Kvitová ve Stuttgartu prohrála semifinále s Kerberovou

23. 4. 2016, 13:30
Aktuality 462
WTA STUTTGART - Petra Kvitová ve Stuttgartu ve svém prvním letošním semifinále neuspěla. Česká jednička podlehla ve třech setech domácí obhájkyni titulu Angelique Kerberové, která si zajistila třetí finále v této sezoně
Petra Kvitová

Petra Kvitová hrála ve Stuttgartu poprvé pod novým trenérem Františkem Čermákem a hned dosáhla na nejcennější skalp i nejlepší výsledek sezony. V prvním letošním semifinále už ale neuspěla, druhé nasazené Němce Angelique Kerberové podlehla 4-6 6-4 2-6.

Šestadvacetiletá Češka měla během duelu s německou soupeřkou dobré momenty, ale příliš chybovala. Navíc neproměňovala brejkboly, neboť využila jen tři ze třinácti. Ve třetí sadě ještě dokázala srovnat z 0-2 na 2-2, ale zbylé čtyři gamy ztratila.

Po porážce má nyní Kvitová s třetí hráčkou dvouhry WTA Kerberovou vyrovnanou bilanci 4-4. "K výhře mi pomohlo skvělé publikum, které mě stejně jako loni a možná letos ještě více nabíjí energií," poděkovala vítězka letošního Australian Open Kerberová vyprodané hale.

O titul si osmadvacetiletá Kerberová zahraje překvapivě se svou vrstevnicí a krajankou Laurou Siegemundovou, která hraje svůj životní turnaj. Až dosud na okruhu WTA nebyla nikdy v semifinále, ve Stuttgartu však prošla z kvalifikace až od finále. V sedmi zápasech přitom neztratila jediný set.

Siegemundová ve svém premiérovém semifinále navázala na výhry nad Vinciovou a Halepovou a proti světové dvojce Agnieszce Radwaňské si připsala nejen třetí skalp hráčky Top 8 během tří dnů, ale i své dosud nejcennější vítězství kariéry. Polskou favoritku zaskočila výhrou 6-4 6-2.

Ve čtyřhře skončila v semifinále cesta Lucie Šafářové. S německou spoluhráčkou Sabine Lisickou prohrály ve dvou setech s nejlepším světovým párem současnosti, který tvoří Švýcarka Martina Hingisová se Saniou Mirzaovou z Indie.

Na finále nedosáhl ani další německo-český pár Anna-Lena Grönefeldová a Květa Peschkeová, který prohrál s druhými nasazenými Francouzkami Caroline Garciaovou a Kristinou Mladenovicovou. Ty před šesti dny rozhodly o postupu své země do finále Fed Cupu.

• WTA PREMIER STUTTGART •
Německo, antuka / hala, 759.000 dolarů
sobotní výsledky (23. 04. 2016)
• Dvouhra - semifinále •
Kerberová (2-Něm.) - Kvitová (5-ČR) 6-4 4-6 6-2
Siegemundová (Něm.) - A. Radwaňská (1-Pol.) 6-4 6-2
• Čtyřhra - semifinále •
Hingisová/Mirzaová (1-Švýc./Ind.) - Lisická/Šafářová (Něm./ČR) 6-4 7-5
Garciaová/Mladenovicová (2-Fr.) - Grönefeldová/Peschkeová (Něm./ČR) 7-5 5-7 10-4
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

462
Přidat komentář
Nola
Angelika, obhajeny titul, gratulka, aj superke, ktora odohrala neuveritelny turnaj, Angie este pridat FO by sa patrilo...
Reagovat
Lunej..
vše nej...., i když mi jeden občas pije krev. :)
Reagovat
George_Renel
Díky. Jako dárek jsem měl namyšlenu od zítřka dvoudenní cestu do Prahy, ale počasí mě zradilo. Za těch teplot do 10 je to pro mě přílišný risk. Tak zase televize. Snad bude režie OK a o nic podstatného nepřijedeme.
Reagovat
Lunej..
To je škoda, já se chystám v úterý, udělám si grog do termosky, upeču bábovku a ještě seženu nějakého Mrazíka, který bude běhat okolo mě a ptát se "už je ti teplo, děvenko?" :) Tak ti posílám aspoň virtuálního panáčka na přípitek. :)
Reagovat
horska.kraslice
Termoska projde bezpečnostní kontrolou?
Reagovat
Lunej..
Já nevím, nikdy jsem tam nebyla. Ale budu mít s sebou snad bodyguardy, třeba mi to projde. :)
Reagovat
rusedski
- Do areálu TK není dovoleno vnášet jakýkoli alkohol, deštníky (s výjimkou skládacích v případě deště), potraviny a nápoje (s výjimkou doložených zdravotních důvodů), lahve, natlakované předměty, nádoby všeho druhu (skleněné či PET lahve, plechovky, dózy apod.)...

...a podle těch vyskládanejch (zřejmě) zabavenejch PETek co jsem viděl u vchodu, se to zřejmě dodržuje..
Reagovat
Lunej..
Diky za info.
Reagovat
smazaný uživatel
Děkuji :-)
Reagovat
A.R.R.
Díky krásná vílo :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jo. Taky "neco ode mne k svatku;)"

https://www.youtube.com/watch?v=A_R_xE6nsdg
Reagovat
A.R.R.
+1 :-)
Reagovat
d@ve
Tak koukám, že Angie po mírném zaváhání na začátku 1.setu se pěkně rozjela. Od stavu 2:4 zatím vyhrála 8 her v řadě...
Reagovat
d@ve
Teď už devět. A vypadá to nakonec na jasnou výhru v 2. setu.
Reagovat
horska.kraslice
5:0 ve druhém. Zdálo se mně, že Laura už je smířená s osudem.
Reagovat
Haitik
Serena si zahrála v novém videoklipu Beyonce, k písničce "Sorry", která je součástí jejího nového alba, které vyšlo včera.. :-))

https://twitter.com/fioyb/status/724153695894687744

No písnička teda nic moc, nelíbí se mi.. Ale Sereně a Beyonce to tak celkem sekne.. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Sice jsem byla zklamaná z prohry, přesto je evidentní, že se dostává do formy a je na dobré cestě. Klidně mohla dnes vyhrát. Ve výměnách leckdy lepší. Dle mého názoru ( viděla jsem celý zápas ) první set rozhodl. Tam to mělo být Petřino. Byla lepší ve výměnách, ale bohužel ty tři dvojchyby jí stály set a jak se ukázalo i zápas. Druhý set dobrý, ale ten závěr, jak jistě a trpělivě získala poslední gem a tím i set - pro mě vysloveně lahůdka. Pak škoda prvního ztraceného podání , ale ten čtvrtý gem! To bylo drsné, střílečka od obou, Péťa to urvala silou vůle a ohromnou bojovností. Bohužel se u toho totálně " uvařila " a bylo vidět, že jí to sebralo mnoho sil. Své následující podání ztratila velice těsně a už bylo vymalováno. Nicméně zajímavý dramatický zápas, který holky stál dost sil. Ještě sympatické obejmutí u sítě ( jaký rozdíl oproti Niculescu a Mugu ! ). Co se týče lajnovejch. Myslím, že nenadržují nikomu, ale chyby dělají.... Takže já každý rok hořekuju nad antukou bez oka.... Protože, kdyby bylo, to bychom se divili.....Britská rozhodčí dnes velké plus, že ten sporný přisoudila Petě i přes nesouhlas diváků! Zcela úmyslně jsem šla na TP dnes až po vychladnutí pozápasových emocí.....Těším se na další turnaje a Peťo, pojď!
Reagovat
LukasH
Souhlasim se vsim. Angelika vzdycky stala Petru hromadu sil. Jeji sila je mimojine v tom, ze se nesklada a jak Petru zna, pritlaci prave kdyz Petra polevi. Zapasy v Tokyu, na TM 2013 i FC byly vzdycky desny tahanice az do konce a ted Angelika tezila jednak ze svy letosni formy a i z toho, ze Petra prece jen uz byla trochu vystavena z predchozich zapasu. Pro me ale dobry. Ja na Petre vidim zlepseni velky. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkné shrnutí +10.
Reagovat
FulnekUltras
Tak to cítí skuteční PetraKvitova FansUltras... ;)
Reagovat
Krisboy
Tak Květuš nakonec padla v STB :(
Reagovat
A.R.R.
dnes všechno špatně, servis, čtení hry, prostě nic nefungovalo, naopak Laura hrála agresivně a přesně, takže zasloužený postup. Ale i tak spokojenost, SF také dobré :-)
Reagovat
Lunej..
Jsme na tom stejně, taky jsme vyhučely, jsem zvědavá, jak Lauře tohle hraní vydrží. :) Za mě taky spokojenost.
Reagovat
A.R.R.
Ale Petra jde nahoru, viděl jsem všechny zápasy a je tam znát velké zlepšení, výkyvy ještě jsou, ale vyzvedl bych psychiku, zase se neskládá, když se jí v zápase zrovna nedaří :-)
Reagovat
horska.kraslice
Květa už nastupuje.
Reagovat
tommr
bylo by docela kuriózní kdyby se jako jediná Češka probojovala ve Stuttgartu do finále ... :)
Reagovat
horska.kraslice
Sice v to moc nevěřím, ale pěsti držím.
Reagovat
d@ve
No aby nás Květa ještě nepřekvapila.. :D
Reagovat
tommr
ta německá kvalifikantka jí úplně vygumovala. Škoda, že to nevyšlo už včera Karolíně ...
Reagovat
horska.kraslice
Škoda. Přestřelka mezi Karolínou a Laurou by mohla být zajímavá.
Reagovat
patriks
Doufám že se Karolína dívala , jak se Aga poráží. Už by to chtělo někoho nového do špičky.
Reagovat
smazaný uživatel
To Aga hrala blbe, nebo Laura neskutecne dobre? Nemohla jsem se koukat...
Reagovat
Krisboy
Laura hrála skvěle. Celej tejden tak hraje.
Reagovat
horska.kraslice
Ta ji teda semlela.
Reagovat
smazaný uživatel
Za chvilu jde podavat na vitezstvi v zapase;)
Reagovat
d@ve
No to teda koukám. :D Porazit za sebou 3 hráčky Top10 a neztratit při tom ani set.. Poklona. Nechť to tam klidně vyhrá celé. ;)
Reagovat
d@ve
No to teda koukám. :D Porazit za sebou 3 hráčky Top10 a neztratit při tom ani set.. Poklona. Nechť to tam klidně vyhrá celé. ;)
Reagovat
tommr
Kerberku už asi nedá, ale přál bych jí to ... :)
Reagovat
d@ve
Na to jsem vážně zvědav. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Uzasne;)
Fakt neskutecny turnajovy vykon!!!
Od prvniho kola kvaldy...7 zapasu v rade... jak GS;)

Laura Siegemund x Tereza Smitkova 6-1, 6-4
Laura Siegemund x Sesil Karatantcheva 6-3, 7-5
Laura Siegemund x Polona Hercog 6-4, 6-3
Laura Siegemund x Anastasia Pavlyuchenkova 6-0, 7-5
Laura Siegemund x Simona Halep 6-1, 6-2
Laura Siegemund x Roberta Vinci 6-1, 6-4
Laura Siegemund x Agnmieszka Radwanska 6:4, 6:2

Behem turnaje neztratila ani set. Dokonce ani nebyla nucena hrat TB.
Laura si jde pro Porsche. a pro neskutecny turnajovy vykon 8 zapasu vrade:)!
Reagovat
Krisboy
Myslím, že Angie už nedá, ale každopádně klobouk dolů, skvělej turnaj odehrála. Můj novej objev :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja ji verim i ve finale;)
Jeste spolu nikdy nehraly. Laura ma motivaci jako hrom. Nepolozila se ani s vyher nad Bobinou nebo Simonou...pokud ji ta zivotka vydrzi i do zitrka. Angie da;)
Reagovat
Krisboy
No možný to určitě je. Ona hraje jako v transu :)
Reagovat
Krisboy
Robocop mode :-)
Reagovat
janek_da
ona Laura hrala skvele uz v Charlestonu
Reagovat
Jam
Doufám, že tento týden dostane od Fricka Terka Smítková lepší známku, než čtyřku. Vždyť s ní uhrála více gamů než Halep, stejně jako Vinci a Pavlyuchenkova a jen o jeden méně, než Aga
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
milik254
Turnaj zkažených smečí
Reagovat
milik254
a prasat
Reagovat
smazaný uživatel
je treba nenechat nic nahode;)
Reagovat
vrabejka
Snad to Laura dotáhne a antitenis prohraje :)
Reagovat
Krisboy
Už to vypadá dobře. Jen to nezakřiknout!
Reagovat
Krisboy
Nádhera Lauro, nádhera!!! Tak ještě jeden!!!
Reagovat
vrabejka
Angie zpátky ve formě :) Výborně :)
Reagovat
PetaM
Před Stuttgartem jsme si přáli aspoň dojít k Muguruze, během Stuttgartu jsme tě už viděli s titulem. Nakonec se smíříme se SF. Je to více, než jsme čekali před turnajem a méně, než jsme čekali během něho :D

Za týden Madrid, to půjde. Madrid máme rádi, lítá to tam jak v Anglii, chtělo by to tam postupně porazit Angi, Agu, Viku a Serenu. Budeme pak spokojeni :D
Reagovat
Dobry-den
Tady je vidět, jak vám, fanatickým Kvytofcům, úplně chybí soudnost...
Reagovat
PetaM
Víš, když člověk fandí, vždy věří v titul. To, že ty to nechápeš, ovšem není náš problém. Někomu prostě bylo do vínku dáno trochu více ...
Reagovat
lars
ja zadnyho fanatickýho Kvytofce neznam. znam jenom Kvitovce
Reagovat
Lunej..
Tak Dobry den je další troll, jen tu zavoní a zmizí :)
Reagovat
smazaný uživatel
:-) Nejsi náročný ...
Reagovat
smazaný uživatel
Pro Porsche si jede Siegemund....:-)
Reagovat
Krisboy
Přijela vlakem na kvaldu, odjede v Porschi :-
Reagovat
brixner
Udělala jsi mi radost!!!
Reagovat
Krisboy
Teď ještě aby miláček Laura udělala radost mě.
Reagovat
brixner
No to Ti přeji!
Ale ve finále...
Vopovaž se!
:-))
Reagovat
dadaft
A/ lidské oko stvořila evoluce a je dokonalé v tom, k čemu je ho zapotřebí - dokážeme velice dobře sledovat pohyb v našem okolí pokud jde o trajektorii, tj. odkud kam se něco pohybuje, a taky dokážeme poměrně přesně odhadnout jeho rychlost (pro hru zvanou tenis ideální) --- nicméně v žádném případě oko není stavěné, aby dokázalo na dálku na milimetr určit přesný dopad míčku - evolučně to k ničemu není, takže to oči nedokážou.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,z toho plyne jediné -- v případě, že to jde těsně na/za čáru rozhodčí prostě hádají, dají na pocit.
všechno se to umocňuje při TV přenosu.
v live-přenosu je opravdu těsné míče nemožné určit, je to čiré hádání, zpomalené záběry jsou lepší, ale taky žádná sláva.
přesně měřit dokáže pouze stroj (jestřábí oko).

B/ mezi hifisty je velmi rozšířen jeden mýtus - totiž že propojovací kabeláž má výrazný vliv na zvuk.
někteří borci jsou schopni dát víc než milion korun za kabely k reprobednám a tvrdit, že se tím zvuk sestavy radikálně zlepšil.
věří přitom báchorkám jak ze Star Treku, třeba o kovu s dlouhými krystaly, které zajišťují lepší podání barev nástrojů (přitom kabel přenáší proud a napětí, ne housle a bubny) apod.
za tuto pravdu se jsou schopni bít do krve.
ve skutečnosti stačí čistý kov, dobré dieletrikum, vhodná konstrukce (osobně preferuji tzv. párovou čtyřku) a kvalitní výrobní zpracování (z mého pohledu max. 400,-Kč/m), nic víc se z "gáblů" vytřískat nedá.
ovšem při tzv. slepém testu, kdy posluchač neví, zda je připojený normální nebo statisícový reprokabel, tito šiřiči nezpochybnitelné pravdy o "zvuku" kabelů pravidelně selhávají.
(((ostatně roky běžela soutěž o milion dolarů pro toho, kdo ve slepém testu rozezná kabel za desetitisíce dolarů od drátu, ze kterého se vyrábí cestovní ramínka na šaty --- a nikdo ho nebyl schopen vyhrát)))
říká se tomu psychoakustika.
Reagovat
dadaft
a ty, iqe, jsi takový psychorozhodčí.
samozřejmě že u těsných míčků v televizi nemáš ani páru, jestli byly dobré nebo ne, je to jednoduše nemožné,,,,,,,,,,,,,,,,,, nicméně vnitřní přání tě vede k jednoznačným soudům pro které nemáš jiné důkazy než právě ono nepřiznané přání - a tak jsou Petřina esa zlovolně hlášeny jako auty a tak dále.

mozek dokáže být mocný čaroděj...

(((jediné zajímavé na tom celém je, jak hluboce jsi přesvědčený, že jsi zcela racionální a objektivní komentátor)))
Reagovat
smazaný uživatel
+111111111
ovsem to je exkluzivni prispevek.!;)

Ja bych jen k tomu dodal, ze jsem stoupenec spis druheho polu... ze spis ti lajnovi ty hrace, kteri hraji doslovne na lajny... protlaci. Hodnekrat jsem si vsiml, jak zahlasil lajnovy aut, najela na neho kamera, a jest ho ukazali na te velkoplosne (to je celkem des) tak uz to vetsinou nedaval;D))) A v kurtu casto byly autove mice, ktere opravovali hraci jestrabem.
Pochopitelne to myslim obecne, bez souvislosti s jednou hrackou...Kvitova neni sama, kdo si rada tzv lajny vybira:) Chci tim rict, ze to je hlavne problem hrace a ne lajnare;) Ten opravdu nehraje...;)
A pokud s tim ma nejaky hrac problem (a o takovem nevim...mozna doplnis), tak pokud se tedy vyskytne, tak bych mu doporucil, aby hral na tecko;D)))
Reagovat
janek_da
Já už tady iqemu přepočetl, že 1 pixel na streamu je tuším 5cm ve skutečnosti. Takže nejen psychologicky, ale ani matematicky nelze určovat od streamu lajny. Ne, on si mele svou. To by možná ani tak nevadilo, ale ještě znechutí VŠEM zážitek z parádního zápasu. 1x, 2x za zápas si taky řeknu, že to asi rozhodčí rozhodl špatně, ale klidně i pro moji favoritku. Ne, pro iqeho to vždycky pohnojí proti Petře.

A další "sranda" je po zápase s jeho frází typu "ano, ne vždy jsem objektivní". Nebo se omluví, že to hodně prožívá, ale to je mi vyloženě k hovnu, protože zážitek ze zápasu už mi zkazil. A příště zase mele to samé. Už ani během zápasu Petry na TP nechodím. Házet moje perly mezi blitky o lajnových nehodlám. Tak.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdybys ovšem podobnou argumentaci uplatňoval u všech, co tady kdy kritizovali rozhodčí a že to ani zdaleka nejsem jenom já a že se to ani zdaleka netýká jenom zápasů Petry, dal by se tvůj argument brát. V opačném případě to zavání pokrytectvím.

Zážitek ze zápasu ovlivněný diskuzí? Tohle nemůžeš proboha myslet vážně. Pokud se ti zápas líbil, žádná diskuze s tím nic nemůže udělat (a obráceně).
Reagovat
janek_da
jo. raduju se z bodu Angie a ty tady blijes o lajnovyc. Dam ti priklad. jsi v restauraci s prateli a po celou dobu te bude otravovat opilec, tak asi taky nebudes moc spokojeny s vecerem. ze tam paralelu neuvidis, je mi jasne.

co meles o zavaneni pokrytectvi. ty jediny imrvere meles o chybach. tak na koho jineho mam asi reagovat? jak pisu i mi se nekdy vyroky rozhodcich nezdaji. ale klidne i ve prospech me favoritky a napisu to tady.
Reagovat
smazaný uživatel
Pokrytecký je to, že se tu za kritiku rozhodčích nadává jenom mě, přitom se tady jinak rozhodčí kritizujou celkem běžně.
Radovat se z míčku pro Angie ti tady nikdo nebrání. A to, že se mi nelíbí sporná rozhodnutí lajnových ve prospěch Angie - a že jich dneska bylo celkem dost - a nemám problém to tady na plnou hubu říct, to není blití, to je vyjádření názoru.
Tvoje paralela s opilce v hospodě je naprosto nesmyslná a mimo.
Reagovat
Cico93
Rozhodcovia sa tu možno kritizujú bežné, ale ty ako jediný tu kvôli nim vyplakávaš ako dajaká hysterka. A pritom nemáš žiadne dôkazy, ako to presne s tou a tou loptou bolo....
Pokiaľ máš fakt 30 ako som tu raz čítal, tak neviem si na smiech.
Mal by si sa nad sebou zamyslieť.
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, co je na poukazování chyb rozhodčích hysterického.

Mimochodem nevím, kde jsi četl, že je mi třicet, ale četls blbě. Není, jsem mladší.
Reagovat
Lunej..
Přečti si svoje komenty, když hraje Petra, cca tak 6 měsíců zpětně a pak si spočítej, u kolika zápasů sis nestěžoval na lajnové. Poté si sedni a zamysli se nad sebou, jestli ti tohle zbytečné ztrapňování sama sebe stojí za to. A nevymlouvej se na adrenalin, ten tu má víc lidí a přesto tu nepíšou zápas co zápas stále to samé co ty. Jestli půjde tvoje fandění Petry tímto fanatickým směrem, tak zápas Petry už snad nebude nikdo raději komentovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem si celkem jistej, že za posledního půl roku jsem si u Petřiných zápasů na lajnové stěžoval jen minimálně.
Reagovat
smazaný uživatel
;D)))
Reagovat
Cico93
No čo iné ostáva, len sa z chuti zasmiať.;-))
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně že se dobře bavíte. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
tak stejne cokoliv napises, tak jako bys nic nepsal...se odrazi jak tenisak od zdi. ;D)
Reagovat
A.R.R.
Jirko, že tě huba nebolí, u každého, když zrovna Petra prohrávala. A je celkem jedno, jestli zápas následně vyhrála nebo prohrála. Jako fakt to přeháníš....jo rozhodčí chyby dělají, jsou to jenom lidé, ale ty chyby postihují všechny hráčky a hráče. A nezačínej s písničkou, že Petru poškozují víc, protože do toho víc bouchá. Ona i tenistka se slabší ránou dává slušné dělovky, takže se tam rozhodčí může seknout. Třeba bys mohl poradit Petře, aby nehrála druhý servis tak na riziko, aby neměla tolik DF....
Reagovat
smazaný uživatel
Vidim, ze chces slusne vyradit konkurenci Aze;)))
Tak radis iqemu, aby Petre radil...nooo, zajimava taktika;D)
Reagovat
A.R.R.
Vlku, špatně mě znáš :-) Prohra mě sice mrzí, ale Aga dneska hrála bídně, první set ještě jakštakš, ale druhý set byl z její strany bída. Laura naopak držela výkon na vynikající úrovní, takže fakt nemám potřebu se na někom vyřádit :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Promin;) Ale ja uz presel na cisty cerny cynismus;D)
Ja tu fazi, kterou jeste proziva lunejka, jenakeda a dadaft nebo i ty..., ze se snazite neco vysvetlit, jsem uz davno uspesne opustil.;)))
Reagovat
A.R.R.
Však se nic nestalo:-) Tak však víš, že já se do těch debat moc nezapojuji, nechtěl jsem ani včera, ale ta poznámka, že těch letošních nářků nebylo tolik mě prostě dostala :-D Ale máš recht, je to marné, je to marné, je to marné :-D
Reagovat
smazaný uživatel
Letos jsem vypěnil akorát teď u Anděly a možná trochu u Niculescové, jinak si žádných excesů vědom nejsem, takže laskavě nepřeháněj. Děkuji.

P.S.: ano, jsem si vědom toho, že jsem Agu a Simonu nazval antitenistkama, ale to se rozhodčích netýká.
Reagovat
Lunej..
Ty mě snad donutíš k tomu, že tady udělám výpis všech tvých nářků a žalmů, cos tady psal, aby ti konečně došlo, co tu opravdu předvádíš. Nejhorší je, že ty tomu snad i věříš. Prý "stěžoval jsem si minimálně". To je opravdu k popukání. :)
Reagovat
smazaný uživatel
No to mas do konce kvetna co delat;D)
Reagovat
Lunej..
Nemyslíš doufám květen letošního roku? to bych nestihla :)

iqe - nenudím se, jen mě opravdu už nudí číst tady od tebe pořád to samé, i když pravda, číst to nemusím. Mě jen překvapuje, jak nasazuješ čím dál větší levely tvýho fanatismu a ještě nás ostatní přesvědčuješ, jak ti křivdíme a jsme vlastně úplný telata, že na streamech nebo v HD TV nevidíme to, co ty vidíš zřejmě už na kilometry daleko. No nic, končím, dřív jsi byl soudný, ale teď jsi asi už opravdu ztracený.
Reagovat
smazaný uživatel
Soudný jsem pořád a žádný vyšší level fanatismu nenasazuju, to mi dost křivdíš.

A jenom znovu připomínám, že rozhodčí se tady kritizujou běžně. Kvalita streamu a zkreslující kamera ovšem evidentně vadí výhradně v zápasech Petry.
Reagovat
smazaný uživatel
To se teda musíš při sobotě večer ukrutně nudit, jestli máš čas sepisovat iqeho žalmy a nářky. :-)
Nejsem svatoušek, ale tohle už mi připadá, že do kategorie "žalmy a nářky" automaticky zařazujete všechno, co tady kdy napíšu.
Reagovat
A.R.R.
Hele to že tu Agy herní styl někdo uráží jsem si už zvykl, antitenistka, pinkálistka, to tak nějak beru jako standart. Já tenhle herní styl mám rád...takže v tom zakopaný pes není.

Ten je zakopaný jinde, pokud je někdo opravdový fanda tenisu, tak sleduje hru své hráčky a její soupeřky a nečumí jenom na lajny a nevytváří si představy o tom, že zrovna jeho hráčku chce někdo zaříznout. Od toho jsou tam rozhodčí a hráčka samotná,která rozhodnutí může reklamovat.

Pokud máš tenis a Petru fakt rád, buď šťastný, že se po tom blbém období vrací do dobrých kolejí, začíná vyhrávat, její herní styl se zlepšuje. Ta holka si takovou reklamu nezaslouží....
Reagovat
smazaný uživatel
Pobavilo :-)
Reagovat
janek_da
jeste jsem si vsiml tvoje "zdaleka nejsem sam". to jako myslis vibbi? a kdo jiny tady opakovane pise o zarezavani Petry?
Reagovat
smazaný uživatel
No tak já taky nechodím diskutovat jenom sem, ale to jistě víš.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ty moc nediskutujes;D)))
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych to vzal Brozovsky...a nekomplikoval to.
...zase ten chlap sledoval ty fleky na noutbuku;D)

a nebo na to muzeme jit vedecky;)

https://youtu.be/3g2WJ-d4UWQ?t=49m11s
Reagovat
smazaný uživatel
Jak znamo, primarni je hmotna skutecnost.
Micek, ktery je v autu, nemuze byt ve dvorci.
a micek, ktery je ve dvorci nemuze byt v autu.
Vidiiiite...
...tak je to. VEDA!:)
Reagovat
smazaný uživatel
a) Lidské oko ovšem není stvořené na přesné sledování předmětů letících klidně i přes 100 km/h, leckdy dost výrazně přes tuto rychlost. V přírodě se totiž tak rychle obvykle nic nepohybuje, tudíž to jaksi nebylo potřeba. Z tohoto + z toho, co jsi napsal ty, tedy jasně vyplývá, že dneska už lajnoví jaksi nejsou s to dostatečně přesně zhodnotit, kam ten míček spadne. Když kontrolují servis a leckdy ani nestojí přímo na čáře, protože jim zavází returnující hráč, ale třeba metr vedle, tak už kolikrát vyloženě hádají.

b) to je zajímavé, to jsem ani nevěděl
Reagovat
dadaft
drtivá většina autů je v centimetrech či decimetrech, na to lidské oko jakž takž stačí, lajnoví jsou dobrá možnost.

niméně dovedu si představit, že na velkých turnajích auty hlídá stroj.
Reagovat
smazaný uživatel
Na decimetry lidské oko stačí, u centimetrů už bych si tak jistej nebyl.
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jedna poznámka k lajnovým. Slibuju, že dneska poslední.
Vytýkáte mi, že se to takhle od obrazovky nedá posoudit, protože kvalita streamu obvykle stojí za prd a kamery zkreslují. No, dejme tomu. Pak ale nechápu, jak je možné, že v zápasech, ve kterých Petra nehraje, se rozhodčí obecně kritizují relativně často a námitky, vznášené vůči mému hodnocení rozhodčích při Petřiných zápasech, najednou neplatí. Není to trochu pokrytecké? :-/
Reagovat
bIbec
tak pokrytecké.. relativně často není tak často jako to tvoje "vždy", když hraje Petra :-)
Reagovat
misa
definitivně končí a příchází tak v deblovém žebříčku o pár stovek bodů za loňský titul. Bohužel má na antuce obrovskou porci bodů k obhajobě i ve čtyřhře a udržení deblové desítky i po Paříži bude strašně těžké. Pochybuju, že ji nechají hrát na OH, nebude-li členkou top 10.
Reagovat
smazaný uživatel
Na udržení se v top 10 v deblu má, pokud jsem se díval správně, náskok něco přes tři tisíce bodů. To by mělo stačit.
Reagovat
smazaný uživatel
Ha, tak nedíval. Ona je to sotva půlka. :-/
Reagovat
misa
No jo, jen za titul z Paříže je 2000 bodů. Myslím, že to neudrží.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad jo. Není jediná, co něco obhajuje a nemyslím, že už by na antuce nic neuhrála.
Reagovat
smazaný uživatel
Obhajuje za Madrid 390 bodu (semifinale), Řím 190 bodu (ctvrtfinale), RG 2000 bodu. Bude to mit hoodne tezke udrzet...
Reagovat
misa
To asi nepůjde.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak zatim 3 turnaje a jeden titul, jednou finalstka a pote semifinalistka. Kdyby se to takto vyvedlo i na techto 3 turnajich, tak jsem v klidu. :D
Reagovat
misa
Je tady nebezpečná sestupná tendence :) Ale Lucka ještě hrála v Indian Wells (1. kolo s Makarovou).
Reagovat
tommr
ve Stuttgartu hrála Lucka s Lisickou takže to se nemůže tak brát jako kdyby hrála s BMS. Lisická je proti BMS strašný dřevo ... :)
Reagovat
d@ve
Věřím ale že je to na dobré cestě a s Betty ještě něco vyhrají... ;)
Reagovat
dadaft
přidávám se k těm s dobrými pocity.
zase jakoby chtěla hrát a chtěla se o to poprat, a je na tom na její poměry zdá se dobře i čistě fyzicky.
a to je OK.
některé herní činnosti nejsou úplně ťip ťop, servis býval nebezpečnější (((ale buďme spravedliví, všichni trenéři špičky už ho mají dokonale přečtený))), při nábězích na síť se k úderu občas nedokáže správně srovnat a celkově se mi pohyb po antuce moc nelíbil (((ale opět buďme spravedliví - ani ostatní hráčky vynikajícím pohybem nehýřily, na RG budou víc srovnané,,,,,,,,,,, navíc si myslím, že antuka je pro vysoké hráčky nejsložitější povrch a v podstatě jediná vysoká hráčka s vynikajícím pohybem po antuce je v současnosti Polona Hercog - důvod proč nevyhrává jeden RG za druhým je její dlouhý nápřah (stejně jako u Johanny Larsson), který ji tlačí "za Montreal", nejlíp se cítí 3m za BL, a odtuď se v dnešním ženském tenise prostě nedají vyhrávat velké tituly, ani na antuce ne)))
i když Petřiny náběhy trošku kritizuji za provedení, jsem rád, že od nich neustupuje - osobně mám hráčky, které se nebojí přejít na síť nebo zařadit občas do hry servis-volej, rád (((a navíc - když se to umí, je to slušná zbraň)))

gratulace k semifinále
Reagovat
smazaný uživatel
+111;)
Reagovat
smazaný uživatel
Máte někdo na Safarovou s Lisickou stream??
Reagovat
d@ve
http://live.robinwidget.com/livematches/free-live-video-streaming-kvitova-kerber-wta-stuttgart-tennis-304802.html
Reagovat
smazaný uživatel
Dva těžké tříseťáky zvládla, napotřetí to už nevyšlo. Škoda prvního setu, kde Anděla byla hratelná a ke kterému přišla tak trochu jako slepý k houslím, resp. po kombinaci několika zbytečných Petřiných chyb a vědomé či nevědomé snaze lajnových pomoci domácí hráčce. Od druhého setu se kvalita hry od obou holek zvedla a v tom třetím se už zkrátka projevila Petřina únava z náročného programu. Škoda toho trochu lacino odevzdaného prvního servisu, kdy místo toho, aby pod tlakem dorovnání byla Anděla, dorovnávat musela Petra. A i když se jí to napoprvé povedlo, stálo ji to až příliš mnoho sil na to, aby byla schopná proti viditelně odpočatější a svěžejší Anděle dotáhnout zápas do vítězného konce.

Každopádně ale za Stuttgart jednoznačně palec nahoru. Zdá se, že jí spolupráce s Frantou sedla a přináší to ovoce. Pokud udrží nastolený trend, tak i přes stále velmi reálnou hrozbu vypadnutí z top 10 po Madridu o ni strach nemám a myslím, že se do špičky zase rychle vrátí.
Reagovat
FulnekUltras
Celkově pozitivní dojem je rozhodujúci... ;) ...a do budoucna rozhodně není důvod k žádnému přehnanému pesimismu.
Reagovat
Frick
Bukakecay je ve finále?!
Reagovat
misa
Výhra nad Luckou ji nakopla. Lucka s oblibou rozdává na všechny strany.
Reagovat
misa
Kdyby si tehdy vzala v tb. prvního setu oko, možná by dnes byla někde jinde.
Reagovat
smazaný uživatel
...ano tyhle malickosti pisi velke tenisove pribehy;)
Reagovat
brixner
Co, bukake? Fricku, ty náš úchylníčku ! Asi nevíš, jakoj má děda pásek, že?
:-))
Reagovat
smazaný uživatel
No dobre, a ted trochu vazneji bez toho cynismu a tak...

Me se na turnaji fakt libila. Vice se snazi pouzit slajs a pekne crossem. Uderove vice proste pestrejsi... Zapas s Moncou byl podle me famozni, a ja bych klidne bral, aby se potkavaly casteji. Me tedy vubec nevadi, jak si nabiha na sit a zkousi voleje a tak. A ani Monika me nevadi;)
Podle me je asi dobre, ze Davida opustila. Jeji hra byla obcas uz monotonni, aspon pro me.
Rekl bych, ze nam zacina pekne kosatet ta Petra. A to je dobre. Sice tam stale vidim spatne krokovani, a nemyslim si, ze to je tim, ze uz nemuze...spis projev naladovosti, nesoustredeni, pak ji to jeste lita dost ven. Jeste ma tu tendenci nekdy to resit zbrkle na tzv. jednu vymenu, kde to proste nejde...nejake ty stare navyky...
...ale pokud by pokracovala v tomhle duchu dale.
Myslim, ze do pul roku by mohla byt se vsemi udery jistejsi a mnohem silnejsi herne, dokonce bez rozdilu povrchu...
Je treba jen vydrzet a byt trpelivy, a to prijde;)
*
...no ale stejne si nakonec neodpustim;)
...cekam na 18:00 a doufam, ze ti lajnovi tu Lauru do teho finale protlaci, sakra;D))) Neb jsem ji pasoval na vitezku uz na pocatku turnaje...tak jak me to ti brigosi na lajnach skazi...budu fakt nastvany;D)
Reagovat
FulnekUltras
Laura je TEĎ tak dobrá, že tlačit stačilo jen vyloženě zlehka... ;)
Reagovat
d@ve
Tak nevím, nevím.. Sabine je evidentně slabším článkem.
Reagovat
misa
Liziki je slabá jak čaj, hlavně nedá 1. servis.
Reagovat
d@ve
Škoda, teď ani Lucka neudržela svý podání.. :/ Zase další brejk..
Reagovat
d@ve
Aspoň že tam je dobrá náleda.. BTW: další brejk. :D
Reagovat
misa
4:5, teď už by měla Sabine předvést své podávací schopnosti...
Reagovat
misa
hodně chyb
Reagovat
d@ve
Nepovedlo se žel. :(
Reagovat
misa
Lucka i Sabine dělají hodně zbytečných chyb.
Reagovat
d@ve
Ale naštěstí to nevzdávají. ;) Nechci se opakovat, ale další brejk. :D
Reagovat
d@ve
Co se to tam dělo? Uniklo mi to..
Reagovat
smazaný uživatel
taky jsem to nepochopila...
Reagovat
misa
Výkřik do výměny, myslím.
Reagovat
d@ve
Jo, to by asi tak odpovídalo. Mám to totiž bez zvuku.. :)
Reagovat
misa
Situace začíná být kritická.
Reagovat
d@ve
I Sania pomáhá. :)
Reagovat
misa
Ale ještě je naděje. Luci, udrž podání!
Reagovat
d@ve
Uf, za se to bylo o fous. ;)
Reagovat
misa
Pár mečbolů je už za námi :)
Reagovat
d@ve
A jsou tu další 3. :/
Reagovat
d@ve
A 5. využitej. :( No ale snažily se holky, ne že ne a snaha se cení. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
od základní čary byly dost marny hlavne Lisicki...
Reagovat
misa
Ta byla zoufalá.
Reagovat
smazaný uživatel
tak ber, že hraji s double párem č. 1
Reagovat
d@ve
Jasně, to beru a navíc se Sabine nejsou sehrané. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Betka dost chybi...;/
Reagovat
misa
jj, ta by spolehlivě zahrála řadu vítězných volejů
Reagovat
smazaný uživatel
Opravdu Sabine se dnes nevyspala. Lucka hraje velice solidně
Reagovat
d@ve
A máme tu ku podivu ONLINE přenos deblu.. Zatím ve znamení brejků. ;)
Reagovat
d@ve
Jen škoda Lucko těch 4 nevyužitejch BB ve třetí hře..
Brejkovaná mohla ještě chvilku pokračovat. :)
Reagovat
Pavol
A vzdy bude. Pride trava a vsetkym to natre.
Reagovat
Michaelus
Doufám, že dneska Laura vyřadí i Agu a uvidíme all-German final.
Reagovat
Frick
a když ne, tak to bude all-Polish final
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych si to přál, ta mladá kvalifikantka hraje opravdu v top formě
Reagovat
Krisboy
Zas tak mladá není, je jí 28, jen o dva měsíce mladší než Angie. Ale hraje fakt skvěle, taky bych jí finále přál.
Reagovat
d@ve
Bitva to byla celkem pěkná. Škoda jen že to Petra v polovině 3.setu už odevzdala..
Reagovat
smazaný uživatel
Neodevzdala.
Reagovat
d@ve
Petra to odevzdala dvěmi prohranými podáními po sobě. I když jí nemůžeme upřít snahu v závěru 3.setu...
Reagovat
smazaný uživatel
Neodevzdala. Prostě jí došly síly, ale nedá se to nazvat odevzdáním.
Reagovat
d@ve
Dobrá, tak dobrá - furt lepší důvod nebo příčina než-li německej komplot.. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Neodevzdala jen se ji nevydařil. Uškodil ji odchod do šaten a pak, že to nedal na 3:2, 2 přeriskovaný 2. servisy a křižnej backhand ven z dobré pozice, kdy měla odkrytý ..pak už to nezvladla, možná i fyzicky nebo hlavou

Ale jinak na pomalé antuce pěkný tenis z její strany
Reagovat
bIbec
Tak konec Petra nezvládla, škoda. Ale celkově to byl krásný zápas. Petra se nemá za co stydět dneska.
Reagovat
bIbec
jakoby dala všechnu energii do toho gemu (brejku) z 1-2 na 2-2. Ten byl fakt povedený :-)
Reagovat
smazaný uživatel
To jo. Ale dalo se čekat, že jí pak budou chybět síly na vlastním servisu. A i ten by možná zvládla, kdyby jí rozhodčí neupřeli eso..
Reagovat
Lina
Ty bys byl i pro psychiatra silná káva. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň že je ta šaráda za náma. V závěru asi zachrápala i umpire, jinak nechápu, jak nemohla nevidět to jasný štrejchnutí o síť při servisu Angie na BB. Ten servis se měl jasně opakovat.
Reagovat
Michaelus
jdi do p*dele kvěši
Reagovat
smazaný uživatel
Nemůžu za to, že jsi slepej jak patrona.
Reagovat
Michaelus
Ježiši tak jako to je 99.99% populace slepá, jenom ty jsi ostrozraký ostříš, nebo jak?
Reagovat
smazaný uživatel
Těch pár slepejšů na TP fakt není 99,9999 % populace.
Reagovat
Michaelus
Dobře, tak se přizpůsob těm "slepejšům" a běž si o tom psát jinam
Reagovat
LukasH
Driv jsi tolik nevadil. Ale stava se z tebe dost zapsklej prudic, navic opakujes neustale to samy dokola a vlastne nevim proc. Jestli je to provokace nebo vazne zamer, aby konecne vsichni uznali, jak Petru v kazdym zapase, kde prohrava, poskozujou lajnovi. Ja tedy na obrazovce nepoznam, kdy pristane mic na bl a kdy ne, to je kamerou zkresleny. Pasky vidi rozhodci, je tam elektronika. Vazne, o co ti jde? Petra dneska odehrala dobrej zapas proti Angelice, ktera je letos v zivotni forme. Byla proste o neco lepsi a Petra mela ve 3. setu kratkej vypadek.
Reagovat
smazaný uživatel
+1
Reagovat
lars
spis ji dosly sily :((
Reagovat
LukasH
To je pravda. Zapasy s Niculescu i s Mugu byly narocny. I ten dnesni. Ale nejsem z toho smutnej. Petra je na dobry ceste, je v podstate zpatky. Snad bude takhle pokracovat.
Reagovat
Lunej..
Přesně, z ige se stava monstrum. Dříve se s ním dalo diskutovat, jakž takz, ale tohle dlouhodobe plácání stejných nesmyslu otravuje i mě, i když je moje blbost, že na to reaguju. Jestli Jirko nějaký problém a kompenzujes si tady vztek, že Petra prohrává, tak s tim opravdu začni neco delat. Jsi už daleko za hranicí normalnosti.
Reagovat
Lunej..
Jestli máš nějaký problém mělo být.
Reagovat
smazaný uživatel
Adrenalin dělá svoje a občas se chovám jako rapl. Ale že se dneska lajnoví snažili pomoct domácí hráčce - tak, jak se to děje kdekoliv jinde - to nesmysl není.
Reagovat
bIbec
tak víš co udělej. Mysli si svoje, ale sem na TP nic o lajnových nepiš. Je to šílené. Nech si to pro sebe.
Reagovat
bIbec
nebo přispívej až hodinu, dvě po zápase. Až se trošku zklidníš a uvidíš věci jasněji.
Reagovat
FulnekUltras
S tím bych i souhlasil - a moc za to nedám, že podobným způsobem budou tlačit i Lauru ve druhém sf. Klasická daň dějišti zápasu, pokud jsou hráčky jinak vyrovnané. Zvláště pak na antuce bez jestřába.
Reagovat
Lunej..
Ty to máš u každého zápasu Petry a ta nehraje vždy s domácí hračkou. Takže adrenalinem ta tvoje klauniada vyvolaná nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že to adrenalinem bude. Mejm nadledvinkám je totiž celkem jedno, proti komu Petra hraje, pumpujou ho do mě vždycky, když hraje. Ale zajímavý je, že se mi to stává akorát doma u počítače, když koukám na Petru přímo na místě, tak ne.
Reagovat
Lunej..
Jo, to jsem si všimla, že v reálu o tobě člověk ani neví. Zato u počítače máš oko jestřába a každý, kdo nesouhlasi, je vůl atd. No kde asi bude chyba?:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Štve mě, že Petra prohrála. Štve mě, jakým způsobem to bylo, zejména k prvnímu setu přišla jak slepej k houslím, v něm byla ve všech parametrech horší než Petra a pomohlo jí hlavně to, jakým způsobem posuzovali lajnoví sporné momenty - za Andělou jich šlo až příliš na to, aby šlo o náhodou. A nechápu, čemu se všichni tak strašně diví, přispískávání domácím je celkem běžný jev, je nesmysl nalhávat si opak.
Reagovat
Lunej..
Jsi trapnej, že neumis videt Petriny chyby a ani svoje, ale jen hledáš vymluvy a argumenty jak rozmazlene dítě. Opravdu jdi do haje.
Reagovat
LukasH
Nemam ti k tomu, co rict. Ja koukam na streamu a tam vazne nepoznam par milimetru. I kdyz se koukam na jiny zapasy, napr. Federera s Djokovicem, tak mi pripada, ze F. tam ma nejak moc tesnych autu a naopak Djok moc lajn. Nevim cim to je, asi to maji vic natrenovano ci co. Kazdopadne, kolikrat jsem si myslel neco a oko pak ukazalo opak. I kdybychim tedy pripustili, ze jsou to sporny mice, nemuzes od obrazovky s jistotou tvrdit to ani to.
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky koukám na streamu a taky si nedovolím ani zdaleka zpochybnit každý sporný míček (sice mi to nikdo neuvěří, ale je to tak), ale někdy je to tak výrazný, že se to ani mizernou kvalitou streamu nedá obhájit.
Reagovat
LukasH
Nevim. Prvnj set jsem videl az od pulky a ve druhym jsi to psal po jednom z gamu, kterej se me zdal uplne v poradku. Asi si pujdu koupit brejle.;-);-)
Reagovat
PetaM
Tak teď už jsi lepší i jako technika, která je v pásce na síti? To je paráda.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty vole, že nevidíš nebo nechceš vidět jasný zářezy lajnových, to je smutný, ale že nevidíš ani evidentní kontakt s páskou, to je vyloženě k smíchu.
Reagovat
Fandina
Já to také nevidím. A nevím, proč by měl někdo zrovna Petře škodit. Chyby se dělají a nevěřím tomu, že všichni je dělají jen Petře. To není normální takhle uvažovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Dneska nešlo ani tak o Petru ale o to, že chtěli domácí hráčku do finále.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně ta, Cagla je ve finále!
Reagovat
Fandina
Píšeš to i když nehraje s domácí hráčkou. Já protě tyhle řeči neuznávám. Od toho je tam umpire ptom supervizor a samotná hráčka a konto diváci, kteří na to upozorní. Nedávno jsem byla v Katowicích a když sedéíš u kurtu, všechno vypadá jinak.
Reagovat
smazaný uživatel
Umpire, supervizor ani hráči to uhlídat nemůžou. A zpětná kontrola neexistuje.
Reagovat
smazaný uživatel
PRoč tlačili první set Niculescu? KAm chtěli protlařit jí? Když PEtra vyhrála další 2 sety,tak už ses neozval,že by se rozhodli pro změnu tlačit Petru,a tak to s tebou pokračuje i v dalších zápasech.Nevidíš,nevidíš,blud je bludem hlavně proto,že se dotyčnému nedá vymluvit.Ode všech zde i mě je to marná snaha:)
Reagovat
LukasH
Niculescu mela penize jen na jeden set, pak uz ne. Angie ted po vyhre na AO muze podplacet az do aleluja.;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Blud je především vaše představa, že Petru nikdy žádný lajnový nepoškodil.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne,já si rozhodně nemyslim,že PEtru lajnová nikdy nepoškodili, stejně tak si nemyslim,že mi vždycky kámoš hlásí správně auty.To ovšem ke hře patří.Ale ty to vždycky vezmeš jak přes kopírák,Petra prohrává - můžou za to rozhodčí, neblbni a připusť si myšlenku,že Petr hraje zrovna blbě.Pak budeš objektivnější.
Reagovat
FulnekUltras
Od dob DC v Argentině za Vilase a spol. se poměry hlavně v severnějších zemích rozhodně zlepšily... ;) ...ale bez kontinuální elektronické kontroly je to pořád hlavně o lidech.
Reagovat
Fandina
Nevím, co bylo za Vilase v DC, ale byla jsem na finále DC v Bělehradě a vyhráli tam naši kluci. Nedá se apriori říci, že domácí jsou tlačeni čárovými. Asi jsem naiva. To samé nedávno jsem byla v Katowicích a na dvou zápasech kde hrály domácí hráčky a nevšimla jsem si, že by je někdo tlačil. Jedna z nich prohrála a to samé pak debl. Také s Polkou, také prohrály. A nebylo tam oko což je na tvrdém povrchu horší než na antuce, kdy bývá stopa. Jinak v tom Bělehradu, tam bylo oko, to je jasné.
Reagovat
FulnekUltras
Pokud lajnových, kteří svou práci konají s pocitem profesní cti a opravdu maximální zodpovědnosti vůči hráčům bez sebemenšího podvědomého nutkání "potlačit", bude drtivá většina, jenom dobře a myslím, že tomu tak dnes už i je. A když se ještě aspoň na největších turnajích trochu rozšíří záběr sledovací techniky, tím líp.
Reagovat
misa
To víš že jo ... A už sis vzal tabletku, kterou ti předepsal ten hodný pán v bílém plášti?
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem v pohodě.
Reagovat
d@ve
Vážně? :D
Reagovat
smazaný uživatel
frickovatíš
Reagovat
Tornes
Jako zápas jsem neviděl, ale bavíš mě. Víš, že teče sítě kontroluje technika a nikoli empire, že ano?
Reagovat
smazaný uživatel
A víš, že technika není neomylná?
Reagovat
smazaný uživatel
Až na ten příšerný 3. set dobrý výkon
Reagovat
George_Renel
Ale z celého turnaje pro ni rozhodně převažují pozitiva. To největší je, že to vypadá že je na dobré cestě. Pokud bude v takových výkonech pokračovat, udělá si z jednoho místního vola Dobrý-den.
Reagovat
Lunej..
Přesně, Petra mi dělá radost stylem hry. Takže se těším na její další zapasy a přenechávám tu prostor pro mistni šílená individua.:)
Reagovat
Michaelus
pěkně napsáno :D
Reagovat
smazaný uživatel
Parádní zápas dneska. Škoda, že ve 3. setu Petra nevydržela.
Pozitivní je, že zítra můžou antitenistky předvést férovou bitvu ve finále :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak jiste, ze vsech holek nakonec byla nejlepsi...ty zbyle cesky si odnesou na vysvedceni ciste koule...
Ale tady to na lepsi znamku nez 3- nevidim. V prvnim kole porazila nejake dite, ve druhem kole pinpongarku, ktera videla tenis tak. max. z letadla, ve tretim ztratila s labilni Garbinou set, a to se Sumyk celkem snazil...no takze to zachranila ta Kerber, kdyby ji netlacili lajnovi, tak by ji hrozila ctyrka.
No ja se budu muset zase zamyslet, abych vyvazil platby pro empajr na Petru nejak rovnomerne behem turnaje. Ale i tak tu empajrovou ceka smrt. Ta to ma uz spocitane.
Ale jinak je treba na to kouknout i pozitivne.
Lucy vyhrala svuj prvni set v tomto roce a s Ceskou!!!;)
Kaja rupla s antitenistkou, takze se to nepocita;)
A Petra mela smulu, ze me dosly prachy, jinak by byla na tutit ve finale!

Vypada to dobre. RG by mela Lucy vyhrat!;)
Petra tam udela zivotku.
Kaja konecne navstivi i QF na GS.
Vsechno k tomu smeruje. Pro jistotu jsem jeste koukl na let ptaku a potvrzeno. Takze nakonec spokojenost. Porsche ma stejne objednane uz od zacatku turnaje mlada Laura, tak ji nekazme radost...;)
Reagovat
Michaelus
Petro sakra
Reagovat
Michaelus
3/13
Reagovat
smazaný uživatel
ted otoci...vo to strah nemam.
Reagovat
petrulinka
Sni dál :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Ja jsem vpoho;D)
ja vzdy verim az do promeneneho MB...az teprve to potom vzdavam...takze ted teprve mohu rict, ze uz to asi neotoci;D)))
Reagovat
d@ve
To asi už neexistuje :D
Reagovat
LukasH
Na Petre je videt, ze uz nemuze.
Reagovat
Lunej..
Nedivim se, tempu Angie stačí jen podobně fyzicky.vybavené hračky.
Reagovat
PetaM
Strašný výprask s novými míči.
Reagovat
Michaelus
Nechápu, tak skvělý gam na 2:2 a pak totální blackout.
Reagovat
petrulinka
Taky nechápu, hlavně by taky někdy měla u hry přemýšlet a ne, když má soupeřku na opačné straně kurtu, tak jí to poslat na raketu, prostě momentálně je tragická
Reagovat
LukasH
Coze? Tragicka? Tragicka byla nedavno, ted rozhodne ne.
Reagovat
petrulinka
Na druhou stranu semifinále po tak dlouhé době je fajn a snad další turnaj dopadne ještě líp
Reagovat
Dobry-den
Říkal jsem, že na to nemá. Hahahahahahahahahhahahahahahahahahaha. Ha.
Reagovat
petrulinka
9 dvojchyb, všechno ven, prostě konec zápasu pro Petru. Momentálně hrůza. Pokud by se vzpamatovala, považovala bych to za zázrak.
Reagovat
d@ve
Takhle to zahodit.. :/
Reagovat
smazaný uživatel
Už nemá silu, pokud se Anděla nerozsype, tak je asi hotovo.
Reagovat
milik254
Já to asi vypínám:D
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/276812/sok-ve-stromovce-psychicky-naruseny-fanousek-petry-kvitove-napadl-lajnoveho.html
Reagovat
misa
Petra se z Prahy vyvleče i příští rok.
Reagovat
Michaelus
Petra už vymýšlí blbosti. Odešla fyzicky.
Reagovat
smazaný uživatel
.
Reagovat
smazaný uživatel
Nic nevychytala. Kdyby tu Gertrudu netlačili lajnoví, je v prdeli.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, ne, ne. Proti evidentně zaujatým lajnovým se fakt hrát nedá.
Reagovat
LukasH
Jirko, uz to stacilo, nezda se ti?
Reagovat
smazaný uživatel
Doku budou lajnoví tak krutě a okatě Petru řezat, tak ne.
Reagovat
d@ve
Když někdo není soudný a nezná hranic.. Tak s tím asi nikdo nic nezmůže.
Reagovat
milik254
Vadil ti nyní ten nezahlášený aut Angie nebo ten dobrej míček Petry, co zahlásili jako out?
Reagovat
smazaný uživatel
Vadí mi třeba, že Petra za stavu 30:15 zahrála jasný eso a ten kocot na lajně to nesmyslně označil za aut.
Reagovat
Lunej..
Jediné pozitivum až Petra skončí s kariérou bude, že tu nebudes psát ty svoje bláboly.
Reagovat
misa
Petra bude hrát do padesáti :)
Reagovat
Lunej..
Bůh nás ochraňuj:-)
Reagovat
George_Renel
Tak jsme se dlouho neradovali. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Cos čekal? Lajnoví Kerberovou nepotopí.
Reagovat
milik254
jeej
Reagovat
Michaelus
Tohle Petra zprasila.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani ne, spis to sprasila ta borka na empajru...ten druhy fault na servu mohla klidne opravit na in, evidentne. A to uz nehovorim o tom brejku...taky ta empajrova ten mic mohla vpoho dostat do kurtu... Jak Petra nevyhraje, do konce mesice skonci v cerne kronice. Se nenecham okradat;)
Reagovat
misa
Málo platíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pritlacil bych vic...ale vis kolik me stala Niculescu?
Musim taky myslet na rodinu...
Ale tahle si to vypije...ta uz na empajr v zivote nevleze;D)
Reagovat
Jabadu
Hmm ... a zdá se, že došly síly.
Reagovat
Lunej..
Tak si vezmi činky.
Reagovat
Jabadu
To už nepomůže, Anděla hraje fakt skvěle. :-(
Reagovat
Michaelus
No teď Petro dělej
Reagovat
smazaný uživatel
To je nejaká nová taktika na súperky?
Reagovat
smazaný uživatel
to byla Petra???
Famózní!
Reagovat
PetaM
Pefektní game, a zápas nabírá neuvěřitelnou kvalitku.
Reagovat
milik254
Hlavně ty poslední dva balónky
Reagovat
PetaM
Čím delší ta výměna byla, tím více mi bušilo srdce :D Nechápu, jak to Petra dala :D
Reagovat
Lunej..
Tak to je maso teda, skvěle!!
Reagovat
Lunej..
Přesně jak ji rikal Franta, drž se svych crossu, neuvěřitelné uhly.
Reagovat
George_Renel
Jak že to říkají Nadalovci?
Intergalaktické!!!
Reagovat
Michaelus
Petra teď šampionsky
Reagovat
majkl005
famózní zakončení gamu !!!
Reagovat
Andrew89
to je zápas!:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nalozil jsem te na empajru rocni vyplatu, aby dostala Petru do finale prez mrtvoly a uz to vypadalo na vyhozene penize, ale konecne z toho empajru take slezla a uznala Petre fiftyn...tak snad to jeste protlaci, bo ji necham fakt dat odstrelit...
Reagovat
milik254
kdybych si to trochu zesílil, mohlo by se zdát, že mám ztlumený zápas mezi Vikou a Mashou :
Reagovat
misa
Marfuš chybí, tak ji nahrazují druhé.
Reagovat
Jabadu
Uááááá ... to byly forehandy!
Reagovat
smazaný uživatel
Petra když heká, tak jí to tam víc padá :D
Reagovat
milik254
Hehe, karma! :D
Reagovat
vibbi
Sorry, ale ti rozhodci ji hlasi dobre míče hako auty.
Reagovat
misa
Jirko, nemusíš mít dva nicky :)
Reagovat
smazaný uživatel
Nemám dva nicky. Ale aspoň se ukazuje, že nejsem jedinej, kdo ty zářezy od lajnových vidí.
Reagovat
Michaelus
Kerberka ale zatím ani 1 out ve 3.setu
Reagovat
Jabadu
Přišlo to moc rychle. Škoda, no.
Reagovat
smazaný uživatel
Snad se ještě zvedne.
Reagovat
Michaelus
Petra nějak nepřítomná zatím
Reagovat
smazaný uživatel
Anděla opět dostala game dárkem od rozhodčích.
Reagovat
milik254
Tak jí to přes
Reagovat
milik254
přej
Reagovat
smazaný uživatel
Chyba, dárek byl od Petry. A ne jeden :-)))
Neobviňuj rozhodčí!
Reagovat
Lunej..
Se mi libi, působí klidně a je vidět, že má zatím na Petru dobrý vliv. Myslím, že Petra udělala dobrý krok vpřed. A pokud Petru posune ještě dál ve hře u sítě, bude to super.
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře,a ted dokonat obrat,má na to!!
Reagovat
PetaM
Zatím žádný set ve Stuttgartu mezi Petrou a Angi neskončil jinak, než 6:4 :D

V roce 2012 Petra vyhrála 6:4 a 6:4 ... Zajímavé :D Láká to vsadit si na to, že třetí set skončí 6:4 :D Teď jenom pro koho ... :)
Reagovat
milik254
Oj, to už je doba, ale stejně si pamatuju, jak jsem ten zápas zaspal, protože Maruška a Sam hrály strašně dlouho :D A jak byl šťastný, když jsem ráno viděl na TP titulek - Kvitová ve hvězdném semifinále ve Stuttgartu chybět nebude! :D
Reagovat
Haitik
Zápas Maruš vs. Sam.. Noo jé, to byl geniální zápas!!! Před 4 lety, sakra toto letí..
Reagovat
dadaft
tak tak, sekec mazec to tenkrát byl...
Reagovat
Haitik
Maruš a Stuttgart je továrna na super zápasy.. :-) doufám, že se tam příští rok představí..

Kéž by si zahrály spolu ještě jednou, na antuce.. :D I zápas na RG 2014 byl taky super.. :-)
Reagovat
Michaelus
Petra zatím 35W / 21UE
to jsou sakra dobré statistiky.
Reagovat
bIbec
jj, Petra hraje výborně. Každopádně jedno zaváhání, ke kterému bohužel směřuje hned 1. gem 3. setu, může rozhodnout celý zápas.
Reagovat
bIbec
no, je to začátek setu. Pojďme to ještě zkusit Kvítko.
Reagovat
horska.kraslice
1:1 ! A teď plnou parou vpřed, Petro!
Reagovat
misa
nebo Kerberos?
Reagovat
smazaný uživatel
Věřím Petře, ale záleží na rozhodčích. Znáš to :-)))
Reagovat
PetaM
Už prvním míčkem Petra ukázala, že tuhle hru prostě nedá. Super, tak ještě jeden. A snad je výhoda, že začíná na podání. :)
Reagovat
Jabadu
Čumím, teda ...
:-)
Reagovat
Andrew89
yes!
Reagovat
Michaelus
To přišlo ani nevím jak :D
Reagovat
Michaelus
Ale nádherně vybojované :)
Reagovat
milik254
Angie pomáhá, ale dvojchyba na BB by byla lepší:D
Reagovat
Lunej..
Zdá se.mi to, že Petra má větší podporu fanoušků v.hledišti? Peti skvěle!!
Reagovat
majkl005
ty upištěný děcka dělají hodně no :D
Reagovat
smazaný uživatel
Místním vadí, že tam Angie neplatí daně, tak fandí Petře.
Reagovat
misa
To je jasné, řadoví Němci musí živit kulturní obohacovatele.
Reagovat
smazaný uživatel
Jen maskujou to upískávání rozhodčích pro Andělu :-)
Reagovat
blixa
:D :D To bude vono !!! ;-)
Reagovat
misa
Teď by měl přijít nějaký využitý brejkbol.
Reagovat
George_Renel
A teď do toho dát vše!
Reagovat
George_Renel
Ano, takhle poslouchají hodná děvčata :-)))).
Reagovat
milik254
a teď brejk! :D
Reagovat
d@ve
Som za! ;)
Reagovat
smazaný uživatel
a potvrdit vítězným nástupem do 3. setu
Reagovat
d@ve
Dát třeba kanárka. :D
Reagovat
d@ve
Nebo hlavně nedostat. :/
Reagovat
Michaelus
http://www.jtbopen.cz/files/MDS-2.pdf
Reagovat
milik254
Třeba se Lucka dočká :-)
Reagovat
Empe
Tak to by se snad Lucka mohla chytit. :)
Reagovat
smazaný uživatel
prosím, prosím, máte stream na Nišihi, moje overené nič, vďaka
Reagovat
LukasH
Styl Angie je neuveritelnej. Kdyz je na ni zpomalenej zaber, vypada to desne...ruka se zda tvrda, pravidelne ztraci balanc, ale ono to ke tem lajnam a do koutu fakt pada :D
Reagovat
Lunej..
To víš, predelana pravacka:-)
Reagovat
misa
Všechny hrajou podle stejných pravidel, ale každá holka má svůj styl.
Reagovat
Andrew89
Petra teda zatím žádná ostuda.. Angie hraje skvěle...Petro..moc se mi tvoje hra líbí i kdyby to dneska nevyšlo:)
Reagovat
smazaný uživatel
Nevzdávej to! Všichni vědí, že máš pravdu, ale snaží se tě schválně provokovat.
Reagovat
smazaný uživatel
Domácím hráčům a hráčkám se takhle připískává běžně. Jenom někteří si tu neustále nalhávají něco jiného.
Reagovat
smazaný uživatel
Takže to ber dneska jako odvetu za Petřino vítězství ve FC a přej Anží výhru :-)
Reagovat
PetaM
Kerber válcuje Petru v psychice :D Největší stěr.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty už to nehul člověče.
Reagovat
milik254
Drogy se nemusí jenom hulit :--):D
Reagovat
Lunej..
Ty ji máš u každého zapasu stále stejnou, takže chyba bude asi kde že?
Reagovat
Lunej..
To mělo být dole k iqemu.
Reagovat
smazaný uživatel
Fraška pokračuje. Anděla opět na první BB zahrála evidentní aut a hrálo se dál.
Reagovat
PetaM
Je to tak, fraška pokračuje. Stále jsi hlupák.
Reagovat
majkl005
vy dva si nemáte co závidět ;) jeden blbější jak druhej
Reagovat
PetaM
Jen škoda, že na třetího nemáme.
Reagovat
majkl005
:D kolik ti prosímtě je let ? :D
Reagovat
PetaM
Zřejmě mnohem více, než tobě. Za tvé věty by se styděl i prvňáček.
Reagovat
majkl005
no já se spíš stydím za tebe ;) co dokážeš "vypustit z huby" to je dost zarážející ;)
Reagovat
PetaM
V tom případě si nemáme co vyčítat. Já se zase ohromně stydím za tebe.
Reagovat
majkl005
:D zaměř se spíš na sebe ;) docela tě lituji ;)
Reagovat
Lunej..
Jsem zvědavá, až tě lajnovi omrzi, s jakou obscesi zase prijdes.
Reagovat
smazaný uživatel
To, že se mi nelíbí, jak lajnoví okatě tlačí Andělu, to není obsese.
Reagovat
smazaný uživatel
v případě Petřina postupu hrozí zítra antitenis :-)))
Reagovat
misa
Jirka není ige, ale iqe. Někteří to pořád pletou :)
Reagovat
d@ve
Docela zásadní mejlka. :D
Reagovat
misa
Dnes bude přenos čtyřhry :)
Reagovat
d@ve
Šak já vím Miso. Už sa těšíme! ;)
Reagovat
misa
:)
Reagovat
smazaný uživatel
Správně, čte se to stejně jako IQ (což je zcela pochopitelné).
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň nejsem slepej. Jak někdo.
Reagovat
PetaM
Myslíš spíše - jak všichni :D
Reagovat
d@ve
Chtěl jsi napsat jako všichni, ne? :D
Reagovat
dadaft
docházíti vůbec, že přes TV, nebo nedejbože stream, máš nulovou šanci vidět přesný dopad?

navíc na antuce míček nechává stopu, neboj se, že by se hráčka neozvala, kdyby to šlo ven...
Reagovat
Michaelus
Petro sakra tak hraj na ty brejkboly!
Reagovat
Michaelus
Začínám nad tebou lámat hůl Petro
Reagovat
Lunej..
Nemá Petra blbej vyplet? Třeba ji někdo vyměnil rakety, víme, že chtějí Petru poškodit co nejvíc:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Vždyť hned první proměnila.
Reagovat
PetaM
Pomeeeeeeeeeeeeeee, zahodíme všechny breakbally!!! :D
Reagovat
milik254
No, to už se jí nepovede :((((((:D
Reagovat
d@ve
Tak snad tyhle BB už využije.. :/
Reagovat
d@ve
Tak zase nic. Už jen 13% úspěšnosti. :(
Reagovat
Empe
Zapnula jsem to až teď a hned první míček - prasátko. :D Petro, pojď! Fauna je na tvé straně!
Reagovat
SubOptikT
Kolik nezahlášených autů?
Reagovat
smazaný uživatel
Někde jsem četl, že výhoda tenisu je v tom, že toho v něm rozhodčí moc nemůžou ovlivnit. Tenhle zápas ukazuje pravý opak - že rozhodčí, když chtějí, tak dokážou i hráčku hrající celkem exkrement (jako dneska Angie) dotlačit k vítězství, zatím v prvním setu.
1. za stavu 1:0 a výhoda pro Petru Angie zahrála aut. Rozhodčí mlčel.
2. za stavu 1:1 a 40:30 pro Petru Petra zahrála eso - rozhodčí naprosto nesmyslně hlásil aut.
3. za stavu 2:1 pro Angie a výhoda pro Petru Petře zahlásili nesmyslný aut. Za stavu výhoda pro Angie opět Petře zahlásili nesmyslný aut. Dokonce to tomu lajnovému trvalo zahlásit tak dlouho, že si v první chvíli všichni mysleli, že se bude hrát dál.
Já vím, že Němci chtějí mít domácí hráčku ve finále, ale fakt ji tam musí tlačit takhle okatě?
Reagovat
misa
paranoidní porucha osobnosti
Reagovat
smazaný uživatel
Totální slepota. Od tebe.
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))))))
Máš, co jsi chtěl. Angie, trhej!
Reagovat
bIbec
nekoukej pořád na ty čáry. To nech na Petře. Ona není blbá, aby si to nepohlídala. Užívej si zápas. Není špatný .-)
Reagovat
smazaný uživatel
Někde jsem četl, ženejvětší blb na TP je iqe.Myslíš, že je to pravda?
Reagovat
Michaelus
Peťa smečařka :D
Reagovat
Michaelus
ještě že má štěstí jak kráva :D
Reagovat
dadaft
první set W/UE 28/18 celkem.
ne že by to bylo všechno, ale něco to říká.
Reagovat
George_Renel
První set rozhodlo proměňování BP a dvojchyby.
Reagovat
LukasH
Angie je pro Petru nebezpecnejsi nez Mugu, rekl bych. Vzdycky to s ni byla pretahovana s koncem bud a nebo. Letos je ale Angie v ohromny forme a naplno vyuziva sve zbrane...uhly a excelentni prechod z obrany do utoku. Nerekl bych, ze Petra hraje spatne.
Reagovat
PetaM
Na "big pointy" hraje opravdu špatně ...
Reagovat
smazaný uživatel
Dva z nich proměnila.
Reagovat
Michaelus
Ten poslední gam Petra trochu nezvládla :D
Reagovat
PetaM
To je taktika! Vyhodit se na posledním returnujícím gamu v setu. Paráda. :D
Reagovat
Michaelus
A přitom si nemyslím, že by Angie měla dělat Petře vyloženě větší problémy než Muguruza. Angie hraje dneska taky docela agresivně a rozhodně vyloženě nečeká na chybu.
Reagovat
dadaft
rady trenéra pomohly a Angie tentokrát drží servis.
Reagovat
PetaM
Ono to klidně už mohlo být 6:0, kdyby Petra ze sebe nedělala pi*u :D
Reagovat
Lunej..
Petra není v pohodě, mměla by si zvát trenéra k sobě dnes častěji:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Pi*a seš ty.
Reagovat
Lunej..
No dovol!!!:)
Reagovat
PetaM
To je klidně možné :D
Reagovat
Lunej..
Od tebe bych to nečekala:-):-)
Reagovat
PetaM
Cože? :D On to myslí na mě :D A já mu říkám, že je to klidně možné :D
Reagovat
Lunej..
Já vím, dělám si legraci, co jiného mi zbývá, Petra je dnes jak lekla ryba, iqe zase onanuje s auty..:-)
Reagovat
PetaM
Já to radši uvádím na pravou míru :D Nerad bych, aby ses na mě naštvala :D
Reagovat
milik254
:--(
Reagovat
Michaelus
Ty prasata :DD
Reagovat
Lunej..
V hledišti nebo myslíš lajnove?:-):-):-)
Reagovat
Michaelus
Na síti :D
Reagovat
Lunej..
Já vím:-)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.sport247.live/en/main
Reagovat
smazaný uživatel
Sakra,vůbec nehraje špatně,škoda těch ztracených gamů v těch výhodách..
Reagovat
smazaný uživatel
Máte někdo fajn stream??
Reagovat
miledus
http://live.robinwidget.com/livematches/free-live-video-streaming-kvitova-kerber-wta-stuttgart-tennis-304801.html
Reagovat
bIbec
Nó dneska to bude těžká práce .-) Angelika famózní. Po tom AO už se otřepala.
Reagovat
dadaft
hm, tak teď byla Petra na returnu drsná...
Reagovat
milik254
Hm a tohle bylo co?:D
Reagovat
Michaelus
Ukázka, že dnešní zápas leží lavně na Petře.
Reagovat
Dobry-den
Gdepak. Ta chudera už nemá na to porážet někoho ze špičky. Fčerejší výhra je jenom výjimka potvrzující pravidlo...
Reagovat
smazaný uživatel
Ať jdou ti kocoti doprdele už. Měli nechat rovnou postoupit Andělu a mohli jsme si tuhle frašku odpustit.
Reagovat
PetaM
No, jen ty tu zatím předvádíš frašku :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Já? Nemůžu za to, že ty jasný chyby lajnových nevidíte.
Reagovat
PetaM
Ale no jistě. Lajnoví jsou slepí, umpirová je slepá, Petra je pizda, protože je taky slepá. Jen ty vidíš vše dobře ...
Reagovat
Michaelus
Ona by vlastně byla Petra úplně neporazitelná, kdyby všude nebyli podplacení rozhodčí. :D
Reagovat
d@ve
Děláš Petře jen ostudu. O takové "skalní" (spíš fanatické) fanoušky určitě nestojí.. ;)
Reagovat
PetaM
Hlavně takové fanoušky, kteří z ní dělají hloupou nanynku.
Reagovat
d@ve
Asi tak nějak..
Reagovat
smazaný uživatel
Ještě jednu hlášku o autu a Angelika má dneska o fanouška víc!
Reagovat
patriks
Trenér na kurtu, teď už to půjde.
Reagovat
PetaM
Smiřme se s tím, že více, než SF na Premieru už od Petry neuvidíme ...

Třeba to přinese štěstí :D :D
Reagovat
misa
Nevadí, hlavně aby ukázala lepší výsledky na grandslamech.
Reagovat
Michaelus
Petra to tam furt prostě m*dá na to 2. podání...
Reagovat
Michaelus
Je úplně rozhozená
Reagovat
smazaný uživatel
CO TO MÁ KURNÍK BEJT?! TŘEGÍ GAME V ŘADĚ, KTEREJ PETŘE UKRADLI LAJNOVÍ.
Reagovat
Lunej..
Jsem opravdu silný jedinec, když tě neposlu do zadele jako jiní.
Reagovat
smazaný uživatel
já ho nechápu, minulý týden dokázal obhajovat Káju a spol. Ale jak hraje Petra, má jiný vidění :-))))
Reagovat
Lunej..
Já ho chápu, ale někdy nechápu sebe, že ho chapu:)
Reagovat
smazaný uživatel
:-)))))
Reagovat
misa
Nevím, jestli si dělaš srandu, nebo jsi opravdu tak zaslepený :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem zaslepenej? Já nemůžu za to, že nevidíš, jakou frašku z toho lajnoví dělají.
Reagovat
d@ve
Tady to bude zase samej spam.. ;)
Reagovat
Michaelus
No tak Petra 0/4 na bp
Reagovat
smazaný uživatel
Ve skutečnosti je to 2/2. Ale to by ti kreténi museli pískat rovinu.
Reagovat
Michaelus
Mě se nezdá, že by ji nepískali.
Reagovat
PetaM
Ne, v skutečnosti je to 0/4, v tvé hlavě je to 2/2. Což ve skutečném světě vůbec nic neznamená.
Reagovat
Jabadu
Ne, ne a prostě ne!
To bude stejný, jak včera Karolína. Zápas na hov ..
Reagovat
Lunej..
A další věštec, který u 5.gemu ví jak dopadne celý zápas.
Reagovat
blixa
Tak ty zase znáš všechny subspecie žiraf ;-)
Reagovat
Lunej..
Nějak ti nefunguje ignore :P
Reagovat
blixa
Používám jen mentální a ten vždycky nefunguje :D
Reagovat
Lunej..
Tak TP ví, že mě máš rád, jen to neumis dát najevo :-):-)
Reagovat
blixa
Tak tebe má na TP rád každý !!! ;-) :D
Reagovat
Lunej..
Vtip za stovku :-):-)
Reagovat
blixa
Jen to někdy neuměj dát najevo ;-) :D
Reagovat
Lunej..
O to fakt nemám strach :-)
Reagovat
Dobry-den
Teď Kvytové nezahlásili obří aut
Reagovat
Lunej..
Vím, že Angie je kamarádka, ok, tak jeden dárek staci ano?:)
Reagovat
smazaný uživatel
Fraška. Je evidentní, že rozhodčí mají za úkol dotlačit Andělu do finále. Nejdřív jí odpustili jasný aut na BB, pak Petře ukradli při jejím servisu eso na gembol.
Reagovat
Jabadu
Špatný, špatný ... tohle Anděle už bude stačit.
Když vidím ty její paúdery, teče mi voda ze zubů. Jak se s takovým nápřahem může trefit do kurtu?
Reagovat
George_Renel
Nedáš dostaneš mělo opět platnost. :-(
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby rozhodčí pískali rovinu, tak dala.
Reagovat
PetaM
Co to jako zase bylo?!
Reagovat
Michaelus
Víc ji to darovat už nemohla.
Reagovat
misa
3 dvojchyby v řadě
Reagovat
Michaelus
4 dvojchyby za 2 gemy, to je špatné
Reagovat
Neor
Nevite nekdo, jestli to bezi na nejakem kanale v tv? Diky.
Reagovat
George_Renel
Digisport 2
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist