je viditelný rozdíl.
Reagovat
slacker
pred pauzou vyhrany premier a stopka ve 3. kole GS, Po pauze vyhrany premier mandatory a stopka ve 3. a 4. kole GS. "nebe a dudy" :-DD
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi hlupák. Vůbec nechápeš, o čem je řeč.
Reagovat
slacker
Od tebe hlupak zni jako genius. Opet quesh zahnany argumenty do kouta se projevil jako zviratko.
Reagovat
smazaný uživatel
Jakými argumenty? To tvoje blábolení s argumenty nemá mnoho společného.
Reagovat
slacker
Neser uz skrcku. Tve vypady o blaboleni jsou tak leda na presdrzku.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak neblábol a budeš mít ode mě klid.
Reagovat
slacker
Kdyz je u tebe blabol veta plna nespochybnitelnych faktu "pred pauzou vyhrany premier a stopka ve 3. kole GS, Po pauze vyhrany premier mandatory a stopka ve 3. a 4. kole GS.", pak ti nezbyva nez zautocit.

Protoze to ale delas z zeleznou pravidlensti nejen me ale proste vsem okolo, tak to neni nic vic nez zaskuceni postreleneho zviratka.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud ti dělá problém pochopit, že ta problematika je kapku složitější a nedá se redukovat jenom na výsledky, tak musíš zaútočit. A protože to tady děláš pravidelně a útočíš na všechny kolem, není divu, že tě celý TP má za dementa.
Reagovat
slacker
Ja zautocil az po DVOU tvych invektivach v rade. Kdyz misto upresnovani svych "myslenek" zacnes hned o hlupacich nebo blabolech tak si zadnou jinou reakci ode mem nezasslouzis.

Ale zrejme cela "problematika" bude jen o tvych subjektivnuch dojmech a ne o kvantifikovnych datech.
Reagovat
smazaný uživatel
S invektivama jsi začal ty. Jako obvykle.
Reagovat
slacker
A ktera je udajne ta prvni?
Reagovat
smazaný uživatel
Hned tvoje první reakce na mě.
Reagovat
slacker
"mysleeenka" neni invektiva. Invektiva by byla kdybych napsal blabol, hovadina
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi hloupý a vůbec si to neuvedomujes...nejsi fanoušek Kvitove. .je to nakažlivé. . !
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si hraješ na nějakého tvrdaka...chlapce...vzala bych si drevaky a kopla tě víš kam...by si zkrotnul machre !!!
Reagovat
slacker
Ty si hrajes na kravu, poslat te na jatka dokud nemas prilis tuhe maso
Reagovat
slacker
Ty si hrajes na kravu, poslat te na jatka dokud nemas prilis tuhe maso
Reagovat
VlS
Teď to neber jako napadání - mě už ty pohádky o połovyhoření, vzkříšení a tak dál moc neberou. Madrid byla výjimka, Wimbledon jen potvrdil, že úroveň hry Petry je nepredikovatelná a nikdo (včetně Jí, Kotyzy, Šafáře, příslušného partnera v tékteré době) neví, co se bude dít za 5 minut.
Nějak by mě to víc bavilo bez těch řečí, kterými se někdo snaží vysvětlit nepochopitelné a tudíž nevysvětlitelné.
Reagovat
smazaný uživatel
Motáš tady dohromady dvě různě věci - zaprvé její herní styl, který je vysoce rizikový a ke kterému ty výsledky nahoru dolů patřily, patří a patřit budou. A zadruhé její psychický stav, kde je ten rozdíl mezi "před" a "po" hodně viditelný, ostatně to připustili jak ona, tak i její tým. To není žádná pohádka, to je zkrátka fakt. A dost mě sejří, že místo toho, aby lidi ocenili, že se nebála nahlas pojmenovat problém, který je mezi tenisty obvyklejší, než jsou si někteří fanoušci ochotni připustit, a nevymlouvala se na nějaké zranění, jí tady za to ještě nadávají. O to směšnější je, když se pak takoví lidi začnou navážet třeba do Šafáře nebo Kotyzy.
Reagovat
VlS
Zas to s tou rizikovostí jejího stylu nepřeháněj. Každá hráčka, která hraje na winery a ne na chyby soupeřky riskuje, je normální, že to někdy vychází líp a někdy míň. Ale to je stejné i u Sereny, Marie, Garbine, Lucky, ........., Petřin styl sám o sobě o nic rizikovější není. Rizikovější je Petra, která je schopná se vyházet častěji, než jiné.
Ale to není kritika, to je konstatování, prostě je taková a z módu Robokop do módu Mrhač příležitostí přepne bez varování mezi dvěma míči.
Reagovat
smazaný uživatel
Zas to nepřeháněj s tím, že se Petra vyhazuje častěji než jiné. Taková Maruš není o nic konzistentnější. Co se Petře na rozdíl od ní moc nedaří je načasování formy na ty největší turnaje, rozuměj Grandslamy.
Reagovat
smazaný uživatel
To není žádné přehánění, jen ty si musíš sundat růžové brýle a přestat brát drogy. A srovnávat ji s Masenou (jakkoli ji nemam rad), to uz je na Chocholouška!
Reagovat
lars
Neeee. Ja v predch. prispevku zduvodnuji aktualni stav, a ne filozof. uvahy na tema kdyby.
Kdyby si Petra vzala prestavku po AO, tak na PM v USA mohla hrat.
Reagovat
smazaný uživatel
Problém je v tom, že tvoje premisa, že kdyby v USA hrála, měla by své současné body + to, co by si uhrála tam, je špatná.
Reagovat
lars
Ne. Problem je ten, ze tvoje prispevky generuji problemy " na druhou", a obsahuji chyby. Nerozumis tomu, machrujes a klames.
Reagovat
smazaný uživatel
Že mým příspěvkům nerozumíš ještě neznamená, že jsou v nich chyby.
Reagovat
tommr
to, že neúčast v IW a v Miami připravila Petru o spoustu bodů je nezpochybnitelnej fakt. O tom jak by se účast v IW a v Miami projevila na ostatních výsledcích můžeme jen spekulovat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Fakt je ten, že za IW a Miami má nulu. O kolik bodů ji to připravilo můžeme jenom spekulovat. Vzhledem k tomu, jaké výsledky tam dlouhodobě má a že před těmito turnaji rozhodně v pohodě nebyla, lze ale konstatovat, že s největší pravděpodobností o naprosté minimum.
Reagovat
smazaný uživatel
Protože má Caro započítaný cennější výsledek (finále GS > titul z PM).
Reagovat
smazaný uživatel
No ono je to poněkud složitější.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist