Kvitová po půl roce ukončila spolupráci s kondičním trenérem Stoberem

11. 5. 2015, 18:48
Aktuality 694
Petra Kvitová po půl roce ukončila spolupráci s německým kondičním trenérem Alexem Stoberem. Světová čtyřka dnes před turnajem v Římě oznámila, že se jejich cesty rozešly už před Madridem, kde minulý týden vyhrála. Informaci přinesly deník MfDnes a server iDnes.cz.
Profily hráčů
Petra Kvitová

Kvitová najala Stobera, který byl zároveň i fyzioterapeutem a v minulosti se staral třeba o Číňanku Na Li či Američana Peta Samprase, loni v listopadu. Pod jeho vedením tvrdě pracovala na kondici, zhubla a spolupráci si zpočátku pochvalovala. Na konci února si ovšem náhle vzala skoro na dva měsíce volno kvůli únavě. 

"Po přestávce, kterou jsem absolvovala, jsem chtěla dělat některé věci trošku jinak a v dané části sezony jsem se rozhodla soustředit hlavně na tenis jako takový," citoval Kvitovou, která už je v Římě, pro ČTK její mluvčí Karel Tejkal. 

Dvojnásobná wimbledonská vítězka vyměnila kondičního trenéra už poněkolikáté. Zpočátku pracovala s Jozefem Ivankem. Od půlky září 2013 do loňského Roland Garros byl jejím koučem Marek Všetíček, o jehož služby se dělila se svým tehdejším přítelem Radkem Štěpánkem. Po rozchodu najala dočasně do konce minulé sezony Slováka Branislava Bundzika z prostějovského klubu, kde trénuje.

Luboš Zabloudil, ČTK

Komentáře

694
Přidat komentář
hluuusa
Priznam se, ze nevim co si o tom mam myslet. Zadny expert nejsem a moje kondice neni nejlepsi. Moc bych si pral, aby hrala tak jako v Madridu co nejcasteji. Skoda, ze se nedohodli na nejakem kompromisu. Jeji kondice se pod nim o dost zlepsila a bez te to nejde. Kvitova ma podle meho skromneho nazoru velke stesti, ze nehraje na muzskem okruhu, kde by s takovymhle pristupem typu trenink - hrou, hrala maximalne na challengerech...
Reagovat
smazaný uživatel
já si o tom něco myslím, ale seru na to, nechám si to pro sebe.

Věřím, že Petra nepotřebuje "zvučné jméno", že dobrých lidí přes fyzičku je i u nás dost. A že Petra se už i něco za těch pár let naučila a dokáže tak nějak odhadnout, co je pro ni dobré.
Reagovat
blixa
Jen si to nenechávej pro sebe :D Je to prostě totální blábol člověka, kterej ví o sportu naprostý ho.vno ! ;-) Představa, že kterákoliv tenistka se připravuje stylem trenink-hrou je dokonale absurdní.
Reagovat
PetaM
Já myslím, že nejvíc ten příspěvek dorazilo to, že začal srovnávat ženy s muži :D :D
Reagovat
janek_da
Že tě vidím. Nebyls náhodou v pondělí v Ostravě autem? Se mi zdálo, že jsem tě potkal na Rudné.
Reagovat
smazaný uživatel
magore
Reagovat
Jabadu
Za úsvitu nebo v podvečer? Můžeš si vybrat. :-)
Reagovat
mahycek
Omlouvám se za Lucii Šafářovou, měl jsem pesimistický den, ona to zvládla, výborně, ale naši teď v hokeji, se trápí. Ach jo, blbej den mám, zítra je 13, tak snad bude lépe.
Reagovat
Jabadu
No na to vem jed! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka i háčka postup. Zítra je jiný den.
Reagovat
Jabadu
Bojeschopnost .. kurwáááá!
My z nich uděláme vojáky. Uděláme! :-)
Reagovat
misa
No jistě!
Reagovat
smazaný uživatel
:) !!!
Reagovat
tommr
to by mě fakt zajímalo co se tam v tom třetím setu odehrávalo. Lucka začla brejkem na 1:0, pak prohrála 4 hry v řadě a vypadala na ručník a pak pro změnu vyhrála 5 her v řadě a otočila z 1:4 na 6:4. To přece není normální ani na ženským okruhu ... :)
Reagovat
misa
Je taky možné, že AKS si vzala MTO, ta ji trochu nakopla a postupující čas definitivně její problémy dorazil.
Reagovat
Jabadu
Už je to buřt. :-)
Reagovat
tommr
jedno to není, protože Lucčin zdravotní stav a forma budou důležitý v dalších zápasech. Pokud byl průběh zápasu ovlivněnej MTO tak je to každopádně špatný a je jedno jestli byla ošetřovaná Lucka nebo AKS ...
Reagovat
slacker
Jedno kdo byl osetrovany? Leda bys ten osetrevany byl ty to by pak bylo skutecne jedno.
Reagovat
Jabadu
Musím uznat, že tvá jednoznačně diagnostikovatelná porucha osobnosti má něco do sebe.
Nejen, že jsi nepřehlédnutelný, ale asi se stanu tvým fanouškem.
Lidé jako ty, se nakonec vždy stanou miláčky diskusí a skutečnými sociometrickými hvězdami, protože ostatní pochopí, že bez TEBE by nebyla žádná sranda. :-)
Reagovat
slacker
jaka ma ta moje diagnosa odborne jmeno? a v tom katalagu ma jake cislo?
Reagovat
Jabadu
Ale no tak! To byl humor. Skutečnou diagnózu bych si nedovolil. Neber si to tak k tělu. Nehodlám tě urážet. :-)
Reagovat
slacker
Ja se take neurazil, jen sem zacal byt zvedavy. Ty to se mnou umis :-D
Reagovat
Jabadu
:-)
Reagovat
VlS
tak to jsem nepochopil, že je jedno, kdo byl ošetřovanej, to je na mě moc sofistikovaná úvaha - pokud tedy nefandíš Aně Karenině stejně jako Lucy, čemuž nevěřím.
Můžeš mě to dát po lopatě?
Reagovat
Jabadu
Emoce, nelogické souvislosti v euforii - neznáš?
Tommr (náčelník) to jistě vysvětlí.(pozor, to z mé strany není humor)
Reagovat
tommr
pokud byla ošetřovaná Lucka tak je to špatný, protože jí zřejmě něco bude co jí může ztížit další zápasy ...
Pokud byla ošetřovaná AKS tak je to taky špatný, protože to znamená, že Lucka měla plný ruce práce s indisponovanou LL a to nesvědčí o dobrý formě ...
Reagovat
slacker
Tu mas certe krumpac. To by nebyl Tommr aby nevyvestil ze vsecho armageddon. Svatba, krtiny, povyseni. vsude ciha zlo.
Reagovat
Jabadu
No jistěěěě ...
Reagovat
d@ve
"Má pravdu předsedo"! To logiku má. ;) Napadlo mne, Tommre, že třeba narážíš na Lucky psychickou nevyrovnanost...
Reagovat
Jabadu
Přecedo :-)
Reagovat
tommr
nenarážím na nic konkrétního, protože jsem ten zápas neviděl a vůbec netuším co se tam mohlo dít. Jen mám prostě docela blbej pocit z toho, že se aspirantka na první desítku tak trápila v zápase s lucky loserkou. Vím, že je AKS talentovaná, ale přesto jsem od Lucky čekal, že to zvládne líp ...
Reagovat
Jabadu
Výsosti, nenechte prchlivost cloumat svým majestátem! :-)
Reagovat
d@ve
To by asi nebyla Lucka, aby nás (i bez kamery) trochu nepotrápila. :D
Hlavně, že to Lucka i přes ty peripetie dnes zvládla a že má hlavu stále vzhůru. S neustálými pochybnostmi nebo pesimismem by to pravděpodobně daleko nedotáhla.
Musíme ji, Tommre, podpořit spíš optimismem a důvěrou. Třeba si to tady Lucka čte... :D
Reagovat
slacker
S tommrem nepocitej
Reagovat
Jabadu
Nezapomínej, že pesimista je poučený optimista. :-)
Reagovat
d@ve
Já Tommra tak trochu chápu. Lucku má určitě rád, fandí jí a ona ho za to takhle trápí. ;)
Reagovat
VlS
jo tak! No, já ošetřování má jak známo dva důvody :
a) něco hráčce je a doufá, že se stane zázrak
b) hráčce není nic, jen jí to nejde, a doufá, že se stane zázrak

co bylo příčinou, a) nebo b)? K lucce mi nesedí ani jedno a b) teda už vůbec ne, není Caro nebo Vika.
Reagovat
tommr
vím, že Lucka by si nebrala MTO bezdůvodně a proto doufám, že se týkal soupeřky i když ani jí nepřeju nic zlýho ...
Reagovat
misa
Myslím, že s Luckou nic není. To by tak na konci neexcelovala.
Reagovat
d@ve
Úplně normální to asi není, i když se mi hned vybavil zápas, kde Serena zápas otočila ze stavu 0:5. :D
Reagovat
Frick
Bylo to ošklivý.

Hlavně, že je to tam. Ale aby Lucka nebyla utahaná. :-(
Reagovat
tommr
jj v druhým kole jí čeká Dulgheru a to bude nejspíš podobný trápení ...
Reagovat
Fredy
Velká gratulka. Hodně vydřenej zápas. Hodně štěstí ve 2. kole. Lucko pojď! :)
Reagovat
d@ve
Zajímalo by mne, kolik Slovenka uhrála míčků od stavu 4:2.
Reagovat
smazaný uživatel
4?
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.livescore.in/cz/zapas/bDcsE9iE/?iframe_external=119358-11#prubeh-zapasu;3
Reagovat
slacker
Presne tolik kolik jich uhrala od stavu 4:1
Reagovat
d@ve
Pravda, už od stavu 1:4 to Lucka docela schopně ovládla. :)
Reagovat
Frick
Super! Dal bych si pusu.
Reagovat
Frick
*ti
Reagovat
misa
jenom? :-)
Reagovat
EllNino
To je parádní náplast za to čtvrtfinále s Kuznou, prakticky stejný zápas, ale tentokrát ho zvládla :)
Reagovat
misa
Závěrečný set 1-0, pak 1-4, nakonec 6-4. Těžko odhadovat, co se tam vůbec dělo :-)
Reagovat
misa
Match time 2:49:02
Reagovat
kada.tom
Hurááá, Lucka to nakonec dala :-)))
Reagovat
EllNino
Tak to musel bejt slušnej kolaps Anny, 3 čistý hry v řadě :D ...15 míčků v řadě :D Sním či bdím ?:D
Reagovat
smazaný uživatel
+2 míčky při podání AK, takže 17. Mazec.
Reagovat
EllNino
ne :) od stavu 4:2 A:40 jich vyhrála 15 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda, špatně počítám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a je to tam...ufff
Reagovat
Jabadu
GSM Miss Zafarouva.
Kéž by. :-)
Reagovat
slacker
UTMS
Reagovat
Frick
UMTS? Što ěto?
Reagovat
Frick
UTMS
Reagovat
kada.tom
Wow, Lucka otáčí. Tak snad!
Reagovat
misa
Lucka, Lucka, Lucka!!!!

Musíš to dorazit.
Reagovat
d@ve
Zvládla to a čistou hrou. To tedy překvapila...
Reagovat
d@ve
Snad to už v klidu dopodá.
Reagovat
EllNino
Serving for the match :D tak snad to teď dá :)
Reagovat
kada.tom
Lucka to stáhla!!
A Serena naprosto exceluje. Hodně zkracuje výměny :-)
Reagovat
mahycek
Nemám slov na Šafářovou, ona snad prohraje s lucky loserem, s prominutím, nikdy to nebude hráčka Top 10!!! Nikdy, Kr.va.
Reagovat
EllNino
pšt ježiši, teď se dostala z 0:40 na returnu ...
Reagovat
smazaný uživatel
to se to najednou hraje,když není,co ztratit,pouze získat???
Reagovat
slacker
No ted uz zase co ztratit bude (4:5 break)
Reagovat
smazaný uživatel
tak uvidíme
Reagovat
slacker
Brutus. poslednich 15 micku pro Lucii
Reagovat
misa
Ještě neprohrála, tak neřvi.
Reagovat
Jabadu
:-)
Reagovat
EllNino
Jo ! :D Ze 40:0, to by jí mohlo nalomit stejně jako s Vesninou :)
Reagovat
misa
Pojď!!!
Reagovat
EllNino
a proč to najednou jde čistou hrou, to mi neříkejte...
Reagovat
misa
Zeptej se pak Fandiny.
Reagovat
smazaný uživatel
Jelena má break, alespoň nejaká dobrá zpráva
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko :( tohle už je na mě moc. Jsem zvyklá ze zápasů Petry na nějaké psycho, ale co dokáže Lucka pos.rat na to nemá Petra možná nikdo
Reagovat
smazaný uživatel
už těm nervákům řekla "dost!!"
Reagovat
misa
už Lucka nestačí. Mám obavu, co se tam stalo :-(
Reagovat
EllNino
divný ...
Reagovat
tommr
jj to vypadá na nějakou indispozici. Takhle by se asi Lucčina hra normálně nezhroutila ... :)
Reagovat
Frick
https://instagram.com/p/0dgzFcNVYS/

Tak "důkaz o hardu" přinesla na svym IG už na konci března Terka Martincová. Já jí z nějakýho důvodu němůžu na IG sledovat, ačkoliv má svůj IG pro nepřihlášený normálně viditelnej.

To jsou věci.
Reagovat
EllNino
koukej radši na Lucinu, teče 1:3
Reagovat
smazaný uživatel
Mně sledování Terezy funguje. :D
Reagovat
Frick
A japa, že tu nebyla podána informace o hardu....?
Reagovat
EllNino
jakože teď ji mužou sledovat víš :D ...jinak je jim nějakej hard ukraden
Reagovat
Frick
To nebylo jasně patrný. PetraFans (Male or Female?) jí mohl(/a) sledovat už delší dobu...
Reagovat
EllNino
Holka :)
Reagovat
slacker
Ale spammerka
Reagovat
misa
jde to v madridských stopách...
Reagovat
tommr
mám obavy, že Lucka začíná odpadat ... :(
Reagovat
d@ve
ajajaj. :(
Reagovat
Frick
https://instagram.com/p/2lxqjbl4Ga/

a ještě v podání takéto celebrity.
Reagovat
kada.tom
celebrity? kto eto?
Reagovat
Frick
Strašák
Reagovat
kada.tom
ano, to jsem si taky přečetl :-D jen tedy nevím, co se pod "Strašák" skrývá za celebritu :-D
Reagovat
slacker
FRick
Reagovat
slacker
Dukaz ze Frick drzel raketu v ruce
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-synot-liga-rocnik-2014-15/219817/typicky-ultras-jsem-nikdy-nebyl-tvrdi-byvaly-sef-slavistickeho-kotle-strasak.html
Reagovat
EllNino
vypadá to tam jako na US Open :)))
Reagovat
kada.tom
každopádně je škoda, že se tam nic moc neděje - takovej pěknej a velkej stadion a nic na něm, o tom žádná - navíc Štvanice má pěknou polohu
Reagovat
Frick
Za 14 dní je tam beach.
Reagovat
kada.tom
jooo, to je jenom dobře :-)
měl jsem spíš na mysli tenis :-)
Reagovat
Frick
S tenisem to je špatný.
Reagovat
EllNino
taky vám to zamrzlo ?
Reagovat
misa
jj Obávám se zranění :-(
Reagovat
EllNino
prosímtě, ty seš dneska uzlíček nervů :D
Reagovat
misa
a už jsme se rozběhli
Reagovat
slacker
Jo taky. Dneska je komentar na Onlajnech hodne slabej, to i Tommtr je prtoti tomu zlatej.

15-15
Šafářová znižuje na 15:15.
Reagovat
slacker
UZ to fici 30:30
Reagovat
smazaný uživatel
jo taky, jestli je to zranění tak hlavně ať není zraněná Lucka. jestli je zraněná ta druhá je mi jedno
Reagovat
kada.tom
Lucka brejk :-)
A Serena jde na věc :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko :((( tobě už asi není pomoci
Reagovat
tommr
a druhej set je v háji. Ve třetím setu Lucce moc nevěřím. Řím našim hráčkám vůbec nesvědčí ... :(
Reagovat
Frick
2/1987 hokejisti ještě rozhodně nejsou veteráni
Reagovat
misa
Hokejista je snad něco jiného než tenistka
Reagovat
slacker
neverim ze by nas ve tretim setu Tommr usetril sveho komentovani ve stylu Livescore nebo Onlajny
Reagovat
misa
Nemáš jinou zábavu?
Reagovat
slacker
Mam.
Reagovat
misa
Tak se jdi bavit!
Reagovat
slacker
A kdo umravni Tommra?
Reagovat
misa
tommr skoro nikomu nevadí
Reagovat
slacker
povidej babicce
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych Lucku ještě neházela přes palubu...Uvidíme.
Reagovat
slacker
Skoci sama
Reagovat
misa
která musela tb vyhrát, ukázala pevnější nervy než zkušená veteránka z top 15 :-(((
Reagovat
EllNino
No nic, třetí sada ...snad nebude sedmý tiebreak na kurtu :D
Reagovat
EllNino
0:3
Reagovat
misa
2:3
Reagovat
EllNino
2:4 .)
Reagovat
slacker
2:4
Reagovat
slacker
5-2
Ďalší fiftín pre Schmiedlovú.
Reagovat
slacker
6-2
Schmiedlová si následne vybojovala štyri setboly.
Reagovat
slacker
6-3
Prvý setbol sa podarilo Šafářovej odvrátiť.
Reagovat
slacker
Druhý setbol Schmiedlová využila a set získala v tajbrejku.
Reagovat
kada.tom
fakt trapárna ... splín, že Čobolové vypadli v Ostravě??
Reagovat
tommr
bohužel dochází na další TB a moc nevěřím, že by byla Lucka schopná vyhrát dva po sobě ... :(
Reagovat
slacker
taky neverim ze by nas Tommre usetril svych komentu ala Livescore.
Reagovat
tommr
co pořád otravuješ ty zrůdo ... :(
Reagovat
kada.tom
pro změnu TB :-D
Reagovat
Jabadu
Já ti mám z toho druhého tiebreaku takovej nějakej blbej pocit. :-)
Reagovat
misa
se dnes hraje už 6. tiebreak :)
Reagovat
EllNino
Koukám, že Lucka zase na nejzapadlejším kurtu, kde se hrajou jen debly :) ...to je ignorace
Reagovat
slacker
Holt nejsme jaderna velmoc a podle toho se k nasim obcanum v zahranici chovaji
Reagovat
misa
Byl bych ale rád, kdyby si tam zahrála.
Reagovat
EllNino
jee na čase si zlepšit bilanci v tiebreacích :D
Reagovat
misa
doraž ju!
Reagovat
EllNino
Vyrovnáno, Jedem!, jak by řekla Katka Siniaková :)) :D
Reagovat
misa
Dva brejky smazány, hlavně teď udržet podání. Potom by mohl na AKS přijít tlak.
Reagovat
slacker
Slak
Reagovat
smazaný uživatel
Střihnu si další tie break, řekne si Lucka Šafářová. :-)
Reagovat
EllNino
no ze 40:0 je shoda ...
Reagovat
slacker
Následne má Šafářová gembo
Reagovat
slacker
Schmiedlová odvracia gembol.
Reagovat
slacker
Šafářová má opäť gembol.
Reagovat
slacker
Gembol aj premenila a je vo vedení 6:5.
Reagovat
kada.tom
jsi trapnej ...
Reagovat
smazaný uživatel
Letos ve Wimbledonu poprvé budou moci hráči využít tiskových tlumočníků.

Překládat se bude z jazyků:
španělština, francouzština, němčina, čeština, ruština, japonština a srbština
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsem jen tak z nudy prohlédl zápasy našich hráček z TOP 500 a přišel jsem na to , že z touto hráčkou máme nehezkou bilanci.
Bilance našich hráček z TOP 500 vs Ana Schmiedlová je negativní a to 3-14.
Top 50 vs Ana 0:2
Top 100 vs Ana 1:9 kdy jedinou výhru zaznamenala Siniaková v Nantesu ITF 2014
Z našich hráček ji porazila jenom zmíněná Siniaková , Voráčová v roce 2012 Podgorica ITF a Birnerová 2013 3kQ Wimbledonu.
Takže Aně se vážně dobře se hraje proti našim hráčkám doufám , že toho čtvrtého vítězství se dočkáme již dnes .
Reagovat
PetaM
No jo, ale ještě nehrála s Petrou!

A s Luckou hraje poprvé .. :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo , ale vem si to například s Cibulkou to je hráčka , která je úspěšnější , ale pro naše hráčky více hratelnější :)
Reagovat
kada.tom
Petra si zítra střihne zápas v night session na centru :-))
Reagovat
slacker
nebude ta night session v poledne?
Reagovat
kada.tom
patrně ne :-D
ne dříve než v 9 PM ...
Reagovat
slacker
Kdyz nenapisi casovou zonu je to udaj o nicem :-D je to cas na vychodnim nebo zapadnim pobrezi?
Reagovat
kada.tom
zkus hádat, když se hraje v Římě ....
ale, evidetně z toho máš srandu ... :-D
Reagovat
slacker
Vim ja jakou zonu maji Rome?
Reagovat
kada.tom
... bez komentáře
Reagovat
smazaný uživatel
Středozápadoitalský čas. Asi o 8 minut od nás, plus minus 8 minut.
Reagovat
kada.tom
:-D :-D :-D
Reagovat
slacker
A jedou podle julianskeho nebo gregorianskeho kalendare?
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm aby to nedopadlo jako loni, kdy hrála taky pozdě večer... A navíc se čas asi ještě posune, což není dobrý pro Petru ani pro mě. :D
Reagovat
tommr
Lucka měla bohužel katastrofální vstup do druhýho setu ... :(
Reagovat
slacker
Tommr ma kastastrofalni koment ke vstupu Lucky do druheho setu
Reagovat
tommr
debílku ...
Reagovat
smazaný uživatel
Lucko je vidět jak moc chceš do desítky
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba právě proto si utvoří psychický blok a spíš to nedá, nemyslíš? ;)
Reagovat
smazaný uživatel
ta diskuze upadá a upadá, přitom člověk by řekl, že už níž spadnout nemůže. Asi se zavrtává do země a i díky tomuto příspěvku právě dosahuje levelu zemské jádro.
Reagovat
smazaný uživatel
To reagujes na koho?:)
Reagovat
smazaný uživatel
v podstatě všechno pod tímto článkem :) Protože kam koukneš, tam to stojí za to.
Reagovat
misa
a kolaps, proč?
Reagovat
smazaný uživatel
typická Luččina hlava
Reagovat
tommr
Lucku zřejmě tak šokovala výhra v TB, že jí to úplně rozhodilo ... :(
Reagovat
slacker
Prujem na zacatku druheho setu
Reagovat
slacker
Pruuser
Reagovat
smazaný uživatel
Wow!!!!! Lucka vyhrála TB no ty vole (s prominutím)
Reagovat
gigin
Tvl ty tu běžně pičuješ a teď se omlouváš za takové nevinné oslovení.
Reagovat
smazaný uživatel
jo protože je tady 99% lidí přizdisrá.. a hnidopichů tak se hold musím omlouvat za všechno no
Reagovat
kada.tom
hmm, Lucka dala TB, co se to děje za novoty? :-D
Reagovat
tommr
Lucka příjemně překvapila a zvládla TB. Závěr TB byl hodně kuriózní: za stavu 6:6 udělala AKS dvojchybu a vzápětí Lucka set ukončila esem z druhýho podání! :)
Reagovat
smazaný uživatel
kde se to dá vidět ... nebo to je živý koment?
Reagovat
tommr
vidět se to bohužel nikde nedá. Já to sleduju tady:
http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015&wkno=99&eventid=M009&tour=2&lang=en&ref=http://www.wtatennis.com
Reagovat
smazaný uživatel
jo,to mám taky..akorát to z toho nevyčetl
Reagovat
tommr
když si vybereš zápas, kterej chceš sledovat do hlavního okna tak se ti na liště pod skóre objevujou některý detaily ... :)
Reagovat
slacker
A zbytek detailu co se nezobrazujou na liste doda Tommr na TP
Reagovat
smazaný uživatel
jo díky
Reagovat
d@ve
Ufff, je to táám. :)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
Jabadu
No, to bylo strachu. :-)
Reagovat
EllNino
No tak vidíte :D
Reagovat
smazaný uživatel
setboly teda nejsou Luččiny údery
Reagovat
d@ve
To spíš odvracení BB. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Na chvíli odejdu a hned se tu spustí slovní přestřelka. :DD

Jinak škoda Lucky. Viděla jsem jenom první set a ten si projela sama, bohužel. Tak snad v deblu...
Reagovat
smazaný uživatel
neprojela..vyhrála
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslela Lucku Hradeckou, Šafářová je mi šumák. :)
Reagovat
PetaM
Hradecká ...
Reagovat
smazaný uživatel
dneska se tedy nevyznamenala...sedět přes noc na hrášku
Reagovat
tommr
no hlavně aby do toho deblu Lucka vůbec nastoupila. Ta zbytečná porážka jí nejspíš hodně vyčerpala - fyzicky i psychicky ... :(
Reagovat
Grape
Tak TB. Už by bylo načase, aby Lucka nějaký vyhrála... :-)
Reagovat
d@ve
Že by? Moc bych jí to přál..
Reagovat
misa
Ani to nechci sledovat.
Reagovat
misa
což je dobře. Teď musí přijít brejk.
Reagovat
EllNino
smula :) musí přijít tie break
Reagovat
misa
Bohužel 6-5 pro AKS, což znamená, že Slovenka se ujímá vedení 1-0 na sety :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Tenhle TB Lucka zvládne.
Reagovat
Jabadu
Tebe si pošlu pro smrt. To se vyplatí. :-)
Reagovat
d@ve
Nesečkuj! :/
Reagovat
misa
hraju si na tommra
Reagovat
martinek37
No já jsem bohužel viděl jen první set, tak nevím co Vika předváděla. Škoda Lucky. Moc se mi líbilo, jak hrála v Praze. Pro mě po Šafi asi naše nejsympatičtější hráčka.
Reagovat
smazaný uživatel
V Praze hrála hezky,ale teď to byl odvar ..druhý set byl dárek od Viky,který byl bohužel nějak jedovatý..
Reagovat
Jabadu
Nezapomněls náhodou na někoho? :D:D:D
Reagovat
martinek37
Jako myslíš Petru? :)
Reagovat
Jabadu
:-)
Reagovat
martinek37
Já mám Petru rád, i se mi líbí jako ženská, protože je to prostě ženská. Lucka H. se mi nijak zvlášť nelíbí tedy, ale je mi hrozně sympatická. Taky strašně fandím tomu jejímu vzestupu. Lucce bych hrozně přál alespoň Top 30 a Petře to no.1. Snad se to jednou povede obojí.:)
Reagovat
FulnekUltras
nejlíp co nejdřív... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, ostuda od Azarenky , více nebudu psát. Škoda, že jí Lucka sedla na lep a hlavou odešla. Hrůza třetí set.
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem té úrovni nemohl uvěřit...
Reagovat
smazaný uživatel
žádná ostuda...taková Bára by si s tím poradila hravě...
Reagovat
misa
zaber. Za každou cenu se musíš vyhnout tb!!!
Reagovat
EllNino
takže nejlépe 4:6 :D
Reagovat
misa
7-5
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Vika si vyklaunila zápas? No, aspoň nemůžem napsat, jak že se to chová světová jednička, jako dřív.
Reagovat
smazaný uživatel
První se vyjádřím k Lucii nevypadá to dobře zatejpovaný rameno , zavázané stehno doufám , že se do RG dá do kupy jinak hrála docela špatně , vyhazovala se a hlavně ta mizerná úspěšnost trefení prvního podání , vítězství by si asi za takový výsledek nezasloužila (zvláště za první set) ale na druhou stranu regulérně měla vyhrát právě Lucka .
Azarenka no tak k tomu není co dodat je pravda , že hrála v prvních dvou setech hodně zle , ale ten její MTO to bylo prostě herectví možná by mi to ani nevadilo , ale v tom čase co ho využila to se vážně nedělá když vedla bylo všechno v pohodě , ale najednou Lucka začala hrát velmi dobře z 2-2 šla do vedení na 5-2 a najednou tý Vikině je špatně . Hlavně , že v třetím setu běhala po kurtu takhle opravdu nevypadá zranění .
Nemám rád Marií Sharapovou a kritizoval jsem ten její názor ohledně vyjádření k MTO i když ta částka nebyla v pohodě , protože byla hodně vysoká tak se musím omluvit k moji reakci na to vyjádření neboť zjišťuji , že měla vážně pravdu .
Reagovat
George_Renel
Částku upravit dle postavení v žebříčku?....
Reagovat
Jabadu
Přestaňte se hádat a pojďte držet Lucku. Už je to bez brejku. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
L.Hradecka je sice sympaticka dama,ktoru chvalim,ze viditelne zostihlela,skoda,ze"narazila"na Viktoriu Azarenkovu,ktorej fandim tiez.Nie som troll/ka/,ale tu sa uz ani neopovazim napisat ani pismenko.Som myslim celkom kulturna a tolerantna bytost.Tu ma vsak "fackaju"za nic-pre nic,len aby"rec nestala".Som z toho smutna,lebo ctim napr.Hrabala,Kunderu,ale i inych ceskych intelektualov,ktori su neprehliadnutelni i ked to na tenis portal.cz nepatr.Prosim o toleranciu
Reagovat
Jabadu
Musíš rozlišovat mezi -náctiletými a starými pardály. A v .. vo .. vo tom to je! :-)
Reagovat
gigin
https://pbs.twimg.com/media/CE0NUyxW8AE8cTf.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Evidentně nas*aná. :D Ale může si za to sama...
Reagovat
EllNino
hele a nepřijdou ti tyhle reakce trochu jako od malýho dítěte ? ...
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby nebyla akce, nebyla by ani reakce. :D
Reagovat
PetaM
Díííítě no :D A holka k tomu, co chceš.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty máš co říkat, Péééťo. :D
Reagovat
PetaM
Já tady nebrečím nad prohrou Lucky :D Brečím tady nad tím, že se dokážeš tak změnit :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, to máš těžký. Kdo si nezvykne na to, že mě určité věci dokážou pořádně nas*at, tak to má se mnou blbý. :D
Reagovat
George_Renel
Neuvěřitelné, jaký jsi namyšlený panák. To si jako myslíš, že když někomu Ty vynadáš nebo zdůrazníš, že ho dáváš do ignoru, tak že se zboří svět? Se prober celebritáři.
Reagovat
smazaný uživatel
to určitě
Reagovat
gigin
Aza pravidla neporušila. Není první ani poslední, kdo takhle taktizuje. A v neposlední řadě nemůžeme vůbec vědět, jestli ji fakt nepostihla nějaká náhlá slabost. Kdyby to nebylo proti české hráčce, tak to tu nikdo ani neřeší.
Reagovat
slacker
Neresil by to nikdo z cechu (mozna). Byt to proti hracce jine narodnosti resi to zase fanousci teto naronosti na diskuzich kde se mluvi jazykem toho naroda.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Mně teda ve 2. setu přišla jako polochcíplá (i tak hrála), ale jestli tam byla třeba nějaká nevolnost, to už ví jenom ona... Každopádně ani ve 3. setu Vika nehrála nic extra a rozhodl to špatný výkon Lucky.
Reagovat
George_Renel
Tak určitě, ty abys ty její podrazy neomlouval. Azarenka se chová hůř než Šarapovová. A to už je co říct.
Reagovat
gigin
Já ale netvrdím, že je Aza nějaký andílek. Ano je to fracek, má takovou pověst, jakou má. Proto i kdyby jí bylo fakt zle, tak už jí to mnozí nevěří. Jen jsem chtěl říct, že prostě neudělala nic proti pravidlům. Tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
Aga je lepší! :DDD

https://tdetenis.files.wordpress.com/2012/10/doh-aga-quase-recusa-handshake-contra-vika.jpg

http://i42.tinypic.com/5tums.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Než podávat ruku takhle, to už radši vůbec... Zlatá Genie. :D
Reagovat
smazaný uživatel
To jo no.. :D Ale to podání rukou s Vikou Dauha, tak to chápu! :D Se divím, že jí tu ruku vůbec podala.
Reagovat
smazaný uživatel
K tomu už jsem se tady v minulosti několikrát vyjádřil a taky asi víš, že v tomhle s tebou nesouhlasím...
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, vím.. :-)
Reagovat
misa
české tenistky zase Řím :-(
Reagovat
EllNino
neboj a to ještě není French Open, tam je vždycky úspěch, když jsou 3 holky ve 2. kole :)
Reagovat
misa
Mně bude stačit, když budou dvě ve čtvrtfinále...
Reagovat
slacker
To beru
Reagovat
smazaný uživatel
ještě máme záložačky...Denisa,Terka,Klára...hurá na Paříž
Reagovat
smazaný uživatel
ale myslím předloni tam Cetkovská smetla A.Radvanskou v době její spanilé jízdy
Reagovat
EllNino
no nedáš dostaneš a 2:4 :)
Reagovat
PetaM
Tvoje chyba!!! Kdybys nenapsal předchozí koment, tak by to byl cajk!!! Ale Lucku jsi rozrušil a ona pak pokazila podání! :D Běž se radši učit na maturitu prosím tě :D :D
Reagovat
EllNino
klid, prdne ti cévka a budeš tahat nohu :D
Reagovat
PetaM
Vůbec na mě nemluv!!!! :D
Reagovat
slacker
Na Onlajnech se asi posrali. Komentuji stav 0:30

"Naša mladá tenistka má ďalší fiftín."
Reagovat
Jabadu
Jestli Lucka rupne, tak je s touto sezónou konec. Brutální obhajoba ve Wimblu ji srazí a pak už nebude kde co uhrát. :-)
Reagovat
misa
Konec nebude, jen žebříček se zhorší.
Reagovat
slacker
Ty Onlajny se zdaji jako cesky pweb a oni tam nechaji komentovat nejakeho slovenskeho mamlase ktery fandi proti nasi hracce.
Reagovat
smazaný uživatel
tak jsem rád zapnul stream ,když jsem uviděl program Az.-Hrad.,stav 1:1 mě po výkonech v Praze ani nepřekvapil...,ale to co jsem viděl ve 3.setu...nechtěl jsem věřit ,že toto je turnaj Premiere. Hlavně ty dvojchyby na breakballech (dala vůbec Lucka nějaké podání na breakballu??)
Takže už máme nejen Petru 1 a 2 ,ale i Lucku 1 a Lucku 2(její stín)
Reagovat
d@ve
Caro ti určitě zase zvedne tlak. :)
Reagovat
Frick
3-seťák s bývalou světovou jedničkou. Nezní to na prvý pohled vůbec zle, ale všichni, kdo jsme to viděli, víme, že to asi mohlo skončit mnohem lépe.

Škoda, že se Lucce nepovedlo jít v 1. setu do náskoku dvou brejků.
Reagovat
Jabadu
Škoda, že tam nebyla "vychovatelka" Petra. Ta by ji umravnila. :-)
Reagovat
PetaM
To by se Petra nesměla bát Viky a Vika Petry ... :D
Reagovat
Frick
a Šafi nevyužila BB :-(
Reagovat
EllNino
tipuju Schmiedlová 6:2 6:2 :)
Reagovat
PetaM
TICHO! :D
Reagovat
janek_da
No, prostě to obě podělaly. Vika lidsky, Lucie tenisově.
Reagovat
George_Renel
Co myslíš, že je horší....
Reagovat
gigin
Horší je prohrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Horší je, že janekda už v souvislosti s Vikou taky dřív něco kecal o "karmě" (zrovna v době, kdy byla zraněná). Takže se s ním na tohle téma radši nebudu bavit...
Reagovat
EllNino
ty seš fakt brečínek :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ale na tebe nemám.
Reagovat
EllNino
hele a tobě tohle přijde fér ? já ti nic nedělám a nějaký reakce typu "Nebreč" fakt nepotřebuju slyšet, mně nikdo nebude vychovávat ...
Reagovat
janek_da
nene, já to říkal, když skrečovala, brala tyhle MTO a druhý týden/zápas zase v pohodě hrála. To jsem psal, že si zahrává.
Reagovat
George_Renel
Když myslíš.... Prohru napravíš. Sviní zůstaneš.
Reagovat
slacker
A Monty s PetaM to podelali jak?
Reagovat
PetaM
No já jsem to v první řadě posral tím, že jsem si vůbec dovolil se vyjádřit k zápasu Vika-Lucka.

A teď jsem to podělal tím, že jsem na tebe zareagoval .. :D Prostě to pořád seru :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je taková čůza tahle ženská fakt. Jak já ji nenávidím, přeju jí tenisově jen to nejhorší, samé porážky v prvních kolech a co nejvíc prasátek a tak dále :D
Reagovat
janek_da
mě to až rajcuje :DDD
Reagovat
kada.tom
Vika ve 2. kole, Lucka ten set brala zaslouženě. Jinak ale tedy zápas nic moc, samý chyby.
Reagovat
George_Renel
Z jejího chování je mi opakovaně na zvracení. Ať se jí v životě daří, ale v tenisu jí vždy budu přát za ty opakované prasečina vše nejhorší.
Reagovat
EllNino
přesně ..herečka
Reagovat
sprchon
Taky se mi to nelíbí...
Ale od Lucky slušnej zápas. :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://1.bp.blogspot.com/-q-MVgVWWtDM/VC51wyQGqjI/AAAAAAAAx1E/0AhvaeRXLdI/s1600/wtaa16.gif

:DDD
Reagovat
EllNino
to je ono :))
Reagovat
d@ve
jj :))
Reagovat
smazaný uživatel
Škoda, že Lucka na to skočila, Azarenka by se hodila do cirkusu, byla by aspoň k smíchu, tady je to k pláči
Reagovat
PetaM
Monty, měl jsi vagínu odjakživa, nebo ti časem narostla?
Reagovat
smazaný uživatel
Ptáš se z vlastní zkušenosti, Péťo?
Reagovat
PetaM
Já nebrečím jako malá holka u každého příspěvku, který je jen trochu proti mým koním :D

Nevím, jinak jsi relativně v pohodě. Ale když se začne mluvit o tvých holkách, tak se ti zamlží před očima a hádáš se, s kým můžeš ... :D Nechápu :D
Reagovat
EllNino
přesně a dost mě to sere, protože jinak jseš v pohodě :)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi taky v pohodě, dokud mi nezačneš předhazovat: "No jóóó, ty se jí zastáváš jenom proto, že je to tvoje favoritka."
Reagovat
EllNino
věř mi, že u jiný holky bys tohle neříkal, protože tenisový zápasy u tebe končí tvými osmi holkami, jinak v podstatě nemáš co říct ...
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem ti psal, že sleduju spoustu jiných věcí než tenis... A věř mi, že konkrétně proti té Péťovo "srandě" bych se zastal každého.
Reagovat
EllNino
to ti nevěřím, promin ...:) to je jako věřit Fandině, že dá pokoj s Rogerem
Reagovat
slacker
JA ti neverim
Reagovat
PetaM
Ty nerad Černý humor? :D :D
Reagovat
blixa
On neví, co je humor. Natož černý ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Víš, já jsem kdysi dávno četl rozhovor s fotbalistou Markem Matějovským (to ještě hrál za Boleslav) a ten právě říkal, že přesně tohle na něj při zápase zařval Karol Kisel (jenom proto, že Matějovský nějak nezakopnul míč, když Kiselův spoluhráč ležel na trávníku). No a bylo to zrovna v době, kdy Matějovský s partnerkou čekali dítě... Takže od té doby se mi tyhle kecy strašně hnusí.
Reagovat
slacker
A co se stalo s tim ditetem?
Reagovat
smazaný uživatel
Nic, má normálně zdravého syna... Jde mi jenom o to, že říkat něco takového je prostě nechutné.
Reagovat
slacker
Tak kdyz nic, tak to nejak ztraci pointu a ponauceni.
Reagovat
smazaný uživatel
No vyznělo to ještě hůř, že to bylo zrovna v době, kdy jeho partnerka byla v očekávání. Což Kisel asi nevěděl, ale to ho neomlouvá... Právě proto by se takové věci neměly říkat.
Reagovat
George_Renel
Hajzloviny je třeba nazývat pravým jménem.
Reagovat
aligo
ale přesně tak to je
Reagovat
blixa
Protože tenis je mu v podstatě ukradenej, tak je v pohodě. Zajímají ho jen ty "jeho" pižďuchy :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem v pohodě, když si zrovna někdo nedělá blbou srandu. A ta tvoje dneska mi přišla hodně blbá.
Reagovat
PetaM
Tobě přijde všechno strašně blbé, pokud to není tvoje sranda, mi tak přijde :D
Reagovat
blixa
On má nějakou "svoji" srandu ? :-o !! To mě upozorni, až to přijde :D
Reagovat
EllNino
nebyla, akorát tys to zase viděl moc červeně ...
Reagovat
George_Renel
To máte z toho, že jste si z něj vytvořili pseudocelebritu TP.
Reagovat
PetaM
Celebrita je tady každý, kdo se dokáže/chce ozvat :D
Reagovat
George_Renel
Jedna věc je ozvat se, druhá věc je celebritování.
Reagovat
aligo
otoč!! :))
Reagovat
LukasH
Tak co, bude teď otočka a nakonec "gejm, semeč, Hradeka..."??:D:D:D
Reagovat
slacker
Azarenka DQ
Reagovat
LukasH
asi jo...
Reagovat
smazaný uživatel
hm škoda no :/ dalo se čekat že Řím bude tragédie. Ale jestli si chcete zlepšit náladu zapněte STV 1 kde banda starých slovenských bláznů komentuje hokej. Fakt se musím u STV smát :) i já bych komentovala lépe
Reagovat
smazaný uživatel
Azarenka je neskutečná herečka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle mi jako out vůbec nepřišlo.
Reagovat
janek_da
Já takovéhle hráče miloval. Jak začli dělat prasárny věděl jsem, že jsou dole a ještě jsem přitlačil :D
Reagovat
smazaný uživatel
"We never know if she is really really injured or she's making it look much more than she is."

No, souhlas s ní!
Reagovat
slacker
proc to nenapsala cesky?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože to nenapsala
Reagovat
zpilat
ona mluví do mikrofonu! :-D
Reagovat
zpilat
jak by řekl pětadvacítka, ať se navrátilová o azarenku nestará :-D
Reagovat
slacker
Vyrid petadvacitce at se o azarenku nestara :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Ať se radši naučí trénovat.
Reagovat
EllNino
A mně bude někdo říkat, že brečím :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo. Protože místo toho, abys řekl, že je Lucka neschopná, tak se staráš o Viku. Říkám na rovinu, že kdyby dneska na druhé straně stála většina jiných hráček, tak by Vika nemohla vyhrát.
Reagovat
EllNino
:) já se o Lucku starám a klidně řeknu, že hraje strašně ten 3. set, ale Viktorka mě nakrkla celkem slušným způsobem ...
Reagovat
smazaný uživatel
Všichni včetně tebe se tady starají hlavně o Viku. Jako by její MTO na konci 2. setu mohl za to, že Lucka hraje ve třetím totální tužku...
Reagovat
EllNino
No divil by ses, ale ovlivnilo to pruběh zápasu, protože Lucka vypadla za tempa, ale hraje strašně, jenže ty ani nedokážeš připustit, že to bylo hrozný
Reagovat
smazaný uživatel
A čí je to vina, že Lucka hraje strašně? Viky?
Reagovat
George_Renel
Ty jsi fakt absolutní blb, co sportu nerozumí a kouká na něj jen skrz ty baby. Asi jsi v životě žádný individuální sport nedělal, protože přemýšlíš úplně scestně. Někdo ti to tu říct musel.
Snad by se slušela otázka: Už máš holku,(kluka?)
Reagovat
aligo
kdo by to individuum chtěl?
Reagovat
Mr.Pink
Ale tady prece vubec nejde o Lucku, ale o nesportovni chovani jeji souperky.
Reagovat
George_Renel
To on nikdy nepochopí.
Reagovat
smazaný uživatel
Zaprvé: MTO není zakázaný, ať už si ho hráčka bere z jakéhokoliv důvodu. Zadruhé: Připadá mi, že všichni tady svádí špatný výkon Lucky na Viku a její MTO. A proč teda Lucku po MTO dotáhla ten 2. set a špatně začala hrát až ve třetím?
Reagovat
EllNino
protože tam byl dlouhej prostoj a prostěmoc holek to nedělá ...
Reagovat
smazaný uživatel
Prostoj tam byl, ale Lucka hned po něm v pohodě dotáhla 2. set. Pak už tam žádný prostoj nebyl (akorát za Vikou přišel po 2. setu trenér) a Lucka začala hrát špatně.
Reagovat
Mr.Pink
opakuju, tady vubec nejde o Lucku. Je to jeji chyba, ze hrala tak, jak hrala. Ale ty asi nechapes pojem fair-play. je to MEDICAL time out
Reagovat
smazaný uživatel
Opakuju: MTO není zakázaný.
Reagovat
EllNino
asi si to nepochopil, Medical timeout je povolen, když je někdo zreněn, ale Vika se zraněná nezdála, stejně jako Ana v Cincinnati ...
Reagovat
Mr.Pink
opakuju, nechapes pojem fair-play
Reagovat
zpilat
to jsou ale pěkné hysterické reakce!
Reagovat
George_Renel
Ještě ji pošli, aby se naučila hrát tenis, že věcem kolem něj nerozumí...
Reagovat
smazaný uživatel
Azarenku nesnáším. Houká jak praštěná a dělá na kurtu prasárny, když se jí nedaří.
Reagovat
zpilat
je to pizda a to říkám při plném vědomí s 2 promile alkoholu v krvi! :-D
Reagovat
slacker
Lucie se sesypala.
Reagovat
smazaný uživatel
to bude kanár
Reagovat
misa
... oplácanější, Stobera na ni!
Reagovat
blixa
Má svůj baťůžek ráda ;-)
Reagovat
janek_da
Vy z toho děláte. Vika to dělá "chytře", no. Navíc Lucku dokáže rozhodit i letící motýl.
Reagovat
EllNino
to je pravda :D kravne uplně zbytečně :D
Reagovat
aligo
"hraj jakoby jí nic nebylo, ono jí samozřejmě nic není, ale i tak" :DDD
dobře on :DD
Reagovat
EllNino
Vice fandím, ale tohle je prostě hnusárna :)
Reagovat
PetaM
Asi tak :)
Reagovat
George_Renel
Místo podání ruky bych si pře ní odplivl.
Reagovat
PetaM
Karma ti to vrátí na dětech!
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi ale ču*ák!
Reagovat
EllNino
Nebreč
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem jako ty... Jako sorry, ale psát takové věci, to už je trochu přes čáru.
Reagovat
EllNino
je to s nadsázkou a humorem Peťovi vlastním, ale to ti mohlo dojít :D ...
Reagovat
PetaM
Prosím tě, nech ho ... To mu nevysvětlíš. On má zrovna teď zamlžené oči a vidí rudě :D :D
Reagovat
blixa
Monty a smysl pro humor ??? Dva úplně jiné vesmíry !!! :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, ale z takových věcí se sranda fakt nedělá.
Reagovat
EllNino
ježiši, ty seš cíťa, jakmile se někdo dotkne tvý kobylky, tak je zle ...:) bylo to myšleno s humorem, někdo holt černý humor rád nemá :D
Reagovat
smazaný uživatel
I kdyby to bylo na kohokoliv jiného, tak tohle je přece hnus. To se na mě nezlob, ale tady vůbec nejde o to, že fandím Vice.
Reagovat
EllNino
:D mně to přijde vtipný a říká se to, a ne nezlobím se na tebe, zlobím se na to, že Viku mám rád jako tenistku, ale jako osoba mi nestojí ani za desetník
Reagovat
PetaM
Jasně, byl by to hnus, kdybych aspoň jedno písmeno z toho myslel vážně ...
Reagovat
PetaM
Vím a dál? :D
Reagovat
kada.tom
nech je bejt - ať se vyblbnou :-))
Reagovat
PetaM
No, tak zrovna ty nám máš co říkat :D :D
Reagovat
aligo
:DDD
Reagovat
aligo
to že je to sviňárna vidí i slepí, ale ne ti co jsou blbý :DD
Reagovat
Jabadu
Škoda, že Hradecká na to nemá mentálně. Páč dneska by to šlo. :-)
Reagovat
kada.tom
C´mooon Vika :-)
Reagovat
aligo
zmrtvýchvstání v akci :D
Reagovat
EllNino
A už tam zase běhá jak čamrda ...to je děs, zákaz MTO
Reagovat
smazaný uživatel
Nebreč.
Reagovat
EllNino
hele, ale je to pravda ...buď mužu hrát, nebo skrečuju, tyhle medical timeouty jsou akorát jedna velká komedie ...
Reagovat
zpilat
no myslím, že třetí set je důkaz, že lucku chtěla jenom rozhodit a případně si i odpočinout :-D
Reagovat
slacker
Nestarej se co rika fencl
Reagovat
George_Renel
Celebritář brání podvodnici.
Reagovat
George_Renel
A už pochoduje jako by se nic nestalo.
Je mi z ní nanic. Ale je to u ní klasika. Když to nejde, rozhodit soupeřku komédií.
Reagovat
misa
získala v hlavní římské singlové soutěži první set. Myslím, že se jedná o velký úspěch :)
Reagovat
aligo
převeliký :D
Reagovat
EllNino
místo toho, aby Lucka držela míč ve hře, tak vyhazuje jak praštěná ...
Reagovat
George_Renel
Nedivil bych se, kdyby přišlo zmrtvýchvstání....
Reagovat
slacker
Nejsou velikonoce
Reagovat
zpilat
a už je to zde, sice už nejsou velikonoce, ale ve čtvrtek je nanebevstoupení páně :-D
Reagovat
Jabadu
"Trenére, já nemůžu chodit."
"Tak běhej!!" :-)
Reagovat
slacker
- Nasedat na kone!
- Ja nemuzu ja mam vlka.
- Nasedat na kone kdo nemuze tak na vlka.
Reagovat
Frick
PĚT turnajů se koná v zemích, které nemají ani jednu hráčku na WTA rankingu.

Šestý turnaj se pak koná v zemi, která akutálně nemá hráčku v TOP 1000.

Osmý, devátý a desátý turnaj se koná v zemi bez hráčky v TOP 200.
Reagovat
kada.tom
a co jako my s tím?
Reagovat
George_Renel
Jdi už s tím do háje!
Reagovat
EllNino
a ? :) pointa ?
Reagovat
zpilat
ale tak snaží se hoch, kolik mu to muselo vzít času, než si to všechno našel :-D
Reagovat
Frick
Tak přijde mi, že je to celkem specifikum tenisu, že se významné podniky konají v zemích, kde jsou místní sportovci zcela nekonkurenceschopní.
Reagovat
zpilat
no tak mistrovství světa ve fotbale v kataru :-D
Reagovat
kada.tom
tak a vadí to někomu, já jsem nikde žádnou kritiku neviděl, samozžejmě krom tvého věčného rýpání do všeho možnýho
Reagovat
misa
Zase tam ale mají zdroje.
Reagovat
George_Renel
Jj, komedie s měřením tlaku. Za chvíli nastoupí jak pokropená živou vodou. Není to poprvé ani naposled. Smiřme se s tím.
Reagovat
zpilat
doktorka jí radí, že si má dát náplast a napít se! :-)
Reagovat
aligo
ano... náplast na problematický tlak je možné účinější než indulona :DD
Reagovat
zpilat
ale taková modrá indulona na topinku, s tím se nemůže nic měřit! :-D
Reagovat
Jabadu
"Víš co dělá?!!"
"Viktorka je héééérečka."
"Jo herečka, k ..." :-)
Reagovat
FulnekUltras
nebo oboje... ;-)
Reagovat
zpilat
trenér: pojď se hejbat, když bude dělat komedie, tak se hejbej :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Blbeček.
Reagovat
EllNino
proč ? :) Vika by si ty výjevy mohla odpustit ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jaký výlevy? Ať se Fencl stará o sebe.
Reagovat
EllNino
no mluvím o těch tragickejch výrazech :)
Reagovat
smazaný uživatel
No a? Jsou daleko horší případy a nemusíme chodit daleko... :D
Reagovat
EllNino
Katka :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, já myslel spíš Kláru, ale nemůžu nesouhlasit... :D
Reagovat
janek_da
tak ale trener se vyjadřuje ke konkretni soupeřce, a spravně Lucku uklidňuje, že se nemá nechát vyvést z rovnováhy.
Pořád to řekl celkem slušně, na střídačce se používají jiné výrazy.
Reagovat
slacker
Nestarej se o Fencla
Reagovat
PetaM
No jistěěěěěěěě, něco špatného proti tvému "honi týmu" a už máš kecy :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ať má Fencl nějakou úctu k soupeřce a nebudu říkat nic.
Reagovat
EllNino
hele, Fencl to myslel ze srandy a kdo ví, co říká trenér Viky, když přijde, zase nejsme svatí :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je mi jedno, jak to myslel. Má smůlu, že mu rozumím. :D
Reagovat
EllNino
nojono, ale tak to dělá každej trenér, jen ty v tom zas vidíš urážku tvého "pasák-gangu" :)) promin
Reagovat
smazaný uživatel
Já se přiznám, že jsem takovou narážku na soupeřku slyšel poprvé... Jako je jasné, že každý trenér mluví o soupeřce, ale vždycky se to týká herní stránky.
Reagovat
EllNino
to je herní stránka, snaha rozhodit soupeře je velice účinná zbraň :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím o tom, že by Vika chtěla Lucku nějak rozhodit. Ten MTO byl před koncem prakticky rozhodnutého setu a neovlivnil vůbec nic.
Reagovat
EllNino
ale ovlivnil, koukni se na začátek 2. setu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to už je problém Lucie. Nový set vždycky začíná od nuly.
Reagovat
EllNino
jo, ale prostě, buď jsem zdravej a nebu skrečuju, tyhle MTO jsou jedna velká komedie ....
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Mashy nápad s placeným MTO se najednou nezdá taková blbost co? :DD
Reagovat
EllNino
mně se to nikdy nezdálo jako blbost :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha.. :DD Tak to se omlouvám.. :D :-)
Reagovat
zpilat
no myslím, že třetí set je důkaz, že lucku chtěla jenom rozhodit a případně si i odpočinout :-D
Reagovat
smazaný uživatel
No, Vika ve 2. setu vypadala jako polochcíplá, tak si asi potřebovala orazit. To ale zakázané není.
Reagovat
slacker
Na orazeni je minutova pauza
Reagovat
EllNino
to je směšný :)
Reagovat
George_Renel
Celebrity mají k podvodům vždycky blízko, protože jim vše povolí...
Reagovat
janek_da
no jo, ale když má trener podezření, že soupeř používá neherní vložky, tak na to svého svěřence upozorní
Reagovat
EllNino
García končí na raketě Boko ...tak to sem nečekal :)
Reagovat
Grape
Pro mě velký překvapení. Garcíi taky stále ještě chybí vyrovnanost výkonů...
Reagovat
Frick
...Haram?
Reagovat
kada.tom
tak Boko Haram bych jí tedy zrovna nepřál, no :-DDDD
Reagovat
Frick
Hm, na raketě Boko Haram se končí jen 1x.....
Reagovat
tommr
Azarenka darovala dvojchybama Lucce druhej brejk. Jsem zvědavej jestli to Lucka dokáže doservírovat nebo jestli tu laskavost Azarence zase vrátí ... :)
Reagovat
PetaM
Luciku, nenech se rozhodit! Pojď!!!
Reagovat
tmora
Super komentáře od M. Navratilove na streamu. Už i při zápasech v Madridu, pěkné mluví o našich holkach.
Reagovat
Frick
No jo, česká děvčata jsou povolná.
Reagovat
George_Renel
To není tenis, to je dvojchybování... :-)
Reagovat
George_Renel
A začíná obvyklé dívadlo.
Reagovat
Jabadu
13 DF, to snad neumí ani Marfa. :-)
Reagovat
EllNino
Nasťa to umí, 24 dvojchyb v Baku bylo nezapomenutelnejch :D
Reagovat
tommr
ale ten zápas tenkrát i přesto vyhrála, nebo ne? :)
Reagovat
EllNino
jj 7:5 6:4 mám pocit, že to bylo se Solovievou, nebo s někým takovým :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už by se mohla vykašlat na ty dvojchyby... :(
Reagovat
slacker
Mohla by treab skrecnout
Reagovat
tommr
to v žádným případě - to je to jediný co Lucku ještě drží v zápase ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Vika celkově nehraje dobře.
Reagovat
tommr
docela mě to u ní překvapuje. Že by na ní tak doleh ten neštastnej závěr zápasu se Serenou?
Reagovat
smazaný uživatel
Možný to je. Minimálně ty dvojchyby se jí od toho zápasu drží... Kdyby nad Serenou vyhrála, tak věřím, že by jí to ohromně pomohlo. Takhle je to holt obráceně a trápí se. :(
Reagovat
EllNino
mně se zdá, že jí rameno bolí ....
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, zalepený ho nemá... Spíš si protahovala nohy.
Reagovat
EllNino
ale teď opustila kurt, myslím ...
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, sedí tam pořád.
Reagovat
George_Renel
Je to herečka. Hraje to vždycky když je dole.
Reagovat
slacker
To by mohla skecnout a ja byt za Nostradama.
Reagovat
tommr
ty jsi a vždycky budeš jen za blba ... :)
Reagovat
slacker
Kdyz to napise nekdo jako ty, tak to nema zadnou vahu. Jen pisteni potrefene husy.
Reagovat
kada.tom
souhlas, dneska jí to moc nejde, pokud se jí podaří postoupit, bude muset v dalším kole předvést mnohem lepší hru
Reagovat
smazaný uživatel
No, na Caro by tohle nestačilo ani náhodou.
Reagovat
tommr
tohle by nestačilo na nikoho ze širší špičky. Myslel jsem si, že návrat do desítky je u Azarenky jen otázka času, ale s tím co dneska předvádí by se tam už taky nemusela dostat ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska je to špatný, ale je to jeden zápas.
Reagovat
zpilat
dneska mám básnické střevo:
vika?
kvíká!
Reagovat
janek_da
vika
Vyká
Reagovat
zpilat
vika, vika
na dvojchyby si zvyká!
Reagovat
Frick
Jen houšť a větší kapky!
Reagovat
kada.tom
no, už je těch DF 14 ... to už jsou 3 darované hry v přepočtu ..
Reagovat
janek_da
a co teprv v rublech
Reagovat
tommr
Lucka začla brejkem i druhej set, ale nejspíš to zase dopadne jako v tom prvním - až půjde do tuhýho tak se Lucka vyhází ... :)
Reagovat
Jabadu
Také může Azarenka udělat dvě dvojchyby za sebou, že?
Aj tak se dá. :-)
Reagovat
tommr
Azarenka se sice snaží a pomáhá Lucce co se dá, ale ta se stejně nakonec vyhází ... :)
Reagovat
janek_da
Na Lucku padla deka po povzbuzování "pojť, pojť, pojť"
Reagovat
zpilat
to "POJŤ" volali italové? :-D
Reagovat
Jabadu
Ti volali PODJ.
(To píše jeden arabský fanoušek Petře na FB.):-)
Reagovat
aligo
pokračuje v prasatovém trendu který vrcholil v zápase s Katku S. v Praze :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
7:5, 6:0
Reagovat
aligo
7:5 4:6 6:7
čas 3H 49minut
Reagovat
tommr
po slibným začátku přišly očekávaný chyby a závěrečnou hru Lucka Azarenkový doslova darovala ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Azarenka dobře nehraje a Lucka střídá laxní chyby s pěknými údery jenže těch chyb je prostě hodně .
Reagovat
kada.tom
Viktorkáááá :-))
Reagovat
EllNino
33% první servis je bída, kam se těm holkám poděl ....
Reagovat
aligo
Dráždit hada dvojchybama se nevyplácí...
Reagovat
EllNino
Hm Caroline byla už 0:3 a 15:40 dole v 2. setu a už je to 5:3 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Bara a Krajicek odjíždí z Říma s kanárem :(
Reagovat
kada.tom
Go Vika!!
Reagovat
smazaný uživatel
Azarenka získala tři gemy v řadě :((
Reagovat
slacker
To Lucka taky ziskala 3 gemy v rade
Reagovat
smazaný uživatel
Lucka může odehrát vyrovnaný zápas, nebo spíš set, ale na Azarenku nemá.
Reagovat
smazaný uživatel
Z 15:40 1:3 na 3:3... :(((
Reagovat
Frick
A jen 3 se konají ve slovanských zemích, které v TOP 100 plnou třetinu hráček.

Není to trochu nepoměr?
Reagovat
smazaný uživatel
je to velký nepoměr. V post-komunistických zemích není žádný pořádný turnaj. Jen 2 Int. a jeden Premier, což je málo.
Reagovat
smazaný uživatel
no a proč asi...
Reagovat
smazaný uživatel
Protože postkomunistické země jsou zaostalejší oproti západu. a i když SAE, Katar, Singapur, nemá žádné tenisty tak nějaké ty peníze mají.
Reagovat
slacker
Zaostalejsi? Kdyz maji tretinu tenistek? Ty jsou zaostale? Spise vydrancovanejsi a vykoristovanejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
hospodářsky jsou postkomunistické země zaostalejší. ve sportu můžou tyto země koknurovat západu, ale hospodářsky ne.
Reagovat
slacker
A proc postkomunistice zeme nekonkuruji a "komunisticka" Cina konkuruje? Dostali se do podrizeneho postaveni.
Reagovat
smazaný uživatel
Čína je něco jiného. Ale když srovnáš Německo s Běloruskem, Rumunskem.... tak je to jasné. Celý bývalí Sovětský socialistický blok nemůže hospodářsky konkurovat západu. Na Východně nejsou peníze na pořádný turnaj WTA
Reagovat
Jabadu
No, to máš zajisté pravdu. Politici za bakšiš vše odevzdali, ale to zde asi nevyřešíme.
Reagovat
slacker
Tak apson jeden GS presunout do slovanskych zemich jako kompenzaci :-D
Reagovat
Frick
Ale tak dokázal bych si představit jeden international v Rusku (Soči? Petrohrad?) a jeden v zemi bývalý Jugoslávie.

No a ještě jeden v Praze, samozřejmě (v tom případě by ale šlo nejen o sport, ale i o politku)
Reagovat
sprchon
Slovanských zemích? Dobřes to napsals.
Reagovat
Frick
Myslíte si, že by šel GS odkoupit? Třeba za 1 000 000 000 USD?
Reagovat
EllNino
nebazíruj, mně se to dost líbí tak, jak to je teď :)
Reagovat
Frick
No jo, ale tak si to vem. Do jakejch děr se ty turnaje přesouvaj. Katar, Emiráty, Singapur....

Co když si budou chít pořídit ještě větěí hračku.
Reagovat
slacker
Jeden GS patri do Asie. Afrika si jeste musi pockat
Reagovat
EllNino
mluvíš o grandslamu, ten v žádném Katraru, Singapuru není, navíc jsou to krásný exotický destinace, mně se to moc líbí :D ...
Reagovat
Frick
Ano. Už TM se přesunul z NYC do exotiky. Výše už je jen GS. No a co když se otevře kešeň a.....
Reagovat
EllNino
jenže ty grandslamy mají hooodně dlouhou trdici a nedovedu si představit grandslam jinde než v Londýně, New Yorku, Paříži a Melbourne :) to se mi příčí :)
Reagovat
George_Renel
Koupit se dá skoro vše. Ale pochop, že jsou věci, které koupit nelze. Určitě mezi ně patří tradice.....
Reagovat
Frick
nepřijde vám, že je celkem podobná jedný český ministryni obrany?

#vlasticku #nemyslim
Reagovat
EllNino
nebo rovnou Drábový ne ? :D
Reagovat
EllNino
García docela dostává ...
Reagovat
smazaný uživatel
O co, že se Lucka H. dostane do finále? Možná cesta:
R1: Azarenka
R2: Wozniacki
OF: Kebrer
ČF: Sharapova
SF: V. Williams

Těžko hledat lehčí los už od úvodních kol :)
Reagovat
smazaný uživatel
*S.Williams
Reagovat
tommr
Lucka začala nebojácně a má už brejk k dobru. Zdá se, že jí žádný zranění nějak výrazně neomezuje ... :)
Reagovat
slacker
Setri nas slaboduchych komentu ala Livescore
Reagovat
tommr
ty si opravdu neuvěřitelně otravnej ubožák ... :(
Reagovat
tommr
zápas vysílá přímým přenosem DigiSport2 ... :)
Reagovat
slacker
Nevysila. V DVB-T zadny Digisport neni.
Reagovat
tommr
bud tak laskav a ušetři mě těch tvých slabomyslných blábolů ... :(
Reagovat
slacker
Az budes ty setrit me.
Reagovat
EllNino
Lucka má zatejpovaný rameno ...takže má stále asi ještě bolístky z Prahy :)
Reagovat
tommr
v Praze měla pokud vím něco s nohou ...
Reagovat
EllNino
to je taky možný, nojo, byl to náročnej tejden v zimě, to se svaly udělá svoje ...
Reagovat
tommr
a tu nohu má zatejpovanou i dneska ... :(
Reagovat
EllNino
rameno taky :)
Reagovat
sprchon
Achjo, zase konec. :( Ve druhém měla break 4:2...
Ale aspoň že to dala Kiki Mladenovic. :)
Reagovat
VlS
:-(
Reagovat
EllNino
Hm tak Jarka vzdala, to není dobrý, v 1. kole v Madridu dohrávala s Caroline se zraněním a dneska vzdá s Mášou, to by se na to jeden vy ....no nic, aspoň, že včera zvládla ten horor s Vesnou, teď zregenerovat a zkusit uhrát kolo nebo dvě v Paříži ...ale hlavně bez skrečí a zdravá prosím :/ :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že Maria postoupila, ale určitě nejsem rád, že po skreči Jarky.. :-/ Snad bude v pohodě.. Teď jsem koukal na higlights, tak tam Jarka Mashe říkala, že má rameno v pr*deli.. :D Tak snad fakt bude v pohodě do RG.. :-)
Reagovat
EllNino
:D jojo taky jsem to slyšel :D
Reagovat
tommr
postoupila do druhýho kola když dneska poměrně jasně porazila Puigovou. Je to trochu nefér vůči Katce Siniakový, která jí v kvalifikaci vyřadila a pak dostala do prvního kola mnohem těžší soupeřku v podobě ve velký formě hrající Venus ... :(
Reagovat
EllNino
bohužel, takový je los no :/ ...
Reagovat
smazaný uživatel
ale na druhou stranu, Katka získala cenné zkušenosti. Zahrála si s legenou na centrálním dvorci a ještě k tomu v noci
Reagovat
Grape
Taky mě to napadlo. Bohužel s tím nic nenaděláme. Jak píše Kvitovka, aspoň Katka získala cenné zkušenosti. :-)
Reagovat
VlS
Smůla, s tím nic nenaděláme.
Reagovat
sprchon
To je taky dobré, dozvědět se to takhle na poslední chvíli. Ale měla by být připravena, když má později hrát debla...
Nicméně antuka v Římě není nic pro ní, takže si naděje nedělám. ;)
Reagovat
tommr
pro Lucku je to jen zbytečná komplikace. Proti Azarence nemá nejmenší šanci a jen jí to zkomplikuje situaci v deblu, kterej by pro ní měl bejt prioritou ...
Reagovat
EllNino
to je nesmysl, proč by měl být debl prioritou pro Lucku, to fakt nevím :)
Reagovat
EllNino
Lucka proti Azarence rozhodně šanci má, ikdyž prohrála s Ulou, protože s Azou nebude mít co ztratit :)
Reagovat
tommr
no uvidíme - a to naštěstí doslova, protože zápas Lucky s Azarenkou bude vysílat DigiSport2 ... :)
Reagovat
EllNino
myslím, že v Miami spolu sehrály celkem slušnou bitvu a to byla Aza v první desítce, navíc Aza není žádná extra antukářka, Lucka bude napumpovaná, že dostala 2. šanci a třeba se dočkáme překvápka :))
Reagovat
ta-dah
odstoupila kvuli zraneni nohy. Nahradi ji Lucka Hradecka :-)
Reagovat
George_Renel
Pro Lucku skvělá zpráva, pro Bělorusku to už je horší, protože její pozice se nezlepší, naopak....v úvodních kolech bude i nadále dostávat těžké soupeřky a ty lehčí ztratí respekt.
Reagovat
smazaný uživatel
CASEY DELLACQUA - odstoupila, tzn. že Lucka bude hrát proti Azarence.
Reagovat
George_Renel
To je samozřejmě podstatný rozdíl včetně konsekvencí.
Reagovat
kada.tom
nesmysl, Vika neodstoupila, odstoupila její soupeřka, což měla být, tuším, Dellacqua ...

http://www.protennislive.com/LSHD/main.html?year=2015

takže Lucka Hradecká bude hrát s Vikou
Reagovat
ta-dah
:-), tak to se vazne omlouvam, posloucham jen na pul ucha, nicmene aspon ta Lucka je fakt. Sorry jeste jednou.
Reagovat
smazaný uživatel
No, už jsem se lekl... Tak je nakonec dobře, že jsem nebyl v tipáči. Chtěl jsem si totiž vsadit, že Vika dá Casey klepec jako vždycky. :D Teď bych řekl, že Vika bude mít paradoxně těžší soupeřku. Lucka Hradecká hrála v Praze velmi dobře, i když Řím jí možná tolik nesedí...
Reagovat
kada.tom
já jsem se taky lekl, by mě mrzelo, kdyby se Vika zranila - v Madridu hrála dobře a taky si myslím, že Lucka může být paradoxně těžší soupeřkou, i tak ale věřím, že Vika Lucku dá :-)
Reagovat
tommr
pokud Lucka nebyla schopná porazit ani Ulu Radwanskou tak proti Azarence nemá nejmenší šanci ...
Reagovat
smazaný uživatel
Proti Aně ji taky neměla, co? ;-)
Reagovat
EllNino
tenis je tak nevyzpytatelnej, že každá má šanci proti každý, navíc forma dosti kolísá :D
Reagovat
George_Renel
V letošním race je mezi nimi rozdíl pouhopouhých 30 bodíků....
Reagovat
tommr
je ale taky třeba vzít v úvahu kde obě hráčky ty body uhrály. Lucka je získávala především v kvalifikacích kde narážela na relativně slabší soupeřky. Azarenka naproti tomu hraje jen ty největší turnaje kde narážela na mnohem těžší soupeřky ...
Reagovat
smazaný uživatel
to je největší chyba co Vika dělá. Měla by si zkusit nějaký Int.
Reagovat
kada.tom
to s tebou souhlasím, měla by nějaký zkusit, tam může nahrát nějaké body a dostat se na lepší žebříčkové pozice :-)
Reagovat
George_Renel
Hlavně by získala chybějící sebevědomí. To ji sráží nejvíce, což ukázala minulý týden.
Ale za mě, ať je kde je....
Reagovat
George_Renel
Jj, narážela a často prohrávala.
Reagovat
smazaný uživatel
To je nesmysl. Lucka nezískala body ani tak v kvalifikacích, jako především v Charlestonu (SF), v Praze (F) a na AO (3. kolo). Body z kvalifikací jsou příjemný bonus, ale jádro úspěchu je jinde.
Reagovat
Roger_Federer
mystifikace? nebo jak to lze chapat..?
Reagovat
ta-dah
viz vyse...
Reagovat
Roger_Federer
ok
Reagovat
martinek37
Ono je to možná taky dost o návycích z dětství. Nedavno jsem slyšel rozhovor s Petrou, kde říkala, že sice od mala vyrůstala v tenisovém prostředí a v podstatě s raketou v ruce, ale nikdo jí cíleně do tenisu, potažmo tréninku, nenutil. Rodiče jí samozřejmě podporovali, ale rozhodnutí, jestli se to chce dělat vrcholově nechali na ní. Asi si to přáli, ale nenutili jí. Cílevědomá musí být, jinak by nedosáhla takových úspěchů, bez toho to nejde. Jenže když jí někdo začne diktovat, jak pečovat o fyzičku, je z toho problém. Petra určitě ví, že bez fyzické přípravy to nejde a dokáže se o sebe postarat. Uvidíme, co předvede v Římě po té Madridské jízdě.:)
Reagovat
Jabadu
No, do Prostějova šla až v 16 letech. Kdy už toho křiku na kurtu prý bylo tak akorát.
A to má velké štěstí, že má normálního otce! Na druhou stranu jeho "nervozitu" lze pochopit. Určitě nebyl slepý a dobře viděl její potenciál. :-)
Reagovat
Pavlis
Pokud porovnám Pertřiny fotky z letošního Sydney, tak tam vypadá fakt dost příšerně. Zatímco u předešlých cca pěti titulů jí to docela seklo. A úplně nejlíp vypadala nyní v Madridu. Petře extrémní vyhublost zkrátka nesvědčí, to ať si jde Stober zkoušet na někoho jiného.
Reagovat
FulnekUltras
ja frajlich !!!
Reagovat
misa
Má za sebou mnoho let práce se špičkovými tenisty a stejně nevidí, že hráčku pod jeho tréninkem opouštějí síly? Nebo viděl, ale neuměl zareagovat a změnit metody své práce? To by bylo ještě horší. Myslel jsem, že dnešní špičkoví odborníci mají různé testy, z kterých by bylo patrné, že zvolená cesta je špatná a následně umí korigovat své představy.

Petra často trpí na svalové problémy, takže by se jí hodil fyzioterapeut.
Reagovat
slacker
A nemophla Petra zklamat Stobera? Ze pri prvni prekazce uprednostila svoje pohodli pred praci?
Reagovat
misa
Petra nevypadala v průběhu arabských turnajů dobře, navíc už v Sydney prý jela na zbytek sil.
Reagovat
slacker
Tomu prave rikam prvni prekazka. Stober sam rikal ze vysledky se projevy se zpozdenim mesicu. A pokud pred tim Petra nebyla zvykla makat na fyzicke priprave tak je vlna unavy plne na miste
Reagovat
George_Renel
Jenže on je tam zaměstnanec a je tam pro něco jiného, než vlastní očekávání. On je tam v roli sloužícího. Když to dělá blbě, tak jde. A že to neklapalo bylo vidět v té neverbální komunikaci již v zimě.
Reagovat
slacker
Za prve zamestanec neni otrok bez nazoru a tady slo o klientsky vztah.
Architekt co mi zarizuje prestavbu byt taky neni muj zamestananec a taky se nenecha mymi pozadavaky dotlacit do nejake hruzy ktere mu bude kazit jmeno.
Reagovat
George_Renel
Ty jsi úplný mimoň.
Když mi architekt bude nutit to, co je dle mě hrůza, a žít v tom budu já, tak ho vyprovodím hodně rychle....
Reagovat
George_Renel
Tím chci hlavně říci, že poslední slovo budu mít vždycky já, protože to a ho platím.
Reagovat
slacker
Ty jsi zase clovek co neumi cist. Ty jako klient si budes vynucovat po renomovanem architektu nejake nevkusne vymysly a on radeji podekuje.
Reagovat
George_Renel
Nic jsi nepochopil, což ostatně v praktickém životě u tebe nepřekvapuje. Architekt není žádné měřítko vkusu. Ale zbytečná debata, když do týmu nezapadl a nedokázal rozpoznat co je správné, je jen dobře že skončil. A je úplně jedno jestli sám nebo jestli dostal výpověď.
Reagovat
slacker
Ty jsi hlavne nepochopil co jsem napsal ja. Ze ani penezemi nedonutis cloveka s pateri bezmyslenkovite skakat jak chces ty.
Pokud ty nekoho zamestnavas je mi jasne ze kazdy schopny clovek co od tebe odesel z vlastni vule, byl tebou pomluven.
Reagovat
George_Renel
Někdy mi tu chybí základní smajlíky, protože na ty tvé dedukce škoda slov.
Reagovat
slacker
Zadni smajlici tu nechybi. Animovany nevkus vydavany za smajliky muze chybet jen osobe bez vkusu a invence.
Reagovat
Jabadu
"Proboha, to je Carloss!"
"Kdybych měl alespoň po ruce svůj bič!" :-)
Reagovat
pockerface
Kdysi jsem viděl video s Luckou Šafářovou, jak dře na tréninku. Dost často tady spousta lidí obdivuje Lucky vypracované břicho. Kdyby se to bralo podle dřiny na tréninku a vyrýsovaného břicha, tak by Lucka musela být dávno ne v top 10, ale rovnou No1. Někdo může dřít jak kůň a stejně v ostrým zápase vybuchne, někdo si potrénuje lehounce a zápas zvládne. Je to prostě u každého jiné. Každému vyhovuje něco jiného. Až Petra vypadne z top 30, tak jí může někdo kritizovat za špatné kroky, ale je to její sportovní život, její kariéra a za tu si zodpovídá jen Petra, tak jako já si v práci zodpovídám za svou odvedenou práci, a také nemám každý den posvícení :-). Někdo střídá hlavní trenéry, někdo zase kondiční.
Reagovat
VlS
Lucka bývala pořád zraněná a nějak došla k tomu, že buď hodně zesílí, nebo se na to musí vykašlat a začala hodně posilovat. Viditelně jí to pomohlo.
U Lucky se mi moc líbí, jak funguje s Beth a Robem. Oni se u toho baví a připadá mě, že Rob ( komediant k pohledání) se tím jednak baví i sám, jednak tu uvolněnou atmosféru naprosto cíleně buduje a holky se baví a užívají si to. Nevím, ale připadá mi, že si Lucka prožívá nejlepší dobu v tenisu. A to je důležitější, než jestli je v top ten a nebo ne.
Reagovat
pockerface
to je pravda, hlavně na Lucku veřejnost moc nevyvíjí tlak, kromě FC, docela by mě zajímalo, kdyby byla Lucka česká 1, jak by ten tlak unášela. Ale to je to kdyby. Jinak Lucky postava je supr. Ale jak už jsem psal, každý potřebuje něco jiného a na druhou stranu, kdyby všichni dělali všechno stejně, tak by to byla nuda. Takhle máme o čem psát a diskutovat.
Reagovat
misa
Mít Lucka talent Petry, držela by se v klidu kolem 5. místa.
Reagovat
Jabadu
To by ovšem musela mít její údery a mentální sílu.
A to jsou podstaty tohoto sportu. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.wtatennis.com/news/article/4709735/title/wta-stars-take-the-emoji-challenge
Reagovat
misa
Pěkné :)
Reagovat
Jabadu
Tak si říkám ne Petra, ale my všichni bychom měli stát na kurtu místo ní. Jeden vedle druhýho.
Páč my nejlíp víme, jaký má být trénink, příprava a co se má v danou chvíli zahrát. :-)
Reagovat
Jan
Pokud Petra začne jít dolů kvůli opět špatné fyzičce, tak je to škoda, že ho pouští. Asi jí naložil hodně, ale teď v Madridu to možná neslo ovoce. Podobně jako v roce 2011 s Ivankem. A jak to pokračovalo po jeho vyhazovu víme.
Reagovat
FulnekUltras
Petřin kondičák bude muset zároveň být i dobrý psycholog... ;-)
Reagovat
Carloss
ano, stačí se podívat jak Petra vypadala fyziognomicky v takovém Montrealu 2012, ona má vyloženě problém s tréninkem.
Reagovat
LukasH
Spíš on pouští jí, pokud pod ním nechtěla takhle dřít, z čehož byla evidentně tak vyčerpaná, že musela na chvíli přestat...
Reagovat
smazaný uživatel
Pod Ivankem byla furt zraněná, pokud si pamatuju.
Reagovat
VlS
Přesně, nezapomenu, jak s olepeným břichem skákala v písku na treninku.
Reagovat
Carloss
petra krutě podle mne podceňuje fyzickou přípravu, jednou jí to baví pak ne, ale odmítá trvale dřít a to se odráží na jejích nevyrovnaných výkonech.
Reagovat
LukasH
promiň, ale naprosto zjednodušenej a vzhledem k posledním událostem dost ignorantskej komentář....
Reagovat
Carloss
petru sleduju dlouho abych si na ni udělal přiznávám laický pohled, ale podle mne ona není typ dříče, talentu požehnaně, ale dříč v ní není, a proto bude vždy pokud se mentálně nezmění což je možný jen ta vzadu za top špičkou. a kotyza jí to žere.
Reagovat
LukasH
Ale jí ten dril nevyhovuje. Není to o tom, že by nechtěla, ale jí to spíš vyčerpává. Proč si asi teď brala tu pauzu? Pod Stoberem dřela a byla z toho vyčerpaná. Nevyhovovalo jí to a projevilo se to i na psychice. To nemá s pohodlností co dělat. Je jí už dost let na to, aby se znala a věděla, že tenhle tvrdej trénink jí neuvádí do psychický pohody na kurtu. Nedivím se. Psal jsem to v jiným příspěvku, že od přírody nemá úplně sportovní postavu. Co je na tom tak k nepochopení, že tvrdej trénink není u tenisu nutně klíč k úspěchu. Tohle není plavání ani běh.....
Reagovat
Carloss
nesouhlasím. takové přírodní talenty ve sportu jsou dnes přežitek. ženský tenis je čím agresivnější a čím dál víc podobnější tomu mužskému, a to chce trvalou fyzičku, proto má tak často top tenistek výpadky, je to enormní tlak. ale pkud chce být petra opravdu hvězdou, musí makat. jako serena. talent petra má, ale ještě tak dřít jako serena, přál bych jí to.
Reagovat
LukasH
Víš, troufnu si říct, že víc než ty rozumím tomu, kdo má jaký možnosti vzhledem ke svý stavbě těla. Podle tvojí teorie si takovej Isner může vybudovat fyzičku Djokoviče....ne, opravdu nemůže....
Reagovat
Carloss
já s tím prostě nesouhlasím. petra je podle mne talent co nechce dřít, protože to dokáže uhrát s deseti kily navíc a zadýchaná jak čokl, taková lucka šafářová dře protože takový talent nemá. spolupráce s alexem byla na petře znatelně vidět. únava a vyhoření jsou jen vnější defekty, pokud petra nechce být primadona, musí do toho jít naplno. vesměs všechny významné turnaje vyhrála ve chvíli kdy měla fyzičku. a tím končím, přátelé. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Únava a vyhoření jsou věci, které by ji mohlo z aktivního tenisu vyřadit úplně.
Reagovat
FulnekUltras
jde o to, nepřipustit zbytečný baťůžek navíc, ale přitom neztratit sílu...k tomu ovšem není třeba žádný zázračný kondiční trénink...
Reagovat
Jan
Souhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
No ja. Ty tomu prostě rozumíš nejlíp, viď. Bereš všechny jedním mustrem a nekoukáš nalevo, napravo. Tady jde o to, najít tu správnou cestu pro kondiční přípravu. Slovo příprava znamená být připraven na zápasy. Ne zdevastován " vedlejšími defekty " . Petra se nechová jako primadona. Je zřejmé, že je nad tvé síly pochopit a akceptovat, že každé tělo je jiné a funguje jinak. Že má svá omezení.
Reagovat
FulnekUltras
fitnessovým "expertům" marno cokoliv podobného vysvětlovat... ;-)
Reagovat
FulnekUltras
to Serenino dření bych snad radši ani nechtěl vidět... ;-)...právě ona potvrzuje, jak je v tenise důležitý cit v ruce a intuice.
Reagovat
FulnekUltras
Přesně. Petra potřebuje solidní fyzický základ vytrvalostní i dynamický, odpovídající jejímu somatotypu - a ten udržovat. Nic převratného.
Reagovat
MM66
Jasnej souhlas, jsem téhož názoru...
Reagovat
George_Renel
Tobě je všechno asi jasné. Na vše je jednoduchý recept.
Přitom neumíš pochopit, že právě Kvitová do té TOP špičky už nějaký pátek patří.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak....ten úmornej a tvrdej trénink na začátku ji dovedl k uplnému vyčerpání. Už v Dauhá se mi jevila moc vyhublá a prostě bez šťávy. A také jsem to na TP zmiňovala. Mě ta pauza naznačovala, že jí toho naložil fakt moc. Že se to v důvěře snaží splnit, ale efekt byl fyzické i psychické vyčerpání. Taktéž jsem po pauze komentovala, že buď Stober změní přípravu, aby měla efekt pro Petru nebo odejde. Stále tady někdo zasvěceně blábolí o Samprasovi, Agassim atd. Petra není ani jeden, ani Li Na. Už si to uvědomila a co víc veřejně přiznala a to jí dle mého názoru osvobodilo a dalo onu lehkost s jakou drtí nejtěžší soupeřky. U Petry to bude zřejmě jak na horské dráze. Já jsem s tím také srozuměna. Ovšem stále se najdou tací, kteří to nedovedou přijmout . Pak se tedy vyskytují absurdní názory o poloamatérismu a že se Petře nechce trénovat. S tímto přístupem, pánové, budete pořád hudrovat a očekávat jen propady Petry. Upřimnou soustrast. To já se budu těšit na Petřiny vrcholy.
Reagovat
LukasH
Pod tohle se podepisuju...:-)
Reagovat
slacker
Na hosrke draze to bude prave kvuli neochote tvrde a systematicky drit
Reagovat
LukasH
Pochopeno.....
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, mě se tak zdá,jak tě tak pozoruju, že ty víš jaké to je, systematicky dřít. Systematicky nás totiž dřeš na TP. Tvůj dril a výkon na TP je vskutku obdivuhodný. Tolik hodin na internetu, tolik procvičených svalů....
Reagovat
slacker
kdyz budes poctive drit treba me i predezenes.
Reagovat
smazaný uživatel
Radši né, moc bych si namohla gluteální svaly......
Reagovat
smazaný uživatel
Jó, Lukáši, někomu je marné něco vysvětlovat....carloss ji přece sleduje ták dlouho....a přesto to ještě nepochopil. Příjemně mě překvapuje, jak ty jsi schopen situaci dobře vystihnout.
Reagovat
EllNino
https://scontent-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10983159_934229956598682_3500738624182389793_n.jpg?oh=05b0201d1d1bf280eec2602dde95644e&oe=55C73051
Reagovat
smazaný uživatel
http://kves.blog.idnes.cz/c/461804/petra-a-kondicni.html
Reagovat
FulnekUltras
dobré a místy velmi výstižné... ;-)
Reagovat
slacker
Nepodlezej
Reagovat
FulnekUltras
S Petrou nemá význam dělat kondičně nějaké metodické zázraky. Hlavně je potřeba udržovat a nenechat shnít... ;-)
Reagovat
slacker
Kondicni se toci jak na obrtliku a hlavni brzda Kotyza uz 3 roky presluhuje
Reagovat
EllNino
no to ty taky, už jsi vyčichlej a nikoho nedojmeš ...
Reagovat
Carloss
já se domnívám že odmítnutí spolupráce s Alexem Stoberem může Petru později limitovat. Přecejen ten člověk spolupracoval se špičkovými tenisty na vrcholu, tohle je podle mne Petřin krok vzad od top tenistů - budu si to dělat na tom malém českém písečku, jednou se zadaří pak ne. a přitom má na to být tenistkou té nejvyšší v historii tenisu top špice.
Reagovat
smazaný uživatel
Že spolupracoval se špičkovými tenisty ještě neznamená, že to nutně muselo fungovat s Petrou a to je to, oč tu běží.
Reagovat
Carloss
nepodceňoval bych lidi co dělali s agassim, samprasem, li-na a dalšími. petra měla možnost dělat se špičkovým koučem, to padlo. jak bude dál težko říct.
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo ho přeci nepodceňuje, ale to, že dělal se špičkovými tenisty není všespasitelné.
Reagovat
LukasH
Takhle to určitě není, stačí vážně Petru sledovat, číst rozhovory, atd. Ona to má skutečně jinak než všichni ostatní. Teď to akorát sobě i okolí skutečně přiznala a je to jen dobře. Petra to léta zkoušela - jako ostatní a nikdy to ovoce nepřineslo. Poslední pokus se Stoberem - myšlenka - zhubneš, udělám z tebe dokonalou atletku, všechno doběhneš a už vlastně nebudeš mít důvod prohrávat. No, úplně to nevyšlo a proč? Z nějakýho Petřina rozmaru? Těžko.
Reagovat
VlS
Lukáši, já bych to zas neházel jen na Stobera, těch věcí se třeba sešlo víc najednou. Petra není jednoduchá osobnost.
Myslím, že zlepšenej pohyb ( ale to začalo už u Všetíčka) hodně pomáhá, ztráta pár kil možná raky.
Konec práce se Stoberem určitě není konec kondičního tréninku a i Petra dneska určitě ví, jak a co má trénovat. Spíš aby měla pořádnýho fyzioterapeuta.
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím, ale si až moc odvážný někdy, určitě na některá tvrzení, které sám nevíš, ale vcelku souhlasím. Petra to v sobě má, u ní jde jen o to jak se vyspí, a jak ji to tam bude padat.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem odvážný, ale patent na pravdu si nenárokuju :-)
Reagovat
LukasH
Souhlasím.:-) Navíc, Petra má atypickou postavu, která není atletická a k vrcholovýmu sportu ne úplně uzpůsobená. Nemyslím to nijak kriticky, ale ten její somatotyp je hodně zvláštní. Tohle tělo prostě nemůže snést to, co např. tělo Lucky - dokonale atletický. Když se ohlídneme do minulých let, tak se Petřina postava pořád měnila - jeden čas byla skutečně hodně při těle. Nejspíš se na ní promítla jakákoliv změna - emoční nebo změna různých návyků - až nezvykle hodně. Řekl bych, že v současný době vypadá úplně nejlíp. Vím, že když byla Petra v ráži, tak moc nezáleželo, jestli má o 5 kilo míň nebo víc (viz. zápas na USO se Safinou, kde byla fakt jak soudek a přesto lítala jak hadr na holi), nicméně mi teď v Madridu přišlo, že jí ta fyzička skutečně pomohla. Petra hrála jakoby odlehčeně ve srovnání třeba s FO 2012, kde mi přišla právě pohybem limitovaná navzdory tomu, že se zdála psychicky v pohodě...
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuju :-) K FO roku 2012 - pokud si vzpomínám, tak tam měla nějaké zranění.
Reagovat
LukasH
Aha, je to možný, už si to moc nepamatuju...:-)
Reagovat
Frick
Hezky mluvíš o Lucii. Snad jí budou kontaktovat z ESPN :-D
Reagovat
safi1313
Stober Petře podstrčil před dvěma měsíci zakázané látky na podporu fyzické výkonnosti... Při soukromých testech se prokázalo, že by se na to mohlo po zápasech a následných kontrolách přijít...Proto následovala ta hodně spekulovaná pauza Petry, ktera pauzírovala až do té doby, než látky z těla vyprchají + ukončení spolupráce se Stoberem ;-)
Reagovat
VlS
Máš hodně zjednodušený představy o dopingovejch kontrolách.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to je zase za ujetinu , ze zákulisí prý.... no někdo asi nemá do čeho píchnout, tak vymýšlí blbiny....
Reagovat
Frick
Tak třeba Kaveš vymejšlel, že během IW + M mohla podstoupit interupci.
Reagovat
smazaný uživatel
Bára Strýcová to před časem popisovala u Krause. Kontrola může přijít kdykoliv. Tenistky z první padesátky musí hlásit, kde se každý den nachází mezi 7. a 8. hodinou ranní (musí to být pevná adresa, tzn. nelze být například pár dní na lodi). Kontrola může ale přijít i v jinou dobu, bez ohlášení. Na tom, kdy se hraje nebo nehraje zápas, nezáleží. Petra prošla kontrolou v týdnu před FC, stejně jako ostatní české reprezentantky.
Reagovat
freeteepek
Tak Petra si jenom přidělává starosti. Zase bude hledat trenéra a zkoušet nějaký experimenty...To nebude trenérem, to bude Petrou. Také je možné, že Stober bral nekřesťanský prachy a že se přestal vyplácet, protože se Petra chce nyní víc soustředit na tenis. Neměla se ho ale úplně zbavovat, mohli si dát třeba jen do podzimu pauzu. Jenomže takový eso hned skočí po další lukrativní nabídce. Byl by hloupej, kdyby to neudělal:-)
Reagovat
LukasH
Jenže nevíš, jak to bylo. Ze všech okolností mi vyplývá, že Stober byl typ - budeš dělat přesně, co ti řeknu. Petra to dělala, zhubla, jenže to vyústilo v to, co to vyústilo. Že spolu nejspíš skončí mě napadlo při pohledu na Stobera, jak kouká na polovyhořelou Petru v Dauhá proti Karle. Petře zjistila, že to pro ní není úplně to pravý a chtěla to možná trochu upravit, přes což nejel u Stobera vlak.
Ale všechno jsou to stejně jen domněnky...
Reagovat
George_Renel
Vidím to podobně. Jestli do ní chtěl pořád cpát hrubou sílu i v plné sezóně a Prtra viděla kam to vede a nezapadl tím do týmu, tak bylo lepší si dát sbohem. Je jí pětadvacet, je na začátku vrchulu kariéry (věkem) tak už taky ví co funguje.
Reagovat
VlS
Jako, Petra by si měla odpustit vždycky to vysílání optimismu do éteru zbytečně brzo. Pak to vypadá blbě.
Reagovat
Fandina
Podle někoho vypadá blbě pořád. Přece nebude říkat, cítím se špatně. Když se tak necítí.
Reagovat
freeteepek
Jak odpustit? To jsou naučený věty pro média. Pravděpodobně po konzultaci s PR manažerkou. Od Petry se pravdu nikdy nedozvíme. Pořád to budou jenom ty fráze.
Jsem nadšená, že hraju tenhle skvělej turnaj a moc děkuju všem divákům, kteří přišli...Jsem nadšená, že mám novýho skvělýho trenéra a těším se na spolupráci.
Když se objevili problémy, tak dlouho nic a nakonec jen: Jsem velmi zklamaná, že se musím odhlásit z tohoto skvělého turnaje kvůli vyčerpání...:-(
Reagovat
FulnekUltras
Také souhlasím.
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/tenis-petra-kvitova-kondicni-trener-d7t-/tenis.aspx?c=A150511_153430_tenis_tny

Nemůžu si pomoci, ale tak mi to přijde. Ale když člověk má nejvíc na očích Lucinu, tak má asi potom příliš vysoké nároky. :-D
Reagovat
PetaM
Lucka má svaly, Petra má švih.

No, to druhé je evidentně lepší :D
Reagovat
Frick
Njn. Zrovna nedávno jsem díval na české SF. Tygřice proti slonici. A šelma odešla z kurtu posmutnělá.
Reagovat
George_Renel
Tak ochablé že lehce přetlačily kultiristku Serenu....
Reagovat
FulnekUltras
selka ze závodky vyřídila živou reklamu na růstový hormon... ;-)
Reagovat
sprchon
Dobrej a upřímnej titulek k článku po zápase. Redaktoři se mají co učit. :)) :D
Reagovat
FulnekUltras
takhle by to pustili, snad jen kdyby šlo o Rusku nebo Bělorusku (dnes už ani Ukrajinku asi ne) ;-)))
Reagovat
smazaný uživatel
ty jsi taky ochablý...
Reagovat
EllNino
bože :D
Reagovat
Empe
Škoda toho Všetíčka, myslím, že ten se do jejich týmu hodil. :(
Reagovat
gedzitka
Konečně jednou hezká fotka u článku :-)
Reagovat
Roger_Federer
zachvat uz presel?
Je to dost oficialni kdyz je to tady;)?
Reagovat
slacker
Jdete s clankem prilis pozde. Tema uz se vydiskutovalo behem dne pod jinyma clankama.
Reagovat
smazaný uživatel
Již jsme pořešili. Jinak už jsem to psala o té Petřině pauze. Buď Stober přizpůsobí přípravu Petře nebo odejde. Tedy se asi neshodli.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist