Kvitová prohrála s Muguruzaovou, Šafářová ji ale poslala do semifinále!
Dnešní program dvouher v Singapuru odstartoval souboj Petry Kvitové s dosud neporaženou Garbiňe Muguruzaovou. Úkol české jedničky byl jasný - vyhrát nejlépe 2:0 na sety. Jakýkoliv jiný výsledek by znamenal, že se bude muset spolehnout na to, že Lucie Šafářová v posledním utkání Bílé skupiny porazí Angelique Kerberovou.
O jakou bitvu mezi Kvitovou a Muguruzaovou půjde, naznačila už první hra, kterou česká tenistka při svém podání získala až po devíti minutách. Na servisu se trápila celé utkání, ale ukázala srdce bojovnice a předvedla nejlepší výkon v turnaji.
Podle své tradice Kvitová střídala skvělé vítězné údery se špatnými a v duelu dvou ranařek se dvaadvacetileté Španělce v ostrých výměnách od základní čáry vyrovnala. V úvodním setu dokázala odpovědět na první ztrátu servisu, ale v koncovce chybovala a sadu prohrála.
4 | esa | 4 |
5 | dvojchyby | 7 |
61 % | úspěšnost 1. podání | 62 % |
32 | vítězné údery |
40 |
28 | nevynucené chyby | 38 |
8/13 | brejkboly | 7/11 |
čas: 2:33 |
Ve druhém dějství se Kvitová úspěšně opírala do returnu při druhém servisu soupeřky, jenomže o první tři získané brejky vždy přišla. Muguruzaovou ale znejistěla, navíc dobíhala ztracené míče a i favoritka dokázala zkazit nahrané voleje. Kvitová si podržela servis na 5-4 a při dalším podání soupeřky proměnila druhý setbol.
Dominance returnů pokračovala i v rozhodujícím setu. A znovu šla dvakrát do vedení Kvitová, ale náskok pokaždé ztratila. Za stavu 5-4 a 30-0 při podání Muguruzaové byla dva míče od výhry, ale neuspěla. "Udělala jsem dvě blbé chyby To mě mrzí a jsem si toho vědoma, tam jsem to měla víc podržet," litovala.
Kvitová vzápětí ztratila podání a Španělka šla za stavu 6-5 podávat na vítězství. V dramatické koncovce Češka odvrátila za stavu 5-6 tři mečboly - při prvním přinutila soupeřku k chybě, další šanci zahodila Muguruzaová sama a třetí mečbol Kvitová smazala vítězným forhendem. Napočtvrté už ale Muguruzaová uspěla a po dvou hodinách a 33 minutách zvítězila 6-4 4-6 a 7-5.
"Nechala jsem tam všechno, co jsem mohla, ale bohužel to nestačilo. Byla jsem tam až do konce a bojovala jsem. Neurvala jsem to, ale zápas jako takový byl dobrý," prohlásila pětadvacetiletá Kvitová.
Je to týmová práce, smála se po výhře Šafářová
Porážka 1:2 české jedničce pořád dávala naději na postup, zachránit ji ale mohla už jen výhra Lucie Šafářové 2:0 na sety. Kvitová nechtěla před zápasem spekulovat nad výsledkem své krajanky. "Jsem v téhle situaci poprvé. Co má být, to bude. Nějak extra to neřeším. Samozřejmě Lucce fandím a ráda bych, kdyby vyhrála," řekla světová pětka.
3 | esa | 2 |
3 | dvojchyby | 0 |
55 % | úspěšnost 1. podání | 76 % |
23 | vítězné údery |
30 |
18 | nevynucené chyby | 25 |
1/3 | brejkboly | 4/13 |
čas: 1:27 |
Šafářová odehrála proti Kerberové nejlepší zápas za poslední dva měsíce. Světová devítka hrála uvolněně a pomáhala si především z forhendu. Naopak Kerberová, které k postupu stačilo uhrát jeden set, byla nervózní a situaci neunesla. "Já to nedám. Jsem úplně rozhozená. Měly by se hrát dva zápasy najednou," stěžovala si Němka ve druhém setu svému trenérovi, když za ní přišel k lavičce.
Šafářová hrála bez nervů i ve druhé sadě. Za stavu 1-1 se v ní dostala do vedení, a to už udržela. V deváté hře si při podání své soupeřky vypracovala tři mečboly v řadě, které Kerberová postupně bodem z podání, esem a vítězným míčem u sítě odvrátila. Vzápětí ale u sítě bodovala česká tenistka, která čtvrtou šanci využila a připsala si tak první vítězství v Singapuru.
"Jsem nadšená," radovala se finalistka letošního Roland Garros, která dnes ukončila sérii šesti porážek. "Je to týmová práce," smála se v rozhovoru na dvorci, že pomohla Kvitové do semifinále. "Jsem za Petru ráda a mám radost i ze svého vítězství."
O finále si Petra Kvitová zahraje s Marií Šarapovovou, s níž má bilanci 3-6. Naposledy se utkaly před rokem právě v Singapuru ve skupině a česká jednička vyhrála ve dvou setech.
Mas u me pivo Luci / I owe you some Czech beer @luciesafarova ☺ pic.twitter.com/XkTVMULncN
— Petra Kvitova (@Petra_Kvitova) 30. Říjen 2015
Bílá skupina - dvouhra: | ||||||
Muguruzaová (2-Šp.) - Kvitová (4-ČR) 6:4, 4:6, 7:5 | ||||||
Šafářová (8-ČR) - Kerberová (6-Něm.) 6:4, 6:3 |
||||||
Tabulka: |
||||||
1. | Muguruzaová | 3 | 3 |
0 |
6:1 | 3 |
2. | Kvitová | 3 | 1 |
1 |
3:4 |
1 |
3. | Šafářová | 3 | 1 | 2 | 2:4 | 1 |
4. | Kerberová | 3 | 1 | 2 |
2:4 | 1 |
Komentáře
Já k tomu mixu nevím. Lucka tam asi díky postavení v deblovém rankingu bude mít místo, ale pokud by ho hrála, tak by to asi znamenalo, že nebude hrát ženský debl. Je fakt, že je v mixu k medaili blíž. Tak o tom možná můžou začít uvažovat, pokud jim to na HC bude klapat. Ale pro Lucku by měl být prioritou singl.
Nějak přehledně na netu jsem zatím našel jen ženský "Race to Rio" a je to zatím zajímavý: 1. Serena 4060, 2. Garbine 3112, 3. Aga! 2857, 4. Belinda. Karolína je 12., Petra 16. a Lucka kvůli té pauze až 33. (jedno místo za Marií) - je to bez bodů z TM. Např. Genie je pod hranicí cutu na 62. místě, ale ta by asi WC dostala.
ale nám teď přece jen - přes všechny ještě čerstvé a zčásti jistě i oprávněné pochybnosti o aktuální formě hráček - zkrátka prospělo, že jsme na TM v jedné skupině měli dvě navzájem propojené ;) zástupkyně...;)...měly se zkrátka Němky poslední rok víc snažit...
http://wl.static.fotolia.com/jpg/00/38/04/22/400_F_38042275_dWYsXEAzbUHakZa9sqrOvWf22IAVEUjh.jpg
Ale asi tedy smlouva s Ritmo Mundo bude celkem striktní a Petra ty kostelní hodiny musí nosit snad skutečně všude, kde může bejt vyfocena. Až na kurt, pochopitelně.
Ta rivalita se stupňuje, protože zkrátka ta naše brněnská uličnice si dovolila tu "drzost" a začala Petru v žebříčku nahánět. Předloni (ale řekl bych i třeba před třemi lety, kdy Lucka byla v TOP 20) by to bylo nemyslitelné. Karty byly jasně dané - Petra jasná česká jednička a pak "ten zbytek" (ani vlastně nejde říct, že by Lucka byla kolem roku 2012-13 jasnou no. 2). No a čim je ta (dřive fantaskní) možnost toho, že Lucka bude českou no. 1, blíže, tím ta rivalita logicky stoupá. No a samozřejmě - Petra si na sebe plete bič tím, jak neustálé tu Lucku poráží, i když je nyní lepší tenistkou jen o prsa čínské gymnastky. No, Lucka se tedy před Petru na WTA žebříčku nedostala, ani ji neporazila, ale (pokud se o víkendu nestane něco nepravděpodobného) jedno VELKÉ prvenství by mít mohla - je podepsaná za největším letošním úspěchem české singlistky. GS finále je GS finále a PM titul ho nepřebije. Titul z TM asi ano, ale v ten Petře nevěřím. Docela jsem zvědav na první místo ve Zlatém kanárovi. Pokud Petra nevyhraje TM, tak by ho Lucka dostat měla. I za ty dva GS tituly z debla. I s jejich pomocí by se mohla stát Češkou s nejvyšší Prizemoney....
No a ještě tu máme tu třetí vzadu. Bůh ví, jak ona do toho ještě promluví. Více než letos? Nebo útlum a usazení kolem 20. místa?
S tou rivalitou souhlas - vystupňovala se tím, jak Lucka začala Petře žebříčkově šlapat na paty. Zajímalo by mě, jak se to (tady na TP) bude vyvíjet, pokud Lucka Petru někdy porazí. Snad bude brzy možnost to zjistit :)
U Karolíny myslím, že zatím narazila na svůj strop a momentálně hráčkou top 10 není. V podstatě do top 10 patří jen servisem, ve všem ostatním má rezervy. Ale má čas. Příští rok tipuju, že se bude motat kolem té dvacítky, ale pokud se jí konečně někde zadaří na GS (ideálně by to potřebovala hned na AO), tak jí to může psychicky posílit a třeba ještě překvapí.
"GS finále je GS finále a PM titul ho nepřebije. Titul z TM asi ano"
Souhlas. GS finále - 1300 bodů. PM titul 1000 bodů. TM titul 1500 (v případě plného zisku). Tady myslím, že ty body a prestiž jednotlivých dosažených met sedí.
Ale nelíbí se mi to - i když to úplně není správné, tak zkrátka k tomu přistoupit i tak, že Petra má těch cen už pět, tak by letos byly na ní trochu přísnější a na Lucku zase mírnější.
Ještě radši opět vypíchnu, že mimo Wimbledon jsme GS finalistku neměli 25 let...
:D
To je ovsem slusna uroven bahna;D)
A jeste to vydavas za genialni...
Ale my Češi jsme si řekli: Ne!
Když hádky, tak pro všechny!
:-)
my se otrávíme sami
Delal jsem zavodne individualni sport...jasne s raketou nad stolem, ale uplne stejna problematika. Jasne, ze jsem mel ruzne kamose...a jine jsem spis bral jako protihrace. Mel jsem ale fakt celkem dobreho kamose, ktery jeste k tomu hral za konkurencni klub...jasne, ze jsem se potkavali a hrali proti sobe. Ja jsem fakt mekej, tedy dost jsem byval mekej;)...a projizdel jsem kazdy zapas.
Jednou se kamos na mne nastval a nadal mne do bezvedomi...proste hadka, pro mne o nicem hadka...bylo to den pred zapasem, kde jsme vedeli, ze nastupujeme proti sobe...jako byl jsem tak na neho nastvanej...ze jsem hral jak o zivot;D))) a fakt jsem vyhral...po zapasech prisel za mnou do satny a rika, ze bych chtel dat se mnou rec...tak jsem se vnitrne pysnil...a rikal si no jooo, ted za mnou leze jak rupl a urcite mne rekne, ze to prehnal a takovy kydy jsem si myslel...tak jsme dali rec...;) A dost mne vyrazil dech...asi nikdy na to nezapomenu, jakou lekci mi ustedril. Rekl mne, ze byl strasne nastvanej, ze jsem takovy mekon v tech zapasech, a ze chtel, abych ze sebe vymackl proti nemu to nejlepsi, bo ho to kurde uz nebavilo se mnou ani hrat. Take mne rekl, ze ma velkou radost z meho vitezstvi a doufa, ze priste budu hrat tak stejne vehementne, nebo ho nastvu definitivne, a kasle na mne...tomu ja rikam kurde KAMOS!!! Ale tohle se jen tezko prenasi...tezko popisuje.
Podle mne tihle moralisti co tu vedou valku za vecnou lasku v individulanim sporte vubec nemaji ani potuchy o cem hovori...
Tohle si fakt muze myslet jen gaucak...nebo intelektualni sportovec...
Dale jsem si vsiml, ze najednou vadi, ze tu je rivalita mezi fans...tak pokud je zdrava a s nadhledem, je podle mne dobrym korenim...zivota, i toho plkoveho nekde na TP...
Kromne toho tu zadnou rivalitu vlastne nevidim...spis tady vidim vulgarniho uchyla Fricka, ktery se tu cely rok hlasi, jaky je narodni fanda, a pak tu breci jak male decko z materske skoly, ze Lucka rupla...no toho pokrytce proste brat vazne nikdy nebudu...jako jestli je narodni, tak at je narodni...
Pak tady vidim jeden nick, ktery spis nez ze ma rad Lucku tak nesnasi Petru...toz evidentne...a taky asi nejaka frustrace...
Jenze pak tu vidim vice nicku, kteri spis fandi Petre a hlasaji tu ty sve nesmysly...cili nemaj nic na praci nez moralizovat...krom toho fanaticky by chteli mit asi jeden laskuplny monolit...no tak proc ne, ale tohle je dobry tak opravdu mezi kamosema na dvorku...
Proto mam nejradeji PetruFans, ta byla aspon vzdycky uprimna, ve vsem...a hlavne se mne nikdy nesnazila nakukat, komu ja mam fandit, nebo nedej boze moralizovat....
Ja bych spis rekl, ze s ni byste si nekteri meli vzit priklad...rozhodne neni pokrytecka...a ma trochu toho zdraveho rozumu. Krom toho bych se nerad zbavil toho krasneho jiskreni mezi ni a mnou, kdyz hraje Petra proti Lucy...:)))
Krom toho tady je jiz leta zavedeno, ze jak neco jen malo reknes vzhledem k Petre uz po tobe vyjedou...a vubec se nerozlisuje kdo je kdo, a nejlepe te nahazou do jednoho pytle s tema magorama...tak mne rekni kde vidis ten respekt;)
:-)
Třeba v Rusku, jako největší francouzský herec.
Jenze jde o to, ze se kvuli tomu mnozi snazi Petru ocernovat vytvarenim domnenek na zaklad toho, co Petra rekla nebo nerekla. Pises, ze se neco napise o Petre a Kvitovci hned vyleti. Nevim, jestli do nich pocitas i me, ale abych to uvedl na pravou miru, mne nevadi objektivni zhodnoceni. Uznal bych Lucku jako jednicku, pokud by Petru predbehla, proste celkove ji preju, je obdivuhodny, jak se vypracovala, ale neni to moje uplna srdcovka. Mne vadi, kdyz se tu zacne probirat, co Petra rekla, ze Lucce neveri, atd. Pritom Petra o Lucce tak casto pekne mluvila a povidala, ze ji preje. Stejne jako kdyz se probiralo to letosni RG...ze ji Petra ani nepogratulovala...tohle stve me. Je to cileny navazeni se do Petry nicim nepodlozeny...
A opravdu si myslim, ze si to nekdy moc vsechno tzv. malujeme;)
Rikam to v mnoznem cisle v prvni osobe.
O RG nic nevim...to mne nejak uniklo. Jen si pamatuji tady IQE, ktery hlasal, ze Lucka mela lehky los....;D) K tomu jsem se ani nevyjadroval...
Osobne si opravdu myslim, ze Petra je hlavne v tomhle rozumnejsi;)
Proste si to tak asi nepripousti...
A ani se ji nedivim:D)))...
pochop, ze to co ti tzv. fans chteji..., by mozna sami nezvladli.
Lucce osobne nezavidim, nebot to kamaradstvi na kurtu...to je opravdu neco dost tezkeho, co se jen tezko da popsat...
Myslim, ze Petru David v tomhle tom skvele pripravil, mimo kurt si delejte co chcete, ale na kurtu ma byt tenis...a je to tva souperka.
Kdyz slysim jeho rady ((behem zapasu proti Lucce)), tak rozhodne ho nepodezrivam z nejake nenavisti k Lucce proboha...a rika mnohem neprijemnejsi veci, nez jsem si dnes dovolil jen zavtipkovat;))) A hned ze sirim nenavist...jiste...
V tomhle Lucka tzv. plave;) Jiz nekolikrat jsme tady psali, nejen ja, ale i sojka, vls atd. ze Lucka ji ma proste v hlave a Petra jaksi neee;)))
Jo, Jirku jsem mozna kvuli tomu i sepsul tenkrat. Uz se nepamatuju.:D Myslim to RG.:-) Na druhou stranu jsem si nevsiml, ze by se nejak negativne mluvilo o Lucce az na vyjimky. Proc taky, neni duvod. Ovsem kontroverzni Petra, to je jina a proto to vnimam tak, ze rada nicku tady ji ma tendenci branit. Mozna nekdy prehnane, ale to byva zase vyvolano tou negaci.
A jak to maji holky na kurtu, tzn. jestli ma skutecne Lucka blok nebo ne, to vi jen ona a to je prave to, o cem se muzeme jen dohadovat. Jinac to s tim kamosem, to je zajimavy. Napiseme Petre, at Lucku nejak nastve a uvidime...ale radsi az po FC.:-)
Hele ja ti reknu asi takhle...ja jsem celkem znamy tim, ze mam rad i hru CSN, tedy Karlicka...a ctu si tady do zblbnuti ty komenty...Karel ten chlap zase rupl dobre mu tak apod. Uziva to tady nekolik uzivatelu uz...Skaredy Karel
A to je jako v poradku? Podle tebe? Ze tady nevidim ty slechetne machry branit tu nejakou uroven na TP... nebo si tady ctu do zblnuti, jaka je to mrcha a svine, spina, kdyz si vezme MTO....VSECHNO BEZ SMAJLU...a bez nadhledu. To je jako ok? Ze se nehlasite vzdycky...;D)
Petra je hracka, ktera je z CR...GS vitezka, hodne v zajmu lidi...prirozene. A take pochopitelne prirozene hrackou, ktera privedla vubec plno lidi k sledovani tenisu, a kteri se divaji na tu peknou hru jen prez tu optiku jeji hry.
Taky se mne to nejak uplne nezamlouva, neb to tvori obcas spis zvlastni fanatismus....jako by jiny styl byl menecenny...atd...ale je to tak, tak jako co s tim...;)?
Petre jsem fandil jeste drive nez nejaky GS vubec vyhrala...mam pro ni slabost, hlavne na trave;) neb jsem ultimatni travar;D) Ale nevim, co je na tom spatne, ze Lucy je mi milejsi...sakra;D)
Kdybych tady mel sesbirat to, co se o Lucce tady kdysi rikalo...to bud rad, ze s Petrou je to tak jak je...nebot ty komenty jsou evidentne pouze nejakou frustraci a zavisti...v porovnani s Luckou, se tady psaly nesmyslny veci opravdu vazne, bez tech frustracnich projevu;)))
Jedna z takovych perlicek tu letela, ze Lucka bez czopu v zivote nic nemuze vyhrat....kolik si myslis, ze z tech lidi, co to psalo ten czop fakt rozezna? :)
Muj nazor je, ze ti zavili fans Petry to proste vubec nerozlisuji...staci malo...a sup...jedno jestli tam mas usmev nebo ne....;) Zbytecne si tvoris proste alergii na lidi, kteri za to fakt nestoji...
Na tehle urovni je to tezke si predstavit;)
Spis Rob by musel zapracovat asi jak David Kotyza;)
Nemyslim si, zeby Lucka mela problem jen s Petrou...myslim ze i s Nastou, Karolinou atd. A uz vubec si ted nedokazu predstavit, co s ni udela, jak by nedej boze mela hrat proti te Betce...snad bude mit stesti a nepotka ji v pavouku...do konce kariery...;D)))
Nicméně ty dvě letošní porážky s Kájou, to trochu varovné bylo. S Terkou asi ne, prostě se Lucka tradičně na malý turnaj vys.rala (za což je legitimní ji průběžně kritizovat)
Škatulkovat lidi na oblíbené a neoblíbené podle toho, komu fandí, to může snad jen úplnej blb.
Dost veci proste neresime;) A to litaji fakt tezke kalibry;) To ty dnesni jsou prkotina;D)
Doufam, ze zitra nebude chybet;)
Hvězdička (*) znamená, že hráčka postoupila na TM v Singapuru do semifinále ...
Křížek (x) znamená, že hráčka bude ještě hrát na ET v Zhuhai kde se dá získat až 700 bodů ...
Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru Kvitovou ...
1. Williams, S. 9945 (+6085)
2. Halep 6060 (+2200)
3. Muguruza 5200 (+1340) *
4. Sharapova 5011 (+1151) *
--------------------------------------------
5. Kvitová 3860 *
--------------------------------------------
6. Radwanska, A. 3690 (-170) *
7. Pennetta 3621 (-239)
8. Kerber 3590 (-270)
9. Šafářová 3590 (-270)
10. Bacsinszky 3133 (-727)
11. Williams, V. 3091 (-769) x
12. Suarez Navarro 3030 (-830) x
13. Plíšková, Karolína 2955 (-905) x
14. Bencic 2900 (-960)
15. Vinci 2655 (-1205) x
16. Ivanovic 2645 (-1215)
17. Wozniacki 2641 (-1219) x
18. Errani 2525 (-1335) x
19. Keys 2495 (-1365) x
20. Svitolina 2410 (-1450) x
21. Jankovic 2345 (-1515) x
22. Azarenka 2276 (-1584)
23. Makarova 2201 (-1659)
24. Petkovic 2106 (-1754) x
25. Stosur 1865 (-1995)
26. Kuznetsova 1847 (-2013) x
...
74. Zheng,S. 789 (-3071) x
...
Předstihnout už jí může pouze Aga Radwanska pokud by na TM udělala lepší výsledek než Petra ...
Lucka Šafářová zatím v žebříčku zůstává na 9.místě a už má jistotu, že z první desítky nevypadne.
O tom kolikátá nakonec bude rozhodnou dvě věci:
1. zatím ještě není jasný jak WTA vyřeší rovnost bodů mezi Luckou a Kerberovou ...
2. Lucku ještě může předstihnout bud Venus Williams nebo CSN pokud vyhrají ET bez jediný porážky ...
Karolína Plíšková je zatím na 13.místě a už má jistotu, že skončí nejhůř na 14.místě.
O tom kolikátá nakonec bude rozhodnou její výsledky na ET.
Pokud vyhraje ET bez jediný porážky skončí sezónu v první desítce na 10.místě. Pokud titul nezíská Venus Williams nebo CSN stačila by jí k tomu i účast ve finále ...
V případě špatných výsledků by jí naopak ještě mohla přestihnout jedna ze 6 hráček, které jsou v žebříčku těsně za ní (Vinci, Wozniacki, Errani, Keys, Svitolina, Jankovic) ...
točit klikou rumpálu... ;)
Petře samozřejmě přeju co nejlepší regeneraci, ať může na Mašu hned od začátku pořádně vletět a neriskovat třetí set... ;) Přece jenom teď asi nemá takovou výdrž, jako před čtyřmi lety v Istanbulu, kde jsem CELÉ viděl taky až její poslední dva zápasy - což mám v plánu i tento víkend. ;)
Serena už by měla skončit.
A ještě poznámka ke vztahu Petra vs. Lucka, holky jsou asi velké kamarádky, bylo by fajn, kdyby si z nich jejich fans vzali příklad...
Pravda boží je však jiná kategorie.
X x denně taková tvrzení děláme a přijímáme, někdy jsou pravdivá, někdy jsou mylná a někdy přímo lživá. Nic to nemění na tom, co je pravda jako kategorie.
K věřícím - mysĺm k věřícím v boha - pár tisíc let byla existence boha (a pekla) považována za pravdu a nevěřit znamenalo v různých dobách různý následek - od normálního konstatování nevíry bez dalších následků po upálení - dle doby a místa. Existence boha nebyla prokázána a protože není jak, nelze prokázat ani jeho neexistenci a vnitřní přesvědčení pro či proti je tedy víra, s pravdou to nemá nic společného. Čás věřících se pseudorgumenty snaží exitenci nadpřirozena "prokázat" jako pravdu a to je to, čemu říkám, že se z víry k pravdě chtějí tak trochu prolhat.
Já to beru tak, že je pravda lidská-nedokonalá, omezená a boží-dokonalá, absolutní.
Ale jak mi Bůh tu svou pravdu sdělí? Určitě neberu nějakého prostředníka, pěkně z očí do očí ;-)
No to si ani nepamatuju, že by to tu kdy bylo. A že já se toho ráda účastním. I jiné vzezření ráda řeším, ale je to vše k tématu TENISTÉ.
Jsou tu daleko horší debaty typu: Totalita vs dnešní doba.
O nekonečných diskusích nenávistníků či místní celebrity ani nemluvím.
Nemyslím, že by se historicky chápání toho, co je pravda měnilo. To bys taky musel měnit chápání slov omyl, lež a podvod.
Se votrávila v tom Turecku. To má smůlu, holka :-/
Ale musíš si vyklikat pop-upy a olajkovat FB stránku.
http://filmy-serialy-online.tv/video/martan---the-martian-2015-cz-tit/watchv=dX3P9VFmlzY3e8U/12874/#c1
http://www.csfd.cz/film/15945-pariz-texas/prehled/
http://www.csfd.cz/film/226771-az-na-krev/prehled/
http://www.csfd.cz/film/149068-lidsky-udel-1-cista-laska/prehled/
Nevím, jestli sem někdy viděl lepší válečný film.. asi spíš ne. Má to teda asi 9 hodin nebo tak nějak (6 DVD), ale je to bomba.
Jinak ten válečný.. To je na mě moc starý už.. :D Ale viděl jsi třeba film Železná srdce?
http://www.csfd.cz/film/339501-zelezna-srdce/prehled/
To je taky skvělý válečný film!
Nové filmy nemám moc nakoukané :-)
http://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-jan-jaroch/250779/narek-kerberove-po-postupu-kvitove-spilat-muze-jen-sama-sobe.html
Podmínky jsou pro všechny stejný, že to ona nezvládla? Asi na to nemá tedy potom..
Hrají za velké peníze díky divákům, sponzorům a televizím, tak taky chceme my diváci všechny zápasy vidět postupně live (stejně tak i sponzoři chtěj být viděni) nikoli současně a pak ze záznamu, fakt u mě klesla :-/
Stačil ji jeden set, tak nechápu co má, Lucka potřebovala dva.
Opravdu hysterka, a možná to souvisí i s tím častým tleskáním, měla by se více soustředit na svou vlastní hru.
Slyšels jak jsou levné vstupenky? Do 4 tisíc Kč. A to by ještě měli stavět kvůli dvěma zápasům jeden kurt?!!!
Neférovost by byla, kdyby hrály až zítra, ale né dnes.
tenista ma hrat na max. mozny vykon
jde i o body do zebricku
tenis. zapasy mohou mit RUZNOU delku: jeden tenis. zapas uz muze byt ukoncen a v druhem jeste treba nedohraly 1.set
Nevšiml jsem si, že by v rychlobruslení jezdily všechny najednou.
Nevšiml jsem si, že by v hodu oštěpem hodili všichni najednou, aby to bylo fér.
Super, fotbal je jedna věc, ale není to jediný sport na světě.
https://www.youtube.com/watch?v=fAADWfJO2qM
http://sport.idnes.cz/martina-sablikova-rychlobrusleni-svetovy-pohar-soul-pdx-/sporty.aspx?c=A141123_083420_sporty_ten
Takhle nervozni Angie jsem dlouho nevidel. Ale jeji zapasy moc nesleduji
Nemluvě o Fed Cupu, tam je navíc i zodpovědnost za celý tým a jeden set nestačí, bod je jen za zápas, ať už jasný nebo napínavý. Zrovna Angie s tím má zloňska velkou zkušenost. Dneska to bohužel tentokrát neunesla, co se dá dělat (z jejího pohledu, samozřejmě jsem hrozně ráda, že Lucka vyhrála).
Andrea Hlavackova Retweeted WTA
Too bad I had no idea @TennisTV,until after the match,that we just needed5 games,I thought we need to win it all ????????????
V turnaji plném paradoxů uhrálo 6 hráček 1 výhru a 2 z nich budou v SF. Očekávám, že to v podobném trendu bude pokračovat a na konci turnaje bude mít vítězka zápasovou bilanci 3-2, poražená finalistka 2-3 a poražené semifinalistky 3-1.
Ale každopádně by to finále dvou hráček, které prošly ze skupiny s odřenýma ušima, tuhle bláznivou sezónu úspěšně korunovalo.
A taky, že týden před FC nebudou Svačina s tommrem omílat klišé "ale Lucie Šafářová čeká na výhru od srpna..." :)
myslím, že tohle byl přesně ten zápas, co teď potřebovala; a ještě navíc s tím imiďžovým bonusem postup pro Petru :)
Proč asi jí porazila právě Hradecká, že jo...
Pokud mumie příští rok definitivně obživne, tak uvidíte - pokaď se setkaj.
https://m.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce/photos/a.250000751688276.60469.247405601947791/1023749984313345/?type=3&theater
Jo a doufám, že Petra myslí na tankové pivo pro Lucku čili celou cisternu a né jen jeden půllitr :-))
http://louboutinky.cz/files/styles/full_custom_user_mobile_1x/public/pictures/15/22/56938a98c564f1daaccc62932206144e.jpg?itok=9Q55YOqo
http://mojenozky.cz/files/styles/zoom/public/pictures/3085-2670.jpg
----------------------------------------------
Ta čeština je geniální. Stejně jako já.
Dneska hraje v Davis Cupu proti S. Maresca :) :)
Tý ho. Na fjůšurech nevyhrál nikdy v hlavní souteži. Toho by moooožná ta Serena mohla porazit, ne?
Přijde mi jako kdyby tam Ivet..... (to už nechám domyslet si vás)
Páč ty už jeden doma máš!
:-)
***
Hlavne aby to PIVO fakt bylo!!!:) To nas zajima;D)
My si to z 1GSL pekne prekontrolujeme, nevinnou recnickou otazkou na FB, "tak co jak ti chutnalo to pivco od Petry"?:)
A beda Vam, beda Vam, jak do FC ten slib nebude splnen;D)
"Nijak. Já mám Lucii. Aáááááchachachachacháááá ..."
:-)
Takove zarizovani a telefonovani, neni zadna sranda;)
1. Jedině TA Radka
2. Jedině TOHO Radka
Prostě každý podle své orientace :-P
Jedine TEN Radek
Mám v tom Cimrmanův absolutní rým :-P
Naše koza strakatá
měla pěkná kůzlata.
Sousedova vedlejší,
měla ještě pěknější.
Pojďte!!!
A paradoxně jsem začal věřit, že Petra zítra Marii porazí :).
Kerber is mad cause wanted matches at the same time.'It's not fair, it's like on football. It's really counting. Should play like same time'
Trebas to tak udelala,
ale trener ji chtel namotivovat a rekl ji, ...mas to v kapse;D) Staci set proti Lucy, ktera hraje po nemoci slabe, to zvladnes...;) A ejhle...chyba...;D) Lucinka se konecne dostala do formy, a Angie nezbyvalo nic jineho nez triskat raketou o kurt;)
Ikdyz nevim na co si stezuje...nebot horsi je, kdyz nekdo hraje tzv. pred ni..., zahraje potrebny vysledek, a potom tzv. koncentraci;D) a tim te vyrazuje.... A neudelas s tim nic...
...jedina pomoc je vyhrat proste vsechny 3 zapasy;)
Mne to nejak extra nevadi, ja ji obecne vubec nejak moc podrobne nesleduji a nefandim...ocenim, to jo, ale je mne celkem volna;)
Když na mě reaguje, tak se ozvu, jinak to jde mimo mě.
Třeba až budeš tak jemně "upřímně ironickej", tak jako Lunej. ;)
No a ze ty nebo Iaqe pisete porad ze druzi pisou nesmysly, tak zase odtahni falesna pokrytecka rozumbradko a lharko
Smrtelný hřích to asi není, ale smrtelná nemoc možná jo.
Můžeš umřít v koutě sám, bez kamarádů, smutný a nešťastný, umřít snadněji v zapomnění. Ani pes po tobě nemusí štěknout.. :D
Stále se to ale dá ještě léčit, Slackere, tak neváhej.. ;))
Škoda, to by asi jinak byla cesta..
mugu to dneska urcite vedela, ze ji staci set. angie? rekla bych, ze taky.
Angie asi jo
Ja jsem rad, ze se ji konecne povedl zapas a je zpet herne;)
Uplne mi spadl sutr ze srdce;)
Trochu tomu nerozumim...tak Karlicka je taky kamaradka...???
A kdyby ta situace nebyla, tak snad nechcete rict, zeby Lucka nevyhrala?...nebo tak nehrala...
...klasicky priklad Kvitocentrismu...
1/ Jsem si rypnul do toho neustaleho tvoreni vasich mentalnih uvah, jaky to je velky TEAMWORK ta Peta s Lucy...
2/ Pokud je tu teda teamwork, jak uvadite, tak bych rekl, ze Petra by odpovidala jinak, a ja ji to nema ani nejak za zle...ze reagovala tak jak reagovala;)
3/ Souhlasim s tim, ze sam bych to asi nesledoval, nebot bych si chtel uhrat vysledek sam, jenze tyhle situace stvari prave ten system TM...a prave ty komplikace tzv. kamoseni;)
4/ Vzpominam si na rozhovor s Masou o kamaradstvi na tenisovem okruhu...celkem rozumne a pragmaticke, to co rikala. Nebot uprimne uznala, ze by to bylo pro ni silene tezke...
...a urcite to je tezke i pro samotnou Lucku...tedy rozhodne tezsi nez pro Petru...a to je jako SPATNE??? co rikam:D))) Snad neee. Vzdyt je to evidentni, ale proto jeste nemusite z toho delat nenavist!!!! To si tvorite pouze vy...
5/ Libi se mi pohled scenaristu filmu Wimbledon na to, co to je kamaradstvi mezi hracema...a kdyz se ti dva setkaji na kurtu...no nevim na kolik tohle ty dve splnuji oboustranne...rekl bych, ze Petra ma v tom rozhodne vetsi rozum! A to je jako spatne;)))???
Ale fakt je, ze PetruFans mam z Kvitovcu nejradeji, uplne stejne jako Lucku....;) To je moje jasna nejmilejsi srdcova Kvitovcu;)
...Lunej taky neni spatna, ale tady si jeste pockam na tu pristi sezonu...;D) jsem celkem zvedavy teda...jak ty sliby budou plneny;) No jeste si je treba pockat na vykon Petry v SF...tam je moznost, ze se bude i preskrtavat Nr.1...;D)
No, možná máš pravdu, že bude škrtání, protože Mašena je rozjetá jak Transsibiřský expres a naše česká lokálka bude mít co dělat, aby stačila :) Ale třeba si zase Mašena vybere den, kdy jí nepůjde první servis, protože s Flavií teda kralovala, kdežto s Agou těch DF bylo celkem dost. Ani nevím, jestli budu mít odvahu zítřek sledovat :D
Ja jsem celkem na souboj Marie a Petry zvedavy...jak dlouho ne. Dost mne take zajima, jestli Marie mini pokracovat s tim stylem, s ktery tady vyrukovala...je to celkem navrat do pocatku jeji kariery. Tak uvidime, jak si s tim hlavne Petra poradi...ted by uz mela byt nejak v klidu...ne?;)
Je to celkem zajimave ji ted sledovat. Tak uvidime.
No s petrou nevim, ale trebas se stane zazrak;) A ten postup ji nakopne. Jinak celkem nic moc...tady...nemyslim si nejaky propadak, ale zeby to vyvolavalo ve mne nejake nadseni;) To asi ne...dokonce ji uz i sprdnul David;) A to je co rict teda;)))
Ale jak ji Kotyza sprdnul uz tu bylo hodne navrhu od adorantu ze by mel za tohle letet. Ne za to, ze ji uz ji trenersky nema par let co dat, ale za ten projev samostatne myslici a jednajici bytosti neslucitelsky s vynucene podrizenou roli do ktere ho chteji nacpat.
+70 per Round Robin Match; +160 per Round Robin Win
Tím se myslí, že hráčka bere při výhře ve skupině jednak 70 bodů za účast + 160 bodů za výhru, tj. celkem 230 bodů?
Zítra semifinále Masha vs. Petra a já to bohužel neuvidím, protože budu na fotbale (kámošovi jsem to slíbil asi už před měsícem). Budu sledovat aspoň čísla na mobilu a večer bude na ČT Sport určitě záznam, tak se kdyžtak podívám. Snad se mi teda bude chtít dívat, to už záleží na výsledku. :D Abych řekl pravdu, tak mám malinko obavy, protože Petra může hrát první zápasy mizerně a pak se na konci turnaje vybičovat k super výkonům, což by u ní nebylo poprvé. Navíc loni v Singapuru Mashu porazila... Na druhou stranu, Masha hraje letos mnohem líp než loni a pokud zopakuje výkony z předchozích zápasů, tak věřím, že vyhraje. Finále Masha - Garbine (dvou neporažených hráček a taky nejhezčích :)) by bylo top!
Mas u me pivo Luci
:D
S tim "thanks" si nejsem jist.
Když někdo napíše, že má Lucka vydřenou hru, co si pak myslí o Němce? Proti ní je Šafářová kreativní královna :) Navíc si dnes chodila Lucka i na síť, pěkný zápas.
:-)
I když mače s Agou na TM jsou klasika
Bude záležet na Petře, jaký bude mít den a to je padesát na padesát.
Petra umí na Češky zahrát, když je má přečtené. Tak se nediv, že je poráží. Nebo nejsou tak dobré, jako ona, pokud s nimi nikdy nehrála. Je to tak těžké pochopit?
Děláš, jako by Petra nad jinými hráčkami nevyhrávala, dneska hrála dobře, ale Mugu byla lepší. Bohužel.
Stejně jako před tím, že Kvitová může za Lucčino zranění....
A co se tyka zitrka, Petra muze jen prekvapit. Celej TM tu ma problemy se servisem a bez toho ro proti Mase nepujde...
A pak nastane tenisové peklo, to co dnes Petra prohrála, zítra vyhraje ...
:-))
....takze ani nesledovala...asi ji vubec neverila,,, pryy nejak se to dovim...takovy uter...
ale nastesti Betuska nezradila, na tribunu se dostavila, potlacila a Lucka Kerberovnu paraaaadne sejmula;D)
Jinak Lucko teamwork vypada jinak!!!!:) Hlavne musi byt zajem i z druhe strany;D)
:D :D :D Už to vidím úplně :D :D
Zítra generálka na FC proti Máše, tak všichni povinně držet palce :)
PS: Petra by měla pozvat Lucku na 2 velké pizzy :D
let her win next time you face each other ...
krásně´s Polku vyřídila,
bohužel je věčná škoda,
žes sama nepostoupila.
Bezzubé "lvici" Iqeové,
postup dál jsi vydobyla,
ač by sis jenom ty sama,
postup další zasloužila!
ano, mají stejně
Zápas odehrála v dobrém tempu, a snad už to půjde dobrou cestou. Takže píšeme si malou změnu, Máša- Petra :D.
\O/\O/\O/\O/\O/\O/\O/\O/\O/
:-)
:-)
Lucííííí, jóóóóó, dneska byla naše kočka ( skoro) zpátky , gratulace.
Jsi nejhodnější kamarádka na světě!!!
Lucka vyhrála pěkně ve dvou setech, to se jí opravdu povedlo :-)
A Petra jistě jásá, že proklouzla do SF, zítra bitka s Šarapovovou :-)
[ Reagovat ]
Ale teď to pokonila:D
Pokud to Lucka nepokazí, ale nepokazí, protože ji všichni fandíme
Lucka hraje parádně! Kerber se trošku zvedá, ale Lucka zatím jede.. No, ale ještě to bude zajímavé.. :-)
Ale ja chci aby Lucy vyhrala jak nelepe to jde!!! Takze pokud ve dvou, tak sakra at ji sejme ve dvou;)!!!
No jo, ale chapu, ty mas Angie rad...a zatim dostava dost na frak...
Najednou vidim tu hru z letosniho roku...uz to nejsou jen naznaky, je tam i trochu te konzistence;) Uznavam, ze v prvnim setu byla Angie dost down psychicky, ale ve druhem uz hraje dobre...a Lucy drzi. Lucy drzi:)
Ja mam uz vanoce;D))))
:-)
Lucyyyy drz se;)!!!
Ale bude to jeste tuhyyyy boj;)
parádní tenis.
Lucka je ďábel.
Lucka už se nám vrací!!
Tipnul bych si něco jako:"No, Lucko, vítězství by bylo samozřejmě skvělé...ale nešlo by to kdyžtak až ve třech?"
:)
Pak nemá její pleť bejt taková rozdrbaná.....
:-)
Jupi:) Pekne Lucinko;)
Ale ja su rad...jak by se na tomhle Lucinka chytla...paraaada;)
:-)
Jen tak dál, chtěl bych, aby Lucka zakončila sezónu (vyjma FC samozřejmě) dvousetovým vítězstvím a ještě by pomohla jiné Češce :-)
Podle mne ted hlavne hraje za sebe, aby konecne uz vyhrala a chytla se...jak by se ji nekdo jeste snazil vysvetlit, ze ma na rakete postup Petry...tak bych rekl, ze by to byl spis prusvih...;D)
Kalkulacemi hlavne zije ten fanda. Potvrzeni na to, co Lucku pohani nemas;)
Suse mohu rizt. Angie hraje totalne zbrkle, nervozne, a neni divu, ze Lucy vede o jeden brejk;) Tedy vychazim pouze z toho, co na tom kurtu vidim...
Ale uprimne...celkem by mne to zajimalo;) Takze ji musime napsat;)
...doufam ze to ustoji;)
Ale pojďme brát i pozitiva. Petra vydržela 3 sety ve slušném tempu.
Svůj výkon dokázala vystupňovat.
V rozhodujících momentech hrála svůj nejlepší tenis za hodně dlouho.
To vše je velkým příslibem pro Fed Cup.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele