Kvitová se odhlásila z Indian Wells. Kvůli únavě

5. 3. 2015, 07:47
Aktuality 670
Petra Kvitová se odhlásila z prestižního turnaje v Indian Wells, který startuje příští týden ve středu. Světová čtyřka dnes v prohlášení na Facebooku uvedla, že důvodem neúčasti na podniku WTA Premier Mandatory je únava.
Profily hráčů
Petra Kvitová

"Jsem velice zklamaná, že jsem se musela odhlásit z Indian Wells, jednoho z mých oblíbených turnajů. Bohužel se cítím v posledních týdnech na kurtu unaveně a nejsem schopna hrát na sto procent," uvedla Kvitová. "Proto si beru nějaký čas na odpočinek, abych nabrala energii pro zbytek sezony."

Petra Kvitová si letos zahrála semifinále v Shenzhenu a vyhrála turnaj v Sydney. Pak ale vypadla ve třetím kole Australian Open a za očekáváním zůstala i v uplynulých dvou týdnech na turnajích na Blízkém východu v Dubaji a Dauhá, kde si připsala pouze po jedné výhře a pak skončila vždy po třísetové porážce se Španělkou Suárezovou-Navarrovou.

Poslední vážnější zdravotní problémy měla dvojnásobná wimbledonská vítězka na podzim roku 2013, kdy léčila zraněné zad. Loni na podzim začala spolupracovat s uznávaným kondičním trenérem Alexem Stoberem, po jehož tvrdých tréninkových dávkách shodila asi čtyři kila.

Kvitové se v Indian Wells i vzhledem ke kombinaci astmatu a klimatických podmínek nikdy nedařilo. Z šesti startů se pouze v roce 2013 dostala do čtvrtfinále, loni skončila v osmifinále na raketě Slovenky Dominiky Cibulkové.

Dá se očekávat, že Kvitová bude chybět i v druhé polovině března na dalším turnaji WTA Premier Mandatory v Miami. V polovině dubna se v Ostravě počítá s její účastí v semifinále Fed Cupu proti Francii, vzhledem k dobré formě dalších českých tenistek Lucie Šafářové a Karolíny Plíškové by ale nemusela do hry vůbec zasáhnout.

Z elitní třicítky světového žebříčku budou v Indian Wells chybět kromě Kvitové už jen Shuai Peng, Casey Dellacquaová a Venus Williamsová, která pokračuje v bojkotu. Ten naopak ukončila světová jednička a dvojnásobná vítězka turnaje Serena Williamsová, která by se měla v Kalifornii představit poprvé po 14 letech.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

670
Přidat komentář
Mark976
Spis se priklanim, nazoru, ze je v tom psychika a ne nic fyzického...ke všemu se vždy vyjadřovala na FCB a teď už 2dny tam mlčí......takže odpočívá celkově
Reagovat
tommr
Čísla v přehledu znamenají momentální počet bodů x celkový počet bodů k obhajobě v Indian Wells a Miami (lonskej výsledek v Indian Wells+lonskej výsledek v Miami) ...

1. Williams, S. 9592 x 1000 (0 + 1000)
2. Sharapova 8215 x 455 (65 + 390)
3. Halep 6571 x 390(390 + 0)
-----------------------------------
4. Kvitová 6395 x 335 (120 + 215)
-----------------------------------
5. Wozniacki 4730 x 335 (120 + 215)
6. Ivanovic 4425 x 185 (65 + 120)
7. Bouchard 4306 x 130 (120 + 10)
8. Radwanska, A. 4065 x 865 (650 + 215)
9. Makarova 3420 x 185 (65 + 120)
10. Petkovic 3190 x 45 (10 + 35)
----------------------------------
11. Šafářová 2995 x 130 (65 + 65)
----------------------------------
12. Errani 2670 x 130 (65 + 65)
13. Suarez Navarro 2660 x 185 (65 + 120)
14. Kerber 2650 x 225 (10 + 215)
------------------------------------------
15. Plíšková, Karolína 2620 x 75 (65 + 10)
------------------------------------------
16. Pennetta 2560 x 1065 (1000 + 65)
17. Williams, V. 2550 x 120 (0 + 120)
18. Keys 2100 x 100 (35 + 65)
19. Peng 2080 x 70 (35 + 35)
------------------------------------------
20. Záhlavová-Strýcová 2055 x 130 (65 + 65)
------------------------------------------
21. Jankovic 2030 x 225 (215 + 10)
22. Muguruza 2015 x 20 (10 + 10)
23. Cibulková 1957 x 605 (215 + 390)
24. Cornet 1925 x 185 (120+ 65)
25. Stosur 1835 x 130 (65 + 65)
...
38. Azarenka 1303 x 10 (10 + 0)
...
Reagovat
tommr
Naše nejlepší hráčky nejspíš zůstanou i po Indian Wells a Miami na stejných pozicích ...

Petra Kvitová i přes neúčast v IW a v Miami nejspíš zůstane i nadále na čtvrtým místě, protože na pátou Wozniackou má poměrně velkej náskok ...

Lucka Šafářová ztrácí na desátou Petkovicovou jen 195 bodů, ale obhajuje v IW a v Miami o něco víc bodů a tak je daší posun dost nepravděpodobnej ...

Karolína Plíšková má z našich hráček největší šanci na další posun o 1-2 místa ...

Bára Strýcová nejspíš zůstane na dvacátým místě - s velkou pravděpodobností se dostane před Pennettaovou, ale stejně pravděpodobný je i to, že se před ní dostane Muguruza ...

Z ostatních hráček stojí za zmínku velký obhajoby Agy Radwanský, která bude muset bojovat o udržení se v první desítce a Pennettaový, který hrozí vypadnutí z první dvacítky.
Velkej posun by naopak mohla zaznamenat Azarenka ...
Reagovat
VlS
Lucka vyhraje IW i Mia a ty budeš koukat :-))
Reagovat
misa
Takový nápor radosti bych asi nepřežil :-)
Reagovat
blixa
Já bych radši, kdyby se holky o ty tituly podělily ;-)
Reagovat
sprchon
Pro všechny tři (Lucku, Báru i Káju) je to velká šance, jak nahrát body... Moc tam toho neobhajují... Už se těším, co nám zase nachystají. :)
Reagovat
marekv
Já si myslim, že by neměla hrát čtyři roky. Pak se s pompou vrátit, uhrát jeden vyrovnanej set s top hráčkou, mediální pozornost bude absolutní, dvacet článků za tejden a žádnej tlak. Prostě řekne, že se uvidí kam až se vrátí, to už jí ňáký odpovědi připraví. Co se pořád takhle dřít, a jen co se nezadaří, už se na ni všichni vrhnou.
Reagovat
Roger_Federer
Je pravda, ze Nikol je ted mnohem zajimavejsi tema.
Mozna to Petra chtela strhnout na svoji stranu, tak vytvorili tento poprask..Ale to by zase rozbilo tu jeji auru skromne holky, takze se mi to nezdam.Ale co ja vim.
Reagovat
slacker
Petra taji pravy duvod preruseni kariery a vypustila se spozdenim vagni zduvodneni.
Reagovat
smazaný uživatel
Vynechání jednoho turnaje je přerušení kariéry? Kam ty na to chodíš.. :-/
Reagovat
marekv
Tož tak. O tom, že se někdo vrací se dá psát možná nějaký ten měsíc. Vydržet na špici roky je mnohem náročnější.
Reagovat
Roger_Federer
Ted nechapu oco ti jde..?
Ano vydrzet na spici je urcite daleko tezsi..
Ale ty si psal a ja reagoval na to, ze se Vajdisove venuje takova pozornost.
Reagovat
VlS
No, na mě je taky trochu převajdišováno
Reagovat
marekv
Roger: ano, ano, to prevaidisovani je sileny, z toho hlavne si strilim :-)
Reagovat
PetaM
Bože, Petra ani neprohrála a tady tolik komentářů :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak neprohrála, ani zatím nehraje :)
Reagovat
smazaný uživatel
A už máme absťák, alespoň já....
Reagovat
PetaM
Taky taky :D Nikdo mě tak nevypsychaří, jako ona ... :(

Ale dneska večer Háčka, tak snad mi to vynahradí :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já už mám taky teď absťák. Naštěstí mi to vynahradí Gabča na střelnici, to bývá občas taky slušný psycho. :DD A v IW se vrátí Delpo, tak aspoň něco.

Neviš, jestli na H+H bude stream?
Reagovat
PetaM
No, jsou psané zatím na draculovi, takže kdo ví :D
Reagovat
tommr
když dávali čtvrtfinále tak budou určitě dávat i semifinále ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad vydržím. :D
Reagovat
PetaM
Jo? Tak to já nevím :D To jsem se nezajímal, protože jsem se na něj stejně dívat nemohl :D
Reagovat
misa
Bez Petry nemůže být žádná pořádná diskuze na TP!
Reagovat
PetaM
Co budeme dělat tak za 6-7 let ... :)
Reagovat
misa
Největší optimista všech dob :-)
Reagovat
PetaM
Cože? :D Myslíš, že tak dlouho hrát nebude? :D
Reagovat
misa
Raději si nic nemyslím.
Reagovat
PetaM
:D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já bych představu měla. Otázka je, zda se vyplní. :)
Reagovat
George_Renel
Tak už se probralo skoro vše. Jedno ne. Co vložky do bot ;-).
Tomáš by mohl vyprávět.....
Reagovat
smazaný uživatel
Nu, humor a ironie je také třeba....
Reagovat
misa
i já jsem po těch necelých třech letech, kdy sleduju její zápasy, už trochu vyhořelý. Těch zvratů nahorů, dolů... velká očekávání střídají hluboké pády... krásné sety záhy nahrazeny metrovými auty... bylo a je toho prostě moc. Možná i na ni, citlivou dívku z Fulneku.

Hromaděním pohárů se z ní stala loutka pro WTA: postav se tady ... zítra propaguješ náš turnaj tam a tam ... rozhovory pro média ... jsi tváří WTA ... nesmíš zklamat!

Kdy budeš světová jednička? Smlouva s IMG: nové povinnosti. Fed Cup na tobě stojí, nesmíš zklamat! Rozchody a nové vztahy pod dohledem veřejnosti. Grandslamy po vyhraných turnajích: víš, že Li Na tě označila za nej favoritku? Proč jsi zase prohrála???

Neustále kondiční kolotoče (blixa má dobrý postřeh o její váze) a z toho plynoucí zklamání. Proč mi to zase nevyšlo, vždyť jsem mu tolik věřila a dělala to, co trenér chtěl. A vrchol všeho: Petro, vyhrála jsi Wimbledon, ale jsi špína, zlodějka... Kolik slz bylo vyplakáno?

Pořádný odpočinek jí může hodně prospět, možná přijde na to, že nastal čas dělat věci úplně jinak. Konečně po svém.
Reagovat
gigin
Super gloska.
Reagovat
rib
jj, myslím, že je na čase přestat být hodnou poslušnou holkou z Fulneku a stát se osobností, která si sama určí, co a jak...
Reagovat
VlS
Tak nějak, to by chtělo.
Reagovat
smazaný uživatel
dobre napisane. :)
Reagovat
sprchon
Souhlas, dobré shrnutí. :)
Reagovat
pepin
Je zbytečné zde rozebírat rozhodnutí Petry, je to její rozhodnutí. Pochopitelně to ale nebrání, aby se zde rozvíjela diskuze o příčinách, tím nikdo nikoho nenapadá ani neuráží, jak se zde někteří vyjadřují. Podle mě fyzická únava je docela mimo, nemá být z čeho a ani různá vyjádření z dřívějška tomu nenasvědčovala. Spíše bych řekl, že se jedná o psychickou záležitost, kterou si Petra musí sama rozebrat a to že se odhlásila a bude se snažit vyčistit hlavu je to nejmoudřejší co mohla udělat.
Reagovat
blixa
Nevidím důvod, proč by to nemohla být fyzická únava. Jak jsem už psal,pokud sportovec zhubne pod svojí přirozenou váhu, může to mít nejrůznější negativní dopady. Fyzická únava k nim patří.
Reagovat
pepin
Tak víš vycházím z toho, že vlastně za celou dobu co trénuje s novým kondičním se nikde až tak moc nezminovala, že by byla z toho fyzicky úplně na dně, že ji to nějak limituje a za druhé z toho, že toho opravdu až tak moc neodehrála, takže z herní námahy by to nemělo být. Navíc určitě kondičák by neměl být na tom tak, že z ní sedře kůži, jestli si vzpomínám tak psal o změně tuku ve svalovou hmotu tam kde není. Je ale také pravdou, že se to pak sčítá jedno k druhému a ve výsledku to může znamenat to co Petra napsala, že se na kurtu necítí dobře.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, a napadlo tady někoho, že problém nemusí být v tréninku jako takovém, ale v jídle? Vzpomněl jsem si, jak se Petra zmínila, že ji Stober dost hlídá v jídle. Což o to, ono na papíře ty změny v jídelníčku mohly vypadat dobře a rozumně, holt zdravá výživa, ale v praxi se to může minout účinkem. Petra by v tomhle rozhodně nebyla první ani poslední sportovec, kterému se to stalo, ostatně i Štěpánek říkal, že to svého času zkoušel taky - jíst zdravě, ale nakonec se vrátil k řízku, protože to prostě jinak nefungovalo.
Reagovat
pepin
Tak asi vycházíme z toho, že to nejsou určitě amatéři, vždyt má za sebou spolupráci se spoustou vynikajících hráčů a tak to určitě asi není "jedna paní povídala, co je dobré a co ne".
Reagovat
smazaný uživatel
Já neříkám, že to jsou amatéři, ale co funguje u jednoho, nemusí fungovat u druhého a je potřeba se přizpůsobit. Navíc je to v první řadě Petra, kdo musí vědět, jak se cítí. A musí to taky říct.
Reagovat
blixa
Tak jídlo je jistě jedním ze zásadních faktorů. Ale nemáme dost informací, tak jen hádáme a tipujeme. Jestli to Stober bere hodně komplexně. že ji přehodí do úplně jiného fyzické režimu, tak to prostě bude chtít čas. Nějaké bodové rezervy naštěstí má, snad to nebude trvat příliš dlouho.
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, že spekulujeme, jen mě to tak napadlo, navíc jsem měl pocit, že to tady ještě nezaznělo. Musí najít, co bude pro Petru ideální.
Reagovat
pepin
Tak on sám přece před časem psal, že si to vše musí sednout, myslím, že to bylo po AO a že to bude trvat tak 3-4 měsíce. Tak uvidíme, i když já si pořád myslím, že to je záležitost a otázka psychiky.
Reagovat
smazaný uživatel
Budu trochu oponovat. Pochopitelně nevím, jakým způsobem trénují a jakou má Petra zátěž. Ale polekal mě jeden záběr z Dubaje nebo Dauhá ? - Petra tam byla strašně vyhublá. Tak pozor ! S tím hubnutím a zátěží ! Ne každý umí a ne každý bude vyhovovat. Nedivila bych se, kdyby přišla změna ! Je jasné, že Petra toho moc poslední dobou neodehrála. Ale jistě trénovala a je pak trochu průšvih, když při zápase se na kurtu necítí dobře. Obyčejně je to tak, že když prohráváte, tak vám to na psychice nepřidá. Takové ty úvahy typu nemá být z čeho unavená nic neodehrála, mě přijdou vážně dosti úsměvný . Můj pocit z toho je , že asi přijde změna týmu a nebo by měla přijít. Ať si Petra odpočine od tenisu a nabere sílu. A souhlasím v tomto s vlkem vedle v diskuzi.
Reagovat
smazaný uživatel
Mluvíš mi z duše, vím z vlastní zkušenosti, co to je hubnoutvíc než je zdrávo. A třeba ne zcela vhodně. Je fakt, že jsem hubla bez dohledu a Petra je pod dohledem, jen doufám, že má i ten lékařský, neboť je to dle mého názoru nutné! A opakuju, že se mě to fakt nezdá a nejsem z toho nadšená a zlatej Všetíček.....
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím až na toho Všetička, ona totiž zhubla už pod ním,ne pod Stoberem.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra měla od všeho určitá očekávání, zhubla, změnila kondičáka, zpočátku se jí dařilo, všichni byli paf, jak je štíhlá, jak zlepšila pohyb, letos vyhrála Sydney, najednou jí to nejde jak by chtěla a zase jsou tu všichni chytráci, z čeho má být unavená atd. Zkusil si to někdy někdo hrát na téhle úrovni? Petra dost trénuje, možná nad své možností a že psychicky toho má dost, tomu úplně věřím. A souhlasím s Vlkem, ať si užívá s Radkem, nežene se na každý turnaj, nabere pohodu a uvidí se dál. Ať si hlavně nenechá do ničeho kecat, je to její život, její tenis, její styl hry, takže ať se každý stará o sebe. A když by se na tenis vykašlala, tak by se tu mnozí oběsili nudou, že by neměli koho dirigovat, napomínat, kritizovat a komu do toho kecat. Takže Petro, Radek je pěknej, jsi mladá, vykašli se na raketu :D
Reagovat
blixa
:D :D Dyk jo, proč ne ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
My už můžeme jen litovat, co všechno jsme nestihli :D
Reagovat
blixa
Jo, no .. hehe .. ale já si nestěžuju ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
já jo :D
Reagovat
pepin
Jak nestihli? Mám před sebou hory, Ty to víš tak jaké nestíhání. Kopce a lanovky čekají.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se bavím o zábavě, ne o dříně, i když ono se to někdy nevylučuje :D a kopce nesnáším, hlavně dávej bacha, ať si nezlámeš své "mladé kosti" :D:D
Reagovat
pepin
Tak víš, že staré a opotřebované díly se schánějí nejlépe, ale nestraš.
Reagovat
smazaný uživatel
Já například lituju také toho, že jsem neměla možnost zkusit hrát tenis na větší úrovni. Je to stále můj zamilovaný sport a ten pocit, když vezmu do ruky raketu jako před pár lety po strašně dlouhé době....to se nedá popsat.....No ale pozdě bycha honit. Tak alespoň sleduju zápasy našich a občas diskutuju na TP. Ano, je to Petřin život a ona sama ví a má ho naplňovat tím, čím chce a já ji fandit nepřestanu....
Reagovat
smazaný uživatel
Já lituju, že jsem ho nezkusila jako mladá, ale že jsem držela raketu už se stárnoucím tělem, takže mi to bohužel dlouho nevydrželo. Ale i tak to stálo za to. :)
Reagovat
George_Renel
I starší tělo se dá rozehrát do krásných tónin. :-)
Reagovat
pepin
Máš na mysli pánské a nebo dámské.
Reagovat
George_Renel
Samozřejmě dámské. Pánské se málokdy vyhne falešnějšímu tónu. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem díky bráchovi( kterého tenis chytl ) začala asi v 14ti 15ti letech. Nejdříve si pinkali ( budeš se smát ) v prázdné silážní jámě, potom jsme svépomocí vybudovali antukový kurt. Raketa byla úzkoprofilová, tak jsem si ze začátku pinkala o zeď tenisákem pálkou na pingpong....bílé tenisáky a to nadšení. Po čase jsen v bazaru sehnala dřevěnou raketu, mojí první , za první výplatu z brigády. To byl požitek. Chodili jsme s nadšením po škole či po práci o víkendy na kurty hrát... To byl život, Lunejko,.... A teď mládí pryč a do důchodu daleko.... No nic, je to pryč.
Reagovat
slacker
Tak jeste trochu zapracovat na tech platbach prevodem a internetbankingu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Hahá, jseš fakt ftipnej....to mě nic neříkalo, neříká a nebude říkat...Jsou to prachy a banky si mastěj kapsy.
Reagovat
Fanda67
Nechci ti kazit iluzi že to nikdy nepoužiješ, ale pokud máš ještě do důchodu daleko, tak se můžeš dožít doby, kdy tě prostě donutí ... a ono internetové bankovnictví se učit v 70 ti letech také není nic moc .. Já ale třeba zase odmítám bankovnictví v mobilu - dívat se v mobilu kolik mám peněz na účtech někde na nádraží mi přijde zbytečné ...
Reagovat
smazaný uživatel
jsem v klidu, protože k tomu nikdy nedojde. virtuální svět se zhroutí a bude po parádě....
Reagovat
Fanda67
Nevím jak to myslíš že virtuální svět se zhroutí - ano jednou slunce pohltí zemi, ale to nás dva už asi trápit nebude ...
Možná jednou lidstvo samo sebe zničí - toho se doufám také nedožiju ...
Pořád si myslím že je nejpravděpodobnější, až ti tvoje banka zavede poplatek za návštěvu pobočky nebo že se na tebe u přepážky pán nebo paní usměje tak se naštveš a to internetové bankovnictví si pořídíš :)

ale třeba se mýlím a jsi stejně tvrdohlavá jako moje sestřenice, která ho také tvrdošíjně odmítá :)
Reagovat
smazaný uživatel
Káp si na to - tvrdohlavá sestřenice. A nemůže být jen a pouze internet banking....stačí pak trochu vypnout proud.....
Reagovat
Fanda67
No dnes jsou ti bez proudu peníze také na nic, to ti v krámu ani rohlíky neprodají ( nepůjde jim pokladna ..) ... No a příští rok ti je neprodají bez internetu - každý nákup má jít on-line hned na ministersvo financí :) to budou asi zmatky .....
Reagovat
pepin
Ale zase máš dneska výhodu, že si můžeš v podstatě koupit raketu jakou chceš ne?
Reagovat
gigin
Jj, dřív byly kurty jen pro vyvolené. Dnes si můžeš koupit jakou chceš raketu, balony, hadry... Trenéra! Aj ten vystřelovací stroj jsem si půjčil. No a jít to valit.

Taky to honím na poslední chvílu, ještě si užívám singlů, ale blíží se čas deblů.. Bohužel :DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Teskný povzdech: Škoda, že nemaj ty mladý těla včetně mozků na skladě.....
Reagovat
pepin
No, také bych se postavil do fronty, aspon minus 20. I bych byl ochotný si to zaplatit.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi si jistá, že reaguješ na toho správného? Já přeci nikomu neradím. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemusíš to brát osobně, píšu to všeobecně, kdybych měla všechny vyjmenovávat, tak se upíšu :)
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Promiň, spletla jsem ti písmenka :)
Reagovat
smazaný uživatel
Lunej :))))))
Reagovat
tommr
já jen doufám, že Petra nemá ve svým nejbližším okolí nějakýho takovýho "dobrýho" rádce jako si ty a že se na to opravdu nevyflákne. Byla by škoda promarnit takovej talent ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jsme stejní rádcové, protože ty jí balíš kufry pořád, před zápasem i po zápase. Tak v čem je rozdíl? A ty píšeš, že je Petra talent, když jí tady jen tepeš, vidíš předem její prohru, diktuješ, s kým smí nebo nesmí prohrát, co si vůbec smí dovolit.. to myslím, že moje rady jsou rozhodně příjemnější, teda pro Petru :) A teď mám trest, protože jsem na tebe reagovala. :)
Reagovat
tommr
někdy opravdu nevím co z těch nesmyslů co tady píšeš myslíš vážně a co je jen pokus o ironii ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
to si vyber sám, ale já nepíšu nesmysly, dám si jednou tu práci, že najdu všechny tvoje komenty na Petru, vydám knihu a tu ti pak pošlu s věnováním a tak potom uvidíš pohromadě, co jsi psal a že to nejsou žádné moje nesmysly. :) Jinak ironie je koření života, proto píšu smajly :)
Reagovat
blixa
Škoda je dobrýho člověka, ale na to možná taky jednou přijdeš ;-)
Reagovat
tommr
mám tomu rozumět tak, že úspěšná sportovní kariéra a "dobrej" člověk se navzájem vylučujou? :)
Reagovat
blixa
Nic jsi nepochopil, chasníčku ....
Reagovat
slacker
Jakej souhlas s Vlkem? On tady neco v tomhle smyslu napsal?
Reagovat
smazaný uživatel
Zhubla za působení obou. Rozdíl vidím v tom , že za Všetíčka měla " páru " při zápasech a teď tu " páru " delší dobu postrádám. Z mého pohledu ( což nemusí být ona " pravda " ) jí Stober nesvědčí. Uvidíme. Hlavně ať si teď odpočine od tenisu a nabere sil fyzických i psychických. Já například teď mám volno a nabírám oboje síly tak, že se snažím na práci nemyslet.....
Reagovat
smazaný uživatel
Páru měla i pod Stoberem, v Austrálii byla úplně v pohodě, nevyšly jí až zápasy s CSN, ale to bylo spíš o psychice, zejména ten poslední.

Stober je respektovaný odborník, já bych mu ještě šanci dal.
Reagovat
smazaný uživatel
Psala jsem jen, jak se mi to jeví z dálky. Šanci musí dát Stoberovi Petra a jan Petra, ta ho zaměstnává. Já jeho působení zatím kladně nevidím....
Reagovat
smazaný uživatel
V pohodě. Já si na jeho hodnocení ještě chvíli počkám, ale jsem toho názoru, že to nejhorší, co by teď mohla Petra udělat, by bylo ho vyhodit a začít shánět dalšího trenéra.
Reagovat
slacker
No vida a ja zase nevidim dobre pusobeni Kotyzy a Safare od roku 2012 :-)).
Reagovat
ta-dah
Bohužel se cítím v posledních týdnech na kurtu unaveně a nejsem schopna hrát na sto procent," uvedla Kvitová. "Proto si beru nějaký čas na odpočinek, abych nabrala energii pro zbytek sezony."

pepin
Je zbytečné zde rozebírat rozhodnutí Petry, je to její rozhodnutí. Pochopitelně to ale nebrání, aby se zde rozvíjela diskuze o příčinách,..... Podle mě fyzická únava je docela mimo, nemá být z čeho ....

...pokud je to zbytecne, proc to delas? Priciny uvedla, proc tedy konstruovat vlastni teorie, ktere jsou pouhymi mystifikacemi:-O
Reagovat
pepin
Já píši, že je zbytečné rozebírat rozhodnutí Petry, pokud dobře čteš.
Reagovat
smazaný uživatel
Proberu se ze spánku, kouknu, co nového...nového nic, jen frick kupodivu stále se sebou diskutuje na TP. Ach jo.
Reagovat
smazaný uživatel
P.S. Jdi už spát, prosím tě.
Reagovat
Frick
Hm, asi sis nevšimla, že pánové tady řešili Petřinu prapodivnou únavu. Chce to být pozornější.
Reagovat
Frick
A kolik by jich tady teprva bylo, kdyby se Petra rozhodla do toho IW letět a tam (z důvodu nepřiznaný únavy) vyletěla 2:6 3:6 s nějakou neznámou hráčkou z konce stovky...
Reagovat
Frick
Tento týden tedy skončilo dlouhé období započaté 18. srpna 2014. V tomto období platilo, že pokud se hrál klasický týdenní turnaj, tak česká hráčka vždy hrála finále, případně dvě hráčky byly v semifinále.

No, dalo se to čekat. Je to od 18.8.2014 také první týden, kdy se hraje klasický týdenní turnaj a nehrála žádná hráčka z naší TOP 4.
Reagovat
Frick
Nepřeceňuje se to? Je ona Petra skutečně tou celébritou? Spíš jsem měl za to, že celébrtou jsou v TOP 10 - Serena, Maša, Kerolanj, Ana, Eugenie...

Petra, Aga, Simona už moc ne. A už vůbec ne Ekaterina s Andreou. A Lucka jí taky nebude. Snad.
Reagovat
smazaný uživatel
Každá hráčka top 10 je celebritou už z podstaty. A dvojnásobná vítězka nejslavnějšího turnaje na světě už tuplem.
Reagovat
Frick
Makarova neni celebritou. A těch případů je víc.
Reagovat
smazaný uživatel
Nechápu z čeho má Petra únavu. Hrála pár JENOM 4 zápasy za celý únor!!! Co má na to říct Karolína (14 zápasů) a dokonce Lucka měla 11 zápasů! A nejsou odhlášení z turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
To je z toho, že zapomínáš, že kromě fyzické únavy je i únava psychická a že tenis není jenom o zápasech. Ve skutečnosti daleko víc času tenisté stráví tréninky a v případě špičkových hráček, jako třeba Petry, i spousty marketingových akcí, kterým se vyhnout nemůže, protože WTA.
Reagovat
slacker
Jo takhle se psychicky unavit treninkem tomu rikam profesionalismum.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani napsat to neumíš. :-p
Reagovat
Chrenda
I kdyby to napsal úplně blbě, tak má naprostou pravdu. Meleš tady koniny, nejspíš budeš přetrénovaný. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemá. Pravděpodobně proto, že není schopen pochopit význam psaného slova, takže mi vkládá pod klávesnici něco, co jsem nenapsal. A zjevně není jediný, jak tak koukám.
Reagovat
LukasH
Zase srovnávání. Tak třeba není úplně fit, potřebuje si odpočinout. Na podzim hrála Petra celou Asii (všechny možný zápasy), Masters, Fed cup a byla v pohodě. Záleží na období, tak má teď horší. Je to spousta faktorů, nejen čistě fyzická námaha.
Navíc Petra je somatotyp, ne úplně sportovní. Rozhodně nevyhovující pro takhle vrcholovej sport. To, že si vybudovala takovou fyzickou kondici, jakou měla v poslední době, kdy jí to šlo, jí muselo stát hodně sil.
Třeba Lucka je vyložně atletickej typ, co se může prohánět po kurtech za každýho počasí a nic to s ní neudělá.
Reagovat
slacker
Boze to jsou cancy, kdyz ma fyzickou kondici tak je naprosty nesmysl mluvit o ubytku sil. A o psychicke unave uz tuplem nemuze byt rec, kdyz je porad jeste zacatek sezony a nemusela ani hrat FC v Kanade.
Me se zadne "unave" nechce verit, to neni natolik silny duvod aby se odpiskal 1-2 mandatory turnaje zacinaji az za tyden.
Reagovat
smazaný uživatel
Proboha slackere, to v sobě nemáš alespoň kouska empatie?
Reagovat
LukasH
Víš o tom naprostý h.vno stejně jako já. Jenže já si na rozdíl od tebe nehraju na znalce všeho. To, že není sportovní somatotyp, je canc? Aha...
"O psychické únavě nemůže být řeč"...taky trefa.
Je to její věc, její tenis....a Petra není typ, která by se odhlašovala z turnajů, skrečovala zápasy, takže asi opravdu v pořádku není a naštěstí neumí čekat, až jí to jistí odborníci z TP schválí...
Reagovat
LukasH
...nemusí čekat...
Reagovat
slacker
Mozna vim ho-vno ale vim urcite kdyz nekdo mluvi o kondici (mysleno vyborne nebo znacne vylepsene) a zaroven zacne neco motat o vycerpani a u ubytku sil tak nevi o cem dobra kondice je. A pokud nekdo jiny zase operuje se vecnou unavou v radech nekolika tydnu tak je nemocny a ne unaveny.
Reagovat
smazaný uživatel
Správně, víš ho-vno, jak jsi opět dokázal.
Reagovat
LukasH
Nebylo to myšleno tak, že jí ta fyzická příprava vzala síly, ale mluvil jsem o tom, že bylo pro Petru určitě těžší dostat se na tu úroveň, na jakou se dostala - že shodila a dokázala třeba téměř nepřetržitě hrát do USO hodně těžkých zápasů, z nichž poslední byl na FC s Kerberovou. Reagoval jsem na to srovnání s Luckou, která má od přírody atletickou postavu a s fyzičkou nikdy neměla sebemenší problém.
Tady pořád vidí někteří v Petře jedničku, která na tu pozici svojí blbostí nebo blbostí týmu nedosahuje. Já jí třeba jako jedničku nevidím a pokud se jí to někdy podaří, nevěřím, že tam bude nějak dlouho. Důvody jsem napsal výš. Plus nějaká nekonzistentnost asi svým způsobem daná. Serena, Maria nebo Vikina to prostě není.
Reagovat
slacker
Ano presne to je ono, Petra je jednicka ktera svoji blbosti a blbosti tymu na tu pozici nedosahuje. Kazdej rok se nekolikrat rozsype.
Reagovat
smazaný uživatel
Vzhledem k tvým chatrným znalostem tenisu jsi ty ten poslední, kdo má právo Petru a lidi kolem ní jakkoliv soudit.
Reagovat
slacker
Mam to pravo mozna vetsi nez ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím tě, i můj pes má větší právo kecat do tenisu než ty. Na rozdíl od tebe na vlastní oči viděl alespoň tenisák.
Reagovat
slacker
Kdo ti nakukal ze jsem na vlastni oci nevidel tenisak?
Reagovat
smazaný uživatel
"Únava" je eufemismus pro, "mám toho plný zuby, a nerači už bych se na to vyprdla, velebnosti". Jenže takhle to Petra říct nemůže. Málokdo si uvědomuje, jak ubíjející je po čase už jen to lítání po světě sem a tam. Rozhodně radší oželím Petru na dvou turnajích, než aby přišel třeba syndom vyhoření a předčasně ukončila kariéru. Je to mladá holka a zabouchlá až po uši, takže je celkem jasný, že chce bejt radši se svým klukem, než v IW, kde jí to stejně nikdy nejde. Ona sebenablískanější trofej ti lásku neoplatí.
Reagovat
smazaný uživatel
bože...sebenablýskanější
Reagovat
LukasH
souhlas.
Reagovat
smazaný uživatel
No zabouchlá až po uší už byla několikrát a nikdy kvůli tomu turnaj nevynechala, ostatně ona sama se i vyjádřila v tom smyslu, že neexistuje, aby kvůli rande vynechala byť jen trénink, takže tohle ten hlavní důvod nebude, ale svou roli to rozhodně hrálo.

Jinak v zásadě souhlas.
Reagovat
slacker
Pak je to jasne potvrzeni nerkuli vyvrcholeni letiteho laxnejsiho pristupu ke kariere.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš potvrzení toho, že absolutně nechápeš, o čem je tady řeč.
Reagovat
slacker
Ze by tu byla rec ze unava je zalezitost na par dni a ne par tydnu? A pokud se dokazi unavit mimozapasovyma aktivitama (lhostejno zda prepisknutym trenikem, saskovani kvuli spozorum nebo jen lezenim na plazi ) tak jsem nekdo kdo nema svuj profesni zivot prilis pod kontrolou.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím tě, slackere, nech toho, jenom se do těch svých nesmyslů zamotáváš čím dál víc. Kromě toho nevím, kde jsi vzal to, že bude několik následujících týdnů jenom odpočívat. Nehledě na obecně známý fakt, že má-li dovolená opravdu sloužit jako odpočinek, měla by trvat nejméně 14 dní v kuse, takže těch tvých pár dní je čirý nesmysl.
Reagovat
slacker
Takze minimalne 14 dni uprostred sezeny ted nesahne na raketu?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím. Ale pokud se cítí unavená a nakonec i vynechá Miami, nevidím to jako zásadní problém.
Reagovat
LukasH
Už si s tebou psát nebudu, nemá to smysl. Jen stále žasnu, jak je někdo, kdo ťuká někde do klávesnice, schopen naprosto bez skrupulí soudit život a kariéru profesionální sportovkyně, která vyhrála to, co vyhrála, když o tom sportu ten dotyčný neví, kromě z televize, naprosto nic, jak se sám kdysi přiznal.
Dobrou noc.:-)
Reagovat
slacker
Musim natacet filmy, pect chleba a vyrabet auta abych mohl kritizovat filmy kvalitu chleba a vybaveni vozidla?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne. Ale měl bys o filmu vědět o něco víc než jen to, že jsou to hejbající se obrázky, mít představu o tom, z čeho se chleba vyrábí a jakou má mít chuť, když je v pořádku a mít alespoň mlhavou představu o druzích aut, abys tušil, jaká výbava k čemu patří.

Protože ty jsi schopnej režisérovi hororů vyčítat, že ses u jeho filmů podělal strachy, pekařovi omlátit chleba o hlavu, protože nechutná jako vepřový řízek a psát do Boleslavi rozhořčený dopis, že do nového Superba ti nenamontovali korbu.
Reagovat
slacker
Hmmm takze na tenis postaci znalost ze se to hraje na sety gamy vyhody tiebraky raketou ze jsou ruzne povrchy a jak se losuje pavouk a prideluji body do ramkingu. Ale zrejme tohle tvuj pes vsechno vi a ja ne. Jdi se bodnout inkvizitore.
Reagovat
VlS
Trochu zapomínáš, že je to její a ne tvoje kariéra. Ty jistě nejsi laxní v tom, jak kde koho vylíčit v co nejnegativnějším světle. Hurá na Ural a vyhrávat na povel z Kremlu.
Reagovat
VlS
vidím to stejně
Reagovat
George_Renel
Mohla použít v té anglické verzi slovo disgusted a bylo to.....
Reagovat
lars
treba nevhodnym cvicenim pod novym kondicnim trenerem
telo se mozna spravne neprizpusobilo zhubnuti
unavovy sydrom jako mel Stepanek asi v roce 2010
Reagovat
Frick
Není třeba nějak "snaha" omezovat ten "potrávový" antukový zákusek - tj. že by časem se šlo už rovnou z trávy na hard?
Reagovat
smazaný uživatel
Možná už to někdo psal...každopádně - Já jsem naprosto nadšená, že se Laura konečně vrací na okruh - dostala divošku do kvaldy v Miami ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, už vidím, že psal...Těším se na ni moc!!!
Reagovat
tommr
nechci ti brát iluze, ale ta WC je jen do Bogoty ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem někde četla, že do Miami, ale je mi to vlastně uplně jedno...hlavně, že už bude zase hrát ;)))
Reagovat
Frick
Já někde slyšel, že dostala darem TOI TOIku :o)
Reagovat
Frick
Monča. Ale já jím rád. Mne je sympatická :o)
Reagovat
slacker
Tak tohle je ta neblbejsi sportovni zprava dne, ta nejlepsi je ze nase stafeta vyhrala zlato v biatlonu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak snad Nicole dostane v Miami lehčí soupeřku a snad se začne Nicole přeorijentovávat na WTA a bude to zkoušet.
Reagovat
VlS
Tak na to potřebuje nahrát tak sto bodů. Při typickým štěstí češek ji v prvním kole chytí Lucy ( to by bylo výživný, prý se hodně nemusej ), nebo Kája.
Reagovat
tommr
Lucka a Karolína budou v Miami nasazený takže na ní v prvním kole naštěstí nemůžou narazit ...
Reagovat
Frick
Češek by se v 1. kole nebál :o)
Reagovat
VlS
Jo, to máš pravdu, až ve druhým :-(
Reagovat
Frick
sekne jí to :o)
Reagovat
smazaný uživatel
tak do hlavní soutěže dostala WC
Reagovat
smazaný uživatel
vážně? Super
Reagovat
Frick
No, by potřebovala i nějaký body. Já bych radši byl za kvaldu.

Ale je fakt, že v 1. kole by neměla hráčku TOP 32...

Tak snad nechytí Viku :o)
Reagovat
lars
nebo Dellacqua
Reagovat
sprchon
Nebo Lauru Robson
Reagovat
sprchon
Pardon, já jsem dneska už nějakej vymletej... Nemyslí mi to. :D
Reagovat
tommr
kvalifikace by pro ní možná byla lepší, ale ne nadarmo se říká darovanýmu koni na zuby nekoukej ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
tak tak :) snad Nicole chytí do prvého kola nejaku hratelnu hráčku
Reagovat
smazaný uživatel
nevim, chapu nutnou posloupnost, ale kdyz jsem ji videla ve druhem setu s Ivanovic, mimodek mi blesklo hlavou, ze pro ITF uz rozhodne neni dost dobra - abych to napsala nejak kulantne.. :-)
Reagovat
tommr
na mě taky udělala velice dobrej dojem - píšu o tom ostatně v diskusi o kousek níž ... :)
Jde mi jen o to, že v kvalifikaci by nejspíš měla větší šanci na zisk bodů, který potřebuje k tomu, aby už nebyla odkázaná na WC ... :)
Reagovat
Titan
Podle mě to v Monterrey zvorali. Dali jí WC do kvalifikace a pak jí naservírují obhájkyni titulu a nasazené jedničce...:-(
Reagovat
Frick
To byl snad los, ne?
Reagovat
tommr
to byla jen smůla na los a žádnej úmysl ... :)
Reagovat
Titan
A nešel by kompromis? Losovat se bude, ale do jiné části pavouka. Takže dvě kvalifikantky na Ivanovič a dvě směr Errani...:-))
Je to v Mexiku, tam jde přece za správný obnos všechno...:-)))
Reagovat
sprchon
Tak super. Poslední zápasy jsem neviděl, ale víc lidí říkalo, že vždy po tom neslavném prvním setu hraje jako hráčka top 40... Takže snad se chytí už v Miami a dá aspoň úvodní kolo. :)
Reagovat
Frick
Má tato zem více moderátorů nebo má jenom Boučka?
Reagovat
PetaM
Mareš ... Brzobohatý (no ... občas :D) ... Šíp ...
Reagovat
PH94
Bouček neni špatnej
Reagovat
Frick
Je to takovej moula.
Reagovat
Frick
Podle žebříčku z jakýho data by se mělo rozhodovat o tom, kdo si zahraje kvaldu?
Reagovat
Frick
1. Svitolina
2. Lepchenko
3. Puig
4. Tomljanovic
5. (SR)Robson
6. Shvedova
7. McHale
8. Schiavone
9. Rogers
10. Gibbs
11. Arruabarrena
12. Babos
13. Falconi
14. Maria
15. Date-Krumm
16. Domínguez Lino
17. Panova
18. Zanevska
19. Duque Mari?o
20. Tatishvili
21. Glushko (#133)

Bohužel bez našich holek. Škoda, že žádná nemá "koule" se tam trmácet. Mohly tam ležet levný body.
Reagovat
EllNino
levný ? tak se koukni na tu soupisku :))
Reagovat
Frick
Turnajová no. 1 je z konce třetí desítky. Když si to srovnám třeba se Šenčenem, kde hrála dvě hráčky TOP 4....
Reagovat
EllNino
nojono, ale taky takový okurky, kdo by se tam chtěl trmácet, naštěstí maj holky rozum :D
Reagovat
lars
Klarka :))
Reagovat
Frick
A bylo z toho 470 bodů :o)
Reagovat
lars
jenom 280
Reagovat
EllNino
Za Florianapolis a Rio bylo dobromady 470 bodů :)
Reagovat
tommr
Kláře se už nevyplatí trmácet se do Jižní Ameriky když má skoro jistotu, že zase vypadne už v prvním kole ... :(
Reagovat
Frick
A že se jí vyplatilo trmácet do KL...
Reagovat
lars
Tak hracka , co s ni dnes Klarka padla neni slaba pac smazla na AO CSN 6:3 6:1!
Reagovat
Frick
http://www.tenisportal.cz/hrac/witthoeft-3ae87/

Koukám na to. V 1. a 2. kole AO řádila ta Carina jak černá ruka. To jí bylo před pár týdny 20 let.

A fyzicky vypadá skutečně velmi dobře. Prý na 176 cm má plných 68 kg. Skutečně vazba celkem :o)
Reagovat
tommr
nezapomínej, že turnaj v Bogotě se hraje ve stejným termínu jako semifinále FC s Francií. Je jen dobře, že naše holky upřednostnujou reprezentaci před béčkovejma turnajema. Ani žádná z předních Francouzek tam nehraje ...
Reagovat
lars
Pro Klarku vhodny
Reagovat
tommr
Kláře se už nevyplatí trmácet se do Jižní Ameriky když má skoro jistotu, že zase vypadne už v prvním kole ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
dobre Klara nie , ale aspon Týna tam mohla isť :/
Reagovat
lars
Tyna nerada antuku
Reagovat
smazaný uživatel
Tyna ked chce isť do TOP100 a celkovo sa stať dobrou hračkou tak bude musieť mať rada všetko :)
- alebo aspon dosahovať dobre vysledky na všetkom.
Reagovat
lars
na top 100 nepotrebuje vykon na antuce. viz loni
Reagovat
Frick
Je to tak. Ona zas tak strašně dlouhá taantuková sezóna taky není. Ta "hlavní" vlastně začíná v 16. týdnu ve Stuttgartě a končí ve 22. týdnu na druhém hracím týdnu RG. Pak se (vyjma týdnu po Wimblu) už hrají turnaje na trávě a následně na hardu až do konce sezóny.
Reagovat
VlS
A proč tam není Ana Karolína, Kristýna Kučová, Janka Čepelová?? Koukám, kolik je tady manažerů, kteří vědí, kde by měl kdo hrát:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Laura! konečne ! :) :)
Reagovat
sprchon
Snad. ;)
Už byla napsaná na IW, ale odhlásila se...
Reagovat
Frick
A střelba Verči začíná bejt děsivá. Co s tou holkou je? :-( Střílela loni dobře....

Snad se na to s týmem podívaj,
Reagovat
smazaný uživatel
otočilo se to no. Gába běha pomaleji ale střílí přesnějí za to Verča běhá rychleji ale střílí nepřesně. Co nadělat
Reagovat
facom
Stejně by hrála h.o.v.n.o tak jak pořád..žádná škoda.
Reagovat
smazaný uživatel
padej haj.zle
Reagovat
facom
ty si p.í.čus
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes začíná sice jen 2 disciplíny (koule ženy a muži a dálka muži) a jen kvalifikace, ale diváku je tam dost. A dnes ve 20:55 začíná zahajovací ceremoniál. Je to vůbec 1 zahajovací ceremoniál v historii HME a HMS. To se mi moc líbí že Praha udělala i zahajovák
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo neví jak se Petra teď cítí a jak na tom je. Petra potřebuje nabrat hlavně psychické síly, protože 3 poslední turnaje jí nevyšli. Odpočinek Petře jen a jen prospěje. Sezona je dlouhá a každá pošetřená síla se může na konci roku hodit. Petra sice v race rankignu trochu ztratí, ale i když vynechá i Miami tak na tom bude bodově lépe než loni a s Turnajem Mistryň bude v kontaktu. Navíc i když bude Petra chybět tak máme i další 3 želízka v ohni, nejsem na tom jako Dánsko, Polsko, Rumunsko tyto státy mají jen jednu hráčku a jen na tu se spoléhají, protože ostatní hráčky na ně nemají, ale mi tu máme ještě Báru, Káju a Lucku a já věřím že alespoň 1 udělá Čtvrtfinále
Reagovat
smazaný uživatel
Ani se nedivím, v Dubaji a Dauhá mi přišla , dosti vyhublá a při zápasech často v nepohodě. Souhlasím s blixou o tom hubnutí. A mám velké pochybnosti o tvrdém drilu Stoberově a o Petřině hubnutí Ubírá ji to tzv. páru....Nevím nevím - lepší mi přišel Všetíček....hlavně si teď odpočinout a nabrat sil...
Reagovat
sprchon
Super! :)
První závod a hned zlato. :)
Parádní výkon od všech.
Verča skvěle zajela a i se 4 chybami předávala na prvním místě.
Gabča zastřílela bezchybně, běžecky se samozřejmě s Kaisou, Daryou a Marií nemohla měřit. Třeba ale s takovou Tiril nebo Valj jela skoro nastejno. Takže taky super.
Michal první položku za nula, při druhé tam byly menší problémy, které ale Michal ustál a vrátil Česko na průběžné druhé místo. Běžecky mu ve třetím úseku ujel pouze Johannes Boe. Paráda.
No a Ondra na střelnici pokaždé jednou opravoval, což je na to, jaký na něj musel být tlak, skvělé. V běhu ho předjel pouze Martin Fourcade, který pravděpodobně trošku přepálil první kolo a pak ve třetím neměl dost sil před tou "střechou". Během výjezdu na "střechu" nabral na Ondru Moravce 10 vteřin.

Super, gratulace! Jen tak dál! :)))
Reagovat
Jan
Biatlon potěšil :) Čekal jsem že by se jim mohl povést nejspíš bronz nebo stříbro a oni to zvládli na jedničku.
Reagovat
janek_da
nejvic es na game - WTA (rok)

1. Serena Williams 0.82
2. Coco Vandeweghe 0.76
3. Naomi Broady 0.74
4. Kristyna Pliskova 0.67
5. Ekaterina Bychkova 0.65
6. Karolina Pliskova 0.59
7. Tatjana Maria 0.54
8. Irena Pavlovic 0.52
9. Abigail Spears 0.51
10. Michaella Krajicek 0.51
Reagovat
janek_da
nejvic es na game - ATP

1. Ivo Karlovic 1.49
2. John Isner 1.33
3. Chris Guccione 1.25
4. Milos Raonic 1.24
5. Gilles Muller 1.17
6. Samuel Groth 1.14
7. Albano Olivetti 1.07
8. Sam Querrey 1.06
9. Nick Kyrgios 1.00
10. Mats Moraing 0.97
Reagovat
PH94
Musím říct, že Petřina zpráva na FB mě docela uklidnila :) Čekal jsem něco horšího...Asi se dá říct že je to správné rozhodnutí.
Reagovat
smazaný uživatel
Doufám, že za tou únavou není něco jako u Šárky Strachové. To by fakt nebylo dobré.
Reagovat
VlS
Určitě jsou za tím mimozemšťani. Proboha, nechte těch spekulací. Kdyby to bylo něco takovýho, tak řeknou, že je nemocná a ne, že je unavená.
Reagovat
slacker
Kdyz je nekdo unavenej vezme si den volna a nejpozdeji v pondeli je zase jako rybicka. Me se slovo unava v tomto pripade rovna formalni lez na zakryti praveho duvodu.
Reagovat
smazaný uživatel
Víš houby, co je to být unavenej. :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Tyhle spekulace mě děsí víc než samotný fakt, že nehraje.
Reagovat
janek_da
Největší změny v WTA rankingu za posledních 365 dnů

Casey Dellacqua (AUS) 36 (142)
Simona Halep (ROU) 3 (11)
Timea Bacsinszky (SUI) 85 (237)
Tsvetana Pironkova (BUL) 40 (108)
Belinda Bencic (SUI) 71 (184)
Flavia Pennetta (ITA) 12 (31)
Camila Giorgi (ITA) 39 (98)
Taylor Townsend (USA) 147 (365)
Pauline Parmentier (FRA) 93 (229)
Eugenie Bouchard (CAN) 13 (32)
Reagovat
Roger_Federer
kde mas Nikol?
Reagovat
Roger_Federer
uz chapu..smerem dolu
Reagovat
janek_da
to je obema smery. Ale je to nejak "vyvazene". Tam dole to hrozne moc lita. Takze v zebri je i Halep.
Reagovat
janek_da
a jsou to maxima v danem obdobi
Reagovat
Roger_Federer
ok
Reagovat
lars
U Busicky to znamena co ?
Reagovat
janek_da
ze pred rokem byla 32.
Reagovat
lars
v jakym zebricku ?
Reagovat
janek_da
i kdyz, jak se tak divam, tak je asi spis k 1.1.2014
Reagovat
janek_da
Největší změny v ATP rankingu za posledních 365 dnů

Gilles Muller (LUX) 103 (368)
Luca Vanni (ITA) 261 (834)
Alexandr Dolgopolov (UKR) 19 (57)
Stan Wawrinka (SUI) 3 (8)
Roberto Bautista Agut (ESP) 23 (58)
Dominic Thiem (AUT) 57 (139)
Ivo Karlovic (CRO) 32 (78)
Ernests Gulbis (LAT) 10 (24)
Mate Delic (CRO) 177 (405)
Steve Johnson (USA) 70 (156)
Reagovat
Jabadu
Gábinka smějící s cihlou v ruce. :-)
Reagovat
EllNino
Gabča a její žužovoučký mobil :DD
Reagovat
smazaný uživatel
A Verča měla zlatej :)
Reagovat
smazaný uživatel
Úžasný, nemám slov. Gratulace!
Reagovat
dadaft
biatlon ---- tak to bylo naprosto mazácké :)))))))))))))))
Reagovat
VlS
Úžasný
Reagovat
VlS
Za odměnu by v létě měli dostat 8 týdenní intenzivní kurz Angliny, protože když začnou mluvit, tak je to děs. Ale Frantíci a k mýmu překvapení ani Norové na tom bejsou líp.
Reagovat
smazaný uživatel
ČESKO JE NEJLEPŠÍ
Reagovat
EllNino
Joooo :D
Reagovat
Fandina
Ondro jeď!
Reagovat
Fandina
Zlatoooooooooooo!!!
Reagovat
blixa
Tak už je to o medaile mezi čtyřma. Teď jde o to, na koho zbude ta bramborová.
Reagovat
Frick
Nás zbavila problémů s Nory :o)
Reagovat
EllNino
Dnešní zpráva mě ani nijak nezarazila, v Asii byla evidentně mimo mísu a řekl bych, že je psychicky te%d trochu dole. Navíc vidina neoblíbených US turnajů moc nepřidá, když ví, že se tam zase bude trápit se zdravím, ta nechuť byla v posledních zápasech docela znát. Myslím, že momentálně nemá cenu vůbec řešit nějaké body, Petra evidentně není v pohodě a tyto turnaje by jí stejně nejspíš na sebevědomí nepřidaly ...pravý návrat by měl být podle mě Fed Cup, kde by mohla najít ztracené sebevědomí, teď bych to viděl na oraz, to Miami možná zkusit, ale pokud se "vykašle" na ceou Ameriku, divit se jí nebudu, ty turnaje tam je jeden velkej cirkus a navíc ten suchej zip, na kterým se hraje v IW, no comment :) ...Peťa se momentálně motá v kruhu, chtělo by to nějakej novej impulz a nemyslím tim hned změnu trenéra, protože ona je holka, která musí svým lidem plně důvěřovat, aby se cítila dobře, je to velmi křehká duše, měl jsem spíše na mysli nějakého poradce, třeba z řad bývalých hráčů, který by ji třeba ukázal novej pohled na tenis, mohla by si vzít příklad s našich holek, který ty kroky posunuly olevel výš, no ale co mužu radit, nejsem odborník :) ...přeju vydatný psychický "vodfrk" a pak na to zas vlítni a zatni pisálkům tipec :)
Reagovat
Carloss
naprosto s tím souhlaaím. osobně doufám že Petra nemá žádné větší zdravotní či psychické problémy a po zbytek sezóny bude fit.

málo se píše, že spousta hráček v top špičce si dávaj čím dál větší pauzy je vidět že tour je nejen náročná co se týče zápasů a tréninku ale i jinak - plnění povinností vůči sponzorům, tlak od fanoušků zvýrazněný internetem atd.
Reagovat
smazaný uživatel
Gábina za nula, ale Domračevová je už 1., ale Bělorusko nemá silné muže a tam budou ztrácet, takže bych se nestresovala Darjou.
Reagovat
smazaný uživatel
Gabča se zatím Darji drží, hlavně díky skvělým lyžím. :)
Reagovat
mahycek
Psal jsem tady , když Petra prohrála ze Suarezovou, že při odchodu z kurtu k lavičce, měla podezřelé bříško. Nikdo na to nezareagoval. Odbočím, doufám, že Gábina bude střílet lěpe, než Verča.
Reagovat
smazaný uživatel
Bříško měla, má a mít bude vždycky. Na tom nic podezřelého není. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dorin Habert měla v Soči taky bříško. A dneska má stříbro :-)
Reagovat
George_Renel
O dvě opravy méně a už to mohlo být veselejší. Největší překvapení 1. úseku v negativech Itálie a Německo.
Reagovat
smazaný uživatel
Super zatím 1.místo, ale ještě 3 úseky
Reagovat
Frick
Strašně blbě střílí :-(
Reagovat
smazaný uživatel
ale hodně dobře střílí :)
Reagovat
smazaný uživatel
oprava běhá ne střílí :))
Reagovat
EllNino
no a :D je 1. :)
Reagovat
tommr
Veronika byla první i když měla velice špatnou střelbu ... :)
Reagovat
Frick
Ale mohla přivézt Gábi pořádnej náskok.
Reagovat
smazaný uživatel
I am extremely disappointed to have to withdraw from the BNP Paribas Open in Indian Wells, one of my favourite tournaments on the calendar.
Unfortunately I have been feeling exhausted on the court in recent weeks and unable to compete at 100 per cent. I will therefore be taking some time out in order to rest and restore my energy levels for the rest of the season.
The fans in Indian Wells are fantastic and I am really looking forward to being back there to play in front of them next year.
Jsem hodne zklamana, ze se musim odhlasit z turnaje v Indian Wells. Je to jeden z nejhezcich turnaju v sezone.
Bohuzel uz par tydnu se necitim nejlepe, nemohu hrat na 100%, citim unavena a potrebuju si dat odpocinek a nabit energii na dalsi cast sezony.
Fanousci v Indian Wells jsiu vzdy skveli a tesim se, az si budu pred nimi pristi rok zahrat
Reagovat
Empe
Tak snad už budou mít dušičky tady klid. :)
Reagovat
smazaný uživatel
těžko, je unavená --> jasnej únavovej syndrom!!!
Reagovat
smazaný uživatel
člověk nemusí být unavený pouze fyzicky.

Nemůže říct natvrdo, že toho má prostě plný kecky po těch nezdarech a potřebuje si dát voraz s přítelem na pláži, popít nějaký drinky, vypnout atd.

a možná fyzicky unavená je. Ale určitě to pramení právě z těch nezdarů, z psychiky.

Stejnak sem ale zvědavý, jestli na to zareaguje třeba nějakou tou "změnou". Neříkám, že jí pomůže, ale prostě jestli to zkusí.
Reagovat
smazaný uživatel
Osobně o nějaké změně v týmu pochybuju, ale kdo ví.
Reagovat
smazaný uživatel
já ani nevím, jestli by to bylo dobré.. člověk asi tak nějak musí vychytat ten správnej moment, aby to do sebe všecko zapadlo..

ale zvědavý sem.
Reagovat
lars
Loni na tom byla vysledkove hur, a taky PM turnaje v USA hrala
Reagovat
smazaný uživatel
No a? Letos to holt udělala jinak.
Reagovat
lars
to byla reakce na: "Nemůže říct natvrdo, že toho má prostě plný kecky po těch nezdarech a potřebuje si dát voraz s přítelem na pláži, popít nějaký drinky, vypnout atd.
Reagovat
smazaný uživatel
to jo, ale lotos ji to může víc štvát .-)

Fakt nevím, sou to jenom dedukce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne nutně. Vzpomínám si, jak na konci loňské sezony říkala, že toho měla plné kecky a jediné volno, které měla, bylo těch pár dní v Dubaji, od té doby zase jela na plný pecky, zvlášť pod novým kondičním. Začátek sezony ji zastihl v dobré formě, až poslední dva turnaje se jí úplně nevyvedly, takže ta únava se projevila se zpožděním.
Reagovat
smazaný uživatel
je to možné.
Reagovat
lars
A behem Davidovi svatby snad volno nemela ? :))
Reagovat
smazaný uživatel
To bylo někdy v červenci, teď máme březen... :)
Reagovat
lars
to byla reakce na : Vzpomínám si, jak na konci loňské sezony říkala, že toho měla plné kecky a jediné volno, které měla, bylo těch pár dní v Dubaji, od té doby zase jela na plný pecky,
Reagovat
smazaný uživatel
Asi jo, ale to už je dávná minulost. ;-)
Reagovat
lars
to byla reakce na : Vzpomínám si, jak na konci loňské sezony říkala, že toho měla plné kecky a jediné volno, které měla, bylo těch pár dní v Dubaji, od té doby zase jela na plný pecky,
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře, ale stejně nedává smysl.
Reagovat
Roger_Federer
Ale letos moc nema mit Petra z ceho plne kecky..Zatim nemela zadny narocn program..Z poslednich 3 turnaju vypadla brzo.
Reagovat
smazaný uživatel
Má toho plný kecky psychicky, což docela i chápu...
Reagovat
EllNino
jak říkám, existuje i jiná únava než fyzická a navíc nevíš, co dělaj se Stoberem, že se pomalu ztratila před očima ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde jenom o turnaje.
Reagovat
smazaný uživatel
UUUUUF není to těhotenství :)
Reagovat
PetaM
Takže Miami zatím platí :D Pecka :D
Reagovat
lars
Mozna nejaky unavovy vir doprovazejici chripku ?
nebo unava vlivem nevhodneho cviceni pod novym kond. trenerem
Reagovat
blixa
.... přepínáme na biatlon !!! Smíšené štafety ;-)
Reagovat
Empe
Snad nás potěší a spraví nám náladu. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě ani tak neužírá že se Petra odhlásila, samozřejmě má se připravovat hlavně na turnaje kde jí to jde a kde vyhrává. Ale mě hlavně děsí že neoznámila důvod, to je to co mě děsí :(
Reagovat
smazaný uživatel
to tě děsí, nebo ty se tím děsíš?
Reagovat
blixa
To je zase mudrlantů, někteří dokonce vědí co si Petra nesmí dovolit :D . Prostě má dovču, no ;-) Já osobně si myslím, že problém je v tom že zhubla. Ne, nedělám si srandu, když člověk zhubne pod svojí přirozenou váhu, dělá to s ním někdy hrozný věci. Buď si to sedne, nebo bude muset zase přibrat ;-). Chce to čas.
Reagovat
smazaný uživatel
takže odteď snídaně, obědy a večeře v McDonaldu.
Reagovat
blixa
Tak to asi ne :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je klidně možný, ostatně by nebyla první tenistkou, kterou by to potkalo.
Reagovat
mahycek
Jde se na biatlon, smíšená štafeta. Tak děvčata, pojďte to dobře rozjet.
Reagovat
sprchon
Už se strašně těším. Pokud půjde všechno dobře, bude to velký souboj mezi českou, norskou a francouzskou štafetou. :)
Dobré obsazení má i Německo, Ukrajina a Rusko.

Za nás rozjíždí Verča a do cíle dojede Ondra. Tak pojďte! :)
Reagovat
sprchon
Nechápu, co furt řešíte. Spekulace jsou k ničemu, akorát tu nervujete lidi.
Neodsuzujte Petru, když neznáte důvod jejího odhlášení. Věřím, že se k tomu v nejbližších dnech sama vyjádří. :)
Reagovat
tommr
a proč to teda neřekne rovnou a takhle mlží? Ona ty spekulace tímhle naopak podněcuje ...
Reagovat
PetaM
Ona mlží? Však nic neřekla :D :D Slušně se odhlásila z turnaje a organizátorům důvod určitě uvedla. Proč by to měla uvádět někomu jinému? :D :D
Reagovat
sprchon
Přesně tak. :)
Reagovat
Michaelus
:( Když jsem na tu zprávu omylem narazil, nechtělo se mi vůbec věřit. Mrzí mě to opravdu dost. A to IW začíná až za týden...bez udání důvodu...tohle by si Petra neměla dovolovat...jestli ji nic není a chce si jen dáchnout na dovolené, měla si vybrat lepší čas. Jestli je fakt nemocná, tak to asi je opravdu něco vážného. Přeci jenom, když už teď ví, že nebude celý březen k dispozici ...
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím si, že "jen dáchnout" si nejela, že to bude složitější. Klidně může být fyzicky i psychicky vyčerpaná a pak je vynechání turnaje, na kterém se jí dlouhodobě nedaří, vcelku logický krok. Protože když už kvůli tomu má nějaký turnaj vynechat, tak ať je to IW a/nebo Miami.
Reagovat
smazaný uživatel
Z čeho je unavená? Z toho prohrávání???
Spíš mě zaujalo to, že se Serena rozešla se Saschou.
Reagovat
PetaM
Podle mě je unavená že života. Především z toho, jak se spousta lidí snaží žít její život. To dost vyčerpá.
Reagovat
smazaný uživatel
nejen zápasy si vyžadují energii.
Reagovat
PetaM
Vůbec se nesnaž něco vysvětlovat :D Když člověk chce být hloupý, většinou se nechce ani změnit.
Reagovat
smazaný uživatel
Poprvé v krariéře Petry Kvitové se o Petru bojím a moc. Navíc když to ani nezdůvodnila. Snad se na Antuku vrátí a nedej bože aby to Petru vyřadilo třeba na rok
Reagovat
tommr
mě se to taky nelíbí - hlavně ty tajnosti okolo. To svádí k domněnce, že Petra nebude psychicky úplně v pořádku ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
To má určitě z toho, jak jí pořád někdo kecá do toho, jak to má a nebo nemá dělat. ;-)
Reagovat
PetaM
Proč psychicky? Třeba jí nějaký fanatický fanoušek něco udělal. Tady na TP je jich celkem dost. A to nečtu sport.cz :D
Reagovat
tommr
mohly jí - mezi jiným - třeba nahlodat ty nenávistný kecy o daních, který vedly jistý individua i tady na TP. Petra se mi vždycky zdála trochu psychicky nevyrovnaná ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
zdála???
To že je to citlivka ví úplně každý.
Reagovat
PetaM
Tak myslím, že daně jí tak netrápí, vzhledem k tomu, že o tom většinou mluví ti, kteří ani neví, jaká je definice daní :D :D A u Šípa mi nepřipadala nějak psychicky rozhozená, když se jí na to ptal ...
Reagovat
smazaný uživatel
Nevěřím že je to kvůli únavě. Vynechat Turnaj Mantadory kvůli únavě je blbost. Navíc pokud vynechá i Miami tak se začne trochu komplikovat Turnaj Mistryň, protože by Petra začala ztrácet.
Reagovat
smazaný uživatel
Když je to turnaj, na kterém dlouhodobě hraje kulový, je to naopak celkem rozumný krok. Mimochodem Serena zrovna IW dlouhých 13 let bojkotovala z podstatně malichernějších důvodů.
Reagovat
tommr
jenže Petra není Serena. Serena si vynechávání velkejch turnajů může dovolit, Petra ne ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Víš, co říkal Lendl? Že jediné důležité jsou grandslamy, všechno ostatní je jenom příprava. A přesně tak to je, pokud nejde o grandslam, nejde o nic. Navíc pro Petru tyhle dva turnaje z hlediska bodů nikdy velkými nebyly. A aby tam jela se sebezapřením jenom proto, aby tam byla, stejně by to bylo k ničemu.
Reagovat
tommr
Petra by to měla v IW a v Miami zkoušet zlomit právě proto, že se jí tam nikdy nedařilo - vzdávat se předem je to nejhorší co může hráčka v jejím postavení udělat .... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak, hráčka v jejím postavení si může dovolit vynechat turnaj, na kterém se jí dlouhodobě nedaří, pokud není fyzicky či psychicky v pořádku, naopak by od ní bylo hloupé, kdyby tam jela hrát jenom se sebezapřením, to by ničemu nepomohlo.
Reagovat
smazaný uživatel
Mrzí mě, že se Petra odhlásila, ale naprosto to respektuju. Petra není robot, takže jestli se necítí dobře, tak by asi fakt nemělo cenu tam jezdit... Co jsou tady někteří jednici schopní napsat, to mi hlava fakt nebere.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsme si oddychli, že to respektuješ. Nevim co bychom dělali, kdyby si to respektovat odmítl(a). Napiš ještě něco podobně chytrýho!
Reagovat
freeteepek
Jak se může odhlásit kvůli únavě z Premier Mandatory turnaje? Spíš bych řekl, že ten propadák počínaje AO a Dohá konče jí vzal vítr z plachet a nevěří si. Lepší je předstírat nemoc, než schytat další výprask. S takovými výsledky se v top 10 dlouho neudrží. A Lucka s Kájou už tam mají nakročeno. Teda Lucka o malinko víc:-) To bude sranda, až přijede Petra na Fed Cup jako náhradnice...
Reagovat
smazaný uživatel
No jak? Zřejmě ona nebo spíš někdo z jejích lidí zatelefonoval nebo poslal e-mail organizátorovi, že se chce odhlásit. :-)

Jak už tady několikrát padlo, ona na těchto turnajích nikdy nic moc neuhrála, takže pro ni to nijak zásadní ztráta nebude. Takže fakt není důvod se obávat, že by se v top 10 neměla udržet, ostatně zatím je za letošek osmá a hráčky, které ji letos porazily (Baczinská, Keysová, CSN) rozhodně žádní nýmandi nejsou, takže se v žádném případě o propadák nejedná.

A že jde o Premier Mandatory? No a? Kupodivu i z grandslamu se občas někdo odhlásí, když není fit.
Reagovat
lars
Dulezity je i aby byla v top4. a asi 300 bodu muze treba pak rozhodovat
Reagovat
smazaný uživatel
Je čtvrtá s více než slušným náskokem..
Reagovat
tommr
jenže ten náskok se může rychle rozplynout pokud nebude hrát. Wozniacká by jí mohla teoreticky předstihnout už po Miami ... :(
Reagovat
VlS
No, tak ji třeba předstihne, a co? Důležitější je, aby jí to bavilo a aby chtěla, ne aby hrála z pocitu, že musí.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak.
Reagovat
tommr
a ty si myslíš, že když klesne v žebříčku a bude mít tím pádem horší nasazování tak jí to začne víc bavit?
Reagovat
EllNino
přesně tvý uvažování, máš zatemnělej mozek číslama a žebříčkem, Petra, jak víš, žebříček moc neřeší a navíc s lepšíma hráčkama hraje většinou vždycky líp,než s těma horšíma, to víš sám ..takže třeba by jí to paradoxně na chvíli pomohlo :)
Reagovat
tommr
možná, že tu má někdo zatemnělej mozek, ale já to určitě nejsem. Jmenuj mi z poslední doby nějakej příklad kdy se Petra vypnula k mimořádnýmu výkonu proti top-hráčce. Letos hrála proti hráčce z top-20 jen dvakrát a v obou případech dostala výprask ...
Reagovat
EllNino
Máša na TM, Angie ve Fed Cupu, Petko ve Fed Cupu :)
Reagovat
tommr
FC nepočítám, protože tam hraje Petra vždycky mnohem líp než na normálních turnajích ...
Se Sharapkou sice na TM výjímečně vyhrála, ale jen díky tomu, že tam Sharapka hrála pod psa. Od Agy Radwanský a Wozniacký tam byla bita ...
Reagovat
smazaný uživatel
čtvrtá pozice je těžko udržitelná, pokud nevyhraje GS (při její konzistentnosti)

Každopádně to zase za tak důležitou věc nevidím. Ani ta desítka svým způsobem není důležitá. Důležité je, aby si tenis užívala.
Reagovat
smazaný uživatel
A kdo by jí podle tebe měl přeskočit? Vždyť ty, co jsou za ní, toho taky moc nepředvádějí.
Reagovat
smazaný uživatel
tak vycházím z roků 2012, 2013 a 2014. Prostě pokud neměla započtený GS, tak nebyla v top 4.
Neříkám, že je to nemožné. Ale při její (ne)konzistentnosti nepravděpodobné.
Reagovat
smazaný uživatel
a jak říkám, je mi to fuk. Top 4 prostě nevnímám jako něco důležitého.
Reagovat
smazaný uživatel
Jediné, co v tuto chvíli vnímám jako důležité, je to, aby byla v pořádku. Body jsou mi šumák.
Reagovat
smazaný uživatel
hádám že je teďkom naprosto v pohodě. Sexuje s Radkem a čistí hlavu. Prostě ráj :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to by bylo v pohodě, ale hlavně ať si u toho sexování dají bacha, aby nakonec fakt nebyla těhotná. :-))
Reagovat
lars
Pokud sexuje po telefonu, tak to nehrozi ? :))
Reagovat
kohlik
Cetkovská je v MD na Indian Wells
http://www.tennisforum.com/showthread.php?t=839769
Reagovat
vrabejka
Snad na sobě zapracuje a na Wimblasu to všem zase ukáže.
Reagovat
Roger_Federer
Tak podle "zakulisnich" informaci z nejvetsi pravdepodobnosti vynecha i Miami..Oficialni verze zatim neni.Neofiko prej neni uplne v pohode a neciti se dobre.-predem rikam zdroj nedam, ale je z Prostejova.
Zas takova hruza to nebude, na IW a Miami nikdy neudelala zazracne vysledky.
Reagovat
SwissMaestro
No normální to není takový tajnosti......
Reagovat
smazaný uživatel
Tak toto som nečakal.

A asi nikto kto sa pohybuje v týchto sférach.
No pekne.
Reagovat
smazaný uživatel
Vaidiš v Miami asi
Reagovat
janek_da
blbec to tušil
05.03.2015 09:54
Reagovat
smazaný uživatel
Ten blbec to tušil :D
Uznavam ho.
Reagovat
smazaný uživatel
ale vždyť to není nikde potvrzené. Vůbec tam hrát nemusí..
Reagovat
smazaný uživatel
Aspon nějaká dobrá zpráva rád bych ji tam viděl .
Reagovat
sprchon
Kéž by. Nikde o tom ale nic není... Nebo snad jo?
Reagovat
smazaný uživatel
"To naznačuje, že by mohla mířit na velké turnaje WTA v Indian Wells či spíš na ten další v Miami - vlastní ho totiž agentura IMG, která Vaidišovou zastupuje. Případná účast by podala další významnou zprávu o tom, kam za půl roku své ?druhé kariéry? dospěla."

Z idnesu.
Reagovat
sprchon
To jo, to víme. V IW prej určitě hrát nebude, naopak v Miami je prý dost velká šance... To už se ale nějakou dobu ví, čekám, kdy to bude oficiálně potvrzeno. ;)
Reagovat
tommr
no výkonem v Monterrey si o to dost důrazně řekla ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitova vs. Vaidisova 4:6; 5:7

Titulky médií: Bitka za Štepánka /NY Times/, Pomsta Nikoly /Sport/,
Sokyne na kurte /Pravda/, V Čechách to vrelo /Gazetta
Wyborcza/, Nikola alebo Nikita? /šport.sk/

Ani by som nedýchal pri takom zápase.
Reagovat
smazaný uživatel
přál bych asi Nicole :-) Asi určitě :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zaslúžila by si to :)
Reagovat
VlS
no, daleko víc si o to řekla příslušností k IMG, než výkonem v Monterrey.
Reagovat
tommr
zápas s Ivanovicovou jasně ukázal, že je už konkurenceschopná ...
Reagovat
smazaný uživatel
je.. a není.

v tom zápase hrále celkem katastrofálně do toho stavu 0-3 ve druhým.. a i potom tam prostě měla dost blbý momenty. Chce to ještě dost zlepšit, aby stačila na 1. stovku. Někoho takhle porazit může, ale spíš se štěstím.

Je potřeba ještě zamakat.
Reagovat
tommr
já píšu, že už je konkurenceschopná tj. může s top-hráčkama hrát vyrovnaný zápasy. Na to, aby je porážela se musí samozřejmě ještě hodně zlepšit ...
U toho konkrétního zápasu s Ivanovicovou bys měl taky vzít v úvahu, že Nicole hrála ten den už druhej zápas proti odpočatý soupeřce ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
na druhou stranu je fakt, že ty jakýsi světlý momenty toho zápasu byly prostě super.
Teda hlavně ta otočka 2 brejků.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevie sa koľko mala pauzu medzi zápasmi, čo?
Lebo Nadal sa cítil byť unavený po 17 hodinách, keď prehral s Fogninim v Riu.
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/nicole-vaidisova-navrat-0we-/tenis.aspx?c=A150304_214122_tenis_ald

Hrát už dovede, mluvit S CZ médii zatím ne. :-(
Reagovat
marekv
To je na tuty mediální taktika. Ten kdo jí dělá PR (a že to umí vidíme takřka denně) jí to zřejmě doporučil. Až rozhovor bude, což jistě někdy bude, tak si ty otázky nechají rozhodně poslat předem. Vzpomeň na rozhovory s ní když byla na vrcholu. Ano, byli poznamenaný i věkem, kdo umí v 16-ti letech rozumně odpovídat že, na druhou stranu ve spoustě rozhovorů působila na nemálo lidí řekněme namyšleně, snad povrchně. Tomu se už teď budou chtít vyhnout.
Reagovat
smazaný uživatel
No taky se divim, že s medii nemluví , ale raději než hraje :)
Reagovat
PH94
Tak ted z toho trochu lepšího soudku :) Markéta Vondroušová s přehledem postoupila do čtvrtfinále v Egyptě a ani tam rozhodně nebude bez šance :)
Reagovat
Frick
tak to je vynikající :o)
Reagovat
Roger_Federer
Z Archyvu tenusportalu..

23.06.2013 16:45Od: Roger_Federer
Re: nazor nekoho v diskuzi na idnesu..
Rosol je typ hráče, který když má den,
může porazit každého. Bohužel má
ten den tak max. 1x za 4 roky. Taky
máme Kvitovou, ta když má den může
porazit každou, ale bohužel max. 1x
za 3 roky. Teoreticky tak máme velkou šanci, že český hráč vyhraje
Wimbledon vždy každé 2 roky. Jestli v
tom nemám chybu.
Reagovat
Frick
Hm, to bude aktuální až pro DC 2016 :o)
Reagovat
Fandina
pravopisné ano
Reagovat
Roger_Federer
www.tenisportal.cz/zpravy/mahut-v-31-letech-slavi-prvni-titul-dosel-si-pro-nej-na-oblibene-trave-12426/
Reagovat
tommr
druhej set už Klára bohužel odflákla tak jak jsme na to z poslední doby zvyklý ... :(
Ta jedna výhra z první kola jí zatím na udržení v první stovce bohatě stačí, ale její herní projev je opravdu strašnej ... :(
Reagovat
Frick
V prvnim setu byly dobrý pasáže.
Reagovat
tommr
důležitej je konečnej výsledek. Dobrý pasáže v prvním setu měla i Petra proti CSN ... :(
Reagovat
Frick
Ale tak je to lepší než kdyby celej zápas byl konstantně na hofno a skončilo to třeba 2:6 0:6...
Reagovat
Frick
Kdyby jste jí potkali někde bulící - objali byste jí a nechali, ať se vám vypláče v náručí?

Já ano. Mám jí tak nějak rád.

A mimo court se umí hezky usmívat. :o)
Reagovat
sprchon
Ach jo... Nevypadalo to tak zle. Pokud jí nelimitovalo to rameno, tak ať kouká vyhrát aspoň toho debla. ;) S Jurak tam jsou jako jedničky.
Reagovat
VlS
sparingpartnerovi Sereny, pročpak utíká k Vice? Tady je prostoru k teoriím! Takový téma leží ladem a nikdo se do něj nepustil.
Reagovat
blixa
To nám určitě vysvětlí Monty :D
Reagovat
George_Renel
Hledá mladší???
Reagovat
VlS
Já si myslím, že v tom bude něco sofistikovanějšího, včetně toho, že nesplňuje podmínky pro daňově uznatelnej zápas. A nevíme, jestli dobře pečoval o Sereninýho Yorkshira, třeba mu špatně aportoval Yorkshirky a on se nemohl plně rozvíjet.
Reagovat
VlS
daňově uznatelnej náklad, ne zápas bože...
Reagovat
janek_da
Proč ne? Tax free match - to zní dobře
Reagovat
smazaný uživatel
Už včera to nakousnul haitik a dal i odkaz na Twitter. :) Já na tom nevidím nic divného. Stejně jako si hráčky vyměňují trenéry, tak si můžou vyměňovat i sparingpartnery. Navíc Vika je Sereny kamarádka, takže Saschu určitě dobře zná. :)
Reagovat
VlS
No, jen jestli ne až moc dobře, když opustila toho hastrmana rastamana :-). A Serena jim na to přišla.
Reagovat
George_Renel
Ty české si mění nejen sparingpartnery, ale i partnery :-).
Reagovat
smazaný uživatel
to zase zabalila, dostane kanára a bude hotovo. Už se netrap a v Praze si zahraj naposledy.
Reagovat
Frick
kam to ještě napíšeš?
Reagovat
Frick
kam to ještě napíšeš?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, nejsem vědma.
Reagovat
Frick
Aspoň, že dala to jedno kolo.
Reagovat
smazaný uživatel
mrzí mě, že se Petra odhlásila, už jsem se těšila na další adrenalin... Hlavně, aby se dala brzy do pořádku. K Frickovi - jistě každý si tu může psát a také píše , co chce. Ale frick tady plodí někdy neskutečné věci a HLAVNĚ tím zamoří obrovský prostor na TP. Nereagovat, jedinná účinná pomoc a zároveň možnost omezení jeho projevů.
Reagovat
Frick
A co teprva nudlovka od Fandiny.
Reagovat
Fandina
Ty to tu také zamořují. A hlavně, vždycky se najde někdo, kdo mi pořád odpovídá. A pořád dokola.
Reagovat
smazaný uživatel
Naposled - nereagovat !
Reagovat
smazaný uživatel
konšpiračných teórií sa nakoniec ukáže ako pravdivých
Reagovat
smazaný uživatel
A co jako? Jakou to má pro nás výpovědní hodnotu ? Absolutně a totálně žadnou.
Reagovat
janek_da
Kura takže to musi byt mixnute, protože těch teorii je tady vic

tipuju na těhotenstvi, příprava na Wimbledon, psychická únava a zranění, choroba

rozchod s trenerem, rozchod s partnerem, ... - malo pravděpodobne
Reagovat
smazaný uživatel
Těhotenství bych zařadil do kategorie málo pravděpodobné, s ostatním celkem souhlas.
Reagovat
janek_da
jsem si samozřejmě dělal srandu :)
Reagovat
smazaný uživatel
Jasný :-)
Reagovat
lars
jasne v zime priprava na letni Wimbledon
Reagovat
lars
:))
Reagovat
smazaný uživatel
Ten Wimblecon jsem nějak přehlíd :-)
Reagovat
Roger_Federer
tehotenstvi z trenerem
Reagovat
Frick
Nj, plešatí sou seksy.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou
Reagovat
smazaný uživatel
Ta procenta sis vycucal z kterého prstu?
Reagovat
smazaný uživatel
Percenta trepem od brucha.

Tak ako všetci tu :)
Raz za čas môžem..
Reagovat
blixa
Spíš tak 0,67%. Kospirační teorie jsou produktem nemocných mozků.
Reagovat
sprchon
Osobně mi růžová k většině holek (ani chlapů) moc nesedí. A teď posledních pár týdnů se běžně potkávají na kurtu dvě růžové hráčky. :D Kdy to skončí?
Reagovat
Frick
U holek růžová neva :o)

U chlapů je to teplý.
Reagovat
tommr
Klára už prohrávala 2:5, ale dokázala to otočit na 6:5 a měla šanci dopodávat set. Bohužel jí nevyužila a TB jí vůbec nevyšel ...
Přesto dneska hraje podstatně líp a bojuje víc než u ní bylo zvykem v poslední době. Snad to po neštastně prohraným prvním setu zase nezabalí ...
Reagovat
George_Renel
Tak bohužel.....
Reagovat
Frick
Petra za Petru
Reagovat
Frick
Je třeba uznat, že je skutečně fešanda :o) Ta figura :o)
Reagovat
sprchon
Sice vývoj setu otočila, ale nedopodávala, v TB si to na začátku zkazila a čelila za stavu 1:6 pěti SB. Dva úspěšně odvrátila, další ne...

Tak snad bude třetí set lepší. ;)
Reagovat
Frick
To jsi tak dobrý věštec? :o)
Reagovat
sprchon
Pouze optimista. ;)
Reagovat
lars
A k cemu ji bude 2.set kdyz ho prohraje 7:5 v TB? :))
Reagovat
blixa
Jak se dá set prohrát 7:5 v TB ?? :D
Reagovat
sprchon
Úplně normálně. :)
Reagovat
lars
vysledek TB = 7:5 :))
Reagovat
blixa
Jo tak :D
Reagovat
sprchon
:D :D
Reagovat
blixa
No sory, ale špatná jazyková posloupnost. Když napíšeš prohrát set 7:5 v TB, tak to v češtině znamená že si prohrál set 7:5 a prohrál si ho v TB, což nejde. Čili správně to má být "prohrát set v TB poměrem 7:5", nebo tak nějak ;-)
Reagovat
sprchon
Jo, určitě se to dá napsat lépe. A nebo tak, jak se píšou výsledky - 7:6(5).
Reagovat
lars
Na psani "romanu" nemam cas. logicky je to spravne :)
Reagovat
blixa
Bohužel, jazykově logicky je to nesprávně. A tady používáme k dorozumívání jazyk.
Reagovat
ta-dah
...logicky na tom neshledavam zadnou chybu, jazykove snad jen tu chybejici carku, jejiz absence nema zadnou vyznamovou relevanci:-); totiz vysledek setu, pokud jde do tiebreaku, je vzdycky 7:6. Lars mohl napsat 7:1 v tiebreaku, pak by te nic nematlo:-)))
Reagovat
blixa
A z češtiny jsi měl(a) ve škole co ? :D
Reagovat
ta-dah
...ono 'sporne' vyjadreni neni o cestine, je to o logice veci. Je preci logicke, ze k TB dochazi za stavu 6:6 a konecny vysledek setu je vzdycky 7:6. Myslim, ze lars chtel jen zduraznit, ze to bude vyrovnane, ale stejne nakonec prohraje tesne v TB. Co ti na tom vadi, nechapu.

A budu predstirat, ze tu otazku, kterou jsi zrejme minil zpochybnit mou argumentaci, jsi nepolozil...:-) Moje jazykova vybavenost a nedej boze znamka z CJ s pochopenim vyse uvedeneho vskutku vubec nesouvisi, ver mi...:-)
Reagovat
blixa
Vadí mi to, že to je z logiky jazyka postaveno špatně. To je vše. Jazyk je dorozumívací prostředek a má jistou logiku ve větné stavbě. Ale to už asi nikomu pod 50 nejde vysvětlit :D
Reagovat
lars
NESOUHLAS
Reagovat
blixa
Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat :D
Reagovat
VlS
A není lepší uznat, že sis přisednul drátky?
Reagovat
blixa
To bych mohl, ale lepší je sprdnout "mládež" že neumí česky :D
Reagovat
lars
"omezenci " a tenis. laikove maji problem to spravne pochopit :))
Reagovat
sprchon
Nekaž mi to, snažím se myslet optimisticky. :) Pokud bude lepší třetí set, tak bude automaticky lepší i druhý set. ;)
Reagovat
ipko
dnes battle of the sexes: Petra Kvitová-Novak Djokovič :D
Reagovat
PH94
6-5 :) Snad ten 1. set dohraje :)
Reagovat
tommr
no nevím jestli to dopodává - kdyby byla na příjmu bylo by to lepší ... :)
Reagovat
kohlik
prohrála ho
Reagovat
PH94
Na hru Kláry se po dlouhé době dá koukat :)
Reagovat
ipko
ešte len, aby otočila prvý set.. :)
Reagovat
George_Renel
Ale připadne mi, že ji to zatejpované rameno trápí.
Reagovat
PH94
Asi ano, ale bojuje :) Po dlouhé době do toho opravdu dává vše :)
Reagovat
sprchon
Před chvílí jsem to zapnul a taky se mi to líbí. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Mě se nelíbí ten její věčně znechucený xicht... hrůza :-D
Reagovat
filp
Dle idnes odpociva v zahranici. Necham radeji bez komentare
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud si potřebuje vyčistit hlavu, je dovolená v zahraničí ideální řešení.
Reagovat
Davor1
Čo tak prestať s tými konšpiračnými teóriami a nezmyslami? Odhlásila sa, pretože na to určite mala nejaký relevantný dôvod- možno zdravotný, možno si potrebuje psychicky oddýchnuť, možno sa chce venovať tréningu a zlepšiť veci, ktoré stáli za tými horšími výsledkami z posledných týždňov. Určite by som to nijako nedramatizoval, IW nepatrí k jej obľúbeným turnajom, neobhajuje veľa bodov a ak jej to môže pomôcť k zlepšeniu v ďalšej časti sezóny, tak smelo do toho...
Reagovat
babolat.cz
a sám spekuluješ...jaký je v tom rozdíl? Že jsi to shrnul do jednoho příspěvku?
Reagovat
babolat.cz
je to TOP hráčka a ještě k tomu naše, tak se nediv. Jsme starostliví...
Reagovat
smazaný uživatel
Jasan, Davor taky spekuluje, ale na rozdíl od šílených teorií typu těhotenství/vážná choroba/návrat na domovskou planetu je ta jeho vcelku racionální a zatím se jeví jako nejpravděpodobnější.
Reagovat
Davor1
Predbehol si ma, chcel som reagovať rovnako, vďaka :-))
Reagovat
Frick
No ale ona nebude hrát prý ani Miami (a já bych tomu věřil). Že by si dala Charleston je nepravděpodobné, pak je FC, takže by se na tůře mohla objevit až ve Stuttgartu. Skoro 2 měsíce po Dohá.

Předtím Arabií měla taky skoro měsíční pauzu.
Reagovat
smazaný uživatel
Pauzu měla akorát chvíli po finále Fed Cupu, kdy si na pár dní skákla na dovolenou do Dubaje, od té doby buďto trénovala nebo hrála turnaj.
Reagovat
Davor1
Z top4 hráčok zatiaľ odohrala suverénne najviac turnajov. Simona vynechala Sydney aj Dohu, Serena hrala len AO. Nemyslím si, že je to až taký problém, že bude mať dlhšiu pauzu, naopak, viac času na tréning a prípravu na antuku...
Reagovat
lars
blbost je "viac času na tréning a prípravu na antuku", nebot body z PM nenahradi
turnaj v IW je pro ni lepsi nez antuka
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak bych řekl, že ten ultrapomalý hard je pro ni možná vůbec nejhorší povrch.
Reagovat
Davor1
IW a Miami sú pre ňu príliš pomalé a nesedia jej, na oboch má maximum jedno QF. Na antuke v Madride dokázala vyhrať a tiež tam má semifinále z vlaňajška, takže absolútne nie je pravda, že IW je pre ňu lepší ako antuka.
Reagovat
Frick
Spíše ČF :o)
Reagovat
VlS
Taky si myslím, že Madrid je pro ni lepší než ultrapomalé a větrné IW a prádelna v Miami. Nakonec, vyrostla na antuce. Souhlasím s Davorem, nedělal bych z toho vědu a v klidu bych počkal, co se bude dít dál.
Tenis je strašnej sport, nemá v roce 1 vrchol, jako ostatní sporty, ale má hned 4 největší, 5 - 6 trochu menších a hafo dalších vrcholků a vše je rozptýlené do 11 měsíců. Vůbec se nedá divit, že si špičkové hráčky dělají pauzy a sem tam něco prostě vynechají, zvlášť, když k tomu je důvod.
Reagovat
blixa
No co, Petra nebude, spravíme si chuť na finále Kája - Lucka ;-) :D
Reagovat
Davor1
Presne tak, nakoniec sa aj tak pozerá len na umiestnenie na konci roka a stačí jedno veľké víťazstvo (napríklad aj ten Wimbledon :-)) a sezóna sa hodnotí ako výdarená. Som si istý, že jej čas ešte príde, ako už tradične v druhej polovici sezóny, trávou počnúc a rýchlymi ázijskými hardmi končiac :-))
Reagovat
tommr
no jen aby pak už nebylo pozdě ... :(
Reagovat
blixa
Pozdě ale přece ! ;-)
Reagovat
lars
Ale body z IW se nedaji nahradit. postup do 3.kola neni nerealny
Reagovat
smazaný uživatel
Nedají. Na druhou stranu v minulosti ani v IW ani v Miami žádné extra výsledky nedělala - z loňska obhajuje nějakých 336 bodů, a to se dá mluvit o tom, že se jí tu loni docela dařilo, takže pro ni to zas tak velká ztráta nebude.
Reagovat
lars
Kazda stovka bodu muze byt dulezita !!
Predloni ziskala z obou PM skoro stejne jako loni
Reagovat
smazaný uživatel
Takže ještě jednou - tahle americká štace jí nikdy moc neseděla a pokud se necítí být v pohodě, tak by to letos sotva zlomila. Závěr je ten, že pokud by to se sebezapřením jela odehrát, nijak zvlášť by si nepomohla.

A z čistě lidského hlediska jsou mi nějaká body momentálně úplně u prdele, hlavně si přeju, aby byla fit.
Reagovat
lars
A jak vis, ze neni fit?:))
Reagovat
Frick
Tak i na iDnesu začali s těhotenstvim.

Ta jestli si to tady a tam čte, tak snad na to fakt s tim Radkem hupnou :o)
Reagovat
smazaný uživatel
Myslíš, že je masochistka aby četla tyhle diskuze? :-))
Reagovat
Frick
Co my víme. Některým jejím soupeřkám nejsou praktiky tohoto typu cizí.
https://pbs.twimg.com/media/B_EQizdVAAAOv3r.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Dyť ona nečte ani vlastní facebookové stránky, tak co by dělala tady. ;-)
Reagovat
babolat.cz
Fandina je ale přesvědčená, že to všichni tenisti tady čtou, zejména její fandění a zejména během zápasu :-)
Reagovat
Fandina
A to ti řekl kdo?
Reagovat
George_Renel
Klárka již zahájila.
Reagovat
Frick
Ale je tam hnízdo turbosršňů :o)
Reagovat
Frick
Ona fakt žije se svým trenérem?
Reagovat
PH94
Každopádně Bára by se mohla dostat mezi 16 nasazených ne?
Reagovat
VlS
20-1 =19, - Venuše =18. Víš ještě o dalších dvou odhlášených?
Reagovat
PH94
Serena
Reagovat
VlS
Serena v IW letos HRAJE!!!
Reagovat
PH94
Jo vlastně :D Tak to asi neklapne :/
Reagovat
Frick
http://www.gardabaer.is/library/Images/ithrottir-og-aeskulydsmal/Stjarnan/Harpa%20%C3%9Eorsteinsd%C3%B3ttir.jpg

Že sportující mamky jsou prostě roztomilý :o)
Reagovat
filp
tahle taky sportuje a jak (cela zari), mozna by to byla zajimava galerie
http://zpravy.idnes.cz/foto.aspx?foto1=WEI4d76ad_1a5095c1a8PL9_1866.jpg
Reagovat
Frick
http://img.blesk.cz/img/2/full/1083727-img-sport-lyzovani-neumannova-lucie-dcera.jpg
Reagovat
filp
tato se zkousela vracet v materstvi ale uz jen na ceske urovni, na vice to uz neslo
http://absolventi.gymcheb.cz/2008/javitov/lida+dite.jpg
Reagovat
Frick
Bylo jí 32...
Reagovat
filp
nesmim zapomenout na tuto damu
http://www.katerina-emmons.cz/data/userfiles/image/Emmons/Balen%C3%AD%20kn%C3%AD%C5%BEek.jpeg
Reagovat
filp
nesmim zapomenout na tuto damu
http://www.katerina-emmons.cz/data/userfiles/image/Emmons/Balen%C3%AD%20kn%C3%AD%C5%BEek.jpeg
Reagovat
Frick
Trochu opomíjená sportovkyně - na to, že má doma kompletní sadu medailí z LOH.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenis a mateřství, to se vzájemně vylučuje.
Reagovat
Frick
A co Kim?
Reagovat
filp
no to je pravda, uplne mi vypadla
Reagovat
janek_da
Tak Kim je jasna, ovšem Margaret Court je jiná váha.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Margaret_Courtov%C3%A1
Reagovat
filp
Ta pani snad zila tri zivoty!
Reagovat
smazaný uživatel
Kim? Výjimka potvrzující pravidlo. Navíc jednak odešla na MD dřív, než eventuálně Petra a po návratu sice udělala pár velkých úspěchů, ale dlouho nevydržela.

Ostatně kolik je aktuálně matek v top 10? Top 50? Top 100? Top 200? Top 500?
Reagovat
VlS
3 roky, 3 GS a TM = dlouho nevydržela? Hm, taky dobrý
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže z těch 3 let rok, možná rok a půl byla víc marod než na kurtech..
Reagovat
filp
to jsem si neuvedomil, jak moc travi na cestach, to opravdu asi nelze skloubit tak, aby dite netrpelo. Byla nejaka tenistka, ktera to tak praktikovala?
Reagovat
smazaný uživatel
Kim. Ale ani ta to moc dlouho nevydržela.
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A150305_101814_tenis_par
Reagovat
gigin
Gustav Sojka
Přejedla se bůčkem.
Reagovat
smazaný uživatel
.
Reagovat
Frick
Prší. Klára zatím nehraje :-(
Reagovat
Frick
http://sport.idnes.cz/kvitova-se-odhlasila-z-indian-wells-d6e-/tenis.aspx?c=A150305_101814_tenis_par

Že by nějaký únavový syndrom?
Reagovat
PH94
Ani v Miami? To už by muselo být opravdu něco závažného..
Reagovat
gedzitka
To Miami je jen spekulace, zatím se z něj neodhlásila.
Reagovat
smazaný uživatel
Mozna gravidita
Reagovat
Frick
To nás ještě nenapadlo. THX.
Reagovat
Frick
...ale snad to bude jen těhotenství.
Reagovat
pingwin
A není to jedno ?? Prostě se odhlásila a basta. Co je komu po tom ? Pokud bude chtít, tak to řekne sama ..
Reagovat
Frick
jsou také veselé kopy.

Prý si chce Petra užít čas s Radkem než zase začne hrát hokej, bo by taky by mu mohl puk rozrasit obličej, načež by byl pak Radek stejný "krasavec" jako jiný Radek :o)
Reagovat
Frick
Who can blame Petra? She needs to get in some quality time with this hottie NOW before he takes a hockey puck to the face (and starts looking like the other Radek).
Reagovat
gigin
proč Kvítí nenastoupí v IW. Březen, blíží se termín odevzdání daňového přiznání. Musí to dodělat a řádně odevzdat.
Reagovat
janek_da
:-DDD
Reagovat
VlS
Jasně, osobně a nezapomenout na bombošku a kafe pro úřednici. No, že nás to hned netrklo :-))
Reagovat
smazaný uživatel
"Tenistka Petra Kvitová nebude hrát v Indian Wells. Z turnaje se odhlásila, oficiální důvod zatím nebyl zveřejněn. Podle informací iDNES.cz ji k tomu přiměla únava z předchozího programu."
Reagovat
Frick
Tak dobrý. Není nemocná ani na smrt, ani na život. :o)
Reagovat
smazaný uživatel
zajímavé, pokud je to tak, tak to určitě nebude únava "fyzická", ale jednoznačně "psychická".
Reagovat
Frick
Musí se vyrovat s tim, že její pozice české no.1 může být výhledově v ohrožení.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že zrovna tohle ji trápí ze všeho nejmíň ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak řečeno si pravý důvod nechá pro sebe, ale zřejmě to nic vážného není.
Reagovat
Frick
Nicméně - to by jí skutečně 14 denní (zápasováú pauza na odpočinek nestačila. Kor s tou celkem malou porcí zápasů, co zatím odehrála.
Reagovat
gigin
Takže teď si nám to jasně objasnil a může být klid ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Je mi to líto a i tebe mi je líto, ještě víc je mi líto, co dokážou lidi napsat za deb.lní kecy. Ať je to cokoliv, doufám, že se vše dobře vyřeší, fandila jsem ti, fandím a fandit budu, i když jsi mě občas děsně štvala. Ale jsi jen člověk s chybami, jako každý. Věřím, že tě zase uvidím hrát a držím palce, ať jsi v pohodě.
Reagovat
janek_da
Taky ti fandim ... Petro

Připadá mi, že jenom jeden nick tady piše ty kecy. V te záplavě to vypadá, že je jich víc.
Reagovat
SubOptikT
+1
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy jsem nevěřila, že se k tomu snížím, ale Fricku, ty jsi pro mě největší idi.ot co sem píše, ty ses nenarodil, ty jsi byl stvořen, aby člověk pochopil, co je to opravdová srážka s Blbcem. Jsi chudák, co si tady věčně honí ego, v soukromí si tě nikdo nevšímá, jsi frustrovaný a jediné, z čeho jsi nervozní je, když ti nejde net a ty nemůžeš na TP psát ty svoje hovadiny. Jsi pro mě veš, zlá, zákeřná, ale věřím, že i na tyhle parazity existují přípravky. Takže se taky dočkáš.
Reagovat
blixa
+1
Reagovat
Roger_Federer
:)
Reagovat
gigin
Co je lepší? Orgasmus nebo winner?
Reagovat
smazaný uživatel
orgasmus při winneru :)
Reagovat
Frick
Já dokážu své příspěvky rozdělovat na vážné a méně vážné.

Bohužel, problémem je to, že to často nedobře podám a pak je to pod rozlišovacího schopnost psaného projevu.
Reagovat
Fandina
Na veřejném webu se vyskytují různí lidé, vzdělání, inteligence. Ne každý rozumí humoru druhého. Proto je lepší se vyhnout psaní v tomhle stylu, protože ne každý to pochopí. Je proto lepší nepsat s nadsázkou, protože si to každý vyloží jinak.
Reagovat
Frick
Bez nadsázky by to byla nuda.
Reagovat
Fandina
Všechno má svá plus a mínus. V jistém smyslu někdy i nuda potěší ... úsměv
Reagovat
Frick
Já mám za to, že nadsázka je zde běžným jevem.
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě, že ano, i já tu píši s nadsázkou, ale ne každý nadsázky rozezná. Vždyť ty sám píšeš, že to někdy neumíš podat, jak sis to představoval. A pak se divíš, že na to někdo reaguje opačně.
Reagovat
Frick
Asi budu muset skutečně užívat vysvětlivky. :o)
Reagovat
Fandina
Pro mě nemusíš, já si s ironií umím poradit ... úsměv
Reagovat
filp
Nevim, cim si to Frick vyslouzil? Přecetl jsem vlakna zpet a nikde Petru neurazi, jen spekuluje o tehotenstvi, ci rika, ze je blaznive zamilovana. v Podobnem smyslu s nadsazkou spekuluji i ja. Dle meho nemuze zenu urazit spekulace o jejim tehotenstvi, nebot jinymi slovy rika, jste krasna, zdrava, pritahujete muze. Naopak jsou zeny, o ktery se takto nemluvi, nebot asociace vzbuzuji presne opacne. Ja nejvic obdivuji sportovkyne, ktera prozily oboji vrocholovy sport i dar materstvi Formanova, Spotakova, Neumanova. Mozna jsou i takove, ktere by sve medaile za tyto radosti vymenily. Proste nechapu, co je na veci zleho, kdyz se mluvi v duchu Fricka.
Reagovat
Fandina
Tady je zvykem psát o druhých, že jsou dementi, zlí, potřebují psychiatry a podobně. Nic nového pod sluncem.
Reagovat
janek_da
Některé Frickovy komentáře spadají do kategorie "mučení kapkami vody".
Reagovat
babolat.cz
co šílíš? Co tak hrozného napsal? Nejsme v komunismu, aby jsme měli zakázáno dělat si legraci z VIP. To asi musí být dost velký idol pro tebe, když tak trojčíš, něco jako pro severokorejce kim ir-sen...
Reagovat
smazaný uživatel
co bych šílela, Frick tady zamořuje vzduch svými kecy už jak dlouho, nereaguju jen na dnešek a že zrovna ty mě budeš okřikovat, sám tady taky dost často provokuješ. A co sem pleteš komunismus, bože? Umíš něco jiného? Mně vadí jeho stupidita, netakt a lež, Petru tady propírá jako nějaký mravokárce, má na ni kecy a pak piše, jak je nervozní, že neví, proč se odhlásila, pokrytec. Jednou za čas zanadávám, no a co, tak si mě nevšímej.
Reagovat
PH94
Zdá se mi, že pár lidem tady hráblo..:D
Reagovat
smazaný uživatel
A nevim, jestli znate zensky. V kolektivu se jim sjednoti menstruace a taky tak nejak hromadne otehotni....no a když je tehotna Li Na, ale i Katie Spellman.....
Reagovat
smazaný uživatel
Ježiš :-D
Reagovat
VlS
chřipková epidemie, a tady někteří za chvíli vymyslí, že byla unesena Marťany. V klidu počkám na důvod.
Reagovat
gigin
Jestli se ovšem dočkáš pravdy.... Nakecat můžou cokoliv...
Reagovat
VlS
No můžou, to tady můžem taky, a evidentně děláme. Frick za chvilku začne řešit, jestli Petra bude mít kluka, nebo holju, a jestli ho nechají pokřtít, nebo bude pohan :-))
Reagovat
gigin
No uvidíme, ogaři. Hlavně ať hraje....
Reagovat
Frick
Dvojčátka - mix. Hokejistu a tenistku.
Reagovat
gigin
Tvl, není přece tak praštěná, aby se v takovém věku a v takové pozici nechala zbouchnout...
Reagovat
Frick
Je taaakhle zamilovaná. Takže ano - je praštěná.
Reagovat
gigin
No anebo i vzala k srdci Gulbisova slova, že baby mají být doma, rodit haranty, vařit vepřo knedlo zelo a prát posrané trenky. Možné je všechno. Do bab a do melounů nevidíš.

Ale pořád si myslím, že se mýlíš....
Reagovat
Frick
tak je to takový veselejší - spekulovat o těhu než o nějaké velké zdr. lapálii, no ne?
Reagovat
filp
jdu na tenky led spekulaci. Neumanova Fruhauf - jsem tehotna: Ty ses zblaznila, v tehle chvili? Chces vsechno zahodit?. Petra Kotyza - Jsem tehotna. Ty ses zblaznila, chces vsechno zahodit. Do Dauha s tebou ani nepojedu, nebudu ze sebe delat blce. - ))))) Televize JPP
Reagovat
smazaný uživatel
V Dubaji s ní byl. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi ten poslední, kdo může hodnotit něčí praštěnost..
Reagovat
smazaný uživatel
To můžou, otázka je, nakolik by se jim podařilo pravdu ututlat.
Reagovat
Frick
Vzala by si volný šaty a začala se brutálně přežírat.
Reagovat
smazaný uživatel
Děláš si šoufky nebo to fakt myslíš vážně?!
Reagovat
Frick
Nadměrná obezita skryje těhotenství. Slyšel jsem o případu hyperobézní ženy, která nevěděla až do porodu o svém těhotenství.

Ale já věřím tomu, že Petra by nic neskrývala a byla by na své těhotenství hrdá. :o)

A už toho necháme.

Ale třeba za pět, šest let to skutečně bude realita. Kdo ví...
Reagovat
smazaný uživatel
Ty seš marnej..
Reagovat
Frick
Ty zase nemáš smysl pro lehce nekonformní humor.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže u tebe si fakt člověk nemůže být jistý, co považuješ za humor.
Reagovat
Frick
To, že mám o ní obavu, skutečně humor není. Věř.
Reagovat
Fandina
Já to co píše neberu vážně. Něco je k zamyšlení, ale jinak je zbytečné se tím zabývat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jeden duvod odpada, ackoli kdyby nejela z tohoto duvodu, byla by lehce cakla.
Totiz ze chce byt v Pv s Radkem.....Oni totiz uz sezonu skoncili a Petra si ho tak klidne mohla.pribalit do batuzku jak Domina Hotentota.
Reagovat
Frick
Třeba se bojí lítat :o)
Reagovat
gigin
http://www.tennis-arena.cz/korda-ma-problem-rios-chce-jeho-korunu-z-melbourne-6142cz/
Reagovat
janek_da
ty jsi aspon po sexu
Reagovat
gigin
Ne. Po winneru :D
Reagovat
janek_da
takže už ses rozhod, co je lepší?
Reagovat
gigin
Jasně.
Reagovat
janek_da
:-D
A po šedesátce mužeš pokračovat dál ve 4hře
Reagovat
gigin
Přesně tak. Já si myslím, že je to velmi moudré rozhodnutí prostě :D
Reagovat
janek_da
Reagovat
gigin
Jj, a vidím, že i Petra se rozhodla.
Reagovat
Frick
A nemohla by Katka zkusit obvinit Lazutinu z toho, že zobala už v Naganu? To bylo taky v tý době.
Reagovat
Frick
Mexicé ITF 25.000 (od 16.3.) hrát nebude, odhlásila se.
Reagovat
smazaný uživatel
Mozna prisel nejaky divocak :)
Reagovat
Frick
http://youtu.be/KAwjOMsJ2kc?t=29m41s
Reagovat
Roger_Federer
IW kvalda..mujj tip.
Reagovat
Frick
Těžko, začíná v pondělí nebo kdy.
Reagovat
Roger_Federer
A?
Reagovat
Frick
Už by se to vědělo, kdyby jí dostala.
Reagovat
smazaný uživatel
ne ne, WC na IW už sou venku.
Reagovat
smazaný uživatel
MDWC: Serena,Vekic,Mattek,Chirico,Vickery,Min,Gibbs,Town send

Qualifying wildcards were given to Americans Julia Boserup, Maria Sanchez, Tornado Black, Allie Kiick, Taiwan?s Hsieh Su-Wei
Reagovat
smazaný uživatel
ale co se týče Miami, tak tam i celkem věřím že tu WC dostane. Třeba.
Reagovat
George_Renel
Při tom neustálém navážení se do jejího soukromí, výkonů, daní, intimních záležitostí jako je nemoc a podobně si třeba také mohla říci, že dost, stačilo.
Dokazovat si nic nemusí, vyděláno má nadosmrti, proč by se měla nervovat. Popravdě, ani bych se jí nedivil.
(To jen konspirační teorie, která nezazněla).
Reagovat
Frick
Jako v 25 letech skončit s tenisem kvůli tomu, že Huml sdílel Pospíchalův post?
Reagovat
Fandina
Já doufám, že si z útoků druhých nic nedělá. To by se z toho musela zbláznit.

Uvidíme jak to bude. Samozřejmě bych jí přála, aby jí nic nebylo a mohlá hrát dál. Peti pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Je jeden důvod, hodně silný důvod, proč se může, stejně jako většina úspěšných sportovců, chtít nervovat dál - potřeba seberealizace.
Reagovat
gigin
Já si myslím, že by bez tenisu nevydržela. Musí to rýpání do soukromí prostě ustát. Jako ostatní. Je to sice hnus, to chápu, ale bohužel je to taková daň. Proto tyhle lidi obdivuju. Já bych to nedal určitě...
Reagovat
filp
Ano to je neprijemne, ale je to dan za financni ohodnoceni. Kdyby byla 4 na svete v mene sledovanem sportu treba ve veslovani, nemela by tyto problemy, ale ani ty bonusy.
Reagovat
smazaný uživatel
nic jiného než zranění se nedá očekávat jako oficiální důvod. A to i v případě, že by šlo třeba o něco jiného (rodinné problémy, změny v týmu atd)

Prostě to bude natržený sval nebo tak něco. Ona je to v zásadě i nejpravděpodobnější varianta. Může se stát.
Reagovat
Frick
Protože si myslím, že se brzy dozvíme nějakou asi nepříliš dobrou zprávu. To je snad normální.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak radši nemysli, protože z toho tvýho myšlení jsem zase nervózní já.
Reagovat
janek_da
Je Frick d*ebil nebo blbec?

Nebo je to normální posílat tady takové posty? Když je někdo pošle jednou za čas, tak to je asi celkem ok. Vyšetření u psychiatra by nám řeklo víc. Já bych byl pro to vyšetření.
Reagovat
Fandina
Tak ono to není nic nového, že na veřejném webu píše kde kdo. Nevím, kdo je Frick, ale jako u každého si přečtu co píše, udělám si o tom obrázek a to je tak všechno co s tím mohu dělat.

Každý rozumný člověk tohle ví a dělá.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem proti. Jestli se citi byt normalni tak rozumny clovek to musi prekousnout i kdyz ty jeho komenty opravdu jsou k pozamysleni.
Reagovat
Fandina
Na TP je už zvykem, že se z lidí dělají blázni. Vypisují se o nich ankety, píše se o nich, že dělají co nedělají a podobné věci. Není to první případ, kdy se druzí posílají k psychiatrovi. A zajímavé je, že to vždycky dělají přibližně stejní nickové.
Reagovat
Roger_Federer
kazda poradna rodina ma nejakou cernou ovci, sveho dementa..
Reagovat
Frick
Vy nudlovkáři máte co mluvit.
Reagovat
Fandina
RF je první, kdo o druhém píše, že je dement. Chytrý člověk to nepíše.
Reagovat
Roger_Federer
nee o druhem, o Fandine.A uz vubec nejsem prvni, ze si dement tady reklo vice jinych uz predemnou.Ja jsem z tou myslenkou dlouho bojoval, ale po dukladnem zvazeni a konzultaci z kamaradem jsem ji prijal.
Reagovat
Fandina
Urážíš i jiné. Nejen mě. A to že mě považuješ za dementa je právě důvod, proč vím, že si hloupý. Už jen tím, že se neustále odvoláváš co říkají druzí. Urážíš a nic jiného neumíš. A nejsi ani slušný.
Reagovat
Roger_Federer
Proc lzes?
Neurazim nikoho, o tobe tvrdim ze si dement.To neni urazka.
Reagovat
Fandina
Je to velká urážka. Chápeš to vůbec?
Reagovat
Roger_Federer
Neni to urazka.Ja vychazim z faktu a obrazku, ktery jsem si za ty roky udelal o nicku Fandina, o jeho chovani, vystupovani z pristupu k ostatnim diskutujicim.Z toho lhani, utoku, neustaleho poucovani, sebestrednisti.
Pisatel "Fandina" neni uplne v poradku.
Konzultoval jsem to z doktorem.
Reagovat
Fandina
Nick Fandina je v naprostém pořádku. Co ale v pořádku není, je to, že ty si o mně myslíš, že jsem dement. To je naprostý nesmysl.
Reagovat
Roger_Federer
Muzes necim podlozit, ze se pletu?Myslis si snad ze tvoje chovani a vystupovani tady za ty roky je zcela v poradku?
Myslis, ze kdyz si schovana za anonimitu webu, ze je to v poradku a zcela bez trestne si utocila, obtezovala, jine nicky?.
Reagovat
Fandina
Já tu na nikoho neútočila, nikoho neohrožovala. Neexistuje jediný důkaz na to, že jsem to dělala.
Reagovat
Roger_Federer
Jiste ze existuji, nekolik "staronicku" si to velmi dobre pamatuje a samozdrejme by to bylo i dohledatelne.
Reagovat
Fandina
Nikdy nebylo mým úmyslem a také jsem to neděla na kohokokoli tu útočit. Proto to nikdy nedohledáš. Nebylo to, nemůže na to být důkaz.
Reagovat
Roger_Federer
:)..jiste, chapu ze ti co tady nechodi casto, nebo jsou tu kratce ti to lhani a delani"ja nic, ja muzikant"jeste zerou..Ale casem te stejne prokoukl kazdy a udela/lal si obrazek.Takze klidne si pis dal co chces, pro me si lharka.
Reagovat
Fandina
Mně je úplně jedno, co pro tebe jsem. Já se znám, nelžu, nehádám se a na nikoho neútočím. Neexistuje jediný důkaz na TP, který by tohle prokázal. A ani to není důležité. Co si myslíš ty, je mi jedno. To, že tady x nicků píše nejen o mně, že jsem dement, lžu a jiné urážky je jejich věcí, ne mojí. Já to nedělám.
Reagovat
Fanda67
Fandinko
No mě si minulý týden přiznala že jsi lhářka ( teda že vždy nemluvíš vždy pravdu což je pro mě totéž ) a psala jsi že každému rozumnému člověku je to jasné :).. Tak se do toho nějak zamotáváš ...
Reagovat
Fandina
Já jsem ti psala, že jsem lhářka? Podívej, to, že si tady o mně napsal, že vyčkávám na někoho, pak na něj útočím. To je tvůj problém, ne můj. Nepiš takové věci o druhých, pak nebudeš mít důvod se k tomu vracet. Neměl si pravdu, nikdy jsem tu na nikoho nevyčkávala. Proč bych go dělala. Tvůj problém, že si to o druhém myslíš.
Reagovat
Fanda67
To co píšeš jsem nepsal, ale chápu asi ti již paměť tak neslouží ... Já to tedy najdu a zkopíruju sem ok?
Reagovat
Fandina
Zeptám se tě jinak. Proč sem chceš něco kopírovat. Co tě k tomu vede. Je přece moje věc, co tu píšu. Proč to rozebíráš, co tě k tomu vede?
Reagovat
Fanda67
Pokud někomu píšeš že nelžeš a mě že lžeš tak mě to zajímá :)
Já si nemyslím že jsi dement ( a podle mě si to nemyslí i roger), naopak jsi velmi inteligentní, jen při svém věku už nevíš co jsi kde napsala a zamotáváš se do toho ...
Reagovat
Fandina
A proč je pro tebe důležité, jestli se do něčeho zamotávám nebo nezamotávám. To je přece moje věc, kdo jsem a co tu píši. Ano nelžu. Neexistuje důvod tady ke lhaní. Proč tě zajímá, jestli lžu? Tobě přece musí být úplně jedno, kdo je nick Fandina a co tu píše.
Reagovat
Fanda67
Tvůj příspěvěk:
****************************************************
27.02.2015 13:32Od: Fandina
A ty si vážně myslíš, že nějaký člověk má na světě vždycky pravdu? Myslíš to vážně? Já myslela, že jsi rozumný a tohle přece nikdo nemůže myslet vážně. Nebo ano?
****************************************************
Reagovat
Fandina
A to je důkaz čeho. Co je na tom nepravdivé?
Reagovat
Fanda67
Pokud napíšeš já nikdy nelžu a potom žádný člověk nemá pořád pravdu ( tedy někdy lže) tak jedna z těch vět je lež - obojí jsi psala ty a je mi celkem jedno která je pravdivá a která ne :)
Reagovat
Fandina
Já nelžu. Pokud trváš na tom, že jsem v tomhle případě lhala, kde je důkaz. V čem jsem lhala. To, že přece každý rozumný člověk ví, že nikdy nikdo nemá pravdu se nevylučuje s tím, jestlí já lžu nebo ne.
Reagovat
Fandina
Něco jiného je rčení, něco jiného je lhaní.
Reagovat
Fandina
Oprava ... To, že nikdy nikdo nemá ve všem pravdu se nevylučuje s tím, že já nelžu. Vypadlo mi slovo všem.
Reagovat
Fanda67
Fandinko, jsi přece inteligentní - pokud i ty se považuješ za člověka, který jak ty sama říkáš nemá pořád pravdu, tak ti musí být jasný že občas lžeš, opak pravdy je lež víš ? :)
Reagovat
Fandina
Jenže opakem pravdy není lež. Já přece když řeknu, že každý ve všem nemá pravdu, tak to neznamená, že dotyční lže. Jen neví, jaká je pravda.
Reagovat
Fandina
Lež je umělé zkreslování pravdy.
Reagovat
Frick
Lež je lež.
Reagovat
Frick
Let's make a noodles!
Reagovat
Fandina
Doufám, že ti tvůj doktor poradil, co se má a nemá psát na veřejném webu. Neumíš to.
Reagovat
Roger_Federer
A tvoji odbornici ti poradili??
Reagovat
Fandina
Ano, mám odborníky na satelit. Manžela a syna. Ti mi radí.
Reagovat
Roger_Federer
Ti ti radi, ze tady mas vystupovat jako dement?
Reagovat
Fandina
Ne, poradili mi, jak mám sledovat tenis na satelitu.
Reagovat
Fandina
Kdybych měla nemoc demence nebo něco podobného, tak by to urážka nebyla. Ale takhle je to urážka. Já myslím, že to musíš vědět. Nebo ne?
Reagovat
Fandina
Ona je potom otázka, kdo je v té rodině dementní. Jestli ta rodina nebo někdo jiný. Rozumný člověk to pozná. Hlupák vidí dementy tam, kde nejsou.
Reagovat
gigin
Černá ovce, sem tam bílá...
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, že v každé společnosti to tak je. Otázkou je, jak k tomu kdo umí přistoupit ... úsměv
Reagovat
janek_da
PS: Schválně jsem to napsal v jeho "tonu". Nadhodí nesmysl a pak ho rozvíjí.
Reagovat
Fandina
Pak je otázka, k čemu to je, dělat věci schválně. Pokud míniš řídit debatu, tak ano. Ale nešlo by to trochu kulturněji, bez těch osobních výpadů?
Reagovat
janek_da
Když jemné narážky nestačí. Se mu to zhoršuje. Zlaté "plavky"...
Reagovat
Fandina
Těžko vychovávat lidi na veřejném webu. Pokud mi něco nesedí, nečtu to.
Reagovat
janek_da
ulevit si mužu. Fricka ani tebe vychovavat nechci :D
Reagovat
Fandina
To samozřejmě. Ideální místo k odreagování i pobavení. To bezesporu.
Reagovat
Roger_Federer
ja si rad poslechnu tvuj nazor..Jak rika klasik chytry te pochopi, hloupemu je to jedno.;)
Reagovat
Frick
Nebo Fandino. Také nečte tvé nudle. Oni se vlastně ani číst nedají.
Reagovat
Fandina
Já také o sobě nepsala, psala jsem o jiných. Co píši já vím. Psala jsem o tom, že když někdo píše nesmysly, tak se tím nezabývám. Není totiž důvod.
Reagovat
smazaný uživatel
Urcite je to prekvapeni a ne zrovna mile. Co zatim bude muzem jen se domnivat . Ja si ovsem myslim , ze nejaka nemoc , nebo trapeni z poslednich zapasu a nebo co me jeste napada je nedej buh umrti nekoho z rodiny
Kazdopadne preji mnoho stesti .
Reagovat
filp
od 26.2. facebook, osobni stránka mlčení. Posledni zapas nejhorsi vykon i vystupovanim na kurtu od Stuttgartu, kdy se rozchazela s Radkem. Napada me vselicos. Hlavne at je zdrava.
Reagovat
smazaný uživatel
Po nevydařeném turnaji se obvykle na pár dní odmlčí, to není nic mimořádného.
Reagovat
SubOptikT
Snad jí nic není, ale forma na posledních dvou turnajích mizerná. Snad se dá do Miami dokupy ...
Reagovat
Alois_Mlok
Těhotenství.
Reagovat
Fandina
informace. Otázkou je, když je ze zahraničních médií, proč se česká média nezeptají Petry na důvod.
Reagovat
PH94
Je to velká škoda :/
Reagovat
Frick
Nebo není takováto prodleva "odhláška-její zdůvodnění" až tak vzácným jevem?
Reagovat
smazaný uživatel
Nechceš už toho nechat? Ty jsi snad na TP přivařený a vymýšlíš neskutečnosti!
Reagovat
Frick
In a Tennisforu jsou nesvojí...
Reagovat
Fandina
Všude se najdou spekulanti. Jeden napíše na jednom foru spekulaci a na druhém foru se toho někdo chytne. To by v tom byl čert, aby se někdo někdy netrefil, že?
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím ani není stoprocentně jistý, že se fakt odhlásila, takže klid.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale me to taky napadlo, ze to muze byt jenom nejaky zvast
Reagovat
smazaný uživatel
je to 100% jistý .-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dokud to nebude potvrzené, tak to jisté není. ;-)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist