Kvitová v žebříčku klesla na deváté místo

9. 5. 2016, 08:39
Aktuality 254
Petra Kvitová vinou neobhájení titulu na antuce v Madridu klesla ve světovém žebříčku z šestého na deváté místo a pouhé dva body dělí od vypadnutí z Top 10, ve které figuruje nepřetržitě od září 2013. Ztratil i neúspěšný obhájce titulu ve dvouhře mužů Andy Murray, před kterého se na druhé místo dostal Roger Federer.

Petra Kvitová, jež minulý týden na antukovém turnaji v Madridu neobhájila loňský titul, jen těsně uhájila příslušnost k elitní desítce světového žebříčku WTA. Po vyřazení v osmifinále klesla z šestého na deváté místo.

Kvitová mohla poprvé po pěti letech z Top 10 vypadnout, pokud by v Madridu postoupily do čtvrtfinále Španělka Carla Suárezová i Švýcarka Timea Bacsinszká. Obě ale nakonec stejně jako česká tenistka ve 3. kole prohrály a ztrácí na ni pouhé dva body.


Lucie Šafářová klesla o dvě příčky na 15. místo, Karolína Plášková zůstala dvacátá.

Loňský triumf v Mardidu neobhájil ani Brit Andy Murray, jenž kvůli tomu přišel o místo světové dvojky. Za suverénního Novaka Djokoviče ze Srbska se v žebříčku ATP posunul Roger Federer, přestože letos odehrál jen tři turnaje. Čtyřiatřicetiletý Švýcar v této sezoně nehrál téměř čtvrt roku kvůli operaci kolena, jeden turnaj vynechal vinou nemoci a minulý týden ve Španělsku chyběl kvůli problémům se zády.

Na místo světové ženské dvojky za Serenu Williamsovou, která kvůli nemoci minulý týden rovněž odpočívala, se vrátila vítězka Australian Open Angelique Kerberová. Šampionka z Madridu Simona Halepová se posunula ze sedmé příčky na pátou.

Žebříčky WTA k 9. květnu 2016:
Dvouhra:
1. 1. (1.) S. Williamsová (USA) 8235 b.
2. (3.) Kerberová (Něm.) 5740
3. (2.) A. Radwaňská (Pol.) 5665
4. (4.) Muguruzaová (Šp.) 4847
5. (7.) Halepová (Rum.) 4650
6. (5.) Azarenková (Běl.) 4530
7. (8.) Vinciová (It.) 3505
8. (10.) Bencicová (Švýc.) 3330
9. (6.) Kvitová (ČR) 3067
10. (15.) Bacsinszká (Švýc.) 3065

11. (11.) Suárezová (Šp.) 3065, 12. (9.) Šarapovová (Rus.) 3041, 13. (14.) Pennettaová (It.) 2964, 14. (16.) V. Williamsová (USA) 2931, 15. (13.) Šafářová (ČR) 2843, 16. (17.) Ivanovičová (Srb.) 2530, 17. (19.) Svitolinová (Ukr.) 2475, 18. (18.) Erraniová (It.) 2450, 19. (12.) Kuzněcovová (Rus.) 2450, 20. (20.) Kar. Plíšková (ČR) 2420,
...36. (33.) Strýcová 1385, 69. (64.) Allertová (obě ČR) 947.

Čtyřhra:
1. (1.) Hingisová (Švýc.) a Mirzaová (Indie) obě 12.045, 3. (3.) Matteková-Sandsová (USA) 6645, 4. (4.) Švedovová (Kaz.) 5915, 5. (5.) Šafářová 5495, 6. (9.) Mladenovicová (Fr.) 5470, 7. (7.) Chan Yung-Jan 5360, 8. (8.) Chan Hao-ching (obě Tchaj-wan) 5335, 9. (13.) Garciaová (Fr.) 4995, 10. (10.) Hradecká 4675,
...12. (11.) Hlaváčková 4485, 31. (24.) Kar. Plíšková 2356, 35. (35.) Strýcová 2145, 53. (53.) Krejčíková 1490, 64. (74.) Siniaková (všechny ČR) 1193.

Finanční žebříček roku (v dolarech):
1. Kerberová 3,150.878, 2. Azarenková 2,603.086, 3. S. Williamsová 1,846.275, 4. Halepová 1,416.691, 5. A. Radwaňská 1,175.241, 6. Suárezová 1,060.354, 7. Kuzněcovová 815.414, 8. Kontaová (Brit.) 807.679, 9. Erraniová 746.888, 10. Cibulková (SR) 711.178, 11. Karolína Plíšková 624.659, 12. Strýcová 613.824, ...24. Šafářová 400.313, 25. Kvitová 390.877, 42. Hradecká 294.643, 55. Hlaváčková 221.593, 67. Allertová 169.044, 89. Siniaková 127.118, 91. Kristýna Plíšková 125.030.
Kompletní žebříček WTA

 

Žebříčky ATP k 9. květnu 2016:
Dvouhra:

1. (1.) Djokovič (Srb.) 16.550
2. (3.) Federer (Švýc.) 7525
3. (2.) A. Murray (Brit.) 7525
4. (4.) Wawrinka (Švýc.) 6380
5. (5.) Nadal (Šp.) 5675
6. (6.) Nišikori (Jap.) 4290
7. (7.) Tsonga (Fr.) 3400
8. (8.) Berdych (ČR) 2940
9. (9.) Ferrer (Šp.) 2920
10. (10.) Raonic (Kan.) 2740

11. (11.) Čilič (Chorv.) 2725, 12. (12.) Gasquet (Fr.) 2680, 13. (13.) Goffin (Belg.) 2570, 14. (15.) Monfils (Fr.) 2460, 15. (14.) Thiem (Rak.) 2340, 16. (16.) Isner (USA) 2100, 17. (17.) Bautista (Šp.) 2015, 18. (18.) Simon (Fr.) 1945, 19. (19.) Anderson (JAR) 1840, 20. (21.) Kyrgios (Austr.) 1795,
...59. (63.) Veselý 815, 71. (72.) Rosol (oba ČR) 747.

Čtyřhra:
1. (2.) Melo (Braz.) 7770, 2. (3.) Mahut (Fr.) 7670, 3. (5.) Tecau (Rum.) 7630, 4. (1.) J. Murray (Brit.) 7535, 5. (6.) Rojer (Niz.) 7530, 6. (4.) Herbert (Fr.) 7280, 7. (7.) B. Bryan 5870, 8. (8.) M. Bryan (oba USA) 5870, 9. (9.) Dodig (Chorv.) 5735, 10. (10.) Soares (Braz.) 5330, ...32. (34.) Štěpánek (ČR) 2495, 94. (93.) Rosol 855.
Kompletní žebříček ATP
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

254
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Patri.k
Celkem jsem to cekal, rikal jsem si ze apousta nasich holek nejspis uz dosahuje momentalne svych moznosti, ale soufal jsem ze aspon nejaka pujde jeste vys, no nakonec padaj vsechny
Reagovat
slacker
.. jak schnile hrusky
Reagovat
A.R.R.
Peťa ještě nenastoupila na kurt a už se to zase hádá :-D
Reagovat
brixner
Úúúúúúú :-)
Trestný bod!
Reagovat
Kozoroh
Nejen rekord v počtu získaných Masters titulů posílil Djoker svým včerejším triumfem v Madridu. V žebříčku ATP má 16550 bodů a na druhého Federera má obrovský náskok 9025 bodů!! Tak velký rozdíl mezi jedničkou a dvojkou ještě nikdy nebyl, počátkem dubna měl Serbinátor na druhého Murrayho náskok 8725 bodů.
Reagovat
panzer.dragon
Hezkej naskok
Reagovat
smazaný uživatel
Slabiny, které mě teď z hlavy napadly:
a) v pravidlech určujících, co je za kolik bodů není žádná vnitřní logika (nebo já ji tam aspoň nenašel), ale působí to dojmem generátoru náhodných čísel, kdy jedinou podmínkou bylo, aby za vyšší kolo byl vyšší počet bodů.
b) nezobrazuje ani aktuální formu, ani dlouhodobé výsledky. A pokud má mít nějakou vypovídací hodnotu, měl by zobrazovat jedno z toho.

Níže se mě Blbec ptal, co s tím, takže:
- varianta 1, tzv. revoluční: Elo systém známý např. ze šachů, založený na tom S KÝM hráč hraje, nikoli KDE.
- vypořádal by obě moje námitky výše a navíc by zatrhnul tipec takovým těm objížděčům, co nahánějí laciné body na slabě obsazených turnajích
- varianta 2, tzv. konzervativní: vpodstatě současný systém s tím, že body získané před víc než půl rokem by se zkrátily na polovinu
- daleko lépe by zobrazoval aktuální formu
- alespoň částečně by to řešilo situace, kdy někomu vyjde jeden turnaj a těží z toho celý rok (jako např. Pennetta), případný propad žebříčkem byl byl více postupný než nárazový.
- hráči by si obhajobou mohli i polepšit, nikoli jako dnes, kdy mohou nejlépe skončit na nule
- varianta 3, tzv. dlouhodobá: žebříček by se prostě počítal za dva roky, nikoli za rok. Něco podobného myslím prosazuje Nadal.
Reagovat
smazaný uživatel
https://tenniseloranking.blogspot.cz/2016/05/womens-elo-rankings-09052016.html#more

A Máša je najednou o 18 míst výš než v live WTA, takže by tvůj argument určitě podpořila :)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak on už to Elo dokonce i někdo počítá, to jsem ani nevěděl. Díky za odkaz. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
No prosim, Karlicka v desitce, a to ma rok celkem slusnou schizu...;)
Reagovat
lars
Ta jeji schiza byla asi nejvic videt v Dauha 2016 :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm
https://tenniseloranking.blogspot.cz/2016/05/mens-elo-rankings-09052016.html

Akorat u tech chlapu se tak nejak nic moc nemeni;) Takze to systemem asi tolik nebude,... cim to asi teda bude?;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Systém, kdy hráčka mohla získat víc bodů, když porazila výše postavenou hráčku, už v minulosti fungoval. Takže se zřejmě neosvědčil. Navíc porovnávat šachy a fyzicky náročný sport mi přijde taky zcestné. V zásadě je podstatný rozdíl v tom, jak funguje mužské a ženské tělo. Proč muži podávají vyrovnanější výkony je asi jasné. Osobně preferuji race, a momentální systém mi vyhovuje.
Reagovat
smazaný uživatel
a) nefungovalo nic, co by byť jenom vzdáleně připomínalo Elo. Jistá bonifikace pro to, když někdo porazil lepší hráčku, byla, ale byla naroubovaná na stávající systém, na který to už z principu moc naroubovat nelze. Proto to nefungovalo.

b) nikdo neporovnává šachy a tenis. Ten systém je použitelný vždy, když proti sobě stojí dva hráči, resp. dva týmy.
Reagovat
smazaný uživatel
Každý systém má své pro a proti. Klidně sem můžeš dávat ten ranking Elo WTA, ale v zásadě pokud hráčka z druhé padesátky podá v zápase vyrovnanější výkon, tak dokáže porazit hráčky z první desítky. viz třeba Kerber na konci února a začátku března. Ale jsou to většinou ojedinělé úspěchy, protože potom nedokáže vyhrát další zápasy.
Reagovat
smazaný uživatel
Navíc si myslím, že by to skrytě znamenalo, že připsání bodů nad lépe postavenou hráčkou by znamenalo, že by byl zvýhodněn určitý povrch. Viz. třeba Nadal - antuka-hala. Mohlo by to znamenat, že po jarní sezoně by se nahoru vyšplhalo spoustu antukářů, kteří potom na na jiných površích nezahrají nic. Takhle je to férovější.
Reagovat
smazaný uživatel
Navíc si myslím, že by to skrytě znamenalo, že připsání bodů nad lépe postavenou hráčkou by znamenalo, že by byl zvýhodněn určitý povrch. Viz. třeba Nadal - antuka-hala. Mohlo by to znamenat, že po jarní sezoně by se nahoru vyšplhalo spoustu antukářů, kteří potom na na jiných površích nezahrají nic. Takhle je to férovější.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak me ten soucasny system take celkem vyhovuje. Pro nejakou tu orientaci na nasazovani je to bohate postacujici. Jinak me to celkem zily netrha. Me spis zajima ten styl hrace/ky...;)
Reagovat
Fandina
To je zajímavé a odkaz na to, jak se body přidělují tam někde jsou?
Reagovat
smazaný uživatel
Tady: https://tenniseloranking.blogspot.cz/2015/01/introduction.html
Jinak obecně je Elo systém popsán třeba na Wikipedii: https://cs.wikipedia.org/wiki/Elo
Reagovat
Fandina
Díky, je to zajímavé.
Reagovat
smazaný uživatel
A já mám ještě variantu 4 - počítat všechny body uhrané za celou kariéru, žádná omezení. A nevyškrtávat hráče, kteří už ukončili kariéru. Takže tipuju, že Roger začíná zhruba 300. týden na pozici No. 1 a někdy před rokem 2100 by mohl dosáhnout na 4000 týdnů. Serena má smůlu, pořád marně útočí na top 3 (ale šanci ještě mít může).
Reagovat
smazaný uživatel
Ha ha ha :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Zeby obrat?
V tomto roce byl Hemingway pouze 2x ve druhem kole. Jeste letos nevyhral 3 zapasy za sebou. Tak jak by se mu obrat povedl a Iva by porazil, tak by to byla oslava jako hrom. Dawaj Ernie...;)!
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ted uz jen, aby ten Ernie brejk potvrdil a dotahl to do vitezneho konce.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zivotka to neni;) Ale letos poprve Ernie zvladl tri vitezne zapsy za sebou a je ve druhem kole.
Reagovat
a.magerova
Neuvěřitelné....

http://gordonsvillefirecompany.com/fireworks-animation-33.gif
Reagovat
smazaný uživatel
;) pekne..tak snad ty oslavy neprezene.
Reagovat
smazaný uživatel
Kanada dala Bělorusům kanára (zatím). V zápase Genie vs. Vika nepředstavitelné. Teda aspoň ne z té kanadské strany.
Reagovat
Frick
Počkej, až se budou dávat trestný fiftýny za houkání...
Reagovat
smazaný uživatel
To by mohla Genie uhrát aspoň na plichtu.
Reagovat
Kozoroh
Klesl nejen Andy, Jamie po pěti týdnech přišel o pozici světové jedničky v deblu a dnes je až čtvrtý za Melem, Mahutem a Tecauem.
Reagovat
tommr
v Trnavě taky postupuje když Rusku Leykinovou porazila jasně 6:4 6:1 ... :)
Celkově to byl dneska v Trnavě pro naše barvy velice solidní den. Kristýna PLíšková a Katka Siniaková postoupily do druhýho kola a Markéta Vondroušová se probojovala z kvaldy do hlavní soutěže. Vypadla jen Bára Štefková, která nestačila na Japonku Eguchi ...
Reagovat
George_Renel
Jsem zvědav, koho Markéta dostane do 1. kola. Případný úspěch by ji mohl zakotvit pevně ve 3. stovce.
Reagovat
rusedski
Tatishvili
Reagovat
George_Renel
Tak to bude těžké. Zkušená hráčka o hodně výše v žebříčku.
Reagovat
tommr
v poslední době ale o ní nebylo skoro vůbec slyšet. Kdo ví v jaký je vlastně formě ... :)
Reagovat
Frick
Bohužel, na lávovym popelu hrála dobře celkem. :-(

http://www.tenisportal.cz/hrac/tatishvili/
Reagovat
smazaný uživatel
aby dnes v Itálii vyvěsili černé vlajky
Reagovat
tommr
ještě tam mají Vinciovou, ale ta doufám taky brzo skončí ... :)
Reagovat
tommr
porazila dneska v závěrečným kole kvalifikace Bulharku Tomovou jasně 6:4 6:4 a probojovala se v Trnavě do hlavní soutěže ... :)
Reagovat
tommr
jsem moc rád, že to Lucka dneska zvládla ve dvou setech. Schiavone je už sice za zenitem, ale na antuce je pořád ještě nebezpečná a Lucka s ní všechny tři předchozí zápasy na antuce prohrála. Dneska to ale bylo v pohodě hlavně díky tomu, že se Lucka zbytečně nevyhazovala jak má občas ve zvyku ... :)
Reagovat
d@ve
Zápas jsem žel nestihl sledovat a viděl jen závěr v číslech. Ale i tak z toho mám dobrý pocit. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
už je to 100% Lucka z loňska
Reagovat
tommr
jj já jsem byl dneska taky spokojenej. Jak na tom ale Lucka opravdu je poznáme až zítra v zápase proti Doiový. To je taková neunavitelná motorová myš a Lucku ten zápas určitě bude moc bolet ... :)
Reagovat
Frick
Na antuce je marná. Věřim v podobný skore jako dnes.
Reagovat
smazaný uživatel
Lucy dneska nakonec celkem dobre a celkem inteligentne vyuzila slabsiho dne Frantisky na BH. je treba Lucy pochvalit. Nema smysl Frantisku trapit rozborem jejiho dnesniho vykonu na BH, ktery byl proste spatny, ale rozhodne bych vyzdvihl moment, kdy Fran mela dve brekove situace a hned v te prvni hlaseny aut Lucky, proste opravila na dobry mic...

Frantisko jsi borka!!!
ve druhem kole Misaki...no uvidime, jak koukam nize, velka oblibenkyne Kady, tak snad ji prejedem;)))
Reagovat
kada.tom
Misaki mám fakt rád, líbí se mi její styl, ale v duelu s Luckou budu přát více Lucce, to je jasný :-)
Reagovat
tommr
lajnoví dneska nestydatě připískávali domácí hráčce a Schiavone už to zřejmě bylo trapný. Je ale třeba přesto ocenit, že Schiavone v sobě našla odvahu udělat takový gesto při BP ... :)
Reagovat
George_Renel
Tak, je to jih ....:-)
Reagovat
d@ve
To je ale vážně šlechetné gesto. To se cení.
Reagovat
smazaný uživatel
3 prohry - finále - 3 prohry - vítězné finále - ???
Reagovat
smazaný uživatel
po vítězném finále následovaly 3 prohry
Reagovat
PetaM
Luckaaaaa!!!! Aj bych ti tu pozici č. 1, před Petrou, přál. Škoda, že máš tak blbé fanoušky. A taky škoda, že by to byla pozice až na hraně první desítky. U té nejvyšší příčky by to přetahování bylo lepší :)
Reagovat
d@ve
No dovol !! :D
Reagovat
PetaM
Chtěl jsem říct, že potrefená husa se ozve jako první. Jen škoda, že na tebe to neplatí :D :D
Reagovat
d@ve
Tak to dík.. Tos mne uklidnil.. :D
Reagovat
PetaM
To jsou takoví ti fanoušci, co by se více radovali z toho, že je Petra číslo 2, než z toho, že je Lucka číslo 1 ... :D
Reagovat
d@ve
To jo, i tací se najdou. My ale víme, že to ani není Lucčinej styl. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Možná Petru předběhne. Ale sotva by se dalo mluvit o tom, že zaslouženě.
Reagovat
PetaM
Jo jo, body za ní nahrála nějaká víla, že? A Petře naopak skřítkové body odečítají.
Reagovat
smazaný uživatel
Skřítkové né.To ti parchanti rozhodčí.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepochopil. Nepřekvapuje mě to.
Reagovat
PetaM
Vzhledem k tomu, jak je tvůj příspěvek stupidní, opět, jsem ani jinou reakci napsat nemohl ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Že ho nechápeš neznamená, že je stupidní.
Reagovat
PetaM
To je fakt, možná je ještě hloupější, než si myslím. Ale do hlavy magorů nevidím. Takový obor nestuduju. A oční lékařství už vůbec ne.
Reagovat
smazaný uživatel
Sám jsi magor.
Reagovat
smazaný uživatel
Půl roku jí hodně brzdily zdravotní problémy. Pokud se před Petru dostane, bude to kurevsky zaslouženě. Já jsem rád, že jde Lucka zase nahoru, ani pro Petřinu motivaci není nic lepšího než tlak jiné Češky zezadu.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě ta skutečnost, že ji půl roku brzdily zdravotní problémy a tedy měla v tomto období horší výsledky než Petra jednoznačně dokazuje, že by to bylo kurevsky nezaslouženě.

Žebříček by měl srovnávat buďto dlouhodobou nebo krátkodobou výkonnost. Současný zmršený způsob hodnocení ale nedělá ani jedno.
Reagovat
PetaM
Hodně slabá musí být Petra, že se nedokáže udržet před holkou, která půl roku nehrála kvůli nemoci.
Reagovat
smazaný uživatel
Právě to, že polovinu z hodnoceného období nemohla pořádně bojovat o body, tu zásluhu ještě zvyšuje. Prostě tam má 1300 bodů z loňské Paříže a díky nim si možná minimálně na 2 týdny tu pozici české jedničky "užije" (pochybuju, že zrovna ona to bude nějak řešit). Petra je výsledkově za poslední rok relativně vyrovnaná, ale za posledních 6 GS uhrála jedno QF, to je na hráčku jejího kalibru hodně málo, a proto je žebříčkově tam, kde je. Ale žebříček je fuk, to jsou jen čísla. Důležité pro ní je zase zabrat na GS. Petra má na to, aby měla v kolonkách za jednotlivé turnaje aspoň 2-3 čtyřciferné zápisy ročně, teď tam bohužel nemá ani jeden.
Reagovat
Frick
Tak 4-cifernej zápis je jen výhra/finále na GS a výhra na TM + PM.

Spíš bych ten limit bral někde na čísle 500....
Reagovat
smazaný uživatel
Dohromady si těch čtyřciferných bodů hráčky rozdělí 13 (jestli dobře počítám). Takže to beru tak, že Petra by 2-3 pobrat měla. Zvlášť když Serena už není tak suverénní. 500 bodů za 1 turnaj je solidní, ale úspěch je to pro hráčku s ambicemi na top 10, ne pro multiGS vítězku.
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě tím neříkám, že jí budu vyčítat, když bude mít v seznamu výsledků třeba 2x 470 bodů :)
Reagovat
smazaný uživatel
Samozřejmě nezvyšuje. Když nemohla hrát, nemohla ani pořádně bodovat, takže se o to sotva mohla nějak zasloužit. Ale to je fuk, daleko absurdnější je, že se před Petru po Římě může dostat i Flavia, která nehraje vůbec, to prostě ukazuje, že s tím hodnocením není všechno v pořádku.

Jinak 2-3 čtyřciferné bodové výsledky ročně v posledních pěti letech pravidelně zvládala akorát Serena, takže i když bych si to pro Petru přál, je to v současnosti nesplnitelný požadavek téměř pro nikoho.
Reagovat
tommr
v pořádku není akorát tvůj chorej mozek. Lucka po dobu nemoci nehrála a nebodovala takže na přibližně stejnej bodovej zisk jako má Petra potřebovala jen poloviční čas. Pokud se tudíž před Petru dostane - byt třeba jen na pár týdnů - bude to víc než zasloužený ...
Reagovat
Kozoroh
To bude nejen zasložené, ale i famózní.
Reagovat
bIbec
"to prostě ukazuje, že s tím hodnocením není všechno v pořádku"

Tak on žebříček ukazuje počet bodů za posledních 12 měsíců. Nevím moc, jak by to jako mělo bejt jinak. Zkus vymyslet něco lepšího.
Každopádně obecně to z hráčky neudělá "lepší" hráčku. Lucka by byla "lepší z hlediska toho žebříčku". Jako moc nevím, proč se kvůli tomu čertit. Prostě v tomto ohledu by byla Lucie lepší.. na 3 týdny. A jako moc nevím, proč né zaslouženě. Petra nemůže bejt pořád ve všem nejlepší.
Reagovat
bIbec
a Lucka hlavně ještě musí porazit Doi a Petra musí prohrát svůj zápas. Což se zatím nestalo, že jo.
Reagovat
tommr
no jak tak koukám na Keysovou jak válcuje Petkovicovou tak to se šancema Petry proti ní nevidím moc růžově ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
ale Petra je ve všem lepší :)
Reagovat
bIbec
zatím jo. Teda našly by se nějaký stats, kde je Lucy lepší. Třeba bilance v semifinálových zápasech na French Open, to člověka hned tak napadne ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
možná bude Lucka v rankingu před Petrou, ale to co Petra dokázala všechna čest
Reagovat
Frick
Lucka je Češka s nejlepším netravnatým GS maximem od vzniku ČR. :o)
Reagovat
bIbec
no vida, to je krásná statistika :-)
Reagovat
lars
Hacka netravnaty GS vyhraly :)
Reagovat
bIbec
pokud to zúžíme jenom na singl, tak to platí. Pokud bysme brali i toho debla, tak máme hned další věc, v které je Lucka lepší jak Petra :-)
Reagovat
lars
asi ne Novotna finale AO :)
Reagovat
bIbec
Jana byla ve finále AO v roce 1991. Takže ta Frickova statistika platí :-)
Reagovat
bIbec
a dokonce by platila, i kdyby hrála finále AO 2013. Akorát by se muselo napsat nejlepší společně s Janou Novotnou.
Reagovat
bIbec
teda 1993 (né 2013, ale to je fuk ;D)
Reagovat
lars
ano spolecne s Novotnou, ale jinak to neplati :)
Reagovat
smazaný uživatel
To není argument, finále AO hrál kdekdo. Pro info tady jsou koeficienty jednotlivých GS turnajů (podle nich se pak vypočítává i kvalita vyhraných GS u jednotlivých hráček):
Wimbledon 4
French Open 1
US Open 0,75
Australian Open 0,5
Takže např. Petra má 8 GS, Maria Š. 7,25, Vika 1, Angie 0,5 atd.
Reagovat
Fandina
Myslím, že ty koeficenty by měly být ještě větší.
Reagovat
smazaný uživatel
Jako Wimbledon 6 nebo 8? No proč ne, ale musel by to schválit iqe.
Reagovat
Fandina
Já myslím, že to schválí, on ví, že Wimbl je nejvíc :-).
Reagovat
Frick
Sory, Iqe, ale ty jsi fakt kretén.
Reagovat
smazaný uživatel
Nejsem. Nemůžu za to, že se vám holá pravda nelíbí.
Reagovat
Frick
Doprdele. Kdyby si Lucka nedala zkažený tzatziky, tak je českou no. 1 už DÁVNO!!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Jak jsi na tuhle kravinu přišel?
Reagovat
Frick
Tak troufám si tvrdit, že by v Tokyu, Wuhanu, Pekingu, Sydney, Melbourne, Dubaji, Doze, Indian Wells, Miami a Charlesotnu udělala více bodů neŽ NULA, kdyby byla v pořádku.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi udělala, samo o sobě by jí to ale post české jedničky nezaručilo.
Reagovat
Frick
Kolik bodů chyblo Lucce na post české no. 1 po AO? No, kolik?
Reagovat
smazaný uživatel
Moc ne. Ale kdyby Petra nebyla na začátku roku marod, bylo by to víc.
Reagovat
Frick
A kdyby Lucky nebyla marod PŮL SEZÓNY?
Reagovat
smazaný uživatel
A kdyby žily v pr...i ryby?
Reagovat
Frick
Hm, zajímavé, že jsi tento argument nepoužil v Petřinym případě.
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Clovece muzes me jako vysvetlit, jake ty fans Lucy mas na mysli, pokud nebudu pocitat toho, ktery tady vystavuje kazdy tyden ceskym holkam vysvedceni, protoze ten se proste nepocita...;)
Reagovat
Frick
Že tě to vysvědčení tak trápí. Pokud tě to slovo "vysvědčení" tak irituje, tak si to ber třeba jako "Přehlednou týdenní zprávu o singlové činnosti vybraných českých tenistek"
Reagovat
d@ve
Lucka je asi v pohodě.. Ani ta italská zmrzlina jí zřejmě neotrávila. :)
Reagovat
kada.tom
Lucka přehrála Fran, paráda :-)
Žádnej lehkej start do turnaje, zvlášť když Fran hrála doma.
Reagovat
vrabejka
Celým TP podceňována Kristýna zničila antukarku Soler a postupuje dál :)
Jsem zvědavý na souboj s Chirico.
Reagovat
horska.kraslice
Gratuluji Kristýně. Byla jsem ráda, že se letos rozhodla udělat změnu a nevydala se do Asie, a teď jsem ráda dvojnásob.
Reagovat
Frick
A nehrajou to v hale?
Reagovat
PetaM
Asi jim v Trnavě mezi antukou roste tráva ... ITF no! :D
Reagovat
Frick
Čte TP. To je jasný.
Reagovat
Empe
Taky pořád čekáte, kdy se to u Kristýny zlomí? :D Zatím super výsledek!
Reagovat
vrabejka
Teď obrat!
Reagovat
d@ve
To je ale smůla což? Ale k naší radosti. Lucka tě prostě zklame. :)
Reagovat
vrabejka
Dobře Fran
Reagovat
vrabejka
Uff
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkne dostávají
Reagovat
kada.tom
to teda ... zatím to vypadá, že spíše než titul si daly holky za cíl osahat si antuku, jinak nechápu, proč nastupovaly, když vidím jak hrajou ..
Reagovat
EllNino
podle mě to bylo hlavně kvůli Sereně, aby měla jeden zápas k dobru, než pujde na Friedsam ...to totiž nebude vůbec jednoduché :)
Reagovat
smazaný uživatel
Asi celkem mozne.
Ikdyz jsem si opravdu v duchu pral, aby se potkaly v dalsim kole s Bucie;)
Reagovat
kada.tom
jeví se to tak, no ... a souhlas, proti Friedsam to nebude mít vůbec lehké
Reagovat
tmora
Teda ten strem je neskutecne zasekanej...
Reagovat
smazaný uživatel
Vondroušová i Týna už na streamech
Reagovat
George_Renel
Na streamu či na onlajnu?
Stream s videem jsem nikde nenašel.
Reagovat
smazaný uživatel
klasika od Fandiny
http://videostream.dn.ua/videopage/videoPage.php?g=dmx1ZnpofGF6aG9hdnBn&c=en&i=eWlxYXJjcGd0Yg%E2%84%96f%E2%84%96f&hc_l
Reagovat
George_Renel
Díky.
Reagovat
Frick
Kdy se pozvrací?
Reagovat
vrabejka
Teď by mohl prijit riebrejk fran :)
Reagovat
vrabejka
Kristýna bije Solerovou, vede 4-0 ;) Myslím že zdejší pesimistické vyhlídky byly zbytečné :)
Reagovat
smazaný uživatel
u holek je každý set jiný,jen počkej
Reagovat
kada.tom
Serena i Venus zatím absolutně mimo ... Slovinky je přehrávaj jako nic
Reagovat
smazaný uživatel
no jo,už na sebe zapomněly
Reagovat
lars
Miss tenis
prisla o servis
:)
Reagovat
Frick
Proč hraje s tim vyžilym tureckym kamioňákem?
Reagovat
smazaný uživatel
Letos na okruhu WTA vyhrála celkově jen 2 sety a to v Sydney kde porazila polívkovou. Jinak všechno prohry 0:2, od Ledna nevyhrála na okruhu WTA ani set. Ale né že by mi to nějak zvlášť vadilo
Reagovat
Fandina
Já tomu moc nerozumím, proč prohrává, mně se líbí jak hraje, takový vyrovnaný tenis a přitom se takhle zasekla.
Reagovat
smazaný uživatel
loni porazila Wozniackou, Radwaňskou, dokázala hrát ČF na turnajích Premier 5. No a letos ji dávají kanára hráčky mimo Top 50... prostě to nepochopím, to v zime vůbec netrénovala
Reagovat
smazaný uživatel
čeká na ségru,až se dotáhne,aby mohly jezdit spolu
Reagovat
Fandina
Je to divné, že se jí takhle přestalo dařit. Přesně před rokem hrála s Šafi v Římě, byla jsem tam a s Šafi se přetahovala. Šafi to nakonec vyhrála ve třetím setu o game. Vidím ten mač jak teď, když se dívám do Říma přes televizi.
Reagovat
bIbec
je faninka Franz Kafky. Tak možná bude zakopaný pes.
Reagovat
bIbec
*tam bude
Reagovat
smazaný uživatel
Krátký Proces s ní uděláme. Před FO ji pošleme na bojnický Zámek, aby nastala vítězná Proměna :-)
Případně povoláme Venkovského lékaře.
Reagovat
smazaný uživatel
Tezky zacatek, ale to pude...
... jestli jde o ten Luccin obihany FH, tak je to beze sporu jeden z nejkrasneji obihanych FH ma okruhu...o tom nemam vubec pochyb;)
Come On Lucy!
Reagovat
EllNino
Máš pravdu, bude to těžký, ale věřím, že to Lucinka zvládne, zatím se to rozjíždí :) ...s tím forehandem souhlasím :) je to dokonalá práce :)
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Tak svym navratem me vykompenzujes i pripadnou prohru Lucky...
O tom taky nemam pochyb;)
Reagovat
EllNino
tak to jsem rád, Lucka brejček :)
Reagovat
Frick
Neřikal, že odejdeš?
Reagovat
smazaný uživatel
Ted ta delka udery Lucky na lajnu...parada. A mame brejk;)
Reagovat
smazaný uživatel
vítej zpět a nenech se vytočit od ultraTPjádra :-)
Reagovat
bIbec
!
Reagovat
smazaný uživatel
Pekne;) A ve druhem Lucy zahajuje na servisu.
Frantiska celkem failuje na BH. Ten dnes zatim u ni neni opravdu oprimalni.
Reagovat
smazaný uživatel
Frantiska dneska na BH opravdu hraje jak nestastnice...a nevypada to, zeby se to nejak melo spravit. Snad to Lucy dotahne do vitezneho konce v klidu. Snad...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Opravila Lucce hlaseny aut.! V takove situaci...klobouk dolu.
No a Lucy zacina blbnout;)
Reagovat
smazaný uživatel
Uf, spravne Lucy, hraj to frantisce na BH...;) nastesti opet brejk...tak a ted potvrdit, potom doservirovat vklidu zapas a pekne potom do bazenu a tak.;)
Reagovat
smazaný uživatel
No cement, zase velký turnaj a vyhoří. Dokáže hrát dobře, ale na GS a hlavních turaních je marná, takhle nemá šanci postoupit do Top 10 a nějak se tam udržet
Reagovat
FulnekUltras
Ať už ty roky byly lepší nebo horší, hlavně že jako jednotlivci i jako národ ještě můžeme být vůbec tady. Děkujem, hoši...

https://www.youtube.com/watch?v=Qhdr9X6O-9w
Reagovat
vrabejka
Safi FAndim ale Fran je srdcovka takže dnes budu přát jí.
Reagovat
PetaM
Tady už se nikdo nediví :)
Reagovat
Frick
U lavice dítě stálo,
z plna hrdla křičelo.
"Bodejž jsi jen trochu málo,
ty cikáně, mlčelo!

Poledne v tom okamžení,
táta přijde z roboty:
a mně hasne u vaření
pro tebe, ty zlobo, ty!

Mlč! Hle husar a kočárek -
hrej si! - tu máš kohouta!" -
Než kohout, vůz i husárek
bouch, bác! letí do kouta.

A zas do hrozného křiku -
"I bodejž tě sršeň sám - !
Že na tebe, nezvedníku,
Polednici zavolám!

Pojď si proň, ty Polednice,
pojď, vem si ho, zlostníka!" -
A hle, tu kdos u světnice
dvéře zlehka odmyká.

Malá, hnědá, tváři divé
pod plachetkou osoba;
o berličce, hnáty křivé,
hlas - vichřice podoba!

"Dej sem dítě!" - "Kriste Pane,
odpusť hříchy hříšnici!"
Divže smrt ji neovane,
Ejhle tuť - Polednici!
Reagovat
bIbec
fandi Lucce. Může tento týden předběhnout Petru v žebříčku.
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
kada.tom
Bára a Misaki jdou dál, super :-))
A Karol ... bez komentáře.

A teď už Serena s Venus v deblu, moc se těším :-)
Reagovat
PetaM
Doufám, že to bude na streamu ... Známe přenosy z debla ... :(
Reagovat
kada.tom
http://live.robinwidget.com/livematches/free-live-video-streaming-williams--williams-klepac--srebotnik-wta-rome-tennis-317616.html
Reagovat
PetaM
Super, nechali zapnutou kameru. Ti Italové nebudou tak hloupí ... :D
Reagovat
lars
Ty jsi fanda Williams ?
Reagovat
PetaM
Jasně :) Někdo ty holky musí srovnat. Poslední dobou si dělají, co chtějí. Jestli se dočkám toho, že Aga vyhraje GS, tak se picnu.
Reagovat
vrabejka
Já jim v deblu taky FAndim.
Reagovat
George_Renel
Kdyby ta Kosatka alespoň předvedla něco extra, ale Karolína hrála jak pod práškama na spaní.
Reagovat
mahycek
Prohru Plíškový jsem z 80% očekával. A Srýcová to je paráda, jen tak dál.
Reagovat
lars
Bara mela lehci souperku
Reagovat
adalv87
Karolina,je marná,to co jsem říkal loni,se skutečně děje,pád do 3. desítky
Reagovat
lars
rimska ornice ji nevyhovuje
Reagovat
PetaM
Káje pomalu nevyhovují všechny turnaje, kde za titul není 280 bodů ...
Reagovat
lars
blbost
Reagovat
smazaný uživatel
a síť a lajny taky ne
Reagovat
smazaný uživatel
Má to aspoň tu výhodu, že příští rok si místo Říma může dát ITF v Trnavě a tam by mohla kolo nebo dvě udělat.
Reagovat
kada.tom
Karol fakt marná ... nechápu, proč dokáže hrát dobře, ale na těch skutečně důležitých velkých turnajích hraje totální ho*no ...
Reagovat
PetaM
Na antuce od ní opravdu někdo něco čekal? :D Pokud nebude mít v každém kole Ivanovic, tak se nikam nedostane :D
Reagovat
kada.tom
antuka neantuka ... Petra taky není antukářka a už na antuce několik zajímavých věcí dokázala
Reagovat
PetaM
No jo, ale taky to skřípe ... Navíc se jí nejvíce daří v rychlém Stuttgartu a v rychlém Madridu ... Na těch druhých dvou pomalých sračkách nic moc zatím ... Kromě super losu v roce 2012 na FO :D
Reagovat
kada.tom
na to právě narážím, alespoň na těch rychlých antukách by Karol měla něco uhrávat ... v Římě a v Paříži ještě OK, ale stejně ... hráčka jejích kvalit by zkrátka měla ovládat i hru na antuce a hráčky typu Kasatkina porážet
Reagovat
PetaM
Je to tak. Ostuda jedna :)
Reagovat
PetaM
Bez ironie, samozřejmě. Na druhou stranu, škoda, že nedostala někoho, kdo méně běhá ... Kasatkina mi připomíná trošku Gavrilovou ... Tyhle holky jsou na antuku jak dělané.
Reagovat
smazaný uživatel
jenze to mas tu Kasatkinu hodne spatne nactenou, kdyz si myslis, ze ji ma vpoho porazet...pokud je na kurtu emocionalne klidna. Dost tezky kousek k porazeni...pokud zlepsi svou psychiku, muze to byt slusny ficak ve WTA. Zatim je hodne nestabilni ve vykonech, ale vzhledem k jejimu veku, to neni zadne prekvapko.
Reagovat
bIbec
Tak Kasatkina je dobrá hráčka. Je jenom otázkou času, kdy bude v žebříčku před Karolínou. A navíc antuka je její nej povrch.
Reagovat
SubOptikT
Káje dnes modus Nebavka?
Reagovat
smazaný uživatel
Šmidlina aby šla hrát s Klárkou Koukalovou kuličky .. a Kája jim může brzy dělat rozhodčí
Reagovat
smazaný uživatel
a Voryna jim může zpívat
Reagovat
Krisboy
Sad but true.
Reagovat
George_Renel
Karolína má dnes zase asi fuck fay.
Reagovat
Lunej..
zatím pěkně, Karin je mi líto, když měla tolik zdravotních problémů, asi těžko získá tu loňskou formu.
Reagovat
smazaný uživatel
těm se to hraje,když tam na ně koukají nahatí chlapi
Reagovat
Lunej..
Já žádný nevidím :)
Reagovat
smazaný uživatel
ti bílí nahoře
Reagovat
Fandina
:-)
Reagovat
Lunej..
Asi tam nezabírá kamera :) Karin se nám rozběhala.. ale věřím, že Barča to dá.
Reagovat
smazaný uživatel
to až po 22. hodině
Reagovat
Lunej..
Někdy je lepší raději vůbec nezabírat :D Karin má problém s kolenem, snad to dohraje.
Reagovat
smazaný uživatel
nemusí..,alespoň stihneme Lucku
Reagovat
smazaný uživatel
Ta Kája asi prohraje i s miminem
Reagovat
smazaný uživatel
vidí vůbec,že tam jsou nějaké lajny a síť?
Reagovat
kada.tom
Vstup do turnaje zvládla, to je moc dobře :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a odešla i bez vozíku po svých ,to vypadá dobře
Reagovat
kada.tom
ach ach ...
Reagovat
smazaný uživatel
Hned na úvod od mladé Kasatkina asi úder dne
Reagovat
A.R.R.
Coco venku, takže Báro, Lucko, Kájo, makjete dneska :-)
Reagovat
PetaM
Nevíte někdo, jak to, že Kája "v takové rychlosti" může vidět stopu míčku a zavolá si umpirovou a Petra nemůže?
Reagovat
A.R.R.
:-D Se hlásím dobrovolně, já to nevím :-D
Reagovat
Fandina
Má lepší zrak?
Reagovat
FulnekUltras
Petra sotva že občas použije ptáka... ;)
Reagovat
George_Renel
zda dává Trnavu nějaká SK televize?
Koukám totiž, že není ani na streamu. :-(
Reagovat
Fandina
Nevím, ale finále by mělo být na Arena Sport 1 a pamatuji se na roky předtím, že to tak bylo také, možná i semifinále, to už přesně nevím.
http://arenatv.sk/itf-trnava-finale/
Reagovat
Fandina
Dříve Slovak Sport.
Reagovat
smazaný uživatel
na streamu jsou dokonce 2 kurty
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Qvido famozni na tom returnu. Ty jeho FH vyskoky na returnu...super;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Jack se s tim servem za stavu 3:3 slusne pral...
Ve vymenach se snazi hrat Qvidovi na BH, prorazit prez jeho slabinu.
Jen obcas by to chtelo Jacku... dobre ty udery trefit, ze....;)
Qvido zatim na servu dost jisty.
Reagovat
smazaný uživatel
A Jack zacina ostre dropovat;) Tak ten jeden mu Qvido exelentne dobehl a doslovne s Jackem vybeh...ovsem ten druhy zahrany famozne tesne za sit, tak sice dobehl, ale uz neumistil dobre...skoda.
Reagovat
smazaný uživatel
hmm. tak Qvido si fakt vybral ten nejhorsi moment na svym servu...5:7. Uz jsem tam videl TB.
Krom toho Hromada...hafo nevyuzitych BP prilezitosti...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ten zaver druheho setu Qvida asi trochu polozil...;( Hned ztrata servu...
No muze si tak trochu za to sam, tolik BP prilezitosti, ktere Jack ve druhem nabizel...vic toho asi uz neslo pro Hromadu udelat;)
Krom toho Qvidovi odchazi FH, a to je dost spatne. Treba rychly rebrejk, jinak asi konec...
Reagovat
smazaný uživatel
Snad neni mozne;) Jack opet odvraci 2 BP. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Z toho se asi Qvido uz nevyhrabe...
Reagovat
smazaný uživatel
A taky se z toho nebyhrabal...;)
Reagovat
kada.tom
Teliana otočila set proti Beck z 0-4 na 6-4 :-))
Tak ještě jeden :-)
Reagovat
kada.tom
Venus set, ale ten pohyb tedy není rozhodně ideální, chvílemi se dokonce zdá, že pokulhává. No, snad to není nic výraznýho a hraním si to nezhoršuje.

Vandeweghe na servisu totálně jalová.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle me take skvele hned prvni kolo;)
A par peknych pecek na uvod;)

Pekne derby Gaqueta a Benetky.
Sock x Pella, jsem celkem zvedavy. Guido super vysledky v tomto roce. Snad se s Jackem dobre popasuje...Hromadovi celkem preju.
Karlovic x Gulbis, tak doufam, ze konecne Hamingway zabere;) kdyz uz vydrel tu kvaldu.
Fognini x Gracia Lopez, podle me zajimavy. Fognini sice doma, vypada jako jasny favorit, ale...
Dolgopolov x Thiem, podle me to muze byt take atraktivni duel;)
A pekna pecka na zaver Zverev x Dimitrov;)
Reagovat
smazaný uživatel
Rafa musí turnaj vyhrat, aby bol v top 4 pred RG..A ani to mu nemusi stacit, ked sa Wawrinka dostane do finále...

Na druhu stranu, hráci 5-8 dostanu do 4. kola niekoho z hračov 9-12 a myslím, ze hráci od 13-16 su momentálne nebezpečnejsí (Monfils, Thiem) od hrácov (Cilic, Gasquet)..
Reagovat
adalv87
dobrý vtip s Wawrinkou :-)
Reagovat
Kozoroh
Proč? V roce 2008 hrál Wawrinka v Římě finále (prohrál s Djokerem) a loni se dostal do semifinále. Na tyto výkony si letos může vzpomenout.
Reagovat
adalv87
Petra tento týden opustí Top 10,nejspíš.Nečekám nějaký extra výsledek
Reagovat
kada.tom
abychom se nedivili :-)
Reagovat
PetaM
Já se letos divím každému jejímu týdnu :D Vždy se dostane tam, kde to nečekám :D :D
Reagovat
kada.tom
právě, že v Římě a vlastně i na RG nikdo nic moc nečeká, tak si myslím, že by Petra mohla překvapit - takové QF v Římě i na RG by bylo, myslím docela fajn překvapení :-)
Reagovat
PetaM
Málo, málo ....
Reagovat
adalv87
jj,máš pravdu :-)
Reagovat
vrabejka
Doufejme :)
Reagovat
Fandina
doufejme, že z desítky nevypadne
Reagovat
adalv87
asi tak :-)
Reagovat
lars
pokud vyhraje zapas v Rimu , tak by nemusela byt mimo top10
Reagovat
adalv87
jeden zápas ji nestačí,musí obhájit a přidat kolo
Reagovat
smazaný uživatel
Podle me take skvele hned prvni kolo;)
A par peknych pecek na uvod;)

Pekne derby Gaqueta a Benetky.
Sock x Pella, jsem celkem zvedavy. Guido super vysledky v tomto roce. Snad se s Jackem dobre popasuje...Hromadovi celkem preju.
Karlovic x Gulbis, tak doufam, ze konecne Hamingway zabere;) kdyz uz vydrel tu kvaldu.
Fognini x Gracia Lopez, podle me zajimavy. Fognini sice doma, vypada jako jasny favorit, ale...
Dolgopolov x Thiem, podle me to muze byt take atraktivni duel;)
A pekna pecka na zaver Zverev x Dimitrov;)
Reagovat
smazaný uživatel
omyl, sorry.
Reagovat
smazaný uživatel
Dost naslapane 1.kolo. Paradni los bych rekl...

Friedsam x Schmiedlova, trebas derby Anicek pomuze te slovenske se dostst z te schizy...

Makarova x Kovinic, tak rekl bych, ze Kata pujde dal;)

Beck x Pereira, hlavne, aby Annika nebyla prekvapena. Teliana neni v te stovce nahodou...

CoCo x Vee, pecka dne;) tezko soudit, kdo postoupi, ale herne by to mohlo byt paradni.

Kasatkina x Pliskova, tak pokud Daria bude emocionalne excelovat, tak Kaja ma celekem slusnou sanci. Pokud bude kosatka klidna, zirafka bude muset dost maknout, a kdo vi jestli to bude stacit.

Strycova x Knapp, Bara by nemela mit ty nejmensi problemy si s Karin poradit. Trnava sice neni Rim...ale prohra by byla jiste zklamanim...

Lucy x Frantiska, tak zapas majstyrstyk - legendy na kurtu;) Take hodne nepredvidatelny zapas. Nikdo nevi jak na tom GS sampionka z antuky je. To asi vi jen sama Frantiska. Nic lepsiho prvni kolo nenabizi. Vitezka RG kontra Finalistka RG.

Watson x Errani, tak Heather ceka opravdu velky inteligencni test. Jeste stizeny tim, ze Sara hraje doma. Sara si jiste bude chtit vynahradit nevydareny Madrid...tohle muze byt take paradni zapas.

Gasparyan x Begu, podle me stylova pecka;) Margarita s tim svym jednorucakem, ktery jeste neni ani dobrouseny, no a Irinka s tim svym obourucakem v crossu, nebo po lajne...Margarita bude muset hodne zabrat.

Keys x Petkovic, tak Madison styl bum bac jakakoliv lajna, a Andrejka bum bum zadni lajna. To bude celkem slusny masakr, ale videt bych to trebas ani moc nemusel;)

Svitolina x Puig, no, ale trebas Moniku s Elinou, to zase jo.;) Muze to byt slusne dramo...myslim, ze Monika by mohla postoupit.

Pavljucenkova x Ivanovic, tak Anicka s Anastazii, to muze byt rozhodne trhak. Tedy pokud Anastazie nebude trojcit a vyhazovat do tribun...
Reagovat
adalv87
finalistka US open
Reagovat
smazaný uživatel
Kterou mas na mysli:)?
Reagovat
vrabejka
:)
Reagovat
smazaný uživatel
užívejme si našich holek v Římě, příští týden asi žádnou neuvidíme.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist