Kvitová ukončila spolupráci se Všetíčkem

9. 6. 2014, 09:40
Aktuality 464
Petra Kvitová se dohodla na ukončení spolupráce s kondičním trenérem Markem Všetíčkem. Pod jeho dohledem se světová šestka ještě připravovala na blížící se Wimbledon, po kterém si vybere jeho nástupce.
Profily hráčů
Petra Kvitová

Čtyřiadvacetiletá Kvitová začala s Všetíčkem na fyzičce pracovat loni po US Open. S uznávaným kondičním trenérem se dala dohromady díky tomu, že v té době chodila s Radkem Štěpánkem. S ním se ale letos v dubnu rozešla.

"Moje spolupráce s Petrou vedle práce s Radkem byla postavena na tom, že jsme mohli absolvovat celou řadu společných tréninků. To se v dubnu změnilo, a tak jsme se dohodli, že s Petrou dokončíme její přípravu na Wimbledon, což se nám povedlo. Naše společná práce tento týden končí. Do Londýna už letím jen s Radkem," citoval Všetíčka pro ČTK Karel Tejkal z agentury Česká sportovní, která oba hráče zastupuje. Štěpánka kouč připravuje již přes jedenáct let.

Kvitová za necelý rok spolupráce s Všetíčkem, který v minulosti trénoval i druhého hráče světa Petra Kordu či osmičku Karla Nováčka, zhubla a zlepšila práci nohou.

Všetíčkův nástupce bude nejspíš znám během léta. "Z variant, které má se svým týmem připravené, si vybere po Wimbledonu," řekl Tejkal.

pva, ČTK

Komentáře

464
Přidat komentář
smazaný uživatel
zatím žádná sláva, ale sluší jí to :) Jsem ráda, že Cetka postoupila, tak ještě dneska Marin, Tomáš a Radek. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Paráda! Dík moc!!! A ještě by mohli zavést chat.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ten už tady je. Nebo aspoň býval ;-)
Reagovat
PetaM
Konečně bude kliiiiid! :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, trochu se bojim, ze klid bude jen pro nas, co si nezadouci osoby zablokujeme, ale pro navstevnika zvenku nebo nekoho, kdo si nezablokuje nikoho, to tu bude vypadat asi jeste hur nez doted :(. Bude si tu psat nekolik pohodovych lidi a pak tu budou vlakna, kde bude bujet sovinismus a dalsi neplechy a bude to jeste mozna horsi, protoze je nebude mit kdo okrikovat.... No, uvidime....
Reagovat
PetaM
Tak to mě vůůůbec nezajímá :D Ať si povídají, o čem chtějí, pro mě je tato diskuze svěží a dneska jsem se ani jednou nenervnul, díky ignoraci. Boží server - pro mě oblíbenější než FB :D
Reagovat
smazaný uživatel
Takze konecne opravdu navrat jen k tenisu...

Ula zatim dost spatne, aspon, co se tyce 1.setu, Casey se nemusela moc hybat, aby ji to dobre vracela...a mohla ji prohazovat...
Chce to zlepsit... a nehrat "jen" na stred kurtu...no doufam, ze Ula zabere;) To by byla skoda, takhle vyletet hned na zac. turnaje, a s Casey;)
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu pekna trava;)
Ale Ula zatim hodne spatne, krom toho, ten jeden kraceny prohoz winner Casey byl neskutecny...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Ula celkove hraje hodne spatne po tom zraneni :-( Snad se brzo dostane zpatky alespon do stare formy...
Reagovat
smazaný uživatel
Super změny, že by konečně nastal soumrak debat o ničem? :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Nejhezci je, ze ted vsichni piseme sem, pekne u Petry ;)
Reagovat
PetaM
Tak to je krása ... Díky moc :) Skvělá práce, konečně už se tady přestanu rozčilovat ... :D :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
presne tak, taky se pridavam s podekovanim a hodne lidem se ulevi ;)
Reagovat
PetaM
To jo. Jak nám, tak jim :D Konečně můžu svobodně kecat jen s fanatiky a ty "normální" si můžou psát, co chtějí :D
Reagovat
smazaný uživatel
pekne a vystizne receno ;)
Reagovat
PetaM
Jinak jsem se chtěl zeptat, když si dám do ignoru někoho já, ale ten druhý mě ne, uvidí mě, nebo ne? :D :D :D
Reagovat
petrstary
Samozřejmě uvidí, to, co si ty nastavíš do svýho filtru, nijak neovlivní to, co vidí ostatní, ti to vidí zase posle svých filtrů...
Reagovat
PetaM
Aha, děkuju :) Jsem se nechal unést, že je to jako fb :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
na FB to byva vzajemny, tady netusim, snad nam odpovi ;)
Reagovat
smazaný uživatel
to by nebylo marny :D
Reagovat
smazaný uživatel
Wooooow!!! :))) Tak že by nakonec někdo vyslyšel moje přání o inovacích na TP? Je to fakt pecka! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pod timto clankem, co jsem si ten filtr vyplnil, moc tech hlavnich prispevku nezustalo... dost dobry;)
Reagovat
smazaný uživatel
Buď mám já halucinace, nebo má TP novější kabát? U příspěvků je napsaný dvakrát jejich počet, text mám dožluta, občas hozený doprava, můžete mě někdo ubezpečit, že jsem normální? :D
Reagovat
smazaný uživatel
jj novy vychytavky ;) lze uzivatel i ignorovat, uaaaa :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Je to prehlednejsi, krasne se to vetvi prehledne a hned je jasnejsi, kdo na co reagoval :) a ty vychytavky vcetne moznosti ignorovat uzivatele se mi moc libi ;) hned si to tu asi proberu ;)
Reagovat
A.R.R.
Pozor na tu ignoraci, aby pak člověk nediskutoval jen sám se sebou :-D Ale ne, je to dobrá vychytávka, je fakt, že někteří se tu prezentují jako řádná paka.
Reagovat
smazaný uživatel
No bylo by to fajn spis naopak, aby ti nejvetsi dusevni titani byli ignorovani vsemi a psali si tu dal a dal a nikdo na ne nereagoval :D :D.
Reagovat
smazaný uživatel
Super, to si budu opravdu mluvit sama se sebou :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
tebe se to ale netyka prece ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak já si hodím do ignoru všechny, všichni zase mě a bude tady jen Lunej... konečně se mi splní sen a budu sama na TP, nechytřejší, nejmilejší nick :D:D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
myslela jsem to tak, ze tebe tezko nekdo bude chtit ignorovat ;)
Reagovat
PetaM
Já si tě dal třeba do zvýrazněných uživatelů ... :P :P :P :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Juuu, ja tebe taky, to je moc pekna vychytavka ;).
Reagovat
smazaný uživatel
To by ses možná divila, kolik lidí mě tu nemusí..

PetaM - to zvýraznění je super, musím si na to zvyknout, taková velká změna :)
Reagovat
PetaM
Nechápu proč. Neznají tě osobně a nemusí tě ... Ale kdo jednou pozná osobně, je okouzlen! :D

Jo jo anajmo, je to super vychytávka :D
Reagovat
smazaný uživatel
Teda teď jsi mě fakt pobavil - Okouzlení :D:D To je nějaký seriál ne? :D
Má to jedině nevýhodu, že když máš třeba někoho v ignoru, ale ostatní, které tam nemáš, na něho reagují a když to čteš, nevíš souvislosti.
Reagovat
PetaM
Pokud reagujou na někoho, koho mám v ignoru, tak souvislosti vědět nepotřebuji :D Proto je ten člověk v ignoru, abych ty stupído věci nemusel číst :D :D
Reagovat
petrstary
Když máš někoho v ignoru, tak nevidíš nejen jeho příspěvky, ale ani ty, který na něj reagujou. Takže když někdo, koho máš v ignoru, něco napíše a rozjede se pod nim diskuse o 100 příspěvcích, tak nevidíš ani jeden.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď mám zkušebně jednoho v ignoru, ale ty, kteří na něho reagují, normálně vidím a čtu jejich komenty. Tak nevím, proč zase já musím vypadat jak blbka :D:D
Reagovat
petrstary
Jejich ostatní příspěvky vidíš, nevidíš jen ty reakce. Teď jsem si zkusil dát do ignoru tebe a nezobrazilo se mi celý tohle vlákno..
Reagovat
smazaný uživatel
hm, to nechápu, já si dala do ignoru nicka a vlákno celé mám, jen bez něj. Nebo je to tím, že to vlákno jsem já začala, tudíž jako tvůj ignor zmizím i s vláknem, kdežto když můj ignor vlákno nezačal, ale jen v něm reaguje, tak zmizí on, ale ostatní ne.?
Reagovat
petrstary
No, tak nějak. Nezmizí úplně celý vlákno, ale zmizí příspěvek toho, koho ignoruješ, a celý vlákno POD NIM. To je to podstatný. Dřív to tady bylo tak, že strom příspěvků měl jen dvě úrovně, tj hlavní příspěvky, a pak reakce na ně. Nedalo se "reagovat na reakci". To teď jde. Dá se to popsat takhle - nevidíš větve, který začal ignorovanej člověk. Pokud ignorovanej člověk začal strom (tj napsal hlavní příspěvek), pak nevidíš celej ten strom.
Reagovat
smazaný uživatel
Moje teorie je, že ve "staré" diskuzi vlákna prakticky nebyla, resp. ty reakce nebyly formou vláken, takže je filtr neodfiltruje. Jedinou výjimkou by měly být reakce na top příspěvek, ty by měly zmizet s ním.
Reagovat
smazaný uživatel
a neslo by to udelat, aby ten ignore byl vzajemhy? to jest aby dotycny nevidel ani to, co pisu ja? tak jak je to na fb?
Reagovat
petrstary
To je proti logice filtru, ten slouží tobě a upravuje to, co vidíš ty, nemůže nijak ovlivňovat to, co vidí ostatní. Tady by to bylo dost komplikovaný a ani si nemyslim, že by to byl dobrej nápad. Do diskuse píšeš veřejně, takže nemůžeš nikomu zakazovat, aby tě četl :)
Reagovat
smazaný uživatel
dobre, co se da delat, ja jen, ze jsem na to zvykla z FB a mam klid a pocit bezpeci pred blbcema....
Reagovat
A.R.R.
Také jsem se lekl, že mě šálí zrak, ale tak nejsem sám, buď má TP nový ohoz nebo to bude davová halucinace :-D
Reagovat
petrstary
Normální jsi, neboj :) Teď ještě jestli pochopíš, proč je počet dvakrát, proč je to žlutý a proč je to občas hozený doprava :)
Reagovat
smazaný uživatel
To je jednoduché... 1) U článků je napsaný počet nových komentářů a v závorce počet nových komentářů. 2) Žlutě jsou zvýrazněné nové komentáře. 3) Některé příspěvky jsou hozené doprava podle toho, na koho právě reaguješ.

Kdo chodí na eurofotbal.cz, ten už to zná... :)
Reagovat
petrstary
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Abych byl přesnější: 1) U článků je napsaný počet komentářů a v závorce počet nových komentářů... To první slovo "nových" jsem tam napsal navíc (asi proto, že jsem z toho tak nadšený :D). :)
Reagovat
smazaný uživatel
no tomu rikam objev monty :D
Reagovat
smazaný uživatel
Nedělej machry Monty :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ty je můžeš dělat taky, ne? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já to nemám zapotřebí :DD Mrkni pod Gulbise, tam to řešíme tež :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, všiml jsem si až později, protože pod mužské články tolik nechodím... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak začni, hezky si mě zvýrazni a hned se ti tam bude líbit :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já si zvýrazním v první řadě sám sebe, abych měl svoje komentáře hned po ruce... :D
Reagovat
smazaný uživatel
Když budu zlý na Karolínku, dáš mě do ignoru? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Noooo, popřemýšlím o tom (už teď tam mám asi 10 lidí)... :D
Reagovat
Fandina
Super zpráva v expreskách. A Rafa teď bude doma na Malorce trénovat na trávě.

Na Mallorce se bude hrát turnaj WTA na trávě

V roce 2016 přibude do kalendáře ženské tenisové WTA Tour turnaj na trávě na Mallorce. Turnaj se bude hrát v druhém týdnu třítýdenní pauzy mezi antukovým Roland Garros a Wimbledonem. Komplex na Mallorce, odkud pochází současná mužská světová jednička Rafael Nadal, bude mít pět travnatých kurtů. Na výstavbě a údržbě se budou podílet odborníci z All England Clubu, který pořádá Wimbledon.
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa prestupuje do WTA? :)
Reagovat
Fandina
To si nemyslím, jen že bude mít doma travnaté kurty, kdo jiný tohle má?
Reagovat
smazaný uživatel
Akorat,že travnata čast trva něco kolem měsice tak buhvi jestli si na nich vubec zatranuje když hned po Fo je vždy přihlašeny do Halle nebo Londyna...Max ten tyden před Wimblecem pokud se teda rozhodne odjet domu...
Reagovat
Fandina
Samozřejmě nemohu vědět podrobnosti jak to bude na Mallorce fungovat. A ne všude jsou travnaté kurty, takže to může být pro domácí výhoda.
Reagovat
smazaný uživatel
A kdy by na té trávě asi tak trénoval? Trošku přemýšlej i když chápu, že u tebe je to těžký.
Reagovat
Fandina
Přece to záleží na podmínkách, kdy by trénoval, jestli by to vůbec bylo možné, obnova trávníku, během roku, od příštího roku má být delší travnatá sezona, tak to bude záležet také na tom, jestli bude chtít víc trénovat na ní, ale samotná existence kurtů v blízkosti je dobrá.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak myslím, že kdyby Rafa chtěl, tak si travnatý kurt udělá klidně hned u baráku.
Reagovat
Fandina
To ano, ale tady ty kurty budou k dispozici a připravené na turnaje a jak se píše odborníky. Takže je to výhoda.
Reagovat
smazaný uživatel
kdybys rovnou napsal, že nemáš rád Kvitovou a Štěpánka, tak tady mohla být polovina příspěvků a navím k věci Jinak taková zakomplexovanost, jakou předvádíš tady v diskuzi, se fakt hned tak nevidí. Tak si to užívej
Reagovat
smazaný uživatel
Kde jsem psal,že je nemam rad?Nepřekrucuj fakt prosim tě děkuji...Reagoval jsem jen na jejich vzhled nic vic...Klasika kazde ženy,chlap je hned zakomplexovany protože ma jiny nazor než třeba ty....a dovoli si řict svuj nazor na vzhled jineho člověka....Zkus něco ze sve hlavy a ne ty otřepane fraze ktere se navic nezakladaji na pravě...
Reagovat
petrulinka
Dobře se dívej, a pak si zaťukej na čelo, co za nesmysly jsi tady ze sebe plodil: https://www.facebook.com/CeskeSrdceTenisoveSrdce/photos/a.539766246045057.113174.247405601947791/759675887387424/?type=1&theater
Reagovat
smazaný uživatel
Tady to Petře moc sluší. Jinak se ti divím, že se vůbec rozčiluješ, vždyť je to chlap :D:D:D
Reagovat
smazaný uživatel
No a co tam jako je?Zase uplne odbocujes....Dokaže žensky mozek pochopit tak jednoduchou vec jako to,že člověk napiše Kvitova ma pneu tečka....Nehodnotim jeji nohy,hlavu,jeji povahu nebo cokoliv jineho....Pneu znamena břicho chapeš?Jak ty by jsi řekla že nejaky chlap ma břicho a ja ti ukazoval fotky kde stoji nekde u baraku,psal ti o lidskych hodnotach,o tom jak muže byt život s nim fajn a podobne blaboly....Nechapu,že nekdo neumi povrchně zhodnotit něči vzhled...Ale u ženskych mě to vlastně ani tak moc nepřekvapuje...
Reagovat
petrulinka
Jestli to nebude tím, že nejsme povrchní. Takovou vlastnost jsi tady prokázal tak jedině ty. Napsala jsem, že se máš dívat pořádně. Teď ti teda doporučím návštěvu očního lékaře, protože jestli Petra má pneumatiku, tak to může tvrdit opravdu jedině slepec. Ona totiž ženská s pneumatikou vypadá úplně jinak. Ale Lunej má pravdu, co se budu rozčilovat, jsi prostě jen chlap a dle tvých názorů hodně jednoduchý chlap.
Reagovat
smazaný uživatel
Kolik ti ,co jsi dokázal...)),že tady osočuješ Petrušku..vzpamatuj se ,nebo máš už úpal..)),,?Petruška to toho na rozdíl o tebe dokázala hodně...a jinak je to atraktivní fajn žena....)))A co hlavně, špičková úspěšná tenistka,která má před sebou na rozdíl od tebe skvělou budoucnost....)))Hraje jako bohyně,strašně ráda se na ní dívám,jak nakládá soupeřkám...Tak si ji neber laskavě do úst..jooo?
Reagovat
smazaný uživatel
Taková nálož ironie poránu? Když někoho nemám ráda neznamená, že neuznám to, co, na rozdíl ode mě, v tenise dokázala ne?
Reagovat
gigin
Tebe asi trefí cyp... :DDDDDDDDD

Gulbis just interviewed by BBC radio 2 re Mauresmo appointment. Said he's hoping to be coached by Sharapova or Ivanovic, can't decide which
Reagovat
smazaný uživatel
At ho vezme Julca. Nebudes tak rozlitany.
Reagovat
smazaný uživatel
To by napřed holky musely chtít, což u Ernestka nehrozí... Co s takovým floutkem? :D

Zájem má jenom Donna Vekic o trénování svého kamaráda Stana Wawrinky... :D
https://twitter.com/DonnaVekic/status/475603148347023360
Reagovat
smazaný uživatel
nahodou to muze byt dobroodruzne, zajit si spolu vecer zaplavat v mori a pak zjistit, ze nekdo slohl vsechno obleceni.
Reagovat
VlS
Podle Dejvida určo Štěpánek, aby si vylepšil look :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dadaft když mam svuj nazor tak si za nim stojim ale nevidim,zebych nekde psal kdo uznava Štěpanka je na hlavu....Věř mi,že o ženach za 35 let něco opravdu vim,ale tahle diskuze neni o mem věděni ale o vzhledu určie osoby nic vic...Možna až Štěpec skonči mohl by kontaktovat nějakou modelingovou agenturu když je takovy fešak...
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak už jednou jsem te prosil at se vyvaruješ uražek na mou osobu,takže dementa a mrdku si nechej na doma ja na to nejsem zvědavy a ani zvykly.Muj nick tady byl regly dřiv,nez ty jsi věděl,ze nejaky tenisportal existuje ale nikdy jsem neprispival do diskuzi jen si je se smichem četl...Dneska mi to nedalo tak jsem se vložil protože mě nebavilo pořad dokola čist jak je ten svět krasny a vše ružove....Myslim,že u každeho nicku by měl byt i real věk to by bylo teprve terno videt,jake věkove kategorie tvoři takove bludy jak z nějake přiručky
Reagovat
VlS
Tak si dej ještě jednou pětatřicet, aby ti došlo, že o ženách víš pendrek.
Reagovat
Cico93
Aha nabehol Dominik Federer no to bude show:)))
Reagovat
Roger_Federer
Tx uz si polib cobole;), si myslis ze si zdejsi Don King?
Reagovat
Cico93
ano ano presne to
polibim si prečo nie:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Neuražej Pepiku...Nevidim,že on by nějak hanil tvou narodni přislušnost
Reagovat
Cico93
nechaj tak !!!
som si myslel, že je viac inteligentný:((( nevadi nooo
Reagovat
Roger_Federer
Vzdyt to byl vtipek..najdi si kdo je to don King..;).

Dejvid...ja jsem moravak jak poleno.
Reagovat
smazaný uživatel
Moravak?Alespon něco pozitivniho dneska ikdyž Pepici jsou v zahraniči napřiklad Polsku branii všichni Češi takže to maš jedno
Reagovat
VlS
Ti píše, že je Moravák, tak co ho motáš do Čechů?
Reagovat
smazaný uživatel
na TP začíná, Karel Šíp může závidět, tohle se v jeho pořadu neobjeví, škoda :D:D
Reagovat
Cico93
ale dobre to je
Reagovat
smazaný uživatel
vitej :)

Jste vsichni blazni. .... A ja jsem letadlo :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vítej v klubu bláznů? :D:D Nene, toho se nezúčastním, děkuju, to bych opravdu už musela mít napsanou odbornou diagnozu. :D:D
Ty jsi letadlo, já jsem vítr, do toho houf ptáků, slepic, dobytčí stádo.. :D:D
Reagovat
smazaný uživatel
www.youtube.com/watch?v=Yz2XP688uYY
Reagovat
smazaný uživatel
dostaneme sveraci kazajku
Reagovat
Roger_Federer
"Psala jsem o pravdě obecně. Psala jsem o tom, že když člověk něco píše a říká, tak je předpoklad, že to myslí upřímně, pravdivě..."

Na verejnem anonymnim webu? Tady si prece muze psat kazdy co chce..nebo ty vidis ostatnim do hlavy?
Reagovat
Fandina
Ano, předpokládám, že na anonymním veřejném webu si píše pravdivě, ty to nepředpokládáš?
Reagovat
Roger_Federer
Ne, nepredpokladam, nejsem naivni filtruji nazory jinych dizkutujicich.
Reagovat
Fandina
A jak to filtruješ? Ty jim vidíš do hlavy, že víš co píší?
Reagovat
Roger_Federer
Nejak ses v tom stratila..co pisi ctu, co si doopravdy mysli nevim, jediny kdo umi cist myslenky si ty, jak jme minule zjistili.
Reagovat
Fandina
Já se nikde neztratila, jak si na to přišel? Ty víš, co si myslím, že máš dojem, že vidím druhým do hlavy? Sám jsi napsal, že filtruješ co tu kdo píše, tak mě zajímá, jak to děláš, jak filtruješ, jestli tady píší pravdu nebo ne?
Reagovat
Roger_Federer
Nedavno si napsala, ze spousta lidi co to tady jenom cte ( neprizpiva), si mysli a udelalo obrazek ze jsem...uz nevim co, asi de bil..takze z toho usuzuji, ze jim ctes myslenku zlatko.
Reagovat
Fandina
RF ... psala jsem to obecně, každý kdo tu někdy chvilku čte, udělá si obrázek o pisateli. To je jasné. Stejně tak o mně, jako o tobě. Nebylo to nic osobního, jak si představuješ.
Reagovat
slacker
Ano Fandina vidi ostatnim do hlavy. VZdut je to jen par dni kdy minuly tyden se tvrdila ze jak jak vetsina ctenaru co to tady jen ctou hodnoti zdejsi nicky :-))
Reagovat
Fandina
slacker ... jsi na omylu, do hlavy nikdo nikomu nevidí, ale když chceš, tak se zeptej druhých, abys věděl, co si myslí. A uvidíš, co ti odpoví.
Reagovat
pepin
Až nebudeš plkat nesmysly a urážet lidi, tak si Tě všímat nebudu. Nějak jsi zapomněl, že jsi to byl hlavně Ty, který neustále tvrdil a tvrdí, že Petra nezhubla. A druháý věc a to již Ti tady píše a rozebírá janekda a to Tvoje Vy jste se poplácávali po rameni, tak mi tedy řekni kdo to je Vy, co to tady meleš za nesmysly a vidíš nejsem to jen já kdo Ti to připomíná, že prostě něco vypustíš bez účelu. Já jsem se s nikým po rameni neplácal.,
Fandino, tak si přečti pár diskuzí, abys viděla jak se bavíš jen o tenise a to třeba hned v tomto článku.
Reagovat
Fandina
Já to nejsem, kdo začíná osobní oslovování a v příspěvku píše o druhých nicích. A v tomhle článku se píše o tenistce, takže mě neupozorňuj, že píši o nicích. Zase si napsal příspěvek o queshovi a o mně. Ty jsi to, kdo píše o nicích a ne o tenise.
Reagovat
smazaný uživatel
Považoval jsem tě za inteligentního člověka, ale ta tvoje posedlost mojí osobou, to není normální, to už je na odbornou pomoc.
Reagovat
slacker
Ano to bude pepina desne mrzet ze ho prestanes povazovat za inteligetniho clovek zrovna ty :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zítra se chystám do Prahy, potkám se tam s někým? :)
Reagovat
Cico93
Karla Gotta:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Když se zadaři :D
Reagovat
smazaný uživatel
A v kolik tam jdeš? Já o tom přemýšlím se tam juknout, ale nevím, jestli v tom vedru se mi bude chtít vůbec vystrčit nos. :)
Reagovat
Cico93
Fandina a Slaker
show začina!

pište tu sa mi nechce furt dole ťahať totu stranku:)))
Reagovat
smazaný uživatel
budes muset :D
Reagovat
Cico93
alee nooo ich konfrontacia je lepšia jak včerajšie finale:)))
Reagovat
smazaný uživatel
No jde vidět prostě,že ty ženske prostě maji pořad a neustale jiny nazor at už se jedna o cokoliv...
Reagovat
smazaný uživatel
A to jsem dneska hral tenis, kde me totalne vykolejila spicova baba, co mela na sobe, no mozna se tomu da rikat plavky :D
Reagovat
smazaný uživatel
No jo řekneš Roslo je arogantni ona,že byl u Šipa a je super...Řekneš,že Štěpec neni přitažlivy a ona že je normal chlap.Řekneš,že Kvitova hraje tužku a ona,že je Peta je super....Některym ženam bych z chuti zaplatil tydenni pobyt v Dilli u nějakeho Inda...
Reagovat
Fandina
Cico ... zklamu tě, nechce se mi dneska se slackerem diskutovat, až jindy ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
Janekda no jo ale určo netvrdila,že Štěpec je hezky chlap pak by ani ty plavky nepomohly...
Reagovat
Cico93
Janekda a bola pekná, bo potom by snou prehral i Nadal
Reagovat
Fandina
Je to tak jak píšeš, všechno pravda, nebo máš jiné zkušenosti, ty nepíšeš, co je pravda, že o tom pochybuješ u druhých. Co se týká Radka, tak se asi holkám líbí, podle mě má charisma, takže proč by se nemohl líbit.
Reagovat
smazaný uživatel
U tebe je každy tvuj nazor pravda...
Reagovat
Fandina
Dejvid ... to je přece normální, nikdo přece nebude říkat lži nebo nesmysly. Každý mluví pravdu, to je základní předpoklad vztahu, komunikace.
Reagovat
smazaný uživatel
priste se ji na Stepce zeptam, pry je ted na kurtech casto. Aspon navazu "kontakt" :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Pravda je relativni pojem, a stejně někdo jiny se v diskuzi muže citit,že ji ma...Zaklad komunikace je zamyslet se nad tim co řika ten druhy a zkusit si něco z jeho nazoru vzit.Tady ale kazdy mele jen to svoje a když dojdou argumenty tak svede debatu jinde....Cele toto vzniklo,že cico napsal,že je mu zle z toho,jak Pavlasek muže vlezt na Kvitovou potom,co tam byl Štěpec.A vysledek? Mistni zkušene 24 lete a jim podobne ženy,do toho začly tlačit vztahy,sympatie,lidske hodnoty,kdo jaky život žije,každy je pupkaty strejda masirujici si ego,zklamany život potřebujic si schladit žahu na někom jinem a podobně...Vše uplně mimo misu,vše rozebrane jak někde v psychologicke poradně a k tematu to nemělo vubec nic.Přitom stačilo napsat,že jim Štěpanek prijde sympaticky,že v tom nevidi problem a bylo po všem...Nazor proti nazoru - vitěz neznamy a je vše ok.Nechapu,že se nekdo na takovou blbost jako hodnoceni vzhledu neumi podivat povrchně a musi v tom hledat hned rodinu,sympatie,povahove vlstnosti a ja nevim co ještě.Když se tebe kamaradka zepta Libi se ti tam ten kluk? Začneš hned mluvit o povaze,lasce,citech porozuměni a ja nevim o čem ještě? Nebo jen řekneš ano je sympatak nebo ne moc se mi nelibi....Myslim,že řekneš to druhe a pokud to bude jiny nazor než ma ta tvoje kamoška určo ji neudělaš psychologickou přednašku...
Reagovat
Fandina
Psala jsem o pravdě obecně. Psala jsem o tom, že když člověk něco píše a říká, tak je předpoklad, že to myslí upřímně, pravdivě. Je to jeho pohled na svět, zjednodušeně jeho pravda. Je jasné, že někomu se třeba blondýna líbí a řekne, líbí se mi víc než černovláska. Mluvil pravdu. Jeho pravdu. Takže to byl ten můj příspěvek, co se týká pravdy. Jinak předpokládám, že tady každý píše svoje názory a ve světle toho co jsem teď napsala, tak pravdivě, jak to cítí. Nic jiného za tím nehledám.
Reagovat
smazaný uživatel
No to jsou už ty obecne kecy ktere se pišou když dochazeji argumenty...Takhle to mužeš napsat v každe diskuzi na každe tema....Sama by jsi si nedokazala predstavit mit poměr se Štěpankem a kdyby byla někde nějaka anketa na jeho vzhled dam barak na to,že vysledek by byl 90% ve prospěch neatraktivity.Jenže někteři ttady by ho i tak hajili,tahali do toho jine věci a mleli pořad to same...To jsou nikde nevedouci diskuze ale jelikož pracuji doma a mam hluche mista kdy se nudim,rad budu i nadale tyto lidi prohanět a ikdyby jeden z nich ve finale otevřel oči tak ten čas za to stal
Reagovat
Fandina
Já přece nejsem směrodatná, co se týká Štěpánka, směrodatné jsou jeho manželka a Hingis s Petrou, to byly jeho partnerky. Jim se líbil, jinak by s ním nechodily, nevzala si ho. Proč se otáčíš na mě? Proč chceš slyšet můj názor, o to tu nejde. Jim se líbil. A mimichodem, ano mě se také líbí. V televizi ne, ale při osobném setkání ano. Má uhrančivý pohled a celkové je charismatický. Takže se mi také líbí.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok beru,takhle si představuji odpověd...To,že se jim asi libil je vic než jasne to neni třeba řešit...Tady jen prostě stačilo napsat nazor na vzhled na prvni pohled ane tu z toho udělat román na pokračovaní jako někteři....Umim přijmout nazor,že se někdo někomu libi a stejně by druzi měli respktovat to,že mi osobně když ho vidim je mi na bliti ikdyž ve finale to muže byt hodny a dobry člověk....
Reagovat
smazaný uživatel
Ok tenhle nazor beru....Pokud se nekomu libi nemam s tim problem stejne tak by ale nemeli mit druzi problem s tim,kdyz napišu,že pri pohledu na něj je mi na bliti....Ikdyž ve finale to muže byt hodny a dobry člověk ale o tu už tady nejde....
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry myslel jsem,ze se mi to neodeslalo tak jsem to kratil a npsal podruhe
Reagovat
Fandina
Já myslím, že je každého věcí, co tu píše, pokud se ti někdo nelíbí, dá se to napsat slušně a nikoho tím nepopudíš. Pokud se nepletu, tak ty jsi tady moc slušně svůj příspěvek nenapsal a to byl možná ten problém, že na tebe kde kdo reagoval.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejde napsat slušně,že je mi na bliti ze Štěpce a že ma Kvitova pneu...Tady nepotřebuji byt diplomat,pišu jak to citim kvuli par dětem tu nebudu vypisovat jak inženyr...Tady je kazdy 25 catnik/ce chytry jak radio a vi o životě vše nejlepe.
Reagovat
Fandina
Já nevím, jak kdo na tebe všechno reagoval, myslím, že ten tvůj příspěvek celkově nevyzněl moc slušně, ale mohu se mýlit.
Reagovat
dadaft
ty jsi prostě naprostý dement Dejvide, to je celé.
klidně napíšeš: "Pokud se nekomu libi nemam s tim problem", i když o jeden post dřív řveš, že kdo neuzná Štěpánka za odpozného skřeta je na hlavu a ty ho budeš ve svém volném čase uvádět na pravou víru,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
že je Štěpánek vzhledem odporný tady chrochtáš netolerantně od začátku.
prostě další (staro?)nová mrdka, kvůli kterým tenhle portál opouštějí dobří lidi.
Reagovat
dadaft
navíc o ženách víš skutečně kulové.
Reagovat
ptpc
Prajem veľa výdrže pri argumentovaní...
Reagovat
smazaný uživatel
me proste zajima to tvoje "vy", "oni". Nikdo se tady nepoplacaval, a ty napises "vy jste se poplacavali, ze se dali dohromady". Zmen to na konkretni osoby, a jsem v okeju.
Jenomze ty to mas porad "to je tady odborniku". Zadneho konkretne neurazis, uzrazis vsechny, co tady neco pisou.
A jestli to neberes jako urazku, tak jsi tezce socialne mimo.
Bavite se s pepinem a das hlasku, "vy jste se poplacavali...". Kdo to je to "vy"? Zatim to vypada na chudaka tommra. Jak rikam, omlat pepinovi jeho nazory o hlavu, ale prosim me z toho vynechej. Nikoho neznam, kdo by se poplacaval, po rozchodu hacek ze je to dobre.
Reagovat
slacker
Ty to jeste nevis? Vy = kazdej kdo se sluvkem otre o jeho "nazory"
Reagovat
smazaný uživatel
ja si myslim, ze je jirka quesh celkem fajn. Vazne. Jeho generalizovani, me ale nasira. Hlavne, ze on chce vzdycky odkaz, kdyz nekdo tvrdi neco, co se mu nezda.
Je pod clankem 100 komentaru a prijde on s hlaskou "to je tady dneska odborniku". :D

To je podobne, jak s zenskyma "nikdy nic neudelas". A clovek s vyplazenym jazykem :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
Vysvětlil jsem ti to tady už dost jasně. To, jak tady hraješ natvrdlého, mě začíná dost nebavit.
Reagovat
smazaný uživatel
ano. vysvetlils, ze "jsi predpokladal". coz je na hony vzdalene "vy jste se poplacavali".
Porad jsi mi nedal odkaz, kdo se poplacaval.
Priste , kdyz budes psat, tak prosim pis rovnou, co si myslis. A ne takovou blbost, jakoze se nekdo poplacaval nad spojenim Andy LucyS.
Tentokrat to asi nikdo nebyl. U Petry s Radkem si to dovedu predstavit, ze byl nekdo nadseny. I kdyz obecne tady, podle me, vladla obava, jak se to vyvine.
Reagovat
smazaný uživatel
Už toho začínám mít dost. Nejsi blbej, abys nepochopil, co jsem tou větnou konstrukcí chtěl říct, ale záměrně sis vybral jednu věc, čili vytrháváš věci z kontextu, a snažíš se mě tady nesmyslně rozčílit. Máš na víc než na podobný trolling, od toho jsou tu jiní.
Reagovat
Fandina
Nevím sice, co tě vede k útokům na queshe, ale ono to při oznámení že se háčka rozešli nebylo tak jednoznačné, jak ty píšeš. Stačí si to najít v archivu a tam uvidíš, že někdo spojení Šafiny s Andrejkou přivítal. VlS minimálně.
Reagovat
Fandina
oprava ... Háčka asi velké písmeno a rozešly holky, tak tvrdě ... sorry hrubky
Reagovat
smazaný uživatel
dokud budes pouzivat "vy" u nesmyslnych tvrzeni, tak te otravovat budu.
Ja chtel od tebe odkaz, nic vic. Ty me nazyvas blaznem, natvrdlym. Kdyz tys po me nekdy chtel odkaz, tak jsem ti jej dal.
Ano, dneska jsem tvrdohlavy a porad chci odkaz, na to kdo se poplacaval. A protoze ses bavils pepinem a fandinou,tak predpokladam, zes psal o nich.
Samo, ze pocitam, ze zadnej odkaz nedas a budes mi dal nadavat.
Reagovat
smazaný uživatel
co jsem si nasel od Vlse:
Od: VlS
Proč ta hysterie
přátelé? Jednak nevíme proč a zač se stalo, druhak je to jen jejich věc, nikdo nikoho nepopravil, jen někdo řekl, že chce už něco dělat jinak.
Děje se to v tenisu běžně, Květa přestala hrát se Srebotnik, Roberta s Flávií, Plíšče s Plíščetem a okolo ničeho z toho nebyl žádnej extra humbuk.

Ze by rozchod nejak vital nevidim. Proste konstatovani, ze je normalni, ze se debly rozchazeji.
Reagovat
smazaný uživatel
Fajn, připouštím, že teze o poplácávání v případě dvojice Andrea + Šafi nebyla úplně nejpřesnější. Spokojen?
Reagovat
smazaný uživatel
Chci stejne jako quesh "odkaz". On mi ho stale neni schopen dat.

Jindy to prechazim, protoze se fakt objevi exoti, pod kteryma muze byt to "vy". Nicmene takovou kravinu jakoze byl nekdo rad, ze se spojilaLucyS a Andy nepocitam, ze by napsal.
Reagovat
smazaný uživatel
nazval bych to spis "blbosti", ale ok. Me proste vrtalo to "vy". Priste to prosim nepouzivej.
Skoda, chtel jsem videt ty exoty.
Reagovat
Fandina
Pod každou tenistkou na profilu tady na TP najdeš o ní články, takže není problém najít článek třeba o Lucie Hradecká nebo stačí dát do vyhledávání tady vlevo hledaný text a lupa.

http://www.tenisportal.cz/zpravy/konec-uspesneho-paru-hlavackova-a-hradecka-se-po-5-letech-rozchazeji-13181/
Reagovat
smazaný uživatel
diky za info. No pravda, Vls tam rika, ze muzou vytvorit elitni par. Ze by to byl, ale nejaky jasot se mi nezda.
Prece jen normalni lide, jsou opatrni v nejakych predpovedich. Jenom blbci maji ve vsem jasno.
Reagovat
Fandina
Podle mě se úspěšné páry nerozchází, byla to škoda. Nemám k tomu co víc dodávat.
Reagovat
smazaný uživatel
tak o tom rec nebyla. a muzu akorat souhlasit s Vlsem, ze to je normalni zivota beh. Neco mezi nima neklapalo, tak nez se trapit ...
Mi to je samozrejme lito. A aspon Lucie je ted v deblu uspesna.
Reagovat
Fandina
Lucie je trochu úspěšnější než Andrejka, ale obecně, to podle mě nebylo dobré rozhodnutí, mám dojem, že spolu by měly víc úspěchů než takhle. A to se nedozvíme, ale že někdo si myslel, že může být Andrejka se Šafinou úspěšná, o tom nepochybuji, minimálně ony dvě si to myslely. Škoda, že to nevyšlo.
Reagovat
misa
dnes září. Asi nějaký nový borec, protože z minulých diskusí si ho nepamatuju. Škoda, že to bere takhle negativním směrem a neustále nám tady předkládá své myšlenky o hnusné Kvitové. Není lehčí uznat, že se každému líbí něco jiného?
Reagovat
smazaný uživatel
nevim, asi si chce zvysit sebevedomi...to je ale zjev, co?
Reagovat
smazaný uživatel
Neboj ted už tu budu s vama a Petrou napořad...Jinak netvrdim,že je kvitova hnusna ukaž kde jsem to psal...Psal jsem že ma pneu nic vic...Diskuze byla o Štěpankovi ne o Kvitove
Reagovat
misa
A co ty trojky v tukovém nálevu? Celkově tvůj styl psaní vypovídá, co si o ní myslíš. Proč internetové diskuse přitahují magory, kteří neustále píšou, jak jsou šťastní a co vše mají a přitom se zmůžou jen na nechutnou kritiku něčího vzhledu a vztahů?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože slečna dole psala,ze ma prsa narozdil od Šarapove...Tak pišu že raději žadne k hezkemu tělu než trojky a pneu pod něma nic vic nic mene...Každy ma jiny vkus a libi se mu něco jine.Ja nemam potřebu nic hejtovat jen řikam svuj nazor a když mam zhodnotit objektivne a povrchne vzhled Kvitove a Štěpanka tak řeknu co vidim...Až budu mit hodnotit povahove rysy obou řeknu sorry tohle nemuzu jelikoz je osobne neznam a z medii si nazor tvořit nehodlam.Vzhled ale zhodnotit mužu a to jsem udělal.Nema to nic spolecneho s mym zivotem,povahou nebo čimkoliv jinym...Az se tebe nekdo zepta jak se ti libi Babiš a nebo Borhyova tak řekneš co vidiš a pokud to bude negativum nikdo ti nerekne ze si honis ego,že maš smutny život,ze jsi pukaty zamindrakovany strejda a ja nevim co jeste...Alespon ja ne,max ti řeknu jak to vidim ja tot vse
Reagovat
smazaný uživatel
Milej zlatej, ty si tu na zaklade vzhledu posuzoval kvalitu cloveka, to uz nevokecas!
Reagovat
smazaný uživatel
Ukaž mi kde? Bud jsem hodntil vzhled a nebo to jak hraje ale kvalitu člověka jako povahu a jine vlstnosti to mi teda ukaž...
Reagovat
smazaný uživatel
vis presne, kde si to psal ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevim tak mi to ukaž
Reagovat
Cico93
Darí sa?
Reagovat
smazaný uživatel
Jj Cico, za hodinu a půl jdu hrát tenis se spanielem, tak už ladím psychickou pohodu. :D Co ty?
Reagovat
Cico93
;))) fakt? S tym spanielom z TP? Ja pohada, klidek a leharo ;))))
Reagovat
smazaný uživatel
No jasný, jiného španiela neznám. :D
Reagovat
dadaft
co to sem zase nalezlo?
Reagovat
smazaný uživatel
Měl by jsi zase jit
Reagovat
smazaný uživatel
Taky nechapu, kde se to tu bere.....
Reagovat
smazaný uživatel
Jj, bude jsou fandové Kvítka banda trollů, nebo jim přeskočilo z toho neustálého sledování Petry, jiné vysvětlení není. :D
Reagovat
slacker
A titulek je uplne spatne. Kvitova nic neukoncila, Vseticek ukoncil spolupraci s Petrou. Pokud se mylim a je to konec na popud Petry tak musim napsat ze je fakt asi hloupa.
Reagovat
smazaný uživatel
Hloupá by byla, kdyby se to snažila lámat přes koleno. Pokud s Radkem není schopná fungovat na jednom místě, nemá smysl to hrotit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ten kdo viděl jeji posledni zapas nemuže napsat at vyhraje Wimbledon a myslet to važně...70 EU vyprodukovat muže jen chora hlava co do toho vali a bud in nebo 3 mettry out-na to je tu ještě Rosol...Zapasy den a noc jsou na dennim pořadku,nejen komentator se děsi co zrovna dnes předvede ale myslim i ona sama.Nema nahradni plan když se nedaři,prostě jen bušit a bušit a pak se sesypat.Tohle je u ni k viděni posledni skoro rok,neustale stejne komenty jak to bude lepši jak to pujde a ono nic.Pak se misti divi,že sem na tenisportalu pisou,jaky psycholog ji pomaha,s kym chrape a kdo z realizacniho tymu odešel protože o jejich sportovnich vykonech cenu psat nema jelikoz zadne nejsou.Ano misti zase napisou a co co jsi dokazal ty,ona je porad v top 10 a podobne baboly ale žadny větši uspěch v podbě masters nebo granslamu je v nedohlednu spiše nerealny
Reagovat
Cico93
Toto je reálny pohľad na danú situáciu 1* 100 bodov
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, mysli si to chces a bez onanovat do clanku o Marii, dik ;).
Reagovat
smazaný uživatel
Ja netvrdim,že Maria je bez chyby...Taky me sere ten jeji řev ikdyž neni jedina co hulaka,sere me nekdy ta labilita kdy naseka xy dvojchyb a polevi v koncentraci.Ale alespon se na ni hezky kouka a to i po boku jejiho partnera + herne posbirala o par titulu vice než Kviti...
Reagovat
petrulinka
Já bych řekla, že po tom, co jsi tu dnes vyplodil, jsi tady jediná chorá hlava tak akorát ty. Za prvé, je to Petřina práce, čili její věc a ne tvoje. Myslím, že do tvojí práce ti veřejně taky nikdo nekecá a za druhé, i kdyby už nic nevyhrála, tak tobě to může být úplně jedno. Ten kdo jí fandí, ji bude fandit vždycky a je jedno, jestli bude pátá, desátá nebo třicátá. On se totiž fanoušek nepozná podle toho, že fandí jen, když něco vyhraje, ale právě v době, kdy se jí vůbec nedaří. Jenže to ty nikdy nepochopíš, jelikož komu není shůry dáno....
Reagovat
smazaný uživatel
Tak fandi ale objektivně a neplod tady pohadky od krasneho Štěpce,přes štihlou Petru po perfektni tenis z jei strany....Tady ta diskuze začla uplne na jine tema a to Štěpanka ale vy ženy mate vždy tu potřebu i tu nejjednodussi vě zkomplokovat a rozvest do detailu popřipadě odvezt uplne jinam... A když se vam to vymkne napisete presne co ty ted kdyz se ti nelibi tak to neřeš...
Reagovat
Fandina
Dejvide, tvůj první příspěvek tady jsem ti našla je tohohle znění, například pro mě je to zpráva, že nemá cenu se s tebou o tenise vůbec bavit, protože jinak bys tohle nenapsal.

09.06.2014 11:45 Od: Dejvid
No strčit nekde pelato kde ho měl Štěpanek řed par tydny a kdovi jestli ne i Paes tak to je opravdu nechutna představa...Každopadně nej vysledku dosahala když byla pravě s Pavlaskem tušim vyhrala Wimblec.Pavlaskovi je 20 takže mlade ucho asi to moc neřeši...
Reagovat
Cico93
Jj je to nechutna predstava ;))))
Reagovat
Fandina
Cico ... změna partnera je nechutná? Tak nejsi normální.
Reagovat
Cico93
Fandina nie nieje;))) nebudem sa opakovať
Reagovat
Fandina
Cico ... není potřeba se opakovat, protože lidi běžně mění partnery, takže je to normální, nic nechutného.
Reagovat
Fandina
To neříkám, že by to tak mělo být, jen se to děje. Málokdo má jen jednoho partnera celý život.
Reagovat
Cico93
Naposled, nechutné je ked vieš kto ti prašil dievča a ked je to Stepanek tak to je nechutné az hnusne;)))))) nieto ze ludia majú viac vzťahov !!!!tak to nemiesaj !
Reagovat
Fandina
Cico ... je to jedno o koho se jedná, každý z partnerů má něco do sebe, jinak by nebyl pro druhého partnerem. Nejde o konkrétní osoby, jde o obecný přístup. Jeden vyhovuje jednomu, druhý druhému. Je to každého věc a volba. Nic nenormálního.
Reagovat
Fandina
Cico ... jinak tvůj názor, že se jedná jen o Štěpánka je úsměvný. Kdyby byl tak odporný jak píšeš, nikdy by ses neoženil a neměl žádné partnerky. To doufám chápeš.
Reagovat
smazaný uživatel
Otazka je koho muže Štěpanek přitahovat na prvni pohled...Musi to byt hodně zoufale ženy....Neznam nikoho komu by se libil....
Reagovat
Fandina
Dejvid ... máš problém respektovat fakta? Manželka Nicol, oficiální partnerky Hingis, Petra nic pro tebe neznamená?
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je cajk pěkná sympatická baba, Štěpec normální týpek; to že už ji nebude trénovat Všetíček je logický, takže Petro good luck při výběru nového kondičního kouče; jestli je Petra znovu s Adamem, tak to vysvětluje ten jeho výkon v Prostějově. Ženský dělaj divy. Hlavně ať je Kvítí spokojený a vyhraje Wimbledon letos, to je nejdůležitější :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosty souhlas ;).
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
smazaný uživatel
mně se líbí, jak petru neustále negujete, přičemž spamujete, jak kdybyste neměli svých starostí dost
Reagovat
misa
co můj dotaz z 14:47?
Reagovat
smazaný uživatel
Nikoho neneguju jen nechci byt současti stada poslušnych ovci,kteři jdou bezhlavě kupředu.Řikam co vidim a citim bez ohledu na to jestli ro je Kvitova nebo Babiš.Každa mince ma dvě strany a pokud mam pocit,že souhlasim s tou druhou stranou vzdy to řeknu nahlas ikdyby to měl byt jediny nazor proti 10 tkam dalšich
Reagovat
smazaný uživatel
trošku hloupý, myslet si, že by nějakej tenista sledoval diskuzní póvl a ještě ke všemu sem přispíval. to by byl od šafáře psychologickej majstrštyk.
Reagovat
smazaný uživatel
OK, to ti nikdo nebere. Jen si uvědom, že ne pokaždé musí být tvůj názor správný.
Reagovat
smazaný uživatel
Samo to netvrdim,že musi byt spravny a ja chybu uznat umim a když to vyžaduje situace tak i omluvit...
Reagovat
Roger_Federer
Jsem se kouk po 5 hodinach a vidim ze furt fungujes..musim se smat..tvuj nazor ti neberu, ovsem nevis absolutne o cem mluvis, z dobre informovych zdroju, vim ze Radek mel vzdycky naopak problem udrzet zaply poklopec.;)., ty holky po nem jdou sami, coz je asi mimo tvoje chapani, ale je to tak.
Reagovat
smazaný uživatel
mně se líbí, jak téma Petra vždycky trhá rekordy v diskuzi :) a to i v porovnání nad článkem o vítězi RG
Reagovat
Cico93
Petra je fenomen!
Reagovat
smazaný uživatel
jj :D
Petra je proste nej ;).
Reagovat
smazaný uživatel
je to legenda
Reagovat
misa
sama ses přiznala, že jsi stejný ročník jako ona. Nejsi rovnou naše jednička? :-)
Reagovat
Cico93
a fakt čo ked to je ona???
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nam řekne co ji přitahovalo na Štěpcovi a kdy si da do pořadku kebuli
Reagovat
smazaný uživatel
No, to ses ted vydesil, vid? treba bys pak byl slusejsi ve svym vyjadrovani :P
Reagovat
Cico93
čo ti vadi?
nikomu nenadava, nikoho neuražam
nechapem to že niekedy napíšem niečo čo je len tak zo srandy tak to ti vadi???
Reagovat
smazaný uživatel
Cico neřeš to....Prostě tady malokdo rozezna realitu od fanděni...Prostě tady se bude pořad obhajovat ikdyby se dělo nevim co....Česke stadečko ovci klasika...
Reagovat
smazaný uživatel
No, jo vy dva jste se hledali, az jste se nasli :D.
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně někdo,kdo ma otevřene oči...
Reagovat
Cico93
Ja dnes len napísal, že je nechutne a hnusne a odporne jak si ju hadžu, že najprv ju vojel jeden a teraz druhy!!!

Ale napísal som aj, že je to ich vec a nech si robia čo chcu!
tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
To ale nesmis...Musis psat jen pozitiva..Jak je Radek hezky,Petra ma parametry modelky,hraje nej tenis a dalšich 10 let bude,jak ji čeka několik granslamu,jak je nejvic psychicky odolna hračka na okruhu a jak podava vyrovnane vykony v zapasech atd...toto vše musiš psat a mistni holkay tě budu hladkat vo vlasoch :)
Reagovat
Cico93
jj ale ja nejsem Kvitovec !!!
a klamať nebudem
Reagovat
smazaný uživatel
Tak potom budeš poslouchat jake jsi prase,jaka jsi kreatura,že si honiš ego,jsi lhař atd...Ale toto ti muže byt někde,tito lide nejsou schopni nikdy připustit,že by nemohli mit pravdu a stačeji pak diskuzi uplně jinam tak jak dnes...Každy nezaujaty člověk vidi realitu a pro ten zbytek bude vždy černa barva bilou
Reagovat
Cico93
Tak naj si pišu čo chcu
Ja tiež ako veľký fanušik Sharapovej tu čitam všelijake svinstva:(((
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitova Marii nesaha v ničem ani po kotniky bud klidny
Reagovat
smazaný uživatel
Jediny svinstva, co tu kdo o tve bozske Marii pise je max. to, ze rve a chova se nesportovne, to je prave ta realita, kterou zase videt nechces ty.

Ale hosi je pekne, jak si zrovna vy dva rozumite :D :D :D.
Reagovat
smazaný uživatel
Maria řve,Nadal se hodinu škrabe v prdeli,Djokovic 50krat bouchne balonem o zem kazdy dela neco
Reagovat
Cico93
ano tak chod na članok o Marii a prečitaj 1 koment!
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitova nesaha Kvitovy ani po kotniky? To veru nezni jako objektivni nazor :). Ty jsi fanatik covece ;).
Reagovat
smazaný uživatel
sorry, Kvitova Mase
Reagovat
smazaný uživatel
V čem ji saha řekni mi to...At uz fyzicky nebo tim co vyhrala...
Reagovat
smazaný uživatel
Milasku Dejvidku,
Petra ma narozdil od Masi prsa, Masa si je jen trapne vycpava.
Masa se chova velmi nesportovce, umyslne rve a zdrzuje, Petra to nedela.
Petra je mila hodna holka, Masa je ledova kralovna.

Ja byt chlapem a ty dve by byly posledni zensky na svete, tak jednoznacne volim Petru ;).

Petra je mladsi nez Masa, takze zajice budeme scitat az po lovu, nehlede na to, ze kvalita cloveka netkvi v tom, kolik toho vyhral . Masa trebas ve finale bude lepsi, ale at si, ale zase vzdycky bude horsi nez Serena, takhel bysme se mohli hadat do nekonecna.

A pokud mas pocit, ze Petra opravdu ty Mase nesaha po kotniky, tak si pust finale Wimbledonu 2011 a uzij si to ;).

To, ze ty ses velmi osklivy clovek si nam tu uz ukazal a to v realu muzes byt klidne miss Dolni Horni, ale povahu mas odpudivou velmi ;)
Reagovat
Cico93
Ledova kráľovná na kurtu a tak to ma byt 100% koncentrácia a mimo kurtu je v poho. Nole onej vždy básnil ;))))
Reagovat
smazaný uživatel
To,že ženy nemaji rady obličeje typu mrcha jaky ma Šarapka je jasne,proto voliš obličej vesnicke selky typu Kvitova...To,že ma prsa oka,prsa ma rad asi kazdy chlap ale kdyz mi oči sjedou niže vidim břicho ktere mi ty prsa zhnusi takže radeji vemu nulky Šarapove ktere ladi k jeji postave nez trojky kvitove v tukovem nalevu.To,že je Petra fer ukazala proti Kuznetsova kdy u vody uvařila zraněni stehna nebo co to bylo,druhy set se plazila po kurtu aby o 5 minut pozdeji zazračně odběhala 16 gamu a po zraneni ani pamatky.Netvrdim,že Sharapova je fer ono když jde o hodně každy sportovec pokud ma tu moznost se snaži protivnika rozhodit at uz je to hokej,fotbal nebo tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Jediny, kdo ve v tukovym nalevu, je tvuj mozek!!!

Opravdu soudit nekoho, podle postavy, opravdu povaha k zbliti.

A dival ses poradne? Myslim, ze zrovna ted ma Petra brisko jako zehlici prkno, bohuzel ji ted navlikaj do volnych vrsku :(.

Myslim, ze ve skutecnosti si nejakej pupkatej strejda, co by dal nevim co za to, kdyby se Petra na nej jen usmala, natoz mu dala ;).
Reagovat
smazaný uživatel
Videl jsem ji proti Kuznetsove jak ji ten habit vyjel nahoru při servisu a prkno to urco nebylo....Chodim 3 krat tydně cvičit do fitu,2 krat tydně bojova uměni + když vyjde čas tak pinknu tenis.Někomu se libim někomu zase ne ale tak to v životě je...Pupkaty určo nejsem klidně ti pošlu foto at jsi klidna a veř mi,žebych o Kvitovou nestal jelikoz mam doma mnohem puvabnějši manželku po ditěti než ona vypada ve svych 24...
Reagovat
smazaný uživatel
No, jsi proste typicky macho namachrovany, co si mysli, ze je nejhezci a vsichni, kdo takovy nejsou, jsou nekvalitni lidi.
Cely tvuj zivot se toci jen kolem toho, je mi te docela lito ;).
Reagovat
smazaný uživatel
Jsi uplně mimo....Ja pravě svuj vzhled vubec neřešim a je mi jedno kdo co řika...Vždy se najde nekdo kdo mě uzna a vzdy nekdo kdo ne...Ja jen řikam,že Štěpec se mi nelibi a že Kvitova ma pneu tot vše...Je to povrchni hodnoceni na prvni pohled nic vic...Nehodnotim jejic dalši stranky protože je ani neznam jelikož je neznam osobně....Vthled ale vidim a hodnotim ho jak hodnotim...Nikdy jsem neslyšel aby nekdo řekl na Štěpanka on se mi libi on je hezky nebo Kvitova je štihla chtěla bych byt jako ona...Proste realita je takova jak je a soudny človek kdyz se ho zeptas na tyto dvě věci odpovi stejně jako ja pokud bude mit hodnotit povrchně vzhled obou z televize
Reagovat
Fandina
Petra má nějakou postavu a vyhrála s ní Wimbledon atd.. Má prsa a bříško a co má být?
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, to uz nevokecas!! :P
Reagovat
smazaný uživatel
Nic nema byt,jsi prvni ktera řekla že to břicho ma a o to tady šlo...Jen lide v tom vidi me komplexy a podobne scenaře bohužel...
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, ja vim,z e si tu novej, ale o Petrine brisku uz se tu napsalo a natrollovalo, jdes s krizkem po funuse :P.
Reagovat
VlS
http://youtu.be/Dymm7nuUr5o
Reagovat
Cico93
noo toto hey:)))
Reagovat
Fandina
Reagovat
smazaný uživatel
Díky moc!!!
Reagovat
Cico93
http://www.youtube.com/watch?v=mMeD-etBeV4

Domina to žena do voza i do koča:))) neskutočna energia!
Reagovat
smazaný uživatel
"First time for me" :)))
Závidím tomu chlápkovi.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
VlS
Jen to videjko je z roku 2012
Reagovat
Cico93
noo vidiš a stale to je Pavlasek aj po 2 rokoch to je ale pekny parik?), hlavne su si verní :)
Reagovat
misa
Video je zroku 2012, ale přítel je pořád stejný :-)
Reagovat
smazaný uživatel
A kde beres tu jistotu, ze je zase s Adamem?
Reagovat
misa
Objevily se takové zprávy, jistotu samozřejmě nemám.
Reagovat
VlS
pro mě za mě, ať je třeba s Krokodýlem, je to jen a jen její věc a tady je každýmu houby do toho s kým kdo spí.
Cicko tady moralizuje a dává za příklad Dominiku? No to je dobrej fór. Melzer, Monfils a pár dalších by se našlo. Ale je mi to fuk, ani Dominice do toho nemá co kdo kecat.
Reagovat
Cico93
VlS
a čo ma spoločne Kvitovej trojuholnik s Dominou a tým, že chodila s Monfilsom a Melzerom.

aha nič:)))
Reagovat
misa
čím je ten Štěpánek pro Všetíčka tak zajímavý, že se ho pořád drží. Vždyť je to hráč na sklonku kariéry, s Petrou by ho čekala mnohem větší perspektiva. Možná ale uvážil, že spolupráce s ní je nesmírně vyčerpávající.

Jediná změna, která v posledních letech u Petry k něčemu byla, je v háji. Nový trenér bude pochopitelně nějaký týpek z Prostějova, který na ní bude zase zkoušet nějaké nové metody. Za půl roku se rozejdou a zase dokola. Už nevěřím, že Petra dosáhne nějakých větších úspěchů.
Reagovat
smazaný uživatel
12 let spolupráce + patrně nějaký smluvní závazek vůči Radkovi + fakt, že Radek se zatím s kariérou seknout nechystá a toho debla může hrát i po čtyřicítce.

Druhý odstavec rozebírat nehodlám, to je snůška hovadin.
Reagovat
misa
Ty to tady hodnotíš, jako bys byl můj šéf a já ti předkládal mou práci. Jen ten 2. odstavec pěkně rozeber, jestli na to ovšem stačíš a nemusel by sis nakonec přiznat, že mám pravdu. Jen hezky popiš ty skvělé letošní úspěchy Petry.
Reagovat
smazaný uživatel
"Jediná změna, která v posledních letech u Petry k něčemu byla, je v háji." - přestože Všetíčkovo metody Petře vyhovovaly, od začátku bylo jasné, že aby Všetíček trénoval oba naráz je dlouhodobě neudržitelné. Je vcelku jedno, jestli to skončilo teď po rozpadu vztahu Petry a Radka nebo by to skončilo při trvání toho vztahu o pár měsíců později.

"Nový trenér bude pochopitelně nějaký týpek z Prostějova, který na ní bude zase zkoušet nějaké nové metody. Za půl roku se rozejdou a zase dokola." - Tvoje spekulace, která nemá reálné základy.

"Už nevěřím, že Petra dosáhne nějakých větších úspěchů." - Už? Tys jí nevěřil nikdy. A odepisovat někoho, kdo má před sebou nějakých 8 let kariéry je dost ubohé.
Reagovat
misa
Když má Petra na něčem pracovat, tak to vždy skončí u nějakého člověka z okolí prostějovského tenisu. Jak víš, že jsem Petře nikdy nevěřil? Já jsem s tebou o tom už několik let diskutoval? Vůbec si nevzpomínám.

Na 8 let kariéry zapomeň, sama Petra říkala v dokumentu Boj o trůn, že bude hrát max. do 30, navíc že to její tělo asi nevydrží. Pokud navíc budou převažovat neúspěchy a Petra se bude propadat žebříčkem, může ten konec být mnohem rychlejší.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, Kotyza ani Všetíček nepatřili do bezprostřední blízkosti prostějovského tenisu, to jednak a jednak prostějovský tenis produkuje to nejlepší, co v tenisu máme, je tedy logické, že tam budou i jedni nejlepších trenérů, kteří jsou u nás k dispozici, je tedy logické se podívat nejdříve tam. Že ty máš iluzorní představu, že jinde je tráva zelenější, to je tvůj problém.

Nezlob se na mě, ale brát tvrzení z tři roky (nebo dva a půl, ať nežeru) starého dokumentu jako dogma je tak trochu nesmysl, nemluvě o tvé dedukci, že když se zhorší, skončí dřív. No jestli musí poslouchat takové lidi jako ty, kteří jí neustále dávají najevo, jak jí nevěří, jak už nikdy nic nedokáže, tak bych ten předčasný konec pochopil. Ne každý má nervy na to nechat si nadávat od nějakých nýmandů..
Reagovat
smazaný uživatel
Asi mám rejpavou. Ale nějak si protiřečíš

"Nový trenér bude pochopitelně nějaký týpek z Prostějova, který na ní bude zase zkoušet nějaké nové metody. Za půl roku se rozejdou a zase dokola."
- Tvoje spekulace, která nemá reálné základy.

a jednak prostějovský tenis produkuje to nejlepší, co v tenisu máme, je tedy logické, že tam budou i jedni nejlepších trenérů, kteří jsou u nás k dispozici, je tedy logické se podívat nejdříve tam.
Reagovat
misa
Problém je, že Petra se zaměřuje jen na české prostředí. Je logické, že opravdu kvalitních trenéru je v našem malém státě málo. Proto jsem si myslel, že by Petra mohla zkusit někoho za zahraničí. Copak Mariu trénuje Rus, Simonu Rumun nebo Lucku Čech?

Dokument zachycuje ještě finále FC v Praze 2012. Takže je starý rok a půl. Ty máš o Petře iluzorní představy, které tady neustále prezentuješ. Proč musíš neustále reagovat na všechny, kteří tvoje představy nesdílí?
Reagovat
smazaný uživatel
Máš. Spekulací byla míněna zejména druhá část první věty a druhá věta.
Reagovat
smazaný uživatel
Do citace jsi dal tvrzení i o trenerovi z Prostějova, takže ses k němu vyjadřoval. Kdyby v citaci nebylo, bylo by to ok.

Rada: cituj jenom to k čemu se vyjadřuješ
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud vím, nového kondičního trenéra Petra oznámí až po Wimbledonu, přičemž ještě nikoho konkrétního nevybrala. Není mi tedy jasné, kde jsi sebral informaci, že to zase bude někdo z Prostějova.

Ten dokument jsem neviděl, ale pokud vím, vztahuje se k Wimbledonu 2011, z čehož jsem vycházel. Každopádně je to vcelku jedno, bavíme se tu o ještě poměrně vzdálené budoucnosti,do které se toho ještě mnoho může změnit. A upřímně, ty si opravdu myslíš, že v den svých třicátých narozenin pověsí raketu na hřebík? :-) Já si nemyslím, že mám o Petře iluzorní představy. A proč reaguju? Protože jsme na diskuzi.
Reagovat
misa
Nejlepší je, když se vyjadřuješ k něčemu, co jsi neviděl :-)) Už se bojíš jejího konce? To si budeš muset hledat novou virtuální "lásku".
Reagovat
smazaný uživatel
Nemyslím, že je zas tak podstatné, jestli jsem to viděl nebo ne.

O sebe strach nemám, ale vy si budete muset najít někoho jiného, na kom si budete moci léčit svoje komplexy
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, bez si zautocit i na obdivovatele Masi, ty slintaji mnohem vic nez my kvitovci :P.
Nebo zavidis, ze ma nekdo nekoho rad, i kdyz ma obcas brisko a nevyhraje 16 GS?
Reagovat
misa
Jestli sis nevšimla, tak kritizuju queshe, který není schopný uznat jedinou svou chybu, o něčem blábolí a pak napíše, že není podstatné, jestli to viděl nebo ne a jako vrchol všeho v poslední době svádí porážky Petry na rozhodčí. Kritizuju jeho zaslepenost, ne Petru.
Reagovat
smazaný uživatel
Já že neumím uznat chybu? Od tebe to sedí :-D
Reagovat
misa
Až vypadne Petra ve Wimbledonu, na koho nebo co to svedeš?
Reagovat
smazaný uživatel
To ještě nevím, počkám si na průběh zápasu. :-p

Až to tam Petra celý vyhraje, odvoláš ty svoje kecy o tom, že už nikdy nic nedokáže?
Reagovat
misa
Samozřejmě, že odvolám. A rád. Ale asi taková situace s Petrou nenastane.
Reagovat
smazaný uživatel
Razzano - Karolína Plíšková ?
To je prostě otřesný, co předvádí Razzano na servisu, prakticky každý podání si jenom nadhodí a podává až na druhý, někdy až na třetí pokus ! To by asi moje nervy nevydrželi ... Jinak Karolína nedopodávala první set a pak ho ztratila v TB celkem jednoznačně a ve druhym setu to taky nevypdá dobře, je break dole.
Reagovat
Cico93
teraz mala BB Kaja a z 2 podania Razanno a ona to tam napali do sieťky
Reagovat
Cico93
konec
Reagovat
smazaný uživatel
a prohrála ... jsem čekal, že jí bude tráva víc svědčit, ale dnes ten výkon nebyl ideální. Škoda.
Reagovat
dadaft
víc svědčit jejím úderům možná - ale pohyb mizerný - v podstatě šarapovovská "kráva na ledě".
Reagovat
tommr
no však to Karolíniny nervy taky nevydržely. Razzano předvádí pro ní typický nesportovní chování a jde za výhrou všema prostředkama. Pro zápas bylo asi rozhodující jak si Razzano vydupala přerušení hry při servisu Karolíny za stavu 40:40 - Karolínu to tak rozhodilo, že o servis přišla a pak už to nedokázala otočit. Na vedlejším kurtu, kterej je jen o pár metrů dál se přitom pokračovalo bez přerušení ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Máš pravdu, já Razzanovou moc odsledovanou nemám, proto mě to zaskočilo. Rozhodně to od ní bylo hodně nesportovní a naprosto se mi tím zhnusila. Škoda, že jí Karolína neporazila, snad jí Klárka Koukalová pomstí v dalším kole :)
Reagovat
VlS
použila všechny špinavý triky. Je to hnus a umpire tam byl je zahřívat židli. To byl hnus - no aspoň mám novou nejnesympatičtější hráčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Razano je tim proslula, ale kdyz podobny veci dela Sarapka, vsichni (vetsina) jen zbozne vzdycha, jaka je to bojovnice :P.
Reagovat
Cico93
Naj si robia čo chu premňa zamňa naj vlezu do postele aj všetci 3 naraz!!!
Je to len a len ich vec tečka.konec.
Reagovat
smazaný uživatel
Dejvide, malá rada,
zkus lidi nehodnotit podle jejich vzhledu. Respektive hodnoť si jak chceš, ale svými zveřejněnými úvahami leda ztrapňuješ sám sebe. Ty budeš týpek před čtyřicítkou, bezdětnej, holky střídáš, samozřejmě musíš mít krásný, mladý, ale pravděpodobně dost hloupý, protože si nedovedu vedle tebe představit inteligentní holku. A jestliže na tebe tato charakteristika nesedí, či tě vyloženě uráží, tak si projdi, jak se tu prezentuješ.
Jo a vlastně i nějaké ponaučení pro tebe. Lidé nejsou krásní. Málokterý člověk je fyzicky dokonalý. Já osobně hledám hodnoty a nějakou karmu, smysl pro humor, charisma. Já, ročníkem narození stejně stará jako Petra musím říct, že charisma Štěpánek opravdu má a docela jí rozumím.
Reagovat
petrulinka
Na to, jak jsi mladá, máš dobré názory. Naprosto s tebou souhlasím a asi lépe bych to nenapsala.
Reagovat
smazaný uživatel
no akorát, že vetšinou platí pro ženské rovnice : charisma = prachy :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkný post. Ale s hodnocením forehandu nesouhlasím.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokud tě to zajima tak 40 urco nemam,vlasy mi pokud dobře vidxim nechybi a děti mam to se neboj....Holky jsem take nestřidal nejsem ten tym,měl jsem 3 asi 6ti lete vztahy takže ten profil ti moc nesedl....Je mi jasne,že ženy hodnoti na chlapech jine věci než chlapi na ženach...Pro mě a nejen pro mě je Štěpanek synonymum ne zrovna chlapa,ktereho by žena soudě jen podle vzhledu chtěla mit doma a na zakladě xy nezavaznych diskuzi při tv přenosech jsem neslyšel žadnou ktera by to vyvratila.Je něco jineho hodnotit charisma a povahu člověka než si s nim připustit fyzicky kontakt...A pravě fyzično je prvni věc ktera nas na to protějšku zaujme aniž bychom stihli vyhodnotit jeho povahove rysy a v některych připadech to fyzično i převlada když ta povaha neni takova,jakou by si člověk představoval.Ok pro tebe je Štěpanek hezky a Petra štihla pro mě je fyzicky antikoncepčni a Petra hubena rozhodně neni protože stale se ji tam to břicho houpe.V jejim věku a fyzickem vypěti pro mě nepochopitelna věc ale asi to ma geneticke a nemuže za to.Ale je to prostě realita a ikdyž člověk někomu fandi tak by mel věco hodnoto objektovně tot vše
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak pr úplnost bych ještě dodala, že člověk samozřejmě jako první uvidí fyzický vzhled a je na něj primárně váben. Ale v případě, že ten fyzicky hezký člověk se neusměje, případě po dvou větách zjistíte, že to má v hlavě domotané jako tady Dejvid, tak je mu ten fyzický vzhled k ničemu.
A na druhé straně vás může okouzlit i člověk, který vás fyzicky nezaujme, ale smějete se s ním od ucha k uchu.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady se to zvrhlo uplne nekam jinam,to je skoro jako rodinna poradna....Tady se řešilo,že par lidi nechape jak muze pan y vlezt do postele k pani x když tam před ni byl pan w a ted je z toho tady pořad Rady jak si hledat partnera....Prostě Štěpanek je fyzicky nepřitažlivy a Kvitova neni hubena tot muj nazor tečka...Hledat tady nějake blaboly o rodinnych vztazich a podobně je mimo misu.Ten problem se hodnto povrchně a ne rozborka zborka do posledniho šroubku...
Reagovat
dadaft
dobře, Kvitová podle tebe není přitažlivá, už jsi to řekl 100x - co tak už držet hubu?
Reagovat
petrulinka
No a to je přesně ono, hodnotíš lidi podle vzhledu a takoví lidé jako ty s tak hloupými názory, jsou prostě ubožáci. Jak píše Kvitule, pokud je mi s tím člověkem dobře, tak je mi jedno, jestli váží sto kilo a nemá vlasy. Píšeš, že máš děti, takže pravděpodobně jsi ženatý. No chudák tvoje žena. Zřejmě musí držet chudák diety, aby náhodou neměla větší břicho, jinak by ses s ní zřejmě rozvedl. Já děkuju Bohu za to, že doma nemám takového pitomce, který by hleděl na to, že mám břicho a na stehnech celulitidu. Miluje mě takovou, jaká jsem a já jeho i nadváhou a hlavou bez vlasů. Jenže to ty se svými hloupými názory v životě nemůžeš pochopit a je mi tě líto.
Reagovat
smazaný uživatel
A co tak si držet odstup a chovat se slušně...Drž hubu si řikej doma ja na to moc nejsem zvykly
Reagovat
petrulinka
A jestli ženská, která měří 183 cm a váží necelých 70 kg není hubená, tak to bych chtěla vidět, kolik by potom podle tebe měla vážit, aby byla hubená. Zřejmě jsi Petru nikdy neviděl naživo, jinak bys tady neplodil ze sebe takové nesmysly.
Reagovat
smazaný uživatel
Petrulinko moje žena je sporotvně založena a ji na svem vzhledu zaleži už od svych 18 let a to je mnohem dřive než jsem ji poznal.Ona se udržuje pro svuj dobry pocit ne pro muj...Kdyby přibrala jakože před porodem samozřejmě tak hned po porodu na sobe zacala zase makat bez mych jakychkoliv vyhrad nebo připominek a zase proto,že je na to zvykla a že se chce sama sobe libit.Poznal jsem ji takovou a takovou ji miluji.Pokud tebe poznal partner s celulitidou a bez vlasu a miluje te jaka jsi ok je to vase vec a ja vam lasku přeju.Každy si vybere na tom světě to co se mu libi a udělala to i Kvitova a ja jen povrchně hodnotm,ze pro me je Štěpanek hnusny tečka.Nehodnotim povahu,nehodnotim jak se snim žije ani nic jineho.Hodnotim pouze vzhled na prvni pohled bez jakehokoliv hlubšiho uvažovani.Když se zeptas 100 lidi tak tipuju 90% odpovi na otazku libi se vam Štěpanek NE tak jak jsem to udělal ja...Otazka nezněla jaky je Štěpanek a jak se snim žije ale hodnotil se vzhled nic vic nic min
Reagovat
dadaft
až přestaněš vykládat chujoviny o "pneumatikách" a "lezení na ..." a podobné nechutnosti, tak čekej nějaký odstup paňáco.
Reagovat
misa
Z tvých příspěvků jsem pochopil, že pro tebe existují fyzicky přitažliví muži. Já bych třeba nenapsal, že Štěpánek je fyzicky nepřitažlivý, protože to jsou pro mě všichni muži. Z pohledu některých žen je jistě Štěpánek přitažlivý, dokládají to jeho vztahy.

Petra je šíhlá, veškerý tuk se jí koncentruje v oblasti ňader a na břichu. Boky prakticky nemá a nohy má opravdu krásné.
Reagovat
smazaný uživatel
Určitě existuji muži o kterych řeknu že je kořen tak jako ženy umi pochvalit když druha žena vypada dobře.Kvitova ma přesně co jsi řekl a to je břicho ktere u vrcholoveho sportovce je těžko k videni proto je něco u ni špatne....

Co se tyče dadafta tak muj nazor je jaky je a tvuj zase jiny...Neuražim tady žadne učastniky diskuze tak to nedělej ani ty...Diky
Reagovat
misa
Nevím, co by mělo být s Petrou špatné. Sama letos přiznala, že shodila 4 kg a další hubnutí by ji pravděpodobně oslabilo. Každá nemůže mít postavu Lucky Šafářové.
Reagovat
smazaný uživatel
Špatne je to,že vrcholova sportovkyne co je xy hodin ve fitu + pohyb po kurtu ma břicho typu 60 leteho dědka...Člověk muže byt při těle a mit par kilo navic ale muže to mit pevne...Ona to břicho ma 24 letech docela měkke což mě dost zaraži a nechapu to...
Reagovat
misa
Zaráží mě, že víš, co má nebo nemá Petra měkké :-) Kdyby měli šedesátníci její břicho, mohli by být velmi spokojení - strašně to přeháníš a jak jsem už psal, myslím si že je to typem její postavy. Vem si Mariu, ta je podobně vysoká a má úplně jinou postavu než Petra. A určitě to není tím, že by nejedla a 8 hodin denně běhala.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak nesmis me brat za slovo s tim šedesatnikem.......Určo ma skolny k obezitě ale zase se všim se da něco dělat...To břicho vidiš při servisu když se ji nadzvednou šaty to přece vidi každy...:)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele Dejvide, posli nam svoji fotku, at se pobavime ;).
Reagovat
slacker
Anajma posli taky fotku at se pobavime
Reagovat
smazaný uživatel
Je nemusim posilat fotku, protoze:
1) nenadavam lidem a neponizuju je na zaklade jejich vzhledu
2) nechlubim se, jak jsem krasnaa vypracovana

:P
Reagovat
slacker
I tak ji muzes poslat :-) ... a nechapu proc ty duvody jsou ze nekdo musi
Reagovat
pepin
Fandino, fakt jsi k úsměvu, to co jsi mi dole napsala fakt sedí. Jen tak na okraj, co Ty tady celou dobu řešíš, to je o tenise?
quesh - já jen sleduji co tady pořád plkáš. Dnes si opět všude přečti, jak Petra pod Markem zhubla a koukej jim napsat, že to není pravda, tak jako to prezentuješ tady. A prosím, hlavně jim nenadávej do volů. Děkuji byl by si za v...
Reagovat
Fandina
pepin ... ano, píši vždycky o tenistech nebo tenistkách, to ty zase píšeš o mně osobně, nebo o queshovi, víš o tom?
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak řečeno jsi na mě nalepený jako vosa na bonbon, abys mi mohl vše, co kdy řeknu, omlátit o hlavu. A před tím nejlépe překroutit.

Já třeba plkám, ale brzký rozchod Petry a Radka, Petry a Všetíčka a Andrey a Šafiny jsem očekával už v době, kdy vy jste se tady poplácávali po ramenou, jak je dobře, že se dali dohromady, takže nějaký přehled evidentně mám.
Reagovat
Fandina
Třeba je pepin do tebe zamilovaný, že se pořád stará co píšeš. Není to prvně, co tad přijde s příspěvkem, který je vyloženě o tobě. Má dojem, že ostatní si toho nevšimli a jsou slepí a hluší ... úsměv. Ale jinak asi bude mít nějaký důvod, proč tě tak sleduje, protože normální to tedy není ... úsměv.
Reagovat
Roger_Federer
Co je dneska normalni..; )
Reagovat
Fandina
Normální není pořád na někoho útočit, jak to dělá pepin na queshe. Nebo ti to připadá normální?
Reagovat
smazaný uživatel
Koho myslíš tím "vy jste se poplácali"? Schválně jsem si přečetl stránky o rozchodu Háček a buď byli lidi smutní nebo to brali jako normální života běh.
Tak nevym, jak to ms z tim prehledem. No cau.
Reagovat
smazaný uživatel
Koho? Tak nějak všechny ty, co tvrdili, že zatímco Andrea a Šafi půjdou nahoru, tak Lucka H. s Krajicekovou to nikam nedotáhnou.
P.S.: zapomněl sis přehodit nick ;-))
Reagovat
smazaný uživatel
Kdo konkrétně byl rád za spojení Lucie Š a Andrey? Mě takový člověk unikl. Nebo vlastně rovnou píšeš o pepinovi a fandině, že se poplácavávali. A to si tedy fakt nemyslím.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že víš, co jsem tím chtěl říct, nechytej mě za slovo.
Reagovat
smazaný uživatel
Já to prostě chci vědět. Tvoje tvrzení "Vy jste se poplácávali" mě nadzvihuje, protože já to nejsem, nikoho takového neznám (možná nějaký exot). Bavíš se s pepinem, tak mu omlať o hlavu jeho názory a neschovávej za nějakou generalizaci, navíc dost nesmyslnou.

A nick kafe je multiuživatelský. Používá ho i gigin, rod_laver a určitě i další.
Du se koukat na tabled, tak nevym. no cau.
Reagovat
VlS
A strah vo to nemáš?
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím, nedělej tu ze sebe blbce. Víš dobře, kdo zejména tady básnil o vztahu Petra - Radek, kteří jedinci tady psali chvalozpěvy, když Petru začal trénovat Všetíček a kdo tvrdil, že Šafi s Andreou půjdou nahoru, zatímco Lucka H. s Krajicekovou naopak.
Reagovat
smazaný uživatel
Já se nebavím o vztahu Petra-Radek. Já chci vědět po několikáté, kdo (odkaz) básnil o deblu LucieŠ, Andrea.
Reagovat
smazaný uživatel
A koukám změnil's slovo z "poplácával" na "tvrzení", což je je dost rozdíl.
Já chci ale vědět, kdo byl rád, že se rozešly. Ne, kdo si myslel, že nový pár bude lepší.
Reagovat
smazaný uživatel
Žádáš si ode mne informaci, kterou nemohu poskytnout a ani jsem nikdy netvrdil, že mohu. Nepsal jsem, že byl někdo rád, že se H&H rozešly.
Reagovat
smazaný uživatel
Tady je tvoje věta "vy jste se tady poplácávali po ramenou, jak je dobře, že se dali dohromady".

Dej mi odkaz na diskuzi, kde se poplácávali. Podle mě jsi to jenom plácl.
Reagovat
smazaný uživatel
A nevím, kde jsem tvrdil, že můžeš. Sekáš jeden argumentační faul za druhým.
Reagovat
misa
To je prostě quesh, nevím, proč se nad tím pozastavuješ.
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě jednou začas přeteče můj pohár trpělivosti :)))
Reagovat
smazaný uživatel
Argumentační faul? Tys tu na mě vyrukoval s tím, že jsem řekl, že měl někdo radost z toho, že se Háčka rozpadla, což jsem nikdy neřekl.

A kdo se tady "poplácával po rameni" u dvojice Andrea - Šafi jsem naznačil dost jasně.

Navíc jsi (záměrně?) nepochopil, co jsem chtěl říct a snažíš se mě tu utopit na nepodstatných detailech.
Reagovat
smazaný uživatel
Prosím, tvoje první tvrzení " vy jste se tady poplácávali po ramenou, jak je dobře, že se dali dohromady"

Moje žádost, kdo se poplácával? Dej mi odkaz.

Nic jiného nechci. Prosím o to od začátku. Nic jiného.
Dáš? Super. Nedáš? Plácáš.
Reagovat
smazaný uživatel
"brzký rozchod ... Andrey a Šafiny jsem očekával už v době, kdy vy jste se tady poplácávali po ramenou, jak je dobře, že se dali dohromady"

Tři tečky znamená, že tahle část mě nezajímá. Mě zajímá kdo se poplácával nad tím, že se holky daly dohromady (odkaz)

Ano ve výroku jsi psal i o Všetíčkovi a PK+RŠ, to mě ale nezajímá. Na to se neptám.
Reagovat
smazaný uživatel
Není náhodou vytrhávání věcí z kontextu argumentační faul?

Ale to je jedno. Byl to tommr (což ti jistě došlo), kdo nově vzniklý pár Hlaváčková - Šafářová hodně vychvaloval, ale odkaz ti nedám, jsem línej to hledat.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě queshi zajímá tvoje tajemné "vy". Protože podle mě to nebyl nikdo.
Vím, že původní téma bylo jiné. Tys ale začal psát o těch deblistkách. Dal jsem otázku na tvoje tvrzení. Co je na tom vytrženého z kontextu? Jo, kdybych nějak opravoval tvoje tvrzení, aby mi vyhovovalo. To by bylo vytrhávání z kontextu.

Tvoje tajemné "vy", "oni" se line celým TP.

A k tommrovi. Já ti to asi našel
http://www.tenisportal.cz/zpravy/konec-uspesneho-paru-hlavackova-a-hradecka-se-po-5-letech-rozchazeji-13181/
Od: tommr
Háček je škoda

Předmět je asi všeříkající. Jestli se pak zamýšlí, že by to možná mohlo fungovat přece není poplácávání. "Spojení Andrey s Luckou Šafářovou by ale taky nemuselo bejt marný." Tohle opravdu není to poplácávání.
Reagovat
slacker
Tebe jeste stale fascinuje queshova dojmologie vydavana za fakta a univerzalni pravdy (ktere ale univerzalne vyznava jen on a obcas se k nemu pripoji fandina)?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jinak - smyslem mého příspěvku bylo naznačit, že už v době, kdy se daly dohromady, jsem předpokládal, že moc dlouho pohromadě nevydrží. Což se taky stalo. Jenže ty sis z toho vybral jenom něco, to nejméně podstatné, a rozhodl ses mě na tom uvařit..
Reagovat
Fandina
Ke queshovi není problém se připojit. Je inteligentní a ví o čem mluví. O jiný si to nemyslím, proto se k nim nepřipojuji.
Reagovat
slacker
Hlavne kdyz vi o cem mluvis ty. To tady nevi skoro nikdo
Reagovat
Fandina
Ano, inteligentní pochopí, ostatním je to jedno.
Reagovat
slacker
Som slusny a niktoho neurazam
Reagovat
Fandina
Pro mě ne, nejsi slušný, sorry, až příliš si toho tady na sebe prozradil.
Reagovat
slacker
Inteligetni pochopi a fandine je to jedno
Reagovat
Fandina
Inteligentní pochopí všechno, ale ty máš problém s Fandinou, ty mě pořád cituješ, jmenuješ. Já to nejsem, kdo nechápe. Tvůj problém.
Reagovat
slacker
Ty mas problem, me a par dalsich co ti neodpusti nic
Reagovat
Fandina
Já žádný problém nemám, já nejmenuji nick Fandina neustále jako ty, mě jsi ukradený, ale ty pořád o mně píšeš, ty máš problém, ty mě pořád jmenuješ, mě je fuk, co se tu píše, tobě leží Fandina v hlavě. Ty mě nezajímáš. Mě kdo nezajímá, nejmenuji ho a nestarám se o něj. Chápeš to?
Reagovat
Fandina
Ale abys neřekl, že jsem zlá, tak z tebe mám jen legraci, nic víc ... úsměv
Reagovat
slacker
Tvoje pravidelny keci asi z hladu. Opakuj tuhle floskuli kolikrat chces.
Reagovat
petrulinka
Musím říct, že některé názory tady jsou opravdu velice stupidní. Nechápu, jak může být někdo tak hloupý a posuzovat lidi podle vzhledu. Vždyť žádný vztah přece nestojí na tom, jestli jsou ti dva krásní, ale na tom, jak si spolu rozumí a záleží na jejich vnitřní kráse. K čemu mám krásného chlapa, když je to pitomec. Zažila jsem to a děkuji, už nikdy více. Můj první muž byl vysoký, štíhlý, krásný chlap, spousta ženských po něm pokukovala. Ale krásy se člověk nenají, že? Můj současný partner je menší, zavalité postavy, téměř bez vlasů, ale i po patnácti letech se máme rádi, rozumíme si úplně ve všem, je hodný na mě i moje děti a to se cení. Takové hloupé řeči o vzhledu, to může z úst vypustit pouze hlupák nebo velmi mladý člověk, který v životě ještě nic neprožil.
Reagovat
smazaný uživatel
Petrulinko ja s tebou v tomto plně souhlasim ale tady jde o uplne jinou věc....Řešilo se,že par lidi nechape jak muže mlady Pavlasek vlezt na Petru po Štěpankovi nic vic....Neřešme tady realny život se všim všudy,rodinou,dennimi starostmi a tak dale protože o to ve vztahu Kvitove a Pavlaska + štěpanka vubec nešlo.Tady takove věci nehrozi,oni se uvidi parkrat za rok tady u nicj jde hlavně o sex a nějakou podporu na dalku a nvěřim,že ten vztah bude mit nějakou budoucnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Ale, prosimte, nezamlouvej to, vsichni to tu cetli, ty tvoje zcestny nazory, ted uz se z toho nevykroutis.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se z ničeho nevykrucuje ale nehodnto tady rodinny život s řadou klasickych problemu a vztah dvou pubertaku co se vidi jednou za uhersky rok...To je trochu neco jineho...Partner na život a vychovu rodiny a partner na sex na par měsicu at mi neni smutno
Reagovat
Cico93
Ako dari sa?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi moc ne psal,že už zvoni..:(
Reagovat
smazaný uživatel
Pane Federer Štěpanek je normalni chlap?Pokud ano a sam sebe považuješ timpadem za normalniho tak ti přeji upřimnou soustrast...Za ty roky co jsem na tom světě jsem už par normalnich chlapu viděl ale Štěpec ma k tomu standartu opravdu daleko
Reagovat
smazaný uživatel
Navic pokud potkaš člověka tak prvni vždy co hodnotiš je jeho fyzično,prvni kontakt je vždy o fyzičnu vlastnosti poznaš až posleze...Takže Kvitova je asi hodně zoufala,že přešla z 20ti letecho sympatickeho Pavlaska na 40 catnika Štěpanka,ktery toho fyzična moc nepobral.
Reagovat
Roger_Federer
Ja se stebou nebudu opravdu dohadovat jestli je nebo neni hezky chlap.;)

Az dostanes do postele takove holky jako on, Vajdisovou, Kvitovou, Hingis a dalsich x o kterych nic nevis..mluv dote doby mlc;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se opravdu nestane protože nemam rad ženy,ktere maji misto břicha pneu to ke Kvitove.Hingisova neni muj typ a nemyslim si,že je to něco světoborneho.Jedina ktera stoji zato je Vaidišova a ta musela mit momentalni zatemněni mozku nebo mladickou nerozvažnost.Takže když to zesumarizuju nemam panu Štěpankovi co zavidět,navic kdyby se svym vzhledem nepusobil jako profi sportovec ale prodaval někde v marketu tak by nedosahl ani na tyto pruměrne ženy....
Reagovat
smazaný uživatel
Dejvide, sorry, ale na tvých názorech lze spatřit ohromný deficit mozkových buněk. V jednom komentu tolik imbecilních názorů, to se jen tak nevidí.
Reagovat
Roger_Federer
Ok..;), uz utikej zvoni.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry ale ja jsem 17 let ze školy venku takže nemam moc přehled jako ty kdy zvoni....Jinak Kvitule to je realita...Každy ma rad určity typ žen a ja jsem jen zhodnotil ty tři zminovane nic stupidniho na tom nevidim...Co se tyče Štěpanka tak to neplati jen pro něj ale pro plno jinych slavnych kterym buh nenadelil krasu ale penize a na ně se nabalujicích modelek.Jak jsem psal kdyby byl normalně pracujici člověk ve fabrice tak by těžko se svym vzhledem dosahl na typ ženy jako je třeba Vaidišova a to je prostě real...
Reagovat
smazaný uživatel
Naprosty souhlas s Kvituli, Dejvide ty jsi fakt hodne omezeny clovek a jiste vyhlaseny krasavec!! Boze muj, pro me jsou muzske kreatury prave takovyhle alfa samci, jako jsi ty!!
Reagovat
smazaný uživatel
No jo ružove bryle a zaslepenost děla svoje....To je klasicka Česka natura.Podle tebe je Štěpanek na urovni třeba Dimitrova Crowa a Kvitovou určo srovnaš se Sharapovou nebo Radwanskou.Až jednou budeš vychovavat děti nezapomen jim řict tu pohadku o štihle Petře a krasnem Radkovi...Bože nechapu jak někdo muže byt takhle zatvrzely a slepy....
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo netvrdi, ze je Radek krasavec, ale proboha o jeho lidskych kvalitach to nevypovida absolutne nic a soudit lidi jen podle vrozenycho vzhledu je naprosto prizemni chovani a hodne te to musi ochuzovat, pane dokonaly. A Petra nahodou ted stihla je, jestli sis nevsimnul. Kazdopadne zaslepenost neni moje vlastnost, ale to co tu blinkas ty, to je opravdu na povazenou.
Reagovat
tommr
Petra by se už konečně měla odhodlat k výměněn Kotyzy - to je její největší problém a tam by nutně potřebovala změnu. Výměna kondičního trenéra nic neřeší a je to spíš další komplikace. Je ale jasný, že v případě Všetíčka šlo o výměnu vynucenou, protože jejich další spolupráce by byla velice obtížná. Takhle to bohužel dopadá když se osobní vztahy míchají do pracovních záležitostí ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
No, jo nezklamal si, tvoje uvazovani je opravdu unikat.
Reagovat
smazaný uživatel
Řekneš už konečně, co ti Kotyza provedl, že jsi jím tak posedlý?
Reagovat
Roger_Federer
Tez si myslim, ze to nemohlo dopadnout jinak..Uvidime k cemu to Petre pomuze do dalsi sezony.Nicmene jak se sama vyjadrila Kotyza je v pohode..Myslim ze Petre to tak vyhovuje, vysledky jsou v poho a top 10 je furt fajn.
Reagovat
slacker
Tak to je ta nejblbejsi zprava o Petre poranu. Vseticka si nechat rozejit se s Safarem a Kotyzou.
Reagovat
Cico93
už len ty si mi tu chýbal:)
Reagovat
dadaft
((((((((((((((((( tráva travička zelená je tady. ))))))))))))))))))
potěšil postup Aleksandry Wozniakové a Victorie Duvalové z kvaldy.
škoda, že zápas Duval - Garcia není na televizním kurtu.
Karolína, Petra i Barča by to měly dát, ať si ty naše krásky zahrajou proti sobě, když už to tak blbě vyšlo.
ale zajímavých zápasů je v prvním kole víc.
jsem zvědav, jaká návštěva bude chodit na centr, pokud si vzpomínám, vloni to bylo slušné...
Reagovat
smazaný uživatel
Já se hrozně těším na malou chvilku tenisové poezie PeťaC-MagadaR
Reagovat
dadaft
rozhodně ano!!! :-))

na druhou stranu nekompromisní ranařina Šafářová - Keys by nemusela být špatná (pokud na ni dojde).
Reagovat
tommr
ty čerstvý travnatý kurty v Birminghamu vypadají opravdu nádherně ... :)
Reagovat
dadaft
Karolína čistou hrou potvrdila brejk - good.
Reagovat
smazaný uživatel
A je vyrovnano. Nechapal jsem kurz 1.3 na Karolinu, dost mi to smrdělo. Ted je to jasnější.
Reagovat
smazaný uživatel
Tím nemyslím, že by Karolina nechtěla vyhrát.
Reagovat
smazaný uživatel
A Razzano má set v kapse.
Reagovat
tommr
dalo se čekat, že to tak dopadne když Karolína nedokázala dopodávat set. Je taky zajímavý, že následující servis vyhrála čistou hrou ... :(
Reagovat
Cico93
tommr a či ty nevieš, že WTA je nevyspitateľna a ženy labilne:)
Reagovat
dadaft
furt věřím, že to otočí.
Reagovat
tommr
obávám se, že ne. Razzano se dostala Karolíně pod kůži a Karolína působí velice nekoncentrovaným dojmem. Tohle už neotočí ... :)
Reagovat
dadaft
hm, asi ne.
Reagovat
smazaný uživatel
vy jste vážně nechutní....ješitní chlapi...
můj kamarád, kdysi platonická láska chodil s holčinou asi rok..ona ho pak podvedla, chodila s někým jiným, ale přesto se za rok k sobě vrátili..ten kluk u mě stoupnul v ceně...navíc jim to spolu sluší a jsou si souzeni...a třeba je to tak i u Petry a Adama..
KAŽDOPÁDNĚ VY MŮŽE BÝT POUZE SROZUMĚNI, ALE NIC VÁM DO TOHO NENÍ, TAKŽE SI VAŠE NECHUŤÁRNY SCHOVEJTE PRO SVÉ PARTNERKY.
Reagovat
Cico93
pokiaľ nechodila so Stepankom tak je to OK:))
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím no, já kluka, který se vrátí k holce, která ho podvedla a odkopla, považuji spíše za troubu :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, to je prave ta vase muzska jesitnost a EGO :P. To je neco, co silene vsechno komplikuje :(.
Reagovat
smazaný uživatel
anajma - nemyslím si, že to má cokoliv společného s egem. :-) Nebo ty by ses snad vrátila k někomu, kdo by tě např. podvedl s nejlepší kamarádkou a hnusným způsobem by tě odkopnul ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych takovemu člověku už nemohl věřit a to by určo poznamenalo i ten vztah...Oni jsou ještě mladi oba a vic než vztah hledaji fyzicky kontakt nic jineho...
Reagovat
smazaný uživatel
Tohle uz je jina uroven - dusevni, ale ty vase trapny kecy o fyzicnu a....vsak vite....jsou proste nechutny. Navic nikdo z nas nevi, jaky byly okolnosti jejich rozchodu tak co. Nechte to na nich a starejte se o svuj milostny zivot, asi tak!!
Reagovat
smazaný uživatel
Až nebudou vychazet članky tohoto typu s možnosti komentovat tak se starat budu navic ho mam v pořadku....Napiš na vedeni enisportalu co je jim do toho,at se nestaraji o rozchody,napiš že jsou trpani a nechutni...At pišou jen o tom,jak Kvitova hraje paradni tenis,jak je psychicky odolna a jeji vykony velmi kvalitni a vyrovnane...
Reagovat
Cico93
nema to význam sa naťahovať s Kvitovcami, to je nekonečný pribeh.
Reagovat
smazaný uživatel
ženské ego je kolikrát ještě horší než to mužské :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No strčit nekde pelato kde ho měl Štěpanek řed par tydny a kdovi jestli ne i Paes tak to je opravdu nechutna představa...Každopadně nej vysledku dosahala když byla pravě s Pavlaskem tušim vyhrala Wimblec.Pavlaskovi je 20 takže mlade ucho asi to moc neřeši...
Reagovat
Cico93
aha a že ja som vulgarny
ja toto iste napísal:)
Reagovat
smazaný uživatel
A co je natom vulgarniho mužeš mi řict?To,že je Štěpanek totalně odporny chlap vidi snad každy,neznam ženu,ktera by řeklamže snim chce mit poměr,že ji jakkoliv a čimkoliv přitahuje.To,že brouzdla v Kvitove mi přijde samo o sobě nechutne a že po něm jde Pavlasek taky.Jen u toho sexu pomyslet na toto tak by se mi udělalo nevolno.Jinak pro nick Kvitule,fora jsou od toho aby clovek prezentoval svuj nazor a pokud to takhle vidim tak to napišu.Stejně ty si mužes psat sve a jedine co mužu udělat je s tebou polemizovat ale vzit ti ho nemuzu.
Reagovat
Cico93
nič natom neni vulgarne!
ja napísal to iste a už išli domňa

ale, že sa tu vo veľkom kyda na Sharapovu tam padaju sproste a hnusne slova!!!Tak tamto je OK:(((
Reagovat
smazaný uživatel
Totalne nechutny si tu tak akorat ty, boze muj, to musky EGO to je neco silenyho!! :(
Reagovat
smazaný uživatel
Maria si vybira alespon partnery na urovni co vypadaji jak lide a ne jak zviřata a navic taky podava vykony ne jak Kvitova co je živa z jednoho titulu
Reagovat
Roger_Federer
Ty budes mit tak 9 let co?, zenskou jsi evidentne taky jeste nemel, ne vsechno je o "krase"..Stepanek je normalni chlap..
Reagovat
VlS
Nech mužský ego na pokoji a řeš to Davidovo, to nemá s mužským společnýho nic. Nevím, že by néjakej chlap řešil, jak vypadá jinej chlap, protože to chlapa fakt nezajímá.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel
queshi a ostatní...kde berete ty svoje tajné informace?? já chci taký :D a jak probíhal jejich rozchod?
pěkně prosím, smutně koukám
PS:strašně by se mi líbilo, kdyby ta ňufátka nebohá byla opět spolu :)
Reagovat
smazaný uživatel
ještě bych vyměnila trenéra
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ho vyměň, brání ti snad někdo? :-)
Reagovat
Cico93
quesh:)))))))
Reagovat
Cico93
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=725618854169601&set=a.579526975445457.1073741827.437408476323975&type=1&theater
jak nie ona:(
Reagovat
filp
Pro mne je daleko pochopitelnejsi 25 leta sportovkyne, ktera ma vztah. A da se to velmi dobre skloubit Spotakova, Emons, Formanova, nez skoro 30leta sportovkyne, ktera tvrdi, ze by ji vztah odvadel od vykonu.
Reagovat
smazaný uživatel
taky mi přijde normálnější milostné es.kapády Petry než osamocenost třeba Marti Sáblíkové (a vůbec to nemyslím špatně, pač jsem na tom patrně stejně jako Marťa)
ps: proboha to, že tady tiketoví blázni nadávají tenistům, aby ska.pali, neznamená, že všechna slova s kořenem s.k.ap. třeba jako es.kapáda musí být zakázané!!
Reagovat
Paseka
Hodně štestí Petro !!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Fredy
Vyber si dobrého kondičního trenéra.Hodně štěstí na trávě ! Petro pojď !!!
Reagovat
smazaný uživatel
Na jednu stranu škoda, na druhou poměrně očekávatelný vývoj - aby se o jednoho trenéra dělili dva vrcholoví tenisté, to dlouhodobě fungovat nemohlo. Tím spíš, když ti dva vrcholoví tenisté svého času tvořili pár.
Reagovat
smazaný uživatel
No konečně změna. Supr.
Reagovat
Cico93
nemaš dajaky tajny zdroj na dnešne tenisy ešte ti dam šancu:)))
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to myslíš "šancu"?
Tipoval Mašu první set? Tipoval.
Tipoval vítězství Halep. Nakonec téměř bylo. Každý mohl jistit.
Tipoval málo gemů Djoker-Rafa? Tipoval. Rovina byla 42 gemů a bylo 39.

To je tvůj problém, že si nedovedeš vyhodnotit jeho úspěšnost. A já to tady dávám jako trochu kuriozity a někdy se celkem distancuji od jeho tipu.
Reagovat
Cico93
:)))
a koho tipuje tvoj tajny zdroj na Wimbledon?
Reagovat
smazaný uživatel
je brzy.
Reagovat
Cico93
ja mam Novaka tak
potom to tu daš ok?
Reagovat
smazaný uživatel
uvidíme. Spíš bude tipovat, kdo nevyhraje. A jak ho znam, tak bych se nedivil, kdyby odepsal Serenu.
Reagovat
Cico93
NOO Serena neviem čo odnej čakať resp. nečakať
Reagovat
smazaný uživatel
snad je to dobré rozhodnutí, uvidíme. A je dobře, že děláš změny, aspoň má mužská část TP zase o čem psát :D
Reagovat
Nola
nick Cico93 je najväčší hulvát na TP, jeho "príspevky" nejde prehliadať, urážky užívateľov a tenistov sú na dennom poriadku, k tenisu sa nevyjadruje, tu asi nemá veľmi čo ponúknuť... pomýlil si stránky bulvárnych plátkov s tými športovými
Reagovat
Cico93
Ano a kde su urážky ? A nikde ;)))) takže otvor oči !!!!
Reagovat
Cico93
A aké urážky užívateľov ? Si ma neber do huby ja tu nikomu nenadavam !!!! Včerajšia Novakova prehra ti asi neurobila dobre.
Reagovat
Fandina
Cico ... uživatelům nenadáváš, to je pravda, ale tvůj styl vyjadřování a poznámky vůči tenistům je podle mě netaktní a nevhodný. Já bych takový styl nevolila, ale každý jsme jiný.
Reagovat
Cico93
Tak každý mame iný štýl ja čo na srdci ta i na jazyku resp na klavesnici:)))
Reagovat
Fandina
Cico ... samozřejmě, že má každý nějaký styl. Ten tvůj je mi absolutně cizí, jednoslovné repliky na tenisty, mnohdy nevhodné mě tedy rozhodně neoslovují.
Reagovat
Cico93
jednoslovné repliky na tenisty
fandina tomu nerozumiem:(
Reagovat
Fandina
Cico přečti si třeba první tvůj příspěvek dole pod tímhle článkem. Připadá ti to taktní, vhodné, slušné? Mě tedy rozhodně ne.
Reagovat
Cico93
aha ale to je len tak zo srandy :))))))))
smajlikov tam maš do bludu.
Reagovat
Fandina
Cico ... jenže tvoje legrace je netaktní a neslušná, mě tenhle styl nebere, je mi cizí, řadím ho do čtvrté cenové skupiny, slušní lidé se takhle nebaví.
Reagovat
Cico93
OK už sa to nebude opakovať:)
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně měla dávno přijít změna na jiném postu, ale na to holt nemá koule. Asi se chce pořád plácat v kruhu.
Reagovat
PetaM
Bože, vy jste tak nechutní. Vůbec si neumíte vážit něčího soukromého života a ještě ho navíc soudíte. Jste hnusná, nadržená a nevychovaná hovada. A zvláště chlapi, kteří za život ošukali asi 15 žen, tak si dovolí říct, že je nechutné, že se Petra vrátila k Adamovi. Je mi z vás špatně, jste horší, než ta nejhorší zvířata. Fuj.

Končím tady, mějte se pěkně a užívejte si cizího neštěstí, aspoň nějakou radost v tom životě zažijete ... ;)
Reagovat
Cico93
Jak 15 ?;))))) aha ale neošukam ženu o ktorej viem, ze bola šukana Stepankom ;)))))ale inak ako píšem je to ich vec takže mas pravdu!
Reagovat
smazaný uživatel
hlavne ze bys osukal tvoji bozsou marii a je ti uplne jedno, kolik jich mela pred tebou vid ;) a do Petry se nenavazej, starej se o ty sve hvezdy ;)
Reagovat
Cico93
A v ktorej časti svojho komentu sa navažam? A ano Máriu ano lebo ju Radek nevojel aspon teda dufam, ze Mária je natoľko inteligentna;))))
Reagovat
smazaný uživatel
Maria mozna inteligentni je, ale ty rohodne inteligentni nejsi ani trochu!!
Reagovat
Cico93
Ty ako žena ked si mysliš, že 2 muži si hadžu jednu ženu a zda sa ti to inteligentne Tak potom sa nemame očom baviť:)))
Reagovat
Fandina
Cico ... je x případů, že se k sobě lidi vracejí, na tom není nic zvláštního.
Reagovat
Cico93
fandina naj sa vracaju ved píšem je mi to jedno, jeto ich vec

ja len píšem nazor, že je to nechutne !
Reagovat
Fandina
Cico ... nevím, co je na tom nechutného. Že se mají dva rádi, pak se rozejdou a pak se k sobě vrátí není nich nechutného. Naopak, je to zkušenost a větší láska.
Reagovat
Cico93
Fandina to je natom nechutne, že Pavlasek vie s kým predtým chodila a ským aj asi spala:(((
a take veci netreba vedieť:)))
Reagovat
Fandina
Cico ... jen málokterý člověk na světě měl jen jednoho partnera. Takových lidí moc není.
Reagovat
Cico93
Fandina
ja nehovorim otom, že ma mať človek jedneho partnera ja len tvrdim, že netreba vedieť s kým partner predtým spaval.
mi to pride nechutne
Reagovat
Fandina
Cico ... hodně lidí, kteří nejsou prvním partnerem kohokoli u opakovaných manželství je to absolutně jasné, ví kdo byl partnerem předtím. To ti připadná nechutné? Je to normální. Chodím s někým a vím, že nejsem první. Co je na tom nechutné?
Reagovat
Cico93
Fandina Bože
nechaj tak s Tebou sa nepohneme dalej:)))
Reagovat
Fandina
Cico ... a kam se chceš pohnout?
Reagovat
Cico93
nikam lebo s tebou by to trvalo do nekonečna tot komenty
ty vždy najdeš na všetko odpoved ale vidiš ja som slušny taky Slacker by to už nevydržal.
Reagovat
Fandina
Cico ... diskuse je od toho, aby se člověk dovedl bez nadávek bavit do nekonečna. Diskuse, která skončí v osobní rovině není diskusí. Diskutuj o věci, ne o mně a nenadávaj mi, to není smyslem diskuse.
Reagovat
Cico93
a zase kde ti preBoha nadavam?
Reagovat
Fandina
Cico ... ty mi nenadáváš, ale napsal si, že jen proto, že jsi slušný, jiný by se mnou už dávno nediskutoval, ale nadával. Proto jsem ti napsala, že smyslem diskuse je se bavit o věci, ne si nadávat, osobní rovinou totiž každá diskuse končí.
Reagovat
slacker
Ja ktery tady trpelive diskutuju cele hodiny?
Reagovat
Cico93
Zase Pavlasek ;)))))) to im neni odporne raz ju dáva Radek a potom Adam. Si ju striedajú a Jeto nechutné. Ale je to ich vec.
Reagovat
smazaný uživatel
Vepřovka se koukám vrátila i k Pavláskovi ... aspoň to ukazuje názorně o obsahu jejího mozku :/
Reagovat
Fandina
přeji dobrý výběr kondičního trenéra. A držím palce Peti ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
škoda, s Markem ta spolupráce vypadala velice dobře.
Reagovat
pepin
Tak se nejenom rozešla s Markem, ale je prý dohromady zpět s Adamem.
Quesh - nezlob se, ale že má někdo svůj názor, tak jej ještě nemusím nazývat volem. To znamená, že když Ty máš názor na Petru opačný, tak jsi vůl?
Reagovat
Fandina
Zajímalo by mě, proč tu pořád píšeš o queshovi, tady se píše o tenise a ne o nickách. To samé neustále o mně. Pokud chceš řešit osobní věci, je tu na to vzkazník.
Reagovat
smazaný uživatel
K Adamovi: vzhledem k mým informacím ohledně toho, jak probíhal jejich rozchod návratu moc nevěřím, ale kdo ví..

Jo a když už si chceš hrát na místního šerifa, aspoň střílej na obě strany stejně a nenavážej se pořád jenom do mě. Děkuji.
Reagovat
Fandina
Nevím, jak se s Adamem rozešli, ale faktem je, že když jsem byla minulý týden v Prostějově, tak jsem jí nejednou videla fandit mu u kurtu. Ale jestli se k sobě vrátili, to tedy opravdu nevím, ale vím také, že když má někdo někoho rád, tak ho má rád pořád a je jedno, jestli je s ním nebo není.
Reagovat
smazaný uživatel
No nevím, pokud máš někoho ráda, tak mu většinou neutečeš s jiným..
Reagovat
Fandina
Já nevím, jestli se k sobě s Adamem vrátili, to opravdu ne. A také nevím, proč se spolu rozešli, jestli byl hlavním důvodem Radek, nová láska, to opravdu nevím. Ale že se lidi rozcházejí a scházejí je známé. Jsou i manželé, kteří se rozvedou a pak znovu vezmou. Ale jak je to v tomhle případě, to nevím. Ale, že se s někým rozejdeš a pak zjistíš, že to byl ten pravý, tak to rozhodně je možné.
Reagovat
smazaný uživatel
Neříkám, že se k sobě lidi nevracejí. Na druhou stranu je jasné, že co bylo, to se zpátky vrátit nedá, nedá se tvářit, že se vlastně nic nestalo..
Reagovat
Fandina
Nevím, jestli se k sobě vrátili, jen říkám, že je to možné. Jak jsem psala, je x případů, že to tak bylo, nic nového pod sluncem.
Reagovat
Cico93
Pry má nového vibratora ;)))) v posteli. Koho?
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist