Kvitová neproměnila mečboly, s Razzanovou padla po třech a půl hodinách boje

2. 8. 2013, 23:52
Aktuality 268
WTA CARLSBAD - Petra Kvitová v Carlsbadu po neproměnění dvou mečbolů prohrála jeden ze svých nejdelších zápasů kariéry. Česká tenistka ve čtvrtfinálovém souboji s Francouzkou Razzanovou o první semifinále po čtyřech měsících marně bojovala přes tři a půl hodiny.
Petra Kvitová

Ani na prvním přípravném turnaji před US Open v Carlsbadu si Petra Kvitová první semifinále od dubnového turnaje v Katovicích nezahraje. Po skvěle zvládnutém zápas proti Robsonové česká tenistka ve čtvrtfinále prohrála tenisový maratón s Virginií Razzenovou, které po 3 hodinách a 36 minutách podlehla 7-6 5-7 6-7.

Třicetiletá francouzská držitelka divoké karty, která po zdravotních potížích vypadla z elitní stovky světového žebříčku, tak v bilanci vzájemných zápasů vyrovnala na 1-1.

Kvitová hned na úvod prohrála servis a její francouzská soupeřka podávala za stavu 5-4 na zisk setu. Jenže neuspěla a sadu se jí nepodařilo ukončit, ani když v tie-breaku vedla 6-5 a scházel jí poslední bod. Kvitová uhrála tři míče za sebou.

V druhém dějství Kvitová neproměnila brejkbol v prvním ani jedenáctém gamu a sama naopak první nabídnutý brejkbol za stavu 5-6 zlikvidovat nedokázala.

Ve třetím setu Razzanová vedla 5-3 a měla postupně tři mečboly, ale Kvitová je odvrátila a třemi gamy v řadě otočila na 6-5.
Za tohoto stavu podávala na vítězství, ale Francouzka jí popáté v utkání sebrala servis a ve více než tříapůlhodinovém zápase si vynutila rozhodující tie-break. I v něm dramatické zvraty pokračovaly: Kvitová přišla o tříbodové vedení, následně sice dokázala odvrátit další mečbol, ale dva svoje nevyužila a Razzanová na pátý pokus zápas přece jen ukončila.

Světová sedmička Kvitová na tvrdém povrchu v kalifornském Carlsbadu zahájila šňůru severoamerických turnajů před posledním grandslamem sezony US Open. Třiadvacetiletá tenistka má v plánu hrát ještě v Torontu, Cincinnati a New Havenu, které jsou stejně jako Carlsbad součástí US Open Series - bodované soutěže vybraných přípravných turnajů před US Open, kterou loničeská hráčka vyhrála.

131.hráčka světa Razzanová, jež na loňském French Open šokovala výhrou nad Serenou Williamsovou, tak po více než čtyřech letech postoupila do semifinále. V něm se utká se Samanthou Stosurovou, jež zdolala ve třech setech světovou čtyřku Agnieszku Radwaňskou a poprvé v sezoně postoupila do semifinále.

Nejvýše nasazená Viktoria Azarenková v Carlsbadu neztratila set ani ve druhém utkání, když ve čtvrtfinále smetla 6-1 6-2 Polku Urszulu Radwaňskou.

V semifinále se Běloruska v duelu bývalých světových jedniček utká se Srbkou Anou Ivanovičovou, která porazila 6-1 6-7 6-2 Italku Robertu Vinciovou a zahraje si o první finále po téměř dvou letech. Ivanovičová od triumfu v Moskvě 2010 hrála finále už jen v letech 2010 a 2011 na Turnaji šampionek na Bali, kam se sice dostala jen díky divoké kartě, ale pokaždé soutěž vyhrála.


První turnaj po šesti letech skončil pro Martinu Hingisovou ve čtvrtfinále. Dvaatřicetiletá Švýcarka se Slovenkou Danielou Hantuchovou nestačily na obhájkyně titulu a čerstvé vítězky ze Stanfordu Američanky Racquel Kopsovou-Jonesovou a Abigail Spearsovou, kterým podlehly 6-4 5-7 3-10.

- WTA PREMIER CARLSBAD -
(USA / Kalifornie, tv. povrch, 795.707 dolarů)
páteční výsledky (02. 08. 2013)

Dvouhra - čtvrtfinále:
Razzanová (Fr.) - Kvitová (3-ČR) 6-7(6) 7-5 7-6(8)
Azarenková (1-Běl.) - U. Radwaňská (Pol.) 6-1 6-2
Stosurová (5-Austr.) - A. Radwaňská (2-Pol.) 7-5 2-6 6-3
Ivanovičová (7-Srb.) - Vinciová (4-It.) 6-1 6-7(1) 6-2

Semifinálové dvojice:
Azarenková - Ivanovičová, Razzanová - Stosurová.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

268
Přidat komentář
Sonja
Tohle finálové složení mne těší...dokonce jsem ho i tak trochu tipovala, jak vyšel los:-)
Že vypadla Ana mě mrzí, ale ostudu si v žádnym případě neuřízla (soudě podle výsledku- získala set). A celkově, dostat se do semifinále je hezkej úspěch:-)

No nic, doufám ve vítězství Viky, ale ať jí dá Sam pořádně zabrat, ať je na co koukat:-)))
Reagovat
dadaft
no tvl, Magda Rybáriková po Kerberové klepla i Káťu Makarónku 6:2 6:0 !!!
to jsou ale věci, upéct husu v peci. ))
Reagovat
Sonja
:-OOO Tý vado... Ne že bych chtěla Magdu podceňovat, ale to skoro vypadá, že byla Káťa nějak limitovaná. Každopádně gratulka k finále:-))
Teď ještě ať svůj zápas zvládne Petko- zatím je na dobré cestě, má set:-))
Reagovat
dadaft
slova Magdy: "Teší ma, že som vo Washingtone opäť postúpila do finále a že som zvíťazila tak hladko. Zápas dvakrát prerušili pre dážď - prvýkrát, keď bolo 2:2 a potom za stavu 5:2. Bolo to nepríjemné, koncovku prvého setu som však zvládla veľmi dobre a v druhom dejstve som hrala skvelý tenis, taký, ako som predvádzala na tréningoch. Cítila som sa na kurte uvoľnene. Makarovová hrá podobným štýlom ako Nemka Angelique Kerberová, ktorú som zdolala vo štvrťfinále, no lepšie servuje. Darilo sa mi však dobre returnovať jej podanie. Obe hráčky hrajú priamo a rýchlo, snažia sa držať kontrolu vo výmene. Nevonia im však, keď ich súperka rozrába bekhendovým slajzom a chodí často na sieť. Som rada, že táto moja taktika slávila úspech."
! ! ! bravo ! ! !
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jako jedinej zoufalec přeju štěstí a jdeme na to :))
Reagovat
Reti64
Pane jo, Virginie se zjevně rozhodla vrátit se na výsluní. A pro začátek vyhrát tenhle turnaj...:-))
Reagovat
smazaný uživatel
0:3? Kvůli tomu snad nejsem vzhůru...
Reagovat
dadaft
0:4
no to je fofr!
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň, že není kanár.. Razzano vidím hrát poprvé a jen zírám. Sam, jako prober se :))
Reagovat
Mr.Pink
Razzano takhle nemůže hrát celý zápas, doufám
Reagovat
smazaný uživatel
Zdravím ostatní zoufalce :)) No to doufám taky teda a hlavně, aby Sam už začala pořádně hrát :))
Reagovat
smazaný uživatel
4:3 pěkně Sam, jeď !
Reagovat
Mr.Pink
6:4 nebo 7:5 pro Sam? :)
Reagovat
smazaný uživatel
6:4. Když uhodnu, dostanu BB? :))
Reagovat
smazaný uživatel
5:4, bezva :)))
Reagovat
Mr.Pink
:-D Razzano už nestíhá, tak se mi to líbí
Reagovat
smazaný uživatel
Tipovat neumím :) tak to bude těch 7:5? :)
Reagovat
Mr.Pink
jj 7:5
Reagovat
smazaný uživatel
No tak my dva jsme fakt experti :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Je to táámm !! Otočit z 0:4 na výhru, super..:)) to musí Razzano srazit.
Reagovat
Mr.Pink
Razzano šla spát :)
Reagovat
Reti64
Uf, tak Sam to nakonec přežila, bude to ve dvou:-))
Reagovat
smazaný uživatel
No doufám, že nebudou 3 sety, to bych asi fakt nevydržela.. Hlavně ať to Sam nezačne kazit ve 2. setu jako s Agou...
Reagovat
dadaft
OK. ))
Reagovat
Reti64
Včerejší zápasy byly těžké, hlavně u Virginie je to přece jenom znát.
Reagovat
Reti64
Sam má rychlejší servis než Nadal:-)
Reagovat
smazaný uživatel
5:3, tak v klidu dokončit a bude to doma :)
Reagovat
dadaft
první set byl super, teď už je to pruda.
tak už to dodělej Sam!
Reagovat
smazaný uživatel
JOOOOOOOOOOO, Sam jsi skvělá :))) Mám velkou radost a už jen vyprášit Viku :)))) Přeju pěknej den nebo ráno? Ani nevím...:)) Wow !! :))
Reagovat
Mr.Pink
Pokud bude ve finále Sam servírovat jako dnes, může porazit i Viku. Vidím to na 3 sety
Reagovat
Reti64
Velká gratulace Sam k finále a večer v jedenáct tedy s Vikou:-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad poprvé fandím Anče, už jsem nějak odvykla uhekané Vice..:)
Reagovat
Reti64
Anička dělá bohužel hodně chyb. Už 0:5, snad se v druhém setu zlepší:-)
Reagovat
Reti64
Paráda v druhém setu, 3:0:-) IDEMO!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Ančo čumím teda :)) Tak vydrž :))
Reagovat
smazaný uživatel
Ani,zabojuj, Viku ve finále nechci...:))
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně !!!
Reagovat
Reti64
Krááása, geniální závěr setu, za stavu 5:4 na podání Vika, Anička čistou hrou - 1:1!:-))
Reagovat
Reti64
2.set: W/UE Ana 12/11; Vika 4/13.
Reagovat
smazaný uživatel
Ančo klid, Vika se jen tak nedá...
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkně, brejknout a ještě zabojovat ... prosííímm :))
Reagovat
Reti64
Anička za stavu 2:2 trochu smolně prohrála servis. Ani pojď, 4:3, podává Vika.
Reagovat
smazaný uživatel
Ach jo...
Reagovat
smazaný uživatel
A je to v kelu, zázrak se nekonal.. škoda.. tak aspoń protlačit Sam.
Reagovat
Reti64
Anička bojovala jako lvice, bohužel to nevyšlo, no. Ale pěkný zápas, a u Any příslib pro další turnaje. Byly tam některé krásné momenty, ale oboustranně i dost chyb: W/UE - Vika 21/31; Ana 31/47. Tak tedy snad finále Sam - Vika! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No čistě pragmaticky - pro Petru je to tak možná lepší, aspoň se na ní Ana bodově moc nedotáhne.. A teď fandím Razzano.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak Razzano? to si děláš srandu ne? :))
Reagovat
Mr.Pink
Protože Razzano ohrozit Petru v žebříčku nemůže, Sam ano :)
Reagovat
smazaný uživatel
To coby Kvitistka vypadám asi jako mrcha, ale to se nedá nic dělat, Sam nemůžu nefandit :)) Proč vůbec hraje tak pozdě? Delpa s Haasem mi přerušili, tak nevím, jak do 4.00 vydržím..:)
Reagovat
Mr.Pink
také jsem koukal na Delpa, chtěl jsem mrknout i na Magdu (další má oblíbenkyně).
Přesně tak, Sam se fandí téměr vždy. Snad jen kdyby hrála proti Linušce, Baruně S. nebo Cetkovské, bych fandil soupeřce.
Hraje až ve 4, protože se musí odehrát i 4hra
Reagovat
smazaný uživatel
Jednak protože Razzano Petru v žebříčku asi nepředstihne, jednak aspoň to včerejší vyřazení Petry nebude vypadat jako náhoda ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, děkuju. Sam nefandím jen proti Češkám, jinak vždy a všude :)) I když Na Li mám taky ráda. Tak chlapi přišli na kurt a zase odešli...
Reagovat
smazaný uživatel
To je ale alibismus :))) No nic, jít spát nemá cenu, tak jdu nějak vyplnit čas..
Reagovat
smazaný uživatel
Tamira Paszek zase prohrála...těsně.. :( v prvním kole kvaldy..a to loni hrála čtvrtfinále....:((
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli tady to video už bylo, tak se omlouvám.
Je tam i pár momentů ze včerejšího zápasu.

http://www.youtube.com/watch?v=CjaiLIcwfyY&feature=player_embedded
Reagovat
smazaný uživatel
musel to být nádhernej zápas..
Reagovat
smazaný uživatel
Díky za video, škoda, že nebyl stream..
Reagovat
dadaft
podle těch obrázků to byl hodně hustý zápas. sice tady už včera někteří zase vyměnili všechny, od trenéra po předsedu hráčské asociace, ale nazdá se, že by Petra hrála špatně.
to se má Sam na co těšit.
no nic, chystám budík. ))
Reagovat
smazaný uživatel
jsem presvedcena, ze Petra hrala dobre.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.protennislive.com/lshd/main.swf?year=2013&wkno=99&eventid=en&tour=&lang=&ref=www.atpworldtour.com/
zase má do osmifinále Sam :((
ale čtvrtfinále s Vikou bych bral :D
Reagovat
smazaný uživatel
no tak pro Lucku a Kláru je ten los hotová katastrofa :-(((((
Reagovat
smazaný uživatel
zrovna na to koukám a nepřijde mi to úplně beznadějný, teoreticky, samozřejmě.. :) aspoň nemá ve čtvrtfinále Serenu.. ale doufám, že tentokrát už na souboj s Vikou dojde a Petra jí připomene finále TM 2011..
Reagovat
smazaný uživatel
myslím samozřejmě pro Petru :)
Reagovat
MarcelPersch
Serena ma snad nejlehci los, jakej mohla mit, tak to doufam neodflakne.
Reagovat
smazaný uživatel
proč hraje Kuznetsova kvaldu?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mně se ten los Petry celkem líbí. Snad do třetice všeho dobrého i zlého se letos utká s Vikou ve čtvrtfinále. Letos už se měly v QF potkat 2x ( Řím, Wimbledon), bohužel vždy jedna tam nedošla. Teď už to vyjde!
Reagovat
Frick
Puste si na ČT4 volejbal, naše hráčka s číslem 4, jak koule :-) Třeba si nedovedu představit, že by chlap-volejbalista by byl takovej tlouštík...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky mě to nedá, abych nereagovala. Ale celé odpoledne diskuzí v tom ubíjejícím vedru, to už je teda něco. Jen 190 komentářů, když Petra prohrála ? Není to málo ? A zápas nebyl nikde k vidění ! Jen opakuji, co jsem včera zmínila - Razzano loni zametla se Serenou na FO. Je velice houževnatá, je třeba s ní počítat. Postřehl to někdo ? Petra včera bojovala, proč zase někdo na ní " kydá " blbosti, dokola zde omílané ? Nic, ale vůbec nic nového, jen samé staré, pořád omílané názory na Petru. Že vás to baví, pořád omílat to samé v tom vedru ! Hlavně ty, kteří se zjeví, jen když Petra prohraje.... Tak, to bude asi vše, co jsem dnes chtěla říct. Nazdar všem.
Reagovat
Reti64
Virginia je výborná hráčka, která byla celkem dlouho v první dvacítce, v roce 2009 byla na 16. místě. Porazila nejen Serenu, ale i Venus, Mášu, Agu atd. Její kariéru ovlivnilo zranění a také úmrtí jejího snoubence a bývalého trenéra, 32 letého Stephane Vidala v květnu 2011 na nádor na mozku. Postupem do semifinále (ve 4 hod. ráno se Stosur) se vrátí do první stovky.

http://www.nytimes.com/2011/05/25/sports/tennis/25iht-TENNIS25.html
Reagovat
smazaný uživatel
NENECHÁME PETRU UŽ KONEČNĚ ŽÍT A NEDÁME JINÉ TÉMA? Je to ubíjející stejně jako to vedro venku :))
Reagovat
Alexandria
P.Kvitova ma priamo katastrofalnu postavu.Hrozne drzanie tela/chrbat/nehovoriac o celkovej antisportovej figure.To ako keby sa guliarka postavila do vyskarskeho sektoru
Reagovat
smazaný uživatel
pravda ale aj tak by isla dole:DDD
Reagovat
smazaný uživatel
jn :DD
de*il, co neví o čem mluví :DDDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je prostě tenistka která patří někam kolem 50.Za letošek uhrála nic,z 32 zápasů vyhrát 16 je opravdu na to pořadí kolem 50 .
Reagovat
smazaný uživatel
Pošli stížnost na WTA, že žebříček za letošní rok neodpovídá tvým předpokladům. Nebo se smiř s tím, že blábolíš nesmysly.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavé je, že v race je Petra 8.
Reagovat
smazaný uživatel
LOL :D letos má bilanci 32 výher a 16 poraážek -_- ne 32 zápasů a 16 výher -_-
Reagovat
smazaný uživatel
LOL :D letos má bilanci 32 výher a 16 poraážek -_- ne 32 zápasů a 16 výher -_-
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybyste někdo potřeboval vyčistit monitor, až budete koukat na stream :)
http://www.funpic.hu/swf/monitor_cleaner.swf
Reagovat
smazaný uživatel
:-D Bych potřebovala i něco podobnýho v reálu, až budu zase v noci nebo k ránu u toho streamu usínat :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Že by tě někdo olizoval? :)) Já mám fenu, jenže na mě dlabe, klidně si chrápe a je jí šumák, že mi padá hlava na klávesnici :)) Na co budeš dneska koukat?
Reagovat
smazaný uživatel
No já mám taky čtyřnohýho frajera, ale moje usínání by mu bylo buřt a navíc teď aktuálně dělám ošetřovatelku já jemu. Budu koukat na Delpa a Haase, víc se obávám, že už asi po předchozích probdělých nocích nedám :-). Jo a fandím teda víc Delpovi :-), ale určitě to bude hezký zápas.
Reagovat
smazaný uživatel
Já čekám, jestli to nebude v telce na Sport1 nebo 2, to by byla paráda, že bych koukala z postele :)))) ale asi mi tu radost neudělají. Já fandím Tommovi, ale jak jsem psala, ráda mám oba. Jestli zase půjde Delpovi ten jeho dělovej forhand a hodlá na kurtu běhat jak nastřelená srna, bude to zajímavý :)))
Reagovat
smazaný uživatel
No hele, koukla jsem na program Sport1 a ATP Washington tam maj psaný, ale jenom od 21:00 do 23.30 :-( Taky mám ráda oba hráče, ale přece jenom Delpa můžu o chlup víc a ten jeho bomba forhend, když se povede :-)). Dobrý každopádně je, že člověk nemusí být z toho konečnýho výsledku až tak zklamanej, ať vyhraje kterýkoli.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem teď zapla bednu a stihla konec opakování zápasu Delpa s Andersonem a na závěr komentátor říkal, že "zítra vám pochopitelně obě semifinálová utkání také nabídneme" tak nevím, třeba fakt dají obě, což by bylo fajn.
Reagovat
smazaný uživatel
tak finále by snad mohli dát ne, když tam dávají jiný kraviny...:)) No, dneska začnu asi Vikou, pak Delpo a ještě pak Sam, ale to už asi skončím někde na podlaze vysílením :))))
Reagovat
smazaný uživatel
nevie niekto nahodou,preco v Montreale nehraje Querrey?
Reagovat
smazaný uživatel
Holky hrajou semifinále debla v Bad Saulgau a když dám na stránkách turnaje livestream (který na centrkurtu ještě včera šel), tak mi to napíše hlášku: "Der Livestream ist leider nicht mehr verfügbar." (Překlad: Livestream bohužel není k dispozici.) To jsou normální Unterwassermanni! :D

Tak o to víc doufám, že Katka s Bárou ty Němky porazí. :D Livescore je zde...
http://scores.itftennis.com/?alias=itf&layoutid=72&versionid=1&language=en&tID=W-C25-GER-05A-2013
Reagovat
smazaný uživatel
Holky získaly 1. set poměrem 6:3! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tam! :) Katka a Bára vyhrály 6:3, 7:5 nad nasazenými dvojkami Barrois/Schaeder. Holky sice ve 2. setu ztratily vedení 5:3, ale nakonec je to nijak nepoznamenalo... Katka s Bárou už tedy vyřadily nasazené trojky i dvojky, a teď je ve finále čekají jedničky - rumunský pár Andrei/Bogdan. Zajímavé na tom je, že Katka porazila Andrei v 1. kole dvouhry... Tak snad to holkám klapne, bylo by to super! :)
Reagovat
smazaný uživatel
mela bych malickost, taky jsem nasla skulinku.. ;-) Uz se u Petry objevilo nekolik zmen = potrebnych novych impulsu a treba i "zachrannych" kroku, to hodnotit nechci a predesilam, ze jejimu dynamitu v ruce stale verim, ale hrozne se mi nelibi jeji pripravne nasmerovani psychologem: "Drela jsi a ted se jedes tenisem bavit." !!!??? Nikdy se nejedete bavit, jedete vzdycky vyhravat. (Coz muze byt zabavne, samozrejme.) Jiny pristup mi prijde neprofesionalni, uhybny a zastirajici skutecnost. Nevim, treba nosim drivi do lesa a Petra to tak ma, ale dopredu se jde celem! Psychopriprava dne zacina jeste v posteli od prvniho otevreni oka, ktere jsem vubec neotevrela kvuli budiku, ale bych porazila Razzano. Je mi fajn, nic neboli, dneska porazim Razzano... :-)) Vsechny cinnosti delam proste ten den jen proto, abych porazila ... A ted jdu na kurt ji porazit. Fajn, vydrela jsem set, je muj, protoze si ho za tu drinu zaslouzim. Atd. - je toho hodne, clovek se musi hloupouckymi jednoslovnimi hesly chvalit, povzbuzovat, rikat si dalsi kroky, vyplnit se vnitrni reci, nenechat sebemensi prostor pochybostem (stokrat rozumnejsim) + technicke, takticke i naprosto intuitivni vedeni zapasu (procesy, ktere podlehaji zrani!!!).... ale ta velka zabava z tenisu to rozhodne byt nemuze, ta pocka. Az porazim Razzano! A ty dalsi. :-)
Reagovat
Reti64
Určitě souhlasím. A žádné dílčí uspokojení, které vede k oslabení koncentrace. Ani v průběhu zápasu, natožpak v celé kariéře :-)
Reagovat
Mr.Pink
Souhlas. Petra nemá mentalitu vítěze, proto si myslím, že se nikdy nestane světovou jedničkou. Nechce být nejlepší, stačí jí jen hrát dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá mentalitu vítěze? To je dobrá hovadina. 10 z 13 vyhraných finále na okruhu WTA, z toho 1 GS a 1 TM, tenhle nesmysl jasně vyvrací.
Reagovat
Mr.Pink
Nebudu reagovat, protože s tebou se diskutovat nedá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s queshem, kdyby měla špatnou psychiku apod., tak nemá zhruba 77% úspěšnost finále WTA z toho 100% úspěšnost velkých finále...
Reagovat
smazaný uživatel
Už reaguješ :-) Já tady argumentuji za pomoci fakt. Že se ti nehodí do krámu je tvůj problém, ne můj.
Reagovat
Mr.Pink
jenže já jsem to myslel úplně jinak. Petra nemá mentalitu jako ty největší hráčky (Williams, Maria, Azarenka...), které nejdou na kurt si jen hru užít, zahrát si dobrý tenis. Ty jdou na kurt svou soupeřku zničit. Chtějí být nejlepší. Petra je dobrá hráčka a věřím, že se zvedne.

Dnes jsme tu třeba napsal: Je na dobré cestě. Všichni tu hovoří o nízkém sebevědomí, ale hlavním problémem byla fyzická kondice. Přece všichni si museli všimnout, že Petra v roce 2012 přibrala - ztratila rychlost. Výsledky přijdou.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty si myslíš, že Petra nechce vyhrát? To že asi nemá srdce vyhrát 2x 6:0, to je pravda. Ale její zápas s Laurou bylo hotový vraždění neviňátek, pomsta s velkým P.
Reagovat
Mr.Pink
To jsem nenenapsal, samozřejmě, že chce vyhrávat. Ale až tak moc netouží být nejlepší. To je ta pravá mentalita vítěze, chtít být nejlepší na světě, nespokojit se s málem.
Reagovat
smazaný uživatel
Z čeho usuzuješ, že nechce být nejlepší?
Reagovat
smazaný uživatel
Nedokáže dotáhnout do konce dobře rozjeté zápasy, hraje nahoru dolu a nemá v sobě tu bojovnost, co mívala... i když teď ji u ní zase vidím, ale málo platné, výsledky hovoří jinak :))))
Reagovat
LukasH
Souhlasím s Mr. Pinkem a Sojkou. To, co jsi napsal, jsou fakta. Pokud už Petra ve finále byla, v drtivý většině vyhrála.
Jenže my se tady bavíme o tom, že by se Petra vrátila do top 3. A jak už jsem psal - na to potřebuje hrát konzistentně, aby se jim vyrovnala. Vždyť Maria i Vika vypadnou jednou za rok dřív než v semi. A proč poráží skoro každou soupeřku 6:1, 6:2? Kromě toho, že hrajou dobře, to mají v hlavě přesně jak napsala Sojka.
Petra sice udělala s Laurou krátkej proces, ale je to tím, že jí to zrovna sedlo tak dobře a sama na fb napsala, že nevěděla, co očekávat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže Maria i Vika jsou o poznání zkušenější, vždyť Máša první GS vyhrála už před 10 lety! Přitom stačí se podívat pár let zpátky, obě si prožívaly, co Petra teď, Vika v roce 2011 dokonce zvažovala konec kariéry, tehdy snad měla mentalitu vítězky? Tipl by si tehdy někdo, kam to za rok a půl dotáhne? A obě, tak jako Petra v současnosti, hledaly cestu, jak z toho ven. Obě ji našly a já nepochybuju, že i Petra ji najde.
Reagovat
smazaný uživatel
Naprostý souhlas s queshem. Už jsem to tu někdy psala. Každá hráčka ze současný top 3 měla období, kdy se jí nedařilo, byla zraněná apod.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak moment. Já už jsem tipoval v roce 2009, že Vika bude světovou jedničkou... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepochybuju, že její největší fanda jí nepřestával věřit tak, jako já nepřestávám věřit Petře ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže ty nejseš fanda,ty jseš úchýl.
Reagovat
smazaný uživatel
Cože? :-DD Ty už na to sluníčko radši nechoď, nedělá ti to dobře :-DD
Reagovat
smazaný uživatel
Jo chlapče ,taková je pravda .Běž se léčit a nelez k netu,jseš tady nejtrapnější mimoň a většině jen pro smích.
Reagovat
smazaný uživatel
Trol tvého ražení mě urazit nemůže, snažíš se marně, chlapečku.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdy bude pavouk z Toronta? Serenu do QF pro Petru, prosím :D
Reagovat
smazaný uživatel
to už by Petra na obhajobu titulu neměla šanci žádnou -_- :D
Reagovat
Mr.Pink
to bylo přání, tipovat budu zítra :)
Reagovat
Mr.Pink
sry, to patří jinam
Reagovat
smazaný uživatel
Je fakt, že člověka povzbudí, když zjistí, že ve 4.00 ráno není jedinej blázen, který je vzhůru a kouká na stream :)))
Reagovat
Mr.Pink
Koukat se na Sam, pokud je ve formě, se vyplatí v jakoukoliv hodinu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vydžím, začnu Delpem s Haasem, pak studená sprcha a pokračování až do rána :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Hm.. na Juana bych se taky ráda koukla. Je to krasavec :D Ale ten čas, no nevím..
Reagovat
smazaný uživatel
Krasavci jsou oba, tak to vydržím, kdoví, kdy se mi takhle dohromady sejdou :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Čti pozorně a nevymýšlej si. Jasně jsem napsal, že by se měla oprostit neustálých předzápasových řečí o připravenosti na turnaj atd. Velký sportovec (výkonem) neřeční před zápasem a hraje. Tvoje napadání v diskuzi odlišného názoru chápu jako výraz neobjektivního fandění. Asi máš nějakou skleněnou kouli, že napadáš diskutující, že nedělali sport, nedrželi raketu. Navíc jsi velký znalec, jestliže víš koho by spíše slečna Kvitová porazila. Porážka se přijímá bez napadání odlišných názorů. Ať se to někomu líbí, nebo nelíbí. Každý kdo sleduje její zápasy, tak přece ví, že tento vývoj (předzápasové řečnění a potom porážka třeba ve druhém kole) je již zcela pravidelný. A ve druhém kole to je obyčejně proto, že první kolo nehrála. A nechytej mi za slovo, někdy je to jinak - vypadne hned v prvním kole. To je skutečnost, v žádném případě bych jí přál i tu světovou jedničku, ale nato bohužel zatím zdaleka nemá. Měj se hezky a všimni se, že ani nepíši jestli jsi někdy dělal sport, nebo držel v ruce raketu.
Reagovat
LukasH
S tou ostudou to bylo myšleno všeobecně. Nebyl to útok na tebe, ale na lidi, co po 3 a půl hodinovým zápase píšou něco o ostudě. A nevím, co je na tom poznamenat, že Petra má v současnosti mnohem větší problém s hráčkama, který jsou sice nízko v žebříčku, ale dokážou se proti ní vyburcovat (i díky tomu, že jim Petra dá prostor), než když hraje s někým osvědčeným - viz. Errani nebo Wozniacká. A taky neříkám, že by s nima vyhrála stoprocentně, ale spíš.
A že Petra před turnajem napíše jednu větu na fb, že dřela? A co je na tom. Nikde ale nenapíše, že teď makala a všechny porazí. Naopak napsala, že tam jede se "smíšenými pocity".
A neobhajuju jí slepě. Třeba si myslím, že si celou antukovou sezónu pohnojila. Způsob, jakým někde prohrála - Madrid, RG, Eastbourne, byl hrozný. Teď se mi prostě jen zdá, že od Wimbledonu fakt dře, ale nestačí to.
Křišťálovou kouli nemám a nevím, jestli diskutující dělají nebo nedělají sport, ale komentáře typu "tak zase prohrála s hráčkou mimo první stovku. Ostuda." mě štvou.
Reagovat
pepin
Tak za tu dobu co sem chodíš, by jsi měl vědět, že vyjadřovat se kriticky k Petře je zde trnem v oku hodně lidem i když u LukaseH mě to docela překvapilo. Petra pokračuje zatím ve svém stylu, zahraje dobře viz. proti Lauře a pak to neudrží a padne. To o čem jsme tady mluvili již před časem se ted probírá již otevřeně a to, že v prvé řadě musí zlepšit kondici a měla by opravdu vytvořit tým lidí, kteří se o ní budou starat opravdu na profesionální úrovni. Např. zjištění, že by měla změnit jídelníček, že má pravděpodobně nevyhovujícího kondičního trenéra, že před zápasem ve Wimblasu jí nevyhovující stravu patří do sféry okresního přeboru a ne k top ten hráčce. Vše toto patří k položení základního kamene k dosažení na špičku ledovce. Pokud se některá ze součástí stavebnice opomene dojde ke zhroucení nebo stagnaci. A myslím si, že jak to pomalu leze navenek kolem Petry, je problém asi zde. Petra tenis umí, to již dokázala a pokud dokáže změnit svoji přípravu není se čeho obávat. Ale v prvé řadě musí chtít ona, bez ní to nepůjde.
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavý je, že když Vika, Máša nebo Serena se někde zmíní, jak dřou, hned jsou chváleny za to, jak na sobě makají a jaké jsou vítězné typy. Když tohle udělá Petre, hned se jedná o velkohubá prohlášení a podobné nesmysly. V takovém případě se to nedá brát za kritický názor, ale za prachobyčejnou snahu si kopnout.
Reagovat
smazaný uživatel
To ale zase přeháníš... sám tady čteš spíše jednomyslné názory než nějaké slepé obhajování, čímž myslíš určitě queshe...:)
Reagovat
LukasH
Víš, jednak se přiznám, že mě to zklamalo víc než jindy, protože jsem vážně čekal, že se Petra konečně zvedla - těch 11 es proti Lauře atd. Kritika mi nevadí, ale napsat, že 3 a půl hodinovej zápas, kde rozhodlo pár míčů, byla ostuda - to mi vadí. Kdyby někdo napsal, že to byla ostuda od Indian Wells do Roland Garros, budu souhlasit spíš, i když u sportu mi nic nepřijde jako ostuda.
Reagovat
smazaný uživatel
Srovnávat předturnajová prohlášení světových špiček tebou jmenovaných s prohlášeními Petry je mimo mísu. A pokud jde o samotnou hru, tak snad je to úplně jasné. A MŮŽEŠ KOPAT, NEBO KRITIZOVAT, ALE NA SKUTEČNOSTI TO NIC NEZMĚNÍ.Tentokrát jsi kopnul ty do někoho kdo nemá názor jako je tvůj. Prostuduj si zpětně předturnajová prohlášení všech čtyř tebou jmenovaných hráček. A zápalu fandění se nenech unášet neobjektivností. Jinak s pepinem se nechá rozumně diskutovat. Měj se hezky a fandi s rozumem.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, Petra je ve svých prohlášeních daleko opatrnější než ony tři, u ní opravdu o nějaké velkohubosti nemůže být řeč. A i Petra je světová špička, i když se ti to nelíbí.
Reagovat
LukasH
Tak mi řekni nějakej příklad těch velkohubých keců. To mě zajímá. Pak je tedy ta možnosti, že by tam nepsala vůbec nic a mohla by si ty stránky vlastně úplně zrušit. A stejně tam zrovna ona píše jednou za uherák.
Reagovat
pepin
Tak jsem Tě asi špatně pochopil, Tebe mám za zcela normálního objektivního fandu, doposud se s Tebou dobře komunikovalo. Ale je jen jedna pravda i když nepříjemná, dřina, dřina, dřina, - fyzička, fyzička, fyzička a plně profesionální tým.
Reagovat
pepin
Nejedná se jen o tuto situaci, vrat se půl roku zpět a najdeš spoustu mimonských příspěvků na kritiku Petry a pozor, v podstatě oprávněnou, což ted vylejzá na povrch. Jinak vše dobrý.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak dlouho sem nechodím, ale s tebou jsem taky měla jednou diskusi :)) Možná jsem taky mimoň, nevím, ale i já tady vedla rozohněné diskuse, to je pravda, ale zjistila jsem, že nemá cenu nikoho přesvědčovat o svém názoru, když je to zbytečný. :)) Kvítko je sympatická holka, která možná ani neví, jaké příspěvky dokáže její osoba vyvolat :))
Reagovat
smazaný uživatel
Jen z čiré zvědavosti: která kritika byla oprávněná, jak teď vylejzá na povrch?
Reagovat
pepin
Nezlob se, ale Tvoje otázka opět připomíná co zde již dnes někdo napsal. Diskuze na Tvoje reagování je zcela zbytečná a byla by ubíjející. Fakt se mi nechce věřit a ted promin, že jsi tak zabedněný. Přeji dobrou noc.
Reagovat
smazaný uživatel
Jestli je podle tebe debata pomocí fakt a argumentů ubíjející a znakem zabedněnosti, pak máš pravdu, jsem zabedněný. Hezký večer.
Reagovat
smazaný uživatel
No mám z toho zápasu rozpačitý pocity. Na jednu stranu to musel být boj, ale nevíme jak hrála Petra. Hrála dobře a přesto to nestačilo, nebo to tam pálila hlava nehlava? Nevím. Když měla Razzano první mečboly, chtěla jsem, aby už byl konec. Jakmile Petra ty mečboly odvrátila a získala gem, věřila jsem, že to dotáhne. Nestalo se.Tie-break byl nesmírně vyrovnaný a škoda těch mečbolů Petry. Přesto mám ze zápasu i trochu dobrý pocit. Petra bojovala a nevzdávala se ani př mečbolech. Věřím, že je vše na dobré cestě a Petra si spraví náladu třeba hned v Torontu.

Jsem samozřejmě smutná, že Petra prohrála. Včera si nezasloužila prohrát ani jedna, ale bohužel jedna prohrát musela. Tentokrát to vyšlo na Petru. Takový je život, nespravedlivý.

Včerejší noc byla pro mne fakt těžká. Nejprve jsem musela skousnout prohru Petry a poté mi prasklo akvárium a vylila se mi veškerá voda do pokoje. Jako zázrakem všechny ryby přežily, ale musela jsem celou noc likvidovat škody.
Reagovat
Sonja
Fotky Petry ze zápasu:
http://www.tennisforum.com/showthread.php?p=31817105
Reagovat
Sonja
Zdá se mi, že Petra trochu shodila:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju, ta 5. fotka je boží a ta s těma překříženýma nohama nepotřebuje komentář :)) Petře to sluší a jsem ráda, že sis toho taky všimla, že je hubenější. FRICKU !! :)) Dneska snad budu fandit Aně...:)
Reagovat
Sonja
Jen pro porovnání...
Fotka, kterou tu někdo kdysi (pár měsíců zpět) házel...Petra v Katovicích:
http://s173.photobucket.com/user/Rix643/media/WTAWorld/Katowice%20Open%202013/Kvit_sf_PMI_024m.jpg.html
Petra dneska:
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Petra+Kvitova+Southern+California+Open+Day+MYHHbGQnlV-x.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Už je o tom i článek na isportu :-)

http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/177646/petra-kvitova-zapracovala-na-sve-postave-to-je-promena.html
Reagovat
Sonja
Ajo:-DDD
Tak to je fajn, že to vidí víc lidí:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No ta fotka z Katowic je hrozná ... hubnu s Péťou, jde nám to spolu dobře :))))))
Reagovat
smazaný uživatel
Já s ní hubnu taky, od Wimbledonu mám dole 3 kila. Teď zkouším to ovoce ráno, jsem zvědavá na účinky.
Reagovat
Mr.Pink
Je na dobré cestě. Všichni tu hovoří o nízkém sebevědomí, ale hlavním problémem byla fyzická kondice. Přece všichni si museli všimnout, že Petra v roce 2012 přibrala - ztratila rychlost. Výsledky přijdou.
Reagovat
smazaný uživatel
No, nechci se chlubit, ale já 11 :)) ale ještě to nestačí :)))

Mr. Pink - budeš dneska koukat na Sam?
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybych zhubla 11 kilo, tak už je po mě :D Já chci ted zůstat na váze jaké jsem :D
Reagovat
Mr.Pink
Mám to v plánu, ale koukám, že hraje až/už ve 4 :)
Reagovat
smazaný uživatel
PetraFans - jenže já nejsem žádné tintítko :)))

Mr. Pink - vzhledem k dnešnímu bdění bych napsala "už" ve 4.00 :))) Nějak se musím nadopovat, protože jak ji nebudu tlačit, prohraje :) a ty pokud vydržíš, nepiš žádné tipy nebo zase budou 3 sety :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem taková o pár kilo lehčí Aga :D
Reagovat
smazaný uživatel
to se máš. Já nebudu psát jaký jsem typ, taková hráčka na okruhu stejně není :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Základ hubnutí je dostatek tekutin, hlavě vody. To pomáhá mně. No a pak se nepřežírat.. A nervy u zápasů Petry taky nějaký to kilo shodí dolů :D
Reagovat
smazaný uživatel
to je těžký, mám kámošku, která se prostě cpe a nepřibere, zatímco já abych se bála, že se nadechnu a mám o kilo víc :)) Tohle mi připadá nespravedlivější než to, že včera Petra prohrála :))))
Reagovat
smazaný uživatel
Ale je fakt, že já jsem schopná snít pizzu na posezení a zajíst to tabulkou čokolády :D
Reagovat
Reti64
Hubnutí:-))) Prostě to chce pravidelně více pohybu a nesedět věčně u compu:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
To byla poznámka asi na tebe :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Náhodou já se hýbu. Dneska jsem po dvou měsících vytáhla kolo a cestou do města předjela asi 6 turistů, jak já říkám polikačů kilometrů :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, určitá změna je na těch fotkách patrná, což je jedině dobře, nicméně si myslím, že je to trochu optický klam daný tím, že ty fotky jsou foceny každá z maličko jiného úhlu.
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně aby to k něčemu bylo. Serena taky není žádná modelka a jak hraje... Nevím..
Reagovat
Mr.Pink
Pomalý metabolismus. Ráno teplá voda s citronem, pravidelně jíst = 6x po dvou - třech hodinách (menší porce). Přes den spíše strava bohatá na sacharidy, večer bílkoviny. Hodně pít - čístá voda a pohyb :)
Reagovat
smazaný uživatel
Snad jo, uvidíme.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ten citron mohu potvrdit, to pomáhá tátovi. :-) Já dneska jím téměř samý ovoce a trochu zeleniny a cítím se dobře. :-)
Reagovat
Mr.Pink
Srovnávat Serenu s Petrou nemá smysl. Serena má tělo samý sval.
Reagovat
Reti64
Kdo ví co polykají, ti šlapači...:-) Asi jsi drandila pro nový akvárko, co? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš pro lepidlo, zkouším ho slepit :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, hlavně na prdeli má těch svalů :-DDD
Reagovat
Mr.Pink
je to marný, je to marný, je to marný
Reagovat
smazaný uživatel
No, hezky si to napsal a hezky se to čte :))) Ale každej jsme originální a na každýho to platí jinak..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nepovídej nesmysly, nebudu ti je muset vyvracet. Nebo mi snad vážně chceš namluvit, že Serena má takovou zadnici, jakou má, protože to jsou svaly? To nemůžeš myslet vážně.
Reagovat
Sonja
Fuj, ty seš sprosťák...
Serena je černoška, ty prostě ve většině případů maj větší pozadí, ale že je jinak Serena samý sval je fakt.
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, tak jako bude Serena kvůli genetice mít zadek, jaký má, tak se bude Petře vrážet tuk do břicha a ani jedna s tím nic moc udělat nemůže, to je smysl mého příspěvku. Sama víš moc dobře, že já jsem ten poslední, kdo by se tu do někoho navážel kvůli vzhledu.

Tvrzení, že Serena je oproti Petře samý sval je tudíž nepřesné. Serena má pouze více svalové hmoty.
Reagovat
Mr.Pink
Serena patří mezi nejrychlejší hráčky na okruhu a čím to asi tak bude? Svaly a predispozice (Afroameričané mají ve svalech více rychlých vláken)

To že má Serena tučný zadek také není pravda.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě, černoši museli být rychlí, aby na těch afrických pláních dokázali zdrhnout těm lvům a gepardům.

"Tučný" je nepěkné slovo, nicméně tuk ve velikosti a tvaru jejího pozadí má významnou roli.
Reagovat
J.M.
Ta změna Petřiny postavy je opravdu markantní. Snad to značí, že Petra to teď myslí opravdu vážně, výsledky by měly časem přijít, byť ne hned. Pokud vydrží a nepoleví, rok 2014 by zase mohl být úspěšný. Ta kondice byla v posledním roce opravdu klíčová v její hře.

A konečně už tady snad nebudeme celé roky číst ty bláboly slepých popíračů nepopíratelného o tom, že Petra nemá kam zhubnout, že její postava je dána genetikou, že i kdyby dělala cokoli, tak nikdy nezhubne, protože je podle tabulek na hranici podváhy atd. atd. atd., pořád dokola. Samozřejmě, že to je nesmysl, jak je vidět. Stačí zamakat, změnit životosprávu, a je to tam.
Reagovat
smazaný uživatel
K těm fotkám:

1) nejsou focené ze stejného úhlu
2) tohle je pozice těla, která hodně zkresluje, rozdíl každého gramu vypadá větší, než je
3) srovnávat jenom dvě fotky je nesmysl. Nemohlo to být třeba tak, že v těch Katowicích to byl mírný výkyv směrem vzhůru než ukázka dlouhodobého stavu?
4) nepopírám, že na té novější fotce vypadá lépe než na té z Katowic
5) konstatování genetických předpokladů a faktů není zaslepenost. Zaslepenost je naopak jejich popírání. Jinými slovy, já zaslepený nejsem.
Reagovat
J.M.
Uf...

No ano, je to úhlem. A taky sluníčko vrhá stín jinam. Jinak je to všechno genetika. S tím nic nenaděláš.

Jinak k těm genetickým předpokladům - zaslepenost je vymlouvání se na ně a vydávání je za něco fatálního, přes co nejede vlak, s čím nejde nic dělat. Předpoklad nerozná se danost. Daleko důležitější je vlastní aktivita. Jak je i vidět. Ale tohle je stará známá klasika, která byla probírána velmi často i experty na výživu atd., a mnohokrát prokázána v praxi. V 99 procentech případů jsou všechny výmluvy na genetiku a podobné věci jenom výmluvy. To, že má někdo předpoklad a někdo ne, znamená pouze to, že ten s předpokladem musí na sebe o trošičku víc dbát a ten bez předpokladu to může o trošičku víc flákat (po nějaký čas), ale to je tak všechno. Ve výsledku na tom můžou být oba stejně, když se chce.
Reagovat
smazaný uživatel
Úhlem taky, i když daleko nejvýraznější faktor zkreslení je právě ta značně nepřirozená poloha těla. Nepopírám přeci, že na fotce z Carlsbadu má o něco méně než na fotce z Katowic, to zjevně má (otázka je, o kolik. Kilo? Možná kilo a půl, víc ne. A to zas tak dramatický rozdíl není). Odmítám to ale považovat za důkaz toho, že genetika nemá žádný vliv (btw. ta procenta jsi značně přestřelil i pro běžnou populaci, v případě sportovců je mimo ještě víc). Neříkám, že se nedá nic dělat, ale možnosti jsou zkrátka omezené. Omezenější, než se tu pokoušíte tvrdit.
Reagovat
smazaný uživatel
nechtela jsem se puvodne zapojovat, ale neda mi to, pres genetiku vlak jede, jen si zjistit jizdni rad a na nadrazi dobehnout vcas! J.M. (a ne jen on) maji rozhodne pravdu i co se tyka pohubnuti Petry, nemusime se ji prece divat stale jen na brisko, vzdyt na videu, ktere sem monty hodil, ma hranata ramena jak Masha a postrehnu i klicni kosti.. ;-)

http://www.wtatennis.com/videos/article/3336014/title/carlsbad-kvitova-interview-czech
Reagovat
smazaný uživatel
To ale měla vždycky ;-) Za tři týdny by se takhle nezměnila a na Wimbledonu nikdo žádnou změnu postavy nehlásil, pokud se pamatuju. Genetika se ovlivnit nedá, v tom J.M. a spol. prostě pravdu nemají. Dá se s ní pracovat, ale nedá se změnit.
Reagovat
smazaný uživatel
ja se prave domnivam, ze o nicem jinem nez o tvrde praci J.M. nepise! Mimochodem, ve Wim uz mela Petra mnohem lepsi pohyb a byla na tom fyzicky urcite mnohem lip nez ve svem "tezkem" dubnu - v zadnem pripade nemluvime o trech tydnech.
Reagovat
smazaný uživatel
Pohyb měla dobrý už v Dauhá a Dubaji a ani v těch Katowicích jsem neměl pocit, že by na tom byla nějak špatně, na to, že byla po nemoci a neměla dostatečně natrénováno (další důvod, proč nelze fotku z Katowic brát tak úplně za bernou minci).

J.M. a spol. tvrdí, že genetika je marginální záležitost, což prostě není.
Reagovat
Mr.Pink
je to opravdu marný. Genetika nemá nic společného s rostoucím břichem. Pokud je člověk zdravý a dodržuje životosprávu, nemůže být nikdy tlustý.
Petra se celou kariéru potýká s problémy s nadváhou. Jen v roce 2011 měla téměř tenisovou postavu a také jí to přineslo ovoce.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemáš pravdu ani v jediném svém tvrzení. Už jsem to tu vysvětloval tolikrát a předložil jsem tolik argumentů, že už se mi to znovu opakovat nechce, fakt ne.
Reagovat
Reti64
Lahůdkou dnešního večera bude tedy hodinu před půlnocí mač Ana vs Vika, asi trošku pošetile doufám ve finále Aničky se Sam:-)) Anička to bude mít ovšem zatraceně těžké, ale utěšuju se tím, že Vika toho ráno zas až tolik úžasného nepředvedla, i když výsledek byl nakonec dost hrozivý:-) O postupu Sam vůbec nepochybuju, po prohře druhého setu s Agou zvládla ve třetím těžké situace za nepříznivého stavu 1:2 při podání Agy a vše nakonec ustála v pohodě, Agu drtila:-) Sam do finále ráno dotlačím, jsem však zvědavý i na formu Virginie, závěr zápasu s Petrou byl včera docela nářez:-)
Reagovat
dadaft
mně se Vika zdála hodně v pohodě, Ula s ní dokázala výsledkově držet krok jen v úvodech setů a musela předvádět dobrou hru, aby tomu tak bylo.
Reagovat
smazaný uživatel
No, můžete si najít můj noční příspěvek, jakou jsem měl radost. :) Jsem moc rád, že se to Aničce povedlo. Tenhle výsledek potřebovala a vzhledem k tomu, jaký měla v Carlsbadu los (hlavně v 1. kole), je semifinále opravdu skvělé. Jenom je obrovská škoda, že z toho zápasu nejsou highlighty (stejně jako ze zápasu Petry)... Poslední čtyři gemy musela Anička sehrát výborně. Získala v nich 16 z 19 bodů! Musím se přiznat, že tak trochu cítím satisfakci, protože jsem si vzpomněl na jeden letošní zápas Any, který měl hodně podobný průběh, ale dopadl bohužel opačně. Mám na mysli osmifinále v Miami proti Saře. Tam Ana taky vyhrála 1. set hodně rychle 6:1. Druhý set ale začala ještě hůř než proti Robertě, protože se Sarou dokonce prohrávala 0:5. Přesto snížila na 4:5 a byla velmi blízko vyrovnání, což se jí ale nakonec nepovedlo. No a 3. set skončil přesně opačně než proti Robertě. Od stavu 2:2 získávala gemy už jenom Sara... A co je na tom ještě zajímavé, na ten zápas v Miami taky nebyl stream a taky jsem ho tady sledoval přes číslíčka až do noci... Hned po 1. setu toho zápasu s Robertou jsem si na tenhle zápas vzpomněl a trochu jsem se bál, že prožiju "deja vu". Ovšem nakonec to Anička zvládla a je až neuvěřitelné, že v tom 3. setu to bylo úplně přesně obráceně než tehdy se Sarou. :)

Tady můžete porovnat oba tyto zápasy...
Ana - Roberta (Carlsbad): http://www.livesport.cz/zapas/CScYC5NC/#prubeh-zapasu;1
Ana - Sara (Miami): http://www.livesport.cz/zapas/dlLRkHAL/#prubeh-zapasu;1

No a tady vám můžu dát důkaz, že i ten zápas se Sarou jsem tady sledoval až do noci (viz vlákno "Ana - Sara")... :)
http://www.tenisportal.cz/zpravy/serena-se-trapila-a-byla-na-pokraji-vyrazeni-cibulkova-vsak-naskok-opet-ztratila-11936/
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už jsem řekl, highlighty ze zápasu Ana - Roberta bohužel nejsou... Tak tady je aspoň rozhovor s Aničkou v angličtině i srbštině. :)
http://www.wtatennis.com/videos/article/3336013/title/carlsbad-ivanovic-interview
http://www.wtatennis.com/videos/article/3336015/title/carlsbad-ivanovic-interview-serbian

A tady ještě jedno foto... Úplně slyším to "ajdeeee!" :)
https://pbs.twimg.com/media/BQs4r-HCYAA8RNF.jpg

No a taky bych chtěl zmínit tenhle článek (odkaz níž) po vítězství nad Dominikou, kde je řečeno spoustu zajímavých věcí. Ana je po odchodu trenéra Searse součástí adidas Player Development Programme, což znamená, že má přístup k trenérům jako Sven Groeneveld (dříve spolupracoval s Caroline) nebo Darren Cahill. Pravidelně s ní jezdí na turnaje tři lidi: sparring partner, fitness trenér a fyzioterapeut. Po nevydařeném Wimbledonu si Anička užila dovolenou s bráchou na Mallorce (byla tady i fotka :)) a pak začala tvrdě trénovat. Popisuje to tam velmi dobře a je obrovské pozitivum, že Ana ví, co a jak dělat, kde přidat atd. Před začátkem betonu musela Anička opravdu neskutečně dřít a jsem strašně rád, že se jí to teď vyplácí. :)
http://www.anaivanovic.com/news/ana-reflects-cibulkova-victory
Reagovat
smazaný uživatel
Na zápas Viky stream byl, ale kvůli nepříznivému času jsem už dopředu věděl, že to neuvidím. Z toho zápasu jsou ale aspoň higlighty, takže to je určitě fajn... Mám velkou radost, že Vika vyhrála a přiznám se, že takový výsledek jsem snad ani nečekal. Podle mě se rozhodlo už na začátku (jak sama Vika zmiňuje v rozhovoru), kde první čtyři gemy byly velmi vyrovnané a přesto se Vika dostala do vedení 3:1. Podobně jako s Francescou, Vika měla asi trochu pomalejší začátek, ale skóre z toho dokázala vytěžit velmi dobré. Pak už to asi bylo v pohodě a Vika měla výrazněji navrch. Z těch highlightů to vypadá, že Vika je opravdu ve skvělé formě. :)

Takže tady jsou highlighty....
http://www.wtatennis.com/videos/article/3336080/title/carlsbad-azarenka-vs-radwanska
Tady pozápasový rozhovor s Vikou...
http://www.wtatennis.com/videos/article/3336087/title/carlsbad-azarenka-interview
A tady ještě průběh zápasu míček po míčku...
http://www.livesport.cz/zapas/0l03jiAr/#prubeh-zapasu;1

A ještě se vrátím ke středečním narozeninám Viky... Podívejte se, jaký dostala krásný dort. To je nádhera! :)
http://instagram.com/p/cdcc3JizHb/#

Samozřejmě mám obrovskou radost, že mám teď v Carlsbadu jistou finalistku. :) Na zápas Vika - Ana se moc těším. Příjemně mě překvapilo, že holky dneska hrajou už od jedenácti a bude stream! :) Moc bych to přál oběma, ale vyhrát může jenom jedna... Favoritkou je určitě Vika, která je už od začátku favoritkou celého turnaje. Každopádně věřím, že ať už postoupí Vika nebo Ana, určitě bude mít na vítězství i ve finále. Po vyřazení Agy a Petry se šance na titul pro jednu z mých favoritek výrazně zvýšila. Rozhodně ale nechci podceňovat Sam a Virginii, které dokážou taky zahrát skvěle a na tomto turnaji to prokazují.
Reagovat
smazaný uživatel
A ještě se vrátím (ale jenom krátce) k zápasu Petra - Virginie... Podle mě je hloupé říkat, že Virginie nebyla lepší a vyhrála nezaslouženě. V tenise je prostě lepší ta, která vyhraje dva sety. Na nic jiného se nehraje... Samozřejmě to musel být mimořádně vyrovnaný zápas. Bral bych, kdyby quesh napsal, že si žádná hráčka nezasloužila prohrát. Jenže on prostě napíše, že si nezasloužila prohrát Petra. Kdyby to dopadlo obráceně, tak se vsadím, že o soupeřce by tohle nikdy nenapsal...

Taky mě překvapuje, jak se tady kolem Petry řeší všechno možné, ale nikdo tady nezmínil (ani v článku), co po tom zápase řekla sama Petra... Tak tady máte odkaz na pozápasový rozhovor s Petrou a je to dokonce v češtině. :)
http://www.wtatennis.com/videos/article/3336014/title/carlsbad-kvitova-interview-czech

A tady jsou ještě pozápasové tweety od Petry...
https://twitter.com/Petra_Kvitova/status/363450459974926336
https://twitter.com/Petra_Kvitova/status/363450588299661313

Jinak bych Petru po takovém zápase rozhodně nezatracoval. Uvědomte si, že stačil jeden míček a psalo by se tady, jak to Petra dobře otočila (quesh by psal, jak vyhrála zaslouženě atd.)... :D

No a tady je ještě pozápasový rozhovor s Martinou Hingis... Sice s Dankou prohrály, ale Martina má očividně dobrou náladu a to je fajn! :)
http://www.wtatennis.com/videos/article/3336076/title/carlsbad-hingis-interview
Reagovat
slacker
Diky za linky na pozapasove vyjadreni Petry.
PS: (jmeno si každý doplni sam) za poslednich 24 hodin mele dokola ještě vetsi nesmysly nez obvykle, a nestaci mu na to jen tenisportal.
Reagovat
Reti64
Pěkné články i fajn odkazy, díky monty!:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No a komu teda přeješ, když máš obě v harému, Vice nebo Aně? A i když jsem se minule s Fran sekla, tak tentokrát Sam ukáže, co je v ní, takže to budeš mít se mnou těžký :)))))
Reagovat
Sonja
Tak to je zajímavá podobnost mezi zápasy Any a Italek:-)) Ještěže to tentokrát dopadlo pro ni.
No a Vika je bombardéér...kdyby ten zápas nebyl v tak blbou hodinu, určitě bych mrkla, její tenis žeru:-))
Dost mě mrzí, že ten dnešní zápas neuvidím:-(( (kor když je na něj stream a nebude ta pozdě) Tak doufám, že to sem pak dopodrobna popíšeš:-)
P.S: Tu Aničky fotku jsem viděla a taky mne hned napadlo, že tam klidně mohli přidat bublinu a do ní napsat AJDEEE :-D:-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Lunej: No, vždyť už jsem to napsal: "Moc bych to přál oběma, ale vyhrát může jenom jedna." :) Aby bylo jasno, já fandím všem svým favoritkám stejně a ve vzájemných zápasech si prostě přeju, aby to byl pěkný tenis. :) Jo a neříkej furt, že mám harém! :D Jinak taky očekávám, že ve finále bude Sam. Virginie hrála ve čtvrtfinále hodně dlouhý zápas a to asi bude znát...

Sonja: Jo, pokusím se ten zápas popsat. :) Co se týče Viky, tak si myslím, že se letos na betonech máme opravdu na co těšit. Mám z ní skvělý pocit a je strašně fajn vidět, jak je šťastná, že je zdravá a zase může hrát. :) Jinak u Aničky se mi taky moc líbí, jak se u toho "Ajdeee!" nakrucuje. Je to sexy. :)

Reti64, slacker: Není zač. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak se nečerti, harém nebo tým, vždyť je to jedno ne? :))) Nevím, jak to udělat, abych na Sam vydržela, už včera jsem měla krizi při 3. setu.. Každopádně i když mi Kvítko vypadlo, mám se aspoň na co těšit a držím palec Aničce. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem to tady 7. června vysvětloval Oskarovi, tak ti to zkopíruju... :D

Ano, mám Dulcinea Team, ale harém to nemůže být z jednoho prostého důvodu...
"Harém je v arabské tradici část domu, zakázaná jiným mužům, než pánovi domu. Nejznámější a nejvelkolepější harémy bývaly v Osmanské říši. Slovo znamenalo soukromí a bylo velmi respektováno a ctěno.
V západních jazycích jako například angličtina se slovo vztahuje ke kolektivům žen v polygamních domácnostech i místům, která jsou cizím mužům zakázaná. V modernějším pojetí je to množství žen, které jsou takto k dispozici jednomu muži."
(zdroj: wikipedie)

Ale já přece jiným mužům nezakazuju, aby "mým" holkám fandili. Sám jsem ti napsal, ať tomasinho Mashe klidně fandí. Já za to budu jedině rád. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak to by se ti snad mělo líbit, aby byly všechny k dispozici jen tobě :)) Dobře, dám si pozor a budu říkat "tým" :))) Tak doufám, že Sam bude ve finále a jednu tvou "týmovou" hráčku rozpráší :)))))
Reagovat
smazaný uživatel
Doufat můžeš... :D
Reagovat
slacker
Pry ten matchball prohrala dvojchybou?
Reagovat
dadaft
zkusím další dva tipy a dnes se nebudu držet při zdi. ))
myslím, že Azarenka na tomhle turnaji nemá soupeřku = under 19,5, 1.80.
a Cornet 2.54.
Reagovat
dadaft
ale asi se na to vyprdnu - před včerem jsem to trefil a nijak odvázaný jsem z toho nebyl. ))
Reagovat
smazaný uživatel
vitazstva sice absentuju, ale vsetko to vyvazi potesenie zo stepankovej klobasy...
Reagovat
smazaný uživatel
Dej si dneska jednoruč.....
Reagovat
smazaný uživatel
potrebujem s tym pomoct...
Reagovat
smazaný uživatel
Jako fanatickej elegantní jednoručák si určitě vystačíš sám....:)
Reagovat
LukasH
Teď už jsem opravdu přesvědčen, že k výraznějšímu zlepšení u Petry povede jedině změna trenéra. Vím, že už je to možná trapný omílat, ale jiná možnost mi tu nevychází. Kromě sebevědomí se mi zdá, že je něco špatně v taktice. Petra teď dřela jako kůň a přesto to nestačilo. Jenže ona pokud by chtěla mezi top 4, nemůže občas vyhrát a občas prohrát. Je to totéž jako když Maria končila sezónu 2010 osmnáctá a pak začala pracovat s Thomasem Högstedtem nebo Andy s Lendlem. Ti jim dali něco navíc, díky čemu jsou oba zmínění schopni vyhrávat většinu zápasů a i když se jim nedaří, tak využít každou příležitost. Pokud by to Petře vyloženě nešlo, pak by se dalo říct, že trenér až takový vliv nemá, vždyť kolik hráček ho změnilo a nic...jenže u Petry je trošku něco jinýho, že v v každým zápase, co prohrála, příležitost k výhře byla.
Kotyza není špatný trenér, ale se současnou Petrou si prostě neví rady. Já tady Petru vůbec nekritizuju. Naopak jsem říkal, že každá i z těch vrcholových hráček, měla slabé období, ale ta změna podle mě bude muset přijít.
Reagovat
Carloss
určitě by ji změna trenéra prospěla. vždyť ten Kotyza už z toho taky musí bejt frustrovanej.
Reagovat
LukasH
Hlavně, u Petry i jako překážku vidím to, jak vůbec o sobě a o tenise mluví. Je až moc skromná a v hlavě má - někdy se daří, někdy ne a vlastně každou soupeřku už dneska považuje za silnou. Ona tím je Petra na jednu stranu sympatická, prostě je to taková ta hodná holka, ale já jsem přesvědčenej, že aby se mohla dostat do tý úplný špičky, musí tohle nějak změnit. Pro příklad: když Serena právě s Razzano prohrála v 1. kole French open, říkala, že byla frustrovaná. Sedla si a přemýšlela, co bude dělat, aby se jí tohle nestávalo. Tak začala spolupracovat se svým současným trenérem. Tím chci říct, že se nespokojí s horšími výsledky. Petra bohužel ano.
Reagovat
Carloss
jo, to je přesnej postřeh. až moc velká skromnost. v tomhle třeba mám rád Mášu, ta mi přijde taky skromná ve vyjadřování k soupeřkám, ale zároveň je v ní vždycky cejtit bojovnost a ne zas tak velkej respekt, aby jí to už předem snižovalo.
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím, že se Petra spokojí s horšími výsledky, jen to na rozdíl od Sereny nedává tak halasně najevo.
Reagovat
smazaný uživatel
Prohra je prohra. Zejména po těch již pravidelných předturnajových velkohubých řečech o přípravě, změně jídelníčku včetně fotek zveřejňovaných a další způsoby komunikace k fanouškům i novinářům a nejen jim. Méně mluvit a soustředit se na hru a výkony a až potom se vyjadřovat, ale ne stále stejným vymlouvačným způsobem .Už by to i pro Kvitovou mohlo být trapné. Více soudnosti , pokory a reality. Jinak porovnávat jednorázový akt penaltového kopu ve fotbale s tie-breakem v tenise je slušně řečeno mesmyslem a autor tohoto přirovnání neví o čem mluví.Snad tak činí ve snaze zlehčit prohru ve druhém turnajovém utkání se 131 hráčkou.
Reagovat
LukasH
Prohra je sice prohra, ale ono je lehký napsat, že by se měla soustředit na tenis. Ona se na něj soustředí víc než dost. Bohužel včera to nestačilo a jak jsem napsal výše, Petra dře, ale něco tam chybí k tomu, aby takovéhle zápasy vyhrávala. Já jí nebudu kritizovat už jen proto, že výdrž 3 a půl hodiny na kurtu je obdivuhodná. Navíc, když jí všichni vyčítají, jak má špatnou fyzičku. Nepíšu tady, že by pro ní mohlo být něco trapnýho nebo ostuda. Tohle může napsat jen člověk, který nedělá sport a nikdy nedržel raketu. Razzano je sice 131. jenže byla zraněná a v kariéře porazila ty nejlepší. Petra by spíš porazila Radwu, o Errani nemluvě.
Reagovat
Carloss
Petra má evidentně blok zahrát v důležitých okamžicích vítěznej míč. je to furt o tom samým. když se od ni čeká že dotáhne zápas, nebo když vede a už ji zbejvá málo, tak začne chybovat. ale když už nemá co ztratit tak najednou začne hrát jako z partesu (viz včera, prohrávala 5:3, pak najednou srovnala a vedla 6:5 ale nedokázala doservírovat do konce, odvrátila měčboly, v tie-breku úplně ten samej případ, vede 3:0, pak nechá soupeřku dotáhnout a vést, pak to zas vymaže a nakonec prohraje, kolik takovejch zápasů s podobným průběhem Petra letos zahrála? Mraky. Nechápu, že s tím něco pořádnýho nedělaj, to je chyba vyloženě malýho sebevědomí a ztráty koncentrace ve chvíli kdy vede. jako by se vždycky petra uspokojila s vedením a pak najednou přestala jít za vítězstvím a začla jenom hrát a tím dá soupeřce šanci, ta ji využije a Petra začne zmatkovat, pak když prohrává tak se zas začne koncentrovat ale už bejvá většinou pozdě.
Reagovat
LukasH
Je to tak a je to hrozná škoda, protože tenhle krok jí dělí od toho, aby se posunula výš. Je tam třeba nový impuls a podle mě někdo, kdo v tý úplný špičce hrál, aby jí vysvětlil, jak má při takových situacích myslet. To jí bohužel Kotyza ani psycholog nevysvětlí. Murray je toho zářným příkladem. Od doby, co ho trénuje Lendl, zvládá přesně ty situace, který předtím nezvládal a klidně otočí zápas z 0:2 na sety (viz. letošní Wimbledon) a hlavně ho dotáhne. Petra se strašným úsilím vyrovná téměř nemožné, aby nakonec prohrála? Vždyť jak jen tohle pro ni samou musí být frustrující.
Reagovat
smazaný uživatel
Obdivuju vás, že máte ještě chuť to rozebírat :))) Já už jsem to hodila za hlavu, i když těžce, a jsem zvědavá na další Petřin turnaj..:)
Reagovat
LukasH
Já to spíš rozebírám proto, že mě to tak mrzí. Částečně se mi pak uleví. Je dobře, že Petra hraje tak brzy. Pokud bude mít větší úspěch, snadno se na tohle zapomene.
Reagovat
Carloss
já si to myslím taky. no uvidíme jak bude hrát ty další turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, chápu, mě to nemrzí, mě to přímo sere (a to nebývám sprostá) :)) jenže když o tom pořád mluvím, tak mě to sere ještě víc, tak se radši soustředím na další její hru a živím v sobě naději, i když nás věřících už je hodně málo :)
Reagovat
smazaný uživatel
Velkohubá prohlášení před turnajem? To vedro ti asi leze na mozek..
Reagovat
Sonja
Razzano gratulka, zasloužená, spravedlivá výhra.
A gratulka i ostatním semifinalistkám: Vice, Aně a Sam- přála jsem vám to!:-)

Nebylo by špatné finále Vika x Sam, zopákly by si loňské čtvrtfinále z USO, který bylo podle mě špičkový:-))
Reagovat
Sonja
ještě držím palec Petko ve Washingtonu:-))
http://i.imgur.com/tufMaVXl.jpg

(a koukám, že Magda porazila Angie...)
Reagovat
dadaft
jj, parádní zářez od Magdy. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to by se mi taky líbilo, jsem ráda, že aspoň Sam mě potěšila :))
Hlavně vůbec nevím, až se utkají mí dva koně Juan s Tommym, komu mám fandit :)
Reagovat
dadaft
DelPo vyšle všem znamení, že si jde pro letošní US Open. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, asi budu tlačit Tommyho, Delpo je ještě mladej, kdežto Tommy už ne a zase má skvělou sezonu.... no je to těžký teda :)
Reagovat
mac.hall
Bohužel , počátek americké šňůry pro Petru nedopadl příliš dobře. Prohra se 131 hráčkou se snad nedá jinak komentovat. Sice jde o první zápasy po téměř měsíční zápasové odmlce, ale přesto, Petra nepřesvědčila , že by se měla její hra a výsledky z posledního minimálně roku , nějak výrazně změnit.
Reagovat
dadaft
teprve dva gemy za náma, ale vypadá to na špičkový tenis...
Reagovat
dadaft
njn, Azarenková je na betonu silná.
Reagovat
dadaft
škoda Petro, prohrát z mečbolů je vždycky těžké...
Reagovat
Roger_Federer
ty si opravdu frčič na slušnem zboži.:.)..je uplne jedno jakym rozdilem a z kolika mečbalu Petra prohrala..
Vic by me trapilo, že prohrala ze 130 hračkou sveta..hračky si na Petru proste veři...
Reagovat
Frick
Myslíte si, že je reálná možnost, že by sám od sebe rezignoval, protože by si uvědomil, že Petra by potřebovala změnu?
Reagovat
slacker
Ten ma rad svy jisty podle me. Trenovanim jiné hracky by si financne pohorsil a ma prece rodinu :-))
Reagovat
slacker
Doufal jsme ze Petra vyhraje 7:6 7:6, ale ten podelany setbol při jedinem breakbolu to zvratil. Ty chybejici streamy na zapasy Petry me u Americanu pekne sejri. Musime tu varit z vody proc vlastne dneska prohrala zapas který by jindy vyhrala
Reagovat
Frick
A když to bylo na Onlajnech, tak to znamená, že eSports se tam vyplatní poslat svého novináře?
Reagovat
slacker
Méně sifrovane by to neslo? Na scoreboardech jsou jen cisla nebo to snad někdo nekde komentoval?
Reagovat
smazaný uživatel
na sport.cz byl online přenos, nicméně z toho, co jsem viděla, šlo pouze o komentování scoreboardu.. věty typu "K výhodě se ale propracovala Razzanová, která tak má další brejkbol!", "Rodačka z Bílovce se dotáhla na shodu.", "Jeden si ale přece jen připsala! Kvitová se tak bude muset mít na pozoru!" sory, ale tohle bych podlé skóre asi vypotila taky, kdyby se mi chtělo..
Reagovat
slacker
Online Komentar na sport.cz je opravdu na 2 věci. Zadan pridana hodnota. Hledam nejaky zdroj který potvrdi/vyvrati zda Petra tem poslední mic prohrala na podani dvojchybou nebo ne. Ja si toho sam nevsiml a v nejake diskuzi to asi 2x zaznelo
Reagovat
Frick
dle aktuální formy.

Myslím, že je to Klára. Ta aspoň (co se dostala z toho údobí zdravotní nepohody) prohrála jen s Li-Na (kterou měla na lopatě) s Vinci (která hrála doma na antuce) a Serenou (kterou v jednom setu slušně potrápila). Skutečně by mne zajímalo, zda si vyčítá, že zlým výběrem turnajů se možná připravila až o dvě trofeje WTA...
Reagovat
Labi
už se to blíží...tam kde loni nahrála Petra ddrtivou většinu svých bodů už letos asi mox excelovat nebude....v roce 2011 si zasloužila být první na světě ale momentálně max na hranici dvacítky ale uvidi se po US Open a celé americké tůře...každopádně výsledky jsou úsměvné ....bohužel ironicky
Reagovat
smazaný uživatel
Nešlo by to méně bulvárně? Ty mečboly totiž byly při podání soupeřky a rozhodně ne v řadě, jak by se vaší formulace mohlo zdát.
Reagovat
LubosZabloudil
Co je na formulaci "Kvitová neproměnila dva mečboly" bulvárního? :)
Reagovat
Matti
Promiň, ale ta citlivost je už opravdu do nebe volající.
Reagovat
smazaný uživatel
Záměrné vyvolávání mylného dojmu? Ne, že by ty dva mečboly neměla, ale opravdu to vyzní jinak, když víme, že byly v TB při podání soupeřky. Bez téhle informace to vyznívá, že vedla 40:15 a nedoservírovala..
Reagovat
smazaný uživatel
Co to?
Reagovat
Mr.Pink
:-D :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Sice nechápu, čemu se smějete, ale smích prý prodlužuje život, budiž vám tedy přán.
Reagovat
Mr.Pink
Protože to k smíchu je.

Tenis má svá pravidla a nehraje se na průběžný stav, ale na stav konečný. Razzano vyhrála zaslouženě a spravedlivě.

Break Points Won: 5/13 vs 4/10
Total Points: 144 vs 142
Reagovat
smazaný uživatel
Nevyhrála, ta čísla jsou tak vyrovnaná, že o nějaké spravedlnosti či zaslouženosti nemůže být ani řeč. I podle průběhu na livescore Petra možná s výjimkou prvního setu tahala za o něco delší konec. Razzano vyhrála, budiž jí to přáno, ale že zaslouženě či spravedlivě. Ve fotbale při vyrovnaném stavu následují penalty, o kterých se jinak než o loterii nemluví. V tenise existuje podobná loterie, říká se jí tie-break.
Reagovat
slacker
Je to marny, je to marny, je to marny.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsme našli držitele ocenění "nejotravnější uživatel TP". To snad nemůžeš myslet vážně, chlape.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co je na konstatování faktů otravného.
Reagovat
smazaný uživatel
...tenhle zápas vyhrát, věřím že přijde změna k lepšímu, odvrátit tři mečboly, dopodávat zápas a vyhrát 7-5 ve třetím... Virginie musela bejt dost dole, želbohu Petra... Je třeba se podívat pravdě do očí, Petra je až takový ten čtvrtý sled, první je jasně Serena, druhá je Vika s Mášou, třetí Aga s LiNa, a pak jsou takový ty cácorky jako Petra, Angelique, Sara, Marion, Samantha, Kirilenko, co občas můžou porazit hráčky z vyšších tříd, ale reálnější je spíše prohra s hráčkama kolem padesátky světového žebříčku. Když se člověk podívá na tenisové servery, tak nad Petrou už většina fanoušků zlomila hůl a berou jí jako takovou druhou Anu Ivanovič, a já se jím upřímně nedivím, protože i já, jakožto realistický fanoušek Petry Kvitové přestávám věřit...
Reagovat
smazaný uživatel
Záleží na každým fandovi, co je ochoten vydržet a co ne:) Někdo láme hůl, jinej věří, že se to ještě zlepší... ještě je mladá, proč jí nedat šanci? Já s tím problém nemám..:)
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyz prestavas verit tak nejsi pravy fanousek.
U tech prvnich trech pricek mas pravdu ale u ctvrty, kde jsi jemnoval Petru: Urciteb bych Petru neprirovnaval ke Kirilenko a Marion. Jsou to moc dobre hracky ale ne takove. Petra ma blbou dobu (nutno podotkout bohuzel uz dlouhou) ale dokaze porazet hraci na spici. To ostatni, ktere jsi jemnoval ani omylem (maximalne Ana a Angel pokud maji den).
Reagovat
LukasH
Jenže tenis je hrozně těžkej sport a všichni chtějí vyhrát. Já nelámu nad Petrou hůl proto, že když trochu zabrousíš do minulosti oněch zmíněných hráček, najdeš tam něco společnýho. Ještě dodám, že Serenu úplně neberu, protože to je kapitola sama pro sebe. Ale Máša se (i když je samozřejmě o dost úspěšnější) po operaci ramene plácala podobně jako Petra celou sezónu. A podívej, kde je teď. Tim chci říct, že nikdy nemůžeš vědět, co bude do budoucna a Petra je ještě mladá.
Reagovat
smazaný uživatel
U Petry ta stagnace trvá strašně dlouho. Já na ní vždycky obdivoval, jak byla jiná než ostatní hráčky, nebála se druhýho servisu, v důležitých okamžicích byla strašně silná, odvracela brejkboly, využívala brejkboly, a pak nastala změna a vím i přesně ten okamžik, kdy to nastalo: AO 2012, SF s Mášou, od té doby to je jiná Petra, to byl i případ dneška, druhý set, měla brejkbol na 6-5, nevyužila a pak vedla 40 - 15 a stejně o své podání přišla. Totožná situace jako třetí set ve Wimbledonu s Flipkens. Všechno, co dělalo Petru Petrou je pryč, důležité míče prohrává, a právě proto sem jí dal do té čtvrté skupiny...
Reagovat
smazaný uživatel
Čtvrtý sled? Druhý..
Reagovat
LukasH
Ale jo, já to nepopírám, jen říkám, že nebudu lámat nad Petrou hůl, protože teoreticky má ještě cca 7 let před sebou. Souhlasím s tebou, že ten zlomovej bod, od kterýho se oddělila od absolutní špičky byl AO 2012, ale zlomovej bod pro konec sezóny 2012 a celou letošní byl zřejmě US open - prohra a kanár od Bartoli - pak ten odstup z TM - to byl pro ni asi šok větší než cokoliv jinýho a pak už se to tak nějak táhlo - problémy s podáním atd. Všechno jí to těžce srazilo sebevědomí a má to v hlavě. Tím si vysvětluju, proč už nezvládne klíčový momenty. Jo a argumenty typu "je to profesionální hráčka, musí to překonat" neberu, protože v tomhle si občas neporučíš a neporučí si v tom dalších x hráčů a hráček.
Reagovat
lars
VilleRitola: Moc jsi fandis v urceni zlomovyho bodu .
Podle ceho jsi poznal , ze zlomovy bod nebyl Sydney 2012 prohra s Li Na ?????????
Reagovat
smazaný uživatel
Pánové, uklidněte se, nic jako "zlomový bod" není a nebylo. Prostě normální vývoj, kdy se chvíli daří, chvíli ne. A i když se Petře nedaří, pořád se drží v kontaktu s nejužší špičkou, což o jejích kvalitách svědčí víc, než cokoliv jiného.
Reagovat
LukasH
A proč myslíš, že ne? Vždyť i sama Petra přiznala, jak špatně dostává z hlavy, když se jí něco nepodaří. Zrovna u ní bych řekl, že to právě vliv má. A tolik letošních zápasů opakujících se jako přes kopírák? Ale to je jedno, do hlavy jí nikdo nevidíme.
Stejně u ní ale posun vidím navzdory tomu, že dneska prohrála. Mluvím o těch šílených herních propadech, které měla vlastně celou antukovou sezónu až do Wimbledonu. Dneska prohrála těsně a dřela. Snaží se soustředit na každý míč a já věřím, že pokud zachová tenhle přístup a nevzdá se, výsledky se dostaví. Jako u Tomáše.
Reagovat
smazaný uživatel
Buď Petra psychicky vyzraje a bude to zvládat, nebo ne. Já věřím v první možnost... Tomáš je starší a je vidět, jak se vypracoval. Jen paradoxně nemá takové úspěchy za sebou jako ona. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže těch momentů, kdy se jí nedařilo podle představ a které těžko dostává z hlavy, těch bylo, je a bude, to je normální vývoj. Hledat nějaký jeden konkrétní bod je podle mě nesmysl. AO 2012? Pak přeci došla do semifinále FO, čtvrtfinále W a OH a vyhrála US Open Series, to nevypadá na nějaký extra pokles. Zápas s Bartoliovou? Nevydařený TM? Pak přeci vydřela důležitý bod ve finále FC. AO 2013? Pak vydřela dva body ve FC a vyhrála v Dubaji..
Ne, nemyslím si, že je nějaký bod, kdy by se něco vyloženě lámalo. Protože si nemyslím, že se výkonnostně někam propadá, v Dauhá ukázala, že může vyrovnaně hrát i se Serenou. Nedaří se jí, není na svém maximu, ale to je podle mě prostě normální vývoj, kterým si prošly i třeba Máša nebo Vika: taky měly období, kdy prohrávaly s kde kým..
Reagovat
Carloss
no já bych řek že zlomovej moment co se týče herní pohody a seběvědomí (chladnokrevný proměňování důležitejch míčků jak to dělala ve valný části roku 2011) přišel právě v Austrálii 2012. Velmi nevydařený zápas s LiNa v Sydney a pak to dokončila Máša v semi AO. V tom bych dal za pravdu těm co to tady psali přede mnou. Petra asi věděla že má šanci stát se světovou jedničkou a nevyužila ji a to ji asi trochu srazilo sebevědomí. Od té doby má hrozné problémy zahrát winnery právě v těch klíčových situacích. Ty její vítězný zápasy jsou od té doby buď hrozně vydřený nebo má Petra zrovna pohodu a přejede soupeřku jak parní válec. Ale hodně málo zápasů kde je to vyrovnaný tak v klíčovejch momentech ustála. Jen v tomto roce:

2. kolo AO s laurou 11:9 ve třetím setu. a ted ji v Carlsbadu přejede hladce ve dvou setech.

zápas v Dauhá proti Sereně, Serena byla prakticky ve třetím setu na kolenou, ale Petra prohrála pár důležitejch míčků a už se vezla a závěr třetího Sereně už darovala.

první set proti Vinci v Katovicích. Vinci měla slabší chvilku ale Petra to nedokázala využít.

čtvrtfinále Wimbledonu s Flipkens.

a ted v Carlsbadu.

něco takovýho nedělá žádná z hráček v první pětce.

v minulým roce ten samý případ nastal s Mášou ve čtvrtfinále ve Stuttgartu. Ale i čtvrtfinále proti Sereně ve Wimbledonu a pak to dodělala Bartoli na US open.
Reagovat
Carloss
jo to jsem ještě zapomněna druhý kolo French open s Hampton ve druhém setu, tam měla myslím taky setbol a pár okmažiků kdy byla Hampton už na kolenou ale petra v důležitým momentu udělala chybu. Tohle ji úplně odděluje od hráček typu Sereny, Máši a Viky, ty právě v těch důležitejch momentech hrajou ten nejlepší tenis. Pomalu se z toho stává její největší slabina o kterejch souřky vědí, dohnat Petru do klíčovýho bodu a nechat ji ať si ho sama prohraje.

Pamatuju si že úplně stejný problém měl Andy a jak mu v tomhle lendl pomohl. No něco by s tím měla hodně rychle dělat, jinak se z toho pro ni může stát dost nepříjemný trauma který ji může herně úplně zničit.
Reagovat
smazaný uživatel
ta je este viac mimo ako ja, a to je uz co povedat :)
Reagovat
smazaný uživatel
mozna kdyz bude mit Lendla za trenera tak se zvedne :D :D
Reagovat
Karl
Lendl na nějaké tiskovce řekl, když se jej ptali, zda-li by někdy chtěl trénovat ženu, odpověděl, že ne, protože zná dva a jak dopadli. Pak řekl, ať se ti novináři otočí za sebe a tam seděli Pála s Kotyzou. :D :D Lendl pak řekl, že tím myslel, že nechce být taky plešatý. :D :D Myslím, že u Kvitové by se mu to stalo hodně brzy. Ale asi by se srovnala do latě. :D :D :D
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist