Kvitová vyhrála bitvu proti Venus a v Tokiu si zahraje o titul!

27. 9. 2013, 11:11
Aktuality 376
WTA TOKIO - Pár týdnů kondiční přípravy s Markem Všetíčkem a Petra Kvitová rázem podává stabilní a především velmi dobré výkony. V Tokiu dnes česká jednička otočila povedenou a vyrovnanou bitvu proti bývalé světové jedničce Venus Williamsové a počtvrté v sezoně postoupila do finále. O titul se utká s Němkou Kerberovou.
Petra Kvitová

Výkony Petry Kvitové byly v letošní sezoně hodně kolísavé, a i proto česká jednička po více než dvou letech vypadla z Top 10. Po US Open se rozhodla zapracovat na kondici a na spolupráci se domluvila s kondičním trenérem Radka Štěpánka Markem Všetíčkem.

A už po pouhých dvou týdnech dřiny se dostavují první dobré výsledky. Třiadvacetiletá Češka tento týden v Tokiu podává velmi dobré výkony bez velkých výkyvů, díky nimž si dnes počtvrté v sezoně zahrála v semifinále. V něm dosud letos neprohrála; uspěla i dnes proti Venus Williamsové a díky tomu má jistý návrat z 11. místa do elitní desítky světového žebříčku.

Proti o 10 let starší Američance měla po dvou vzájemných duelech vyrovnanou bilanci. Před pěti lety ji porazila jako ještě téměř neznámá hráčka z druhé světové stovky, loni v Miami ale dostala ve třetím setu 'kanára'. I třetí vzájemný souboj nabídl třísetovou, ta dnešní však byla nejvyrovnanější a také nejdramatičtější.

Statistika zápasu Venus Williamsová - Petra KvitováV prvním setu Kvitová předvedla svůj nejhorší tenis na turnaji. V každém ze čtyř gamů bojovala o svůj servis, který si dvakrát neudržela a prohrála 3-6. Pak ale postupně získávala znovu na jistotě hru vyrovnala. Druhé dějství rozhodl jediné brejk, který ve čtvrté hře zaznamenala Kvitová, čímž se postarala o vyrovnání stavu na 1-1 na sety. 

V utkání tvrdých výměn s Williamsovou prokázala Kvitová zlepšený pohyb, ale i pevné nervy v důležitých momentech. Zároveň si dokázala pomoci výborným servisem a vítězné míče trefovala přesně a bez zbytečného rizika.

V rozhodujícím setu si obě tenistky držely svá podání, i když bylo k vidění několik brejkbolů. Kvitová jich ale v zápase odvrátila 11 z 13, což bylo klíčové. Závěr duelu patřil české tenistce, která předvedla šňůru 10 vyhraných výměn v řadě, po servisu jich vyhrála dokonce 13 po sobě a v tie-breaku se dostala k šesti mečbolům. Williamsová sice zariskovala a dva odvrátila, třetí šanci už ale Kvitová proměnila a po 2 hodinách a 24 minutách zvítězila 3-6 6-3 7-6.

"Cítím se skvěle a jsem opravdu nadšená z toho, jak jsem hrála. Bylo to vyrovnané o pár míčích a je paráda, že jsem prošla do finále," řekla Kvitová v rozhovoru na kurtu. "Hraje se mi tady moc dobře a už se těším na finále," uvedla Kvitová, jež odehrála už jednatřicátý třísetový zápas v sezoně, což je nejvíce na okruhu WTA. Má v nich i parádní bilanci 20-11.

Kvitová dnes počtvrté v sezoně postoupila do finále. Titul získala pouze v únoru v Dubaji, na antuce v Katovicích a v srpnu v New Havenu svou celkově 11. trofej získat nedokázala.

Už postupem do semifinále si rodačka z Fulneku zajistila návrat do Top 10 a účastí ve finále má jisté 9. místo. Případný triumf by ji vynesl na post světové sedmičky a byla by těsně v závěsu za šestou Italkou Sarou Erraniovou. V japonské metropoli navíc velmi podpořila šanci probojovat se na Turnaj mistryň.

V sobotním finále se Kvitová utká s Angelique Kerberovou, se kterou se loni utkala třikrát a z toho dvakrát prohrála. Německá tenistka si o první letošní titul zahraje poté, co v druhém semifinále zdolala 6-4 7-6 šampionku z roku 2010 Caroline Wozniackou.

Kerberová, jež v předchozích zápasech vyřadila Anu Ivanovičovou či Agnieszku Radwaňskou a stále v Tokiu neztratila set, je letos ve finále podruhé a stejně jako Kvitová usiluje o start na Turnaji mistryň v Istanbulu.

Sobotní duel bude prvním finálovým utkáním levaček na WTA Tour od roku 2009, kdy se v Québecu utkaly o titul Lucie Šafářová s Maďarkou Melindou Czinkovou. "Hrát proti levačce může být těžké, ale my už jsme proti sobě s Petrou nastoupily tolikrát, že si nemyslím, že to bude nějak zvláštní. Hraje tu dobře celý týden, takže musím být soustředěná a agresivní," řekla Kerberová.

- WTA PREMIER 5 TOKIO -
(Japonsko, tv. povrch, 2.369.000 dolarů)
páteční výsledky (27. 09. 2013)

Dvouhra - semifinále:
Kvitová (7-ČR) - V.Williamsová (USA) 3-6 6-3 7-6(2)
Kerberová (5-Něm.) - Wozniacká (4-Dán.) 6-4 7-6(5)

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz

Komentáře

376
Přidat komentář
freeteepek
Já myslím, že dnes by to klidně mohl být ten proměněný mečbol!:-)
Reagovat
freeteepek
Ve druhém setu nehrála srandovně a nakonec to byly zase nervy až do konce. Petry smysl pro dramatizaci velkých momentů je nepřekonatelný:-)
Reagovat
freeteepek
Velká gratulace Petře k dalšímu velkýmu úspěchu! Titul z Tokia má vysokou hodnotu. A pro Petru obzvlášť. Jak poznamenala při vyhlašování vítězky, už se na to, jak se s Angie zase potkají na Turnaji Mistryň!
Reagovat
freeteepek
Už se těsí na to...
Reagovat
gerd
Jsem Kvitové velký kritik,ale blahopřeji ji!Kritizoval jsem hlavně to že ze sebou nic nedělá,trenéry nemění,atd.Doufám že to není pouze 1 vítězství a pak zas dlouho nic.Tak jak to v minulosti bylo.Ukáží to jak na tom je až příští dny.
Reagovat
petrulinka
Mohl bys sem prosím hodit zase tabulku s body, jak to teď vypadá v žebříčku? Díky
Reagovat
petrulinka
Velká gratulace Petře! Ale musím říct, že to byly takové nervy, úplně mě braly infarktové stavy. Ale konec dobrý, takže super :-)
Reagovat
tommr
první set jsem bohužel zaspal, druhej byl jak zlej sen, třetí ze začátku fantastickej, ke konci zbytečný nervy (když Petra neproměnila ty dva mečboly při servisu Kerberový tak jsem se začal opravdu bát), ale konec dobrej všechno dobrý ... :)
Jinak jsem rád nejen za Petru, ale i za to, že ofenzíva zvítězila nad defenzívou. Německo-polská zed byla prolomena ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
Petře gratulace za vyhranou bitvu sama se sebou a s houževnatou Angie.. Konečně zase titul z většího turnaje, jen doufám, že ji to moc nevycuclo kvůli Pekingu..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak konečně si ji vyvedlo i finále.Snad ji to nakopne k lepším výsledkům,ale bylo to občas na kolaps.
Reagovat
Nancy_z
Obrovská gratulace Petře, ta poslední výměna byla neskutečná!
Reagovat
slacker
Navrat lvice, nervy na pochodu ale je t to konecne TAAAAAAAAAAAAAAAADYYYYYYYYY, JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Reagovat
dadaft
nádherná výměna na závěr a Petra má TITUL. ))

kolikátý?
Reagovat
smazaný uživatel
11. !
Reagovat
ludolf
Jo, to nejlepší si nechaly na konec.
Reagovat
smazaný uživatel
konec dobry, vsechno dobre!..?.. ale jo...! Gratulace! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace k titulu a 7. místu!
Reagovat
smazaný uživatel
Gratulace k titulu a 7. místu!
Reagovat
smazaný uživatel
teda... hrozny zapas... :-( Dopodavat! Petro, pojd! :-)
Reagovat
slacker
To jsou nervyyy
Reagovat
smazaný uživatel
Ale né, 2 MP fuč. Tak teď, pojď.
Reagovat
smazaný uživatel
třetí fuč. je to boj.
Reagovat
Nancy_z
Peťo, doreturnuj to!!!
Reagovat
smazaný uživatel
jo, dělej, mně za chvíli dojde baterka v notebooku a budu muset vylézt z postele..
Reagovat
dadaft
Aleks Wozniak prohrála první set se Sloane Stephens.
těžký los na první kolo. ((
Reagovat
Michaelus
Petro dopodávej!
Reagovat
smazaný uživatel
Ups.. 3 DF v jednom gemu to je fakt moc.. nevadí, jede se dál.
Reagovat
Nancy_z
Snad to nebude vadit, v konečném účtování...
Reagovat
Nancy_z
To je tedy zápas :-) je to fakt, jak když hraje petra proti petře :-D Takže skvělá Petro, pojď! :-)
Reagovat
dadaft
ono v ženském tenise se stává poměrně často, že jsou semi lepší než finále.
Reagovat
Nancy_z
Ono je to pochopitelný, v semi je to často větší vypětí...
Reagovat
smazaný uživatel
YES!! :DDD
Reagovat
smazaný uživatel
2 DF. Petro neblbni.
Reagovat
smazaný uživatel
uz zase steka.. ;-)
Reagovat
petrulinka
Asi vteřinu jsem přemýšlela, cos to napsala, přemýšlela jsem, co stéká :-)
Reagovat
smazaný uživatel
a pěkně kouše :) já nevím, v tom druhým setu snad odpočívala a šetřila síly na třetí..
Reagovat
Nancy_z
Dneska je to pěkná houpačka :-)
Reagovat
smazaný uživatel
:-) 3:0 ... trhej Petro! :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Taky to moc nechápu. Prý se tomu říká hormonální vlna v ženském tenisu. Nevím... Tak snad už to dál půjde jen dobře a žádná další vlna nepřijde... Pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
JO! 4:0.. ten druhý set jsme jako neviděli, jo?
Reagovat
smazaný uživatel
Petra někde říkala, že jeden set většinou prohrává, aby si diváci užili víc tenisu. Budeme tomu věřit... :-)
Reagovat
Nancy_z
No ale nemusí Kerberovoz dostávat na koně třema dvojchybama :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Teď to chce udržet servis
Reagovat
smazaný uživatel
dobrý, první game pro Petru. Tak pojďme.
Reagovat
petrulinka
Já jsem tak nervozní, jako kdybych tam hrála sama, úplně se tady klepu, teda ta Petra mi dává :-)
Reagovat
dadaft
a teď si představ, že bys tam fakt hrála --- na TP by se psalo: petrulinka je vytřepaná jako startka bez filtru, to je konec. ))
Reagovat
Michaelus
Tohle ji pomuže,zvlast ta posledni vymena
Reagovat
smazaný uživatel
Konečně gem pro Petru.. POJĎ!
Reagovat
smazaný uživatel
JO!
Reagovat
smazaný uživatel
Probíhá krvavá řež mezi novou sebevědomou Petrou, která se tento týden odkudsi vynořila, zřejmě v souvislosti s ustálením v osobním životě a povedenou fyzickou přípravou a Petrou z předchozí části sezony, která si nevěřila, zápasila se zdrav. problémy, špatně se pohybovala a kupila chybu na chybu,jsem opravdu zvědavý, která vyhraje.
Reagovat
petrulinka
Tak ono když se Petře nedaří, tak je to většinou boj sama se sebou, protože jak bylo vidět v předchozích zápasech a vlastně i v prvním gamu, pokud Petra hraje to, co v ní je, tak vlastně soupeřka nemá šanci.
Reagovat
smazaný uživatel
sakra, tak nepanikarte jeste vy.. :-) Kerber nemusim, ale bala jsem se moc, ze se najde, je to drzak, bojovnice.. :-(
Reagovat
Nancy_z
Zatím se nestalo, že by obě hrály výborně najednou... Tak že by ve třetím setu?
Reagovat
Michaelus
Podobá se to finále minulého roku:)
Reagovat
petrulinka
A jak vypadalo finále minulého roku? Nepamatuju se :-)
Reagovat
Michaelus
6:0,1:6,6:4
Reagovat
Michaelus
kanar :(
Reagovat
petrulinka
Konec jsem neviděla, odešla jsem, protože jsem na to neměla nervy. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Petro zaber! Třetí set může být tvůj! POJĎ!!
Reagovat
petrulinka
Věřím, že může být její, ale to by se musela vrátit ke hře prvního setu. Doufám, že vyhraje, protože teda budu naštvaná, že jsem kvůli ní vstávala
Reagovat
Nancy_z
Taky bych byla naštvaná. V posteli bylo líp :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem v posteli pořád.. :-)
Reagovat
petrulinka
To se máš, já koukám na Slovaksport a v ložnici ho na televizi nemám, takže jsem se musela přesunout do obýváku
Reagovat
smazaný uživatel
Já jsem na netbooku. Sice menší obraz, ale aspon můžu zůstat v posteli..
Reagovat
misa
došly síly, jiné vysvětlení pro to nemám. Poslední 2 finále byla v tomto ohledu stejná...
Reagovat
petrulinka
Mně přijde v tom druhém setu unavená, ale uvidíme, ještě jí věřím :-)
Reagovat
smazaný uživatel
čelenka šla dolů to je vždy špatně :)
Reagovat
petrulinka
To bych neřekla, včera ji měla taky dole
Reagovat
slacker
No hlavne zase zacala strilet placaky, to je u ni vždy vyraz zoufalstvi
Reagovat
smazaný uživatel
a hlavně ten její psí nešťastný výraz.. achjooo .. Péťo pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Petra by potřebovala, aby začalo pršet.. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Co se to s Petrou stalo? První set hraje skvěle a teď?..
Reagovat
smazaný uživatel
No.. to nevypadá dobře..tak si dáme tříseťák..
Reagovat
slacker
Nejak se ji ta hra uplne rozsypala
Reagovat
Nancy_z
Ach jo :-(
Reagovat
misa
Tak se to začíná otáčet, nevím jestli bude mít Petra dost sil na 3. set.
Reagovat
Nancy_z
Nic ještě není ztracený :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tenhle set vypadá ztraceně..
Reagovat
Nancy_z
Teď už asi jo :-( Panika...
Reagovat
smazaný uživatel
Petro, co nám to děláš? :(
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, nevím. Na kurt by se měla vrátit Petra z prvního setu. Tahle Petra to nevyhraje..
Reagovat
smazaný uživatel
Petro, no ták.. my se nenudíme, nemusíš si prohrávat servis..
Reagovat
slacker
mazacky, sebrat break az v poslední hre :-))
Reagovat
smazaný uživatel
WOW... ten setbol byl suprovej! Ještě jeden, POJĎ!
Reagovat
Michaelus
JO 6:2
Reagovat
Nancy_z
První set je doma! :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zatím se hraje podle Petřiných not.
Reagovat
smazaný uživatel
zaver setu rozhodla rozvaha a skvely pohyb.. u Petry... :-))
Reagovat
Nancy_z
Bude to boj, ale věřím, že to Petra zvládne...
Reagovat
smazaný uživatel
Je to tady.. Petro, POJĎ!!
Reagovat
Bob
Bojana :) Gratulace :)
Reagovat
freeteepek
Mě se na Petře líbilo, jak je celý zápas soustředěná. A přestala se bát dlouhých výměn. Trpělivě to pořád trefovala do Venus a tím jí tlačila dozadu. Ostatně, tak to hraje vždy, že z returnu pálí soupeřce rovnou pod nohy, ale obvykle jí chybí trpělivost na delší výměny. Útočí zbrkle a chybuje. Dnes Petra chyb neudělala moc v porovnání s počtem vítězných míčů. Samozřejmě, že zlepšila pohyb, ale ono je to taky o té trpělivosti. V podstatě se ty přestřelky odehrávají ze stejného místa do stejného místa a vyhraje nakonec ta, která tu druhou přetlačí větší razancí úderů. Netřeba nikam běhat, měnit postavení. Petra na takovou hru má dispozice. Taky se mi líbilo, jak kvalitně podávala. V polovině třetího setu úplně přestala dělat nevynucený chyby. Zatímco jsme od Petry byli zvyklí na hloupé minely z jednuchých pozic, dnes takovou chybu udělala Petra jedinou!
Jak Petra přestala v polovině setu chybovat, Venus ta dokonalost vyděsila. Z toho pramenila její velká chyba hned na úvod tiebreaku. Petra nepolevila a dál přitáhla šrouby. To už i na zkušenou Američanku bylo moc a nechala se v tiebreaku převálcovat.
Někdo řekne, že je Venus stará nemocná bába a že pořážet takové hráčky by o deset let mladší Petra měla pohodlně, jenomže Venus je ohromná šampionka, kterou jentak něco nerozhodí. Má ohromné zkušenosti z řady velkých vítězných zápasů a možná nejrychlejší podání na světě. Porazit takovou hráčku ve formě bude vždycky vyžadovat maximální nasazení a přesnost na hranici dokonalosti:-)
Reagovat
pepin
V podstatě s Tebou souhlasím, ale v jedné věci ne a to je servis. V prvních dvou setech první servis velká bída, ve třetím se trochu zlepšila, ale pořád to není to co bude potřebovat v ještě náročnějších zápasech. Také v té přestávce ji David říkal, že musí přizpůsobit hru straně na které je vítr a opačně a to, že má hrát return na soupeřku pod nohy jí říká snad pořád.
Reagovat
PetaM
Přesně, ten return už zmiňoval u Světlany. Když pravačka použije zatáčku, tak z 90 % to půjde křížem, takový ten skvělý return, ten se mi líbí. Ale jinak se myslím Petra snaží dát return pod nohy :D Občas to švihne jinde, ale tak nemůže to pořád dávat pod nohy :D Ale ten servis zlepšit, to asi jo. Aspoň ze začátku :) :D
Reagovat
freeteepek
Jasně, s returnem je to složitější. Záleží na formě, ale pochopitelně i na tom, jak kvalitně podává soupeřka. Jinak to ale Petra prala do Venus víc než obvykle na místo toho, aby tlačila míček k lajnám a spoléhala na jestřábí oko. To se mi líbilo
Reagovat
pepin
Co tady píšeme tak má základ v tom, že si Petra pravděpodobně začala opět věřit víc než v poslední době. Přesvědčuje se, že se dala na dobrou cestu to za prvé, za druhé srovnala osobní život, což je pro ni a její dobrosrdečnou povahu hodně důležité a za třetí začala vyhrávat. Takže zatím asi dobrý.
Reagovat
smazaný uživatel
freeteepek: bystre oko a moc hezke hodnoceni.. :-) Cilenych (to podtrhuju) delek micu Petry jsem se take vsimala (return pod nohy je ale obecne ucinna klasika), velmi jsem ocenila Petriny dlouhe BH slajzy. :-)
pepin: ja s tebou se servisem nesouhlasim. Dival jsi se na statistiky nebo opravdu na ten servis? Jednak drobna zmena v nadhozu, Petra si to prihazuje nad hlavu nyni lehkym oblouckem (podobne Venuse, Serena napr. po primce) a vysvetleni prisuzuju uvolnene ruce, coz je parada. Jeste bych byla pro vyssi nadhoz (viz Venuse). Dal si myslim, ze servis Petru spolehlive podrzel po cely zapas (ze nepalila VENUSI! jedno eso za druhym, me vubec netrapi) a tresnicka byla, ze Petra pri svem podani sla ve tretim na 5:5 i 6:6 cistou hrou - ta nula je pri takovem tlaku na hrace, ktery podava na udrzeni, proste uzasna. S vetrem s tebou souhlasim, Petra s nim nepracovala nejlip, nastesti ji dulezite gemy a predevsim zahajeni druheho setu na servisu, vysly zrovna proti vetru.. a v zaveru pak uz zrejme nefoukalo tolik... :-) Ale uprimne, neni nijak spatne si nechat takhle poradit, tuknout, probrat - povazuju se za docela myslici a dokonce i na kurtu, ale rady tohoto typu jsem vzdycky potrebovala a akceptovala, Davidovy pokyny Petru rozhodne nijak nesnizujou.. :-)
Reagovat
freeteepek
Všimli jste si, jak si Petra celý zápas upravovala podprsenku? Mám pocit, že má o dost menší prsa než dřív. Ať už na tom zapracoval Všetíček novými tréninkovými metodami nebo někdo jiný, Petra si musela koupit novou podprdu, která jí nepasuje:-)
Reagovat
slacker
Za mensi prsa muze milenec co je prilis macka :)
Reagovat
pepin
Také jsem si toho všimnul, hned na začátku si ji pořád rovnala. Petra schudla určitě od pasu nahoru. Některé baby to mají, že když přibírají tak tloustnou nejdříve v prsou a některé naopak. Nemusí to být ale vždy pravda, dnes jsou podprdy pro sportovce o něčem jiném a ty prsa tam tak nevynikají. Ale Petra určitě schodila, myslím celkově.
Reagovat
LukasH
Asi jo. Nejobjemnější byla na jaře, co nosila ty žíhaniny a tam se mi její prsa zdály podstatně větší.
Ale u těch sportovních podprsenek nevíš. Když si dobrou sportovní podprdu vezme ženská s menšíma prsama, tak je v ní pak úplně plochá.
Reagovat
LukasH
Taky by mě zajímalo, proč úplně přestala nosit tílka bez rukávů a s výstřihama. Letos byla "nejodvážněji" oblečená ne Fed cup. Jinak jsou to samý trika s rukávem.
Reagovat
LukasH
...když to třeba porovnám s tím, co měla na sobě US open series 2012, tak teď působí jak jeptiška.
Reagovat
pepin
Tak to víš, již také není nejmladší a s přibývajícím věkem bude asi zdrženlivější.
Reagovat
smazaný uživatel
Tipuju, že ty výstřihy s ní řešili. Prudérní Amerika.

Letos v Miami. Šarapka měla výstřih, že jí byl vidět pupík. Po pár returnech už dávali jenom hlavu. Celá hlava v televizi, srandovní záběry.
Zatímco Errani u returnu zabírali celou.
Reagovat
PetaM
Saru musí zabírat celou. Jinak by se netrefili ... :D :D :D
Reagovat
pepin
Tak marfušu mohli, co by tam hledali?
Reagovat
smazaný uživatel
Taky jsem nechál, co je špatného na pupku
Reagovat
LukasH
Teď jsem se kouknul a nepřijde mi, že by Maria měla v Miami výstřih.
Jak bys pak nazval tohle?
http://www.zimbio.com/photos/Petra+Kvitova/Rogers+Cup+Day+7/5GrJFSY_PP0
Reagovat
pepin
Jako hezkou fotku co má co ukázat.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak ono to bylo s Vesninou. Ale možná i pak s Errani :)

v komentářích, hledej Lorus
http://www.tenisportal.cz/zpravy/berdycha-prohnal-uz-ve-2- kole-spanel-gimeno-traver-11929/
Reagovat
Mayo
keď už mi vyradila Petra Venusku v dráme, tak nech to celé aj vyhrá...
Reagovat
Sonja
Gratulka Bojaně k titulu z Ningba:-))
Reagovat
freeteepek
Pokud Petra bude hrát zítra tak jako dnes, vyhraje ve dvou.
Reagovat
Fandina
dneska vyhrála dva ve třech, ale rozumím ti ... úsměv
Reagovat
freeteepek
Kerberová není Venus. Nepodává rychlostí 200km/hod a navíc je o 10cm menší než Petra, takže na míče na který dosáhla Venus, už nedosáhne:-)Petra musí být trpělivá a přesná.
Reagovat
Fandina
Kerber má s Petrou aktivní bilanci dvakrát vyhrála. Podle mě bude vyčkávat, kam Petra zahraje a tam rychle vyrazí. Podle mě je hodně nebezpečná pro každého, když jí to tam padá, má období a to teď má. Bojím se jí moc bojím. Snad na ní Petra něco vymyslí.
Reagovat
smazaný uživatel
Petra rano stavame a fandime ale musi aj Tomáš vyhrať
Reagovat
smazaný uživatel
Petra není favoritkou ve finále? To se docela divím..
Reagovat
PetaM
Možná dobře, nebude tlak :D :D Chci vidět hezký tenis z obou stran. Musím se teda prásknout, že ve třetím setu dneska s Venuší jsem si chvilku řekl, že by mi i bylo jedno, kdo vyhraje, protože hrály nádherný tenis :D Nakonec teda jsem se probral :D :D Ale nádherný tenis to byl do samého konce. Snad něco takového bude i zítra :) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Mě mrzí, že jsem to neviděla živě.. pro mě to byly fakt nervy, když jsem nevěděla, jak to dopadlo a signál jsem chytla až odpoledne. Zítra se moc těším. Tak do třetice všeho dobrého, Petro!! POJĎ!!
Reagovat
Fandina
U sázkovek je ten rozdíl marginální. V průměru dvě setinky. Podle vzájemných zápasů a posledního na hardu je to pro Kerber 2:1. Já si samozřejmě moc přeji výhru Petry. Peti pojď!
Reagovat
smazaný uživatel
Já sice nejsem žádný sázkař, ale viděla bych to zhruba na 1.6 ku 1.8 z pohledu Petry..
Reagovat
Fandina
Já věřím Petře, ale jestli tu jsou sázkaři a prohraje, tak ať mi nenadávají. Jinak jsem se na kurzy sázkovek dívala tady na Tenisportálu viz odkaz.
http://www.tenisportal.cz/detail-zapasu/?id=1127534
Reagovat
Fandina
A ty setinky se mění. Předtím dvě, teď čtyři. Pořád jde o setiny.
Reagovat
smazaný uživatel
http://img708.imageshack.us/img708/9924/tnbj.gif
Reagovat
PetaM
:D :D To jsem dneska viděl :D
Reagovat
Bob
:D :D :D :D
Reagovat
misa
kterou tu dnes asi nikdo nepřipomněl: První letošní finále Petry, na kterém bude její trenér.
Reagovat
smazaný uživatel
Mám taky jednu zajímavost.. zítra to bude první finále levaček od roku 2009..
Reagovat
slacker
Tak konecne sem se doatal k zanamu. je to balzam pro oci a nervy videt opet Petru kdyz hraje jiz nekolikaty zapas bez jejich obvyklych kiksu a s jistotou pali do kurtu
Reagovat
rychlej
To se zase objevilo oslavných článků "stará petra je zpět", jenže jedna vlaštovka jaro nedělá a příští turnaj může zas probíhat kdovíjak, zázraky se nedějí ze dne na den, takže opatrně s tím všeobecným nadšením :-)
Reagovat
smazaný uživatel
ja viem, že ona môže spadnuť pretože ja som si už nato zvykol

ale teraz jej ide tak treba ju potlačiť zajtra
Reagovat
LukasH
Nene, nikdo (aspoň co jsem četl) nepíše, že je stará Petra zpět, ale že tyhle zápasy a zvlášť ten poslední byla stará Petra.
Nadšení jsme proto, že se jí momentálně daří, ne proto, že bych si teď představoval, že od teď Petra všechno vyhraje a bude No. 1.
Prostě je jasný, že po tom celoročním trápení, pokud teď uhraje tohle, vyvolá to nadšení.
Reagovat
VlS
Hlavně i "stará" velmi mladá Petra rozhodně nehrála bez výkyvů a celou její kariéru její výkonnost kolísá zápas od zápasu a předvídat, jak bude vypadat ten příští je i bylo složité, ne-li nemožné. To není důvod neoslavit alespoň slovně parádní zápas. A ten dnešní, pro všechny milovníky silového, agresivního tenisu, kde skoro každej uder je vlastně utok, byl lahůdkovej. Asi tak.
Reagovat
Fandina
VlS ... souhlas.
Reagovat
Fandina
A moc držím palce Petře do finále a přeji titul. Petro ... pojď pojď pojĎ
Reagovat
LukasH
Jasně. Naopak, stará Petra by se od druhýho míče snažila zakončit. Tenkrát to fungovalo - tedy fungovalo to častějc. Pustil jsem si finále Wimbledonu 2011 a tam snad nebyla výměna delší než tři přehozy. Bylo to o chybách a winnerech. Ano, Petře to tam neskutečně padalo z nemožných pozic. Však i ona, když před rokem tu sezónu 2011 komentovala řekla s nadsázkou - "zavřela jsem oči, odpálila to a ono to tam spadlo".
Naopak dneska se ukázalo, jak Petra zapracovala na koncepci hry a má strategii.
Bůh ví, jak to dopadne zejtra, už dávno jsem si odvykl předčasně jásat, pokud jde o Petru, nicméně se stále ukazuje, že hrát umí.
Letošní sezóna sice nebyla moc povedená, pořád je tam ale obrovská propast mezi našima dalšíma hráčkama.
Reagovat
LukasH
chtěl jsem říct mezi ní a našima ostatníma hráčkama.
Reagovat
slacker
me se libilo ze tam nehazela takove sve obvykle placaky co litaji metr za, ale pekne obloucek s jistejsim umistenim
Reagovat
VlS
Já bych sezónu zakončenou v desítce neměl odvahu hodnotit jako nepovedenou. myslím, že jsme trochu neskromní - kolik států má zástupce v top ten ATP i WTA? Třeba Petra někdy bude jednička a třeba taky nebude. Jestli bude nebo nebude nemá nic společnýho s tím, jestli ji budu fandit nebo ne. Jestli někdo potřebuje fandit jen jedničkám, tak je to jeho volba, ale tenistům takové fanoušky nepřeji.
Reagovat
smazaný uživatel
Nó. Ten jeden míč na síti, co ho poslala metr do autu, když byla Venus pryč, byl lahůdkovej.
Reagovat
Fandina
Ono je různé hodnocení sezon. Dneska třeba komentátor na Slovak Sportu říkal, že co se týká účasti ve finále, tak je rok 2013 pro Petru úspěšnější než 2012 a samozřejmě, že se to s rokem 2011 srovnávat nedá, kde byla super úspěšná.
Reagovat
VlS
Věděl bych taky o tu a tam nějakým, kterej zazdilaVenuška (např 1. v TB), ale tenis bez chyb neexistuje a těch lahůdkovejch bylo podstatně víc. Nebuď jedovatej, nebo se chceš hádat? Tak jo, co se dá taky čekat od obdivovatele nekonečnýho pinkání a la Aga ? :-))
Reagovat
LukasH
Nejsem z těch, kdo Petru kritizují proto, že neplní všeobecný očekávání. Ta sezóna se dá brát se spousty hledisek. Určitě to byla sezóna, kdy Petra nejvíc bojovala sama se sebou. Hlavně grandslamy se jí letos nepovedly. V Austrálii byla s nervama v kýblu, pak najednou velkej skok - Doha, Dubaj ani Indian Wells nebylo špatný, tam to spíš nevydržela fyzicky. Celou antukovou sezóna se mi zdála myšlenkama jinde. Neměla žádnej zápal a RG to prostě pustila. Teprve od Wimbledonu začala chtít - to bylo vidět. Amerika před USO, nebyla nejlepší, ale taky ne nejhorší a na USO měla smůlu, že onemocněla.
Pak se taky dá ta sezóna brát tak, že to byla "škola života", to uvidíme v budoucnu.
Reagovat
smazaný uživatel
No tak. Rozplýváte se, že jasné míče nemlátí bez rozmyslu. A tenhle byl velmi jednoduchý. Málem jsem se lek, že to bude klíčový míč.

Já jsem obdivovatel tolika stylů. Prostě se mi líbí tenis:) Lucka, Štěpec, Petra(někdy), Llodra, Tomáš, G.Simon, Dodig, Berlocq, Aga, Mahut. A i pinkání zezadu může být pěkné.
Reagovat
pepin
Tak ten o kterém mluvíš, že jej Venus zazdila si myslím byl hodně důležitý pro následný vývoj TB. Já jsem si to pouštěl ještě v klidu a všiml jsem si jedné věci kterou jsem při živém vysílání ani moc nezaznamenal. Petra systematicky hodně krát ničila Venus do forhendu a to hlavně křížným bekendem a mockrát byla úspěšná.
Reagovat
smazaný uživatel
Ne náhodou má Venus tak aktivní bilanci s levačkami. Má parádní bekend a to i na returnu.

Já se celý zápas modlil, ať jí to pere do forehandu, hlavně na servisu. Ke konci už, ale Venus nebyla na returnu backhandem tak nebezpečná. Nebo se Petra hodně zlepšila :)
Reagovat
VlS
Však já jsem si je rejpnul, taky mám těch, jejichž tenis se mi líbí víc a nemám to striktně národnostně. Mě se holt líbí, když do toho jde tenista (tka) srdcem, s odvahou . Proto mám moc rád Lucku, Petru trochu míň, ale i Sáru, Petko, Anči, Serenu, sprostou Barču, potrhlou Bětku, smutnou Sam, divokou NaLi........ Nefandím alibistkám ani herečkám.
Reagovat
smazaný uživatel
:)

tak, tak.
Reagovat
pepin
Měl jsem také dojem, že Venus byla ke konci na tom hůře se silami než Petra.
Reagovat
smazaný uživatel
Los u mužoch už bol?
ak ano pls
Reagovat
Sonja
Nebyl ještě.
Reagovat
smazaný uživatel
potom to tu hoď ok
Reagovat
smazaný uživatel
WOW! Gratuluji Petro! Zápas jsem neviděla a nakonec ani ty čísla ne, jelikož mi v Rakousku nefungoval net.. Nakonec jsem chytla aspoň český rozhlas a dozvěděla se výsledek. Určitě to teď napravím, a pokud najdu někde záznam, na zápas se podívám. Finále si ujít nenechám. POJĎ!!
Reagovat
freeteepek
Reagovat
smazaný uživatel
Díky moc.. :-)
Reagovat
Sonja
Reagovat
Sonja
http://www.q3.cz/images/45AngieXCaro.jpg

Stejný počet UE (18), ale Angie o 9 winnerů víc...mimochodem i krásná statistika na síti- 15/17
Reagovat
misa
Caro měla za 2 sety 28 winnerů? To bych do ní nikdy neřekl.
Reagovat
Sonja
Už se o tom tady mluvilo, že Caro zagresivnila hru...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
jj, s Angie nemohla čekat na chyby. Caro hrála hodně pěkně. Bekend výstavní.
Reagovat
freeteepek
Stačilo počkat na dopad a švihnout tam smeč přes hlavu. Doufám, že Petra zítra podobnou chybu neudělá, i když ona má podobný údery taky v oblibě...
http://www.wtatennis.com/videos/article/3473264/title/tokyo-shot-of-the-day-friday
Reagovat
smazaný uživatel
Hlavně, že jsem včera dával Caro jako vzor Lucce. A buch, Caro to zahraje taky, aspoň nedala volej do sítě.
Reagovat
tommr
průběžnej stav žebříčku WTA k dnešnímu dni tj. po zkompletovaným semifinále v Tokiu. Čísla v závorce znamenají bodovej náskok nebo ztrátu na Petru. Hvězdička znamená, že hráčka postoupila v Tokiu do finále a ještě tam může získat další body (280 bodů za titul) :

1. Williams, S. 12260 (+8595)
2. Azarenka 9480 (+5815)
3. Sharapova 7641 (+3976)
4. Radwanska, A. 5995 (+2330)
5. Li 5565 (+1900)
6. Errani 4300 (+635)
7. Wozniacki 3735 (+70)
------------------------------
8. Kvitová 3665 *
------------------------------
9. Kerber 3645 (-20) *
10. Bartoli 3622 (-43)
11. Jankovic 3300 (-365)
12. Vinci 3060 (-605)
13. Stephens 3045 (-620)
14. Suarez Navarro 2775 (-890)
15. Ivanovic 2775 (-890)
16. Lisicki 2770 (-895)
17. Halep 2685 (-980)
18. Kirilenko 2620 (-1045)
19. Flipkens 2596 (-1069)
20. Stosur 2445 (-1220)
...

Petra Kvitová už má jistý, že po Tokiu bude nejhůř na 9.místě ...
Pokud získá titul dostane se i před Wozniackou a posune se na sedmý místo ...
Naopak Petru může v žebříčku opět předskočit Kerberová pokud jí porazí ve finále ...

Ve zbytku sezóny se dá čekat urputnej boj o účast na TM mezi Petrou, Wozniackou, Kerberovou a Jankovicovou - na TM postoupí jen 2 z těhle 4 hráček ...
Naděje hráček z 12-20.místa na účast na letošním TM se mi jeví už jen jako teoretická ...
Reagovat
Michaelus
Podle mích propčtů má Petra 3789 bodů tj.přičítá se jí 619bodů za finále a měla by být 7.
Reagovat
Michaelus
Mám v androidu tennistemple a je tam ilive ranking.Věřím mu,ale může tam být samozřejmě chyba.
Reagovat
misa
Pokud Petra zítra vyhraje, dostane se v race prakticky na úroveň Erraniové. Pak si myslím, že TM by už měla skoro jistý. I když prohraje, je na tom slušně, i vzhledem k dobrému losu v Pekingu.

Myslím spíš, že bude tvrdý boj o 8. místo mezi Jankovičovou, Vinciovou, Kerberovou a Stephensovou. Samozřejmě ještě bude záležet, zda do Istanbulu pojede Maria.
Reagovat
LukasH
A jak je to s těma náhradnicema na TM? Jsou 2? A to tam jen jedou, někde tam sedí, zatimco osmička hraje? Upřímně mi to přijde dost blbý, i když je fakt, že v posledních 2 letech byla vždy jedna hráčka indisponovaná. 2011 Maria a 2012 Petra. Jenže moc velká pravděpodobnost neni.
Reagovat
tommr
máš tam chybu: letošní výsledek z Tokia (zatím 620 bodů) nenahrazuje lonskej výsledek z Tokia (1 bod), ale poslední započítanej výsledek (125 bodů z Říma). Ten lonskej výsledek z Tokia se Petře vůbec nepočítal ... :)
Reagovat
misa
Jsou 2 - loni to byly Sam a Marion. To sezení v hledišti je dle Wikipedie dotováno 50 000 USD!!!
Reagovat
tommr
i když nehrajou a jen se dívají tak to mají velice slušně zaplacený - asi právě proto, aby jim to nebylo moc blbý ... :)
Reagovat
LukasH
Aha, díky. Ale stejně by mě to asi štvalo, kdyby mi to uteklo třeba o vlas a prostě bych tam musel jet koukat se, jak ony hrajou.
Reagovat
vendulkabendulka
Jirka Vesely skrecoval zapas ve tretim setu. Snad to nebude nejake vaznejsi zraneni :(
Reagovat
smazaný uživatel
Už jsem popřál Monice dopoledne na Twitteru, ale musím to udělat i tady... Mončo, všechno nejlepší k Tvým dnešním kulatinám! A dojeď prosím příští rok zase do Prahy. :)
Reagovat
Fandina
Také všechno nej. Já už Monče a také Simoně Halep k dnešním narozkám trochu popřála včera. A také se těším, kdyby přijela Monca příští rok do Prahy. Vloni se mi moc líbila, jak tady hrála. Všehno nej holky!
Reagovat
Sonja
Přidávám se:-)) Všechno nej, Mončo, a hodně úspěchů!
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, Simona Halep má dneska taky narozeniny. Akorát je jí o dva roky víc než Monice... Takže všechno nej i Simoně! :)
Reagovat
misa
Simonce přeju všechno nejlepší, i když to k ní nedojde. :-)) Příští rok od ní čekám útok na top 10.
Reagovat
smazaný uživatel
Hm, co se dá dělat... Myslím, že ten úplný úvod měla Caro lepší než proti Lucce. V prvním gemu odvrátila brejkbol, ve druhém zase smazala ztrátu 40-0, i když brejk z toho nakonec nebyl. Jenže potom si Caro prohrála servis, když neproměnila gembol a už se to vezlo. Zase tam byla taková hluchá pasáž jako včera (taky čtyři gemy). Angelique získala brejk na 2:1 a další tři gemy vyhrála poměrně dost snadno (včetně druhého brejku). Zatímco v prvních dvou gemech mi přišla o něco aktivnější Caro, od toho třetího až do šestého gemu se situace otočila. Angie začala být hodně aktivní a padalo jí to tam. Caro se nemohla chytit a dostat do rytmu, proto prohrávala 1:5. Pak ale Caro zase zabrala. V osmém gemu získala brejk a v devátém snížila čistou hrou na 4:5. Jenže ten druhý brejk se už dohnat nepovedlo. Angie to bez větších problémů dopodávala, ale některých momentů byla z pohledu Caro docela škoda (těsný aut, páska). Caro bohužel ztratila 1. set kvůli podobnému výpadku jako včera, i když tentokrát nechybělo tolik, aby tu ztrátu dohnala...
Reagovat
smazaný uživatel
Druhý set byl vyrovnaný, se šancemi na obou stranách. Caro bohužel nevyužila tři brejkboly ve druhém gemu (když vedla 40-0 při podání Angelique) a to samé se stalo Angie v pátém gemu za stavu 2:2. Říkal jsem si, že ten pátý gem by mohl být docela klíčový a Caro ho zvládla. Opravdu jí to pomohlo a hned v následující hře získala brejk na 4:2. V tu chvíli to vypadalo dobře, jenže Caro se ten brejk nepodařilo potvrdit a byla zase tam, kde předtím. Velká škoda byla i toho, že Caro v osmém gemu nevyužila dva brejkboly. Díky tomu mohla zase odskočit na 5:3, ale místo toho Angie srovnala na 4:4. Pak už si obě holky celkem v poklidu držely servis až do tie-breaku. V něm bohužel Caro hned v první výměně ztratila podání, což asi mělo velký vliv, protože Angelique si své servisy držela a Caro musela dotahovat. Angie předvedla v tie-breaku dva fantastické prohozy a za stavu 2-6 se už zdálo, že je to pro Caroline beznadějné. Ovšem Caro se nevzdala a snížila na 5-6. Odvrátila tedy tři mečboly, z toho dva při podání Angelique. Bohužel, ten čtvrtý při vlastním podání už neodvrátila a byl konec. :(

V tom prvním setu znovu přišel takový čtyřgemový výpadek, který se bohužel nepodařilo dotáhnout. Mrzí mě hlavně ten 2. set, protože v něm měla Caro hodně šancí. Velká škoda neproměněných brejkbolů a hlavně nepotvrzeného brejku....Taky je to škoda z toho důvodu, že Caro prohrála se svou přímou konkurentkou v boji o Turnaj mistryň. No, nedá se nic dělat. Momentálně to vypadá, že Sara, Petra a Angie obsadí zbývající tři místa a Caro tam pojede jako náhradnice... Ale jestli to takhle opravdu bude, tak účast na TM si Caro určitě neprohrála v Tokiu. Postup do finále bohužel nevyšel, ale co se týče výkonů a hry, tak jsem s Caroline hodně spokojený. Řekl bych, že to bylo velmi dobré až výborné. :)
Reagovat
smazaný uživatel
Je mi celkem jedno, kdo vyhraje finále, protože Petra a Angie jsou mi sympatické tak nějak podobně. Zápas Petry proti Venus jsem dneska neviděl, ale podle komentářů to muselo být skvělé. Petru jsem viděl v zápase s Belindou a už tam jsem pozoroval určité zlepšení. Je dost možné, že to bude tím novým kondičním trenérem, na kterého čtu všude samou chválu... Angie měla letos taky nějaký výpadek formy a nejspíš to bylo i kvůli zranění. Teď má však zase skvělou fazónu a ve finále to bude zápas dvou hráček, které se na tomto turnaji hodně zvedly.
Reagovat
freeteepek
Že by se výsledky fyzické přípravy s novým koučem projevily už za 14 dní? Spíš si myslím, že to bude tou novou Petřinou láskou:-) Taky by to mohlo být tím, že se hraje na velmi rychlém povrchu (co jsem slyšel), podobně jako v Dubaji a že je Petra celkově v pořádku. Uvidíme zítra, zda se na ní neprojeví únava z náročného programu posledních dní a dokáže dojít až na vrchol. Pak by bylo možné uvažovat o obratu:-)
Reagovat
tommr
Erraniová už má účast na TM prakticky jistou. O zbývajících dvou účastnicích hodně napoví zítřejší finále v Tokiu. Pokud vyhraje Petra tak věřím, že na TM postoupí Petra a Wozniacká. Pokud vyhraje Kerberová tak myslím, že postoupí Petra a Kerberová ... :)
Reagovat
Pe3k
Pěkně. Jen tak dál holka. Gratulace.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude přenášet finále nějaká TV? Kde se dá najít, která TV stanice přenáší konkrétní tenis? Díky za odpověď.
Reagovat
smazaný uživatel
slovak sport, asi :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ano, toto bylo 3R v Tokyu. Ale také to bude 1R v Pekingu. :-))
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.youtube.com/watch?v=JHhmciKBl8g

jinak, finale vidim 50:50, Kerberka je takova nejaka behava....
Reagovat
smazaný uživatel
Angie parada , doufam ze to bude zitra hladky prubeh a Petru smaznes .., pojd!! pojd!! pojd !!
Usmev.
Reagovat
Fandina
Doufám, že vyhraje Petra. Pojď pojď pojď. Úsměv.
Reagovat
smazaný uživatel
Angie porazila Carolyn, ale Petra Venus. Favoritkou je tedy Petra.
Reagovat
freeteepek
Co se Ti líbí na Angie nejvíc: jak je tlustá, ošklivá nebo jak srandovně hraje?...Ha, ha, ha
Reagovat
Michaelus
Tak urážet Angie to snad ne:D Proč na něho reagujete vždyť je to troll a provokatér.
Reagovat
freeteepek
Já Angie neurážím. Neříkám přece, že je blbá. To ostatní je věc názoru. Řekl si o to sám:-)
Reagovat
Sonja
No jasně, jak jinak řešit "provokatéry" než sprostě urazit hráčku...fakt seš borec (puke)
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkný kurzík na Angeliku, snad Klitorisová vykape rychle.
Reagovat
freeteepek
No právě, jak jinak? Naštěstí Angie neumí česky. A doufám, že to na mě nepráskneš! Můžu se klidně i omluvit:
Promiň Angie, to ne ty, ale já jsem tlustej, ošklivej a hraju srandovně. Můžeš mi to prosím odpustit? Nezlob se na mě, nepřeju Ti nic špatnýho, jenom doufám, že Tě Petra zítra pořádně vyklepne...úsměv
Reagovat
Fandina
freeteepek ... ty si ale týpek. Angie je hezká a jestli se nepletu, tak rozumí polsky, takže by třeba i česky něco pochytila.
Reagovat
freeteepek
Mamelucku, nevím kdo, co a komu bude kapat zítra, ale tobě už dnes kape na karbid! Zkus vykapat co nejrychleji, abys nám tu dlouho nesvítil a nesmrděl:-)
Reagovat
smazaný uživatel
:DDDD
Reagovat
smazaný uživatel
Petra to da
o jakej je finale?
Reagovat
PetaM
Od 13:00 tamního času. Jestli dobře počítám, tak u nás to bude v 6. ... :/
Reagovat
tommr
takže bude zase nutný brzo vstávat. Taky mohli Japončíci dát nejdřív finále debla ... :)
Reagovat
vendulkabendulka
Melo by to byt v 05, pokud se nemylim.
Reagovat
misa
13:00 tamního času je zbytečně brzo. Pro Petru by samozřejmě byl nejlepší déšť a zatažená střecha.
Reagovat
PetaM
13 - 7 = 6 :) :)
Reagovat
vendulkabendulka
Tak kdyz to rikas, tak jo. Bud jedna z nas vstane zbytecne o hodinu drive nebo druha prospi polovinu zapasu :)
Reagovat
PetaM
No :D :D :D
Reagovat
freeteepek
Tak zase brzká ranní vstávačka a hoňka při vaření kafe. Aspoň nestihneme dostat trému. Než se proberu, bude to 2:0 pro Petru:-)
Reagovat
smazaný uživatel
https://www.dropbox.com/sh/kdm8t6hvva1a0q8/1A5ksfUnme
Reagovat
Sonja
Že bys odfotil statistiky, to ne...
Reagovat
smazaný uživatel
Náhodou, tohle je lepší než statistiky. :) Je dobře, že Angie tady má v janekdovi aspoň jednoho velkého fanouška. Zaslouží si ho. :)
Reagovat
dadaft
Reagovat
tommr
no podle toho co jsem dneska ze zápasu Kerberový viděl to s ní nebude mít Petra vůbec lehký - Kerberová bude ve finále podle mě mírná favoritka ... :)
Reagovat
dadaft
Petra hraje o dost rychleji než Caro.
favorizuji Petru.
Reagovat
tommr
ale zase mnohem víc chybuje ... :)
Reagovat
dadaft
ale v Tokiu vypadá fakt v pohodě... - no, uvidíme. ))
Reagovat
Fandina
Kerber tady hraje výborně. Doufám, že na ní Petra něco vymyslí. Vzájemné zápasy jsou ve prospěch Kerber dva ku jedné a poslední dva z loňska, z toho jeden na hardu taky vyhrála Angel. Moc přeji úspěch. Peti ... pojď!
Reagovat
vendulkabendulka
Bude na ni muset velmi chytre, jinak se brzy vyhazi. Pocitam ze to bude velmi agresivni z obou stran, podobne jak dnesni SF a vyhraje ta zkusenejsi a chytrejsi.
Reagovat
smazaný uživatel
Možná to zítra nebude ani tak o rychlosti úderů, jako o přesnosti a trpělivosti... Hrát proti Angelique je pro každou hráčku zkouška odolnosti a pro ty útočné obzvlášť. Byla by ovšem chyba brát Angie vyloženě jako obranářku, protože ona dokáže i nekompromisně zakončit. Já ji beru jako velkou bojovnici, která má zároveň velmi dobře propracovanou hru. Když je ve formě, tak je pro každého nepříjemnou soupeřkou. To samé se dá říct o Petře samozřejmě taky... No, každopádně to finále bude úplně něco jiného (co se týče srovnání stylů hry), než byly obě dnešní semifinále.
Reagovat
PetaM
Výborně. Angi vyhrála a finále, které jsem si přál (po zkompletování SF) je tady! :D Uvidíme krutý boj o 7. místo světového žebříčku. Tak se mi to líbí! :D
Reagovat
Sonja
Obrovská gratulace:-)...
Reagovat
Sonja
Porazit Agu i Caro ve dvou setech, to fakt zaslouží uznání:-)
Ještě mě může těšit, že Ana v Tokyu vypadla s pozdější finalistkou (a kdo ví, jestli ne celkovou vítězkou):-D
No, nevím, jestli levácké finále uvidím, ale přeju oběma finalistkám hodně štěstí:-P
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem nevěděl, že máš taky ráda Angie. Docela mě překvapilo, jak jsi jí dneska fandila. Kdyby to byla Petko nebo Sabine, tak tomu rozumím, ale Angie? Nebo snad máš něco proti Karolínce? :( Vždyť je to Novakova kamarádka a dokonce sousedka. :D Ne, to si dělám samozřejmě trošku srandu. :)

Jinak mě může utěšit (ale jenom trošku), že Ana i Caro vypadly s pozdější finalistkou (a možná vítězkou). No a málem se to samé dalo říct taky o Vice, i když tam to mělo při vší úctě k Venus i jiné důvody...
Reagovat
Sonja
Musíš si uvědomit, že mně z turnaje v Tokyu vypadly už všechny holky, kterejm jsem fandila (a že jich bylo):-D V takové situaci mi nezbývá, než si vybrat další, kterou budu tlačit...a mně se Angie z těch hráček, které zůstaly, líbí nejvíc:-)
Sám musíš uznat, že porazit Anu, Agu a Caro (všechny navíc ve dvou setech) je skvělej úspěch:-) Takže jsem to prožívala, no:-D
Reagovat
Sonja
P.S: Caro jsem pochválila ve vlákně 12:29 hned několikrá:-D;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No dobře. :) Tak určitě to je úspěch a zároveň důkaz toho, že Angie je zase ve skvělé formě... Mám to tedy chápat tak, že za takové sitauce tlačíš přemožitelku Any, aby sis pak mohla říct, že Ana vypadla s pozdější finalistkou (popř. vítězkou)? :D
Reagovat
Sonja
Nn, že porazila Anu, nebyl důvod:-) Jsem si uvědomila až po zápase, že by mne i tohle mohlo těšit:-D
Reagovat
smazaný uživatel
Aha, tak to jo. :D
Reagovat
slacker
To se tu zase sesli 2 nejvetsi nefandici ceskych hracek na TP
Reagovat
VlS
Nech je žít, jo?
Reagovat
slacker
Necham ale leda na neceskem webu :-) ... za svuj postoj budou trpet
Reagovat
Sonja
Trpět:-DDD
Hoď se do klidu.
Reagovat
gigin
To je web o českých tenistech a tenistkách? Nějaký fanklub?
Reagovat
slacker
Je to cesky web v ceske domene v cestine s uzivately preferujici komunikaci v cestine a doufam ze tedy i navsevovany prevazne Cechy. A jenom ti cesky hraci jim jsou tak ohromne nesympaticky ze si i v nouzy nejvetsi vyberou k fandeni radji ciziho v zapase s nasim.
Reagovat
gigin
Aha, tak to jo...
Reagovat
Sonja
Prosímtě, když jsme na českém webu, piš česky...slovo "nouzy" snad nemyslíš vážně. A uvědom si, že tím svým fanatismem a napadáním vytváříš nebo posiluješ v lidech nechuť fandit tak, jak ty sám fandíš.
Reagovat
slacker
Mej trochu strpenicka s moji disortografii :-) opravdu nejsem retardovany jak podle pisemneho projevu muzu vypadat.

Tak ty fandis na just opacne abys me namichla za me poznamky, tak to potom jooo :-))
Reagovat
Sonja
A proč já mám být tolerantní k tvé vadě, když ty nejsi tolerantní k tomu, komu fandím? Aspoň vidíš, jaký to je. Taky bych tě mohla každou chvíli peskovat, že nepíšeš správně česky na českém webu...

A věř mi, že mi v hlavě tolik neležíš, abych se vzhledem k tobě rozhodovala;-)
Reagovat
Bob
Angieee :)
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ,když někdo napíše jiný názor na Petru než je momentálně v kurzu,je okamžitě nazýván urážlivým způsobem a osočován zdejšími fandy a fanynkama P.Kvitové.Nejste tak trochu fanatici a neděláte ze sportu něco jiného.Dámy a pánové ,to je občes k neuvěření.
Reagovat
PetaM
proč, když někdo napíše kritiku na Nadala, Djoka, Federera, atp. tak je také okamžitě nazývám urážlivým způsobem a osočován fandy výše jmenovaných hráčů ....
Reagovat
pepin
Protože jsou to lidi, kteří nejsou schopni naslouchat druhému. To, že mám jiný názor za prvé neznamená, že je špatný a za druhé, že jej někomu vnucuji a za třetí nejsou schopni v podstatě o ničem konstruktivně diskutovat. Také si všimni, kolik lidí sem přestalo chodit a kolik jich chodí velice málo. Vést dalekosáhlé diskuze o ničem málokoho baví delší dobu. Je to škoda, protože některé diskuze a povídání, zajímavosti, perličky apod. jsou zde velice dobré.
Reagovat
gigin
Ty nevíš, že FFPK jsou největší fňukny? Navíc s tendencí tu někoho vyhazovat (petrulinka, fanynka5 apod.), pokud máš na Petru jiný úhel pohledu než oni? Jak tu psala nedávno magerka, dělají tu Kvítové medvědí službu. Člověk by ji i fandil, ale jak tu čte některé fanatiky, tak má normálně tendence tlačit proti. Což je hrozné a smutné...
Reagovat
Sonja
Fandina přichází za 3...2...1...
:-D
Reagovat
ludolf
Není to tak dávno, kdy "bylo v kurzu" Petře nadávat. A když někdo napsal nesouhlasný názor, byl osočován z fanatismu (třeba pepinem). Přijde mi, že někteří z vás se chovají jako malé děti - považujete za normální, že útočíte na jiné, ale když za to schytáte ostřejší reakci vy, tak se vztekáte.
Reagovat
PetaM
přesně, taky bych rád fandil i spoustě jiným hráčům, ale díky vám prostě nefandím. protože jestli mají takové fanoušky, tak potěš koště ....
Reagovat
pepin
Tak to si pleteš pojmy s dojmy a jsme u toho co jsem zde napsal. Já jsem Petře nikdy nenadával, to zde předvádí někdo jiný. Já jsem psal a píši moje dojmy, názory a postřehy. A o útočení co píšeš, to je tvůj názor, já ti jej pochopitelně nebudu vyvracet, ale máš pravdu, útoků na moji osobu od "zapálených kvitistů" jsem si užil dost. A závěrem, kdybych ji nadával a neměl rád, tak bych asi jako jeden z mála nekoukal v půl čtvrté ráno na číslíčka.
Reagovat
gigin
To jsem moc rád, páč ty fandit Djokovičovi, nebo Gulbisovi, tak bych z toho byl nervozní.
Jinak jsem to psal snad jasně, že je to prostě hrozné a smutné, když se člověk nechá ovlivnit kecama z TP...
Reagovat
Fandina
A teď si představ, že já ať tu napíši co chci, tak se najdou tací, kteří mi tu nadávají a urážejí. Líbilo by se ti to?
Reagovat
PetaM
Jde o osobnost, pokud jsi dost silný a normální, fandíš si komu chceš, bez ohledu na psychicky labilní lidi. Novakovi fandím, jen pokud nehraje proti našim, nebo třeba Rogerovi. Takovému Rafovi nefandím vůbec a ani nemám chuť. Oproti tomu mu nepřeju nic špatného. Klidně, ať si vítězí dál :D :D :D
Reagovat
Fandina
Souhlas. Mě je také jedno, kdo si tu co píše. Já fandím tenisu, tenistům podle sebe a to je pro mě důležité. Tady sice píšu, ale je to pro mě druhořadé.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem rád, že je to pro tebe druhořadé.
Reagovat
gigin
Fandina - jenomže ty píšeš z 99% nesmysly. Viz tvé výstupy - já, carolyn, magerka, Sonja, pepin, Frenkiess, Freedom, All that I am, Heather, pepin, slacker.... a mnoho dalších....

PetaM - ano, máš pravdu. Jako já Kvítí samozřejmě nepřeju nic zlého, to jsem tu několikrát deklaroval, ale mohl bych jí jako fandit víc, to je fakt :DDDD
Reagovat
Fandina
janekda ... to já jsem také ráda. Nejdřív fandění, pak psaní. Ale všimla jsem si, že já když tu píši o Petře, jako minule o exibici v Praze, je to stejně nesmysl. Takže tobě to musí být jedno, co píši.
Reagovat
Fandina
gigin ... psaní nesmyslů nikoho neopravňuje k urážkám a shazování. Nehledě k tomu, že nesmysly nepíšu.
Reagovat
Fandina
gigin a ještě nezapomeň k výčtu těch nicků, že na každou debatu musí být dva. Nevím, proč se se mnou o nesmyslech bavili.
Reagovat
gigin
Jo bavili. Ale už se moc raději nebaví, někteří kvůli tobě dokonce odešli pryč, nebo zdejší portál navštěvují minimálně. Někteří tu dokonce jen vstupují proto, aby si z tebe dělali srandu, viz. nahoře Carragher. A ještě dodatek. Ty ses vedle pohoršovala nad mým vulgarismem. A že ty tady (respekive vedle v diskuzi) nadáváš carolyn do krav, to je cajk, že jo...
Reagovat
Fandina
Já tu fandím a píši za sebe. Jako každý druhý. Nikoho nenapadám, nikomu nenutím své názory. Jestli jsem někomu směšná, tak jeho věc. Směšná nejsem a hloupá také ne. A když mě někdo napadne, tak se bráním. Ty bys to dělal také.
Reagovat
Fandina
gigin ... ještě dodatek. Tady jsem nikdy nenapsala sprosté slovo. U tebe je to norma.
Reagovat
smazaný uživatel
Jmenoval si mě, že mám tendenci někoho odsud vyhazovat . Dnes jsem reagovala na " kanaďana " a jeho názory. Napsala jsem, aby radši už do té Kanady odjel než psát nesmysly. Vyhazovat někoho není v mé moci. Když někdo hrubě osočuje ostatní ( přečti si jeho příspěvek ), tak snad mám právo oponovat a bránit se, nebo ne ? Sprostá a vulgární slova zde NIKDY nepoužívám a vaše navážení se do druhých jsem zde už zažila..... To je asi tak vše....Někdo může mít názor, že někoho hrubě uráží, snad druhý může mít názor, aby si tyto výrazy odpustil a šel někam jinam, nebo snad ne ? Tak o co vám vlastně pořád jde ?
Reagovat
Fandina
Souhlas. Já také pořád nechápu, proč mě tady někdo uráží. Nikdy jsem nikoho neurážela, nikdy nezesměšňovala a v podstatě ani nevím, proč bych to měla dělat. Přesto se neustále do mě někdo naváží. Uraží mě. Píše, že píši nesmysly, jsem drzá a já už nevím co všechno. Je mi to už jedno. Fandím a to je pro mě podstatné. Slušně, bez sprostých slov a napadání druhých. Také nevím o co tu vlastně druhým tím napadáním mě jde.
Reagovat
gigin
fanynka5 - jj, sorry, u tebe jsem to s tím vyháněním přestřelil. Omlouvám se.
Fandina - hledám ten odkaz, jak jsi vedle v diskuzi psala o carolyn, že je kráva. A možná i dohledám ty debaty, jaks vyhazovala odsud z TP magerku, Sonju a Heahter.
Reagovat
Fandina
Opravdu nevím, o co ti jde. Hledej si co chceš. Nikdy jsem odsud nikoho nevyhazovala, protože vím, že nemám na to právo. A nejsem svatá. Také se tady za svatou nevydávám. Každý někdy ujede. Ty píšeš sprostá slova permanentně a pořád. Tak se nediv, že to člověka už nebaví číst.
Reagovat
gigin
Vyhazovalas. Magerku, Sonju a Heather. Moc dobře to víš, ty svatoušku. To je daleko horší, než sprosté slova. A já pernamentně mluvím sprostě? Zase přeháníš, sekáš kolem sebe nesmysly.
Reagovat
Fandina
I kdybych odsud vyhazovala kde koho, tak to tě neopravňuje k tomu mě urážet. Ale je vidět, že tobě je prostě všechno dobré na to, aby si to dělal. Důvod neznám.
Reagovat
gigin
Ty ses do mne začala montovat jako první. A neurážím tě. Píšu pravdu.
Reagovat
Fandina
gigin ... no nevím, kdo tu o mě napsal, že jsem drzá, pitomá, zlá. Nevím, co tě k tomu vedlo. Nikdy jsem tě neurazila, ale ty si to tu napsal. Máš ke mě nějaký vztah nebo co. Já tohle píši buď lidem, na kterých mi záleží a chci, aby se změnili, nebo to nepíši vůbec, protože nechci někoho urazit, nebo mu ublížit. Takže pokud si mi to tady ty psal a vím, že ke mě nemůžeš mít žádný vztah, beru to za útok na mě a urážku. Jinak píšeš často sprostá slova nediv se, že se to někomu nelíbí.
Reagovat
Fandina
gigin ... a ještě dodatek. Nikdy bych to nepsala veřejně. Jsi zlá a podobně, výhradně soukromě. Je tu od toho vzkazník.
Reagovat
gigin
Jj, ty jenom veřejně píšeš, že je carolyn kráva, Heather, že je blbá a nerozumí tomu a já nevím, co ještě.
Reagovat
Fandina
gigin ... já nesmím psát carolyn soukromě, proto musím veřejně. A také jsem ti psala, že nejsem svatá a každý někdy ulítne. Jednou, ale ne opakovaně, jako to děláš ty.
Reagovat
Fandina
gigin ... ale stejně je mi to divné. Tady píše x nicků, ale jen o mně píšeš, že píši nesmysly, i když je nepíši. Mně tu vyčítáš, že jsem tomu a tomu tohle řekla. Proč taková péče o mně?
Reagovat
Fandina
gigin ... neodpovídáš, tak se to třeba dozvím jindy. Proč já a ne proč někdo jiný. Ale určitě se mi nebudeš divit, když ti napíši, že za ty nadávky tady na mě, co si tu napsal tě nemám ráda. Takže abys věděl, jak si na tom ty u mě. Nikdo koho máme rádi o nás nepíše, nemluví negativně.
Reagovat
gigin
V pořádku, nemáš mne ráda, beru to na vědomí. A ani se ti nedivím. Já na tebe reaguju, protože překrucuješ fakta, mluvíš, jak se ti to hodí. Když tomasinho nechvalně psal o vystupování Berdi v nějaké exhibici, co hráli s Lendlem a Můrou, tak jsi psala, že legrácky a sranda na kurty nepatří. Pak hraje Paes & Štěpánek ostrý zápas a ty napíšeš, paráda kluci, super výkon i legrácky a sranda byla, tak to má být.
Když ti napíšu, že se Radek Jankele omluvil, tak odpovíš, že je to jen vyjádření Tipsy, takže sorry, to nemusí být pravda. Pak se tu debatovalo o nemoci Petry a někdo to zpochybnil, ty napíšeš, sorry, ale pokud někdo něco řekne, tak to tak je, není důvod mu nevěřit.. a těch příkladů je fakt víc, nevpomenu si na všechny..... proto Fandino, proto tak často na tebe reaguju, páč jsi fakt v tomto zvláštní, no...
Reagovat
Fandina
Děkuji za odpověď. Rozumím tomu, že s mými názory nemusíš souhlasit. Já také s kdekým, ani s tebou tady nesouhlasím. Ale ptám se. Proč o mě píšeš, že jsem drzá, zlá, pitomá. Ohledně Tipsy. O omluvě se vyjádřil jen on. Radek ne. Nic jiného jsem nepsala. Co se týká legrácky a srandy Radek Paes, tak oni při ostrém zápasu i pobavili. Pochválila jsem je, líbilo se mi to. To chceš rozebírat všechno, co tu napíši? Vždyť se pořád dějí nějaké věci a reaguji na ně. Já nemohu reagovat tak, jak si přeješ ty. Každý jsme jiný.
Reagovat
Fandina
gigin ... oprava. Ani s tebou i s kdekým tady vždycky nesouhlasím. Vypadlo mi vždycky. Mnohdy souhlasím. Pochopitelně. Úsměv
Reagovat
gigin
Dobře, my dva se prostě neshodneme, v pořádku. V budoucnu se tu určitě ještě střetneme při nějaké při. Jediné, co ti můžu slíbit, že se budu snažit být nevulgární. Hezký pátek, Fandino....
Reagovat
Fandina
gigin a nezlob se na mě. Ty tady rozebíráš věci, které vůbec jdou mimo mě. Někdo něco napíše, zareaguji a vypustím to z hlavy. Nerozumím, proč to tak pitváš. Já tu píši pro zábavu, fandím a jsem normální smrtelník se všemi chybami jako každý jiný. Nemoralizuj tady prosím, život je krásný, nehledej chyby nikde, na nikom. Svět je takový jaký ho chceme vidět. Hezký, pozitivní. Nepitvej se v tom.
Reagovat
Fandina
gigin ... já doufám, že se nebudu střetávat v žádné při a také ti přiji hezký pátek.
Reagovat
Fandina
A ještě dodatek. Nahoře někdo něco napsal. Chtěla jsem reagovat. Ale pak jsem se zalekla, protože co kdyby se to náhodou tobě nelíbilo a zase bych dostala vynadáno. Připadáš mi jako nějaký kádrovák. Sorry.
Reagovat
gigin
Panebože!! Piš si, co chceš, Fandinko!! Nebudu už na tebe reagovat, fakt.... Až tak za měsíc třeba, nebo tak :)))
Reagovat
Bob
Péťo, udělala si mi obrovskou radost! A gratuluji! :)
Reagovat
smazaný uživatel
Zápas splnil očekávání Williamska 1 set a půlku 2 setu lepší, Petra nesvá pak se zlepšovala a závěr nad poměry .Gratulace a hodně štěstí ve finále ...neprospat začátek zápasu...
Reagovat
Sonja
Gratulace Petře k finále.
Co se týče druhýho semi, tak mám tucha, že to Caro ještě otočí:-(
Nedej se, Andělko!:-D
Reagovat
Sonja
Už to jede, Caro zachránila stav 0-40 na svym podání a hned nato brejkla...nutno říct, že si ten brejk skvěle vybojovala.
Reagovat
dadaft
jj, i druhé semi nabízí pokoukání. ))
Reagovat
Sonja
Chudák Angie...v řadě za sebou má porazit dvě nejběhavější hráčky na okruhu, musí bejt už úplně vyčerpaná:-D Ať do toho míčku švácne sebevíc, v 90% případů se jí vrátí na další úder...
Reagovat
Sonja
Nádherně proměněný tiebreak-ball:-D:-)
Toto bude klíčové....pome, Andělko!
Reagovat
Sonja
Prohoz na 6-2...náááádhera.
Reagovat
tito
Pěkný, docela divoký zápas. Zvlášť Wozniacki mě příjemně překvapila svou aktivitou až do konce. Žádné pasivní pidlikání.
Reagovat
Sonja
Jj, Caro posílala na druhou stranu dlouhé míčky a jakmile Angie vrátila kratší úder, Caro zaútočila (z čehož byl obvykle winner- tuším, že jich měla z BH dokonce skoro 20). Pěkná hra.
Reagovat
Sonja
Bylo jich 18.
Reagovat
gedzitka
Velká gratulace Petře! Zápas jsem neviděla, byla jsem pryč, ale doufám, že to brzy někdo nahraje na youtube.

Jinak Lucka Š. má v Pekingu v prvním kole moooc pěkný los :-D .
Reagovat
PetaM
Přesně tak :D Když jsem hledal Lucku a našel jsem ji u toho jména, tak jsem se rozesmál. Tomu se mi ani nechtělo věřit :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
chudák Sam má zaděláno na pěknej komplex :)
Reagovat
tommr
mě je teda Lucky spíš líto. Dostat Stosurovou už v prvním kole je strašná smůla bez ohledu na to jakou s ní má Lucka bilanci. A těžký soupeřky má Lucka i v dalších kolech ... :)
Reagovat
tommr
dneska jsem konečně po dlouhý době viděl na kurtu Petru ve verzi z roku 2011. Ve druhým a ve třetím setu předváděla místama vynikající tenis ... :)
Uznání zaslouží i soupeřka, která zase excelovala v prvním setu. Takhle dobře hrající Venus jsem už taky dlouho neviděl ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
to jsem ráda, že tě Petra potěšila,mě také !
Reagovat
pepin
Tak Petra jakoby se opět první set rozkoukávala a zjištovala co může čekat. Ještě i začátek setu druhého, ale pak se do toho opřela a obě předváděly vynikající tenis. Tak Venus to určitě nezapomněla a dnes to potvrdila.
Reagovat
tommr
no v prvním setu to měla Petra opravdu těžký - s Venus hrála i sít a ty její bomby se daly jen těžko vracet. Petra zaslouží uznání, že se tím nenechala zdeptat a že se v dalších setech dokázala postupně zlepšovat. Příjemně překvapila i tím, že v TB udržela nervy na uzdě. To je znatelnej posun k lepšímu oproti předcházejícím měsícům ... :)
Reagovat
pepin
Já si myslím, že ta psychická labilita v poslední době, kdy se pomalu na kurtu dokázala rozplakat měla jeden důvod a tím byl její osobní život. Ted když se to vyřešilo a hlavně vztah s Radkem se zlegalizoval tak to má na ní ohromně pozitivní vliv. A to, že vidí výsledky toho na čem začala pracovat ji dodává druhou půlku seběvědomí. Jen mi tak trochu nejde do hlavy, že ten David s tou fyzičkou to nechal dojít tak daleko. Je to škoda, holka se trápila nejen psychicky, ale i fyzicky.
Reagovat
dadaft
připomínalo to velká grandslamová finále mezi Venus a Linsay Davenport, fakt že jo.
možná to bylo i pálivější...
red hot chilli peppers. ))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak toto jsi už opravdu přehnal,
Reagovat
tommr
já bych zase řek, že to přirovnání je docela výstižný. Petra připomíná Davenportovou hrou i vzhledem a dneska hrály jak Petra tak Venus vynikající tenis ... :)
Reagovat
dadaft
nebuď jouda, kdybys sečetl winnery a vynucené chyby a porovnal je s nevynucenýma, dostal bys skvělé číslo.
tohle byl super zápas ve všech směrech a jestli tady budeš vykládat něco jiného, budeš ze sebe akorát dělat osla.
Reagovat
smazaný uživatel
(Petra připomíná Davenportovou hrou i vzhledem) a tohle máš opravdu ze své hlavy.Ani hra a už vůbec ne podoba.
Reagovat
smazaný uživatel
Co to tady píšeš za hovadiny,srovnávat tento zápas s GS finále.To jseš sjetej jak haluz.
Reagovat
Fandina
Některá GS finále jsou výborná, jiná ne. Nádherné zápasy se odehrají vždycky, když se sejdou dva hráči, kteří něco umí a jednoznačně nemá navrh jeden nebo druhý. A to se může stát kdykoli.
Reagovat
pepin
Na začátku velká gratulace, to hlavně pro některé, kteří zde tvrdí, že Petru neumím pochválit. Takže když je za co tak určitě a ted za poslední výkony zcela určitě. Jen doufám, že bude pokračovat a již si uvědomila, že cesta na vrchol a udržení se tam vede jen před každodenní dřinu, která bolí, ale na jejím konci jsou adekvátní výkony. Dnes opět předvedla, a to hlavně ve druhém a třetím setu to, co o ní víme a co v ní je. Již včera jsem to zde napsal, že pokud bude pokračovat tímto stylem, je v podstatě jedno kdo proti ní nastoupí, snad kromě Sereny. Ale Venus jak to zde již někdo napsal hrála do ted pod své možnosti, ale zde chytla opravdu skvělou formu a tak to vítězství je o to cenější. Tak jen tak dál.
Reagovat
Fandina
Podle mě ví Petra dávno, že vyhrát není jednoduché. A víme to každý, kdo někdy něco dokázal a nespadlo mu to z nebe. A to v tenise neplatí. Nikdo mu zadarmo na kurtu nic nedá. Musí něco umět.
Reagovat
pepin
To co jsi napsala Petra určitě ví, ale pokud jsi viděla rozhovor Ebena s Černoškem, tak ten sám mluvil o tom, že po povedeném roce 2011 Petru od tenisu a také tenisové dřiny odváděla spousta věcí a podle toho to také dopadlo. To jsem měl na mysli.
Reagovat
Fandina
pepin i tak platí, že Petra ví nejlépe, jak vyhrávat.
Reagovat
pepin
Tak to si nejsem tak jistý a poslední období to jen dokazuje.
Reagovat
Fandina
pepin ... já si jistá jsem. Každý, kdo někdy něco vyhrál, ví jak k tomu došel. To by musel být nesvéprávný člověk a to Petra není.
Reagovat
tommr
kdyby to Petra věděla nejlíp tak by se asi tak dlouho netrápila, nemyslíš?
Reagovat
Fandina
tommr ... přece každý zápas je jiný. Když nastoupíš k zápasu a už v kostech cítíš, že to nebude ono, nic s tím nedaděláš. Ale víš, proč si prohrál. Takhle jsem to myslela. Každý hráč ví, proč vyhrál, prohrál.
Reagovat
pepin
Nevím Fandino, bud mi nechceš rozumět, nebo já o voze a Ty o koze. No nechme toho.
Reagovat
Fandina
pepin ... já jsem ráda, jak Petra teď hraje, ale na rozdíl od tebe si nemyslím, že si teď všechno uvědomila, jak všechno špatně předtím dělala. Podle mě ví moc dobře, proč se jí někdy daří a jindy ne.
Reagovat
Fandina
A ještě dodatek. Samozřejmě se mohu mýlit. Nejsem vševěd.
Reagovat
pepin
Nápodobně, já pochopitelně také ne, ale od toho je normální diskuze a každý máme svůj názor.
Reagovat
Fandina
Já diskutuji ráda, ale jen když mě nikdo neuráží a neshazuje. Jinak si moc přeji, aby se Petře dařilo a fandím dál. Podle mě je to chytrá holka a vždycky byla. Peti ... pojď
Reagovat
historik
výborný zápas. Teď si asi není do finále koho moc vybírat. I když si myslím, že proti Caro má Petra větší šance na titul, na Kerber neumí zahrát.
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitová se dostala do finále přes ještě větší nemehla než je ona.Ale místní žrouti Kvitové se u toho alespoň tisíckrát odbavili..
Reagovat
Fandina
Kdo sleduje tenis, tak ví, že vyhrát není jednoduché. Obě dneska hrály úžasně a jedna musela vyhrát. A vyhrála Petra. Zaslouženě, po úžasném výkonu. Výborná hra, výborná koncovka zápasu. Jen tak dál Petro. Držím palce ... pojď pojď pojď
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhrála nad tenistkou která se letos dostala 3!!!!do SF a každé prohrála.Opravdu cenné vítězství.
Reagovat
dadaft
tak to prostě přiznej, že jsi slepý, a nepoznáš skvělý tenis od špatného...
Reagovat
smazaný uživatel
Williamsová je dávno za zenitem své kariéry a pokud by Kvitová prohrála ,byla by to jen další ostuda .
Reagovat
smazaný uživatel
radši už do té Kanady , místo těch nesmyslů..... Petře obrovská gratulace. Jen mě mrzí, že jsem opět neměla možnost vidět....
Reagovat
dadaft
jo, a někteří už dávno měli být v kanadě.
Reagovat
smazaný uživatel
Další nesmysl.... Venus porazila Azarenku a další, to nebyla náhoda. Prostě hraje teď velice dobře... Má snad Azarenka ostudu, že prohrála s Venus ?
Reagovat
smazaný uživatel
Ty jsi majitelka těchto stránek,kdo ti dává právo někoho vyhánět pro jeho názor.....
Reagovat
smazaný uživatel
to nejsou názory, to jsou nesmysly nebo cílené provokace. Klidně si tady produkuj dál tyto " názory ", když tě to baví ! Já už jsem ti řekla své a končím....
Reagovat
Fandina
pojedudokanady ... když máš nick, který druhým napovídá, že někam chceš jet, nediv se, že tě tam druhý pošle. A konec konců, je to jeho věc, kam tě kdo pošle.
Reagovat
VlS
Už cca rok tady vykládáš, jak pojedeš do Kanady. A do Holešovic jsi už aspoň dojel?
Reagovat
smazaný uživatel
Tak podívej,píšu sem asi 5 až 6 měsíců.Ale opravdu jen sporadicky a to vždy ,když se chci pobavit.A co se týče tý Kanady,víš chlapče,já tam 17 roků žil,ale u tebe silně pochybuji,že jsi se vůbec dostal do těch Holešovic.
Reagovat
smazaný uživatel
Názory můžeš mít jaké chceš, to tě neochrání od toho že jsi primitivní blbec. Je potřeba se takovým hlupákům smát.
Reagovat
smazaný uživatel
Go to my ass
Reagovat
misa
velký krok do Istanbulu. Když k tomu připočtu i slušný los v Pekingu, tak si myslím, že jí už TM neunikne. Jsem hlavně rád, že po delší době zase předvedla, co v ní je.
Reagovat
PetaM
Los v Pekingu je super. Ve ČF Na Li (nebo popřípadě Venus) a v Semi Vika. Podle mě se nepotkají, protože si to šetří na Turnaj Mistryň 2013 ... :D :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Jak to teď s Petrou vypadá na TM?
Reagovat
misa
Připíše si min. 620 bodů, takže docela dobře. Pokud by vyhrála finále, dostala by se v race zhruba na úroveň Errani.
Reagovat
VlS
Na Sáru by jí chybělo necelejch 100 bodů
Reagovat
smazaný uživatel
Dnes byla Petra lepší. Dobré podání, zlepšený pohyb a hlavně dobré nápady. Gratulace.
Reagovat
horska.kraslice
Obě holky byly dnes super. Jakoby se obě znovuzrodily. Petra zvládla koncovku. Hlavně to byl parádní tenis.
Reagovat
smazaný uživatel
Tenis byl opravdu parádní. Sešly se dvě ranařky. Ale s nápady a to se líbí.
Reagovat
gerd
Mockrát jsem psal že Kvitová musí změnit přípravu a hlavně trenéra!Zatím to s tím kondičním vychází,ale uvidíme dál.
Reagovat
Fandina
nechci rýpat, ale Petra s Kotyzou dosáhla své nejlepší výsledky v kariéře.
Reagovat
smazaný uživatel
Už neni Kotyza jej trener?
Reagovat
Fandina
Cico ... Kotyza je pořád jejím trenérem. Moc let. S ním dosáhla výborných výsledků v roce 2011. Wimbl, TM, druhé místo na žebříčku atd.. I teď je jejím trenérem. A Petra hrála úžasně.
Reagovat
LukasH
Jo na sportu už nějaký komentáře jsou. Třeba, že Venus už je za zenitem a se Serenou by to byly dva kanáry. Hm...asi to fakt nemá smysl.
Reagovat
PetaM
Tak to bylo jasné. Hra se vůbec nezohledňuje, ani kdo proti vám stál, jediné, čeho si lidé všimnou je to, že je to hráčka někde za 60. místem, a že jí je už kolem 35. A od toho se budou vyvíjet ty "inteligentní" komentáře :)
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, proč si tím musíte kazit radost, já bych se vykašlal na nějaké omezence, hlavně na sportu.cz, což je sesterská společnost Rudého práva, kde píšou zhrzení komunisti a hospodští povaleči.
Reagovat
LukasH
No jasně, vlastní hra je lidem úplně jedno. Třeba zrovna včera jsem si říkal, že Kuzna včera ve druhým setu (asi únavou) hrála hůř než nějaká stovka. On se totiž ten tenis v rozmezí 100 i víc míst až tak neliší. Ty holky to pak už uměj stejně a záleží na tom, jak si vedou dlouhodobě. Ale kolikrát třeba hráčka mimo první stovku dokáže podat výkon na úrovni top 20, pokud má svůj den.
Reagovat
LukasH
Já si tím radost nekazím, jen jsem se tam podíval ze zvědavosti a jinak je mi to jedno.
Reagovat
PetaM
Já si tím nic nekazím :D Jen si to přečtu a jenom se divím, jak někteří lidé můžou být hloupí ....
Reagovat
horska.kraslice
Je dost možné, že dotyčný novinář zápas vůbec neviděl a napsal "standardní" zprávu...
Reagovat
LukasH
Paráda. Přišel jsem domů po půl 11, myslel jsem, že bude odehráno a ono ne. Pustil jsem to za stavu 4:4 ve třetím setu.
Velká gratulace Petře i Venus, ale hlavně Petře, jak zvládla koncovku.
Přesně tohle je důvod proč jí fandím a nikdy nepřestanu.
Tak a teď ať vylezou všichni ti (hlavně na sport.cz a idnes), co o ní tvrdili, že je to kynutý těsto, co nepatří ani do top 50.:)))
Reagovat
r176
a pokud předvede dnešní výkon i ve finále tak ta bledule z dánska nebo Kerber nebude mít žádnou šanci
Reagovat
misa
na hranici ženských možností. To jak Petra zvládla na servisu závěr 3. setu bylo super. Když k tomu v pozápasovém rozhovoru přidala okouzlující úsměv, šel jsem do kolen :-)) Ještě jednu výhru, Petruško!
Reagovat
smazaný uživatel
moc, super výsledek, Tokio není žádný turnaj pro větráky, takže velký úspěch, hraje se víceméně v hale, tak snad se ty výsledky přenesou i dál.
Reagovat
smazaný uživatel
Jinak Venuše, sympatické chování, i po porážce (asi nepříjemné v TB 3. sady) odcházela s úsměvem, jde vidět, že už takový výsledek taky potřebovala jako sůl.
Reagovat
PetaM
Myslím, že ani v Pekingu není bez šance. Navíc vzhledem k losu, je favoritkou tak na Semi :)
Reagovat
PetaM
Pardon, ČF :)
Reagovat
smazaný uživatel
Krasny zapas, hodne vyrovnany. Gratuluju k finale!
Reagovat
kada.tom
Parádní představení, Venus nebyla žádnou lehkou soupeřkou, za což jsem rád, protože ji taky fandím, ale super výkon od Petry dneska :-)
Reagovat
dadaft
velká gratulace Venus.
jeden z nejlepších zápasů roku, "povinná četba", tohle musí vidět každý, kdo si chce říkat tenisový fanoušek, třeba i ze záznamu.
vynikající hra od obou hráček.
Reagovat
coccinelle
SUPER!!!, super tenis.
Reagovat
Fandina
nádherný zápas. Vyrovnané a TB v režii Peti. Gratulace velikánská. Výborně výborně výborně!!!
Reagovat
horska.kraslice
Neuvěřitelný zápas, úžasný tenis, tentokrát stoprocentně platí - škoda, že vyhrát může jen jeden(jedna).
Reagovat
Paseka
SUPER !!! Gratulace Peto.
Reagovat
smazaný uživatel
zaver
11:2 pre Petru
Reagovat
smazaný uživatel
Moc krásný zápas, napínavé do poslední minuty, ale Petra úplně fantasticky zvládla konec
Reagovat
PetaM
Nádherný zápas. Krása krása krása. Nejde slovy vyjádřit. Jsem rád, že jsem vstal .. :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Vyzera byť v pohode konečne takže titul by mala urvať
Reagovat
smazaný uživatel
Pěkné,pěkné pěkné!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist