Kvitová je desátá. Nadal už v New Yorku zaútočí na jedničku Djokoviče

25. 8. 2013, 12:01
Aktuality 57
Petra Kvitová bude startovat na US Open jako desátá hráčka světového žebříčku. Wimbledonská vítězka z roku 2011 klesla v pořadí WTA o jedno místo poté, co tento týden neobhájila své loňské vítězství na turnaji v New Havenu.

Petře Kvitové hrozilo, že poprvé od května 2011 vypadne z Top 10, díky postupu do finále turnaje v New Havenu se však mezi desítkou nejlepších tenistek světa udržela. 

Nicméně vinou porážky v sobotním finále s Halepovou si o po týdnu znovu pohoršila, když klesla z 9. na 10. příčku. Příslušnost v Top 10 přitom uhájila nejlepší česká tenistka o pouhých 80 bodů před Australankou Samanthou Stosurovou. 

Jednadvacetiletá Rumunka Simona Halepová, jež v Connecticutu získala už čtvrtý titul během čtvrt roku, se díky skvělé formě dostala poprvé mezi dvacet nejlepších hráček světa.

K žádné změně nedošlo před závěrečným grandslamem sezony v nelepší desítce žebříčku ATP, kde drží své životní páté místo Tomáš Berdych

Světovými jedničkami jsou Serena Williamsová a Novak Djokovič, kterého v případě svého vítězství a Djokovičovy neúčasti ve finále může po newyorském grandslamu vystřídat ve skvělé formě hrající Rafael Nadal. Španělovy může stačit i postup do finále, srbský tenista by však v New Yorku musel zaváhat už v úvodních kolech.

O post světové jedničky budou ve Flushing Meadows hrát také ženy. Loni ve finále US Open vyhrála Serena Williamsová nad Viktorií Azarenkovou a tudíž obhajuje více bodů, nicméně ztráta 1755 bodů se bělorsuké tenistce bude jen těžko dohánět..

Žebříčky ATP k 26. srpnu 2013:

Dvouhra:
1. (1.) Djokovič (Srb.) 10.980 b.
2. (2.) Nadal (Šp.) 8860
3. (3.) Murray (Brit.) 8700
4. (4.) Ferrer (Šp.) 7210
5. (5.) Berdych (ČR) 5075
6. (6.) Del Potro (Arg.) 4740
7. (7.) Federer (Švýc.) 4695
8. (8.) Tsonga (Fr.) 3470
9. (9.) Gasquet (Fr.) 2625
10. (10.) Wawrinka (Švýc.) 2610

11. (11.) Raonic (Kan.) 2555, 12. (12.) Nišikori (Jap.) 2405, 13. (13.) Haas (Něm.) 2185, 14. (15.) Janowicz (Pol.) 2110, 15. (16.) Almagro (Šp.) 2110, 16. (17.) Simon (Fr.) 2040, 17. (14.) Isner (USA) 2025, 18. (18.) Fognini (It.) 2025, 19. (19.) Čilič (Chorv.) 1805, 20. (20.) Anderson (JAR) 1740,
...45. (45.) Rosol 941, 58. (58.) Štěpánek 810, 82. (82.) Veselý (všichni ČR) 624.


Čtyřhra:

1. (1.) B. Bryan, M. Bryan (oba USA) oba 14.280, 3. (3.) Peya (Rak.), 4. (4.) Soares (Braz.) oba 5970, 5. (5.) M. López, 6. (6.) Granollers (oba Šp.) oba 5280, 7. (7.) Bopanna (Indie) 5140, 8. (8.) Štěpánek 4970, 9. (10.) Paes 4745, 10. (9.) Bhúpathí (oba Indie) 4580,
...40. (38.) Čermák 1765, 42. (40.) Dlouhý 1750, 96. (97.) Rosol (všichni ČR) 820.

Žebříčky WTA k 26. srpnu 2013:

Dvouhra:
1. (1.) S. Williamsová (USA) 11.260 b.
2. (2.) Azarenková (Běl.) 9505
3. (3.) Šarapovová (Rus.) 8766
4. (4.) A. Radwaňská (Pol.) 6335
5. (5.) Erraniová (It.) 5125
6. (6.) Na Li (Čína) 4825
7. (7.) Bartoliová (Fr.) 4246
8. (8.) Wozniacká (Dán.) 3490
9. (10.) Kerberová (Něm.) 3420
10. (9.) Kvitová (ČR) 3290

11. (13.) Stosurová (Austr.) 3210, 12. (11.) Jankovičová (Srb.) 3125, 13. (12.) Vinciová (It.) 3065, 14. (14.) Flipkensová (Belg.) 2961, 15. (15.) Ivanovicčová (Srb.) 2940, 16. (17.) Stephensová (USA) 2925, 17. (16.) Kirilenková (Rus.) 2620, 18. (18.) Lisická (Něm.) 2615, 19. (23.) Halepová (Rum.) 2450, 20. (20.) Suárezová (Šp.) 2375,
...30. (33.) Zakopalová 1600, 41. (38.) Šafářová 1270, 72. (72.) Karolína Plíšková 888, 82. (84.) Hradecká (všechny ČR) 763.


Čtyřhra:
1. (1.) Vinciová, Erraniová obě 9355, 3. (3.) Petrovová 7505, 4. (4.) Vesninová, 5. (5.) Makarovová (všechny Rus.) obě 7220, 6. (6.) Srebotniková (Slovin.) 6725, 7. (7.) Hsieh Su-Wei (Tchaj-wan) 6215, 8. (8.) Hlaváčková 5700, 9. (9.) Shuai Peng (Čína) 5476, 10. (11.) Peschkeová 5175, 11. (10.) Hradecká 5066,
...19. (19.) Šafářová 3545, 31. (31.) Záhlavová-Strýcová 2540, 70. (72.) Zakopalová 1255, 73. (73.) Hrdinová 1201, 76. (77.) Uhlířová 1172, 81. (83.) Voráčová 1074, 82. (84.) Birnerová 1068, 93. (94.) Karolína Plíšková (všechny ČR) 921.


Finanční žebříček roku (v dolarech):

1. S. Williamsová 5,465.086, 2. Azarenková 4,268.327, 3. Šarapovová 3,544.222, 4. Bartoliová 2,890.132, 5. Li Na 2,152.656, 6. Erraniová 2,117.359, 7. A. Radwaňská 1,924.625, 8. Lisická 1,588.342, 9. Vinciová 1,439.963, 10. Kvitová 1,365.233, ...31. Šafářová 570.707, 33. Zakopalová 516.308, 45. Hradecká 403.695, 56. Hlaváčková 346.405, 78. Peschkeová 240.486, 80. Karolína Plíšková 228.621.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

57
Přidat komentář
smazaný uživatel
Vyzývám toho, kdo si založil svůj tým pod názvem "dadateam USO 2013" a zároveň si dal jakou kouče "blbec", aby si změnil obě položky!!!!
Neučiní-li tak do 22:00 hod, smažu to.

Copyright na "dadateam" má totiž už dávno uživatel dadaft!:))
Reagovat
dadaft
no, přihlašoval jsem se nějak divně nadvakrát - a dvakrát jsem vyplňoval hráče, bylo to divné...
nicméně slovo "blbec" jsem 100% ani jednou nepoužil.
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba sis zrovna v tu chvíli pomyslel, že je někdo blbec a už to bylo.:))

Ok, mažu to, asi nějaký šotek.:)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak teď by to už mělo být ok.
Reagovat
smazaný uživatel
který tým je opravdu tvůj? Ten "losers"?
Reagovat
smazaný uživatel
jj, ten je můj.
Reagovat
smazaný uživatel
ty sis založil jen jeden tým určitě, ně? Ten, kde máš jako kouče "dadaft".
Tak nechápu, kdo si založil ten totožný název týmu jako ty?!
Reagovat
dadaft
tvůj team ve Fantasy lize "dadateam USO2013" mě trochu rozčiluje.
tak nějak mi připada "dadateam" jako můj. ))
Reagovat
smazaný uživatel
hej to je zajímavé. Sou tam registrovaní 2 blbcové :D. Můj tým se jmenuje "losers"!! Takže to nejsem já :D
Reagovat
dadaft
ha!!!!
vyzývám blbce, aby si přestal hrát na blbce a dadafta. ))
Reagovat
gigin
Celé to tam je dojebané :(((
Reagovat
smazaný uživatel
jo, je možný, že je to nějaká chyba v systému. Nejsem jedinej, kdo je tam 2x.
Reagovat
smazaný uživatel
a kdo je teda zvas ten hlavni blbec? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Chyba v systému to určitě není, kdyby byla, tak je tam dvakrát identické vše a ne pouze název týmu, který si založil dadaft. Si někdo dělá šoufky.
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.youtube.com/watch?v=KYAGvCxP9gk

Vika, Sam, Ana a Serena. Specialni host John Isner na 2 vteriny :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a proc neuvedes cas tech nejdulezitejsich 2 vterin? Specham a nemuzu Johna "previjenim" najit! :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
John tam prochází někdy v čase 1:19, když dělají rozhovor s Vikou. :)

Jinak je to fajn video, podíval jsem se na Viku a Aničku... :)
Reagovat
smazaný uživatel
zase jsem se jeste kvuli tobe prihlasila.. :-)) moc dik! Znas me, jak jsem zahledla hopkat tu Viktorii, okamzite jsem frcela dal.. O:-)
Reagovat
gigin
Zlatoručák přichází v čase 36:20...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale prosím tebe... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Dalsi prihlaska!!! Ale co uz... :-)) Dik. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jak psal monty, John tam je hnedka ze zacatku.
"Who is the big guy?" "What? You mean good looking guy" :-) nabo tak nejak
Reagovat
smazaný uživatel
Je to dobry videjko ale uty Anicky to bohuzel je spatne slyset.
Reagovat
smazaný uživatel
jen pockej, gigaci!!! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
..very good looking.. tak nejak.. :-)
Reagovat
gigin
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
Reagovat
smazaný uživatel
Uvaga, uvaga. Fantasy liga je zpět! Založil jsem ligu na stránkách, kde jsme hráli už Wimbledon. Kdo bude mít zájem, nechť se připojí. Něco málo z pravidel na úvod.

Hra spočívá v tom, že si člověk poskládá tým 16 hráčů (8 hráčů z ATP a 8 z WTA). Je to jedinej čas, kterej tý hře obětuje, tzn. maximálně hodinka, když se člověk hodně snaží. O zbytek se už postarají samotní hráči. Podle toho, jaký výkony podávají během turnaje, tak vy získáváte body. Ty se připisují za tyto úspěchy:

Player on participant's team winning a match - 10 Points
Straight Sets win bonus (player on participant's team wins in straightsets) - 2 Points
Player on participant's team beating a higher-ranked player - 2 Points
Non-seeded player on participant's team beating seeded player - 2 Points
Losing player on participant's team winning at least 1 set - 1 Point
Team Captain - Will score double their points for their team.

Do týmu si musíte vybrat (jak v ATP, tak ve WTA) 3 hráče z top 25 a 5 hráčů mimo top 25. Občas maj v žebříčcích nějakou kravinu, ale max 1 během turnaje. Jako minule, když 22. Granollers šel vzít do toho top +25 týmu. Nicméně je potřeba teda zohlednit žebříček, koho hráči můžou potkat atd, nebo to tam taky můžete nasázet podle sympatií :))) Když vám hráč vypadne, nahradit ho nemůžete, jen si zvolíte 16 hráčů, kapitána a necháte to na nich.

Registrace je tu:
http://tennisdream
team.sportal.com.au/register

V kroku 3 zvolíte možnost "I was INVITED by someone to ENTER his or her Private League" a dáte tam kód "180313".

A prosím vás, jako jméno trenéra si dejte svůj NICK TU Z TP!!!! Abychom věděli, kdo je kdo. DÍKY!

Tak bude fajn, když se vás co nejvíce přidá.:)
Reagovat
smazaný uživatel
a taka 13 Vinci straca minimum
Reagovat
Rafaeoli25
Pojďme se zabývat tím co má smysl, tedy Rafou :-). Jak to vidíš, půjde na trůn po USO, Asii, Basileji nebo až TM?
Reagovat
smazaný uživatel
tak na US Open by na tron mal ist

on ma potom kazdorocne od septembra take uvolnenejsie obdobie

ale keby dal aj US Open aj TM + este nejaky dalsi trnaj tak to by som bol velmi rad
Reagovat
smazaný uživatel
turnaj
Reagovat
MarcelPersch
Ja od Rafy neocekavam nic od Wimblasu , kde jsem mel prehnana ocekavani, neni ale pochyb o tom, ze na vitezstvi a No. 1 po US open ma.
Reagovat
tito
Já také radši nic neočekávám. A halekat začnu možná až když přejde přes Izzyho.
Reagovat
Rafaeoli25
Tak ve Wimblu byl unavený po náročný antukový sezoně, navíc byl očividně na grass neadaptovaný, takže to vůbec nelze srovnávat..
Reagovat
misa
Petry žebříčkem pokračuje. Ještě 29. 7. (před startem Carlbadu) měla 4435 bodů! Obhajovala 900 + 395 + 470 = 1765 bodů. Teď má 3290, tzn. obhájila jen 620 bodů.

Citace z článku, který tady dala carolyn:
"Hlava funguje a už nepřemýšlím, že dám dvojchybu, ale věřím si, což je momentálně důležité. Dokážu vytáhnout dobrý servis, když potřebuju, ale i tady je prostor ke zlepšení."
Tohle ani nebudu komentovat, kdo viděl US Open Series, myslí si své...
Reagovat
LukasH
Já to tak negativně nevidím. Upřímně, po prohře v Cincinnati jsem to viděl mnohem hůř. To, že padá žebříčkem, je logický, když toho letos tolik obhajovala a neobhájila.
Tohle finále teď považuju za úspěch, i když mě mrzí, že to tam prohrála tak jednoznačně.
Na Masters je 7. To je podstatný.
Vidím to tak, že Petra se znovu hledá. Odmysli si ty úspěchy před dvěma lety, protože to vypadá tak, že tenkrát Petra prostě hrála a šlo to - bez strategií, dlouhý cesty atd.
Teď vlastně jak sama říká, neví jak hrát. Když se pokouší hrát agresivně, kazí. Když ne, jen přehazuje a soupeřka jí zatlačí. Vím, že nad tím všichni kroutí hlavou, ale prostě to tak je. Neříkám vůbec, že ty úspěchy byla náhoda. Náhodou nevyhraješ v jednom roce 6. turnajů, z toho GS a TM. Jen tam prostě hrála jako jinej člověk.
Reagovat
Rafaeoli25
Nezbývá než přijmout, že prostě tak psychicky silná a stabilní jako Serena, Maria a Victoria není, ty si léta drží formu bez výkyvů (nepočítám samozřejmě propad žebříčkem zapříčiněný zraněním). Možná je ale příčinou to, že své úspěchy a výsadní postavení neustála, protože na to zkrátka není stavěná a tím pádem nemůže být velkou šampionkou, ale hvězdou jen jedné sezony..
Reagovat
dadaft
nevím, občas mě napadá, že by se měla stát ortodoxní baselinerkou jako třeba Sharapova.
Reagovat
Rafaeoli25
Nevîm jak se špatnou psychikou souvisí to jestli bude hrát na base nebo chodit na síť, v tom problém asi opravdu není. Základem je kvalitní podání, pokud podává jak Dementěva nebo ještě hůř, nemůže počítat s úspěchem..
Reagovat
LukasH
Petra může bejt na síti dobrá. Všimněte si, že pokud jí to jde, jde jí obvykle všechno - podání, hra od základní čáry i hra na síti - viz. zápas s Klárou. Pokud jí to nejde a nevěří si, nevychází nic - hraje do autu, u sítě nic nevychází - jako když se včera proti Halep pokoušela o kraťasy - buď skončily v síti nebo to byly vysoký míče do půlky kurtu, odkud to Halep zakončila.
Myslím, že Petra nepotřebuje pilovat jednotlivý aspekty. Ona si potřebuje věřit a docílit toho, že bude častějc hrát svojí hru. Pak to už všechno jde samo.
Reagovat
smazaný uživatel
Když jsem v noci shlédla Wimblík 2011, tak tam z Petry sevedůvěra jen čišela, skvělý údery, věřila si. Máš pravdu, ona si prostě v určité chvíli přestane věřit a je to v zádeli. A soupeřky to dobře vědí. I když Petra dokáže otočit zápas, jak všichni víme, ale třeba včera byla prostě v pytli. A navíc Simona byla skvělá, psychicky i fyzicky :)
Reagovat
LukasH
Je to tak. Zatím se mi bohužel zdá, že Petře to, aby hrála svojí hru, dá strašně moc práce. Když to třeba porovnám se Serenou nebo Azarenkou - ty si jedou proti slabým soupeřkám na půl plynu - přesný údery ze strany na stranu a stačí to, aby pravidelně vyhrávaly ve dvou setech. Proto taky nemají propady - ony tak prostě hrajou. Já třeba doufám, že by se Petra k něčemu takovýmu taky mohla někdy propracovat. Uvidíme.
Reagovat
dadaft
tak ono to Petře u sítě moc nejde, neumí se k tomu postavit, nemá to v ruce a hlavně ji chybí ta důležitá vlastnost síťařů, že sice reagují bleskově, ale přesto má člověk pocit, jako by si to měli čas všechno rozmyslet... - kolikrát jsme už to viděli, že Petra zazdí důležitý volej v důležitou chvíli...
+ její pohyb.
není úplně nejlepší.
+ "nevím, co hrát".
třeba by to byla ta změna - trénovat pohyb po základní čáře, dopředu jít, jen když musím, a pilovat dobrou délku úderů a umisťování...
^^^^^^°°°°°°`````˙˙˙˙˙˙˙˙´´´´´´¨¨¨¨¨¨
ale jak říkám, jen mě to tak někdy napadá....................
...................................
.................
...
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, ono ne že to někdy tak vypadá, ale někdy to tak je. :)) Třeba by jí pomohlo hrát debla...:)
Reagovat
Rafaeoli25
Můžeme to rozebírat ze všech úhlů a říkat si kdyby, nicméně s její kolísavou psychikou těžko někdo něco udělá, ani psycholog. Sebejistoty Sereny, Máři a Viktorky stejně nikdy nedosáhne, s tím se člověk většinou rodí..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to nekomentuj. Jinak k US Open Series: k vidění byly 5 zápasů, z nichž tři odehrála velice dobře, zbývající dva byly o něco slabší..
Reagovat
smazaný uživatel
Vidíš, a já si zas myslím, že na síti je docela dobrá. Dělat z ní ortodoxní baseline hráčku, to podle mě není úplně správná cesta.
Reagovat
Rafaeoli25
Opakuji, problémem je psychika, ne styl hry..
Reagovat
LukasH
Není to typická síťařka a na síť by měla chodit jen, když soupeřku úplněž zatlačí, což ale ona umí. Její hra má opravdu dvě naprotsto odlišný tváře. Buď jí to vůbec nejde, chodí na síť v úplně nevhodných chvílích (nejspíš ze zoufalství) a všechno kazí. Pak ale když je v tom svým, umí kromě dokonalých úderů od zadní lajny zahrát i perfektní voleje. Třeba by mohla víc praktikovat styl servis - volej, jako to dělala v Katovicích. I když na to je třeba dobrý podání.
Proto si myslím, že je u ní zbytečný něco trénovat zvlášť. Když bude až do aleluja trénovat hru na síti, stejně se jí sesype, když si nebude věřit. Ostatně takhle to bylo i s podáním. Tvrdila, jak ho trénovala před Amerikou, taky jí v Torontu první dva zápasy šlapalo a pak zase problémy. Je to v sebevědomí.
Reagovat
smazaný uživatel
urcite je to o sebevedomi. Psychika se ale da "umele" zpevnovat, styl hry by, podle me, mel vychazet z nitra cloveka. Nekdo je rozeny utocnik, nekdo se citi lip v bejzu. A co se deje... Proste naucit se vsechno, rozhodne, ale nic nelamat pres koleno, mit prirozenou strategii. S operativnimi zmenami. ;-)
Reagovat
carolyn
kdo ještě nečetl:

http://sport.aktualne.centrum.cz/finale-naladilo-kvitovou-pred-us-open-na-pozitivni-notu/r~26fb4ed80d5611e3bb31002590604f2e/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_campaign=A&utm_term=position-4
Reagovat
smazaný uživatel
Vika je po Sereně druhou tenistkou, která má zajištěnou účast na letošním TM.

Hlavně se mi líbí ten obrázek... Vika je moc krásná. :)
http://www.wtatennis.com/news/article/3435260/title/azarenka-second-to-qualify-for-istanbul
Reagovat
gigin
Kdo je na obrázku?

http://media.tumblr.com/93f34765a6f3555921afb11bbbf43b3c/tumblr_inline_ms2n13iQvN1qz4rgp.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo asi... Ernestek! :D
Reagovat
gigin
Stokorunáčka ti přijde obratem!! :DDDDD
Reagovat
PetaM
Na US Open se rozhodně o ženskou světovou jedničku hrát nebude ... :) Serena má po odečtení bodů 10.260 bodů. I kdyby vypadla v prvním kole a Vika získala titul, tak by Vika měla 10.105 bodů ... Což jí na post Světové jedničky rozhodně stačit nebude .. :D Aspoň něco zůstane po US Open v normálu :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
kdyby Serena vypadla, v 1.kole, něco by v normálu nebylo
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist