Kvitová porazila Lepchenkovou i pošesté a je ve čtvrtfinále

18. 6. 2014, 19:37
Aktuality 295
WTA EASTBOURNE - Petra Kvitová si na travnatém turnaji v Eastbourne zahraje o třetí letošní semifinále. Česká jednička dnes ve druhém kole porazila pošesté v kariéře Američanku Varvaru Lepchenkovou a postoupila do čtvrtfinále. V něm druhá nasazená hráčka turnaje změří síly s domácí Heather Watsonovou.
Petra Kvitová

Petra Kvitová se na Wimbledon připravuje již čtvrtým rokem v Eastbourne, kde si hned při své premiéře v roce 2011 zahrála ve finále a dva týdny poté slavila ve Wimbledonu svůj dosud jediný grandslamový titul. Další dva ročníky se jí však nepovedly, předloni nezvládla svůj úvodní zápas a před rokem vypadla ve 2. kole.

Letos se české jedničce v generálce na třetí grandslam sezony zatím daří. Po včerejší vydřené třísetové výhře nad krajankou Šafářovou dnes porazil o poznání snadněji 6-1 6-4 Američanku Varvaru Lepschenkovou.

Dnešní duel se dlouho podobal zahajovacímu utkání. Čtyřiadvacetiletá Kvitová, jež hrála s obvázaným pravým stehnem, i proti o čtyři roky starší Lepchenkové vedla 6-1 a 5-4 a podávala na vítězství, ale zatímco včera si utkání zkomplikovala, dnes proměnila hned první mečbol a bez ztráty servisu vyhrála i šestý vzájemný zápas.

O své třetí letošní semifinále si bývalá wimbledonská vítězka zahraje proti domácí Heather Watsonové, s níž dosud nehrála. Dvaadvacetiletá Britka, jež před měsícem vyhrála bez ztráty setu antukový turnaj ITF v pražské Stromovce, dnes zdolala ve třech setech šestou nasazenou Italku Flavii Pennettaovou a poprvé od loňského únoru postoupila do čtvrtfinále turnaje WTA.

- WTA PREMIER EASTBOURNE -
(Velká Británie, tráva, 710.000 dolarů)
středeční výsledky (18. 06. 2014)
Dvouhra - 2. kolo
Kvitová (2-ČR) - Lepchenková (USA) 6:1, 6:4
Kerberová (5-Něm.) - Cornetová (Fr.) 7:5, 1:6, 7:6 (7:3)
Watsonová (Brit.) - Pennettaová (6-It.) 6:7 (6:8), 6:4, 6:2
Wozniacká (8-Dán.) - Stephensová (USA) 6:3, 6:3
Giorgiová (It.) - Kontaová (Brit.) 1:6, 7:5, 7:5
Davisová (USA) - Hantuchová (SR) 6:3, 6:3
Makarovová - Pavljučenkovová (obě Rus.) 6:3, 6:3
Keysová (USA) - Vesninová (Rus.) 7:5, 7:6 (11:9)
Čtyřhra - čtvrtfinále
Peschkeová, Srebotniková (2-ČR/Slovin.) - Aojamaová, Niculescuová (Jap./Rum.) 6:2, 6:3
TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil

Komentáře

295
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
smazaný uživatel
Já nerozumím té legendě, že Marie je na trávě poslední dobou jalová
2013 - dohrála zraněná
2012(OH) - finále
2012(W) - prohra s Lisickou
2011(W) - finále
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně.
Reagovat
misa
Tohle napsal quesh. Od něj nemůžeš brát nic vážně.
Reagovat
smazaný uživatel
jalova ohledne vyhry talire ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Na rozdíl od tebe mám alespoň trochu přehled o tenise, srandisto.
Reagovat
slacker
Nelzi a nevytahuj se
Reagovat
misa
Už vím, proč si tak rozumíš s Fandinou - oba stejní ***. Ty máš nějaký přehled o tenise? Kdybys měl, tak bys dávno uznal, že Petra pod Kotyzou je bez šance na úspěch.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám. Proto bych v životě nenapsal tak evidentní nesmysl jako ty teď.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic moc výsledky na to, že na trávě má být téměř neporazitelná.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč by měla být na trávě neporazitelná?Je porazitelná jako každá, ale že by byla na trávě jalová, to si teda nemyslím.
Reagovat
smazaný uživatel
Z Twitteru:it's really painful, so I really couldn't move but I hope it's gonna be good.

Je to opravdu bolestivé, takže se nemohu pohnout, ale doufám, že to bude dobré.

Takže žádná prevence a šetření se na Wimbledon..
Reagovat
smazaný uživatel
Klid, podle mě to tak zlý nebude. Těžko mohla napsat, že se jí prostě nechtělo hrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele pod pod clanek
Můj Wimbledon: Ana Ivanovičová

tady zacina valka Kvitovcu;DDD))))
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť je to jedno. Tady je to k tématu (článek o Eastbourne) a navíc to tam Aničce nechci zaneřádit... No ale když jinak nedáš. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Petra odstoupila? no, velká šance to byla
Reagovat
slacker
Kdo ji to vubec dovolil odstoupit? Kdo to byl? Kdo?
Reagovat
smazaný uživatel
já to chápu. ale nevím, no... je to čudné
Reagovat
slacker
To je v pytli, zrovna kdyz mam volno a mohl bych si to vychutnat i s obrazkama
Reagovat
smazaný uživatel
Třeba jsi si ušetřil nervy,dej si pivko,nějakou mnamku a připrav se na fotbal :)
Reagovat
slacker
Fotbal jde uplne mimo mne. Pry nejvetsi svetova udalost :-))) Stejny hnus jako politika jak ta nase i ta globalni
Reagovat
smazaný uživatel
Maš pravu,ja jsem ho aktivně hraval a posledni roky mu vubec neumim přijit na chut...Hlavně ty minely sudich,filmovani hraču mi strašně vadi...Navic 90 minut čekat na jednu střelu je taky opruz...Moje jednička je basket a tenis ale to MS koukam no ale vicemeně z nudy
Reagovat
Rafaeoli25
Snižovat jakýkoli sport na úroveň politiky? Tak to je pěkná pitomost, fotbal sice nijak moc nemiluju, ale tohle je nejlepší ms za poslední léta, navíc úžasná atmosféra v Brazílii, tak to má vypadat, paráda..
Reagovat
slacker
Fotbal me ze vsech sportu k politice nejblize. Kdejaky kmotr vlatni fotbalovy klub, podplaceni, prachy a moc
Reagovat
Rafaeoli25
To ano, ale ms je ms, tam většina hráčů a týmu chce vyhrát a čistě, je to vrchol jejich kariér, s ligovym fotbalem to srovnávat nelze, jiná věc je lobbing a podplácení ve věci pořadatelství..
Reagovat
slacker
Tak ligovy forbal prirovnam k nasemu zasmradlemu rybnicku a ten svetovy zase prirovnavam ke svetove geopolitice a vsemu tomu imperialistickemu hnusu.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže Kvitek pry odstoupil pro zraněni haxny nebo co...Bože bože ona ma furt něco...:D
Reagovat
smazaný uživatel
http://sport.idnes.cz/tenisove-turnaje-hertogenbosch-eastbourne-kvalifikace-na-wimbledon-1id-/tenis.aspx?c=A140619_141715_tenis_ald
Reagovat
smazaný uživatel
Ty mas taky furt neco, ale s hlavou :P
Reagovat
smazaný uživatel
Anajma skoč do zdi diky....
Reagovat
Rafaeoli25
No je fakt, že už skoro neni turnaj, kde by neměla nějakej problém..
Reagovat
smazaný uživatel
az po tobe ;)
Reagovat
Cico93
Dejvid na Janku mi nesahej diky;)
Reagovat
smazaný uživatel
cicoooo, ty kocoureee ;)
Reagovat
Cico93
;)
Reagovat
smazaný uživatel
:) Jinak hracka, ktera absolutne ignoruje zadni lajnu;DDD)))
Tak tim je mi opravdu sympaticka...
Sit je jeji magnet;)
Kamco, ale ten prvni set....to si mela stesti, ze na empajru sedi jelito;)

V kazdem pripade 28 winneru za prvni set...neni spatne;))))
Reagovat
tommr
co máš pořád s tou rozhodčí? Ten jeden spornej míček vůbec nic neovlivnil. Caro se takhle hádá s rozhodčíma pokaždý když jí teče do bot ...
Reagovat
smazaný uživatel
se ji ani nedivim, na konci TB bych ji setrasl z te sedacky...
pochopitelne ze to ovlivnila, a nejen tou jeji katastrofalni chybou...
shoduji se z anglickym komentem...dost cruel pro Woznackou...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak moment. Ten sporný míček sice nakonec nic neovlivnil, ale jenom proto, že Camila potom při opakované výměně udělala dvojchybu a Caro tak stejně získala ten bod na 7-7, který jí rozhodčí nejspíš vzala... Ale to Caro po tom omylu umpirové rozhodčí nemohla vědět, takže se hádala zcela oprávněně.
Reagovat
smazaný uživatel
Pane bože, to byl tak hloupě prohraný tie-break. :( Tři setboly, z toho první dva úplně zbytečně vyhozené... Teď už to bude strašně těžké, protože Camila v Eastbourne dva sety za sebou neprohrává.

Jinak je teda Camila pěkná nervačka, jak po dvojchybě napálila míček do hlediště... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem Ti rikal ze bude zabava;D)))

Ale jinak to mela mit Karolina ten prvni set. Rozhodci ji fakt okradla... takhle my vyhravat nechceme;D))))

Doufam ze bude treti set;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ta tlustá paní na umpiru sice udělala chybu, ale to bylo už za stavu 6-7, kdy měla setbol Camila. Výměna se opakovala a Camila udělala dvojchybu, takže to byl bod pro Caro tak jako tak... No a potom Camila napálila ten míček do hlediště. :D
Reagovat
smazaný uživatel
no tom ani radeji nemluvim, to byla uplna minela, ale ta take mohla Karoline dost ublizit, jinak by mela winner a dalsi SB...ale tam uz drive mel byt proste hlaseny aut Kamily... a dobry mic Karol...si myslim, ze by Karolina s jestrabem ten TB rozhodne vyhrala...
Toz tak, jak rikam, my nechceme vyhravat timhle zpusobem;)))
A ta ne empajru, je fakt jelito;)
Co je ovsem u ni pozitivni, ze se omlouva...tak to zase uznavam...je to velka vec...se nevidi, no ale jinak ten TB byl hodne spatny z empaijr strany...
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, že tam těch sporných momentů bylo víc a tlustá paní na umpiru (Alison Lang, pokud se nemýlím) je opravdu jelito. :D Ale Caro ten tie-break měla vyhrát a prohrála si ho úplně sama tím, že nevyužila tři setboly (přičemž udělala dvě zbytečné chyby)... Vymlouvat se na rozhodčí, to není můj styl. Na to jsou tady jiní experti. :D
Reagovat
misa
je už od ledna hrozný. Jediné světlé momenty byly Miami, Fed Cup a Madrid. Na to, že je půl sezony pryč, je to bída. Teď zranění před nejdůležitějším turnajem roku... Postavení v top 10 je už prakticky neudržitelné.

Nejhorší je, že czávěr loňského roku i optimistická příprava na ten nový naznačovaly zcela jiný příběh.
Reagovat
PetaM
No, tak vypadne z Top 10. Svět se nezbortí, jen s některými nicky to tady sekne a bude aspoň klid (s některýma štěstím a s některýma dojetím) :D :D
Reagovat
VlS
:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Půl sezony před náma. Inteligentní člověk v tuhle chvíli takhle kategorická prohlášení nedává, i když souhlasím s tím, že pozice ideální není. Ale napsat, že pozice v top 10 je neudržitelná, to je zatím nesmysl.
Reagovat
slacker
Inteligenti clovek neasvadi porazky na lajnove rozhodci
Reagovat
misa
Inteligentní člověk dokáže kriticky vyhodnocovat realitu a ne jen si něco slepě namlouvat.
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, to inteligentní člověk dokáže. Pak ale nejsi inteligentní..
Reagovat
PetaM
Jenomže realita není budoucnost ...
Reagovat
misa
Popiš dle tebe způsob, jakým se Petra na konci roku najde v žebříčku v top 10. A fantasmagorie typu výhry ve Wimblednu neuznávám.
Reagovat
slacker
Double US OPen a Wimbledon a je tam :-)
Reagovat
tommr
tak ted si právě demonstroval, že na tom nejsi o nic líp než quesh do kterýho tady pořád šiješ ...
Reagovat
slacker
prave sem sil do Queshe a ani jsi si toho nevsiml :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Jaká fantasmagorie? Radši mi ty řekni, která z hráček je zvlášť na trávě na tom tak, že by ji Petra nemohla porazit.
Reagovat
misa
Co kdyby dostala Petra do 1. kola Watsonovou, s kterou měla hrát dnes? Myslíš, že by ji W. nebyla schopná porazit? Viděl jsi 1. kolo loňského Wimbledonu, které Petra skoro projela? Nevíš, že může prohrát s kýmkoliv na jakémkoliv povrchu?
Reagovat
misa
Ještě jedna poznámka: Aby hráčka mohla vyhrát grandslam, musí mít na to hlavu. Nezlob se na mě, ale současná Petra na výhru nemá hlavně po mentální stránce.
Reagovat
smazaný uživatel
No naštěstí ty nejsi odborník ani na mentální stránku ani na tenis obecně.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to plácáš, člověče nešťastná? Jo, loni první zápas hrála na tři sety, ale do "skoro projela" to mělo hodně daleko. V roce 2011 i se zraněnou haxnou celej Wimbledon vyhrála. Ano, "umí" prohrát s kdekým, ale taky umí všechny porazit. A tráva je její povrch.
Reagovat
tommr
opravdu umí Petra každou hráčku porazit? Kdy třeba porazila Serenu nebo Halepovou?
Reagovat
smazaný uživatel
jasne, totalni pesimista se stebla chyta :D
jen dockej brachu, i na serenu dojde :P
Reagovat
tommr
půl sezóny před náma určitě není - spíš tak jedna třetina. A pokud Petra nebude hrát ani ve Wimbledonu tak ani to ne ...
Reagovat
EllNino
proč by tam kur*a nehrála ? :DD ...
Reagovat
slacker
Je prece zranena, nectes bleskovky? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Jedna třetina? Se koukni na kalendář než něco napíšeš. A nevím, kde furt bereš, že by Petra neměla hrát na Wimbledonu.
Reagovat
tommr
do termínovýho kalendáře by si se měl podívat spíš ty. Máš to totiž popletený s tím normálním kalendářem, kterej se od něj dost zásadně liší. To, že je červen ještě neznamená, že máme před sebou ještě půl sezóny ...
A ptát se po dnešku proč by Petra neměla hrát na Wimbledonu může opravdu jen naprostej blbec ...
Reagovat
smazaný uživatel
klidne muze ve Wimbledonu hrat a proc asi se dneska setri? kvuli nemu.
Navic nikdo nikde jest enevyhlasit, ze ve W. hrate nebude, to jen v tvy pomotany palici je hned vsechno jasny. Uz tri roky ji vestit, ze vypoadne z top10 a zatim tam porad je a byla.
Prosim te, zkus s tou hlavou neco udelat, je skoda si takhle nicit svuj zivot a zivot lidi kolem tebe, na svete je lip, nez ty si myslis :).
Reagovat
slacker
3 roky se vesti? To ne tak 2 roky se vesti
Reagovat
smazaný uživatel
jasne, ale tommr je takovej odbornik, ze Petre vestin pad zebriceckm mimo top10 jeste nez tam Petra byla :D :D :D musim se tomu fakt uz jen smat....

Meteorologove nedokazou predpoveded pocasi dal nez par dni, ale tommr nam tu pravidelne vesti cele sezony :P
Reagovat
smazaný uživatel
Popletený to máš ty, a to dlouhodobě. Máme před sebou 2 GS a spoustu dalších hodně bodovaných turnajů, třeba devítistovkou v Montrealu nebo tisícovku v Pekingu.
A ještě jednou: PROČ BY NEMĚLA HRÁT WIMBLEDON? Chci odpověď, ne snůšku keců.
Reagovat
tommr
zkusím to ještě jednou a naposledy:
Petra právě odstoupila z Eastbourne, má bolestivý svalový zranění a nemůže se hejbat a do začátku Wimbledonu chybí pár dní. To je víc než dost důvodů proč je možný předpokládat, že ve Wimbledonu nebude hrát ...
Reagovat
EllNino
pravil odborník
Reagovat
smazaný uživatel
jj on to vi nejlip, on nam predpovi i nasi smrt :)
Reagovat
PetaM
Tak jo, dnešek už vůbec není zajímavý. Teď už je mi jedno, jestli postoupí Kamila nebo Caro :D Ať Eastbourne vyhraje třeba Martina .. :D Tento týden je zkažený :D :D
Reagovat
kada.tom
Achjo, tak Petra odstoupila :-/
Noo, snad to zranění není vážný a Petra bude fit na Wimbledon :-)
Reagovat
tommr
kdyby to nebylo vážný tak by Petra určitě neodstupovala. S Wimbledonem to vidím černě - pokud Petra bude vůbec hrát tak skončí v prvním nebo v druhým kole ... :(
Reagovat
PetaM
To jsi nikdy neslyšel o tom, že by někdo odstoupil kvůli prevenci? Asi nechce riskovat. Včera jí ta noha teda vůbec neomezovala, takže co se mohlo stát? Prostě chce být fit na Wimbledon a tam uhrát slušný výsledek. Eastbourne si může vyhrát kdykoli.
Reagovat
tommr
kdykoli? To silně pochybuju. Tak příznivý vylosování jako letos už mít asi nikdy nebude. Navíc letos body potřebuje jako sůl, protože její pozice v boji o TM je už skoro beznadějná ...
Podle mě to zranění musí být vážnější než se zdálo jinak by Petra z tak nadějně rozehranýho turnaje neodstupovala ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Podle tebe má zejtra pohřeb :-p
Reagovat
PetaM
Bla bla bla. V EB každoročně vypadává spousta favoritek, protože je to pro mě první turnaj na trávě a navíc jsou tam v prvním kole celkem zabijácké losy.

Proč se teď mluví o TM? Pane Bože! Ty jsi vážně na palici. Podle tebe Petra na TM neměla už po AO a to byl teprve TŘETÍ TURNAJ! Buď máš křišťálovou kouli, nebo zmatkuješ téměř celou sezónu :D
Reagovat
EllNino
Tommre fakt jdi už do p*dele :D ...
Reagovat
tommr
uklidni se laskavě ... :(
Podívej se na Race žebříček a pak mi řekni kde si asi tak Petra ty chybějící body na postupovou pozici nahraje ...
Reagovat
smazaný uživatel
Na Wimbledonu.. + 2000 bodů.. :D
Reagovat
EllNino
Neuklidním, to že si po rakovině neznamená, že budeš házet pesimismus na všechny strany
Reagovat
tommr
co do toho zatahuješ osobní věci? A od koho to vůbec víš? :(
Reagovat
EllNino
já myslel že jsi vševěd :D ...
Reagovat
PetaM
Stanford, Montreal, Cincinnati, New Haven, US Open, Tokio, Peking, Moskva ...
Reagovat
slacker
Kolik je to bodu kdyz to vsechno vyhraje? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Prevence. Nic?
Reagovat
misa
Za vítězství v Eastbourne je víc bodů než za čtvrtfinále grandslamu. Takže tak bezvýznamný turnaj to zas nebude.
Reagovat
PetaM
Za vítězství ve Wimbledonu je více, než za vítězství v Eastbourne :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Za vítězství v Eastbourne je 470 bodů a za ČF Wimbledonu je 500 bodů.. :-)
Reagovat
PetaM
Už ne :) Holky se přizpůsobily chlapům :) Teda +- :D
Reagovat
misa
Jistě, vítězství ve Wimbledonu, to je téma pro jiné hráčky. Petra byla alespoň v čf grandslamu naposledy před rokem :-(
Reagovat
PetaM
No, tak teď bude ve finále no :D Se tolik nestane :D
Reagovat
smazaný uživatel
A který holky? Serena letos hraje kulový, Maruš je posledních několik let na trávě jalová, Aga má z Petry komplex, Halep je zraněná (a trávařka to taky není), Vika toho letos moc nenahrála..
Reagovat
misa
Zato Petra září.
Reagovat
PetaM
Petra drží krok se špičkou :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Na trávě? Ano.
Reagovat
smazaný uživatel
za ČF na grandslamu už není 500 bodů :D ale 430, takže to je míň jak za Eastbourne :D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha a to od kdy?? :DD
Reagovat
PetaM
Od letoška. Změnili celé bodování všeho :) Na začátku roku se tady vedla diskuze, že se všechno budeme muset "přeučit" znova :D
Reagovat
smazaný uživatel
A jo.. :DD Nějak nebyl čas se na to nový bodování kouknout.. :D
Reagovat
Michaelus
Kvitová odstoupila z Eastbourne :(
Problémy se svalem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ted anglani komentuji Petru, ale nejsou si jisti na kolik to zraneni je vazne...
...podle mne bude ok, to jen setri. Simona podle mne vypadala o dost hur... tak fakt trpela, a bylo to videt i na hre...
Reagovat
tommr
Petra měla pustit dál Lucku ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Proč proboha?
Reagovat
PetaM
Jasně, Lucku se stejně zavázanou nohou .. :D :D Logika jako prase :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já než to dopíšu, tak to napíšeš ty.. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Od Tommra logiku čekat nemůžeš :-D
Reagovat
EllNino
přesně :DD ...
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud si dobře pamatuju, tak Lucka měla taky obvázanou nohu stejně jako včera Petra..
Reagovat
historik
odstoupila kvůli svalovému zranění před čtvrtfinále s Britkou Heather Watsonovou z turnaje v Eastbourne.:-(
Reagovat
smazaný uživatel
wow, vzdyt to rikam...Karolina variuje FH...;-O
Kamilko, dej si na to bacha;)))
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD)))) Kamila...
christe pane...to je sila...;)
BH winners 7:1
Na prijmu si jde v situaci BP do utocneho postaveni;D))) mne s ni fakt slahne;))) takze tu mame jako obvykle divackou show;)))
Reagovat
smazaný uživatel
ovsem Kamilo hrat volej na zadni lajnu do protipohybu to je absolutni majstrstyk, jsi fakt borka ;DDD)))
Reagovat
smazaný uživatel
winners 11:1
Fakt ta Kamca je crazy...ted ten BH winner to byl absolutne sileny tenisovy zakrok;D)

Ale Karolina se fakt snazi, co to da...jako Viktooorie to neni, ale je v dobre dispozici...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Co se týče Caro: Gemy při podání super, na returnu už je to horší...
Reagovat
smazaný uživatel
jj bude to vyrovnane, a Karoline nejde jen podani... podaril se ji pekny lob;)
Ale my se s Kmacou nedame;) jednou ji to na prijmu vyjde;)
Reagovat
smazaný uživatel
Kamcou
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, netrvalo to dlouho... :(
Reagovat
smazaný uživatel
neboj Kamila ma skvele koncovky;DDD))) Se jeste pobavime...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, taky to netrvalo dlouho... :D
Reagovat
smazaný uživatel
:DDD)))
Nemuseli jsme cekat ani na koncovku;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak co bude TB???:)
Reagovat
PetaM
Dnes výjimečně přeju Caro, tak come on! :)
Reagovat
smazaný uživatel
super, ja jsem na druhe strane site;)))
Reagovat
PetaM
Jo jo, já vím :D Kamilka ti nějak přirostla k srdci :D
Reagovat
smazaný uživatel
Rychlý zápas, come on! :D
Reagovat
smazaný uživatel
a my mame brejk;)
Reagovat
smazaný uživatel
Klidně mějte celý zápas, hlavně ať už je na kurtu Petra.. :-)
Reagovat
tedi
petra odstoupila!
Reagovat
smazaný uživatel
A jo... fakt.. :( Tak ten sen, co se mi zdál v noci byl pravdivej.. :( Ach jo.. :(((
Reagovat
PetaM
Co? Kdo? Proč odstoupila? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Zranění.. asi to stehno:. :/ Sakra, to není dobrý. Snad bude na Wimbledon fit..
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že odstoupila právě kvůli tomu, aby se šetřila a byla fit na Wimbledon... Podívej se na turnaj v Hertogenboschi, tam je to jedna skreč za druhou.
Reagovat
PetaM
Hm ... Aspoň už nemusím na nic čekat ... A takový hezký den to mohl být :(
Reagovat
smazaný uživatel
Snad no. Ale i tak, nemám z toho dobrej pocit, jelikož se mi přesně tohle v noci zdálo a asi před měsícem se mi zdálo, že nestihne Wimbledon kvůli zranění.. U Petry nejsme zvyklí na to, že by odstupovala z turnajů nebo skrečovala zápasy.. Nezbývá nic jiného, než doufat, že to nebude nic vážného..
Reagovat
smazaný uživatel
jj i Masa radsi odstoupi, kdyz nnei uplne fit, o Vice ani nemluvim ;)
Ja myslim, ze Petra udelala dobre ;).
Reagovat
PetaM
JÁ JSEM TO ŘÍKAL! ONA SI PROSTĚ TU WIMBLEDONSKOU PÁRTY NENECHÁ UJÍT :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Pochybuju, že by tam šla..
Reagovat
PetaM
Uvidíme :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Moc vtipný mi to teda nepřipadá.. :/
Reagovat
PetaM
Však jí nic není :) Včera se pohybovala jako laňka. Podle mě jenom nechtěla riskovat :) Navíc dneska fotka na FB taky nevypadá, že by jí to mělo nějak extra zabít :D
Reagovat
aligo
Caroline má pěknej zelenej outfit :)
Reagovat
Frick
Příští týden tedy nic a až ve 2. týdnu Wimbledonu ta padesátka ve Versmoldu. Tak nevim no. To (mimo tý kvaldy na Wimbledon) bude zas skoro měsíc bez nějakýho bodovýho zisku. Na druhou stranu je fakt, že by tam mohl být opět problém s velkým zápasovým vytížením, kdy by se třeba Katka dostala na tý případný 25k do finále...
Reagovat
smazaný uživatel
Ted na BT sport probehl zaznam rozhovoru Martiny s Karolinou...
Tak jsme se dovedeli, ze Martina ocenuje o krok lepsi agresivni pojeti Karoliny na trave, no a take, jestli Karolina ma travu rada, kdyz jeji otec byl fotbalistou...
Karolina prozradila, ze 10-11 let zpatky, poprve zkusila hrat na trave v Miami...a ze ji ma rada...;D)
No, na otazku, co ma nejradeji na trave...tam spis prevazoval ten feeling no;)))
Vsichni happy, tak uvidime nakolik bude happy po konci zapasu s extra utocnou hrackou Kamilou, opravdovou gazelou na trave;)))
Reagovat
smazaný uživatel
tak spis jsem se mel zeptat jestli budou divaci happy po zapase;D)))
Tak Kamila zatim spis zdravila divaky odpaly smerem k tribunam...;)
Snad to tak nezustane do konce zapasu;)
Reagovat
smazaný uživatel
koment anglicanu:) k trenerovi Kamily...
What a character;D))))
To teda;D) Ten musi mit nervy ze zeleza;D)))
Kamila opet na prijmu pomalu u tecka ;D)))
Opravdu hracka, ktera pozitivne budi usmevy nejen komentatoru...;)))

Jinak Karolina... se teda do toho taky pekne oprela;)
Bude to rozhodne zajimavy zapas;)
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem viděl kousek toho rozhovoru před zápasem. :) Tak Caro nemá důvod, aby trávu neměla ráda. Vždyť vyhrála juniorský Wimbledon (2006) i turnaj v Eastbourne (2009) a loni hrála v Eastbourne semifinále. Jenom na tom dospělém Wimbledonu se jí bohužel nedaří. Je to jediný grandslam, na kterém se nikdy nedostala do čtvrtfinále... V každém případě, Karolínka vypadala při tom rozhovoru, že je šťastná a má radost z tenisu, což je momentálně asi nejdůležitější. :)
Reagovat
VlS
uspěla v kvaldě. 2:1 ( 6:3;3:6;6:1) porazila Brengle a je v hlavní soutěži Wimblu
Reagovat
kada.tom
super úspěch :-)
snad jí vyjde los a neschytne některou z nejvýše nasazených :-)
Reagovat
Frick
To je výborný výsledek. Když si to porovná člověk s tim, že předtím na trávě 2x vypadla už v 1. kole kvaldy na blbej přípravnej Nottingham s dotací 75k, resp. 50k, v prvnim případě dokonce s 1000. hráčkou světa...

I finančně je to určitě pro takovou hráčku zajímavý...
Reagovat
Elrondin
Jupí, mám strašnou radost, když se těm našim mladým holkám něco zadaří i nad rámec itf turnajů ;o) Škoda, že tam nedokráčela i Katka Siniaková. Tak přeji hodně štěstí na los, i když první zápas ve wiblu bude asi spíše o hlavě než protihráčce ;o)
Reagovat
smazaný uživatel
Co rikas na Magdu?
Nejak se nam rozjela;)
Vzdycky davala tak max. 2 kola, kdy byla schopna porazit i favoritku, a tu ejhle...;) Hezke prekvapeni, asi...
Reagovat
VlS
Magda překvapila, ale jí tráva sedí.
Reagovat
Cico93
To je tenis, len škoda, že doraz idem preč a uvidim ...nič
Reagovat
smazaný uživatel
Káťa by si mohla konečně vzpomenout, jak se hraje na trávě.. jdeme :)
Reagovat
Cico93
Ty furt ideš proti mne
Pome Angie vybav to tak do polhoďky pls!
Reagovat
smazaný uživatel
Idu tam, kam mě srdce táhne, prostě fandím Kátě no :D Já za to nemůžu, že si blbě vybíráš :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Finale roku 2004. Tenisem vladne duo Serena - Venus, jen tezko si nekdo dokaze predstavit, zeby se narusila ta homogenie... zensky tenis je v uzkych... Jana Novotna je posledni vzpominkou z roku 1998 na tenis, ktery pomalu umira i na trave...v roce 1999 Lindsay Davenport jistym zpusobem vse zavira...prichazi nove stoleti a s nim nekompromisni agresivni pojeti tenisu...
Kazdy uz dopredu pocita, ze bud vyhraje Venus, nebo Serena pozdeji... prvni 4 roky v novem stoleti to vypada hodne jednoznacne. Servis dostava jinou dimenzi v zenskem tenise...agresivni udery Williamsek nici souperky... uz i Venus dobra prace na siti nestaci na sestru Serenu, ktera je jak uragan...

Ovsem prichazi rok 2004. A na travniku se objevuje mladicka 17 kraska, ktera lame srdce mnoho divakum .. predvadi neskutecnou hru a ve finale povoli Serene pouze 5 gemu...

Tato kraska hraje velice soustredene, predvadi skvely pohyb na trave, ukazuje svuj potencial, ktery se tyka uderove techniky, jeji siroka ramena povoluji neskutecnou servisni techniku, ktera dela Serene problemy a dosahne na mnoho micu.... Kraska, ktera hraje s raketou Prince, a konecne mlada holka, ktera je uplne ticha!!!, nebot nenasleduje ten agresivni styl doprovazeny revem, jak jine hracky... Velkou vuli, technikou, pohybem, neskutecnym prehledem si tato mladicka zena jde pro titul ve Wimbledonu a okouzli cely Svet.

Nadeje v tenise ozila. Konecne je tu hracka, ktera muze byt opravdu velkou legendou tohoto sportu. Velka individualistka, velmi ticha na kurtu, a z pestrou hrou, a servisem... coz davalo velke nadeje do budoucna, aby se zlomila ta proserna homogenie... krasna postava tenisu...
Reagovat
smazaný uživatel
Ano pratele... opravdu hovorim o Marii Sarapove!!!. Je to tak. A dnes po 10 letech se ptam...Marusko kde proboha jsi???
Treneri s ni udelali to, co udelali... je to asi jeden z nejsmutnejsich pribehu tohoto krasneho sportu...stara Maruska se uz nevrati...a je to velka skoda pro tento sport...a pro mne jedno z nejvetsich zklamani prvni dekady noveho stoleti...

-----
CELY ZAPAS:
http://www.youtube.com/watch?v=6nfKAe4iGeM

finale take komentuje: John McEnroe
Monty25: to je moje odpoved na to, co ses ptal v jinem clanku...
opravdu nazor kvuli tobe na ni nezmenim...mne tady nejde o nejake povrchni mam rad, nemam rad...
Reagovat
Cico93
noo pekne napisane:)
ale čo preBoha s ni udelal? zväličuješ akokeby s nej vyrastlo dajake monštrum:(
Reagovat
Cico93
z nej:)
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně. Vlk to moc prožívá... :)
Reagovat
smazaný uživatel
:D)))
Jasne...zato ty, ty jsi uplny uzasny priklad klidu a nadhledu;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to určitě nejsem, ale v prožívání minulosti jsi opravdu největší mistr... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybych zil jen minulosti, tak bych netipoval na letosni vitezku Garbine... nefandil treba Kiki, a nevidel ve Slovence Karoline Ann velkou nadeji do budoucna...nebo nebyl zklamany s Petry, ktera proste na tu sit aktivne uz nechce atd. atd.;))) Prikladu by tu bylo hodne....a to nebudu hovorit ani o Lucce....
To bych si ani nevsiml male, ale zmeny FH u Karoliny...

Ale mne to s tebou nebavi...
Reagovat
smazaný uživatel
Ale já přece nikde nepíšu o tom, že se zabýváš jenom minulostí... Jenom říkám, že jakmile u tebe dojde na nějaké vzpomínky, tak to prožíváš dost intenzivně (aspoň to tak vypadá z tvých komentářů). :)
Reagovat
smazaný uživatel
Monty, je vidět že jsi ještě zajíc a víš prd o běhu života. Však on ti to nějakej mlaďas v roce 2024 vrátí až budeš tesknit po Marii Dimitrove-Sharap a jejím zvučném hlase který dával tenisu takový náboj jaký si ti, kdo začli bílý sport sledovat až po zavedení hlukoměrů v roce 2016, vůbec nedovedou představit. :-DD
Reagovat
VlS
Dobrá hláška :-D
Reagovat
smazaný uživatel
;DDD)))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já předpokládám, že v roce 2016 bude Masha ještě hrát. :) V budoucích letech ovšem budu mít zase další oblíbené tenistky (vždyť fandím mladším holkám už teď :)). Vzpomínat ale budu určitě a řekl bych, že hlavně na Mashu a Anu. To jsou pro mě takové dvě největší průkopnice z té doby, kdy jsem začal sledovat tenis o něco víc a zároveň dvě nejhezčí tenistky historie. :) Zvláštní na tom je, že dřív (někdy v roce 2008) jsem je vnímal hlavně jako soupeřky a nejdřív jsem fandil Mashe, ale potom jsem začal fandit i Aničce. :) Já třeba už teď vzpomínám na Tatianu Golovin nebo Dinaru Safinu, které jsem měl rád a fandil jsem jim, ale bohužel musely ukončit kariéru hodně předčasně...

Takže jo, určitě budu vzpomínat jako vzpomíná asi každý, kdo něco pamatuje. Na druhou stranu, nic se nemá přehánět a já jsem ten typ člověka, který hledí hlavně dopředu. :) Jak říkám: V budoucích letech budu mít určitě další oblíbené tenistky a když teď vidím třeba Donnu Vekic, tak se o krásu a kvalitu ženského tenisu vůbec nebojím. :)
Reagovat
Cico93
a ono to je už 10 rokov:((( som to pozeral jak 11 ročne decko:)
ale pamätam si to !
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem to živě neviděl. Tehdy jsem tenis ještě moc nesledoval, vždyť jsem byl pomalu ještě harant. :D Ale potom jsem si pouštěl nějaký sestřih na youtube a pak jsem viděl i ten dokument Památná utkání Wimbledonu. :)
Reagovat
Cico93
Tak tie pamätne utkáni Wimbledonu na CT som už videl x krat:)
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky. Bohužel jsem tam viděl i 3. kolo Wimbledonu 2008 mezi Anou a Zheng Jie...
Reagovat
Cico93
zaujímavý dokument aj s Federerom jak ako 19 ročný vytrepal Samprasa:)
Reagovat
slacker
Pamatne zapasy Borg Gerulaitis 1977. TO snad ani neni pravda takove placacky co s nima hrali a takova opatrna pinkana :-)))
Reagovat
J.M.
Opatrná pinkaná? Když se dívám na ten záznam, tak to je skoro to nejmíň výstižné zhodnocení, co si umím představit. Ortodoxní servis-volej po celý zápas, krátké výměny, neustálé riziko, poměrně živé tempo.

https://www.youtube.com/watch?v=X8ikQzon6TE
Reagovat
slacker
Tak se kouknou okolo 5:30. Pozor pleju pane rediteli. Dneska by to vetsina hracu zabila prvni ranou
Reagovat
slacker
a placacka jak na badminton se silnejsim ramem
Reagovat
J.M.
První ranou rozhodně ne, a jedna výměna v zápase, kdy se shodou náhod odehrálo pár úderů od základní čáry, nic nemění na tom, že ten zápas jako celek, stejně jako další travnaté zápasy té doby, neměly s opatrnou pinkanou prakticky nic společného. Tehdy se, na rozdíl od dneška, na trávě hrál agresivní tenis, ortodoxní servis-volej po každém podání, který tam hráli i hráči jako Borg, který byl jinak ortodoxním hráčem od základní čáry. To je dnes už něco úplně nepochopitelného.
Reagovat
slacker
Ta vymena se dostala do sestrihu. Jak do poradu v TV tak na YT. A vypada legracne na dnesni ranarske pomery. Rakety tehdy a dneska to je snad jiny sport
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem jenom napsal, že by ti mohla být o trochu sympatičtější díky některým odpovědím v tom rozhovoru, který tady byl předevčírem. Nic víc, nic míň... Je mi jasné, že na Mashu názor nezměníš a já to po tobě ani nechci.

Zrovna letos v březnu jsem tady kopíroval jeden můj komentář z minulosti, takže ho zkopíruju znova i pro tebe, abych si ušetřil práci... :)

Tohle jsou moje komentáře z 16. září 2012, když bylo finále Wimbledonu 2004 na ČT Sport v cyklu Památná utkání Wimbledonu...

"Taky jsem si toho všiml, že třeba při některých servisech Masha nehekala. Chvílemi byla Serena dokonce hlasitější, ale na konci už to bylo hlasité z obou stran... Ani předtím nebyla Masha úplně potichu, ale spíš to bylo takové malé kňučení. :D Ale jak známo, když se hraje pěkný tenis, tak mi u toho zvuková kulisa vůbec nevadí. :)"

"... mně to hekání nevadí. Já si bez toho Mashu nedovedu představit. Přišlo mi to divné, když byla potichu. :D Prostě to k ní patří. Nemusí se to každému líbit, ale je to její poznávací znamení. :) Jinak těžko říct, proč v tom zápase byla chvílemi potichu. Já třeba viděl na youtube video, když jí bylo 13 let a to je řev jako blázen (odkaz níž). :D Možná to bylo soustředěním na ten zápas, nebo vážně nevím..."
http://www.youtube.com/watch?v=yKGusWLxbSE

Takže jsem asi už všechno řekl předloni a nemusím se opakovat... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zapas opravdu doporucuji zhlednou, opravdovym fandum tenisu, take haterum i tem, co ji tak velebi...
V tenisu je to casto podobne jak v muzice... prvni deska je famooozni, a potom se neco muze pomalu lamat, kdy jde o to vic prodat, prorazit nez o progress, ci samotnou hudbu, rozumej hru...

Marie je opravdu velka tenisova umelkyne tohoto sportu, a talent, ale podle mne ta prvni "deska" byla proste nej...jak v hudbe...
Nejde jen o hlasovy projev...ale o to, s jakou lehkosti dokaze hrat i nektere udery...a s prehledem,
...kdy ji proste jeste nediktovali ten sileny ultra-agresivni styl...ktery stejne ted na RG nemohla uplne aplikovat, nebot mnoho krat musela ze sebe vytahnou defens schopnosti, az tak, ze nekteri komentatori byli prekvapni, co v ni je...no jiste...pamet ve spotu je velice kratka, dneska jsi vitez, vsichni te velebi, zitra uz muzes byt v dire zapomneni...

Pro mne osobne rozhodne zklamani...takze se ptam...Kde je ta Marie z roku 2004??? A otazka je opravdu na miste...

Nebo jinak, kolik krat jsi Marusko od te doby jeste ve Wimbly vyhrala???

Priste... o Amelii a Justine;) aneb jak velka nadeje WTA Jelena Jankovic zmenila los turnaje....
Reagovat
smazaný uživatel
Ty se ptáš, kolikrát Masha ještě vyhrála Wimbledon a já se zase můžu zeptat, kolik ještě vyhrála dalších grandslamů (popř. dalších turnajů). :) Co se týče těch úderů tehdy a teď, tak v tom může být spousta různých faktorů. Nezapomínej, že Mashe bylo tehdy 17 let, takže třeba ještě neměla takovou sílu jako dneska a hrála to prostě jinak. Určitě bych zmínil i to, že Masha musela v roce 2008 na operaci s ramenem, což taky mohlo některé věci změnit (aspoň servis změnila určitě)...

Podstatné je, že se současná Masha líbí svým fanouškům, kterých má dost. Krom toho přece nekončí kariéru a Wimbledon může klidně ještě vyhrát. :)
Reagovat
smazaný uživatel
...ja o voze, ty o koze;)))
jinak to ani neumim lepe nazvat;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nerozumím... Ty o Mashe ve Wimbledonu, já o Mashe ve Wimbledonu. Ty o herním stylu, já o herním stylu (úderech). :)
Reagovat
smazaný uživatel
ne...
monty, ty o Mase jako o sve fandovske lasce,
ja jako o tenistce s neskutecnym potencialem, ktery byl rozvinut ultra jednim smerem...
asi nejsem klasickym prikladem konzumenta sportu...
proto se asi nedomluvime...ale to nevadi...;)
Reagovat
smazaný uživatel
No, asi máš pravdu, že to oba pojímáme jinak... :)
Reagovat
Davor1
Justine bola mojou top hráčkou od toho finále Wimbledonu s Venus, ktoré prehrala, už si ani nepamätám v ktorom roku, žeby 99? Mala vtedy asi 18 a neskutočne ma očarila svojím tenisom. Videl som skoro všetky jej GS finále a veľmi som jej fandil, strašne ma mrzeli predovšetkým prehry vo Wimbledone, hlavne tá s Amalie...ona si kariérny GS zaslúžila ako nikto iný...Strašne ma sklamalo, že skončila tak skoro, až od minulého roku mám konečne náhradu v podobe Simonky ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Finale Amelie x Justine bylo v roce 2006...
Byl to zajimavy rok...nebot o Jelene se rikalo, ze muze vladnout tenisu, a tehdy opravdu zmenila los pavouka turnaje, nebot vyradila Venus...diky tomu bylo finale po 7 letech bez ucasti Williamsek, ale nutno dodat, ze Serena chybela...

Ano Justine byla opravdu neskutecnou hrackou... a rika se, ze jeji BH byl lepsi nez samotneho velkeho Fedexe...jestli jde o mne, tak bych to asi nesrovnaval s ATP, ale hracka to byla famoozni;)

Simone bohuzel ten BH chybi...nejak specialne nefandim, ale jsem rad za takove hracky na okruhu, na rozdil nekterych silencu;))) kteri si mysli, ze jen pinka...no ja bych je s chuti poslal na kurt;D)))) by je to preslo...
Reagovat
Davor1
Tak pod toto sa musím podpísať, skvelý koment a super postreh. Vtedy som to finále sledoval a fandil som ruske, ešte som nevedel, čo sa z nej časom vykľuje. Dnes je to hráčka, ktorá sa mi protiví najviac, z celého WTA aj ATP okruhu. Obrovská škoda, že sa to vyvinulo týmto smerom...
Reagovat
Cico93
Nooo ďalši milovnik Sharapovej!
len sa nepoToto:)
Reagovat
smazaný uživatel
Bohuzel dnes jsou tenistky vic a vic tlaceni do agresivniho pojeti... je to opravdu tezke hodnotit...na kolik se tomu hracka muze branit sama, a nakolik v ni zvitezi ta touha za kazdou cenu obeti vyhravat atd. atd.
Opravdu to asi nebude az tak jednoduche...toz take ji nemusim...ale zkousim si ji opravdu nechat dal od tela;)))myslim v prenesenem slova smyslu...
...takze, kdyz se nani divam s nejake perspektivy... o jedne veci jsem opravdu presvedcen...ze na zacatku byla vic "tenisovejsi"...a kdyby se u ni rozvijel celoplosne system, tak by podle mne byla k nezastaveni... nikdo mne proste nepresvedci o tom, ze ten ultra-agresivni styl ji pomohl k 5GS, a ze jinak by je ani nemela... ja proste tomu neverim... myslim, zeby dosahla vic tim, s cim zacinala...
Ovsem take pocitam s tim, ze se mohu mylit, nejak mne to podpovida logika...a mozna by mne za to sojka hnala;)))
nebot logika dokaze byt zradna, a pak je tu dalsi faktor, to kdyby....na to se proste nehraje... vysledek je 1GS na trave za 10 let... posledni zapasy od Sereny dostavala vyprask..atd.
Reagovat
smazaný uživatel
a to nepocitam ani ten vyprask s Petrou;)
Reagovat
smazaný uživatel
pravdu dis ;)

Taky se mi libi to jeji nezkazene pojeti z mladi, jeji lehkost a prirozenost.....dnesni Masu uz proste nemuzu nekdy az vystat :( urputna, urvana...rika se bojovna a silna, ale podle me je velmi casto s nervama kdesi, tak ma sve ritualy s carama, svoje tapkani, svoje megazdrzovani a hlavne "rvani aby se nebala" a taky aby to osladila souperce....
Reagovat
makro99
ne ne, to není Maria...
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
smazaný uživatel
No tak Elino, pojd si pro vitezstvi...
Reagovat
smazaný uživatel
Mno, ty mi davas... uz dve prohrane podani takhle ze zacatku :-(
Reagovat
smazaný uživatel
vedelas zes byla na kurtu vubec???
Reagovat
Cico93
:)))
Reagovat
Cico93
http://www.youtube.com/watch?v=Oienu1CpIHk

Toto je najlepšia hláška :)))
Reagovat
Cico93
Aký je vzťah medzi Čechmi a Moravakmi?
len tak ma to zaujíma:)
Reagovat
VlS
Asi jako mezi Špišiaky a Záhorákmi, všichni jsou v Bratislavě, Češi a Moraváci jsou většinou v Praze.
Reagovat
Cico93
nene my sice mame tie regiony rozdelene, ale to len tak na mape nikto to nejak nerieši:)
Ale viem, že Morava je taka samostatná jedntoka.
Reagovat
VlS
Aha, tak to asi jezdím na nějaký jiný Slovensko :-) Cicko, už mnoho let trávím na Slovensku stejně času jako v Česku, tak mi nelži. V Česku s výjimkou pár extrémistů s tím taky nemá nikdo problém.
Reagovat
Cico93
:))) a kde ti lžem:)
nechaj Tak!
Reagovat
VlS
A Cicko, kde žije víc Slováků, v Dunajský Stredě, nebo v Praze?
Reagovat
Cico93
V Strede same maďaros:)
Reagovat
smazaný uživatel
Máme dobré vztahy, ale každý region si myslí, že je lepší než ten druhý. :D
Reagovat
Cico93
Ja myslel, že je to tak, že Česko a Morava, že akože sa nemáta moc v láske, ale to asi bolo niekedy tak:)
Reagovat
Cico93
nemáte
Reagovat
smazaný uživatel
Na Moravě je slovo Pražák urážka, v Praze to podle mě nikdo neřeší, kdo je Slovák, kdo je Moravák a kdo je Tatar, tam je z toho hotový babylon.
Reagovat
Cico93
:) Tak viem, že Moravaci majú ten taký jazyk medzi češtinou a slovenčinou tak jak u nas zahoráci:)
Reagovat
smazaný uživatel
Znám z netu hodně lidí i osobně, paradoxně skoro všichni jsou Moraváci a jsou fajn, já jsem samozřejmě fajn Pražanda, takže já s tím problém nemám :D:D A mimochodem pravý Pražák už skoro ani neexistuje :)
Reagovat
Cico93
Ja len tak, ma to už skôr zaujímalo, že ako to je:)
napr v hokeji
Brno - Sparta
Sparta Buzer*antov parta
Brno Buzer*antov plno:)
Reagovat
smazaný uživatel
U nás skoro všichni Pražáky nesnáší a to nebydlím na Moravě.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
A máš okamžitě padáka z Klubu :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
Psala jsem skoro všichni. Neříkám, že já je taky nesnáším, ale když se sem o prázdninách nakýblujou, tak mi taky občas lezou na nervy.. :DD A nemůžeš mi dát padáka z klubu, který jsem založila.. :)
Reagovat
VlS
U nás skoro všichni Pražáky nesnáši , hmmm, a kolik z těch, kteří odejdou do Prahy na vejšku se pak chce vrátit domů, moje zkušenost je, že prakticky všichni chtěj v té nesnášené Praze zůstat.
Já Pražák nejsem , Prahu nesnáším stejně jako nesnáším všechna velká města na zeměkouli. Znám spoustu hrozně fajn lidí z Prahy a znám pěkný zmetky z Dolní Lhoty a to samé v obráceném gardu. Rozlišil bych špičkování a hecování od toho, že s tím má někdo takovej problém, že kvůli tomu zakládá politickou stranu ( která dostala asi 7,5 hlasu ve volbách včetně hlasu předsedovic kocoura a tajemníkovic kanárka).
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně, já nemám ráda tyhle národnostní hádky, kreténi jsou všude a lidská blbost je bohužel nesmrtelná. A jak jsem psala, Pražák je Moravák, Slovák, Ukrajinec, Vietnamec atd. atd. atd. :) Asi taky založím stranu "Pravých Pražáků" :D
Reagovat
VlS
No, a kocoura, toho máš?
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych se do Prahy přestěhovala hned teda.. :D Proti Pražákům jako takovým nic nemám, ale když porovnám naše město v sezoně a mimo ni, tak je to jako nebe a dudy..
Reagovat
J.M.
Pleteš si Česko a Čechy. Není žádné "Česko a Morava". Morava, stejně jako Čechy, je součástí Česka, tedy České republiky. Moravan - obyvatel Moravy, stejně jako Čech - obyvatel Čech, je Čech - obyvatel Česka.
Reagovat
slacker
A ty podivne regiony na severu Moravy? Wermachtaci z Hlucinka, Ponasimu hovorici a krakozobaci ze ceskeho kousicku Slezka? :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Eastburne:
Makarka >= Angie ... To bude vyrovnane
Kamila >= Caro ... Spise verim Kamce ale Caro ma urcite velke sance na semi
Heather < Petra ... Davam favoritku ale Heather rozhodne prekvapit muze
Lauren = Medison ... Souboj dvou dobrych travarek, to si rozhodne nenecham ujit :-) Vyhraje ta s lepsi formou, klidne si muzu hodit minci

Nizozemi:
Zheng < Elina ... Nezklam me holka, vidim v tobe velky travarsky potencial
Annika = Magda ... Asi opet ta mince
Klara > Yarka ... Verim vice Klare ale Yarka rozhodne muze vyhrat
Garbine > Coco ... Tady asi zadne prekvapeni nebude
Reagovat
VlS
Kaťuša >Angie
CamilaHeather - ale budu se bát , bububu
Lauren>Madisom

Zheng>Elina v Zhang vidím novou Na Li s lepší psychikou Aspoň doufám, že je to TA Zhang
Anika>Magda Magda letos neodehrála 3 zápasy po sobě dobře
Klára= Sláva
Reagovat
VlS
Garbine je jasná favoritka, tak snad nezklame
Reagovat
VlS
Není, je to Jie Zheng, takže Elina vyhraje
Reagovat
VlS
je to hrozný dělat na telefonu Petra Heather se budu bát
Camila
Reagovat
VlS
Camila s Caro prohraje, Caro jí neodpustí ani neoplatí výpadky a chyby dneska si to dělá co chce a ukládá to uryvky z příspěvku
Reagovat
smazaný uživatel
Vls ma pravdu, ty asi myslis Zhang Suhai gne? Nebo tak nejak se pise. Elina ale uz zacina byt pripravena dat i NaLi :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ke komu prosimte mluvis?:)
Ja tam v tom vlakne vubec nejsem;)
A plest si Vlka s Vlsem... takovy rozdilny zvirata, to je jak by sis pletl bernardyna s bobtailem...clovece...;)
Reagovat
VlS
A kterej jsem já? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
aha :-D K VlSovi, on to napsal tak, ze to vypadalo, ze to pise nekomu, a ten nekdo zacinal V a mel tri znaminka, tak jsem automaticky myslel, ze jsi to ty :-D Sorry...
Reagovat
smazaný uživatel
to je vpohode, mne to rozesmalo...;)
Reagovat
smazaný uživatel
tak jeden nosi rum, a druhej prohani ovce;)
si vyber, abys nerekl...ze sem pes...;)
Reagovat
VlS
jóóó, prohánět samičky, ne dělat soumara se soudkem :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:) jsem si mohl myslet....
dobre, nakonec... aspon budu mit porad ten RUM po ruce, teda tlape...
Reagovat
VlS
No, a viděl jsi někdy bernardýna? Rum má na krku, ale otevřít ho nemůže. Proč myslíš, že těm chudáčkům tečou z tlamy sliny provázkama? :-D
Reagovat
smazaný uživatel
:D)
Ze ja Ti daval vybirat...;)
Ale nejsi na tom o moc lip...nabehas se, a stejne nic;) Ovecka a Pes, jine systemy, je to nekompatibilni...
Reagovat
smazaný uživatel
Jedete chalani;) toz dobre, natipuji i za gigina;)

Makarka = Angie, jasne rovnitko, ty tam mohou pinkat i dva dny pratele;) h2h 4:4 na trave 2:2, ty holky se vazne maji rady...urcite pujde o zlomovy zapas jejich vzajemnych souboju....podle mne i Nova Hut si s tim nevi rady;D)

Kamila =< Karolina, preji si rozhodne opak, jdu na to psychologicky, vcera jsem to tak udelal s Petrou a vyslo to na 100%, a kluci v suchym!!!!

Heather > Petra, tezky zapas, davam opacne, Petra si to cte, nekdo ji nakopnout musi...;) opet si preji opak...

Lauren < Medison, a tady se nebudu bat;)

-----

Jie = Elina, strasne tezky...
Annika > Magda, pokud se splni pravidlo Magdy...a to zatim funguje celkem dobre....
Klara < Jarus, Klara bude mit uz dost...Jarka ta nema nikdy dost, ta se jen zazvykava, takze jasne zapas mazec...
Garbine > CoCo ... rekl bych zyvacka ve dvou, pokud neprijde nejake taktizovani...ale pochybuji;)
Reagovat
smazaný uživatel
Takze se na to uz po nekolikate vykaslal...
opravdu great, vidim, ze nekteri uz prekonali i ty filtry...
Gigineeeee, ale Gulbis jeste neni v top 10, ted klesl na 12 misto!!!!:) ....sakra, a zase pred Wimbly, nemuzes aspon jednou na mne pockat...az skonci treba aspon trava...;)
Te roztrhnu....
---
Reagovat
VlS
Copak, Gigin zase emigroval? To bude taková uroda švestek na Valachách, že je třeba vyslopat všecku loňsků slivovicu?
Reagovat
Roger_Federer
Je to baran..:), valach?,..sak on jel do Londnu nee?
Reagovat
VlS
No, v Londonu mají net, ne?
Reagovat
Roger_Federer
Asi jo..kdyz pisu..:), vcera mel reakci v 23:00..vedle, to bude mejlka.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mu posli vzkaz...cymbale...
Reagovat
Roger_Federer
:)...neexistuje.prej cymbale..;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak, je treba pomalu zavadet kulturni invektiva;)
Aby se to dalo vubec cist tady...
Reagovat
tommr
k dnešnímu dni tj. po kompletně odehraným druhým kole na turnajích v Eastbourne a v Hertogenboschi.
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou.
Hvězdička znamená, že hráčka postoupila do čtvrfinále a může proto ještě získat nějaký body:

1. Williams, S. 9660 (+5090)
2. Li 7330 (+2760)
3. Halep 6105 (+1535)
4. Radwanska, A. 5990 (+1420)
5. Sharapova 4741 (+171)
---------------------------------------
6. Kvitová 4570 *
---------------------------------------
7. Jankovic 3990 (-580)
8. Azarenka 3842 (-728)
9. Kerber 3830 (-740) *
10. Cibulkova 3666 (-904)
11. Ivanovic 3630 (-940)
12. Pennetta 3378 (-1192)
13. Bouchard 3320 (-1250)
14. Errani 3120 (-1450)
15. Suarez Navarro 2905 (-1665)
16. Wozniacki 2600 (-1970) *
17. Stosur 2565 (-2005)
18. Stephens 2540 (-2030)
19. Lisicki 2397 (-2173)
20. Petkovic 2205 (-2365)
...
22. Makarova 2110 (-2460) *
...

Pro Petru se zatím turnaj v Eastbourne vyvíjí velice slibně. Pět z osmi nasazenejch hráček je už venku a ve svý polovině pavouka už zbývá jako jediná nasazená. Šance na další postup a případně první letošní titul je proto veliká ...
Už za postup do semifinále by si Petra připsala pár plusovejch bodů do žebříčku a pokud by se jí povedlo postoupit až do finále tak by se v žebříčku posunula na pátý místo před Sharapovovou ...

Jinak na prvních čtyřech místech v žebříčku k žádnejm změnám nedojde ...
Kerberová by se v případě postupu do semifinále posunula do první osmičky na úkor Azarenkový ...
Makarovová by se v případě postupu do finále dostala do první dvacítky ...
Reagovat
smazaný uživatel
Promin, jsem nereagoval...ale mel jsem povinnosti;)

Ano skrec Simony.
Opravdu ke konci prvniho setu asi 3 gemy se stale snazila protahovat, jeji udery byly obcas i takove zvlastni;) Coz nebylo asi uplne ve vysledku na skodu, ale stale se chytala za zada...

Po prvnim setu si vzala MTO, na chvili to vypadalo dobre, pak skrec... rekl bych asi pretizena...

Na kolik to je vazne tezko soudit, to asi ted vi nejlepe jen Simona, a tweetowat to asi nebude;) a jestli, tak jen nejakou omezenou verzi...;)

Pro vyznavace tenisu Simony to je urcite neprijemna zprava;)

A tady se jen potvrzuje, jak je tenis pro holky opravdu narozny z te fyzicke stranky....a svet je stale zene jeste do vetsich agresivnejsich pojeti... no, ale kde tohle bude mit konec....
v tvoreni invalidovny...?)
Reagovat
Davor1
Katastrofa,moja dvojka Aga mi vypadla hneď v prvom kole, jednotka Simča musela skrečovať takmer vyhratý zápas na turnaji, ktorý by ináč s veľkou pravdepodobnosťou vyhrala...a posledná z favoritiek Angie dnes bola na pokraji vypadnutia a zajtra ju čaká veľmi silná Makarova. Ešte aj Carla skreč, to je vážne týždeň ako za trest...
Reagovat
smazaný uživatel
O katastrofach mne ani nehovor;)
Mne zase po katastrofalnim vykonu odpadla Tcvetana...cili Kvetuska, ano Karlicka take padla, ale ja jen doufam, ze si chce dachnout, a nechce riskovat...ale nevim. Na trave hrala jen jednou dobre, minuly rok. Radost mne udelala aspon castecne Lucka, ze nedostala vyprask od Petry;D) Ale rekneme si rovinu... Petra ji hodne pomohla;)
Jeste mne dela radost Kamila, tu mam rad, sice nemusim nejak cely rok, ale na trave ji opravdu hodne preji;)

U chlapu to je u mne uplny propadak...Tommy operace, DelPo operace, John - porad se nejak trapi s kotnikem..., Hewitt asi uz v duchodu...ten to uz proste nedava, no a Berdych...ten by se uz konecne mel nejak rozhodnout, co vlastne chce;))) Ale na trave mam rad jeste par jinych hracu, takze ti urcite udelaji radost, snad...teda
Reagovat
Davor1
Tsvetana hrala vážne strašne, hlavne od druhého setu, sledoval som to, lebo som ju mal na tikete. To na FO na antuke podala proti Beck o 200% lepší výkon. Vtedy som mal zas Anniku no...U mužov sme na tom presne rovnako, tiež fandím Tommymu a Delpovi, mám však v hre aspoň moju jednotku Nishiho ;) Na Wimbledone však budem fandiť Andymu a Rogerovi, nech sa tie GS čo najviac rozptýlia...Djoko nech dá USO...a všetci by mali po jednom. Nemám rád veľkú hegemóniu, aká tu už dlhé roky vládla (Roger) a stále vládne (Nadal, Djoko...)
Reagovat
smazaný uživatel
take budu prat Andymu...kdyz to da Roger, ok muze byt;)
Kdyz to ale neda Andy, pral bych si asi spis nejake prekvapeni;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem rád, že Caro vyhrála. :) Vypadá to, že Sloane je její oblíbená soupeřka, protože Caro proti ní hrála pět zápasů, všechny vyhrála a navíc neztratila ani set. Přesto si myslím, že proti Sam podala Caro lepší výkon. Dneska totiž měla víc UE než winnerů a chvílemi (hlavně při gemech na returnu) hrála až moc opatrně. Ovšem co se týče servisu, tak musím Caro pochválit. Stejně jako proti Sam podávala výborně a dneska dokonce neztratila žádný servis (navíc měla Sloane jenom jeden brejkbol za celý zápas). Caro si drží vysokou úspěšnost 1. servisu kolem 80% (proti Sam 82%, proti Sloane 79%)... Jinak asi hlavním faktorem zápasu byla nekoncentrovanost ze strany Sloane. Myslím, že to je její největší slabina, protože jinak je to šikovná tenistka. Jenže jeden gem zahraje skvěle a druhý zase zbytečně pokazí. Dneska toho ani jedna hráčka na returnu moc nepředvedla, ale Caro si na rozdíl od Sloane nevybrala slabý gem na servisu, což v podstatě rozhodlo zápas... Kvalita zápasu tedy nebyla bůhvíjaká, ale jsem spokojený s výsledkem a oběma holkám to moc slušelo, takže je vlastně všechno v nejlepším pořádku. :)
Průběh zápasu zde: http://www.livesport.cz/zapas/pIJvwZci/#prubeh-zapasu;1

Caro čeká ve čtvrtfinále Camila Giorgi, která v 1. kole vyřadila Viku a dneska sehrála další dramatický zápas proti domácí Kontě... Pro Caro to bude těžká prověrka, protože jediný vzájemný zápas proti Camile prohrála loni na US Open (což si dobře pamatuju). Celkově moje favoritky na Camilu moc neumí, takže jsem zvědavý... Doufám, že Caro nebude Camile nabízet snadné pozice a zahraje aspoň podobně jako proti Sam.
Reagovat
tommr
no dneska se Caro na výhru moc nenadřela. Stephensová je pro ní opravdu ideální soupeřka - stačí jí vracet a čekat na její chyby. Navíc to není žádná bojovnice a když se jí nedaří tak zápas odchodí ...
Reagovat
smazaný uživatel
Jen jedno me doplneni...;)
Vsiml jsem si, ze Karolina zlepsila FH!!! Je takovy vic variabilni, najednou to neni jen ten jeden prask uder;)
Takze za mne velka pochvala Karoline, uz je pro mne i vic sledovatelna, a nejde ted o Martinu Navratilovou....ta to snad ani nezminovala;)
Ale jde mi o to, ze se proste snazi no;) i v tech uderech najednou vic variaovat... Takze pokud to bude takhle dal rozvijet, tak bych rekl, ze pribudou i ty vitezne udery...;) Ikdyz nevim na kolik jeste muze tenhle aspekt zlepsit...

Jinak souhlas... se Sloane jsem to tipoval take vic pro Karolinu... Sloane a ty "mensi" turnaje, to je proste za trest uz nekdy sledovat;D)
Mne v tom trochu pripomina postoj Sereny...;) Ta tomu take moc neda, pokud nejde o vaznejsi situace... ze potrebuje body a tak;)
Reagovat
tommr
v její polovině už po dnešku není kromě ní žádná nasazená hráčka. Je to ale svým způsobem zrádná situace, protože Watsonová je momentálně pro Petru určitě nebezpečnější než by byla Pennettaová, kterou už Petra dobře zná. To samý platí i o možnejch soupeřkách v případným semifinále. I tam by pro Petru asi bylo lepší kdyby mohla hrát proti Hantuchový nebo Vesninový. Snad si s tím ale Petra nějak poradí a dojde už letos konečně aspon do toho finále ... .)
Reagovat
Davor1
presne ako som písal, má najväčšiu šancu na finále v tejto sezóne, na jej najsilnejšom povrchu a žiadna top hráčka v pavúku. Na druhej strane, Watson, Keys aj Davis vyzerajú byť vo forme, čo sa o Petre povedať nedá, takže ešte nemá nič isté...
Reagovat
smazaný uživatel
AHOJ, neni nekde zaznam dnesniho zaznamu Petry? Dekuji.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady jsem našla záznam od stavu 5:3 0:30 ve druhým.. :)

http://m.youtube.com/watch?v=6xP1OQXm04Q
Reagovat
smazaný uživatel
DEKUJU.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jedině youtube, ale full match bych čekal tak za pár hodin nebo zítra, jestli vůbec. Zatím tam toho z Eastbourne moc není.
Reagovat
Davor1
Kvitová má na tomto turnaji najväčšiu šancu za posledné mesiace...vo štvrťfinále Watson, ktorá proste na top úroveň nemá, semifinále Keys/Davis, oba ešte veľmi mladé a neskúsené a v prípadnom finále pravdepodobne mimo formy hrajúce Kerber/Wozniacki...
ale ako ju poznám, zrejme to ešte nejako dodrbe :-D
Reagovat
VlS
A na to, že Heather nemá na top uroveň jsi přišel kde? Dneska hrála hodně dobře.
Reagovat
Davor1
Je to veľmi nestabilná hráčka, dokáže prehrať aj vyhratý zápas a má problém udržať vysokú úroveň dlhšiu dobu. Pred týždňom prehrala s Wozniak myslím z 1-0 na sety a 5-2 v druhom. Navyše, nepamätám si, aby niekedy porazila nejakú top hráčku. Potrápiť ešte áno, ale vyhrať, to ťažko...
Reagovat
VlS
Jen jestli není přání otcem myšlenky. Já tedy třeba zrovna Flavii považuji za top hráčku, stejně jako ostatní z první dvacítky až třicítky. A Petra už dokázala letos prohrát i s Khum Khum nebo jak se jmenuje. Samozřejmě fandím Petře, ale nemyslím si, že to zrovna s Heather bude zadara a automat. Zvlášť na trávě. Viděl jsi dnešní zápas Heather, nebo koukáš jen na ranking?
Reagovat
Davor1
Videl som časť dnešného a celý včerajší zápas Watson. Dá sa povedať, že tu hrá svoj maximálny možný top tenis. Na Piroňkovu to stačilo preto, že od polovice druhého setu úplne odišla- herne, fyzicky...Pennettu za top hráčku rozhodne nepovažujem, má občas chvíľky ako v IW, ale jej nekonzistentnosť jej bráni dostať sa na úroveň najlepších, navyše, už nie je najmladšia. Nehovorím, že Kvitová to bude mať ľahké, alebo automatické, ale rozhodne má najväčšie šance za poslednú dobu. Má hrateľnú súperku, nie ako na posledných turnajoch, keď mala v pavúku väčšinou už v QF nejakú top hráčku (Simonu, Serenu...)-aj keď sa až k ním väčšinou nedostala ;)
Reagovat
slacker
Pohledem do zebricku?
Reagovat
smazaný uživatel
Mno tak ja bych s tou prognozou trosku pockal. Watson a Keys jsou moc dobre travarky, kdyz maji formu. A s tim, ze Heather prohrala minuly tyden vyhrany zapas? Mno, prave zrovna Petru jsem videl mnohokrat prohrat "vyhrany" zapas, takze si nic asi moc holky vycitat nebudou... A ve finale bych rozhodne nezapominal na Makarovou. Ta ma podle me jeste o neco vetsi sanci se tam dostat nez Caro nebo Angie a jeste sposta z nas si pamatuje, jak Petru minuly rok na trave ve Wimbledonu Kata prehravala ve tretim setu, nez bylo preruseni pro tmu. A taky Giorgi se muze utrhnout z retezu. Petra mozna ted je nejvetsi favoritka, ale to jeste neznamena, ze si to muze prohrat pouze sama. Furt tam jsou hracky, ktere neni spravne podcenovat...
Reagovat
tommr
já bych ve finále spíš počítal s Makarovovou. Tý se tady v Eastbourne poměrně daří: v roce 2010 tu dokonce získala titul a předloni tu v prvním kole vypráskala Petru. Její jasná výhra nad Pavlyuchenkovou naznačuje, že má formu i letos ... :)
Reagovat
Davor1
Samozrejme, zajtra s Angie to bude 50 na 50. Ale ani Makarova nebola pred turnajom v ktovie akej forme, tak by som bol ohľadom nej tiež opatrný...
Reagovat
Frick
Koukám, že docela jede. To, že dala Karolínu, asi nebude náhoda. Ale Škoda, třeba by Karolína jela podobně...
Reagovat
Davor1
Lauren má výrazne vyšší potenciál ako Plišková, pohybovo je o 3 triedy lepšia a aj psychicky mi príde dobrá, nikdy nič nevypúšťa a bojuje o každú loptu, s čím ma Karolína značný problém...
Reagovat
smazaný uživatel
Lauren vypadá zajímavě, porazila na trávě docela silné hráčky. Ale ta výška (157 cm) jí bude handicapovat. Uvidíme, jestli to dotáhne k zápasu s Petrou. A taky jestli to tam dotáhne Petra, tam čekám tříseťák.
Reagovat
Davor1
Výška jej uberá na sile a kvalite servisu, ale naopak, pridáva na pohybe. Navyše má skvelé základné údery, robí minimum chýb a je veľká bojovníčka. Do budúcnosti jej dosť verím...
Reagovat
smazaný uživatel
Petra s Martinou.. :-)
https://mobile.twitter.com/Petra_Kvitova/status/479326373903753216/photo/1
Reagovat
Frick
Zima tam :-)
Reagovat
Frick
Ale s takovejma hráčkama se prostě vyhrávat musí. Stejně jako příští kolo. Až potom případná výhra v SF by se dala považovat za něco navíc..
Reagovat
PetaM
Ani v SF nebude čekat soupeřka, kterou by neměla jasně přejet. To možná až to finále s Angi nebo Sloane, bude něco navíc :D
Reagovat
PetaM
Ježiši, co to plácám za blbosti ... Angi nebo Caro ... Samozřejmě.
Reagovat
Michaelus
No, nevím jestli proti Sloane :DDDD
Reagovat
PetaM
Sorry sorry sorry :D :D Už jsem se opravil :D :D
Reagovat
Michaelus
jj já jsem si nevšimnul :DD
Stejně si myslím že do finále postoupí Ekatěrína :D
Reagovat
PetaM
No, ta by taky mohla. Na trávě jí to dost jde. To by bylo pro Petru asi nejhorší - teda pokud tam postoupí ona :D Musí nejdříve porazit Heather a Keys/Davis :D
Reagovat
rib
no nejdřív tu Heather, pak teprve další spekulace, POJĎ!!!
Reagovat
smazaný uživatel
No. Makarova je docela v Eastu ve formě. Dost bych se jí bál. A na tráve proti Kerberce má velkou šanci!!! A Caro mě dnes taky úplně nepřesvědčila, že se jí začíná dařit. Ale dost zlepšila be(a)ckhand. No a Camilica je taky nevyzpitatelná.. Tak není to žádný med ve finále. :/ Ale ještě je to dlouhá cesta
Reagovat
Frick
Jo, pardon, spletl jsem si ty kola. Má to prostě teď parádně otevřený až do finále. Zku*venej los pro Lucku. Už podruhé v sezóně na Premier turnaji...
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist