Kvitová neprodloužila spolupráci s Čermákem a je opět bez trenéra

6. 9. 2016, 19:49
Aktuality 221
Petra Kvitová po návratu z US Open ukončila spolupráci s Františkem Čermákem a je podruhé v sezoně bez trenéra.
Profily hráčů
Petra Kvitová

"Po návratu z Ameriky jsme se s Františkem Čermákem domluvili na ukončení naší spolupráce. Konec US Open byl termín, který jsme si dali k rozhodnutí, jak dále pokračovat," uvedla Kvitová v tiskové zprávě pro média.

Bývalý deblista Čermák působil v roli trenéra Kvitové od půlky dubna, předtím byl v březnu jejím sparingpartnerem. Někdejší světová dvojka prožívá turbulentní rok, příliš se jí nedaří a bez kouče je podruhé. Po Australian Open ukončila po sedmi letech spolupráci s Davidem Kotyzou a neměla kouče skoro tři měsíce.

Otázkou je, jak dlouho se bude připravovat sama a koho angažuje, jelikož už po rozchodu s Kotyzou uvedla, že chce pracovat s českým trenérem. "Zatím se budu připravovat bez trenéra jako na začátku sezony, což ale pochopitelně není konečný stav," uvedla.

Největším letošním úspěchem Kvitové je zisk bronzové medaile na olympiádě v Riu de Janeiro, kde byla se svým kondičním trenérem Davidem Vydrou. Na okruhu WTA si letos dvakrát zahrála semifinále a na US Open vypadla v osmifinále.

V žebříčku je Kvitová nyní šestnáctá a po pěti letech přišla o post české jedničky. Tou je aktuálně čtvrtfinalistka v New Yorku Karolína Plíšková.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

221
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli mam být rád, že konečně vyhrála 3. set, nebo naštvanej, že pohnojila 4-2 30-0 a pak v tiebreaku stav 6-2 na 6-5.
Reagovat
tommr
Kristýna se opičí po sestře, ale bohužel o několik úrovní níže ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře v háji. A to ta sezona vypadala na začátku tak slibně :/
Reagovat
Frick
1:1, tak se snad trochu probudila!
Reagovat
smazaný uživatel
Ta bude asi něco jako Birnerová nebo Voráčová. Kolísat mezi 100.-250. místem občas spadne níže občas trochu překvapí ale nic víc. Kika umí jen podávat nic jiného neumí
Reagovat
Roger_Federer
Vory byla v top 70.
Reagovat
pockerface
Ono asi nezáleží na jménu. Vybranou osobu musí hlavně přijmout Petry hlava. Jakmile z dotyčného nebo dotyčné bude mít Petra přehnaný respekt, nebo naopak žádný respekt, jakmile jí něčím nesedne tak má smůlu. U Petry asi ze všech nejvíc hraje roli hlava a zase jen hlava. Možná by bylo dobrý kdyby se vrátil na post trenéra táta :-). Toho zná ze všech nejvíc, ví co může očekávat, otázka je, že by jí tento krok zpět asi nic nedal.
Reagovat
Fandina
Když se rozešla s Kotyzou, tak řekla, že tátu už ne.
Reagovat
pockerface
Já vím, to byla nadsázka. Oni ti rodiče jako trenéři moc nefungují. Je pár sportovců, kterým to vychází, ale většinou to spíš uškodí. A v tenise je zrovna pár případů, kdy táta nadělal víc škody než užitku.
Reagovat
smazaný uživatel
Líbila by se mi u Petry Davenport, ale je to žena takže nic no:D
Reagovat
Fandina
že Petře se po včerejším oznámení, že je bez kauče už hrnou nabídky. Tak ať už Peti vybereš kohokoli, ať se daří. Kdyby to bylo už před Asií na zkoušku, nic by se nestalo.
Reagovat
FulnekUltras
půjde se najisto
Reagovat
Fandina
o tom nepochybuji, je to osobnost ... úsměv
Reagovat
Frick
Zapnu včera TV, tam King Kong honí nějakou blondýnku a najednou koukám, on to je US Open.
Reagovat
blixa
Hodláš svoji demenci povýšit na level Stalinultras ?
Reagovat
slacker
na modro bolso blixa uroven to furt nestaci
Reagovat
cheeky
http://i.imgur.com/WEsKjz4.gif?noredirect
Reagovat
EllNino
ještě chvíli budeš provokovat a střelím sem tu tvou fotku :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já se přimlouvám, za to, abys to udělal. Frick se nerozpakoval hodit sem fotku Kvěše hned jak ji našel na netu a posmívat se mu za to jak na ní vypadá. Frick sem velice často dává fotky holek a hodnotí je jako kus masa nebo se jim přímo směje a uráží je. Včera se navezl nechutně do Taylor, dost lidí mu za to vynadalo a on druhý den pokračuje a ještě přidá Serenu. Tak ať frajer ochutná vlastní medicínu.
Reagovat
cheeky
http://www.news.com.au/sport/tennis/caroline-wozniacki-headed-for-early-retirement/news-story/c3b0c4af6da9ac51f0293c55720c330a

Chudák Monty.. Maria v Azkabanu, Vika zbouchnutá, Ana ve špitále, Caro v důchodu, Kiki exkomunikovaná. Kdo ještě zbývá v Dulcinee kromě Moniky?
Reagovat
gigin
Siniaková myslím.
Reagovat
cheeky
No vidíš. Jediná Češka tam a já na ni zapomenu. :-D
Reagovat
gigin
Tak ona je tak napůl. Není trošku šmrnclá Ruskem? Jinak si nejsem teď jistý, ale myslím, že Mladenovičku nahradil Berlocqem.
Reagovat
cheeky
její táta je Rus
Reagovat
sprchon
Jestli ona spíš není Katka Siniakovová, jestliže její otec je Siniakov.
Reagovat
cheeky
Jenže její táta se jmenuje Siniak
Reagovat
sprchon
Dmitrij Siniakov.
Reagovat
cheeky
Tak jsem na to koukal a podle některých zdrojů ( mimo jiné Wikipedie) je Siniakov a podle jiných (např. i Dnes) Siniak. Já si pamatuju tenhle článek z iDnes a řídil jsem se podle něj, nenapadlo mě, že byto mohli mít špatně.

http://sport.idnes.cz/tenisova-bojovnice-s-ruskou-krvi-touzi-po-wimbledonu-pfz-/tenis.aspx?c=A100817_093348_tenis_rou

Jinak pokud je Siniakov, tak by podle Ústavu pro jazyk český, měla být Siniakovová. Ale je to jen doporučené, tak se na Katka asi vybodla.

Slovanská příjmení zakončená na -ov, -ev, -in, která jsou původem přídavná jména přivlastňovací, přechylujeme pomocí přípony -ová. Ve výchozím jazyce tato příjmení tvoří vlastní ženské podoby, např. Malcev ? Malceva, které u nás lze zapsat do matriky, tyto varianty jsou však v češtině nesklonné. V běžných textech se proto doporučuje užívat podoby přechýlené podle české mluvnice (Malcevová), které je možné skloňovat (srov. bod 1.2): Mladenov ? Mladenovová i Mladenova, Zajcev ? Zajcevová i Zajceva, Voronin ? Voroninová i Voronina. Podoby typu *Mladenová (od Mladenov), *Zubová (od Zubov) jsou tedy utvořeny nenáležitě, odpovídaly by mužským jménům Mladen, Zub.
Reagovat
rysan
No každopádně její mladší brácha se jmenuje Siniakov, takže otec asi taky.
Reagovat
gigin
Tak třeba paní Siniaková zanesla a měla ho ze Siniakovem. Těžko říct.
Reagovat
PetaM
A ještě Vekič, myslím :D
Reagovat
rusedski
A Donna na pouťáku v Budapešti... :D
Reagovat
bIbec
monty musí co nejdřív udělat nábor novejch kočiček. Cici tam bude co nevidět. Ale kdo další?
Reagovat
vrabejka
Nellis, Vekic
Reagovat
peggy
Petra asi bude tezko hledat trenera,ktery by poslouchal ji a ne ona jeho.Umi,ale je moc sebevedoma.
Reagovat
Frick
Ta by jí prohnala!
Reagovat
cheeky
Když tak koukám na tvojí fotku, říkám si, že máš docela sebevědomí mít tak trapný kecy na to jak vypadá Taylor Townsend. Jestli si myslíš, že jsi Brad Pitt tak to teda nejsi. Na stupnici od 1 do 10 slabá 4.

Uvědom si, že Taylor není modelka, ale tenistka a dost dobrá na to, aby když musela hrát v deblu sama proti dvěma soupeřkám dokázala uhrát dost fiftýnů na to, aby jí tleskalo fanoušci soupeřek po zápase ve stoje.

https://vine.co/v/M0m11ban5Wr
Reagovat
gigin
Kurňa to je zase to barevné hřiště. Na tom nedávno hrál Gulba. Co to je za ligu? To je myslím jen pro ty lepší, ne?
Reagovat
A.R.R.
Myslím liga v USA. Taylor si tam nastřelila parťačku a pak hrála sama :-)
Reagovat
cheeky
https://en.wikipedia.org/wiki/World_TeamTennis

V USA je to dost populární. Hrálo tam spousta hvězd první velikosti.

Taky je v USA hodně populární college tennis, obdoba collage foobalu (amerického) poloprofesionální týmy složené ze studentů univerzit. Hraje tam překvapivě hodně Čechů
Reagovat
gigin
Díky za infa, borci.
Reagovat
cheeky
Není zač. Jinak Gulba hraje za San Diego Aviators

http://www.wtt.com/team.aspx?id=16

http://baseline.tennis.com/article/59845/myland-wtt-ernests-gulbis-electrifies-san-diego
Reagovat
gigin
No tvl v týmu s Harrym. Sojku odvezou. Nicméně ještě jednou děkuji :)
Reagovat
cheeky
není zač:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, spolužák ze střední hraje za jednu univerzitu druhou nejvyšší univerzitní soutěže v USA, párkrát získal ocenění pro hráče týdne. Říkal, že občas hraje s borci, co jsou na žebříčku 600, 700. Takže svou kvalitu to má.
Reagovat
janek_da
http://www.tenisovysvet.cz/article/detail/1003--domaci-senzace-na-us-open-se-musi-vzdat-prize-money-kvuli-statutu-studenta
Reagovat
cheeky
Jo to nesmí ani ti fotbalisti. Je to takový schizofrenní stav. Oni na nich vydělávají tím, že hrajou, ale hráči nesmí mít odměny protože jsou amatéři. Ale týmy chtějí nej hráče, tak jim "platí v naturálích" třeba bydlení zadarmo a služební auto s pošád plnou nádrží a tak. A nemí mít ani vedlejší příjmy z reklam a od osobních sponzozů a tak. Nedávno se salo, že nějaká firma, co sponzoruje jeden z týmů si nechala udělat fotbalovou počítačovou hru, hráči, co byli v tý hře ji museli propagovat a v rámci tý propagase každý dostal jednu kopii hry od té firmy zadarmo. Celkem logické, že když ta hra byla o nich, přece za ní nebudou platit. Jenže univerzitní asociace to vzala jako nedovolený příjem (byla to sice naturálie ale od někoho jiného než od týmu) a všechny ty hráče na rok vyloučila
Reagovat
smazaný uživatel
Oni si tím pokryjí náklady na školné a podobně. To je přitom v Americe obrovská palba. USA je jinak dost elitářská země a studium si nemůže dovolit každý jako u nás.
Reagovat
cheeky
Jo, kvalitu to má to má oni do univerzitního sportu sypou hodně peněz, protože jim to hodně vynáší. Univerzitní fotbal tam přenáší několik televizních kanálů a má to obrovskou sledovanost a návštěvnost. Každá univerzita má svůj stadion a ty z nejvyšší univerzitní ligy poberou přes 100.000 lidí a jsou každý týden plné.

http://list25.com/25-loudest-college-football-stadiums/

Ty nejlepší hráče si pak jako profi hráče po škole nadraftuje NFL. A NFL to je tam supertrupermegagiga zaležitost.

Tenis je něco podobného jen v menším měřítku. Rozdíl proti fotbalu je i v tom, že už během té univerzitní kriéry můžou normálně hrát WTA a ATP. Univerzitní hráč s momentálně nejlepším umístěním na žebři ATP je 304. Cameron Norrie.

http://collegetennistoday.blogspot.cz/2016/08/college-atp-rankings.html

V minulosti ty univerzitní soutěže hráli třeba Anderson, Isner nebo Benjamin Becker..

http://tt.tennis-warehouse.com/index.php?threads/list-of-current-college-players-on-atp-wta.434756/
Reagovat
smazaný uživatel
Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že to není žádný med. Spolužák říkal, že režim je takový, že ráno škola, odpoledne tréninky a večer, noc zase škola. Že dostávají spoustu úloh, že je toho mnohem víc než u nás na vysokých (jeden rok studoval i v ČR) No a víkendu samozřejmě různé turnaje. Takže fakt dost velká dřina. Ale zas je to stoprocentně zocelí.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže ty obrázky z amerických filmů, že sportovci na univerzitách jen válí v zápasech, chlastají a balí jednu kočku za druhou, je dost zkreslený.
Reagovat
lars
jaky obor studoval na VS ?
Reagovat
gigin
Vliv tenisových portálů na duševní vývoj jedince.
Reagovat
smazaný uživatel
Něco ekonomickýho.
Reagovat
Roger_Federer
Moc dobre tema.
Pokud se nepletu, jednim takovym hracem byl napriklad Isner, ktery se stal profesionalem az snad ve 23letech.
Kdy do roku 2007 nebo 08 (iz jsi nejsem jisty) onem "nikdo neslysel".
Vletel na okruh jako vetr:), kdy na turnaji ve Washingtonu z nejakeho 850 mista dosel do finale a po ceste porazil nekolik top 30 hracu.Tusim prohral z Roddickem.
Pak se strasne rychle, v kratkem case dostal do top 200.
Ty ligy tam maji hodne vysokou uroven.
Reagovat
A.R.R.
Přesně tak, ta holka si zaslouží respekt, je to bojovnice :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jakub Vadlejch 1:1,1
Honza Hajek 1:1,2
Pala 1:1,2
Lukas Dlouhy 1:1,2
Dosedel 1:1,2
Damm 1:1,2
Vizner 1:1,5
Nicol Vaidisova 1:1,9
Minarove 1:2
Dan Vacek 1:3
David Rikl 1:3
Kaja Novacek 1:3
Jura Novak 1:3
Gabca Navratilova 1:25
Helenka Sukova 1:25
Kotyza 1:25
Mandlikova 1:25
Janicka Novotna 1:25
Martina Navratilova 1:30
Petr Luxa 1:40
Lijda 1:40
David Kunst 1:50
Jiri Fencl 1:25
Pavel Slozil 1:25
Zdenek Janousek 1:50
Jan Kodes 1:50
Leos Friedl 1:50
Petr Korda 1:100
Petra Langrova 1:50
Vera Sukova 1:50
H. Kukal 1:75
Vlada Safarik 1:75
Vaskova 1:75
V. Zednik 1:75
Kozeluh 1:75
Kralert 1:75
Tom Petera 1:75
Jiri Vanek 1:75
Jaroslav Navratil 1:100
Radek Stepanek 1:100
Tabara 1:100
Klimkovi 1:200
Robin Vik 1:75
Jan Vacek 1:75
Patrik Rikl 1:75
Ulihrach 1:100
Helena Vildova 1:500
Richterova 1:200
Chladkova 1:200

Manipulacni poplatek je u mne 15% ;D)
- muzete dopisovat s navrhem kursu...moznosti veyberu jsou v CR na nekoncici se KILOMETRY...

Petru Kvitovou zadam, aby po precteni a vybrani si trenera ze seznamu mi potom napsasala do vzkazniku, mne staci 1% z prijmu noveho koace;D)
Reagovat
lars
si upad nebo co ? :)
Vaidis za 1.9
tenistka Vera Sukova uz zemrela
Reagovat
janek_da
Jak monty psal o Kvěšovi za 1000, tak do toho bych šel
Reagovat
smazaný uživatel
Tak toho tam klidne doplnim...:) ale za 1000, to si jeste rozmyslim.
Take jeste premyslim, jestli nesnizit nabidku na Verku Sukovou...1:50 je mozna moc...sazkari se toho muzou chytnout...
Jak podotkl cesky genius a klasik...
"Mrtvi se zpravidla nehybaji" a ja bych si dovolil klasika doplnit. "Mrtvi zpravidla neprohaneji sverence po kurtu"
Tak, abych pak nechytl bankrot sakra:)))
Reagovat
mrafe
janek_da - nezapomeň, že je to největší tenisový vodborník a znalec Petry v ČR, a ty přijdeš s takovým kurzem :DD
Reagovat
janek_da
ustřední trener a největší tenisovy teoretik
Reagovat
mrafe
+1000
Reagovat
VlS
viděl bych to na tutovku, Jára Cimrman s paní Colombovou, jako asistentkou.
Reagovat
smazaný uživatel
hele zanesl jsem do zmen, rekl bych, ze slusna inspiracka si zaslouzi slusnou kursovou nabidku;)
Reagovat
smazaný uživatel
reaguji na vase navrhy

Jiri Kves 1:1000
Jara Cimrman s Colombovou 1:1500
Jara Cimrman bez Colombove 1:50
Vera Sukova 1:40 (nejsem hazarder)

Zbytek zustava zatim beze zmen;)
Reagovat
lars
vetsina z tech kurzu je moc nizka.
a kdyz bude jenom 1 Minar, tak nikdo nevyhraje
Reagovat
FulnekUltras
jsou ty, které se ještě dají napravit.

A někdy k tomu úplně stačí devítimístné číslo... ;)
Reagovat
a.magerova
Aby nedopadla jako Bartošová, ta dokud byla u Štaidla, tak OK.... když od něho utekla, tak začla střídat chlapy a podle toho to dopadlo... samozřejmě nepočítám, že Petra bude tak blbá a narazí si nějakého Rychtáře...

Ale samozřejmě, že jestli se vrátí ke Kotyzovi, tak to tu s Tebou nevydržíme Vizionáři... :-P
Reagovat
FulnekUltras
Peťa má na rozdíl od zmíněné pěnice přece jen určitou sebedisciplínu a pevné rodinné zázemí, což jí jistě umožnilo nechat si v posledních měsících všechno klidně projít hlavou... ;)
Reagovat
Fandina
Podle mě si nechala všechno projít hlavnou dávno tomu. Teď už koná.
Reagovat
FulnekUltras
I kdyby to trvalo ještě měsíc dva, dočkáme se... ;)
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že se dočkáme. Na nového trenéra Petry se už těším.
Reagovat
FulnekUltras
Doufám, že při Tvých životních zkušenostech Tě ani v tomto směru nic nezaskočí... ;)
Reagovat
Fandina
Doufáš správně. Mě už nic nezaskočí ... úsměv
Reagovat
Fandina
Tedy, aby to nevypadalo tak nabubřele, já očekávám cokoli od kohokoli ... úsměv
Reagovat
Roger_Federer
Ukoncil, protoze jediny odmitl plnit mimo pracovni povinnosti.;)
A Petrin legendarni apetit.
Reagovat
FulnekUltras
nebo si neuměl pomoci jinak... ;)
Reagovat
Fandina
takový hezký chlap
Reagovat
Roger_Federer
?..
Petra je tip zeny, ktera rada chlapy kolem sebe ovlada.
Reagovat
Fandina
Já taky kolem sebe ráda ovládám chlapy. Musí skákat jak pískám. To je normální.
Reagovat
Roger_Federer
Ano, pak ti spousta veci kolem Petry dava smysl.:)
Reagovat
Fandina
Obecně platí, že druhé posuzujeme podle svých zkušeností, takže mohu se domnívat, mohu odvozovat. To ano. Ale jistotu, jak ten člověk myslí, tu nemám. To mi musí sám říci, potvrdit.
Reagovat
Roger_Federer
:), ty tvoje radoby moudra, ja jim proste nerozumim.
Reagovat
Fandina
Kdo nechce, nepochopí.
Reagovat
slacker
kdo neumi, nevysvetli
Reagovat
Fandina
Nejsem tu od toho, abych učila lidi chápat.
Reagovat
FulnekUltras
;)))))
Reagovat
blixa
Počkej ... ony existují i jiné typy žen ???!!! :D :D
Reagovat
a.magerova
Jj existují, ale je dokázáno, že si lidé vybírají partnery 3x stejně a až počtvrté sáhnou jinam... :-P
Reagovat
Pavol
Ked uz vypadla z USO tak budete preberat kto ju ma trenovat a ze sa jej vracia sebavedomie. To je uplne jedno. Momentalne sa hra USO kde uz skoncila.
Reagovat
FulnekUltras
Fenomén téhle tenistky přesahuje všechno, co Češi i Slováci v bílém sportu dosud poznali. Řekni sám, koho kdy u nějaké Navrátilové, Mandlíkové, Kodeše, Mečíře nebo Hrbatého zajímalo, kdo je trénuje? ;)
Reagovat
Fandina
Já myslím, že to tenisové fandy zajímalo stejně, jako teď. Jen nebyla možnost si o tom takhle po internetu povídat.
Reagovat
Fandina
Je snad každého věcí o čem se baví.
Reagovat
PetaM
Můžeme si probírat, co chceme. Třeba hov.no v trávě. Pokud tě to nezajímá, starej se o USO a neotravuj.
Reagovat
smazaný uživatel
Čermák byl o ničem. Preplatit Krupu nebo najmout zahraničního trenéra
Reagovat
lars
treba P. Korda ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten do toho nepujde
Reagovat
FulnekUltras
doporučuje Petře širokou škálu trenérských kandidátů od Viktora Tichonova z penálu přes primáře Nešpora z Bohnic až po jistého Horvátha z Plzně... ;)))

Jeden ze střízlivějších názorů:
Petra nás už asi ničím nepřekvapí. Rozhodně ale není proč ji zatracovat, ale spíš věřit v lepší budoucnost, i když to bude opravdu těžká práce - něco jako Burlaci na Volze. ;)))

A snad vůbec nejrealističtější příspěvek:
Petře Kvitové může pomoci zase jen Petra Kvitová.

Za sebe věřím, že tento proces vnitřně probíhá už několik měsíců a už brzy se dočkáme jeho jediného možného a správného vyústění. ;)
Reagovat
horska.kraslice
Myslím, že má kliku, že po dlouholetém hledání kondičního našla a angažovala Vydru, s tím jí to zřejmě ladí a dovoluje jí to být nějakou dobu bez trenéra.
Reagovat
sprchon
Podle mě by si měla nechat poradit od vás z TP. Vypadá to, že neví, co chce a co má dělat. :)
Reagovat
blixa
Jak , "od vás" ? Snad "od nás", ne ? A vůbec, místopředsedo, dobře zvaž, komu budeš zítra od 18:00 fandit !!!
Reagovat
sprchon
Já jí jinak rady nedávám. :D Jen tu, aby si nechala poradit, ale to stejně nemyslím vážně... Takže sebe tam nezahrnuju.

Fandit asi nebudu, ale každopádně mě výsledek bude dojímat a zároveň mrzet. Prostě jedna vyhraje :) a druhá prohraje :(
Snad to bude hezkej zápas.
Reagovat
sprchon
A to se hraje od 18? Tak to jdu zrovna taky na tenis, pokud to spoluhráč potvrdí. Takže stejně asi nic neuvidím...
Reagovat
PetaM
Dopoledne se chodí, když je USO!!!! :D
Reagovat
sprchon
Dopoledne se chodí do práce. I odpoledne. :D Pak je tedy čas jenom večer... Ale tenhle zápas bych rád viděl, musíme to nějak přeorganizovat. :)
Reagovat
slacker
za takhle jit hrat na televizni kurt?
Reagovat
sprchon
Tak byste mě viděli vy, ale já bych Angie s Kájou neviděl. Ale asi by to byl zážitek, to zase jo...
Reagovat
blixa
Ty máš k Aně nějaký speciální vztah ? To jsem netušil ;-)
Reagovat
sprchon
Jo, poprvé jsem ji potkal na Stromovce na chodbě, pak jsem ji viděl hrát a docela mě zaujala. Doopravdy jsem si jí oblíbil až pak na trávě. Ve finále porazila Niculescu, to bylo něco. :)
Z mého pohledu skromná sympaťačka se skvělým, atraktivním stylem. Ihned jsem ji zařadil mezi svoje oblíbenkyně.
Reagovat
Fandina
No vidíš a já jsem zase ve Stromovce potkala Káju, popovídala jsem si s ní a od té doby ji fandím.
Reagovat
blixa
No zajímavý týpek. Já ji moc neznám, mám ji v kategorii "mladá bomberka". Každopádně zejtřek bude těžkej pro obě.
Reagovat
lars
mel bys ho poradne proverit :)
Reagovat
tmora
Nic bych za to nedal, ze se da dohromady opet s Kotyzou. A nebylo by to nic nemoznyho..
Reagovat
FulnekUltras
jako že 1+1=2
Reagovat
smazaný uživatel
Trošku sci-fi, ale já bych si přát Ivetu Benešovou! :D
Reagovat
VlS
tož si ju vem.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
Ten by ji zničil :D
Reagovat
FulnekUltras
SM
Reagovat
Fandina
Ten trénoval Klárku a pak se říkalo že i Báru, ale k té se pak vrátil Krupa, když skončil u Veselky.
Reagovat
smazaný uživatel
taky spadly pod deku.Z 5:2 takové báby takhle projet?
Reagovat
blixa
Nejsou ani jedna ve formě. Kikině a Karolíně stačilo se rozehrát.
Reagovat
VlS
Sania je nejhorší herečka na dvorci. Ale u zedníků by byla za hvězdu, zazdí i nemožný:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já těch kiksů viděl víc u Báry
Reagovat
blixa
Jedna za 18, druhá 20-2 ;-)
Reagovat
tommr
Bára s tím začla a Mirzaová se pak přidala ... :(
Reagovat
VlS
Asi sledujeme jinej zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
snad daly nějaká zaklínadla a jdou nato
Reagovat
tommr
Bára hraje špatně celej turnaj a ted s sebou začíná stahovat i Mirzaovou, která je až doposud držela nad vodou. Soudě podle toho jak otráveně se Bára při zápasech tváří bych řek, že to mezi nima moc neklape a že se brzo rozejdou ...
Reagovat
blixa
To si taky myslím, Sania nesnáší neúspěch.
Reagovat
pockerface
Pála se nám může zdát dobrý, ale otázka je jak by si představoval běžné tréninky, protože ve FC je vše na pohodu, tam dá pár taktických rad, ale nějaký dril na tréninku to asi není.A to Petře sedí, ale otázka je zda by a jak dlouho by Petra snesla, kdyby na ní Pála třeba najednou začal řvát nebo měl prostě na ní velké nároky. Mě přijde, že to právě Petra nesnese, nějaký bič nad sebou, ona chce mít pořád pohodu, jenže poslední roky to nějak nevychází. S pohodou na tréninku se bude motat pořád kolem 20-30 místa. Samozřejmě, že nikdo nechce, aby trenér na Petru řval od rána do večera a ona by se asi zasekla, ale potřebovala by už najít pořádný řád a disciplínu a to, aby Petra poslouchala kouče a ne kouč Petru. Možná to tak nebylo, ale podle Petřiných rozhovorů a vyjádření mi přišlo, že už za Kotyzy si určovala co jí v tréninku vyhovuje a co ne a David se jí přizpůsobil, ano někdy asi prosadil svou, ale poslední slovo měla Petra, ale někdy by hráč měl poslechnout trenéra. Petra na mě působí stylem: já si určím co trenér může a co ne a hlavně musí být hodný a lidský, ale to v profi tenisu nestačí. Tak snad bude mít šťastnou ruku, otevřenou mysl a zvolí dobře. Mě by k ní stejně nejvíc pasovala ta Martina. Přijdou mi jako úplné protiklady, Martina Navrátilová byla a je takový buldok, šla si za svým cílem a chtěla vyhrávat a nemusela hledat motivaci a hlavně byla sebevědomá a Petra zase mluví o tom, že musí mít motivaci a hlavně není sebevědomá. Každá je jiná a možná právě proto by jim to mohlo vyjít. Ještě si umím představit Janu Novotnou, Sukovou třeba vůbec, ta mi přijde trošku jako Petra, zakřiknutá, tichá, trošku podobné povahy. Petra by asi potřebovala 2 kouče, jednoho, který by uměl bouchnout do stolu a na tréninku i v zápase by z ní vyždímal všechen talent a um a druhý by byl ten hodný a lidský, který by si sní občas zapinkal, zasmála se s ním a pohodička. Takže já bych angažoval Pálu a Johna a ono to půjde ne že né. Omlouvám se za román, ale muselo to jít ven, byl jsem toho plný :-)
Reagovat
FulnekUltras
Hodný a zlý policajt na střídačku - to ve Fulneku na oddělení nikdy nefungovalo... ;)
Reagovat
pockerface
To byla jen moje úvaha. Samozřejmě, že je na Petře koho si zvolí. Podívej na Rogera pár roků byl taky bez trenéra a jak mu to šlo, ale nakonec se k trenérovi stejně vrátil. Kázeň soudruzi, kázeň musí být :-)
Reagovat
pepin
K tomu co píšeš, není možné, aby trenér poslouchal hráče. Může a měl by mu naslouchat. Umíš si představit vztah Lendl - hráč, že by jej Ivan poslouchal? Já tedy ne a podívejme na výsledky Andyho. S Lendlem nahoře, bez něj nikde, vrátil se Ivan a zase je kde?
Reagovat
Meceon
ale no tak...květák by ten wimbledon a olympiádu vyhrál i bez lendla...zatím jen využil výpadku djokovice...
Reagovat
blixa
V dnešním tenise je trenér v drtivé většině případů zaměstnanec, který nechce přijít o práci. Takže si moc pískat nemůže a musí klienta - tenistu přesvědčovat co je pro něj dobré, nemůže poroučet. Lidi jako Ivan a jiní superkoučové jsou výjimky, ti mají vyděláno a když tenista neposlouchá, tak konec, nazdar.
Reagovat
tommr
Jana Novotná sice byla skvělá hráčka, ale jako trenérka asi nestojí za nic, protože její svěřenkyně Bára Krejčíková to v poslední době vede od deseti k pěti a už jí hrozí, že vypadne i ze třetí stovky ...
Reagovat
smazaný uživatel
obě labilky není ono,trenér musí být protikladem
Reagovat
VlS
No, a co tak nabídnout Petře služby, když do toho tak vidíš? Trenér tenisový elitní hráčky není trenér hokejovýho potěru ( že Pepine). Šéf týmu je hráč. Co tak se smířit s faktem, že Petra je hráčka, která dokáže tu a tam oslnit, ale na cestu v noci do tmavýho lesa je lepší baterka za dvacku. Kolik let bude ještě potřeba k pochopení, že z Petry nebude Serena, která bude mít super výsledky několik let konzistentně? A na tom nic nezmění ani pánbů, natož trenér z masa a kostí. Fandit běkomu, kdo vyhrává jak automat na žvejkačky, to je nuda.
Reagovat
pepin
Tak to jsi trošku na omylu. Trenér je trenér, at je to u žáčků či dospělých, při fotbale, tenisu, hokeji atd.
Reagovat
petrulinka
Další takový, co přesně ví,jak Petra trénuje. Asi se účastníš jejich tréninků pravidelně. Potom tedy nechápu, proč je Petra opět bez trenéra.
Reagovat
pepin
Ty jsi fakt úplně mimo a věčně něo někomu podhazuješ. Bud se nauč číst nebo nic raději nekomentuj. Jen zde děláš zlou krec.
Reagovat
FulnekUltras
tak prostě musíš... ;)
Reagovat
Fandina
jak víš, že jsi jediný?
Reagovat
FulnekUltras
protože se to osvědčilo... ;)
Reagovat
Fandina
srovnáváš půl roku a sem let
Reagovat
FulnekUltras
Petra srovnává... ;)
Reagovat
Fandina
uvidíme
Reagovat
a.magerova
K Turkovi.
Reagovat
FulnekUltras
dřív, než zas nějakýmu Pražákovi načechrám pilíř... ;)
Reagovat
Meceon
nerozumím,nechápu,sama mele o tom,že nabírá sebevědomí i formu...jediné co mě napadá,že ho má Franta malýho...
Reagovat
PetaM
To se pak není čemu divit, že nerozumíš a nechápeš, když přemýšlíš malým pérem :D
Reagovat
pepin
Tak ono to je a bude těžké. Petra bude těžko hledat člověka, který dá v šanc svoje jméno a bude se podílet na jejím propadu, na druhou stranu se těžko bude hledat trenér,který bude akceptovat její přístup a to hlavně k tréninku. Jen příklad, před Wimblasem všichni trénovali v Praze. Trenér Petry Čermák většinu času pinkal s Berdychem, Bára věčně nadávala a rozčilovala se a Petra po pár pinknutí znaveně odcházela. Její věčné zdůraznování únavy a potřeby odpočívat je důsledkem její tréninkové morálky a přístupu k tréninku. Tak se nedivme, že je tam kde je a pokud to nezmění bude hůř.
Reagovat
Fandina
Všechno není v tréninku. Někdo může trénovat pořád a nic z toho není, když neví jak na to.
Reagovat
PetaM
Koukám, že tady spousta lidí závidí, že bez tréninku má tolik titulů a tak dlouho byla v top 10 :D Někteří makají jak deb..ilové a jsou na konci stovky :D :D
Reagovat
brixner
Tak s tímhle naprosto souhlasím! Petra ten um a instinkt zabijáka má, ale někde hluboko v prdeli a potřebovala by někoho, kdo by ho odtut vykopal ven! Někoho, kdo by absolutně netoleroval mód "dneskatomamvpýčiklidněvyhrajujindy" Umět to, co umí Petra, Lucka, už min. pár let větrá pérka všem z pozice Top 5, kde by pevně byla! Petra naprosto trestuhodně plýtvá svým potenciálem, který je obrovský a než se naděje, bude na krku třicítka...Hráčky jako Steffi, Arantxa, Justine, Masha, Navrátilová...raději by na kurtu chcíply, než takhle plýtvaly umem a časem! Petra je persona, to ano, ale asi by k sobě potřebovala ještě větší personu, pak by se možná ledy pohnuly! Dal bych nevímco za to, aby Petra ještě něco velikého vyhrála, ale sama se k tomu nejspíš nedokope! Tak kdo tedy? Měl by to být někdo, kdo nesklapne jen proto, aby uchránil svůj job...
Reagovat
pepin
Tak to o čem jsi napsal je všeobecně známo, ale jak vidíme, nikdo se nežene. K tomu výše, nevím kdo komu co závidí, tady se o tom nepíše jen se konstatuje stav současný dle názoru lidí tady. Fandino máš pravdu s tím trénováním, jenže Petra promrhává dar od Boha, který mnoho lidí nemá.
Reagovat
petrulinka
Další i..ot, který ví, jak Petra trénuje. Trávíš snad s ní každý trénink, že to tak všechno víš? Řekla bych, že ne a informace máš jen z médií a z toho, co Petra "údajně" řekla. Člověče, vzpamatuj se, copak tobě někdo kecá do tvojí práce? Je to Petry práce, Petry život a tím pádem naprosto její věc a nechápu, proč se jí snaží do toho neustále nějaké nuly kecat
Reagovat
Marduch
Von ji do toho nekeca. Von to keca nam.
Reagovat
pepin
Máš pravdu to jen někteří i--oti to překrucují a vykládají si to podle svého ch--ého mozku.
Reagovat
malchar
Hloupějšího člověka snad neznám, možná by ji trumfla jedině Plíšková.
Reagovat
PetaM
Stačí se podívat do zrcadla.
Reagovat
blixa
Tak, snadná pomoc. A můžeš na toho vola zírat celé dny ;-)
Reagovat
PetaM
"Překvapení" :D :D
Reagovat
PetaM
No a jinak ... Myslím, že do konce sezóny bez trenéra. A v roce 2017 se uvidí ...
Reagovat
FulnekUltras
Silvestr je pořád ještě po USO, ale to by už na nějaké zázraky v příští sezóně bylo pozdě... ;)
Reagovat
Fandina
Na zázraky není pozdě nikdy.
Reagovat
FulnekUltras
čím dřív začne denní próza, tím líp... ;)
Reagovat
Fandina
na zázrak nic nepotřebuješ
Reagovat
FulnekUltras
tak pro začátek by stačilo trochu zadrilovat aspoň ten servis... ;)
Reagovat
Fandina
To Petra ví sama, že ho musí zlepšít.
Reagovat
lars
Jak dlouho to vi ?
Reagovat
Fandina
odjakživa
Reagovat
brixner
Ten by jí docela určitě provětral brka! Frantu si možná vodila jako paňácu, asi to je fakt dobrák, ale Connors by se z ní neposral! Mám Petru rád, jen mi příjde, že jí chybí autorita, něco ve smyslu "Hele ty blbá náno, jestli chceš furt trefovat ty rozhodčí vzadu, tak se dej na lukostřelbu, tady se hraje tenis!!" Nevím, jakým drillem si procházela pod Kotyzou, ale možná jí tohle chybí! To není rukama ani hlavou, chybí jí pokora a občas se zdravě nasrat sama na sebe!
Tohle myslím fakt jen v tom dobrém!
Reagovat
Haitik
Myslím, že jeho tréninkový dril by nevydržela.. Po týdnu by se plazila po čtyřech.. A taky za takovou brutální pálku.. :D Do toho bych nešel
Reagovat
FulnekUltras
Tady nesmí jít o žádný dril, ale o demokratickou cestu k totálnímu nasazení... ;)
Reagovat
FulnekUltras
čili dokud si ten kýbl neodpodáváš opravdu kvalitně, tak pro dnešek nekončíme... ;)
Reagovat
blixa
Obávám se, že ten, jehož jméno se nevyslovuje se brzo vrátí na TP. Na iDnesu už si z něj dělají dost itenzivní prdel :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak na to tak koukám, diskutéři na idnesu mají o hlavním trenérském adeptovi jasno. :D Prdel by byla, kdyby Fortuna vypsala kurzy na Petřina trenéra (oni vypisujou skoro na všechno) a s nějakým kurzem 1000 by se tam objevilo jméno Jiří Kvěš. :D
Reagovat
smazaný uživatel
tam to jede, na iDnes :D kdo by si vsadil? :D
Reagovat
A.R.R.
Přecedoooo, dávej si na něj bacha, píše, že by Kája stála za hřích :-D
Reagovat
Kozoroh
Anebo změní revír a registruje se na sport.cz, tam zdiskreditovaný ještě není :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Voldemort TenisPortálu? :D
Reagovat
Fandina
Tak tak, všichni se ho bojí, říkají, že z něj mají legraci, ale ve skutečnosti mu závidí :-)
Reagovat
VlS
A to mu závidí co?
Reagovat
slacker
Objektivitu, tenisove a jine zivotni znalosti a zkusenosti, zkratka jeho moudrost a nadhled
Reagovat
Fandina
přesně tak
Reagovat
Fandina
lásku k Petře?
Reagovat
VlS
Neodpovídej otázkou, vyslovila jsi premisu, tak odpověz prosím.
Reagovat
Fandina
neříkej mi, jak mám odpovídat, pokud nerozumíš co to znamená někomu někomu něco závidět, tak to nepochopiš nikdy
Reagovat
slacker
zemri, brzo
Reagovat
Fandina
zalez
Reagovat
Rip.win
Odpočívej v pokoji.
Reagovat
Fandina
ubohé
Reagovat
Rip.win
tvé
Reagovat
Fandina
píši o tobě
Reagovat
Rip.win
sobě
Reagovat
Fandina
neotravuj
Reagovat
Rip.win
Neotravuju
Reagovat
Fandina
mě hodně
Reagovat
VlS
Asi málo, otrávenej leží a mlčí
Reagovat
Fandina
nepíši, že jsem otrávená, píši, že mě otravuje, to je rozdíl, až mě otráví úplně, tak se neozvu, budu mrtvá
Reagovat
Rip.win
tebe nepočítám
Reagovat
vendulkabendulka
- Pánové, jestli je mezi vámi někdo, kdo trénuje Kvitovou, vystupte dva kroky vpřed!
- Čermák, vy vole, kam se hrnete?!
Reagovat
smazaný uživatel
V ní se člověk těžko vyzná. Zajímalo by mě, jestli jí rozumí aspoň její vlastní fanoušci... Na druhou stranu, Čermák byl podle mě spíš než trenér takový kamarád do deště. Teď ale koho místo něj, když Petra má na trenéra svoje specifické nároky. Nejpravděpodobnější variantou je asi ten Pála.
Reagovat
makro99
jeden jo
Reagovat
Andrew89
+1
Reagovat
smazaný uživatel
O tom nepochybuju. :D
Reagovat
smazaný uživatel
tipuji,že na fotce je kříženec Petry s Amélií Mauresmovou
Reagovat
makro99
fotka mě taky zaujala, ale je to nějaká Němka
Reagovat
makro99
už vím, barbara rittner
Reagovat
makro99
tahle:
http://www.schwaebische.de/sport/regionalsport_artikel,-Baggersee-im-Blick-Halbfinale-im-Sinn-_arid,5478025_toid,19.html
Reagovat
smazaný uživatel
max. jí splodily všechny 3 - Petra ,Amélie a Barbara
Reagovat
Fandina
Peti vyber někoho šikovného a ať se daří. Pojď!!!
Reagovat
Andrew89
ti bistří si to odvodili už dříve, že s ním již není:) Jinak jsem zvědavej. Ale sázim na Davida Kotyzu, nebo klidně Petra Pála. nebooo že by šla za hranice i když to nechtěla? uvidíme
Reagovat
Andrew89
bystří ...pardon:D
Reagovat
Marduch
aha, já myslel, žes Čermáka potkal u vás v bistru, zatímco Petra nechávala duši na place v Riu.
Reagovat
vrabejka
a nebo bude hrát bez trenéra jak Delpo, to by jí myslím nejvíc vyhovovalo :D
Reagovat
Andrew89
to zas ne...ta absence trenéra tam je znát...hlavně na servisu. Takže by to přeci jen někoho chtělo:)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist